Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leroy 20-11-2016 In de winkel gekocht

Fantastische service en kennis

Bemmel en Kroon levert snel en kwaliteit staat voorop! Fijne winkelketen met kennis van zaken. Onze volgende aankoop zal zeker weer via Bemmel en Kroo gebeuren.

Frans 20-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine Siemens

Wasmachine van Siemens besteld, enkele dagen daarna gelverd. Goede prijs, gratis waspoeder bijgekregen. Ze hebben het op de juiste plek gezet, uitgepakt, aangesloten, wasmachine opgezet om te proberen, verpakking terug meegenomen allemaal zonder zelf maar één ding te moeten zeggen. Heel tevreden. Als ik nog iets nodig heb weet ik zeker waar ik het ga kopen. Aanrader!
ordernummer 552210-1
ordernummer 551827-1

Pluspunten

• zeer uitgebreide service
  • goede prijs

A. van den Berg 20-11-2016 In de winkel gekocht
Qruquius

Keuken

Fijne winkel, verkopers zitten niet gelijk op je nek laten je rustig rondkijken. Dat hebben wij bij de concurrent anders gezien en persoonlijk vinden wij dat niet fijn. Goede service en begeleiding bij het opstellen van je keuken. Het is ook prettig dat je online alles in de gaten kan houden over de voortgang van je keuken. En zijn er vragen etc... 1 telefoontje of mail en het word geregeld. Wij zijn super blij met onze mooie keuken.

Pluspunten

• goede service
  • mooie keukens

S.aulman 20-11-2016 Via de website gekocht

Keurige afhandeling en levering. Boven verwachting

Kende de hele toko niet, maar leek me betrouwbaar. Bestelling simpel en aflevering prima. Gemelde tijdsplanning was correct, en telefonische melding heel pretti en keurig op tijd. Uitpakken etc. Keurig, net en snel. Gekochte model niet leverbaar en een duurdere uitvoering tegen dzofde lage prijs geleverd

Pluspunten

• Prijs, de laagste die ik vond
  • Correcte informatie
  • Bijkomende kosten duidelijk vermeld.
  • Dus geen negatieve verrassingen achteraf

Minpunten

• duurder model geleverd zonder meerprijs. Minpunt?
  • Iets bijbetalen voor pinnen

Kimberley 20-11-2016 Via de website gekocht

Zeker een aanrader

We waren opzoek naar een mooie design afzuigkap (568193-1) en kwamen al snel op de website van Bemmel en kroon niet alleen super vriendelijk en behulpzaam ook nog eens de goedkoopste en een nette en vlotte afhandeling met thuis bezorgen ! Top wij zijn er erg blij mee .

Pluspunten

• snelle levering
  • Exacte tijd wanneer de levering afgeleverd wordt
  • Behulpzaam personeel klantenservice

Thea loeters 20-11-2016 Via de website gekocht

Droger

Prima shop, perfecte snelle service. Prijs technische de goedkoopste. Vriendelijke correcte chauffeur

Diane van der Vliet 20-11-2016 Via de website gekocht

Aanrader deze winkel

Bemmel en Kroon heeft een hele duidelijke site en zodra je ze belt met een vragen staan ze je echt heel vriendelijk en netjes te woord ze doen er echt alles aan om je te helpen. In1 woord perfect. We komen zeker terug.

Pluspunten

• Correcte mensen
  • Heel hulpvaardig
  • Duidelijke website
  • Groot assortiment

Minpunten

• Eigenlijk geen 1

Rinus 19-11-2016 Via de website gekocht

AEG inductie Kookplaat

Hij was hier net zo duur als in Duitsland,Waar ik vlakbij woon, maar wat je hier besteld wordt hier besteed.

De snelle levering speelde hierin uiteraard ook een rol

• Leveringssnelheid

Carla 19-11-2016 Via de website gekocht

Hele fijne en goede webwinkel

Alvorens de bestelling geplaatst te hebben eerst gebeld of het wel op voorraad was. Goede service en aardige medewerker. Het ging over een koelkast, dinsdag besteld en zaterdag in huis, terwijl de koelkast nog niet bij hun binnen was. Helemaal geweldig! De dag van bezorging om 8 uur 's morgens een mailtje gekregen tussen welk tijdsbestek de levering zou plaatsvinden. Dit is ook erg handig. Topwinkel en ik zou hier zeker vaker iets bestellen en aanbevelen aan anderen.

Pluspunten

• Fijne service
  • Goede bezorging.
  • Goedkoopste van alle webwinkels.

C.J. van Mourik 19-11-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Vriendelijk, goed advies en vlotte levering

Voor deze winkel gekozen omdat wij hier ook al een keuken hebben gekocht en hierbij goed geadviseerd zijn.

Tillviss 18-11-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snelle levering en geweldige service!

Via website hebben we bij Bemmel & Kroon onze wasmachine besteld. Deze werd de volgende dag al geleverd. De chauffeur belde 15 minuten vooraf om te melden dat ze er bijna waren. Ze hebben de machine naar de 2de verdieping gebracht (via smalle Amsterdamse trap) en aangesloten. De twee aardige jongens stelden zelf voor om ook nog even de wasdroger op zijn plaats te tillen. Helemaal TOP!
Ordernummer: BKI569686

Pluspunten

• snelle levering
  • extra service

ursela van kreuningen 18-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/rijndijk

mevrouw

Super winkel. Had niet verwacht dat de mensen zo vriendelijk waren en zo behulpzaam. De servers is echt goed. De jongens die mijn koelkast kwamen brengen erg klant vriendelijk en voor ik het wis waren ze al weer weg. En was mijn oude koelkast weg en de nieuwen op zijn plek!

Pluspunten

• goede servers
  • goede uitleg over het product

Minpunten

• nog geen min punt gevonden

André Pronk 18-11-2016 Via de website gekocht

Bosch Compact Oven besteld bij Bemmel&Kroon (BKI569310)

Compact Bosch oven besteld bij B&K, en na bestelling bleek dat model niet meer beschikbaar was. Hierdoor een luxer model gekregen voor dezelfde prijs. Ook de overzicht van de verzender hielp erg. Daardoor kan je nog zien of je nog even snel een boodschap kan doen oid.

Enige verbeterpunt die ik kan bedenken is de opgegeven leverings tijd. Dat was nu tussen 08:00 en 20:00 en werd steeds preciezer naarmate de verzender in de buurt kwam.

• Mooi product

Minpunten

• Hele dag vrij plannen voor levering

Wouters R - BKI568833 18-11-2016 Via de website gekocht

Top-service

Tijdens mijn bestelling heb ik telefonisch contact gehad met de winkelbediende die mij héél erg vriendelijk de voorraad van dit toestel kon opzoeken. Hij gaf ook een heel correcte inschatting van de levertijd vanuit Siemens. Levering ging erg vlot.

BKI568833

Pluspunten

• Snelle levertermijn
  • Vlotte communicatie
  • hulpvaardige medewerkers

Minpunten

• Geen mogelijkheid om met visa te betalen.
  • Website kan niet heel diep filteren op specs

Henk 18-11-2016 In de winkel gekocht
Cruquius, CRQ568886

Goede service, eerlijk verhaal

Na eerdere aankopen via zowel de website als de winkel van B&K zijn wij voor de aankoop van een nieuwe wasmachine direct naar de winkel gegaan. Direct bij binnenkomst voelen wij ons van harte welkom en worden wij uitgebreid voorgelicht over de voors-en tegens van de diverse merken en types.
De prijs is gelijk aan die van de website en de service was weer top. Geen problemen met bezorging en plaatsen. Bijna jammer om niet nog een apparaat in huis te vervangen.

Pluspunten

• klantvriendelijk personeel
  • uitgebreid assortiment
  • alle tijd voor uitleg
  • deskundig personeel
  • internet prijzen gelden ook in de winkel

Jan Schouten 18-11-2016 Via de website gekocht

aankoop Bosch droger

Twee jonge knullen kwamen de machine afleveren. Waren kort af. Hebben de machine op zijn plaats gezet. Op vragen hoe de condens niet via het bakje maar via afvoer geregeld kon worden werd verwezen naar een slangetje dat ergen achter de machine was bevestigd. Heb bewust gekozen voor een winkel in de omgeving voor de service. Helaas.

Pluspunten

• mooie machine

Minpunten

• service
  • dure machine

G. Mulder 18-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop afzuigkap

Zeer overzichtelijke site met prima prijzen. Levering vindt volgens afspraak perfect plaats. Kortom, een prima zaak om aankopen te dien.

Pluspunten

• Zeer overzichtelijke site en makkelijk te zoeken

J.Reijngoud 18-11-2016 Via de website gekocht

Prima zaak. Meerdere aankopen gedaan.

Goede en vooral: goedkope zaak. Snelle levering door vriendelijk en keurig personeel. Meedenkende serviceafdeling die problemen oplost in plaats van maakt.

Pluspunten

• Klantgericht,
  • Snel en betrouwbaar.
  • Prettige en heldere website

Mevr. Wolvers 18-11-2016 Via de website gekocht

Siemens Koelvriescombinatie

De site is zeer duidelijk het product duidelijk zichtbaar op de site met een goede omschrijving.
telefonisch ook vriendelijk en deskundig geholpen, ook de bezorging was uitstekend
Prettige winkel waar je zeker niet teveel betaald en ook nog een zeer goede service hebt.

Leo Tuin 17-11-2016 In de winkel gekocht
cruquius

aankoop

M.i. een deskundig advies en meedenken met onze wensen. De verkoper deed zijn uiterste best om aan onze wensen tegemoet te komen met zijn eigen kennis als achtergrond.

Pluspunten

• Snelle levering.
  • Grote keuze.

ron 17-11-2016 Via de website gekocht

samsung koelkast

makkelijke bestelling, goed overzicht op de site, snelle levering. De prijs was doorslaggevend. Bezorging heel goed.

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• extra kosten om verpakking mee te nemen

Leo 17-11-2016 In de winkel gekocht

Prima geadviseerd

Gekozen voor Bemmel en Kroon o.b.v. eerdere ervaringen. Wederom goed geadviseerd en meegedacht met een prima service.

Pluspunten

• Kennis van zaken
  • Service gericht

Yvonne 17-11-2016 Via de website gekocht

zeer goede service!!!

Ik had een bestelling geplaatst En er werd me gelijk gevraagd wanneer ik wou dat het geleverd zou worden.
Niks was een probleem. De dag van de bezorging werd je uitstekend op de hoogte gebracht hoelaat ze zouden komen, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. Toen ze er waren hebben ze die zware wasmachine helemaal zonder probleem naar zolder getild. Super, zelfs de oude verplaatst omdat ik zelf niet mag tillen (zwanger).

Pluspunten

• Flexibel
  • Professioneel
  • Precies het weten van de tijd dat ze komen
  • Behulpzaamheid

Bemmel &Kroon 17-11-2016 In de winkel gekocht
Cruquius hoofddorp

Vaatwasser levering

Hele goede service bij Bemmel &kroon
Goede voorlichting over het product! Vakkundige montage
Zeer tevreden

Nancy 17-11-2016 Via de website gekocht

We hebben voor Bemmel en Kroon gekozen omdat daar de wasmachine het goedkoopste was. Geen cent teveel dus ! In het verleden al meerdere keren witgoed bij deze winkel gekocht en de service is gewoon goed. We hebben de wasmachine via internet op zondagavond besteld en Bemmel en Kroon belt de volgende dag op om te vragen wanneer we de wasmachine zouden willen ontvangen. Super !! Moet wel eerlijk zeggen dat het bezorgen op zich goed ging en netjes maar dat er wel commentaar kwam over het aansluiten van de machine maar ze deden het gelukkig wel. Op voorhand belde ze hoe laat ze er zouden zijn, wat ook heel handig is. Ben eigenlijk tot nu toe heel tevreden over Bemmel en Kroon en over de wasmachine.

Pluspunten

• Goede service
  • Nette bezorging

Minpunten

• klein minpuntje , het aansluiten van de machine

Nele Lemmens 17-11-2016 Via de website gekocht

Goedkoopste, snel en goede service!

Ik had als Belgische nog nooit van Bemmel en Kroon. Ik kwam bij jullie website uit omdat ik er De wasmachine die ik wou tegen de voordeligste prijs vond. Ik heb even getwijfeld maar besloot toch om hem bij jullie te bestellen omdat ik kon betalen bij levering. Ik kreeg zelf een nieuwer model aangeboden tegen dezelfde prijs! De wasmachine werd netjes geleverd op het afgesproken moment en geinstalleerd zonder extra kosten! Ik ben heel blij met jullie service en zal bij een volgende aankoop zeker eerst langs jullie website surfen! bedankt!
(BKI569313)

Pluspunten

• Goedkoopste
  • Goede service

Minpunten

• pinmachine werkte niet met mijn belgische kaart

Huub 17-11-2016 Via de website gekocht

Offerte aanvragen

Voor onze keuken die we zelf (laten) plaatsen de inbouw apparatuur uitgezocht op internet en de goedkoopste mocht die gaan leveren.
Bemmel en Kroon was een van de goedkoopste, maar na een mail met de aanvraag om alle apparaten in een keer te leveren, of er dan nog iets van de prijs af kon, was de keus wel heel makkelijk.
Van hun verkoop prijs kregen we nog eens €800,00 korting., wouw dat is nog eens de moeite!
En de levering ging ook super, netjes op leverdatum en een goede bezorging.

Pluspunten

• Correctheid

Minpunten

• Ik kan niets verzinnen

Angela 17-11-2016 Via de website gekocht

Even bellen werd even bestellen!

Omdat mijn oude wasmachine stuk was gegaan na 15 jaar trouwe dienst, wenste ik graag snel een nieuwe AEG. Na wat webshops te hebben bekeken viel mijn keuze op Bemmel & Kroon.
Na een prettig gesprek met verkoper Rene besloot ik gelijk mijn keuze te maken, mede omdat de wasmachine van mijn keuze, direct leverbaar was!
Ook gaf hij nog tips wat betreft de wasmiddelen, om zo hopelijk weer 15 jaar te kunnen doen met mijn nieuwe model!
En op de afgesproken datum & tijd werd mijn nieuwe wasmachine keurig boven gebracht en aangesloten!
Top!!!

Pluspunten

• Gekozen product op voorraad!
  • Zeer duidelijke website.
  • Oud artikel mee retour!
  • Betaling bij levering.

Robert Cats 16-11-2016 In de winkel gekocht
Forepark

Onze ervaringen met Bemmel & Kroon (DH567385)

Op zoek naar een oven hebben wij veel websites bezocht. Aangezien Bemmel & Kroon het grootste assortiment bleek te hebben zijn we naar de showroom op het Forepark gegaan. Dankzij de vriendelijke en zeer deskundige adviezen X hadden we al snel één van vele aanwezige ovens uitgezocht. De prijzen van Bemmel en Kroon zijn zeer concurrerend.
Van het één komt het ander: door de grote voorraad kookplaten kwamen we op het idee onze zeer oude kookplaat te vervangen door een nieuwe. Ook hierbij werd er met ons meegedacht.
De inbouw thuis van beide apparaten was prettig en snel. De bediening werd goed uitgelegd.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Deskundige en vriendelijke adviezen
  • Ruime showroom

Minpunten

• Geen minpunten

i den boer Uw ordernummer: BKI569511 16-11-2016 Via de website gekocht

bemmel en kroon

ik heb voor bemmel en kroon gekozen omdat zij een ruime keus aan apparaten hebben met een goede prijs en een snelle levering. ook de aflevering is zoals afgesproken goed gegaan aardige en nette bezorgers

Pluspunten

• veel keuze
  • goede prijs
  • snelle levering

Mw. E. Mons 16-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende communicatie en informatie richting klant.

We hadden nog geen eerdere ervaring met deze zaak, maar kunnen ze van harte aanbevelen. Hun communicatie is zeer prettig en wij werden uitstekend geinformeerd over de bezorging van onze bestelling.

Pluspunten: online bestelling zeer gebruikersvriendelijk; zeer goede communicatie; uitstekende bezorging d.m.v track en trace systeem; oude product kon meteen mee retour
Minpunten: geen enkele

Gemak: Goed; website is zeer overzichtelijk, betaling ging vlot, kortom prima!

Service: Uitstekend; levertijd en manier van leveren zijn uitmuntend te noemen. De grotere online winkelketens kunnen hiervan zeker nog wat leren.

Assortiment: Goed; op prijs zeker concurrerend te noemen. (ordernummer BKI569505)

Pluspunten

• online bestelling zeer gebruikersvriendelijk
  • zeer goede communicatie
  • uitstekende bezorging d.m.v track en trace systeem

Minpunten

• geen enkele

Fam. van Es 16-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bosch vaatwasser SMS50M62EU

Keurige winkel in Zoetwoude. We zijn op een zaterdag gaan kijken en waren een beetje bang om onervaren personeel aan te treffen, maar dat viel 100% mee. Heel goed advies gekregen van zeer bekwaam personeel. Prijzen zijn minstens net zo gunstig als bij de concurrent, maar de klantbeleving is vele malen beter. Bezorg- en installatiekosten zijn heel redelijk en je kunt zelf bepalen welke dag je je aankoop wilt laten bezorgen.
Helaas kon het apparaat niet ter plekke geïnstalleerd worden, maar dat was absoluut niet te wijten aan de (uiterst vriendelijke) bezorgers.

Pluspunten

• Zeer nette winkel
  • Ruim assortiment
  • Bekwaam personeel

Hillary van der Poel 16-11-2016 Via de website gekocht

Bosch warmtepompdroger

Heldere duidelijk uitleg. Groot assortiment. Prijstechnisch zeer gunstig. En dan die snelle levering.
het apparaat doet waarvoor het gemaakt is. Drogen!!

Pluspunten

• Duidelijke instructies op de website
  • Snelle aflevering en vriendelijke bezorgers

Shetha 16-11-2016 Via de website gekocht

Vlotte online aankoop

Via de webwinkel een fornuis gekocht. Bemmel-Kroon doet wat er gezegd wordt. Voor 16uur besteld de volgende dag in huis. Ondertussen wordt je netjes op de hoogte gehouden. Daarnaast maken ze gebruik van een nette transportservice waar je duidelijk kan zien waar ze zijn en wanneer ze ongeveer bij je aankomen. Product voldoet precies aan de omschrijving. Verder contact heb ik niet gehad omdat dit niet nodig is geweest.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Vlotte levering

Berkeveld 15-11-2016

AEG vriezer via webwinkel Bemmel en Kroon

Via internet bij deze webwinkel terecht gekomen. Bemmel&Kroon zijn als winkel langer bekend bij ons van winkels in Den Haag en Rijswijk. De website is gebruikersvriendelijk, met duidelijke informatie over de producten. Een bestelling is snel geplaatst. De informatie daarna over de levering is prima geregeld. Je wordt geïnformeerd over de afleverdatum en tijd en een half uur voor levering gebeld door de chauffeur. Keurige bezorging met ordernummer erbij BKI567725. Prima apparaat. Gewoon goede webwinkel

Pluspunten

• gebruikersvriendelijke website
  • goede productinformatie
  • goede communicatie
  • snelle levering
  • keurige bezorging

Ruth 15-11-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden!!

Goede prijs, goede service en aflevering conform afspraak. Doet zeker niet onder voor andere gevestigde grote namen. Ik ben heel tevreden met Bemmel en Kroon!!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede afleverafspraken
  • Bestellingsproces eenvoudig
  • Gratisextra service, top!

tboy 15-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Aankoop nieuwe vaatwasser

Ruime keuze, prima voorlichting in de showroom, snelle levering conform afspraak en zeer tevreden over de afspraken m.b.t. de installatie van de nieuwe vaatwasser.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Snelle levering en installatie

H Oudshoorn 15-11-2016 Via de website gekocht

Hele goede service goede plaatsing

Klantvriendelijk mensen met verstand van zaken en goede informatie
Snelle service ik ben zeer tevreden ik zou het iedereen aanraden
Wat ze verkopen is van goede en betrouwbare kwaliteit

Pluspunten

• Goede Service
  • Klantvriendelijk

Sanne 15-11-2016 Via de website gekocht

Top service van Bemmel en Kroon!

Wasmachine online besteld super snelle levering en de scherpste prijs! Top service ik woon 1 hoog zonder lift, de mannen brachten hem zonder moeite naar boven en installeerde hem ook nog is gratis! de kapotte wasmachine namen ze ook nog is mee beter kan niet. Toppie!! Weer een tevreden klant:)

Pluspunten

• Scherpste prijs
  • Goede service

ehh..wat is een weergavenaam? 15-11-2016 Via de website gekocht

mevrouw de Groot

Snelle levering, duidelijke website. Het gekochte product was goed verpakt en compleet.
Al met al zeer tevreden

Pluspunten

• duidelijke website
  • goede service

Minpunten

• nog geen

Louis 15-11-2016 Via de website gekocht

Wederom super service!

Al diverse keren witgoed besteld bij B&K. Tot op heden altijd de scherpste aanbieding! Daarnaast altijd de goede service die geboden wordt. Flexibiliteit en meedenken met de klant zijn daarvan onderdelen.

Ordernummer: 569404

Pluspunten

• prijs
  • helpen met kiezen/ advies over producten

Minpunten

• nog niet ervaren

B. A. Reyneke 15-11-2016 Via de website gekocht

Koelvries combinatie gekocht bij Bemmel en Kroon

Via Google op de site van Bemmel en Kroon terecht gekomen. Zeer overzichtelijke site en de prijs van mijn Samsung Koelvriescombinatie was bij hun voordelig, Scheelde 100,- ten opzichte van andere winkels. Het bestellen gaat vrij eenvoudig en vlot. Vandaag bestelt de volgende dag ontvangen ( mits uiteraard voorradig) door een prima vervoersbedrijf waar Bemmel en Kroon zaken mee doet. Was vergeten dat de oude koelkast mee moest , even een belletje Naar Bemmel en Kroon en de vriendelijke meneer zorgde ervoor dat ook mijn oude koelkast werd meegenomen. Een prima webwinkel met goede service ( ook nog even gebeld om advies wanneer ik de koelkast in gebruik kon nemen, staat niets van in de handleiding). Ze zeggen een 10 is voor de juffrouw maar een dikke 9 is zeker verdiend voor Bemmel en Kroon.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Snel geleverd
  • Vriendelijke mensen

Familie Metselaar 15-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Vaatwasser bij Bemmel & Kroon

Op internet de scherpste qua prijs en ook nog winkels om binnen te lopen. Goed geadviseerd door kundige medewerker. Onze eerste keuze was er niet, maar nu eigenlijk een betere vaatwasser aangeschaft voor niet veel extra. Prijs kon nog iets af. Goede levering en uitstekende installatie service.

Pluspunten

• Fysieke winkel
  • Goede prijs
  • Service gericht

aankoop Samsung wasmachine WW80K6404QW 15-11-2016 Via de website gekocht

aankoop Samsung wasmachine WW80K6404QW

Mijn oude LG wasmachine is onverwacht komen te 'overlijden'. Omdat wij kinderen hebben en een was kunnen doen bijna een primaire levensbehoefte is, moesten wij op korte termijn een wasmachine kopen. Bemmel en Kroon wordt op Kieskeurig beoordeeld met het cijfer 9,00. op basis van 1276 reviews. Daarnaast is deze webwinkel aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, Q shops keurmerk en is Bemmel en Kroon een CBW erkende winkel. De positieve reviews van andere klanten als ook alle waarborgen hebben ons overgehaald om de bestelling te plaatsen bij Bemmel en Kroon. Als toetje op de kers hebben wij van Bemmel en Kroon gratis een verlengde garantie op onze wasmachine gekregen van 2 naar 5 jaar. 1 dag nadat ik de wasmachine besteld heb, is deze netjes geleverd geworden. Ik kan dan ook iedereen van harte aanraden om een bestelling te plaatsen bij de webshop van Bemmel en Kroon. Klantvriendelijkheid alsook een hoge klanttevredenheid staat hoog in het vaandel bij Bemmel en Kroon. (bestelnummerBKI565610).

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs/kwaliteit
  • klantvriendelijk

Marcel 15-11-2016 Via de website gekocht

M. Verboven

Fantastische site! Via kieskeurig op zoek naar een nieuwe wasdroger. Site geeft prima informatie. Bestelling was binnen 1 minuut gedaan en levering was heel stipt en vriendelijk. Kortom prima service!!!

Pluspunten

• Gemak site
  • Snelle en goede service bij levering

Peter Groenboom 15-11-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Zoals het hoort te zijn!

Voor de derde keer zaken besteld bij Bemmel&Kroon. Ook nu weer oversteeg de werkelijkheid de verwachting. Van uitstekend advies en meedenken naar probleemloos leveren/monteren. een zaak die we zeker in onze vrienden en kennissenkring sterk zullen aanbevelen!
DH561661

Pluspunten

• warenkennis en deskundig advies.
  • Doen wat is beloofd.
  • De prijs!

Minpunten

• geen!

Claudia 15-11-2016 Via de website gekocht

Gisteren is mijn nieuwe wasmachine bezorgt en op zijn plek (2de etage zonder lift) gezet, met een glimlach van de mannen. Ze hebben zelfs mijn (eerder gerichter) droger op de wasmachine gezet. Super service! (ordernummer BKI567114)

Pluspunten

• 10 minuten voor komst van bezorger gebeld

Michiel 14-11-2016 Via de website gekocht

Gratis upgrade

Ik wist precies wat ik wou hebben en bij deze shop was hij het goedkoopst en op voorraad.
De oven die ik bestelde was een uitgaand model en blijkbaar uitverkocht. Zonder extra kosten het (betere) nieuwe model gekregen. Deze heeft een paar extras zoals telescopische rails. Levering was de volgende dag. Dag van te voren krijg je alleen te horen dat ze tussen 08:00 en 20:00 komen. Dat mag wel wat nauwkeurig. Gelukkig krijg je 's ochtends vroeg dan een indicatie tussen 10:00 en 13:00 en enige tijd later "ongeveer 12:00". En dan komen ze even na 12. Ze zouden de oude magnetron meenemen. Nog even gezeur over de losse, afgebroken deur, "ze nemen geen losse onderdelen mee", maar uiteindelijk hebben ze het netjes meegenomen.

Pluspunten

• Gratis upgrade naar nieuwer model
  • Thuiswinkel waarborg
  • Nemen oud apparaat mee

Minpunten

• Je moet de hele dag vrij nemen voor bezorging

Minic 14-11-2016 Via de website gekocht

Bosch wasmachine

makkelijk bestellen via deze site. Duidelijke omschrijvingen van de produkten en zeer snelle levering! Echt top en oude machine gratis afgevoerd. Goede service!

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Laagste prijs
  • Snelle service
  • Oude machine gratis meegenomen

Elard 14-11-2016 In de winkel gekocht

Prima winkel/service!

Pleasant shop and very friendly personnel, that makes you feel welcome and gives you good advice. Bought our oven and kookplaat there and will definitely shop there again.

Pluspunten

• Assortiment
  • Friendly/welcoming staff
  • Price