Deze score is berekend op basis van 3178 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

corenjanny 21-09-2016 In de winkel gekocht
De Cruquius

Tja, wat zal ik ervan zeggen.........

Levering van wasmachine ging niet helemaal goed, maar werd uitstekend opgelost.
Toen wij korte tijd later problemen kregen met de machine, werd er ook door hun actie ondernomen naar de fabrikant toe. Prima dus!
Helaas ging het oplossen met de fabrikant niet van een leien dakje......op een vervolgmailtje aan Bemmel & Kroon (zowel de winkel als het servicecentrum) hebben we helaas geen enkele reactie gekregen...... Dat is spijtig, maar niet een reden om te zeggen dat ik niet meer naar deze winkel toe zou gaan.

Pluspunten

• vriendelijk geholpen
  • niet te duur
  • snelle levering
  • montage prima

Minpunten

• klachtenmail genegeerd

Peter de Jong 21-09-2016 Via de website gekocht

Bosch wasmachine gekocht, zeer goede service

Bosch wasmachine gekocht bij Van Bemmel en Kroon, ordernummer BKI555176, service en afhandeling zeer goed!
Communicatie rond bestelling, aflevering en plaatsing was goed. Levering op tijd. Plaatsing gratis en keurig verzorgd, ze hebben de machine zelfs nog even in spoelprogramma gezet om hem netjes door te spoelen.
Alle lof en zeer aan te raden.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Levering op tijd
  • Gratis geplaatst

Minpunten

• Kan er geen verzinnen

bob 21-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Miele wasmachine en droger

Prima prijs / kwaliteit verhouding.
Nette bezorgers die de apparaten keurig hebben gemonteerd en het verpakkingsmateriaal hebben afgevoerd

Pluspunten

• vakkundig advies
  • goede prijs / kwaliteit

ing.E.F.van de Craats 21-09-2016 In de winkel gekocht
Hazerswoude

afzuigkap

In winkel goed geholpen. Via mail op de hoogte gehouden omtrent levertijd. Snelle levering en korte wachttijd voor monteur voor montage

Pluspunten

• zie beoordeling

Bert Oldenhuis 20-09-2016 In de winkel gekocht
Den Haag - Forepark

Kort, Krachtig,Degelijk

Ik ben geen winkelpersoon. De compressor van mijn 15 jaar oude inbouw ijskast had het begeven in de heetste nazomer van de laatste honderd jaar en reparatie was geen optie. Geen tijd voor een uitgebreide zoektocht voor wie het allergoedkoopste en snelste een nieuwe ijskast kon leveren. Ik moest een vervanging hebben van mijn oude Bosch koel-vries combinatie en snel ook - maar zeker niet tegen de hoofdprijs. Een vriend liet de naam Bemmel en Kroon vallen - zeker geen onbekende. Er naar toe getogen vestiging Den Haag, vond niet wat ik zocht in de showroom want mijn 15 jaar oude Bosch had natuurlijk een afwijkende maat. Toch met kundige hulp van de verkoper het perfecte model gevonden op de Bosch internet site. Even vlug een prijsvergelijking met alle leveranciers - B&K bleek de goedkoopste - en een levertijd afgesproken. Alles perfect geregeld. Nieuwe kast kwam op de afgesproken tijd, monteur kwam op de afgesproken tijd, oude kast werd verwijderd op de afgesproken tijd. Geen gezeur, geen vertraging, geen "sorry maar het liep even uit of dit of dat kwam er nog bij en daarom is het wat duurder uitgevallen". Afspraak was afspraak.

Pluspunten

• Hulpvaardigheid
  • Enorm aanbod

paul 20-09-2016 Via de website gekocht

Koelkast snel geleverd en prima geïnstalleerd

Na telefonisch contact de koelkast uitgezocht. De goedkoopste maar mét prima service en begeleiding. nette monteur heeft koelkast geïnstalleerd.

Pluspunten

• snelle levering
  • snelle installatie
  • goedkoopste

BHoogenraad 20-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop en plaatsing Koelkast Siemens

Telefonisch gekocht. Advies was kort en bondig, maar volledig accuraat. Vandaag geplaatst door de servicemonteur ingehuurd door Bemmel en Kroon. Uitermate plezierige monteur, die deskundig de inbouwkoelkast geplaatst heeft. Natuurlijk paste de inbouwkoelkast niet zoals volgens het boekje zou moeten, maar de monteur heeft de uitdaging volledig naar tevredenheid opgelost. Snel en accuraat.

Pluspunten

• Snel
  • accuraat
  • Voordelig

Orky38 20-09-2016 Via de website gekocht

ordernummer BKI558200

Goed , simpel en duidelijk site. Goed doorverwezen via Google. Zal in de toekomst zelf naar de site gaan om producten te bekijken

Pluspunten

• Was de voordeligste
  • Link via google

S.H. 20-09-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Snelle levering maar apparaat is niet aangesloten zoals afgesproken en betaald omdat de kraan niet goed was. Apparaat staat nu midden in de keuken en ze hebben mijn kind gezegd dat hij het maar moet aansluiten. Oude is dus ook niet meegenomen

Minpunten

• service bij afleveren
  • followup

Serge 19-09-2016 Via de website gekocht

Super apparaat

Online winkel voelt wel wat gedateerd aan, en er ontbreken wat filter mogelijkheden bij de apparaten. Hierdoor kan het wat lastig zijn om een goede keuze te maken, maar dit is met wat google werk ook elders uit te vogelen. De prijzen en geboden service zijn echter goed!

Vandaar dat ik met order BKI558066, een Siemens WMH6Y891NL wasmachine bij Bemmel en Kroon heb besteld.

Pluspunten

• Prijzen zijn goed.

Minpunten

• Mogelijkheden website.

Schrama 19-09-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Apparatuur via Bemmel & Kroon met plaatsing door Ajtec

Verkoop in de winkel was prima, goede uitleg en allerhande apparatuur te zien. We hebben een vriezer en koelkast van Siemens gekocht en een Samsung combi magnetron/oven. De firma Ajtec plaatste de Bemmel en Kroon apparaten perfect. De monteur was uitermate ervaren, klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend over hoe het er het meest netjes uitziet en we hadden er eigenlijk geen omkijken naar.

Pluspunten

• ervaren personeel
  • ruime keuze
  • goed advies

Gineke 19-09-2016 Via de website gekocht

Blij met mijn inductieplaat aankoop!

Duidelijke website, snel antwoord op mijn vragen. De plaat was niet op voorraad maar is direct besteld bij Siemens. Na betaling direct gebeld voor montage. Ook dat was tip top in orde. Netjes op de tijd zoals afgesproken. Super!
Ordernummer bk1556491

Pluspunten

• duidelijke communicatie,
  • snelle levering
  • duidelijke afspraken

jan vanthuyne 19-09-2016 Via de website gekocht

grote koelkast grote service

als je een buitenverblijf hebt met 14 bedden en de kids van 14 tot 18 eten je koelkast leeg, dan moet je een grote koelkast hebben ; maar die zijn duur, zeker in belgie ; voor bijna de helft van de prijs kochten we de grootste koelkast van siemens, en de trnasportkosten en installatiekosten weren niet hoger dan de dichtbijzijnste winkel en die is op slechts 2 km en bemmel en froon moest er hiervoor 300 km rijden !! zonder extra kost !! de installatie was mooi op tijd, schoon en accuraat
dus TOP !!

Pluspunten

• snelheid communicatie
  • duidelijke afspraken
  • beste prijs benelux

Bert Winkens 19-09-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Vervanging vaatwasser

Geen klachten. Volgens planning alles goed verlopen. Op tijd. Monteur goed werk verricht. Alles netjes meegenomen (oude vaatwasser) En alles schoon achtergelaten.

Pluspunten

• service
  • werkzaamheden monteur

Minpunten

• pinapparaat werkte niet.

Roest 19-09-2016 Via de website gekocht

Bemmel-kroon levering

Perfect, keurig op tijd en netjes geplaatst. Vriendelijke bezorgers en keurig te woord gestaan door medewerker aan de telefoon. Chapeau

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Netjes en snel

Ann 19-09-2016 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en eerlijke prijs

Handig om model te kiezen dat bij je past. Goede uitleg om juiste beslissing te nemen. Ook mogelijkheid om te laten leveren wanneer het mij past. Echt handig. En qua prijs ben ik zeker tevreden. Ik vond nergens anders een lagere prijs. Ik kom zeker opnieuw kopen bij Bemmel & Kroon!

Pluspunten

• ruime keuzen in merken
  • goede levering

René 19-09-2016 Via de website gekocht

Helemaal goed

Ik had niet eerder van hen gehoord maar ben zeer tevreden over het product en de levering.
Kreeg i.v.m. niet meer te leveren van uitgezocht model , een upgrade zonder bij te betalen.

Pluspunten

• Snelle levering

Louis 19-09-2016 Via de website gekocht

snelle vlotte korrecte afhandeling!

snelle vlotte korrecte afhandeling!

na een foutje op website correct te woord gestaan en meteen behandeld conform prijsstelling. Deze was zeer scherp te noemen.

Een aanrader deze winkel!

ORDERNUMMER DH558097

Lvl 19-09-2016 Via de website gekocht

Product is top levering super slecht!

De winkel zelf werkt goed en snel. Bedrijf dat ze echter gebruiken voor de levering van de producten is erg onbeschoft en komt de afspraken niet na!

Pluspunten

• Mooi product
  • Goedkoper dan de rest

Minpunten

• Leveringsbedrijf

Jojo 19-09-2016 Via de website gekocht

Bestelling koelkast

Ik heb de koelkast online gekocht, via kieskeurig kwam ik bij Bemmel en kroon terecht. Er waren andere winkels met hetzelfde product voor dezelfde prijs, maar de service bij Bemmel en Kroon vind ik erg goed; levering (zonder extra kosten) op tweede etage ( zonder lift); Oude koelkast wordt meegenomen; extra 5 jaar garantie. De levering was snel,en ik kon zelf invoeren welke dag ik het product geleverd wilde hebben. Ook vond ik het prettig dat 20 minuten voor de levering ik gebeld werd dat de koelkast er over 20 minuten zou zijn.

Pluspunten

• levering volgens opgave
  • extra garantie
  • vriendelijke mensen

Cv 18-09-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwode

Koelkast

Snel en alles geregeld van voorlichting tot aankoop tot leverin .goede voorlichting,Verkoper die alle aandacht geeft

Pluspunten

• Service

Micha 18-09-2016 Via de website gekocht

Wartepomp droger levering order nr BKI558115

Afgelopen vrijdag ging onze oude droger kapot. Meteen een nieuwe besteld die werd de volgende dag al geleverd en netjes op de plek gezet.
Handig dat je op internet ook precies kan zien waar de bezorger is en welke stop je bent. Ook krijf je een sms half uur voor dat de bezorger arriveert

Pluspunten

• Snelle levering
  • Real time volgen
  • Goeie service
  • Oude droger mee

Mathijs 18-09-2016 Via de website gekocht

Alles wat wordt beloofd wordt ook waargemaakt

Bemmel en Kroon trok mij in eerste instantie omdat het de goedkoopste winkel is waar de wasmachine en droger die ik wilde te verkrijgen zijn. In eerste instantie was ik sceptisch, omdat het de enige winkel is die onder de prijs van de andere winkels zat (andere winkels hadden allemaal ongeveer dezelfde prijs).
Ik verwachte dat voor zo'n prijs de service het een en ander te wensen over zou laten, maar nam dit voor lief omdat ik als starter het geld goed kan gebruiken. Hier zat ik er echter goed naast.

Het bestellen van de spullen was zo gebeurd zoals je van een webshop verwacht. De bezorgdatum was zelf te kiezen en een dag van tevoren krijg je een bericht over de verzorging. Op de dag zelf krijg je een tijdsraam waarbinnen de bezorger er is en een half uur van tevoren wordt je bericht over de geschatte aankomsttijd. Dit alles zorgt ervoor dat je niet de hele dag bij de deur hoeft te wachten.

De levering van de spullen was goed. De spullen werden op de goede plaats gezet en geïnstalleerd. Er werd een korte uitleg bij gegeven en dit alles in zeer korte tijd.

Een goede ervaring en ik ben zeer tevreden!

• Snelheid
  • Bestelgemak
  • Service
  • Goede communicatie

Gert Jan Pater 18-09-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon, Neckar 24 Den Haag.

Dik tevreden

Na veel zoeken ben ik terecht gekomen bij Bemmel en Kroon. Was op zoek naar een Zanussi wasmachine voor mezelf en een gasfornuis voor mijn dochter omdat zij een nieuw huis had gekregen. Bij Bemmel en Kroon ben ik geslaagd voor beide apparaten. Wat mij opviel is dat de ruime entree perfect en netjes was verzorgd en de etage waar al de apparaten staan overzichtelijk is ingericht. Ik kon rustig rondkijken en er was direct iemand van het personeel aanwezig die mij met zijn deskundigheid goed heeft geholpen zodat ik kocht wat ik wilde.

Pluspunten

• Netjes en overzichtelijk.

Minpunten

• Niks ondervonden.

A. Teune 18-09-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Den Haag (Forepark)

Aankoop vaatwasser

We hadden te maken met een bijzondere situatie t.a.v. het plaatsen van de inbouwvaatwasser. We hebben een goed advies gekregen en uitgevoerd.
De afhandeling en bezorging zijn goed verlopen. Compliment!

Pluspunten

• overzichtelijke winkel
  • parkeermogelijkheden
  • personeel

Minpunten

• niet gevonden

Carine 18-09-2016 Via de website gekocht

Geweldig

Betrouwbaar, snel handelend en goed informerend bedrijf. Ook leuke prijzen wat ze kunnen bieden! Ik raad het bij vrienden/familie aan om hier producten te bestellen. Ga zo door!
ordernummer: BKI556716

Pluspunten

• betrouwbaar
  • snel handelen
  • bezorging goed

Joep 18-09-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser Bosch SMV95M30NL

Goede vaatwasser. Wast goed schoon en fijne indeling zonder bestekrek maar met bestekmand. De tijdsindicator met verlichting op de grond is een leuk gadget. Inbouwen geen heel gemakkelijk. De bauknecht van 5 jaar oud deed dat helaas al niet meer en hield er ook nog eens mee op door lekkage.

Sigrid 18-09-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar, betaalbaar en vriendelijk

Veel spullen van dit gezin worden aangeschaft bij Bemmel en Kroon. Altijd vriendelijk, behulpzaam, betaalbaar en supersnelle levering. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Verzekerd van lage prijs
  • Personeel heel behulpzaam
  • Supersnelle levering

Tina 18-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Inbouw combimagnetron gekocht. Online de scherpste prijs vergeleken met andere winkels. Na bestelling direct bevestiging en al levering de dag daarna. Alles werd duidelijk gecommuniceerd via mail en telefoon, top service! Ik wist hierdoor precies wanneer pakket geleverd werd. Kortom: 100% tevreden!

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Snelle service per email
  • Snelle levering

Carl 17-09-2016 Via de website gekocht

Perfect

Een vlotte communicatie.Levering kan je moeiteloos online volgen.Deze winkel geniet van mijn reclame en zien mij zeker nog terug.

Pluspunten

• overzichelijke site
  • vlotte afhandeling
  • tracking actueel

Marc H 17-09-2016 Via de website gekocht

Bemmel-Kroon Top winkel.

Bemmel-Kroon denkt met je mee, geeft goed advies en heeft voor elk budget een oplossing. Ook komen ze de belofte "voor vier uur besteld, volgende dag in huis" na. Wij zijn super tevreden.
De enige sepsis is hoe eventuele garantie aanspraken zullen verlopen. Daarom een acht en geen negen.
Veel succes met uw afweging :)

Pluspunten

• Denkt met je mee
  • Geeft goed advies
  • Voor elk budget
  • Levert zoals afgesproken

MarsEnNiek 17-09-2016 Via de website gekocht

Fijn machientje met goede service!

Alles is prima verlopen.
Goed op de hoogte gehouden van de status van verzending. Snelle levering en prettig een sms te krijgen wanneer het geleverd wordt zodat je er niet de hele dag voor thuis hoeft te blijven. Product is geleverd zoals we verwacht hadden en onze oude vaatwasser is meegenomen wat erg fijn is. Dus al met al zeggen wij: perfecte service! Voor herhaling vatbaar.

Ons ordernummer is: BKI558075

Pluspunten

• Goede service
  • Oude apparaat meegenomen
  • Sms over status

stefaan vervaele 17-09-2016 Via de website gekocht

vlotto en correcte levering

vlotte afhandeling
je moet niet de ganse dag thuis wachten want je weet wanneer ze komen
en het product is ok en goedkoop

Pluspunten

• goedkoop
  • snel levering

Fam. Cordia 17-09-2016 In de winkel gekocht
Den Haag: Neckar 24

Wat hebben wij een geweldige koop gedaan bij Bemmel & Kroon

Het assortiment in de winkel is zeer goed, genoeg keuze binnen een productgroep.
Aangeboden prijs is zeker concurrerend. Het persoonlijk contact in deze winkel is heel erg prettig en professioneel. Levertijd is heel erg goed en prima, komen afgesproken tijden ruimschoots na. Geen extra kosten voor bepaalde service elementen. Bestelproces in deze winkel ervaren wij als uitstekend. De betaling contant gaf ook totaal geen probleem.

Pluspunten

• geheel klantvriendelijk
  • overzichtelijk en netjes
  • genoeg keuze wat je zoekt
  • afspraken prima nagekomen

Minpunten

• heb ik niet kunnen vinden

fam. Steenwijk 16-09-2016 Via de website gekocht

Super snelle levering

Super snelle levering, keurig verzorgd. Netjes een kwartier voor tijd gebeld dat ze er aan kwamen. Het enige minpunt was dat ik bij het plaatsen van de order had gevraagd om bezorging in de middag en dat de bezorging toch in de ochtend plaats vond. Gelukkig was ik nog even thuis.
ordernummer BKI555988

Pluspunten

• snelle levering
  • goede communicatie

Minpunten

• geen keuze in bezorgtijd

Fam v Uffelen 16-09-2016 Via de website gekocht

alles perfect gelopen.

Deze week een wasmachine van bosch gekocht, levering was super.
We werden netjes een half uur voor levering gebeld en wasmachine werd netjes op zijn plaats op de 2de verdieping gezet en aangesloten.

Pluspunten

• duidelijke website
  • goede en snelle levering
  • goede service

Monique Terwindt 16-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Goede service , goed bereikbaar telefonisch, adequate afhandeling , niet duur , aardige bezorgers, goede uitleg over de producten

Pluspunten

• Zeer prettige Service
  • Aardige mensen

Minpunten

• Oude koelkast niet mee

Ronald 16-09-2016 In de winkel gekocht
cruqius

snel een koelkast bij hoge buiten temperaturen.

Op zoek naar een koelkast, terwijl de mussen uit de dakgoot vallen van de hitte. We zijn prima geholpen met een tafelmodel koelkast die direct ingeladen werd en een paar dagen later, op het afgesproken dagdeel stond de Amerikaanse koelkast te draaien. oude koelkast mee, verpakkingsmateriaal mee en een hartelijk dank van de medewerkers van Bemmel en kroon. aanrader 100 %.

Pluspunten

• ruime keus
  • scherpe prijs

Anselma 16-09-2016 Via de website gekocht

Top!

Telefonisch besteld, omdat ik niet de dag daarna al de machine nodig had. Uitbesteding bezorging aan Dynalogic: helemaal top! Keurige jonge mannen, vlot, netjes, heel aardig. Binnen een kwartier twee trappen op, aansluiten, oude machine verwijderen, betalen. Super!

Pluspunten

• De goedkoopste
  • Gratis bezorging

Minpunten

• Verzekering aansmeren

Jacques 16-09-2016 Via de website gekocht

Levering wasmachine

Na betaling een bevestiging en ook een perfecte manier van leveren via route volg systeem.
Is op de plek gezet en aangesloten (zolder 2 hoog )

Pluspunten

• Goede prijs
  • Perfecte levering

Minpunten

• retouren niet mee nemen

Bemmel-Kroon 16-09-2016 Via de website gekocht

Indesit wasmachine XWE 71683XWEU

Bij B&K een wasmachine besteld. Ordernummer BKI557837. levering is vlot. Bij bestellen heb je de mogelijkheid voor toevoegen van extra service zoals de transport beveiliging verwijderen. Dat is mee besteld. Jammer dat leverende personeel hiervan nadrukkelijk van overtuigd moesten worden. Verder zeer tevreden. De bestelling was zelfs iets opgewaardeerd omdat het bestelde niet meer leverbaar was.

Theo 16-09-2016 Via de website gekocht

Aanschaf Vaatwasser

Prima service, telefonisch geïnformeerd naar een vaatwasser die op de site op voorraad stond, maar deze was niet meer leverbaar, medewerker kwam met een alternatief met korting, hierna ook gelijk de vaatwasser besteld. Volgende dag zou het product al geleverd gaan worden, direct ook een bevestiging/factuur via de mail gehad. Zat een foutje in de factuur en na een mail terug, binnen een uur netjes aangepast. Ook de levering was keurig en netjes op tijd. Voor mij een aanrader deze leverancier.

Pluspunten

• Snelle service
  • Correcte afhandeling

Minpunten

• Site niet up-to-date

Stefan 16-09-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Top service

Ik werd bij bemmel en kroon goed geadviseerd over welke apparaten het beste waren voor mijn situatie. Ik vond het ook erg fijn dat ik na de aankoop een mail ontving met daarin een planner om de apparaten af te leveren. De levering en instalatie waren ook top. De monteurs waren op de afgesproken tijd bij mij aanwezig.

Pluspunten

• Goede service
  • Zelf leverdag inplannen

Sjaak 15-09-2016 In de winkel gekocht
Cruquius. Ordernumber CRQ556618

Nieuwe Liebherr koelkast.

We zijn prettig geholpen ,maar hadden een betere prijs voor de koelkast gezien wat eigenlijk niet zou kunnen omdat het vastgestelde prijzen zijn.
Ze gingen dit uitzoeken en de volgende dag zijn we gebeld en kregen de kast voor de zelfde prijs.
Wij wilden graag ook een extra glaslaat erbij en die krijgen we er ook gratis bij, super service.

Isa 15-09-2016 Via de website gekocht

BKI556921

Prima keuze mogelijkheden. Prima vriezer. Geen klachten. Zelfs in je eentje is de vriezer te plaatsen.

Pluspunten

• Selectie op merk

Minpunten

• Info soms onduidelijk

Sjaak 15-09-2016 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd

Goede overzichtelijke website en heel veel artikelen op voorraad.
Geleverd volgens afspraak. Snel dus.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snel geleverd

NYS Jos 15-09-2016 Via de website gekocht

Combi Microgolfoven

Via een site kwam ik bij de site "Bemmel & Kroon". Deze was de goedkoopste en voor het zelfde artikel (combi microgolfoven) stak ik enkele honderden euro's in mijn zak. De levering verliep rimpelloos.

Bemmel en Kroon 15-09-2016 In de winkel gekocht
nootdorp

koelvries combinatie

De winkel is goed bereikbaar en ruim van opzet. Er is veel keus in alles wat je op dit gebied zou zoeken. De service van het personeel is ook uitstekend, ze nemen de tijd om alle vragen te beantwoorden.

Pluspunten

• Bezorging ruim op tijd

Minpunten

• geen minpunten

Elly Paardekooper 14-09-2016 In de winkel gekocht
Cruquies

Koelkast en oven

we zijn heel tevreden over de levering en plaatsing van oven en koelkast.
Dit bedrijf is zeker een aanrader voor iedereen die inbouw apparatuur nodig heeft

Pluspunten

• Transparent
  • Duidelijke uit leg

Elian 14-09-2016 Via de website gekocht

Top winkel!

De medewerkers van Bemmel & Kroon zijn zeer behulpzaam, deskundig, geduldig en meedenkend met de klant.

Pluspunten

• Deskundig, eerlijk advies
  • Prettige medewerkers