Deze score is berekend op basis van 3212 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marja 03-11-2015 Via de website gekocht

Bestellen ,betalen en gratis gebracht en oude droger meegenomen .

Gratis gebracht en op zijn plaats gezet

genoeg keuze en laag geprijsd

Frederique A 02-11-2015 Via de website gekocht

de bestelling was makkelijk te plaatsen, alleen de financiële afhandeling liep niet zo soepel. Jammer dat je niet met Visa kunt betalen. Bij dit soort grote bedragen vind ik dat wèl fijn. De vraagtekens bij de verschillende betaalopties werkten niet. kreeg geen extra info te zien.

tijdens de orderfase contact gehad. Direct en constructief contact was dat. Daar hou ik van.

Veel keuze. Ik zou alleen net als Coolblue meer met een puntenlijst werken. Dan is het makkelijker vergelijken tussen de verschillende artikelen.

Goed op weg, maar kan beter. Vanwege de wat summiere info bij de artikelen en de onduidelijkheden tijdens het bestellen.

Jannie57 02-11-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen! Nog extra korting terwijl zij al de goedkoopste waren. duidelijke uitleg over de bestelde machines.

Uitermate goed. Hebben de oude wasmachine zonder probleem meegenomen, terwijl deze op zolder stond en twee trappen naar beneden moest worden gesjouwd.

Kon uit vele apparatuur kiezen. Wordt netjes omschreven wat je kunt verwachten van de machines

Ben zeer tevreden!

Snelle levering aardige medewerkers! Wij werden ook een uur voor aflevering gebeld. Ordernummer; BKI 498257

Peter Pronk 02-11-2015 Via de website gekocht

Goede website, duidelijk en snel een wasmachine besteld.

Communicatie over de levering was duidelijk en klopte. afspraak is afspraak.

Uit ervaring wisten we al dat Bemmel en Kroon een ruime keuze hebben.

Wij kopen gewoon liever van een plaatselijke winkel dan van een Mediamarkt. Bemmel & Kroon heeft ons nooit teleurgesteld.

order: BKI498393

joslam 02-11-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Goede showroom, uitleg over diverse types wasdrogers, prijsvergelijking ter plekke mogelijk en na bestelling snelle levering.

Levering op aangekondigde tijd en oude apparaat meegenomen.

Zeer royale keus in diverse prijsklassen.

Groot assortiment en deskundige uitleg.

Nathalie Rieff 02-11-2015 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard

Van tevoren hadden we op internet gekeken naar wat de prijzen waren van de keukenapparaten die wij wilden kopen. We zijn toen naar Bemmel & Kroon gereden omdat die veel inbouwapparatuur in de showroom hebben staan (wat je niet vaak ziet staan in andere showrooms) want we wilden ze even voelen en bekijken. Dat is een groot voordeel bij Bemmel & Kroon, de internetprijzen worden gehanteerd maar je kan wel naar de winkel gaan om alles te zien, te openen en de kwaliteit te voelen. Vervolgens hebben we de apparaten besteld, garantie erbij, wanneer wij wilden dat het bezorgd werd kon het bezorgd worden, allemaal zonder problemen. Erg gemakkelijk dus allemaal!

We werden uiterst vriendelijk geholpen, goed voorgelicht, snelle afhandeling. We zijn tevreden :D

Veel inbouwapparatuur in de showroom, dat maakte voor ons de keuze erg makkelijk.

We zijn zeer onder de indruk (in vergelijking met wat we allemaal mee hebben gemaakt de laatste maanden bij het kopen van veel spullen en apparaten bij andere winkels).
De prijzen zoals op internet, snelle en goede service, het laten bezorgen ging gemakkelijk en snel en zeer vriendelijke mensen allemaal die hun werk serieus nemen.

Ze nemen alle troep mee, en als je het pas later uit de verpakking wilt halen komen ze de verpakking gewoon ophalen!

Rob Suurland 01-11-2015 Via de website gekocht

Alles overzichtelijk en zonder veel zoeken kunnen doen wat je wilt

Vooraf precies weten hoe het proces van aflevering gaat lopen, en dan ook deze wijze exact uitvoeren, is geweldig

Je zal hier niet snel iets missen

winkel betaal en wacht op de bezorging, alles zonder poespas en volgens afspraak. Wat wil je als klant nog meer

Verlengde garantie, wel even minpuntje, omdat je als klant dit via een omweg extra moet regelen.

sonja 01-11-2015 Via de website gekocht

Telefonisch goed geholpen en heel klantvriendelijk. Ze denken mee met de klant.

Goede service.

Had precies waar wij naar op zoek waren.

Prima service.

Marc 01-11-2015 Via de website gekocht

Handige shop winkel

Je wordt altijd vriendelijk en snel geholpen

Nog nooit iets niet gevonden

Prima webshop

Ik vind de mensen die bij Bemmel werken altijd erg vriendelijk in de omgang, ook het transportbedrijf werkt erg goed. Daarnaast lekker scherpe prijzen.

michel 01-11-2015 In de winkel gekocht
Den Haag Neckar 24

Uitgebreide keuze aan apparatuur en verkoper gaf uitvoerige uitleg, zonder haast, en goed antwoord op mijn vragen. Goede raad gegeven en meedenkend.

Na aankoop erd ik dezelfde dag nog gebeld door de monteur voor een afspraak en binnen 3 dagen was mijn aankoop geleverd, geplaatst en het oude apparaat werd meegenomen, snel efficient en de monteur heeft keurig alles bevestigd per email en belde me zekfs op om te zeggen om hoe laat hij bijme zou zijn.

zoals ik al zij een uitgebreid assortiment, met goede kortingen en voldoende bevredigende uitlag over het apparaat. Bemmal en Kroon was mij niet bekend maar voor volgende aankopen ga ik er zeker terug.

alles bij mekaar gezien, aankoop afllevering plaatsing is allemaal geruisloos verlopen, een service die je nog zelden ergens krijgt.

Makkelij te bereiken, voldoende parkeerplaatsen en excellente service.

Mbosse1 31-10-2015 Via de website gekocht

Prijs van folder kwam niet overeen met prijs op internet. Mail gestuurd en juiste offerte binnen gekregen en daarna ook meteen besteld.

Plaatsing van wasdroger op zolder, incl aansluiten en meenemen oude droger (voor maar 9,95)

Genoeg keus

Goede acties, goede prijzen

Mbosse1 31-10-2015

Ordernummer BKI497618

Zegers 31-10-2015 Via de website gekocht

Bestellen ging vlot. Veel goede informatie.

Er wordt snel gereageerd. Je kunt betalen bij aflevering. Alles werd keurig volgens afspraak geleverd en op zijn plaats gezet.
Op dag van levering een sms en telefoontje over levertijdstip. De dag ervoor een email met levertijdvak.

Mogelijkheid voor een offerte als je het product elders goedkoper hebt gezien. Echt top.

Fijne webshop. Ze doen wat ze beloven.

BKI497964

Marleen 31-10-2015 Via de website gekocht

Heldere site met goede beschrijving van de spullen die ze verkopen. Makkelijke bestelprocedure

na bestelling direct een mail ter bevestiging

hele ruime keuze

Ik kan niet eens iets bedenken wat nog beter zou kunnen

nee

ekarman 30-10-2015 Via de website gekocht

Prettige website en goed contact met personeel.

Werd netjes gebeld dat levering was uitgesteld.

Levering via Dynalogic is meer dan perfect! Echt compliment! Heerlijk o zo tot bijna de minuut te kunnen opvragen waar je pakket is.

Robert 30-10-2015 Via de website gekocht

Bellen , info en bestellen , alles duidelijk binnen 1 minuut !

via T&T heel gedetailleerd te volgen en 15 min. voor levering zelfs nog een SMS .

" oud " model niet meer te leveren , zonder bij betaling levering van het nwe model

Perfecte service ( zie bovenstaande reviews )

Fieke 30-10-2015 Via de website gekocht

eenvoudig en duidelijk bestellen

levering volgens informatie op kieskeurig.nl, op website en volgens info na bestelling per mail

De wasmachine die we bestelden, was blijkbaar uitverkocht. We kregen een nieuwer model met dezelfde functies zonder bijbetaling.

Perfect! Locatie winkel heel ergens anders in Nederland, maar omdat bestelling via internet zo soepel verliep, maakt dat niets uit.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van Bemmel en Kroon had gehoord voordat ik deze wasmachine bestelde. Waarschijnlijk omdat de winkel niet in de buurt is. Ik ben uiterst tevreden.

Ernst 30-10-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld volgende dag geleverd.
Uitstekend tracking systeem van distributeur.

Goedkoper dan de rest. :)

ordernummer: BKI497911

TJC 29-10-2015 Via de website gekocht

Veel keuze, makkelijk te vinden wat ik zocht!

Bij nog vragen over mijn te bestellen product ben ik goed en vriendelijk te woord gestaan.

Veel keuze en op dat moment dat ik bestelde voor de beste prijs plus gratis installatie!

ik geef deze winkel een acht, goede service, snelle service en een ruim assortiment!

Het installatiebedrijf Ajtec dat gebruikt word door Bemmel en Kroon deed ook net weer dat beetje extra waardoor je nog meer tevreden bent. Bij ons was dat een schreef deurtje van de keuken weer recht te hangen wat we al tijden niet recht kregen.

shpav 29-10-2015 Via de website gekocht

Snele aankoop maar beetje website

Snele aflevering volgende dag, goede service. Maar konde ik niet telefoon contact met de winkel maken

Goedekoop winkel met snele aflevering

Peter 29-10-2015 Via de website gekocht

Alles duidelijk en overzichtelijk.

Snel, vlot en soepel.

Zou nog iets beter kunnen.

Goed,snel,goedkoop en goede backfeed.

Henk 29-10-2015 In de winkel gekocht
Hazerwoude rijndijk

aardig personeel, duidelijke uitleg.

genoeg keuze

goed bereikbaar, aardig en kundig personeel!!!

Edith2008 29-10-2015 Via de website gekocht

makkelijk te vinden artikelen, overzichtelijke site, bestelproces heb ik niet doorlopen, zie tekst onder

via contactformulier gevraagd naar mogelijkheden afwijkend aflevermoment, al vrij snel werd ik teruggebeld en werd er medegedeeld dat dit mogelijk was.Er werd gevraagd of men de bestelling vervolgens direct in moest voeren zodat ik dit niet meer via de webshop hoefde te doen. Heel goede service, snel, kundig en zeer behulpzaam en vriendelijk.

assortiment is niet echt uitgebreid, klein huishoudelijk assortiment is wel heel erg summier, weinig tot geen keus in merken. De prijs van het door mij gekochte artikel was bij Bemmel en Kroon het goedkoopste. Groot pluspunt is de uitgebreide informatie per artikel, veel informatie op een duidelijke manier weergegeven.

Snelle respons, deskundig personeel, bezorging door Dynalogic verliep zeer goed, men wordt per mail, sms, en ca. 15 min. voor aflevering telefonisch benaderd dat het artikel bezorgt gaat worden binnen genoemde tijd.
Tot nu toe een zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Misschien wat meer merken in het klein huishoudelijk assortiment, nu zijn er bijvoorbeeld alleen Smeg broodroosters, waterkokers etc. in het assortiment en deze zijn erg duur.

Sjef 29-10-2015 In de winkel gekocht
In het Forepark bij Leidschenveen bij den haag

Heb inmiddels meerdere apparaten bij Bemmel en Kroon naar tevredenheid aangeschaft. Dan is het gemakkelijk om ook een vaatwasser bij ze te kopen.

Service vanaf het moment van kopen tot het plaatsen van de vaatwasser is prima. Goed geïnformeerd worden de dag vooraf de levering en plaatsing was prima. Dinsdag gekocht in de winkel en donderdag was de vaatwasser al geïnstalleerd.

Groot assortiment voor alle apparaten.

Bemmel en Kroon is wat mij betreft onderscheidend tav service en klantgerichtheid. Je krijgt n eerlijk en deskundig advies, wij kopen dit soort apparaten dan ook liever bij een winkel ipv het internet, Je ziet precies wat je koopt en kan e.a. goed vergelijken. De prijzen zijn scherp en concurrerend.

Wij bevelen Bemmel en Kroon zeker aan, wij hebben inmiddels een wasmachine, een droger nu een vaatwasser bij ze gekocht.

dikkiedikmaassluis 29-10-2015 Via de website gekocht

Lekker thuis uitzoeken en een snelle levering.

Koelkast werd netjes op de afgesproken tijd afgeleverd door 2 aardige bezorgers.

Groter assortiment dan in menige witgoed winkel.

Onze eerste bestelling en die ging perfect vandaar een 10.

martin groenendijk 29-10-2015 In de winkel gekocht

Ruime winkel/showroom met enorm veel apparaten

Snelle, persoonlijke bediening, levering keurig volgens afspraak op afgesproken tijdstip

zeer ruim assortiment, veel verschillende merken

ruim en overzichtelijk

wz 29-10-2015 In de winkel gekocht
hazerswoude rijndijk

Duidelijke en accurate omschrijving. In winkel product bekeken en uitvoerig uitleg gehad.

Levering conform afspraak met 20 minuten van tevoren nog een telefoontje over het juiste tijdstip van levering

Uitvoerige keus

Geen enkele negatieve ervaring, ook niet in het verleden bij eerdere aankopen.

Esmé 29-10-2015 Via de website gekocht

Ik kon bij deze winkel ook aangeven dat ik mijn product pas over 2 weken wilde hebben ipv de volgende dag

dingen die niet op voorraad waren kon ik toch bestellen, alleen dan kreeg ik het iets later

goeie service, ik kon ook sneller een leverdatum kiezen die ik wilde.

Peter 28-10-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ruime keus op de site en duidelijke informatie over de voorwaarden

Wij hebben de uiteindelijke keus in de winkel gemaakt en waren verbaasd over het grote aantal apparaten. Onze vragen werden door de verkoper prima beantwoord.

Ruim assortiment met voldoende verschillende merken

Zeer ruim assortiment tegen scherpe prijzen. Prijzen in de showroom zijn hetzelfde als op internet. Duidelijke website en afspraken m.b.t. levering en plaatsing zijn uitstekend nagekomen.

ZTW495674

emdee54 28-10-2015 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig te bestellen

zeer behulpzaam te woord gestaan en uitgebreide toelichting gehad.
Ook geen enkel probleem ondervonden bij het omzetten van mijn bestelling DH497016 van ophalen bij het magazijn naar toch thuisbezorging.
Een bevestigingsmail met betaal-link ontvangen en mijn aangepaste bestelling was klaar. Levering de volgende dag!

voldoende keuze in apparatuur

Service staat bij Bemmel&Kroon staat echt voorop.

Judith 28-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijk toegankelijke website. Zelf aangeven wanneer je het apparaat geleverd wil hebben.

Fantastische service. Je krijgt de ochtend van levering een mail met een track en trace code waarbij je de bezorging van minuut op minuut kan volgen. En een half uur van te voren een sms met de exacte bezorgtijd.
De bezorgers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Er ging wat mis met de toegang tot de juiste plaats waar het apparaat moest komen te staan, maar zij losten dat snel en prima op.

Prima

Helemaal niets op aan te merken! Snel en goede service!

vdvoortvdkleij 28-10-2015 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Goed advies gekregen.

Snelle service en levering

in de winkel en ook op internet genoeg keuze

HT 27-10-2015 Via de website gekocht

bestellen en snel in huis.

tegen een kleine bijbetaling wordt alles aangesloten en afgevoerd. Zelf nog even proef gedraaid.

Voldoende keus

We werden netjes gebeld ongeveer een kwartier voor aankomst.

Rita 27-10-2015 Via de website gekocht

Je kan alles op je gemak uitzoeken, wanneer en waar je maar wil.

Duidelijke bestel instructies en snelle afhandeling

Voldoende sortering van artikelen

Makkelijk, snel,duidelijk, klantgerichtte en vriendelijke mensen indien je toch nog telefonische informatie wil.

Ilknut 27-10-2015 Via de website gekocht

Kan niet makkelijker

Op en top

Veel ruime keus

Snelle reacties op mails, gedetailleerde info,vriendelijk personeel,betaalgemak online,goede regeling bezorgen

Beveel het zeker aan

Twrooij 26-10-2015 Via de website gekocht

Goede fotos , informatie en reviews. Daar hoef je echt niet voor naar de winkel

Konden zelf de bezorgdag kiezen en werden via mail en sms op de hoogte gehouden hoe laat ze kwamen. Alles werd keurig op zolder geplaatst en aangesloten.

Voldoende om uit te kiezen, en alle diverse bekende merken.

Zie bovenstaande punten, goede service en uitgebreid assoriment.
Klantenservice reageerde ook snel op mijn vraag.

Me 26-10-2015 Via de website gekocht

Prima website met veel informatie.
Via mail snel op de hoogte van nieuwe types e.d.
Bestellen ging heel goed via de mail. Eerst een offerte opgevraagd en hierop de bestelling via de mail geplaats.

Snelle reactie op de mail

Groot assortiment en veel keus

Prima website. Snelle reactie op de mail. Snelle levering

Ruud 26-10-2015 In de winkel gekocht
Gruquius

Alles staat ruim uitgestald

Hele goede verkoopster zij stelde ons zeer op ons gemak was niet opdringerig.

Heel groot assortiment

Zeer klantvriendelijk

De verkoopster was zeer kundig en vriendelijk

inge 26-10-2015 In de winkel gekocht
Hazerswoude rijndijk

lekker alles uitgezocht online en goed advies gekregen in de winkel

Onze wachmachine van 4 jaar was in eens kapot, hun boden tegen een mooi tarief een indicatie aan, en toen de machine te duur was om te maken , kregen we korting op de aanschafprijs! goed gevoel! fijne mensen!

Frits 26-10-2015 Via de website gekocht

Volledige productinfo en helder overzicht van diensten op 1 pagina.

De wasmachine is uitgepakt, naar zolder gebracht, aangesloten en de oude is afgevoerd. Voor de prijs kun je het niet laten. Zeker omdat in ons geval deze extra service bij de prijs was inbegrepen.

Ik ben tevreden, maar een winkel aanbevelen is niet echt mijn ding. Dat moet ieder voor zich weten.

appelveld 25-10-2015 Via de website gekocht

Heldere site alles duidelijk.

duidelijke mails, danken voor de geplaatste order/bevestiging dat de order geplaatst is bij de leverancier met de te verwachten levertijd en een mail dat het artikel binnen is en dat je de bezorgdag kan inplannen.

ruime keus op breed gebied

bij deze uitstekende behandeling van je order voel je je weer serieus genomen als klant

Suzan 25-10-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk online besteld via een duidelijke website.
zaterdag besteld - maandagochtend al in huis

prima, het oude apparaat werd kosteloos meegenomen

duidelijke website, snelle levering en het oude apparaat werd kosteloos meegenomen. het model oven dat we uitgekozen hadden was een oud model, voor dezelfde prijs kregen we een nieuw mode.

deze winkel onthouden we!

S. Scholten 25-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, gemakkelijk bestelproces

Bestelde machine was niet leverbaar, ik heb toen een aanbod gekregen van een duurdere machine tegen dezelfde prijs!

Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding

Bemmel & Kroon maakt het waar.

S. Scholten 25-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, gemakkelijk bestelproces

Bestelde machine was niet leverbaar, heb toen een aanbod gekregen van een duurdere machine tegen dezelfde prijs!

Prima prijs / kwaliteit verhouding

Bemmel & Kroon maakt de beloftes waar.

Karin209 25-10-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website, duidelijke omschrijvingen

alle stappen worden snel en duidelijk via de mail gecommuniceerd

ruime keuze, duidelijke productomschrijving

alles snel en duidelijk. wasmachine snel in huis voor een mooie prijs. vriendelijke bezorgers

Eerste kennismaking met dit bedrijf. Dat het een AEG wasmachine zou worden,was na 16 jaar trouwe dienst van onze vorige AEG een vaststaand feit. Dan op Kieskeurig zoeken welk type aan onze eisen voldoet en bij welke winkel de machine voor een mooie prijs én een goed bekend staande service te koop is. We kwamen uit bij Bemmel en Kroon en ik moet zeggen dat we ons bij alle positieve reviews kunnen aansluiten! Snelle en duidelijke communicatie. Ik was eerst even bang dat we lang op de machine moesten wachten, want deze was niet op voorraad, en dat de verkeerde machine geleverd zou worden, er stond een ander typenummer op de factuur. Bleek dat we het nieuwe model kregen voor dezelfde prijs ( stond keurig op de factuur vermeld ) én dat deze de volgende dag al in het magazijn van B&K geleverd werd, supersnel dus! Zelf aangeven welk tijdsbestek het beste uitkomt en een keurig nette levering door Dynalogic maakte onze positieve ervaring compleet! Eerste ervaring met de nieuwe AEG zijn ook positief, dus al met al een positief gevoel.

wafel68 25-10-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelprocedure en adequate terugkoppeling

Levering geheel overeenkomstig gemaakte afspraak

Ruime keuze, scherp geprijst

Zie voorgaand gegeven toelichting

NN 25-10-2015 Via de website gekocht

Het glazen deur van de inbouwoven die wij gekocht hadden bleek bij levering kapot te zijn. Dit bleek pas een aantal dagen na levering (op het moment dat we de oven in gingen bouwen). Contact opgenomen met Bemmel en Kroon. Was geen enkel probleem. Zonder enige discussie werd de kapotte oven opgehaald en werd een nieuw exemplaar geleverd. Geweldige service!

Geweldige service!

Cassandra 25-10-2015 Via de website gekocht

Online aankopen zijn duidelijk en eenvoudig. De informatie is correct en duidelijk vindbaar. Er wordt geen belangrijke informatie weggelaten.

Alles van mijn bestelling ging goed en alles was heel duidelijk.

Ik wist naar welke stofzuiger ik opzoek was, maar ik had alsnog genoeg vergelijkbare opties.

Mijn ordernummer: BKI491628

maurice 24-10-2015 Via de website gekocht

snel geregeld, probleem loos

Prijs werk onmiddellijk aangepast, na email bericht.

Het was een moeilijk te vinden product, en hij was op voorraad.

Alles was goed. Prijs,service en levering

Klant staat centraal

Peter S 24-10-2015 Via de website gekocht

keurig product en prijs en volgens afspraak geleverd

bestelde product was niet meer leverbaar en kreeg een verbeterde versie voor het zelfde geld.

Monique 24-10-2015 Via de website gekocht

Klant vriendelijk

Snelle service

Ik heb alleen naar naar wasmachines gekeken

Was erg blij met dat ze mijn wasmachine naar boven gebracht hebben