Deze score is berekend op basis van 3190 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arjen 02-02-2019

Na onderzoek op internet bleek Bemmel en Kroon de meest voordelige winkel te zijn. Vervolgens naar de winkel gegaan en daar was de klantvriendelijkheid die de doorslag gaf om een fornuis te kopen.

hans 02-02-2019

duidelijke website , scherpe prijzen, uitstekende ervaring met dit bedrijf
goede communicatie over levertijd

Marco 02-02-2019

Ik heb een Samsung inbouw combi magnetron bestelt bij deze winkel en ben zeer tevreden over de afhandeling, zo kon ik zelf de bezorgdag kiezen en is alles goed verlopen, ook de bezorgdienst die ze gebruiken beviel goed, zo kreeg ik morgens een sms met hoe laat ze ongeveer kwamen en vlak voor de levering nog een sms met de exacte tijd.

Ik zou zeker nog iets bestellen bij deze winkel

anton 02-02-2019

Hartelijk dank voor de snellen levering van onze nieuwe droger,
de wijze van verkoop tot aflevering was top.

Gé en José 02-02-2019

Bij aankoop van onze Siemens keukenapparatuur zijn goed geadviseerd. De keukenapparatuur werd voor ons in opslag gehouden totdat wij met onze verbouwing zover waren om de apparatuur te kunnen installeren. Van Bemmel en Kroon heeft uiteindelijk ruim 1 jaar onze apparatuur in opslag moeten houden omdat onze verbouwing enorme vertraging op liep. Dat vond van Bemmel en Kroon geen enkel probleem en daarmee hebben zij ons uitstekend geholpen. Chapeau voor hun klantvriendelijkheid!

Saskia van Oers 02-02-2019

Netjes geholpen, misschien kan er iets duidelijker vermeld worden wat instaleren inhoud.

--------------------------------------------------------------------------
Review gemaakt op 26-01-2019

Vrijdag een warmtepomp droger besteld, die ik wilde was tijdelijk uitverkocht, ik werd direct gebeld en er werd direct een vergelijkbare andere droger aangeboden. Een vriendelijke mevrouw stond mij te woord. Zaterdag werd mijn droger bezorgd door twee vriendelijke jongens, dus ik ben tevreden

Dhr de Wit 02-02-2019

Voor de eerste keer in deze zaak. Mooi ruim opgezet. Werden goed geholpen en kregen goede en duidelijke instructies. Prijs/kwaliteit scherp.
Afspraak voor bezorging werd nagekomen en zelfs van tevoren gebeld dat de bezorgers onderweg waren. Kregen zelfs nog geld terug omdat de trildempers niet nodig waren. Super eerlijk.
Komen voortaan bij deze zaak terug.

Evert 02-02-2019

Zeer goede combinatie van een webwinkel en een ‘normale’ winkel. Medewerkers weten veel van de verschillende huishoudelijke apparaten. Ook het bedrijf wat de apparatuur inbouwt is erg klantvriendelijk.

Willem 02-02-2019

We zijn bij de keuze van onze keuken fantastisch geholpen door de medewerker van Bemmel en Kroon. Er waren 3 mannen die de keuken kwamen zetten. Dit ging in een rap tempo. er werd zorgvuldig gewerkt en ook de resten van het zagen werd netjes opgeveegd.
Al met al een fantastische zaak!

Rien 02-02-2019

ondanks 75+ is het vlot gelukt om het via de site te bestellen, prima prijs en de volgende dag al in huis

Edith 02-02-2019

Ik heb mijn nieuwe warmtepompdroger telefonisch besteld.
Men gaf mij een goede informatie over aansluiten op een trekschakelaar.
De mannen die hem brachten hebben dat ook netjes gedaan.
Hij is al aan het werk geweest en doet het goed.
Wel, zoals ieder nieuw apparaat even mee leren omgaan.

Robak 01-02-2019

De goedkoopste en de beste service
Duidelijk komt afspraken na
Dus goede winkel

Peter 01-02-2019

Allereerst de verkoper: We kwamen voor een middenklasser maar werden op vriendelijke doch deskundige wijze gewezen op een high-end model, die we hebben aangeschaft. Dat was geen verkeerde beslissing, want alles wat de verkoper had verteld klopt!
Als tweede werd ons een flinke korting geboden t.o.v. de adviesprijs. Daar waren wij gelukkig mee.
Thuis bleek dat het bij lange na niet de laagste prijs was. Nadat we ze hadden gewezen op hun laagste prijs garantie werd aan ons direct het verschil overgemaakt!
Als derde de bezorging, die was onberispelijk. Precies op de afgesproken tijd werd de ca 80 kg zware wasmachine naar de tweede verdieping gebracht en netjes geplaatst en aangesloten.
Ik kan hier niets meer aan toevoegen. Topbehandeling en topwinkel.

Verburg 01-02-2019

Fijne betrouwbare zaak.
Doet moeite voor je.
Ben vaste klant
Er is zelfs moeite gedaan mijn combi in België te bestellen.

Sybe 01-02-2019

Hele goede service.Zat klein deukje in de droger en werd de volgende dag meteen omgeruild.
Goede prijs voor wasmachine en droger

Marnix 01-02-2019

SIte is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Bestelprocedure is zeer eenvoudig. Informatieverschaffing is duidelijk en helder. Track en Trace voor het volgen van de order is top. Daarnaast zijn de prijzen erg scherp.

Marga 01-02-2019

Goede informatie in de winkel en snelle service. De heren waren mooi op tijd en hebben de wasmachine goed aangesloten.

A Geven 01-02-2019

Ik ben zeer tevreden over de levering van de diepvries siemens GS29NEW3Ven zal zeker Bemmel&Kroon aanraden bij vrienden en kennissen. en wil bij deze de medewerker bedanken voor de goed geste heeft gedaan omdat de eerst bestelde diepvries niet meer op voorraad was.

Karien 01-02-2019

De beste prijs wat ik kon vinden voor deze vaatwasmachine ! Top Service en dus tevreden !

BKI736805

L.vogelenzang 01-02-2019

Ik heb ondervonden dat dit bedrijf een geweldige service heeft en ik het zeker wil aanbevelen!!!

JR 01-02-2019

duidelijke website, snelle levering, zeer goed track en trace systeem, vriendelijke en nette bezorgers.

JR 01-02-2019

Prima service. Type vaatwasser bleek niet leverbaar te zijn, kreeg voor dezelfde prijs een nieuwer model. Moest er toen wel even achteraan bellen waarom het precies wat langer duurde (kwam door de levertijd van dat nieuwe type vaatwasser). Een week voor de leverdatum kwam ik er achter dat de vaatwasser te hoog was; telefonisch kon ik de bestelling vervolgens gemakkelijk aanpassen zonder gedoe.

Chantal 01-02-2019

Zeer gemakkelijk te bestellen. Kreeg zelfs een mail dat ik een oudere versie van mijn machine had besteld en kosteloos werd geüpgrade naar een opvolgend model! De tracktrace info kwam netjes en accuraat. De machine werd keurig over de drempel geleverd. Jammer alleen dat het verpakkingsmateriaal niet meegenomen werd.
Ordernr xxxxx

PvM 01-02-2019

Vorige week besteld, zou wel een paar weken duren voordat de kookplaat geleverd kon worden. Eergisteren verast door een mail dat deze plaat al binnen was, vandaag al thuis geleverd. Top service .

baas 01-02-2019

wij hebben al diverse apparaten bij Bemmel en Kroon gekocht en zijn daar zeer tevreden over.
vooral de deskundige informatie .

Sandra 01-02-2019

Topservice communicatie 10/10
Prijs10/10 levering 10/10 vriendelijke chauffeur10/10 terug nemen oud toestel 10/10
En dit voor een concurrentiële prijs 👌

Helen Beijersbergen 01-02-2019

3 minuten na de Internet bestelling werden we al gebeld, en dat 's-avonds! Even controleren of het deurtje van onze inbouw vaatwasser kon worden overgezet. Een dag van te voren het tijdsblok van levering via de mail en een half uur voor tijd belde de chauffeur dat hij eraan kwam. Onze vaatwasser kraan bleek kapot, ook gelijk vervangen. Blij met deze top service!

Laurens 01-02-2019

Siemens vaatwasser (inbouw) hier gekocht vanwege goedkoopste prijs. Op voorraad en alles zeer duidelijk via website af te handelen. Installatie via hun gaat via extern bedrijf en die handelen dat perfect af. Zelfs gebeld om zeker te weten dat vaatwasser zou passen in mijn keuken. Dan wel iets langere levertijd.

jcvdM 01-02-2019

We hadden een Samsung wasmachine ww90k6604qw via de webshop van Bemmel&Kroon besteld.
De gehele bestelling liep heel soepel, gestructureerd en gesmeerd.
Alles liep op rolletjes en is een geweldige ervaring.
Je ervaart dat hier goed over is nagedacht.
En dan te bedenken dat we de winkel niet eens bezocht hebben.
De hele afwikkeling zoals zelf een dag kiezen voor de bezorging, netjes per minuut geïnformeerd worden over de bezorging tot en met het plaatsen van de machine het meenemen van de oude machine en het verpakkingsmateriaal alles was super geregeld.

Gülay 01-02-2019

We zijn erg vriendelijk geholpen. We waren ook super blij met het bezorg systeem. Je kiest alles zelf en ze komen het netjes en vriendelijk brengen. Erg jammer van het kleine deukje in de deur. Maar kwa service en klantvriendelijkheid een DIKKE 10!

Hamelinck 31-01-2019

Zeer klantvriendelijk, ik had een wijziging van de bestelling en dat was geen enkel probleem. Door de medewerker werd goed meegedacht om te zoeken naar een juiste oplossing (van mijn probleem).
Levering netjes en zoals afgesproken

Conny 31-01-2019

Overzichtelijke site,Makkelijk besteld en snelle levering.Product vaatwasser van Wirlpool.Makkelijk geinstalleerd.Overzichtelijke gebruiksaanwijzing.Meteen in gebruik.

Lisanne 31-01-2019

Enorm tevreden met mijn bestelling bij Bemmel&Kroon! In de zoektocht naar een nieuwe wasmachine vele websites en verschillende machines bekeken. Toen de keus op een machine was gevallen, uiteraard even wat webshops vergeleken qua prjis. Bemmel & Kroon was zoveel goedkoper, dat we het eigenlijk niet zo vertrouwde. Na veel positieve reviews te hebben gelezen, toch maar de machine besteld en wat zijn we blij dat we er toch voor zijn gegaan!
De afhandeling geen heel soepel, snel bevestiging ontvangen en een bevestiging van het vervoersbedrijf. De dag na de bestelling een tijdsvak ontvangen waarin de machine werd bezorgd. Op de website is precies te volgen waar de bezorger op dat moment is, je ontvangt gedurende de dag nog een sms met een iets preciezer tijdstip.
De bezorgers hebben de machine naar boven ebracht, geinstallerd en de oude machine meegenomen. Onze oude machien was loodzwaar, maar de bezorgers hebben die toch meegenomen, wat een toppers!

Volgende keer dat ik iets nodig heb, kijk ik zeker eerst even bij Bemmel en Kroon :)

J.H.J.Doorakkers 31-01-2019

Zeer snelle levering met tijdige updates over de orderverwerking.
Afdoende verpakking van de bestelling.
Nederlandse installatiebeschrijving etc.
Prima verwijzing naar de transporteur/track en trace.
Zal bij ev. verdere aanschaf van apparatuur dit bedrijf bovenaan de lijst plaatsen.

Slitex (Hans van Eeten) 31-01-2019

Van Bemmel & Kroon heeft een prima dienst geleverd. De stofzuiger die we bestelden was met een paar dagen in huis. Erg prettig was de proactieve wijze van track & trace. Je wordt continu op hoogte gehouden zodat binnen het tijdslot bijna op de minuut nauwkeurig weet waanneer het pakket wordt bezorgd. Als kers op de taart de bijzonder vriendelijke en opgewekte chauffeur de je het pakket overhandigd. Daar kun je alleen maar blij van worden

D. Willems 31-01-2019

Wasmachine van AEG gekocht. Duidelijke informatie op website. Goedkoopste prijs die ik kan vinden. Direct een factuur en bestelinformatie op de mail. Nog niet eerder van Bemmel en Kroon gehoord, maar zodra de droger kapot is, weet ik ze te vinden.

Nicolas 31-01-2019

De online bestelling verliep vlot en de betalingsmogelijkheden waren talrijk. Goede opvolging via mail en duidelijke afspraken qua leveringstijdstip. Enig minpunt waar de webwinkel misschien contact kan opnemen met de vervoerder is dat de persoon die de levering aan huis bracht totaal geen Nederlands sprak of begreep.

karla 31-01-2019

Ik had met spoed een nieuwe vaatwasmachine nodig. 21.05 besteld om 11.30 volgende dag stond hij te draaien. Fantastisch!
Ik heb gekozen voor de Beko vaatwasser. Ik wilde geen inbouw en was voor iets meer dan 300 euro klaar. Het was een goede aanbieding. Hij heeft en een lade voor bestel als ook een bestak bakje. Bij aflevering nam men alleen niet de andere vaatwasser mee, omdat er nog water in zat. Logisch, maar dat voortaan even melden dan hij droog mee moet. Nu stond hij al buiten. En heb ik hem zelf in de auto gedaan en naar grof vuil gebracht!

Oebele 31-01-2019

Prima shop en website, snel gevonden wat ik zocht en voor de laagste prijs. Verwerking van de bestelling en bezorging goed en duidelijk geregeld. Prima

Oebele 31-01-2019

Uitstekende shop en website. Kon snel vinden waar ik naar op zoek was en met een fantastisch goede prijs. Via mail snel een bevestiging van de order en doorverwijzing naar bezorger. Na betaling met Ideal
meteen factuur via email. Alles perfect.
Wat ik mis is de mogelijkheid met Visa creditkaart te betalen.

Eric 31-01-2019

Zeer netjes geholpen. De aangeboden combi magnetron was niet meer leverbaar. Hiervoor in de plaats kregen we een hoger type voor de gelijke prijs.

Richard Heij 31-01-2019

Een winkel met een grote sortering aan o.a. keukenapparatuur. Vriendelijk en deskundig personeel. Je word zeer correct geholpen. Ze hebben maar een paar woorden nodig en weten, wat je nodig hebt. Onze afzuigkap was versleten en werd niet meer gemaakt. Ze weten dan gelijk, welke vervangende afzuigkap je nodig hebt.

Paul Koster 31-01-2019

Besteld product niet voorradig. Toch volgende dag geleverd maar betere versie. Chapeau.

Stoffels 30-01-2019

Alles vlot verlopen, een goede prijs en een correcte levering, sterk aan te bevelen. Top.

RobW 30-01-2019

Perfecte service, vriendelijke en behulpzame CS, 100% zoals afgesproken en Dynalogics klasse als transportparter met zeer gedetaileerde aflevertijden. top! Aanrader en ik kom zeker teug bij een volgende aankoop. Thx!

Ordernummer BKI737979 30-01-2019

Mooie koelkaast besteld en keurig afgeleverd de volgende dag. Beste prijzen in Nederland. Top bedrijf.

Hans en Jeannette Lansink 30-01-2019

Zoals wij zo langzamerhand gewend zijn, is alles weer perfect verlopen. Prachtige COMBI-MAGNETRON van ETNA bij Bemmel en Kroon gekocht. Vriendelijke service en advies. Dat zijn toch de redenen dat wij steeds bij ze terugkomen.

Mevr. der Kinderen 30-01-2019

Uitstekende levering, goed te volgen via track en trace.
Heb al eerder via kieskeurig, de keuze laten vallen op Bemmel en Kroon.
Gisteren besteld,vandaag in huis.
Duidelijke website.
Ga vooral zo door!

van Zoen 30-01-2019

Via de website hadden wij nog een vraag over een koelkast die op de website stond. Telefonisch zijn we keurig geholpen en dachten ze goed mee. Ook de betaling verliep soepel en goed.

Martijn 30-01-2019

Ik heb een droger besteld bij Bemmel&Kroon, en ik ben uitermate tevreden. Het vergelijken en aankopen was gemakkelijk, en de levering prima. Ze hebben hem zelfs aangesloten voor me, handig!