Deze score is berekend op basis van 3185 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cato Rosso 22-11-2013 Via de website gekocht

Website is duidelijk en overzichtelijk, je weet waar je aan toe bent.
Ook wat de prijs betreft. Geen onverwachte extra kosten.

Service is prima, alles werd meteen via de mail bevestigd.
Het is heel fijn dat je zelf kunt aangeven wanneer je de bestelling wil laten bezorgen.
De avond voor de levering krijg je nog een mail met het verwachte tijdstip van de levering.
De levering was keurig op tijd, vriendelijke heren, alles geinstalleerd. Zonder extra kosten.

Via beslist.nl een keuze gemaakt. Bemmel en Kroon kwamen daarbij als goedkoopste uit de bus.
Ik heb me verder niet in hun assortiment verdiept.

Prijs en service zijn uitstekend. Ze komen hun belofte's na, daar hecht ik veel waarde aan.

verwer57 21-11-2013 Via de website gekocht

Bestellen via internet verloopt zeer profesioneel. De communicatie via internet veloopt soepel.
De bestelling was zeer snel vakkundig afgeleverd. Betalen met een mobiel pinautomaat is erg prettig.

Over het aflevermonent is zowel een mail als 30 minuten voor aankomst een telefoontje gepleegd. Prima.

Ik kwam gewoon bij deze winkel uit wat betreft prijs en service.

Er zijn al vrienden die deze website hebben bezocht en wat hebben besteld.

Ik ben zeer tevreden over de aankoop via internet. De informatieverstrekking was zeer duidelijk. Het artikel was hier het goedkoopst. De aflevering en installatie via de koerierverliep erg goed. Kortom; een aanrader

JaapPaap 21-11-2013 Via de website gekocht

Bestelproces was snel en gemakkelijk. Indien op voorraad kun je meteen de bezorgingsdag aangeven.

Heb gebeld naar fysieke winkel om te vragen of mijn product in de showroom stond. Daar goed geholpen. Ook bezorging en plaatsing was perfect.

Alle wasmachines, koelkasten, en wasdrogers die wij hebben overwogen konden geleverd worden door B&K.

eerke 21-11-2013 Via de website gekocht

snel en keurig behandeld. precies wat een klant wil

Bertilde 20-11-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Zeer professioneel geholpen in de winkel door een aardige medewerker had veel verstand van zaken gaf goed advies

zeer groot aanbod, super ruim en overzichtelijk opgesteld in mooie showroom. Prijs erg goed tov concurrerende winkels

Goed bereikbaar, aardig personeel met verstand van zaken erg mooie showroom

zoals hier boven beschreven de winkel voldoet aan je verwachtingen ruim keuze in assortiment

Geranne21 20-11-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer Dorpsstraat

de bestelling ging eenvoudig en snel en kon zonder problemen worden uitgevoerd

je krijgt gelijk een orderbevestiging en een mail op de dag voor de levering. De levering zelf ging prima en zonder problemen

Er was een grote keuze uit wasdrogers maar ik had van deze wasdroger al reviews opgezocht op internet en hoefde in de winkel dus niet meer te zoeken.

vanwege de goede service en de bovenstaande punten

Ik vond het een prettige manier van aankoop. Ben goed geholpen in de winkel en de levering ging voortreffelijk. niets dan lof.

Angelique Reuser 20-11-2013 Via de website gekocht

Heel prettig om te bestellen. Duidelijke website. Zeer veel informatie over de levering.Duidelijke emails. Je weet precies hoe en wat. 's Morgens nog een mailtje met de tijd en 10 min vantevoren een telefoontje voor de levering. Echt geweldig!

Mooi op tijd afgeleverd. Precies volgens afspraak.

Hier kan je echt bestellen. Zo ontzettend goed en keurig afgeleverd.

Super gemakkelijk te bestellen. Duidelijke website, veel emails over de status van de levering. 's Morgens nog een mailtje van de tijd en 10 minuten vantevoren werd er keurig gebeld. Daarna exact op tijd geleverd. De factuur netjes per mail, evenals de voorwaarden. Daarna nog een bewijs van aflevering met handtekening. Echt zo ontzettend klantvriendelijk, zo heb ik het nog niet vaak meegemaakt.

bianc84 20-11-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk via Internet te bestellen. Geen extra kosten voor pinnen aan de deur. Zelf bezorg dag kiezen.

Vriezer werd netjes op zn plek gezet. Verpakking werd weer meegenomen. Vriendelijke bezorgers.

vhoogen 20-11-2013 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Zeer deskundige voorlichting, advies en bijzonder vlotte en installatie

In de showroom staan meer dan voldoende types wasmachines.

Geen enkel punt van kritiek. Alles werd snel en goed gedaan en een klein probleem werd dezelfde dag opgelost. Prima!

EVDB59 20-11-2013 In de winkel gekocht
Cruquiusweg

Je kan vanuit je luie stoel iets uitzoeken of even naar een vestiging bij je in de buurt gaan, net wat je wil.

Er is een ruime keus aan apparatuur en de prijs is goed!

Grote sortering, lage prijs, vriendelijk/deskundige verkopers/sters

We kregen nog €50 voordeel van de winkel, verder wordt alles super geregeld. Je krijgt keurig de dag voor levering een mailtje met een tijdsbestek van een paar uur wanneer het apparaat geleverd wordt en je wordt een kwartiertje van te voren nog even gebeld, super hoor!

Franklin46 20-11-2013 Via de website gekocht

Levering vond plaats precies volgens afspraak zoals beschreven in de bevestingingsmail inclusief het telefonisch voorbericht van de chauffeur dat hij onderweg is en met 20 minuten voor de deur staat Betaling per pinpas is prettig en veilig.

hevabe 18-11-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website.

Communicatie per mail uitstekend en alles volgens afspraak.

Zeker een aanrader.

Correcte afhandeling

acert30 18-11-2013 Via de website gekocht

24 uurs levering

Binnen een dag hadden we onze nieuwe wasmachine en droger binnen. De monteurs hebben ze netjes naar binnen gereden, uitgepakt, geplaatst, aangesloten en de wasmachine een proefdraai laten doen. Vervolgens is de oude wamachine netjes mee teruggenomen! Ben zeer tevreden.

Bommel en kroon had voor ons de voordeligste prijs in de producten die wij wilde.

Super service!

Het enige wat ik minder vind is dat de website een beetje onoverzichtelijk is. Voor de rest, de voordeligste prijs, super service en snelle levering! Wij zijn zeer tevreden

hyber 18-11-2013 Via de website gekocht

Wilde een bestelling via website doen. Nog even navraag gedaan of artikel echt op voorraad was. Bleek al een ouder artikel te zijn. Meteen kwam de vriendelijke verkoper met een nieuw artikel nr. en een aangepaste prijs. Opnieuw invoeren via website was niet nodig. Telefonisch prima in orde. Bevestiging per mail. Super snelle service. Verkopers kennen hun producten. Je wordt erg vriendelijk te woord gestaan. Bevestiging per e-mail dat bestelling verzonden is. Chauffeur belt zelfs 0.5 uur van tevoren. Pinnen kan bij aflevering.

HansBenR 18-11-2013 Via de website gekocht

Keuze voor onze wasmachine was na zoekwerk op consumentenbond en internet al bepaald. Wel alles even checken, dus telefonisch besteld.
9 Sterren ipv 10, want op de website je apparaat selecteren is niet eenvoudig (Dat kan toch beter BeK?)

Prima service: besteld en volgende dag te leveren. Afspraak gemaakt voor andere dag werd keurig nagekomen. Mail vooraf, en kwartier voor aankomst een telefoontje.
Wasmachine netjes op zolder geplaatst (zonder beschadiging aan trap of wanden!) en aangesloten. Je kunt met met PIN afrekenen (dus geen aanbetalingsrisico)

Apparaat op voorraad en zeer concurrerend geprijsd.
De voorwaarden staan duidelijk op de website. Dan weet je waar je aan toe bent!

Tja, wat wil je meer.. (o ja de website, die is een beetje schreeuwerig en dat heeft BeK toch niet nodig?)

Zie de motivatie bij de scores

Petrusje1950 18-11-2013 Via de website gekocht

Website eenvoudig en overzichtelijk

Vandaag besteld en morgen in huis. Klopt als een bus en er wordt 's-avonds nog een tijd doorgegeven. Monteurs bellen vooraf dat ze er aan komen. Keurig geplaatst, geïnstalleerd en test gedraaid. De oude machine meegenomen. Pluim voor de monteurs.

De bestelde Samsung wasautomaat van € 499,00 was niet meer leverbaar, maar daar voor in de plaats werd de opvolger geleverd, die overal op het internet € 565,00 kost voor de aankoopprijs van € 499,00.
Keurig geregeld.

PeterVerniers 18-11-2013 Via de website gekocht

Vlot te bestellen via webapp.

Snel afgehandeld en scherpe prijs.

Vlotte bestelling, makkelijk om met transporteur ook te communiceren indien datum/plaats aflevering wijzigt.

dick.gort 18-11-2013 Via de website gekocht

Gijssie32 17-11-2013 Via de website gekocht

Bestelde vaatwasser was niet meer leverbaar, Bemmel & Kroon kwam met een heel goed alternatief zonder bijkomende kosten. Nette levering,een half uur van te voren even een telefoontje van de bezorger dat ze onderweg zijn. Top!

weesmeester 16-11-2013 In de winkel gekocht
Denhaag

4,7

Voor Severice moet je zeker niet bij Bemmel en kroon zijn !

Verkeerd aangesloten afvoer ( riool op hemelwater ) Ze schuilen achter het montage bedrijf ze spelen het probleem door om vervolgens nooit meer iets te horen ook niet na herhaaldelijke een mail gestuurd te hebben geven ze geen thuis . Voor Severice moet je zeker niet bij Bemmel en kroon zijn !

letteke geukes 16-11-2013 Via de website gekocht

Het ging gemakkelijk.

De telefoon werd snel opgenomen en ze bellen je conform afspraak ook terug.

Op het ene product waren ze concurrerend en op het andere juist weer niet.

Snelle levering en goede bezorging.

Sirch 16-11-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijker kan niet, woensdagavond laat besteld en vrijdag in de voormiddag ,precies volgens afspraak geleverd.

Eigenlijk zeer weinig op deze (gratis) service aan te merken, maar per ongeluk bij meenemen verpakking stukje gereedschap nodig voor instelling waterpas meegenomen.

Misschien wel teveel keuze, maar dat kan geen nadeel zijn.

Vanzelfsprekend,absoluut!

Het was heel leuk te ondervinden dat alles perfect georganiseerd is.

popoll 15-11-2013 Via de website gekocht

Goed bereikbaar, de persoon aan de telefoon wist alles en kon alles regelen, geen gedoe met doorverbinden en navragen.

Afspraak correct nagekomen.

Probleemloze bestellineng en aflevering.

Snelle en correcte afhandeling. Wasmachine werd netjes op de bestemde plaats gezet en aangesloten. Pas de problème!

bjaharg 15-11-2013 In de winkel gekocht
Cruqius

Bestelling wordt thuisbezorgd

prettige verkoopster, goed meegedacht met onze wensen.

De vaatwasser die wij hebben gekozen stond niet in de winkel, maar door het meedenken van de verkoopster hebben wij toch het apparaat gekocht die het beste aan onze wensen voldeed.

Zeer tevreden over

Fijne winkel, lekker normale verkoopster, goede service, thuisbezorgd en geïnstalleerd door een prettige monteur.

kasheu 15-11-2013 Via de website gekocht

Het kostte me alleen 1 telefoontje aan Bemmel en Kroon om de bestelling te plaatsen bij een medewerkster die me heel vriendelijk en vakkundig te woord stond.

Ik werd keurig op de hoogte gehouden wanneer de bestelling zou worden geleverd en zelfs gebeld met het tijdstip van de levering.

Ik kon uit een ruim assortiment kiezen en mijn bestelling plaatsen.

Het is de moeite waard zaken te doen met Bemmel en Kroon vanwege de vakkundigheid, vriendelijkheid en service.

robbreevoort 15-11-2013 In de winkel gekocht
Dorpstraat Zoetermeer

Zeer overzichtelijke (Internet) winkel om de producten te kunnen bekijken.

Uitstekende service.Al je vragen worden beantwoord.Correcte levering op afspraak.Je wordt van te voren gebeld en ontvangt een email over de levering.Alle oude apparaten en verpakkingen worden gratis mee genomen.

Zeer ruime keuze van vele merken.

Prijs en qualiteit verhoudingen en service trekken mij regelmatig over de streep.

Overzichtelijke en prettige winkel en deskundig personeel.

KvdV 14-11-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk via internet te regelen

Erg keurig, misschien zelfs té keurig, mag iets menselijker/amicaler

Ruime keus, snelle levering mogelijk

Snel antwoord na een vraag van mij via de website. Geen dwingende verkoop en winkel komt betrouwbaar over. Verkoper was iets te zakelijk naar mijn mening. Slangklemmen werden niet geregeld voor drogerafvoer, moesten we zelf kopen. Dus niet een klein beetje extra service of meedenken, das jammer, maar toch absoluut keurig geholpen

82963 14-11-2013 Via de website gekocht

Telefonische bestelling ging zeer makkelijk , professioneel , en vriendelijk

op de afgesproken tijd bezorgd. Ik werd een half uur van te voren gebeld en de monteur was zeer bekwaam en vriendelijk.

de service is snel , vriendelijk en zeer betrouwbaar.

WvanV 13-11-2013 Via de website gekocht

Wat je zoekt is makkelijk te vinden op de site

Vraag per email wordt supersnel beantwoordt.
Ook de bezorgers erg vriendelijk en gaven goed advies.

Voldoende keus

Zeker!
Goede service tot nu toe

Wat je zoekt is makkelijk te vinden op de site. Er is voldoende keus. Vragen per email worden supersnel beantwoordt. Ook de bezorgers erg vriendelijk en gaven goed advies, en beantwoorden al mijn vragen.

ronaldgoed 13-11-2013 Via de website gekocht

zeer makkelijk

op zijn plek gezet en aangesloten

Sabinka1987 13-11-2013 Via de website gekocht

Na de bestelling hebben we gelijk een e-mail gekregen met alle informatie over de order. Kwartier later kregen we een e-mail dat onze bestelling al verwerkt was en dat we al snel een e-mail met een tijdindicatie zouden krijgen. Om 01.01 uur kregen we een e-mail met de tijdindicatie en onze wasmachine was binnen het termijn afgeleverd aan de deur en al.

Het assortiment is zeer goed.

Ik zou deze winkel aan mijn familie, vrienden en kennissen aanbevelen.

Als er in alle winkels in Nederland zo snelle levering en een geweldige service werd aangeboden, zou het leven veel makkelijker en aangenamer zijn. Jullie zijn geweldig en we willen jullie bedanken voor jullie service. Jullie doen echt wat jullie beloven!! En we hopen dat we in de toekomst met hetzelfde service en snelle levering te maken krijgen.

Chris1072 13-11-2013 Via de website gekocht

Geen extra servicekosten om wasmachine naar zolder te brengen. Binnen 1 dag geleverd.

Snelle en goede service. Je krijgt in de ochtend een mailtje over het tijdstip van levering en ze bellen kort van tevoren. Zeer accuraat

saskia den h 13-11-2013 In de winkel gekocht
den haag

Personeel is vriendelijk en weet je snel te helpen.
Men begrijpt goed wat je wilt en is vakkundig.

Ruim assortiment witgoed

Fijne winkel. Ik heb er al diverse artikelen gekocht en de service en afwikkeling is snel

M.Lagendijk 13-11-2013 Via de website gekocht

Han van Weeren 13-11-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Apparatuur meer overzichtelijker op te stellen. Met hulp van medewerker goed te doen nu.

Wat betreft voorlichting goed geholpen

Lijkt mij voldoende; zeker t.o.v. soortgelijke winkels welke wij bezocht hebben. Ik bedoel de concurentie-positie is winnend.

Belangrijk voor ons was de goede voorlichting.
Om een naam te noemen: een zekere heer Theo (bleek achteraf de heer Theo van Bemmelen te zijn) gaf deskundige voorlichting zonder verkoopdruk.

Neem mij niet kwalijk maar ik wil niet in herhalingen vervallen. Zie bovenstaande beoordelingen.

luigi_duvel 13-11-2013 Via de website gekocht

ik wist welk toestel ik moest hebben. het vinden op de site was geen probleem

duidelijke afspraken daar hou ik van. Geen addertjes onder het gras. Het factuur is zeer duidelijk. De opvolging van de stadia van mijn bestelling werd mij steeds met een email toegestuurd Super. Het tijstip van levering was nauwkeurig en werdbeperkt tot een marge van een half uur, hierdoor moest ik geen halve dag thuis blijven en zitten wachten.

een zeer vlugge en correcte levering met personeel dat zowel Nederlands als Frans spreekt. Bij de levering heb je tijd om alles na te gaan wat bij de meest leveringsbedrijven niet het geval is. De site is overzichtelijk en het plaatsen van je bestelling is vrij eenvoudig

De laagste prijs, geen verzendingskosten, een snelle exact op tijd levering, vriendelijk personeel, geen schade aan het geleverde. Top

LRomeijn 12-11-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

In de winkel gekocht

Topservice. Snel geleverd en prima bezorgers. Tot op de plek neergezet zonder extra kosten!

Heel goed

Goed geholpen.

Alle afspraken worden nagekomen. Vooral de service zonder extra kosten! De vriezer moest door het huis en tuin om deze in een tuinhuis te plaatsen. Was geen enkel probleem! Vriendelijke bezorgers!

nelian 12-11-2013 Via de website gekocht

Thuis op je gemak uitzoeken en bestellen op een duidelijke website

Super service!!! Je wordt normaal en professioneel te woord gestaan en je kunt voor zowel technische als andere vragen altijd terecht.Ook heel belangrijk: artikel wordt precies op de tijd geleverd die ze zeggen (zit geen half uur tussen!!!)

Wij hebben een wasdroger besteld, welke gelijk voorradig was. Ook hebben wij natuurlijk de prijs vergeleken met andere winkels, bij Bemmel en Kroon was deze echter het goedkoopst, dus de keus was niet moeilijk...

Bij onze vrienden en kennissen gaan we zeer zeker Bemmel en Kroon aanbevelen.

Prima service / prima prijs kortom: zeer tevreden klant

pessar 12-11-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

prima winkel

Goede winkel voor aankopen van complete winkels en keukenapparatuur. BEzorging en service tot nu toe is prima geweest.

Erikuit63 11-11-2013 Via de website gekocht

Vanaf de bank een wasmachine/droger besteld, kan het nóg gemakkelijker?

Aangeven wanneer je het gekozen artikel wil ontvangen en word ook nog eens snel en vakkundig geplaatst. De oude machine werd gelijk meegenomen, dat is service.

Als je een goede review van een product op internet vindt, is datzelfde artikel ook bij Bemmel en Kroon te bestellen tegen hele mooie prijzen.

Ik heb deze machine gekozen omdat ik ook een droger wilde hebben. Aangezien mijn woning niet zo heel groot is heb ik voor een combinatie gekozen. De machine is mooi, waanzinnig eenvoudig makkelijk te bedienen. Wereldding!

M.Trippenzee 11-11-2013 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard

Bemmel en Kroon is zeer gemakkelijk te vionden op de Rijneke Boulevard in Zoeterwoude

Bij een kapotte kookplaat (22 jr oud)moesten we over gaan tot de aankoop van een nieuwe. Hierbij werden we zeer goed geïnformeerd en zochten naar een goed passende.

Er is zoveel keuze dat je niet weet wat je kiezen moet, gelukkig krijg je goede informatie

wij werden zeer goed geholpen en het product voldoet tot nu toe ( een paar dagen) aan de verwaxhtingen

Er werd ook gezocht in de koopjes afd. Dus niet direct de duurste aanbieden.

Anste 11-11-2013 Via de website gekocht

Het is gewoon een bedrijf waar je van op aan kunt Ze geven goede service En zijn ook nog eens scherp met de prijzen

wijngr 10-11-2013 Via de website gekocht

Eerder al prima ervaringen bij de aankoop van onze keuken bij Bemmel en Kroon en ook nu bij het vervangen van de wasmachine super tevreden. Communicatie ging goed, levering binnen 24 uur, geen verrassingen met de prijs en zelfs de levering liep gesmeerd. Nu de wasmachine een paar dagen staat kunnen wij niet anders dan tevreden zijn. Wat een vooruitgang ten opzichte van de oude machine. Duurzaamheid zal moeten blijken, maar over Bemmel en Kroon niets dan goeds!

Berends24 09-11-2013 Via de website gekocht

Het hele proces van bestellen tot en met de levering verliep zeer soepel.

Uitstekende informatie via e-mail over de levering, kreeg zelfs nog een telefoontje kwartier voor bezorging. De levering (2e etage via smalle trap)werd zeer zorgvuldig uitgevoerd. Alles top; daar mogen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Prima, voldoende keuze.

Goed product, lage prijs, lage bezorgkosten, zeer goed service: een absolute aanrader dus.

Uit mijn beoordeling blijkt dat ik zeer positief ben over de aankoop bij en levering door Bemmel en Kroon.

hans donk 09-11-2013 Via de website gekocht

Wilde een aeg lavamat was/droog combinatie bestellen via de site en wilde de levertijd weten , 1 belletje was genoeg.
Dat was op donderdag middag.
Vrijdag morgen om 10.00 uur had ik hem staan.Helemaal top.

De monteurs waren er op de afgesproken tijd.
Hebben de machine naar boven de trap op getild uitgepakt en aangesloten.
Mijn oude machine maar beneden gebracht.
En dat alles met een lach.
Uiteraard hebben ze een fooitje gehad

Er was voor mij genoeg keuze en de gegeven info was goed

Direct per telefoon de juiste informatie gekregen en een leverafspraak gemaakt welke later per mail werd bevestigt.
Alles klopte

Per telefoon goede en juiste info. Snelle levering,donderdag besteld vrijdagmorgen op zijn plek Komen hun afspraken na. juiste prijsstelling. Aardige monteurs. Nemen de verpakking mee. Ik ben zeer tevreden

mmullie 09-11-2013 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel bestellen

Vanaf het moment van bestellen kon ik zelf een dag kiezen en werd op de hoogte gehouden op welk moment vd dag geleverd zou worden

Ze leveren zoals je overeenkomt en dat heb ik voor hetzelfde apparaat anders mee gemaakt

loekhagen 08-11-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Prettig en duidelijke afspraken, snelle afhandeling, geode ervaring uit het verleden hebben me geholpen om opnieuw te kiezen voor Bemmel en Kroon!

omarood 08-11-2013 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Alles ziet er zeer netjes uit. Ruim. Groot assortiement. Duidelijke afspraken die ook goed worden nagekomen.

Mr NielsR 08-11-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig en betrouwbaar bestellen. Er hoeft pas bij levering betaald te worden met pin.

Goede bezorgservice. Per email wordt je geïnformeerd wanneer de levering plaats vindt. En op de dag zelf krijg je de bezorgperiode tot een uur nauwkeurig door.
De mannen van de bezorgservice hebben wel veel haast. En hebben geen tijd voor verdere uitleg van de droger.

marvado 08-11-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer internetwinkel

Fijn dat je eerst de winkel kan bezoeken voor advies. bezorging en installatie prima geregeld ,ook nergens anders een betere prijs kunnen vinden. kortom voor inbouw apparatuur moet je hier zijn.

Alles is perfect geregeld, monteur gaat na installatie zelfs nog stofzuigen .