Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

graafwillem 11-03-2014 Via de website gekocht

De eenvoud van bestellen en tijdige helder communicatie

Vlotte beantwoording van vragen en het nakomen van afspraken

Het laatst bestelde was niet op voorraad, de verwachte levertijd en vervolg acties zijn goed. De toezeggingen worden waar gemaakt.

De adequate afwikkeling voelt goed.

De bezorging verliep correct, beleefd en tijdige communicatie over de afwijkende bezorgtijd.

Wallykaa 11-03-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Heb niets om aan te merken alles is gewoon goed aan deze winkel en de goedkoopste in witgoed.

joanne1968 10-03-2014 Via de website gekocht

Alles was zeer duidelijk. Vanaf de bestelling t/m de betaling. En de terugkoppeling van de mail ivm het leveren was zeer snel en vriendelijk.
Zo'n snelle koop hebben we nog nooit gedaan.

Bij de bestelling kon je al aangeven welke dag. En de reactie van jullie was dan ook door wie het produkt werd afgeleverd. En het werd alleen maar beter want de wasmachine is helemaal naar boven gebracht. Terwijl we dat niet hadden aangegeven. Super.

zeer groot

Alleen maar pluspunten.

Alleen maar pluspunten. Van het moment van bestelling tot aan de levering.

dommer123 10-03-2014 Via de website gekocht

site is zeer overzichtelijk en plaatsing van de bestelling gaat vlot

zeer vlotte levering en korekte afhandeling

Piotter1 10-03-2014 Via de website gekocht

Uitstekende service zeer correcte afhandeling snelle bezorging en zeer goede prijs. Aanbeveling

T.G. Brugman 09-03-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat in Zoetermeer

De winkel is dichtbij en het personeel ter zake behulpzaam bij het kiezen van het meest passende product.

Keurige behandeling en correcte levering op afgesproken tijd.

Ik weet geen reden om niet aan te bevelen.

Heldere informatie over product en levering, ter zake kundigheid verkoper, nakomen leveringsafspraken zijn goed. Geringe assortiment op locatie is handicap van fysieke winkel; is nu eenmaal zo.

SandraMeijer 09-03-2014 Via de website gekocht

Ideaal om je apparatuur via de webside te kunnen bestellen!

Heel fijn dat je vooraf een mail krijgt over het tijdstip van bezorgen! En de bezorging was keurig op tijd!

Prima assortimenet! Ik vond al snel naar waar ik op zoek was!

Gemakkelijk bestellen! Prima service!

D. Volkers 09-03-2014 In de winkel gekocht
den haag forepark

Een fijne ruime showroom. Deze is ook erg overzichtelijk en geen rare route.!
ook bieden ze gelijk als dat nodig is een installatie bedrijf aan.
( Aj-tec )

Ook de service is perfect, en werden keurig geholpen door de verkoper Satisch. En ook op het moment dat we dat zelf wilden, de verkopers staan niet direct rond om je heen te dansen.
Je krijgt netjes de kans om zelf even te oriënteren.

het assortiment is precies goed. niet te veel en niet te weinig.
En anders hebben ze er duidelijke voorbeelden om te laten zien.

Er is voor iedereen wel wat. ook qua budget,

Van het parkeren voor de deur tot de afwerking perfect...! Wij zijn totaal tevreden. keurig geholpen door verkoper Satisch. lekkere koffie terwijl de 3D tekening voor ons gemaakt werd. Na een paar dagen wilden we toch nog wat verandert hebben in de tekening, en werd gewoon aangepakt. dit was geen enkel probleem. Ook de levertijd was netjes volgens de afgesproken datum. De montage van de keuken is bij ons uitgevoerd door Aj-tec. Een prima bedrijf en werken erg netjes en zeker nauwkeurig, er waren wel wat aanpassingen nodig met wat leidingen en elektra maar dit was geen enkel probleem. Er werd eerst netjes overlegd en uitgelegd wat er moest gebeuren. Ook dit bedrijf is een aanrader om apparatuur te laten plaatsen of te repareren. De betaling word ook pas gevraagd bij aflevering van de keuken, wat fijn is in deze tijd. kortom: een fijne samenwerking en een prima eindresultaat. Fam.- 's-Gravenzande

T.Baks 08-03-2014 Via de website gekocht

duidelijke site,kon aan huis via pin betalen

De door mijn uitgekozen droger was niet meer leverbaar,vervangend type(€50,00 duurder) gekregen voor dezelfde prijs.Dit alles kenbaar gemaakt via toegestuurde factuur.De transporteur was er op afgesproken tijd,maar was niet klantvriendelijk.Na tussenkomst van Bemmel en Kroon alles opgelost.

M.Vrolijk v.d.Ing 08-03-2014 In de winkel gekocht

Fijne ruime winkel en je wordt door
vakkundige mensen bediend

Een hele goede service.Het bestelde artikel was op het moment van levering niet voorradig ik kreeg een duurder uitvoering tegen dezelfde prijs. uit de kunst

Wat niet in de showroom staat is altijd te bestellen

Goede service goed advies vriendelijk geholpen

joycelegger 08-03-2014 In de winkel gekocht

overzichtelijk

gaan tot het gaatje

zeer ruime keuze

geweldige winkel

heerlijk ruime winkel met gezellige koffiehoek waar ook kookdemonstraties worden gegeven, personeel is deskundig en zeer geduldig

Geerart 07-03-2014 Via de website gekocht

Heerlijk achter je pc en telefoon een koelkast gekocht

Maken waar wat ze beloven

Super veel keuze en overzichtelijk

Een aanrader

Goede service wat ze zeggen komen ze na,en gunstige prijs

e-bike 07-03-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

contact verkoper en bezorgers, adviserend en correct.

goed, zoals verwacht.

showroom heel goed en duidelijk zichtbaar.

heb al eerder wat gekocht en ben er volledig tevreden over. is natuurlijk ook afhankelijk van de prijs.

Ik heb ieder punt een tien gegeven, dus tevreden.

Diksan 07-03-2014 Via de website gekocht

Bestelling via internet zeer snel afgehandeld. Goede site met duidelijke informatie.

De door mij bestelde vrieskist was helaas niet meer leverbaar, in het magazijn is nog gezocht naar een kist van dezelfde kwaliteit en direct leverbaar. Dit was helaas niet het geval, wel is vrijblijvend een aanbod gedaan voor een recentere kist.

Zie ook bij service, royaal assortiment, tegen de voordeligste prijs.

Het kan in feite niet beter, wel goed de site in de gaten houden welke apparaten NIET meer te leveren zijn.
Zeker bij anderen aan te bevelen !

Uitstekende service tegen een zeer redelijke prijs. Aflevering was ook perfect een 10.

ronniebe 07-03-2014 Via de website gekocht

Simpel via internet besteld

Eerst netjes afgeleverd.
Daarna monteur netjes gebeld dat hij er aan kwam.
Mooi ingebouwd.

In orde

paadeboer 07-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Wij werden zeer snel en vakkundig te woord gestaan.

Er waren zeer veel modellen van diverse artikelen in de showroom aanwezig.

In het verleden hebben wij heel veel apparaten bij Bemmel en Kroon gekocht. Iedere keer werden wij zeer goed te woord gestaan zonder opdringerigheid van de verkoper. Meestal zijn de artikelen in voorraad, dus is de levertijd zeer snel.

Keurige bediening, deskundig, niet opdringerig. Zeer vriendelijk tegen (klein)kinderen.

ajk68 07-03-2014 Via de website gekocht

Uitstekende service. had verkeerde maat vaatwasser besteld, kwam er pas achter toen de installateur een afspraak maakte, en kon alsnog omruilen tegen de juiste maat. Was in een kwartiertje opgelost. Ook prima installateurs trouwens.

Prima prijs, prima service.

ZwaalP 06-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude, Rijneke boulevard

Een zeer royale keuze van fabrikanten en type is aanwezig, zowel op de website als in de fysieke winkel waar wij zijn geweest.

Ik denk dat het motto bij Bemmel en Kroon is, U roept en wij draaien, want zo snel kan je niet wat vragen of je krijgt een deskundig antwoord. En de besteldienst is met zeer correct en hulpvaardig personeel.

In deze tijd uiteraard ook het internet afgestruind, maar of je door de hond of de kat gebeten wordt het verschilde geen 10 euro, dus de conclusie was lekker naar de fysieke winkel, men staat daar ook niet voor niets.

De winkel is heel systematisch ingericht en GEEN verplichte winkelroute, is zeer ruim van opzet met vriendelijk personeel, wat al begint bij de entree balie waar de medewerkster ons meteen te woord stond en begeleide naar de afdeling met de vaatwassers.

pi2 06-03-2014 Via de website gekocht

uitstekende site
geen toeters en bellen van techneuten die een leuke site willen maken
maar gewoon wat je zoekt

zelfs over de ene vraag die resteerde geen leuk, maar wel correct antwoord

Elke processtap in de koopbeslissing én bij de levering gaf vertrouwen. Als daar ook maar iets aan hapert, duikelt dat. Klaarblijkelijk is Bemmel en Kroon daar goed van doordrongen. Zouden bijvoorbeeld overheidsorganisaties nog wel wat van kunnen leren......

beekhof 06-03-2014 In de winkel gekocht
den haag

snel geregeld en geplaatst binnen 24 uur

ontvangst in zaak en contact over levering

veel in de winkel te zien

vriendelijk verkooppersoneel , tijd voor uitleg en snelle bezorging en plaatsing door net en vakkundig personeel

kan alleen maar goede dingen bedenken , geen opdringerige verkopers maar wel de tijd om uit te leggen.

marjon22 06-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Breed assortiment, ook op voorraad. Goede vergelijkingsmogelijkheden. Ruime opzet winkel. Adviseurs snel beschikbaar. Gratis bezorgen, de volgende dag. Goed bereikbaar en voldoende parkeerruimte.

Goed beschikbare adviseurs.Snelle en gratis bezorging, waarbij vt voren tijdvak wordt aangegeven en melding een half uur van te voren. Koffie met zelfs een versgebakken muffin. Life demonstraties van kookplaten. Voor kinderen is aan alles gedacht: bioscoopje, speelruimte en snoepzakje, zodat ouders rustig kunnen rondkijken.

Zeer ruime opzet winkel met veel keuze en ook artikelen op voorraad.

Een prettige, ruime, goed bereikbare winkel met veel keuze en snel beschikbare adviseurs. Opvang voor kinderen en goede en snelle service!

miek25 06-03-2014 Via de website gekocht

Het online bestellen ging snel en makkelijk. De prijs was duidelijk en de bezorgkosten en servicekosten waren goed af te lezen.

Na de bestelling is het makkelijk om een afleverafspraak te maken. Een kwartier van tevoren werden we ook nog gebeld dat ze eraan kwamen. Het naa boven brengen en plaatsen was snel gebeurd zonder schade. Alleen de informatie voor het gebruik van de wasmachine was wat gehaast.

Ik wilde een bepaald type wasmachine en die hadden ze voor de goedkoopste prijs (geen verborgen extra kosten zoals op veel andere sites). Verder niet gekeken op de site dus ook verder geen mening over het assortiment.

Gewoon snel, duidelijk en goedkoop.

tasja74 06-03-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

alles heel duidelijk , alles werd uitgelegd in de winkel en op de site kan je alles vinden.

Top , het fornuis zou pas over drie weken komen want hij was niet op voorraad , en na twee dagen had ik een mailtje dat hij er al was en ik kon bellen voor een afspraak om hem te bezorgen.

Er staat zoveel , dat er keus is voor iedereen.

Ze hebben van alles en veel soorten en maten , dus voor iedereen wat wils.

Goede service,ze denken ook met je mee, vriendelijk. Heel veel keus.

miretemanuel 05-03-2014 Via de website gekocht

Spreekt voor zich

Tja als alles perfect gaat hoeveel sterren zou je anders moeten geven?

Bemmel&Kroon... er is geen betere. Afspraaktijd avond tevoren doorgemaild. Op tijd gearriveerd. Oude wasmachine losgekoppeld, nieuwe 2 verdiepingen opgesjouwd, aangesloten, schoongespoeld, oude machine meegenomen, aardige lui, wat wil je nog meer.

Alles liep perfect. Een gestroomlijnd vriendelijk bedrijf, een van de goedkoopste, Samengevat: topperdetopperdetop

bladestall 05-03-2014 Via de website gekocht

Zeer goede service na storing met internet betaling (ING) en levering was extreem snel en keurig verzorgd!

Knockknock 04-03-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Na een poosje op de website rondgeneusd te hebben (niet wetende welk type wasautomaat ik zou moeten nemen) de winkel gebeld. Er werd razendsnel opgenomen, vriendelijk, adequaat werden de juiste vragen aan mij gesteld en mijn vragen beantwoord en binnen een paar minuten een mail met de offerte in mn inbox. Klasse!

Het assortiment en de opstelling/inrichting waren ver boven verwachting en de prijzen zijn zeer concurrerend

Ik zal Bemmel en Kroon zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden, om de simpele reden dat gewoon alles goed ging. Het zoeken op internet, de telefonische benadering en afhandeling, de verkoper in de winkel die goed advies gaf en de snelle en verzorgde bezorging door twee mannen die de wasmachine in no time aangesloten hadden en mijn oude machine keurig hebben afgevoerd.

Dit is een bedrijf naar mijn hart! Vriendelijke en adequate service, verkopers die weten waar ze het over hebben, geen afgezakte verveelde gezichten en snelle levering waarbij je op de hoogte gehouden wordt op welke dag en welk tijdstip het apparaat geleverd zal worden...zelfs een telefoontje tien minuten voor aflevertijd "mevrouw, we zijn over tien minuten bij u". Een hele dikke plus voor de medewerkers van Bemmel en Kroon!

Krokussen 04-03-2014 In de winkel gekocht

Onze aankoop betreft een inbouwkoelkast voor onze ouders. De monteur belde volgens afspraak een kwartier voor tijd. Het betreft een nette, maar oude keuken en de monteur gaf aan dat de paneeldeur waarschijnlijk niet meer in oude staat teruggeplaatst kon worden. De bodemplaat heeft hij netjes vervangen en de koelkast vastgezet in de nis. Vervolgens heeft hij 2 opties voorgelegd: zo laten of (tegen meerprijs) een nieuwe paneeldeur maken op de zaak en deze in de kleur van de keuken schilderen. Mijn ouders hebben voor de eerste optie gekozen en daar zijn ze nu na een paar dagen nog steeds tevreden mee. De extra kosten voor montage om de keuken passend te maken waren heel redelijk. Alle complimenten voor monteur Dennis.

Wij wilden de opvolger van de huidige koelkast en deze was leverbaar. De garantie kon voor een gering bedrag verlengd worden naar 5 jaar.

Kennis van zaken, vlotte levering, goede monteur.

DonaldJones 04-03-2014 Via de website gekocht

Snel telefonisch in contact met de juiste medewerker en snelle accurate ondersteuning

Moeilijk verkrijgbaar accessoire was gewoon in voorraad en binnen 2 dagen gratis bezorgd.

baggiovlugt 03-03-2014 Via de website gekocht

invullen via internet lukte niet, daarna telefonisch contact gehad, verder prima geholpen en afgehandeld,
daarom geen 10.

ging goed

voldoende keus, en op voorraad.

Ging prima, geen neg. ervaring

Goed geholpen, alles naar tevredenheid.

baspaan 03-03-2014 Via de website gekocht

4,3

Im tegenstelling tot orderbevestiging waarin stond dat ik op dag van aflevering voor 8 uur een email zou ontvangen met tijdstip bezorging, heb ik deze niet ontvangen. Ook na telefonische navraag is deze niet verzonden.

Bezorgers botsten met het bestelde fornuis tegen mijn koelkast en namen vervolgens het oude fornuis niet van harte mee.

Bezorgers botsten met het bestelde fornuis tegen mijn koelkast en namen vervolgens het oude foenuis niet van harte mee.

mlagaaij 02-03-2014 In de winkel gekocht
forepark

Apparaat is thuis bezorg en geïnstalleerd.

goede service, duidelijke uitleg welk apparaat voor ons het meest geschikt was.

ruime keuze , mooie showroom, alle apparaten goed te zien.

Wij komen al decennia bij van Bemmel en Kroon en komen iedere keer weer terug

wij zijn heel tevreden over van Bemmel en Kroon, zelfs toen er een misverstand was over een betaling is dat zeer correct en sportief opgelost.

Ron Inen 01-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Geen opdringerig personeel, je kan rustig het uitgebreide assortiment bekijken. Pas toen we een paar koel/vriescombinaties uitgezocht hadden en we om advies vroegen kwam er een verkoper die ons vriendelijk en deskundig hielp om de juiste keuze te maken. Nam hier ook alle tijd voor.Duidelijke afspraken over de bezorging en plaatsing gemaakt en we kregen keurig de avond tevoren een mailtje met de bezorgtijd en 20 minuten voor de bezorging een telefoontje van de chauffeur dat hij onderweg was.Kortom, niets dan lof voor B&K.

Waren al in diverse winkels geweest maar nergens zoveel keus als hier.

Zie bovenstaande

Prettige winkel, verkopers laten je rustig je gang gaan en een uitgebreid assortiment. Goede afspraken over betaling en bezorging en ook een goede bezorging door vriendelijke jongens maken B&K tot een prettige winkel.

Pluimpje53 01-03-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Lekker dichtbij, ruime parkeergelegenheid voor de deur. Ruime keuze.

Prettige begroeting bij binnenkomst. Medewerkster begeleidt je naar de afdeling. Verkoop specialist neemt daar over.

Ruime keuze en ruime opzet van apparatuur. Deskundig advies verkoper.

Primawinkel met goede service. Snelle levering en montage aan huis door deskundig bedrijf.

Zie bovenstaande beoordelingen met toelichting

Johanszoon 01-03-2014 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon

Veel keuzemogelijkheden in een prettige moderne accommodatie. Ruim filiaal,gratis en voldoende parkeermogelijkheid. Aanwijzingen bij apparaten zijn helder.

Niets op aan te merken. Bezorging zeer naar wens: snel, op maat en adequaat. Echt geweldig. Logistiek bedrijf zit goed in elkaar.
Medewerker vriendelijk en competent. Niet sturend maar ondersteunend. Je voelt op je gemak en vrij om evt. niet te kopen.Voldoende personeel beschikbaar.

Voldoende keuze. Opstelling niet schreeuwerig, maar informatief en overzichtelijk.

Zonder enige aarzeling. Echt van harte.
10 lijkt wat overdreven, alsof ik er een persoonlijk belang bij heb, maar in vergelijking met andere branchegenoten, spring B&K er zeer goed uit.

Wellesh 01-03-2014 Via de website gekocht

Handige en overzichtelijk

Goede snelle levering je wordt goed via email op de hoogte gehouden over de voorgang van je levering

rob rietveld 28-02-2014 In de winkel gekocht
Leidseveen

Website zoeken, in de winkel kijken en kopen voor een goede prijs

Goed advies, rammel bij aflevering onmiddellijk op gepakt

Wij kopen al sinds jaren bij VB&K en vinden altijd wat we nodig hebben

Goede keuze, vriendelijk en vakkundig personeel en dat alles voor een internet prijs

Zie hierboven, louter plussen.

Derook 28-02-2014 In de winkel gekocht
Het filiaal in forepark leidschendam

Fijn geholpen goede verkoper en de plaatsing van de wasmachine werd kundig gedaan. Heel vriendelijke jongens, zorgvuldig gewerkt en alles goed gecontroleerd

Heel veel keus

Fijn personeel. Niet opdringerig. Voelt je er thuis

Zie boven

omahanneke 28-02-2014 In de winkel gekocht
hazerswoude-rijndijk

Zeer goed voorgelicht, geen bezorgkosten en duidelijke afspraken

Volop keus

Ben nog nooit eerder zo goed geholpen

Geen minpunten tot nu toe, bezorging was fantastisch, als service de droger ook teruggeplaatst op de wasmachine, echt super

Dianel 28-02-2014 Via de website gekocht

Alles is gewoon perfect gegaan. Kon niet beter, ook de bezorging.. Kleine marge wanneer het bezorgd zou worden, dan daarna een bericht van een marge van slechts een half uur en 20 minuten van te voren werden we nog door de chauffeur gebeld.

Francine Dom 27-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Gemakkelijk om te betalen. Onmiddellijke reactie bij iedere stap door telkens een mail te sturen.

Duidelijke afspraken ivm de levering. Levertijden boven mijn verwachting: product kwam vroeger aan. Geen extra kosten voor de levering naar België.

Groot assortiment. Laagste prijs voor dit product.

De zeer aantrekkelijke prijs. De correcte manier van handelen en de contactmails gaven me een gerust en deugddoend gevoel.

Ik heb weinig ervaring met het kopen op internet, maar door Bemmel & Kroon heb ik de smaak te pakken. Voor de aankoop van andere huishoudelijke toestellen in de toekomst zal ik zeker hun site raadplegen.

GJW 27-02-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Snelle levering. Krijg op de ochtend van levering netjes een mailtje met de tijd wanneer ze langskomen. Makkelijk bij de chauffeur pinnen. Kortom, vlotte en snelle service

Groot overzichtelijk assortiment in de toonzaal. Je kan op deze manier alles goed met elkaar vergelijken.

Remcobrandenburg 27-02-2014 Via de website gekocht

Webshop gemakkelijk te gebruiken, betaling verloopt soepel.

Gratis extra service. Gebeld van te voren.

Groot assortiment

Het feit dat de extra service gratis is, maakt deze website zeer aantrekkelijk.

Prima service. Van te voren gebeld over wanneer de precieze levering plaats vindt. Gratis extra service. Installeren en uitleg inbegrepen!

truusenhans 27-02-2014 Via de website gekocht

lhcarsten 27-02-2014 Via de website gekocht

Gewoon bestelling plaatsen zonder een account te hoeven maken.
Geen onduidelijkheden bij het plaatsen van de bestelling, en afleverdag al meteen bij de bestelling te kiezen.

Kreeg een 'vervangende' product (FQ115T002 i.p.v. FQ315S002)
die de opvolger zou zijn maar voorzover ik heb kunnen nagaan, een hoogwaardiger en duurder product is. En dit zonder de prijs aan te passen.

Ziet er goed uit maar ik was op zoek naar één bepaald product. Die vond ik hier voor de laagste prijs met een hele snelle levering (op voorraad).

Mijn eerste bestelling hier maar niets dan lof.

Prima, snel, de juiste informatie op het juiste moment.

steramjo 27-02-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

heel netje en overzichtelijke winkel

Mir73 26-02-2014 In de winkel gekocht

NanMarian 26-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met goede informatie en makkelijk bestellen.

Goede snelle service. In het weekend bestellen en dinsdag om 10.00 uur de apparatuur ingebouwd en alles weer opgeruimd. Zelf de plinten werden op maat gezaagd zodat alles er weer perfect uitzag.

De bestelde apparatuur had inmiddels al een opvolger. Via de mail werd ik hier van op de hoogte gebracht. Zonder meerprijs werd het nieuwere model geleverd.

Makkelijk bestellen, goede, vriendelijke service met net dat beetje extra.

Makkelijk bestellen, goede, vriendelijke service met net dat beetje extra.

brummengelderland 25-02-2014 Via de website gekocht

Prima website

Bezorging volgens afspraak. Via link te volgen hoe laat ze ongeveer komen. Handig. Onderdeel teruggenomen die niet nodig bleek te zijn, fijne service. Wasmachine en droger op de plek gezet en gebruiksklaar.Keurig gewerkt.

Voldoende keuze

Door aanbeveling van anderen ook op deze site uitgekomen.

Geleverd volgens afspraak, snel en in goede staat. Goed geïnformeerd tot levering. Wel kreeg ik soms dezelfde mailtjes in meervoud. (3 tegelijk)

robhart1 25-02-2014 In de winkel gekocht
Rijndijk

Binnen 24 uur telefonisch besteld en afgeleverd. Chapeau😃

De wasmachine werd zelfs iets voor de afgesproken tijd geleverd en geïnstalleerd.

Ik koop al sinds jaar en dag bij Bemmel & Kroon. Tot dusverre tot volle tevredenheid.

1. Goed verkoopgesprek 2. Afspraken door Verkoop uitstekend nagekomem 3. Correcte en tijdige levering. 4. Prettige bezorgers

Moppie2 25-02-2014 Via de website gekocht

Snelle reactie op email,duidelijke uitleg.

Je weet meteen wanneer het bestelde apparaat geleverd wordt. Een verademing in vergelijking met onze ervaring bij een ander online bedrijf die dezelfde magnetron goedkoper aanbood, suggereerde dat het apparaat onderweg en geleverd was terwijl in werkelijkheid het product een levertijd van 2 weken bleek te hebben.

De avond voor aflevering een email met de mededeling dat de volgende morgen om 08.00 uur bekend zou zijn hoe laat exact de aflevering zou plaatsvinden hetwelk ook nog eens per telefoon werd bevestigd. Controle ter plaatse of alles goed was over gekomen. Echt hulde over hoe e.e.a. vanaf bestelling tot aflevering begeleid word!

Uitmuntende aftersales. Uitmuntende zorg en begeleiding tot aan aflevering.
Kunnen velen een voorbeeld aan nemen!

Heb dacht ik alles al helemaal omschreven bij bovenstaande vragen.....