Deze score is berekend op basis van 3178 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ton Rijnaard 03-07-2017 Via de website gekocht

Deze shop heeft een goede prijs en de leveringen zijn heel correct en wat tijd betreft uitmuntend, Wij hebben nu al 2 artikelen besteld en keurig en op tijd afgeleverd. Nu hebben wij zelfs het 3e artikel hier besteld.

Mrs Stefanutti MG 03-07-2017 Via de website gekocht

Professioneel team en niet amateurs

Ik weet dat de betrouwbaarheid en de reputatie van B & K Den Haag op te slaan voor meerdere jaren. Competentie en service zijn uitstekend.
last week, Ik kocht een oven en een waatwasser; levering en montage waren perfect, zeer vriendelijk en geweldige service.
Om deze redenen zal ik een klant van B & K. blijven.
Dank U.

Jeannette Lansink 03-07-2017 Via de website gekocht

Idd geweldige service

Na dat wij een wasmachine vorig jaar hebben gekocht. En we zulke goede adviezen kregen, en de vriendelijkheide waarmee dat ging. Hebben we dit jaar weer voor deze website gekozen, en hebben wij een inductie kookplaat en een bosch afzuigkap gekocht. Ook deze keer vriendelijke behandeling. En ook en vooral de montage door de firma Ajtec is uitermate kundig zorgvuldig en netjes afgeleverd

St 03-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Top service. Er was elders een prijsverschil heb meteen na een telefoontje verschil terug gekregen. Er word precies per mail bevestigd tussen welk tijdstip die dag iemand komt. Mij zien jullie vaker terug!

P 03-07-2017 Via de website gekocht

Super service !

Super service: Siemens wasmachine besteld via i-net twv 889 eur, bleek niet meer op voorraad te zijn maar kon voor hetzelfde geld de opvolger van de bestelde wasmachine krijgen (welke een stuk duurder was !)
Volgende morgen werd de wasmachine al bezorgd 👍🏻👍🏻👍🏻

toon smedts 03-07-2017 Via de website gekocht

gemakkelijke en eenvoudige site,perfecte levering

zeer gebruiksvriendelijke site en zeer voordelige prijzen en het opvolgen van de levering is gemakkelijk en werd na een laatste sms-je een uur op voorhand op de minuut geleverd. Vriendelijke transporteurs.

EMusic 02-07-2017 Via de website gekocht

Snel en op tijd geleverd, mooi product!!

Besteld en de dag geleverd dat ik het wilde hebben. Ik kreeg op de dag zelf een bericht met de boodschap dat ze tussen 1330 en 1630 langs zouden komen. Diezelfde middag kreeg ik een nog nauwkeuriger tijdstip door. Heel netjes allemaal. Werd neergezet waar ik wilde. Product is ook mooi, precies zoals ik verwacht had. De magnetron heb ik nog niet uit kunnen proberen, maar dat gaat vast snel gebeuren.

Miranda 02-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webshop en snelle levering!

Al meerdere malen via Bemmel & Kroon besteld. Bestelling via website is duidelijk en eenvoudig.
Levering is altijd naar tevredenheid. Je kunt zelf de bezorgdatum bepalen. Bezorgers zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

H van den Akker 02-07-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

goed uitgelegd en goede service Bosch vriezer GSN29MW30

deze winkel uitgezocht omdat ze deze gewoon hebben staan zodat we deze konden bekijken, verkoper legde het goed uit en de bezorgdienst heeft netjes de vriezer naar boven gebracht rommel en de oude vriezer meegenomen.

Helen 02-07-2017 Via de website gekocht

Heel goede service en behulpzame en kundige medewerkers

Deze winkel heeft een heel goede service. Tegen een heel klein extra bedrag waren zij wel bereid om de oude grote koelkast mee te nemen waarvoor ik een kleine in de plaats had gekocht. De prijsvechters van de reclames op tv waren daartoe niet bereid. Bemmel & Kroon heeft overigens dezelfde scherpe prijzen als de prijsvechters en heeft daarbij een heel goede service. Levering was snel en de bezorgers waren ook erg behulpzaam. Een volgende keer ga ik hier dus weer naartoe.
Prijs/kwaliteitverhouding van de nieuwe koelkast is overigens goed.

Miranda 02-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering! Uitstekende prijs.

Een combimagnetron gekocht tegen een uitstekende prijs. De levering, de volgende werkdag was goed verzorgd. Een tijdslot van 3 uur en online kon je volgen hoe laat ze precies zouden komen.
Erg tevreden dus.

Christel 02-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service.

Gebruiksvriendelijke site, correcte communicatie betreffende de bestelling en het leverschema. Communicatie via mail en SMS. trikte levering. Geen opmerkingen.

Rijnaard 02-07-2017 Via de website gekocht

Top service en super snel geleverd.

De prijs was het eerste wat mij tot deze shop leidde. Het was voor mij de eerste keer. Maar nu weet ik waar ik eerst moet kijken als ik wat wil kopen. Heb hierna ook meteen een glas plaat besteld en ook hier weer snel en keurig geïnformeerd over de staat van de bestelling. De afleveren was ook top en het oude apparaat werd meteen meegenomen. Ook de verpakking namen ze meteen mee nadat er gevraagd was of hij uitgepakt moest worden. Voor mij een bedrijf wat zeker aanbevolen wordt op prijs en service.

Van Vliet 02-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

super snel

Onze koelkast deed het niet meer goed en daarom zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe inbouwkoelkast bij Bemmel&Kroon. Wij hebben hier ooit eerder een afzuigkap gekocht en waren zeer tevreden over de service. Op zaterdag hebben we in de winkel een koelkast gekocht en konden deze gelijk meenemen maar helaas past zo'n apparaat niet in onze auto. Geen probleem. Zonder toeslag werd de koelkast maandag geleverd. Ook weer keurig op de afgesproken tijd.

Rachid 02-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Koffiemachine besteld via van Bemmel en kroon bv service was top wat ze verteld hee via de telefoon klopte ook prijs wat goed en snelle levering steeds kreeg ik sms en mail waar me bestellingen was en levering Bonne 1 dag kortom top.

Armand vermeulen 01-07-2017 In de winkel gekocht
Forepark den haag

Snel en gemakkelijk

Ik heb bij bemmel een nieuwe vaatwasmachine gekocht
Netjes de avond ervoor een berichtje hoelaat ze komen Op de dag zelf 20 min van te voren bellen ze netjes dat ze onderweg zijn Top en de oude machine namen ze netjes mee

Linda Keus 01-07-2017 Via de website gekocht

Top sevice

Ik vind het een top shop. Snelle service en hele goede informatie over de verzending.Ik ga zeer zeker nog meer bij deze shop bestellen. Echt een aanrader voor iedereen.

Wesley 01-07-2017 Via de website gekocht

Super Service

Heel tevreden over mijn aankoop bij Bemmel-Kroon, niet alleen was het artikel de goedkoopste die ik vond maar kreeg ik ook nog eens een duurder en beter uitgerust model voor deze al lage prijs (mijn geluk kon niet op door deze leuke meevaller).
De levertijd van 1 week is ook te verwaarlozen als je weet dat het product niet op stock was en ze dit nog moesten bestellen bij de fabrikant vind ik dit heel straf gedaan.
Ik zal Bemmel-Kroon zeker aanraden aan iedereen die ik ken.
Ik heb ook tweemaal telefonisch contact gehad met de dienst verkoop en deze mensen waren super gedienstig en vriendelijk.
Top mensen doe zo verder, tot de volgende aankoop.

Louis 01-07-2017 Via de website gekocht

super snel en goed.

Zeer goede prijs kwaliteitverhouding, super snelle service. Geen lange wachttijden op de bezorgdienst. Vriendelijk en deskundig personeel.

Els 01-07-2017 Via de website gekocht

Koop in Nederland...de service is er zoveel beter!

Heel correcte webshop met correcte mensen die de shop beheren. Vanuit NL naar BE kan er sneller geleverd worden dan binnen België zelf. Je zou haast denken dat Belgen niet willen verkopen. Wat mij betreft hebben jullie aan een snelheid uit de nood geholpen waarvoor ik alleen maar dankbaar kan zijn!

C van Pelt 01-07-2017 Via de website gekocht

goede service

webshop Makkelijk in gebruik. Snelle levering. Scherpe prijs. Dag van bezorging zelf te kiezen. Goede informatie.

Yancey 01-07-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Ik ken Bemmel en Kroon/veiligkopennu al een tijdje en ik ken hun werkwijze. Er is naar mijn weten geen bedrijf die zó goed is naar zijn klanten als deze verkoper. Buiten dat de prijs erg scherp is, zullen ze elk probleem wat je hebt oplossen en elke vraag beantwoorden. En beloven ze je terug te bellen? Nou twijfel niet, je wordt terug gebeld.

T. 30-06-2017 Via de website gekocht

Helemaal tevreden.

Het artikel van keuze was aanwezig. Het bestellen ging gemakkelijk, evenals het betalen. Alle beloften werden nagekomen; goed, makkelijk en snel. Ook de bezorging was perfect.

Noortje 30-06-2017 Via de website gekocht

Super service.

Geweldige service, had een droger besteld, bleek dat type er niet meer te zijn. Kreeg ik een ander luxer type voor het zelfde geld. Gister besteld vandaag al in huis. Super service.

A. Kreuger 30-06-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Geweldige service en afspraak is afspraak

Uitstekend assortiment en zeer plezierig en deskundig geholpen. Bij binnenkomst direct verwelkomd en gevraagd wat we zochten. Bij onze vraag waar kunnen we de vaatwassers bekijken, werd er direct gevraagd welk type vaatwasser we zochten. Alle vragen werden direct beantwoord.

Hinderks 30-06-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Meer dan tevreden:een gouden kroon!

Wij zijn bijzonder goed en netjes en heel vriendelijk geholpen in de winkel. Alle lof!
Geen opdringen over duurdere producten, gewoon eerlijke voorlichting.
We zijn zeer naar tevredenheid geslaagd bij de winkel in de Cruquius.

Jcl 30-06-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld.

De omschrijving is duidelijk en het is prima bezorgd. De prijs was de laagste van alle aanbieders. Het was snel besteld en geleverd.

Franse 30-06-2017 In de winkel gekocht
Den Haag (bij het ADO-stadion).

Perfecte service B&K / belachelijke situatie fabrikant

Op maandag is onze combi-magnetron geleverd en geplaatst. Door het uitproberen is deze in demo-stand gekomen. Fabrikant gesproken konden geen oplossing geven, sterker nog dit zou niet kunnen gebeuren dus moet er een monteur komen met voorrijkosten en arbeidsloon. De Combi was nog geen 3 uur in ons bezit. Nieuw en net uit de doos. Opmerkingen van de service-desk van de fabrikant; "heeft u deze in de koopjes hoek gekocht bij een concurent". Zij hadden geen oplossing. Daarna B&K gesproken die er achter aan zou gaan. korte tijd later telefoontje van B&K met de oplossing (die de fabrikant dus niet had !!!) De oplossing was eenvoudig en zo uitgevoerd. Alles werkt prima dankzij Bemmel & Kroon. De fabrikant Bauknecht/Whirlpool leveren hier een wanprestatie en hebben totaal geen begrip met een enorm starre houding. Ik moet tot op dit moment nog teruggebeld worden. Bemmel & Kroon heeft daarentegen een TOP prestatie geleverd.

R. van de Wiel 30-06-2017 Via de website gekocht

Super nette service

Op zoek naar een inductiekookplaat kwamen we uit bij Bemmel en Kroon. Dit via reviews en goede recensies. Scherpe offerte gekregen. Echter bleek de kookplaat niet snel leverbaar. Direct werd gezocht naar een alternatief. Uiteindelijk bleek dit alternatief niet nodig want de kookplaat kon gelukkig wel geleverd worden. Snelle verzending via Dynalogic welke je perfect op de hoogte houdt waar je zending is en wanneer die bij je thuis komt. Al met al zeer tevreden en komen een volgende keer zeker terug bij deze winkel.

Karen 30-06-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven !!

Duidelijke site, goede beschrijvingen en makkelijk te vergelijken .
De levertijden zijn zoals beloofd, ook voor België, wat ons betreft.

Geer 30-06-2017 In de winkel gekocht
forepark

Super geholpen..

Ik vertel gewoon zo als het is gegaan. ben eerst voor een wasmachine, vaatwasser en een koelkast naar de mediamarkt geweest. daar werd ik geholpen door een verkoper die van alles wilde verkopen maar nergens een duidelijk antwoord op gaf en steeds merken liep af te kraken. ik zei toen waarom verkoop je het dan. ik koop toch de 3 apparaten en reken deze af. me vrouw vraag nog wat aan hem over de kleur van de apparaten waar op heel bijdehand reageerde. ik heb deze man toen even duidelijk gemaakt dat die dat bij ons niet moet doen en ben toen met de bon bij de kassa mijn € 1649 terug gaan halen. daar voor de deur op me telefoon gaan zoeken en kwam toen bij Bemmel en Kroon terecht. de verkoper daar [ p sloos] bij binnen komst gelijk gezegd wat de bedoeling was en 20 minuten late stond alles wat we wilde kopen op papier. zeer goed en netjes geholpen en goede uitleg gekregen. spullen zijn 3 dagen later bezorgd en we zijn super tevreden. de bezorgers namen ook gelijk de oude apparaten en het plastic mee.

Jacoba 30-06-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

Levering was prima in orde alles goed duidelijk van bestelling tot levering
Beter dan bv Mediamarkt
Meer dan genoeg keuze in produkten

Stefan C 30-06-2017 Via de website gekocht

TOP! Een voorbeeld voor andere bedrijven/winkels.

De site van deze winkel geeft je de mogelijkheid om prijsbewust voor de beste kwaliteit te gaan. De afhandeling van de bestelling gebeurt op een (zeer) snelle en correcte manier. Bemmel en Kroon lost alle verwachtingen in. De behandeling en afhandeling van de levering is op de voet te volgen en maakt nodeloos wachten overbodig door de goede communicatie tussen leverancier en klant. Een voorbeeld voor andere bedrijven/winkels!

John en Gemma 30-06-2017 Via de website gekocht

Levering zoals je het mag verwachten

Keurige levering op tijd ze houden je prima op de hoogte van het hoe wat en waar van je pakket.
Prijs was het laagste naast deze prima levering.
Kan geen reden bedenken om er niet te kopen.

Wim 29-06-2017 In de winkel gekocht
Ryneke boulevaard

Prima geholpen door de verkoper

Ben prima geholpen door de mensen goede service
En ook de Jongens die ze aangesloten heeft
De bezorg dienst met een ongeveer de aankomst vermeld hoe laat die komt

L. Danen 29-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima

De opstelling van de wasdrogers boven de wasmachines maakt het erg overzichtelijk. Verder was de verkoop prettig. Van begin tot eind prima. Jammer was alleen dat de zuigdoppen onder de wasdroger \niet aren meegenomen. Ben benieuwd wanneer deze worden na geleverd.

AH 29-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed advies en snelle levering

Goed geadviseerd, verkoper wist wat er te koop was ook van datgene wat niet in de winkel stond
Mooie koelkast en een snelle levering. De track en trace service is top.

John Prins 29-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en precies optijd !

Website is gebruiksvriendelijk en snel kon ik bestellen, mijn koelkast was maandag stuk gegaan na 19 jaar touwen dienst en dinsdag ochtend had ik al de nieuwe binnen echt super ! Bemmel en Kroon is geweldig !

Nancy 29-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goeie service

De mannen hebben een Miele wasmachine naar 2 hoog gesjouwd en een oude Miele (nog zwaarder) meegenomen. Hulde, want er werd niet gemopperd terwijl het erg zwaar was.

Roy 29-06-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Wasmachine in goede staat, goede prijs, aflevering was super goed, kregen goede tijd indicatie van aflevering.

MAJED 29-06-2017 Via de website gekocht

tevreden

ik ben echt tevereden snel bezorgen handig contact op genomen en goed kwaltiti volgen keer nog meer bestelen bednk.

Van der Nat 29-06-2017 Via de website gekocht

Nare verrassing

Op zich kun je gemakkelijk bestellen op hun site en hebben ze een uitgebreid assortiment. Maar ik had een specifieke vaatwasser uitgezocht obv tests. Zonder overleg kondigden ze aan een ander type te sturen want die ik besteld had was niet meer leverbaar. Dat alternatief kostte op de site 649€ maar voor dat geld wilde ik liever een andere, die ook 649€ kostte. Dat kon niet. Ik kreeg daar geen duidelijke uitleg over maar telefonisch een vaag verhaal.

Lieff1 29-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

De bestelling werd nog even nagebeld! Heel fijn want ik had ongezien een showmodel besteld! Na overleg voor een zeer scherpe prijs een prachtig ander model afzuigkap gekregen!

Evelien 29-06-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Groot aanbod & veel kennis

Na lang en ver zoeken uitgekomen bij van Bemmel & Kroon die precies kon bieden waarnaar wij opzoek waren en voor de beste prijs! Veel kennis, fantastische en snelle service! Niets op aan te merken, levering werd thuis bezorgd op een zelf gekozen moment/dag!

Eve 29-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle en zeer duidelijke service, aanrader!

Van Bemmel
En Kroon kan ik
Iedereen aanraden alles super snel
En duidelijk geregeld
Dag na bestelling mijn
Bestelde product keurig netjes geleverd'

janssen 29-06-2017 Via de website gekocht

geweldige service!

geweldige service. model was niet meer leverbaar en ik kreeg een duurder en vergelijkbaar model er voor in de plaats. hebben wasmachine afgeleverd op afgesproken tijd en belden ook nog half uur van tevoren. oude wasmachine is keurig afgevoerd. vriendelijke bezorgers.

Andre 29-06-2017 Via de website gekocht

Twee keer besteld, twee keer uitstekend!

Wij hebben een wasmachine, en droger en een stofzuiger besteld.

Gewenste wasmachine was niet beschikbaar, meteen een goed alternatief voorgesteld en in de offerte verwerkt.

Advies, offerte en levering - alles super!

Vieren 29-06-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk

Behulpzaam, maar niet altijd telefonisch goed te bereiken, maar mailcontact prima. Top Liebherr koelvriescombinatie gekocht.

Rob 29-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Bij Bemmel&Kroon een Samsung wasmachine besteld, echter bleek dit model niet meer leverbaar. Hierna is door bemmel &kroon zelf aangeboden de opvolger, een nieuwer en luxer model te leveren.
Dit vind ik erg netjes , dat een foutje op de website direct goed wordt afgehandelt.
Wat mij betreft een dikke pluim!
Levering was overigens ook de volgende dag binnen het tijd venster.

Ron 29-06-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude rijndijk

Perfectie

We zijn hier terecht gekomen op aanraden van een kennis , nou eerlijk is eerlijk buitengewoon vriendelijk en aardig geholpen door mensen met passie voor hun werk niets is teveel ze leggen alles tot in de puntjes uit en als je wilt gewoon nog een keer . En dat is waar je tegenwoordig alleen nog van kunt dromen ,en daar wordt je droom werkelijkheid vandaar een hele dikke 10