Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joost van der Werf 05-02-2018 Via de website gekocht

Prima ervaring!

Prima ervaring met Bemmel en Kroon. Goede prijs en garantie op het product (Samsung add-wash) en ze maken gebruik van een uisuitsteke bezorgservice (Dynalogic) met een goede communicatie over wanneer er wordt geleverd. Kan niets negatiefs opnoemen na deze eerste ervaring met deze (web)winkel.

Rikasa1 05-02-2018 Via de website gekocht

Prima winkel in de Cruquius, zeer kundig personeel

Het hele verhaal is goed, planning, service en dan op tijd leveren en bij uitladen en naar binnenbrengen waren de heren erg behulpzaam

Carl S 05-02-2018 Via de website gekocht

Super vlotte en keurige aflevering

Ik zocht een nieuwe wasmachine. Bestellen via de website was eenvoudig en het toestel stond binnen 24u. bedrijfsklaar op zijn plek.

Dennis 05-02-2018 Via de website gekocht

Kon niet beter

Het begon met een kleine hick-up. M'n browser had automatisch het huisnummer van mijn oude adres ingekopieerd. Een kort telefoontje was genoeg om dat te wijzigen (probeer dat maar eens bij bol.com)

De volgende dag werd de machine geleverd. Via de track&trace kon je exact bijhouden hoeveel adressen de bezorger voor het mijne moest afleggen. Ik kon dus bijna exact timen hoelaat hij aanwezig zou zijn. De levering/installatie was in luttele minuten geregeld.
Ondertussen zijn de eerste wasjes al gedraaid. Ik stel niet al te hoge eisen aan mijn wasmachine, als m'n was er maar schoon en heel uitkomt ;-)

Hele fijne service, goede en snelle levering! Ik raad het iedereen aan.

jimmy munoz 05-02-2018 In de winkel gekocht
cruqius

uitstekend service

service in de shop is uitstekend. in details voorgelegd en niet dringerig. De produkten zijn duidleijk in de showroom per merk te zien. Als klant krijgt u persoolijk de aandacht en duidelijk uitleg en advies. Ze zijn technische bekend van het product.

Agnes 04-02-2018 Via de website gekocht

Kroon op het waswerk

Dit bedrijf doet wat het beloofd. Ze kwamen op de afgesproken tijd, sloten de wasmachine vakkundig aan en namen de oude machine mee.

Jan Dijkslag 04-02-2018 Via de website gekocht

Super snel !!

Vrijdagmiddag wasmachine defect , vrijdag om 20 uur een wasmachine besteld en zaterdagmiddag om 14 uur geleverd !! Super !!

Mayke73 04-02-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Voor mij niet echt een bekende webwinkel, zoals Mediamarkt o.i.d., maar absoluut met dezelfde service!
Bestellen, afrekenen, bezorging inplannen en bezorgen. Simpel en duidelijk! Alles zoals het hoort en klanten willen!

Lene 04-02-2018 Via de website gekocht

Snel en handig!

Deze winkel gaf ons de beste prijs voor deze diepvries, en garandeerde ook een snelle levertijd.
Voorlopig is de diepvries nog maar net geïnstalleerd, dus over de kwaliteit van het toestel kan ik nog niets vertellen.

AMJ 04-02-2018 Via de website gekocht

Pech met apparaat maar Geluk met goede service

De bestelde AEG vaatwasser bleek niet meer leverbaar, maar we kregen een iets luxer model tegen dezelfde prijs. Die werd keurig op de afgesproken dag bezorgd. Maar wat een pech, na installatie gaf het apparaat direct een foutcode! Flink balen, ook gezien de hoeveelheid werk van inbouwen. Gebeld met de klantenservice. Gelijk werd er goede actie ondernomen: de volgende dag werd een nieuw exemplaar geleverd. Al met al helemaal top qua service! (de verspilde tijd en energie bleef natuurlijk jammer, maar een kapot apparaat kan Bemmel&Kroon natuurlijk ook niets aan doen). Daarom 9 punten! het waren er 10 geweest als de bezorger, voorafgaande aan de afleverdag, een betere tijdsindicatie zou hebben aangegeven. Die hanteert doodleuk tussen 08.00 en 22.00 uur....dat is gewoon niet te doen! Op de afleverdag zelf houden ze je prima op de hoogte, dat gaat perfect).

Roel, Mol 04-02-2018 Via de website gekocht

Een VOORBEELD.

Moet echt toegeven dat ik over het algemeen, de shop Bemmel en Kroon, over de hele lijn een echte topper vind.

Sharon 04-02-2018 Via de website gekocht

Stofzuiger bosch

Handige site die duidelijk is. Duidelijke mail corrospondentie met heldere informatie over het bezorgen. Keurig op de hoogte gehouden via track en tracé systeem waar de bezorger was.

Cees R. 03-02-2018 Via de website gekocht

Heel goede internetwinkel!

In eerste instantie bij een andere bekende internetshop gekeken voor een inbouw koelkast en inbouw vriezer van Bosch. Daar ook met een medewerker telefonisch contact gehad over levertijden en evt. korting bij afname 2 apparaten.
Helaas was de koelkast die wij op het oog hadden niet op voorraad en de levertijd niet precies bekend.

Daarna op de site van Bemmel & Kroon gezien dat daar beide apparaten wel op voorraad waren. Ook gebeld en kreeg een betere prijs dan bij de concurrent. Levering de volgende dag volgens afspraak.

Bij een volgende aankoop gaan wij eerst bij Bemmel & Kroon beginnen.

Ron 03-02-2018 Via de website gekocht

Vlotte sevice

Na offerte aanvraag bleek dit een mooie prijs, Direct besteld en vlot geleverd. Nette en duidelijke mailwisseling.

Aj 03-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Wasroger vrijdag middag besteld. Zaterdag geleverd

Deskundig advies. Ruime keuze goede prijs.
Veel vergelijkingsmateriaal veel kennis in de winkel.
Vrijdag middag besteld, zaterdag ochtend in huis

Jan va't Hof 03-02-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Duidelijke webshop, prima afgehandeld. 's Avonds om 21.30 uur besteld en direct de facturen in huis en de levering geregeld

Don 03-02-2018 Via de website gekocht

Top service en scherpe prijs

Per telefoon snel zaken gedaan, “kunnen jullie mee met de prijs van mediamark btw actie?” Antwoord was kort en krachtig “JA”!

Maria 03-02-2018 Via de website gekocht

Zanussi fantastisch merk en snel geleverd!

Bemmel en Kroon levert snel en op tijd. Ik heb weer mijn oude vertrouwde merk bij hun gekocht en moet helaas schrijven dat de vorige was- en droogautomaat maar 3 jaar zijn meegegaan. Mijn vorige Zanussi wasmachine heeft het 21 jaar uitgehouden en ik hoop natuurlijk weer zo'n lange tijd van mijn nieuwe te mogen genieten. Ik moest wel extra betalen voor het uitpakken en installeren; helaas werd dat minder zorgvuldig gedaan, want moest zelf nog een en ander verwijderen. Ik woon op de begane grond en had waarschijnlijk hetzelfde gekregen zonder extra service. Dat is het enige wat jammer is van de bezorgers.

Albert 03-02-2018 Via de website gekocht

Voordelig en goed

Duidelijke website en een gemakkelijke bestelprocedure. Zeer concurrerend en voordelig. Een snelle en keurige aflevering.

JenBar 02-02-2018 Via de website gekocht

Goede en duidelijke service

Ben bij het online zoeken naar een LG wasmachine uiteindelijk op de website van Bemmel&Kroon terecht gekomen. Hier word de LG wasmachine die ik zocht het goedkoopst aangeboden en heb hem daar dan ook besteld.
De volgende dag een mail ontvangen dat de betreffende machine niet meer leverbaar was en dat ik de opvolger die eigenlijk duurder is voor het zelfde bedrag toegestuurd zou krijgen.
Als ik hier bezwaar tegen had dan kon ik dit aangeven maar ik was hier wel content mee.
De wasmachine is netjes volgens afspraak geleverd en de oude is ook weer meegenomen, kun je aanvinken tijdens de bestelling.
Het is ook prettig dat je een datum kunt aangeven wanneer je het product geleverd wilt hebben maar normaal is het de volgende dag.
Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord maar weet zeker dat ik er bij een volgende bestelling opnieuw een bestelling zou plaatsen.
Voor de rest kan ik nog geen oordeel over de wasmachine geven maar hoop dat deze wat langer mee gaat. Van de Electrolux die wij hadden was de trommel afgebroken en niet meer te repareren.

Diana 02-02-2018 Via de website gekocht

goede service

de gebruiksvriendelijkheid van de site is zeer goed. Goede service. Levering op afspraak goed geregeld. Half uur voor levering nog een telefoontje. Bij het bestellen heeft de goedkoopste prijs de doorslag gegeven.

Toot 02-02-2018 Via de website gekocht

Helemaal top

Alles naar verwachting, of zelfs boven verwachting. De goedkoopste vaatwasser die heel zuinig en stil is en dan ook nog een goede service. Oude meegenomen en snel geleverd.

Arkesteijn 02-02-2018 In de winkel gekocht

Fijne ontvangst!!!

We zijn prettig ontvangen in de winkel, de werknemers waren zeker niet opdringerig maar wel behulpzaam.
En ze hadden productkennis.
Wij raden deze winkel aan.

J f layton 02-02-2018 Via de website gekocht

Snel en Heel goed service van af de bestlling tot levering

Goed geholpen en uitgelegd hoe de machine
Werk bij de bestelling vriendelijke medewerker
Ook bij aflevering goed afgehandel

Samsung wasmachine 02-02-2018 In de winkel gekocht

Zeer tevreden over Bemmel & Kroon!

Wij zijn in de winkel op de Cruquius geweest. Zeer behulpzaam en deskundig personeel. Gaf ook prima advies. Is wel heel wat anders dan bij de Mediamarkt.
Bezorging was ook prima op de afgesproken tijd. Netjes afgeleverd.
Kortom: valt niets op aan te merken.

A. Hof 02-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

vaatwasser die wij wilden was hier het goedkoopst. Dus besteld. Kregen keurig een mail dat dit type niet meer leverbaar is en dat we zijn opvolger krijgen voor hetzelfde bedrag. (Even gespiekt: bijna 200 euro meer) De volgende ochtend keurig via Dynalogic geleverd. Kwaliteit toestel kunnen we nog niet over oordelen. De vaatwasser staat nog ingepakt. Maar de service is tot nu toe, prima.

ALEX 02-02-2018 Via de website gekocht

SUPER

bemmel&kroon zijn super
alles lekker makkelijk te vinden op de site . ff bestellen de volgende dag binnen!
wasmachine wordt netjes aangesloten,oude meegenomen, alles geregeld in een kwartiertje tijd. wasmachine draad als een zonnetje!

Rita 02-02-2018 Via de website gekocht

Volgende dag al bestelling in huis.

Goedkoopste artikel in prijsvergelijking en goede service. Telefonisch technische uitleg en advies gekregen.
Tijdstip van bezorgen binnen een marche van 3 uur. Keurig op tijd bezorgt.

T. de Graaf 02-02-2018 Via de website gekocht

Fantastische afhandeling.

Zoals we van Bemmel & Kroon gewend zijn, kwam de oven snel en werd deze vakkundig geinstalleerd en alle spullen afgevoerd!

Marjan 01-02-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Geweldig bedrijf

Goede kennis van spullen. De prijs is ook de goedkoopste. De winkel heeft veel keus aan artikelen. De verkoper wist precies ons te helpen met de goed wasmachine

Bosch Vaatwasser 01-02-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Den Haag

Goede en snelle service

Meer producten bij Bemmel en Kroon gekocht in het verleden geen problemen gehad
Goed geholpen en snelle levering.

Jeroen 01-02-2018 Via de website gekocht

Klant is Koning Gevoel

Hier weten ze nog wat "Klant is Koning" betekend. Top service. Niet alleen als je iets wilt kopen maar ook bij vragen of problemen. En dit alles nog tegen vlijmscherpe prijzen ook!

Mmuijlkens 01-02-2018 Via de website gekocht

Aankoop magnetron

Stond vermeld besteld voor 22 uur dag erna geleverd. Heb ruim voor 22 uur besteld en werd binnen uur gebeld dat de levering niet zou plaats vinden vanwege een beschadiging en op woensdag zou plaats vinden. Kreeg kort daarop een mail dat hij niet op voorraad was. Wat is het nu geen voorraad of beschadigd? Maar goed ook geen levering op woensdag maar vandaag.

Sharon 01-02-2018 Via de website gekocht

Stofzuiger bosch

Theo van Aalst 01-02-2018 Via de website gekocht

Beoordeling aanbieding en leverig va een Siemen oven

De informatievoorziening van Kroon en Bemmel over het product en de leveringswijze en -tijd waren allemaal uitstekend. Geen flauwekul van heel lage prijzen, waarvoor vervolgens niet geleverd wordt omdat "het product niet voorradig is" of zoiets (misschien herkent u deze kul van een bepaalde aanbieder). Bij Krron en Bemmel is het gewoon prima geregeld. Geen gezeur, alles werkte, en de levering kwam keurig op tijd. Zonder deuken of wat dan ook, en gewoon voor de aangeboden prijs, die overigens de laagste was.

Dirk 01-02-2018 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, prijs is prima, snelle service, vandaag besteld morgen geleverd komen ze prima na. En wat ook mooi is, je kunt precies volgen waar de bezorger is.

Agnes 01-02-2018 Via de website gekocht

zoals het hoort

's avonds rond 21.00 uur besteld en de volgende ochtend om 8.30 uur in huis. nu de afzuigkap nog even monteren......

Damiët L 01-02-2018 Via de website gekocht

Netjes afgehandeld en snel bezorgd

Zeer tevreden over de gang van zaken rondom mijn bestelling. Goede informatie en duidelijkheid meteen nadat ik mijn bestelling had geplaatst. Heel even geschrokken dat de levering via de vervoerder was geannuleerd, maar na contact te hebben gehad met B&K werd snel duidelijk dat deze door henzelf zou worden geleverd op dezelfde dag als eerder al was aangegeven. Ik blij!
De chauffeur was zo vriendelijk om de oven in de keuken neer te zetten waarna ik hem zelf kon inbouwen.

Ton vd B 01-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Men komt je in alle wensen te gemoed en is bereid mee te denken.
De bestelservice is al niet zo goed en houd je tot op de minuut op de hoogte zelfs wie komt en hoe die persoon eruit ziet.

Rudolf 01-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldige aankoop

De Liebherr vrieskast tegen een aantrekkelijke prijs aangeschaft.
Het apparaat werd keurig verpakt op het juiste tijdstip aangeleverd en geinstalleerd

Rien van Wiggen 01-02-2018 Via de website gekocht

Prima service envafsoraken

Voor de eerste keer iets besteld. Vervolgens werd ik.prima op de hoogte gehouden van de status van het bestelde product. Ook op de levetdag prima informatie over het levermoment. Absolute aanrader.

Henny Schadron 01-02-2018 Via de website gekocht

Superprijs

Heel fijn dat ook Bemmel & Kroon meedoet aan de BTW vrije actie zoals Mediamarkt dit doet. Wasop zoek naar deze diepvrieskast. Versneld overgegaan tot bestelling van dit artikel.

AVSAR 01-02-2018 Via de website gekocht

Ze werk netjes en ze hebben beste service.ze leveren goed op tijd.met tlf krijg je juiste en genoeg info.ke kan tot savonds 10 uur bellen.

Anneke van Zanen-Nieberg 01-02-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon groots in snelheid en service

Eigenlijk kopen we al jaren bij Bemmel & Kroon, omdat ze altijd snel leveren en goede service bieden. Zo ook deze week. In een week moeten we afscheid nemen van wasdroger en een paar dagen later van de wasmachine. Twee maal een belletje naar Bemmel & Kroon en telkens is er binnen een dag een nieuwe afgeleverd en geplaatst. Geen gedoe, geen ingewikkelde teksten, maar gewoon goed advies en doen wat ze beloven...snel, goede service leveren, met kundige en vriendelijke mensen die het op lokatie komen afleveren. Je zou bijna zeggen, kan niet wachten tot we weer kunnen bestellen....dank jullie wel

Geers 31-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Om 22.00 uur bestelling gedaan, krijg mail dat de machine niet meer op voorraad is, ik stuur een mail dat ik dat jammer vindt en ze bellen me binnen 15 minuten (om 22.15 uur!!) met een oplossing zodat ze de bestelde machine toch op de aangegeven tijd kunnen leveren!! Dat is service TOP👍

Bianca 31-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Webwinkel perfect goede prijs van de vriezer die wij op het oog hadden. Alleen ging het naar boven brengen van de vriezer niet naar wens.

klant Emmen 31-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering. De communicatie vanaf het bestelmoment verloopt erg goed en duidelijk.
De bezorging is zelf te bepalen en heel modern, duidelijk via gps locatie te volgen.

Paul Weidmann 31-01-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Nieuwe inductie plaat

Nieuwe inductieplaat nodig en toch weer bij ons vertrouwde adres gekocht, top service. In no time was het type van onze oude plaat gevonden en kregen we advies welke we het beste nu konden nemen, de inbouw werd ook snel geregeld en we konden met een tevreden gevoel naar huis. Inmiddels al een paar dagen er mee gekookt en hij bevalt uitstekend

Karel Elshout 31-01-2018 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Beste zaak voor Den Haag en omstreken

Alle gangbare merken in toonzaal te bezichtigen met vriendelijke bediening en prettige uitleg.

Een opmerking heb ik te melden over het bedrijf Ajtec B.V. ,die voor Bemmel & Kroon de plaatsing van de
apparatuur installeerd dat zij pin kosten in rekening brengen van € 4,95
Achteraf na plaatsing zag ik op mijn computer deze extra kosten gespecificeerd.
In uw winkel is meegedeeld dat bij aflevering uitsluitend per pin betaalt kon worden, maar geen extra
kosten van € 4,95
Karel Elshout

Nelleke 31-01-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon in Forepark

Supersnelle en kwalitatief goede service

Ik heb 16 jaar geleden mijn keuken plus apparatuur bij de shop gekocht. Mijn inductiekookplaat was stuk; ik heb gebeld naar de winkel en binnen enkele minuten was bekend welke inductiekookplaat ik had en welke een kwalitatief goede vervanger was. Ik ben tegelijkertijd doorverwezen naar een ander bedrijf dat voor de installatie zorgde tegen een schappelijke prijs.
Ik had naar de winkel kunnen komen, maar heb het product uiteindelijk telefonisch gekocht.