9,1 Lees 20628 reviews Schrijf een review

Deze score is berekend op basis van 4646 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jos 05-11-2020

Zeer adequaat en vriendelijk via de telefoon te woord gestaan en een bestelling geplaatst. Volgende dag geleverd en via gedetailleerde track & trace goed op de hoogte gebracht van de voortgang. PERFECT !

Gian 05-11-2020

De communicatie vooraf is duidelijk, vriendelijke bezorging en binnen 5 minuten stond de droger op de juiste plek.

Geweldige service 05-11-2020

Een goede prijs voor een geweldige koelkast. Het is precies volgens afspraak gegaan. Een zware koel-vries combinatie twee steile trappen op met een positieve houding. De oude werd meegenomen. Wij zijn blij

P.Twilt 04-11-2020

Waren verrast door de grote van deze winkel. Er waren zoveel soorten van alles wat. Hebben een vaatwasser en koelvriescombinatie gekocht. werden ook heel prettig geholpen.zou het iedereen aanraden om in ieder geval te gaan kijken als je iets nodig hebt.

Alexander 04-11-2020

telefonisch prima bereikbaar en goede antwoorden op vragen. Product (Koelvrieskast inbouw) goed geleverd en uitstekend geïnstalleerd via AjTEC.

Hanny Eielts betreft order BK1912427 04-11-2020

Voor het eerst kennis gemaakt met deze organisatie.
De eerst indruk was uitstekend. Personeel is professioneel en zeer deskundig.
Niet onvermeld mag blijven is ze doen wat ze zeggen.
Prima communicatie en alles op tijd en vlekkeloos afgeleverd.
Complimenten.

DJ 04-11-2020

Gisteren een wasmachine besteld. Het type wat wij besteld hadden was niet meer leverbaar, als alternatief kregen wij een andere machine van hetzelfde merk alleen een nieuwer type en grotere inhoud van de trommel voor dezelfde prijs.

Marian 04-11-2020

Leuke webshop makkelijk in gebruik. Moest een paar dagen wachten op order 910265 Siemens
afwasmachine werd heel netjes volgens afspraak geleverd. Na levering mail contact gehad dit werd zo snel en netjes beantwoord dat ik gelijk een nieuwe bestelling heb gedaan van een koelvriescombinatie

Familie Wolf 04-11-2020

Wij hebben weer een droger van Bemmel en Kroon gekocht. Hele goede bereikbaarheid via telefoon en een goed advies hebben ons bij het maken van ons keuze geholpen.
Volgende dag meteen geleverd en een top model.
De oude droger hebben zij ook meegenomen. Dus helemaal goed geregeld

E.P. van den Ing 04-11-2020

Bemmel en Kroon ... echt een aanrader!!! Hele fijne overzichtelijke site.. ruim keuze en zeer scherp geprijsd!! Levering helemaal perfect.. netjes verzorgd.. goed geïnformeerd over de levertjes en keurig netjes en snel bezorgd.. kortom een echt aanrader!!

Bianca 04-11-2020

Fantastische winkel dinsdag wasmachine besteld woensdag bezorgd nette vriendelijke bezorgers netjes boven gebracht en aangesloten goede service

Debby Daal 04-11-2020

De levering ging vlot en de jongens waren beleefd en vriendelijk.Na dat mijn zus het zelfde product 2maanden geleden bij Bemmel &Kroon had aangeschaft en te vreden was,ben ik ook tot een aankopen gekomen.Bedankt voor de snelle levering Mvg D.Daal

Panoot 04-11-2020

Eerst gebeld om te vragen of de wasmachine inderdaad op voorraad was. Volgens de vriendelijke dame was dat oke, en voor 22:00 uur besteld en stond inderdaad de volgende dag in huis.

Ilahi 04-11-2020

Nadat onze vaatwasser kapot was zijn wij vrij snel gaan kijken welk type vaatwasser en waar de prijs schappelijk was.
Na kort surfen op de web kwamen we snel bij Bemmel en Kroon en de volgende dag stonden wij bij hun in de showroom.

Heel deskundig en sociaal geholpen door de medewerker Dhr Sloos.
Hij nam alle tijd voor ons en beantwoorde alle vragen die wij maar konden stellen.
Nadat Dhr Sloos onze het verschil en eigenschappen vertelde van de 2 merken waar wij in geïnteresseerd waren, hebben wij mede door zijn uitleg en passie en vooral kennis van het product besloten voor de Siemens vaatwasser te gaan.

Op maandag besteld en woensdag in huis.
Snel en vakkundig service, met een 10 voor aandacht naar de klant geeft het vertrouwen en een voldaan gevoel.

Een vertrouwd en sociaal service geeft je altijd dan weer een warm welkom.

Hier komen wij graag terug.

Dank nogmaals voor de goede service.

Ilahi.

Ordernr.
DH911889

C vrolijk 04-11-2020

Wat een super snelle levering.
En op de hoogte gehouden worden wanneer ze eraan komen.
Snel antwoord op je vragen.
Inspraak op levering.
Ik zeg kijk zelf eens...
De bezorgers vriendelijk en netjes.
Zetten t neer sluiten aan en ruimen de rommel op.
Ik zeg TOP

Paul Polman 04-11-2020

Prima online winkel ze doen wat ze zeggen. nu al meerdere keren iets besteld.
Ik had een aantal vragen hiermee ben ik snel en vakkundig geholpen. product dat ik had besteld(warmte pomp droger was op dat moment uitverkocht .Ik heb een vergelijkbaar in mijn geval beter en nieuwer model ontvangen zonder bij te betalen en zonder bij betalen . vanaf bestellen tot leveren binnen 24 uur. Dus kan niet anders zeggen een Aanrader deze site.

Jochem van Dijk 04-11-2020

Contact opgenomen met de klantenservice omdat een product niet op voorraad was; meteen een goede offerte gekregen voor alternatieve producten tegen een hele nette prijs. Volgende dag al geleverd, zeer behulpzame bezorgers. Top bedrijf, zou er zo weer kopen!

Inekeve 04-11-2020

Zondagavond besteld en na 16 uur stond de vriezer op zijn plaats! Snel en netjes 👍🏼

Nadine 04-11-2020

Het verkoop team is altijd goed bereikbaar, per telefoon en team! We hadden een groot factuur en zij hebben goed meegedaan met de concurrent. De levering ging goed en vlekkeloos. De mannen hebben alles netjes naar binnen gebracht en de wasmachine en droger naar boven gebracht. Het enige wat jammer was, was dat de heren de droger en wasmachine niet waterpas hebben gezet en ook niks aangegeven over de vervoersbouten. Wasmachine was al uitgeprobeerd voordat wij hiervan wisten. Daardoor ging de wasmachine “lopen” en wisten wij niet zeker of die dan ook kapot was gegaan. Hierover heb ik gebeld en helaas was het antwoord: ja u hebt niet de extra service erbij genomen.
Bij zo’n een hoog factuur zou je denken dat dit enigzins benoemd zou worden bij aflevering of dat deze service aangeboden zou worden. Dat was dus een beetje teleurstellen. Maar gelukkig is de wasmachine niet kapot en zijn wij blij met de apparatuur.

Yakup 04-11-2020

Heel goed geholpen door de medewerkes in het maken van een keuze, toen het product dat ik wilde kopen plotseling niet meer op voorraad was werd ik gratis geupgrade naar een nieuwer product.

Bezorging was snel, volgende dag gelijk in huis en de prijs is veel lager dan de concurrentie.

Marieke 03-11-2020

Ik heb een koelkast besteld die binnen 24 uur werd bezorgd. Ik had voor extra service gekozen (uitpakken en installeren), maar de bezorgers lieten de koelkast scheef staand achter. Toen heb ik met Bemmel en Kroon gebeld, de medewerker zei dat de bezorgers de koelkast wel hadden moeten stellen. Omdat ze dat niet gedaan hadden kreeg ik de kosten voor de extra service terug betaald. Heel netjes!!

J. Bijlsma 03-11-2020

Goede winkel met ruim assortiment op de vloer. Snelle en duidelijke hulp en informatie. Afspraken die gemaakt worden zijn duidelijk en worden keurig afgehandeld. Vlotte levering

Sandra & Olaf 03-11-2020

Het was weer een plezierig bezoek. Vakkundig en prima geholpen. Alweer 10 tallen jaren vaste klant. Ook levering netjes volgens afspraak.

Tak 03-11-2020

Goed advies gehad. Zowel via email als telefonisch. Product snel en op afgesproken moment geleverd. Prima!

Gertjan 03-11-2020

Medewerker heeft een bijzonder heldere uitleg over de aanstaande aankoop. Tijd voor grap was er ook, daarnaast was de prijs heel gunstig!
Levering was volgens verwachting!
Volgende aankoop van witgoed en of keuken apparatuur gaat zeker via Bemmel & Kroon

Remmie 03-11-2020

Vrieskast besteld bosch 360 liter, volgende dag al geleverd, lekker snel. En een mooie prijs. En voor 19 euro pakken ze hem uit zetten hem op zijn plek. En nemen de rommel weer mee, allemaal heel netjes. Weer een tevreden klant.

Patrick Van Osta 03-11-2020

Prima ervaring. Scherpe prijs, probleemloze levering en installatie (Amerikaanse koelkast). Alles prima.

Frank Jimmink 03-11-2020

Goede winkel met heldere webshop.
Concurrerende prijzen.
Prima up-to-date aankondiging van bezorgtijd.
Vriendelijke en nette bezorgers

Sara 03-11-2020

super vriendelijke service aan de telefoon, levering de dag nadien in minder dan 24u tot in België! en dat terwijl ik al 6 weken aan het wachten was van zelfde product bij andere leverancier in België. Pracht service!

B. Koolbergen 03-11-2020

Alle afspraken tussen Bemmel en Kroon en het installatiebedrijf verliep perfect.
Van te voren werd je telefonisch op de hoogte gehouden van het moment dat er handelingen verricht zouden worden. Installatie werd heel precies gedaan, het geen met een inbouw wasmachine geen sinecure is.
Ook het meedenken bij de aankoop was prettig. Toen bleek dat het gewenste model niet meer leverbaar was en het nieuwere type duurder was, werd er zonder morren een oplossing voor het financiële verschil gevonden. Dit allemaal telefonisch.
Dus prima gedaan Bemmel en Kroon!

Jos 03-11-2020

Bestelde diepvrieskast was niet leverbaar, duurder model tegen zelfde prijs geleverd. Stond op de afgesproken tijd op zijn plaats.

Baar 03-11-2020

Bemmel en Kroon Den Haag is een prettige zaak om keuken en witgoed apparaten te kopen, met hulpvaardig en deskundig personeel, altijd de laagste in prijs en een snelle levering. We kopen hier al jaren onze benodigde apparaten (vriezer, koelkast, wasmachine) en nu een oven/magnetron combi van Siemens.

altinsoy 03-11-2020

Heb al vaak artikelen gekocht bij Bemmel en Kroon en alle keren is de klantvriendelijkheid en de service een dikke 10.
snelle bezorg met een volgende dag en beste prijs

J. van Voornveld 03-11-2020

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat ze op redelijk korte termijn konden leveren.
De afspraken over de betaling van de vaatwasser waren onduidelijk. Ook de afspraken over de datum van levering en installatie was slordig en verwarrend.
De installatie door het bedrijf AJTec was uitstekend. Netjes op tijd en vakkundig gedaan.

Charlotte 03-11-2020

In de winkel van Bommel&Kroon te Forepark zijn we vriendelijk en uitgebreid geholpen. Tevreden over de service, de prijs en de plaatsing van het product.

Hanno van Rijn 02-11-2020

De spullen die ik via de keukenleverancier niet kon krijgen, waren hier op voorraad. En werden geleverd op de zelf gekozen dag, helemaal perfect. Ik kreeg een goede prijs en heb niet hoeven onderhandelen. De apparatuur moet nog aangesloten worden, maar dit heb ik elders uitbesteed. Het gaat hier om een inbouw vaatwasser en koelkast van SIEMENS.

Paul 02-11-2020

Na de aanschaf van een wasmachine eerder dit jaar bij Bemmel en Kroon nu maar weer eens op de website gekeken voor een warmtepompdroger van Siemens. Een mooi model uitgekozen en besteld. In de bevestigingsmail las ik echter dat de levertijd enkele dagen zou zijn omdat de droger niet op voorraad was. Toch maar even bellen hoe lang dat zou gaan duren. Enkele dagen bleek 2 weken te zijn. Zo lang kon ik niet zonder droger helaas. Bemmel en Kroon bood aan om een ander exemplaar te kopen, maar er was alleen geen vergelijkbaar exemplaar op voorraad, wel een iets betere en 200 euro duurdere van Bosch. Om mij tegemoet te komen deed Bemmel en Kroon het aanbod om mij 100 euro extra korting te geven op de prijs en dat terwijl deze droger al 100 euro goedkoper was dan bij andere aanbieders zoals Mediamarkt en BCC. Daar heb ik dus dankbaar gebruik van gemaakt en vind dit zeer klantvriendelijk van Bemmel en Kroon. Prima opgelost dus!

Mos Meijler 02-11-2020

Zeer goede service. Op een zondag een bestelling geplaatst, maandag half 2 stond de droger al te draaien.

De gekochte droger was helaas niet meer voorradig maar tegen 0 euro meerkosten kreeg ik een upgrade.

Helemaal tevreden.

Naomi 02-11-2020

De wasmachine met order nummer BKI910143 werd snel geleverd en zelfs op het exacte tijdstip dat ze mij per mail en SMS hadden laten weten! Installatie ging ook snel en soepel en product werkt uitstekend!

CJB 02-11-2020

Goede prijs, duidelijke communicatie en komt afspraken na. Samenwerking met de installateur Ajtec B.V. is ook uitstekend.

Suzanne 02-11-2020

De site is gebruiksvriendelijk en een snelle service, vrijdag avond om 22:00 besteld en zaterdag ochtend om 11:00 werd de koelkast al geleverd. Bezorging ging goed, er werd echter niet om mijn 'handtekening code' gevraagd. Bezorgers deden ook een beetje moeilijk over mijn oude koelkast mee terug nemen, dit hebben ze uiteindelijk wel gedaan. Ik weet niet of de bezorgers alleen bezorgen of ook wel iets weten van wat ze daadwerkelijk bezorgen. Als dit tweede het geval is, had ik het fijn gevonden als ze mij verteld hadden dat ik de koelkast niet gelijk aan had mogen zeggen ivm de vloeistoffen. Ik wist dit niet en heb de koelkast gelijk aangezet, later hoorde ik dat ik dit helemaal niet had moeten doen..

André van der Ham 02-11-2020

Een offerte aangevraagd voor een stoomoven en die had ik binnen een uur in de mailbox. Na akkoord te gaan met de offerte was alles binnen een uur geregeld (zelfs nog om half 10 's avonds) en stond de oven de volgende dag in huis. Prima service en goed contact.

Chris Holland 02-11-2020

Prijs concurrerend,klantvriendelijkheid,service,advies, en komen hun afspraken na.

GJ 01-11-2020

Via Google terecht gekomen bij Bemmel en Kroon. Miele wasmachine in de actie. Bestellen ging erg makkelijk en telkens nette bevestigingen per e-mail. Ook voor de levering. De transporteur houdt je ook telkens goed op de hoogte en goed en op tijd afgeleverd en netjes naar zolder gebracht en alles opgeruimd. Super service.

Harry 01-11-2020

Top bedrijf. ‘s-avonds laat nog even telefonisch contact gehad om iets te checken over de Mieke wasmachine die ik wilde bestellen. Daarna direct besteld en vlot daarna volgens planning afgeleverd. Keur op de hoogte gehouden van de bezorging door Dyna-Logic. Stipt op tijd afgeleverd, aardige en deskundige jongens. Wasmachine de trap op en de oude meegenomen. Niets op aan te merken. Aanrader dus!

DE Bols 01-11-2020

Juiste info, goede website, vlotte behandeling, vriendelijke medewerker. toe de point.

daviderud 01-11-2020

Zeer snel aankop procedure en bezorg ook.
Het is jammer dat ze geen kortingen geven, zelfs niet als je een vaste klant bent.

Marcel E 01-11-2020

Op vrijdag 29 oktober 2020 hebben wij een Beko wasmachine besteld (Order BKI910590) . Vrij snel heeft Bemmel en Kroon een e-mail gestuurd over dat het Beko type niet meer leverbaar was en dat ze voor dezelfde prijs een duurder type zouden leveren met minstens dezelfde specificaties.
Op zaterdag 30 oktober is de wasmachine geleverd, 2 trappen opgedragen en aangesloten voor Euro 19,95 extra en ... is de wasmachine aangezet.
Dit is onze eerste ervaring met Bemmel en Kroon en ... we kunnen het iedereen aanraden!

siebe. spanjrsberg 01-11-2020

wasmachine was uitverkocht nieuwer model gehad duurder maar voor de zelfde prijs top

F. v. Egmond 01-11-2020

ik vind de winkel heel overzichtelijk,en je wordt heel vriendelijk en begrijpelijk te woord gestaan.