Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans Verkerke 24-07-2019

Na een vlotte afhandeling van de bestelling, exact volgens de gegevens van de website, volgde een correcte aflevering en plaatsing van het bestelde. Prima in orde dus.

Ndb 24-07-2019

Ik had besloten de diepvries hier te kopen omdat deze hier het goedkoopste met de langste garantie werd aangeboden. Ik heb niet lang moeten wachten op het product. De levering was heel vlot verlopen en er werd zeer goed en nauwkeurig gecommuniceerd over de levertijd via mail.

Ton Bijster 24-07-2019

Prettig en snel geholpen in de winkel
Goede communicatie voor en tijdens de aflevering vriendelijk personeel en alles goed geregeld
Na levering is er nog even gebeld door de winkel of alles naar wens was verlopen
Een echte aanrader deze winkel en een advies aan de kopers Bemmel en Kroon is duidelijk goedkoper dan welke winkel ook

Eric mieremet 24-07-2019

Al jaren klant bij Bemmel en kroon,snelle levering en keurig geïnstalleerd door een bijzonder aardige monteur Klasse!

MC 23-07-2019

2 keer besteld, 1ste was via externe bedrijf geleverd, toen had ik een paar problemen, moest heel lang wachten en ze hadden het adres niet gevonden, na een uur bellen en wachten kwamen ze terug. 2de keer via hun geleverd en al hebben zij geen track en trace was het op tijd geleverd. Goeie service en goeie prijs! Heel blij mee

Eikelenboom 23-07-2019

Goede contacten en telefonische bereikbaarheid, verv. Koekast volgens afspraak op tijd geleverd

Emazski 23-07-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik hier al jaren mijn witgoed producten aanschaf. Altijd scherpe prijzen en duidelijk advies. De avond van te voren een mailtje met het verwachte tijdstip van leveren. De bezorgers belde op de dag zelf keurig een half uur voor bezorging op. Helaas waren ze naar een verkeerd adres gereden en daardoor kwamen ze uiteindelijk 15 minuten later maar ook dat werd duidelijk door de bezorger gecommuniceerd. Op plaats van bestemming nieuwe wasmachine aangesloten en de oude meegenomen. Daarna tevreden per pin de betaling voldaan.

anoniem 23-07-2019

De showroom is echt prachtig en ik vind het fijn om de modellen zelf te zien. Ik werd ook uiterst vriendelijk geholpen, echter kwam ik voor een losse compacte oven en werd mij uitdrukkelijk geadviseerd om toch een combi te nemen. De reden hiervoor was dat deze goedkoper zouden zijn en mij werd een mooi model Siemens geadviseerd.
Na enige dagen nadenken en eigen research op hun website kwam ik er achter dat ook losse compacte ovens werden aangeboden (daar had ik uitdrukkelijk om gevraagd) en deze ook nog goedkoper waren. Ik ben wederom naar de showroom gegaan om deze te zien. De verkoper die mij toen hielp had duidelijk geen ervaring op deze afdeling en liet mij een kleine magnetron zien als vergelijking, omdat de ovens niet in de showroom aanwezig waren. Hij had geen idee wat het verschil was tussen de verschillende typenummers en heeft hij hun eigen website geraadpleegd. Uiteindelijk heb ik de oven in de showroom besteld met de kennis die ik zelf had gehaald van het internet en had ik hem achteraf gezien net zo goed zonder bezichtiging in de showroom kunnen bestellen. Niettemin ben ik blij met de oven en vind ik het nog steeds heel prettig dat er showrooms zijn om producten te bezichtigen! Maar mijn advies is om toch ook zelf goed voorbereid te zijn.

joogran 23-07-2019

Liebherr tafelmodel koelkast type TP 1410-21. Uiterst tevreden. Betrouwbare aanbieder Geen verzendkosten Snelle levering. Groot aanbod.

babette 22-07-2019

We kochten de vaatwasmachine bij Bemmel en Kroon omdat deze hier veel goedkoper was dan in andere winkels. De bestelling en levering was snel, vriendelijk en keurig op tijd.

man 22-07-2019

Top service! zondag avond besteld maandag in huis! super geregeld, Jongens zeer vriendelijk en behulpzaam, alles geïnstalleerd en geen troep achter gelaten.

Chiel & Alie 22-07-2019

Ik heb een vrijstaande Siemens koelkast gekocht voor de camping. Prachtig. Besteld en de volgende dag geleverd. Perfect geregeld. Werd zelfs op de camping geplaatst. En de bezorgers krijgen van mij een HELE WARME DOUCHE. Fantastisch. Koelkast moest in een kleine kamer neergezet worden. Maarrr er stond nog een verwarming waarmee wij geen rekening gehouden hadden. Monteur vond het zo sneu voor ons en heeft verwarming weggehaald, koelkast naar binnen en verwarming weer teruggeplaatst. Waar vind je tegenwoordig nog zoveel service. Bemmel & Kroon + bezorgers jullie zijn wat ons betreft nr. 1.. Chiel & Alie van Atten

Cees 22-07-2019

Zonder wachten op een drukke dag komt een verkoper op ons af. Een koelkast moet het zijn. Nog nooit zo perfect geholpen. Deze man houdt oprecht van zijn vak. Weet echt alles van zijn koelkasten en toont onvermoeibaar alle modellen. Niet opdringerig. Wel zeer ter zake kundig. Wij willen morgen wel weer een koelkast kopen bij Bemmel en Kroon in Den Haag en geholpen worden door hun perfecte Patrick Sloos. Wij vernoemen onze nieuwe koelkast naar hem. Nobelprijs voor die man. Echt!

Rob Jubels 22-07-2019

gevonden op internet, op zoek naar nieuwe wasmachine. Bemmel en Kroon waren het goedkoopste en ze leveren prima service voor deze prijs. Verder kreeg ik combi-korting en toen de gevraagde wasmachine niet voorradig bleek, kreeg ik zonder bijbetaling een machine die ruim € 100 duurder was. Ik vind het een top-bedrijf. Ook de aflevering en installatie was perfect geregeld.

Luca Zander 22-07-2019

Heel snelle levering and top service! De installatie was erg snel and de leveranciers zeer vriendelijk.

Inko 22-07-2019

Zeer behulpzame klantenservice, levering zoals afgesproken en apparatuur vakkundig en keurig geplaatst.

Jack 21-07-2019

Fijne winkel met een overzichtelijke showroom. Zeer goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe wasmachine. Duidelijke uitleg van de verkoper waarom de aanbevolen wasmachine voor ons uitstekend geschikt zou zijn. Inmiddels de wasmachine een aantal dagen in bezit en zeer tevreden.

Kit 21-07-2019

Alles perfect geregeld, werd goed op de hoogte gehouden, het product was niet op voorraad, desalniettemin een snelle levering en uiterst vriendelijke koerier

Toon 21-07-2019

Prima klantenservice, goede prijs/kwaliteit verhouding. Professioneel monteren van de inbouw ijskast.

Sjoerd Hoogerbrugge 20-07-2019

Erg tevreden over Bemmel en Kroon, voor deze webshop gekozen omdat die beduidend goedkoper was dan de andere aanbieders. Via mail en telefoon goed contact gehad. Na aanvraag ontving ik snel een offerte met extra korting! Vervolgens was de bestelling snel geplaatst na een akkoord via mail. Bezorging ging erg soepel en vakkundig is de droger netjes op zijn plek gezet.

hchevrol 20-07-2019

Goede prijs en prompte levering ondersteund doorcorrect lopende functionele software

Jac Nijskens 20-07-2019

Alles klopt aan Bemmel&Kroon. Waarom zoeken bij Bol, Google of andere sites? Dat hoeft niet meer! Bij Bemmel&kroon zitten ECHTE mensen aan de knoppen. Is er iets, dan mail je en ze mailen meteen terug. Bel je en je wordt door een expert geholpen en niet door een slecht Nederlands sprekende ongeïnteresseerde call-center medewerker. En de prijzen zijn super. Kortom, een recht toe rechtaan Nederlandse winkel, met Nederlandse service. Mijn ordernummer is: BKI772574

Jmb 20-07-2019

Mooie en overzichtelijke site, prijzen zijn scherp. 's avonds een inductieplaat besteld deze is netjes de volgende dag geleverd. Kreeg een mail om via een track&tracé de koerier te volgen ivm met het tijdstip van levering.
Nog geen ervaring met eventueel een garantie geval.

Van Veen 20-07-2019

Onze inbouwkoelkast had het begeven. In de winkel goed advies gehad en meteen het inbouwen geregeld. Nog geen 2 uur later werden we gebeld voor een afspraak. Kon snel en is keurig gedaan. En over de koellkast zijn we ook heel tevreden.

S van Doorn 20-07-2019

Winkel gevonden toen ik online opzoek was naar een specifiek type nummer koelkast Snel geleverd en ook nog eens de goedkoopste erg blij met onze aankoop.
Wij zullen jullie niet uit het oog verliezen

Jessie Inaldo 20-07-2019

Goede servic, producten is goed geleverd en geplaatst. Vriendelijke personeels.

I. van Eindhoven 19-07-2019

Afgelopen woensdag is de bestelling BKI772826 die ik maandag heb gedaan bij Van Bemmel & Kroon, keurig op tijd geleverd. Ik heb mijn bestelling hier gedaan omdat ik op de site van de fabrikant kon zien dat dit een verkooppunt was. Voordelig, duidelijke site en eenvoudige stappen om het product te bestellen, maakten me enthousiast. Tot bleek dat op maandag het product van mijn keus niet meer geleverd werd door de fabrikant. Ik kon tot 23:00 uur de klantenservice bellen en ben daar uitstekend geholpen met als resultaat een uitstekend vervangend product dat nóg voordeliger bleek te zijn! De communicatie verliep via mail ook heel snel en adequaat en met respect heb ik gezien hoe binnen tien minuten mijn bestelling geleverd en aangesloten werd en mijn oude product en de verpakking zijn meegenomen. Klasse!

Marion Voshaar 19-07-2019

Deze winkel gekozen ivm prijs kwaliteits verhouding. Kregen direct bericht via mail dat de diepvries die we hadden uitgekozen niet meer leverbaar was. Werd een andere diepvries aangeboden die verder dezelfde kwaliteiten had maar een duurder sigment en die we voor de prijs van andere diepvries kregen aangeboden. Hele nette service!!
Daarbij ook nog geleverd op de uitgekozen datum! Dus echt prima!! Wij zijn super tevreden!!

Anja 19-07-2019

Snelle service.
Op tijd geleverd. Goed telefonisch contact.
Bezorg afspraak snel gemaakt, door middel van zelf op een kalender aan te geven waneer er geleverd gaat worden. De mannen die bezorgen zijn niet te flauw ( om 5 treden omhoog ) om naar de keuken te dragen. Dus,,, alleen maar lof en dank voor de afhandeling.groet Anja.

C.N.de Bruin. 19-07-2019

Jaren geleden al zei mijn zoon pa en op z\o n gebiedende toon, koop je apparatuur bij Bemmel en kroon,want wat je daar ook gaat halen het is heel goed met korting zodat je ook nog weinig hoeft te betalen.Zo gezegd zo gedaan en ik heb na mijn droogtrommel ook weer n nieuwe wasmachine staan
heel fijn en ik zou iedereen willen bellen om te vertellen hoe goed ze zijn Dus loop en koop bij Bemmel en kroon

Stoovelaar 19-07-2019

Goede service en snelle levering.
Mijn combioven was uitverkocht kreeg een andere voor de zelfde prijs .

C van den Bosch 19-07-2019

We hebben voor deze shop gekozen omdat hij het voordeligst in prijs was, en de service was echt prima

Roland 19-07-2019

Super goede service. Vanwege wat afwijkende woonsituatie voor het bezorgen van een Amerikaanse koelkast even vantevoren contact opgenomen telefonisch. Dit was geen probleem en zonder enige extra kosten kon de koelkast al heel snel geleverd worden. Bezorgers hulpvaardig en correct. Bovendien de laagste prijs in de markt. Ook op een vraag die ik had waar de bezorgers niet gelijk een antwoord op hadden achteraf weer heel snel nog een mailtje gekregen met advies wat ook werkte. Top service

Hans 19-07-2019

Je wordt adequaat geholpen. De voor en tegens worden goed en eerlijk verteld.
Daarbij wordt je vriendelijk te woord gestaan.

D.C. Witmer 19-07-2019

Snelle en correcte levering. Werd goed op de hoogte gehouden d.m.v. emails.
Prettig telefooncontact via de klantenservice. Aardige jongens die de mooie wasmachine kwamen afleveren. 1e keer iets gekocht bij Bemmel & Kroon maar is een echte aanrader. Ook vanwege de voordelige prijzen.

Sabine 19-07-2019

Bemmel en Kroon heeft een uitgebreid assortiment aan artikelen. Goede prijsstelling. Snelle levering.

yankee 19-07-2019

Snelle levering en wat ik mooi vond was the real time status van de bezorging; i.e waar ze waren , welk volgnummer je had en wanneer je dus aan de beurt was. De chauffeur had niet meteen door dat ik voor extra service had betaald en hij de verpakking moest meenemen, maar uiteindelijk begreep hij dat toen ik de mail liet zien.

Ron 19-07-2019

Goede duidelijke communicatie en goede service bij aflevering van onze wasmachine

Mermer 19-07-2019

Verkoper (Cruquius) was zeer kundig en duidelijk. Kwam met meerdere oplossingen. Winkel heeft een rustige sfeer. We hebben niet een hele nieuwe keuken besteld :)
Quooker flex 3 aangeschaft en een inbouw espresso van Siemens. Installatie bedrijf heeft goed werk afgeleverd en was zeer meedenkend.
Mochten we in de toekomst een keuken willen kopen dan komen we zeker langs.

Paul V B 18-07-2019

Vaatwasser besteld, ik had eerst mijn twijfels omdat ik geen goede dingen las. Maar correct geleverd aan scherpe prijs.

Huub Loozen 18-07-2019

Een zakelijk correct werkend bedrijf, dat duidelijk communiceert, en kwalitatief goede witgoed merken levert tegen scherpe prijzen.
De leveringsservice is snel. In geval van eventuele product reclamatie is de communicatie eveneens duidelijk, betrouwbaar en uiterst correct. Een aanrader!

Margo Meijer mijn orde nummer BK1770955 18-07-2019

Het is een overzichtelijke shop en ik heb deze shop via mijn vriendin die zeer tevreden over jullie is en ik nu ook

T.Langendoen 18-07-2019

Goede service,snelle levering,goede kwaliteit prijsverhouding. Prettig personeel,meedenkend. Al jaren een tevreden klant.

Jacques Verhoef 18-07-2019

Wij zochten een specifieke inbouwkoelkast en kwamen die tegen op de
website van Bemmel&Kroon. Zijn naar Zoeterwoude gefietst. Deskundig personeel. Snel
geholpen en de koop was snel beklonken. De montage verliep uitstekend en de monteur
was snel en had verstand van zaken m.b.t. extra ontluchting. Wij zijn zeer tevreden over
het aangeschafte product, de firma Bemmel& Kroon en de montage.

van der Lee 18-07-2019

Aankoop gedaan in vestiging Zoeterwoude. Vakkundig geadviseerd bij keuze voor een inductie kookplaat, laagste prijs wordt ter plaatste gecheckt op internet en aangepast in de winkel. Levering en plaatsing was binnen 2 dagen geregeld en omdat wij zonder kookplaat zaten is er goed meegedacht om alles zo snel mogelijk geregeld te krijgen. Zeer tevreden en verwachtingen worden overtroffen.

Carin 18-07-2019

Supersnelle levering, ze doen wat ze beloven .
Telefonisch contact gehad en deskundig en heel vriendelijk te woord gestaan!

Bijl- v.d. Goor 17-07-2019

Prima webshop gevonden via kieskeurig met uitstekende levering op aangegeven tijd

nk 17-07-2019

Goede prijs, in vergelijking met andere verkopers, goede snelle levering. Overzichtelijke bestelsite, alles ging heel makkelijk.

René 17-07-2019

Beste shop die ik nog ben tegengekomen. Ik kwam er terecht via de site van Bosch, waar ik informatie over een kookplaat zocht. Ik heb bij B&K een inductieplaat besteld, maar die bleek niet meer leverbaar. Tegen hetzelfde bedrag een beter en duurder apparaat gekregen. En ze waren al de goedkoopste. De volgende dag al geleverd. Zeer duidelijk wanneer de levering zou plaatsvinden. Chauffeur was er op de minuut nauwkeurig en nam rustig de tijd om zijn zaken af te handelen. Dik tevreden!

noel 17-07-2019

Goed was de snelle levering, de levering op tijd, het brengen naar de 2e etage en de snelle correcie in de fout van de eerste rekening.

Minder goed is dat de bezorgers alleen bezorgers waren, en bij een complicatie (ontbreken tussenstuk verlengde waterslang) stoptrn, met een opdracht aan mij om naar een bouwmarkt te gaan. De veiligheidsstangen van de automaat vond ik terug in de paraplu-bak.
een duur Miele tussenstuk van de oude sutomaat kon niet worden gedemonteerd: daarvoor is een speciale schroevendraaier nodig.