Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kempinga 01-06-2019

Snelle en correcte bezorging. Oude oven netjes meegenomen.
Daarnaast ook nog eens goedkoper dan andere websites, dus geen reden om niet bij Bemmel & Kroon te bestellen.

Rogier 01-06-2019

Online bestelling gedaan en zeer snel geholpen met offerte aan te leveren/aanpassen. Vriendelijke mensen aan de telefoon en levering was ook dik in orde.
Foutieve beschrijving bij warmtepompdroger was enige minpuntje maar zal worden aangepast.

Gilbert Van den bossche 01-06-2019

Correcte afspraken. Bij vraagstelling onmiddellijk een duidelijk en vriendelijk antwoord. De levering gebeurde zoals afgesproken. Zeer goede informatie aangaande de levering - tijdstip.

Heuvel 01-06-2019

Goede communicatie via mail, direct aangegeven wanneer bestelling bezorgd wordt, keurige bezorging.

Ria Siebelink 01-06-2019

Prima afhandeling en bezorging. Het werd goed aangegeven wanneer de vriezer zou komen. X is een aardige en behulpzame koerier. Hij staat netjes op zijn plaats en wij zijn er blij mee

Millie 01-06-2019

Zeer duidelijke website. Ik werd goed te woord gestaan door de klantenservice en er werd goed meegedacht. Snelle levering volgens afspraak.

Lotfi 31-05-2019

Duidelijke en overzichtelijke site. De bestelling ging vlot en de levering was conform afspraak.
Een super pluspunt: de wasdroger die ik heb besteld was uitverkocht en Bemmel&Kroon kwam met een duurder alternatief maar voor een lage prijs. Dat is pas service.

Andy gielen 31-05-2019

Na de zeer overzichtelijke website bekeken te hebben had ik nog enkele vragen over het toestel dat ik graag wou aanschaffen en de verzending naar België
. Ik nam telefonisch contact op en de vragen werden zeer grondig beantwoord. Ook nam de medewerker de tijd om alles helder te hebben. De bestelling heb ik telefonisch gemaakt maar na 3 minuten kreeg ik de bevestigingsmail al toegestuurd. Even daarna zat ook de mail van de firma die het toestel leverde in de mailbox. Ook de levering kwam de dag erna toe door een professionele firma die de tijd nam om het toestel op de aangeduide plek te zetten. Ter plekke kon ik pinnen en moest dus geen grote som geld in huis hebben. Geen enkel minpunt kan ik opnoemen. Zeer goede hulp. Volgende keer kijk ik eerst op hun site!

Leo 31-05-2019

Een zeer professioneel bedrijf en toch heel klantgericht. Klanten worden netjes en correct te woord gestaan . Bestelling vlekkeloos verlopen .

Noël Devos 31-05-2019

Zeer ruime keuze van artikelen, goedkoop én gratis levering. Bovendien word je constant op de hoogte gehouden per mail en per sms wanneer de levering zal plaatsvinden. Een 15-tal minuten voor het aankomen word je nog eens opgebeld.

Gerrit 31-05-2019

Zeer tevreden over het bestel en leveringsgemak. De koeriersdienst laat smorgens al weten welke dagdeel hij komt en je kan hem volgen via track en trace en een half uur van tevoren een sms je met de te verwachte tij. Kunnen vele ëen voorbeeld aan nemen en het artikel is prima in orde voor de prijs en kwaliteita. Kortom een aanrader

Claudia 31-05-2019

Perfecte online winkel en service! Nadat bleek dat de door mij bestelde wasmachinewasmachine niet meer leverbaar was de upgrade versie gekregen zonder bijbetaling. Ook telefonisch keurig te woord gestaan op Hemelvaart.
Ik ga in de toekomst zeker meer bestellen via hun.

fated54 31-05-2019

Geweldige site, veel keus, goedkoopste van Nederland en ook nog een keurig nette levering van de bestelling! Al met al zeer tevreden en voor herhaling vatbaar!

Ingrid 31-05-2019

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit, nette en vriendelijke bezorgers. Top!

Edwin Z 31-05-2019

Goede en duidelijke info. Ook de leveringstijd is goed en kan men het product volgen tot aan de deur. levering verloopt vlekkeloos en word aan de voorwaarden voldaan.

Frans 31-05-2019

Zeer snelle levering door vriendelijke medewerker. Hij was zelfs wat eerder dan in het mailtje aangekondigt.

Remco 31-05-2019

Gisteravond onze nieuwe droger besteld bij Bemmel-kroon. Vanochtend bericht gekregen dat hij vandaag bezorgd zwoorden met een tijd erbij. Op de minuut nauwkeurig de bezorger. Droger netjes geplaatst en aangesloten. Oude droger mee retour. Prima service , voor een goede prijs!

Jeffrey 31-05-2019

Goedemiddag,

Op dinsdag een droger gekocht en vrijdag netjes afgeleverd. Goed contact geweest voor de levering met tijden. Keurig verpakt, snel geplaatst en aangesloten. Droger staat te draaien en werkt perfect. Dankjewel!

Rob 31-05-2019

Bestelling: xxxx. Bestelling LIEBHERR vrieskist (xxxxx) en koelkast (xxxx). Prima producten tegen een zeer acceptabele prijs en snel geleverd door een prima vervoerder.

Jaap 31-05-2019

De prijs was scherp en er kon op Hemelvaartsdag worden geleverd, de volgende dag. Er werd duidelijk aangegeven wanneer de bezorger zou komen. Ze waren wat later maar er werd daarvoor excuses aangeboden. De bestelling werd op de gewenste plek gezet en het oude apparaat werd meegnomen ondanks dat ik dit vergeten was aan te geven. Complimenten voor de service!

B Dash 31-05-2019

Phenomenal service from start to delivery. Solid advice, fast delivery and installation. Does not up-sell, instead advice from experience. Better prices and service than others, why purchase anywhere else. If you are an expat - these are you guys.

Jodo Wolswijk 31-05-2019

Mooie prijs/kwaliteit verhouding. Aantoonbaar goedkoper in vergelijk met andere aanbieders van mijn bestelde Indesit gaskoopplaat. Prima communicatie, voor en tijdens het uitleveren van de order.

Sebastiaan 31-05-2019

Voor mij was het ideaal gister om 21.50 een koelkast besteld en nu al in huis, dit keer echt ontzettend snel. Daarnaast ook tevreden met het product zelf. Goede webwinkel!

Hafid 30-05-2019

Gebeld voor een wasmachine gelijk geholpen volgende dag bezorgd en aangesloten.
Niks aan te merken perfect geregeld.

Elja 30-05-2019

Zeer snel geleverd. Hele levering was te volgen.
Vriendelijke bezorgers die wisten wat ze aan plaatsen waren. Goede uitleg. Kortom zeer tevreden.

Johan 30-05-2019

Snelle levering en nette bezorgers alles keurig aangesloten top allemaal geregeld!

Jolanda 30-05-2019

Via kieskeurig bij deze winkel gekomen. We waren op zoek naar een vaatwasser.
Ik kon deze winkel niet maar hij had leuke aanbiedingen en de reviews waren goed.
Het contact via mail en sms was perfect.
Tevens nemen ze je oude apparaat gelijk mee wat ik erg prettig vind.
Bezorgers waren erg vriendelijk.
Als ik weer wat nodig zou hebben zou ik zeker weer bij deze winkel kijken

Hans 30-05-2019

Tijdens de bouw van de nieuwe keuken hadden we een kookplaat besteld bij een ander bedrijf. Er waren problemen met de levering van de kookplaat en we moesten dan maar 100km rijden om het probleem op te lossen. Bemmel en Kroon gebeld en gevraagd of de kookplaat op Hemelvaartsdag geleverd kon worden en dat was mogelijk alleen het benodigde aansluitsnoer was niet direct leverbaar maar er werd meteen een oplossing gegeven om het snoer aan te schaffen bij een bouwmarkt.

Ton en Lida 30-05-2019

Bij Bemmel en Kroon op hun website een koelvriescombinatie gevonden en besteld.Op hun zeer duidelijke website al snel het merk en type gevonden wat wij zochten.Ook op een vraag die wij stelden werd duidelijk op geantwoord.
Wat ook belangrijk was voor ons, de 5 jaar extra garantie zonder kosten.Dit is weliswaar een aktie ,maar wel één die de doorslag geeft.Top.
Ook de supersnelle levering de andere dag was goed geregeld.Ga zo door.
Wij zijn super tevreden .

Ton en Lida

Erik Petrus 30-05-2019

Bosch wasmachine aangeschaft.
Bemmel en Kroon, Zij zij echt de goedkoopste in Nederland en de gratis bezorging was keurig op tijd bezorgd door een zeer behulpzame en vriendelijke bezorger.
Van ons een dikke 10.
Wij gaan zeker meer bij hun bestellen !!

Saskia Gouw 30-05-2019

Ik heb het adres gevonden via de consumentenbond. Daar kwam deze vaatwasser goed uit de test. Na wat speurwerk op internet kwamen we uit bij Bemmel&Kroon. We hebben de bestelling geplaatst en alles werd zeer nauwkeurig gemeld via de mail. We hadden later nog wat vragen over de bezorgdag en we kregen daar heel snel en duidelijk antwoord op. De aankondiging van de bezorgtijd was perfect te volgen! Zeer vriendelijke bezorgers! Dit bericht komt van een zeer tevreden klant!

Smit 30-05-2019

Levering uitstekend, op tijd ondanks de extra drukte. Goed telefonisch contact, meedenkend.

Chris Wezenbeek 29-05-2019

Bij het "googelen" naar een inductie kookplaat en vervolgens het maken van een keuze. Ging ik op zoek naar de beste prijs. Bemmel &Kroon hadden de beste prijs. Na het bezoeken van de website, wat overigens mijn eerste keer was, ik had nog nooit van Bemmel &Kroon gehoord. Vond ik alles wat ik nodig had om te bestellen. Alles intuïtief invullen heerlijk en makkelijk. Direct info via de mail en prima updates over het verloop van de bestelling.

K.V. 29-05-2019

Na eerst op de website van CoolBlue te hebben gekeken naar een nieuwe warmtepompdroger, besloten om hem toch bij Bemmel en Kroon te bestellen. Hiervoor had ik twee redenen; de prijs en de snelle levering. Bij Coolblue kon de droger pas op vrijdag bezorgd worden als ik hem op maandag bestelde. Zeer slechte service, maar Bemmel en Kroon kon dat op woensdag. Nette en snelle levering van de droger. De volgende keer zeker weer bij Bemmel en Kroon!

Linda 29-05-2019

Ik ben zeer tevreden. Na t plaatsen van een bestelling van een vaatwasser ben ik 2 keer gebeld om te checken of de maatvoering juist was. Ook heb ik meerdere mailtjes gekregen met daarin de komst van de monteur met bijna een exacte tijd erin. Een half uur van te voren belde de monteur zelf ook nog even om te melden dat hij onderweg was. De monteur was aller vriendelijkst en erg kundig. Helemaal top dus!!!

Netty Hartsuiker 29-05-2019

25-05-2019 bij Bemmel en Kroon een nieuwe wasautomaat gekocht.Prima geadviseerd door de verkoper. Maandag werd hij al bezorgd dus erg snel.Keurig op tijd,ik kreeg nog een telefoontje dat ze er met een kwartiertje konden zijn.Twee aardige bezorgers,ze moesten eerst een wasdroger van mijn oude wasmachine afhalen,dus een hoop werk.Ze gaven mij nog even de tijd toen de oude machine weg was gehaald de vrijgekomen plek nog even schoon te maken want daar kon ik nooit
bij komen.De nieuwe wasmachine werd keurig geplaatst zonder beschadigingen,klasse, want die weegt loodzwaar en de ruimte was beperkt.Ik ben een tevreden klant en kan deze zaak zeker aanbevelen.

J.Dekker 29-05-2019

Perfect, terzakekundig, vriendelijk, meedenkend, professioneel.
Alleen 1 klacht:
We horen de vaatwasser niet als hij aanstaat😂. (41db).
Aanrader voor open keukens.
Hebben al verschillende apparaten bij Bemmel&Kroon/Qruquius gekocht en vrienden hiermee naar toe genomen die er ook kochten.
Perfecte service en installatie.

Ellie 29-05-2019

Snelle en goede levering. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de verzending. Nadat mijn betaling was mislukt kreeg ik een mail waarmee ik het nogmaals kon proberen, dit waardeer ik.

Aagje 29-05-2019

Voor ons een absolute aanrader, super site scherpe prijzen, komen afspraken na vragen aan klantenservice worden vriendelijk en snel beantwoord. Ook de bezorging was uitstekend dag van bezorging konden wij zelf bepalen , dag vooraf krijg je de tijd van bezorging per mail, alles verliep vlekkeloos.

Willem 29-05-2019

Vaatwasser besteld. Prima geregeld.
Vanuit de installateur zelf werd aangegeven dat de vaatwasser mogelijk niet zou passen.
Moest een duurdere variant nemen maar zonder bij tr betalen. Noem ik nog eens service.

Een Kroon voor Bemmel. 29-05-2019

Via internet site, heldere en voordelige aanbiedingen.
Correcte afhandeling, en hierop duidelijke respons.
Aflevering en plaatsing op juiste tijd en adres.
SUPER!

Rita v/d Bergh 29-05-2019

Alles is makkelijk. De website ,wanneer het wordt bezorgd en de bezorging zelf. Allemaal prima in orde. Zelfs de prijs

Sander 29-05-2019

Levering was snel en goed. Alles werd geïnstalleerd en weer opgeruimd. Wasmachine werd ook even gecheckt of hij het deed, perfect.

j.Konings 29-05-2019

Vakkundig geadviseerd over een nieuwe inbouwkoelkast, daarna snel en met kennis van zaken geïnstalleerd !
Top !!

P 29-05-2019

Keurig op tijd geleverd volgens tijdsbestek als ingegeven.
Verder kan ik over het product nog niks zeggen moet nog uitgepakt en geïnstalleerd worden

Karina 29-05-2019

Ik ben een supertevreden klant. De bestelling verliep vlot. De levering was uitstekend. Eerst een SMS met een tijdsduur van paar uur. Later een SMS met een richtuur die heel precies is. Dikke proficiat!

Joke 29-05-2019

De verkoper nam echt de tijd en wees mij op een cashback van Siemens. De bezorging werd ook keurig uitgevoerd. Bij een volgende aankoop ga ik wederom naar Bemmel en Kroon! Dik tevreden.

J.J. 29-05-2019

Na wat speurwerk ben ik op de site van BEMMEL&KROON terecht gekomen en met goede prijzen.
De website van deze winkel is zeer overzichtelijk en gemakkelijk
Maar ik had nog wat vragen, dus heb ik even met ze gebeld dat ging ook allemaal heel erg soepel en vlot maar vooral correct te woord gestaan.
Tijdens het gesprek kreeg ik een goed gevoel over deze winkel en heb dus gelijk besloten om mijn koelkast hier te bestellen Mijn koelkast is de volgende dag op het afgesproken tijdsdeel geleverd ook zijn de gemaakte afspraken hierover volledig nagekomen.
Ook wil ik de bezorgers niet vergeten te vermelden, deze waren zeer vriendelijk, behulpzaam ook beleefd te woord gestaan.
Wat voor mij vaststaat indien ik weer wat nodig heb, twijfel ik niet een seconde om hier weer te kopen.
Dit alles bij elkaar is voor mij het plaatje zoals het moet gaan als je iets koopt, andere zouden hier een voorbeeld van kunnen nemen.
Chapo voor BEMMEL&KROON

Ellis M. 28-05-2019

Winkel was mij aanbevolen en heeft ruimschoots aan de verwachtingen voldaan. Vriendelijk personeel en vlotte afhandeling van de aankoop. Netjes avond vóór de aflevering een e-mail ontvangen betreffende het te verwachten tijdsvak van de aflevering en ik werd door de bijrijder van het transportbedrijf gebeld, dat men verwachtte met ca. 25 minuten te zullen arriveren, hetgeen ook het geval was. Vlotte, vakkundige aflevering; zou hier absoluut vaker apparatuur aanschaffen.

Niki 28-05-2019

Een fijne winkel met prachtige producten.
Niet massaal ,dat is erg prettig .
Fijn te woord gestaan en goed geholpen...
Kundig personeel...