Deze score is berekend op basis van 2933 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H.Zethof 26-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goed advies

Goede adviezen gekregen en alles werd volgens afspraak keurig geleverd.
Ook de oude machine werd netjes mee genomen.

Mieke Bonnier 26-10-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk, snel, betrouwbaar en scherp geprijsd!

Mijn wasmachine sneuvelde, ik kwam vrij snel bij Bemmel-Kroon terecht, mn vanwege de scherpe prijs. Even gebeld voor nader advies eind middag, volgende ochtend vroeg werd nieuwe machine al geplaatst en aangesloten. Snelle prima service en mijn nieuwe LG loopt als een zonnetje. 😃
Enige kleine minpuntje is dat hij niet helemaal waterpas staat, merkte ik pas toen de heren weg waren. Daardoor iets te veel lawaai bij centrifugeren. Dat moet ik nog zien te (laten) fixen.

Bernadette Havinga 26-10-2017 Via de website gekocht

geweldige service

ben zeer tevreden het scheelde mij wel 40 euro t.o.v. andere winkels en de service uitstekend snelle levering en goed contact over de levering

Arjan van Gemert 26-10-2017 Via de website gekocht

In tweede instantie top geregeld!

Gekozen voor Bemmel & Kroon vanwege de scherpe prijs en het feit dat de wasmachine naar de 4e etage gebracht zou worden. Bij aankomst bleken de bezorgers hier niet van op de hoogte, maar na één belletje is de wasmachine alsnog nog de 4e gesjouwd, top. Daarnaast keurig advies gekregen hoe de machine aan te sluiten zonder de stekker af te hoeven knippen en dus de garantie te verliezen. Vanwege het feit dat we een trekschakelaar hebben sloten ze hem niet aan, anders wel. Begrijpelijk.

Adriaan 26-10-2017 Via de website gekocht

Goede service bij aflevering

De koelkast is keurig netjes bezorgd en de oude is meegenomen.
De bezorgers waren vriendelijke mensen. Het enige nadeel is dat ik de 75 euro cashback heb mis gelopen, omdat hij uiteindelijk niet meer in de actieperiode geleverd kon worden.

geweldig 26-10-2017 Via de website gekocht

Mooi apparaat

De shop was goed te vinden ,de service prima en het apparaat is super
de levering was ook prima en de prijs zeer gunstig (heel belangrijk natuurlijk)
met andere worden een aanrader

job45 26-10-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Mooie winkel en uitstekende verkopers in Hazerswoude

Mooiste winkel van Nederland met goede verkopers en kwaliteitsproducten.
Verkoper neemt ruimschoots de Tijd om alles uit te leggen

Gerard Jansen 26-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb voor deze winkel gekozen voor de korte levertijd en de lage prijs op de site. Na bestelling en betaling bleek de levertijd van 2-3 dagen, 2-3 weken omdat de fabrikant (Siemens) de koelkast niet op voorraad had. Dit was dan ook het enige minpunt. De levering en de installatie/inbouwen door de fa AJtec.bv verliepen prima en mijn oude uitgebouwde koelkast werd samen met verpakking netjes afgevoerd. Mijn Complimenten!

Gerard Jansen

E10 26-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service9

Gebruikersvriendelijke webshop.
Direct een alternatief aangeboden voor dezelfde prijs.
Levering prima in orde en opvolging via Track en Trace zeer klantvriendelijk, alsmede het sms berichtje een half uur voor de levering. Uitstekende service.

Alphonse van der Veer 26-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Bemmel en Kroon kwam ik tegen na wat google werk.
Het Smeg fornuis was bij hen het scherpst geprijst en de recencies over de service logen er ook niet om.
Prima bedrijf en het track en trace systeem van hun vervoerder was super accuraat. Bijna op de minuut konden ze zeggen wanneer geleverd zou worden.
Prima tent en ik zal zeker hun shop raadplegen wanneer we weer wat nodig hebben.

PSi 26-10-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk site met eenvoudige afhandeling

Gebruiksvriendelijk site met een goede prijs voor het gewenste artikel. Afhandeling gaat geheel volgens opgave en verloopt zonder een enkel probleem.

Van der Plaat 26-10-2017 Via de website gekocht

Aankoop droger Bosch

Op artikel gezocht en bij Bemmel & Kroon terecht gekomen. Niet alleen de voordeligste maar ook qua service standaard plaatsen en installeren inbegrepen. Enkele jaren terug ook een showroom model oven gekocht welke ook netjes zonder kosten werd afgeleverd. Snel en transparant.

J. T. te A. 26-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquius.

Vakkundige en vriendelijke service.

Winkel via Kieskeurig gevonden. Duidelijke, vertrouwenwekkende website. Vakkundig en zeer vriendelijk geholpen. Installatie door 2 aardige jongemannen verliep, ondanks dat er 2 trappen beklommen moesten worden, netjes, snel en probleemloos.

Roland 26-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede Service

Ze hadden de koelkast die ik besteld had niet meer op voorraad, daarom kregen we voor hetzelfde bedrag een iets duurder type.
Ook het transport is goed geregeld, nette en vriendelijke bezorgers. Ook word je goed op de hoogte gebracht wanneer de vervoerder bij jou komt.

Dennis Stafleu 25-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zeer goede service in de winkel en bij het plaatsen

Wij hebben al meerdere goede ervaringen gehad met Bemmel en kroon Zoeterwoude daarom ook Nu weer terug gegaan. Verkoper was niet uit op het verkopen maar op een advies geven eerder gebben we dat ook gehad met deze verkoper we dachten dat onze afzuigkap stuk was en hij vertelde dat er iets anders was binnen vijf minuten opgelost. Nu ook met wasmachine goed advies gehad.

Harold 25-10-2017 Via de website gekocht

steengoeie service

Aan iedereen aan te raden, kende deze site niet en kwam er vanwege een link naar de lage, concurrerende prijs. Binnen een dag geleverd en binnen no time aangesloten en oude wasautomaat meegenomen.

COMPLIMENTEN!

Dick 25-10-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam

Prima service, houden zich aan alle afspraken!

Afhankelijk van welk artikel ik nodig heb koop ik in de winkel of via de webwinkel. In dit geval, een combimagnetron, vond ik het belangrijk om te kijken/voelen/vergelijken en advies krijgen. Dat kan prima bij Bemmel & Kroon, altijd gedegen en vakkundig advies. Daarnaast zijn de prijzen vergelijkbaar met die van webwinkels. Bij de bezorging ontving ik van te voren een mail met de te verwachten leveringstijd en binnen de genoemde tijd is het apparaat keurig afgeleverd. Eigenlijk alles zoals je het van een winkel verwacht.

Martine 25-10-2017 Via de website gekocht

Prachtige geweldige wasmachine, voor perfecte service

Geweldige service, oude typenummer wasmachine was niet meer leverbaar, zonder extra kosten het nieuwere typenummer geleverd gekregen.
Top service en super aardige jonge gasten die hem aan kwamen sluiten.
Ik zou zo weer bij Bemmel en Kroon gaan bestellen

Willem 25-10-2017 Via de website gekocht

Bezorgen gaat niet goed

Boven aan de lijst met goedkope prijs. Goede revieuws. Product op voorraad. Levering slecht. Steeds werd een leveringsdatum van een week verder gekozen na zelf een datum te hebben gekozen. Ook gebeurde dat nadat de leverancier het zelf heeft gedaan en na kontzak te hebben gehad met de vervoerder. Dit Tot 4 maal toe.

ton 25-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering

in de avond besteld en de volgende dag al geleverd. vanaf het moment van de bestelling telkens op de hoogte gehouden van elke stap in het leveringsproces. er wordt een duidelijke tijd van levering gegeven, geen vaag verhaal van tussen 9.00 en 17.00. mooi product tegen een goede prijs

JvD 25-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijk service

Fijne winkel ook online. Snelle service en reactie op vragen die ik stelde. Via kieskeurig snel een keuze kunnen maken.

Boya 25-10-2017 Via de website gekocht

Super service!!

Hele pretrige website! Wij hebben hier een wasmachine besteld en dit was de goedkoopste icm levering, naar boven brengen en oude wasmachine mee terug nemen. Via internet kon ik precies in de gaten houden wanneer de wasmachine geleverd werd, erg handig! De koeriers waren supervriendelijk. Al met al erg tevreden!

K. De jager 25-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Zeer goede website, en een hele goeie service.
Wij hadden een droger besteld maar bleek niet meer op voorraad voor het zelfde bedrag een duurdere droger gekregen dat vindt ik nu top....

Fecunda 25-10-2017 Via de website gekocht

Top

Deze shop was het goedkoopst, zondag besteld en maandag te horen gekregen dat mijn product niet op voorraad was maar dat deze met spoed was besteld, wornsdag bericht ontvangen dat het maandag binnen zou zijn en dit was ook zo, dinsdag was het thuis bezzorgd,too!!

Van den Boorn 25-10-2017 Via de website gekocht

Super!

Hele fijne webwinkel om je keukenapparatuur te bestellen. Wij hadden de winkel gekozen vanwege de lage prijs en goede reviews en dat is gebleken! Heel handig dat je zelf een dag kunt uitzoeken waarop je bestelling wordt afgeleverd en op de dag zelf krijg je een mailtje en SMS wanneer de bezorger er is. Aardige bezorger, goede service en een topproduct voor een super prijs! Wij bevelen Bemmel&Kroon zeker aan!

Odette Droogh 25-10-2017 Via de website gekocht

Super blij en tevreden

Ik vond de website heel toegankelijk en de produkten heel scherp geprijsd in vergelijking tot andere sites.

Sasja 25-10-2017 Via de website gekocht

dik tevreden

zeer correcte afhandeling werd per mail constant op de hoogte gehouden .
perfect.
en de bezorging uitstekend in tijden niet zoon correcte bezorgers gehad.

Jeroen 25-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare fijne gasten

Nette prijzen, goed geholpen aan te telefoon en toen ik na opdracht een apparaat wilde wijzigen kreeg ik wederom een goed voorstel. Geen probleem toen de levering 2x door mij verlaat werd en op de uiteindelijke dag keurig op tijd geleverd. Beslist aan te bevelen.

peter 25-10-2017 Via de website gekocht

Wij kregen binnen 2 werkdagen het bericht dat de bestelde amerikaanse koelkast niet meer leverbaar was, maar daarvoor in de plaats een andere voor dezelfde prijs direct geleverd kon worden.

Nick Berger 25-10-2017 Via de website gekocht

Inderdaad, zoals aangegeven, geweldige service.

Voor de verkoop goede informatie en advies.
Prijs en levering was prima.
De montage was perfect.
Wij zijn enorm blij met deze keuze!

JJ. Van Weeren 25-10-2017 In de winkel gekocht

Een geweldige ervaring.

Keurig netjes en eerlijk geholpen in de winkel. Uitstekende uitleg van div. machines. Geen verkoop druk van verkoper. Goede afspraken gemaakt en ook nagekomen. Kortom een geweldige service en hele goede afspraken zijn allemaal nagekomen. Waar vindt je nog. Een regelrechte aanrader Bemmel en Kroon.

Theo van G 25-10-2017 Via de website gekocht

UItmuntende service en levering

Zonder poespas of overdreven beloftes leveren ze service en zorgen dat het product correct de volgende dag wordt geleverd.
Een schoolvoorbeeld van een goede en betrouwbare websitewinkel!

Jaap, Hoofddorp 25-10-2017 Via de website gekocht

TOP-service van Bemmel en Kroon

Wij hebben een Siemens-vaatwasser aangeschaft via de website van Bemmel en Kroon, waarin (ter waarde van € 95,=) geadverteerd werd met gratis installatie en afvoer van de oude vaatwasser. Op de site hebben we aangevinkt dat we dezelfde vaatwasser elders goedkoper hadden gezien. Na opgave van het bedrijf én de prijs waarvoor de vaatwasser daar werd aangeboden, kregen we dezelfde avond van Bemmel en Kroon een mailtje dat wij de vaatwasser voor dezelfde laagste prijs konden kopen en dat de actie van gratis installatie bovendien gehandhaafd bleef, zodat wij dus € 95,= goedkoper uitkwamen dan bij de laagste aanbieder. De vaatwasser is inmiddels, zoals toegezegd, naar volle tevredenheid geïnstalleerd. Klasse !!!

Dijkstra 24-10-2017 Via de website gekocht

We hebben een droger gekocht via de website. We konden zelf aangeven wanneer we hem geleverd wilden hebben. Verzenden was gratis. Op de dag van bezorgen werden we op de hoogte gehouden van het tijsbestek waarop ze kwamen. Vandaag geleverd.

Pien Perk 24-10-2017 Via de website gekocht

Superservice

Zeer duidelijke site,prima snelle berichtgeving, snelle levering en geweldige tijdsindicatie voor aflevering. Zeer zeer tevreden dus.

Rick 24-10-2017 Via de website gekocht

Klant gericht, uitstekende service

Vaatwasser gekocht en betaald, model was niet meer leverbaar dus stelde ze voor om de vervanger te leveren tegen dezelfde prijs. Donderdag besteld en maandag vakkundig geïnstalleerd, alles uitgelegd gekregen en heel netjes gewerkt, zie je niet zo vaak meer.

S. v.d. Broek 24-10-2017 Via de website gekocht

Prijs echt top service super!

Na het opvragen van de prijs bleek, dat Bemmel & Kroon ver onder de prijzen van andere prijsaanbieders zat. Service in het orderproces was heel informatief en super! Levering op de dag zoals was toegezegd en niet alleen netjes qua levering maar ook voorzichtig met vloeren en muren. Koelkast moest naar 1e verdieping en dat was geen probleem (wel vooraf aangeven).

Ik ben heel tevreden! Zelf vond ik het ook een heel geruststellend idee dat ze ook winkels hebben. Niet een of ander servicenummer, maar gewoon contact of langskomen!

Fam. Bal 24-10-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen en geweldige service

Geweldige overzichtelijke winkel met ruime keuze, vriendelijk, goed geholpen en niet opdringerig.
Goede service, gekochte artikel (droger) is ook heel netjes uitgepakt en naar onze zolder gebracht.
Top zaak.

J. Dijksman 24-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede servic.

Artikel was niet meer leverbaar, we hebben een zeer gpede upgrade gehad. De website is duidelijk, bestellen gaat makkelijk.

H.A.Vooijs 24-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Direct gebeld dat tablet niet direct leverbaar was. Zou een weekje duren. Na een week gebeld, en kreeg de mededeling dat tablet binnen 2 dagen binnenkwam. Klote en daarna keurig op tijd geleverd.

Fam. Reus 24-10-2017 Via de website gekocht

Wij hebben een kookplaat besteld via de webshop, deze werd keurig op tijd en goed verpakt geleverd. Omschrijving van het product klopt met hetgeen wat we gekocht hebben.

Kashian 24-10-2017 In de winkel gekocht
Den- Haag

geweldige service

ze waren vriendelijk en behulpzaam in de winkel en de jongens die onze koelkast beregen en ophalen van onze oude koelkast waren ze heel voorzichtig en heel goed.

Ted 24-10-2017 Via de website gekocht

Doen precies wat er wordt toegezegd

Alles gaat precies zoals toegezegd. Alle gemaakte afspraken worden nagekomen. De bezorgers zijn vriendelijk en hebben de drager op zijn plaats gezet en de oude retour genomen. Alles heeft nog geen kwartier in beslag genomen.

Cornelis 24-10-2017 In de winkel gekocht
Rijnekeboulevard Zoeterwoude

Zeer klantvriendelijk.

De site is overzichtelijk en duidelijk. Het winkel personeel is zeer vriendelijk. Uitstekend advies over de mogelijkheden van de producten. Gunstige prijsafspraak. De levering was stipt op het afgesproken tijdstip. Het apparaat op de juiste plaats geïnstalleerd en het oude apparaat afgevoerd.

F.Verbeeten 24-10-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste

Goedkoopste product ( afzuigkap AEG ) ten opzichte van de andere aanbieders op de websites .
Snelle levering dag later in huis .

Casper van Velsen 24-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

Prima prijs, goede communicatie, nette aflevering.
Klein minpuntje: levertijd die op website staat week af.

Miranda 24-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Super service

Wat is Bemmel en Kroon een top winkel. Echt super fijn geholpen, ze geven je veel informatie over het product,, zoeken naar alternatieven als je dat wilt. Zodat je zelf de juiste keuze kunt maken. Deze keer met onze vaatwasser is het ook weer super gelukt (CRQ635971). Snelle en keurige levering! Ook niet onbelangrijk.

Hanneke Kok 23-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Uitstekende service

Een ruim opgezette winkel met een overzichtelijk gegroepeerd aanbod. Veel keuze uit gerenommeerde merken. Alle vragen worden op deskundige wijze beantwoord.

van der Hulst 23-10-2017 Via de website gekocht

Aantrekkelijke prijzen/garanties en op tijd geleverd

Duidelijke website. Tevens gratis 3 jaar extra garantie voor meerdere producten. Producten geleverd op de dag dat aangegeven is. Hier zat overigens ook extra service bij. Dit betekent dat producten uitgepakt en verpakkingsmateriaal meegenomen wordt. Helaas heeft de bezorgende partij dat niet gedaan. Na telefonisch contact wordt in ieder geval verpakkingsmateriaal opgehaald.

Klant 23-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Wasmachine besteld (goedkoopste aanbieder), dag erna meteen bezorgd. Zeer tevreden. Tijdvak klopte. Netjes een half uur van tevoren een sms binnen gekregen. Wasmachine netjes bezorgd en aangesloten. Niets te klagen. Nogmaals prima service.