Deze score is berekend op basis van 3200 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cindie 27-02-2019

Mooie winkel in de Cruqius. Vriendelijk en kundig personeel. Ook de website is overzichtelijk. Uiteindelijk via de website besteld, de wasmachine bleek niet leverbaar en kregen gelijk een bericht dat we een upgrade kregen!! Ook voor de bezorging nog een mail gestuurd en kreeg snel een reactie terug.
Bezorging was ook prima, werd netjes gebeld 15 minuten van te voren dat ze eraan kwamen. Mannen hadden de machine zó boven, aangesloten en werkend!! Nog fijner; de oude namen ze mee!!

M. Fokker 26-02-2019

Makkelijk besteld en snel geleverd. Krijgt ruim op tijd een mail met verwacht tijdstip van leveren en half uurtje van te voren nog een sms.

R Berghout. 26-02-2019

Al jaren klant bij van Bemmel en kroon. Nu na haast 20 jaar weer een Miele wasmachine en vrieskastje gekocht. Goed advies. En fijne bezorgers.

Annemie aarts 26-02-2019

Zeer goed afgehandeld pluimpje voor deze zaak volgende keer zal ik zeker hier weer bestellen fijndat ze oude meenemen

Brian 26-02-2019

Bemmel en Kroon was veruit de goedkoopste v.w.b. de gekozen combi magnetron van Miele. Zou volgens de website de dag erna geleverd worden. Was er om 16.30 nog niet. Toen maar eens gebeld. Prima en vakkundig te woord gestaan. Op donderdag gebeld, zou uiteindelijk maandag bij hen binnen zijn en dinsdag worden uitgeleverd. Kreeg op vrijdag een mailtje dat hij Zaterdag al bezorgd zou worden. Uiteindelijk dus 1 dag te laat. Verder wel prima geholpen.

Hoogenraad 25-02-2019

Wij (mijn man, 2 kids en ikzelf) werden zeer vriendelijk ontvangen in de show room van Bemmel & Kroon in filiaal Zoeterwoude.
Op zoek naar een nieuwe wasmachine werd er in eerste instantie gevraagd of we hulp wilden.
Aangevend dat we eerst even zelf wilden kijken (dit terwijl de kids samen in de aanwezige bios naar cars 3 zaten te kijken) hebben wij samen wat machines bekeken en een keuze gemaakt.
Daarna de verkoper erbij geroepen voor wat uitleg naar waar onze keus (een Bosch) naar uit ging.
Prima keuze volgens verkoper, maar had ook nog een andere, "ergens anders staande" uitvoering van Samsung.
En na n korte maar duidelijke uitleg is onze keus dus toch die Samsung Q Drive Eco bubble 8kg geworden, die zeer stil, vooral snel en toch zuinig is.
En door de 100 euro korting van B&K en ook nog 100 euro cashback korting van Samsung, kwam hij op dezelfde prijs als die van Bosch wat onze eerste keus was, en dat was mooi meegenomen.
Ben er zeer Happy mee.
Een 10 zou t eigenlijk ook nog wel waard kunnen zijn.
Dus.... wil je geen opdringerige verkoper(s), prima uitleg, tevreden en met een goed gevoel de showroom verlaten, wetend dat de volgende dag de wasmachine (of n ander witgoed (of misschien n complete keuken)) vakkundig (op de 2e etage) afgeleverd en gemonteerd word... ga dan naar Bemmel en Kroon in Zoeterwoude.

ID 25-02-2019

in de mail was er iets niet helemaal duidelijk en toen heb ik gebeld met de klantenservice en toen ben heel netjes verder geholpen

Ronald 25-02-2019

Op zondagmiddag ging onze wasmachine stuk. De wens was een AEG en leve dan de internetmogelijkheden. Al snel kwamen we bij Bemmel en Kroon terecht, voor ons geen bekende site. Maar ze hadden de AEG en de reviews waren goed. Om 21.30 de bestelling geplaatst en nog geen 11 uur later draaide onze nieuwe wasmachine. Topservice en ook het smsbericht van de aankomststijd was bijzonder handig. Oude apparaat is meegenomen en de nieuwe aangesloten. Kan niet beter!

Heger 25-02-2019

Wij hebben híer al verschillende keren wat gekocht, nooit enig probleem gehad, en voordelig .

monique van den kerkhove 25-02-2019

"De levering is inbegrepen"... Tja. Mijn wasplaats was goed toegankelijk gemaakt. Mijn oude wasdroger moest niet meegenomen worden :daar heeft de firma al geen verdere kosten meer aan voor opruiming. Ik ben ouder, alleenstaand en niet goed ter been, dus ik vroeg de plaatsers mijn oude machine even naar mijn garage te brengen met hun karretje: njet, hun taak niet. Toen moest er een ijzeren draadje afgeknipt worden, maar ik vond mijn kniptang niet gisteren en vroeg de mannen zelf het draadje af te knippen: kon ook niet, geen kniptang bij, stel u voor! Waren ook niet voorzichtig: met het houten geraamte van rond de wasdroger tegen mijn verfwerk gestoten. Zeer ontevreden over die "plaatsing": nog eens van Bemmel: nooit! Nu maar hopen dat die machine goed werkt...

Hans Janssen 25-02-2019

Voor het eerst bij deze shop besteld (vaatwasser ). De bestelling en betaling ging makkelijk . Alles via email direct bevestigd. Voldoende uitleg over de bestelling en bezorging. Keurig op tijd afgeleverd. Uitstekende service aan huis . Website is overzichtelijk.

Ordernr: 407045

Rob verboom 25-02-2019

Onze oude wasmachine begaf het op zondag middag vervelend natuurlijk maar ja hij was 15 jaar oud.
Op zondag middag bij Bemmel en kroon een nieuwe besteld om 17 00 uur.
Dan denk je nou dat word wel een paar dagen zonder wasmachine maar nee hoor ik kon gelijk een afspraak maken dat hij maandag al geleverd zou worden.
In middels is hij geleverd en naar alle tevredenheid aan gesloten.
de rekening was ook nog een aangename verrassing die was nog eens 50 euro lager dan de prijs op de pagina van Bemmel en kroon dus dat is weer mooi meegenomen.
Bemmel en kroon heel erg bedankt voor de goede service.

Maurice 25-02-2019

Voor mij de eerste bestelling bij Bemmel&Kroon. Scherpe prijzen op veel gangbare apparaten en voldoende opties voor snelle levering. Handig is de "pinnen aan de deur" optie. Snelle communicatie over de bestelling en ook de (binnen 30 minuten na bestelling) geboden oplossing voor het niet voorradige artikel is prima. Dit laatste is overigens ook de reden voor het puntje aftrek, de website gaf in mijn geval dus niet de meest up-to-date informatie. Naast de bekende winkels, is dit voor mij voortaan een kandidaat.

Zeebrugge 25-02-2019

Snel en eenvoudig gevonden op hun site waarnaar ik op zoek was. Goede en bruikbare filters in te stellen. Snelle reactie en correcte informatie na het bestellen. Levering in Belgie kon reeds 2 d later. Prijs was tevens de laagste welke ik voor dat toestel kon vinden. Inbouwen diende wel door mijzelf te gebeuren: geen instalatie in Belgie mogelijk.

E 24-02-2019

Product in goede orde ontvangen. Had een 9 willen geven maar moest, ondanks het smsje, waarin stond dat ze er over 30 minuten zouden zijn, een uur wachten ipv 30 minuten.
Verder weinig negatiefs te melden. Ben al jaren klant bij Bemmel en Kroon. Service is er goed en de aanbieding op mijn koelkast ook.

Martin 24-02-2019

Prima website met voldoende informatie. Bestellen en leveren ging prima en vlot met als enige minpuntje dat het beloofde belletje 15-30 min voor levering niet werd gepleegd. Bezorgers stonden daardoor voor een dichte deur. Wel netjes een paar minuten gewacht.

Mina 24-02-2019

Snelle afhandeling vrijdag wasmachine besteld en zaterdag om 15.30 kon ik het al gebruiken ik ben er superblij mee

Bernadette 24-02-2019

Zeer snelle reactie, snelle service, goede prijs. Ideaal om je bezorgmoment zelf in te plannen.
De mannen van de bezorgservice zorgde, zonder te klagen, keurig zoals afgesproken tot in de keuken. Ook zij zeer vriendelijk. Met het pinnen bij afleveren heb je alles in 1x goed afgehandeld. Mocht ik andere keuken apparatuur nodig hebben dan weet ik waar ik de bestelling plaats!

R.Beltman 24-02-2019

Artikel prima verpakt,goede beschrijving, makkelijk te pinnen.
Min puntje, verpakking wordt niet mee retour genomen.

Hans 24-02-2019

Prima winkel met goeie prijzen en snelle levering. Vrijdagavond besteld en zaterdag geleverd. Vaatwasser voor een van de laagste prijzen kunnen kopen. Snelle levering gaf de doorslag.

C Man in 't Veld 24-02-2019

Mooie omgeving vriendelijk en deskundigheid van de medewerkers prima afhandeling van de gemaakte afspraak.

Martin 23-02-2019

Betrouwbare webshop, altijd de goedkoopste.
Je kan altijd om een offerte, dan gaat er vaak nog wat van de prijs af.

Henk Prins 23-02-2019

Snelle levering( binnen één dag), gevarieerd aanbod en een gunstige prijs vergeleken met andere aanbieders.

Goede winkel webshop 23-02-2019

Had een oven besteld maar verkeerde inhoud 42liter moest was vergeten de 60 liter aantevinken wat mijn fout was
gebeld en gelijk gecorrigeerd
En volgende dag binnen gekregen en 14€ goedkoper dan bij mediamarkt
Superoven lekker groot en spit voor rollade en kip te maken

W 23-02-2019

Dit is de tweede keer dat ik bij hun bestel en super , je kunt aangeven welke dag dat het bezorgt wordt.
Je krijgt mail op de dag hoe laat het bezorgt wordt en daar zit geen 5 minuten verschil in.

Annemie aarts 23-02-2019

Marloes 23-02-2019

Nadat ik hier eerder al een nieuwe keuken heb besteld, kwam ik ook voor m'n nieuwe vrijstaande koelkast uit bij Bemmel en Kroon. Had mijzelf al tijdens het uitzoeken van de keuken een beetje georiënteerd in de winkel in Cruqius (groot assortiment witgoed), maar uiteindelijk heb ik online mijn keuze verder bepaald. Vond de site, in vergelijking met bijv. CoolBlue, wat minder prettig om te zoeken en te filteren, maar uiteindelijk was de koelkast bij B&K goedkoper en was de service net zo goed. Een aanrader!

Tevreden klant 23-02-2019

Vriendelijke verkoopmedewerker en goed advies t.b.v. de aankoop van een inbouw koel/vries combinatie

Irma 23-02-2019

Snelle service en netjes berichtjes wanneer ze komen. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend

Luc 23-02-2019

Scherpe prijs, levering op zeer korte termijn, elke communicatie is duidelijk en wat beloofd wordt gebeurt effectief !

RB 22-02-2019

Snelle service, ‘s avonds bestelling geplaatst en meteen alles binnen paar minuten geregeld. Goede service en je kan ze echt tot in de avond bellen. Geen robots aan de lijn.

Mattijs 22-02-2019

Online makkelijk en inzichtelijk te bestellen.
Levering is indien gewenst snel mogelijk.
Info nadien is duidelijk en inzichtelijk.
Levering door Dynalogic is helaas dramatisch slecht en uiterst klantonvriendelijk.

Sbog 22-02-2019

De bezorger (Ahmet) was erg vriendelijk en behulpzaam. Daarbij werden onze spullen netjes afgeleverd. Heel tevreden!

Henny 22-02-2019

Bij binnenkomst werden wij zeer correct ontvangen. Samen met de verkoper de showroom in en wij waren zeer verheugd om te zien hoeveel keuze er is en wat er allemaal aanwezig was. Enorm!. Na een gedegen uitleg hebben wij onze keuze kunnen maken voor een Samsung wasmachine en -droger. De volgende dag kon al geleverd worden en de avond er voor werden wij per mail op de hoogte gebracht welk dagdeel men zou komen. De aflevering was ronduit super! Nette jongens, correct aangesloten en de oude apparaten meegenomen. Top!!

Mieke 22-02-2019

Duidelijke communicatie van de voortgang van de levering en zeer vriendelijke en behulpzame helpdeskmedewerker.

Frans 22-02-2019

Ik was op zoek naar een vervanger voor mijn combimagnetron. Deze had het helaas al na 8 jaar begeven.
Bij diverse zaken informatie ingewonnen over kwaliteit en prijs.
Met die kennis in het achterhoofd ook op Internet gezocht en daar trof ik "Bemmel & Kroon"aan.
1 Mailtje leverde al een zeer gunstige prijs aan. Bij de bestelling werd nog een extra korting verleend zodat de aangeboden prijs ook bij betaling aan chauffeur gestand werd gedaan.
Positief verrast.
Levering daarna was snel en keurig verzorgd.

Uitermate tevredenen, aanrader. Zal bij toekomstige aankopen eerst bij Bemmel&Kroon kijken.

Fam van Vliet 22-02-2019

We hebben nu voor de 2e of 3e keer online besteld bij Bemmel en Kroon. De service is goed. Met elke vraag worden we geholpen. Ze houden zich aan de afspraken.

Tineke vdM 22-02-2019

Reeds verschillende (keuken) machines bij Bemmel&Kroon gekocht, zeer tevreden over de telefonische hulpdesk, snelle levering en natuurlijk het zeer goed prijsniveau. De laatste aankoop, een wasdroger is door Bemmel een nieuwer model geleverd zonder bijbetaling, prima service.

Stefan 22-02-2019

Ordernummer xxxxx

Deze week ging onze droger stuk. Dus op zoek naar een nieuwe, we kwamen uit op
een Samsung warmtepompdroger. Alleen van de prijs werd je niet vrolijk. Maar op internet kijken loont. Bemmel & kroon waren €300 goedkoper dan de concurentie vond ik een stuk leuker worden. En je kon zelf nog aangeven waneer hij geleverd zou worden. Hij draait geweldig wij zijn heel blij dat we deze beslissing genomen hebben en bedanken Bremmel & Kroon voor hun top service. Volgende keer ga ik eerst bij jullie kijken ;)

Dhr. en Mevr. van Tricht 22-02-2019

Zeer prettig geholpen. Samen gekeken naar de beste en voor ons de goedkoopste oplossingen. Na 2 apparaten toch nog op zoek gegaan naar meer mogelijkheden. Uiteindelijk met vier apparaten de winkel uit. Zijn op de afgesproken datum keurig thuis bezorgd. De verkoper had alle tijd voor ons.

Gea 22-02-2019

Heb voor Bemmel en Kroon gekozen v.w. goede naam en betrouwbaarheid en... scherpe prijs

R. Renes 21-02-2019

Via google op de site terechtgekomen. Gebeld met de verkoop en uitstekend te woord gestaan en volledig naar wens geholpen. Kortom Topfirma

Jeroen Cruquius 21-02-2019

Wat een waanzinnige goede service super super super goede monteur hadden wij. Was net als op tv zo makkelijk en netjes hoe deze man onze vaatwasser heeft erin gezet een dikke vette vette 10 mensen top top service dus. 👌🏻

René Kox 21-02-2019

Heel mooie kookplaat en een goede service.
Is een aanrader!!👍👍
De levering was zoals opgegeven.

Jaap van Duijn 20-02-2019

Ik heb gisteren een nieuwe vaatwasser besteld bij Bemmel & Kroon, de vaatwasser die ik bestelde was niet meer leverbaar maar kreeg netjes bericht van ze dat ze zonder dat ik bij hoef te betalen een nieuwer/duurder model op zouden sturen dus helemaal top! vanochtend is de vaatwasser perfect afgeleverd en de oude vaatwasser mee teruggenomen dus al met al topservice!

Johan 20-02-2019

Eenvoudige bestelling via internet. Vlotte levering diepvrieskast. keurig geplaatst en oude retour.
Zeker een aanrader voor uw witgoed bestellingen. Prijs verhouding met overige leveranciers perfect.
Alles zoals vermeld op de website.

BKI742865

m.v.g

Johan

Moonen 20-02-2019

erg snelle bezorging. bestelde vaatwasser was niet meer op voorraad en er werd meteen een nieuwer type voor dezelfde prijs geleverd !!

Toon 19-02-2019

Goede duidelijke site waardoor gezocht product binnen een kort tijdsbestel is te vinden , betaalbare prijs en keurige aflevering

Jos 19-02-2019

vaatwasser besteld ,maar deze was niet meer leverbaar gelijk door hun zelf een duurdere vatwasser aangeboden voor de oude prijs waar ik er een voor had besteld TOP

Roland 19-02-2019

Ik heb in eerste instantie voor Bemmel&Kroon gekozen, omdat zij de beste prijs hadden voor de magnetron die ik zocht. Daarna merkte ik dat ook de levering erg snel en conform afspraak was. Over de kwaliteit van het product en de service bij vragen of klachten heb ik gelukkig nog geen oordeel, maar als dit net zo goed gaat als de levering heb ik hier wel vertrouwen in. Tip: een completere beschrijving van de (in mijn geval) magnetron zou wel handig zijn. B.v. bijgeleverde accesoires, diameter van de draaischaal, enz.