9,1 Lees 20585 reviews Schrijf een review

Deze score is berekend op basis van 4611 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 27-08-2020

Mijn dochter ging helpen met het zoeken naar nieuwe wasmachine voor haar oma. Zij kwam terecht bij Bemmel en Kroon. Samen de bestellng geplaatst op zaterdag en de machine werd maandag keurig op de aangegeven tijd bezorgd. Netjes afgeleverd en haar kapotte machine werd ook mee genomen. Vriendelijke bezorgers en een vlotte afhandeling en dat allemaal voor een hele concurrerende prijs met vele andere leveranciers. Dikke tien verdiend !!!

de Groot 27-08-2020

Ruime keus, goede aanbiedingen, Bosch wasmachine en droger geleverd en geinstalleerd, keurig volgens planning !

Scholtens 27-08-2020

Personeel alleen gericht op verkoop. Niet op correct advies. Heb gezegd dat ik vaatwasser en koelkast in zelfde RVS kleur wilde want ze staan naast elkaar. Er werd geknikt, natuurlijk kon dat. En dat de koelkast naar links open moest. Een persoonshuishouden dus een vaatwasser vooral geschikt voor kleinere hoeveelheden.
Ik moet later apart bijbestellen - staat niet op de factuur zie ik - en betalen dat de deur omgezet moest worden. De twee apparaten waren van een verschillende kleur bleek bij levering. Ook na omruil nog steeds verschil. Ook bij de omruil moest ik nog een keer het bedrag voor omzetten deur betalen. Daarnaast was ik 200 euro extra kwijt omdat de koelkast die ik in eerste instantie gekozen had niet in de matchende kleur met de vaatwasser te krijgen was. Voor alle duidelijkheid: ook de omgeruilde koelkast is donkerder van kleur. De vaatwasser heeft in potentie volgens de bijgeleverde gebruiksaanwijzing een functie voor halve belading en juist die functie is bij dit type niet aanwezig. Ik heb specifiek gevraagd naar de mogelijkheid om kleine hoeveelheden te kunnen wassen.
Ik had graag willen horen dat een koelkast ook geselecteerd moet worden op aantal decibels. Hiervoor had ik een inbouw en daar speelde dat niet.
Ik kocht ook nog een inductieplaat. Deze bleek niet leverbaar hoorde ik een paar dagen later, nadat ik zelf belde omdat het lang duurde voordat ik een vervolgbericht kreeg. Ik ben akkoord gegaan met een ander type.
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet naar de plaatselijke witgoedboer gegaan ben. Het gaat mij er niet om dat er dingen fout gaan. Wat me echt dwars zit is het algehele gevoel dat ik in er ingetrapt ben. In de val van de door bonussen gedreven verkoper getrapt.

Willem 27-08-2020

Al jaren een zeer tevreden klant met verschillende aankopen
Goede service en snelle service echt een super goed bedrijf

Willem 27-08-2020

Al jaren een zeer tevreden klant met verschillende aankopen
Goede service en snelle service echt een super goed bedrijf

Alex 27-08-2020

We kwamen voor Amerikaanse koelkast en een vaatwasser.
We werden goed geholpen en kregen goed informatie over de koelkast en hebben die daarom ook aangeschaft.
Bij de vaatwasser hadden wij een vaatwasser in onze gedachten maar helaas niet in de winkel, maar door een goed gesprek met de verkoper zijn we naar een andere vaatwasser gedaan die € 30 meer is maar veel betere functie's heeft.
Daarom hebben wij ook besloten om die ook aan te schaffen.
We zijn zeer tevreden over de goede en professionele hulp die we in de winkel hebben gehad.
Het is een fijn bedrijf op de Cruquius en hebben hier ook al een wasmachine en droger vandaan.

wil 27-08-2020

Net bedrijf goede service kwa levering 1 min puntje dat de bezorger de koelkast voor de deur geplaatst heeft ipv over de drempel bij de voordeur. Verder alles keurig netjes en optijd. Ook het product is kwa prijs erg goed al met al een tevreden klant.

Roland 27-08-2020

Een wasdroger besteld bij Bemmel en Kroon. De droger werd zeer snel geleverd en was keurig op tijd. De droger die ik bestelde was niet meer op voorraad. Als service kreeg ik een nieuw en duurder type zonder bijbetaling. Echt een aanrader, ik zal in de toekomst zeker nogmaals daar bestellen.

Herman Jurrius 27-08-2020

We zijn in onze nopjes over de behandeling door Bemmel en Kroon. Onze wasmachine ging stuk en we moesten snel een nieuwe hebben. We keken op diverse websites; overal beloven ze dat er de volgende dag geleverd zal worden. Maar als je dan de bestelling had ingevuld, blijkt aan het eind van de invuloefening dat er pas over een week, of soms pas over twee weken geleverd kon worden. Wat ons stoort aan dit format is dat ze je voorspiegelen dat er snel geleverd wordt, maar dat het in de praktijk niet gebeurt. Zet het dan niet op je site, is mijn devies: beloof geen dingen die je niet waar kunt maken!
Toen besloten om niet via een website te kopen maar gewoon naar een winkel te gaan. Dus op naar de winkel van Bemmel en Kroon die bij ons in de buurt is. Een ervaren verkoper toonde ons de modellen en gaf terzake kundig advies. De machine die we kozen was voorradig en werd gewoon twee dagen later (op ons verzoek; het had ook de volgende dag gekund) aan huis op tijd geleverd en adequaat aangesloten. Het feit dat het ook nog gemonteerd moest worden mbv een trekschakelaar (wat niet standaard is), was geen probleem. Alles zonder morren of voorbehouden. Hulde voor deze club!!

T.Houweling 27-08-2020

Het product was redelijk geprijsd.
Het product was prima en wat ik er van had verwacht.
De website was duidelijk.
De bezorger was vriendelijk en netjes.
De bezorging was ruim op tijd
Dan kan dit alleen maar dit cijfer het resultaat zijn.

Jaap 27-08-2020

Topwinkel..alles volgens afspraak...supper mannen die de machiene af kwamen leveren.
..blij mee

Paul Lenaerts 27-08-2020

Wij hebben hier een Samsung Amerikaanse koelkast gekocht, de winkel is perfect en overzichtelijk ingericht. Vriendelijke verkopers met verstand van zaken, alle afspraken werden nagekomen. Wij hadden een levertijd van 14 dagen afgesproken, maar de volgende dag gebeld of het toch eerder kon. 2 dagen later werd de koelkast geleverd, de levertijd op de dag wordt per sms elke keer bijgesteld, zodat je op een kwartier nauwkeurig weet hoe laat ze er zijn. De bezorgers zijn professioneel en vriendelijk, ook denken zij mee bij het plaatsen. Voor ons de volgende keer zeker weer Bemmel en Kroon. 😊😊

H. Croonen 27-08-2020

duidelijke informatie / prijs is goed, item was op voorraad én binnen 1 dag te leveren, dat is toch handig als je oude amerikaanse koelkast ermee stopt !!
Keurig melding van leveringstijd gekregen en ze waren inderdaad op de afgesproken tijd aanwezig.
Nieuwe binnen gezet en oude afgevoerd.
Prima !

Pirre 27-08-2020

1ste wasmachine was stuk en na overleg direct een nieuw ruiltoestel gekregen. Top service.

R.M. van der Lee 27-08-2020

ordernummer BKI889790
Telefonisch zeer netjes en behulpzaam te woord gestaan en naar zeer tevredenheid geholpen.
Andere dag keurig op afgesproken tijd geleverd.
In een woord Topbedrijf met laagste prijsgarantie.

Evelyn 27-08-2020

Wij hadden Bemmel & Kroon via een kennis aanbevolen gekregen. Na het sturen van een mail om informatie kregen we direct een reactie. Verdere mailwisseling ging perfect. Ook de levering van de wasmachine en het ophalen van de oude verliep zonder problemen Prijs van de wasmachine goedkoper dan bij andere winkels. Kan Bemmel & Kroon zeker aanbevelen.

M. van der Laan 26-08-2020

Bemmel&kroon hadden zoals aangegeven op de klantvriendelijke website de Beko vaatwasser op voorraad.
Dinsdagavond besteld en woensdagmiddag geleverd.
Alles werd via mail en sms keurig uitgelegd.

K.Werksma den Haag 26-08-2020

Alles correct afgehandeld, 26 augustus 2020 , oude machine mee genomen en verpakking,fijn aangesloten en alles in het vooraf aan gegeven tijdstip afgeleverd!! een geluidsarme Beko vaatwasser type DFN 28422W Een tevreden klant K.Werksma den Haag
ordernummer BK1888945

Antoneta 26-08-2020

Very fast delivery and clear tracking! Good contact with the customer! And the best price on rhe market!
Excellent choice! Thanks , Bemmel & Kroon

Petra 26-08-2020

De omschrijving op de website was duidelijk, de bezorging is top. Ook heel fijn dat je een kwartiertje voor aankomst wordt gebeld dat zij er aankomen. De bezorging werd zeer zorgvuldig uitgevoerd en hoewel ik tot over de drempelbezoriging had, hebben ze de koelkast toch op zijn plek gezet. Was ik echt heel erg blij mee.

Tonnie 26-08-2020

Eerlijk en goed geholpen door verkoper. Deze gaf goed advies over de wasmachine en wasdroger.

Marloeke 26-08-2020

Vanaf moment van bestellen word je per mail goed op de hoogte gehouden over de levering. Bemmel en kroon doen wat ze beloven! Superaardige bezorgers die apparaat vakkundig installeerden

Bea 26-08-2020

Aanleiding om naar een winkel van Bemmel en Kroon te fietsen was dat Bemmel en Kroon op kieskeurig.nl vaak als eerste qua prijs/kwaliteit uit de bus komt. Ik wil vaak dingen ook nog in het echt zien. Maandagmiddag was ik daarom in de winkel aan de Hoge Rijndijk in Zoeterwoude en ik kon gewoon vrij door de winkel heen lopen zonder dat iemand op me af kwam om me te helpen. Ik had op internet al mooie producten gezien. Dus ik was wel voorbereid. Ik dacht aan een stofzuiger van 57 dB. En over de magnetronoven: dat wist ik allemaal nog niet goed. Er is zoveel keuze. Ik vroeg aan een medewerker of ze me kon adviseren. Ze had het druk en verwees me naar de balie. Toen ik mijn vraag aan de baliemedewerker stelde stond hij meteen op om me te adviseren. En nu zit ik thuis met een hele grote magnetronoven, die slechts een aantal vermogensstanden heeft voor de magnetronfunctie. Ik na nu wel bakken op vierkante bakplaten, die zijn meegegeven. En ik moet echt heel veel werk doen om de stekker in mijn stopcontact te steken. Dat hebben we over het hoofd gezien: ik vroeg wel: hoeveel cm moet de magnetron van de muur afstaan? Had ik maar foto's meegenomen. Bij thuiskomst zag ik dat de gekozen stofzuiger 76 dB heeft qua geluid. Ik hoop dat er een stofzuigerzak in zit, ik heb nog niet gekeken. Het was namelijk een heel karwei om de magnetronoven uit te pakken en te plaatsen op mijn aanrecht. Ik ben wel blij, ik moet er gewoon aan gaan wennen. Het is ook wel wat: na 17,5 jaar afscheid genomen van mijn oude magnetronoven, en na meer dan dertig jaar afscheid genomen van mijn oude stofzuiger. Dat doen ze wel Bemmel en Kroon: oude apparatuur meenemen, op een vuilniszak met toebehoren na.... .

Theo van Rijnsoever , ordernr.889304-1 26-08-2020

De bezorgers waren snel en nauwkeurig.
Ze hebben het netjes afgeleverd, verder geen commentaar.

Ton 26-08-2020

Scherpe prijs én de enige webwinkel die de volgende dag kon leveren. Het oude apparaat werd keurig meegenomen.

Godfried 26-08-2020

Prima shop. Product heel snel geleverd. Oude magnetron meegenomen, heel fijn.

Inge Huitzing 26-08-2020

Supersnel geleverd, goede tijdsindicatie & op locatie geïnstalleerd door zeer vriendelijk en adequaat personeel.

dick 26-08-2020

zes dagen over gedaan om bestelling thuis te krijgen,van het bedrijf zelf geen enkele reactie,vreemd maar wel pronken met zogenaamde goede beoordelingen!vreemd hoor.door die beoordelingen ben ik juist gaan kopen.zal ik niet meer doen.

C.Dwarshuis 26-08-2020

Vlotte en goede communicatie. Levering op tijd. Ik kreeg duidelijke informatie

Tieme 26-08-2020

Snelle levering van de oven. Zeer tevreden over de flexibiliteit, toen we toch besloten de oven zelf te installeren ipv te laten monteren. Aanrader dus.

R.R.Sittrop Rottum frl 26-08-2020

Snelle service en een snelle afwikkeling precies volgens afspraak. Wij zijn zeer tevreden en we hadden geluk we kregen nog een jubileum korting en dat is tegenwoordig wel meegenomen.

Domenico 26-08-2020

Zeer tevreden over deze bedrijf geen 100% service maar wel 200%, ik raad deze bedrijf iedereen aan. Mijn ervaring met deze bedrijf. Bestelling geplaatst de dag er op bestelling thuis, en ja het kan gebeuren dat met transport dat de toestellen beschadigen oploopt!! geen enkel probleem bij deze bedrijf. Een mailtje gestuurd onmiddellijk beantwoord en zonder problemen de dag erop een nieuw toestel en de beschadigde toestel meegenomen. En ik zou dan ook nog graag erbij willen vermelden in die paar dagen tussentijd was de prijs van toestel gezakt en die korting heb ik ook nog toegekend gekregen. Bedankt kemmol&kroon Een pluimpje voor deze bedrijf

bibi 26-08-2020

Keurig geleverd via koerier, ben op de hoogte gehouden betreffende tijdstip van levering.

thei 26-08-2020

Keurig en correct.
Ook als een product niet meer leverbaar is; direct helpen met een beter alternatief.

Brian 26-08-2020

Alles vlot verlopen. Goede prijs en goede service, zowel bij bestelling als plaatsing.

yvonne 25-08-2020

Alles klopt hier! De aller allerbeste prijs voor een uitstekend product, binnen een dag geleverd en het oude apparaat mee terug genomen. Vriendelijke, behulpzame mensen bij de helpdesk. Het kan niet beter!

Lucas 25-08-2020

We zijn bij Bemmel en Kroon terechtgekomen voor de aanschaf van een droger via een drogertest van de Consumentenbond. Medewerker van de klantenservice (die tot zeer laat open is!) was erg vriendelijk en hielp ons goed op weg. Installatie verliep snel en vlekkeloos. De droger droogt als een tierelier, dus we zijn heel erg tevreden!

Elisa 25-08-2020

Very good communication from purchase to delivery. I purchased from Belgium and there were no problems with the payment and the delivery came quickly and on time.

John V 25-08-2020

Bemmel & Kroon is een gerenommeerd bedrijf die zeker kan concurreren met de grotere bedrijven. 's hero geprijsd. Heb door de jaren meerdere keren apperatuur gekocht. Het personeel geeft je precies die aandacht en advies waar je iets aan hebt. Dit keer een LG f4j5tn3w wasmachine gekocht. Eerste indruk mooie stille machine met veel wasptogramma's

J.Baris 25-08-2020

Voor het eerst iets gekocht bij Bemmel en Kroon. Prima service vanaf het bestellen tot en met de aflevering van de wasmachine thuis. Kortom, een goede keuze. geen spijt van.

Carla Van 't Hoff 25-08-2020

Fantastische service. Was in de bestelling vergeten ons huisnummer in te vullen.
werd ik na een half uur gebeld om het nummer te vragen. Werd bezorgd op juiste tijd. Vriendelijk personeel en behulpzaam.

A.Stoop 25-08-2020

Snelle en accurate levering van het bestelde product,een bosch wasmachine. We werden goed op de hoogte gehouden van levering

Paul 25-08-2020

Prima webshop, idd laagste prijzen vergeleken met andere aanbieders. Snel en makkelijke afwikkeling en levering. 1 minpuntje levering kwam wel met 3 uur vertraging, overigens wel continue op de hoogte gehouden en vriendelijke en behulpzame bezorgers aan het einde van een voor hun lange dag.

Eric 25-08-2020

Bemmel en Kroon heeft een uitgebreid assortiment voor een goede prijs. De service is buitengewoon goed. Ook in het weekend krijg je antwoord op je mails. Levertijden worden nageleefd en levering is supersnel en correct. Aanrader!

Rob 25-08-2020

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de voortgang.
Product ziet er goed uit, nog niet echt gebruikt.
Bediening is eenvoudig. Warmt snel op.
Grote binnenruimte ondanks compacte buitenafmetingen.

A. 25-08-2020

Bedrijf met scherpe prijzen en uitstekende service en klantvriendelijkheid. Elke keer meteen reactie per mail. Beveel ik ten zeerste aan.

Maria Zwaan 25-08-2020

Geweldig geholpen. Snel en duidelijk. De bezorging was Top.ik ben helemaal blij...

Remco 25-08-2020

We zijn zeer tevreden met de snelle behandeling van onze bestelling. Ook de communicatie met de berichtgeving tot de aflevering van ons bestelde product was super. Ze waren de enige winkel in Nederland die de gewenste vriezer nog konden leveren. Gistermiddag besteld, vandaag in huis
Alles top geregeld. 👍🏻

M. de Vries 24-08-2020

Op tijd en volgens afspraak in Arnhem afgeleverd en efficient geinstalleerd en ook oude zware wasmachine netjes meegenomen.

Robert 24-08-2020

Op zondag voor 22 uur besteld, de volgende dag geleverd. En dat is voor een wasmachine wel heel fijn, wordt toch dagelijks gebruikt.
Met de bestelling ging iets mis met het betalen van de ING app. Een uurtje later kreeg ik een mail met daarin een link om alsnog te kunnen betalen via IDeal. Ideaal!
Voor 19 euro werd de machine op z'n plek gezet en aangesloten. Dit is bij meerdere webwinkels zo en hiermee zou Bemmel en Kroon zich nog kunnen onderscheiden door dit kosteloos te doen. In elk geval waar de machine op de begane grond blijft.