Deze score is berekend op basis van 3284 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nicole 03-10-2018 Via de website gekocht

Verrassend goed!

Geweldige service. Ik bestelde een wasmachine die niet op voorraad bleek te zijn en ontving enkele uren later een mail waarin werd verteld dat ik een luxere en ook duurdere versie zou krijgen die wel beschikbaar was. Wat een klantvriendelijk bedrijf. Bovendien super snelle service en prettig telefooncontact. Ik ben fan :)

Johan 03-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede & snelle service - kosteloos duurdere alternatief

Op basis van scherpe prijs een wasmachine besteld. Binnen enkele minuten orderbevestiging per email ontvangen. Hierin melding dat artikel niet meer voorradig was en dat een duurder alternatief met dezelfde functies kosteloos werd besteld. Afhandeling van de bezorging ook prima, binnen tijdsframe en vooraf nog persoonlijk contact gehad, zeer fijn.

Raed 03-10-2018 Via de website gekocht

goed

ik vind de service van deze winkel goed en hij is goedkoop en de kwaliteit is goed .dus ik adviser de mensen van deze winkel kopen .

Mustafa 02-10-2018 Via de website gekocht

Top site, top service, en goede prijzen

Goedkoopste en de beste deals. Waaronder extra garantie voor maar 25 euro, en een snelle service. Zijn ook goed te bereiken.

Gerda 02-10-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldig bedrijf uitstekende service

Kwam toevallig op hun site terecht, nog nooit zo goed geholpen en advies gekregen, zijn beleefd, denken mee. Komen alle afspraken ook na, een verademing met andere bedrijven.

Henk 02-10-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

De Servic van Bemmel en Kroon kan niet beter.

Wij kopen al jaren bij Bemmel en Kroon. Vandaag is onze nieuwe wasmachine gebracht. De medewerkers van Bemmel en Kroon geven geweldige uitleg en service. De medewerkers van bezorgdienst verdienen een pluim. Alle medewerkers trouwens zijn zeer klantvriendelijk en doen hun uiterste best om de klant het naar de zin te maken. Een TOP zaak! Ik raad iedereen aan om bij Bemmel en Kroon te shoppen.

Erwin 02-10-2018 Via de website gekocht

Super service en zeer snelle levering

Super snelle levering en een geweldige service. Wasmachine die ik besteld had was helaas niet meer leverbaar maar kreeg zonder te hoeven bijbetalen een nieuwer/duurder type geleverd.

P.R. 01-10-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk, makkelijk bereikbaar en goede service

In eerste instantie voor deze (web)shop gekozen voor een bepaald item die alleen Bemmel & Kroon nog konden leveren in combinatie met het feit dat ze tevens een 'stenen' winkel hebben. Echter uiteindelijk toch gekozen voor een nieuwere versie. De informatie op de website is namelijk uitgebreid en duidelijk waardoor ik goed de 2 producten kon vergelijken. Ik had nog een vraag over de levering en deze werd op een goede en vriendelijke manier telefonisch beantwoord.
Zowel de telefonische klantenservice als de chauffeurs kwamen bij mij over als mensen die het naar hun zin hebben in wat ze doen. En dat zegt ook veel over een bedrijf.

Aria 01-10-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik heb meerdere malen via bemmel en kroon diverse apparaten besteld.
Nooit problemen heb gehad. De prijs en service spreek me altijd aan En de toestel wordt heel snel bezorgd.

Bram 01-10-2018 Via de website gekocht

Snel, goede prijs-kwaliteitverhouding, prima service

Op zaterdag besteld en gelijk maandag geleverd. Eerst tijdblok ontvangen en 20 minuten voor afleveren bericht. Wasmachine werd op juiste plaats gezet, aangesloten en droger als service er nog even op gezet.

w derogee 30-09-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

Prima zaak erg tevreden

Onze ervaring met Bemmel&Kroon is tot nu toe erg positief goede en snelle communicatie
goed en snel aflever team kortom fijne zaak vriendelijk personeel

VVL 30-09-2018 Via de website gekocht

Vaatwasser upgrade!

Wij hadden telefonisch geïnformeerd of de vaatwasser die wij wenste met IKEA gecombineerd kon worden. Dit was het feit. Dus bestellen. Bij bestelling bleek dat de vaatwasser die wij wenste niet meer leverbaar was, maar nog wel op de site stond. Hiervoor ontvingen wij een nieuwere versie voor dezelfde prijs. Dit was een verrassing voor ons! En we zijn heel blij met deze A+++ versie van AEG! Dank Bemmel&Kroon voor de superservice en bezorging!

R. van Melle 30-09-2018 Via de website gekocht

Goede ervaring!

De levering ging vlot. Geen klagen. Alleen jammer dat je voor de levering een hele dag moet reserveren (incl. 's avonds want kan tot 22.00 uur geleverd worden) omdat je niet weet wanneer de levering zal zijn op de dag zelf.

Anneke vT 30-09-2018 Via de website gekocht

prima service

snelle levering, afspraken worden nagekomen en je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van het traject dat je product doorloopt. Al met al super!

FREDDY Meijer 29-09-2018 Via de website gekocht

Super goede service !!!

Prijs was al goedkoopste van heel Nederland , en krijg ik met afrekenen ook nog ongevraad leuke kassa korting, super , mooi precies op tijd geleverd

Mw wolf 29-09-2018 Via de website gekocht

Service netjes

Overzichtelijke webshop.
En duidelijk.
Betrouwbaar!!.
Wij kregen een andere nieuwere versie wasmachine omdat de oude versie niet meer leverbaar was...maar wel de oude prijs betaald.
Super.

Jur 29-09-2018 In de winkel gekocht

Goede snelle service

Gisteren in de winkel geweest. Goede service en advies gekregen over de koelkasten. Gebruiken gewoon internetprijzen in de winkel, geen nonsens. Gisteren besteld en vanmiddag(zaterdag!) meteen geleverd, zelfs 3 hoog zonder lift midden in stadscentrum is geen probleem. Puike service en een goede koelkast. Ik pak meteen een koud biertje, proost jongens. Op jullie!

Eelko 29-09-2018 Via de website gekocht

Altijd goed!

Ik bestel regelmatig bij Bemmel & Kroon. De bestelde goederen worden keurig , op tijd binnen het vooraf afgesproken tijdsraam afgeleverd. Oude apparaten en verpakkingsmateriaal worden door de bezorger meegenomen. Dit ontzorgt mij dusdanig, dat ik mijn relaties hiermee een service kan bieden die ik anders niet mogelijk zou zijn.

Piet 29-09-2018 Via de website gekocht

Service is uitstekend.

Degelijke kwaliteits producten.
Alles duidelijk omschreven
Goede produkten voor een redelijke prijs
En op de afgesproken dag op tijd geleverd.

Ben p 29-09-2018 Via de website gekocht

Supersnel en goed aanbod van vergelijkbare producten

Binnen 1 dag geleverd. We waren van plan een andere wasmachine te kopen. Maar voor bestellen werd ons een stillere versie van dezelfde machine aangeboden waar we voor gekozen hebben. Een mooi alternatief dus. En er wordt gewerkt met dynalogic wat een fijne koerier is met voldoende en accurate info.

David 29-09-2018 Via de website gekocht

Service met tillen helaas niet met installeren wasmachine

Het bestellen van de wasmachine heb ik via internet gedaan (offerte) kreeg nog korting daardoor. Dus liever bestellen via internet, dan kan je nog korting afdingen.

Helaas is de bezorging met dynalogic niet zo goed bevallen. De wasmachine zit op zijn plek, maar de monteur was gehaast bezig en heeft bijna de wateraanvoer kapot gemaakt. Het schroefdraad kreeg hij er niet goed op. Dit heeft gewoon met haast te maken. Jammer dat de echte bezorgers van Bemmel en Kroon er niet meer zijn.

De monteur vroeg of ik nog de oude wateraanvoer had. Rare vraag als je de nieuwe slang bijna kapot maakt.

Volgende keer mogen ze het van mij uitpakken, maar aansluiten van de wateraanvoer en waterafvoer doe ik zelf wel.

Neem ik zelf wel lekker de tijd ervoor.

Dus oppassen met dynalogic. Wasmachine getest maar gelukkig geen lekkage.

francois van ham 29-09-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

ik heb voor bemmel en kroon gekozen reeds voor de 2de maal omwille van het grote assortiment, de prys die altyd voordeliger is dan elders en de goede service

Saskia 29-09-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer snelle levering. S’ochtends krijg je een mail met de tracking link. Het tijdstip van aflevering is dan exact online te volgen. Een half uur voor aflevering krijg je een SMS dat de chauffeur onderweg is naar je. Super handig allemaal.

Anton 29-09-2018 Via de website gekocht

Goede service !!

Heel goede (web) winkel waar we via de website keuken apparatuur bestelde.
Goed overzichtelijke en duidelijk site en wat we bestelde was op de geplande dag mooi op tijd binnen.

marijke 28-09-2018 Via de website gekocht

goede communicatie, duidelijke afspraken

Mijn vragen werden per omgaande duidelijk beantwoord. Goede samenwerking met de vervoerder. Goede prijs. Alles snel geregeld en 48 uur na het eerste contact draait de wasmachine

J. Pors 28-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Top voorlichting en hulp bij keuze uit het ruime assortiment

Uitstekende voorlichting bij het kiezen (van een vaatwasser) uit het ruime
assortiment. Heldere informatie over de gevolgde procedure bij de plaatsing.
Ook de plaatsing zelf was vlot en vragen werden helder beantwoord. Kortom: een aanrader.

N. Huf 28-09-2018 In de winkel gekocht
Neckar 24 te Den Haag

Prettig om zo te winkelen!

Goede begeleiding bij maken keuze, veel apparaten aanwezig in prettige, overzichtelijke opstelling. Supersnelle bezorging ( ' s middags besteld, andere dag bezorgd).

van houten. 28-09-2018 Via de website gekocht

kookplaat

dikke 10 .gister bestelt en dag later bezorgt .en kon op internet precies volgen waar de bezorger met mijn kookplaat was ,kreeg 2 uur eerder sms dat de bezorger om 16.20 bij mij zou zijn ,daar kunnen ander bezorgdiensten voorbeeld aan nemen .nee dikke 10 .ik weer wat nodig heb voor mijn keuken kijk ik eerst bij bemmel en kroon .en waren ook nog 30 euro goedkoper als bol.com en coolblue ,bemmel en kroon was goedkoopste van internet ,

Sigmund 28-09-2018 Via de website gekocht

Hmmm

Hoewel we gevraagd en betaald hadden voor plaatsing koelkast ging dat helaas niet door want” onderbouw”zo vertelden de afleveraars mij. Ook het geheel uit de verpakking halen ging met enige weerzin
Dus zelf maar aan de slag💀💀💀

Officiele reactie van Bemmel & Kroon 01-10-2018

Beste Sigmund,

Vervelend om te vernemen dat de bezorging niet naar verwachting is verlopen.
Graag zou ik uw bestel- of factuurnummer willen weten, zodat ik kan nazien wat er verkeerd is gegaan.

met vriendelijke groet

Richard Kalkhoven

Sofie Langendries-Deckers 28-09-2018 Via de website gekocht

Aanrader als webshop!

Voor mij zijn de voordelen van deze winkel/webshop:
- snelle afhandeling
- goed opvolgbaar
- scherpe prijzen
- goede service
- klantvriendelijk
- ...
Het is de tweede maal dat wij hier een toestel (vorige keer vaatwasmachine) kopen en het was een automatisme om eerst bij Bemmel & Kroon te kijken... en zo zie je maar..

Wesselius 28-09-2018 In de winkel gekocht

Zeer vriendelijke en behulpzame verkoper

Snel geholpen, goede uitleg over het product, snelle levering en plaatsing door een klantvriendelijk bedrijf (Ajtec)

john 27-09-2018 Via de website gekocht

goede afhandeling van bestelling

goede en verzorgde site.ik heb voor deze gekozen omdat ik mijn product voor een betaalbare.prijs kon aanschaffen.

Niels 27-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en duidelijke service

Ze doen precies wat ze beloven en dat is een goede en snelle service. Zeer duidelijke communicatie. Ze gebruiken een van de beste koeriersbedrijven. De 10 is verdiend!

Gert 27-09-2018 Via de website gekocht

Online aankopen doen , wat is het toch makelijk

Makelijk online aankoop gedaan bij Bemmel & Kroon. Zelf datum van levering kunnen bepalen. Top service wat betreft levering vooraf een mail en 20 minuten voor definitieve levering een telefoontje. Droger door bezorgers naar tweede etage gebracht en geïnstalleerd. Top mannen en Top Bemmel & Kroon. Bedankt!

Henry S 27-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering zonder problemen

Grote heetwaterkraan besteld en binnen 2 dagen netjes afgeleverd. Na eigen installatie makkelijk te bedienen in gebruik. Combiboiler geeft naast 100 graden water ook heet water. Boiler ivm slangen wel wat meer ruimte dan vooraf ingeschat. Snelle correcte afhandeling zonder problemen en zeer concurrerende prijs

kooiman 27-09-2018 Via de website gekocht

alles wat beloofd werd is waar gemaakt

zeer fijne begeleiding op pc wat voor oudere mensen een goed is
bedankt voor uw inzet en het vlot laten verlopen bestelling

Nieuw klant 27-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig service

Geweldig uitstekende service , erg klantvriendelijk , snell en handige bezorging, ben heel goed geholpen

Ruud 27-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Website heel makkelijk, installateurs vrolijk oude machine weggehaald en nieuwe geplaatst.
Het track & tracé systeem is super.

Hanneke 27-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zoektocht eindigt vaak bij Bemmel & Kroon

Op de een of andere manier komen wij, als wij keukenzaken nodig hebben, altijd weer bij Bemmel & Kroon terecht. Door de prijs, maar ook door het advies en de service.

Matthias S. 27-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service voor een scherpe prijs

Duidelijke informatie op website, en bestellen gaat makkelijk. Wasmachine van Bosch geleverd aan de laagste prijs en de volgende dag al geplaatst. Het plaatsen kostr nog geen 10 euro en alle verpakkingsmateriaal wordt meegenomen.

Alex Bijloo 27-09-2018 In de winkel gekocht
Neckar 24 in Den Haag

Woorden zijn niet genoeg. Ervaring is het beste

Wij hebben meerdere keren en ook op het voormalige adres in Leidschendam diverse producten gekocht. Wasauromaat, een fornuis, koelkast, vriezers.
Zoiets doe je bij Bemmel & Kroon wanneer je zeer tevreden bent.
Vriendelijk personeel en goede service. Ook met de laatste aankoop DH710569 als order voor een vriezer is die tevredenheid niet gedaald.

b.elzen 27-09-2018 In de winkel gekocht
den haag

Goede afspraken qua tijd

Beste prijs het scheelde tussen de 35 en 85 euro ivm concurrent snelle levering. Ik kreeg ook nog vtv een belletje dat ze bijna voor de deur stonden

Fer 26-09-2018 Via de website gekocht

Mooi apparaat, geleverd volgens afspraak, scherpe prijs.

Scherpe prijsstelling t.o.v. concurrenten.
Snelle offerte.
Levering volgens afspraak.
Flexibel in levertijden.

R.Bomhof 26-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ten eerste is het product wat ik zocht hier het goedkoopste en goeie service via mail wat er gaat gebeuren als het product besteld is , daarnaast word het product de volgende dag al geleverd , super.Hier doet men wat word beloofd op de site.Klasse

Inge 26-09-2018 In de winkel gekocht

Wederom deskundige service en snelle levering!

September 2018
Vorig jaar hebben wij bij Bemmel en Kroon een kookplaat en een combi magnetron gekocht en waren zeer tevreden over de service en aflevering van onze aankoop. Een paar dagen geleden heeft onze condensdroger het begeven en wij zijn eigenlijk vrij snel weer bij Bemmel en Kroon terecht gekomen. Wij hebben weer goed en deskundig advies gekregen (dit in tegenstelling tot ons bezoek aan de Mediamarkt) Wij zijn vrij snel en voor een goede prijs geslaagd voor een warmtepompdroger van Siemens. Deze werd 3 dagen later al bezorgd en heeft inmiddels zijn eerste droogbeurt prima gepresteerd! Bij een volgende aankoop gaan wij zeker direcht naar Bemmel en Kroon!

Lisette 26-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en nette levering!

Bemmel en Kroon heeft een goede levering en is veelal de goedkoopste in witgoed. Hebben vaak een actie.

Dennis 26-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Het bestellen van de koelkast en magnetron was eenvoudig. De levertijd werd keurig gehanteerd. In de avond kreeg ik de e-mail om een afleverafspraak te maken. Deze heb ik gemaakt aan het einde van de week.

Op deze dag werden de 2 pakketten bezorg. Ik had verwacht dat de producten uit de verpakking werden gehaald en aangesloten, dit was niet het geval. Na informeren lijkt dit ook te kloppen. Geen probleem verder :-)

Peter 26-09-2018 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

De verkoper was duidelijk, had snel door wat wij wilden.

Prima winkel met veel keuze. Afspraken m.b.t. levering zijn geheel nagekomen.
De installateur (van AJ tec) heeft zijn werk vooralsnog prima gedaan, maar was bepaald niet vriendelijk.

Mahesh 26-09-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Happy with the purchase ..top class service :-)

I was lovely experience. Salesman was very helpful and explained everything in detailed. All the communication was prompt and delivery as planned. I am very happy with the purchase.

José 26-09-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

We hadden snel een nieuwe stofzuiger nodig. Op deze site was hij het goedkoopst (aanbieding van tien euro korting) en de volgende dag thuisbezorgd.