Deze score is berekend op basis van 2979 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 08-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke en goede informatie.

Goede en duidelijke informatie door middel van email, maar wel jammer dat het artikel niet voorradig was. (daardoor een 8 als waardering, anders zeker een 9) Het wachten viel uiteindelijk best mee.
Goede bezorgdienst met een zeer goede trace&track service.

harmar5@hotmail.com 08-03-2018 Via de website gekocht

levering vaatwasser

zeer tevreden over Bemmel & kroon

vaatwasser besteld volgens de consumentenbond beste koop !deze was niet meer leverbaar! kreeg een andere machine die duurder is zonder bij te betalen!!
zeer goede service.

alleen afspraak gemaakt om de oude machine mee te nemen maar volgens de chauffeur stond dat niet op papier .(beetje jammer)

Gerrit 08-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Doen wat ze beloven. Installatie is correct gedaan door een extern bedrijf. Vakkundige medewerkers. Goede web-site.

Bakker 08-03-2018 Via de website gekocht

eenvoudig te bestellen,vlotte service!

de eenvoudige manier van bestellen en zelf bepalen welke dag ,zonder de hele dag te wachten tevens
wordt men ongeveer een half uur voor de levering gebeld

Pieter 08-03-2018 Via de website gekocht

Goede, nette en snelle service

Overzichtelijke site met de juiste filteropties. Snelle bestelling, goede prijs en uitstekende levering: duidelijk aangegeven tijdslot met een constante update in de track & trace met realtime route-informatie, alsof je een Uber bestelt Ook werd er 30 minuten voor aankomst nog een sms-je gestuurd met de verwachte aankomsttijd De jongens hebben de wasdroger vliegensvlug naar boven gebracht en geïnstalleerd.

Hogenboom 08-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bij binnenkomst kwamen we in een Keurige mooie winkel en we werden gelijk begroet we hadden een verkoper die de tijd en kennis had.

G 08-03-2018 Via de website gekocht

Cheapest and next day delivery but rude delivery crew

Cheapest, next day delivery, which is great, if you don't mind a very rushed and rude delivery crew, who was in an incredible rush, so much so that it was rude, really. I had already turned off the water and electriciy supply, and pulled the machine forward into the middle of our utility room. Simply had left the water supply and waste pipes connected as I wasn't sure where they wanted to reconnect. First reaction was that I was told they would simply leave the new machine but not connect it as it was a) not disconnected and b) an "ínbouw" constellation, while the machine simply slides under a work top. Guess they saw it as a chance to save some time and get away quickly. I told them that they could connect the machine and leave it in the middle of the room, which they did in the end. Also, my request that they remove the packaging and take it away was clearly not very welcome, even though they grudgingly did so...

Anyhow, the machine seems to be working, so all is well so far.

Daniëlle 08-03-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ze hebben een goede service; snelle levering en duidelijke communicatie ten opzichte van de klant. Ze zijn telefonisch goed te bereiken en hebben een goed systeem betreffende de bestellingen en kunnen je op deze manier snel helpen en antwoord geven op je vragen.

koos bierhuizen 08-03-2018 Via de website gekocht

goede service

Goedkoop en een goede service via de website en een goede service voor het thuis bezorgen
ook een goede service voor het installeren van het product
en een goede service omdat ze het oude meenemen

willie 08-03-2018 Via de website gekocht

goede levering keurig zoals afgesproken

Duidelijke site, afspraken goed nagekomen netjes en goed.
Keurig de aangegeven levering nagekomen keurig op tijd.

WP 08-03-2018 Via de website gekocht

Prima service en geweldige nieuwe koelkast!

Ik heb bij Bemmel en Kroon een koelkast gekocht die uitverkocht bleek te zijn. Ik kreeg toen als service een duurder model met identieke specificaties. Dit model had betere scharnieren, een luxe flessenrek en mooiere afwerking. Uitstekende service! Ook het installeren verliep vlekkeloos, zeer aardige en nette monteur. Veel uitleg en heel flexibel over het wel of niet meenemen van de oude koelkast!

Duc 848 08-03-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering, duurdere uitvoering voor zelfde prijs!

Voor 2e maal apparaat besteld, snelle nette aflevering. Type was niet meer leverbaar toen een nieuwer en duurder type gekregen.

Jose 08-03-2018 Via de website gekocht

Prima shop.
We hebben voor deze shop gekozen omdat we bij de site van de bcc 15 dagen op de afwasmachine moesten wachten.
En bij de site van Mediamarkt het allemaal niet lukte om de betaling rond te krijgen .
Dus zijn we op zoek gegaan naar een ander ,
Waar het allemaal wel lukte en de volgende dag de afwasmachine keurig netjes werd af geleverd.

Apollo 07-03-2018 Via de website gekocht

Prima Service

Site was duidelijk. Shop informatief. Prijs goed. Afhandeling snel en correct. Installateur een vriendelijke vakman. Alle lof!

Apollo 07-03-2018 Via de website gekocht

Prima Service

Vera Jonker 07-03-2018 Via de website gekocht

Correct, snel en perfecte service!

Snelle levering. Goedkoopste prijs .perfecte service .Alles wordt direct correct bevestigd en 2 x een sms hoe laat bezorgd wordt. Bovendien vriendelijk en, behulpzaam transport personeel. .

John Deckers 07-03-2018 Via de website gekocht

Goeie Service , uitleg en snelle levering

Goede en snelle info over produkten en ze hebben zelfs voor ons een kookplaat besteld die ze niet in hun assortiment hadden en een heel scherp aanbod gemaakt voor de produkten die we samen hebben besteld
Ze hebben een ruim aanbod van kwalitatief goede apparaten tegen hele scherpe prijzen en goede uitleg als men daar behoefte aan heeft .

Sanders 07-03-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima geholpen

Goed advies, prima prijs,.snel geleverd. Fijn dat er een dag van tevoren een tijd wordt aangegeven en een belletje half uur van tevoren

Peter1967 07-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Verkoper hield rekening met het feit dat ik alleen s'middags thuis was en ik kreeg binnen een uur te horen dat de levering tussen 15:00 en 18:00 uur zou zijn. Gisteren ochtend was mijn oude wasmachine overleden en nu staat de nieuwe al fijn te draaien.

C.J. Bentveld 07-03-2018 In de winkel gekocht
Hazerswoude

Fijne verkoper en goeie service

de winkel is erg mooie en overzichtelijk. heel groot assortiment.
goede gratis parkeerplaats.
en snelle service.

Ruud van Tienhoven 07-03-2018 Via de website gekocht

Goede en correcte service

Ik heb deze shop geselecteerd op basis van de kost prijs en heb het product ontvangen zoals aangegeven door de web shop en alles is duidelijk te volgen via track & trace en via sms berichten over de aflevertijd.
Echt perfecte service en zeer correct personeel.

Frans Megens 07-03-2018 Via de website gekocht

service boven alle verwachtingen !!!

Ben wezen surfen op het net en zo gekomen bij BEMMEL & KROON duidelijke site maar "prijs op aanvraag hierbij dacht ik aan een paar dagen op een prijsopgave voor een afzuigkap van Siemens de LF91BA582S maar binnen 5 min.al een mail met een prijs waar ik nog een keer om heb gevraagt . Dit hadden wij ZEER zeker niet verwacht ; Een order geplaatst en ordernummer ZTW661889 gekregen. Nu wachten op aflevering , dit was ook een feest opzich , nog nooit zon mooie tracking gezien eentje waar je de auto kunt volgen tot in de straat .Al met al kijk eerst even op BEMMEL & KROON zonder spijt !!

Koen 07-03-2018 Via de website gekocht

Snel en goed!

Enige reden om niet een 10 te geven is dat de bezorging niet gekozen kan worden. Om 8 uur in de ochtend ontvang je bericht hoe laat ze komen (blok van drie uur) en dat is het. Verder niets dan lof.

M.J 07-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Goed advies en prima service

Ik heb een nieuwe wasmachine gekocht in de winkel.
Na een uitstekend advies waarbij goed werd ingegaan op de Door mij gestelde vragen, is de wasmachine de volgende dag keurig op tijd bezorgd en op zijn plek gezet. Aangesloten en wel. De oude machine werd mee terug genomen.

Aukje 07-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering: maakt waar wat het belooft!

Ik zocht een duurzame en voordelige stofzuiger. Bemmel & Kroon was de meest voordelige keuze.
's Avonds om 20.00 uur besteld de volgende dag om 15.00 uur had ik de stofzuiger in huis.
's Morgens kreeg ik een mail met daarin vermeld een leveringsindicatie met een marge van 3 uur.
Vlak voor de levering nog een sms-bericht met daarin de specifieke leveringstijd. Kortom, prima service: Bemmel & Kroon een bedrijf dat waarmaakt wat het op de site beloofd!

Jacqueline 07-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende kwaliteit, goedkoopste prijs, super service

Op maandags vaatwasser besteld, maandag direct mailtje terug dat het model dat ik besteld had niet meer voorradig was. Maar dat ze mij de opvolger van het huidige model konden aanbieden tegen de oude prijs. Dat betekent een nieuwer en duurder apparaat tegen een goedkopere prijs en nog eens 20 euro korting. Ik zeg een warme douche voor dit bedrijf. Tevens keurig tot in mijn keuken bezorgd.

Dennis Doomen 07-03-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en denken goed mee bij de levering

Goede overzichtelijke website met zeer scherpe prijzen. Heb er inmiddels een vaatwasser, een combioven, een koelkast en nu een vriezer van Siemens gekocht. De installatiekosten zijn redelijk aan de hoge kant, maar ze hadden snel tijd voor mij. Gelukkig hadden ze ook snel door dat het verkeerde apparaat besteld had (inbouw i.p.v. onderbouw), maar dat kon gelukkig telefonisch opgelost worden. Het verschil werd de volgende dag al weer teruggestort.

Roel 07-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede service én goede prijs kan dus wel

Eigenlijk kopen we al jaren alle witgoed bij Bemmel en Kroon. De prijzen zijn vaak de laagste. De service in de winkel is uitstekend, het bestelproces verloopt voorspelbaar en snel en de inbouwservice (door AJtec) is ook prima.

Het enige nadeel dat ik kan vinden is dat bij aflevering je een dag krijgt toegewezen en de dag ervoor pas een tijd, waardoor je die dag eigenlijk helemaal vrij moet houden.

Brakenhoff 07-03-2018 In de winkel gekocht
Forepark

snelle beleefde service

Grote uitgebreide keuze op elk keukengebied
Ruime parkeer gelegenheid
Goede vriendelijke rustige uitleg van apparatuur

Karin 07-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte uitleg.
Kortom alles perfect.
Tot volgende aankoop.

GC 06-03-2018 Via de website gekocht

Goede ervaring aankoop wasmachine, koelkast ook hier gekocht

Bij dit bedrijf ervaar ik bij de medewerkers die je te woord staan een sfeer van behulpzaamheid die niet aangeleerd is zoals je bij banken wel het gevoel krijgt, En ook degenen die afleveren hebben datzelfde. Daar let ik altijd op omdat dat naar mijn idee iets aangeeft over de bedrijfscultuur, nl dat de medewerkers er met plezier werken en naar mijn idee zit het dan meestal met de service ook wel goed. Dat hebben wij ook ervaren rond de aanschaf van onze wasmachine die we konden omruilen. Verder vwb de levering: Was idd de volgende dag met een email over het tijdvak van de levering.

Ton 06-03-2018 Via de website gekocht

In 1 dag en op tijd geleverd!

Bij Bemmel en Kroon een Grohe Red besteld; laagste prijs en na even bellen (op voorraad?) via de webshop besteld en volgende dag geleverd. Voor levering netjes bericht op wat voor tijdswindow (rond 1520 en ja precies op tijd) dit zou plaatsvinden. Perfect geregeld!

Zia 06-03-2018 Via de website gekocht

Gratis 5 jaar garantie was een leuke extra.

Vanwege de gratis extra garantie bij deze winkel besteld.
Maar de bezorging door Dynalogic vond ik iets minder omdat je pas op de bezorgdag om 8u een tijdsindicatie van bezorging krijgt . Ik zou dat liever de avond vtv weten.

Marja 05-03-2018 Via de website gekocht

keurig geregeld

onze vaatwasser moest vervangen worden, dus hun gebeld voor een nieuwe goede prijs afgesproken en een datum voor plaatsen. Keurig de avond voor plaatsen een mail welke tijd ze zouden komen en de volgende dag een telefoontje dat ze er binnen 20 min zouden zijn. Dat vind ik top geregeld en goed gecommuniceerd.
daar houd ik van dus Bemmel& Kroon Bedankt!! met vriendelijke groet Marja

Engelien 05-03-2018 Via de website gekocht

Aankoop

Goede begeleiding track en trace en correcte levering snel en gemakkelijk te ontdekken.geen gedoe en correcte aflevering

Marinus 05-03-2018 In de winkel gekocht
cruquius

Marinus Nagtegaal

Mooie zaak goede service en vooral deskundig personeel niet opdringerig en je kan alles vragen.
ik heb al goede ervaringen gehad met Bemmel en Kroon.

Danielle de Zwart 05-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Op zaterdag bestelden wij een droger, op maandagochtend ontvingen wij een e-mail met daarin de verwachtte bezorgtijd (tijdslot van 3 uur) en 20 minuten vooraf aan de bezorging werd er gebeld om te melden dat men onderweg was (dus niet thuis hoeven wachten). Ik had niet gezien dat je voor levering op de verdieping moest bijbetalen, De heren bezorgers waren zo lief om de droger toch voor mij naar boven te tillen. Absoluut goede service

Tevreden 70+er 05-03-2018 Via de website gekocht

snelle en correcte levering, zelfs met zondag ertussen.

Webshop voor 70+ erg gebruikersvriendelijk, dus bestelling makkelijk te plaatsen.
Enige leverancier met aanbieding voor dit artikel

Nathalie Hemelrijk 05-03-2018 Via de website gekocht

Super goede service, heel snel geleverd en top bezorgers!

Het was heel makkelijk om te bestellen, overzichtelijk en snel geregeld. Het traject na de bestelling ging ook super snel. Ik had meteen de bevestiging binnen en een mail over de routing voor de bezorging.

Top! 05-03-2018 Via de website gekocht

Geweldig service, top geregeld

Van bestelling tot levering gewoon top geregeld met een logistieke 10!
Transporteur Dynalogic communiceert en informeert, ik zou niet weten war nog een verbetering in zou moeten zitten. Voordat ik de vriezer Liebherr GNP 1913-21 bestelde las ik negatieve reviews over dat de motor veel geluid zou produceren en over een harde aan/uit klik. Hij draait nu een paar dagen maar geen van dit alles. Misschien dat Liebherr de motor heeft gemodificeerd. Prima diepvriezer!

Parsa 05-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Nogmaals Geweldige Service! De wasmachine die we hadden besteld was niet meer op voorraad (samsung WF80f5e3paw) en we hebben voor het zelfde geld een nieuwe model (Samsung WW80k5400ww) met Addwash fuctie die 100 euro duurder was gekregen. Alles de volgende dag bezorgd en geïnstalleerd. Ook hebben ze onze oude wasmachine meegenomen.

Bas 05-03-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Zeer goede site, snelle levering door keurige koerier! Dit bedrijf is ook de goedkoopste die wij konden vinden.

Annelies 05-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

geweldige service

DE site is perfect en je kan er zowat alles vinden, ik ben zelf naar de winkel geweest om te kijken hoe de oven werkte en hoe hij er precies uitzag. Mooie bosch oven gekocht met stoom functie, order nr 666219-1. Nu maar aan de slag om lekkere dingen te maken, kan zelf bij bosch innnovation centre een afspraak maken om het een en ander uit te proberen.

Jolanda 05-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Gekozen voor Bemmel en Kroon door de lage prijzen. Onze bestelde combimagnetron was niet meer op voorraad daarom duurdere versie gekregen voor zelfde prijs. Super geregeld.

n.k 04-03-2018 Via de website gekocht

Top service!

Snelle levering. Keurig mailcontact.
Jammer dat je extra moet betalen voor levering op eerste verdieping.

Ron Sanberg 04-03-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Goed advies, snelle levering

Na overlijden van onze vaatwasser op zoek gegaan naar een nieuwe.
In de winkel aangegeven wat belangrijk voor ons is en daar een zeer goed advies over gekregen.
Verkoper was aardig en niet zo een "opdringerig" type.

Sandra 04-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle sevice

Ik heb gisteren on line een wasautomaat besteld en vandaag bezorgd. En nog met een geweldige korting

MissKoopje 04-03-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, korting en snelle correcte levering!

Al eerder bij Bemmel & Kroon besteld, heel goed gegaan. Ook nu (stofzuiger) heel gemakkelijk besteld, duidelijke site, kreeg nog een extra korting en nu, dag later kan ik al aan de slag! Fijn ook dat de levering zo gemakkelijk kon worden gevolgd, kon daarom goed inschatten wanneer de bezorger zou komen.

Van Remmen 03-03-2018 In de winkel gekocht

Efficient en klantvriendelijk

Prima zaak. Voor vragen goed bereikbaar. Heldere informatie op de site en in de winkel. Levering volgens afspraak en op tijd, ook fijn installatiebureau kort na levering kundig geinstalleerd. Goede service.

Renate 03-03-2018 Via de website gekocht

Toppers??

Ben zo blij met mijn nieuwe wasmachine 😁
Top winkel en top service met bezorgen. Dikke duim voor jullie