Deze score is berekend op basis van 3294 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bosch, Siemens 13-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb op internet gezocht alles wat ik nodig had (vaatwasser, wasmachine, fornuis) en het was lang zoeken. Ik ben uiteindelijk bij kieskeurig.nl terecht gekomen en daar heb ik alles gevonden voor een ongelofelijk lage prijs! Toevallig was het bij dezelfde winkel wat alles voor het beste prijs beschikbaar was, het kon gratis bezorgd worden naar Zuid-Limburg, en om meer informatie te krijgen over alles wat ik ging kopen was er een aardige meneer die alles rustig met veel geduld heeft uitgelegd. Ik heb de grootste waarderen voor zijn hulp, voor zijn tijd, voor zijn attentie, en voor zijn goed advies!

GvdW 13-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Onze vaatwasser begaf het plotseling, om acht uur die avond besteld en de volgende morgen al in huis! Prima service.

Robert 13-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering! ?? ??

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Warmtepompdroger in de avond besteld en de volgende dag al bezorgd.

Joey 13-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering & goede prijs kwaliteit

Gewoon snel geleverd (binnen 2 dagen), netjes via Dynalogic waardoor ik mijn bestelling kon volgen en het product is uitstekend voor de prijs die ik betaald heb.

N. Ninos 13-10-2017 Via de website gekocht

Fantastische service keurig netjes.

Ik was huiverig om iets online te kopen. Maar toch geprobeerd en wat een goed plan. Nadat ik via internet de wasdroger had gekocht, had ik nog vragen. Ik kreeg direct antwoord fantastisch. Mijn huivering om online iets te kopen, is door dit bedrijf helemaal weggenomen. Ik ben super blij en wil dit graag delen.

T. van der Steen 13-10-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Goede website, mogelijkheid om te vergelijken, prima prijzen, duidelijke informatie en snelle levering (de volgende dag). Goede uitleg door medewerkers en keurige afhandeling.

Leen vsn der Kaaij 13-10-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Services gerichte medewerkers

We hebben bij bemmel-kroon uiteindelijk hier onze mooie keuken gekocht incl. een bekend merk keuken apparaten omdat ze meedenken met de klant, ze zijn vriendelijk, scherpe prijzen en een uitstekende service.

J. Schrijvershpf 13-10-2017 Via de website gekocht

Super prijzen, snelle reactie

Gekozen voor veiligkopen.nu vanwege de lage prijzen en het brede assortiment. Snelle reactie op de vragen die ik per email stelde en goede punctuele levering.

lesley molenaar 13-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, vriendelijke bezorgers. Droger in goede staat ontvangen en een scherpe prijs. Zeer tevreden.

Michiel 13-10-2017 Via de website gekocht

Snel, goed en goedkoop!

Een duidelijke, gebruiksvriendelijke website. Snelle levering. Aanrader! Bij toeval op de site van Bemmel & Kroon beland. Ik had eerder van hun bestaan moeten weten!

Lory 13-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Per toeval ontdekt, koelkast besteld vanwege de laagste prijs op het internet , optie fullservice en binnen een dag geleverd!

Mary 12-10-2017 In de winkel gekocht

prima Service

Snelle levering goede voorlichting bezorger stelde zelf voor slang aan te sluiten zodat waterreservoir niet geleegd hoeft te worden prima meedenken

Frits vd Kant 12-10-2017 Via de website gekocht

Beter dan besteld voor hetzelfde geld

Veiligkopen leverde en betere vaatwasser dan besteld, aangezien het bestelde model niet meer leverbaar was. De bezorging en aflevering verliepen uiterst correct. Model webwinkel met scherpe prijzen en prima service

Mich47 12-10-2017 Via de website gekocht

Super tevreden!

Voor onze tweede aankoop groot-elektro niet getwijfeld, en terug gekozen voor deze shop.
Goede prijs, ruim aanbod en correcte levering.

perry 12-10-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service

Koop alle apparaten bij Bemmel en kroon, prijzen zijn scherp en service is perfect. Makkelijk om online te shoppen.

D. Petkovic 12-10-2017 Via de website gekocht

Ik en echt tevreden

1. Ik heb persoonlijk offerte gekregen, met advies op maat
2. Een medewerker heeft mij teruggebeld om beter te begrijpen mijn aanvrag
3. Bezorgers hebben 1h voor de aankomst gebeld
4. Ze hebben de machine geplaatst op gewenste plaats zonder fouten

In deze tijden, met veel slechte, generieke service, deze bedrijf beoordeel ik met puur 10. Bedankt!

Rob Cramer 12-10-2017 Via de website gekocht

snelle en goede levering,goede communicatie dmv mail en sms

overzichtelijke website , goede vooraad en snelle levering alles volgen afspraak geleverd en oude apparaat netjes meegenomen en nieuwe wasmachine op de juiste plek gezet.

Ben- Bewonerscommissie 12-10-2017 In de winkel gekocht
rijndijk

leeglopen vaatwasser in lift

Hallo beste aanstaande kopers van een vaatwasmachine bij van Bemmel & Kroon.
Bij mijn buurvrouw in het flat is een vaatwasmachine geleverd en geinstalleerd.
De oude vaatwasser werd meegenomen inclusief het water wat er nog in zat.
De afvoerslang hooghouden zodat het water er niet uit kan lopen is dan een simpel
gedachte om het water niet onderweg te verliezen. Te simpel gedacht dus. De gallerij nat.
de lift nat , 2 literwater opgedweild( uit de lift) en de hal was nat. Reaktie van Bemmel en Kroon
'' ruim het zelf maar op '" De bewoonster is 76 jaar. Namens deze bewoonster heb ik contakt met Bemmel en Kroon gehad. Op het moment dat ik zei , dit gesprek neem ik op, wilde hij niet zeggen dat de bewoonster het zelf op moest ruimen. Met een ander persoon kreeg ik ook geen toezegging omdat ik het gesprek opnam. Een flat met bewoners van 60 tot bijna 100 jaar oud het risico laten lopen dat ze uitglijden is behoorlijk A-Sociaal en ik zal de flat bewoners hiervan in kennis stellen aangaande de service van dit bedrijf. schandalig hoe er met de klanten wordt omgegaan . Ik beveel , door deze slechte service, de bewoners geen aankoop bij Bemmel & Kroon te doen en zal ze begeleiden naar een beter service gevende winkelketen. Jammer V&B
Bij deze de nare ervaring van ons, mij en de koopster en hoop dat ze er wat van leren.

Hendriks 12-10-2017 Via de website gekocht

Top Service

top service. 's avonds om 21:30 besteld, volgende dag 13:00 uur afgeleverd. Het bestelde product was niet meer leverbaar en er werd zonder extra kosten een vergelijkbaar duurder product geleverd. Top geregeld.

J. Dronkers 12-10-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den haag

Product (vlakscherm afzuigpak Zanussi ZHP62370XA) is tijdig geleverd en snel geplaatst door vriendelijke monteur.

Levels 12-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Meerdere websites boden de diepvrieskast voor het laagste bedrag aan maar alleen BemmelenKroon verlengde de gerantietermijn gratis van 2 naar 5 jaar

E Vdschrick 12-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden en makkelijk

In enkele klikken het gewenste besteld. Werd geleverd en geplaatst op de gevraagde datum. En betaling gebeurde via betaalkaart bij levering, dus veilig.

Patty 12-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Oprechte eerlijke en betrouwbare service!

Afgelopen week een droger en wasmachine gekocht, uitvoerige en geduldige uitleg gehad om zo bij de droger/wasmachine uit te komen die aan onze wensen voldoen. Achteraf ook niet het idee gehad dat we teveel betaald hebben. Ook de levering door de 2 "mannen" van van Bemmel & Kroon was geweldig! Vakkundig geplaatst met een lach, zelfs super behulpzaam met ons oude setje naar onze dochter te brengen was geen probleem! Waar vind je in deze tijd nog "mensen mens" bezorgers die je echt willen helpen ipv haast en op schema rijden. Wat mij betreft verdienen ze een pluim!

Peter Bronsema 12-10-2017 Via de website gekocht

Snel en ter zake kundig

Duidelijke website met veel info betreffende de apparatuur en een vergelijkings mogelijkheid tussen de modellen.

Juco 12-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Een uitmuntende shop met héél veel keus en erg scherpe prijzen.
Uitstekende communicatie via de mail omtrent de levering.
M.a.w. Ze maken waar, wat ze beloven.

Jozef 12-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede ervaring met deze shop. Wordt goed en deskundig geholpen. Je wordt meteen geholpen als je belt.
Mijn vorige wasmachine was een Siemens, die het na 8 jaar had begeven.
Toen ik belde met Siemens stond ik een half uur in de wacht. De eerstvolgende keer dat ik belde, gaf ik het na 15 minuten wachten maar op.
Daarom niet meer voor dat merk gekozen, maar een Bosch gekozen.
Snelle levering bij Bemmel en Kroon.
Ben echter niet tevreden over het externe bedrijf dat de wasmachine kwam plaatsen.
Ze waren onzorgvuldig, stootten met hun steekkar mijn kast en wilden weggaan terwijl de wasmachine wiebelend op zijn plaats stond.
Toen ik vroeg of ze geen waterpas hadden om de boel waterpas te zetten, kreeg ik als antwoord: Dat doen we nooit.
Toen reikte ik mijn eigen waterpas aan en met wat tegenzin werd de wasmachine waterpas gezet.
Maar over Bemmel en Kroon zelf ben ik zeer tevreden.

Joery 12-10-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Alles is duidelijk, de prijs is in orde, communicatie + afhandeling is snel duidelijk en goed geregeld!
Mvgr, Joery Akkermans

Jonathan 12-10-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel

Helemgoedekope en snelle service. Levering volgende dag. Niet helemaal duidelijk op de website of ze ook komen plaatsen, uitpakken en installeren. Was blijkbaar niet niet geval. Wel kwamen ze ondanks afgesloten centrum toch de vriezer leveren. De chauffeur was wel wat chagrijnig, maar dat is te begrijpen.

Marco 11-10-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Gedegen advies en optimale service

Wij waren op zoek naar een gaskookplaat (gas op glas) en een afzuigkap voor onze bestaande keuken. Na vele omzwervingen en bezoeken bij andere winkels, werden we bij Bemmel en Kroon toch echt het beste geholpen en geadviseerd. Er werd geluisterd naar onze wensen en daarop is er een gedegen advies gegeven. We werden zelfs nog doorverwezen naar het inspiratie huis te Hoofddorp, waar wij ook zijn gaan kijken en konden we diverse merken aanschouwen. Hier hebben wij de keuze gemaakt voor een Siemens gaskookplaat en Siemens afzuigkap. Vervolgens onderweg telefonisch contact gezocht met een verkoper en hij had dezelfde avond al een offerte voor ons gemaakt met een hele scherpe prijs voor beide artikelen, welke wij die avond ook al in opdracht hebben gegeven. Woensdag 4 oktober besteld en op woensdag 11 oktober al geleverd. Echt TOP! Aflevering was keurig, waarbij de artikelen erg goed verpakt waren tegen beschadigingen en de betaling via pin verliep eveneens soepel. Geen problemen en in 1 woord fantastisch. Wij weten in ieder geval waar wij voortaan onze spullen gaan halen.

Benny 11-10-2017 Via de website gekocht

Prima service en zeer goede afwikkeling van de bestelling

Zeer overzichtelijke site , prima prijzen en zeer concurrerend , makkelijk alles te vinden en gebruiksvriendelijk

Giny Feenstra 11-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service. Correctie afhandeling

De site was gebruiksvriendelijk en de levering was keurig. Erg betrokken medewerker gesproken aan de telefoon. Hij heeft erg veel moeite gedaan om de levering snel en correct af te handelen.

EA 11-10-2017 Via de website gekocht

VERRASSEND DE BESTE

Bestel nagenoeg 80-90% online. Van kleding tot aan apparatuur. Altijd gedaan bij de gerenomeerde bedrijven als Coolblue, Bol en Zalando. Nu heel toevallig een bestelling geplaatst bij 'van Bemmel & Kroon'; omdat die andere bedrijven niet het product snel op voorraad hadden en zelfs duurder waren. Lang verhaal kort te maken; ik ga vaker bij vB&K bestellen. Prijsconcurrerend, duidelijke internetpagina en zeer goede bezorging en informatievoorziening!! Keep up the good work!

Kurt 11-10-2017 Via de website gekocht

Vlotte eb duidelijke afhandeling order

Duidelijke website met concurrentiële prijzen. Er was een vlotte afhandeling van het geplaatste order en duidelijke omschrijving van wanneer het order zou geleverd worden. Ook het zelf bepalen van de leveringsdatum is een positieve service, net als de track and trace service.

J. Peereboom 11-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Aanrader!

Vriendelijk begroet bij binnenkomst, al vlot een medewerker die onze vragen wist te beantwoorden. Het was duidelijk dat deze medewerker goed wist waar hij het over had. Goed advies gehad, product aangekocht en laten plaatsen. (inbouw) Zeker een aanrader!

Wat wordt hier bedoeld? 11-10-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Uitgebreid assortiment. Zeer snelle bezorging. Zou tussen 12 en 15 bezorgd worden. Ik werd om 11.40 gebeld dat ze er om 12 uur waren. Ze waren precies op tijd en hebben de wasmachine geplaatst. Ze wilden hem ook aansluiten maar dat heb ik zelf gedaan.

Zana 11-10-2017 Via de website gekocht

bestelling met ordernummer BKI632836 roomservice!

Ik kwam deze shop tegen via Internet, de prijs trok me aan welke voordeliger is dan concurrenten. Eenmaal besteld een topservice ervaren! Snelle levering en afhandeling!

Joop Koopman 11-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag Neckar 24

Deskundig en klantvriendelijk

We gaan na een eerste oriëntatie op het internet voor aanschaf van witgoed en dergelijke altijd eerst naar Bemmel & Kroon en slagen altijd omdat de aangeboden keuzemogelijkheden groot genoeg zijn, zo ook het deskundig advies over de aanschaf waarbij goed wordt ingespeeld op onze eisen en wensen en de prijs-kwaliteitsverhouding.

M. Lageveen 11-10-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Na de bestelling van een Bosch koel/vriescombinatie bleek deze uitverkocht en moest deze besteld worden. Omdat dit niet was aangegeven en wij direct een nieuwe koelkast nodig hadden hebben we na telefonisch contact een andere uitgezocht die €20 duurder was. Dit bedrag werd niet gerekend. Dus prima opgelost, goede service en snel geleverd.

Walter 11-10-2017 Via de website gekocht

Meer dan belooft.

Ik had een Aeg vriezer besteld. Deze bleek niet meer leverbaar en ik kreeg een aanbod om een duurder model te nemen voor dezelfde prijs. Ik werd middels mails over levering, tracking ect. steeds goed op de hoogte gehouden. M.b.t. levering deed men precies wat met belooft. Super service !

Rob Kramer 11-10-2017 Via de website gekocht

Supergoedkoop en supersnel

Via Google kwam veiligkopen.nl als goedkoopste uit de bus voor de Novy afzuigkap die ik zocht. Met een snelle levertijd en de garantie dat ik het nieuwste model zou krijgen. Het is allemaal uitgekomen. Zeer tevreden met deze bestelling.

Y. van Maarle 11-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Fornuis prima, plaatsing kan beter

Koopadvies prima, fornuis goed.
Plaatsing minder: Gasslang komt tegen de achterwand van het fornuis aan. Ik las later in het instructieboekje dat dit niet goed is. Het had ook niet gehoeven als de slang aan de andere kant gemonteerd was, waardoor hij recht had gelopen.

Arthur 11-10-2017 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk

Uitermate goed en vriendelijk geholpen door medewerker in de winkel te Zoeterwoude.
Snelle levering en alles netjes aangesloten en opgeruimd.
Zeer blij met onze wasmachine en droger!!!!

Coachfmvos 11-10-2017 Via de website gekocht

Wel aansluiten, niet afsluiten

De mannen die de wasmachine kwamen brengen vertelden dat ze wel mochten aansluiten maar de oude wasmachine niet mochten afkoppelen. Typisch een managers besluit. Ik koop niet weer bij dit bedrijf. Ik betaal voor een totaal service, niet voor managersidioterie!

Marcel 11-10-2017 In de winkel gekocht

Alleen nog maar Bemmel & Kroon

Via de zeer gebruikersvriendelijke website vele apparaten reeds aangeschaft.

Voor de laatste aanschaf van een grote gaskookplaat voor in het kookeiland eerst de website bekeken en daarna naar de Bemmel & Kroon winkel in Zoeterwoude geweest om toch even het product te bekijken. Wat een prachtige winkel met zeer vriendelijk en professioneel personeel.
Gaskookplaat uiteindelijk aangeschaft incl montage.

De gaskookplaat is gisteren netjes gemonteerd door de reeds bij ons bekende installateur via Bemmel & Kroon die 20 minuten voor aankomst even opbelt.

Raymond 11-10-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

De winkel weet wat een klant wil . Snelle levering en goede service. Klantgerichtheid zo als het moet zijn.

B. de Vries 10-10-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Binnen no time is alles geregeld en de volgende dag alles geïnstalleerd. Een vriendelijke verkoper, zeer nette jongens die de koel- vriescombinatie kwamen afleveren en een zeer deskundige monteur die het gevaarte binnen een half uurtje heeft gemonteerd!

Robert 10-10-2017 Via de website gekocht

Super Wasdroogautomaat en perfecte aflevering

Laagste prijs via internet. De bezorging verliep netjes op het afgesproken tijdstip. De bezorgers waren zeer professioneel en vriendelijk.

Lory 10-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Pim 10-10-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Snelle service, volledige montage, alles perfect afgewerkt en getest, geen rommel achtergelaten, prettig personeel!

Veronica van der Werf 10-10-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Heb een Samsung eco bubbel wasmachine gekocht oder nummer BKI633054. Deze is perfect afgeleverd, een vriendin was bij de aflevering. Zelf kon ik er niet bij zijn door een fysieke beperking lag ik op bed. Ze hebben alles netjes aangesloten zoals was afgesproken. Wij konden meteen een was draaien.