Deze score is berekend op basis van 2959 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ldebruyn 11-04-2014 Via de website gekocht

simpel, alles verloopt 100% zoals overeengekomen van bestelling tot levering

matoonen 10-04-2014 In de winkel gekocht
Leidscheveen

Vriendelijke verkoper. De mannen die de wasmachine kwamen plaatsen waren keurig, beleefd, netjes en erg behulpzaam en klantvriendelijk.

De keuze van het product was ruim voldoende aanwezig.

Ik zou deze winkel zeker aan iedereen aanbevelen.

janmuelder 10-04-2014 Via de website gekocht

Via internet alles geregeld. Moest een oude vaatwasser vervangen worden. Met de bijlage vaan maten wwist ik zeker dat het zou passen.

Kreeg de dag vooraf keurig eenmail hoe laat ze zouden komen van het installeren

Zeer veel keus! (te veel ...)

Plezierige installalateur en keurig werk.

kapster 10-04-2014 In de winkel gekocht
Voorburg

Wij zijn goed voorgelicht,en een prettige verkoper,die zijn vak verstond.

Goed telf. contact van hoe laat de monteur zou komen.

Ruime keuze dus je slaagt altijd.

Heb in 6 maanden een wasm.en een koelkast gekocht,en de service is prima.

Dat de klant ook echt er een goed gevoel krijgt als je er wat koopt.

H32 09-04-2014 In de winkel gekocht
Hazerswoude-Rijndijk

Uitgebreide en goed bereikbare showroom goed bereikbaar.

Attente en deskundige service in showroom zoals we dat gewend zijn hier.

Redelijk uitgebreid

Iemand uit de buurt die de showroom kan bezoeken zou ik dit zeker aanbevelen

Geen klachten. Ook de aangeboden montageservice door de firma Ajtec verliep vlekkeloos.

281161 08-04-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

In de winkel geweest in plaats van de webwinkel.Nu konden we ter plaatse alles bekijken en opmeten.

Zeer goed geholpen in de winkel, verkoper wist waar hij het over had en gaf deskundig advies.

In de winkel is volop keuze en overzichtelijk alles goed geprijst.
Top

De winkel ziet er zeer verzorgd uit, personeel helpt je correct.
De prijzen zijn goed concurrerend met internet.

We zijn correct geholpen, we konden het artikel laten leveren op de dag dat het ons uitkwam. Het artikel is op tijd geleverd en de chauffeur belde 20 Min voor levering.

Boortje80 08-04-2014 Via de website gekocht

Vriendelijke bezorgers 10 min van tevoren gebeld dat ze er zo zouden zijn.

Goede uitleg van het geleverde apparaat snel geleverd vriendelijk ter woord gestaan gewoon prima service. Ik zal bij mijn volgende aanschaf zeker weer bij hun kijken als ik wat van mijn gading vind.

hentoos 07-04-2014 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen in huis

goede planning volgens afspraak

van alles nonder een dak

mijn ervaring

alles volgens afspraak en de prijs was heel aantrekkelijk

Hennie-Leny 07-04-2014 Via de website gekocht

Lekker vanuit je stoel de keuze maken

Snel en duidelijk de levering welke datum en tijdstip

Veel keuze !!

Goede prijs en geen gedoe met winkels aflopen

Ik ben zeer te vreden over de bestelling van mijn vriezer een snelle levering, fijne bezorgers, alles is netjes verlopen en ook nog 2 hoog de trap op keurig gedaan. De betaling ging ook perfect. Ben hier heel blij mee .....

pverbruggen4563 07-04-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Wij zijn in de winkel geweest omdat we dichtbij wonen en ook hier prima service en rustige sfeer geen verkopers die opdringen maar eerlijk en goed advies in een mooie winkel.

Prima service en snelle levering keurige overzichtelijke e-mails om je op de hoogte te houden en een belletje dat men eraan komt. kortom dik tevreden

Keurig op de 2 verdieping geplaatst en oude meegenomen geen rotzooi en prima uitleg over het gebruik kortom top zaak.

W.J. Aalders 07-04-2014 In de winkel gekocht
Forepark

snel, netjes en adequaat

bijzonder vriendelijk en heel net uitbesteed t.a.v. plaatsing van de vaatwasser en enkele weken daarvoor van de wasmachine op de 1e etage

van alle markten thuis

kan eigenlijk niet beter, maar een 10 is "te"

kan aan de beoordeling niets toevoegen, snelheid is uitstekend

Delftenaar17 07-04-2014 Via de website gekocht

Bestellen is een eitje en zonder gedoe.
En dit alles voor de laagste prijzen.

Komen de afspraken na en je kan zelf opgeven wanneer je iets wat bestelt is kan laten leveren. Zelfs als jezelf installeert kan men hulp inroepen bij Bemmel en Kroon en krijgt men een goed advies waar geduld een hoofdrol speelt.

Zeer groot assortiment en het meeste gewoon op voorraad.

Al meerdere spullen bestelt en nooit teleurgesteld.

Tot nu toe geen negatieve punten aan deze winkel. Komen hun afspraken na.

Herr Meijer 07-04-2014 Via de website gekocht

raijmaekers 05-04-2014 Via de website gekocht

Ideaal dat het aan huis wordt afgeleverd.

alles is volgens afspraak verlopen.

Uitgebreid assortiment.

Gemakkelijk om zo te winkelen.

Duidelijke foto's van de producten met een goede en duidelijke beschrijving. Eenvoudig in te vullen bestelformulieren en men komt de afspraken goed na.

Hmeijer 03-04-2014 Via de website gekocht

Internet bestelling. Meteen zien wanneer er geleverd kan worden. Betaling via allerlei mogelijkheden.

Wasmachine zonder extra kosten naar verdieping 2 gebracht. Keurig 20 minuten van te voren de melding dat ze er aan kwamen, exact op de afgesproken tijd.

Voor iedere wens en portemonnee een passende oplossing.

Zonder problemen snel het nieuwe apparaat in huis.

joverd 03-04-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

De koel/vries combinatie werd keurig tussen de afgesproken tijden en zelfs op de camping afgeleverd. Chapeau!!

Er zijn ons diverse modellen getoond en uiteindelijk kwamen we bij de beste koop en beste keus terecht.

Bemmel & Kroon Zoeterwoude een uitstekende keus en goede service.

Geen motivatie nodig, omschrijving is voldoende.

annazegers 03-04-2014 Via de website gekocht

S,Middags om1400 uur besteld de andere dag om 1600uur keurig afgeleverd.De betaling naar wens verlopen.Perfect geholpen

Alphons69 03-04-2014 Via de website gekocht

Achter me beeldscherm een wasmachine uitzoeken.
voor mij de eerste keer maar wat is dit makkelijk.
Meteen bevestiging van bestelling.

Ik zou Bemmen en Kroon inzake de service aan een ieder aanbevelen

Achter me beeldscherm een wasmachine uitzoeken. voor mij de eerste keer maar wat is dit makkelijk. Meteen bevestiging van bestelling. Tijdens het bestellen had ik vergeten aan te klikken dat ik een wasmachine retour had. Meteen de volgende dag gebeld... werd genoteerd en ook hiervan een schriftelijke bevestiging. Bij aflevering waren de chauffeurs zeer vriendelijk de wasmachine netjes waterpas neer gezet en aangesloten .

sacranie 02-04-2014 Via de website gekocht

Na een vergelijk op Kieskeurig kwamen we uit op dit model wasdroger. De prijs van deze winkel was gelijk aan een grote concurrent in hetzelfde gebied. Omdat we vragen hadden over bezorgtijden en afleveren op tweede verdieping en het meenemen van de oude droger, belden we eerst de winkel. Voor we het wisten hadden we antwoord op elke vraag en stonden onze gegevens genoteerd. Het was geen enkel probleem om meteen de volgende dag te leveren. Bij de bezorgafspraak werd rekening gehouden met ons krappe tijdschema.
Betaling: we kregen de keuze. We kozen voor het gehele bedrag te pinnen aan de deur.

Vandaag zou de droger geleverd worden. Wij kregen vantevoren een telefoontje van de chauffeur dat ze er over tien minuten zouden zijn. Ik was al thuis, maar dit kan erg fijn zijn voor mensen die even snel van hun werk weg moeten om een levering in ontvangst te nemen!
Twee heel vriendelijke mannen die zonder morren (heb ik wel eens anders meegemaakt) het apparaat naar zolder zeulden en aansloten. Het oude apparaat ging ook zonder problemen mee de vrachtwagen in.
Na installatie probeerden de mannen nog uitleg te geven over het schoonmaken van de filters e.d.... ik vertelde ze dat ik het boekje wel zou doornemen.
Voor de extra services (bezorgen, naar tweede verdieping sjouwen, aansluiten en oude apparaat retour nemen) hebben we niets extra hoeven te betalen. Sterker nog: ik kreeg er een vriendelijke glimlach gratis bij.

Bemmel en Kroon weet nog hoe het wel kan. Chapeau!

Zie eerder genoemd: Er was een tijd dat het heel vanzelfsprekend was dat de "klant koning was". Tegenwoordig is dit helaas meestal niet meer het geval. Bemmel en Kroon weet nog hoe het wel kan. Chapeau! Over de after-sales kan ik niet oordelen, maar ik ga ervan uit dat ik te maken heb met een bedrijf dat kennis van zaken heeft. Het bezorgteam wist in één oogopslag heel nauwkeurig in te schatten wat de precieze leeftijd van mijn oude apparaat was (van een vrij onbekend merk). Dit schept vertrouwen. Voor huishoudelijke apparatuur loop ik voortaan een paar honderd meter door om de rood-zwarte gigant te omzeilen. Bij Bemmel krijg je hetzelfde product voor dezelfde prijs maar dan met een hoop service erbij en mensen die lijken te begrijpen dat een uitgave van een paar honderd euro niet voor iedereen vanzelfsprekend is. Graag een 10 voor Bemmel... zij spannen de Kroon.

C.Braanker 02-04-2014 Via de website gekocht

Omdat je niet naar de winkel hoeft

De stofzuiger was niet op voorraad en kreeg daar bericht van.
Precies een week later werd hij geleverd.

Omdat je keurig per mail alles krijgt uitgelegd en dat heb ik wel eens anders gezien.

De service is goed en ook keurig verstuurd. Kreeg s'morgens bericht, om ongeveer hoe laat de stofzuiger werd geleverd.

schiffer 02-04-2014 Via de website gekocht

on line besteld en de vaatwasser kon geinstalleerd worden (indesit), was voor BCC een te goedkope machine om te installeren.

Goed geinformeerd,wanneer de monteur kwam, deze was zeer bekwaam.

Alles liep op een leien dakje.ben zeer tevreden.

Ben prima geholpen.

hhb1959 01-04-2014 Via de website gekocht

Kwam via kieskeurig op de juiste pagina, ben telefonisch prima ondersteund door een medewerker verkoop. Deze heeft mij een mail gezonden zodat ik online via IDEAL kon betalen.

DE heren hebben bij aflevering de machine snel en netjes geplaatst en geïnstalleerd en geholpen met het terug plaatsen van overige huisraad.
Prima service onder het mom "niet lullen maar poetsen".

Kan ik niet veel over zeggen gezien het verloop van mijn aankoop

Top Shop

silliechevy 31-03-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer

Hele goede service

Ik heb geen andere motiven of te veranderen dit is de 2e keer dat ik super geholpen ben

joostmineur 31-03-2014 Via de website gekocht

Goed advies, makkelijk bestellen

Goeder leverservice: snelle levering, professionele plaatsing, afvoer van oude apparaat en verpakkingsmateriaal

Alle gangbare modellen uit voorraad leverbaar

Alles wat je zoekt in betrouwbaarheid en kwaliteit vind je hier

marcel van paridon 31-03-2014 Via de website gekocht

De keren dat ik bestelde bij Bemmel & Kroon deed ik dat via de telefoon. Er was alle tijd voor advies en overleg, alsof het een buurtwinkel betrof.

Zie mijn ervaring hieronder. Maar vooral: degene bij Bemmel & Kroon die de verkoop heeft gesloten, blijft het aanspreekpunt. (In mijn geval Herman Linkerhof, die het begrip service zeer serieus nam.)

De service van Bemmel & Kroon houdt niet op bij het moment van levering.

Na een erg goede ervaring bij de aanschaf van mijn inductieplaat en combimagnetron, was Bemmel en Kroon het aangewezen adres toen mijn (bijna 28 jaar oude) vaatwasser het begaf. Via de telefoon heb ik een Miele besteld. Deze Miele bleek een aantal tekortkomingen te hebben (zie mijn recensie van de G 6300 SC). Tot drie keer toe liet Miele het afweten om het op te lossen - telkens was het Bemmel & Kroon die weer bemiddelde. Toen Miele uiteindelijk niets meer wilde ondernemen, bood Bemmel & Kroon me een nieuwe vaatwasser aan! Volgens mij heeft Miele het recht op z'n slogan verloren, en moet het worden: "Bemmel & Kroon, er is geen betere!" (Hadden ze ook maar televisies en computers!)

rayanan 30-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

6,8

Snel en stabiel geplaatst.

Niet geplaatst op de geluidsdempers. Wordt niet aangesloten op trekschakelaar.

Op aanraden van verkoopmedewerker Online bekeken (in de winkel). Verwachte een iets andere model.

elsvdk 30-03-2014 Via de website gekocht

BEL JE MET EEN VRAAG MET NEEMT ALLE TIJD om je het uit te leggen.
Bij bestelling vertelt men mij dat van het artikel wat ik bestelde een nieuwe versie diezelfde week zou komen of ik die wilde voor dezelfde prijs. Helemaal top!

Ik had mijn bestelling al geplaatst, zie ik hetzelfd artikel een dag later elders goedkoper. Gebeld met Bemmel en Kroon, geen probleem dan passen wij de prijs aan.

Goede service,

Fientje2003 29-03-2014 Via de website gekocht

Was een beetje jammer dat de levertijd langer was dan was aangegeven.

AMBosveld 29-03-2014 In de winkel gekocht
Forepark

Zeer goede service in de winkel en bij de bezorging en installatie. Telefoontje van de chauffeur, hoe laat we hem kunnen verwachten, zo ook van degene die de installatie doet.

Duidelijke website voor het voor werk, overzichtelijk in de winkel.

Onze ervaring is prima, dus de aanbeveling is dan niet vreemd.

marimax 29-03-2014 Via de website gekocht

OostdamR 28-03-2014 Via de website gekocht

opgezocht via internet, gebeld, advies gekregen en direct reservering gemaakt

al eerder artikelen besteld bij Bemmel en Kroon, ook toen zeer goede service. Telefonisch advies en keurig teruggebeld. Bij levering werd het apparaat uitgepakt en het verpakkingsmateriaal meegenomen.

mijn keuze was aanwezig, assortiment is wat ons betreft goed.

goede service, correct nakomen van afspraken. Ook vorige bestellingen geheel naar wens verlopen.

clement roebben 28-03-2014 Via de website gekocht

zeer verdienstelijke firma een echte aanrader ook over de levering en vooral de behandeling !!! hoedje af
IK BEN EEN TEVREDEN KLANT !!!

ik was eerst sceptisch om te kopen via internet maar ECHT het kon niet beter !!! goedkoper , eerste klas geleverd en als je de dag voor de bestelling word geleverd en beslist een ander toestel te nemen zijn er totaal geen problemen !! gratis levering op de koop toe !! eenvoudig een geweldige firma ! ik ga er zeker reklamen voor maken !!!!

Albertenria 28-03-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, industrieterrein

Wordt goed geholpen en de volgende dag staat het bij je in huis

Spullen worden netjes in huis afgeleverd. De oude spullen worden weer meegenomen en als het even kan nemen ze zelfs de verpakking van het nieuwe materiaal mee

Keuze volop en men probeert met je mee te denken

zie boven

Het geheel is als erg prettig geholpen. Door de verkoper werd er meegedacht in hetgeen we nodig hadden. Ook over de prijs was nog te onderhandelen

peetrian 28-03-2014 Via de website gekocht

Telefonisch bestelling doorgegeven en uiterst soepel kon een leverdatum worden afgesproken.

Dachten mee over oplossing voor mijn situatie.

Ruime keus aan droogtrommels.

Vlot, adequate behandeling en ook de bezorgers waren klantvriendelijk. Werd een half uur voor levering nog even gebeld dat ze eraan kwamen.

avanherk 28-03-2014 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon heeft met haar aanpak, prijsstelling en service de juiste mix gevonden om (potentiële) klanten binnen een meer dan ruim assortiment het juiste product tegen een scherpe prijs en maximale service aan te bieden anno 2014. Bemmel & Kroon is helemaal up to date, chapeau!

D. Wouters 28-03-2014 Via de website gekocht

Je bestelt vanuit je zetel.

Goede communicatie na bestelling.

Ruime keuze.

Snel, voordelig.

Snelle levering, goede opvolging van bestelling, scherpe prijzen.

blondies 28-03-2014 Via de website gekocht

Goede snelle service.
Vriendelijke jongens.

Snel en goede service. Levering was snel en op tijd.

wodel 27-03-2014 In de winkel gekocht
Leidschendam/voorburg

vriendelijk en gastvrij en klantgericht

de gemaakte afspraken werden keurig en op tijd nagekomen

de gezochte ijs/koelkast met zijn afmetingen stond niet in de winkel.
afmetingen waren niet meer coulant

behulpzaam personeel dat zich aan de afspraak houdt

behulpzaam personeel, dat zich ook houdt aan de gemaakte afspraken

kaat53hen 27-03-2014 Via de website gekocht

Via kieskeurig een nieuwe afwasmachine uitgezocht en de winkel krijg je erbij om uit te kiezen.

Direct na bestelling wordt er contact opgenomen welke tijd uitkomt en op die tijd komen ze ook. De monteur ging zeer voorzichtig met de spullen om en kwam zeer gedegen en vakkundig over.

Groot assortiment.

Ik zou deze zaak zeker aanbevelen.

Het uitzoeken van een nieuwe vaatwasser was erg gemakkelijk op deze manier. Door ook te kiezen voor de installatie was alles in één keer geregeld. De installatie werd zeer vakkundig en gedegen gedaan.

binneke 27-03-2014 Via de website gekocht

Supergemakkelijk om te bestellen op de website, overzichtelijk, kiezen, kopen en betalen!

Uitstekende service, e-mailtje met verwacht uur van levering, het kan niet beter!

Ruim assortiment in alle prijsklasse en merken.

Een dikke 10 voor Bemmel en Kroon, zeker aan te bevelen ook aan kopers uit België!

adsl525630 26-03-2014 Via de website gekocht

probleemlose levering en heel snel

peetengreet 26-03-2014 Via de website gekocht

Eerst heb ik de site bezocht,die vind ik heel overzichtelijk. Daarna heb ik telefonisch mijn bestelling gedaan. Heel klantvriendelijk zowel de site als het telefonisch contact met een medewerker.

Super, je kunt de bestelling volgen via een mail die wordt toegestuurd. Een half uur alvorens de bestelling wordt gebracht wordt je gebeld dat de bestelling er aan komt.

Groot assortiment. Ik had een koelkast nodig, groot aanbod en scherpe prijzen, een aanrader!

Zeker aanbevelen, goede service, groot assortiment en vooral belangrijk heel klantvriendelijk, ook de bezorgers.

Ik heb alleen maar goede ervaringen, vandaar de hoge cijfers. Ga zo door. Ik denk dat mensen juist in deze tijd behoefte hebben aan klantvriendelijkheid en eerlijkheid, oftewel wat je denkt te kopen ontvang je ook. Ik ben zeer tevreden met Bemmel en Kroon.

Cojacqueline 25-03-2014 Via de website gekocht

Per telefoon goed voorgelicht met eerlijk advies.

Vakkundige en sympathieke monteur.

Groot assortiment.

Vlotte, deskundige afhandeling.

Eerlijk, deskundig en vlot. Meer kan een klant niet wensen.

Mathijs5 25-03-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Winkel is goed bereikbaar en personeel staat je deskundig te woord.

Denkt mee en heeft voor montage een prima bedrijf beschikbaar

Ruime keuze en helpt op deskundige wijze de keuze te bepalen.

Gezien zowel recente als ervaringen in het verleden beveel ik deze winkel aan kennissen en familie aan.

caseesing 25-03-2014 Via de website gekocht

Ik wilde weten of een product echt op voorraad was. Heb toen even gebeld. De medewerker verzekerde mij dat het artikel op voorraad was en bood aan om het voor mij te reserveren. Zodra ik wist dat ik de volgende dag thuis kon zijn om het artikel te ontvangen, weer even gebeld.
's Avonds (17:30) een mail ontvangen dat het product de volgende dag bezorgd wordt. Betalen kon via PIN bij aflevering. Het oude apparaat werd gratis afgevoerd (wel eerst vermelden zodat ze er rekening mee kunnen houden).
Dag van levering werd ik 20 minuten voor tijdstip levering gebeld door de chauffeur.

Alles netjes afgeleverd. Ik ben meer dan zeer tevreden over Bemmel en Kroon.

Zie bij "gemak".

Het artikel dat ik zocht konden zij leveren. Hoe het assortiment verder is weet ik niet.

Voor zover te beoordelen (aankoop en levering) zeer goede ervaring.

EllyenJohan 25-03-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Geen omkijken naar addertjes onder het gras, het is een vertrouwd adres!

Meer dan uitstekend!

Een groot en goed assortiment in huishoudelijke apparatuur en.....gegarandeerd de goedkoopste!

Ze hebben respect voor de klant, geven blijk van kennis van zaken, informeren je uitstekend op 'het' product en daarnaast een snelle keurig nette aflevering .

Het is een nette winkel met vriendelijk personeel die willen dat je het juiste, beste product koopt en tevreden de deur uitgaat.

ronaldenmarije 25-03-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Mooie winkel, ruim assortiment, goed advies en scherp geprijsd.

Droger is zaterdag besteld en werd maandag op tijd bezorgd en netjes geïnstalleerd. De wasmachine bleek schuin te staan, die werd ook direct recht gezet.

Hertogh67 24-03-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Grote winkel met veel keus

Prima service afspraken zijn 100% nagekomen alles werd schriftelijk via e mail bevestigd

Ruime keus

Prettige verkoper/adviseur met veel kennis van het product

We werden als klant is koning geholpen met de aankoop prima we gaan met een volgende aankoop weer naar van Bemmel en kroon

dwittenberg 23-03-2014 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoetermeer Dorpsstraat

goede voorlichting

wat ik zocht was ruim voorrradig

goed toegankelijk,veel keus ,veel kennis

snelle levering,goede voorlichting en heel snelle inbouw!! Binnen 24 uur gekocht ,bezorgd en geplaatst

Lili an 22-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Goede prijs en kwaliteit verhouding en prettig om in de fysieke winkel op een zeer prettige manier geholpen te mogen worden.