Deze score is berekend op basis van 3200 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rade 12-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle afhandeling, koelkast exact zoals omschreven

De website is helder en overzichtelijk, via de reviews een goede indruk gekregen. Deze blijkt helemaal juist te zijn. Snelle afhandeling met goede communicatie.

Norman 11-04-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Top service met scherpe prijzen!

Werd goed geholpen met goede eerlijke antwoorden op mijn vragen.
Prijs was in de winkel hetzelfde als op internet, aankoop en levering liepen vloeiend.
Goeie winkel die met zijn tijd is meegegaan!

Fam. van der Kruk 11-04-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude-Rijndijk

Super service. alles met zorg bezorgd.

Een keuken bestellen is moeilijk. Het geduld van de verkoper verdient respect. Elke verandering werd serieus genomen en doorgevoerd.

Astrid Maassluis 11-04-2017 Via de website gekocht

Keurige afhandeling en super professionele monteurs!

Ik werd keurig te woord gestaan en kreeg goed advies. Omdat ik een aantal producten bestelde, kreeg ik ongevraagd korting. Na twee dagen ontving ik bericht dat alles binnen was. Er werd hierna door de Firma Ajtec een afspraak gemaakt voor de montage. De montage verliep werkelijk perfect. Zeer professionele monteurs, die heel veel extra moeite deden om het geheel er zo mooi mogelijk uit te laten zien. Echt een aanrader! Ik heb recent ervaring met een ander gerenommeerd bedrijf waarvan de "monteurs" via een YouTube filmpje een montage moesten uitvoeren. Wat word je hier dan weer blij van!

Andre 11-04-2017 Via de website gekocht

Snel en prettige service

Via mail/sms word je prima op de hoogte gehouden van het aflevermoment. De aflevering van de nieuwe en het meenemen van de oude wasmachine ging met beleid en met aandacht om beschadiging te voorkomen. Sneller dan het licht geinstalleerd en een proefwasje aangezet.kortom, prima verzorgd. NB.: dit was ook het goedkoopste aanbod.

Jason 11-04-2017 Via de website gekocht

Beter kan het niet

Kwaliteit producten en goede service! Netjes op tijd en ze maken het af met een extra korting. Super tevreden. Binnenkort ga ik ook een vaatwasser bestellen.

Ilja 11-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Koop al jaren bij Van Bemmel en Kroon. Nu ook weer de nieuwe vaatwasser besteld. Deze was ergens anders goedkoper te verkrijgen. Hiervoor kon ik een formulier invullen en kreeg ik binnen een half uur een zeer scherpe offerte toegestuurd. Na akkoord van de offerte ook weer binnen een half uur de bevestiging met de levertermijn. (de volgende dag al levering) De oude vaatwasser werd zelf gratis mee genomen. Zeer tervreden.

Robert 11-04-2017 Via de website gekocht

Prima en snel geregeld!

Duidelijke en overzichtelijke site, gemakkelijk bestelproces, zaterdagmiddag 1 uur besteld, maandagochtend 10 uur geleverd. Netjes een kwartier van te voren gebeld door de chauffeur dat hij eraan kwam. Oude wasmachine ontkoppellen, nieuwe aansluiten en oude afvoeren. Alles binnen 15 min geregeld.

Ruuda 11-04-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle afhandeling, no nonsense.

De nieuwe wasmachine is een prima aankoop geweest. Vriendelijke en snelle service, fijne webshop en een goede prijs.

marian 11-04-2017 Via de website gekocht

ruime keuze

wij hebben een inbouw ijskast gekocht bij Bemmel en Kroon. Het is alleen jammer dat het inbouwen een week later was dan de bestelling omdat je toch een kapotte ijskast hebt. Ze hebben maar 1 bedrijf waar ze mee werken om in te bouwen. De ijskast is prima

M.A. van Hintum 10-04-2017 Via de website gekocht

Deze goede ervaring gaat over Bemmel & Croon in Den Haag.

Iets minder mailtjes en iets beter de afspraken met verkoper door geven aan chauffeurs, zou welkom zijn.
Ook dat berichten aan Kieskeurig, begrijp ik niet en dat het via Facebook gaat, want ik doe niet mee aan Facebook.

chevo 10-04-2017 Via de website gekocht

snelle levering en prima service

Vriezer en koelkast gekocht met een gratis verlenging van de garantie. Telefonisch contact gehad over de afleverdatum. was niet op voorraad maar toch binnen 2 dagen geleverd. Super die snelle levering en de levering was via een tacklinq exact bij te houden en dan ook nog netjes een berichtje met de verwachtte aankomst. Super.

MdeMulder 10-04-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

Goede duidelijke site. Goede prijzen. Heb hier al een eerder een droger besteld en nu een fornuis. Met allebei duidelijke e-mails qua bestelling en goede snelle levering.

Marjan 09-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede service

Heb mijn stofzuiger voor de laagste prijs heel snel in huis! En de stofzuiger zuigt boven verwachting goed!

Irma 09-04-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude (ZTW596259)

Top! Service in alle opzichten .

Goed advies gekregen, kennis van zaken, afspraak is afspraak.
Meerdere producten gekocht altijd de juiste uitleg/advies over het product.
Verkoper neemt de tijd om je te informeren over het product en je vragen te beantwoorden.
Keurige levering niets op aan te merken.

Irma 09-04-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude (ZTW596259)

Top! Service in alle opzichten .

Goed advies gekregen, kennis van zaken, afspraak is afspraak.
Meerdere producten gekocht altijd de juiste uitleg/advies over het product.
Keurige levering niets op aan te merken.

Andy Gerritsen 08-04-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon was voor alle produkten de goedkoopste en gaf daarenboven nog een korting. Het bestelproces was heel eenvoudig. Bestellijst doorgeven en binnen een dag had ik een offerte. Het afleveren ging zo mogelijk nog eenvoudiger. Voorkeur kon worden opgegeven en een half uur voor aankomst werd ik gebeld. Enige jammer was dat ik geen twee afleverladressen kon opgeven. (thuis en keukenbouwer)

Spieter 08-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Na een combi-oven, vaatwasmachine en nu ook een magnetron bij Bemmel & Kroon moet ik wel een beoordeling schrijven. Drie keer erg goedkoop(st) en ook nog top service/bezorging. Geen twijfel maar gewoon doen, bestellen! Je krijgt er geen spijt van.

perry 08-04-2017 Via de website gekocht

alles perfect geregeld

Makkelijk online bestellen, product goed geprijsd, tevens is ook bezichtigen mogelijk in de winkel. Correct en netjes afgeleverd en oude apparaat weer mee terug.

V.C.v.H. 08-04-2017 Via de website gekocht

Super de luxe service !

Na niet volledige mail van mijn kant werd de order na telefonisch overleg alsnog correct en snel afgewerkt .Chapeau !!! Bezorging na sms bericht op de minuut nauwkeurig.

Rob 08-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Snelle levering en goede informatie! Ook de telefonische informatie met betrekking tot de levering is prima!

Frits 08-04-2017 Via de website gekocht

Top service voor de laagste prijs!

Van Bemmel en Kroon heeft een zeer uitgebreid assortiment met kwaliteitsmerk producten tegen de laagste prijs. De service- en leveringsvoorwaarden zijn zeer flexibel. Onze nieuwe Miele Powerwash 2.0 werd op de afgesproken tijd geleverd en door 2 nette en vriendelijke mannen naar onze zolder getild en aangesloten. De oude machine en het verpakkingsmateriaal ging mee terug. Echt top en zeker een aanrader!

Adela 08-04-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

geweldige service nette bezorgers

Aardig en deskundig personeel
Bezorgers belden half uur voor bezorgmoment dat ze eraan kwamen
Bezorgers waren zorgvuldig en heel voorzichtig

Mw. van Eijden 07-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Goede service. Stofzuiger van Miele was niet binnen gestelde termijn te leveren. Bemmel en Kroon heeft mij telefonisch op de hoogte gebracht en heb inmiddels mijn stofzuiger binnen van hetzelfde merk maar duurdere versie van Miele. Helemaal top! Levering is per klant te volgen en een half uur van te voren per sms op de hoogte gebracht wanneer de bezorger voor de deur stond. Ben erg tevreden!

Meindert 07-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Duidelijke en volledige informatie. Kon alle vergelijkbare producten meteen vinden, met daarbij een uitgebreid assortiment van merken en producten!

Rianne 07-04-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude

Prima volgens afspraak

Makkelijk toegankelijke winkel. Medewerkers laten je rustig kijken en geven gevraagd advies. Afspraken worden duidelijk gemaakt. En worden nageleefd.

Huisman 07-04-2017 In de winkel gekocht
Leiderdorp

Top service

Heb er al meerdere spullen gekocht en altijd super geholpen goed personeel en weet waar ze over praten

Bamba 07-04-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Model was niet beschikbaar, kreeg een duurder model voor dezelfde prijs binnen 24 uur afgeleverd. Gratis bezorgen en extra service maar 9,95. Goed geregeld!

Carl 07-04-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den-Haag

Echte nette zaak waar je gewoon goed wordt geholpen

Bemmel en Kroon zijn we terecht gekomen, omdat we bij de Media markt niets wijzer konden worden en ze er geen verstand van hebben.
De man die ons hielp bij Bemmel en Kroon was goed en aardig en had er verstand van, dus een pluimpje voor deze man.
Ik heb al reeds een andere doorgestuurd naar deze nette zaak.

Bobbie 07-04-2017 Via de website gekocht

Heel aardige bezorgers en beleefd mijn complimenten

Alles liep precies volgens afspraak , goed op de hoogte gehouden van de dag en tijd van levering super.Enige minpuntje is wel dat je kosteloos vooruit moet betalen anders kost het je 4.95 extra ( beetje jammer ) terwijl er een pinautomaat bij hun in de auto ligt . Verder zeer tevreden over dit bedrijf .

Klant 07-04-2017 Via de website gekocht

Alles goed behalve de zeer onprofessionele bezorging!

Alles ging prima tot het moment van aflevering. Er werd een dure Liebherr koelkast bij ons bezorgd (van tevoren opgegeven: 2 hoog zonder lift). Wel met vrij ruime trappen. Het leek wel alsof de mannen in kwestie nooit eerder een dergelijk apparaat hebben bezorgd. Halverwege zag ik dat de verpakking en het piepschuim er beneden al van afgehaald waren en de koelkast dus onbeschermd (op een dun stuk plastic na) op een onbeholpen manier naar boven werd gebracht. Wij hoorden veel gebonk en geschaaf. De koelkast werd bijna geheel horizontaal naar binnen gedragen en toch werd mij geadviseerd hem slechts na 1 uur al in gebruik te nemen! De mannen deden wel hun best maar waren duidelijk niet ervaren en niet goed geinstrueerd voor deze klus.

Ik heb de koelkast achteraf van buiten geinspecteerd; gelukkig is er geen zichtbare schade (wel vuil). Nu maar hopen dat ook intern alles nog in orde is! Dit mijn 1e en helaas laatste aankoop bij Bemmel en Kroon.

Cor 07-04-2017 Via de website gekocht

Goede service volgens afspraak uitgevoerd

Goede site, bij bestelling kun je zelf aangeven wanneer de levering plaats kan vinden, je krijgt email voor de levering en eventueel nog telefoon van de bezorger.
Alles prima afgeleverd en oude apparaat mee genomen.
Top!

MDH Holding B.V. 07-04-2017 Via de website gekocht

Prima service.Geweldig!

De bestelling en de afwikkeling tot en met de levering over de drempel was in één woord geweldig.
Gisteren besteld en vandaag in huis.

F. Dewulf 07-04-2017 Via de website gekocht

Correcte en snelle service in België van top vaatwasser!

Ik kocht de inbouw vaatwasser (ordernummer BKI592220). Wat direct opviel was de strakke prijs die geboden werd. Niet alleen was deze prijs 40 euro goedkoper dan de goedkoopste in België, bovendien was de levering naar België gratis en gebeurde die de volgende werkdag via koeriers van Dynalogic. Via de mails en de gratis live updates van de koeroer wist ik bovendien constant hoe lang ik nog moest wachten op mijn bestelling en kon ik dus met gerust gemak het huis even verlaten om korte boodschappen te doen zonder de stress de koerier te missen.
Graag geef ik Bemmel en Kroon een flinke pluim voor hun service voor verkoop. Nadat ik online een vraag stelde, werd ik binnen het uur terug gebeld en kreeg ik volledige en specifieke informatie betreffende het product. Ik stel het ten zeerste op prijs dat mij op voorhand werd gemeld dat het geselecteerde model niet meer voorradig was, maar ik de identieke model van hetzelfde merk (gemaakt in een andere fabriek) zou ontvangen bij bestelling. Ik polste hiernaar bij de bekende online concurrenten, maar geen van hen kon mij die informatie geven terwijl op hun website tegenstrijdige informatie stond. Bij Bemmel en Kroon kreeg ik direct deze informatie zonder na te vragen en werd ik volledig ingelicht over het wat en hoe. Dat vind ik heel sterk en schept vertrouwen in de webshop! Dikke duim dus!
Een echte aanrader!!

Prive 07-04-2017 Via de website gekocht

Prima service en goede communicatie

Vaatwasser keurig volgens afspraak geleverd en geinstalleerd door uitstekend installatiebedrijf Atjec. UItstekende monteurs met kennis van zaken; werken heel netjes.

Karin 07-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede prijs, zeer klantvriendelijk

Via internet inbouwapparatuur besteld voor de keuken. Ze zijn erg snel in reageren en komen met goede kortingen

hogerheijde 06-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijke en correcte service. Helemaal top

Duidelijke en overzichtelijke omschrijving. Goed beschreven in Jip en Janneke taal.
Ook de afhandeling procedure is zoals wordt beschreven.

Carsten 06-04-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Bemmel en Kroon heeft een vlotte service. Bezorgers waren ruim op tijd en erg netjes.
Tevens was ons product een stuk goedkoper dan bij andere aanbieders.

Henk Boelee 06-04-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/ Rijndijk

Correcte service/ goed geholpen

Als ik een apparaat koop, dan ga ik meestal eerst naar Bemmel & Kroon.
Dit om de eerste plaats, een geweldige showroom, met alles wat er staat is zeer overzichtelijk, schoon en netjes. De service niet te vergeten is zeer goed

Helemaal Top 06-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Precies zoals wordt beloofd,
Vandaag besteld , morgen in huis
Bestelling is heel erg goed te volgen de volgende dag , zodat je precies weet wanneer men het komt afleveren

Rich 06-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

De was machine heb ik besteld bij Bemmel&Kroon. Omdat hij hier het goedkoopst is. Gebruiksvriendelijke website. Goede service. Product tot nu toe super.

F.W. Bontje 06-04-2017 Via de website gekocht

Bij Bommel&Kroon, nergens beter.

Sinds 1957 in Den Haag en vanaf 1985 al ons witgoed bij Bemmel&Kroon.
Zeer ruime keuze en vakkundige voorlichting en klantvriendelijk.

Yvonne 05-04-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima levering

Fijn geholpen in de winkel. Leverdatum op eigen verzoek gewijzigd en dat was geen probleem. Wasmachine en droger afgeleverd en keurig geinstalleerd.

Raphael De Klerk - Dieren 05-04-2017 Via de website gekocht

Exact zoals afgesproken!

We hadden gekozen voor een levering van onze nieuwe droogwasmachine via een bedrijf dat beloofde de Zanussi 'de volgende dag' te zullen leveren, als de bestelling voor 22.00 uur zou worden afgerond. Echter, toen we onze bestelling op dinsdag plaatsten. kregen we al om 15.30 uur (na invulling van allerlei gegevens) te lezen, dat we de bestelling pas op donderdag zou worden geleverd... Dus: we haakten onmiddellijk af (want op donderdag - en de dagen erna - waren we niet thuis. Dus even gekeken naar Bemmel & Kroon die eveneens beloofden om iedere bestelling - voor 16.00 uur geplaatst - eveneens "de volgende dag" (op woensdag) te gaan leveren... en - inderdaad - we kregen onmiddellijk tegenbericht dat dit op woensdag zou gebeuren. Dus: besteld. Trace- and tracksysteem werkte perfect, koeriers waren exact op tijd aanwezig. Keurige mensen die de bestelling subliem hebben afgerond... Kortom: alle lof, het het hele traject kon niet beter gaan! Met dank voor de goede zorgen (en zeker voor herhaling vatbaar als -helaas- 1 van onze machines het begeeft): een aanbevolen keuze!
Raphael De Klerk - Dieren

HHilbers 05-04-2017 Via de website gekocht

Geen gedoe, prima prijs

Scherpe prijs en prettig geholpen. Ook via Bemmel en Kroon bij Miele Twindos 1 jaar gratis wasmiddel. Netjes bezorgd en geïnstalleerd. Te vroeg zelfs, door foutje van bezorger maar dat was geen probleem.

Peter 05-04-2017 In de winkel gekocht
cruquius

Geweldige service en klant gericht

soepel in de winkel geholpen hebben na de besluit om een koelvries combinatie te kopen als nog onze keuze aangepast en een andere merk gekocht achter af een prima keuze een Liebherr met meer inhoud dan je van buiten zou verwachten

Remco van Dijk 05-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en snelle levering

Zeer fijne winkel goede service. Het bestelde model was niet meer op voorraad en er werd een nieuwer model aangeboden. Ik vind het een aanrader.

Resa 05-04-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Via kieskeurig hier terecht gekomen. Overzichtelijke site, de productinformatie makkelijk te vinden. Eenvoudig te bestellen, bezorgdatum zelf kiezen, snelle levering en aansluiten apparatuur.

J.Nederlof 05-04-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Prima advies, goede service!

Ook dit keer een goed advies van van Bemmel en Kroon.
Veel expertise maar vooral ook meedenken met de klant om te komen tot een passende oplossing.
Afspraken over levering en installatie zijn keurig nagekomen!
Zo doe je aan klantenbinding!!

Leon Humblet 05-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon perfect

Mijn bestelling werkte gewoon perfect. Gemakelijke site, goede manier om te bestellen en een snelle bevestiging met een helder order. Ook de levering was conform afspraak. De gebruikte transporter, Dynalogic, heeft een geweldige service waarin je op bijna een minuut nauwkeurig, kunt volgen wanneer je bestelling aankomt. Goed voorbeeld van een perfecte online manier om iets te kopen. Petje af