Deze score is berekend op basis van 2968 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Theo Joosten 08-06-2017 Via de website gekocht

Gewoon super !!!

Vriendelijk aan de telefoon , gewoon hele goede service . Helder naar de klanten toe en super levering van het bestelde product .

Jos Scholten 08-06-2017 Via de website gekocht

Top service en goeie communicatie

Perfect volgens afspraak en heldere communicatie op de bezorgdag zelf. Ook service op de 1e verdieping zonder extra kosten.
Dank!

A.A. Schmetz 08-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude - Rijndijk

Super zaak, komen afspraken 100% na.

Prima bediening, alles is goed verlopen. Bezorging volgens afspraak, oude fornuis en verpakking van het nieuwe gaat mee terug.

Vera Arkenaar 08-06-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Een Kroon-juweeltje. Correct, stipt en rust (=tijd) gevend!

De winkel trok onze aandacht omdat deze een breed assortiment kon tonen. Gezien onze specifieke wens (inductiekookplaat met 5 zones) viel dat aantal toch iets tegen. De informatieverstrekking was echter bijzonder uitgebreid. De meegegeven uitgebreide folders gaven ons tijd om thuis nog eens rustig na te denken en te vergelijken.
Terug in de winkel werden alle aanvullende vragen met geduld beantwoord. Ook al besloten we uiteindelijk voor iets anders dan de winkelier adviseerde, werd onze keuze toch met alle aandacht en nauwgezetheid behandeld.
De levering werd uiterst correct gedaan. Keurig op tijd en zonder extra kosten.
Klein minpuntje: het kunnen laten aansluiten kost meer dan dat we het door een erkend installateur hebben laten doen. Van die service hebben we dus ook geen gebruik gemaakt. Sowieso een goed besluit, want die installateur kwam vooraf even kijken en constateerde dat er enkele aanpassingen nodig waren. Maar dat kon de winkel niet weten.

Al met al dik tevreden met Bemmel & Kroon.

Dat kroontje verdienen ze van ons dus echt wel.

En nu kijken, leren en wennen aan het 'nieuwe' koken!

Arnold 08-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Informatie bij aanschaf Was professioneel en eerlijk.
Zelf gratis plaatsing erbij gekregen
Wasmachines staat inmiddels , de jongens hebben hem geplaatst en aangesloten.

Ze hadden netjes half uur van te voren gebeld en alles was zo gefixt.

Prima dus 👌

Werner 08-06-2017 Via de website gekocht

Winkel zonder kapsones en met een groot hart voor klanten!

Na bestellen van een Bosch wasmachine was het juiste product niet op voorraad. Bemmel&kroon heeft geheel op eigen initiatief een duurder model, van het gelijke merk, voor dezelfde prijs geleverd. Een en ander voorafgaand aan een mail of dit akkoord was. Natuurlijk! Top service, zal zeker bij de eerstvolgende aanschaf van een huishoudelijke apparaat eerst bij Bemmel kroon kijken.

Fikri 08-06-2017 Via de website gekocht

Het bestelde model was uitverkocht, hierna kreeg ik een mailtje van Bemmel & Kroon met de melding dat die is uitverkocht en dat ik een model beter kreeg zonder extra kosten.

Super gewoon! Klantenservice zoals het hoort! Bestel de volgende keer weer bij Bemmel & Kroon!

Bertus 08-06-2017 Via de website gekocht

Via internet hebben wij gezocht naar een wasdroger en via kieskeurig kwamen wij terecht bij de firma Bemmel en Kroon. De machine besteld. Wij ontvingen bericht dat deze niet geleverd kon worden maar dat zij een andere, duurdere, met dezelfde specificaties geleverd kon worden. Indien dit bezwaarlijk was dan moesten wij contact opnemen en zou het geregeld worden.

Jan 08-06-2017 Via de website gekocht

Prettige winkelervaring

Uitermate correcte service bij de aankoop van een nieuwe vaatwasmachine. Op de dag van de bestelling gecontacteerd via mail dat het gekozen model niet leverbaar was en een duurder model voor dezelfde prijs gekregen. Vooruitbetaling correct afgehandeld en meteen de dag na betaling geleverd. Leveringstijd tot op 4u nauwkeurig en sms 30mins voor levering. Top ervaring !

kevin 08-06-2017 Via de website gekocht

uitstekende service!!!

Super webshop had eerst een vaatwasser besteld wat voldeed aan mijn eisen, helaas was het bestelde artikel niet meer leverbaar. Maar Bemmel en Kroon hebben mij een veel betere en duurdere vaatwasser geleverd.

Van Ijzendoorn, Tiel 08-06-2017 Via de website gekocht

Prima oplossing van Bemmel & Kroon

Nadat ik een Liebherr vrijstaande koelkast besteld had, bleek dit type niet meer beschikbaar.
Een recenter exemplaar wel en werd spontaan aangeboden zonder extra kosten. Geweldige service.

René Almere 08-06-2017 Via de website gekocht

Klant is koning

Wasmachine gaf het op. Meteen bij Bemmel en Kroon een nieuwe besteld. Het door mij bestelde wasmachine was niet meer leverbaar. Daarom nieuwe type geleverd. Ondanks dat de prijs voor de nieuwere type 100 euro hoger was, hoefde ik niets bijbetalen. Klasse service!

Ellij 08-06-2017 Via de website gekocht

Wat een geweldige service.

De lever datum hadden wij uitgesteld, wat geen probleem was en alles is netjes en op tijd geleverd.
De volgende bestelling wordt ook hier weer gedaan. Doorverteld aan kennissen en familie.

Elly 08-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende webshop

Was al lang op zoek naar een Liebherr koelkast, die heb ik gevonden bij Bemmel &Kroon.
Ik had deze koelkast op hun website gezien, maar vond hem te hoog. Heb de winkel in Zoeterwoude gebeld en Theo van Bemmel heeft me vriendelijk en deskundig advies gegegeven.
En nu staat deze prachtige, ruime Liebherr in mijn keuken te pronken. (Theo nog bedankt voor je advies)

Marcel 08-06-2017 In de winkel gekocht

Kennis, ervaring en service

Voor een nieuwe vaatwasser bij een aantal winkels in de buurt naar binnen gelopen, één daarvan Bemmel & Kroon in Cruquius. Van de 3 winkels was de ervaring bij Bemmel & Kroon het beste, dus besloten om daar de aanschaf te doen.

De medewerker die ons bij beiden bezoeken heeft geholpen liet blijken dat hij goed kon aanhoren wat wij zochten (budget, eisen en wensen) en daar een aantal goede adviezen voor geven. In mijn twijfel tussen twee modellen heeft de medewerker met alle geduld ook in het systeem gekeken of er nog een gouden middenweg zou zijn: die was er.

Voor het inbouwen gekozen voor het laten inbouwen. Hierbij wordt de nieuwe vaatwasser ingebouwd en de oude meteen meegenomen. Dit is uitgevoerd door het bedrijf AJTec: vriendelijke monteur, die vlot en snel alles perfect heeft ingebouwd.

Vaatwasser heeft zijn eerste was mogen draaien en het advies van Bemmel & Kroon heeft mijn verwachtingen overtroffen!

Jacqueline 08-06-2017 In de winkel gekocht
Crucius

Heerlijke winkel met fantastische service !

Na steeds weer teleurgesteld te zijn bij andere grotere winkels , was Bemmel en Kroon een welkome verrassing ! Een overzichtelijke winkel, klantvriendelijk , en zeker servicegericht ! In korte tijd zijn wij twee keer bij Bemmel en Kroon geweest ,en supergoed geholpen ! Zelfs toen wij het showmodel kochten ,werd die keurig ingepakt , en door de verkoper zelf in de auto getild ! Waar vind je dit nog ?!

F H 08-06-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze aan goede producten voor een goede prijs. Na bestelling, bleek het product niet meer op voorraad waarvan ik direct op de hoogte werd gesteld, tevens werd voor hetzelfde bedrag een duurder apparaat geleverd met gelijkwaardige functies.

Loones Guido 08-06-2017 Via de website gekocht

Correcte afhandeling , tevreden klant .

Overzichtelijke site , goeie prijzen , wat betreft de levering , geen problemen . Dik in orde ! Ook 'n aanrader voor wie 'n nieuw toestel wil gaan kopen .

2 juni 2017 07-06-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Uitstekend advies en perfecte service .

Onze keuken bij Bemmel en Kroon 10 jaar geleden gekocht. De vaatwasser had z.n beste tijd gehad. In de winkel uitstekend geadviseerd voor een zuinige en stille nieuwe vaatwasser. De keuze was gevallen op een AEG vaatwasser met slechts 44 DB. Bovendien kregen wij nog een kassa korting van Euro 50,00. Binnen een week afgeleverd en geplaatst. Ook door de monteur perfecte uitleg gekregen over de werking van de vaatwasser. Zijn meer dan tevreden over de totale gang van zaken.

2 juni 2017 07-06-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Uitstekend advies en perfecte service .

Nico 07-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Zaak en maken waar wat ze zeggen.

Snelle Levering aan Huis ,Betrouwbaar,maken waar wat ze adverteren en het scheelt me dik 50 euro tegen over andere zaken.

Vera 07-06-2017 In de winkel gekocht

aardig personeel

Goed te woord gestaan en uitgelegd , daardoor heb ik een andere afzuigkap gekocht, wel duurder maar ik hoop dat dat het waard is.

c.vermeulen-klijn 07-06-2017 In de winkel gekocht
cruquius

geweldige service en een prima wasmachine het belangrijkst

vriendelijke service groot assortiment wist eerst niet welke wasmachine ik moest kiezen maar prima geholpen en heb een geweldige machine

Wanda 07-06-2017 In de winkel gekocht

Excellente service!

Zojuist wasmachine en droger ontvangen via Bemmel en kroon. Wat zijn we correct en vriendelijk geholpen met veel nuttige informatie . En zeker voor een goede prijs. We komen zeker terug.

Joost ten Brinke 07-06-2017 Via de website gekocht

AEG wasdrogers gekocht

Ik heb voor deze shop gekozen omdat zij dit product voor de laagste prijs aanboden. De levering ging de eerste keer mis, maar de tweede keer prima. Helaas moest ik een derde afspraak maken voor het afhalen van onze oude droger.

RHW 07-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Overzichtelijke website. Scherpe prijzen. Goede communicatie. Supersnelle levering
Kortom een echte aanrader

carolien 07-06-2017 Via de website gekocht

goede service en snelle levering

Prettig geholpen door medewerker. Door zijn advies een goede vaatwasser aangeschaft voor een mooie prijs. Service en levering prima. Super dat installatie voor voordelige meerprijs wordt aangeboden!

Hans de Ruiter 07-06-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon: toppertje voor 97 jarige klant

De 25 jaar oude wasmachine van mijn 97 jarige schoonmoeder dreigde de geest te geven. Na een "bespreking" met mij overwoog zij om dit erfstuk te vervangen. Samen met haar heb ik op internet diverse mogelijkheden bekeken. Bemmel en Kroon was voor haar een vanzelfsprekend begrip van kwaliteit en service. Dank zij de duidelijke beschrijvingen, was de keuze gemakkelijk. Het werd een Bosch machine. De grootste zorgen installatie, rommel opruimen, etc. werden direct weggenomen bij de levering: Wat een fantastiche service. Er is bij haar geen twijfel dat over 25 jaar (!!!) er weer een nieuwe machine van Bemmel en Kroon komt als dat nodig is.

Joyce 07-06-2017 Via de website gekocht

Allerbeste service!

De wasmachine die ik graag wou was op vele plaatsen dezelfde prijs. Maar bij Bemmel en Kroon is de service het allerbeste! Zeer vriendelijk, goede service en toen bleek dat mijn type niet meer leverbaar was kreeg ik een nieuwer type voor de prijs vd oude.

Remy Venema 06-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Deskundige en rustige verkoper

Mede door de deskundigheid maar vooral de rustige toenadering van de verkoper van Bemmel en Kroon heeft ons doen besluiten om voor onze mooie AEG wasmachine te gaan. Door zijn tekst en uitleg alsmede de prijs/kwaliteit van de wasmachine zelf konden wij onszelf geen nee meer verkopen.

Nel en Kees 06-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Eind goed, al goed

Binnen korte tijd genoodzaakt om een condensdroger en een wasmachine aan te schaffen. En natuurlijk: Bemmel & Kroon spande de kroon. Goede vakkundige voorlichting en idem bezorging. 2e etage en inname oude machines no problem. Echt toppy, en we kunnen er weer tegen.

Bas 06-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goedkoop!

De beste prijs en zelfs levering in het Pnksterweekend! De site is overzichtelijk en biedt de mogelijkheid producten te vergelijken, wat de keuze vergemakkelijkt. Ook de mogelijkheid om vooraf te sorteren vergemakkelijkt het maken van een keuze.

Prima 06-06-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Snelle levering, klantvriendeling.

Goed en duidelijk. Snel relevante informatie te vinden. Overzichtelijk. Adequate informatie. Duidelijke beschrijving.

Ellen 06-06-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle bezorging

Duidelijke site, ook handig dat er winkels zijn om zo de apparaten in het echt te kunnen bekijken. Goede info, ook van de medewerkers. Aardige bezorgers, die het apparaat veilig in de keuken zetten met veel zware fysieke arbeid.

Swartjes 06-06-2017 Via de website gekocht

Mijn vaatwasser via de website besteld, deze is heel gebruiksvriendelijk. Je krijgt gelijk bevestiging van zowel Bemmel en Kroon als van het bedrijf die het apparaat komt leveren.
Ze zijn op het afgesproken tijdstip geweest om de vaatwasser te leveren. Ook kun je de site van de bezorgservice helemaal volgen waar de bezorger zich bevind. Wat fijn is dat de chauffeur een 1/2 uur van voren belt dat hij er aankomt.

msmolders 06-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en goede service

Mijn vaatwasser was overleden en ik zocht snel een nieuwe. Bemmel & Kroon was niet meteen de goedkoopste, maar nadat ik dat meldde, kreeg ik het prijsverschil direct terug. Verder was de vaatwasser die ik had uitgekozen niet op voorraad, maar kreeg ik zonder bijbetaling een vaatwasser welke eigenlijk 200 euro duurder was. Donderdagmiddag om 16 uur besteld, en vrijdag om 20 uur werd deze al geleverd. Top!

Neeltjuh 05-06-2017 Via de website gekocht

Super tevreden!

Snelle levering, ook duidelijk via mail en sms op de hoogte gehouden van de aankomsttijd. En toen bleek dat de groentebak niet helemaal heel is gebleven, kreeg ik ook na een dag al een mailtje dat er een melding naar de fabriek is gestuurd, dus klasse!

Lydia 04-06-2017 Via de website gekocht

Vriezer twee dagen later in huis

Goed contact via de email en sms
Chauffeur kon de straat niet in vanwege renovatie in deze buurt, bracht het met een steekwagen tot in de tuin, chagrijnig ... dat wel ;-(

Houtman 04-06-2017 Via de website gekocht

Service viel wat tegen.

Wij hebben de machine zelf waterpas moeten stellen. Het zou prettig zijn geweest als dit bij de aflevering gedaan was.

Jolande 04-06-2017 Via de website gekocht

Na op de site gekeken te hebben, contact gezocht met Hazerswoude-Rijndijk. Hierbij telefonisch goed behandeld met uitleg en kon gelijk telefonisch bestellen. Een vlotte afhandeling en naar tevredenheid bezorgd.

Klazina 04-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Wij hebben een diepvrieskast besteld bij Bemmel en kroon,maar die wordt gebracht door dynalogic, als U deze revieuws leest,dan besteld U nooit meer iets bij van Bemmel en kroon!!!in totaal 4keer de bestelling wel beloofd maar niet gebracht!!!ik ga nu proberen deze bestelling te annuleren.Het vervolg laat ik nog weten!!!!!!

Klazina 09-06-2017

Na èèn week is de vriezer geleverd.ik moet zeggen dat de service van Bemmel en kroon heus niet slecht is,maar de vervoerder is het probleem.Na gebeld te hebben met Bemmel en kroon nieuwe bestelling gedaan en de volgende dag werd hij geleverd.dat is dan weer top!!!

rene wijne 04-06-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Wat een waardeloze service

wij hebben bij deze winkel een afzuigkap gekocht, en via een andere partij weer laten installeren. de gekochte kap bleek qua afmetingen en bouw dusdanig anders dat de kast om de oude kap totaal verbouwd is, en daardoor totaal nutteloos. konden we voor die tijd alle kruiden en specerijen etc in de kast boven de afzuigkap kwijt, nu niets meer. drie planken moesten weg, tot ergernis ook van de installateur. we vinden het onbegrijpelijk dat de verkoper niet goed gekeken heeft naar de foto's van de oude situatie en sowieso niets heeft gedaan om aan te geven dat de nieuwe kap wel eens van heel andere diepte etc zou kunnen zijn dan de nieuwe. en voor die ruim 300 euro die we uiteindelijk hebben betaald, mogen we toch wel een beetje service verwachten. toen ons gevraagd werd een review te schrijven, hebben we de winkel eerst een mail gestuurd met onze opmerkingen/klacht. twee weken later hadden we nog niets gehoord.....

Marja 04-06-2017 Via de website gekocht

snelle levering en goede service

de site is zeer gebruiksvriendelijk, artikelen zijn duidelijk omschreven. De snelle levering is zeker een pluspunt. De chauffeur kwam op de afgesproken tijd.

willem 04-06-2017 Via de website gekocht

zeer goede service en prijs kwaliteit verhouding

wat een fijne service eerst telefonisch info gehad toen op 2-2- besteld op 3-2 bezorgd,

na de bestelling van een wasmachine en een droger kwam de factuur binnen, toen bleek de bestelde droger er niet meer te zijn, er werd meteen een duurder model voor gestuurd voor dezelfde prijs.

al met al een hele fijne zaak die ook nog eens zeer concurrerende prijzen heeft.

Pelkmans 04-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende klantgerichte service

Huishoudeljike apperatuur besteld bij veilig kopen. Kreeg netjes bericht wat niet meer op voorraad was en werd op een zeer nette manier en naar tevredenheid opgelost.
In 1 woord geweldige service en levering. Een 10 waardig

Henk 03-06-2017 Via de website gekocht

Geen verbetering mogelijk,alles top.

Heel goed,prima geholpen,en vriendelijk.Via de website.
Ze doen wat ze beloven,b.v.terug bellen.
Bij een zeer late bestelling 15.55 toch nog te regelen voor bezorgen voor de volgende dag.

Baz 03-06-2017 Via de website gekocht

Snelle installatie

gekozen voor deze shop omdat zij hadden wat ik zocht en het beste prijs. website is makkelijk mee te werken. mijn levering kwam op tijd en in goede orde.

Hanna 03-06-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden, zeker aanraden

Wij zijn zeer tevreden over de service en ook zeker over de prijs van onze diepvries.
Heldere communicatie over levertijden en levering zoals afgesproken.

Jac 03-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Openbaring

In mijn zoektocht naar een nieuwe inbouw koel/vriescombinatie kwam ik bij toeval bij Bemmel & Kroon terecht.
Doordat ik een specifiek model had, was ik op zoek naar een gelijk model. Bij de diverse zaken waar ik ben geweest, kwam ik zonder resultaat weer naar buiten.
Bij Bemmel & Kroon kwam ik met een zeer tevreden gevoel weer naar buiten, want met enig speurwerk hebben zij de juiste koel/vriescombinatie gevonden, die paste in mijn inbouwkast.
De informatie die ik kreeg was duidelijk, de service was ronduit goed!

Ted 03-06-2017 Via de website gekocht

Voldoet uitstekend aan al mijn verwachtingen!

Na teleurstellende ervaringen met twee eerdere webwinkels ben ik hier bij toeval beland. Wat een verademing! Het ging om de vervanging van een inbouw koelvriescombinatie door een inbouw koelkast van 178cm hoog. Flitsend werd er per e-mail gereageerd om mijn offerteaanvraag voor uitbouw en afvoer van bestaande apparatuur en inbouw van de nieuwe, inclusief omzetten van de scharnieren, koppelen van de twee bestaande paneeldeuren en wijzigen van de sleepdeurconstructie naar een deur-op-deur systeem. Ook op telefonische aanvullende vragen werd vlot en doeltreffend geantwoord. Ook op de levering en inbouwwerkzaamheden viel helemaal niets aan te merken: keurig op de afgesproken tijd, snel, vakkundig en vriendelijk. Ook de betaling per pin verliep zonder problemen met een onmiddellijke schriftelijke bevestiging gevolgd en factuur met alle gewenste specificaties. Hulde! Dit wordt mijn absolute voorkeur voor aanschaf van witgoed en keukenapparatuur; ik hoef niet meer te twijfelen tussen leveranciers.