Deze score is berekend op basis van 3115 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

GB 19-10-2017 Via de website gekocht

Super service

De bestelde wasdroger bleek niet meer leverbaar (i.t.t. wat er op hun website vermeld stond) en ze leverde uit zichzelf gewoon een nieuwer geleverd die een stuk duurder was zonder bijbetaling!

Levering/plaatsing uitgevoerd door een externe partij die erg duidelijk communiceerde over de levertijden.

Joke 19-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Heb hier al vaker benodigdheden besteld en dit blijven we doen want de prijs is aantrekkelijk en ze hebben werkelijk een goede service. We hadden een keer een vriezer besteld en die paste niet door de trap dat was geen probleem ze namen hem mee terug en we konden een passende uitzoeken.

Frans 19-10-2017 Via de website gekocht

Wereld service en razend snel

Kreeg duurdere wasmachine aangeboden voor dezelfde prijs, omdat andere niet meer werd geleverd.... dat is service vind ik
Werd snel geleverd en binnen 5 minuten stond ie al te draaien

Goudelsje 18-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en service

Had nog een vraag over het aan te schaffen produkt, een wasdroger, 's avonds laat gemaild, volgende dag al in de ochtend antwoord! Levering op de dag dat het mij uitkwam. Ik had extra service bijgeboekt, oude droger werd netjes meegenomen, nieuwe droger keurig geplaatst.

ewoud 18-10-2017 Via de website gekocht

prima

goede overzichtelijke website. maar de goedkoopste prijs van de AEG inductie kookplaat gaf natuurlijk de doorslag. geen ervaring met Bemmel en Kroon, de bezorg service was echt prima, je kan de bestel auto gewoon volgen via google maps. elk half uur kijken waar hij was. niet nodig maar wel leuk. een minpuntje het aansluiten was niet echt eenvoudig. maar ik ben tevreden en kijk zeker op jullie site als ik nog eens wat nodig heb

ewoud 18-10-2017 Via de website gekocht

prima

stephan 18-10-2017 Via de website gekocht

zeer snel en correct van offerte tot aan aflevering

Per direct aan de telefoon al de prijzen ontvangen voor de aanschaf van een droger en kookplaat. Meteen aansluitend een email met de offerte (met een zeer goede prijs). Na bestellen werd alles volgens afspraak de volgende werkdag bezorgd. Ook het track en trace system van de expediteur werkt perfekt.

J.spa 18-10-2017 Via de website gekocht

Heel super tevreden

Ik heb een wasmachine gekocht en iedereen weet dat je niet zonder kunt.
Want we kwamen terug van vakantie wasmachine stuk
Een nieuwe uitgezocht besteld en de dag erna al in huis. De track and trace was erg handig je kon precies zien hoever de chauffeur was. Kreeg netjes een sms wanneer ze er zouden zijn. Voor iets meer dan 9 euro slepen ze hem naar boven sluiten hem aan, oude mee naar beneden en hup mee.
Geen rommel netjes de verpakking mee! Dit is echt ideaal. Helemaal super thx!!!

18 november 2017 18-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

webwinkel prima. De service uitstekend. Indien nodig zullen we de website weer opzoeken. Prijs/kwaliteit van het product, Dekker 250432, prima

Van Duuren 18-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, super tevreden!

Ik ben super tevreden over deze winkel! 's Middags online een vriezer besteld (prijs was hier het laagst) en geleverd op de door mij aangegeven dag. Netjes van te voren een mail gehad met wanneer ze zouden komen en dit is goed nagekomen. Ook heel blij met de gratis Extra service. Hierdoor werd de vriezer direct op de juiste plek in huis gezet. Ga zo door!

Familie Prins 18-10-2017 Via de website gekocht

Tevreden, klant- en oplossingsgericht

Bestelling ging snel, ook mijn telefonische vraag werd snel beantwoord, er wordt met de klant meegedacht. Helaas werd de wasdroger onjuist aangesloten door Dynalogic, waardoor hele ruimte onder water stond. Gelukkig kwam Bemmel dit oplossen.
Verbeterpunt: bereikbaarheid weekend (ik moest tot maandag wachten voor ik m’n probleem kon melden) en ik zou stoppen met samenwerking Dynalogic als ze dit soort figuren duur witgoed laten aansluiten.

JA 18-10-2017 Via de website gekocht

Goede droger, goede prijs

Meerdere keren witgoed besteld, prijs meestal prima, afhandeling, bezorging en installatie top.
Bezorging en installatie snel, vriendelijk en perfect uitgevoerd naar onze wens.

Paul 18-10-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24

Deskundig, snel en betrouwbaar

Zeer vlot en deskundig geholpen. Volgens afspraak teruggebeld en snel geleverd. Installatie hetzelfde. Kortom een aanrader.

Monique 18-10-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Fantastische service van Bemmel en Kroon!! Aeg wasmachine besteld. Erg snel geleverd, er wordt heel goed gecommuniceerd over het tijdstip van bezorging. Machine aangesloten, zelfs de droger werd op de machine geplaatst door de bezorgers. Toen ik de machine in gebruik nam, zag ik tot mijn schrik dat er een andere machine geleverd was dan ik besteld en betaald had (met een grotere trommel van 9 kg die dus ook een stuk duurder is). De bon erbij gepakt om hierover te bellen, daar zag ik dus dat Veiligkopen zelf had besloten om deze duurdere machine te leveren omdat de bestelde machine niet meer leverbaar was!! Hartelijk dank voor deze goede service!!
(Vk634564 😋)

mariska 18-10-2017 Via de website gekocht

goede services

Gisteren een wasmachine besteld en vandaag al in huis. De mensen zijn klantvriendelijk en de services is uitstekend.
Een mooie wasmachine voor een mooie prijs.

Carla Hogenboom 18-10-2017 In de winkel gekocht

Naar tevredenheid geholpen

Mijn vorige Combimagnetron ook gekocht bij Bemmel&Kroon en is een tijd lang mee gegaan.
Fijne Combimagnetron met veel mogelijkheden. Pizza komt er heerlijk knapperig uit en de binnenkant is makkelijk schoon te houden. Ook de extra functie Geurverdrijver is prettig, waardoor de etenslucht van het bereide gerecht snel weg is. Door de 900 Watt is alles snel warm, ben erg blij met dit produkt.

Ellen 18-10-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig besteld en snel geleverd!

Duidelijke omschrijving, goedkoopste prijs, duidelijke voorwaarden en snelle levering. Beschrijving van het product was ook duidelijk. De goedkoopste prijs, geen verzendkosten en de positieve reviews deed ons overstag gaan.

H. Tijsterman 18-10-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

wij hebben een oven besteld bij Bemmel een Kroon, we zijn heel goed geholpen door de verkoper en de afgesproken aflevertijd is correct nagekomen. Heel fijn is dat je eenhalf uur voor aflevering gebeld wordt.

Louise 18-10-2017 Via de website gekocht

Zoek niet verder, Bemmel en Kroon !! Beter kan niet...

Ik kwam per (on) geluk via de site van Kieskeurig bij de Firma Bemmel en Kroon. Wat een service!! het model oven dat ik had uitgezocht was niet meer leverbaar, zeg maar uitverkocht en toen kregen we "gewoon" een nieuwer model, een zogenaamde upgrade die twee keer zo duur was, voor de goedkope prijs... Ongelofelijk!!
De levering was supersnel...Een 10+ Hartstikke Bedankt, wij komen graag bij u terug!!

Nick Hendriks 18-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Ik had in de webshop een zanussi wasmachine gekocht. Helaas bleek deze niet meer leverbaar en kreeg ik een nieuwer model voor het zelfde geld. Ik zeg top service. Tevens werd deze netjes geleverd op verzoek werd er ook rekening gehouden met de af levertijd.

claudia 17-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goedkoop!

Bij Bemmel en Kroon kon mijn uitgekozen droger het goedkoopst geleverd worden. Ik kon zelf mijn datum voor levering kiezen en werd per email goed op de hoogte gehouden van het aankoop,- en leverproces.
Ter plaatse hebben monteurs de droger snel en vakkundig geplaatst. Ik kan het aanbevelen aan anderen of voor een eventuele volgende keer.

Barbara de Jong 17-10-2017 Via de website gekocht

Goede service,aardige behulpzame bezorgers!

Al een aantal keer wat besteld en nog steeds super tevreden,ook de bezorging snel,en fijn dat je op de hoogte blijft over het tijdstip van bezorgen!
Ik ben dik tevreden!

Mathieu Peeters 17-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering tegen de beste prijs!

Gezocht via kieskeurig.nl, beste prijs via Bemmel & Kroon. Uitstekende informatie over levering, met sms en email. Top apparaat. Gewoon 100% en de dag na bestelling geleverd.

Henk Jan 17-10-2017 Via de website gekocht

Absoluut een aanrader

Zondagavond een Amerikaanse Koelkast besteld; dinsdagochtend staat hij te blinken in onze keuken. Makkelijk besteld en betaald; perfect en op tijd geleverd. Een dikke pluim voor Bemmel en Kroon.

De Haas 17-10-2017 Via de website gekocht

Vlot verlopen service

De wasmachine bij Bemmel & Kroon gekocht vanwege de scherpe prijs. Ook de prijs van de extra service is schappelijk. Goed op de hoogte gehouden van het verloop van het bestel- en bezorgproces. Na bezorgen de klantenservice gebeld met een vraag over de waterafvoerslang. Prima ter woord gestaan!

A.D. 17-10-2017 Via de website gekocht

Je wordt meteen geholpen door aardige medewerker en levering was snel en op tijd,betaling ging snel via ideal,je wordt per email op de hoogte gehouden,track en trace werkt perfect.

Renée 17-10-2017 Via de website gekocht

Wauw!! Lekker snel weer een top wasmachine! !

Vanaf het zoeken op de gebruiksvriendelijke site tot het plaatsen op zolder (!) super tevreden!
Een half uurtje voor de levering een telefoontje en previes op tijd werd onze nieuwe wasmachine geleverd. Klantvriendelijke medewerkers die netjes werkten. Bij een volgende aankoop gaan we weer voor Bemmel en Kroon 👍

Theo 17-10-2017 Via de website gekocht

fijne service. Mooi op de juiste tijd

Mooi geleverd oude droger meegenomen en mooi op tijd . Wat wil je nog meer. Vriendelijke bezorgers. Wisten wat ze deden. Brachten hem netjes naar binnen. Namen ook nog de oude mee die in de woonkamer stond

J. Cornelisse 17-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

een fijn bedijf met vriendelijke verkopers

Bij het zoeken naar een nieuwe koelkast op internet trok de site van Bemmel&Kroon mijn aandacht; ik vond wat ik zocht. Ik Kon het model in het filiaal Zoeterwoude bekijken; het bedrijf gaf mij gelijk vertrouwen., Ik werd op een fijne wijze deskundig geholpen. 3 dagen later werd koelkast netjes en op tijd afgeleverd. De koelkast doet het prima; wij zijn blij met deze aankoop.

Jan Appeldoorn 17-10-2017 Via de website gekocht

Het was geweldig, betalen en binnen 16 uur geleverd

Ja de prijs natuurlijk, en ik had gehoord dat het een betrouwbaar bedrijf is en dat ze aan de levertijd voldoen. E ondertussen op de hoogte gehouden wordt van de levering. SUPER

Jose 17-10-2017 Via de website gekocht

Prima service!!

Goede info over de Combi oven en supersnelle levering! Smiddags besteld en de volgende ochtend geleverd en het oude apparaat meteen mee retour genomen

Frans 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Snelle levering tegen een scherpe prijs. Daarnaast heeft B&K fysieke winkels waarbij je met eventuele vragen terecht kunt.

Wouter 17-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Een inductiekookplaat besteld ter vervanging van mijn zwaar verouderde veel problemen gevende keramischekookplaat. Inclusief installatie aangezien ik mijzelf net niet handig genoeg schat om dit zelf veilig en vakkundig te kunnen doen. De prijs was hier het laagst en installatie kon meteen mee worden besteld (wat door een extern bedrijf wordt uitgevoerd).

Ik werd na bestelling vrij snel al gebeld voor een afspraak. Monteur verscheen keurig binnen het afgesproken tijdvak en heeft de nieuwe plaat snel en vakkundig geïnstalleerd.

S.E. 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service!

Onverwachts ging mijn wasmachine kapot, zodat ik via o.a. Kieskeurig op zoek ging naar een nieuwe. Dat is een LG geworden, die ik bij Bemmel en Kroon voordelig kon bestellen. Aangezien de wasmand al weer vulde, had ik de wasmachine snel nodig. Bij Bemmel en Kroon kon het de volgende dag al geleverd worden! Op de site heb ik gekozen voor de extra service om de machine te laten aansluiten en de oude te laten meenemen. Al snel kreeg ik een mail dat de door mij gekozen type niet meer leverbaar was, maar dat ik voor het zelfde geld een nieuwer type aangeboden kreeg! Kijk dat is pas service! De volgende dag werd de wasmachine al bijtijds bezorgd en keurig geplaatst. Verpakkingsmateriaal en de oude machine werden meegenomen en ik kon meteen de machine gebruiken. Prima service en snelle levering!

Eelko 17-10-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Ik geef niet zo gauw een 9 aan een bedrijf, maar Bemmel & kroon verdienen het. Dit was het tweede grote apparaat wat hebben gekocht bij hun. De laatste was een vaatwasser alleen was de gene die ik besteld had niet meer leverbaar en kreeg dezelfde dag nog een mail met het volgende antwoord: Het door u bestelde artikel is namelijk helaas uitverkocht en krijgen wij ook niet meer binnen. Als service leveren wij hiervoor nu een duurder alternatief aan u voor de zelfde prijs. Uiteraard zijn de specificaties van dit artikel minimaal gelijkwaardig aan het door u uitgezochte apparaat.
En vervolgens werd deze ook nog heel netjes de volgende dag bezorgd (de afgesproken bezorgdag)

Elly 17-10-2017 Via de website gekocht

Klasse service

Eind september bestelling geplaats voor een koelkast en vaatwasser. Blijkbaar was de vaatwasser niet meer verkrijgbaar. Er werd direct een gelijkwaardig, iets duurder model voorgesteld zonder meerprijs.
De koelkast was ook niet voorradig en ik moest enkele dagen wachten, wat geen probleem was.
Echter na enkele dagen bleek dat de levering nog enkele weken ging duren en ik had de koelkast toch dringend nodig. Ik heb zonder enig probleem de koelkast kunnen ruilen voor een ander model dat wel direct leverbaar was. Indien gewenst had ik ze zelfs kunnen annuleren en mijn geld teruggekregen.
De communicatie met de klantenservice verliep telkens zeer snel (antwoord binnen het half uur) en zeer correct. Dikke duim voor de geleverde service.

Theunissen 17-10-2017 Via de website gekocht

Top

Fijne winkel! Duidelijke omschrijving, snelle levering! Diepvries was uitverkocht maar kregen een duurdere voor in de plaats!

Norddin 16-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel en uitstekend geregeld

Uitstekende bezorgservice en wordt goed op de hoogte gehouden van het bestel-en bezorgproces. Prima prijs en de beste service!!

Mustafa 16-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquis

Geweldige service!

Het product vind ik waanzinnig goed. Ik heb voor Bemmel en kroon gekozen omdat ik van mijn vrienden heb gehoord hoe goed de service is. Bovendien zijn de prijzen erg laag met goede service.

carlos 16-10-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Goede levering en snelle ,laagste prijs.
vandaag besteld, de dag erop geleverd.
Heb het artikel voor dezelfde prijs gevonden op andere site, echter er zat nog een extra korting op.
Hiermee dus de laagste prijs.

Lukas 16-10-2017 Via de website gekocht

Perfect webwinkel!

Afgelopen week een koelkast besteld bij Bemmel en Kroon. Mooie duidelijke website.
Levertijd en facturen worden netjes gemaild. Je krijgt zelfs een half uur voordat ze er zijn een sms toegestuurd! Ideaal

Tante Toos 16-10-2017 Via de website gekocht

Was elke online winkel maar zo!

Geen keuzemenu als je ze belt met vragen! Geen wachttijd, heldere antwoorden. Ontzettend verfrissend. Zo ook de bezorging. Snel, efficient, vriendelijk, keurig netjes. Al met al een hele prettige ervaring. Een echte aanrader!

john koosterman 16-10-2017 Via de website gekocht

goede service

was op zoek naar een indesit wasmachine na enig zoeken kwam ik op de website van bemmel & kroon een overzichtelijke website en duidelijkheid daar een wasmachine besteld en betaald maar die ik besteld had was niet voorradig en kwam ook niet meer te koop zonder heen en weer e mailen een andere soortgelijke duurdere wasmachine aangeboden gekregen zonder het verschil te moeten bij te betalen prima bedrijf

Beekhuizen 16-10-2017 Via de website gekocht

Wat ik het mooist vond is na het bestellen en betalen kreeg ik een mail dat het model uitverkocht was en kreeg ik een veel duurdere model voor de zelfde prijs,dit heb ik nog nooit meegemaakt

S. de Laaf 16-10-2017 Via de website gekocht

Laagste prijs en goed klantenservice

Veruit de laagste prijs en nette levering (tot in de schuur, geen probleem) van Siemens wasdroger en wasmaschine. Goede klantenservice ook, toen ik nog wat vragen had.

Haytham 16-10-2017 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en geweldige Service

makkelijke bestelling.
Duidelijke mail communicatie
levering dag zelf bepalen
Koelkast tot aan de keuken bezorgd
Oud koelkast gratis meegenomen

Ernest 15-10-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed zoals het hoort en direct geleverd

Bestelling met ordernummer BKI634176
Op zoek naar een Miele wasmachine die net een half jaar vervangen was door een nieuwe lijn. Zul je net zien!
Gelukkig had Bemmel&Kroon deze nog op voorraad en zelfs met een actiekorting!
Erg vriendelijke en accurate telefonische helpdesk en direct per telefoon de knoop doorgehakt.
Voor ons Bemmel&Kroon: zoiets in de trend van: : Probeer het eerst hier en de kans is groot dat je niet verder hoeft te zoeken"......

Reitsma 15-10-2017 Via de website gekocht

goede en snelle afhandeling goede service

Op zoek naar inbouw koffiemachine kwamen we op deze dit terecht. De goedkoopste aanbieding leek een goede machine. Dus meteen gemaald en binnen een dag hadden we de koffiemachine in huis. Wat een snelle levering. Geweldig

Fred van de Schilde 15-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Kennis, service, betrouwbaarheid en scherpe prijzen

Ik keek eerst rond op de site en ben daarna naar de winkel gegaan, ongelooflijk vriendelijke mensen die ontzettend veel kennis van zaken hebben. Geen heigerig aandringen maar een nette offerte mee. Na het denken over de bestelling geplaatst en die werd wederom keurig binnen het tijdsblok geleverd.
Echt een topzaak.

j.aardema 15-10-2017 In de winkel gekocht
bemmel & Kroon de Cruquius te Vijfhuizen

goede advies en goede levering

In het verleden ook al aankopen gedaan bij deze winkel en was,en nu ook zeer tevreden en hoop in de nabije toekomst nog te zullen kopen.

Zal ook vrienden,familie en kennissen informeren over de goede service en bediening van deze zaak.