Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

F 10-08-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en snelle levering

Het is een prettige site erg overzichtelijk. Aan de telefoon erg vriendelijk en behulpzaam. Levering prima en snel.

Hanny Vissers 10-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service met fijn contact over moment bezorging

Ik ben erg tevreden over de service van Bemmel en Kroon. De vaatwasser die ik had besteld was niet meer op voorraad. Ik heb een betere, duurdere vaatwasser gekregen voor dezelfde prijs. Super goed. De bezorging is via Dynalogic. Prima jongens die erg voorzichtig werken en duidelijk aangeven wat ze wel en niet mogen/kunnen

R.A.Tijssen 10-08-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24 den haag

vriendelijke medewerkers

het is niet de eerste keer dat we aankopen hebben gedaan, en zijn tevreden over, ze vragen waarna je opzoek bent en laten je dan rustig meerdere apparaten zien in dezelfde prijsklasse

Dirk 10-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Zoals altijd weer top!

Ervaring leert dat je goed en netjes geholpen wordt. Vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg en prima prijzen. Afzuigkap en kookplaat besteld, telefonisch. Prima geadviseerd en duidelijke afspraak. Bezorgingsdatum kon ik kiezen. Er wordt een tijdsbestek gemeld en keurig een half uur vooraf gebeld.
Service ook altijd top!

Frank 10-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, snel en betrouwbaar

Ik heb inmiddels meerdere apparaten bij Bemmel en Kroon besteld. Mijn ervaring is dat de prijaanvraag zeer snel wordt beantwoord en de prijzen scherp zijn. Bij bestelling wordt (indien op voorraad) het apparaat nog dezelfde dag verstuurd en tijdens de aanlevertijd wordt je goed op de hoogte gehouden (ook wanneer afleverafspraken niet geheel nagekomen. Ik zou direct weer bestellen bij Bemmel en Kroon.

Freek B 10-08-2017 Via de website gekocht

Super goed geregeld

goede overzichtelijke site en product snel gevonden. Na bestelling bleek Het bestelde product niet meer leverbaar. Er werd direct kosteloos de opvolger aangeboden. SUPER!

Nonja 10-08-2017 Via de website gekocht

Afspraak is inderdaad afspraak!

Scherpe prijzen en hele goede service, dat is nu weer bewezen! Het model vaatwasser dat wij wilden hebben was niet leverbaar bleek na bestelling, maar we kregen voor dezelfde prijs een duurder model. En, zoals de medewerker van de klantenservice heel goed had uitgezocht, klopte het qua vergelijkbare specificaties precies. Heel attent.

Over de levering ben ik ook erg tevreden - je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer ze komen 's ochtends een sms + mail en net voor de levering een sms met het precieze tijdstip.

Marielle 10-08-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

Supersnelle levering en zeer goed advies

Ik heb gekozen voor
Bemmel & Kroon i.v.m. betrouwbaarheid en kennis en service. Maandag gekocht en woensdag geleverd. Had ook al op dinsdag gekund maar dat kwam ons niet uit. Een mooie AEG wasmachine. Ben er heel erg blij mee. Verkoper heeft goed geadviseerd want door de grote keuze zie je soms door het bos de bomen niet meer. Komen er zeker terug. ordernr: DH619400

Gert Jan 10-08-2017 Via de website gekocht

Top BBQ

Shop en site beide okay. Maar toch een punt van kritiek. Op de site kun je aangeven of je de oude BBQ retour wilt geven. Heb ik gedaan maar de jongens van de logistiek mochten deze niet meenemen ivm dat er geen stekker aan zat (gas BBQ). Na telefoneren met Bemmel en Kroon kreeg ik geen nette reactie terug, denkt u nu echt dat ik zelf in de auto stap om de BBQ op te komen halen.
Vond dit niet echt gepast. Uiteindelijk via de logistieke dienstverlener alles opgelost.

P. Groot 09-08-2017 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard

vakkundige service en geleverd volgens afspraak

Heb zowel een wasmachine als een inbouw vaatwasser gekocht. Beiden werden op de afgesproken datum/tijd geleverd. Er werd keurig (kort) van tevoren gebeld dat de monteur onderweg was.
De installatie verliep in beide gevallen vlekkeloos. De oude apparatuur werd netjes meegenomen,zowel als het verpakkingsmateriaal. De inbouw van de vaatwasser werd door een ingehuurd bedrijf gedaan. Niets dan lof over hoe dit werd gedaan. Ook het aanpassen van de plint door er een stukje af te zagen was onderdeel van de service.

T. Peeters 09-08-2017 Via de website gekocht

We hebben via internet besteld. Duidelijke omschrijving van apparaat. Duidelijke afspraak over aflevering.
Goed afgeleverd en op zijn plaats gezet. (twee hoog)

Sam P 09-08-2017 In de winkel gekocht
cruquius

vriendelijke service, goede prijs

Ik wilde online keukenapparatuur kopen. Na vergelijken van verschillende websites, bleek Bemmel en Kroon inderdaad voor bijna alle apparatuur de goedkoopste. Wij zijn uiteindelijk toch naar een winkel van Bemmel en Kroon geweest voor wat extra advies. We werden erg vriendelijk en prettig geholpen, en hebben hier onze bestelling geplaatst. Het ene apparaat dat bij B&K iets duurder was (koelkast), kregen we voor de goedkoper gevonden prijs. Bezorging was snel en op het afgesproken tijdstip/datum. Een doos was wat beschadigd, na bellen hierover is dat op de (digitale) bon vermeld mochten er problemen in de toekomst zijn met het apparaat. Dit zonder discussie; super service! het apparaat doet het overigens prima. Erg tevreden over deze winkel, zou zeker aanraden. Klantvriendelijk en behulpzaam, goede prijs en snelle levering. Wij komen hier in de toekomst terug voor onze andere apparaten.

Elkedp 09-08-2017 Via de website gekocht

Winkel van het jaar!!!

Uitstekende service en klantvriendelijkheid!
Was 2de keer dat ik hier bestelde en bij aankoop van meerdere artikelen nog mooie korting gekregen op de reeds scherpe prijzen. Vrienden en familie bestelden ook reeds en ik blijf verder reclame maken voor jullie!

Rob Wiebes 08-08-2017 Via de website gekocht

Bestelling was goed geregeld en afgewerkt.
Plaatsing en bezorgen pas na een week, (vakantie tijd)
Plaatsing en inbouw geheel naar verwachting en vakkundig uitgevoerd

Huug 08-08-2017 Via de website gekocht

Goed aanbod

Ik had op korte termijn een nieuwe wasmachine nodig. Er één uitgezocht op basis van Consumentenbond test. Bemmel kon deze machine op de korste termijn en voor zeer gunstige prijs leveren.
Aflevering op tijd, zeer netjes, en vakkundig. Top!

Helena 08-08-2017 Via de website gekocht

Mooie Levering.

Mooie duidelijke Website, met heldere aanbiedingen, bezorging via DYNALOGIC goed optijd, helaas wel erg gehaast, inpakken en wegwezen, ondanks bijbetaling.

T. Derksen 08-08-2017 Via de website gekocht

Wat een deal, wat een service!

Tijdens onze verhuizing hebben wij bij Bemmel & Kroon een nieuwe wasmachine gekocht, dat scheelt sjouwen met een oude machine die toch aan vervanging toe was. Na lang zoeken terecht gekomen bij een LG wasmachine met alles erop en eraan. Bemmel & Kroon gaf bovenop de cashback actie van LG ook nog eens een fikse korting, waardoor we €250,- goedkoper uit waren op een machine die elders €800,- kost! Fantastische deal dus :) Een dag later stonden de vriendelijke bezorgers, na een sms'je vooraf, reeds op de stoep. Met veel souplesse ging de wasmachine naar zolder, hetgeen ik een fooitje waard vond! Al met al, van begin tot eind een soepel aankoopproces bij Bemmel & Kroon... Prima prijs, dito communicatie en service! Bedankt!

A.J.H. Briedé 08-08-2017 Via de website gekocht

Prima

Ik heb mijn wasmachine via de website gekocht. De website is/was zeer duidelijk. Binnen enkele seconde werd via de mail de bevestiging gestuurd.

Guido 07-08-2017 Via de website gekocht

Keurig netjes, goede service en goedkoop

Om te beginnen de laagste prijs, daarnaast 25,-- kassakorting. Keurig op tijd geleverd. Van te voren een mailtje met een Tijdindicatie voor de levering en dan nog eens drie kwartier van te voren een belletje. Aardige chauffeurs met goede tips. Heel goed allemaal.

Uit Belgie 07-08-2017 In de winkel gekocht
LEIDEN

goede service

De shop was keurig overzichtelijk ingericht. De service van de verkoper was prima. Kon ons precies de apparaten laten zien die aan onze eisen voldeden. Zijn advies was voor ons erg belangrijk bij het maken van de keuze.
De prijs was lager dan bij BCC, ondanks hun laagste prijs garantie. Bovendien kregen wij een prijstechnisch gezien leuk aanbod.
De bezorgservice was prima. De jongens die de zware apparaten naar boven moesten sjouwen hebben dit prima gedaan en de boel netjes aangesloten. Alle oude apparatuur meegenomen. Geen extra kosten voor deze service.

goedkijken 07-08-2017 In de winkel gekocht
den haag.

rustige uitleg en goed geholpen

de winkel zag er keurig verzorgd uit en ruime keus in koel vriescombinaties van elke prijsklasse.
goede en rustige uitleg over wat koelkast kan en de verschillen.daar door konden wij voor ons de juiste keus maken. hij is keurig en op tijd thuis bezorgt en bevalt prima.

F Donker 07-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Geweldig goed geregeld via de telefoon ,ik heb vrijdag 4 aug besteld en maandagavond binnen een kwartier stond de wasmachine al te draaien

Peter 07-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goed geholpen met de bestelling

Omdat ik nog twijfelde met de leveringsdatum, de shop gebeld. Ik werd goed te woord gestaan en de bestelling werd direct per telefoon gedaan. Op afgesproken tijdstip werd de vaatwasser geleverd en de oude machine gelijk meegenomen. Top!

Ray 07-08-2017 Via de website gekocht

Prime service

Nadat onze oude Braun wasmachine, na 18 jaar trouwe dienst het voor gezien hield, heb ik via Kieskeurig en de Consumentenbond gekeken welke machine goed uit de bus kwam. Onze keuze viel op een machine van het merk Bosch. Die hebben wij bij Bemmel & Kroon gekocht en vandaag hebben wij onze nieuwe wasmachine ontvangen.
Netjes afgeleverd, geïnstalleerd en de oude mee genomen.
Goede service en dat voor een mooie prijs, bedankt hoor.

Jacco de Weerd 07-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service, lage prijzen

De koelkast was het goedkoopst van alle aanbieders op internet, de levering was het snelst en de informatievoorziening over de exacte tijd van levering was uitstekend. De koelkast is in perfecte staat aangekomen en daarbij waren de bezorgers uiterst correct en behulpzaam.

M Wagner 07-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!

Ik vond deze winkel op de Siemens website. De service was snel, professioneel en kwaliteit. Ik zou de dienst aan anderen aanbevelen.

M. Wagemaker 07-08-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Deskundig en vriendelijk personeel dat meedenkt!

Fijn om een deskundige medewerker te treffen die meteen snapt wat wij nodig hebben om onze defecte afzuigkap te vervangen, zonder voor de duurste optie te gaan.

Dirkje 06-08-2017 Via de website gekocht

Alles waargemaakt zoals vermeld

Zocht een bepaalde wasmachine bij een winkel die op voorraad was, snel geleverd kon worden en met een goede beoordeling...
Dat werd Bemmel&Kroon.
Ook de levering ging soepel en op tijd. wasmachine werd keurig aangesloten en even voorgespoeld en ik kon eindelijk weer wassen.
Oude wasmachine en verpakkingsmateriaal werden meegenomen.

Diny Fortuin 06-08-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude-Rijndijk

Perfect, volgens afspraak afgeleverd

Voor de eerste keer bij van Bemmel en Kroon gekocht. Eerst op de site gekeken en daarna naar de winkel gegaan voor verdere informatie. Prima geholpen en ze hebben meegedacht voor een oplossing.

Stavros 06-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Goede service, op tijd geleverd. De levering ging zoals gepland. Nieuwe koelkast netjes op zijn plek gezet en oud apparaat mee genomen.

Resoort 06-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

EEN TOPBEDRIJF WAT EEN ZEER GOEDE SERVICE

20 JAAR GELEDEN AL ONZE KEUKENAPPERATUUR AL BIJ BEMMEL EN KROON GEKOCHT EN NU WEDEROM,
ALLE LOF VOOR DIT BEDRIJF SUPER.

Sigrid 05-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering, vriendelijke klantenservice medewerker

Tijdens het bestellen liep mijn computer vast waardoor het onduidelijk was of de bestelling door was gekomen. De medewerkster van de klantenservice was vriendelijk en zocht het voor me uit. Het bestelde product (wasmachine) werd snel geleverd. Prima!

Henk 05-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Goede service. De keuze van deze winkel was toevallig. De bestelling was niet meteen leverbaar, mar met wat extra moeite heeft men het toch op tijd afgeleverd.

Fred 05-08-2017 Via de website gekocht

Ben goed geholpen,en de afwikkelingen waren prima.

prima service,netjes en correct.en de mailtjes zijn prima.
Netjes op tijd geleverd.
De winkel ook overzichtelijk,en nette en aardige verkopers.

Joop de Vries 05-08-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon te Zoeterwoude

prima wasmachine gekocht

Wij dachten dat het koopavond was en kwamen om 18.00 uur binnen lopen. We vergisten ons. Toch werden we nog heel vriendelijk en deskundig geholpen. Een paar dagen later werd onze nieuwe prima Siemens-wasmachine thuis afgeleverd en geïnstalleerd door twee uitermate vriendelijke bezorgers. We zijn heel tevreden.

Grimijzer 05-08-2017 Via de website gekocht

Super

Scherp geprijsd , bestelde artikel was uitverkocht, voor zelfde geld duurdere uitvoering geleverd gekregen.
Prima service

van Hulst 05-08-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24 denhaag

Gewaldige aankoop en installatie

De uitleg van de miele wasmachine was zeer uitgebreid en met grote kennis van zake gedaan.Verder sprak de 5 jaar garantie mij aan en is de machine netjes en vakkundig ge plaatst.We zijn zeer tevreden

Martine 05-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Super droger van indecit besteld op de site. Kreeg meteen bevestigingsmailtjes en kon snel bezorgd worden. Prima service van Bemmel en Kroon

Theo 05-08-2017 Via de website gekocht

Prettige ervaring

Makkelijk bestellen op de website, uitstekende service toen ik nadat de bestelling was geplaatst wat wilde wijzigen en keurige informatie over levering en afhandeling.

Angelique Lange 04-08-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en correct.

Bosch gaf gaf aanbeveling voor deze webshop en terecht. Gekozen apparaat niet meer leverbaar. Voor dezelfde prijs een nieuwere duurderde versie ontvangen.

Meriam 04-08-2017 Via de website gekocht

super, super een betere service kun je niet hebben. geweldig

Dit bedrijf maakt alles waar, wat ze beloven, de site is perfect en ze vielen mij op omdat extra gratis garantie bieden.Ook dat hebben ze gedaan, het product besteld en kreeg gelijk factuur, ik wist gelijk wanneer geleverd werd de volgende kon ik precies volgen waar het product was, tot een half uur ervoor kreeg ik bericht dat ze eraan kwamen. alles volgens afspraak. en prijs zijn ze niet flauw in, gelijk een korting geven zonder te vragen. In 1 woord, geweldig.Bedankt. volgende keer bestel ik weer.

Joris 04-08-2017 Via de website gekocht

Prettig bedrijf, goede service

Op de website was onze nieuwe wasmachine zeer scherp geprijsd. Altijd een belangrijke overweging. De site zelf oogt wat gedateerd en rommelig. Ook bleek de levertijd niet te kloppen: vier dagen in plaats van 'volgende dag'. Dit zijn de enige punten van kritiek die de 10 als cijfer onmogelijk maken. De service en communicatie zijn namelijk fantastisch! Zeer duidelijke informatie, men belt netjes terug zoals beloofd. Ook het ingehuurde bezorgbedrijf is keurig voor elkaar. Hulde. Ik kom zeker terug hier.

W.J.Nijman 04-08-2017 Via de website gekocht

prima service

Ik kreeg precies wat ik nodig en besteld had. KInfo was zeerr duidelijkv en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn berstelling

Tonny 04-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Het was een perfecte levering en ook de dienstverlening was goed. Levering mooi op tijd zoals afgesproken.
Alles werd op de plaats gezet en aangesloten. Ook de oude machine werd netjes meegenomen.

magnetron 04-08-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

goede service, aardige bezorgers

netjes geholpen en wat ons opviel was dat de mannen die het product kwamen afleveren zeer vriendelijk waren , enige minpuntje is, wij kwamen de combi magnetron kopen en vroegen specifiek of alles wat in de magnetron zat er ook bij geleverd werd, het antwoord was : ja natuurlijk: jammer dat de afdek voor een bord er niet bij zat,

H. ten Hoeve 04-08-2017 Via de website gekocht

Super bedrijf. Hier krijg je waar voor je geld.

Dit bedrijf komt echt de beloofde dingen na. Ik heb gekozen voor dit bedrijf omdat ik er al meerdere artikelen heb gekocht en allemaal voor een super prijs.en de aflevering is exact op de geplande dag zoals dit is besproken in 1 woord SUPER.

Martien 04-08-2017 Via de website gekocht

Supergoede service!

Vaatwasser gekocht bij B&K. Toen ik mijn bestelling op de website had gedaan, bleek het model niet meer voorradig. Ik kreeg een nette mail, waarin ze mij voor hetzelfde geld het opvolgmodel aanboden! Volgende dag stonden de chauffeurs binnen het tijdvak wat aangekondigd was voor de deur. Keurige jongens die m'n nieuwe vaatwasser helemaal naar driehoog getild hebben en de oude weer meenamen.

Jesse 04-08-2017 Via de website gekocht

Absolute topper! Beste prijs en service!

We hebben onze fornuis van Bemmel en Kroon besteld omdat de voorwaarden en prijs de beste voor ons waren. We hebben meerdere winkels vergeleken kwa prijs, leveringsvoorwaarden en hoe duur de montage zou worden en Bemmel en Kroon was daar simpelweg de duidelijk beste optie.
Op de website bestellen ging vlot, alles in een keer via iDeal betaald en direkt orderbevestiging per email ontvangen.
Daarna werd ik ook opgebeld en her werd uitgelegd hoe het nu verder loopt, en het is zo precies gelopen - dus super.

De installateur kwam naar ons toe met de nieuwe toestel en heb die volledig en mooi geinstalleerd, en dan nog alles opgezet en zelfs de transportvetten wan de oven afgebrand. Dus direkt bruiksklaar.
De installateur heeft zelfs uitleg gegeven om hoe de toestel te gebruiken.

Het kon simpelweg niet beter dan dit.
En over de toestel: Supermooi en sterk aan te bevelen.

Edith 04-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Ruime keus en fantastisch personeel

Veel keuze en scherpe aanbiedingen op de site maakten B&K voor onze aankoop interessant. Onze keuze was bij het bezoek aan de mooie en overzichtelijke showroom waar we op plezierige manier advies kregen snel gemaakt. Op heel korte termijn kregen we onze oven thuisgebracht door de eigen bezorgers van B&K. Ook deze mannen waren erg aardig, belden een half uur voor ze kwamen en namen de oude oven mee.
Een topzaak!

Johan 04-08-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Goede voorlichting/snelle+soepele levering ORDERNR. DH614301

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en vakkundige verkoper. Kon bij nader inzien een van beide koel/vries apparaten nog voor de levering met betaling van een klein prijsverschil omruilen voor een nog beter exemplaar.