Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michelle 15-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!!

Samsung wasmachine besteld op zaterdag avond en maandag ochtend al in huis! Super snelle levering!!!
En ik kon gelijk een wasje draaien!!!

Bemmel en Kroon 15-07-2017 In de winkel gekocht

prima service

eerder ervaring met deze winkel
vriendelijke mensen en goed advies, snelle levering
en ook fijne lokatie

Henk 15-07-2017 Via de website gekocht

TOPBEDRIJF

Een gemakkelijk toegankelijk bedrijf zowel op internet als via de telefoon. Duidelijke site en aan de telefoon nemen ze alle tijd voor je en denken met je mee. Geven eerlijke adviezen en hebben zeer goede en concurrerende prijzen. En afspraak is afspraak! Levering vindt ook op tijd plaats.
Al de zoveelste bestelling bij B en K en steeds tot volle tevredenheid.
"Bemmel en Kroon, er is geen betere" :)

E 15-07-2017 Via de website gekocht

Voldoet aan belofte

Ik vind dit een prima Shop. Voor mij onbekend, maar zag deze bij kieskeurig staan met eenzelfde prijs als andere internet winkels. ik kreeg hier zelf nog 5 euro korting. Dus was voor mij de keuze snel gemaakt.

EdjeB 15-07-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Prijs, bestelling, installatie, alles uitmuntend

In de winkel in de Cruquius, hebben wij een oven en inductieplaat besteld. Deze werd volgens afspraak binnen een week bezorgd en geïnstalleerd door een extern bedrijf. Keurig, precies volgens afspraak en de monteur heeft zelfs als extra de vaatwasser deur gerepareerd en een wasemkap opgehangen. Netjes alle oude apparatuur meegenomen. Echt een dikke 10 waard.

Mariska 15-07-2017 Via de website gekocht

3 in 1 snel, netjes en aantrekkelijke prijs

We zijn erg tevreden. Snelle levering aan huis, oude wordt gelijk netjes meegenomen en de producten zijn aantrekkelijk geprijsd.

Marco 15-07-2017 Via de website gekocht

Oude Amerikaanse koelkast werd netjes retour genomen ondanks dat die erg zwaar zijn en dat allemaal voor een zeer scherpe prijs

Jeanne nieuwenhuizen 15-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Duidelijke site. Goede omschrijving van de artikelen. Vlugge levering. Maar vooral goede en vooral vriendelijke service door de monteurs.

PamTig 14-07-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen!

Ik was op de korte termijn op zoek naar een nieuwe wasmachine. Via research op internet had ik 's avonds een keuze gemaakt. Vervolgens had ik de keuze uit meerdere winkels. Ik koos voor een winkel in mijn woonplaats. De volgende ochtend telefonisch contact opgenomen, omdat ik nog een vraag had. Netjes geholpen aan de telefoon, de wasmachine besteld, binnen 5 minuten de bevestiging in mijn mailbox en de volgende dag keurig op het afgesproken tijdstip werd de oude wasmachine afgevoerd, de nieuwe geplaatst en gebruiksklaar gemaakt. Nog wat tips van de medewerkers die bij mij thuis waren geweest. Kortom: ze doen wat ze zeggen! Complimenten.

Angeline Delaey 14-07-2017 Via de website gekocht

Service kan beter

Op kieskeurig de diepvries uitgezocht. Deze zou6 lades hebben maar bij levering zaten er maar 5 lades in.
Op de site had ik aangekruist dat ik mijn oude diepvries mee wilde geven en de service wilde dat de diepvries uitgepakt zou worden. Wanneer ik ze allebei intoetste verdween een van dezen servicepunten dus het was kiezen of meenemen of extra service. Bij levering wilde ze echt niet het apparaat uitpakken en het karton mee terugnemen. Op de verpakking zat een dikke laag stof zodat het leek alsof deze jaren in het magazijn had gestaan met veel stof. Dus, eerst de verpakking afpoetsen of heel mijn keuken onder het stof.

André 14-07-2017 Via de website gekocht

Volledig conform verwachting; goede communicatie

Het product was het goedkoopste bij Bemmel & Kroon. De levering was conform verwachting.
Goede communicatie over de levering.

Eddy 14-07-2017 Via de website gekocht

Geen enkele webwinkel overtreft Bemmel&Zoon

Ik heb de LG Magnetron MA3884VCT gekocht. Voordat ik het artikel kocht had ik nog een vraag. Het correcte antwoord liet niet lang op zich wachten.
Ik ben in winkels geweest. Ik heb alle webwinkels in België en Nederland afgeschuimd. Bemmel&Zoon was de goedkoopste. 127,00 eur goedkoper. Ook heb ik gekozen voor 5 jaar garantie i.pl.v 2 jaar (+55 eur). Dit vind je zelden tot nooit bij de andere (web)winkels.
Ook de levering was prima. Ik had dinsdag gekozen. De dag van de bestelling kreeg ik al een mail van B&Z dat dinsdag tussen 8 en 18u de bestelling zou geleverd worden en ze schreven ook dat ik dinsdagmorgen een mail zou ontvangen met een uur (bij benadering) van de levering. Ook kon ik de koerier "traceren" op een website. Ik kon dus zien wanneer hij bij ons zou aankomen. Een 20-tal minuten voor de aankomst werd ik per mail nog verwittigd dat de koerier over 15 minuten zal aanbellen. De levering aan huis is prima verlopen. De koerier-jongen was zeer beleefd en behulpzaam.
Dit is het eerste product dat ik bij B&Z koop en dit zal niet het laatste zijn. Ooh nee. Als ik nog eens iets wil kopen dan ga ik voortaan bij B&Z kijken.

Wendy 14-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en goede service

Een paar jaar geleden hebben wij ook onze koelvrieskast bij Bemmel en Kroon gekocht. Toen ik daar een probleem mee had heeft Bemmel en Kroon dit zeer snel en vakkundig voor ons opgelost. Vandaar dat wij onze wasmachine ook hier hebben besteld. En een voorkomend voordeel is dat hij nog 30 euro goedkoper was dan de andere aanbieders.

E. Sontag 14-07-2017 Via de website gekocht

Een "Cool" bedrijf

Ik was opzoek naar een inbouw koel/vriescombinatie van het merk Whirlpool. Enkele website bekeken en uiteindelijk bij Bemmel & Kroon terecht gekomen. Laagste prijs betaald. Prima duidelijke website. Zag heel vertrouwelijk uit.

Desirée 14-07-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

We hebben de droger gisteren besteld en hij kon vandaag al geleverd worden! Kregen bericht wanneer ze ongeveer kwamen en vlak voor de levering kreeg ik nog een sms met de exacte tijd. Super service!

Annick Degryse 14-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling!

Alles goed verlopen. Perfect afgehandeld, ook voor de levering. Je hoeft niet de hele dag thuis te blijven. Je krijgt een half uurtje vooraf wanneer ze precies leveren.

Adrie van den Hoek 14-07-2017 Via de website gekocht

alweer helemaal goed!

Ook deze keer dacht Bemmel en Kroon mee. De vaatwasser die ik zocht was niet te koop bij hen. Maar ze vragen door en weten dan wat voor jou van belang is en komen met oplossingen. En service. Voor een heel goede prijs (met extra service qua inbouwen) kwam er gisteren een nieuwe machine. Die door een uiterst vriendelijk monteur (dankjewel nog Kevin) werd ingebouwd. Na een etentje mocht de machine voor het eerst zijn werk doen, helemaal top!

Ferry 14-07-2017 Via de website gekocht

Snel voordelig en de goedkoopste.

Ik heb voor de shop gekozen omdat hij de goedkoopste was.
De afhandeling is snel en zonder problemen verlopen.
Ik ben zeer tevreden.

F. Mourabitti 14-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig service.

Goede service. Snelle levering. Site was erg duidelijk. Personeel van de bezorging waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Bozje 14-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Wij bestelden, 356311, een Siemens magnetron en kregen een paar uur later een mailtje dat de bestelde magnetron niet meer leverbaar was. Zij boden gelijk een (duurder) alternatief aan tegen dezelfde prijs. Dat is service. De levering geschiedde ook volgens afspraak en de bezorgers waren vriendelijk en zetten de magnetron netjes binnen.

Jacqueline Renee 14-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Mooie winkel en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Een hele mooie winkel, deskundig personeel. Ik werd zeer vriendelijk en rustig geholpen, er was over de prijs te praten en mijn koelkast werd gratis thuis bezorgd en zelfs op zolder neer gezet! Ik ben tevreden!

R. van Ooijen 14-07-2017 In de winkel gekocht
Cruqius

Jammer van het niet-aansluiten

Onze Samsung koelkast gekocht bij Bemmel&Kroon in de winkel. Op zich allemaal prima gegaan. Bij levering bleek echter dat onder extra service niet het aansluiten inbegrepen was. Bleek op de site dat je daarvoor een extra vinkje moest zetten. Gemmiste kans in de winkel wat ons betreft, want daar ging het ons met name om.

Ex - Waspech 14-07-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed en betrouwbaar !

Al +/- 20 jaar komen wij, eerst in de winkel, nu via de telefoon en webwinkel bij Bemmel & Kroon.
Al die jaren goede service. Nu ook weer snel, goed, kundig een wasmachine geleverd en geplaatst.
Kom graag weer terug.
Helaas zitten wij niet op Facebook !!

Hemmo van der Zaan 14-07-2017 Via de website gekocht

Daar kan Bol.com niet tegen op! Hier klopt de voorraad wel !

Voor het eerst hier een apparaat besteld en ongevraagd nog 25 euro kassa korting toe, gratis en netjes thuis afgeleverd op de dag dat het mij uit kwam. Netjes zoals afgesproken bericht over bezorg periode en de uiteindelijke tijd

J. Filippo 14-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Uitgebreide keuze

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser opnieuw bij Van Bemmel & Kroon terechtgekomen. Ruime keuze, overzichtelijke showroom met een mooie presentatie, redelijk geprijsd.

R.Hamers 14-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en goedkoopste levering uit voorraad binnen 1 dag

Bemmel & Kroon was niet alleen de goedkoopste, maar ook nog hetsnelste met leveren. Tevens werd mijn oude kookplaat gratis meegenomen. Top service!! Echte aanrader.

JGA Penders 13-07-2017 Via de website gekocht

Prima alternatief voor niet leverbare wasdroger

Voor deze shop gekozen door de kassakorting voor de rest waren er veel gelijk in prijs
Prima alternatieve (zelfs duurdere machine voor de zelfde prijs) voor bestelde maar niet meer leverbare wasdroger.
Enig minpuntje is dat er afgesproken was dat het verpakkings materiaal mee terug zou worden genomen maar dit niet gebeurd is.
Dit met het smoesje dat als de machine niet zou bevallen binnen de gestelde termijn deze weer origineel verpakt zou moeten worden.
Ik zou zeggen neem de verpakking mee terug en bewaar ze zelf.
Nu moeten we dit ondanks afspraak toch zelf afvoeren, jammer dat ik zelf niet bij de levering kon zijn anders was dit niet gebeurd.
Vandaar de onvoldoende bij onderwerp levering.

Maurice 13-07-2017 Via de website gekocht

Maakt het helemaal waar.

Deskundige voorlichting door meedenkende verkoper. Goede prijs. Bezorging volgens afspraak door eigen bezorgdienst die zijn komst vooraf meldde.

Frits Derksen 13-07-2017 Via de website gekocht

Wasdroger w45h200nl op voorraad! Blijkt toch niet leverbaar!

Heb een wasdroger van Siemens besteld (wt45h200nl). Machine blijkt echter niet leverbaar. Kregen een ander (nieuwer) model voor dezelfde prijs. Alhoewel de service prima is, vind ik het niet netjes om op de website te zetten dat de machine op voorraad is. De wasdroger functioneert overigens prima. De bestelling en levering verliep eveneens vlekkeloos.

C.Marinus 13-07-2017 In de winkel gekocht
cruquius

Fijne winkel

Klantvriendelijk en vakkundig geholpen.
Aantrekkelijke prijs.
Zeer snelle prettige levering,de oude vaatwasser werd zonder problemen mee retour genomen.
Ook het verpakkingsmateriaal van de nieuwe ging mee retour.

Frank Schautteet 13-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte bestelling en levering. Hier zien ze me nog!

De website is overzichtelijk en het bestellen gaat gemakkelijk en vlot. Twee dagen later werd de bestelde dampkap netjes afgeleverd. Ook de koerier waar Bemmel en Kroon mee werkt, Dynalogic, verdient alle lof.
Een aandachtspuntje misschien: een mogelijkheid om te betalen met Paypal zou het handig maken, want nu moest ik tegen meerprijs betalen aan de chauffeur. Gelukkig kon dat met de kaart.

Uitstekend 13-07-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Perfecte service

mooie winkel en erg klantvriendelijk, een uitstekende service gekregen, goede prjjs en ook netjes en op tijd geleverd.

Willem K 13-07-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en goede service.

Veiligkopen.nu had het meest concurrerende aanbod voor de Bosch wasmachine die wij zochten. Dinsdag besteld en donderdag in huis.Voor €9.95 extra werd ie naar zolder gebracht aangesloten en de oude mee retour genomen. Duidelijke e-mails en communicatie omtrent levering.

wil 13-07-2017 Via de website gekocht

vlotte levering

Kwaliteit voor een goede prijs! Bovendien aangesloten bij waarborg thuiswinkelen. We kregen een zeer snelle bevestiging via mail, gaf ons meteen veel vertrouwen in een goede koop.

Marlieke2017 13-07-2017 Via de website gekocht

Goede service en communicatie

Vanuit werk en privé heb ik te maken gehad met Bemmel & Kroon. De communicatie verloopt goed en eventuele vertragingen of problemen worden opgepakt en opgelost. Een mooie "deal" (goede prijs voor meerdere apparaten) en duidelijke afspraken over de levering.

ruud de ruijter 13-07-2017 Via de website gekocht

zeer fijne winkel en goede prijs kwaliteits verhouding

ruime keus en goed en kundig personeel.
De levering was ruim voor de aangegeven tijd zeer top. veel verschillende merken,dus vollop vergelijkings materiaal.

WvE 13-07-2017 Via de website gekocht

Beter dan verwacht

Vaatwasser besteld en kreeg vrij snel een e-mail met melding dat het artikel wat ik gekozen had niet meer geleverd werd. Daarop hadden ze een soortgelijk apparaat uitgekozen en net wat luxer was(zelfde fabrikant enzo) was maar wel dezelfde eigenschappen had. Voor dezelfde prijs gekregen.

Leveren werd door dynalogic gedaan en gaven per e-mail een duidelijke iaanduiding van wanneer ze leveren met een link naar een webpagina waar je kan zien waar de koerier is en hoelang het ongeveer nog duurt voordat ze er zijn.

Koerier zou 15-30 minuten voordat ze komen bellen zoadat je dus nog weet wanneer ongeveer(hoewel ze waren vergeten te bellen)

Product was dus gewijzigt in een wat luxer model en was ook geleverd. Was vrij snel op de hoogte gebracht dat ze dat gewijzigt hadden en dus had ruim tijd om te reageren indien ik de situatie anders wilde.

Pettig was het om te kunnen pinnin bij aflevering

Gompie 13-07-2017 Via de website gekocht

Netjes afgeleverd , wel jammer dat de chauffeur ondanks dat het erbij gezet is in de bestelling dat ze naar beneden konden rijden hiervan niet op de hoogte was en dus moest gaan sjouwen.
Dit was niet nodig geweest en heeft extra tijd gekost voor de chauffeur.

Wim 13-07-2017 Via de website gekocht

Prima op tijd geleverd en nette bezorging

Goede prijs nette bezorging. Product nog niet gebruikt. Vertrouwen in het merk AEG . Al aangemeld voor de 10 jaar garantie op de motor.

Tevreden koper 13-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Prettige winkel

Overzichtelijke winkel met veel keuze en deskundig personeel. Alleen is men wat makkelijke met toezeggingen voor montage. Blijkt in de praktijk vaak anders te zijn. De monteurs worden hier , soms onaangenaam, mee geconfronteerd.

de Ruiter 12-07-2017 Via de website gekocht

super aan alle afspraken gehouden

keurig aan alle afspraken gehouden en precies op tijd geleverd. zijn in alle opzichten goed door Bemmel&kroon op de hoogte gehouden ga zo door super

Huub Paffen 12-07-2017 Via de website gekocht

Super prijs en snelle afhandeling.

Goed snel en lage prijsstelling. Makkelijk te bestellen via de website. Na bestelling snelle reactie en duidelijke mails omtrent afhandeling en bezorging.

M.Z. 12-07-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Goed geholpen, duidelijke uitleg over de verschillende producten. Mooie korting gekregen bij de aankoop van een koelvriescombinatie en een vaatwasser.
De bezorging was ook uitstekend, nette heren die de oude apparaten ook weer afvoerden.

Martin 12-07-2017 In de winkel gekocht

Top!

Vorige vaatwasser onverwachts kapot, pas een paar jaar oud. Zeldzaam defect, wat een financiële pech, wat nu?? Nieuw apparaat gevonden bij Bemmel&Kroon. Heldere uitleg in de winkel, gunstig geprijsd, op voorraad, extra verzekeringsmogelijkheid, binnen twee werkdagen ingebouwd door vakbekwame monteur en in gebruik! Zeer stil en schoon, heel erg blij mee!

Henk A.L. borsboom 12-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijk daardooroverzichterlijk en snel

Overzichtelijk helder en goed gepositioneerd in de markt waardoor prijs kwaliteit naar voren komt. de service is prima en de bezorging was binnen 1 werkdag geregeld met uiterst vriendelijk personeel.

Fam Vermeulen 12-07-2017 Via de website gekocht

Topper onder de electronica zaken!

Uitgebreide informatie over het product; goede vergelijking tussen merken en modellen. Scherpe prijsstelling en snelle levering en tot slot een deskundige inbouwspecialist die het vakkundig plaatst. Precies wat de consument zoekt. Ik ben toch niet gek!

JP 12-07-2017 Via de website gekocht

Prima en Snelle Wasmachine Service

Overzichtelijke shop, duidelijke en snelle communicatie ook als het product niet leverbaar is. Ik kan u allemaal aanbevel om een product af te nemen bij Bemmel en Kroon. Ik zal dit op termijn zeker nog een keer doen.

C. Meeuwis 12-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, goede informatievoorziening!

Snelle bevestiging van de bestelling ontvangen. Supersnel geleverd. Wat ook heel fijn is is dat je bij verzending precies kunt zien waar de vrachtauto rijdt en hoe laat hij bij je thuis is.

M.H. Netelenbos 12-07-2017 Via de website gekocht

Sublieme service

Zeer gebruiksvriendelijke site. Keuze uit een uitgebreid assortiment met heldere informatie. Je weet precies wat je koopt. Het hele koopproces verloopt gemakkelijk, snel en vlekkeloos. Via de mail word je keurig van de voortgang op de hoogte gehouden. Dat voelt veilig en vertrouwd. 'Veiligkopen.nu' maakt zijn naam meer dan waard! Ik ben dik tevreden.

Tineke van Ommeren 12-07-2017 Via de website gekocht

Prima super

Het product wat ik zocht was erg makkelijk te vinden en er was een goede uitleg bij het gekozen artikel.
Bij de vergelijking kwam het zoeken naar het artikel op deze website er goed uit .
Nu geloof ik niet zo hart in het uitdelen van €250 want ik kan nooit terug vinden wie dat geld gewonnen heeft. Wens jullie veel succes en was zeer tevreden , bijzonder over de bezorging die keurig en prima op tijd werd aan gegeven. H.G. Tineke