Deze score is berekend op basis van 3212 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Moa 25-05-2017 Via de website gekocht

Fast and excellent delivery!

I ordered from Bemmel en Kroon because they had the best price for my dryer and the service + delivery was also included in the price. Super! I received the dryer the following day and they called 30 minutes before they came so that was great. Nice guys who installed it very fast. Great service.

DenHaag03 25-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Goede voorlichting, goede keuze

Prima plek om je witgoed te kopen. Goede voorlichting in de winkel en veel keuze. Het maken van een afspraak voor de levering verliep erg stroef en de afspraak werd niet goed nagekomen (afspraak was leveren in de middag en het werd vanaf 11:30 en dit werd weer 11:00).

Martijn 25-05-2017 Via de website gekocht

snel, servicegericht en prima levering

We zochten een nieuwe inbouwkoelkast en stuurden o.a. een mailtje naar Bemmel&Kroon. Nog dezelfde dag hadden we een offerte per mail, en na wat kleine aanpassingen werd de koelkast (die niet op voorraad was) een week later geleverd en geïnstalleerd. En dat allemaal voor een lagere prijs dan elders.

Angelique 25-05-2017 Via de website gekocht

Correcte vriendelijke klantenservice. Scherpe prijzen. Snelle levering. Goede tijdsaanduiding van bezorgdatum en tijd.

Frank 25-05-2017 Via de website gekocht

Goede service snel geholpen

Nadat ik op internet had gezocht probeerde ik een bestelling te plaatsen omdat dit niet lukte belde ik de winkel en werd direct en goed geholpen. Het gevraagde artikel (koel/vrieskast) is ook volgens de afspraak geleverd.

Rudi 25-05-2017 Via de website gekocht

Gewoon super

Snelle service, alles makkelijk te volgen van aankoop tot levering thuis. Klasse. En gewoon thuis bij levering betalen en niet op voorhand dus je bent altijd zeker.

Douwe 25-05-2017 Via de website gekocht

Top service en goede prijs!!

We hebben bij Bemmel en Kroon een nieuwe wasmachine van Siemens en een nieuwe stofzuiger van Miele gekocht. Zeer goede prijzen voor beide producten.
Ook keurig geleverd en de wasmachine op zijn plek gezet. De mannen hebben zelfs de oude wasmachine naar beneden gebracht ondanks dat ze deze niet retour hoefde te nemen. Helaas bleek de wasmachine niet te voldoen aan onze wensen en de beschrijving van Siemens zelf. Maar zonder moeite heeft Bemmel en Kroon de wasmachine omgeruild voor eentje met wel de juiste specificaties. We hoefden zelfs niet het gehele verschil bij te betalen. Al met al zeer tevreden over de service en we komen hier zeker weer terug als we huishoudelijke apparatuur nodig hebben.

Gerda 24-05-2017 In de winkel gekocht
Cruqius

Maandag..wasdag.. Dus snel naar Cruqius

We hadden wel op internet een en ander bekeken en vergeleken, maar gewoon wat vragen stellen in de winkel is dan ook wel fijn. Het was maandagochtend en de verkoopster ontving ons met enthousiasme. Ze had duidelijk zin in haar werkdag. Prima geholpen!!

Martijn 24-05-2017 In de winkel gekocht
De CRUQUIUS

Goede service zoals het hoort !

In de winkel werden we netjes en goed geholpen .
De medewerker wist waar hij het over had en gaf eerlijk advies.

Jan Vught 24-05-2017 Via de website gekocht

Zoals je het hoopt en wenst.

Zeer professioneel ingegaan op onze bestelling. Het bedrijf Bemmel en Kroon gekozen vanwege de goede recensies en daarin niet teleurgesteld.
Niet alleen werd direct gereageerd op onze (gewilde) bestelling maar vervolgens ook qua levertijd en levering werd heel gericht gereageerd en gehandeld.
Het bedrijf dat vervolgens ook werd ingeschakeld om de aflevering en plaatsing te doen: In één woord "geweldig". Echt zoals je hoopt en wenst dat het zal verlopen.
We zijn zeer tevreden en hopen lang van onze NEFF gaskookplaat te kunnen genieten.

A.C. Slikker 24-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte Service

Shop is duidelijk en ben telefonisch prima geholpen, zijn meerdere keren de goedkoopste, heb telefonisch een order geplaatst van een wasmachine en droger via order/factuurnummer 604010, in 1 woord perfect

Michel 24-05-2017 Via de website gekocht

De goedkoopste

Na al te weten wat ik wilde kopen op zoek gegaan naar de goedkoopste en betrouwbare webshop. Kwamen er meerdere gelijk uit. Bemmel en kroon gaf daar en tegen nog een korting van ongeveer 30 euro. Hierbij was hij echt het goedkoopste.

Lisanne Roos 24-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle Service

Ik kende deze winkel al uit mijn tijd dat ik nog in Zoetermeer woonde. Me ouders kochten daar vaak hun witgoed apparatuur. Nu zelfs in Drenthe wordt het bezorgd. En omdat de vriezer die ik bestelde niet voorraadig was. Kreeg ik een duurdere vergelijkbare vriezer zonder extra kosten voor mij. Super service! Vriendelijke mannen die hem kwamen brengen. En haalden mijn oude vriezer uit huis.

Super 24-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Al jaren klant kan geen andere tegen op ,eerlijk betrouwbaar

Koop altijd in de winkel kan het nooit tegen vallen en tevens is het een beleving ,van een plaatje kopen is toch anders.

John Pardon 23-05-2017 Via de website gekocht

snel geleverd goede bezorgers.

Levering was in orde onbeschadigd ,op de site was het duidelijk te volgen met goede uitleg maar nu komt het op de prijs aan .nergens anders te koop voor dat bedrag alleen bij bemmel en kroon prima dus kan het iedereen aanbevelen groetjes John

Van der Aa 23-05-2017 Via de website gekocht

Echt een mega aanrader!!!

Onwijs snelle service. En duidelijke bevestiging via de mail. Ruim van te voren aangegeven wanneer ze kwamen en werd ook nog eens 25 min voor de levering gebelt. Keurige werklui. Gemotiveerf en vriendelijk.

Frits Kole. 23-05-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Winkelpersoneel dacht met ons mee om goede keus te maken.

We waren al enige tijd zoekend naar een nieuwe oven en kookplaat. In deze winkel zagen we de via internet te bestellen apparatuur, zoals we zelf thuis ook zelf al hadden ontdekt. Nu had je de spullen concreet voor je. Advies gekregen over het zelf door ons inbouwen, waar onder het uitzagen van het aanrechtblad. We zijn best wel lastige klanten, maar het winkelpersoneel bleef behulpzaam.

Vi la Mage 22-05-2017 Via de website gekocht

Super Miele apparaat, super service B&K

Net als bij de vorige aankoop een goed en concurrerend prijsaanbod via de offerte gekregen. Daarna een super snelle afhandeling en levering van mijn Miele Warmtepomp droger, TCE630WP ECO van de T1 serie.

Coby ten Brink 22-05-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon: Top

De prijs voor de koelkast en oven was bij Bemmel en Kroon het meest interessant en na Ik had besteld ging er nog eens een extra korting van af.
Direct betalen of bij aflevering, geen probleem. En omdat de keuken later binnen kwam was het ook mogelijk om later te leveren. Medewerkers altijd vriendelijk.

Dario Aresu 22-05-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak en verwachte kwaliteit

IK heb gekozen voor deze webshop vanwege de prijs, goedkoper dan anderen. Snelle levertijden die zijn nagekomen. Gebruiksvriendelijk bestellen en duidelijke beschrijvingen. Achteraf ook prima mails met voortgang en heldere gebruiksaanwijzing.

Robert 22-05-2017 Via de website gekocht

Werkelijk alles klopt!

Via de site van Kieskeurig werd ik doorgezet naar de site van B&K. Tot mijn verbazing werden er nog extra kortingen per apparaat toegekend bij het plaatsen van de bestelling, terwijl B&K bij alle apparaten bovenaan de lijst stond op kieskeurig. En uiteindelijk ook nog een totale setkorting. De korting voor 4 apparaten liep hierdoor uit naar wel 200 euro. Dat is nog eens leuk shoppen! De bestelling kon binnen één werkdag al bezorgd worden. Helemaal super dus. En last but not least, vriendelijk personeel die mij op een professionele manier hebben behandeld. Ga zo door B&K!!

GJH 21-05-2017 Via de website gekocht

Tevreden over bestelling/levering

Betreft ordernr. 602507-1. Magnetron via website besteld, prima prijs. Goedkoopste die ik kon vinden, met kassakorting. Afhandeling bestelling door Bemmel en Krook ook prima. Bezorging door Dynalogic op zich prima, mooi tracking systeem. Alleen wel erg laat. 22.00 uur op zaterdag avond, arme bezorgers....

Johnny 20-05-2017 Via de website gekocht

Super service en klantvriendelijk...een aanrader!!!!!

Via Google zocht ik een samsung wasmachine en terecht gekomen bij Bemmel en Kroon
Vandaag besteld en morgen in huis. Wat een geweldige service van de medewerker en klantvriendelijk een echte aanrader

V Pot 20-05-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, scherpe prijs

Snelle bezorging, scherpe prijs, helder bezorgproces via de e-mails. Geen opmerkingen over de service e.d.

Martine 20-05-2017 Via de website gekocht

Scherpe offerte en snelle levering!

Dit adres werd door vrienden aanbevolen. Ik heb een goede aanbieding gekregen voor keukenapparatuur. Zeer snelle reacties en ook zeer snelle levering!

Willem 20-05-2017 Via de website gekocht

Goed gedaan!

Na een korte ommissie over de betaling van onze nieuwe vaatwasser werd het probleem snel uit de wereld geholpen. Prima tent!

Marijke 20-05-2017 Via de website gekocht

goed en goedkoop

Voor de tweede keer bij deze winkel besteld en voor de tweede keer naar volle tevredenheid. Snelle afhandeling en op de bezorgdag email en sms ontvangen over de bezorgtijd. Nette bezorgers, nemen de oude apparatuur terug als je dit van tevoren hebt aangegeven bij de bestelling.

Walda 20-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Had de Siemens te605209rw besteld, echter deze wordt niet meer verkocht. Direct een mail gekregen dat ik voor hetzelfde bedrag de opvolger kon krijgen. Dit is de te615209rw. Dit is nog eens top service.

Marjorie 20-05-2017 In de winkel gekocht
Crucqius

Flexibiliteit van de logistieke dienst

De verkoper L**** heeft een eerlijk verhaal gehouden m.b.t. de betere koelkasten binnen ons budget.
De beoogde koelkast was niet in voorraad op de zaak, we konden naar het magazijn in Uithoorn om het te bezichtigen. Echter was het verhaal van Leendert dermate aanstekelijk dat we ongezien de koelkast in Crucqius hebben aangeschaft. De levering zou na vijf dagen zijn; we kregen echter de dag daarna bericht dat het de dag daarop kan worden bezorgd. Superblij met èn koelkast èn verkoper Leendert èn bezorger A****

G J vd Gaag 20-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige Servive

Altijd de goedkoopste,en snelle levering,met zeer goede tijd vermelding in mail hoe laat te leveren.

Zeer tevreden 20-05-2017 In de winkel gekocht
Cruquis

De beste van allemaal, echt!!

Wij hebben een grote verbouwing achter de rug van 5 maanden. Veel bedrijven hebben bij ons gewerkt maar Van Bemmel & Kroon is beslist de nummer 1. Dikke 10, het kan niet beter!!

Diana Hendriksen 20-05-2017 Via de website gekocht

Fijn bedrijf! Doen wat ze beloven!

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de prijs daar het best was en de verzending gratis en ze zonder gedoe mijn oude apparaat mee retour namen. Klasse!

Pim 20-05-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam / Den Haag

Aandacht & Service

Op zoek naar een kookplaat met specifieke maten. Op de site slechts twee gevonden, maar niet goed (genoeg) te zien. in de winkel Voortreffelijk geholpen. Alle tijd, meedenken, mooie aanbieding. Het liefst zou ik een 11 geven. Wij zijn niet merk- of leveranciervast, maar Bemmel & Kroon is de uitzondering daar op. Wát een Service!

Kqs 19-05-2017 Via de website gekocht

Prima

Snel geleverd, maten komen overeen.
Duidelijk tijdsbestek van levering.
Verpakking hadden ze wel mee mogen nemen ...

Anjo 19-05-2017 Via de website gekocht

Snel, goed, accuraat, uitstekende service

Ik was op zoek naar een volautomatische espressomachine en na wat speurwerk had ik het merk en type gevonden. Kieskeurig gebruikt en Bemmel en Kroon had de beste aanbieding. Online alles geregeld en binnen 5 minuten n antwoord, het door mij gewenste type was niet meer leverbaar, oplossing het nieuwe (en duurdere) type werd voor de zelfde prijs geleverd. Chapeau, ook de levering was uitstekend te volgen en op het afgesproken tijdstip bezorgd

Hoek 19-05-2017 Via de website gekocht

Fijne, vriendelijke en geweldige service.

Mooie en duidelijke site waardoor de keuze voor het juiste apparaat door ons (ouder dan 75) bijna een makkie werd!
Makkelijk ook via de website daar wij geen auto meer rijden en nu dus zo vanuit de luie stoel alles zelf nog kunnen regelen.Alle lof voor aannemen bestelling, bezorging op juiste datum en tijd en plaatsen apparaat.
Dus een vette Tien!

van Leeuwen 19-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeer tevreden

De hulp in de winkel was uistekend! Alle vragen werder geweldig beantwoord en alles naar volle tevredenheid. De geadviseede en gekochte inductieplaat en vaatwasser werden ook zeer snel en zeer vakkundig geleverd en ingebouwd. Wij zijn dus in zijn geheel met alles zeer tevreden met alles.

nathalie 19-05-2017 Via de website gekocht

snel en vriendelijk

snelle levering volgende dag al in huis.. product was niet voorradig direct een oplossing gevonden.. top service

dirk bonnes 19-05-2017 Via de website gekocht

super service

Heb hier een inbouwoven besteld kreeg netjes een mailtje dat deze er niet meer was kreeg een duurder zonder bijbetalen dat vind ik nog eens een service geen gezeur en gewoon leveren de chauffeur ook niks als lof aardige man tilde de oven zo in de wagen echt een aanrader om spullen tekopen ik kom er ook zeker vaker op de site

Frans 19-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima geholpen bij de keuze en netjes geinstalleerd.

Goede info. Eenvoudige navigatie. Combi met ervaring/kennis in de winkel werkte voor ons het beste (ipv online only).

Martijn 18-05-2017 Via de website gekocht

Dhr

Goede service, de bestelling was niet voorradig waarbij we een nieuwer model toegezonden kregen. Super

Sandra 18-05-2017 In de winkel gekocht
Cruqius

Kwaliteit

Duidelijke en eerlijke uitleg in de winkel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Hele aardige en behulpzame bezorgers. Duidelijke communicatie.

Dekker 18-05-2017 Via de website gekocht

Perfect bedrijf goedkoop en snelle levering

De goedkoopste site die we konden vinden in witgoedapparatuur. Levering kon erg snel, maar wij hebben gekozen voor een andere datum. Was op afgesproken dag keurig afgeleverd en op zolder aangesloten. Kortom een fijn bedrijf met een prima service.

rudi 18-05-2017 Via de website gekocht

ongelooflijke service,product perfect in orde!

heel goede prijzen,perfecte service,alles verliep zeer vlotjes,alles netjes thuis geleverd op het uur dat aangegeven stond,
bedankt

Annette Maassen 18-05-2017 Via de website gekocht

Onze vaatwasser ging op zaterdagavond aan het einde van een verjaardagsfeest kapot. Maandag gekeken voor een nieuwe inbouw vaatwasser en door het een en ander te vergelijken kwam ik per toeval bij Bemmel en Kroon terecht. Ze hadden een hele mooie actie dat de vaatwasser geleverd werd , inclusief gratis afvoeren van de oude vaatwasser en plaatsen plus installeren van de nieuwe. Nadat ik de order geplaatst had werd ik vrijwel direct gebeld om een afspraak in te plannen en woensdagochtend was mijn nieuwe vaatwasser geplaatst en geïnstalleerd door een hele vriendelijke monteur die mij gelijk nog wat goede tips heeft gegeven voor het behoud van mijn vaatwasser. Kortom, absolute aanrader!

Chris U 18-05-2017 Via de website gekocht

Slechte voorlichting op website

In eerste instantie leek alles perfect te lopen: bestelling geplaatst, wasmachine werd op het afgesproken moment geleverd, twee vriendelijke mannen brachten de machine twee hoog. Maar toen bleek dat de afleverdienst niet gerechtigd was een machine te plaatsen met trekschakelaar. Vervolgens is de machine ongeinstalleerd achter gelaten. Bij het telefonisch kontakt met het service desk was er geen enkel begrip voor het feit dat in de website geen optie is aangegeven met een indicatie van de kosten indien de machine op een trekschakelaar moest worden aangesloten. (een site als van BCC heeft wel die en vele andere installatie opties). Om iemand dat in orde te laten maken, zou me dat 95 euro kosten en Bemmel en Kroon zou zijn handen er verder van aftrekken en ik zou het met Ajetek (hun installatie buro) moeten uitzoeken. Uiteindelijk bleek het zelf aanschaffen van een geaarde contra-stekker a 4 euro de oplossing maar daarvoor heb ik wel zelf moeten zorgen. Ik raad Bemmel & Kroon aan de website zo danig aan te passen dat er een volledig inzicht in de installatie kosten wordt gegeven indien er een trekschakelaar aanwezig.Verder vind ik dat wanneer ik het service desk benader, ik iemand te spreken krijg die er op uit is mijn probleem op te lossen.

Stefan 18-05-2017 Via de website gekocht

Prima verzorgd

Via kieskeurig.nl op deze site terecht gekomen omdat en de laagste prijs was maar daarnaast ook hoge beoordeling voor service. Artikel was niet direct op voorraad dus duurde dag langer dan bij andere maar met lagere prijs is dat geen probleem. aflevering werd keurig tijdzone aangegeven en vervolgens nog half uur voor aflevering gebeld.

Barry van der Steen 18-05-2017 In de winkel gekocht
bemmel en kroon

vakkmensen

je komt in de winkel voor een koelkast die stond er niet zoals ik hem wilde .Maar ze gaan zoeken voor je op internet en regelen alles zoals thuisbezorgen en inbouwen .ECHT PERFEKT

T.Kuik 18-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte en correcte levering.

Afspraak in inderdaad afspraak.
Het product zou op dinsdagmiddag, 16/05-2017, bij ons thuis geleverd worden. Vroeg in de middag werd de bestelling geleverd, uitgepakt, geplaatst een aangesloten. Het oude apparaat, dat vervangen was, is mee terug genomen. Wij hebben geen hand hoeven uit te steken.

Peter van der Drift 18-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Ik had al positieve reacties gehoord en gelezen maar dat moet je natuurlijk altijd afwachten.
Onlangs een vaatwasser bij Bemmel&Kroon gekocht en dit werd gewoon bevestigd.
Na de bestelling keurig een mail ontvangen dat deze vaatwasser uitverkocht was en niet meer leverbaar.
Als alternatief kreeg ik een duurdere vaatwasser aangeboden voor de zelfde prijs.
Bij aflevering krijg je keurig een mail dat ze in aantocht zijn en ook op het tijdstip afleveren wat afgesproken is .Ik wilde wat informatie over het product en kreeg snel een telefonist aan de lijn die me keurig en vriendelijk het een en ander heeft uitgelegd. Echt een topzaak met goede service en klantvriendelijkheid .