Deze score is berekend op basis van 2981 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

bmendels 17-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen: Product selecteren, direct extra's erbij aan te vineken, daarna direct naar "kassa"Waar kort NAW gevraagd wordt (zonder toeters en bellen), betalen en klaar.

De bezorgdienst was erg vriendelijk en hebben mijn vrouw zelf extra geholpen. We hadden niet gevraagd om aan te sluiten, maar dat hebben ze tocg gedaan. Bovendien was het oude apparaat nog niet losgekoppeld en dan mogen ze het eigenlijk nog niet meenemen, maar dit hebben ze gelukkig toch gedaan. Heel fijn.
Wel was ik even bezorgd na het ontvangen van de bestellingsbevestiging. Hierin stond namelijk dat het bestelde niet op voorraad. We zater er nog al om te springen, dus was ik even bang dat het mis zou gaan. Toch is er volgens indicatie op de website netjes de volgende dag bezorgd.

Naar verwachting. Niet bijzonder uitgebreid ofzo.

Tot nu toe fijne ervaringen met Bemmel en Kroon. Ook onze keuken komt daar vandaan.

Geen problemen,simpel en snel!. Erg vriendelijke bezorgdienst Buiten deze bestelling meer positieve ervaring met Bemmel & Kroon (onze keuken is ook van deze winkel)

bmendels 17-12-2014 Via de website gekocht

Wel was ik even bezorgd na het ontvangen van de bestellingsbevestiging. Hierin stond namelijk dat het bestelde niet op voorraad. We zater er nog al om te springen, dus was ik even bang dat het mis zou gaan. Toch is er volgens indicatie op de website netjes de volgnde dag bezorgd.

Naar verwachting. Niet bijzonder uitgebreid ofzo

Geen problemen, erg vriendelijke bezorgdienst Buiten deze bestelling meer positieve ervaring met Bemmel & Kroon (onze keuken is ook van deze winkel)

Anoniemig 17-12-2014 Via de website gekocht

Prima webshop en goede, snelle, notificaties via e-mail. Heel duidelijk wat 'de volgende stap' was. Heel goede 'Track en Trace' (via Dynalogic?)

Op tijd geleverd. Verder geen contact hoeven hebben.

De prijs is doorslaggevend.

l noort van der plas 17-12-2014 In de winkel gekocht
rijnekeboulevard

ruim opgezet lekker overzichtelijk

carma2101 17-12-2014 Via de website gekocht

Zo besteld zo in huis !

irenelike 17-12-2014 Via de website gekocht

online bestelling

offerte aangevraagd voor wasmachine en droger binnen enkele uren al reactie en heb ik de bestelling kunnen afronden. Op mijn vraag ook binnen een half uur een reactie

voldoende keus

ideaal online bestellen

BKI439364 = ordernummer ruime keuze en lekker makkelijk online bestellen en directe levering uit voorraad. Ook meteen alles laten aansluiten

thomas1209 17-12-2014 Via de website gekocht

BKI439386 -> Uitstekende online winkel, was uiteindelijk de goedkoopste van bekeken opties. Heldere follow up via email-bevestigingen en leverden als enige binnen 24 uur. Levering was efficient en netjes, oud apparaat zoals afgesproken weer meegenomen. De bezorgdienst belde keurig 30 minuten van te voren, ter controle.

averhuell 17-12-2014 In de winkel gekocht

Winkel zit dichtbij.

Goede voorlichting, meedenken met oplossingen.

Voldoende keus uit (in mijn geval) koelkasten.

Goede dienstverlening, prettige service, goed assortiment.

Motivatie vind je hierboven al.

Githadehaas 17-12-2014 Via de website gekocht

Eigenlijk telefonisch besteld na overleg over mijn kapotte oude machine.

Vandaag besteld, morgen in huis!

Veel keuze en niet duur.

Ik ben slecht in het bewaren van bonnen en garantiebewijzen. Maar bij B&K konden ze zo alle gegevens en garanties voor me opzoeken. TOPSERVICE

Een heel tevreden klant. Vanaf het moment dat de oude kapot was, direct geholpen en geadviseerd. Nieuwe besteld en volgende dag weer wassen! Bemmel&Kroon weet dat een gezin niet dagen zonder wasmachine kan!!!

yvdaja22 17-12-2014 In de winkel gekocht
in de Cruquius, vlakbij Hoofddorp

de website was overzichtelijk en duidelijk genoeg voor mij, maar ik ben meer van het persoonlijke, bij de winkel in Cruquius zeer goed geholpen in mijn keuze voor een volledig geIntegreerde vaatwasser.

helaas was mijn uitgezochte vaatwasser niet meer op voorraad maar de verkoper kwam met een uitstekend alternatief. Later telefonisch deze koop afgerond op maandag rond de klok van 11.00 uur met als resultaat dat er dinsdag om 08.00 uur al een monteur de vaatwasser kwam afleveren, plaatsen en installeren. TOP!
De monteur belde dat hij er aan kwam, en de mailwisseling omtrent plaatsing order en status ook prima geregeld.

Ik heb mij alleen gericht op volledig geïntegreerde vaatwassers zowel op internet als in de winkel.

Ik heb na maandag middag al met diverse mensen mijn TOP ervaring gedeeld. Ik was al bang met de Kerst alles zelf af te moeten wassen en ben dan nu ook heel blij dat ik in twee dagen tijd alles weer terug bij het oude is en ik heerlijk gebruik kan maken van mijn nieuwe vaatwasser.
Mocht ik iemand spreken dan raad ik dit filiaal zeker aan!!
ps. Ik heb niets teveel gezegd!

Ordernr. CRQ439164 d.d. 15 december 2014 Ik denk dat ik alles hierboven al gemotiveerd heb en op grond daarvan heb ik geen punten die ik niet goed vind. Ik ben zeer positief en breng dat graag aan anderen over. Ik zal zeker nog eens terugkomen als er iets vervangen dient te worden. Verder ga ik nu lekker gebruik maken van mijn nieuwe vaatwasser.

bogaard62 17-12-2014 Via de website gekocht

Vandaag bestellen is ook echt morgen in huis. Ook het betalen is zeer gemakkelijk. Gewoon bij afleveren pinnen en niet al het gehele bedrag vooraf betalen.

Prima service. Een mailtje en SMS om te laten weten in welk dagdeel bezorgd wordt en ca. 15 minuten voordat ze komen nog een belletje.

ruime keuze

Ik zou iemand zeker aanraden om eerst bij Bemmel en Kroon te kijken voordat je ergens anders gaat zoeken.

Onderstaande beoordeling betreft ordernummer DH439102 van Bemmel en Kroon. Op de site van "Bemmel en Kroon" hadden wij de wasmachine gezien die aan onze wensen voldeed. Eerst even gebeld of hij leverbaar was maar onze keuze was een oud model wat alleen nog als showmodel leverbaar was. Hij kon een vernieuwd model voor nagenoeg dezelfde prijs aanbieden. En, ook belangrijk, al de volgende dag leveren. En inderdaad de volgende dag voor 08.00 uur een mailtje en een sms-je met daarin informatie over het dagdeel waarin geleverd zou worden. ca. 15 minuten voordat ze kwamen kreeg ik een telefoontje dat ze er aan kwamen. De nieuwe wasmachine werd keurig aangesloten en de oude zonder problemen mee genomen. En dit alles door zeer vriendelijke mensen. Dit bedrijf is echt een aanrader.

2492 17-12-2014 In de winkel gekocht

Groot assortiment, prettige winkel en prima uitleg en service.

Rhino2 16-12-2014 Via de website gekocht

T'is echt gemakkelijk gewoon:
Log in bij Bemmel en Kroon.
Scherpe prijs, je kunt op ze bouwen:
Bestellen, betalen, vertrouwen.

De service is echt excellent,
je weet precies waar je aan toe bent:
Gratis thuisbezorgd, vakkundig en op tijd.
Dit is echt top-kwaliteit.

Bemmel en Kroon: een webshop juweel,
veel keus, goed uitgelegd, en erg visueel.
Een sterk punt is het brede assortiment,
het maakt je behoorlijk verwend.

Een aanrader voor de kritische klant:
Met deze leverancier krijg je een band.

Ik beoordeel deze webshop als uitstekend: Grote keus, en veel prijzen als laagste berekend. Ik zou het willen roepen met een megafoon: Shop voortaan eerst bij Bemmel en Kroon!

mverweijen 16-12-2014 Via de website gekocht

gemakkelijk via internet je bestelling plaatsen. overzichtelijke website

je krijgt keurig een mail met de planning en ze houden rekening met je wensen. 15min van te voren krijg je een telefoontje dat ze bijna voor de deur staan en het verpakkingsmateriaal nemen ze mee.

zeer ruime keuze

zeker een aanbeveling waard. zeer tevreden

ik ben zeer tevreden

PtH1974 16-12-2014 Via de website gekocht

Prima en snel geregeld :-)

Oude spullen en verpakkingsmateriaal direct meegenomen.

Mooie prijs voor een mooi product.

carma2101 16-12-2014 Via de website gekocht

6,2

via internet

Niet klantvriendelijk. Opnemen met Hallo. Gebeld om te vragen wanneer ik een bezorgmail kon verwachten ? antwoord zodra het binnen is, want was niet op voorraad. Ok wanneer dan wel donderdag binnen. Is goed hoe gaat dat verder in zijn werk met bezorgen. U krijgt een mail. Kan ik dan aangeven wanneer ik dan het wil laten bezorgen ? Ja. Allemaal zeer kortaf niet echt klantvriendelijk. Misschien had de man geen goed humeur maar daar kan een klant niets aan doen toch?

ruime keus en goedkoper dan andere

Makkelijk en goedkoper dan andere leveranciers.

Goede klantenservice is essentieel in de deze tijd.

DoMens 16-12-2014 Via de website gekocht

Gisteren om 15.30 uur besteld, vandaag om 09.00 uur afgeleverd, aangesloten en al.

Gedurende het gehele bestel- en leverproces ontving ik mails over de status(verandering).

Ik heb precies die wasmachine gevonden die aan mijn voorwaarden moest voldoen.

Ik ben erg enthousiast over deze winkel: ik vond de wasmachine die aan mijn eisen moest voldoen, tegen de prijs die ik in gedachten had. De bestelling en levering verliepen vlot: ik heb om 15.30 uur besteld, en de volgende dag werd het om 09.00 afgeleverd, aangesloten en werkend achtergelaten. Van elke stap in het order- en leveringsproces werd ik per mail op de hoogte gehouden. Erg prettig.

langendoen 16-12-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

nette behandeling in de winkel, absoluut niet opdringerig maar werden goed voorzien van informatie.
keurige mail met geplande bezorgtijd, en we werden een kwartier van tevoren gebeld dat ze onderweg waren.
vriendelijke bezorgers die netjes en correct de nieuwe wasmachine geplaatst hebben en de oude weer mee hebben genomen, zoals van te voren was afgesproken.

groot assortiment, met goede toelichting van de verkoper over de machines waarin wij geïnteresseerd waren.

klantvriendelijk, goede service en ruime keus.

mooie overzichtelijke winkel, die goed bereikbaar is en voldoende parkeergelegenheid heeft.

eckhardt 15-12-2014 Via de website gekocht

de bestellin ging goed, betaling ging ook prima, en het product was makkelijk te vinden. en de service was ook prima. En werd gelijk aangesloten en oude apparaat werd gelijk meegenomen
dus alles was top

service was prima. geen klachten de personen die het product brachten waren erg vriendelijk.

assortiment op de website was prima.

ik zou zeker aan vrienden deze winkel aanbevelen vanwegen goede service

ik heb hier niets meer aan toetevoegen alles was prima

annelippens 15-12-2014 Via de website gekocht

AEGfreak 15-12-2014 Via de website gekocht

5,8

Bestelling werd direct telefonisch aangenomen

Montage moest een week op zich laten wachten, en dat is te lang. Werd niet meegedeeld bij de bestelling.Verder werd er tot vervelens toe geprobeerd een extra garantie te verkopen.

Voldoende keuze in de artikelen waarvoor ik belangstelling had

Er werd op een wat agressieve verkoopwijze geprobeerd extra garantiejaren te verkopen, meermaals aangegeven hierin niet geinteresseerd te zijn, toch weer proberen.Kreeg het gevoel een dummy te zijn als ik er niet op in zou gaan.Ik liet een kans lopen......

Snelle levering, positief. Negatief: tot vervelens toe proberen mij extra garantiejaren te laten kopen. Gaf enkele malen aan dat niet te willen, en dat werd vreemd gevonden.

Saskia Rijswijk 15-12-2014 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Uitzoeken, betalen en bezorgen gingen soepel. Geen aanbetaling.

Model was niet op voorraad, maar werd binnen paar dagen keurig bezorgd. Met tijdsindicatie die ook klopte.

Ruime nette showroom met keuze uit verschillende merken en modellen.

Als ik weer eens iets voor mijn keuken nodig heb ga ik hier als eerste heen.

We zijn erg plezierig en deskundig geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe koelvriescombinatie, zodat we een gemotiveerde keus konden maken. Vanwege pech met onze oude koelkast (niet gekocht bij Bemmel&Kroon) die al na 3 jaar kapot ging, kregen we op de nieuwe voor bijna niets een verlengde garantie.

FransHuigen 15-12-2014 Via de website gekocht

De site is erg duidelijk, van (in mijn geval) de combi-oven staan zeer veel specificaties op de site waardoor ik prima kon uitvogelen wat ik wilde hebben. Navigatie en betaling zijn veilig en erg snel.

De communicatie van B&K is erg duidelijk, snel en prettig van toon. Het product is zeer snel en netjes geleverd. Hoe minder hier te zeggen is, hoe beter. Gewoon heel goede service.

Het assortiment is prima als je op zoek bent naar iets wat je in de keuken kunt gebruiken. En dat was ik, dus prima!

Ik heb helemaal geen negatief punt te melden. Contact, uitstraling, service en levering waren gewoon perfect.

rhelsloot 14-12-2014 Via de website gekocht

Besteld via de website, het formulier hiervoor is simpel. Verder pas betalen na levering. Kan ook zelf kiezen op welke dag wordt afgeleverd.

Duidelijke berichten over de levering van mijn internetbestelling. Ook de levering bij mij thuis was prima, er wordt duidelijk aangegeven op welk tijdstip mijn vaatwasser zou worden bezorgd.

Ik had een specifieke vaatwasser besteld die moeilijk leverbaar was bij andere leveranciers. Was dan ook wat sceptisch. Uiteindelijk geleverd conform afgesproken levertijd.

Mijn eerste kennismaking is zeker goed, kan deze shop zeker aanbevelen.

alohmeijer 14-12-2014 Via de website gekocht

Zonder meer een van de beste online winkels van Nederland. Altijd goede service, supersnelle reactie op e-mails en nooit problemen. Heb hier vorig jaar een droger en vaatwasser gekocht, voor mijn ouders een wasmachine en afgelopen week zelf een wasmachine. Elke keer een goede prijs en geweldige service.

Zonder meer een van de, zo niet DE best online winkels van Nederland. Altijd goede service, supersnelle reactie op e-mails en nooit problemen. Heb hier vorig jaar een droger en vaatwasser gekocht, voor mijn ouders een wasmachine en afgelopen week zelf een wasmachine. Elke keer een super prijs en geweldige service.

Jeroen0603 14-12-2014 Via de website gekocht

Je kunt bestellen vanaf de bank

Je wordt steeds op de hoogte gehouden

Is genoeg

Super service

Hele goede service en goede oplossingen, zal zeker daar weer bestellen, als ik wat nodig ben

alohmeijer 14-12-2014 Via de website gekocht

fiekevlaar 14-12-2014 In de winkel gekocht
Cruquiusplein 50 Qruquius

winkel goed bereikbaar, werd bij binnenkomst gelijk aangesproken en kreeg goede informatie over het produkt.Wilde snel leveren en werd er rekening gehouden met mijn wensen , en geen kosten aan het verwijderen van het oude produkt.

Ruime keuze in dezefde prijsklasse en de prijs is zeer concurrerend .

Persoonlijke benadering en er word rekening gehouden met je persoonlijke wensen wat ik zelf als heel prettig heb ervaren.

Snel geholpen , prima sortering,snel geleverd , persoonlijke benadering, en concurrerende prijs.

robbreevoort 14-12-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

OP internet en fysiek in de winkelproducten bekijken.

Leveringen volgens afspraak op tijd via email en sms.

Zeer ruime keuze en concurrerende prijzen.

Terzake kundig personeel in de winkel. Website ook overzichtelijk

r.keyzer2 13-12-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijker dan dit kan niet zo thuis achter je laptop

Vriendelijke bezorgers. brengen zware dingen twee trappen op en sluiten aan en leggen uit.

Bijna alles te krijgen

zo aanbevelenswaardig door de hoge service, het uitgebreide assortiment, en het bestelgemak.

myrthevdg 13-12-2014 Via de website gekocht

ging allemaal super vlot in 3 stappen had ik de juiste koelkast, en hij was nog 1 van de goedkopere online

service was helemaal prima, alles werd goed aangegeven en ik kreeg mijn spullen helemaal netjes afgeleverd op de juiste plek

hij straalt, de koelkast past perfect in onze nieuwe keuken.
het was geen koopje maar het is het zeker waard

een dikke 10!

ik heb verder geen punten te melden, ik ben tevreden!

eweij 13-12-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark.

Snel, behulpzaam, betrouwbaar

Hadden precies wat ik zocht

Zelf prima ervaring, maar hou er niet zo van om een ander iets aan te raden.

Vriendelijk behulpzaam personeel.

texel1 13-12-2014 Via de website gekocht

een gemakkelijke en overzichtelijke site, waardoor bestellen een erg gemakkelijk word

Ik werd telefonisch geholpen door vakkundig en ervaren medewerkers die wisten waar ze het over hadden.(2x telefonisch contact gehad)

Een ruim opgezette website met een zeer ruim assortiment en mooie aanbiedingen.

Ik heb inmiddels al meerdere kennissen en vrienden naar de website van Bemmel en kroon doorverwezen.

Ik vind het gebruiksgemak van de website prima en de vriendelijke en vakkundige begeleiding via de telefoon maken deze firma een proffesionele firma die weten waar ze over praten. Ik kreeg een avond voor de levering netjes een mail met de te verwachte levering en 20 minuten voor de bezorging een telefoontje, de bezorging werd netjes uitgevoerd door 2 vriendelijke heren, verpakking en de oude machine werd meegenomen en de nieuwe samsung werd netjes op zijn plaats gezet en aangesloten ,ik kon gemakkelijk betalen via pin. De machine werkt perfect,ik ben er erg blij mee. We hebben binnenkort ook een droger nodig en een nieuwe tv, dus Dat word vast en zeker weer een Bemmel & Kroon,top!

kirsten i 13-12-2014 In de winkel gekocht
cruquius

De winkel is prettig, praktisch, er is een goed advies en een snelle service. De levering was op tijd. Helaas zonder gebruiksaanwijzing van de wasmachine, die ik nu wel opgestuurd krijg via Bemmel en Kroon

loekoek 13-12-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

de website geeft per merk duidelijk de mogelijkheden aan

de levering en bijbehorende kennisgeving was conform de afspraken

wij waren op zoek naar een vaatwasser; er bleek voldoende keuze te zijn.

Eerder hebben wij onze inbouw apparatuur hier besteld en tot tevredenheid geleverd gekregen. Nu een vrijstaande vaatwasser die zonder poespas geleverd werd.

Je wordt netjes benaderd en desgewenst word je rondgeleid om diverse producten te vergelijken. Ook een product dat je eerst niet in gedachten had, krijgt de nodige aandacht. Uiteindelijk waren we met een vergelijkbaar product t.o.v. het oude nu zelfs goedkoper uit.

Noppen01 13-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Je kunt gelijk een afspraak maken om het gekochte (fornuis) te installeren op de dag van levering.

Aflevering binnen het afgesproken tijdvak. Je word een kwartier voor aflevering gebeld dat men er aan komt. Bij aflevering wordt het verpakkingsmateriaal gelijk meegenomen.

Voor ons ruim genoeg!

Prettige servicegerichte mensen. prima!

roel.gillesen 13-12-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig gevonden op de site. Goed informatie toegevoegd zoals beschrijving en specificaties. Betalen kan via de site, maar na een belletje kreeg ik een link naar iDEAL waarmee ik ook kon betalen.

Gebeld over bezorgingsmogelijkheden omdat ik momenteel niet kan lopen. Werd geregeld en de bezorgers hebben alles netjes neergezet en aangesloten. (hoewel dat telefonisch niet kon worden gegarandeerd ;))

Goede voorraad. Super snelle levering. (ochtend na de bestelling) Kreeg tijdens mijn telefoontje ook te horen dat ze het laatste model konden leveren voor vrijwel de zelfde prijs ondanks dat het oude model wel op voorraad was. Netjes.

Zo hoort een winkel te zijn. Niets aan veranderen.

Gewoon heel goed.

Berty Jansen 13-12-2014 Via de website gekocht

goede website, telefonisch ook goed bereikbaar, behulpzame mensen

Goede bereikbaarheid, snel en vlot. Meedenkende adviseur.

zeer uitgebreid

goede prijs, snel geleverd. Prima inbouwpartner.

Snel en vlot zonder service en kwaliteit uit het oog te verliezen. Topper! DH437847

meijvogel- dejong 13-12-2014 Via de website gekocht

Je kunt thuis het sortiment bekijken en bestellen wat je nodig hebt. Je ontvangt per e-mail de bevestiging waarin wordt gemeld dat, zodra de bestelling afgeleerd gaat worden, je via een link de aflevertijd af kan lezen.

Ruime keuze.

Vertrouwd adres.

Ondanks aankoop via internet , prettig e-mail contact.

Stja 12-12-2014 Via de website gekocht

No nonsense winkel. Doen gewoon wat ze zeggen.

Rietveld van Es 12-12-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Zo vanuit mijn luie stoel lekker telefonisch een mooi wasmachientje gescoord. Niet online, maar gewoon Bemmel en Kroon zelf gebeld in Zoetermeer. Alles is keurig netjes via email afgehandeld. Zeer klantvriendelijke firma.

Ongelooflijk zo soepel alles is verlopen. De volgende dag een email gekregen welke tijd ze mijn wasmachine kwamen brengen. Super toppie! Precies op tijd kwamen de mannen aan.

Genoeg is genoeg en goede scherpe prijzen.

Heb nu al een paar keer een wasmachine bij Bemmel en Kroon te Zoetermeer gekocht, de service en afhandeling is gewoon prima. Nog geen klachten gehad, dus hoe ze daar mee omgaan is gelukkig mij niet bekend.

Er kunnen veel witgoedzaken aan deze firma een voorbeeld nemen. Echt hoor. Het ging allemaal zo vanzelf. We zijn echt heel tevreden hoe we deze aankoop hebben gedaan.

jlgkk 12-12-2014 Via de website gekocht

fijne site, binnen een dag wordt er geleverd

prima service, snelle afhandeling en correct behandeld.

geen minpunten ontdekt. prima bedrijf met goede service (ordernummer BKI438503)

anneliesvc 12-12-2014 Via de website gekocht

Heb mijn bestelling via de webwinkel van Bemmel&Kroon geplaatst, de dag erna werd het thuis geleverd ( ik woon in België). afrekenen was ook geen probleem dit kon via de chauffeurs .

Verliep prima, kreeg de morgend erna een mail met het tijdstip van de levering. en die klopte met realiteit. Niet lang moeten wachten

Ruim assortiment met alle soorten van merken

voor het gemak en de prijs, zal ik het zeker aanraden aan mijn vrienden en familie. Zelf heb ik weinig tijd om de winkels af te lopen, nu kan ik via pc bestelling plaatsen!

Super gemakkelijk en super snel geleverd.

blusser46 12-12-2014 Via de website gekocht

duidelijke web site en eenvoudig met bestellen en af handelen

werd geleverd op de afgesproken dag en netjes afgeleverd binnen de tijd

goed en makkelijk te overzien

zeker weten dat ik dit adres door geeft aan anderen

goede uitleg ook op het internet en een gunstige prijs

Yethro 12-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke shop Scherpe prijs Snelle levertijd Een aanrader!

Marian Pennings 12-12-2014 Via de website gekocht

Via internet besteld. Makkelijk met telebankieren te betalen en keurig al de volgende dag in huis.

Perfecte service! Op de dag van bezorging kreeg ik een mailtje met de bezorgtijd. En een half uur voor de bezorgtijd een SMS met de exacte tijd van bezorging . Ideaal. Je hoeft dus niet een hele dag thuis te blijven.

Ik was op zoek naar een specifiek merk combi magnetron. Even googelen en ik kom bij Bemmel en Kroon terecht. Bleek dat ze ook nog de goedkoopste waren. Het scheelde in mijn geval 65 euro ! .

Zeker doe ik dat en ben ook van plan zelf in de toekomst eerst bij Bemmel en Kroon te kijken als ik weer iets moet aanschaffen !

Ik heb tot nu toe geen enkel minpunt kunnen ontdekken maar dit is de eerst keer dat ik bij Bemmel en Kroon koop. Tot nu toe ben ik erg enthousiast en ik hoop dat dat in de toekomst ook blijft als ik eventuele problemen zou krijgen met mijn aankoop. Maar tot nu toe alleen maar enthousiast.

sbem 12-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Wij waren er op een zondagmorgen voor een koel-vries-combinatie. Kregen alle aandacht van verkoper die vertrouwenwekkend en zeer goed geïnformeerd bleek. Op alle vragen antwoordde hij geduldig en adekwaat. De kast werd gekocht. De bezorging liep vlekkeloos. Beleefde mensen, met plezier in hun werk.

Er stonden veel merken ter bezichtiging en vergelijking.

Onze opmerkingen hierboven zeggen genoeg

Buitendijks44 12-12-2014 Via de website gekocht

Gisteren om 14:00uur besteld en vandaag om 10:30uur geleverd!

Oude wasmachine gratis meegenomen en de nieuwe wasmachine gratis op zijn plek op de 2e verdieping gezet en voor slechts 4,95 ook nog aangesloten!

Vorig jaar een warmtepompdroger gekocht voor een zeer scherpe prijs en met de wasmachine bleken jullie ook de goedkoopste te zijn!

Scherpe prijzen, ruim assortiment en een zeer goede en snelle service!

Zie mijn eerdere motiveringen. Ordernummer: BKI438531.

prbreukers 12-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede hulp van de Heer Bloemheuvel.( Fil Zoeterwoude )
Alle moeite gedaan om zeker te zijn dat wij de juiste koelkast zouden krijgen.

Klantvriendelijk.
Groot assortiment. Goede presentatie

Geen negatieve punten en de goede zie boven. Monteur Remco van de firma Ajtec : zorgvuldig, accuraat en netjes.

Cloggs 12-12-2014 Via de website gekocht

Zeer duidelijk website