Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

HAEW 21-02-2014 In de winkel gekocht
Den Haag Neckar 24

Goede informatie in de winkel

Over de bezorging van de wasmachine werden goede afspraken gemaakt en de wasmachine werd tot op de zolderetage 2e)gebracht en aangesloten. Hij moest over een wastafel meubel getild worden en dit deden de jongens zonder kommentaar. De oude wasmachine werd ook weer naar beneden gebracht en meegenomen. Ook al het verpakkingsmateriaal is meegenomen

We werden heel goed geinformeerd en keurig geholpen dooe een aardige verkoper. De werking van de machine werd goed uitgelegd.

BetsWillemsen 21-02-2014 Via de website gekocht

Op zaterdagavond, laat, liet mijn vaatwasser me na een etentje met 9 personen, in de steek.
Mijn dochter zocht via internet contact en woensdagmiddag was de nieuwe vaatwasser geïnstalleerd. Fantastisch!

Goeie service, prettige medewerkers, ik ben heel tevreden.

Snelle service, prettige medewerking, ik ben tevreden.

Tjebbe1978 21-02-2014 Via de website gekocht

Gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle vakkundige service

alexh 21-02-2014 Via de website gekocht

to the point, duidelijk en simpel

goed geinformeerd over bestelling en aflevering. ook goede voortgangsmeldingen

prijsniveau is goed en overige zaken ook, dus waarom niet

JimmyRoy 21-02-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Vriendelijke Bediening terzake deskundig. (helaas geen koffie of thee in de winkel aangeboden)Wel een bloknoot en een balpen gekreegen.(aardig) Bezorging was prima,vriendelijk en deskundig.

ToppieTop 20-02-2014 Via de website gekocht

Heel snel en eenvoudig te bestellen via de site waar goede en duidelijke informatie wordt gegeven.

Snel geleverd op de afgesproken dag. De bezorgers waren heel vriendelijk en behulpzaam terwijl ze met de zware wasmachine 1 normale trap op moesten en in huis ook nog eens een hele lastige trap. Ze deden het toch, bleven uiterst vriendelijk en namen ook de oude wasmachine met het verpakkingsmateriaal mee. Complimenten. Wij zijn heel blij.

Grote keuze en wat we wilden hebben was op voorraad. Ook de prijs is scherp.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen en zodra we weer iets nodig hebben dan gaan we eerst bij Bemmel&Kroon kijken.

Alleen maar positief.

geert631 20-02-2014 In de winkel gekocht

Prachtig mooie en vooral grote winkel. Veruit de meeste apparatuur om te bezichtigen en goede uitleg over te krijgen. Erg vriendelijk personeel die oprecht zonder enige druk op te leggen meedenken en de tijd nemen om alle opties te bespreken. Zonder toezegging van aankoop meer dan bereid om 3D tekeningen te maken/mailen die thuis rustig kunnen worden bekeken en overdacht. Wij zijn erg veel zaken afgegaan maar hadden hier niet alleen het "beste gevoel" maar ook écht de beste prijs. Wij troffen adviseur Arjan Kuiten, een erg enthousiaste verkoper/adviseur. De keuken moet nog ingemeten en geplaatst worden en zijn er nu al blij mee... Dat wil wat zeggen toch?

DMRVM77 20-02-2014 In de winkel gekocht
Den haag

Zeer tevreden over B en K; direct een redelijke prijs die ze daarna scherp maken, dit itt andere keukenboeren waar je idioot moet afdingen wil je het gevoel hebben een redelijke prijs te betalen. Heel veel apparaten in showroom om te bekijken en de laagste prijzen voor de producten. Daarnaast uitstekende service. Ook de montage via B en K was subliem, zeer vakkundig en de tijd ervoor genomen. Bijna ouderwetse service, zo klantvriendelijk. Kan B en K iedereen aambevelen!!

tanja1968 20-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site. Veel keuze. De leveringsdag kun je zelf bepalen. in de namiddag voor de levering keurig een mailtje met een te verwachte bezorgtijd. De levering was keurig op tijd.

Oude koelkast netjes meegenomen.

Ruime keuze. Goed gesorteerd

Ik zou zeker deze winkel aanbevelen

Deze winkel was voor het product dat wij zochten nagenoeg de goedkoopste. De doorslag was dat wij de naam kenden en dus betrouwbaar vonden, en we kregen er ook nog gratis extra service bij. al met al de moeite om voor deze winkel te kiezen.

Riasi 19-02-2014 In de winkel gekocht
2491BD Den Haag

Zeer goede service, eerlijk verhaal door de verkoper en alle afspraken snel nagekomen.

Veel keuze

Prettige winkel en ruim te parkeren voor de deur.

zeer prettige zaak en ghoede service.

ellenwezel 19-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen via de site.
Duidelijke informatie.

Goede berichtgeving over het leveren van de wasmachine en aan het begin van de dag van levering hoor je hoe laat de machine precies geleverd wordt. En dat klopt ook.

Goede keuze. Veel informatie over de machine.

Ze stalen betrouwbaarheid uit en maken het ook waar. Ik heb er zelf een heel goed gevoel bij en zou het ook zo aan iemand anders aanbevelen.

Jan Hellevoet 19-02-2014 In de winkel gekocht
Zoterwoude/Rijndijk

Groot assortiment in alle apparaten en keukens, waarbij je goed geholpen wordt al je vragen hebt. Prijzen zijn zeker concurerend !

Is een mooie ruime en moderne winkel, waar je zeker dat vindt wat je zoekt. Of het nu in de goedkopere klasse is of in een duurdere c.q. dure klasse. Daarnaast staan er ook een aantal keukens in diverse stijlen en prijsklassen. In de showroom zijn de apparaten overzichtelijk ingedeeld per soort apparaat. De meeste modellen staan ook in deze showroom.

jan733 19-02-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Bereikbaarheid, parkeergemak

Uitstekend ontvangen en geadviseerd door Bob

Ruime keus

Gespecialiseerd bedrijf, goed geholpen,
gewoon een fijne zaak met aardige vakbekwame mensen.

Na vlot besloten te hebben zou een kopje koffie aangenaam geweest zijn en een idee zijn omdat het bedrijf op een industrieterrein gevestigd is. Advies een koffie automaat!

fboogaard 19-02-2014 Via de website gekocht

Goede opzet van website. Bestelling per mail geplaatst en steeds binnen enkele minuten reactie door medewerker. Super!

Netjes een belletje een half uur voordat bezorger kwam, ondanks dat bezorgtijd ook dag eerder per mail al kenbaar werd gemaakt. Gratis wasmachine 2 etages getild, geplaatst, aangesloten en oude meegenomen. Totaalprijs wasmachine bij elkaar goedkoper dan goedkoopste prijs op Kieskeurig (door korting) dus helemaal tevreden!

Doelbewust op zoek geweest naar wasmachine en niet verder gekeken, maar Bemmel & Kroon kennende zit hun assortiment helemaal top in orde!

Zeer goede afhandeling van bestelling, niet vooraf betalen maar pinnen/contant bij aflevering, adequate en snelle reactie op e-mail, vriendelijk personeel, zeer snelle installatie, niks op aan te merken.

Zoals altijd super service van Bemmel & Kroon, al eerder apparatuur gekocht en altijd top geholpen en nette prijzen.

John Borst 19-02-2014 Via de website gekocht

De site was duidelijk en voor mij een snelle manier om aan het gewenste product te komen.

Bij een telefonische vraag werd ik snel en zakelijk geholpen. Ook na de levering had ik een vraag per mail en is snel en juist op gereageerd.

Zie mijn commentaar op GEMAK en SERVICE

No nonsens, goed, correct en zakelijk

Angell66 18-02-2014 Via de website gekocht

snel besteld en meteen een bevestiging, en ook een zeer snelle bezorging

een mail met tijdsindicatie van bezorging in gelukkig een kort tijdsblok en 10 minuten van te voren een telefoontje.

al mijn producten waren voorradig en worden snel en netjes afgeleverd op de plek die men wenst.

Dit is mijn vierde apparaat wat ik bij dit bedrijf besteld heb. eerst een wasdroger, toen een afzuigkap en een inbouwkookplaat. helaas begaf mijn wasmachine het vorige week. Er is keuze genoeg aan websites, maar toch maar weer dit bedrijf besteld. Goede en snelle service en als een van de weinigen wordt de wasmachine gratis op de zolder geplaatst.

Marjoww 18-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, echter hadden de specificaties wel wat uitgebreider beschreven kunnen worden. Deze echter op Kieskeurig.nl kunnen lezen. Bestellen gaat heel gemakkelijk en meerdere betaalopties, zoals per pin betalen bij levering Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling en levering ervan.

Wij hadden een beperkte tijd waarin onze wasmachine geleverd kon worden, hen gebeld en hebben hier in de planning zoveel mogelijk rekening mee gehouden. we werden tevens een half uur voor de levering gebeld dat ze er binnen een half uur zouden zijn, wat ook zo was. wasmachine netjes naar boven gebracht en geïnstalleerd. daarnaast uitleg gekregen over de vragen die we nog hadden.

Niet echt naar gekeken omdat ik via Kieskeurig.nl heb gezocht en deze webwinkel als goedkoopste uit de hoek kwam.

Indien uitwijst dat het gekozen product bij deze winkel het goedkoopst is, zal ik zeker aanraden om bij deze winkel te kopen.

Winkel kwam als goedkoopste uit de hoek, voorwaarden zijn helder. Bestellen gaat gemakkelijk en meerdere betaalwijzen mogelijk. Snelle en goede levering met gratis extra service en advies.

jannesvisser 17-02-2014 Via de website gekocht

Goeie service, snelle levering en alles werkt goed digitaal: tijd van bezorgen, zelfs volgen van bezorgen voor tijdstip van bezorgen op half uur nauwkeurig!, aardige bezorgers, nette email achteraf van jouw ontvangstbevestiging.

Wbrenk 17-02-2014 Via de website gekocht

Website snel en overzichtelijk

Zeer duidelijke communicatie en ben vanaf het begin goed op de hoogte gehouden van de levering. Kreeg 's morgens een email dat de levering tussen 13.45 en 18.45 zou plaatsvinden en exact 13.45 werd mijn bestelling geleverd.
Donderdags besteld en vrijdags geleverd. Zeer tevreden.

Had nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord, maar zij waren en de goedkoopste (op 2 euro na) en zij hadden het product op voorraad en konden de volgende dag leveren. Ben zeer tevreden zowel over de stofzuiger (cadeau voor mijn dochter, die er zeer tevreden over is) als over de service.

harrie.van.vught 17-02-2014 Via de website gekocht

Keuze ruim voldoende

Ik zie niet waarom je elders zou zoeken.

ideale partener, afspraken zijn goed geregeld en eerst een bevestiging met tijd indicatie en... een half uur voor levering belt de bezorger dat ze onderweg zijn: klasse!!! Voorbeeld voor vele andere bedrijven.

angelascholz 15-02-2014 Via de website gekocht

makkelijke website, snelle en duidelijke communicatie en vlotte afhandeling van de bestelling

uitstekende service met communicatie bij ieder stap van het proces

ruime keuze, prij-kwaliteit verhouding dik in orde

goede service, snelle levering, wat wil je meer

Goede keuze op de website, bestelling verloopt gemakkelijk. Uitstekende communicatie en snelle levering, zelfs op 2 hoog zonder lift

Riestijl 15-02-2014 Via de website gekocht

Super service! Oude apparaat meegenomen en twee aardige jongens met verstand van zaken die kwamen bezorgen.

builder 14-02-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Alles op voorraad en snel leverbaar.

Super service, bezorgen,aansluiten en
oude wasmachine mee.

100%,er is geen betere winkel.

Mooiste en goedkoopste witgoed-winkel van Nederland ! Verkoper Bob is top , geeft een eerlijk en goed advies !!

kyzr 14-02-2014 Via de website gekocht

ronald_62 14-02-2014 Via de website gekocht

Geweldige service als je per telefoon te woord wordt gestaan uiterst vriendelijk en behulpzaam

Van aankoop tot aflevering is gewoon heel goed geregeld

J. Korsuize 14-02-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Overzichtelijke winkel met vriedelijk personeel

Personeel is bereidwillig om te helpen een goede keuze te maken

Goed en overzichtelijk opgesteld

Gezien de ervaringen met Bemmel en Kroon, zou ik vrienden deze winkel met genoegen aanbevelen

2 1/2 jaar geleden koelvriescombinatie gekocht telkens problemen gaf (ijsvorming). Keurig opgelost door omruiling.

tienderen 14-02-2014 In de winkel gekocht
Cruqius

Er klantvriendelijk en alles is mogelijk om het product snel te leveren

Super service, van afspraak via de mail tot en met het contact met de jongens die de machine kwamen leveren.

Voor iedere portomonee wat wils. Voldoende keuze dus.

Ze hebben er echt verstand van!!

De winkel is keurig, je wordt goed geholpen en hierdoor is de keuze voor een apparaat makkelijker te maken, want je hebt zoveel keuze dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

jac van rijn 14-02-2014 Via de website gekocht

Jacqiii 13-02-2014 Via de website gekocht

Mooie en duidelijke site! Perfecte afhandeling. Chapeu

Annepostma 13-02-2014 Via de website gekocht

Vanuit huis bestellen en zelf bepalen wanneer je het thuis bezorgd wilt hebben

Keurig bezorgd

Ruime keuze

Zeker de moeite waard

Ben zeer tevreden

wiel.boltong 13-02-2014 Via de website gekocht

Alles was duidelijk en correct weergegeven.

Geweldige service.Alles werd volgens afspraak correct afgeleverd.
Een uur van te voren bellen ,hoe laat
de bezorgers zouden komen,was heel aangenaam.
Geen aansluit,bezorg en meeneemkosten
in rekening gebracht.Ik zou willen ,dat alle internetbedrijven alles zo prima zouden afweken.
Chapeau!

Assorti is goed,prijs was zeker concurerend.

Ik zou zeker anderen dit bedrijf willen aanbevelen.

Ik heb tot nu toe pas een product bij deze winkel gekocht en daar heb ik goede ervaringen mee. Ik zal zeker bij een volgende aankoop,Bemmel en Kroon opzoeken en ervaren of de zelfde service nog altijd van kracht is.

WL 13-02-2014 In de winkel gekocht
Cruqiuis, 2141 EV

Lokaal in winkel Cruqiuis alles besteld

Goed geholpen en geadviseerd door lokale staf

Niet alles aanwezig maar dat maakt niet veel uit aangezien alles te vinden is na verwijzing

Eerlijk, duidelijk, meedenkend en zeer adequate en snelle service zeker qua aflevering/bezorgen...super !!

Zie alle punten hierboven, * goede service * fijne staf * snelle behandeling * correct * goede prijs/kwaliteit

weimar 13-02-2014 Via de website gekocht

Bestelling simpel gemaakt, naproces is eenvoudig en snel

Zeer hoog serviceniveau

Beste prijs en ze hebben wat ik zoek

Service staat hier hoog in het vaandel, ouderwetse service met moderne prijzen en gemak

De monteur komt op de afgesproken tijd, belt vlak vantevoren dat hij er aan komt en voert de installatie vlekkeloos uit. Hij zag ook wat probleempjes, legde ze uit en loste ze direct op. Resultaat: een goed ingebouwde, aangesloten en geteste vaatwasser. Met gebruikstips. Zelden zo'n service meegemaakt!

Luos3m 12-02-2014 Via de website gekocht

lissing 12-02-2014 Via de website gekocht

Na tot grote tevredenheid een vaatwasser te hebben gekocht in de fysieke winkel, was de keuze voor de winkel op kieskeurig voor een vriezer eenvoudig. Bemmel en Kroon heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer attente service. Aan een ieder aan te bevelen.

robertdehaas 12-02-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

type en prijs van de miele wasmaschine
op internet opgezocht.Tel.contact
gezocht met filiaal Zoetermeer Dhr.K.
gesproken, bestelling geplaatst en klaar was "Kees".Betaling bij aflevering.

Direct contact met de winkel.alles ging
professioneel snel en duidelijk.
Bevestiging van de bestelling,aflevering,enz. Ze bellen
je zelfs op dat ze binnen een half uur bij je zijn.Wasmaschine keurig uitgepakt en geplaatst zonder extra kosten.

Ze hebben veel op voorraad. Prijs was concurrerend.

gewoon een prettige winkel waar je vertouwd kunt kopen,

phouterm 12-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website en perfecte afhandeling. Dit is een voorbeeld hoe online shopping moet zijn! TOP!

Bestellen via de site verloopt prima, en direct krijg je informatieve emails binnen met uitgebreide informatie over de bestelling en het de doorlopen proces. Ook de bezorging verloopt prima, duidelijke info wanneer er bezorgt gaat worden, inclusief 'tracking'. Ik hoef geen hele dag te gaan wachten en weet precies wanneer ze komen bezorgen.
De kookplaat is in prima staat geleverd, en was binnen 10 minuten gemonteerd (zelf). TOP kwaliteit, TOP prijs, TOP service!

Ongelooflijk breed assortiment, top!

Kwaliteit, prijs, gemak, service, TOP!

'Toevallig' via Kieskeurig.nl bij Bemmel en Kroon terecht gekomen omdat ze de beste prijs vroegen voor de kookplaat. Nog geen eerdere ervaringen, maar de shop-reviews zagen er goed uit. Ik laat mij graag positief verrassen, en dat is gelukt.

pdroukema 12-02-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Na advies in de winkel is de wasdroger de vlgd dag per telefoon besteld en alles verder netjes afgesproken mbt levering etc.

Bij aflevering hebben de chauffeurs de droger keurig geinstalleerd.

onverwachte goede service graad.

dionbok 11-02-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige en overzichtelijke website.

Gebeld met de fysieke winkel, keurig te woord gestaan op vragen die ik over een wasmachine had (die op de website stond). Mail met bevestiging, etc. werkt voor zich. Alleen de voorraadindicatie van het showroommodel (zie onderstaande toelichting) bleek niet te kloppen, maar dit is meer dan ruimschoots gecompenseerd.

Ruim voldoende keuze.

Gezien de positieve ervaringen die ik vooraf had gelezen, maar ook zelf heb ervaren, een aanrader!

Een bestelling via de website geplaatst van een wasmachine, een Siemens WM16S36 (8 kg). Helaas was deze machine toch niet op voorraad, op de site stond dat er nog één showmodel aanwezig was. Binnen 10 minuten kreeg ik de email met de melding van het niet op voorraad zijn van dit model. In ruil daarvoor kreeg ik model Siemens WM16S445NL, de opvolger en tevens nieuwste model. Het mooiste van alles was dat dit zónder bijbetaling was, waar ik versteld van was. Daarnaast is dit ook een iets luxer model, o.a. een grotere trommelinhoud van 9 kg. Na ongeveer anderhalve week kreeg ik de bevestiging dat de wm kon worden afgeleverd. Online vervolgens een voorkeursdatum ingevuld, de dag erna was ook het indicatieve tijdstip zichtbaar. Ik ben keurig gebeld door de chauffeur. Keurige afhandeling en positief verrast, dus een aanrader!

Konijntje.53 11-02-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

In de winkel waren de apparaten, een wasdroger en vriezer te zien, beter dan alleen vaneen plaatje via internet.

Aankoop zaterdag, bezorging op dinsdag met een email een dag van te voren met een richttijd.

Voldoende keus en deskundig advies.

Persoonlijke aandacht en voor dezelfde prijs als via internet aankopen.

Direct persoonlijk advies, vriendelijk personeel en snelle levering

Nappy 11-02-2014 Via de website gekocht

Gezocht op kieskeurig, gekocht bij B&K en binnen paar dagen binnen.
Simpler kan niet :)

Geen gezeur, netjes afgeleverd, oude machine mee, pakmateriaal mee zonder extra kosten.

Tweede machine en twee keer goede service en snel geleverd voor scherpe prijs

Robavh 11-02-2014 Via de website gekocht

Alles naar verwachting.

Alles naar verwachting.

Prijs concurrerend.

Prima winkel. Ze doen wat ze zeggen.

smibat 11-02-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Werd hele duidelijke informatie gegeven over de min en pluspunten van het apparaat.

Veel keuze, snelle levering.

Prettige winkel en goede informatie over het product. Goede service en snelle afhandeling

806970 10-02-2014 Via de website gekocht

Bestelling via mail geplaatst, snelle en correcte reactie

keurig op afspraak bezorgt, betaling bij levering

Vaatwasser is nog niet aangesloten maar werd bij keurige levering uitgepakt om op beschadigingen te controleren.

liebherr 66 09-02-2014 In de winkel gekocht
cruquis

parkeren voor de deur en nette behandeling

snelle levering

zeer uitgebreid en mooie opstelling

zeer aanbevelingswaardig

prima zaak en nette behandeling

rezyvermeer 09-02-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude/rijndijk

top1001 08-02-2014 Via de website gekocht

makkelijk & snel vanuit je huis bestellen

werd snel en netjes geleverd

Veel keuze top!!!

Omdat alles goed, netjes en snel is verlopen zal ik dit bedrijf aanraden bij andere mensen.

Wiskundejuf 08-02-2014 Via de website gekocht

Site is overzichtelijk en bevat goede productinformatie.

Dat je teruggebeld wordt als je een vraag hebt op een moment dat ze even geen tijd hebben is heel handig. Ook fijn dat je zelf direct de dag kan kiezen wanneer de spullen bezorgd worden.

We vonden precies het product dat we zochten voor de laagste internetprijs.

Fijne zaak!

Jos en Margreet 08-02-2014 Via de website gekocht

Op de overzichtelijke site op ons gemak de keuze bepaald.

Nemen kosteloos de oude wasdroger mee retour, ook het verpakkingsmateriaal is afgevoerd.

Voor ons voldoende

Keurig alles bevestigd via de e-mail, de vraag om 's-ochtends te leveren werd gehonoreerd, er werd zelfs 10 minuten van te voren de komst van de nieuwe wasdroger aangekondigd.

We vonden de keuze van een nieuwe wasdroger niet zo belangrijk, dat wij fysiek naar de winkel zijn gegaan. Dus de keuze via de website gedaan. Is ons goed bevallen. Voor een duurdere aankoop zouden wij wel naar de winkel toegaan. De keuze van Bemmel & Kroon als leverancier, is door ons gedaan omdat een eerdere levering ook vlekkeloos is verlopen. Dat vinden wij belangrijker dan de prijs.

Hschr 08-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site

Wordt volgens afspraak geleverd. Personeel is zeer correct. Neemt ook de oude machine weer meer. En neemt ook alle verpakkkingsmateriaal weer mee.

Zeer klantvriendelijk.

Geen punten.