Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Zoetermeer dorpsstraat 25-07-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer dorpsstraat

De service is goed, De mensen in de winkel zijn bekwaam en hebben veel ervaring. Zeer tevreden klant,

schellHJ 25-07-2014 In de winkel gekocht
cruquius

De wasmachine is tot op 3 hoog getild en geplaatst. Ze hebben hem zelf voor mij aangezet.

Goed assortiment en je wordt geholpen door iemand met vakkennis!

Fijne winkel waar je met aandacht geholpen wordt.

dejong-bac 24-07-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

De koelkast werd thuis in de keuken afgeleverd en de oude word gelijk meegenomen!

Zeer goed geregeld, je krijgt eerst een mail over een dagdeel dat hij komt, vervolgens word je een halfuur van tevoren gebeld dat ze eraan komen.

minder keus in de lagere prijsklasse

Het is misschien niet de goedkoopste, maar wel zeer goede service.

ronnel 24-07-2014 In de winkel gekocht
dorpsstraat zoetermeer

leuke winkel en dichtbij

altijd goede service

breed gesorteerd

altijd aanbevelen, vriendelijk personeel ook

Zeer tevreden over alles.

Kiebitzvlieger 24-07-2014 Via de website gekocht

Goede en correcte service. Snelle levering en bij aflevering toestel vlot geplaatst en oude weer meegenomen.

PauldeVocht 23-07-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Zeer vlot telefonisch te bestellen. Betaling met pin aan de deur.

Zelf moment van leveren kunnen bepalen en zeer vriendelijke transporteurs!

Veel merken eventueel in eigen winkel te bezichtigen.

Ze zijn ook zeer sportief in aanpassen van de prijs met een eventuele prijsdaling na reeds te hebben besteld.

Ze zijn zeer klantvriendelijk. En het zelf kunnen bekijken in de winkel vindt ik een grote plus.

t.vissenberg 22-07-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Rustig kunnen kijken

Prima geholpen

Genoeg keus

Positief

Mooie winkel lekker ruim opgezet en genoeg keuze

oirsbeek1 22-07-2014 Via de website gekocht

Bestelling was snel geplaatst

Goed geregeld alles goed afgeleverd en geplaatst zonder extra kosten

Genoeg keuze

Zeker weten omdat het zo goed gegaan is

yrijs 22-07-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Aansluiten super, geven advies en nemen oude app mee. Geen rommel, vriendelijk personeel, ook bij de bezorging!

Zeer gevarieerd en als ze model niet in de zaak hebben, is ie toch te bestellen

Heerlijk zo'n winkel in de stad! Vriendelijk , welgeinformeerd personeel, die je graag helpen en met een oplossing komen. Kom er altijd terug!

karin van saanen 22-07-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, goede beschrijving van de producten.
Duidelijk bestelproces!

Telefonisch goed bereikbaar, professionele en behulpzame medewerker aan de telefoon.
Snelle levertijd, met keuzemogelijkheid!Tijdsindicatie van 2 uur, binnen deze tijd werd ook daadwerkelijk geleverd. Super!

Ik koop voorlopig alleen nog maar bij hen, makkelijker en beter kan het niet volgens mij!

Betteke de Gruyter 22-07-2014 Via de website gekocht

snel; aflevering tijd ruim van te voren bekend; aan afspraken gehouden; betaling gemak.

pas een dag in huis. nog geen contact met winkel, want nog geen probleem.

concurrerend: ja. kwaliteit: goed.

alles goed, snel en duidelijk.

ook bij aflevering probleempje ( afvoer oude koelkast ) met los koppelen zonder al te veel problemen op gelost door vervoerders.

jacquehu 21-07-2014 In de winkel gekocht
Cruquis Haarlem

Prettige wijze van serviceverlening. Alle gemaakte afspraken worden stipt nagekomen. Prima communicatie t.a.v. de aflevering van wasmachine en koelkast

IngePh 19-07-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website!

Duidelijke en snelle communicatie per e-mail.

Uitgebreide keuze in alle prijsklassen. Concurrerende prijzen.

Correcte communicatie, laagste prijs en snelle levering. Mogelijkheid tot verlenging garantie met 3 jaar aansluitend op fabrieksgarantie.

Alle bovengenoemde punten zijn positief. Kan geen nadelen aan deze winkel bedenken. Heb al minstens 20 jaar goede ervaring met Bemmel & Kroon.

misoppas 19-07-2014 Via de website gekocht

Wasmachine is goed afgeleverd de volgende werkdag na bestelling te hebben geplaatst. Ook werd ik netjes gebeld dat ze binnen 20 min voor de deur stonden om het af te leveren.

Mooie prijs en fantastisch service ook aan de telefoon als je een vraag hebt. Volgende keer als ik wat nodig hebt doe ik dat zeker bij deze winkel weer!

chaton 19-07-2014 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard Zoeterwoude

producten in de winkel overzichtelijk opgesteld. Betalen kon direct overmaken of pinnen bij afleveren. Hoefde niet overbodige gegevens in te vullen. Het bestel en afleverproces werd duidelijk uitgelegd.

Goede bereikbaarheid, professioneel en met aandacht geholpen. Geen extra kosten voor leveren, ook niet voor het aansluiten en op een etage brengen van de machine.

Meer assortiment en ook in de lagere prijsklassen, die je bij de grotere en bekende concurrenten, alleen op internet kunt vinden.

Wij zijn hier met zoveel aandacht en professionaliteit geholpen. Ook over de laagste prijzen kregen wij een eerlijk oordeel. Bij andere leveranciers werden wij niet eens geholpen als we naar goedkopere machines keken. Uiteindelijk hebben wij door een eerlijk advies toch een duurdere machine gekocht.

Je krijgt de gelegenheid om zelf te kijken, als je rondkijkt wordt er opgelet of je toch iets wil vragen. Onze indruk was zeer goed in alle opzichten

WimP 18-07-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Bellen en bestellen. En een paar dagen later geleverd en geinstalleerd

Vriendelijk en accuraat

Prima zaken doen

Alles ging gesmeerd

jonvb88 18-07-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, gemakkelijk filteren en vinden wat je zoekt!

Kan niet beter...

We hebben hier een lastig model voor een prijsje kunnen kopen.

Voor alle keuken spullen is dit de beste winkel.

Alles werd formeel op de hoogte gehouden van mijn status, kon zelf de leveringsdatum kiezen en ze leveren zoals het moet en dan nog eens voor de beste prijs op heel het net!

sweetie_92 17-07-2014 Via de website gekocht

Tevreden over de website, het overzicht en de bestelprocedure. Het kostte weinig moeite om het bestelproces te doorlopen.

We werden goed op de hoogte gehouden over onze bestelling via e-mail. Zo kregen we de eerstvolgende werkdag direct een bestelbevestiging en na verzending ook een link om de bestelling te volgen. Erg handig, op die manier weet je hoelaat je thuis moet zijn zonder uren voor niets te hoeven zitten wachten. De leverdata en tijden zijn nagekomen.

Uitgebreid assortiment. We hadden een bepaald merk en type in gedachten en Bemmel&Kroon bood deze aan. Zelfs nog voordeliger dan Mediamarkt e.d.

Snelle service, prettige webshop. Dit alles geeft een vertrouwd gevoel.

Snelle service, prettige webshop. Dit alles geeft een vertrouwd gevoel.

lbpronk 17-07-2014 Via de website gekocht

wij zijn fantastisch geholpen. We hadden een vaatwasser besteld en deze kon de volgende dag al bezorgd en geplaatst worden. Toen kwamen we erachter dat we een verkeerd model hadden besteld. Na een telefoontje werd dit direct opgelopst. Reslutaat: de volgende dag is de juiste vaatwasser geplaatst door een zeer fijne monteur en de oude is meegenomen. Een super ervaring en wij bevelen deze winkel aan iedereen aan!

antwerpen60 17-07-2014 In de winkel gekocht
rijneke boulevard hazerswoude

snel geholpen in de winkel aan de rijneke boulevard

duidelijke afspraken

alles is goed overzichtelijk

prettige winkel

hreedijk 16-07-2014 Via de website gekocht

Bestellen ging erg eenvoudig.
Geen lange invoerformulieren, alleen het hoognodige werd gevraagd.

Informatievoorziening tijdens het bestelproces was duidelijk.
Betaling ging tevens vlot.

Goede communicatie per mail.

Enigste opmerking: de informatie verstrekking was mijn inziens iets te weinig. In ons geval was het geen punt, wisten precies welk type we wilde hebben, echter voor een nog zoekende klant is meer informatie m.b.t. het apparaat , of een link naar de productpagina van de leverancier, wel gewenst.
Een vergelijk functie van apparaten van dezelfde klasse zou tevens handig zijn om een keuze te kunnen bepalen.

Helemaal top! De bestelde wasmachine was vervangen door een nieuw model.
Dit model was duurder dan het bestelde, toch voor de bestelde prijs geleverd gekregen.

Om 15:45 besteld, de volgende dag om 10:55 geleverd en aangesloten.

Duidelijke communicatie omtrent bestelling en levering.
Kon de vrachtwagen realtime via internet volgen en werd een uur van te voren gebeld.

Bezorgers zagen er verzorgd uit, netjes en beleefd.
Geen klungels die voor het eerst een wasmachine 2 hoog moesten tillen maar ervaren gasten.

Oude machine mee retour genomen, nieuwe op de 2e verdieping geplaatst en uitgepakt, aangesloten en een 1e draai aangezet.
Al het verpakkingsmateriaal is tevens netjes mee genomen.

Dit was de 1e keer dat ik bij deze webwinkel een aanschaf heb gedaan.

Als dit de mate van service is die zij altijd afleveren, raad ik deze iedereen aan.

Kalinga 16-07-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelling via de website

Geen gedoe, maar gewoon een superservice. Vriendelijk personeel en bezorging.

De meeste producten hebben ze.

De persoonlijke touch van Bemmel en Kroon maakt het gewoon veel plezieriger winkelen dan bij een grote keten. Snelle en vriendelijke service en scherpe prijzen. Door die combinatie is het voor mij de vaste leverancier voor apparatuur geworden.

tevreden man den haag 16-07-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Binnen één week na bestelling is al mijn keuken inbouwapparatuur geleverd en via B&K geïnstalleerd. Geen vooruitbetaling bij bestelling, maar een PIN-betaling na installatie. Bovendien alles tegen een scherpe prijs en met een goed advies.

Alles ging volgens het &qout;boekje&qout;, top! Nog een kleine accessoire besteld, ook dit kan ik binnen een week afhalen.

Voor mij meer dan genoeg, er staat veel in de showroom, da's prettig!

Gezien het eerder genoemde, gewoon top!

juul28 16-07-2014 Via de website gekocht

duidelijke site, gisteren besteld, vandaag gebracht op afgesproken tijdstip, op de tweede etage, helemaal perfect.

zie boven

was op zoek naar deze koelkast dus weet niet

geen enkele aanmerking

zie boven

vierdaagse 16-07-2014 Via de website gekocht

Telefonisch om toelichting gevraagd. Alle wensen werden ter plekken afgesproken en meteen via e-mail bevestigd.

wasmachine geïnstalleerd en proefgedraaid door bezorgers. Oude machine meegenomen volgens afspraak.

Er is niets mis mee.

n.v.t.

Clairehj 15-07-2014 Via de website gekocht

Super snelle levering, wasmachine werd als vanzelfsprekend de trap opgetild en keurig geïnstalleerd en gebruiksklaar gemaakt door twee attente jongens. Super service!

BertdeK 15-07-2014 Via de website gekocht

Snel, overzichtelijk en eenvoudig.

Mooi op tijd binnen afgesproken tijdskader, half uur van te voren berichtje dat men onderweg was. Snel aangesloten .

R.Majolee 15-07-2014 In de winkel gekocht
rijneke boulevard zoeterwoude

perfecte voorlichting en adviezen

prima afhandeling

Ruime sortering

door de goede voorlichting en sortering in prijzen

uitstekende bediening, adviezen, voorlichting, afhandeling en aflevering.

R. Bastiaens 15-07-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Wat in ons geval erg belangrijk was(een plots defecte koel/vries combinatie); is de zeer snelle levertijd.De eerstvolgende werkdag werd het product al bezorgd!

Van laag tot hoog segment/prijsklasse is er een ruime keuze aanwezig.

Onze review spreekt hier voor zich.

Op alle punten scoorden Bemmel&Kroon een 10, omdat er in de ogen van mij en mijn vrouw; net als bij een eerdere aanschaf 6 jaar geleden bij dit bedrijf, grote vakkennis aanwezig is i.c.m. een objectief advies! Wat net zo belangrijk is,is dat de bezorgers bij aflevering (in dit geval een grote koel/vriescombinatie)een net zo'n goede indruk achter laten als hun collega's in de winkel.Dit hebben zij dan ook gedaan, met alle tijd voor een correcte, nette en voorzichtige plaatsing. Chapeau!

Kanbier235 14-07-2014 In de winkel gekocht
Cruquis

Helaas zat er vertraging bij de leverancier maar ik werd hier goed en netjes over geinformeerd.

Genoeg keuze en de bereidheid om even goedkoop te leveren als je op internet een goedkopere hebt gezien

Prima winkel, vriendelijke mensen en goede service

Een mooie winkel met vriendelijk personeel; gewoon even binnenlopen als je iets zoekt!

MarianBeukers 14-07-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Erg vriendelijk geholpen in de winkel met als optie dat we niet alleen wasdroger maar ook gelijk een wasmachine hebben gekocht.
Bedankt Pascal

Keuze te over.
Wij waren wel al goed voorbereid en hadden een idee wat we wilde hebben.

Een groot assortiment met beste prijs.

Na overweging te gaan shoppen in andere witgoed winkels in onze buurt toch gekozen voor Bemmel en Kroon omdat : Geen zoektocht naar personeel. Technische kennis en duidelijke uitleg. Non nonsens zaak. Goede prijsgarantie ( de goedkoopste ).

helmavdh 14-07-2014 Via de website gekocht

Goede internetsite. Scherpe prijzen. Bieden de mogelijkheid vrijblijvend een offerte aan te vragen.

Klantvriendelijkheid optimaal. Snelle reactie(s), vlotte levering. Bevestigingen via de mail. Het aflevermoment wordt in een mail aangegeven; bestelling op dag van aflevering te volgen. Vriendelijke bezorgers.

Zeer ruim assortiment.

Aan iedereen aan te bevelen.

Deze winkel is aan te raden voor iedereen.

P.A.Hoogkamer 13-07-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zeer correct op de hoogte gehouden over het tijdstip van aflevering
Prima voorlichting door de verkoper

Twee keurige jongens die de verpakking meenamen
en de machines na opstelling hebben getest.

We wisten direct wat we wilden
DE 9 had ook een tien kunnen zijn.

Een fijne zaak om te kopen

Overzichtelijk, een goed assortiment en fijne bediening

SvdBvdT 11-07-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, ingedeeld naar soort apparaat. En daarbinnen kun je specifieker zoeken op overige wensen.

Duidelijke bevestigingsmail. Dag voor de levering ontving ik een mail met een tijdslot (van 3 uur) wanneer apparaten bezorgd zouden worden, met de opmerking dat ik ongeveer een half uur voor de daadwerkelijke levering gebeld zou worden. En dit gebeurde keurig.

Meer dan voldoende keuze, ik heb apparaten gevonden die voldeden aan mijn wensen.

Prima, er werden geen bezorgkosten in rekening gebracht en de apparaten zijn naar boven gebracht en aangesloten. Oude apparaten zijn meegenomen.

Prima webwinkel. Ik heb apparaten online gekocht en betaald. Er werden geen bezorgkosten in rekening gebracht en de apparaten zijn naar boven gebracht en aangesloten. Oude apparaten zijn meegenomen.

watermunt 11-07-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

winkel makkelijk bereikbaar voldoende parkeer gelegenheid

netjes op de hoogte gebracht levertijd , en een half uur van te voren nog een telefoontje komen eraan.
en verpakking netjes afgevoerd.

groot assortiment en voor iedere beurs.
en goede uitleg verkoper wist wat die verkocht

moderne en nette winkel overzichtelijke opstelling van apparatuur , je kan op je gemak kijken zonder te worden opgejaagd .
en bij vragen goede uitleg.

reden dat wij hier weer gekocht hebben is de goede service, die we eerder al hebben gehad

marJlp 3325 11-07-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

De ontvangst in de winkel was zeer vriendelijk en de uitleg van het product en vragen die we hadden werden op een prettige en begrijpende manier uit gelegd .

Er was ruime keus en de prijzen waren concurrerend ten opzichten van collega's .

De klant vriendelijkheid heeft een goede indruk gemaakt en de afspraken zijn na gekomen.

Je kreeg de kans om het product dat je wilde kopen op je gemak te bekijken en samen overleg te plegen,voor het thuis bezorgen van de wasdroger werd gekeken hoe het voor ons het beste uitkwam,er werd niet gevraagd voor een vooruit betaling .

Sophie12345 09-07-2014 Via de website gekocht

Website werkt prima, ook het bestellen gaat snel en makkelijk

Perfecte service. Wasmachine werd op de plek van bestemming geplaatst en gemonteerd door de extra service.

Genoeg keus op de site om uit te kiezen

Aan iedereen

Goede service Goedkoper dan andere winkels

lisaluke 09-07-2014 In de winkel gekocht
Forepark

Snel geregeld en vakkundig.

Bij bestelling krijg je een bevestiging per e-mail.
Vervolgens krijg je een e-mail dat het artikel voorradig is en je kunt de afspraak online maken.
De dag ervoor kregen we het tijdstip door (4 uur tijdsbestek) en een half uur voor levering nog een belletje dat ze eraan komen. Geweldig.

Veel keuze.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Vakkundige uitleg over het artikel.
Goede levering.

JamesJo 09-07-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat te Zoetermeer

Goede uitleg. Mooie korting ontvangen. Op tijd geleverd.

R Van Huysse 08-07-2014 Via de website gekocht

Zo simpel om te bestellen; je gelooft het bijna niet

Op tijd, prima op de hoogte gehouden van de track en levering, 15 minuten van tevoren gebeld. Prima

Uitstekende service, prima prijs en snel geleverd. Oude apparaat werd zonder problemen direct meegenomen. Aardige, bereidwillige bezorgers. Chapeau

ahmvhf 08-07-2014 Via de website gekocht

website is duidelijk en
producten zijn makkelijk te vinden

goede regeling van afspraken via e-mail en afspraak werd ook nagekomen

grootassortiment

beste afhandeling

goede verstandhouding en berichtgeving over levering van product

gelukstreffer 08-07-2014 In de winkel gekocht
Van Bemmel & Kroon te Zoetermeer

prettig behandeld in de winkel en ook de bezorging was met zorg geregeld.

Er is ruim voldoende keuze in de winkel.

Hele prettige zakenpartner die de beloftes nakomt. Ook de bezorging was met zorg uitgevoerd.

Prettige benadering naar de klant toe en goede adviezen gegeven. Snelle levering en de bezorgdienst was zeer goed.

steven de clercq 08-07-2014 Via de website gekocht

eenvoudige webstore

Uitgebreid assortiment

zeker de moeite doen om hier ook de prijs te vergelijken !

correcte service, goede prijs, verzorgde levering

willem56ijsselmonde 07-07-2014 Via de website gekocht

Je hoefd de deur niet uit !

Werden keurig netjes vantevoren gebeld hoelaat ze er zijn

Voor ons keuze genoeg

Werd goed behandeld duidelijk en er werd bezorgd wanneer het ons uitkwam .

Een vriend van ons wees ons op deze winkel (Bemmel en Kroon) nadat we een slechte ervaring hadden bij (BCC) het artikel was niet op voorraad en en werden daarover netjes gemaild, toen het binnen was werd er een afspraak gemaakt na onze vakantie die er ook nog eens tussen viel presies op de dag die wij aangegeven hebben en werden een uur van tevoren gebeld , keurig boven gebracht en uitgepakt en neergezet ,vriendelijke bezorgers ,volgende keer gewoon weer Bemmel en Kroon 👍👍 Gr uit Rotterdam

PetraWassenaar 07-07-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Erg leuke service in de winkel.

Meer dan genoeg merken / types om een keuze uit te maken.

Prachtige winkel in een heel mooie winkelboulevard

Het was een hele prettige ervaring, met goed en vriendelijk advies.

annamarijn 06-07-2014 Via de website gekocht

Online besteld en op de gewenste dag afgeleverd

Goed ingelicht over het tijdstip dat de wasmachine besteld zou worden. Post nl. leek wat vreemd, maar de wasmachine werd keurig geïnstalleerd

Wat prettig is, dat is dat je ook met een pinpas kunt betalen. Dus betaling na aflevering.

Kimmie1980 06-07-2014 Via de website gekocht

Via internet besteld na telefonisch eerst geholpen te zijn. Dus alles vanuit me luie stoel!

Vanuit alle partijen prima geholpen

Op internet zeer veel keuze

Goede prijzen, uitstekende service!

Hoge Wal 04-07-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Zeer vlotte afhandeling van het gevraagde.

Ondanks dat ik maar een apparaat nodig had toch heel de site bekeken

De mate van afhandeling en keurige bezorging op de tijd zoals afgesproken.

Jammer dat er niet bij vermeld was dat het oude apparaat in een doos had moeten zitten.

arnold1985a 04-07-2014 Via de website gekocht

De bestelling verliep gemakkelijk. De avond voor de afleverdag werd het tijdvenster van bezorging toegestuurd. Op de dag van bezorging was de locatie van de koerier in real time te volgen. Een half uur voor bezorging werd er gebeld.

Ik ben goed op de hoogte gehouden van de bestelling en het aflevermoment. De extra-service was boven verwachting: de heren die het apparaat kwamen afleveren waren hoffelijker dan obers in een sterrenrestaurant. Het verpakkingsmateriaal ging netjes mee retour. Ter plaatse bleek een klein deukje in het apparaat te zitten. Hiervoor werd direct gebeld en een transactievoorstel gedaan: een restitutie van een deel van het aankoopbedrag.

Ik heb zeer gericht naar dit apparaat gezocht en niet veel verder gekeken. Derhalve kan ik hier geen goed oordeel over geven. Wel was Bemmel & Kroon een van de weinigen die dit apparaat nog kon leveren.

Al met al heb ik een bestelling geplaatst bij een bedrijf dat ik nog niet kende. Dit heeft zeer goed uitgepakt: duidelijkheid en topservice. Zo zou ik het graag altijd zien, zeker aan te raden.

Ik heb werkelijk waar geen enkel punt ter verbetering en ben verrast door de nette afhandeling.

tiemenh 04-07-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, betalen en bezorging

Jammer dat ze de koelkast niet naar boven konden brengen. De koelkast is dezelfde grote als de oude maar vanwege de verpakking kon hij niet door het trap gat. Zonder verpakking mogen ze hem niet naar boven brengen. Eigenlijk ook wel begrijpelijk...
Verder werd er keurig aangegeven wanneer ze langs zouden komen (ochten d of middag) en werd er een half uurtje van te voren gebeld dat ze eraan kwamen.

Niets mis met deze webwinkel, snelle levering en goede communicatie.