Deze score is berekend op basis van 3182 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Carolien 09-04-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Wasmachine besteld online. Wasmachine was niet meer leverbaar maar ik heb voor hetzelfde bedrag een beter model gekregen in de plaats. Goed materiaal en perfecte service! Levering kwam mooi op tijd, de heren waren supervriendelijk en hebben zelfs meer gedaan dan nodig, ze hebben de wasmachine volledig aangesloten en laten werken. Dank je wel!

Erwin 09-04-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Onze wasmachine was stuk gegaan en had binnen 1 dag een nieuwe nodig, na wat zoekwerk eerst bij een aantal webshops gekeken voordat ik bij Bemmel&Kroon terecht kwam. Duidelijke site en na een telefoontje was de wasmachine de volgende dag al in huis! gekozen voor de installatie service en binnen 5 min konden we het apparaat gebruiken. Tot nu toe erg tevreden.

HKo 08-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende shop

De site is erg prettig om naar te kijken en duidelijk. De betalingsmogelijkheden worden prima aangegeven. Informatie over de verzending van het bestelde is uitstekend..

Saskia 08-04-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

De showroom was overzichtelijk met goed en duidelijk advies. De plaatsing verliep heel goed, alles netjes aangesloten en achter gelaten.

Blommers, C. 08-04-2018 In de winkel gekocht
Forenpark

prettige bediening

Zijn erg tevreden over Bemmel en Kroon. Als wij wasmachine, koelkast, oven, kookplaat, vaatwasser nodig hebben brengen wij altijd 'n bezoek aan B & K. Bij vergelijk met andere winkels, ook on line komen wij toch altijd weer uit bij Bemmel en Kroon. Ook nu met de vaatwasser zijn wij weer tevreden.

Rija 07-04-2018 Via de website gekocht

Geweldig leveren zelfs op zaterdag?

Makkelijk een datum kiezen om af te leveren komen op de afgesproken dag.
Zeer goede en overzichtelijke site.

W.Slats 07-04-2018 Via de website gekocht

Magnetron product en prijs Zvergelijking en specificatie

Bij prijs en product vergelijking heb ik voor Bemmel en Kroon gekozen. Tevens adequate info via tel. Gekregen en net voor 10u ,s avonds besteld, de volgende dag keurig geleverd. Bravo

L 07-04-2018 Via de website gekocht

sneller en beter kan niet

woensdag besteld, zaterdag als gewenste bezorgdag gekozen, en de wasmachine (scherp gesprijsd) precies volgens afspraak netjes aangeleverd. bedankt!

Jim 07-04-2018 Via de website gekocht

Kleur wasmachine

Prima afwerking vd bestelling. Vlotte levering. Alleen geen keuze in kleur vh artikel. Het wit steeks nu erg af bij de muren

Lydia Metselaar 07-04-2018 Via de website gekocht

Dikke 10 voor de aardige bezorgers van mijn vaatwasser

eerst naar de test van kieskeurig gekeken en dan besteld onze oude machine was 5jaar oud en lekte

Gerard Zoetermeer 07-04-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering en de laagste prijs.

Bemmel en Kroon heeft een perfecte webshop met duidelijke productinformatie die de ouderwetse fysieke winkel ´bijna´ heeft vervangen. Een extra argument om deze webshop te bezoeken is dat je soms tijdelijke extra kassakortingen aantreft die niet worden vermeld op vergelijkingssites.

Robell 07-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, snel geleverd.

Koop al jaren bij Bemmel en Kroon. Goede service, eerst telefonisch informatie gevraagd. Duidelijke uitleg, snel geleverd.

Marianne 07-04-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbieding op Atag oven/magnetron

Deze winkel had al de laagste prijs en gaf met Pasen nog eens een extra korting. Het product kon snel geleverd worden en er was veel keuze qua dag van levering. Prima!

E vd Berg 06-04-2018 Via de website gekocht

Goed advies, snel geleverd

Vaatwasser, koelkast en oven besteld. Goed advies, snel geleverd. Bij vragen direct iemand aan de lijn die weet waar het over gaat. Top!

M 06-04-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Super

Goede service en uitleg in de winkel. Vervolgens snel en netjes geleverd. Geen schade en een handig telefoontje voor aankomst.

Joop Schrijer 06-04-2018 In de winkel gekocht
rijnekeboulevard

keurig volgens afspraak geleverd.

Een ruime keuze uit de verschillende modellen en merken. Er wordt deskundige advisering gegeven. Ik vind het heel prettig om in een winkel een keuze te kunnen maken. Daarbij is de prijs is heel gunstig in vergelijking met internetprijzen.

Luc Goffings 06-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!!!

Ik was verbaasd over de service en vriendelijkheid en snelheid bij levering. Ook het contact met de klantenservice was vlekkeloos verlopen.

Kees 06-04-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Vertrouwd

Goed zaken gedaan bij Bemmel en Kroon Den Haag. ik aldaar 5 toestellen gekocht. Stuk voor stuk de toestellen besproken en keurig bij geadviseerd. Natuur een keurige korting gekregen en met een goed gevoel de toestellen besteld, bezorgt gekregen en waar nodig zelf aangesloten!

Simon de Roode 06-04-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Geweldig geholpen..

Ik ben geweldig geholpen en ze geven uitstekend advies. Ik kan de firma bij iedereen aanbevelen. Ook prijstechnisch altijd de laagste prijs.👍

Benny 06-04-2018 Via de website gekocht

Zoals een winkel hoort te zijn !

Lage prijzen , vlotte bestelling en betaling , zeer vlotte levering . Super !
Heb deze bestelling eerst gedaan bij een grotere bekendere winkel en mijn bestelling was verloren gegaan waardoor ik dagen zonder koelkast heb gezeten .
Hierna bij jullie besteld en uiterlijk 24 uur nadien mijn bestelling mogen ontvangen mede dankzij een geweldige koerierdienst (dynalogic) .
Doe zo verder !

Goderie 06-04-2018 Via de website gekocht

Snel en goed tegen laagste prijs

Bemmel en Kroon komt als goedkoopste naar voren met een prima services en snelle levering. Dans de keuze snel gemaakt.

René 06-04-2018 Via de website gekocht

alles volgens afspraak

Goede website. Makkelijk te bestellen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering. Zeer correcte levering door Dynalogic. Product voldoet aan alle verwachtingen. Alles zat goed verpakt.

Felix 06-04-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Aankoop AEG Wasmachine L6FB74GW

Verkoper bij het filiaal op woonboulevard Cruquius, liet ons eerst gewoon even rondkijken zonder zich direct als verkoper op te dringen. Naderhand bood hij zijn hulp aan om het aanbod af te stemmen op onze behoefte. Geen dure machine met allemaal hippe snufjes in ons geval, maar wel degelijk. Zodoende beperkte hij de keuze tot 2 machines, waarvan 1 showroommodel van siemens en de uiteindelijke winnaar de AEG machine. Nadat wij rustig onze keuze konden maken en nog even met elkaar gesproken hadden zonder dat de verkoper om ons heen drentelde. Hebben we besloten de wasmachine te kopen en te laten bezorgen. Bezorgers waren vriendelijk, hebben de droger van de oude machine getild. Vervolgens de oude machine afgevoerd en nieuwe geplaatst met de oude droger er weer bovenop. Enige aandachtspunt was dat wij een uitschuifbaar tussenstuk hebben, deze was scheef terug geplaats. Waardoor we zelf nog wat werk hebben moeten verzetten. En misschien bij de klant thuis iets meer de tijd nemen om uitleg te geven of vragen te beantwoorden.

JPdH 05-04-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

GOEDE KOOP met vertrouwen

Voorlichting correct en prijs kwaliteit goed.
Installeren van apparatuur zeer netjes op tijd en keurige uitleg.

Droger 05-04-2018 Via de website gekocht

Top service

Super blij met de service. Gisteravond besteld en staat nu al te draaien! Helemaal blij! Alle verpakkingsmateriaal is netjes meegenomen en de bezorgers waren mooi op tijd!

Rob 05-04-2018 Via de website gekocht

Prima apparatuur, -communicatie, -service, en -prijs

Via internet bij Bemmel en Kroon terechtgekomen. Bleek Juiste keuze. Goede apparatuur voor een mooie prijs en voortreffelijk geplaatst door Ajtec.

W A van den Boom 05-04-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Prima service in de winkel .Hier voel je je echt welkom !

Hele efficente prettige en profesionele service .Goed advies dat op jouw wensen worden afgestemd .
We hebben voor Bemmel en Kroon gekozen op aanbeveling van vrienden . Alle afspraken zoals installatie zijn tot alle tevredenheid uitgevoerd op tijd en netjes uitgevoerd !

Paul 05-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering volgens afspraak!

Wasmachine om 21u bestelt, de andere dag om 15.30u stond hij te draaien aan de andere kant van Nederland!

F.noorzai 05-04-2018 Via de website gekocht

Geweldig service

Op tijd bezorgen.ze zijn op zijn afspraak .altijd breikbaar . Ze zijn vriendelijk . Goeie informatie geven.

Alex 05-04-2018 Via de website gekocht

Prima service, aan de verwachting wordt helemaal voldaan.

Bij Bemmel & Kroon op zondagavond een nieuwe stofzuiger gekocht. Reviews van dit product waren lovend en dat klopt ook helemaal met de werkelijkheid. Snelle levering via Dynalogic, helemaal tevreden.

marc 05-04-2018 In de winkel gekocht
leidschendam

Top

Goede en persoonlijke service van mensen die weten waar ze het over hebben.
Ook de levering verliep goed en vlot

Paols 05-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en plaatsing op de tweede verdieping

Goede internet pagina waar makkelijk een bestelling te plaatsen is. Beste prijs/kwaliteit verhouding. Handig om een tijdslot van levering te krijgen. Respect voor de jongens van de bezorging. Zonder problemen de wasmacine naar de tweede etage gebracht en de oude machine retour genomen. Al met al een hele goede ervaring.

nicole 05-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering!

Goede communicatie omtrent de levering. Bij het afleveren bij de buren werd ik direct per telefoon ingelicht. Daarnaast ook snelle levering. Kortom: super!

P. Spruyt 05-04-2018 Via de website gekocht

perfecte service

Over het product zelf kan ik nog niet veel zeggen, ik heb het net gekocht, maar de aankoop via internet en het verdere verloop tot het leveren toe ging perfect. Zoals belooft werd ik een half uur op voorhand via sms verwittigd. De jongens die het toestel levereden waren supper vriendelijk en behulpzaam. Echt TOP!!

Mieke 04-04-2018 Via de website gekocht

Keurig geregeld

De offerte kwam heel snel, beste prijs-kwaliteit verhouding. Levering was netjes, het was zo geregeld.

Kees Burgemeister 04-04-2018 Via de website gekocht

Wat een snelheid, vriendelijkheid en service!

Dinsdagavond 21:30 besteld volgende dag om 15:00 in huis en precies op het geplande tijdstip. Ik had nog nooit van Van Bemmel & Kroon gehoord, maar kan het iedereen aanraden, omdat ze goede service, snelheid en punctualiteit bieden. Én we zijn blij met onze Miele!

Ferdinand 04-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle en fijne service

Wegens slechte behandeling door een andere site op deze site terecht gekomen .
Super fijn behandelt snelle levertijd en netjes te woord gestaan.
Ene dag besteld dag erna direct in huis.. daar word een klant vrolijk van.

Dhr Vlieger 04-04-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Gisteren besteld , vandaag binnen
Ook netjes een telefoontje voor de levering
Ben erg tevreden over hoe zij de boel aanpakken
Zal zeker terug komen bij dit bedrijf

Frits 04-04-2018 Via de website gekocht

snelle service

de prijs in orde, goede afhandeling, afspraken goed na gekomen, snelle levering op het afgesproken tijdstip afgeleverd

K. van Vliet 04-04-2018 Via de website gekocht

Geweldig snel en correct

Op tweede paasdag online een wasdroger gekocht en binnen 24 uur stond deze al een eerste wasje te drogen (BKI673911)! De wasdroger was in keurige staat en maakt alle verwachtingen waar.
Geweldig snel dus en daarnaast waren de heren van het transport bedrijf zeer correct.
Het is heel prettig dat je precies kan volgen waar ze zijn en zoals beloofd een sms bericht (30 min. voor levering). De laagste prijs, waar ze mee adverteren klopt inderdaad, ik heb heel internet afgezocht en een lagere prijs heb ik niet kunnen vinden voor deze Zanussi Warmtepompdroger.

Van Riel 04-04-2018 Via de website gekocht

Super Service

Wij hadden een wasmachine besteld die bleek niet meer aanwezig te zijn. Krijgen we gewoon een upgrade voor de zelfde prijs deze oplossing kwam van van Bemmel &kroon B.V. Zelf af.
De bezorgers die een dag later de wasmachine kwamen afleveren waren super aardig en behulpzaam.
Wij zeggen als u iets wilt bestellen bij dit bedrijf moet u zijn!!!

Carla Enthoven 04-04-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie, supersnelle levering. Duidelijke regels op de website. Doen wat ze beloven. Dynalogic heet tprima tot de 1e deur geleverd.

Jan 04-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima rondleiding in de webshop en overzichtelijk. Hierdoor een goede keuze kunnen maken. Daardoor ben ik uitgekomen op de Samsung koel vries combinatie van A+++.

Biggelaar 03-04-2018 Via de website gekocht

Voordelige shop!

Online besteld. Netjes snel en duidelijk contact. Top! Bezorging minder. 2 mannen amper hallo of vriendelijk en praten in hun eigen taal tegen elkaar. Onbeschoft noem ik dat#

Andy 03-04-2018 In de winkel gekocht
Den Haag (Forepark)

Dat was snel!

Netjes verwelkomt in de winkel door een verkoper die wist waarover hij het had. Hij nam de tijd om alles uit te leggen en al onze vragen te beantworden. Gaf ook suggesties over opties, Controleerd dat wat we dachten nodig te hebben was wat wij aan het kopen waren.
En om het nog beter te maken, hij gaf ons een goede korting.
Lang leven de echte winkels!
De levering was netjes geregeld en geheel volgens afspraak gedaan. Alles netjes geinstaleerd.

GD 03-04-2018 Via de website gekocht

Correcte regeling en aflevering

Wasmachine gekocht. Alles vlot geregeld en afgehandeld geweest. Aflevering en installatie ter plaatse verliep vlot en vriendelijke transporteurs!

Piet Goudswaard 03-04-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Zeer goede service

D eerste keer dat we bij van Bemmel en Kroon bestelden is meteen zeer goed bevallen. Snelle en accurate manier van afhandelen en bezorgen. Echt alles klopt tot in detail. De levering werd gedaan door twee nette en vriendelijke monteurs die zonder beschadigen de wasmachine boven brachten en de oude weer meenamen.De nieuwe werd aangesloten en ze namen zelfs de moeite om even te stofzuigen op de plek waar de oude machine gestaan had. Alles keurig afgeleverd en het verpakkingsmateriaal ook weer meegenomen. Kortom een dikke 10

Bert 03-04-2018 Via de website gekocht

Zonder meerkosten duurder apparaat geleverd

Samsung WW80K7605OW wasmachine bested bij Bemmel en Kroon. Omdat deze uitverkocht was, is de order zonder meerkosten omgezet naar de duurdere WW90K7605OW. Bezorging was op de afgesproken dag en betaling kon via pinnen bij aflevering.

Carla 02-04-2018 In de winkel gekocht
Crucius

zeer goede service

Het is een grote ruime winkel met ruime parkeer gelegenheid. Vriendelijke verkoper heeft alle tijd genomen.
Hij heeft zijn best gedaan om te kijken of er van een ander merk nog een goedkope versie was.

Marga 01-04-2018 Via de website gekocht

Top

Laagste prijs, geen bezorgkosten. Besteld en de volgende dag in huis gebracht. De jongens die de diepvries kwamen afleveren waren correct, aardig en beleefd