Deze score is berekend op basis van 2930 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dall'Oste 01-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Kende deze winkel nog niet, maar zij leverde als enige beide producten die ik wilde bestellen tegen een goede prijs, en met een snelle levering!
Toen een van beide producten niet meer op voorraad bleek hebben de die kosteloos vervangen door een iets duurder model.
Toen de koeriersdienst na levering vergat om de verpakkingsmaterialen mee terug te nemen is dat door Bemmel&Kroon netjes afgehandeld.

eerst moet correcte plaatsing opgelost worden 01-09-2018 Via de website gekocht

wasmachine staat scheef

orderafhandeling perfect - levering volgens plan - maar plaatsing van wasmachine laat te wensen over. Medewerkers hadden geen waterpomptang en - heel belangrijk - geen waterpas bij zich. Resultaat: wasmachine staat scheef

inductiekookplaat 01-09-2018 Via de website gekocht

Supersnel en nog extra voordeel ook

Vrijdagsmiddags op de website gezien en besteld. De volgende zaterdagochtend vroeg (zonder bezorgkosten) geleverd. En nog een actiekorting ook.
Keuze voor Bemmel & Kroon ook omdat je eventueel naar een winkel in de buurt kunt gaan.

D de heer 01-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Avonds laat besteld volgende dag geleverd en geplaatst en oude apparaat meegenomen goede info verstrekking per mail en sms

WhiteBoy 01-09-2018 Via de website gekocht

Positief verrast!

Voor mij was het de eerste keer dat ik een bestelling ( BKI704998) plaatste bij Bemmel en Kroon. Qus snelheid van reageren en het voortdurend op de hoogte houden van de status van mij bestelling, vond ik zeer indrukwekkend.
De aflevering van product verliep vlekkeloos en deze bijzondere goed ervaring zal voor mij zeker aanleiding zijn om meer bij deze firma te bestellen.

Rld 31-08-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon komt afspraken steeds niet na.

Allereerst: de mensen bij de Bemmel & Kroon klantenservice zijn allervriendelijkst en behulpzaam; het is alleen zo ontzettend jammer dat Bemmel & Kroon logistiek de zaken niet op orde heeft.

Op 16-08 een koelkast gezien op de B&K website. Gebeld met Bemmel en Kroon over de levertijd: "ca drie dagen" aldus de klantenservice; vervolgens de bestelling geplaatst via internet en gelijk betaald.

Een week later: nog geen koelkast en geen bericht van B&K. Zelf maar weer gebeld. De koelkast was om wat voor reden dan ook (blijkbaar?) niet bij de leverancier besteld, maar, aldus de B&K medewerker: "volgende week maandag krijgen we het item binnen en nemen we contact met u op voor een bezorgafspraak."

'Volgende week maandag': geen bericht van B&K, zelf opnieuw gebeld. "Er is iets mis gegaan met de levering door leverancier, maar woensdag komt de koelkast binnen, dan heeft u deze donderdag", aldus de B&K medewerker. "Echt waar."

Een afspraak gemaakt voor levering op donderdag. Keurig per mail een tijdvak ontvangen waarop de koelkast bezorgd zou worden.

Na een hele middag wachten op de levering: "helaas, de koerier bleek niet in staat binnen het tijdvak te leveren."

In overleg met de B&K klantenservice opnieuw een lever afspraak gemaakt, een dag later, vrijdagavond tussen 18.00 uur en 22.00 uur. "U ontvangt uw bestelling morgen, gegarandeerd", aldus de de vriendelijke B&K medewerker.

Vrijdagavond, 17.30 uur. Een sms van de koerier: "we zijn om 18.10 bij uur". Om 19.00 uur is de koerier nog niet gearriveerd. Contact op genomen met de koeriersdienst (het uiterst onbetrouwbare Dynalogic).

"Die SMS klopt niet, maar onze koerier is ca. om 21.15 bij u", aldus Dynalogic. "Zeker weten!" Om 20.30 verspringt de track-and-trace status ineens naar: "Levering geannuleerd - klant was niet thuis". Vreemd - want de koerier heeft zich niet op het leveradres gemeldt, noch is in de buurt van het adres geweest."

Even later komt een Dynalogic-mail met een heel andere strekking binnen: "door onvoorziene omstandigheden heeft onze koerier niet kunnen leveren". Eh.... ?

Opnieuw bellen met de B&K klantenservice: "we kunnen niks anders voor u doen dan een nieuwe afspraak inplannen" met bezorging door jawel - Dynalogic.

Beste mensen van Bemmel & Kroon: jullie adverteren op de B&K website met de kreet "afspraak = afspraak". Tot nu toe is - al weken lang - de afspraak steeds geen afspraak.

WIM 31-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goed bevallen

Snelle levering, zeer goede service en heel vriendelijk personeel. Ook de bezorging was snel, met een hele goede service.

Michel 31-08-2018 Via de website gekocht

Superservice en prijs

Eenmaal op zoek naar een vervanger voor onze gaskookplaat, aangekomen op de site van Bemmel & Kroon; prachtige kookplaat van Smeg gezien en zeker in vergelijking met andere sites een prima prijs en eenmaal besteld de volgende dag netjes opgestuurd. Inmiddels geïnstalleerd en we zijn er erg blij mee!!

Hans 31-08-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk website en goede prijs kwaliteit verhouding. Mijn bestelling werd geleverd door vriendelijke mensen.

Leo 31-08-2018 Via de website gekocht

Geen service

Shop is ok
bezorging is gewoon klote. achter de deur en niet verder. even door de kleine gang de keuken in, maar nee hoor mogen we niet. zal wel extra kosten 3 meter door de gang keuken in.

Fertoute 31-08-2018 Via de website gekocht

Zo als het hoort

Geen omkijken naar het geen wat ik heb besteld en keurig, volgens afspraak, op tijd geleverd. Bij het bestellen kon ik aangeven wanneer ik de koelkast thuis wilde hebben ontvangen. Als de prijs kwaliteit goed is zal ik hier zeker vaker wat bestellen.

Gert de Kruif 31-08-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Het is de mix van kwaliteit, prijs en voorlichting!

Na een succesvolle aankoop van een vaatwasser in 2017 zijn we rechtstreeks naar Bemmel & Kroon gestapt toen de koelvrieskombinatie na 17 jaar aan vervanging toe was.
Na ook goed op de websites van de concurrentie gekeken te hebben, werd duidelijk dat de juiste maten bij een geïntegreerde inbouwcombinatie van vitaal belang zijn. Gewapend met de inbouwhandleiding van het oude apparaat en foto's van de huidige situatie meldden we ons bij het filiaal in Cruquius. We zijn de mogelijkheden nagegaan, hebben een keuze gemaakt en de koop gesloten. In de zaak staan veel producten, zodat je kunt zien wat je koopt. In de dagen erna op verzoek van de verkoper nog enkele maten doorgegeven om uit te sluiten dat iets niet goed in het bestaande keukenmeubel zou passen.
Via Bemmel & Kroon hebben we de oude combinatie laten verwijderen en de nieuwe laten inbouwen. Was met een half uurtje gepiept; prima servicegerichte monteur.
De combinatie kwaliteitsproducten, aantrekkelijke prijzen en goede voorlichting is de troef van Bemmel & Kroon.
Gert de Kruif, Heemstede.

Matze 31-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Vlotte levering en goed advies

Fysiek in de buurt, goed advies, product aanwezig in de show room ,vlotte levering en uitstekende montage.

Arjan 30-08-2018 Via de website gekocht

gewoon mensen die doen wat ze beloven

Wordt netjes geïnformeerd wanneer het pakketje wordt afgeleverd.
Hard werkende mensen die met passie hun werk doen.

johan godschalk 30-08-2018 Via de website gekocht

zeer goede prijstelling en service, vriendelijke verkopers

Ik heb de shop gekozen vanwege het feit dat een keukenleverancier gegarandeerd goede apparatuur zal gebruiken in het bouwen van haar keukens.
Even gebeld en al snel een duidelijke offrte met eenvoudig bestellen en betalen en makkelijk zlef bepaen wanneer je de apparatuur geleverd wilt hebben

JGR 30-08-2018 In de winkel gekocht

Via internet meer relevante informatie dan in de winkel!

Voor een nieuwe wasdroger hadden wij ons vooraf goed ingelezen op internet. Het gevolg was, dat wij de verkoper meer konden vertellen, dan hij aan ons. Het bezoek aan de fysieke winkel van Bemmel & Kroon was dus vrijwel nutteloos. Omdat we er toch waren, hebben we een wasdroger besteld met bijbehorende afvoerslang. Helaas werd die slang zonder het daarbij behorende hulpstuk geleverd. Daarom gebeld met B&K; men gaat dat alsnog nasturen. Nu dus verder maar afwachten.

A.B 30-08-2018 Via de website gekocht

BKI705571 Aeg wasmachine

Gisteren middag besteld, s’avond verwachte levertje voor de volgende dag ontvangen en volgende dag zonder problemen ontvangen. Eerste test was is ook goed gegaan...

visser 30-08-2018 In de winkel gekocht
forepark

goede service

vriendelijke verkoper goed advies en productinfo veel keuze van diverse merken op advies van kennissen naar toe gegaan

pjm.pepping 30-08-2018 In de winkel gekocht
bemmel & kroon cruquius

een voorbeeld voor velen

het artikel hadden we van tevoren goed over nagedacht en konden in de winkel er
direct op afstappen goede uitleg en tot koop overgegaan snel geleverd netjes en vriendelijk
oude machine direct mee geen vuiltje achter gelaten aangesloten en draaien maar

Faken 30-08-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

Site zeer gebruikersvriendelijk. Goede informatie over het product. Het door ons gekozen product bleek niet meer leverbaar te zijn en er werd een vergelijkbaar/cq beter product aangeboden tegen dezelfde prijs. Leverdag konden we zelf aangeven en we werden goed op de hoogte gehouden van de levertijd.Wij zijn erg tevreden over deze winkel.

Karin 30-08-2018 Via de website gekocht

Helemaal tevreden over Bemmel & Kroon

De webshop is helder en transparant. Voor een meer gedetailleerde vraag heb ik gebeld met een van hun medewerkers. Ik werd erg vriendelijk geholpen. Duidelijke informatie en eerlijk.
Na bestelling in de webshop is het product geleverd zoals afgesproken. Bedankt voor de goede service!

johanna 30-08-2018 Via de website gekocht

Prima

De levering ging fantastisch. Het apparaat is helemaal oke aangekomen. Nog niet geplaatst omdat mijn boilertje lekt. Dus dat moet eerst gedaan worden.

Ca&Ge 30-08-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Uitstekend geholpen!

Uiterst vriendelijke, behulpzame verkoper. Prettig geholpen in de winkel en de sgekochte vaatwasser werd vakkundig geplaatst door een zeer vriendelijke monteur. Klasse!

Ronald 29-08-2018 Via de website gekocht

Shop finder was duidelijk.Geleverd volgens afspraak.Perfecte montage.
Oude koelkast en verpakkingen meegenomen.

Yvonne Rijsdijk 29-08-2018 In de winkel gekocht
Forepark industrieterrein Den Haag

Super gericht op de wens en de beste oplossing voor de klant

Door op zondag geopend te zijn, was ik al gelijk aangenaam verrast. De verkoper stelde de goede vragen om er achter te komen wat ik precies nodig had. Bleek zeer handig om een extra aankoop later te voorkomen! Nu, vier dagen later, staat mijn mooie nieuwe koel-vries-combinatie te schitteren in mijn keuken. Twee vliegen in één klap. Een zeer groot vriesgedeelte en een mooie ruime koelkast. Ik ben helemaal blij. Goed gedaan B&B.

l Heijn 29-08-2018 Via de website gekocht

geheel volgens afspraak

Zowel de prijs als de leveringsvoorwaarden zijn voor mij de reden geweest om bij Bemmel en Kroon te bestellen.

Louise 29-08-2018 In de winkel gekocht
Fore park leidschendam

Hele goede service, prima medewerkers

Fijne winkel, prima personeel, snelle levering. Degene die onze gaskookplaat heeft geplaatst was snel en zeer kundig

Mario Emmink 29-08-2018 Via de website gekocht

Lage prijs, snelle levering en goede informatievoorziening.

Bemmel en Kroon Dit is voor mij de eerste keer dat ik hier besteld heb maar ze hebben zeer snel geleverd, een lastig te krijgen artikel hadden zij wel, de prijs was erg gunstig en de levering is zeer snel en goed geweest en het afvoeren van het oude apparaatis ook heel goed gegaan.

R.Tinselboer 29-08-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Wasmachine online besteld na eerst telefonisch contact over de levering. De levering liep helemaal mis en kwamen helemaal niet opdagen. Gevolg was dat ik in eindeloze onderhandeling moest met het koeriersbedrijf en opnieuw thuis moest blijven wachten een week later. Bemmel en Kroon heeft helemasl niet gereageerd op mijn klacht per mail hierover, ook niet na een 2e herinneringsmail. Zeer slechte service.

Wim 29-08-2018 Via de website gekocht

Supersnel en nog een extra korting ook

Vrijdagsmiddags op de website gezien en besteld. De volgend zaterdagochtend vroeg (zonder bezorgkosten) al in huis. En nog een extra actiekorting ook.
Bovendien heeft Bemmel & Kroon winkels als je behoefte hebt aan persoonlijk advies of contact.

SylCos 29-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag, Neckar 24

Goede service en snelle nette levering!

De medewerker van Bemmel en Kroon gaf duidelijke uitleg over wasmachines en drogers en dacht mee m.b.t energiezuinige apparaten. Goed advies gekregen. De levering kon al erg snel en werd netjes afgehandeld al net na 09.00 ! Top!

E 29-08-2018 Via de website gekocht

Keurige levering

Keurige melding hoe laat ze bij je zijn. Er wordt van te voren nog gebeld of je krijgt een sms.
Wel moet je het apparaat zelf installeren

Nvd Doel 29-08-2018 In de winkel gekocht
Rijnneke

Fantastisch

Het is een hele nette winkel .
Veel keus alles staat netjes .
Het porsoneel is goed en weet waar men over praat.
De afspraken over het bezorgen gaat ook heel goed
En hele nette bezorgers gr Nico

Mw. Commandeur 29-08-2018 Via de website gekocht

Desinteresse en verwijzing naar fabrikant bij defect product

Toen de slang bij mijn stofzuiger binnen een paar maanden losliet en ik dit probleem melde bij Bemmel en Kroon kreeg ik een mail terug waarbij de 'klantenservice' niet verder kwam dan "Beste, "en het telefoonnummer van Philips. Wat een aanfluiting. Zelfs het intikken van mijn naam of zelfs maar "klant" is blijkbaar teveel moeite.

Najib 29-08-2018 Via de website gekocht

Wasmachine die ik had gekocht was niet op voorraad/leverbaar. Kreeg mail dat ze gaan de nieuwer/duurdere versie leveren tegen dezelfde prijs en op de afgesproken datum.

J.Coopmans 29-08-2018 Via de website gekocht

Uitmuntend! Dus een 10!

De behandeling van mijn bestelde product was uitmuntend!
De bestelling betrof een apparaat wat net uitverkocht was en door afd verkoop gelijk werd omgezet naar (verbeterd) opvolger en voor dezelfde prijs! Geen gedoe met eindeloze comunnicatie.
Uitstekend Bemmel-Kroon !

Marrie 29-08-2018 Via de website gekocht

donderdag besteld, vrijdag geleverd, perfecte service

duidelijke site, apparaat was niet meer leverbaar en kregen als alternatief een nieuwer ( duurder) model

J Van Beek 29-08-2018 Via de website gekocht

Beste prijs!

Snelle reactie en gaven ons dadelijk de beste prijs. Tevens werd onze bestelling kosteloos geleverd op een datum/tijdstip door ons zelf gekozen.

WhiteBoy 28-08-2018 Via de website gekocht

Positief verrast!

Arthurt 28-08-2018 Via de website gekocht

Zo snel bestaat gewoon niet

Een wasmachine en wasdroger aangeschaft na reviews en testen gelezen te hebben. Bemmel & Kroon was de goedkoopste, maar zou er ook snel geleverd worden. Wij zijn altijd erg sceptisch. Een ding is duidelijk: aankoop en levering en plaatsing, de hele santenkraam geschiedde in een onvoorstelbare snelheid. Alles stipt op tijd, snel en de medewerkers van B&K waren uiterst hulpvaardig en oplossingsgericht. Goede adviezen etc. En natuurlijk de Bosch machines voldoen uitstekend. Complimenten.

Wil 28-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Supersnelle service

Gisteren een droger gekocht bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude en vanochtend werd deze keurig bezorgd.
Vooraf kreeg ik nog even een telefoontje en een kwartier later werd de droger bij mij afgeleverd, geïnstalleerd en de oude droger werd meegenomen. .
Superservice

Alexander van Braak 28-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en zeer scherp geprijsd

Mooie actie, forse korting gekregen en daardoor veel goedkoper dan elders. Afspraak tot levering ging vlot, artikel is keurig thuis bezorgd.

martin 28-08-2018 Via de website gekocht

voldaan terug kunnen kijken

ik dacht dat ik 1 product kreeg en de rest via een ander kwam , maar kwam met 1 bezorger .
gemakkelijk en goed geregeld .

Albert 27-08-2018 Via de website gekocht

Zorgeloos geregeld!

Zondagmiddag besteld en maandagavond draait onze nieuwe wasmachine. Bij aankoop vergeten aan te geven om machine te plaatsen en aan te sluiten. Met een mailtje werd dat direct in orde gemaakt zonder gedoe. Aflevering was top en oude machine is meegenomen. Aflevering was op tijd en niets op aan te merken: wasmachine aangesloten door bezorgers, gebruiksklaar gemaakt en direct het eerste wasprogramma gestart.

Casper van Gerven 27-08-2018 Via de website gekocht

Top service Bemmel & Kroon

Na raadpleging website Bemmel & Kroon telefonisch contact gehad met uiterst klantvriendelijke verkoper van de vestiging Cruquius. Hij adviseerde ons uitstekend bij de keuze voor een Siemens inbouw koelvriescombinatie, waarbij wij uiteindelijk kozen voor een luxere variant tegen dezelfde prijs. Tevens maakte hij afspraken over levering en plaatsing door extern montagebedrijf. Ook dit is op tijd en prima verlopen. Kortom een groot compliment voor B&K

Erik 27-08-2018 Via de website gekocht

Meer dan tevreden!

Model was niet op voorraad, waardoor ik van hetzelfde merk een beter model heb gekregen voor hetzelfde geld. Top!

Ton Remmers 27-08-2018 Via de website gekocht

super tevreden

Afwasmachine werd zeer kundig geplaatst...oude mee teruggenomen. Extra adviezen ontvangen. Ik zou het zeker aanbevelen aan mensen.

Monique Tegenbosch 27-08-2018 Via de website gekocht

Zondagavond om 21.00 uur een droger besteld en de volgende dag om 12.00 uur stond hij al in huis. Netjes aangekoppeld en de oude droger werd ook direct meegenomen.

Zo hoort het 27-08-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Via de webshop een AEG vaatwasser besteld. Voor wat nadere informatie gebeld met de klantenservice van Bemmel&Kroon. Hier bleek, dat het door mij beoogde apparaat niet meer leverbaar was. Ik kon de bestelling plaatsen, maar zou dan automatisch een ruim 200 euro duurder model geleverd krijgen, zonder bijbetaling van het prijsverschil. Nog even contact gehad met een concurrent, maar hier konden ze niet met de prijs van B&K meegaan. Al met al een prima service waar je zeker als klant vrolijk van wordt. Voor het plaatsen van het nieuwe apparaat en het verwijderen van het oude, heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een monteur er meteen bij te bestellen. Ook hier dik tevreden over. Na 2 uur was de klus geklaard en was mijn keuken een werkende nieuwe vaatwasser rijker.

Peter 27-08-2018 Via de website gekocht

Alles netjes volgens afspraak geleverd en geplaatst

Nieuwe Siemens koffiezetter besteld (telefonisch). Alles geleverd conform afspraak en oude mee retour.