Deze score is berekend op basis van 3204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ankevanas 05-07-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Je stapt de winkel in, je wordt vlot geholpen, verkopers zijn deskundig.

Je wordt keurig geinformeerd welke dat ze komen, een half uurtje van tevoren bellen ze dat ze eraan komen. Ze halen het verpakkingsmateriaal keurig weg

Wat niet in de winkel staat wordt besteld. Verkopers weten heel goed wat het assortiment is.

Ik koop al vele jaren bij Bemmel & Kroon en ben heel tevreden. En dat wil ik best delen met anderen.

Ik vind het een prima winkel, met deskundig personeel, concurrerende prijzen en een goede service

dvmidden 05-07-2013 Via de website gekocht

Bestellen was een peuleschil

Telefonisch goed bereikbaar. Zeer vriendelijke bezorgers

Zeer ruime keus

Alles liep zoals het hoort

Geen problemen. Artikel was niet op voorraad maar werd wel heel snel geleverd

Ellze 05-07-2013 Via de website gekocht

eén telefoontje en twee dagen later was mijn bestelling in huis.

op tijd, volledig zoals beloofd. Snel en deskundig.

goede prijs/kwaliteitsverhouding

ik heb zeer goede ervaringen met deze winkel.

Ik zal voortaan bij een artikel altijd eerst kijken of Bemmel en Kroon mij kan leveren.

d12 05-07-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen, duidelijke website.

Snel leverbaar, de avond van te voren netjes een smsje gehad met een indicatie en 20 minuten van te voren ook nog even een belletje gehad. Erg netjes!

Prima,

goede prijs, goede service en snelle levering, dus waarom niet?

greetwagensveld 05-07-2013 In de winkel gekocht
zoetermeer

Heb eerst op internet gezocht ,daarna naar de winkel

De service was prima,kijken wat je op internet heb gezien en daarna kon je dingen vragen

Ruime keuze

Wij werden prima geholpen ,ik had een andere wasdroger op het oog,maar op aanraden van de verkoper heb ik deze Siemens WT44E301NL gekocht :een prima machine

Een fijne winkel ik kan deze aanraden

freddy1961 05-07-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Oude artikelen werden keurig meegenomen.

Op tijd bezorgd door de bezorgservice en ook in de shop fijn geholpen

Een heel breed assortiment

De wijze van helpen en het correct nakomen van de afspraken hebben op ons grote indruk gemaakt. Ook het deskundige advies hebben we kunnen waarderen.

naalegnalsnarf 05-07-2013 Via de website gekocht

Een beetje verwarrend dat in de webwinkel artikelen staan die niet meer geleverd kunnen worden.

Naar aanleiding van informatie op internet heb ik gebeld met Bemmel en Kroon of een bepaald type Miele wasmachine dat in hun webwinkel stond nog leverbaar was. Zonder omhaal werd toegegeven dat betreffend type niet meer leverbaar was, maar dat een nieuwer type met grotere capaciteit (8kg ipv 7kg) wel leverbaar was en voor dezelfde prijs als het niet meer leverbare type. Het nieuwere type is met 100 euro korting voor dezelfde prijs als het oudere type een dag later geleverd en geïnstalleerd.

dirkkieskeurig 05-07-2013 Via de website gekocht

De snelheid waarmee de door ons geplaatste bestelling werd aangenomen, uitgewerkt en afgeleverd was zeer goed.

edmeebakker 04-07-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Wij hebben een wasmachine bij Bemmel en Kroon besteld. Voordeel is dat ze de oude machine meenemen, de nieuwe machine voor je naar boven tillen en installeren. Levertijden waren zeer kort: de ene dag besteld de volgende dag geleverd. Verkopers zijn ter zake deskundig. Prettige winkel.

Ingrid en Toine 04-07-2013 In de winkel gekocht

veel aanbod, grote keuze

snel en vakkundig geholpen

van alles in allerlei prijsklassen

Alles ging snel en soepel volgens afspraak. Niet hoeven aanbetalen. Levering was te laat, maar daarover werden we goed geïnformeerd.

Jan Limburg 04-07-2013 Via de website gekocht

Telefonische support was super (direct contact en medewerkers die kundig zijn). Verder afhandeling zoals het hoort - correct.

wprein 04-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website

Voor 15 uur besteld is inderdaad de volgende dag in huis. Kwart voor 11 werd de nieuwe machine geleverd en aangesloten. 11 uur draaide de eerste was

Veel modellen

Goede winkel die tenminste zijn afspraken nakomt: voor 15 uur besteld is volgende dag in huis. Ook ergens anders goedkoper dan passen we de prijs aan is bij mij ook gedaan!

maerklin 04-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke wepagina

Snelle bezorging in 1 dag

Goede service 2 keer bericht over de bezorging.

Overzichtelijke keus op de website. Betaling verloopt soepel. De bezorging is supersnel, binnen 1 dag. Daar krijg je keurig bericht van, eerst van de dag en daarna van welke tijd. Behoorlijk precies!

hallo nr. 7 04-07-2013 Via de website gekocht

Ik belde op voor een stofzuiger.
Alles is met de telefoon geregeld.
De volgende had ik mijn stofzuiger
in huis. Geweldig.

zie boven. Ik ben niet voor de grote
zaken. De kleinere winkels hebben het
al moeilijk g enoeg,

Het is een stofzuiger.

Ik heb het al aan drie vriendinnen
vertelt

Ik ben zeer tevreden over van Bemmel en Kroon.Ik heb al eens eerder wat gekocht en alles is prima.

Nini_25 04-07-2013 Via de website gekocht

Zeer goede service, product 2 weken van te voren besteld via website en wilde het graag op een bepaald datum laten bezorgen dit hebben ze goed bijgehouden en het product werd idd op afgesproken datum afgeleverd. Tevens was ik nog vergeten een beschermhoes erbij te bestellen dit heb ik nog telefonisch erbij kunnen zetten bij mijn bestelling via internet. Bezorgers waren ook erg vriendelijk. Al met al zeer tevreden. Bedankt Bemmel en Kroon, mijn man is erg blij met zijn kado ;-)

chrisarnhem 03-07-2013 Via de website gekocht

Makkelijk online te bestellen en verder af te handelen, alle opties worden genoemd en je kan zelf de afleverdag kiezen!

Goede en snelle afhandeling van mijn bestelling!

mrsj 03-07-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Een duidelijke en overzichtelijke site.

Voldoende parkeergelegenheid en gratis.
Geen extra kosten achteraf.

Genoeg keuze voor elke portemonnee

beslist de moeite van een bezoek waard

Ruime keus overzichtelijk en vriendelijke medewerker met persoonsgericht advies. Ik hou van duidelijke afspraken, en die zijn waargemaakt. De wasmachine keurig geplaatst en aangesloten,en de oude meegenomen. Goed werk van Bemmel en Kroon.

arjansr 03-07-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

werd deskundig en vriendelijk geholpen in de winkel in Zoeterwoude. Afspraak over bezorging ging ook soepel

Fatsoenlijk, vriendelijk, deskundig personeel in de winkel en snelle levering wasmachine

Artikel op voorraad en ook over de prijs werden wij het snel eens (artikel was elders goedkoper). Bezorging liep conform afspraak. Geen minpunten.

Lisje.P 03-07-2013 Via de website gekocht

Je kan kiezen tussen winkel en webwinkel, met altijd snelle levering.

Een telefoontje is genoeg en je wordt direct geholpen.

Zeer ruim.

Ik kom al jaren bij Bemmel en Kroon, in 2 huizen al 2 keer een keuken daar gekocht. Altijd tot tevredenheid, ze komen hun afspraken altijd na. Dus als ik iets voor de keuken nodig heb, ga ik daar graag terug en natuurlijk geven ze altijd een zeer scherpe prijs.

ewh43 02-07-2013 Via de website gekocht

besteld via een mail en geleverd 2 dagen later

scherpe prijs gemaakt bij aanschaf 2 machines

ruime keus

prima winkel voor goede prijzen en snelle service. keurig thuis geleverd en aangesloten

famkosten 02-07-2013 Via de website gekocht

Geweldige service, en een perfecte, gratis bezorging. Onze volgende aankoop is zeker bij Bemmel en Kroon!

mwr 02-07-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

wij gingen voor een luchtafvoerdroger alle voor en tegens werden ons uitgegd, prima advies

Er wordt een dag van te voren via e-mail gemeld in wat voor tijdsbestek de bezorgers komen, op de dag zelf wordt je nog een half uur voor bezorgen gebeld, keurig

keus genoeg, maar wij kijken eerst naar internet wat er voor ons aanwezig is.

veel uitleg, de heren hebben er goed verstand van.

Ik ben altijd hun goede services gewend, eigen reparatiepersoneel is een pluspunt.

R. Braun 02-07-2013 In de winkel gekocht
Forepark

UItgebreid assortiment, maar niet alle varianten van een bepaald merk zijn op voorraad.

Tot nu toe altijd zeer tevreden over Bemmel en Kroon, waar we al diverse andere producten hebben gekocht en ook de vorige wasmachine.

Veel keuze en goede voorlichting. Adviseur denkt mee.

mr verykrities 01-07-2013 In de winkel gekocht
zoeterwoude - rijndijk

prima winkel; ruime keuze; geen aanbetaling kan betalen met pin bij aflevering

levering op afgesproken tijd; kregen een duidelijke uitleg over het gebruik van het product
oude wasmachine namen ze gewoon mee
was geen probleem

Tot nu toe bevalt deze machine goed

Zou deze winkel aanbevelen ziet er ook netjes uit werd goed geholpen en kregen een goed advies

Tot nu toe is de service goed en heb geen min punten weg te geven

debruba 01-07-2013 Via de website gekocht

Na duidelijke antwoorden op mijn telefonische vragen over de betaling en afleveringsprocedure van het product in België kon ik het apparaat meteen telefonisch bestellen via de service medewerker.

Informatie van de service medewerker was duidelijk, klantvriendelijk en professioneel. Aflevering binnen 24 uur in huis ook bij levering in België. De mogelijkheid om de betaling zonder extra kosten te "pinnen" bij aflevering is erg comfortabel. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen van de vervoersfirma die de aflevering verzorgde op mijn adres in België.

Vakkundige verkoop & servicedienst. Zeer snelle levering. Betalingsgemak van betalen met pin bij aflevering en niet vooraf. Vriendelijkheid van bezorgdienst. Heb geen oordeel over het assortiment aanbod, het apparaat, een Bosch wasdroger type WTE8417SNL,was het apparaat wat ik wilde kopen en was bij van Bemmel in voorraad tegen de beste (thuis in België geleverde) prijs die ik op internet kon vinden.

Positief: Vakkundige verkoop & servicedienst. Zeer snelle binnen 24 uur levering in buitenland. Betalingsgemak van betalen met pin bij aflevering en niet vooraf. Gemak van "tracking" van de aflevering over internet wat onnodig thuis wachten voorkomt. Vriendelijkheid van personeel bezorgdienst. Afvoeren van de oude apparatuur door bezorgdienst. Negatief: Geen negatieve punten bij deze levering! Conclusie: Een webshop en organisate waar andere webwinkels een voorbeeld aan kunnen nemen...

essapessa 01-07-2013 Via de website gekocht

Thuis bestellen blijft geweldig als je al weet wat je wilt

Snel bevestiging ontvangen en snel reactie van het vervoersbedrijf

Ze hadden wat we nodig hadden dus helemaal goed

Waarom niet zou ik eerder vragen

Goede service, snelle levering gewoon helemaal tevreden

wvdgraaf 01-07-2013 Via de website gekocht

Lekker gemakkelijk vanuit luie stoel bestellen en site is goed en overzichtelijk en goed te bedienen.

Mijn computer was gecrashed en met een simpel telefoontje ondanks dat ik mijn bestellingsnummer niet wist goed en vriendelijk geholpen

voor mij meer dan voldoende keuze.

ben gewoon goed en snel geholpen.

Alles is prima snel en op mijn wensen gebeurt. Ook afleveren op een voor mij passend tijdstip. Wel jammer dat de chauffeur geen pin bij had zoals op de site stond en ik hals over kop het bedrag over moest maken. Maar met een telefoontje was alles goed geregeld en is alles zoals afgesproken geleverd.

Dorpskasteel 30-06-2013 Via de website gekocht

Prima telefonisch advies gehad.Aankoop voldoet helemaal aan de verwachtingen. De bezorging was volgens planning heel goed geregeld en alles keurig netjes afgeleverd. Ook de betaling bij bezorging via pin is voor ons ouderen, zeker een heel groot plus punt.

Het assortiment is heel breed en bij hetgeen wat wij zochten is keus genoeg.In vergelijking met andere (web)winkels,lag de prijs van de koel/vrieskast die we bij Bemmel en Kroon kochten, een stuk lager.

Vanwege de prima service, het uitgebreide assortiment en de veelal acceptabele prijzen, zou ik deze winkel aan iedereen aanbevelen.

Mijn ervaring met deze winkel kent geen negatieve punten.

jmiddend 28-06-2013 Via de website gekocht

Prima website en makkelijk te volgen. Tevens makkelijke diversiteit aan betalingsmogelijkheden.

Men belde mij heel snel op om aan te geven dat zij model vaatwasser niet hadden maar wel de opvolger (model 2013) en ik voor dezelfde prijs geleverd zou krijgen. Scheelde meer dan 100euro met laagste prijs op kieskeurig. Tevens snel afspraak kunnen maken t.b.v. levering en plaatsing.

Voldoende keuze en mogelijkheden voor wat je zoekt.

Prima geholpen en nog snel ook. Ik hoefde geen Contact op te nemen maar deed men zelf. Ook zeer goede service en meedenken met de klant.

Alleen maar positief over snelheid, serviceverlening en gemak website. Ook meerdere mogelijkheden betaling prettig. Niet vooraf maar pas bij aflevering stel ik zelf zeer op prijs.

albertn 28-06-2013 In de winkel gekocht
zoeterwoude/rijndijk

snelle levering optijd,montage door een zeer nette monteur helemaal goed

j.e.scherpbier 28-06-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Zeer goed advies bij bezoek aan de winkel. Door dit advies ander apparaat gekocht dan we in eerste instantie wilden.

Ruim voldoende keuze

Eerlijk, kennis van zaken, niet duurder dan andere (web) winkels, zeer vriendelijk personeel.

WE zijn zeer deskundig en vriendelijk geholpen bij het maken van een keuze. De aflevering was snel, op het afgesproken tijdstip en werd keurig naar boven (2e verdieping) gebracht. Oude apparaten afgevoerd. Vriendelijke mensen.

boegb011 28-06-2013 Via de website gekocht

De bestelling van het product ging zeer soepel

Ik kreeg een mail dat het product niet op voorraad was en dat er contact opgenomen was met de leverancier om het product zo snel mogelijk te leveren en dat was ik had het product binnen vier dagen in huis.

Ze hadden wat ik zocht

Als mensen er om vragen zou ik de winkel aanbevelen

De winkel heeft een makkelijke website en leveren snel ook al was het product niet op voorraad.

EduardvR 27-06-2013 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Prijs opgezocht op internet maar even naar de winkel in Den Haag Forepark gegaan (bij mij om de hoek) om te bestellen en betalen. Verkopers zijn behulpzaam en deskundig.

Prijs vd koelkast was inclusief plaatsing en afvoeren van oude model. Andere leveranciers versturen via een pakketdienst en die zet hem ingepakt voor op de stoep. KK is netjes in de keuken geplaatst en aangesloten.

B%K hebben veel merken en mijn model (een 70 cm brede Bosch) was zelfs op voorraad.

Goede service èn een lage (de laagste!) prijs.

Deskundig, behulpzaam, goede service èn een lage (de laagste!) prijs. (en ik heb geen belang bij Bemmel&Kroon)

edwas 27-06-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Erg prettige verkopers. Verstand van de materie, maar niet opdringerig. Denken met je mee.

In deze winkel is veel mogelijk, bezorging zoals jou het beste uitkomt. Afspraken worden nagekomen, vooraf een mailtje met de bezorgtijd. Bij aflevering belt de chauffeur een half uurtje van te voren met de mededeling die hij onderweg is.

Wat een ruime keuze, mooi opgezette winkel.

Zelden zo'n prettige zaak meegemaakt.

Alles klopte: assortiment, goede prijzen (onder internetniveau) vriendelijke verkopers, afspraken werden nagekomen, plaatsing zonder problemen.

mijoverhaar 27-06-2013 In de winkel gekocht

Een mooie overzichtelijke showroom.

Zeer deskundig personeel, met daarbij aandacht voor jou als klant.

Uitgebreide keuzemogelijkheden.

Een absolute must!
Ga aub nergens anders meer heen.

De klant is koning gevoel is hier werkelijk van toepassing.

timian 26-06-2013 Via de website gekocht

goed

ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen

leuke prijzen,volgende dag al geleverd en naar zolder gebracht en aangesloten en oude apperaat naar beneden gebracht. geen kosten voor verzending en kunnen pinnen bij de bezorger

hardware 26-06-2013 In de winkel gekocht
Filiaal Rijndijk

Laagste prijsgarantie.
goede service

Ruim en netjes filiaal, veel keuze, nog meer op de site. Keurige behandeling en voorlichting. Zeer goede service en snelle reactie. Laagste prijsgarantie.

onlinesnel 26-06-2013 Via de website gekocht

Snelle en goede afhandeling

idanieborg 26-06-2013 Via de website gekocht

Via internet besteld en vlot geleverd

Alles was goed geregeld

'Van alles wat in verschillende prijsklassen

Goede service en een snelle, corecte levering

Heb niet veel ervaring met deze winkel, maar wat ik er van ken vind ik het goed

janvanzonneveld 26-06-2013 Via de website gekocht

Artikelen zijn via de website overzichtelijk gerangschikt.

Goed te woord gestaan door personeel , en en was ter zake kundig.

Zeer uitgebreid assortiment.

Tot en met de bezorging van het artikel was alles 100 procent !!

Zoals vermeld was alles zeer goed verzorgd , en ( belangrijk)de gemaakte afspraken zijn zeer punctueel nagekomen !

albert.schmelcher 26-06-2013 Via de website gekocht

zeer gemakelyk

goede seviche

er is veel prys verschil met de winkels het gemak vriendelykby leveringveel keuze

Debrichy 25-06-2013 In de winkel gekocht
Dorpsstraat, Zoetermeer

Telefonisch al wat inlichtingen ontvangen. We konden daardoor gericht zoeken op internet

We kregen van de verschillende drogers uitgebreide uitleg. Winkelier kon elke vraag hierover beantwoorden. We hadden de droger op zeer korte termijn nodig en dat is gelukt. Werd op de tweede werkdag keurig gezorgd. Oude droger werd meegenomen en nieuwe geplaatst zonder extra hiervoor te hoeven betalen. Betaling ging makkelijk via een pin.

We konden uit verschillende drogers kiezen. Verkoper heeft ons deskundig te woord gestaan.

De manier waarop we te woord zijn gestaan, de afhandeling en de bezorging was erg service gericht. Voor onze volgende aankopen gaan we zeker naar Bemmel en kroon Zoetermeer terug.

De winkel straalt netheid uit. Alles ziet er goed en schoon uit. Groot assortiment en deskundig advies.

Vinky 25-06-2013 In de winkel gekocht
Hazerswoude rijndijk

Wij zijn ontzettend tevreden over Bemmel en Kroon. Eerst hebben wij wat research gedaan voor de wasmachine en droger van AEG en kwamen eigenlijk snel bij bemmel en kroon uit vanwege hun goede naam en schappelijke prijzen. Eenmaal in de winkel aangekomen werden wij ontzettend goed geholpen kennis is uitstekend. Eenmaal bij de kassa aangekomen kregen wij € 80,- weekend korting wat dan ook erg vriendelijk is en wij zeer op prijs stellen. Levering keurig verlopen netjes een mailtje van te voren tussen welke tijden het ongeveer geleverd wordt. Dag van levering kwartier van te voren telefoontje van de bezorgers. Er werd netjes aangebeld om te vragen of er nog oude apparaten weg moesten en vervolgens zonder schade hebben de heten het aangesloten! Kortom goed bedrijf en goede service!

rb74 25-06-2013 Via de website gekocht

Snel geleverd.

Wasmachine werd netjes uitgepakt en geinstalleerd en zelfs de eerste lege draai werd aangezet, dus meteen gebruiksklaar!

Prima service. Bestelde wasmachine was niet meer leverbaar, er werd een betere geleverd voor dezelfde prijs.

jaap huisman 25-06-2013

Zeer vriendelijk ontvangen in de zaak. Goed voorgelicht en snelle service

Kon uit verschillende vrieskasten zoeken.

Prachtige zaak. Zeer vriendelijk personeel. Lekkere koffie aangeboden. En goede service

Mooi pand.Goede parkeergelegenheid. Goede service.

jaap huisman 09-07-2013

Ben het helemaal mee eens

HenkvdPut 24-06-2013

Producten zijn makkelijk te vinden

Goede service bij telefonsiche navraag over de producten.

Ruim assortiment.

Zeer tevreden over het hele proces van bestelling tot en met de aflevering.

Zeer tevreden over het hele proces van bestelling tot en met de aflevering.

rob.bremer 24-06-2013

Prima website. Ondanks een netwerkprobleem tijdens het betalen (waardoor het betalen via Ideal niet lukte) werd dit na 1 mail keurig opgelost. Klasse !

Heldere, snelle en duidelijke communicatie via e-mail.

Prima service en keurige aflevering volgens afspraak.

i-n-e-k-e 23-06-2013

De website en vervolgens de winkel in Zoetermeer is goed en gemakkelijk bereikbaar. Het assortiment is goed en logisch opgesteld in de winkel

De professionaliteit van de verkoper(s) is uitstekend. De behandeling prima en de levertijd uit voorraad meer dan plezierig

het product dat wij zochten was in ruime mate en in verschillende prijsklassen en merken voorradig

Het cijfer 10 geven wij nimmer bij geen enkele aankoop. Het cijfer 9 is meer dan terecht. Wederom een goede ervaring met Bemmel en Kroon, nadat wij circa2,5 jaar geleden via Bemmel en Kroon onze keuken hebben laten vervangen.Ook deze keer was het installatieproces prima verzorgd. Klasse !

de winkel in Zoetermeer is uitnodigend en doelmatig opgezet voor zijn soort

pwesmits 23-06-2013

prima service, snelle levering

jan_ploeg 23-06-2013

wij wisten wat we wilde kopen en ging nu kijken op internet. aangezien wij zeer goede ervaring hebben met Bemmel en Kroon, gingen wij naar hun side en kregen de magnetron voor de zelfde prijs als bij diegenen die hem het goedkoopst aanbood.

goede bezorg service en ook nog eens gratis.

wij konden bij deze side slagen naar wat wij zochten. en de prijs viel door hu {elders duurder} aktie kregen wij hem zelfs goedkoper dan de aangegeven prijs.

goede services, en een vriendelijke behandeling. wij hebben het hier over de Bemmel en Kroon winkel Cruquius.

wij hebben weinig tot geen aanmerking over deze winkel.