Deze score is berekend op basis van 2980 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

marvado 08-11-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer internetwinkel

Fijn dat je eerst de winkel kan bezoeken voor advies. bezorging en installatie prima geregeld ,ook nergens anders een betere prijs kunnen vinden. kortom voor inbouw apparatuur moet je hier zijn.

Alles is perfect geregeld, monteur gaat na installatie zelfs nog stofzuigen .

pluissebol 08-11-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

Verkoper in de winkel wist waar die het over had en heeft ons goed geadviseerd

Meer dan genoeg keus

danielle2953 08-11-2013 Via de website gekocht

prima overzichtelijke website en vanuit je luie stoel op je gemak een apparaat bestellen

Wasdroger die ik wilde was niet op voorraad. Kreeg ik een andere wasdroger aangeboden die duurder was, maar voor dezelfde prijs; top!

tot nu toe alles gevonden waar ik naar op zoek was

Snelle levering, goede service, nooit problemen, doen wat ze beloven.

Zie hierboven. Prima webshop die doet wat beloofd wordt en een goede service geeft als en eventueel toch iets mis gaat

sonvp 08-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie over de levering. Site is makkelijk in gebruik.

De bestelde wasmachine was niet meer te leveren, kreeg een duurdere uitvoering tegen dezelfde prijs. Top.

Waren al eerder in de winkel in Zoetermeer geweest voor een koelkast. Werden er heel goed geholpen, helaas de koelkast daar niet kunnen kopen, maar nu dan wel de wasmachine!

Na anderhalf jaar geleden in de winkel geweest te zijn, waar we heel goed en uitgebreid werden geholpen voor een ander artikel, nu online onze wasmachine gekocht.Communicatie via de mail was helder. Tijden van levering kort en ze waren op tijd. Levering ook top, heel vriendelijke chauffeurs. Gratis plaatsing en aansluiting. En ze kwamen ook nog eens als goedkoopste naar voren hier. Maar het ging ons om de eerdere service die verleent was.

European 07-11-2013 Via de website gekocht

Ik heb telefonisch besteld en ben heel goed geholpen.

Telefonisch profesioneel te woord gestaan. Goed op de hoogte gehouden m.b.t. het leveren. Leveren is ook keurig op tijd gegaan en oestel netjes geplaatst.

Goed geholpen, juiste prijs !!

Goed geholpen, zowel online als telefonisch. Betalen gaat makkelijk en kan op diverse manieren. Levering was snel en goed.

embertus a.m.mooijekind 07-11-2013 Via de website gekocht

Makkelijker kan volgens mij niet. Kijken in de winkel van Bemmel en
Kroon en bij anderen en vervolgens op basis van vergelijking online bestellen. Perfekt

kroon

Je staat gewoon versteld dat deze service nog bestaat.

Wat ik zocht was aanwezig en in voorraad en voor een hele mooie prijs

Als je iemand aanbeveeld moet je zeker weten dat zijn/haar ervaring ook goed is. Dat vertrouwen heb ik.
Ik kom zelf ook bij jullie terug!

Bovenstaand heb ik aangegeven waarom ik zo'n hoog cijfer geef. Gewoon omdat ik nog nooit iets bij Bemmel en Kroon heb gekocht en versteld sta van het assortiment en de service.

tropicalaroma 07-11-2013 In de winkel gekocht

Vlotte handeling en duidelijkheid

Vlotte informatie i.v.m de levering en tijd

op elektronisch gebied veel aanbod

klant is koning

Al mijn vragen zijn naar behoren en vlot beantwoordt

AK. Jadoenandansing 07-11-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden en duidelijke specificatie

Telefonisch goed bereikbaar en levering binnen de gestelde termijn.

Goede prijs en service.

Over het geheel bekeken kon ik heel snel tot een beslissing komen.

joldert 07-11-2013 Via de website gekocht

prima service. ontving dag vooraf levering een mail met dagdeel en werd een half uur van te voren gebeld dat de bezorgers onderweg waren. netjes aangesloten. aanrader.

jorgkeuning 07-11-2013 Via de website gekocht

Goede prijzen en assortiment en kiezen wanneer het bezorgd wordt. Levering erg duidelijk en goed.

pattyenricardo 06-11-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

Ik heb mijn wasmachine niet in on-line gekocht. Bij de winkel genoeg ruimte om te parkeren en de winkel is ook erg prettig om even doorheen te lopen. Het gemak daarna van de site was erg makkelijk om wat informatie te vinden en om ons verder te helpen met onderzoek

De service was erg goed vanuit de winkel. Ik heb nog een keer gebeld en daar namen ze toen alle tijd voor mijn vragen en werd ik goed geholpen. de service van het leveren was snel en ook als erg prettig ervaren. Ze hebben het allemaal erg netjes achter gelaten, ook erg fijn.

Ze hebben genoeg keuzes en bij vragen werd je goed geholpen en geadviseerd.

De service is erg goed. De wasmachine en de droger zijn keurig netjes geplaatst op de 2e verdieping en aangesloten. Je vragen werden serieus genomen.

randypijper 06-11-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

De Extra Service betekende dat ze de nieuwe koeler uitpakten en op de goede plek neerzetten. De oude koeler namen ze mee.

fliewanz 06-11-2013 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Overzichtelijke winkel, klantgericht personeel. Aankoop was snel afgewikkeld, alsof het een boodschap bij de Albert Heijn betrof.

Binnen 24 uur werd de droger geleverd en aangesloten. Ook werd de oude, defecte droger kosteloos meegenomen.

Een ruim assortiment, van basistypes tot top-of-the-line machines.

Zonder van hot naar her te moeten rijden om een passend product te vinden kunnen ze beter meteen naar een centrale, kwalitatieve winkel met een ruime keuze.

Zie antwoorden bij alle vragen. B&K is een grote, ruime winkel, zonder verkopers die meteen vanalles aan je willen slijten. Alles is duidelijk, overzichtelijk en netjes. Een ruime keuze, met een goede prijs-kwaliteit verhouding, die slechts iets hoger ligt dan sommige webwinkels.

chriswilt 06-11-2013 Via de website gekocht

Makkelijk thuis via de computer vergelijken en uitkiezen

Prima service!

Teveel om te kiezen!
Een mens is ook nooit tevreden

Goede service en snelle afhsndeling. Voor mij een aanrader.

Giselein Mutsaards 05-11-2013 In de winkel gekocht
Forepark, Den haag

Op de website al bekeken wat Bemmel & Kroon in de aanbieding heeft aan vaatwassers. Keuze gemaakt uit 2 Bosch vaatwassers en die bekeken op kieskeurig.nl

Goede voorlichting gehad in de winkel. Afspraken maken over de levering ging erg snel en makkelijk.Een kleine 20 minuten voor de chauffeur kwam kreeg ik een telefoontje als aankondiging.

Genoeg keuze in elke prijsklasse

Perfecte service en een snelle levering. Levering keurig volgens afspraak die ik per mail een dag van te voren kreeg.

10 jaar geleden een keuken gekocht bij Bemmel&Kroon. Voldoet nog prima, alleen na 10 jaar begaf de Pelgrim vaatwasser het.In 2003 ook een goede service gekregen en 10 jaar later weer een perfecte service. Bemmel&Kroon ga zo door!

PeterJeJe 05-11-2013 Via de website gekocht

Ze doen wat ze schrijven op hun webpagina. Vlotte service en afhandeling. De zending was goed te volgen en was op tijd binnen.Oude machine zonder problemen weer mee terug.

tippel 05-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site en het bestelproces verloopt erg soepel.

Snelle en correcte reactie op mijn vragen.
Levering van onze Nieuwe Miele wasmachine kon zonder problemen al de volgende dag.
Levering van de wasmachine keurig op tijd en netjes afgehandelt.

Voldoende keus.

Goede service en kwaliteit.
Je weet waar je aan toe bent.
Pinnen bij aflevering

Ga zo door.

guppey2000 05-11-2013 Via de website gekocht

Lekker vanuit de luie stoel thuis een bestelling geplaatst. Snelle reactie, supersnelle levering!

De bestelling werd vlot geleverd. De installatie werd door de bezorgers verzorgd en kostte niets extra. Na vertrek kon ik dus direct mijn apparaat in gebruik nemen.

Gebaseerd op bovenstaande punten beveel ik Bemmel & Kroon bij anderen aan.

breukel 05-11-2013 Via de website gekocht

Mogelijkheid: Vandaag bestellen, eerst volgende werkdag in huis.

Telefonisch goed bereikbaar en open voor aanpassing leveringstijd.
Vriendelijk en begripvol te woord gestaan.

Voor een internet aankoop opvallend goede service, zoals je dat kent van een fysieke winkel.

kwaanders 05-11-2013 Via de website gekocht

Bestelling is zo gemaakt, overzichtelijk.

Uitstekend. Er ging wat mis bij de betaling via internet en dat was zo geregeld via de mail. Kreeg binnen 5 minuten een reactie op mijn mail. Super fijn.

Ze hadden wat ik wilde, dus ik was daar blij mee

danielle1960 05-11-2013 In de winkel gekocht
zoetermeer dorpsstraat

alles was goed enkel betlen met mijn visakaart kon niet omdat die in belgie is uitgegeven

nlehman 05-11-2013 Via de website gekocht

Goede service en after sales. Er wordt duidelijk en helder per email gecommuniceerd!

Tim Zeegers 04-11-2013 Via de website gekocht

Producten vinden, bestelling plaatsen, bezorgmoment kiezen, alles is goed gestroomlijnd

De dag voor bezorging wordt er een tijdsbestek van 3 uur doorgegeven wanneer ze komen. Dag zelf belden de bezorgers nog even. De wasmachine werd gratis in huis op de goede plek gezet (1 hoog, portiekwoning)

Goede en snelle service tegen aardige prijzen.

Ben Pont 04-11-2013 Via de website gekocht

We wilden wat informatie aanvragen om via internet te gaan bestellen, dit gebeurde na de verkregen informatie, direct telefonisch, we werden hierbij uitermate vriendelijk te woord gestaan, top!

1 dag van te voren krijg je bericht wanneer de bestelde goederen bezorgd worden, een 1/2 uur van te voren dat ze er aan komen, 2 man met een glimlach brengen de spullen tot hun plek en starten de boel op, pas dan gaan ze weg. Klasse!

We wisten al wat we wilden kopen, hebben gekozen voor Bemmel en kroon vanwege het hoge cijfer bij Kieskeurig.

Als B en K zo blijft werken gaat hun cijfer de 10 halen.

Wat moet ik er verder over zeggen, verhouding prijs met de geleverde spullen en de geleverde service is uitstekend te noemen, ik zou zeggen bestel je volgende witgoed bij B en K en ervaar het zelf, het met pin betalen bij de chauffeur is helemaal top, hoef je niet met geld over straat, je hoeft niets vooraf te voldoen en de chauffeurs hebben ook geen contant geld bij zich, echt super en heel verstandig.

aartvanderrest 04-11-2013 Via de website gekocht

Website is erg overzichtelijk en de bestelling was makkelijk te plaatsen.

Op woensdagavond via internet besteld, vrijdag afgeleverd.

Kon precies de vaatwasser vinden die ik wilde kopen.

Heb alleen via internet ervaring met deze winkel. Zou de site aanbevelen.

raclede 04-11-2013 Via de website gekocht

Good service!

heinleenstra 04-11-2013 In de winkel gekocht
Leiderdorp

De winkel is prima bereikbaar en je wordt deskundig en vriendelijk geholpen

alles wat afgesproken is klopt, tot en met de levering.

Men kon alles waaruit wij wilden kiezen tonen en men had het ook op voorraad.

je parkeert voor de deur, men heeft een uitgebreid assortiment zowel in de showroom als op voorraad. De verkoper was vriendelijk deskundig en niet opdringerig. De service bij levering was uitmuntend.

Ebrent45 04-11-2013 In de winkel gekocht

klantvriendelijkheid bij aankoop niet aandringen, aflevering is top mocht ik tot een andere aanschaf van een of ander apparaat overgaan kom ik terug ik zal dit ook aan mijn familie en kennissen mededelen, Pluim!!!!

anja mo 04-11-2013 Via de website gekocht

snel en goed afgeleverd.

jocodojo 04-11-2013 In de winkel gekocht
Zoetrwoude

6,5

naast internet ook bezoek winkels zodat je kunt zien wat je koopt.

In eerste instantie prima geholpen alleen blijkt achteraf dat de gegeven informatie dus voor geen meter klopt. Jammer. Bij mijn vorige aanschaf scoorde ze erg hoog maar bij de vaatwasmachine helaas niet. Was een hele tour om op een redelijke aanzicht in te bouwen.

Ja, je kan nu eenmaal niet alles in je toko hebben staan.

Er vanuit gaande dat wat ons nu is overkomen een slippertje was en gelet op onze vorige aanschaf toch nog een 6.

Feitelijk al aangegeven maar de aangeschafte vaatwasser was veel kleiner dan de vorige. Aangezien ik hier op gewezen was heb ik expliciet de afmetingen van de voorplaat gemeld met de vraag of volledige inbouw zonder aanpassingen mogelijk was. Nou dat was zonder meer mogelijk de afmetingen waren namelijk standaard. Helaas pindakaas, een hele tour moeten uithalen om het op een beetje acceptabele manier in te bouwen. Machine was bijna 10cm kleiner. Dus deur tegen de vaatwasser. opgelost door het geheel te laten zaken. maar de schoonheidsprijs verdient het niet.

wjagnes52 04-11-2013 In de winkel gekocht
Cruquius

website is duidelijk.Ik zocht een alternatief voor inbouw combi magnetron.
Dit telefonisch afgehandeld en via aanbieding per mail keuze kunnen maken.
Zonder te winkelen kunnen beslissen

Volgens mij kan het niet beter.Zeer snel per mail aangeboden. Afspraken voor montage zijn exact nagekomen.
Zelfs voor montage werd ik een kwartier voor de afgesproken tijd nog even gebeld. Klasse

Ik kreeg keuze per mail van 4 types en wel van hetzelfde merk . Keuze voor mij hieruit was niet van toepassing omdat ik eigenlijk al wist wat ik wilde

Prima prijs. Vanuit winkel telefonisch goed geholpen en afspraken zijn goed nagekomen.Met dit gegeven zou ik zeer zeker iemand anders U aanbevelen

Over alle facetten ben ik heel tevreden en kan niet anders dan de maximale rating te geven

Meulen1204 04-11-2013 Via de website gekocht

De mannen kwamen precies op tijd en hebben mij van advies voorzien waar ik wat mee kon. De wasmachine stond in no-time en was aangesloten om het eerste programma te draaien.

richekke 04-11-2013 Via de website gekocht

goede en duidelijke website, laagste prijs garantie

perfecte service, per telefoon mijn bestelling gedaan. netjes geholpen. en nog een extra korting gehad helemaal super.

ruim assortiment ze kunnen alles leveren.

echt een klantvriendelijke winkel en website.

netjes telefoonisch te woord gestaan. van mijn bestelling werd ik steeds goed op de hoogte gehouden van levering. de levering ging netjes en snel. keurige bezorgers hebben netjes de wasmachine en droger op de 1ste etage gezet en alle rommel weer netjes meegenomen. ik zou zeggen ga zo door dan komen we elkaar zeker weer tegen.

witnie 03-11-2013 Via de website gekocht

Handig via goede website en ook telefonisch goed bereikbaar

binnen paar dagen leverbaar en geïnstalleerd. Bovendien proactief door voorstel om nieuwe type te leveren voor zelfde prijs.

prima meegedacht en technisch inhoudelijk goed op de hoogte

amlacher55 03-11-2013 Via de website gekocht

het is mogelijk om zelf de leverdatum te bepalen

snelle en correctie e-mailreacties

ruime keuze

zeer correcte afhandeling van de bestelling, betrouwbaar bedrijf

Deze winkel komt bij ons zeer betrouwbaar en integer over! De jongens die de droger hebben afgeleverd waren zeer behulpzaam en vriendelijk, compliment!!

Loe uit Maastricht 02-11-2013 Via de website gekocht

Snel en makkelijk te bestellen, met uitgebreide betalingsmogelijkheden.

Top service. Na een telefoontje waarin ik aangaf slechts op zaterdag mijn bestelling te kunnen aannemen, werd zonder vragen een andere bezorger gekozen welke binnen 24 uur op zaterdag leverde.

Ruimschoots voldoende in kwaliteitsproducten.

1951willem 02-11-2013 Via de website gekocht

eenvoudig per internet te bestellen e

retour nemen oude wasmachine is +

het feit dat zonder meerkosten de aflevering op de eerste verdieping plaatsvindt en ook oude apparatuur mee terug kan is een prima service

f1234kok 01-11-2013 In de winkel gekocht
zoetermeer dorpsstraat.

Meteen vakkundig geholpen en een speelplek voor kinderen.

Zeer snelle levering en ook de gratis montage stipt op tijd.

Zeer ruime keus in de betere kwaliteiten.

Gewoon zoals het hoort.

Locatie is goed. Personeel vriendelijk en vakkundig. Je voelt je welkom.

Louisa23 01-11-2013 Via de website gekocht

Appeltje eitje zo makkelijk

Vriendelijk aan de telefoon,ook belangrijk.

Weet niet precies hoe groot het assortiment is.

Heb vertrouwen in die zaak,goede bezorging ,goed op de hoogte gehouden van het vervoer.

Alles tot nog toe goed

Sagaira 01-11-2013 In de winkel gekocht

Lex is eerlijk

Netjes op tijd

Hebben alles

Lex helvensteijn

Helene 123 01-11-2013 Via de website gekocht

Goede duidelijke site

Goede levering keurig op tijd

Ruime keus

Ik zou deze winkel/ website zeker aanbevelen zeer overzichtelijk

hansentrudi 01-11-2013 Via de website gekocht

Het prettige was dat we direct de afleverdatum konden vastleggen.

goed en snel contact gehad met de winkel. De vraag van ons snel en goed behandeld. Aflevering prima gedaan door mensen de ook nog hebben meegedacht hoe de aansluiting het beste kon.

ellierik 01-11-2013 In de winkel gekocht
Dorpsstraat

Vaatwasmachine wordt uitgebouwd, door een monteur en tijdens het bakje koffie komt de nieuwe vaatwasser, de oude gaat weg en de nieuwe kan worden ingebouwd. Prima.

De mogelijkheid om het te laten inbouwen. Je moet er logisch voor betalen maar je kan er voor kiezen.
Helaas is de decorplaat beschadidigd, maar er wordt een nieuwe besteld en als het er is omgewisseld. We vinden dat service.

Goed genoeg keus, andere witgoed zaken had een veel kleine assortiment. Jij bestellen uit een boek. Je wil wel graag zien wat je koopt

Bemmel en Kroon doet zijn naam eer aan. Je wordt goed geholpen, vriendelijk en niet afgescheept, en dat je moet knokken voor een goed product.

Bemmel en Kroon kennen we al langer. Meerdere dingen gekocht. Je kijkt wel op internet, maar prijs technisch en service is gewoon goed. Wij kunnen alleen maar zeggen ga zo door.

ricardobloem 01-11-2013 Via de website gekocht

duidelijke website artikel AEG wasmachine dat wij zochten goed kunnen vinden.

Voor verdere informatie gebeld naar
Bemmel&Kroon, duidelijke uitleg, daarna nog een keer gebeld, verkoper in gesprek, zou terug gebeld worden, dit gebeurde ook binnen 10 minuten, toen wasmachine besteld (vrijdag avond) en deze zal worden geplaatst de woensdag daarna, maandagmorgen na mijn bestelling kregen wij een telefoontje dat het type niet meer leverbaar was.
Als optie kregen wij een type van een hogere prijs aangeboden (€ 120,00) en het verschil hoefden wij NIET bij te betelen. FANTASTISCH

vanwege onze eigen ervaring, wij zijn zeer tevreden !

Ik ben zeer tevreden over de contacten die ik heb gehad met Bemmel & Kroon, hiervoor had ik nog nooit van dit bedrijf gehoord, afspraken werden goed nagekomen ook het teruggebeld worden ( zeer snel). Verkoper was deskundig en kon mijn vragen goed beantwoorden.

pdendulk 01-11-2013 Via de website gekocht

Snel en goed geregeld. Tegen een goede prijs.

LvM1 01-11-2013 Via de website gekocht

Zeer prettig dat je zonder meerkosten bij aflevering met PIN kan betalen.

Goed: snelle reactie op bestelling en antwoord op vragen. Zonder meerkosten wordt de wasmachine naar de 3e etage getild en aangesloten.

Verbetering: oude wasmachine zou meegenomen worden. Ter plaatse wilden de jongens de wasmachine niet naar beneden tillen i.v.m. loszittende plaat bovenop wasmachine (heeft nooit vastgezeten). Ze gaven aan dat ze wasmachines altijd aan de bovenste plaat naar beneden tillen (?!). Daarnaast kwam de bezorging een uur later dan het aangegeven tijdvak. Ze gaven aan 28 bezorgingen op 1 dag te moeten doen, incl. tillen/aansluiten.

Het lijkt erop dat de beloofde (bezorg) service niet waargemaakt kan worden door de hoge werkdruk.

zeer concurrerende prijs

M. Carels 31-10-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

online de prijs vergeleken en in de winkel het product beoordeeld en besteld.

goed geholpen met advies in de keuze van het product.

genoeg gelijkwaardige producten van verschillende merken, om te kunnen vergelijken.

Goed, correct en vriendelijk geholpen.

Goed bereikbaar, ruime parkeer mogelijkheid en grote verscheidenheid aan keuze.

ruudmieke2 31-10-2013 Via de website gekocht

soepele communicatie, goed georganiseerd

uitstekend, over alle stappen is nagedacht, een kwartierje vóór de levering bellen ze dat ze eraan komen.

alles verkrijgbaar

ook als het iets anders moet, héél snelle reactie en uitstekende service

uitstekende communicatie, aflevering en aandacht voor klant.

PPLZ 31-10-2013 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website. Niet nodig om eerst een account aan te maken om iets te bestellen en zonder extra kosten betalen tijdens levering aan de chauffeur.

Snelle levering. Gratis installatie van de wasautomaat. Betalen aan de chauffeur mogelijk zonder extra kosten.

Prijs is concurrerend, zeker door de gratis aansluiting.

richard52 31-10-2013 In de winkel gekocht
Leidscheveen

ruime opstelling van een representatief deel van het assortiment ('low budget' tot en met het topsegment)

Zeer goede uitleg en tips

kundig personeel en overzichtelijke opstelling