Deze score is berekend op basis van 2983 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

R. Bentveld 29-08-2013 In de winkel gekocht
Forepark Den haag

snelle service, goede uitleg, vriendelijk personeel

heel goed

veel keuze maar we wisten wat we wilden hebben

ruime keuze en goede service

voldoende keuze en goede uitleg vriendelijk geholpen. aar vooral snelle service, de volgende dag al gratis bezorgd!!

UIjtterlinde 29-08-2013 Via de website gekocht

Voor mijn tante van 96 is het de ideale koelkast heerlijk die handgrepen

duidelijke afspraak van te voren nog bellen dat ze er aan komen e3n van bestellen tot levering perfect geregeld

Duidelijk en overzichtelijk je weet meteen waar je aan toe ben goede service en duidelijke website

Stevenbe 28-08-2013 Via de website gekocht

Zeeg gemakkelijk te bestellen, alles wijst zich zelf uit. Meer dan voldoende keuze voor betaalmogelijkheden

Reageren direct als je een e-mail stuurt

Ruim assortiment

Bemmel & Kroon heeft een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb mijn toestellen online gekocht en ik heb ze zeer snel ontvangen. Ik raad deze winkel zeker aan.

Een zeer goede en correcte winkel, veel keuze en een goede leveringsdienst. Wat heeft een mens meer nodig. Grtn, Steven

Hanny Hermans 28-08-2013 Via de website gekocht

Snelle service

Ruim assortiment

Genoeg keus

Prijs was prima, snelle service, wordt door mail goed op de hoogte gehouden. Zelf bezorg dag bepalen Aflevering was prima, goed verpakt, alles keurig op geruimd. Een aanrader om daar wat te bestellen

navandergaag 27-08-2013 Via de website gekocht

Prima service. Gratis tot op 2e etage gebracht en oude apparaat afgevoerd. Bovendien als enige een service van gratis 5 jaar garantie. De keuze waar we onze nieuwe droger zouden aanschaffen was gemakkelijk!

HansL 27-08-2013 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke ingedeelde website.

> Per e-mail gestelde vraag werd binnen 10 minuten beantwoord.
> Correcte en behulpzame chauffeur.
> Geleverd product werd al in de vrachtauto ontdaan van verpakking.
> Nauwkeurige planning van de levering.

Alle door ons geselecteerde merken waren op de site beschikbaar en konden ook nog eens in de winkel bekeken worden.

Gezien het gemak van de website, de uitstekende service en het assortiment beveel ik deze winkel van harte aan.

Het gemak van de website, de uitstekende service, het assortiment en de bereikbaarheid/contact maken dat ik dit een zeer goede winkel vind.

grammar 26-08-2013 Via de website gekocht

er worden veel mails gestuurd ook door de vervoerder. het is dan niet duidelijk wat het tijdsvenster wordt van de levering

postbode52 26-08-2013 Via de website gekocht

alles is zeer goed in orde ,ik ben een 100/100 tevrede man .

zoals ik zij ik ben een zeer tevreden man en zeker over de service ! hoe het geleverd wordt en door de persoon bij levering zeer vriendelijk en gedienstig en alles tot op laatste kunnen volgen tot bij de levering

alles pik fijn in orde !

aan alle vrienden en famili

geen

meeusen58 25-08-2013 Via de website gekocht

het product was niet op voorraad dus hebben ze een nieuwere type geleverd voor de zelfde prijs zowel telefonisch als via de mail is er goed contact te vinden eerlijk en duidelijk.

je kunt het zo gek nog niet bedenken maar ze hebben bijna elk merk en type

zeer lage prijs geen verzendkosten en snelle levering.

goedkoper kon het niet duidelijke specificaties in een breed asortiment makkelijke site om te bestellen en zeer snelle service & bezorging

leoborger 25-08-2013 Via de website gekocht

Ik ben wezen kijken in de Showroom omdat ik er toevallig langs reed en een nieuwe koel-vriezer nodig had. Ruim opgesteld, veel informatie en veel keus. En ik ben net zo als zoveel Nederlanders....daarna kijken wat het verschil is op internet. Bemmel&Kroon waren gewoon de goedkoopste omdat hier het afleverren (zelfs op de 1e etage) inclusief is. Dit is het beste offensief tegen de internetwinkels !

Een mooie uitgebreide showroom om te kijken en orienteren, even over nadenken, en bestellen via een overzichtelijke internet-site

Overzichtelijke winkel met groot assortiment met internetprijzen en een uitstekende "inclusief" berzorging. Via vergelijk sites op internet is het apparaat goedkoper te krijgen maar daar komen dan net weer de bezorgkosten bij. Bemmel&Kroon heeft duidelijk een antwoord op de internetwinkels zonder winkels of showroom.

Goldenberg 24-08-2013 In de winkel gekocht
Cruquius

Goeie, vlotte bediening en voorlichting

Plaatsen van de machine is perfect en in no-time goed geregeld

Veel keuze in witgoed en zeker in vaatwassers

Kan het iedereen aanbeveling zaken met Bemmel & Kroon te doen.

Onze eerste indruk van de winkel is zeer verrassend. Prachtige en goed verzorgde showroom. Beslist een bezoek waard!

Criep 24-08-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

makkelijk bereikbaar, ruime keuze

goede advies, keurig thuis geleverd en oude machine meegenomen. En prima via mail en sms op de hoogte gehouden van levertijd

ruime keuze in verschillende apparaten

goede prijzen, goed advies en perfecte service

Gewoon een goede winkel in deze moeilijke tijden voor fysieke winkels. Weten dat je ook online kan kopen, doen daar niet moeilijk over. Geven je prima advies.

Kees Koolen 23-08-2013 Via de website gekocht

Kan niet makkelijker

Geweldig

Zeer goed

In zeer grote mate

Ook als je iets via de telefoon besteld gaat het goed zeer netjes te woord gestaan door vriendelijk en vakkundig personeel.

RL-O 23-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijke website. Concurrerende prijs.

Wasser en droger van Miele werden na 1 dag al afgeleverd. Precies zoals beloofd. Werden ook netjes op de juiste plek neergezet.

hbloemsma 23-08-2013 Via de website gekocht

Bestellen via de website, volgende werkdag wordt geleverd. Duidelijke informatie. En erg praktisch als je niet vooraf wilt betalen : per pin bij aflevering is mogelijk.

De communicatie over de levering en bestelling is uitstekend. Je wordt goed op de hoogte gehouden, en krijgt ook voldoende contactgegevens mocht je anders dan per mail informatie willen.

Ben ivm prijsvergelijking bij Bemmel en Kroon gekomen, maar hebben op gebied van levering en informatieverstrekking absoluut punten gescoord. Boven verwachting goed. Ook het kunnen betalen bij aflevering (per pin) is een pré.

Fam. Zwinkels 22-08-2013 In de winkel gekocht
Leidschendam

Vooraf informatie verzamelt via de website waarbij blijkt dat B&K goede prijzen aan kan bieden.

Goede uitleg in de winkel zonder opdringerige verkoper. Wel wil de verkoper de order krijgen maar dit op basis van goede informatie en de goede aanbieding.

B&K biedt zowel goedkope als ook de betere merken aan. Onze keuze viel op een luxere uitvoering van een goedkoop merk......

Goede informatie op www.
Goede informatie via de verkoper.
Ruime keuze in de winkel.
Op een positieve manier geholpen in de winkel.

Goede informatie op internet en ook de verkopers kennen de producten en denken mee. Prettige manier van verkopen, gedreven om de deal te doen zonder opdringerig te zijn naar mij als klant toe. Het product gekocht dat zeker zo goed was als wij wilden en daarnaast voor een prijs die lager was dan het budget.

Chris_1964 22-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijk kiezen en bestellen

Nette afhandeling van de bestelling.
Je wordt goed op de hoogte gehouden.
Klantservice is erg goed. Zowel telefonisch als per mail.
Je wordt meteen geholpen en zaken worden netjes afgehandeld.

Ruime keuze en goede beschrijving van de produkten.

Goede service. Is erg belangrijk als je een duur product koopt.

Nette afhandeling van de bestelling. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Via track en trace kun je precies zien waar de vrachtwagen rijd op elk moment. Als de levering te laat is dan kun je direct zien hoe laat de bestelling dan wel binenkomt. Klantservice is erg goed. Je wordt meteen geholpen en zaken worden netjes afgehandeld.

janrudi 22-08-2013 Via de website gekocht

Is zeer gemakkelijk om een bestelling te doen
en is zeer overzichtelijk via de e-mails die ge krijgt

perfecte levering op afgesproken dag en uur

Je hebt voldoende keuze over artikelen
in alle prijsklassen

zeer zeker vermits een product aangepast word aan een lagere prijs elders zonder problemen. En je alle comfort hebt voor betalen en de gratis levering

Vind deze winkel goed, vermits ik nog bij deze zaak iets besteld heb, en ook toen verliep alles vlot en goed. De levering is perfect aan uw wensen dewelke afgesproken zijn.

Floor Oskam 21-08-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer, Dorpsstraat

Na veel gezoek op internet, kwamen wij in de winkel van bemmel en Kroon terecht. Daar stonden een behoorlijk aantal apparaten, die wij konden "voelen" en zien in het echt.

Deskundige en vriendelijke medewerker, die ons op het juiste apparaat attendeerde.

Ruime keuze

Prima geholpen

zie boven

Pagoda 21-08-2013 Via de website gekocht

duidelijk overzicht op de website, zonder problemen online bestellen.

Een vraag ivm de aankoop via mail geplaatst, zeer snel beantwoord en goed opgevolgd.

FreekRR 20-08-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede ondersteuning, prijsstelling en afleverservice

boess001 19-08-2013 Via de website gekocht

Omdat ik in België woon, wordt vanwege een afwijkende postcode geen online bestelling geaccepteerd. De telefonische melding werd heel constructief verwerkt en binnen enkele seconden met een email bevestigd en vergezeld van een betalingsmethode.

De beschrijving van het leveringsproces is zorgvuldig. De levertijd ook in België binnen 1 dag. Track&Tracing tool prima geregeld.
Levering, ontdoen van verpakking, aansluiten en retourmateriaal plus oude machine gebeurt snel en foutloos.

Apparaat dat ik zocht stond bovenaan en ik heb niet verder gekeken. Neem aan dat het uitgebreid assortiment is

Foutloos en klantgericht.

Geen foutje kunnen ontdekken. Correcte en adequate begeleiding, en snelle servicegerichte levering. Bemmel en Kroon weet precies wat klant verwacht en hebben internetproces 100% voor elkaar.

JaapenSan 19-08-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Afgelopen vrijdag is onze nieuwe wasmachine door Bemmel en Kroon bezorgd. De service was echt uitstekend, complimenten. Het hele aankooptraject van het binnenlopen in de showroom tot de aflevering hebben we als zeer plezierig ervaren. Bemmel en Kroon, bedankt!!

hwielens 16-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site, helder menu, een bestelling plaatsen is eenvoudig en to-the-point. Goede en nuttige informatie enz. Heel positief.

Service is optimaal. Het hele proces wordt vanaf het begin stap voor stap uitstekend begeleid en is helder.

Keuze uit een ruim aanbod is mogelijk.

Ik beveel eigenlijk nooit een winkel aan, maar de service en het aanbod bij Bemmel en Kroon is van a tot z dusdanig goed, dat ik de moeite heb genomen om bij hun een order te plaatsen. Dit mede op basis van de positieve beoordelingen door anderen. Daar voeg ik nu een positieve reactie aan toe en hoop dat een-bestelling-plaatsen bij Bemmel en Kroon voor anderen wat makkelijker wordt.

Goede informatie op de site. Goede informatie na plaatsing order. Betalingsmogelijkheden ook pas bij aflevering (PIN). Uitlevering via FIEGE verloopt uitstekend en is via internet bijna per minuut te volgen. Het afleveren en plaatsen en "bedrijfsklaar" maken van de wasmachine wordt prima verzorgd. Na aflevering is er nog even contact over hoe alles verlopen is. Kortom prima geregeld!

Mlindeman 15-08-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

In de winkel in zoetermeer altijd alles te vinden wat je nodig hebt met een uitstekende service.

Snelle levering en netjes optijd.

Er is altijd te vinden waar je naar opzoek bent!

Al mijn apparaten komen daarvandaan. Ik zou geen andere winkel willen bezoeken. Nette service, advies en snelle levering.

Jochemschulte 15-08-2013 Via de website gekocht

4 klikken en je product is besteld. Geen onnodige schermen waar je doorheen moet klikken. Ook goed te bestellen via je mobiele telefoon.

De avond van te voren krijg je per mail een tijdsblok van twee uur te weten waarin de bezorging plaats vindt. Op de dag zelf wordt je een half uur van te voren nog even gebeld. Echt goede service! Je hoeft dus niet de hele dag thuis te zitten wachten.
Wasmachine werd gratis op 3 hoog geplaatst, aangesloten en getest. De oude machine werd ook nog meegenomen. En dan nog waren ze €30 goedkoper dan Mediamarkt.

marjav 15-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk en makkelijk in gebruik

Alles online prima geregeld met snelle en keurige mailtjes

Alles goed geregeld dus is prima aan te bevelen

ik1976 15-08-2013 Via de website gekocht

snel en makkelijk gevonden wat we zochten!

Keurig bezorgd op de dag zoals aangegeven

Tot nu toe 2 aankopen gedaan. Perfect zoals volgens afspraak geleverd en geplaatst onze wasmachine en de espresso machine gewoon afgeleverd.

Alles keurig volgens afspraak geleverd

huismus01 14-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijke website om te bestellen, duidelijk wat prijzen zijn.

Snelle levering. Je word goed op de hoogte gehouden over de bestelling en levering.

Genoeg keuze voor een goede prijs.

Nu 2 keer besteld hier alles keurig geregeld.

Goede prijsverhouding ook voor het na boven brengen van best wel zware machines.

molemap 14-08-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

uitstekende voorlichting, snelle levertijd, goede communicatie over levertijd (per e-mail) de dag ervoor en telefonisch een half uur voor de levertijd. Levering en het meenemen van het oude apparaat zonder extra kosten.

Ruime keuze een concurrerende prijzen.

Ik kan geen negatieve punten noemen over deze winkel.

jevege 14-08-2013 Via de website gekocht

geweldige service, precies op tijd geleverd, goed contact met het bedrijf. Kon niet beter

Evert Arts 14-08-2013 Via de website gekocht

Communicatie via mail en telefonisch verliep snel, correct en duidelijk. Bestelde vaatwasser bleek niet meer leverbaar, maar zonder meerkosten werd een nieuwer (en duurder) model geleverd. En conform de informatie op de website werd de vaatvasser binnen 24 uur na bestelling en exact binnen het aangegeven tijdsbestek keurig bezorgd. Al met al voor ons een eerste en prima kennismaking en ervaring met Bemmel en Kroon.

philipgyselinck 14-08-2013 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon is volgens mij de perfectie en zal ik voortaan als eerste site benaderen in mijn zoektocht naar een object. Stipte levering na perfecte afspraken. Geen financiële zorgen omwille van betaling met bancontact bij aflevering en dit zonder meerkost. Bovendien kon ik voor een kleine meerprijs kiezen voor 5 jaar garantie op mijn toestel. De mogelijkheid om de garantie te verlengen vond ik niet op andere sites.
Bij aflevering werd het toestel door de afleveraar onmiddellijk geopend voor controle op schade.
Het koerierbedrijf sprak moeilijker nederlands wat ik niet onmiddellijk als minpunt beschouwde. Je kan niet van iedereen tweetaligheid verwachten en dit hoefde voor mij ook niet.
Om deze redenen een welgemeende 10/10.
Jullie worden voortaan mijn huisleverancier!!!!

kostermans 14-08-2013 Via de website gekocht

In het weekend alles online regelen

Maandag direct mailkontakt enorderbevestiging.
Hulp bij het financieel afwikkelen

Het personeel werkte professioneel en adequaat.Snelle hulp bij onduidelijkheden.
Bij de aflevering liep wat spaak.Ik woon in een nieuwbouw wijk die nog niet in de Tom Tom staat ingegeven.
De afleveringswagen kon ik op de laptop goed vervolgen en zag ook waar ze vast liepen. De chauffeur zou bellen, heeft dit ook gedaan maar mij niet bereikt, anders had ik ze goed de weg kunnen wijzen.
Bij toeval toch aangekomen, in de stress nu. Keurig het apparaat naar boven gebracht, aangesloten en de oude meegenomen, geen proefdraai gemaakt.Ze stonden nu zeer onder tijdsdruk, geen tijd voor een frisdrank en nauwelijks tijd om de tip in ontvangst te nemen.
De wasmaschien is toch nog binnen de voorspelde tijd afgeleverd.

Professioneel. Adequaat. Vriendelijk. Hielden zich aan hun afspraken.

JRispens 14-08-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig via de website een offerte opvragen voor meerdere producten, gratis bezorgd inclusief aansluiten.

Aansluiten van apparaten is inclusief, wasmachine en droger worden naar binnen gebracht en aangesloten. Snelle reactie via telefoon en mail.

Veel producten op de site, maar na aanvraag offerte blijken ze niet meer op voorraad of niet leverbaar (vervangen door ander/duurder type)

Snelle levering, goede service en vooral een nette prijs.

Het eenvoudig opvragen van een offerte is ideaal; een wasmachine en warmtepompdroger tegelijk bestellen mag natuurlijk wel wat korting opleveren! Offerte was zeer netjes, dit had ik nergens anders goedkoper kunnen krijgen. Site is niet heel goed doorzoekbaar (type nummer is geen tekst b.v.) en niet alle producten zijn echt leverbaar. Dit is jammer.

Wouter08 13-08-2013 Via de website gekocht

Betalen met PIN bij aflevering is prima

Wasmachine keurig op zolder gebracht , waterpas gezet en volledig werkend aangesloten zonder extra kosten
Oude apparaat gratis afgevoerd

Scherpe prijs, prima service en snelle levering

Prima service, scherpe prijs en snelle levering. Kom zeker weer terug bij deze winkel

lover100 13-08-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig en gemakkelijk te bestellen.

Geweldig zoals via internet de begeleiding is geregeld.

We zijn verrast door de lage prijzen en het gratis verzenden van onze koelkast. We zullen zeker anderen onze ervaringen meedelen en aanbevelen.

We hebben geen enkel negatief punt ervaren.

plag 13-08-2013 Via de website gekocht

goed te vinden op internet,eenvoudig te bestellen en eenvoudig betalen.

fijn dat ze je zo goed op de hoogte houden wannneer ze precies komen en dat ze ook alle verpakkingen ed.meenemen.

volop keus ook voor de mensen met minder te besteden

prima service,snelle afhandeling

gehel bestelling verliep vlekkeloos incl.levering.top

jooplamers 13-08-2013 Via de website gekocht

Bij informatie via de telefoon werd duidelijk uitleg gegeven over de bestelde machine en aflevering

We werden konstant op de hoogte gehouden van de tijd van levering
De tijd tussen bestelling en levering was zeer kort, bezorgers waren vriendelijk en wilden zelfs een liedje zingen voor mijn vrouw die jarig was

Het assortiment is ruim en je wordt van alle informatie voorzien
De medewerkers hebben goede kennis over de produkten

Afspraken worden in tegen stelling tot enkele andere soortgelijke winkels wel nagekomen

Correctheid, deskundigheid, en kennis hebben mij doen besluiten bij deze winkel mijn aankoop te doen. En hij is nog goedkoop ook.

CJ Koolen 13-08-2013 Via de website gekocht

De manier van bestellen, vandaag besteld morgen geleverd , en dat is geen toeval bij 3 artikelen in 1 jaar

Is geweldig, zelfs toen wij 1 maal een artikel hebben geanuleerd omdat een ander het goedkoper kon leveren,en dat hebben we geweten ook.

Alleen maar lof over dit bedrijf

De goede informatie die je krijgt met betrekking op de levering door Fiege, dat ook een heel fijn bedrijf is met nette en vriendelijke medewerkers.

smeerolie 12-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijke onlinebestelling Scherpe prijs Zeer snelle levering Goede brengservice (tot in de keuken) Geen bezorgkosten Vriendelijke bezorgers

Rishu Gupta 12-08-2013 In de winkel gekocht
forepark den haag

Good Price

avuflora 11-08-2013 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Eerst op internet gekeken, maar je ziet alles toch even graag in het echt. En dat kon uitstekend in de winkel. Ideaal!

Eenmaal in de winkel werd ik zeer vriendelijk geholpen en de aflevering kon plaats vinden op de door mij gekozen dag en zelfs op mijn voorkeurstijdstip. Zelfs werd ik nog drie kwartier van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen.

Wat een keuze! En wat ik zocht was er bij.

Zeer tevreden over het verloop van de aankoop en installatie.

Het gemak en de service zijn een groot voordeel.

fcjscheepers 11-08-2013 Via de website gekocht

Heldere website, kinderlijk eenvoudig bestelproces.

Alles correct en tijdig geleverd.

Uitgebreid assortiment waarvan veel op voorraad en dus korte levertijden.

Alles correct geleverd en gefactureerd, kunnen andere winkels wat van leren.

bvdbeemd 10-08-2013 Via de website gekocht

gewoon goed, op tijd geleverd zoals afgesproken. Krijgt 's morgens mail hoe laat je ze kunt verwachten, gewoon super!

aart035 10-08-2013 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Deze review gaat over de winkel van Bemmel & Kroon zelf . De vriezer die ik er kocht heb ik pas een paar dagen in bezit en dus kan ik daar geen oordeel over geven. Aankoop ging allemaal heel gemakkelijk. Goede hulp in de winkel en er werd gekeken naar wat ik wel of niet nodig had mbt de aankoop. Er werd niet aangestuurd naar een duurder product enz. Personeel goed op de hoogte en duidelijke info. Levering ging goed na eerst een mail met tijd enz en er werd ook nog een half uur van te voren gebeld vlak voor de aflevering !!

tes11 10-08-2013 Via de website gekocht

Je kiest makkelijk een product naar keuze op de gewenste dag van levering.

Om 02.00 's nachts een mail gekregen dat de bestelling tussen 08.30 en 10.30 zou komen. Wij moesten ons 's ochtends enorm haasten om op tijd bij ons nieuwe huisje aanwezig te zijn.
Een halfuur van tevoren kregen we een belletje dat ze eraan kwamen en hoe lang het ongeveer nog zou duren, dit was wel erg fijn.

Ruime keuze

Fijne service, ondanks de latere mail, goede producten.

AvanderZwan 10-08-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bij dit bedrijf goeie service zonder extra bijbetalingen voor ieder dingetje. Meedenken met de klant.

Aardige goedluisterende niet pusherige verkoper. Prijs goed concurrerend. Uitgebreid assortiment. Levering op tijd, van tevoren gemeld, door twee aardige en behulpzame bezorgers

Een prachtige winkel.

Hele goede ervaring met Van Bemmel en Kroon. Geen minpuntje maar een advies is dat je de winkel als zodanig niet direct als winkelpand kunt herkennen. Het lijkt meer op een kantoorpand. Op de voorgevel staat alleen internet winkel.Het is dat er waving tubes voor de deur stonden. We twijfelden toch nog maar zijn uiteindelijk naar binnen gestapt. Dan zie je ineens een enorme trap en vraagt je af, "ben ik wel goed". Boven gekomen was het echt een prachtige winkel. Ga zo door en ik kom in de toekomst zeker vaker shoppen

Marcelfm 10-08-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

Snelle service, grote showroom en internetprijzen!

Prima, snelle service inclusief plaaten binnen een week. Ze hebben zelfs het granietenblad ter plaatse op maat gemaakt voor de gasplaat.

Ruim assortiment, hadden we helemaal niet verwacht. Van koelkast t/m buitenkeuken, wasmachines, etc.

Zeer tevreden over dienstverlening

Vriendelijke en snelle service. Aflevering en plaatsing netjes gedaan en dat alles voor de internetprijzen.

DvanderStarre 10-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site, duidelijke afspraken en daar ook aan gehouden. Specifiek de vermelding wanneer er geleverd wordt was prima, Een uitstel van 1 uur werd keurig netjes gemeld via de Track & Trace code van het vervoerbedrijf

Het meenemen van het oude apparaat is een prima service. Verder is apparatuur neergezet waar ik hetnodig had, dat was dus net wat verder als volgens afspraak. Prima

Meer als voldoende keus

Geen enkel op/aanmerking. Let wel dat dit het bestel en leverproces betreft. Ik heb nog geen aanspraak hoeven te doen op het service proces.

Men heeft gedaan wat men belooft had. Met name het gedetailleerde inzicht m.b.t. van het aflevermoment en het meenemen van het oude apparaat vind ik erg sterk.