Deze score is berekend op basis van 3200 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

FWentink 05-06-2013

Via internet gevonden en zag er goed uit.

Werd na de bestelling goed op de hoogte gehouden in hoever mijn bestelling onderweg was.

Zeer uitgebreid.

Hebben het product wat besteld was prima afgeleverd, dus kan ik winkel iedereen met een gerust hart aanbevelen.

Zeer aan te bevelen om hier je producten te bestellen.

vleeuw 05-06-2013

Op internet gekeken en in winkel gekocht na advies. Betaling aan huis na aflevering en installatie. Kon niet makkelijker.

Geweldige service zowel in de winkel als thuis bij installatie. Goede adviezen van installateur gekregen.

Bij bezoek eerst rondgelopen in de winkel om te kijken wat B en K allemaal verkocht. Groot assortiment en de winkel heeft een mooie uitstraling.

Ik kan iedereen aanraden om zowel op de site als in de winkel eens te gaan kijken alvorens elders te kopen.

Prima service en installatie. Zie hierboven.

Morad333 06-06-2013

Kan ieder aanbevelen goede service en prettige personeel die je alles wat je wil weten kan uitleggen.
Van mijn krij van Bemmel en Kroon zeker een 10 waard

yokehoog 04-06-2013

veel parkeerplaatsen, grote winkel
met lift en trappen, ruime sortering,

we kregen na een vriendelijk ontvangst
de gelegenheid om rustig te kijken.
vragen werden vakkundig beantwoord.

heel royaal, was hierdoor zelfs moeilijk om te beslissen. erg prettig

zie boven

prima aankoopbegeleiding, snelle levertijd precies volgens afspraak. goede nazorg.

DiToni 04-06-2013

Bestellen ging makelijk , afbestellen trouwens ook direkt via mail bevestigd !!

duidelijke mail gehad met aankkop gegevens , zelfs ook met geanuleerde order. Dag van te voren mail gehad met tijdsbepaling van de levering, welke perfect werd uitgevoerd !

Genoeg assortiment voor een goede concurerende prijs.

Reeds goede ervaringen !

Winkel is prima ! Het enige verbeterpunt is de beknopte beschrijving van de produkten. (in mijn geval met de wasdrogers) Andere aanbieders van witgoed op internet hebben een uitgebreidere specificatie van het produkt.

naba 04-06-2013

Vlot alles gevonden wat ik wou via hun site

Vlot verloop van de levering, alles goed opgevolgd en geleverd.

Ben zeer tevreden en daar ik over iets twijfelde bij bestelling toch maar even telefonisch contact opgenomen en onmiddellijk vriendelijk en vlot verder geholpen.

Alles tip top in orde, als we nog eens iets nodig hebben weten we direct waar we moeten bestellen.

ratiokoper 04-06-2013

Kees Jong 01-06-2013

Alles perfect. Onze keuken is 6 jaar terug geplaatst door een dure keukenzaak, maar pas nadat de monteur (Remco) van Bemmel & Kroon is langsgeweest, zitten de plinten echt goed! Dat was natuurlijk niet eens zijn taak. De vaatwasser zit ook perfect! De monteur heeft hier veel werk aan gehad, maar het resultaat is ook heel goed. Overige aspecten van de winkel ook prima in orde. Geen enkel punt om over te klagen. Super!

j.j.zonneveld 31-05-2013

Dat ging allemaal als een speer. geoliede organisatie, prima aflevering van de wasmachine op zolder. Aangesloten en oude meegenomen. Chapeau!!

lswartsenburg 31-05-2013

Benroos 31-05-2013

5,2

Makkelijk online bestellen en bezorgdag kiezen. Keurig bericht ontvangen. Jammer dat je pas op de dag zelf de tijd kan zien van bezorgen dan moet je toch een hele vrije dag nemen.

We hadden gekozen voor extra service: uitpakken, plaatsen, verpakkingsmateriaal afvoeren en oude apparaat meenemen. Dit stond ook in de bevestiging. Echter ondanks dat we dit ook aangaven bij de bezorging werd alleen oude apparaat meegenomen en we moesten zelf uitpakken, plaatsen en verpakkingsmateriaal afvoeren.

Ze hadden precies de koelkast die we zochten verder niet zo naar het assortiment gekeken.

Doordat de service bij aflevering niet was zoals afgesproken zou ik het bedrijf niet aanbevelen. Uiteraard ligt dit aan het transportbedrijf maar je bent zo goed als de partners waar je mee samenwerkt. Je kan er dus niet van op aan.

Doordat de service bij aflevering niet was zoals afgesproken. Uiteraard ligt dit aan het transportbedrijf maar je bent zo goed als de partners waar je mee samenwerkt. Je kan er dus niet van op aan.

krisje76 31-05-2013

geen problemen gehad.

perfect tevreden.

ik zocht 1 bepaald product en vond dit direct.

vooral de goedkope prijs heeft ons doen beslissen om hier te kopen.

hoogwoud1 30-05-2013

LG wasmachine gekocht op 23-5-2013 voor 519 euro. Toen ik na 3 dagen camping thuiskwam ineens verlaagd naar 437 euro. Gelijk gebeld en meteen de prijs aangepast !
Zelfs een uur voor levering. Oude wasser meegenomen nieuwe geplaatst droogtrommel geplaatst etc.
Ik kan mij volledig vinden in de overige uitstekende beoordelingen van dit bedrijf. Hulde in deze tijd nog zo,n bedrijf tegen te mogen komen.

Olaf van Berlo Zoetermeer

Alles helemaal toppie zie boven

rogege 29-05-2013

gewoon duidelijk en vlot

vlekkeloos + in elke fase perfectie communicatie

product voorradig + op heel korte termijn geleverd

zijn eerder toevallig bij Bemmel-Kroon terecht gekomen na een ramp-ervaring bij een collega internet-distributeur in (NL) : geen voorraad ondanks diverse beloftes / telkens weer niet nakomen van beloftes / ... en geen communicatie hieromtrent, tenzij na dreigmails van onze kant enz...

Na een rampervaring bij een collega die op gebied van service, assortiment, en aanbeveling amper 1 ster zou scoren, was het een meer dan aangename verrassing dat alles zo vlot en zo snel kan gaan met perfecte communicatie bij elke stap !!!

V Nood 29-05-2013

Via de e-mail een wasmachine bestellen, puur door vertrouwen op goede service zoals velen dat reeds hebben ervaren en dat is waargemaakt. Top!

Vriendelijk, behulpzaam. Gewoon zeer goed. Snelle bezorging, een e-mail op de dag van bezorging met een indicatie hoelaat de bezorging zal plaatsvinden. Al vrij snel kan je een link raadplegen met het te verwachten tijdstip van bezorging, vrij nauwkeurig.

Breed assortiment, voor ieder wat wils. Zodra je bij een concurrent idem product goedkoper ziet (wel even zoeken) geeft bemmel en kroon je een aantrekkelijke offerte waar je geen 'nee' tegen kunt zeggen.

Gewoon goed.

Verkoper reageert zeer snel en goed op je vragen via e-mail. Daardoor is de koop zeer snel gegaan. Boven verwachting.

Mistaa 28-05-2013

Het was makkelijk maar het kan nog makkelijker, Een website update zou geen kwaad kunnen. Verder is de informatie goed.

Ja heel goed vlak voor de brengst van de koelkast nog even een belletje erg goed aardige mensen

Goeie winkel staat niet voor niets hoog in de beoordeling lijst van Tweakers. Ik verwacht ook nog een een review te schrijven over de koelkast op Tweakers omdat ik deze nog nergens ben tegen gekomen. Vriendelijke groet Martijn.

martinneeltje 28-05-2013

Eenvoudig te bestellen via internet en meteen zichtbaar wat (on)kosten zijn. Ook voorkeur bezorgdag is aan te geven!

Mail met vraag n.a.v. bestelling werd binnen dag beantwoord!

Gemakkelijk bestellen, snel antwoord op vragen per mail, bezorging op gewenste dag en op bezorgdag 's morgens vóór 8.00 uur mail met indicatie bezorgtijd (binnen blok van twee uur). Zo'n 20 minuten vóór bezorging belden de bezorgers ook nog dat ze er aan kwamen. Zoals beloofd op site namen zij verpakkingsmateriaal mee. Echt super!

Jeanhe 28-05-2013

Duidelijke internetwinkel en bij bestellen wordt al meteen duidelijk of apparaat op voorraad is en wanneer er geleverd kan worden

Bij de bevestigingsmail wordt al bekend gemaakt op welke dag men komt. Op dag van levering wordt er gebeld dat ze over een half uur op de stoep staan. Apparaat wordt vakkundig aangesloten en ontdaan van alle plakkers en beschermranden. Duidelijke uitleg van de monteurs hoe alles werkt en schone, nette werkkleding. Pinautomaat op zak dus geen pak met geld in huis.

Hebben veel in huis alleen niet alles van alle merken. Wil je dat wel wordt het besteld.

Wij kopen al jaren bij deze zaak en niets anders dan lof over de verkopers en monteurs. Zeer vriendelijk in de winkel en even zo goed bij aflevering.
Snel,vakkundig en service staan hoog in het vaandel. Dure uitstraling van de winkels maar eerder een van de goedkoopste met uitgebreide service. Alles netjes. Wij kopen nergens anders meer.

Motivatie is al beschreven bij aanbeveling. Vanaf dat er in Leidschendam aan de Kon. Julianalaan werd verkocht komen wij er al. De service gaat verder dan de voordeur. Altijd even correcte mensen en nette monteurs.

p_cornelis 27-05-2013

Zeer duidelijke website

Aan huis levering correct verlopen, handig is ook de tracking mogelijkheid van je levering !

Niet zo relevant voor mij, ik wist exact wat ik wou. Maar op het eerste zicht een ruim aanbod van de bekendste merken.

Altijd wat avontuurlijk om een groot artikel in het buitenland te bestellen (vanuit Belgie een droogtrommel in Nederland besteld), maar supervlot verlopen.

SveNRG 26-05-2013

Betaling was een beetje gedoe, omdat de bezorgers een pin apparaat met lege accu mee hadden. Maar terwijl de machine werd uitgepakt had ik toch wel even tijd.

Mijn oog was gevallen op de AEG L76675FL wasmachine. Ik had deze 's avonds besteld en werd meteen de volgende dag gebeld. Ze hadden deze machine niet direct voorradig, maar wel een non-exclusiv model (L76672FL) met dezelfde kenmerken en voor 50 euro minder. Kijk, dat is nog eens meedenken. Zo gezegd zo gedaan en de volgende dag afgeleverd.

Goede service bij aankoop, vriendelijke bezorgers en de laagste prijs volgens kieskeurig.

A de Niet 25-05-2013

Overzichtelijk en vrij duidelijk

Door medewerker zeer prettig geholpen, professioneel, tips en aan ons de keus gelaten voor welke wasmachine we moesten kiezen, dus niet opdringen. Bij de koop geen aanbetaling, dit verbaasde mij positief.

Veel keuzes

Omdat de medewerker verstand van zaken had, tips over nieuwe ontwikkelingen gaf (heb ik achteraf gecheckt), geen aanbetaling, heel goed communiceert over het verloop van de bestelling. En ons na enige dagen tipte dat Siemens een wasmiddelaktie heeft bij aankoop van een Siemens wasmachine

Annelies71 24-05-2013

ietendirk 24-05-2013

snel overzichtelijk.

Bezorgservice;
heel prettig, vriendelijk servicegericht, leggen alles rustig uit en vertellen over e.v.t retourneren. als deze mensen vertrekken vind je nergens meer afval.

wij waren gericht aan het zoeken naar een Amerikaanse koelkast en vonden deze hier.

alles is duidelijk; site, mail en vanwege de prijs

De prijs en prettig mail contact en als topper de bezorgservice....helemaal goed

Kittymail 23-05-2013

Op aanraden van een collega op deze voor mij onbekende site gekeken. Veel soorten producten en goede lage prijzen. Was al ruim een maand aan het zoeken. Email adres achtergelaten voor informatie en werd al na 5 minuten benaderd door middel van een telefoontje. Goede uitleg aan de telefoon. Snelle en prima levering. zeer tevreden met het produkt

d.oudshoorn 23-05-2013

Zijn super voordelig

Werd snel geleverd

Zeer groot assortiment

Ik zou ze bij iedereen aanbevelen

Avdam 23-05-2013

Via internet is het we heel makkelijk

Gratis je oude spullen meenemen vind ik goede service

Weet ik niet als je weet wat je wil en je zoekt de scherpst geprijsde winkel dan weet je weinig over de rest van het assortiment

geen negatieve punten ervaren

Wat een overdreven positieve reviews allemaal. Ik denk dat iedereen graag die maandelijkse prijs met hun review wil winnen. Neemt niet weg dat ik tevreden ben, maar goed als ik dat over een jaar ook nog ben dan zegt dat meer als nu.

Jomeba218 23-05-2013

Overzichtelijke en toegankelijke site.

Goede service wegens;
-via automail onmiddellijk bevestiging van bestelling
-prijsniveau lager dan gemiddeld
-mogelijkheid tot PIN betaling bij aflevering
-snelle levering
-via mail op de hoogte gehouden van leveringsproces
-via mail tijdsindecatie van de levering

Ruim voldoende

Prima webwinkel, zou hem iedereen aanbevelen

Was niet eerder op deze site geweest en twijfelde in eerste instantie ondanks dat zij de laagste prijs aanboden. Toen ik op de site ontdekte dat PIN betaling bij aflevering mogelijk was. Dit gaf mij de zekerheid dat het betrouwbaar was.

jansne 23-05-2013

Uitstekende informatie over de procedure

Het transport was zeer goed geregeld; in het bijzonder nadat bleek dat het bestelde niet in onze auto paste

Een uitgebreide keuze van het witgoedassortiment

Gezien onze ervaringen voor dez eerste maal kunnen we nies anders dan zeer positief zijn

Wat on sook zeer positief overkwam was de voorkomende houding van het personeel; bravo!!!

aria22 23-05-2013

Vanachter de computer gauw gevonden en geregeld.

Prima, alleen kreeg ik geen link met de bezorgtijd en werd ik ook niet gebeld van te voren door de bezorger. Een door mij gepleegd telefoontje gaf de juiste info en de service was tot in huis helemaal in orde.

Ik zocht en vond snel het juiste apparaat. Heb geen indruk van het hele assortiment.

Scherp geprijsd en snel bezorgd! (Is vast wel afhankelijk van het wel of niet op voorraad hebben van het gezochte.)

Scherp geprijsd en snelle levering. Ook normaal (mail-)contact mogelijk.

Tvdg54 21-05-2013

Super makkelijk te vinden artikelen en erg snelle reactie via erg vriendelijke mail.

Je voelt je nog echt klant en alles wordt in het werk gesteld om jou als klant tevreden te stellen.

Geweldig assortiment zowel op de site ls in de vestiging in Den Haag.

Volgens mij is dit de manier waarop je als klant behandeld wil worden en ik niet alleen dat gun ik zeker ook al mijn vrienden kennissen en familie.

Vandaag is onze nieuwe wasmachine geleverd en daar wil ik graag het volgende over kwijt: Ik was eigenlijk altijd van mening dat Bemmel & Kroon een dure luxe zaak was, maar toen ik op internet op zoek ging naar een Miele wasmachine kwam Bemmel & Kroon als een van de goedkoopste uit de bus in elk geval het type dat ik zocht. Via internet informatie opgevraagd daar werd super snel op gereageerd via een duidelijk en uiterst vriendelijke mail. Om toch nog even het gevoel te krijgen van het apparaat zijn we langs gereden bij de vestiging in Den Haag. Een heel mooie zaak dit was ook weer zoiets waar ik geen weet van had maar waar ik zeker nog vaker heen zal gaan als ik weer op zoek ben naar apparatuur "man wat een super assortiment hebben ze daar staan" geweldig! Ook daar werden we zeer prettig geholpen en konden we gelijk afspreken wanneer wij de wasmachine geleverd wilden hebben. Ik zou van te voren nog via de mail de precieze tijd van levering doorkrijgen. En inderdaad de werkdag voorafgaand aan de leveringsdag kregen we netjes een mail hoe laat ze zouden komen in een bloktijd van twee uur, geweldig. De dag van levering werd ik ook nog een half uur van tevoren gebeld dat ze er met een half uur zouden zijn. Keurig op tijd kwamen ze de wasmachine bezorgen ze hebben hem netjes uitgepakt in de vrachtwagen waardoor ik binnen helemaal geen rommel had, keurig naar de tweede etage gebracht, waterpas afgesteld en aangesloten, en klaar gezet voor het eerste gebruik en de oude wasmachine weer netjes meegenomen. Afrekenen kon met het mobiele pin apparaat wat ook erg prettig is hoef je tenminste geen geld in huis te halen. Al met al was het een super ervaring om als klant de geweldige service van Bemmel & Kroon te mogen ondergaan. Op de schaal van 1 tot 10 verdienen ze zeker een 100 geweldig ik zal jullie zeker aanbevelen bij al mijn familie en kennissen. Bedankt voor al de geweldige service die ik bij jullie heb mogen krijgen, ik zou bijna willen zeggen bedankt dat ik jullie klant mocht/mag zijn. Groeten een zeer tevreden klant.

Danny1951 18-05-2013

duidelijke website

correcte aflevering volgens gevraagde datum. ook in België

ruim assortiment

uiterst tevreden over deze webwinkel

Goede prijs en kwaliteit. Correcte levering en goede communicatie. Tip top.

autofietser 17-05-2013

gezocht apparaat snel bij Bemmel en Kroon gevonden op het internet; voor de laagste prijs en dat zonder bezorgkosten

binnen 24 uur een reactie en per mail en (vriendelijk) telefonisch snel en duidelijk ingelicht over leverdatum en -tijdstip; aflevering begeleid door drie opvolgende mails met verwacht tijdstip van levering; levering binnen 4 dagen na bestelling (en betaling per Ideal). Vriendelijke chauffeur (ondanks stress vanwege onverwacht slecht bereikbare adressen in nieuwbouwgebied (Leidse Rijn !)

Een winkel die (ook in het internettijdperk) het begrip 'de klant is koning' (nog) hoog in het vaandel heeft

ramona1980 17-05-2013

Ben erg tevreden met mijn koelvriescombinatie van Bosch KGV33NW20. Telefonisch besteld bij Bemmel en Kroon. Medewerker was erg vriendelijk. Het is bezorgd op de afgesproken datum keurig netjes op tijd kon ook zien via een toe gestuurde link hoe laat de koelkast er ongeveer zou zijn. Er werd ook nog extra opgebeld door de bezorgers dat ze er over een kwartiertje zouden zijn. Het waren hele vriendelijke jongens en hebben de koelkast ook geplaatst op zijn plek. Al met al ben ik dubbel en dik tevreden met mijn aankoop bij Bemmel en Kroon!! Een dikke aanrader voor iedereen dus!! Groetjes Ramona

w.groot29 17-05-2013

betaling per mobiele pin erg handig.

contact met winkel is prima.

genoeg keuze.

snelle afwerking.

prettige contacten met het personeel.

fam.severens 16-05-2013

Het bestelproces is heel duidelijk. Fijn dat er meteen bijstaat vanaf wanneer ze het produkt kunnen bezorgen.

We hebben het produkt gisteren, op ons verzoek, ontvangen. Alles is prima tot nu toe. Ook wordt je goed geinformeerd over wanneer het produkt wordt geleverd.

Je kunt zelf de leverdatum bepalen en je wordt van te voren geinformeerd wanneer je het produkt kunt verwachten.
De afleveringsroute van de chauffeur is zelfs te volgen.

In eerste instantie heb ik de magnetron hier gekocht omdat de prijs stukken lager was dan bij andere internetwinkels. Maar ik heb ervaren dat naast deze lagere prijs, ook het proces van bestellen tot de levering perfect verloopt. Voor mij was het fijn dat je zelf de dag van levering kunt bepalen. Betreffende de levering: je krijgt een mail de dag ervoor waarin je een link krijgt om op de leveringsdag na te kijken wanneer je produkt ongeveer wordt bezorgd. Bovendien kun je de route van de chauffeur nauwkeurig volgen. Voor mij een goed georganiseerde winkel.

Tuintjes 16-05-2013

Overzichtelijke en duidelijke website met prima uitleg

Uitstekend komen gemaakte afspraken na.

Het product wat we zochten was hier het scherpst geprijsd.

Uitstekende service, scherpe prijs, nergens goedkoper en snelle levering.De winkel komt heel betrouwbaar over.

Je kunt je order van minuut tot minuut volgen. Was sneller binnen dan de aangegeven uitlooptijd. Wordt op de plaats uitgepakt neergezet en de rommel wordt meegenomen. Ook nazorg is prima. Enkele dagen erna wordt gevraagd of alles naar wens is. Het is meer dan een internetwinkel. Van Bemmel draagt terecht zijn Kroon.

muratbalasar 16-05-2013

super helder en makkelijk allemaal

uitstekend dienstverlenend

super communicatief;
keurig afhendelen;
uitstekend dienstverlenend

zeer informatief vanaf het begin en tot het einde van het order proces.

rhg64 16-05-2013

Zelfs bezorging is zeer nauwkeurig te volgen.

Niets op aan te merken.

Zeer ruim en overzichtelijk.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Geen minpuntjes kunnen ontdekken.

Oven paar dagen in bezit. Afhandeling tot nu toe is perfect gebeurd. Alle lof voor winkel en vervoerder.

Gerda LamFin 16-05-2013

Ruime website met een ruime keuze dus voor elk wat wils. Extra plus, natuurlijk, de goedkoopste.

Snelle en vlotte levering door keurige bezorgers. Op de plaats zetten, aansluiting en uitleg van het apparaat.
Na vraag bereid om het oude apparaat eventueel later op te halen.

Ruime keuze, iedereen kan hier slagen.

Snelle levering, van te voren een telefoontje wanneer ze er aan kwamen.

geen verdere motivatie, alles staat hierboven. Bij een volgende aankoop ga ik zeker weer naar Bemmel en Kroon, pas als ze het daar niet hebben ga ik ergens anders kijken. Ook een plus, je krijgt direct op de bevestiging te zien of het in voorraad is. Ook de keuze qua betaling vindt ik fijn.

Gekabo 15-05-2013

via de site van Bemmel en Kroon een wasmachine besteld dit ging zo eenvoudig en alles makkelijk aan te geven en overzichtelijk kortom perfect.

perfecte service,onze nieuwe wasmachine werd zonder problemen naar de tweede verdieping gebracht en aangesloten zonder daar om gevraagd te hebben, tevens de oude machine van deze verdieping ook retour meegenomen dus wij zijn zeer tevreden.

Er is genoeg keuze uit het assortiment van Bemmel en Kroon wij wisten al welke wasmachine we wilden kopen en deze was bij Bemmel en Kroon beschikbaar en kregen zelfs een nieuwer type wasmachine als die we uitgezocht hadden voor dezelfde prijs zonder daarom gevraagd te hebben en dat vinden wij perfect.

Bemmel en Kroon zouden wij graag aanbevelen aan iedereen die naar een snelle levering,goede service en concurrerende prijzen op zoek is .wij zullen zeker bij een volgend product naar Bemmel en Kroon gaan.

Gijsen 15-05-2013

Eenvoudige website om te bestellen en keuze uit betalen via I-deal of aan de chauffeur per pin.

'S morgens besteld, maar na een paar uur was het artikel ineens 46 euro in prijs gezakt op de website. Telefoontje gepleegd en zonder problemen werd prijs aangepast. Chauffeur was hiervan niet op de hoogte door de snelle levering (extern vervoersbedrijf) dus hebben we het hogere bedrag betaald. Na een paar weken is het teveel betaalde bedrag netjes teruggestort op onze rekening.

Enorme keuze. We hadden via kieskeurig iets uitgezocht dat in de gewone winkel bij ons niet te leveren was, maar hier gewoon te koop voor een mooi prijsje.

Goede en snelle service! Verloop van bestelling en levering wordt via diverse mailtjes keurig doorgegeven.

Zeer klantvriendelijke winkel!

Lodewijker 15-05-2013

Overzichtelijke en duidelijke website met prima uitleg

Uitstekend, komen de afspraken perfect na

Ik zou het iedereen aanbevelen, niet alleen de lage prijzen maar ook de snelle, en goede levering. Perfect volgens afspraak.

vergelijkbare lage prijs, snelle levering, en ook belangrijk dat je kunt pinnen bij aflevering, dus niet vooruit betalen.

rickvh 15-05-2013

Afgelopen week een vriezer bij de firma Bemmel & Kroon besteld, het product werd netjes op de afgesproken dag geleverd maar bleek toch wat kleiner te zijn dan we verwacht hadden. Na wat telefoontjes heen en weer hebben we het product laten vervangen door een iets groter model. Deze zal binnenkort aankomen maar gezien de verdere service heb ik het volste vertrouwen dat dit goed gaat komen. Uitstekende service en snelle levering!

Jos Knols 13-05-2013

Prima prijsgarantie; nadat ik had aangegeven dat ik het artikel in België voor 60 euro minder kon krijgen, deden ze binnen een half uur een concurrerend aanbod!Snelle levering, goede informatievoorziening; kortom, een aanrader!

Manimani 11-05-2013

Prachtige winkel, ruim keus, keurige en snelle levering en vakkundige plaatsing van het apparaat. Voor mij alleen nog maar Bemmel & Kroon !

MarcelAmRo 11-05-2013

De aller goedkoopste. Leverde precies op de dag dat ik wilde (kon dit aangeven). Brachten gratis naar derde etage en zetten hem neer waar hij moest zijn in huis.

Wilheimina 10-05-2013

Als alleenstaande vrouw moest ik een inbouw koel/vriezer uitzoeken, het bestaande apparaat was niet meer leverbaar. Bij het zoeken op het net bleek telkens dat het oude paraat zelfuitgebouwd moest worden ook bij installatie door leverancier.
Op naar Bemmel en kroon. Die hebben keurig uitgezocht wat voor model goed zou passen. Bij levering hoefde de oude kast niet zelf uitgebouwd worden. Keurig op tijd geleverd, paste uitstekend en beter en netter geïnstalleerd dan voorheen. Communicatie over levering enz. Een dikke 10!
Wil.

Carla in t Veen 10-05-2013

Zeer klantvriendelijk geholpen in de winkel.
Prima afspraak qua levering.
Nette installateur, keurig op tijd. Zeer zorgvuldige installatie.
Betaling bij aflevering.

demannot 10-05-2013

Een perfecte samenwerking tussen winkel en client,
wat betreft aflevering
Vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Aanvulling:
correcte duidelijke uitleg over de producten (koelvries-combinatie +magnetron) op doelgerichte (tecnische) vragen.
punctuele nakomen van beloofde e-mail , tijd aankondiging bezorging, extra dienstverlening bij plaatsing en meenemen
van oude goederen.

cdhuisman 09-05-2013

De prijs van de droger was marktconform maar daar bovenop nog eens 5 jaar garante en full service aflevering.
Artikel zondag besteld, dinsdag al in huis. In het gehele proces netjes emailbevestigingen gekregen.
Petje af ook voor hun logistieke partner Fliege. Je kon de bestelling goed volgen, van te voren werd je even gebeld en zeer vriendelijke bezorgers. Bij een volgende bestelling, ga ik eerst bij van Bemmel en Kroon kijken.

Janil 08-05-2013

Bemmel verdient inderdaad zijn kroontje: zeer goede website, supersnelle levering & correcte prijszetting. Perfect!