Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michiel 15-02-2019

Na wat zoekwerk op internet naar een geschikte wasmachine kwamen we uit bij Bemmel en Kroon. Goede prijs, duidelijke website en fysieke winkels om de spullen te bekijken. Na de aanschaf was er duidelijke communicatie over de levering. De wasmachine is keurig geleverd, 2 verdiepingen omhoog getild en aangesloten.

Fam Hulleman 14-02-2019

je wordt hier prettig geholpen door personeel met kennis van zaken. 4 jaar geleden ook wasmachine en droger hier gekocht. Daarom weer naar Bemmel en Kroon

Pamela 14-02-2019

Bemmel en Kroon houd je duidelijk via mail op de hoogte wanneer er geleverd wordt. Tevens bellen zij 30 minuten van te voren dat zij onderweg zijn. Heldere communicatie! Snelle levering

Aartjan 14-02-2019

Overzichtelijke en duidelijke webshop. Ik heb voor deze winkel gekozen omdat de reviews goed zijn.
De koelkast die ik om 20:00 uur besteld had, werd de volgende dag om 10:40 uur afgeleverd.
De bezorgservice heeft een half uur van tevoren gebeld om het bezorg tijdstip door te geven. De bezorgers waren vriendelijk.
In totaal een hele goede ervaring met deze winkel.

Wilma Veldhoven 14-02-2019

Hele toegankelijke website. Duidelijk en makkelijk om de de bestelling te plaatsen.
Zeer goede service en duidelijke communicatie.
Ook heel prettig dat de chauffeur een kwartiertje van te voren belt om te zeggen dat ze er aan komen.
En niet geheel onbelangrijk; de voordeligste prijs!

fred 14-02-2019

super goed geregeld en perfect volgens de afspraak geleverd . De mensen aan de telefoon zijn echt bijzonder vriendelijk en heel behulpzaam kortom een dikke 10

Art 14-02-2019

Altijd de laagste prijs, ook als je in de winkel het product bekijken en bestellen. Maandag besteld en vandaag al ingebouwd. Top service!

Harm 14-02-2019

Miele stofzuiger Compact C1 Youngstyle besteld en ontvangen, had gehoopt op het oude model met 1200Watt zoals in advertentie stond, maar waarschijnlijk niet voorradig meer (mag niet meer van de EU), dus de 890 Watt zuiger ontvangen (voor een voordeel prijsje). Ook deze zuigt fantastisch, lekker klein en handig apparaat. Geleverd binnen 6 dagen.

bompa 7854 14-02-2019

hele overzichtelijke site met heel wat kortingen op vele toestellen ,bestelling verliep vlotjes en levering zoals het hoort op tijd en op voorhand bericht gekregen en bij levering oud toestel meegenomen aanbeveling voor op deze site te kopen ook zeer behulpzaam aan telefoon.

Marcel 14-02-2019

Condensdroger Beko DCU7230BX zaterdags besteld in de winkel, woensdags op verzoek geleverd, droger aangesloten en oude afgevoerd. Medewerkers van Bemmel&Kroon hebben dit vlekkeloos uitgevoerd. Toppers!

Klaus Mullendorff 14-02-2019

Ordernr. 406174
Ik heb een LG 43UK6470PL gekocht .Was de beste prijs. Onder 400€. De communicatie een de afhandeling was perfect.
13.2.2019 bestelt een de nexte dag om 8:30 geleverd

De Transporteur had mij altijd per e-mail een sms op de hoogte gehaald

Ik ben met de service een de tv totaal tevreden .
Bemmel&Kroon is een echte aanrader .

Paul 14-02-2019

Goede ervaring met Bemmel en Kroon. De webshop is overzichtelijk en werkt prima. Communicatie is erg goed. Snelle levering. Ook voor en tijdens de traject van de bezorger en de bezorging zelf is de communicatie goed. Door eerdere ervaring weten we dat de service achteraf ook erg adequaat is. Met dit alles leveren ze ook nog eens tegen een zeer scherpe prijs(ook niet geheel onbelangrijk). Al met al kan ik Bemmel en Kroon van harte aanbevelen!

Janny postema 13-02-2019

super vriendelijk personeel ... denken met je mee ... en ruime keuze .... zeer overzichtelijk .

yuk 13-02-2019

Goede service, betrouwbaar. ze reageren snel en netjes op je vragen. Levering prima op tijd zoals aangegeven. Goede communicatie omtrent de levering hoe en wanneer. Enkel cashback systeem werkt niet in Belgie, enkel in Nederland (zie kleine lettertjes)

Mickey 13-02-2019

Inmiddels een oven, koelkast en vaatwasser laten inbouwen door Bemmel en Kroon. Perfecte service. Nu de wasmachine die ik wilde en weer goedkoop en perfect geïnstalleerd. Gewoon top!

Bakker 13-02-2019

Otte afhandeling, zeer vriendelijke bezorgers, good track &tracé systeem, bijna alles tot volle tevredenheid behalve dan dat de wasmachine niet waterpas was geplaatst waardoor deze na het proefdraaien over de vloer had gedanst. Wellicht een aandachtspuntje!

Henk de zoete 13-02-2019

vriendelijke verkoop, duidelijke uitleg, ondanks de drukte toch een snelle levering.
Installatie van het gekocht is op professionele wijze en snel gebeurt, waarna ook weer een duidelijke uitleg volgde.

Ron Dijkshoorn 13-02-2019

Echt top. Nog nooit zo snel van een bedrijf antwoord gehad op de vraag om een offerte, En dat op zondagavond! Ook de prijs was prima en snelle afhandeling. Beter kan bijna niet!

LAGAE D. 13-02-2019

Nog nooit zo een correcte levering gekregen. Op het vermeldde tijdstip zoals vooraf gemeld en met een vriendelijke afhandeling.
Toestel in perfecte staat en voordeliger dan bij Bemmel en Kroon bestaat helemaal niet.

Violet 13-02-2019

Ik kon precies kiezen wanneer de bestelling er zou zijn, zonder gedoe, netjes volgens afspraak geleverd. De bezorger was keurig en vriendelijk!

Rob van der Linden 13-02-2019

Bij mij moesten 3 keukenmachines worden opgehaald, geleverd en geïnstalleerd worden met ordernummer CRQ740367. Afgelopen dinsdag is dit gebeurd. Ik kan zeggen dat alle oude machines netjes zijn gedemonteerd, opgehaald en weggebracht en dat de nieuwe machines netjes zijn gebracht en geïnstalleerd. Installatie gebeurde door derden en dit was allemaal netjes op elkaar afgestemd.
Tevens kreeg ik nog netjes uitleg over de machines. Kortom mijn complimenten!

Thierry Van Waeyenberghe 13-02-2019

Zeer goede prijs & supersnelle levering !!!
Gisteren om 21uur besteld , vandaag om 13 uur gratis geleverd in België !!!
Super snelle klantendienst , Een vraag via mail is na 1minuut al beantwoord !!!
TOP TOP TOP en nog eens TOP , tot de volgende bestelling !!!

Jacques 13-02-2019

Prijs Qauliteit een aanrader, snelle service, goed ingepakt, intact aangekomen, snel te plaatsen, tip ; hoe vaster je deze plaatst hoe beter de geluidsdemping. Zeer tevreden.

Lucien 13-02-2019

Snelle service. Professioneel, vriendelijk personeel die weet waar ze het over hebben. Ook wordt informatie gegeven over de installatie en tips over verbetering van de huidige keuken set-up. Een absolute aanrader.

Fam. Nicodem 13-02-2019

Uitgebreid assortiment A-merken, deskundig advies in (ordelijke) winkel, interessante prijs en supersnelle levering en installatie.

Rijck Rani van de Kuil 13-02-2019

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de uitgebreide keuze mogelijkheden. In de shop kun je de producten nader beschouwen en met elkaar vergelijken. De site is overzichtelijk en geeft goede informatie. De medewerkers/verkopers zijn deskundig en geven bruikbare adviezen. Aflevering van apparatuur en nazorg zijn goed geregeld. De plaatsing van apparatuur vindt op professionele wijze plaats.

Rijck Rani van de Kuil 13-02-2019

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de uitgebreide keuze mogelijkheden. De site is bijzonder gebruiksvriendelijk. In de shop kun je de producten nader beschouwen en met elkaar vergelijken. De medewerkers/verkopers zijn deskundig en geven bruikbare adviezen. Aflevering van apparatuur en nazorg zijn goed geregeld. De plaatsing van apparatuur vindt op professionele wijze plaats.

Rijck Rani van de Kuil 13-02-2019

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de uitgebreide keuze mogelijkheden. In de shop kun je de producten nader beschouwen en met elkaar vergelijken. De medewerkers/verkopers zijn deskundig en geven bruikbare adviezen. Aflevering van apparatuur en nazorg zijn goed geregeld. De plaatsing van apparatuur vindt op professionele wijze plaats.

Ellen1964 13-02-2019

Op internet hadden we al een nieuwe wasmachine en droger van Siemens uitgezocht na grondig onderzoek via internet. Gebeld met het filiaal of de machines in de winkel stonden. Meneer Theo van Bemmel stond mij ter woord en gaf aan dat als we beiden apparaten in 1 keer kochten, een combinatiekorting mogelijk was. De volgende dag naar de winkel in Zoeterwoude getogen; Mooie winkel en meneer van Bemmel hielp ons. Hij wist nog precies om welke apparaten het ging en dat hij een korting had toegezegd. De machines bekeken en uitgelegd door meneer van Bemmel.
De koop was snel rond. Op maandag zoude de machines geleverd worden tussen 10.30-13-30 uur. Kwart over tien kreeg ik een belletje dat ze onderweg waren. Binnen een kwartier stonden ze voor de deur. En ongelooflijk; binnen nog geen 20 minuten stonden de oude machines buiten op straat en de nieuwe aangesloten op de tweede verdieping! TOP! Wat een service!

Marianne 13-02-2019

Prima geholpen en mooie vaatwasser gekocht.
Ook heeft het installatiebureau vaatwasser snel en vakkundig geplaatst.
Ben ervoor om altijd in een winkel te kopen en niet via internet.

Jeroen 13-02-2019

Prima geholpen klant vriendelijk . Mooie winkel met ruime keuze uit meerdere niveau apparatuur

Arie 12-02-2019

Deskundig,en zeer gemotiveerd personeel. En productkennis is belangrijk wat overigens niet meevalt bij een dergelijke sortering, maar de vriendelijke meneer die mij hielp was goed op de hoogte.

P.P.Jerphanion 12-02-2019

Ik zag de koelkast voor 545,00 euro staan en bij nog 2 andere zaken.
Wel spijt dat ik hem bij Bemmel en Kroon heb besteld, bezorgers waren niet vriendelijk, ramde mijn kapstok nog, wel weer op de muur geschroefd, maar toch beschadigd, was wel een van de kringloop dus niet zo erg.
Vroegen of ze de koelkast moesten uitpakken, ik zei Laat maar, zijn toen weggegaan.
Ik had het karton er afgehaald, zag dat de koelkast op piepschuim stond, ik dacht dat ga ik er nooit afkrijgen, gelukkig was mijn zoon die dag vrij en is gekomen om hem te plaatsen en waterpas te zetten, dus voor mij geen Bemmel en Kroon meer.

Lotte 12-02-2019

Goed geholpen in de winkel bij het uitkiezen van onze wasmachine en droger. Alle Lof voor Meneer .... die ons goed heeft geïnformeerd!!
Ook was een afspraak maken voor de levering erg eenvoudig. De mannen die het kwamen bezorgen waren super netjes en belde ook nog eens 30min van te voren toen zij er aan kwamen, ideaal want zo hoef je niet de hele dag te zitten wachten!
(Respect voor de mannen die onze wasmachine en droger helemaal naar zolder hebben getild!)

Cleo 12-02-2019

Top winkel , super snel geleverd en fijne bezorgers en ook nog eens gratis bezorgt , deze week 2 wasmachines gekocht helemaal blij !

Emiel 12-02-2019

Allereerst duidelijke omschrijving m.b.t.. het product. Je weet wat je koopt! Eenmaal in de winkelmand heel eenvoudig tot het betalen toe. Ook prettig om te weten hoe laat de chauffeur komt om het product af te leveren. Alles gaat zoals je zelf gewenst zou hebben helemaal goed!

Birgit de Boer-Ceh 12-02-2019

Het begint met een prima website: duidelijk, overzichtelijk, prettig om te gebruiken.
De medewerker aan de telefoon was correct, vriendelijk en behulpzaam (zoals het bij alle bedrijven zou moeten zijn).
Bij een ander bedrijf hadden wij de Siemens inbouw vaatwasser voor minder kunnen aanschaffen, maar wij wisten door eerdere ervaringen, dat Bemmel & Kroon betrouwbaar is.
Wij kunnen Bemmel & Kroon aanraden!
- goede service
- vriendelijk en adequate medewerkers
- correcte en snelle levering

JRJE 11-02-2019

Het bestelde product was niet meer leverbaar, vandaar geen 10... maar in ruil daarvoor kreeg ik voor hetzelfde bedrag een nieuwer duurder model aangeboden! Snel en netjes geleverd. Top service

Mat 11-02-2019

De bestelde vaatwasser was niet meer op voorraad. We kregen als alternatief het nieuwere en duurdere type vaatwasser, zonder bijbetaling. Dat is nog eens service. Oh ja ze namen ook de oude vaatwasser mee.

Hans 11-02-2019

We hebben vaker bij Bemmel en Kroon gekocht. Prettig is dat ze ook winkels hebben waar we prima zijn geadviseerd. prijstechnisch de laagste. Erg goede service en snelle levering.

Johan 11-02-2019

Alles is prima geregeld, scherpe prijs en netjes op tijd afgeleverd. Zijn zeer tevreden met deze aankoop.

Seelen 11-02-2019

Zeer goedkoop alleen jammer dat er op de site niet bij staat bij welk filiaal het product evt op voorraad is. Had weer een ritje gescheeld. Snelle levering netjes met een track en trace nummer.

Erik 11-02-2019

Wij wilden voor ons nieuwbouwhuis een keuken kopen bij een zaak die goede reviews had en die niet werkt met stuntprijzen waar je direct over moet beslissen, maar direct duidelijkheid geeft over een reële prijs, waar je rustig over kunt nadenken en kunt vergelijken met andere aanbieders. We hebben enkele keukenzaken bezocht die aan die criteria voldoen en daarbij kwam Bemmel en Kroon er het beste uit: goede voorlichting en advies, goed en flexibel inspelen op onze wensen, geen valse verwachtingen wekken, direct de benodigde informatie leveren, afspraken nakomen. Daar hebben wij dus onze keuken gekocht (ordernr. ZTW529984). Voor het traject tot de beslissing om de keuken te kopen hebben we niets dan lof.
Een volledige keuken met apparatuur is een complex product. Bij een nieuwbouwhuis ligt er nogal wat tijd tussen de koop en de uiteindelijke levering (bij ons meer dan een jaar). Als de plaatsing van de keuken eraan komt, moet je zelf wel goed opletten dat alles in de definitieve lijsten en tekeningen klopt. Sommige nummers zijn veranderd, maar er bleken toen ook enkele vergissingen in geslopen te zijn, die we tijdig hebben kunnen corrigeren. Bemmel en Kroon had in dat stadium daar wel wat meer aandacht aan mogen schenken.
We hebben de keuken en de apparatuur inmiddels enige tijd in gebruik. Het ziet er heel goed uit en over het algemeen doet alles het prima. Een enkel klein dingetje dat bijgesteld moest is vlot door de service van Bemmel en Kroon verholpen.
Wel hadden we een serieus probleem met de inductieplaat van Siemens. De serviceafdeling van Bemmel en Kroon nam dat eigenlijk niet serieus en stuurde ons door naar de technische dienst van Siemens, die ontkende dat er iets mis was en er niets aan wilde doen. Wij hadden ons eigenlijk al bij de situatie neergelegd, maar toen we voor iets anders nog eens bij het Inspiratiehuis van Siemens waren, kwam deze teleurstellende ervaring ter sprake met een (niet-technische) medewerker. Zij vond dat zoiets niet zou moeten kunnen. Door haar tussenkomst is de inductieplaat toen vervangen door een andere die het wel prima doet! Wij vinden dat hier in feite is geprobeerd een technisch niet-deskundige de klant met een kluitje in het riet te sturen. We hadden verwacht dat Bemmel en Kroon de zaak serieuzer bij Siemens had aangekaart, zodat de uiteindelijk gevonden toevallige oplossing direct was aangeboden.

Bart 11-02-2019

Ik koos voor B&K omdat mijn gewenste koelkast hier 27 euro goedkoper was (372 vs 399) en de winkel goed aangeschreven stond bij kieskeurig (en ik neig ernaar langlopende familiebedrijven te vertrouwen).
De informatie op de website was zeer volledig, de levering was makkelijk (indien gewenst al de volgende dag) te regelen en verliep keurig via Dynalogic. Ruim voldoende informatie over levertijden en een haf uur voor aflevering krijg je nog even een smsje. Alles werd afgeleverd zoals beloofd en werkt prima.

Sophie 11-02-2019

Uitstekend geholpen in de winkel en op de afgesproken tijden werden de producten thuisbezorgd.
Erg prettig dat er ook een fysieke winkel is.
Aardige verkoper die duidelijke uitleg gaf over de producten. Hele fijne ervaring.

JC 11-02-2019

Gisteren eind van de middag (zondag) gaf mijn oude wasmachine er de brui aan. Vanmorgen (maandag) om 9.00 uur werd de bestelde, nieuwe wasmachine door twee vriendelijke heren geïnstalleerd en in werking gesteld. Sneller kan het niet! Een geweldige service.

SRob Sanders 11-02-2019

In de zaak heerste rust, ik werd direct geholpen en naar de betreffende deskundige gebracht. Deze persoon wist alles af van het product waarvoor ik kwam. Goede uitleg. De afspraak voor levering werd stipt nagekomen. Kortom: een prima ervaring. Maar dat had ik al eerder ondervonden.

Walter 11-02-2019

Deze keer naar Bemmel en Kroon geweest voor een diepvriezer, zoals ik gewend ben binnen een aantal minuten klaar. Dag later is de diepvriezer al binnen, keurig netjes uitgepakt en geïnstalleerd.

Jolanda 11-02-2019

Na bestelling, al vrij snel bericht wanneer de bestelling geleverd werd. De volgende dag netjes gebeld hoelaat ze kwamen. Tijdens levering alles netjes geplaatst en aangesloten.
Zou zeker weer wat bestellen

R.Schulze 11-02-2019

Op 5 februari 2019 via de website een fornuis besteld, waarvan de leveringstermijn enkele dagen zou duren wegens het niet op voorraad zijn. Na een week stilte maar eens navraag gedaan: de leveringstermijn blijkt nu geen enkele dagen, maar enkele weken te zijn ( levering na 18 februari) . Misschien is het aan te bevelen om de website en ook de tekst van de orderbevestiging aan te passen naar de realiteit. Dit voorkomt enige teleurstelling en kan wellicht bepalend werken voor de keuze voor een ander bedrijf........ Jammer, geen beste beurt....