Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

BKI732156 02-01-2019

Ik heb voor jullie gekozen omdat jullie waar maken wat je beloofd. Andere concurrent beloofd voor een bepaalde tijd besteld de andere dag bezorgd maar komen dat niet na. Jullie wel, echt top!!

Alain Buyens 02-01-2019

Echt een superservice, correcte info, alles is snel en vlekkeloos verlopen, TOP!!

Siena79 02-01-2019

Gekeken via kieskeurig voor een wasmachine. Hier zag ik dat bemmel en kroon er tussen stond. Gebeld en gevraagd voor advies. Ze deden dit en adviseerde mij een andere wasmachine. Ben helemaal tevreden mee en voldoet zeker aan waar ik om had gevraagd. Ook zeer vriendelijk en snelle levering. Ook de mensen die de wasmachine kwamen brengen waren erg vriendelijk en behulpzaam. Brachten de wasmachine naar 1ste verdieping en installeerde alles keurig en netjes. Echt een topwinkel.

B en L 02-01-2019

Prettig geholpen door deskundig en meedenkend personeel. Wilden niet gelijk het duurste van het duurste aansmeren. Kort voor Kerst begaven combi-oven/magnetron en inductieplaat het. We hadden er niet op gerekend, maar voor de feestdagen stonden er nieuwe apparaten in de keuken. Keurige bezorging en accurate installatie. Alles werkt prima, dus wij blij.

Marja Dings 02-01-2019

Bemmel en Kroon hebben een goede duidelijke website, een goede prijs en voldoende keuze. Een snelle levering met goede afspraak over tijd.

Sibel 02-01-2019

Ik heb de koelkast besteld op de zatardag 29 December 2018 besteld, 2 januari in huis.
Sneller kon het niet. Ze belden mij 11:45 op en 12uur stonden ze voor de deur.
Ik heb de koelkast nog niet geplaats, zodra het ook nog goed werkt dan zak ik dit hier ook noteren.
Ik heb ze geen 10 gegeven. Ruimte voor verbetering ;-)

Erik van Uijtert 02-01-2019

Wasmachine & droger besteld. Gevraagde wasmachine, was niet leverbaar, ze leveren een wasmachine die vergelijkbaar is maar wel bijna 300,- duurder is voor dezelfde prijs... wat een service!

Ray 02-01-2019

Ik kan Bemmel en Kroon niet aanbevelen. Heb in de winkel (Forepark) een inductieplaat en oven besteld. Bestelproces ging niet soepel. Slechte informatie, niet reageren, niet terugbellen. Na 3 keer bellen werd bestelling pas goed verwerkt. Maar een schatting van kosten over eventuele meerwerk kwam niet, zelfs niet na het op verzoek sturen van foto's.
Betalen in de winkel met creditcard zou geen probleem zijn was me verteld, maar uiteindelijk blijkt deze winkel alleen Visa te accepteren..dat was niet verteld (Ik heb mastercard). Nadat ik telefonisch mijn ongenoegen had geuit over het hele proces werd ik zeer onbeschoft te woord gestaan.
Inmiddels was er wel een afspraak gemaakt voor levering en plaatsen. Dit heb ik wel door laten gaan. De firma Ajtec die dit uitvoert heb ik zelf gebeld en ik heb daar alles mee doorgenomen. Dit ging erg prettig. Ook het verwijderen van de oude apparatuur en plaatsen van de nieuwe was een goede ervaring. Monteur met duidelijk veel ervaring, werkte netjes en legde alles goed uit.
Voor de firma Ajtec dus alle lof, maar Bemmel en Kroon ziet mij nooit meer terug!

Jan Wouters 02-01-2019

Dit was al de 2e keer dat wij zaken deden met Bemmel & Kroon. Ook nu meerdere leveranciers kritisch vergeleken. Vanwege eerdere contacten, prijzen, super service en snelle levering, zijn wij ook nu weer met Bemmel & Kroon in zee gegaan. Ondanks de drukte tijdens de kerstperiode, had men alle tijd voor ons. De diepvriezer die wij uitgezocht hadden was leverbaar, maar Bemmel & Kroon adviseerde ons een betere / duurdere voor dezelfde prijs. En daar kregen we ook nog een fikse korting op. En! de volgende dag in huis. Kortom TOP! De volgende keer weer.

Francine 02-01-2019

Al meerdere malen hier iets besteld. Voldoende keus en scherp geprijsd. De levering is ook prima! Ook als er problemen zijn worden die goed opgelost en snel. Voor mij geen andere winkel.

Sander 02-01-2019

Goede service. Wasmachine afgeleverd maar paste niet door trapgat. Na verwijderen trapleuning kwamen ze gewoon twee dagen later terug en alsnog naar de 2e verdieping getild. Top service.

J 02-01-2019

Goede service snelle levering goed apparaat zou zeker aanbevelen mooie prijzen niet al te duur ook

J.M.Vis 01-01-2019

Vriendelijk geholpen, verkoper dhr. xxxx wist van alles te vertellen over de nieuwe Miele wasmachine die wij kochten.
Goede tip over poeder te gebruiken ipv vloeibaar wasmiddel.

Jacobs 01-01-2019

laat op avond besteld en toch volgende dag geleverd. netjes verpakking meegenomen. alles zoals afgesproken zonder enige vertraging

Huib 01-01-2019

Goede prijs en duidelijke uitleg op de website. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levertijd. Al met al tevreden over het aankoopproces.

Stephanie 01-01-2019

Mooie winkel, vriendelijk personeel , snelle nette bezorging. Ze hebben een ruim assortiment. Personeel neemt de tijd voor je en is erg vriendelijk. Ook de bezorgingdienst werkt netjes en laat op tijd weten wanneer ze langskomen. Kortom alles top

Frans Schoute 01-01-2019

Gewoon een superwebshop! Ze leverden zelfs op 31 december. Werd keurig op de hoogte gehouden dmv mail en sms. De vriezer werd precies op tijd geleverd door nette chauffeur en zijn collega.

Ron 01-01-2019

donderdag 27-12-2018 0m 21.50 gebeld goed met ons meegedacht en een mooie aanbieding gemaakt voor een wasmachine en warmtepomp droger beide van Bosch zijn zaterdag 29-12-2018 in de ochtend geleverd en geplaatst , wat een service "klasse".

Anja 31-12-2018

Goede service, komen hun woord na. Aardige en kundige bezorgers! Alles voldoet aan onze verwachtingen.

Heins 31-12-2018

Prima bedrijf, goede site en scherpe prijs. Zeer snel leveren. Administratieve ahandeling ok

J.Dieleman 31-12-2018

Goede service! Er was wat misgegaan met de betaling maar dit was na 1 telefoontje opgelost. Vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Met een kapotte wasmachine is dat wel zo Wijs zijn zeker tevreden!

Frits 31-12-2018

Na zorgvuldig vergelijken van prijzen bleek B&K bijna de goedkoopste maar wel de enige die 5 jaar garantie geeft. Gisteren besteld, vandaag geleverd. Levertijd van online geheel te volgen en binnen 5 minuten nauwkeurig. Nette aflevering van de vriezer. Al eerder een koelkast bij B&K gekocht, erg tevreden over de service.

Jan Kemper 31-12-2018

Goede bediening, het was er druk eind van het jaar. MAAR vriendelijk personeel en vlotte bediening en snel bezorgt.

Math. 31-12-2018

Duidelijke internetpagina, snelle afwikkeling en levering. TOP. Ook levering via Dynalogic is super.

Reinco 31-12-2018

Had me eerst georiënteerd via internet want mijn oude apparatuur heb ik al weer 15 jaar terug aangeschaft. Ben toen een aantal winkels langs gegaan w.o. Bemmel&Kroon. keurige nette winkel in Cruquius. Verkoper die verstand van zaken had en goede adviezen gaf. Stak met kop en schouders boven andere winkels uit. En de prijzen waren gewoon internetprijzen!! en bij problemen Zeer tevreden.

M.Marijnissen 31-12-2018

Ze hebben een duidelijk website dus makkelijk om te zoeken en te kopen.
En dan de snelheid waarmee het bezorgd word zo fijn.
Vriendelijke bezorgers en heerlijk vanavond niet meer met de hand afwassen.
Goede service duidelijk wanneer hij gebracht werd en 20 min van te voren nog een tel.
GEWELDIG
Goede jaarwisseling.

Simone 31-12-2018

Vandaag droger bezorgd! Super service van de bezorgers en zeer vriendelijk. Top bedankt!!
Nu hoop wasjes drogen. #vasteklant

Ruud S. 31-12-2018

Goedkoop, snelle levering, oude apparaat mee retour. Kortom zeer tevreden met de service.

A.Spruijt 31-12-2018

Ik was op zoek naar een degelijke, geluidsarme stofzuiger die bovendien ook nog een lang snoer moest hebben tegen een redelijke prijs! Het is de Bosch 8522 geworden. Die heb ik gevonden bij Bemmel en Kroon. Echt topservice! In het weekend 29/12 besteld en de aflevering was al op 31/12. Zeer goed op de hoogte gehouden waar de levering zich bevond en keurig geleverd! Echt een tien! Bedankt voor jullie fijne en snelle service tijdens de drukke feestdagen!

Mark 31-12-2018

Eerder een wasdroger besteld, met goede ervaring. Nu een vaatwasser. Snelle levering (volgende dag in huis) en goede service. Zijn zelfs nog teruggekomen om oude apparaat op te halen.

Frank Fijma 30-12-2018

Scherpe prijs. Ondanks bestelling tijdens de feestdagen zeer snel geleverd volgens afspraak.
Prima service bij plaatsing en afvoeren oude wasmachine.

Ria van Kempen 30-12-2018

Goede uitleg over het apparaat en goede communicatie over de levering. Alles duidelijk en prima geregeld. Goede service.

Lelypit 30-12-2018

De laagste prijs, supersnelle bezorging (21:50 besteld en 13:00 in huis) en een mooi product. Niets te wensen over.

Piet 30-12-2018

Onze oude Miele wasmachine ging met pensioen hij begon gebreken te krijgen en hij had ze best gedaan.
Na veel vergelijkingen is het toch weer een Miele wasmachine geworden.
Voordat ik bij Bemmel & Kroon ging bestellen heb ik de reviews doorgelezen, zoals gewoonlijk de pro's en de com's.
Contact gehad met de verkoop (.....) afspraken gemaakt aangaande aflevering/garantie en gebreken, afspraken laten bevestigen per Email. Het contact was aangenaam,
duidelijk en snelle reactie.
Ik moet zeggen gezien de reacties ben ik heel tevreden over Bemmel&Kroon.
Als tip zijnde maak een vragenlijst, maak duidelijke afspraken en laat deze bevestigen.
Het kost u even tijd, maar die haalt u op het einde weer terug

Frans 30-12-2018

Ik heb een inductie kookplaat besteld en ditis prima verzorgt en keurig afgeleverd volgens afspraak

Eric 30-12-2018

Heel tevreden vrijdag wasmachine besteld zaterdag zoals beloofd bij mij thuis afgeleverd .Zeer teveden klant !

Leon van meer 30-12-2018

We wisten wat we wilden bestellen en kon volgende dag al geleverd worden. Bezorg track en tracé is echt nauwkeurig en goed. Super goede service van de monteurs

Michel 30-12-2018

Wat een super organisatie wat een gave logistieke actie. Hier een wasmachine en droger besteld met order BKI731269 op een vrijdagavond. De volgende dag op zaterdag geleverd netjes aangesloten en al. Rommel mee hopla.
Het gaat eigenlijk zo snel dat je de naam van de firma al weer bijna vergeten was.
Bemmel en kroon niet alleen een goede prijs maar ook een supersnelle levering. Dank ook aan dynalogic.

Vincent 29-12-2018

Zeer snelle levering van wasmachine (s'avonds besteld , volgende ochtend geleverd), ook eenvoudig dat bij de aflevering betaald kan worden.

Vincent 29-12-2018

Coby Ringelberg 29-12-2018

Op zoek naar een Bosch wasmachine voor mijn dochter kwam ik via kieskeurig op de site van Bemmel en Kroon. Alle apparaten werden heel goed beschreven en ik kon ze met elkaar vergelijken. Gekozen voor een wasmachine waarop ook nog eens 35 euro oudejaarskorting werd gegeven! De bestelling was overzichtelijk en gemakkelijk. De wasmachine zou de volgende dag geleverd worden door vervoersbedrijf Dynalogic. Om 8.00 uur 's morgens al een smsje wanneer de levering zou plaatsvinden. Ruim vòòr de aangegeven tijd werd de machine keurig bezorgd. Petje af voor deze twee bedrijven.

Jacqie 29-12-2018

Bemmel en Kroon hebben mij goed geholpen met het uitzoeken van een koelkast, afzuigkap en vaatwasser. Vooral omdat de koelkast van een ouderwetse maat moest zijn. De inbouw heb ik als prettig ervaren. De person die kwam was heel aardig en is direct aan het werk gegaan en heeft alles heel mooi geplaatst.

Kimberly 29-12-2018

Wasmachine Bosch WAB28160NL:
Ik ben zeer tevreden. De wasmachine geeft netjes de tijd aan hoelang een was duurt, een korte/snele was is zelfs ook mogelijk. Het maakt licht was geluid tijdens het wassen en als het klaar is piept de wasmachine drie keer en is daarna even stil. Na enkele minuten piept de wasmachine weer om te melden dat het klaar is. Het piep geluid is geen hinderlijk geluid.

Service/bezorgen:
Ik heb de wasmachine besteld (ordernummer BKI730426) en aangegeven welke dag ik het bezorgd wilde hebben. Dit is keurig op tijd bezorgd. Mijn oude wasmachine is meteen meegenomen. De bezorger heeft netjes 20min van te voren gebeld om te laten weten dat hij er aan komt.

Peter 29-12-2018

Afgelopen maandag een AEG inbouw koel vriescombinatie gekocht via de gebruikersvriendelijke website. Ordernummer BKI730267. Deze is keurig bevestigd en en zoals afgesproken, mooi op tijd geleverd ,gisteren 28 december. We werden perfect op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.
Al met al zijn wij zeer tevreden met de service van Bemmel en Kroon en ook met de koelkast die weer goed werkend in onze keuken staat. Hetgeen toch wel heel fijn is met deze feestdagen.!!!

Loes 29-12-2018

Super snelle levering. Gisteren besteld om 20.30 uur, vandaag om 14 uur in huis. Nette bezorgers. Bezorging is online te volgen wanneer er wordt bezorgd, hoeveel bestelling nog afgeleverd moeten worden voordat ze bij ons waren. Hierdoor konden we onze dag verder goed plannen. Ook onze oude machine meegenomen. TOP!

Annet 29-12-2018

Alles is in orde, vanaf de informatie op internet tot en met de bezorging aan huis. Ook de tussentijdse communicatie was perfect.

Gerda 29-12-2018

Goede service en netjes op tijd afgeleverd. Ook een lage prijs vergeleken met anderen

Hans 29-12-2018

Mooie koel-vries combinatie van Samsung . Snelle levering ,zeer tevreden .

Rosina 29-12-2018

Snelle levering. Hele goede track and trace erg duidelijk om je pakket zo te volgen. Vriendelijke bezorgers en stipt op tijd. Ik raad dit zeer aan.

Henk hop 29-12-2018

Ik heb een fornuis van boretti besteld en het was er met 2 dagen en een top prijs gr henk