Deze score is berekend op basis van 3334 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Annie 03-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke webshop en bestelprocedure. Niet nodig om account aan te maken.

Goede, snelle service. Snel bezorgd, geen extra bezorgkosten. Zelfs naar zolder gebracht en oude machine meegenomen! Voor kleine toeslag wordt de wasmachine ook aangesloten (en test gedraaid). Nadeel: 4,95 extra betalen omdat je bij aflevering wil pinnen ('pinkosten').

Uitgebreid assortiment, goed te vinden in de webshop. Concurrende prijzen.

Veel keuze en voorraad, snelle bezorging, concurrerende prijzen. Prima!

r. bosch 03-01-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Binnen 5 minuten goed advies en koop van een Samsung wasmachine gesloten

Voelde mij op mij gemak in deze winkel

Voldoende keus aan wasmachines

Overzichtelijk en goed bereikbaar en natuurlijk concurrerende prijzen

Bakkertje 03-01-2016 In de winkel gekocht
forepark

een 10 klinkt ongeloofwaardig ;) vandaar de 9 gemak... we liepen de winkel in, vertelden wat we wilden hebben. kregen gelijk iemand die alles wist te vertellen en binnen een kwartier overgegaan tot aankoop

alles ging goed en snel, uitgebreide uitleg, antwoorden op alle vragen

voor wat wij wilden voldoende keuze in verschillende prijsklasse

gewoon goed en betrouwbaar daarom is de keuze ook op Bemmel en Kroon gevallen

wij zijn superblij met onze aankoop

DB 03-01-2016 Via de website gekocht

Wij bestelden onze vaatwasser tussen kerst en oud en nieuw. De volgende dag werd hij bezorgd. De bezorgers waren erg helpend

Prima service, prima produkt

Jelle 02-01-2016 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk

Kan bij de order een specifieke afleveringsdatum aangeven.

Ruime keuze

Positieve ervaring

Martijn 02-01-2016 Via de website gekocht

Het bestellen van de koelvriescombinatie bij Bemmel&Kroon verloopt erg eenvoudig. Ook is het prettig dat je kan pinnen bij de bezorging, zodat je pas betaald hebt als alles helemaal in orde is.

De service is uitstekend! De chauffeurs waren erg vriendelijk en plaatste de koelvriescombinatie naar wens.

Bemmel&Kroon heeft een ruim assortiment. Na een goede zoektocht via kieskeurig kwam ik ook voor onze koelvriescombinatie bij hun uit.

Na alle bovengenoemde pluspunten kan ik het iedereen zeker aanbevelen om hun witgoed bij Bemmel&Kroon te bestellen!

Snelle en goede bezorging van onze koelvries combinatie BKI509595, ondanks de feestdagen!! Vriendelijke en behulpzame chauffeurs. Kan Bemmel & Kroon zeker aanraden!

PvA 01-01-2016 Via de website gekocht

Ik kwam op mijn zoektocht naar een nieuwe (inbouw) koelkast via een prijsvergelijker op deze webshop uit. Deze is helder van opzet zonder "te veel" toeters en bellen, werkt erg eenvoudig en intuitief.

De zoek filters kunnen wellicht wat uitgebreider, de deurophanging zie je nu pas als je verder op het product inzoomt en dat maakt het zoeken wat minder makkelijk.

Het verdere bestel proces is, zoals dat hoort, prima in orde en mijn order (BKI510890) is de volgende dag netjes binnen het gestelde tijdvenster afgeleverd.

De aflevering is uitermate klantvriendelijk opgezet waarbij je op de dag van levering een tijdvenster krijgt van 4 uur en je via Track&Trace de route van de chauffeur kunt volgen zodat je niet de gehele dag thuis hoeft te blijven.

Ik heb de klantenservice (nog) niet nodig gehad dus daar kan ik geen beoordeling over geven.

In mijn geval kon ik een goede keuze maken in een uitgebreid assortiment inbouwkoelkasten.

Prijzen zijn tegenwoordig zo transparant dat een (web) winkel daar op prijs bijna geen verschil meer kan maken.

Dus zullen zij de nadruk moeten leggen op een gebruiksvriendelijke (web)winkel, een uitgebreid assortiment, uitstekende service en een goede aftersales om zo bestaande klanten aan zich te binden voor eventuele vervolg aankopen.

margreet 01-01-2016 Via de website gekocht

super levering, met "extra" optie werd zowel de wasmachine als droger twee trappen op gesjouwd en aangesloten. We hebben het gelijk in gebruik genomen en werkt perfect.

bij de droger hebben we achteraf en afvoerslang bijbesteld

irene 01-01-2016 Via de website gekocht

een klik, alles duidelijk

snel geleverd

uitgebreid

alles toppie !

Lobri34 01-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met product informatie

Klantenservice om advies gevraagd over type oven waar ik interesse in had. Snel, goed en duidelijk geholpen.

Nieuwe inbouw oven, ruime keuze in apparaten

Door eerder genoemde ervaring

KeesvL 01-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Levertijd zoals afgesproken.

Alles met de bestelleiing is netjes geregeld en volgens afspraak geleverd.

Lobri34 31-12-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site, maar ook telefonisch voor extra informatie heel snel contact en behulpzaam

prettig en goed telefonisch advies

uitgebreid assortiment, goed advies bij aankoop of alternatief

britsom 31-12-2015 Via de website gekocht

De goedkoopste ,heel gemakkelijk

Perfecte service 👍topper

Snel gevonden wat ik zocht

Frederike 31-12-2015 Via de website gekocht

Telefonisch ben ik erg vriendelijk en kundig geholpen met de juiste keuze voor een wasmachine. Bovendien werd ook meteen de bestelling zo gedaan.

meteen de volgende dag zonder fouten of gedoe de wasmachine in huis

Veel goede merken wasmachines in huis

Goedkoopste winkel, erg aardige en servicegerichte mensen

Nazan 31-12-2015 Via de website gekocht

Goede dienstverlening

Aan onze wensen tegemoet gekomen

ruim

Totaal geen klachten, uitstekende service en dienstverlening, gemakkelijk in het afhandelen

henk 31-12-2015 Via de website gekocht

eenvoudig via webshop shoppen en keuze maken. Je kunt hierbij de verschillende apparatuur vergelijken

Snel reactie op per mail gestelde vragen. Dit geldt ook voor telefonische bereikbaarheid.Je wordt snel, vakkundig en keurig te woord gestaan.

Voor het door mij gewenste apparatuur was voldoende keuze en alternatieven aanwezig.

Ruime keuze en voldoende informatie over specificaties zoals inbouwmaten zodat je vooraf goede afweging kunt maken.

TLips 31-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijk, goedkoop

Snel, besteld; correct gecommuniceerd over aflevering; voorbeeldig geïnstalleerd.

Pas twee bestellingen geplaatst

Niks mis mee.

Herik 31-12-2015 Via de website gekocht

Goede webshop, volledig en echt de goedkoopste.

Goede service ook door mogelijkheid zelf de afleverdag te kiezen

Hadden wat ik zocht

Goede service en goede levering alles volgens afspraak

Gezin van 5 31-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en makkelijke website

Service is Top! Via Internet besteld alles wordt meteen duidelijk en snel met mailverkeer afgehandeld. Transport/levering wordt je via SMS op de hoogtegehouden.

Hebben genoeg keuze gehad bij het uitzoeken naar een nieuwe wasmachine

Grote keuze wat witgoed betreft; snelle levering en en personeel wat levert zijn zeer professioneel. Ook heel prettig dat je door smsjes op de hoogte wordt gehouden wanneer ze het bestelde product komen afleveren

Saak 31-12-2015 Via de website gekocht

Wij hebben een wasdroger besteld maar kregen ineens een andere machine geleverd (een opvolger). Dit was in orderbevestiging aangegeven blijkbaar maar die hebben wij niet besteld. Ik vind dat dit op zijn minst doorgebeld moet worden. Wij stonden ineens voor een verrassing. Het is weliswaar een duurdere opvolger maar we kunnen er geen review van lezen en heeft toch andere dingen (zoals een dichte deur). Dit vind ik echt mindere service. Je kunt wel weer retourneren maar dit is toch weer een stap en bovendien wil je graag nu je machine hebben. Dit viel ons wel tegen.

oester5 31-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site en makkelijk proces

Apparaten goed geïnstalleerd en de oude meegenomen.

veel keuze en alle goede merken aanwezig.

Ingeborg 31-12-2015 Via de website gekocht

Online is het makkelijkst, goedkoopst en meest efficient!

Twee super enthousiaste mannen kwamen (woensdag 30 december 2015) met een big smile onze wasmachine afleveren. Binnen een mum van tijd stond deze p de 1e etage, gemonteerd en wel.
Service with a smile (kreet van Free Record Shop), maar zou bij de mannen van Bemmel en Kroon perfect passen. Dat zijn nu mannen die het werk met plezier uitvoeren, dat zie ik niet zo vaak. Dat doet mij wel besluiten om de volgende keer weer iets te bestellen bij Bemmel en Kroon :-)

Keus genoeg!

Nee, koop vaak spullen online bij Bemmel en Kroon. Ik had nog vragen over de factuur, en ben zelfs 2x teruggebeld. Service!!!

Erwin 31-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website , met heldere uitleg en gemakkelijke bediening

Goed omschreven service. Deze wordt ook zo nagekomen.

In een produktklasse zijn ruime keuzes, met een goede uitleg over het product.

Prima webwinkel. Ben zeer tevreden over het product en bezorging. Eventuele klachtenafhandeling kan ik niet beoordelen, omdat ik geen klacht had.

hcgiesbertz 30-12-2015 Via de website gekocht

Het product was snel en eenvoudig te vinden en het bestelproces zeer overzichtelijk en snel afgehandeld

Mijn artikel (nieuwe droger) was op voorraad en werd perfect afgeleverd, geinstalleerd (op wasmachine geplaatst) en oude werd netjes afgevoerd. Ook nog instructies en tips gekregen en eigenlijk nooit zo netjes iets afgeleverd gekregen!

Alles wat ik zocht prima voorhanden. Ik was op zoek naar de WTW87560NL, en automatisch werd mij de opvolger WTW87562NL uitgekozen en afgeleverd.

Snelle procedure en korte levertijd. Vooral de aflevering was perfect!

Bestelnummer BKI510733

bejo 30-12-2015 Via de website gekocht

We komen al jaren bij Bemmel en Kroon ..telefonisch iets bestellen gaat zo goed en gemakkelijk.... met de juiste info... daar zijn ze sterk in!!

Wanneer je ook belt voor iets, een storing o.i.d. altijd goede service. De volgende dag komt er al iemand langs.

Veel aanbod

Voor ons is het DE winkel voor witgoed etc. Al meer dan 20 jaar!!

Nee. volkomen tevreden.

Zwaan 30-12-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Wij waren op zoek naar in inbouwkoel/vriescombinatie. We kregen snel en een goede uitleg. De koelkast is netjes bij ons thuis afgeleverd. Echte vakmensen.

Er was een zeer ruime keuze.

Wat ik echt een pre vind is de kinderhoek, bioscoop. Als ouders kun je rustig rond kijken. Je krijgt goed advies van echte vakmensen.

gijsenmo@zigo.nl

raymon 30-12-2015 In de winkel gekocht
den haag

Snelle leveringen en goede communicatie terug

Netjes op tijd binnen geleverd

Redelijk veel op voorraad

Goede levering en prijs

Petra 30-12-2015 Via de website gekocht

Makkelijk besteld online, en snel in huis

oude machine wordt naar beneden gesjouwd, en nieuwe weer naar boven, goede service

Prima

Goedkoop

Wij hebben de wasmachine online gekocht, was gelukkig nog in voorraad, inclusief 4x wasmiddel, mooie aanbieding en prima wasmachine, we zijn er helemaal blij mee

JackyH 30-12-2015 Via de website gekocht

Super overzichtelijk. Bestelling binnen no-time in huis en extra gratis installatie service. Iets waar de grootgrutters nog een puntje aan kunnen zuigen.

Wat me nou toch is overkomen! Ik bestelde onlangs een Samsung warmtepomp droger maar tot mijn grote verbazing was deze niet meer leverbaar. Hartstikke uitverkocht! Ze hebben me direct het opvolgende model met ruim een derde boven de oorspronkelijke prijs aangeboden. Iets wat ik uitzonderlijk noem! Wat een gul gebaar. Wat een fantastisch apparaat. Een dikke tien voor de jongens van Bemmel en Kroon en de extra service. Ook een pluim voor de mannen die hem geïnstalleerd hebben. Kon niet beter!

Moet ik nog meer zeggen? Nee! Ik beveel jullie van harte aan. En zal in het vervolg jij grote aankopen meteen de website bezoeken.

TOP!!

Nee hoor dank.

Ws01 30-12-2015 Via de website gekocht

via internet bestellen en de goederen thuis geleverd krijgen

De nieuwe wasmachine werd netjes op zolder afgeleverd en uitgepakt.
De oude en alle materialen gingen mee retour

veel wasmachines in het assortiment

leo 30-12-2015 Via de website gekocht

Ik zocht een bovenlader was machine. Bemmel en Kroon stond gelijk bovenaan. Heel gemakkelijk dus.

Direct na bestelling een bevestiging. Melding van afleverdatum. Belletje 10 minuten voor aflevering. Bekwame chauffeur en bijrijder/installateurs. In en uit in half uurtje.

Ik zocht een bovenlader. Kon kiezen uit meerdere. Prima dus.

Ze hadden wat ik nodig had, geen poespas eromheen, snlle zakelijke aflevering.

Werner 30-12-2015 Via de website gekocht

spullen zijn makkelijk te vinden en bestellen met alle nodige info van de fabrikant erbij

Het assortiment is ruim, en de prijzen zijn erg goed

Geen gedoe, je wordt gelijk op de hoogte gehouden van je bestelling.

Alleen jammer van de meldingen van dynalogic over de tijd van levering dat je doorkrijgt waar je geen rechten aan kan hechten. Dus je moet toch de hele dag beschikbaar zijn. stuur dan geen tijd

van Dalen 30-12-2015 In de winkel gekocht
Neckar 24 2491 BD den Haag

ruim en overzichtelijk

Heel vriendelijke beniening

groot assortiment,
prijs kwaliteit, Super.

Een 10 meer dan waard, helemaal geen klachten.

De aflevering was keurig op tijd, werd van te voren gebeld dat ze over 20 minuten er aankwamen. Zeer beleefde heren.

A uit E 30-12-2015 Via de website gekocht

Goede website en goede prijs

Snelle nalevering van afvoerset van wasdroger

BKI502949

Adrien 30-12-2015 Via de website gekocht

Het is heel gemakkelijk en duidelijk om producten terug te vinden en hun specificaties.

De service is heel goed en pro, bij het bellen was de wachttijd ietsje lang vandaar de 8 i.p.v. 9.

Heel breed assortiment, tot nu toe heb ik altijd hetgeen dat ik zocht gevonden.

Heel scherpe prijzen levering in België inbegrepen !

Bert 30-12-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

overzichtelijk aanbod met scherpe prijzen

zeer accurate bestelprocedure met een
deskundige aflevering.Oude apperatuur werd probleemloos meegenomen.(oude miele wasmachine op 2e etage)

alle gangbare merken zijn aanwezig.De prijs is concurerend

Na uitstekende ervaring bij verwisselen keukeninbouwapperatuur was het logisch om de wasmachine ook door Bemmel en Kroon te laten vervangen

RMB67 30-12-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Overzichtelijke ruime winkel, met een ruime keuze en aardig en servicegericht personeel

Onze oven ging kapot, natuurlijk vlak voor de kerst. Daarop een nieuwe oven uitgezocht bij Bemmel en Kroon. Helaas was de leverdatum van deze oven pas na de feestdagen. De verkoopmedewerker dacht echt goed mee en heeft met een paar telefoontjes en wat aanpassingen in de planning toch nog de door ons uitgezochte oven kunnen leveren.
De oven had echter een andere stroomaansluiting dan onze huidige oven, dat was ook geen probleem en na enkele telefoontjes was er ook een installatiemonteur geregeld die de oven kwam plaatsen. De monteur was overigens ook erg servicegericht en heeft vakwerk afgeleverd. hij heeft zelfs gelijk een klein mankement aan de keuken verholpen, service van de zaak.

Wij hebben met de kerst dankzij Bemmel en Kroon dus toch nog gerechten kunnen bereiden in onze nieuwe superoven, helemaal super.

De winkel heeft de meest moderne apparaten staan tegen hele scherpe prijzen.

Dit is een winkel waar we zeker vaker terug zullen komen.

kasie 30-12-2015 In de winkel gekocht
Den Haag / Zoetermeer

Je wordt op je wenken bij dit bedrijf bediend

je vraagt en ze draaien

snel geholpen snel geleverd

Geen

Loth 30-12-2015 Via de website gekocht

Elke stap tijdens de aankoop tot levering verloopt vlekkeloos.

Alles gaat goed dus ik heb ze nooit hoeven benaderen.

Ben zeer tevreden. Prijzen zijn goed maar de levering is uitstekend.

Dit is de tweede keer dat ik een aankoop doe bij ze. En ik ben er echt heel tevreden over. Ze zijn snel, volgende werkdag levering. Geven aan welk tijdvak ze de volgende dag komen, bellen je dan op die dag ook nog eens een half uur van te voren. Ik zou niet weten hoe het beter moet.

D van Etten 30-12-2015 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken op de web site en snel bestelproces

Volgende morgen al bevestiging en afleverdatum

Koelkast die ik zocht was in de aanbieding

Corien 30-12-2015 Via de website gekocht

duidelijke knoppen met zeer leesbare letters (ook als je een leesbrilletje nodig hebt nog goed te lezen)

Mijn eerste keuze was helaas uitverkocht maar ik kreeg mijn tweede keuze met dezelfde korting als die op mijn eerste keuze zat.

Duidelijke site veel keuze en per merk gesorteerd

Niet nodig om naar de schreeuwerige prijsvechters te gaan. Netjes en snel geholpen........

Met deze duidelijke snelle uitleg is het online winkelen zeer goed bevallen

iconnect 30-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website. Prijzen staan netjes vermeld, zo ook wat er wel en niet gebeurd tijdens het afleveren van de wasmachine.

Ik had een WM16W542NL wasmachine besteld, deze was niet meer leverbaar. (Oud model) ik kreeg daarom de vervanger aangeboden, de WM16W592NL voor hetzelfde bedrag. Op hun site bieden ze deze WM16W592NL machine voor €200,= meer aan. Dus voor mij een koopje :-) Super blij mee.

Er was genoeg keuze in de wasmachines die ik zocht. Zeker de prijs is redelijk laag.

Klant vriendelijk, duidelijke mail verkeer, snelle levering, lage prijs, gratis bezorging.

Jan 29-12-2015 In de winkel gekocht

is gewoon goed

Maurits 29-12-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon/ Hoge rijndijk/ Zoeterwoude

Duidelijk uitleg over alles

Behulpzaam in advies, niet de indruk dat er druk op je werd gezet om iets te kopen

Op allerlei merken een goede uitleg en keuze

Aanbeveling assortiment tot aan de aflevering klopt alles.
Keurig personeel zeer behulpzaam

ronald_62 29-12-2015 Via de website gekocht

ontzettend ruime keuze en gebruiksvriendelijk webmenu

Gemaakt afspraken worden altijd nagekomen

geweldig om te kunnen kiezen uit zo,n ruim assortiment

Ben maar zelden een winkel tegen gekomen waar werkelijk alles prima geregeld is

Ik raad Bemmel en Kroon bij iedereen aan het is echt een superfijne winkel om te webshoppen

Henk 29-12-2015 Via de website gekocht

duidelijke website, bestelproces zeer gebruikersvriendelijk

snelle levering en netjes

ruime keuze

snel, correct, snelle bezorgservice en netjes

Dominiek 29-12-2015 Via de website gekocht

Webwinkel overzichtelijk met veel keuze.

Telefoon wordt direct opgenomen en men is vriendelijk en behulpzaam.

Ruime keuze met ongeëvenaarde prijzen.

Dit is mij nieuwe webwinkel !
Waarom hebben we dit in België niet ;-)

Jo 29-12-2015 Via de website gekocht

Bellen, via internet, maakt niets uit, de bestelling wordt keurig uitgevoerd

Oude apparaat mee terug, nieuwe volledig op zn plek gezet en werkend achter gelaten

De keuze is reuze

Aanbevelertje!!!!

Nagtegaal 28-12-2015 Via de website gekocht

Uitmuntend, helder en een correcte afhandeling top!!!

Een groot en goed assortiment en een duidelijke omschrijving

Duidelijke site, eerlijke uitleg, ruim assortiment en nette prijs voor de artikelen.

Nee, is niet nodig!

Ron G 28-12-2015 Via de website gekocht

Keurige winkel. Prima prijzen en goede service

Voor andere aangeschafte hier mee te maken gehad en het werd meteen opgepakt en goed opgelost.

Prima, het feit dat ik vaker bij Bemmel en Kroon terecht kom, en nog geen klachten heb zegt mij voldoende

Goede prijzen, goede service, goede levering.