Deze score is berekend op basis van 3178 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J van Kuijck 24-09-2018 Via de website gekocht

Conform afspraak

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser en deze was, samen met nog twee andere aanbieders, bij Bemmel en Kroon het goedkoopste. Op basis van de levertijden ( de volgende dag geleverd) voor de eerste keer gekozen voor Bemmel en Kroon. Na de bestelling kreeg ik conform verwachting steeds een update van mijn bestelling/levering. De levering was precies op tijd en de bezorger was erg vriendelijk en behulpzaam. Kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben.

Nancees 23-09-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snel geleverd

Gisterenavond voor 22:00 besteld, vandaag jn huis.
Voor een gezin van 5 met een kapotte wasmachine een uitkomst.
Hiernaast werd een scherpe verkoopprijs voor het apart gevraagd.
Top dus!

Wilfred den Boer 23-09-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoeterwoude Rijndijk

Snel en vakkundig geholpen

Kreeg goed advies om voor nieuwe vaatwasser te gaan en 13 jaar oude niet te laten repareren. Kreeg Eur 50 extra korting omdat vaatwasser bij andere aanbieder Eur 50 goedkoper was. Keuze in winkel was snel gemaakt. Levering al volgende dag, oude vaatwasser gratis mee terug. Tijdstip levering kun je monitoren. Half uur vantevoren een sms'je exacte levertijd.

Frits P. 23-09-2018 Via de website gekocht

Professionele en flexibele klantenservice

Wasmachine besteld en kreeg onmiddellijk per mail bevestiging, aar ook melding dat de machine er niet meer was. Er werd een direct een ander type aangeboden voor dezelfde prijs. Bij controleren of die prijs voor dat type correct was, bleek dat bij een andere webwinkel de maschine 45 euro goedkoper was. Gebeld en vrijwel direct werd geregeld dat er 45 euro zou worden teruggestort. Ook direct per mail bevestigd dat het geld onderweg is.
Klasse!

Theo v R. 23-09-2018 Via de website gekocht

perfect geregeld

In de webshop de juiste machine uitgezocht, besteld en betaald. Daarna verloopt alles vlekkeloos. Keurig op tijd bezorgt, uitgepakt, aangesloten en alle rommel inclusief de oude wasmachine meegenomen. Geweldig !

Donja 23-09-2018 Via de website gekocht

Fijne droger!

Goedkoopste prijs en goede levering, ook gratis in België. Droger bevalt goed en was gemakkelijk zelf aan te sluiten.

van spaendonk 22-09-2018 Via de website gekocht

een snelle levering

ik heb voor deze shop gekozen omdat ik mijn apparaat de volgende dag al in huis had. en bij de concurrent 15 dagen moest wachten. ook kreeg ik op mijn apparaat nog eens 100 euro korting. de mensen die het apparaat kwamen leveren waren erg keurig en namen alles qua verpakkingsmateriaal mee.

Alex uit Nieuwveen 22-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering, goede informatie over de bezorging en montage. Montage precies op het afgesproken tijdstip en alles keurig en gebruiksklaar achtergelaten.

Seline 22-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

snel een nieuwe droger

ordernummer ZTW710652 , ik heb een droger gekocht bij van Bemmel en Kroon op de Rijndijk, een winkel om makkelijk te komen en te parkeren voor de deur, goed advies en meedenkend, en je kan even voelen en zien wat je koopt heel fijn, en de volgende dag geleverd.

Roel 22-09-2018 Via de website gekocht

Top geregeld!

Bij deze shop ook mijn keuken gekocht. Nu een droger van Bosch. Was niet op vooorraad maar toch binnen een week in huis! Via track en trace gemakkelijk bij houden hoe laat je bestelling er is.

Hans 22-09-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Dit is mijn eerste artikel wat ik bij hen gekocht heb. Eerst heb ik telefonisch contact gehad en werdt vakkundig, duidelijk en snel geholpen. Tevens waren zij met de prijs het scherpste mede door de extra kassakorting. Zeker aan te bevelen.

Dilek 21-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Er ging wat mis met de bestelling werd netjes door een jongedame gebeld en zij heeft het direct in orde gemaakt. Zodoende had ik mijn bestelling alsnog de volgende dag!

Albert De Veuster 21-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en correct service

De site was heel duidelijk en dus gemakkelijk om de bestelling met ordernummer BK1710319 te plaatsen.
De volgende dag reeds de bestelde goederen ontvangen met een correcte en
vriendelijke afhandeling.

Eric 21-09-2018 In de winkel gekocht
Ceuquius

Prima service en flexibele dienstverlening

Flexibel en meedenkend, zowel in de winkel als bij de aflevering van goederen.
Klantgericht en klantvriendelijk

Gina 21-09-2018 Via de website gekocht

Great service

Goede service ,dezelfde dag wasmachine ontvangen.wel niet binnen de door hun gegeven tijdstip.maar ht kwam perfect uit !!

Alessandra 21-09-2018 Via de website gekocht

Fantastische en snelle service!

Een goede vriendin heeft me geattendeerd op Bemmel&Kroon. En terecht!
Mijn zoektocht naar een wasmachine werd heel makkelijk. Eerst kon in gemakkelijk lezen wat de keuzes waren en waar ik op diende te letten op basis van mijn situatie. Daardoor kwam ik meteen uit bij voor mij geschikte machines.
Nadat ik de keuze had gemaakt en de bestelling had geplaatst (order BKI710130), bleek mijn gewenste machine niet meer leverbaar. Dit werd direct opgelost door een iets luxer exemplaar te leveren tegen dezelfde prijs. Dat noem ik nou nog eens service!
Binnen een dag geleverd door zeer sympathieke en vriendelijke heren.
Top!

Peter van Drunen 21-09-2018 Via de website gekocht

Prima service, ze doen wat ze zeggen

Via de shop een wasmachine besteld. Site is overzichtelijk en duidelijk. Makkelijk te bestellen. Goede informatie nadat de machine besteld was. Duidelijk wanneer wat geleverd zou worden en het klopte op de minuut.

eldert 21-09-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

uitstekende service

Kopen al 15 jaar witgoed bij bemmel en kroon. Nog nooit teleurgesteld. Inbouw is ook dik in orde. Prijzen zijn scherp en concurrerend.

TK 21-09-2018 Via de website gekocht

goede service en super apparaat

Goed en snel geholpen. Apparaat was niet voorradig maar maar communicatie hierover / antwoord op mails was super snel en accuraat. Apparaat uiteindelijk alsnog snel geleverd. Plaatsing ging supersnel

Jeu 20-09-2018 Via de website gekocht

Vlekkeloos proces, van bestellen tot aflevering!

Bemmel & Kroon heeft alle beloftes ingelost en mijn verwachtingen waargemaakt.
Uitstekende dienstverlening, betrouwbare logistiek. Mijn order is naar volle tevredenheid uitgevoerd, compliment.

Ad van der lem 20-09-2018 Via de website gekocht

Vrieskast

Meer dan geweldige service keurig afgeleverd ook de Comunicatie was perfect kan een ieder aan bevelen de firma Bemmel en kroon b.v. Volgende koop weer bij jullie

Peter van Heesewijk 20-09-2018 Via de website gekocht

service zoals je mag vewachten

Als oud Hagenees is de naam Bemmel en Kroon natuurlijk bekend voor ons. Ook nu is snel gereageerd op onze offerte-aanvraag en net zo snel zijn de apparaten geleverd.
Een adres om niet te vergeten.

Rob Brouwer 20-09-2018 In de winkel gekocht
cruquius hoofddorp

kookplaats aankoop

goede informatie van verkoper en correcte tijdige levering. plaatsingsmogelijkheden wat aan de late kant.Aan te bevelen.

Frans 20-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service bij het plaatsen van onze nieuwe wasdroger

Na het uitzoeken en bestellen van een nieuwe Bosch wasdroger werd deze binnen 24 uur bij ons geplaatst en aangesloten door vriendelijke mannen.

Gerard van der Eem 20-09-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed en dat is prettig

Gewoon goed en dat is prettig. Goede site. Goed inzicht hetgeen je koopt. Alles bijelkaar een prima koop. Bezorging netjes. De oude apparatuur mee. Het staat als een huis in huis.
Ben niet kieskeurig. Het staat gewoon keurig.

Astrid 20-09-2018 In de winkel gekocht
Cruqiuis

Van de winkel tot geinstalleerd; probleemloos!

De verkoper was zeer behulpzaam en luisterde goed naar mijn wensen. Vervolgens de bestelling geplaatst en ook toen was hij zeer service gericht. Het afleveren werd wederom door hem georganiseerd en met duidelijke instructies verliep dit ook naar verwachting. De bezorgers waren uitermate vriendelijk en niets was hen teveel!

Absolute aanrader om hier iets aan te schaffen!

Marga 20-09-2018 Via de website gekocht

Zo vindt je er nog maar weinih

Wat een goede service. Binnen 10 minuten antwoord op mn mail. Meedenken voor n oplossing wanneer de droger bezorgd werd. Leuke en vriendelijke jongens die de droger kwamen bezorgen!.

Wilma Kamerman 20-09-2018 Via de website gekocht

Netjes afgeleverd

Overzichtelijke webshop, nette service bij telefonische vragen. Snelle levering door vriendelijke mensen

Informatie overleveringstijdstip niet gekregen 20-09-2018 Via de website gekocht

Informatie over levering niet gekregen

Bestelling liep goed. De beloofde e-mail met een aanduiding van de tijd van levering op de afgesproken dag heb ik niet gekregen. Het beloofde telefoontje met een aanduiding van het tijdstip van levering heb ik ook niet gekregen. Dus overvallen door een vlotte, relatief vroege levering door 2 beleefde jongelui. Oude koelkast overhaast moeten leegmaken. Correcte reactie op mijn telefoontje over deze slechte informatie.

Amsterdam 0ost 20-09-2018 Via de website gekocht

We zijn er over 10 minuten!

Waarom Bemmel & Kroon? Omdat de prijs om de koelkast 1 hoog te tillen de helft was van de concurrenten. Eenmaal gekozen was de afhandeling super: per mail werd je precies op de hoogte gehouden van het tijdsraam waarop ze zouden leveren (tijdsraam van 3 uur) en onverwacht belde ze ook nog dat ze er over 10 minuten zouden zijn. Voorbeeld voor andere winkels!

A. 20-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Goed advies, goede service en een voordelige prijs!

Na al in verschillende winkels te zijn geweest kwam ik bij Bemmel & Kroon, wat een goede service! Ten eerste kon ik rekenen op goed en eerlijk advies (ik werd niet direct verwezen naar het duurdere segment), vervolgens werd er goed meegedacht over de plaatsing van het product en of de levering daarop aan zou sluiten en als laatste waren de bezorgers keurig op tijd, vriendelijk en konden zij mij ook nog van advies voorzien! Oftewel ga naar Bemmel & Kroon!

Webtify 20-09-2018 Via de website gekocht

Helemaal super!

Super snelle service, goed afgeleverd en keurige bezorgers. Hier kan je rustig je producten bestellen.

Peter 20-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en super service

Eenvoudig om te bestellen en correcte afhandeling. Alleen de track en tracé wekte bij mij niet goed, daarintegen was het bericht op de telefoon van tijdstip aflevering prima in orde

I. van Os 20-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering met uitstekende service

Voor de tweede keer bij Bemmel en Kroon iets gekocht maar opnieuw was de service uitstekend. Vaatwasser telefonisch besteld en een hele snelle levering. Vaatwasser gekocht met installatie erbij. Ook dit was uitstekend geregeld en prima geïnstalleerd. Oude vaatwasser en het verpakkings materiaal weer mee terug genomen.

Farah en Kenzo 20-09-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Na al eens wat eerder besteld te hebben naar tevredenheid was het een makkelijke keuze om hier weer te bestellen en dit weer naar tervrrdenheid.

Stephanie 19-09-2018 Via de website gekocht

Top service

De site is makkelijk waardoor een bestelling plaatsen en afhandelen heel vlot gaat.
Heel vriendelijke en snelle levering !

Bruis 19-09-2018 Via de website gekocht

Goede service.

De artikelen worden keurig thuis afgeleverd maar tot over de drempel. Niet even op de plaats zetten en ze weigeren de verpakking mee te nemen.

Tevreden klant 19-09-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en geweldige service

Vriendelijk geholpen door zowel verkoop binnendienst als de installateur.
Twijfelde over de prijs van de vaatwasser, maar kreeg goed uitleg en vertrouwen zodat ik de juiste keuze had gemaakt. Ook de installateur was op tijd, werkte netjes en was behulpzaam.

BKI696896 19-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service / prijs

Vandaag 4 apparaten geleverd gekregen. Tot op heden alles volgens afspraak en baar wens verlopen. Goede prijzen ook.

Robert 19-09-2018 Via de website gekocht

Vakkundige montage

Uitstekende vaarwasser geleverd. Duurder model voor zelfde prijs als gekozen model. Monteur was perfect op tijd, monteerde de inbouwvaatwasser vakkundig en heeft alles in een half uur gedaan.

astrid taling 19-09-2018 Via de website gekocht

doen wat men beloofd

gekozen om energiezuinige siemens koelkast type k131rsd30, waarna ik automatisch bij b&k terechtkwam en nergens anders. eerdere bestelling siemens vriezer via mediamarkt met installatie door post.nl onbevredigend

Nico 19-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende bezorgservice

Makkelijk te bestellen, dag erop geleverd. Aflevering achter de eerste huisdeur was afgesproken, maar de bezorgers waren eigener beweging bereid hem verder te brengen!!

Dimitra 19-09-2018 Via de website gekocht

Super service

De eerste keer dat ik hier iets koop. Dus spannend of ze betrouwbaar zijn. Ik heb me voor niets zorgen gemaakt. Duidelijke website waarvoor je als digibeet ook uit de weg kunt. Bij het afrekenen een verrassing: 25 euro kassakorting! Ik ben zeer tevreden. Goede service! De robotstofzuiger werd keurig op tijd afgeleverd. Fijn dat er een tijdsaanduiding werd gegeven. Een aanrader!

Han van den Broek 19-09-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en vriendelijk

Bij dit soort aanschaffingen is betrouwbaarheid wel het belangrijkste. Dit was bij onze laatste aanschaf dik in orde. Er werd zelfs nog gebeld, toen er iets leek mis te gaan met de betaling via IDEAL. De aflevering (die was uitbesteed) was beter dan ik ooit eerder had meegemaakt met witgoed.

loek 19-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Vriendelijk en zeer kundig geholpen door verkoper

Producten met specificaties en prijzen heel toegankelijk te vinden in shop. Bekijk wat ik wil kopen eerst in de web-shop en ga daarna naar de web-winkel in Zoeterwoude. Heb dit al meerdere keren gedaan en steeds weer uitstekend geholpen en voorgelicht over de werking door het personeel.

René 19-09-2018 Via de website gekocht

super snelle levering

Snelle levering, ik had oorspronkelijk een ander model besteld, maar een nieuwer model voor dezelfde prijs gekregen.

mario 19-09-2018 Via de website gekocht

redelijke service

netjes dat je een bezorgdag kunt kiezen, alleen de bezorging zelf zeer matig, ik had voor extra service gekozen 9,95 euro extra , dat was weggegooid geld, hebben de droger geplaatst en aangesloten ook het afvoerslangetje geplaatst , maar niet waterpas gezet en in waterresevoir moest iets omgezet worden ? hebben ze ook niet gedaan, dat was dus erg jammer!

Officiele reactie van Bemmel & Kroon 19-09-2018

Beste Mario,

Vervelend om te vernemen dat de levering niet naar verwachting is verlopen, hiervoor onze excuses.
Heeft u voor ons ook uw bestel-of ordernummer?

met vriendelijke groet

Richard Kalkhoven

Mel 18-09-2018 Via de website gekocht

betrouwbare service

laat besteld in de avond , vroeg geleverd op de dag , betaling achteraf, per sms bericht hoe laat ze kwamen, goede en overzichtelijke website. Kortom.. een bedrijf die doet wat hij beloofd.

Leo Hesseling 18-09-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forumpark

Aankoop wasdroger

Prima voorlichting in de winkel. Wat de verkoper beloofde is ook nagekomen door Bemmel en Kroon?
Aflevering was conform afspraak. Er werd van te voren gebeld dat ze onderweg waren. Apparaat werd geïnstalleerd en volgens afspraak werd het oude aparaat afgevoerd

Paul Hendrickx 18-09-2018 In de winkel gekocht

veel geluk

Wij hebben veel geluk gehad dat wij kochten bij Bemmel en Kroon. Wat bleek? Er was een de koop een misverstand ontstaan. We dachten een combi magnetron te hebben gekocht mat oven magnetron en gril functie. Thuis bleek bij het uit proberen dat we per ongeluk geen oven functie hadden. We belden met het bedrijf. Ons geluk: we hebben nog wel zo´n apparaat en wij nemen de oude mee als u de meerkosten betaalt. Wij waren zeer blij met hun aanpak en namen het beide handen aan. Dit zijn onze ervaringen heel positief.