Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henny van Beek 19-11-2018 Via de website gekocht

Goede webshop, snelle levering maar wel slechte plaatsing

De webshop en de eenvoud van bestellen is top! Alleen het plaatsen was slecht! De wasmachine werd afgeleverd door Dynalogic. Ik heb extra betaald zodat de waschmachine bedrijfsklaar zou worden opgeleverd.

Dynalogic kwam met 2 personen maar die wilde niet de wasdroger van de wasmachine afhalen. Mijn echtgenote en mijn buurman van 77 jaar hebben de droger er even afgetild terwijl de 2 jonge mannen van Dynalogic toe stonden te kijken.

Echt slecht hoor Dynalogic jullie hoeven bij mij niet meer te komen. Ik wil best nog wel bij Bemmel & Kroon kopen als er een ander bedrijf dan Dynalogic het leveren en het aansluiten doet!

ter Velde 19-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Deskundig advies, prettig geholpen

De apparatuur in de winkel bekeken, prima advies binnen ons budget, spullen keurig op tijd afgeleverd. Prijs scheelde aanzienlijk met lokale bedrijven.

D. Ras 19-11-2018 Via de website gekocht

goedkoopste prijs

De vriezer die ik zocht was hier het goedkoopste. Scheelde best met andere aanbieders. Na bestelling bleek mijn uitgezochte vriezer niet meer leverbaar en kreeg ik zonder extra kosten een upgrade, de opvolger van de vriezer die ik uitgezocht had

Hanny van Schendel 19-11-2018 In de winkel gekocht
Rijndijk

Super service

Ordernummer: ZTW714247 Wij hadden een koelkast en nog een aantal apparaten gekocht bij Bemmel&Kroon, toen we echter nog een keer gingen meten, bleek dat we verkeerd gemeten hadden. Er past geen koelkast in de keuken van 60 cm breed. Online gekeken naar een koelkast van 55 cm breed. Gelukkig een gevonden. Zonder problemen kon het veranderd worden. (was nog niet geleverd). Zeer deskundig personeel, in de winkel zijn we super goed geholpen. Ook aan de telefoon. Een dikke pluim !!!!

Theo van der Jagt 19-11-2018 Via de website gekocht

Keurig en snel geleverd

Duidelijke site en bij "vergelijk" was het simpel om het voor mij het juiste apparaat te vinden. Het werd snel geleverd. Helemaal top.

Paul D 19-11-2018 Via de website gekocht

KLASSE!Prod.ontv. cf de van te voren gecomm info en op tijd.

Jullie shop had mijn keuze van het product op dat moment als enige in voorraad en kon binnen 1 dag leveren. Webshop gebruiksvriendelijk. Goede communicatie via mail en sms vanaf het moment van bestellen tot en met het moment van levering. Het aflevertijdstip correct gecommmuniceerd, derhalve goed inplanbaar in de dag. Vriendelijke bezorger.

Chrisdb 19-11-2018 Via de website gekocht

Wow service

Sterke prijs kwaliteitsverhouding! En zeer snelle levering naar Belgie!
Een aanrader dit soort diepvriezer zochten we al lang.

Jasper 18-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Het door mij bestelde artikel bleek uitverkocht en zou bij Bemmel & Kroon ook niet meer binnenkomen. Als service leverden zij hiervoor een (veel) duurder alternatief voor dezelfde prijs. Dat noem ik nog eens service.

Fam de Gier 18-11-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Prima en eerlijk advies met aankoop 2 Miele apparaten

Aankoop in Forepark ! Allereerst zonder aandringen zelf alle ( veel keuzes) bekeken maar vooraf ons zelf ook voorberijd! Onze keuze was al voorbereid op een Miele wasmachine en droger! Beiden met A+++ apparaten! Zeer degelijk en flink zuinig in gebruik!Uitleg was prima en veelzijdig met alle diverse mogelijkheden en prijssoorten! Na een koffie de knoop doorgehakt en goede korting! ( was al prima geprijst!) Correct afgehand met vooraf aankondiging van tijsstip bezorging en prima bezorgers in plaatsing en uitleg !
Je zou bijna niet anders verwachten maar toch! Prima ervaring met Bemmel en Kroon !👍👍

Manfred 18-11-2018 Via de website gekocht

Inderdaad gewelige service, maar ..

Inderdaad geweldige service gewend van Bemmel & Kroon. Na z'n 18 jaar begeven allerlei keuken apparatuur het. Vervangen door Siemens IQ700. Maar de afspraken zijn bij de laatste levering niet geheel na gekomen, vertrouwen klein deukje opgelopen.

Erik 18-11-2018 Via de website gekocht

Superservice en snelle levering

Op de site snel een juiste wasmachine kunnen vinden voor een scherpe prijs. De dag erop al geleverd en je krijgt tussendoor meldingen wat de verwachte aankomsttijd is zodat je ook niet de hele ochtend of dag thuis hoeft te blijven. De wasmachine werd direct aangesloten en onder meer de droger er weer op geplaatst zodat alles startklaar stond.

R. Van der Bas 18-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer goede en uitgebreide shop,reeds 2 artikelen gekocht en naar volle tevredenheid.Ook de prijzen zijn zeer scherp.Toppi

Ronald heykoop 17-11-2018 Via de website gekocht

Super service

geweldig vrijdag avond vaatwasser besteld. Volgende dag om 9.30 al in huis. Keurig afgeleverd en mijn oude vaatwasser weer meegenomen. Ik vind Bemmel en kroon een aanrader super!!!!

Anja 17-11-2018 Via de website gekocht

Condensdroger

De condensdroger werd netjes op de afgesproken dag bezorgd.
Wat ik niet had gelezen, was het uitpakken van het apparaat, en het op de goede plek zetten. Dat was 10 euro duurder. Ik heb het zo gelaten en heb het met mijn man gedaan.

Ik 17-11-2018 In de winkel gekocht

Vaatwasser

Service Bemmel&Kroon is altijd perfect, helaas was de service van de bezorgdienst dit keer belabberd. Volgende keer beter.

Eric Wesseling 17-11-2018 Via de website gekocht

Top service/prijs

Super bedrijf, zag een goedkopere aanbieding elders, maar gingen gewoon mee voor de laagste prijs. Plaatsing ging ook er netjes en proffessioneel, echt een aanrader.

Sita Jansen 16-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwouderijndijk

Top service ! Met vriendelijk en kundig personeel.

Wij zijn perfect geholpen door vriendelijk en kundig personeel, met vooral veel kennis van zaken. Gaven het juiste advies en uitleg! Maar ook de inbouw service die zij hadden geregeld was perfect, beleefd, kwamen op tijd en zorgde dat alles perfect werd geregeld niets dan lof! Top!

Nynke 16-11-2018 Via de website gekocht

Wij vinden alles een probleem

Site prima, bestelling makkelijk, communicatie goed, levering op tijd.
Levering zelf gaf gedoe. Alles was voor de heren een probleem, inclusief dat deze machine zwaar is en op de 1e verdeling geplaatst moest worden. Dat was van tevoren bekend...
We hebben voor deze leverancier gekozen omdat er geplaatst en verwijderd wordt. Het scheelde niet veel of de nieuwe machine werd weer meegenomen (de transportbouten gingen niet los - geen goed gereedschap bij zich) en de oude zou hier blijven (“deksel zit niet goed vast dus zo kunnen we niet tillen”).

andreas zoetermeer 16-11-2018 Via de website gekocht

snelle levering en scherpe prijs

donderdag besteld en direct volgende ochtend bezorgd geplaatst en aangesloten, oude apparaat en verpakking werd keurig meegenomen.
en dan ook nog korting, kortom uitstekend

johan sremac 16-11-2018 In de winkel gekocht
cruqius

heel goede

goede voorlichting in winkel door servicegerichte verkopers alleen de aflevering haperde ietwat met leveringstijden aansluitingen keurig gedaan

Fam. van der Pol 16-11-2018 Via de website gekocht

wederom TOP geregeld

Mijn vrouw en ik hebben in het verleden al meerdere apparaten bij B & K gekocht en steeds weer zijn wij verrast door de snelheid en correcte afwikkeling van de bestelling. En ook nu weer hetzelfde resultaat. Wij hadden ook het cijfer 10 kunnen geven, maar dat doen wij in principe nooit.

Willem 16-11-2018 Via de website gekocht

Top service

Duidelijke communicatie en snelle levering. Bezorgers namen de oude machine mee en sloten de machine netjes aan

Rob 16-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en prima leveringen extra lange garantie!

Gekozen voor deze shop omdat de garantietermijn werd verlengd van twee naar vijf jaar.
De prijs was concurrerend met andere winkels.

De dag na de bestelling keurig op tijd geleverd, verpakking meegenomen. Alles prima.

Mevr. Danuta 16-11-2018 Via de website gekocht

Profesionele en zeer klantgerichte service

Overzichtelijke bestellingsite, behulpzame en adequate telefonische klantenservice. Bestelling zonder betaling aangenomen en bevestigd. Daarna juiste betalingslink op aanvraag naar mij gestuurd waarmee de betaling wel mogelijk was. Dag later volgens afsprak en bevestiging om vooraf doorgegeven tijd is mijn koelkast geleverd, vakkundig geplaatst en aangesloten. Oude apparaat werd meegenomen. Alles, zoals afgesproken, heel klantvriendelijk en duidelijk bevestigd. En dat met 5 jaar garantie. Jullie hebben weer een blije klant erbij. Complimenten.

Bernadette 16-11-2018 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Goede vaatwasser en prima aangesloten en geplaatst !

Juist om de goede verkoopinformatie en installatieservice kies ik voor Bemmel en Kroon.
De monteur heeft het apparaat goed aangesloten op de kraan en de afvoer. Wij zijn er erg blij mee !

J.A. Schot 16-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Goede site en een van de goedkoopste! Veel op voorraad. De ene dag besteld, de vgd dag bezorging met tijdstip van levering tot op 5 min. nauwkeurig!

HvB 16-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Vaatwasser

De ontvangst bij Bemmel en Kroon door xxxx was goed.
Wij hadden al wat huiswerk vooraf gedaan en wisten eigenlijk al wat wij wilde bestellen ook dat de prijs bij Bemmel en Kroon goed was.
Jammer dat zij deze machine niet in voorraad hadden maar xxx liet zich hierdoor niet van de wijs brengen en liep naar een vergelijkbaar exemplaar en vertelde hierover.
Hierna deze besteld en was deze binnen een week netjes geplaatst en de oude machine weer mooi meegenomen.

Teun 16-11-2018 In de winkel gekocht
den Haag

Prima hulp bij keuze

We zochten een nieuwe vaatwasser. Door de alleerste vraag aan ons voorkwam hij dat we een verkeerd type kochten

Corne 16-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering en goede communicatie

Eenvoudige bestelling en goede uitleg op de site van het product. Concurrerende prijs van de wasmachine. Na bestelling word je erg goed op de hoogte gehouden van de status van je order en wanneer je de levering kan verwachting (per e-mail en sms). Wasmachine werd perfect en volgens verwachtingen geleverd. Apparaat werkt perfect, dus heb geen beroep hoeven te doen op service of helpdesk. Dus daar kan ik niets over vertellen.

Verhoef 16-11-2018 Via de website gekocht

Top, top, top

Geweldig. Zo snel geleverd. Een bovenlader besteld, dit is toch geen gangbare machine maar stond er 14 uur later al op zijn plek aangesloten en wel op de 2e verdieping!!
Een zeer goede service, zeker ook aan de telefoon!!
Bemmel en Kroin zeer zeker een aanrader!!!

Laantjes 16-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, zeker een aanrader.

Duidelijke site. Goede vergelijking van producten. Goede prijs kwaliteit .Snelle levering.
Zeker een aanrader!

Helmes 15-11-2018 Via de website gekocht

Dit product was bij van Bemmel & Kroon leverbaar, bij andere webshops uitverkocht.
Daarover nog even gebeld, betaling overgemaakt en de volgende dag geleverd.

Abdel 15-11-2018 Via de website gekocht

Slechte externe bezorgservice, goede nazorg

Scherpe prijs, levering op tijd. Echter externe bezorgdienst (Dynalogic) was niet servicegericht. Wou warmptepompdroger achterlaten in de gang, verpakt en al, terwijl ik betaald had voor extra service met aansluiting. Dit stond ook op de verzendlijst. Op mijn aandringen alsnog op de juiste plek gezet en aangesloten. Echter is een verkeerde condensslang aangesloten. Nadat de (interne) bezorgdienst van Bemmel & Kroon 3x is langs zijn geweest uiteindelijk de juiste slang meegenomen en probleem opgelost. Dit gaf wel veel (onnodige) stress. In het vervolg denk ik wel na of ik hier nog mijn producten bestel of wat meer betaal voor betere service. Overigens ben ik wel tevreden over de servicegerichtheid van de interne bezorgdienst. Een 5 gegeven, omdat de levering het enige contactmoment is met een klant, bij bestelling via het internet. Dat moet je goed organiseren. Anders is het dweilen met de kraan open.

Math Reinders 15-11-2018 Via de website gekocht

SUPER INFORMATIE GEKREGEN

Vroeg telefonisch om prijs van een Inductiekookplaat. Verkoper informeerde naar de oude kookplaat en ging informatie inwinnen of de door mij gevraagde kookplaat in het nisgat kon worden ingebouwd. Verkoper was zeer informatief en behulpzaam. Over de prijs kon ook gesproken worden. SUPER VERKOPER. Heb plaat dan ook meteen bij dit bedrijf besteld.

Sabina brouwer 15-11-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Top service goed geholpen door frank

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat deze de goedkoopste de artikelen aanbied en een hele goede keuze was omdat de service goed is en de levering snel was 👍🏻

Lionel Marraffa 15-11-2018 Via de website gekocht

uitstekkend service, snel.

De reputatie van de winkel heeft ons motiveert. Wij zijn niet teleurgesteld geweest: snel antwoord aan onze vragen, en precies op tijd ingeleverd. Prima prijs en 5 jaar garantie...

Bemmel en Kroon 15-11-2018 Via de website gekocht

Goede informatie over levering en plaatsing

wij zijn keurig geinformeert over levering en snelle plaatsing via de mail en het meenemen van het oude toestel

Gert-Jan 15-11-2018 Via de website gekocht

Snel, maar enkele onderdelen in verkeerde kleur geleverd!

Prima webshop met scherpe prijzen. Top! Betaling en levering zijn snel en prima verlopen. Echter zijn een aantal onderdelen van mijn bestelling in de verkeerde kleur geleverd. Na een mail en een telefoontje is de klacht in ontvangst genomen. Het antwoord is dat de leverancier het probleem moet gaan oplossen. Dit lijkt mij eigenlijk de taak van de winkel zelf. Helaas is het nu wachten op reactie van de leverancier. We zijn nu 3 dagen verder en ik heb van de leverancier en van de winkel Bemmel en Kroon nog geen reactie per mail of per telefoon ontvangen. Jammer! Ik hoop wel dat het snel opgelost gaat worden. Anders moet ik ook mijn beoordelingscijfer verder naar beneden bijstellen.

f sultan 15-11-2018 Via de website gekocht

geweldig service

geachte heer/mevrouw ik heb amerikaanse koelkast gekocht ik vind bemmel en kroon prachtig winkel goei service voordelig prijs

Gerrit 14-11-2018 Via de website gekocht

Op website de juiste keuze kunnen maken!

Duidelijke webshop met uitleg en gemak van bestellen.
We konden zelf een dag uitkiezen voor aflevering.
Hierna goed op de hoogte gehouden door middel van mail en app wat de aflevertijd wordt.
Dit werd uitgevoerd door Dynalogic namens Bemmel&Kroon die het transport uitvoerde.
Kortom zondagavond besteld en woensdag laten bezorgen en alles draait nu heerlijk

Annelies 14-11-2018 Via de website gekocht

Goede service. Helder, bezorging op tijd en vriendelijk,

Heel gebruikersvriendelijk site. Goede prijs, Gratis levering waarbij de oude wasmachine keurig werd meegenomen en de nieuwe aangesloten, inclusief het aanzetten van een proefwasje om te checken of alles juist is aangesloten. Top.

Berry 14-11-2018 Via de website gekocht

Voordelige en snelle levering

Ik had internet af gezocht en ze waren stukken voordeliger dan andere website’s met soortgelijke produkten.
Ik kreeg netjes een mail dat het verstuurd was en half uurtje van te voren een SMS dat ze er bijna waren. Zeer vriendelijke bezorger en keurig de dag na bestelling kwam de magnetron binnen. Bij de volgende aankoop sla ik ze zeker niet over

Jan 14-11-2018 Via de website gekocht

Stipte levering

Internetwinkel is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Goede prijs. Stipte levering.
Ik werd goed op de hoogte gehouden van het moment van levering.

Sabine Nieuwenweg 14-11-2018 Via de website gekocht

Snel en vriendelijke service!

We hebben al vaak bij Bemmel en Kroon onze apparaten gekocht zowel in de winkel als via de website. Nu gisteravond een via de website een wasmachine gekocht, en vanmiddag al bezorgd. Altijd goeie producten en top service en snelle levering!

H. Optekamp 14-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Ik zou iedereen aanbevelen om via Bemmel & Kroon te bestellen mooie prijs en goede service en snelle levering, bijna klaar terwijl u wacht graag tot ziens.

H. Optekamp 14-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service

A Lieshout 14-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

ik heb een nieuwe wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon. De levering en plaatsing ging heel soepel en voorzichtig.

A. van Tongeren 14-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Doen wat ze beloven en zeer vriendelijk. Overzichtelijke website. Bellen 15 min voor de bezorging. Zeer trvreden.

Edwin vd Hooft 13-11-2018 Via de website gekocht

Derde bestelling en wederom niets op aan te merken!

Op de een of andere manier is Bemmel & Kroon blijkbaar wel in staat om de laagste/beste prijzen te combineren met een uitstekende service. De bezorging was ook prima, netjes een sms bericht met de levertijd en ja hoor, ze waren er ook gewoon op het afgesproken tijdstip.

Ik weet het zeker, voor al mijn volgende apparatuur ga ik dus ook gewoon...
naar Bemmel & Kroon! Dat zou iedereen moeten doen.

Nannie van Drunen 13-11-2018 In de winkel gekocht

Zeer goed geholpen, duidelijke en professionele uitleg!

Ik koop al jaren alles bij Bemmel en Kroon, goede service, duidelijke uitleg, zeer ruime keuze, vriendelijk personeel, niet opdringerig en voordelige prijzen.
Voor mij een topper!