Deze score is berekend op basis van 2931 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

helengordijn 15-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

De apparaten die wij wilden kopen waren er niet meer, verkoper erg klantgericht en kwam met vergelijkbare producten en deed ook iets met korting omdat de andere apparaten die wij wilden, in de aanbieding waren

Heel veel keuze

Het assortiment groot, de winkel is erg overzichtelijk en personeel erg vriendelijk

Ik vind de winkel erg overzichtelijk en klantgericht personeel

seaman 15-09-2015 Via de website gekocht

alles was zeer duidelijk en in een goede volgorde snel te verwerken zonder oponthoud of ergernis

aflevering op het van te voren nauwkeurig aangegeven tijdstip. plaatsing op de eerste etage, aansluiting, controle, en afvoer van de oude zware apparatuur op een volkomen klantvriendelijke manier

ruim voldoende keuzemogelijkheid. toen het gekozen produkt net uitverkocht bleek te zijn, werd er een nieuwer iets mooier en iets duurder type aangeboden. het prijsverschil van e 100,- werd onmiddellijk
gehalveerd waar we heel tevreden mee zijn.

soepele verwerking van de telefonische website bestelling. zowel de betaling als de aflevering: snel, adequaat, klantvriendelijk. en toch een prima product voor een heel nette prijs.

espewes 14-09-2015 Via de website gekocht

handige site

snelle levering en gratis bezorging

goede prijs

BKI487957

C. Lindeman 14-09-2015 In de winkel gekocht
Den Haag Leidscheveen

Wat we prettig vonden is dat je vooraf niets hoeft te betalen. Bij aflevering van het product kon je bij de bezorger met je pinpas betalen.

We zijn uitstekend geadviseerd bij de aankoop van onze volledig geïntegreerde vaatwasser. Het afvoeren van de oude en het plaatsen van de nieuwe vaatwasser is in goed overleg geregeld en keurig uitgevoerd.

Bijna alle apparatuur van de goed bekendstaande merken stond zeer overzichtelijk naast elkaar opgesteld met een korte duidelijke vermelding van prijs en de belangrijkste technische gegevens. De verkoopadviseur heeft ons bij de keuze prima geadviseerde. duidelijk

Er was een zeer uitgebreide apparaat keuze in de overzichtelijke showroom.

Goed bereikbaar, ruim parkeren, plezierige ontvangst, zeer ruime keuze, goede voorlichting, vlotte afhandeling.

Opabennie70 14-09-2015 Via de website gekocht

Website duidelijk.

Product niet op voorraad, toch levering in vier dagen, op zolder geplaatst en oude meegenomen, top!

Keuze te over.

Correcte levering, en meename vervangend apparaat.

Onalley 14-09-2015 Via de website gekocht

Productspecificatie van hetgeen ik wilde kopen was wel bekend, maar nergens leverbaar. Een telefoontje naar Bemmel en Kroon en het product werd binnen een maand geleverd.

Zeer goede telefoon en later e-mail afhandeling. Ook de bezorging was perfect geregeld.

Zeer compleet assortiment in product en prijsklassen, met concurrerende prijzen.

Alles is perfect verlopen, van bestelling tot en met levering

Groot assortiment met fijne afhandeling, zowel telefonisch, mail als fysiek met scherpe prijzen.

KiesBo 14-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Heldere combinatie-aanbieding van inbouw-witgoed met installatie aan huis

Deskundig in de fysieke winkel. Aan huis conform afspraak in de winkel

Inbouw-witgoed was nog probleemloos te bestellen voor 15 jaar oude keuken van Bemmel en Kroon. Ook goede prijs-/prestatieverhouding.

Goed advies, prettig geholpen zowel in de winkel als aan huis.

Alles klopt. Bemmel en Kroon heeft de installatie uitbesteed. Ook dat gaat goed. Een gelijktijdige check van de elektrische ontsteking van het gasfornuis was even een dingetje, maar hulde, ook dit is opgelost.

Fam. Broeks 14-09-2015 Via de website gekocht

via de consumentengids de beste stofzuiger gezocht op google. De vergelijkingssite gaf concreet overzicht waar de stofzuiger te krijgen was incl prijzen. Bemmel en Kroon was de voordeligste incl gratis bezorging. Het aankoopbedrag van de stofzuiger bij Bemmel en Kroon viel onder de adviesprijs van de consumentengids.

via een onafhankelijke vergelijkingssite op de site gekomen van Bemmel en Kroon waar alle informatie goed en transparant te verkrijgen is over het product,betaling en levering

De goedkoopste leverancier van de best geteste stofzuiger uit de consumentengids. Snelle levering, die door u zelf beheert kan worden door aan te geven data van bezorging. gratis verzending.

GertJanKraaij 13-09-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Bemmel en kroon regelde alle administratieve handelingen en informeerde hierover

Meedenkend en oplossingsgericht

We hadden een moeilijke maat voor de te plaatsen vaatwasser en daarvoor werd oplossing gezicht

Top service

Goede oplossingsgerichte service in combinatie met het geïnformeerd houden omtrent levering.

mqueis 13-09-2015 Via de website gekocht

Vriendelijke medewerker, levering cf afspraak.

Bedrijf komt zijn afspraak 100% na!

Vriendelijke medewerker, levering cf afspraak. Bedrijf komt zijn afspraak 100% na! 1 belletje is genoeg en alles wordt in overleg geregeld. Hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Andre-C 12-09-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige site met duidelijke verwijzingen. Makkelijk om te bestellen. Ook voor ons Belgen.

Correcte levertijd, snelle afhandeling zelf zonder voorafbetaling. Enkel werden er rembours kosten aangerekend waar niets van vermeld was. Dit is een belangrijk punt in het vertrouwen en de juiste prijs berekening. Mensen willen eenmaal de gehele prijs kennen en niet achteraf nog extra's betalen, hoewel het meeviel (4,95 €)

De prijs van het aangekocht produckt was scherp en dit gaf de doorslag om bij "Bemmel en kroon" de aankoop te doen.

Gewoon correcte prijzen en snelle levering, ook voor België. Als men steeds de totale prijs vermeld en geen extra's meer nadien aanreken had ik 10 sterren gegeven.

FIJKO1975 12-09-2015 Via de website gekocht

gewoon supereenvoudig bestellen en wordt keurig geïnstalleerd

nette medewerker die netjes installeert

Zeer uitgebreid voor ieder wat wils

Supertevreden en mocht het nodig zijn bestellen wij hier weer!

Echte aanrader wij hebben besteld en zij hebben keurig geïnstalleerd en geleverd! BKI485436 was ons bestelnummer

jolcar1 12-09-2015 Via de website gekocht

Het gemak van internet bestellen is super

Prima service , zowel de aflevering als de retour nemen van het oude product

Er is genoeg assortiment om uit te kiezen

Bemmel en Kroon staan bekend om goede service en dat vindt ik heel belangrijk

Bemmel en Kroon is een vertrouwde naam en bekend om zijn goede service en klantvriendelijkheid.

myron89 12-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Vanuit Zoeterwoude rijndijk is de droger helemaal naar Zandvoort gebracht. En de bediening is zeer makkelijk, en drogen is zo gebeurd.

Geweldige service! Zeer attent personeel.

Goede service, snelle levering, thuis bezorgd en aangesloten

cbarth 12-09-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

hele goede website niet te ingewikkeld.

Goede medewerkers hebben er echt verstand van

Je weet niet wat je ziet in de winkels

goede service prima geholpen

Goed geholpen door de Heer Linkerhof hoefde niets aan te betalen. De bezorgdienst belde 20 minuten van te voren op dat ze kwamen na het brengen kon ik de installateur bellen was binnen een half uur bij me. Goed concept.

Erwin58 11-09-2015 Via de website gekocht

duidelijke en overzichtelijke site

vlotte en correcte reactie op vragen en een duidelijke offerte

groot assortiment en van gerenomeerde fabrikanten

zie de sterren.

duidelijke site,vlotte reactie tijd,veelzijdige betaalmethode, moderne vervoerspartner,vrije afleverkeuze gewoon een goede zaak. TOP en dat in deze tijd

harryenwilmascholten 11-09-2015 Via de website gekocht

Omdat ik een vraag had over de montage van de inbouw belde ik naar Bemmel en Kroon. Naast het beantwoorden van de vraag ook gezamenlijk de internet bestelling ingevuld. Erg prettig. Je kan met pin betalen na installatie. Perfect.

In dezelfde week van aanvraag ook kunnen leveren en inbouwen door vakkundig personeel die ook netjes werken in je huis.

Breed assortiment. Ik zocht een bosch inbouw en kon kiezen uit 5 types.

Ja, Bemmel en Kroon werkt met scherpe internet prijzen (met extra korting), hebben een eigen winkel, en de mogelijkheid om de montage te regelen. Kortom een all-in prijs in een sterke prijs-prestatie verhouding

Bemmmel en Kroon levert dat wat je als klant graag wenst. Goede service en uitleg als ook een goed product en goed ingebouwd. Bemmel en Kroon weet aan commodity witgoed, weer een luxe product te maken, door haar service in goede uitleg, snelheid van leveren, en montage binnen 1 week. Dat is precies wat je wenst als klant. Want je wilt snel weer verder met je vaatwasmachine. Wij wensen Bemmel en Kroon nog vele tevreden klanten toe.

JL-review 11-09-2015 Via de website gekocht

Mooie en overzichtelijke website

Uitstekende service van bestelling tot levering. Vriendelijk en deskundig telefonisch contact. Extra servicekosten goedkoper in vergelijking met bekende witgoedketens.

Ruim assortiment en aantrekkelijk geprijsd.

Ik was nog niet bekend met Bemmel en Kroon, maar ben erg tevreden met deze transactie en kom zeker terug. Zeker een aanrader voor anderen.

Zie punten hierboven. Prima winkel. Onder ordernummer DH483010 een Indesit CAA 55 Koelvriescombinatie gekocht.

frontoffice CHF 11-09-2015 Via de website gekocht

direct telefonisch contact, snel antwoord.

snelle service, snelle levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Makkelijk schakelen, direct antwoord op vragen. Helemaal tevreden.

Helemaal tevreden met de geboden service.

Alice Boodt 10-09-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede en snelle adviezen.Goede bereikbaarheidü

Snelle en correcte bezorging.

Groet keuze

Betrouwbaar en goedkoper dan andere witgoed firma,s.

Betrouwbaar. Goede service, snelle afhandeling.

AVO 1 10-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

De wasmachine bestellen bij Bemmel en Kroonis reuze simpel. Het wijst zich vanzelf en na het plaatsen van de order heb je er (bijna) geen omkijken meer naar. Je krijgt supersnel een orderbevestiging en snel daarop een email met het moment van afleveren, waarbij een bandbreedte gehanteerd wordt van 3 uren. Je hoeft dus geen hele dag vrij te nemen op de dag van afleveren.
Tot slot belt de chauffeur een half uur van tevoren op hoe laat hij voor de deur staat.

Je wordt vriendelijk en deskundig (maar niet opdringerig) te woord gestaan door de verkoper. Zie voor het overige de toelichting bij 'Gemak'

Bij Bemmel en Kroon is het assortiment dermate groot dat het bijna onmogelijk is om geen keuze te kunnen maken. Daarnaast zijn de artikelen zodanig concurrerend geprijst, dat het niet de moeite loont om verder te 'shoppen'.

Bovenstaande wasautomaat onder ordernummer ZTW487326 bij Bemmel en Kroon gekocht. Niet dan hulde voor dit bedrijf (zie toelichtingen bij de verschillende onderdelen van de enquette). Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Het is bijna een genot om daar iets te kopen. Alles wordt efficient en correct afgehandeld. Een voorbeeld voor anderen.

DHR Baijens 10-09-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en betalen

Mooi op afgesproken tijd bezorgd en goed traceerbaar

Alles zoals het hoort, zelfs een nieuwer model voor dezelfde prijs:)

CMae 10-09-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

Ik had door een fout een dubbele betaling gedaan. Is verder correct afgehandeld maar er is niet op mijn email hierover gereageerd.

crklav 10-09-2015 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website

Snelle reactiesnelheid op e-mail

Ruime keuze, veel types van zelfde merk

davidsten 09-09-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

6,8

type koelkast wat we via internet hadden uitgezocht was niet meer leverbaar, vergelijkbaar type aangeboden gekregen voor dezelfde prijs helaas stond deze niet in de winkel. uiteindelijk viel dit type toch wat tegen wat betreft mogelijk tot indelen van de schappen van de deur en maar 1 groente lade ipv 2

kroonwinkel 09-09-2015 Via de website gekocht

keurig geregeld

makkelijke keus en genoeg keuze

goed gesorteerde winkel en klantvriedelijk

Bemmel&Kroon is een prima,gesorteerde en service gerichte winkel.

arttie 09-09-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk en binnen 24 uur bezorgd. en je kunt zelf inplannen wanneer je het beste uitkomt.

goed op de hoogte gehouden. de chuffeur belde 20 minuten voordat ze er zijn. dus echt keurig gedaan! toen de wasmachine afgeleverd bleek het andere type dan heb besteld dus naar klantenservice gebeld en te horen gekregen dat de type wasmachine die ik heb besteld niet meer leverbaar is daarom hebben ze andere type luxe model geleverd en ze hanteren dezelfde prijs dus echt geweldig en ze hebben me aangeboden om de kost van € 9,95 extra service terug te storten vanwegen de andere type model wasmachine bieden ze gratis extra service aan en sommige model niet. al met al goec opgelost! zo hoort ook klantenservice te zijn.

ruime keuze

imc1954 09-09-2015 In de winkel gekocht
Leidseveen

Je kunt je al helemaal voor informeren via de site

prettig vakkundig advies en snelle levering

Volgens mij kunnen ze bijna alles leveren

Nu al diverse apparaten gekocht. Zeer zijn zeer klant vriendelijk en snelle levering

Wordt prettig geholpen, goed advies en altijd de laagste prijs

biek1977 08-09-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

De verkoper nam uitgebreid de tijd om uitleg te geven. Eerlijk en gedegen advies. De vaatwasser kon direct de volgende dag bezorgd worden.

In het woud van verschillende typen en merken vaatwassers helpt een eerlijk en onafhankelijk advies erg goed om tot een keuze te komen.

keeskiek 08-09-2015 Via de website gekocht

erg makkelijk bestellen op de website.

Snelle levering en zeer vriendelijk personeel.
Na reclame ergens goedkoper kregen we het verschil terug.Top service

eingelijk te veel keus.

Tot nu toe niks op aan te merken.

Was nog niet bekend met Bemmel en Kroon maar heb er een prima ervaring mee tot nu toe. BKI487677

boerg01 08-09-2015 In de winkel gekocht

Zeer overzichtelijke site

Zaak goed bereikbaar en wat je afspreekt wordt ook gedaan. Prima.

Zeer overzichtelijke zaak. Ziet er zeer netjes uit en wordt bijzonder goed en vriendelijk geholpen. De klant is zeker koning

Bedrijf goede uitstraling. Betrouwbaar en vriendelijk personeel. Belangrijk is afspraak is afspraak. Niets is te veel

Voor mij als klant is het prettig als in je in een overzichtelijke winkel komt met ruim assortiment. Ik vind het ook prettig als je goed wordt geinformeerd zodat je de voor en tegens kan afwegen .

bwesseling 08-09-2015 In de winkel gekocht
Delft en omliggende gemeenten

Overzichtelijke winkel met alle modellen. Goed bereikbaar.

Vriendelijke en kundige hulp door een van de medewerkers. Snelle levering.

Goed overzicht van alle merken en modellen, zodat vergelijken makkelijk is.

Topwinkel

Super winkel met een mooi ingerichte showroom met alle apparatuur.

Lwiesje 08-09-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Super geholpen in de winkel, duidelijke uitleg

Goede service alles goed geregeld

Ruime keuze in verschillende prijsklasses

Zeer zeker een aanbeveling waard

Alles was gewoon goed, bestelling en aflevering top geregeld

styrano 08-09-2015 Via de website gekocht

super site makkelijk en duidelijk en overzichtelijk

super service netjes en vriendelijk personeel en alles word helder en duidelijk aangegeven wanneer ze leveren.

genoeg keuzen en aanzienlijk goedkoper

geen negatieve dingen tegen gekomen

mijn bestelde wasmachine werd al binnen 24 uur bezorgd super ! je krijg de ochtend voor levering een mail met hoe laat de bezorger langs komt en met een hele duidelijke track en trace volg systeem. vriendelijke personeel en prijs is een stuk lager dan andere winkels. super !

RoRie00 08-09-2015 In de winkel gekocht
Forepark

het bestelde product was niet op voorraad, we mochten een andere, duurder model voor dezelfde prijs van het in de eerste instantie besteld product ontvangen!

Ruime keuze met verschillende prijsklasses

Prettige ontvangst, vriendelijk en vakkundig personeel.
Super Servcie

Prettig ontvangst, vriendelijk personeel. Ruime keuze aan producten en goede service! Voor onze keukenapparatuur en witgoed gaan wij nergens anders meer heen dan naar Bemmel

mistyenmimi 07-09-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Ik heb mijn product makkelijk kunnen vinden bij Bemmel en Kroon.

De service is zeer goed.

Het assortiment is heel groot.

Ik zou zeer zeker anderen aanbevelen om bij Bemmel en Kroon te kopen.

Zeer klantvriendelijk geholpen. Ik raad anderen aan hun producten hier te kopen. De winkel is meestal dichtbij huis dus erg makkelijk. Mijn volgende aankoop doe ik zeker weer bij deze winkel. Ordenr CRQ485719

Bos68 07-09-2015 Via de website gekocht

makkelijk bestellen en indien gewenst achteraf betalen.

Duurdere machine geleverd dan besteld omdat die niet op voorraad was. Zonder iets bij te hoeven betalen! Verder goed geïnformeerd over het afleverproces.

Ruim voldoende keus

Met name de levering van een nieuwere en duurdere (€200) machine zonder bijbetaling heeft ons positief verrast. Snelle levering, duidelijke website en goede informatievoorziening over aflevering. Machine werd keurig aangesloten en oude machine meegenomen.

Zie punten hierboven. Ik ben tevreden!!

arjenvS 07-09-2015 Via de website gekocht

Fijne website om te bestellen

men geeft direct de levertijd aan, alles verloopt soepel, men weet waar men het over heeft

goed assortiment

vanaf de bestelling tot en met de aflevering alles prima verlopen

goed telefonisch contact, men weet direct waar het overgaat en een perfecte levering

desertrose 07-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en bestellen ging snel en eenoudig.

Bezorgd op de door mij gekozen dag (heel snel), op het juiste tijdstip, beleefde bezorgers

Prima winkel, snelle levering, beleefde bezorgers.

wierik 07-09-2015 Via de website gekocht

op de site kijken en vergelijken

ik zou hem zeker aanbevelen

ze waren zeer correct aan de telefoon en de bezorging was prima.

vandien 07-09-2015 In de winkel gekocht
Forepark Leidschendam

Wij zijn bijzonder plezierig geholpen bij de keuze voor de aankoop van ons gasstel alsmede een wasemkap. Niets was de verkoper teveel nam uitgebreid de tijd voor ons

Wij verbaasden ons over het uitgebreide assortiment van de artikelen in de winkel

Zie punt service

De zaak ligt op een goede lokatie, is makkelijk bereikbaar met voldoende parkeer gelegenheid en straalt wat uit zeker wat het assortiement betreft

danielmb 07-09-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk te bestellen en snel!

Goeie service, alles duidelijk en goed afgeleverd! Geen contact nodig gehad omdat het goed geregeld is en netjes op tijd afgeleverd. Tijd indicatie, perfect!
Eerst een mail met erin tussen 9 en 12 uur , later een sms rond 10 uur komt de koerier, 5 min later nog een sms , koerier komt rond 10:10 uur. Hij kwam om 09:50 uur , dus perfect gewoon!

Direct op voorraad! Kon de eerst volgende werkdag al geleverd worden. Genoeg keuze uit het assortiment!

Zeker een aanrader! Goeie service, snel en gemakkelijk. Goeie status ontvangen! Zeker de moeite waard om nog eens wat te bestellen!

Alleen maar positief! Ik kan geen negatieven punten bedenken! Zeker een aanrader om je apparatuur hier te bestellen, snel en gemakkelijk te bestellen en snel geleverd!

R. Anwar 07-09-2015 In de winkel gekocht
forepark

3,5

mijn ervaring is dat na aankoop geen reactie op klacht komt.

Ik vind dat pas na aflevering product en controle op beschadiging, formulier voor ondertekening ingevuld dient te worden en niet vooraf laten onderteken dat alles goed is en verdwijnen zonder uit te pakken en controle.

lanonime 06-09-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen. Overzichtelijke indeling.
Alle belangrijke informatie eenvoudig te vinden.

Dag van aflevering kan direct aangegeven worden, oude apparaat retour kan ook direct aangegeven worden.

Ruim voldoende assortiment. Ik miste een productvergelijker (maar dat kan dan weer via kieskeurig).

Alles zonder problemen en eenvoudig verlopen.

Mihri 06-09-2015 Via de website gekocht

Met hulp van medewerker was het heel makkelijk om bestelling te plaatsen. Site duidelijk

Had een vraag gesteld en het werd binnen aantal minuten beantwoord.

goed service

Groot assortiment je kan alles vinden en prijs is concurrent

Klantgericht , klant is koning houding, prijs product

Heel goed geholpen bij bestellen Zeker aanrader !

Blotwijk2 06-09-2015 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon heeft ook witgoed op voorraad. Dat heeft niet iedereen

Gebeld met adviseur met verstand van zaken. Kent de kenmerken van de producten.

Vakkundig. Eigen voorraad.

mmdj 06-09-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Altijd in de buurt, groot assortiment je kan langs komen of via internet bestellen

Wasmachine A bleek niet voorradig. Wasmachine B voor de prijs van A gekregen. Dat is grote klasse!

Is er iets wat ze niet hebben?

Absoluut een aanrader. Groot assortiment, snel geholpen, supersnelle levering. gewoon top!

Goede service, snelle levering, vriendelijk personeel, thuis betalen, Mooie winkels en een scherpe prijs!

pieterhh 05-09-2015 Via de website gekocht

beste online prijs voor deze koelkast

Laagste prijs in combinatie met goede service

jcmvanheiningen1948 05-09-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Goede en duidelijke informatie in de winkel

Voldoende assortiment in de winkel

Kopen in de winkel en het bezorgtraject inclusief de bezorging perfect geregeld.

Ruime winkel met een goed overzicht op de artikelen. Voldoende parkeergelegenheid. Vakkundig verkoop personeel.

arijsdam 05-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

grote toonzaal,goed bereikbaar
ook met ov vestiging Zoeterwoude

verkoop en levering geheel naar wens verlopen

ruim voldoende

2 maal witgoed app.gekocht
2 maal tevreden

Verkoper en bezorgers hebben snel en netjes hun werk gedaan