Deze score is berekend op basis van 2944 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

George.W 12-10-2018 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon keukens Zoeterwoude

Super korting en service

Ik werd super geholpen door de verkoopmedewerker, de Amerikaanse koelkast had niet noemenswaardige beschadiging en kreeg ruim 200 euro korting.

alex 12-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en mooie koelkast!

fijne website, duidelijk en de juiste info over de koelkast. beste prijs van internet. s'avonds koelkast besteld volgende dag netjes bezorgt. handige track trace waar je de bezorg bus kan volgen. half uur voor aankomst krijg je sms dat ze er aan komen. koelkast goed verpakt en we zijn er blij mee! bemmel & kroon zeker aan te raden.

Jan 12-10-2018 Via de website gekocht

Goede serivice en stipte bezoring

Goede prijs en snelle levering. Duidelijke website en betalingsvoorwaarden. Snellereactie op e mail vragen.

jan 12-10-2018 In de winkel gekocht
zouterwoude

goede service

duidelijke site alleen de prijzen van in mijn geval een wasdroger verschillen per dag
op letten dus. had deze een dag van te voren goedkoper gezien op de webshop
na een telefoontje naar de winkel is dit prima opgelost verder goede service en snel geleverd

hessel 12-10-2018 Via de website gekocht

snelle levering, vakkundige installatie,prima prijs

uitstekende ervaringen bij eerdere aankopen, prima verhouding tussen prijs/kwaliteit, zeer ruime sortering

anoniem 12-10-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle nette levering.

Snelle reactie op mijn offerte aanvraag.
Nette offerte met scherpe prijs.
Snelle levertijd.
Netjes afgeleverd.

Marijke 11-10-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant!

Via internet een nieuwe wasdroger besteld, de volgende dag in huis.
Vriendelijk personeel , en de oude droger meegenomen, prima service!
Groeten van een heel tevreden klant !

Gerald 11-10-2018 Via de website gekocht

Goedkoop, snel en ruim gecommuniceerd aankoop VKC6010WIT

Na vergelijking van prijzen en voorwaarden via de website van Kieskeurig.nl blijkt Bemmel&Kroon vaak de goedkoopste. Wij hebben dus de opzet keramische 4-zone kookplaat gekocht van Inventum, de VKC6010WIT. Na aankoop een bevestigings e-mail ontvangen inclusief de link naar het track&trace gedeelte. De verzending liep net zo snel als beloofd en binnen het gecommuniceerde tijdsblok. Het apparaat kwam keurig verpakt aan en zelfs de verpakking was ongeschonden. Dus zowel goedkoop als snel geleverd zonder schade en precies weten waar je aan toe bent! In één woord: GEWELDIG!

ordernr BK 1713918 11-10-2018 Via de website gekocht

Prima service. Op tijd bezorgd

Heb vaker apparaten gekocht bij Bemmel en Kroon. ook mijn kinderen. Ik heb tot nu toe nooit klachten gehad. Alle apparaten doen het nog steeds goed. Tot nu toe is de service dus prima

Jacqueline van de wasmachine 11-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

De wasmachine werd de volgende dag geleverd. De dag van de bestelling kreeg ik een e-mail met het tijdsblok en ik werd 20min van te voren gebeld dat ze onderweg waren. Ik heb de extra service genomen, voor slechts €10 zetten ze de wasmachine op de plek en sluiten ze 'm aan, ze doen ook de test was en nemen het verpakkingsmateriaal mee.

Kees 11-10-2018 Via de website gekocht

Super service en afspraak is afspraak.

Al eerder een inductie kookplaat besteld en zeer goed geleverd. Nu is de vaatwasser aan de beurt. Gesproken met een adviseur en een geweldig goed advies gekregen. Besteld en geregeld en de inbouw. Alles keurig op tijd en totaal conform afspraak.

Paula 10-10-2018 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en altijd duidelijk

Vanuit USA een vaatwasser voor mijn zoon besteld. Prima webshop. Duidelijk omschrijving, wel of niet op voorraad wordt aangegeven, leverdatum is te kiezen, duidelijke en snelle communicatie. En bovendien, zeer concurrerende prijzen. Kan niet beter!

Johan G.J. 10-10-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Prima zaak, behulpzame medewerkers.

Vaatwasser stuk en niet meer te repareren (ivm leeftijd). Op zondag naar B&K voor een nieuwe. Een Bosch uitgekozen met expertise van de medewerker. Klap op de vuurpijl: hij werd dinsdag al geïnstalleerd door een extern bedrijf welke voor B&K dit werk verricht. Inmiddels is de vaatwasser in gebruik.
We zijn helemaal blij. Puik werk verricht.

Ellen 10-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, duidelijke communicatie!

Het product was niet leverbaar. Ik kreeg na een paar dagen netjes per mail bericht dat het binnen was. Ik kon zelf een bezorgdatum kiezen De bezorgtijd werd elke keer bijgesteld via track en tracé, erg prettig! Een half uur voor aflevering kreeg ik een bericht dat ze eraan kwamen. Op precies dezelfde tijd kwam de bezorger keurig aan! Topservice 😀

Vief 10-10-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Service was snel en goed. Comunnicatie was ook uitstekend voor elkaar. De korier belde ook van te voren dat hij kwam dus konden we er rekening meehouden. Goeie site en levering

Jan en Vera Pronk 10-10-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Een mooie be-Kroning op onze aankoop.

Wij waren op zoek naar een fornuis met achterpaneel en een afzuigkap.
De webshop biedt een ruime variëteit aan producten. De navigatie is snel, en de zoekmogelijkheden zijn duidelijk, volledig en handig. De productinformatie was ook dik in orde.
Uiteindelijk zijn we, goed voorbereid, naar de winkel in Den Haag gegaan. Daar zijn we uitstekend en vriendelijk geholpen. In de winkel konden we onze keuzes "in het echt" bekijken. Onze vragen werden duidelijk en deskundig beantwoord. Voor ons was het al snel volkomen duidelijk dat we hier bij Bemmel aan het goede adres waren voor onze aankopen. De bestelling verliep verder vriendelijk en vlot . De aflevering van onze aankopen verliep vlekkeloos. De afspraak werd keurig per e-mail bevestigd en we kregen een telefonische bevestiging toen de bezorging onderweg was. ook de manier van afleveren was vriendelijk en keurig netjes. We zijn dus zeer tevreden over de aankoopmogelijkheden, de aankoop zelf en de aflevering.

Een heel tevreden klant! 10-10-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Deskundigheid en servicegerichtheid hoog in het vaandel!

Onze inbouw koelvriezer ging kapot en toen bleek dat het nog niet zo eenvoudig was om een passende te vinden die in de bestaande keuken paste.
We hadden via internet bij een andere winkel iets gevonden en na telefonisch overleg met die zaak was er een op voorraad en zou die binnen 24 uur geleverd worden. Echter de volgende dag stuurden ze zonder overleg een totaal andere! Die hebben we uiteraard direct geannuleerd. Toen namen we contact op met Bemmel en Kroon (hadden we dat maar direct gedaan!) Zij zochten binnen een kwartier voor ons uit welke koelvriezer we moesten hebben! Deze bleek ook nog eens goedkoper te zijn! En de volgende dag werd hij bezorgd. Ook dit verliep moeiteloos en vlotjes! Kortom van begin tot eind ontzorgd en 100% geholpen!

Annemarie Brand 10-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, fantastische service

De dag na bestelling werd de droger al geleverd. Ondanks dat de bezorgers niet mogen tillen hebben ze de droger toch bovenop de wasmachine geplaatst.

Vermeulen 10-10-2018 In de winkel gekocht

Zonder zorgen vervangen

Zorgvuldige en deskundige advisering bij het vervangen afzuigkap.
Daarna stipte levering en een voorkomende en ervaren monteur, een vakman die wist wat hij deed.

Caroden 09-10-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Altijd goed!

Altijd goed! We hebben al vaker voor onszelf of voor onze ouders apparatuur bij Bemmel & Kroon besteld. Vandaag is onze Amerikaanse koelkast geleverd (CRQ713603). Allereerst het aankoopproces: duidelijke informatie over de enorme keuze. 1 merk heeft al 10 verschillende soorten koelkasten van dit type. Het duizelde ons. Maar bij Bemmel hebben we makkelijk een goede keuze kunnen maken. Uiteraard hebben we ons goed voorbereid en prijsvergelijk gedaan. Bemmel & Kroon had nog een mooie kassa-actie en kwam als best-geprijsde uit de bus. De koelkast was op voorraad dus kon binnen een dag geleverd worden. 20 minuten voor levering werden we gebeld dat ze onderweg waren. Alle verpakkingsmateriaal namen ze mee, evenals onze oude koelkast en vriezer. Al met al super-tevreden!

nancy 09-10-2018 Via de website gekocht

Heel snel geleverd. Ik was dadelijk positief gestemd.

goedkoop , snelle service en degelijk materiaal. Het is echt een leuk product, ik ga er van kunnen genieten in mijn nieuwe keuken.

Rozemarijn 09-10-2018 Via de website gekocht

Super service, snelle bezorging en goed aangesloten!

De wasmachine die ik wilde was nergens op voorraad. Bij Bemmel en Kroon kon hij wel de volgende dag bezorgd worden. Na aankoop bleek dat model helaas toch uitverkocht, maar ze boden direct een goed alternatief. Duidelijke communicatie, goede prijs, vriendelijke installateurs; wat wil je nog meer?!

cheezer 09-10-2018 Via de website gekocht

precies op tijd geleverd, gedoe over verpakkingsmateriaal

Leveringstijdstip werd nauwkeurig doorgegeven dmv meerdere SMSjes. Oude wasmachine werd meegenomen, maar het verpakkingsmateriaal kon niet worden meegenomen omdat het "drempelservice" was. Slechte service dus, waardoor het eindcijfer een stuk lager uitvalt en er een ontevreden klant achterblijft voor zo'n kleine moeite.

cbaljon 09-10-2018 In de winkel gekocht
LEIDSCHENDAM

Topservice en topprijzen!

Bijzonder enthousiast over Bemmel & Kroon! Hebben een breed assortiment, zijn vaak de enige die producten (snel) op voorraad hebben en zijn daarnaast vrijwel altijd de goedkoopste!

Rafael 09-10-2018 Via de website gekocht

Excelente service!

Via Google zoekend naar het type wasmachine die ik wou kwam ik bij Bemmel &Kroon terecht. Verrast door de kassakorting via de website en artikel gekocht. Een paar minuten later kreeg ik de melding dat artikel niet leverbaar was en kreeg ik een alternatief aangeboden. Nieuwere model, duurder maar voor dezelfde prijs. Nog nooit zo'n service meegemaakt! Levering is ook voortreffelijk gelopen.

Henri 09-10-2018 Via de website gekocht

Een goede keuze

Een snelle levering en met vragen correct geholpen, de levering ging perfect en goed afgeleverd door vriendelijk personeel

Petra 08-10-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Vrijdag besteld, maandag geleverd en tussendoor via de mail prima op de hoogte gehouden. Artikelen waren ook verreweg het voordeligst.

Iris 08-10-2018 Via de website gekocht

Persoonlijke en zeer snelle service!

Telefonisch contact met Bemmel en Kroon was erg vriendelijk en ze hadden direct antwoord op mijn vraag, verstand van zaken dus! Netjes via mails op de hoogte gehouden van bestelproces, hierin zijn ze erg volledig. Daarnaast zelfs nieuwere opvolger van de koelkast die ik had besteld gekregen, voor dezelfde prijs en ook nog eens met 5 jaar garantie! Snel en netjes afgeleverd met uitleg, nette bezorgers ook. Al met al een dikke 10!

Patrick 08-10-2018 In de winkel gekocht

goed bedrijf

Goede informatie, ruime keuze in het assortiment. Personeel heeft kennis van zaken en geeft suggesties.
Goede service wat betreft bezorging en plaatsing van artikel. Duidelijke afspraken omtrent bezorging en plaatsing.

AW Jansen 08-10-2018 Via de website gekocht

Aankoop snel geregeld en uitstekende service

Goede en duidelijke omschrijving van producten en leveringscondities. Het door mij gekozen product was uitverkocht, maar kreeg voor dezelfde prijs een verbeterde nieuwere versie.

Eva 08-10-2018 Via de website gekocht

Mijn bestelde oven kwam mooi binnen de aangegeven tis binnen. De bezorgers hebben hem gebracht tot aan de keuken en hebben de oude oven mee terug genomen. Ik moest ze hier wel even aan herinneren!;)

Emine Türk 08-10-2018 Via de website gekocht

Super goede service

Geen enkel probleem gehad met de service. We hebben besteld en werden direct geholpen. Ook telefonisch wordt je correct te woord gestaan.

Ada 08-10-2018 Via de website gekocht

Ik ben heel tevreden

Ik ben heel tevreden over deze winkel , wat een snelheid en goee service.
Eerst hebben we een inductiekookplaat gekocht en laten instaleren. Prima en bevalt enorm goed. Het koken gaat veel sneller dan op oude keramische kookplaat.
Nu een oven gekocht. Deze kan een hogere temparatuur bereiken dan de oude combi en heeft veeeeeeeeel meer ruimte. Ik ben een tevreden mens.

Kees 08-10-2018 Via de website gekocht

Super advies gehad en zeer goede service

Van de medewerker een uitgebreid advies gehad en duidelijke omschrijving van de vaatwasser. Zeer goed en ruimschoots de tijd nemend.

Yvonne 08-10-2018 Via de website gekocht

Perfecte service!

Zondag in de namiddag besteld en maandagochtend ontvangen. ‘s Morgens een sms bericht ontvangen met de exacte tijd hoe laat ze zouden komen en precies op de minuut stonden ze voor de deur, beter kan niet!

Yo 08-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Makkelijke keuze te maken van een apparaat. Een beter apparaat gekregen omdat degene die ik uitgekozen had niet leverbaar was. Snel geplaatst.

Ton van der Heiden 08-10-2018 Via de website gekocht

Aanrader!

Op vrijdagavond een droger besteld. Al vrij snel na de bestelling een email waarin stond dat de bestelde droger door de fabrikant niet meer leverbaar was en er een soortgelijk apparaat zou worden geleverd. In 1e instantie vonden we dit wat merkwaardig, aangezien we een paar dage bezig zijn geweest met vergelijken, reviews bekijken etc. Gebeld. Een zeer vriendelijke meneer legde ons uit dat de vervangende droger de opvolger was van de door ons bestelde, dat er minimaal dezelfde opties op zaten maar ook een paar nieuwe en....dat deze, ondanks dat ie 140 euro duurder was, geleverd zou worden voor de prijs van de oude. Levering al de volgende dag ! Super snel en ook de levering verliep perfect. Zo kan het dus ook!

Marco 07-10-2018 Via de website gekocht

Prima service.

Een slang die ontbrak werd snel daarna geleverd en geïnstalleerd, snelle actie. na hun vertrek werkte het prima

Bart Van Leuven 07-10-2018 Via de website gekocht

zeer vlotte afhandeling vdbestelling en juiste informatie

zeer gunstige prijs : dwz goedkoopste en meteen geleverd gekregen .
Zeer juiste lever in fo gekregen van Dynalogic .

Jo 07-10-2018 Via de website gekocht

Superservice bij B&K!

Voor B&K gekozen vanwege goede reviews en extra korting op een wasmachine, die ik graag wilde. Deze korting toch nog gekregen, ook al kon ik op die dag niet betalen. Aflevering perfect: heel fijn dat ik op mijn enige echt vrije dag precies van te voren te horen kreeg wanneer de koerier ging komen. Binnen 10 minuten stond de wasmachine te draaien. Verpakkingsmateriaal niet gezien, was er buiten al afgehaald en keurig opgeruimd, oude machine stond ook binnen een tel in de wagen. Voor een budgetprijs nu precies de wasmachine die ik wou, zonder gedoe geplaatst en in gebruik genomen: dikke tien!

arianne 06-10-2018 Via de website gekocht

goede service

Vriendelijke mensen, erg behulpzaam en meedenkend.
De wasmachine die ik had uitgekozen was er helaas niet meer maar er werd gelijk gekeken naar een goed alternatief tegen een zeer goede prijs.Top

Jolanda Van Der Zee 06-10-2018 Via de website gekocht

Hele goede prijs en super snelle levering

Uitstekende prijs, goede productomschrijving, duidelijke website, super snelle levering inclusief tijdsindicatie bezorging en foto van koerier. Algeheel top!

Yvonne Hofstee 06-10-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

In de winkel geweldige service.

Nette en goede winkel personeel ook.En een goede service.Je krijgt ook een goed advies over de producten die je wilt kopen.

Louis 06-10-2018 Via de website gekocht

Gisteravond besteld, vanochtend ontvangen. Vriendelijke chaffeur, track and trace tot op het kwartier. Top! Hierbij ook nog eens een goede prijs. Dik tevreden.

Sanne 06-10-2018 Via de website gekocht

Fijn geholpen!

Hele vriendelijke en supersnelle service. Goed geholpen en goede afhandeling van de bestelling. Ook de partij waarmee ze samenwerken voor bezorgen is super gekozen. Keurige smsjes over tijdstip levering, ook nog eentje met een exact tijdstip. Geweldig!

Peter Oosterbaan 05-10-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Ik heb Bemmel & Kroon gekozen op grond van de prijs, verder geen ervaring. Bestelling was prima, op tijd geleverd, mooi naar boven gebracht, afgesteld en aangesloten.

Cees 05-10-2018 In de winkel gekocht
cruquius

goed advies gekregen, snelle levering van de producten.

goed advies gekregen, snelle levering van de producten .Heldere uitleg van de verkoper en ongevraagd extra korting gekregen. ook de installatie van de producten is vakkundig uitgevoerd

Htel Amstelveen 05-10-2018 Via de website gekocht

Service is goed, we bestellen hier altijd ons witgoed apparatuur.
Snelle service gister besteld vandaag al in huis.

Jan van Gils BKI712072 05-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service! Alleen maar lof!

Op vrijdag via het in de website genoemde telefoonnummer kreeg ik uiterst vriendelijk en correct alle noodzakelijke informatie en kon ik direkt mijn bestell8ng doen.
Zaterdag om 9 uur had ik mijn kookplaat in perfecte staat al in huis. Ik kreeg voortdurend info wanneer de bezorger zou komen en dit klopte tot op nagenoeg de minuut.
Ook de pijnmogelijkheid bij aflevering vind ik een dikke plus.
Bemmel en Kroon is een aanrader voor iedereen die snel en goed wil worden geholpen!

Jan Tulp 04-10-2018 Via de website gekocht

Wel een vraagje

We hebben hier een wasmachine Bosch gekocht. Goede beoordeling bij kieskeurig, relatief lage prijs. Dus doen! De site is echter verwarrend als het gaat om 'extra service' . Die houdt volgens de omschrijving in dat de wasmachine uitgepakt en geïnstalleerd wordt. Daarvoor moet je wel een vinkje aanbrengen. Bij de bestelling lijkt dat vinkje reeds standaard te zijn aangebracht. Mis dus! Ergens moet dat zelf ook nog aangebracht worden. Nu moest ik zelf uitpakken en installeren ( met mijn twee linkerhanden). De serviceafdeling gebeld, maar bleek niet gevoelig voor dit argument. Schoonzoon bracht redding. Hij installeerde. Via bedrijf was het kostbaar geworden. Zeer mager 6je dus.....