Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bemmel en Kroon 08-09-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Amerikaanse koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon.

Amerikaanse koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon te Den Haag.
Super apparaat,en heerlijk thuis bezorgd.
Moest met een hoogwerker gebracht worden,maar ook dat regelde Bemmel en Kroon.
We zijn er super blij mee.

Lieke 08-09-2016 Via de website gekocht

Koelkast, ordernummer DH554989

Goede service. Koelkast was niet op voorraad, is direct besteld en kon dezelfde week nog geleverd worden. Ook bezorging in tijdvak erg fijn en een smsje een half uur voor de daadwerkelijke bezorging. Hierdoor niet de hele dag aan huis gebonden. Nadeel was dat er op de site stond avond van te voren voor 23u bericht, helaas viel mijn regio buiten de bezorging van de winkel zelf. Door extern bureau bezorgd en pas in de nacht een mailtje met verwachte bezorgtijd. Zou beter gecommuniceerd mogen worden. Over verdere levering geen klagen. Alleen verpakkingsmateriaal zou worden meegenomen, maar plastic van de koelkast achtergelaten in de centrale hal (vergeten??)

Pluspunten

• Bezorging binnen tijdvak
  • Geleverd zonder lift

Loesje 07-09-2016 Via de website gekocht

fijne website! Goedkoopste op internet!

Ken de winkel alleen via online bestelling.
De bestelde wasdroger was €100,- gekoper dan de concurenten!
Afhandeling ging snel.
Zondag online besteld, maandag bericht dat het besteld was bij leverancier (niet op voorraad in de winkel). Dinsdag mail dat het binnen was en meteen een mail waarmee je de aflevering zelf kan inplannen. Woensdag is het afgeleverd. Prima service.

Pluspunten

• Fijne website
  • Goede mailafhandeling
  • Prijs (voordeel €100,-)

Maurizio 07-09-2016 Via de website gekocht

Online aankoop vaatwasser met order BKI555401

Voor het eerst een witgoed aankoop gedaan via online winkelen. Bij Bemmel & Kroon uitgekomen door de meest voordelige prijs. Alles is super vlot verlopen van bestellen tot de bevestiging. Op tijd de juiste duidelijke info voor het maken van een installatie afspraak. Ook dat verliep super vlot. Ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Site is overzichtelijk
  • Prijs kwaliteit is goed

Pavlav 07-09-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Pavlav

Goede locatie met parkeerruimte, Prettige binnenkomst , vlotte bediening en overzichtelijk assortiment , ruime keuze in het product wat ik zocht.

Maria 07-09-2016 Via de website gekocht

Maria

Excellent service,perfect information,polite customer service.I am 100% satisfied with this shop.The package arrived exactly on time as they advised.The courier is also friendly and polite.

Pluspunten

• exactly On time
  • Sufficient information

Minpunten

• No minpunten

Van Gils 07-09-2016 Via de website gekocht

Niets dan tevreden

Op zaterdag onze bestelling geplaatst met ordernumme BKI556057. Bij de betaling ging er door mijn eigen schuld iets mis. 1 telefoontje en de medewerker wist precies waar het over ging. Binnen een minuut een nieuwe betaallink en alsnog kunnen betalen. Wasmachine is maandag keurig afgeleverd.

Pluspunten

• tel. bereikbaarheid
  • Vriendelijke medewerkers

Minpunten

• Niets

B. Reyneveld 07-09-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima service en goede prijs

We zijn prima geholpen in de winkel met goed advies.
Daarnaast had B&K de producten (droger en vrieskast) voor een scherpe prijs.
Wij zijn prima tevreden!

Pluspunten

• Service

Maaike 06-09-2016 Via de website gekocht

TOP!

Super aankoop gedaan via de webshop. Product welke ik wilde was niet op voorraad. Na een mailtje direct een reactie terug en de volgende dag was deze weer op voorraad.
Ik vind de site overzichtelijk en duidelijk. Ook de prijs was hier het goodkoopst. Super!
Levering ook prettig!

Pluspunten

• Goedkoopste prijs
  • Overzichtelijk

Marko147 06-09-2016 In de winkel gekocht

Wasmachine en wasdroger van Bosch

We hebben weer apparatuur aangeschaft bij Bemmel en Kroon te Den Haag.
Bij Bemmel en Kroon is er ook zoveel keuze,wij slagen daar altijd!!
Ik geef aan al mijn vrienden en familie door om eens te gaan kijken bij Bemmel en Kroon.
Als altijd weer een goede service en alles lekker thuis bezorgd,en het oude mee.
We hebben een Bosch wasmachine en Bosch wasdroger gekocht.
Ook die werken naar behoren,en we zijn er erg tevreden over.
Kortom mijn ervaring is: je word erg proffesioneel geholpen.
En de retourprocedure is ok.
En het assortiment is ook geweldig.
En ze hebben veel zelfde apparatuur in meerdere prijsklasse.

Ordernummer: 553170

Linda 06-09-2016 Via de website gekocht

Koelkast ETNA KV155wit

Nette service. Makkelijk te bestellen.Ordernummer BKI555592 gekregen. Woensdagavond heb ik de koelkast besteld. Vrijdagavond hadden de koelkast in huis. Prijs was aanzienlijk lager dan bij andere winkels.

• Datum is te kiezen

Minpunten

• Vertraging wordt gemaild

Ravensbergen 06-09-2016 Via de website gekocht

Bestelling en levering

Buitengewoon heldere website waardoor keuzes goed te maken zijn op de criteria van de aankoper.

Het geleverde apparaat voldoet zeer goed aan de verwachtingen, en was zelf goed te plaatsen. De eventuele plaatsingsservice is aan te bevelen voor die gene die dat wenselijk achten.

Het bedrijf heeft een goede reputatie in de regio.

Helena Denneman 06-09-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon cruisius

Wasmachine kopen

Vriendelijk personeel dringt niet op en als je wil deskundig advies vriendelijke service alles word goed uitgelegd zou er zo weer wat kopen

Pluspunten

• Zacht geprijsd
  • Veel keuze

Eric 06-09-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering volgens afspraak

Top website lekker makkelijk en super snelle levering echt de volgende dag in huis zoals beloofd en je wordt goed op de hoogte gehouden van de tijdstippen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede communicatie

Janet 05-09-2016 Via de website gekocht

Tevreden

makkelijk zoeken, snelle levering en duidelijke levertijden, ze kwamen 3 kwartier later dan aangegeven maar dat komt wel vaker voor ivm onverwacht druk verkeer bij ons in de buurt.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijk track an trace
  • aflevering inhuis

Sluijter 05-09-2016 In de winkel gekocht
Forepark

aankoop nieuwe apparaten

prima ontvangst en uitleg van diverse apparaten en aflevering snel en correct.
oude apparaten meegenomen

Pluspunten

• prettige behandeling
  • goede uitleg

M. AlAtrash 05-09-2016 Via de website gekocht

Good service so far

Easy to use
(Clear, no hidden costs, you pay what you see)
I called just before the delivery and got the extra service with no question, even I payed the extra service after the actual delivery

Pluspunten

• easy to order
  • you pay what you see

Minpunten

• No product comparison.

Niels 05-09-2016 Via de website gekocht

LG hom-bot

Ik heb bij Bemmel & Kroon de LG hom-bot gekocht, omdat deze hier het goedkoopst was. De hom-bot werd netjes op de aangegeven datum afgeleverd. Via de track&trace van de pakketservice kon ik exact zien wanneer hij bezorgd zou worden. De hom-bot doet het uitstekend en ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Realtime bezorginformatie

M van boxtel 05-09-2016 Via de website gekocht

Top geregeld

We hadden zaterdag de spullen besteld , voor me zoon die een huisje heeft gekocht , s maaandags ochtend zij gelijk de spullen gebracht . En netjes aangesloten , wij zijn erg tevreden met Bemmel en kroon , en bedrijf die de spullen wegbrengt , wij gaan zeker vaker daar bestellen 😄😄

Th.willemsen 05-09-2016 In de winkel gekocht
Dit is via telefoon gedaan ,gaat heel erg goed.

Koop rustig bij Bemmel&kroon.

Je wordt netjes geholpen de order DH553463 kan je goed volgen ze geven op tijd een mail bezorging ook heel netjes een pluim verdiend.

Pluspunten

• Alles gaat daar goed.!!

Minpunten

• Zal nu niet weten wat

Arjan Tiebie 05-09-2016 Via de website gekocht

Topwinkel!

Makkelijk bestellen, goede aansluiting met Dynalogic, koerier. Factuur via mail. goede nazorg, ik wist niet waar het aansluitsnoer was voor de vaatwasser. Even gebeld met Bemmel & Kroon, opgelost, zeer aardige dame aan de telefoon.

Alex 04-09-2016 Via de website gekocht

Super bedrijf en product!

Onze amerikaanse lg koelkast met hoge korting t.o.v. andere aanbieders besteld en van bestelling tot afleveren alles heel duidelijk gecommuniceerd via de mail. de koelkast is afgeleverd door Dynalogic en kon alles real-time volgen! zelfs een foto van de chauffeur was afgebeeld. ook werd er in de mails contactgegevens vermeld als ik vragen had over het product of benodigd advies etc. wij zijn heel tevreden en beveel dit bedrijf dan ook aan.

Pluspunten

• duidelijke communicatie
  • overzichtelijk
  • ook advies en aftersale

Goed 04-09-2016 Via de website gekocht

Alles goed

Duidelijke site en de afhandeling met alle mails, tracking, sms is zeer goed doordacht! Beste levering tot nu toe.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Tracking

Paul 04-09-2016 Via de website gekocht

Veel keus, snelle levering

Onze wasmachine ging kapot en dan moet je snel een andere hebben natuurlijk. Omdat een eerdere bestelling bij Bemmel en Kroon goed bevallen was hier weer besteld(BKI555586). Overzichtelijke website met enorm veel keus. Vandaag besteld, morgen geleverd en een goede prijs

Pluspunten

• Uitgebreide keus
  • snelle levering
  • Goedkoop(ste)

Ton Smit 04-09-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon.

Na renovatie van onze keuken nu 2 jaar geleden alle apparatuur ( afzuigkap, fornuis en inductie kookplaat ) nu ook een Bosch koelkast ( met ordernummer BKI554681 ) bij Bemmel en Kroon aangeschaft. Na een eerdere zeer goede ervaring is ook nu weer alles prima geregeld zoals afgesproken. Ben zeer tevreden over zowel de geleverde goederen als de service! Netjes op tijd geleverd met 15 minuten voor bezorging een telefoontje dat ze er aan kwamen. Erg prettig!

Pluspunten

• Levering keurig op tijd
  • Nette bezorging

Veerman 04-09-2016 Via de website gekocht

Miele afvoerdroger T8703

Op basis van allerlei reviews gekozen voor deze iets duurdere Miele afvoerdroger. Een van de overwegingen was een linksdraaiende deur, die eventueel omgezet kan worden naar rechtsdraaiend. Ook wordt een korte droogtijd besproken, waardoor het hogere energieverbruik tov warmtepompdrogers weer wegvalt. De droger is behoorlijk stil, droogt tot op heden inderdaad snel en goed. Simpel keuzemenu. Lampje in de droger, makkelijk te reinigen filter en de bestaande afvoerbuis kon eenvoudig omgezet worden. Vooralsnog positief en hoopvol over de levensduur. Geleverd door Bemmel en Kroon BKI555596

Pluspunten

• snelle response
  • korte levertijd
  • plaatsing niet heel duur

Minpunten

• betalen voor 2e etage

A van der weide bon no:554721 03-09-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Zoektocht

Wij zochten voor onze bestaande keuken nieuwe apperatuur. Vooral de koelkast was een hele zoektocht. Na zoeken op internet en verschillende winkels voor witgoed te hebben bezocht. Kwamen we terecht bij Bemmel en kroon in cruqius, daar zijn we goed geholpen personeel was vriendelijk zij lieten ons de ruimte om eigen keuzes te maken en de verkoopster had verstand van zaken erg prettig. Ook levering binnen een week op afspraak was erg fijn.

Pluspunten

• verstand van zaken.
  • Zeer vriendelijk
  • Snelle levering
  • Ruime sortering

Huub 03-09-2016 Via de website gekocht

Prima service en beste prijs

Na het lezen van de testen op de consumentenbond website was ik tot de conclusie gekomen dat de A++ van Indesit DIFP 28T9 voor mij de beste keus was. Na een prijsvergelijk heb ik hem het goedkoopst gevonden bij Bemmel en Kroon. Binnen 24 uur werd hij door een prima koeriersbedrijf geleverd. Prijs kwaliteit is prima voor deze geluidsarme vaatwasmachine

Johan 03-09-2016 Via de website gekocht

Nieuwe wasdroger

Heldere site snelle afhandeling snelle service telefonisch. Prima wasdroger conform de info en snelle vorrecte levering

Pluspunten

• Heldere info site.
  • correcte afhandeling
  • Snelle levering

Hz 03-09-2016 Via de website gekocht

Wat zou je nog meer moeten willen?

Super prijs, super product en super service. ....kortom super tevreden. De wasmachine ziet erg goed uit. De bezorging was perfect. Nieuwe erin. Oude eruit en wassen maar. :-)

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Service en bezorging

Minpunten

• betalen met creditcard

Egbert 03-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en correcte installatie

Binnen 2 werkdagen hadden ze de inductieplaat in huis en daarna binnen 3 werkdagen in het oosten van het land geïnstalleerd. Prima service en erg vriendelijke installateur!!!

happy customer 03-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine, zoals het hoort.

wasmachine bestelt, na 2dgn zoals afgesproken, geleverd en aangesloten. oude wasmachine is ook volgens afspraak meegenomen.

Kranendonk ZTW555292 03-09-2016 In de winkel gekocht
Via de telefoon

Super ervaring

Wij zochten per direct een Miele wasmachine. Van Bemmel & Kroon hadden deze niet alleen op voorraad maar ook nog voor de scherpste prijs. Een belletje was voldoende. Niet via internet maar gewoon iemand aan de telefoon met duidelijke informatie. Binnen een dag en exact op de aangegeven tijd werd de wasmachine thuisbezorgd. En gewoon aan de deur betaald met de pinpas. Zelden zo'n plezierige ervaring gehad met een bedrijf dat tot nu voor ons totaal onbekend was. Chapeau van Bemmel & Kroon

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Afspraken nakomen

Minpunten

• Werkelijk geen

Annet 02-09-2016 Via de website gekocht

goede service!

Duidelijke internetsite, snelle goede service en keurig op tijd bezorgd! Zonder beschadigingen twee trappen opgesjouwd en ze hebben de oude wasdroger en het verpakkingsmateriaal ook weer meegenomen.

Pluspunten

• prijs
  • service

lodewijk 02-09-2016 Via de website gekocht

onvoorstelbaar snel geleverd

woensdagavond stofzuiger besteld, was niet op voorraad en toch onvoorstelbaar snel al op vrijdagmiddag geleverd en tussendoor goed op de hoogte gehouden van het te bezorgen tijdstip

Pluspunten

• snel
  • op de hoogte houden

R. van Rooijen 02-09-2016 In de winkel gekocht

LG Amerikaanse koelkast van Bemmel & Kroon

Prima advies in de winkel te Den Haag Forepark, langs snelweg A4.
Koelkast binnen een week geleverd en vakkundig aangesloten. Dat doe je niet even zelf...111 kg! Ook het inkorten van de waterleiding...geen punt!
Oude koelkast meegenomen en alle verpakkingsmaterialen idem.
ordernummer DH554854

Pluspunten

• betrouwbare afspraken

J.A. 02-09-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser vervangen

Vaatwassers beoordeeld op kwaliteit en prijs, keuze gemaakt, winkels gezocht die deze machine verkopen en voor welke prijs en voorwaarde.
B&K was de voordeligste en bij dit model ook nog eens de installatie gratis.
Levertijd bij installatie op zaterdag was niet duidelijk op de site, maar is telefonisch goed besproken. Installatie keurig op tijd, goed en probleemloos gedaan.
BKI553372

Pluspunten

• Site en afspraken goed.
  • prijs uitstekend
  • instalatie goed

Sami Faltas 02-09-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon levert in het Noorden van het land langzamer dan in de Randstad. Maar nog altijd redelijk vlot en gratis. Gratis was in dit geval ook de installatie van de Bosch vaatwasser, die door een prima vakman werd gedaan. Hij moest wat extra dingetjes doen en bracht daarvoor een gering bedrag in rekening. Ik ben dus dik tevreden.

Pluspunten

• Lage aankoopprijs
  • Gratis bezorging
  • Gratis installatie
  • Extra werk niet duur

Minpunten

• Eigenlijk niets

André 02-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop kookplaat Whirlpool

100% klantvriendelijk, goede info voor verkoop, perfecte afhandeling en logistieke aspecten van de levering waren top. Top customer minded company.

Pluspunten

• Zeer vlotte afhandeling
  • Levering via Dynalogic

Minpunten

• BengeenFacebookgebruiker

Joep1 01-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Miele T8703

De bestelling en telefonisch advies waren goed en korrelt. De levering was prima en per SMS werd de perfecte levertijd op de juiste dag - dat was de dag na aankoop - meegedeeld. Dus helemaal prima

Pluspunten

• exacte levertermijn
  • juiste prijs
  • overzichtelijke factuur

Minpunten

• geen te vinden

Wilfried 01-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Bosch oven

Van Bemmel en Kroon hebben meestal een scherpe verkoopprijs of dezelfde prijs als andere webwinkels. Verder blijken zo het meeste witgoed toch ook wel heel snel te kunnen leveren. In mijn geval dus een oven van het merk Bosch

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs

W. de Wit 01-09-2016 Via de website gekocht

prima (web)winkel

prima winkel, doen wat ze beloven op de site: Beste prijs garantie !!
ik kan ze alleen aanraden een andere koeriersdienst te gebruiken..

Pluspunten

• snelle levering
  • prima prijs
  • prettig contact

Minpunten

• koeriersdienst

N van Dijk 01-09-2016 Via de website gekocht

Uitstedende service!

Wij hebben een Koelvriescombinatie gekocht via internet. Zowel betaling als aflevering aan huis is perfect verlopen. Ijskast is prima en met zorg afgeleverd, waarbij de track en trace uitstekend aan geeft wanneer product wordt afgeleverd. Ook de Ijskast zelf werkt prima en voldoet aan de voorwaarden zoals in de catalogus is omschreven. Kortom een zeer tevreden klant

Pluspunten

• Prima web-winkel
  • Zoeken naar producten
  • Info over producten
  • Snelle levering

L Kuulkers 01-09-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel

Dit is de 2e keer dat wij voor deze winkel hebben gekozen. 2 jaar geleden hebben wij hier een wasmachine gekocht en nu een droger (BKI554942). Beide keren zijn we goed geholpen en de bestellingen zijn volgens afspraak afgeleverd. De bezorgdienst heeft een super fijn real-time track and trace systeem, je kunt de vrachtwagen live over de kaart zien bewegen. Ongeveer 20 min voor aankomst krijg je daar nog een SMS boven op. Erg prettig.
We hebben helaas wel al een keer met de klanten service van Bemmel & Kroon te maken gehad toen we, in de garantie periode, een probleem met de wasmachine hadden. Ik kan niet anders zeggen dat dit toen zeer vlot en netjes is opgepakt door de klantenservice. Dit was.met name de doorslag om weer voor Bemmel & Kroon te kiezen, natuurlijk naast dqt ze prijs technisch ook goed uit de verf komen (weer de goedkoopste die ik kon vinden). Top!
Wat ik wel jammer vond is dat ze de wasmachine (zwaar) gratis naar boven brachten vorige keer, maar voor de droger (niet zo zwaar) moest ik 9,95 betalen. Neemt niet weg dat ze wel alles netjes aangesloten hadden en alle rommel weer opgeruimd en meegnomen hadden.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel geleverd
  • Fijne klantenservice
  • Live track and trace
  • Gratis thuis bezorgd

Minpunten

• 2e verdieping kost 9,95

Driesen Jozef 01-09-2016 Via de website gekocht

Goede service, goedkoper en snel

De wasmachine stuk en in een gezin met 4 moet dat alle dagen draaien. Even de computer op, en bleek dat Bemmel en Kroon veruit de goedkoopste was. Maar omdat het Nederlandse bedrijf bij een Belgische klant 3 dagen nodig had om de betaling bevestigd te zien, stuurde ik hen een mailtje. Even wat documenten doormailen, en in het bedrijf werd ervoor gezorgd dat 2 dagen later de machine hier al draaide. Van een superafhandeling gesproken!

Pluspunten

• klantenservice
  • goedkoper

Jeroen 01-09-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den haag

LG Amerikaanse koelkast gekocht

We zijn in de showroom geweest om een koelkast uit te zoeken en we zijn uitstekend geholpen door de verkoper. Op maandag kregen we de koelkast mooi op tijd geleverd en de vrijdag ervoor kregen we netjes de mail zoals afgesproken met daarin het tijdwindow waarin de levering zou komen. Perfect.

Pluspunten

• Goede service
  • Levering op tijd

Baljeu 31-08-2016 Via de website gekocht

Inbouw combi magnetron/ oven

Prima bedrijf besteld en na een paar dagen al bezorgd. De oude welke stuk was werd gelijk mee terug genomen. Het enige was de bezorgtijden was iets verlaat 30 min.

Pluspunten

• Goede bezorging

Willem 31-08-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Aanschaf koel/vries combinatie

Ik vind de winkel aan de hoge rijndijk een fijne winkel,waar je op een prettige manier wordt ontvangen.
ER is een enorme keuze op het gebied van keukens en apparatuur.
Wij werden daar goed en vakbekwaam voorgelicht door een van de werknemers.

Pluspunten

• fijne winkel
  • kwalitatief personeel

karel buyse 31-08-2016 Via de website gekocht

Vlotte en correcte levering van besteld apparaat

levering verliep zeer vlot van de dienst naverkoop kan ik tot op heden geen beoordeling geven. een sterk punt bij de levering van de goederen is hun communicatie naar de klant. de gemaakte afspraken werden perfect nagekomen

Pluspunten

• Duidelijke website
  • sterk in communicatie
  • komt afspraken na
  • correcte levering

MC 31-08-2016 Via de website gekocht

Het artikel was op voorraad en het bestelproces was eenvoudig en verliep vlot. De levering via Dynalogic verliep perfect.

Pluspunten

• Bestelgemak
  • Snelle levering

Minpunten

• Adresverwerking