Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RDH 28-06-2016 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle telefonische ondersteuning

Levering van apparaat volgens afspraak

Uitgebreid assortiment

Winkel bij uitstek om een duur en specifiek apparaat met een veilig gevoel aan te schaffen

Wanda 28-06-2016 Via de website gekocht

4,8

bezorging gepland met 'extra service'. dat wil zeggen bezorgen naar de plaats (etage) waar je de spullen wilt hebben (ook order geboekt met 2e etage). Komt de bezorgdienst, anderhalf uur te laat (we waren de laatste rit), ja we brengen het niet naar boven, mogen we niet doen... Jammer, had echt het idee dat ze er geen zin meer in hadden. Heb mn schoonvader s avonds laat nog moeten vragen om een enorm zwaar apparaat naar boven te brengen terwijl de bezorgdienst dit had moeten doen!

Prima site, bezorgen en service stuk minder bevallen

Matthijs 28-06-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en zelf de afleverdag kiezen

Gekozen product bleek niet meer leverbaar, als alternatief een nieuwer model gekregen voor dezelfde prijs

Ruime keuze

Ruime keuze, scherpe prijzen en goede service

Ordernummer BKI542336

Sooze 28-06-2016 Via de website gekocht

duidelijke website. Telefonisch snelle afhandeling. Enorm snelle levering!

Telefonisch goed bereikbaar. Ook goed geholpen aan de telefoon. De droger die wij graag wilden hebben , hadden ze niet meer. Voor een goede prijs een andere toegewezen gekregen.

De website mag wel up-to-date worden gemaakt. Aangezien niet alle producten leverbaar zijn en dit wel zodanig wordt aangeduid op de website.

Fijne communicatie, snelle levering, goede service.

Frits 28-06-2016 In de winkel gekocht
Neckar 24, Den Haag

Prima aanrijroute, goede parkeermogelijkheid.

Zeer goed advies. Prima prijs. Luisterend oor!

Lijkt zowat onuitputtelijk. Overweldigende diversiteit van producten.

Ons eerste bezoek, een platinum pluim!

Aflevering prima op afgesproken dag en tijd, keurig geplaatst.

Miekie 28-06-2016 Via de website gekocht

goed overzicht

Snelle behandeling van de opdracht en netjes mail hierover.

Volop keus.

Snelle en correcte behandeling van de opdracht.
Netjes een mail en sms over de levertijd.
Apparaat netjes op zijn plaats gezet, oude mee terug genomen en de verpakking meegenomen, dus geen rotzooi!

Ruud van Voorburg 28-06-2016 Via de website gekocht

Prettige website. Snel en duidelijke weergave.

Prettig contact via de telefoon toen er iets niet duidelijk was. H

We waren gericht naar een koelkast op zoek en ze hadden de modellen wie we wilden online staan.

Prettig dat het allemaal online kan.

Hanneke 28-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Bestelling is zo geplaatst.

Snel, duidelijke informatie over verzending en vriendelijke medewerkster aan de telefoon.

Snelle levering, makkelijk om een bestelling te plaatsen. Goede service.

Evert Jan 28-06-2016 Via de website gekocht

Scouting had een prijs gewonnen met bijzondere voorwaarden. Online besteld, factuur laten opmaken voor betalende organisatie, op zaterdag geleverd op de boot van de scouting. Helemaal prima.

Netjes beide koelkasten op de boot van de scouting afgeleverd.

De modellen die wij zochten (qua afmeting en energielabel) waar uit voorraad beschikbaar.

Marleen 28-06-2016 Via de website gekocht

Geen enkel probleem ondervonden.

Ons product was niet op voorraad maar het werd besteld en binnen de correcte periode geleverd.

We werden op de hoogte gebracht dat het toestel niet in voorraad was en besteld moest worden. De nieuwe leveringstermijn werd ons meegedeeld en was correct. Alles verliep vlekkeloos.

Over de service kunnen we nog niet oordelen aangezien het een nieuw toestel betreft. Wij hebben gemerkt dat het een goed georganiseerde firma betreft en gaan er dus automatisch van uit dat de service ook goed zal zijn.

Lisa 27-06-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Je kon rustig in de winkel rond kijken en er werken vriendelijke mensen

Je kunt rustig rond kijken maar als je vragen hebt staat er gelijk iemand klaar. Ook de service van het brengen was snel en goed.

Ik kwam voor een wasmachine en daar stonden er heel veel van, van verschillende prijsklasse

Veel keuze, vriendelijke mensen, goede antworden. En de levering was snel en goed.

Jacqueline 27-06-2016 In de winkel gekocht
Hoofddorp Crucuis

er is een goede showroom, je krijgt koffie, er is voldoende apparatuur, ruimte, zithoekjes, bereikbaar met OV wat minder

Tevreden. Mooi dat je kunt inloggen en je bestelling kunt volgen.
Goede digitale tekening van de keuken.
Er wordt goed meegedacht met de wensen van de klant.
De verkoper was kok geweest en verstaat het 'vak';
Praktisch en degelijk!

Geen toeters en bellen, maar alle apparatuur en kasten ruim aanwezig, Mooie keukenbladen

Prima service, mooie spullen, goede prijs- en kwaliteitsverhouding

Goede prijs- en kwaliteitsverhouding Goed geholpen. Ik ben er drie keer geweest voor een offerte/tekening. Niet op zaterdag, dat kon niet en dat vind ik jammer met een fulltime baan. Minpuntje: ze hadden een fout e-mailadres genoteerd, dus wel even zorgvuldig kijken. aardige en deskundige monteurs Je kunt appen met de monteur.

jan a 27-06-2016 Via de website gekocht

komt afspraken goed na en de installatie is in een keer goed

heeft veel keus en goed advies.

heb nu voor vierde keer via de telefoon iets gekocht en laten installeren en alle keren zeer tevreden

Cnut 26-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, hoewel voor specifieke informatie je naar de Bosch-home-site zult moeten.

Zogenaamd opvolgend model geleverd: een meer waterzuinige versie (SMV93M50NL) besteld, de bestelde niet kunnen leveren en een andere (SMV95M30NL) en duurdere) daarvoor in de plaats, terwijl deze volgens de webstie nog steeds op voorraad is. Wel de "oude" prijs gerekend.

Mogelijk kleiner assortiment dan volgens de site leverbaar

Zonder problemen geleverd

Femke 26-06-2016 Via de website gekocht

Goede communicatie over bezorgtijden, eenvoudig te bestellen via internet

Genoeg keuze, ook in de lagere prijsklasse

Al eerder hier besteld, nooit geen problemen gehad, showroom in Leidschendam ook prima, alles is te bezichtigen

Kremer 26-06-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service. Bij een eerste levering van wasmachine was een stelpootje beschadigd. De volgende dag werd meteen een nieuwe wasmachine geleverd die ook nog kosteloos in de kelder werd geplaatst .

Brenda van Zeeland 25-06-2016 Via de website gekocht

We houden een model op de site uitkozen die blijkbaar uit de collectie was en kregen een gratis upgrade naar het volgende model die 150 euro duurder was, als voorstel vanuit de winkel zelf ! heel netjes

denken met je mee, snelle levering, keurige nette site

Els 25-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Vaatwasser besteld, je kan zelf een dag kiezen voor bezorging. Keurig op de goede dag bezorgd, zelfs aangesloten, oude apparaat gratis meegenomen. Er zat een klein deukje in vaatwasser aan de zijkant. Gemaild en kreeg gelijk reactie. Geen gedoe maar korting op het product! Top service!! BKI542793

yagoozy 25-06-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Via de website gezocht en direct een juist apparaat gevonden

Om 16:00 uur besteld en volgende morgen om 10:30 geleverd

precies wat we zochten

Vriendelijk personeel

Tim 25-06-2016 Via de website gekocht

Alles ontzettend snel en vlot verlopen!

Top!

Aan te raden!

Rens 25-06-2016 Via de website gekocht

online bestelling ging super makkelijk

keurig mails ontvangen over de levering

ruime keuze

goede prijzen gratis levering oude gratis retour

de eerste keer online iets gekocht en ging super duidelijke mails ontavngen over levering en 20 min voor aankomst nog telberichtje super

monique lepelaar 25-06-2016 Via de website gekocht

snelle levering, dinsdag besteld, donderdag al gebracht en kon zelfs woensdag al bezorgd worden maar dat kwam mij niet uit.

verpakking om wasmachine meegenomen, als de oude machine, binnen 10 minuten kon ik wassen.

veel keuze

order BKI542076

Dick 24-06-2016 Via de website gekocht

Het via internet bestellen bij Bemmel en Kroon ging zeer eenvoudig door de duidelijke site.

Vanaf het moment dat je de bestelling hebt geplaatst tot het moment dat het bij je huis wordt afgeleverd wordt je constant op de hoogte gehouden over de tijd van aflevering.

De keuze van artikelen is veel omvattend.

V.w.b. het door mij gekochte artikel was dit bij van Bemmel en Kroon het meest voordelig in vergelijk met overige sites.

De aflevering werd uitgevoerd door zeer vriendelijk en net personeel.

Sander 24-06-2016 Via de website gekocht

alles goed en duidelijk beschreven en makkelijk via de webshop te regelen.

zeer correcte en snelle service ons artikel was niet meer leverbaar en nu hebben we zonder meerkosten een duurdere opvolger gekregen BKI541530 .
en ook was het geen probleem om onse oude wasmachine van de zolder naar beneden te dragen en in de hal neer te zetten aangezien ik een gebroken knie heb ging mij dat niet lukken.

ruime keus en een stuk goedkoper dan bij de meeste winkels.

duidelijke en snelle communicatie.
ruim assortiment.
en een snelle service

gewoon top ik ga zeker meer kopen bij bemmel en kroon en ze ook zeker aanbevelen bij vrienden

Jan-k 24-06-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon - Cruquius

Overzichtelijke showroom

Goed en vakkundig geadviseerd

Voldoende keuzemogelijkheden aanwezig

Prima zaak met concurerende prijzen

Sander 24-06-2016 Via de website gekocht

Wasmachine was op voorraad. De levering is netjes op tijd geweest. De medewerkers heel vriendelijk bij aflevering.

De aankoop is keurig verlopen. Levering volgens afspraak. Gebeld voordat de levering plaatsvond door de bezorgers.

van Zijl 24-06-2016 Via de website gekocht

Alles is goed te vinden.

Snelle mailwisseling. In het weekend een offerte aangevraagd en op maandag kreeg ik de offerte al binnen.

Zeer uitgebreid assortiment

Goede service en kwaliteitsprodukten vor een vriendelijke prijs! Ook zijn producten die niet op voorraad zijn snel binnen. Maandag goedkeuring gegeven voor offerte en donderdag alles in huis.

Mitchell 24-06-2016 Via de website gekocht

Overzicht gemaakt van alle (web)winkels, maar uiteindelijk gekozen voor Bemmel en Kroon. Website was overzichtelijk, eventuele kortingen vanuit fabrikanten werden gelijk toegepast en er werd goed gecommuniceerd qua afhandelen van de bestelling

Zoals gezegd was communicatie uitstekend. Bij bestelling werd gelijk gezegd dat het product (wasmachine) helaas niet op voorraad was, maar dat er al gelijk een bestelling bij de fabrikant was geplaatst. Na een klein aantal dagen heel beleefd een mail ontvangen om een afleverdatum te bepalen.

Assortiment was groot met mooie, competitieve kortingen ten opzichte van concurrenten. Bemmel en Kroon was voor mij een compleet nieuwe belevenis en ze zijn hartstikke sterk eruit gekomen.

Alles was netjes geregeld en ik voelde mij als klant gewaardeerd door de goede communicatie. Op de hoogte houden van de stand van zaken ging goed. Nothing more than praise

In de toekomst zal ik als eerste keuze nu Bemmel en Kroon kiezen. Het gebeurt niet vaak dat ik aangenaam verrast werd door de goede service

Jacobi Sophia 24-06-2016 Via de website gekocht

Telefoon wordt direct opgenomen. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Binnen 5 minuten waren vragen, informatie, prijsaanpassing en betaling uitgelegd en afgehandeld. Een heldere website, ook voor ouderen (ik ben 73 jaar)

Elders was de stofzuiger 6 euro goedkoper geprijsd. Bemmel en Kroon paste direct de eigen prijs aan. De bezorging was exact volgens afspraak. Een vriendelijke bezorger leverde het de volgende dag af.

Soms is teveel ook een minpuntje. Toen ik tussen alle stypen de gezochte stofzuiger niet direct vond hielp telefonisch contact met het zoeken van het gewenste type. Bemmel en Kroon past hun prijs aan als het elder goedkoper is.

Dit is de 3e keer dat ik een bestelling plaats bij Bemmel en Kroon. Steeds weer ervaar ik de goede, deskundige en vriendelijke ondersteuning als een weldaad.

Zwolle 24-06-2016 Via de website gekocht

Uitstekend geregeld en snelle service

Zeer snel en correct

Volledig programm

Niets op aan te merken, prima internet winkel

Zeer tevreden ook over de bezorging zelf

Aad 23-06-2016 Via de website gekocht

Een mailtje naar Bemmel&Kroon en ik kreeg direct een aantrekkelijke offerte. Ondanks dat het product zo nog nieuw was dat het nog niet in het assortiment web shop stond.

Verkoper deed zijn best om een product wat niet in het assortiment van de web shop stond toch te leveren.

Product stond niet in de web shop maar kon toch worden geleverd! Dat ik het product pas 1 maand later wilde afnemen was geen enkel probleem.

Het behulpzaam, flexibel en proactief optreden van de verkoper werd door mij als prettig ervaren. Evenwel toch een scherpe offerte.

B.C. 23-06-2016 Via de website gekocht

via de site lekker vanaf de bank zoeken

via de mail, gemakkelijk

veel variatie qua merken, uitvoeringen en prijzen

alles tezamen maakt het heel comfortabel voor mij

Carol de Koning 23-06-2016 Via de website gekocht

Lekker vanaf je laptop besteld.

Snel geleverd en je wordt op de hoogte gehouden via sms over de tijd dat de chauffeur voor je deur staat.

Kunnen vinden wat ik zocht.

Al met al een prettige (eerste) ervaring. Ook de bedragen die erbij kwamen voor installatie vielen mee.

Sjoerd 23-06-2016 Via de website gekocht

makkelijk te vinden op internet

snelle duidelijke reactie

Koelvriescombinatie was op een paar euro na de goedkoopste, maar door de samenwerking met Ajtec die de zaak installeerde bleek Bemmel en Kroon de goedkoopste aanbieder. Werd uitstekend gemonteerd en er werd geen rommel achtergelaten.Super.

Edwin 22-06-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Overzichtelijke winkel en veel modellen op voorraad

Verkoper legt goed uit wat het apparaat allemaal kan. Geen aanbetaling nodig en kan in overleg op gewenst moment geleverd worden.

Goed assortiment en veel verschillende modellen en merken in de winkel.

Overzichtelijke winkel, prettig is ook de zondagsopening en lage prijsstelling met soms nog extra voordeel door bijvoorbeeld vijf jaar extra garantie gratis.

Jammer vond ik echter wel dat de bezorgers van het apparaat niet even een kalibratie uitvoeren van slechts 3 minuten wat dan het apparaat gelijk gebruiksklaar maakt voor de consument.

Elsje 22-06-2016 Via de website gekocht

super gebruiksvriendelijke website

gratis bezorging en kon toch bezorgdag kiezen

Gewoon alles prima

HFrantzen 22-06-2016 Via de website gekocht

We hadden een vraag over de levering en werden meteen (op een koopavond) doorgeschakeld naar afdeling witgoed. Daarna hadden we binnen 4 minuten een volledige bestelling gedaan met de vriendelijke en zeer kundige medewerker.

De medewerker vormde onze kleine vraag direct om in een volledige bestelling, zonder ons eerst terug naar de website te sturen.

Zeer goede service met vriendelijk personeel. Dit was niet de eerste keer dat we bij Bemmel en Kroon bestelden en zeker niet de laatste keer.

robmagda 22-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site...

Er is, buiten de schuld van Bemmel & Kroon iets niet helemaal goed gegaan met de levering. Dit heb ik onmiddellijk gemeld. De service van een bedrijf is pas goed te meten als er iets fout gaat. Ik kan daarom zeggen dat de service van Bemmel & Kroon uitstekend is. Geen moeilijk doenerij maar,zoals het hoort: direct reageren en een zeer goede oplossing bieden!

Goede prijs, breed assortiment, snelle levering en zeer goede service.

Jan Willem 22-06-2016 Via de website gekocht

Uitstekend toegankelijke website.

Na bestelling contact gehad. Directe, persoonlijke service

Prijstechnisch en qua afwikkeling een prima bedrijf

Marije 22-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijk website, de goedkoopste en binnen een paar minuten via de mobiele site kunnen bestellen.

Duidelijke communicatie. Direct een mail, ook info over de aflevering. De ene dag voor 4 uur besteld, de volgende dag was de koelkast al binnen.

Ik zocht specifiek naar deze koel-vriescombinatie, ik heb me dus niet verdiept in de rest van het assortiment.

Snelle levering van een goed produkt wat makkelijk te bestellen was.

De bezorgers waren uitermate vrolijk en behulpzaam

Telly 21-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met eenvoudige, maar goed werkende filters. Ook interessante aanbiedingen zijn gemakkelijk te vinden.

Product besteld en zou de volgende dag geleverd worden. Echter zou ik die dag 1,5 uur niet aanwezig zijn. Door dit in een email te vermelden werd ik netjes terug gebeld met het bericht dat ik aan het einde van de route geplaats was. Perfect opgelost.
De volgende dag inderdaad netjes bezorgd en de oude weer mee terug genomen.

Genoeg keuze en ook populaire modellen zijn op voorraad.

Prima winkel met goede prijzen en aanbod. Service ook goed op orde!

Ruud 21-06-2016 Via de website gekocht

Ze denken goed met je mee en zijn flexibel. Wij hadden een Samsung Amerikaanse koelkast besteld en die hebben zij binnen een paar dagen kunnen leveren, hoewel andere winkels een paar weken levertijd opgaven.

iVent 21-06-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Gratis parkeren voor de deur op een doordeweekse dag bij BVK in Cruquius bij Haarlem. Eerst de website bezocht welke de beste is die ik in lange tijd heb gezien, alles heel duidelijk uitgelegd en makkelijk te vinden en heel scherpe prijzen.

Een zeer deskundige verkoper heeft ons rustig en haarfijn de voor- en nadelen van onze keuze uitgelegd. Zelden meegemaakt! Vandaag gekocht en de volgende ochtend kon de wasmachine al afgeleverd worden. Dit gebeurde door twee goed gemutste mannen, die zonder problemen de machine naar zolder brachten en de oude mee terug. Met een goede uitleg en prima tips over het gebruik, hebben ze hun extraatje zeker verdiend.

Het assortiment is zeer uitgebreid, met vrijwel geen andere winkel te vergelijken. De verkoopprijzen worden heel actueel via elektronische prijskaartjes in de winkel (en op de website) aan het laagste prijspeil elders aangepast!

Alles bij elkaar genomen, de perfecte website in combinatie met een geweldige winkel, de snelle en keurige aflevering, geeft de hoogste beoordeling. Zeker aan te bevelen Bemmel en Kroon!

Ordernummer CRQ541866 20 juni 2016

Henk 21-06-2016 Via de website gekocht

Ruime keuze, scherp geprijsd,snelle levering en uitstekende service.

Ruud 21-06-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

ruime en genoeg parkeerplaatsen voor de deur. winkel goed bereikbaar en mooi van binnen

vriendelijk personeel en kundig

ik zou bijna zeggen dat er te veel keuze is.

ik geloof niet zo in een 10 omdat er altijd ruimte is voor verbetering. maar zelfs na aankoop van een wasmachine werd ons een kop koffie aangeboden.

ga zo door

j 21-06-2016 Via de website gekocht

even bellen en je krijgt gelijk een goed advies over product en prijs

maandag besteld dinsdag in huis perfect dus

het assortiment is erg uitgebreid

het complete beeld en telefonische behandeling is heel goed

Claudia en Nico 21-06-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Veel parkeerruimte op de Woonboulevard

Goed advies in de winkel gekregen en vriendelijk personeel

Groot assortiment en wat ze niet in de winkel hebben staan, kan welbesteed worden

Goede en snelle levering. Gunstige prijs tov concurrent en aardig en deskundig personeel

Petra 21-06-2016 Via de website gekocht

wasmachine gekocht via de webshop. Kreeg gelijk een mail met de benodigde informatie zoals dag en tijd van brengen.

Eigenlijk een 10 plus! Ik had verkeerd ingevuld dat de wasmachine op de begane grond stond, terwijl hij eigenlijk naar zolder moest. De chauffeur en zijn collega vonden het geen probleem en sjouwden de wasmachine 2 trappen op en namen de oude weer meer, 2 trappen naar beneden!

Ik heb alleen in de webshop gekeken en dan specifiek naar wasmachines.

Henk Trommel 21-06-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Neckar 24

ruime sortering goede uitleg

mensen met kennis

Goede behandeling en uitleg

op een goede manier iets kopen en goede
verkoop methode

alles is verder goed

G.A. 21-06-2016 Via de website gekocht

Alle artikelen in 1 winkel online uitzoeken heel gemakkelijk

Het telefonisch contact verliep prettig

Bijna alles wat we zochten was beschikbaar. Voor het andere werd een alternatief geboden.

Zeer tevreden.