Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk Kroonenburg 06-10-2019

Fantastisch, we hebben een condensdroger idesit G45 BH. doordat het type wat wij besteld hadden niet te leveren was kregen we keurig een mailtje en kregen we deze, die 20 euro duurder was, toch voor dezelfde prijs. zelf de afleverdatum mogen bepalen . dat noem ik nog eens service. Mochten weer eens iets moeten aanschaffen. ga ik als eerste Bommel en Kroon bezoeken..

HK 06-10-2019

Veel keus, goede prijzen en snelle levering.
Levering word je goed van op de hoogte gehouden

Karel 05-10-2019

Wij hebben deze shop gekozen omdat deze het goedkoopste was. Helaas is de voorlichting over het plaatsen en installeren van het apparaat slecht. Waardeloze club

Ton van Es 05-10-2019

Op internet zoeken naar een koelvries combinatie is veel keus en verschil in, Wij zijn bij Bemmel&Kroon binnengelopen voor een vergelijk. Hier wordt je echt goed geholpen en advies gegeven ook de bezorging een dag later en gratis bezorging maakte ons de keuze om bij Bemmel&Kroon te kopen. Wat het meeste ons verbaasde is; de Prijs in zo'n luxe Keuken winkel ,wat je niet verwacht terwijl men op internet en grootaanbieders denkt goedkoper te zijn, blijkt helemaal niet waar te zijn. Kortom de volgende aanschaf zullen wij eerst bij Bemmel&Kroon gaan kijken. topzaak! en blij met onze nieuwe aankoop.

Bart 05-10-2019

Vrijdagmiddag vriezer besteld en volgende ochtend al in huis. De levering erg gedetaileerd kunnen volgen wat wel prettig was in onze situatie. Gemak en overzicht.

Dennis 05-10-2019

Op vrijdag 20-9 een inbouwkoel/vriescombinatie Zanussi ZBB28460SA besteld (ordernummer BKI788905). Deze is op zaterdag 21-9 door Dynalogic geleverd. Bemmel&Kroon bood deze combinatie voor een keurige prijs aan. Oude apparaat is door de transporteur meegenomen. Zeker een aanrader.

Barbara R 05-10-2019

Blijkbaar was de bestelde Candy magnetron niet in voorraad. Dit werd ons pas gemeld na facturatie . De levering zou dus een paar dagen duren. Op alle andere websites stond 'niet in voorraad' , op deze website stond 'leverbaar', je verawcht dus wel dat dit niet te lang zal duren. De bestelling was voor ons dringend .
Uiteindelijk heeft het 5 weken geduurd en hebben we toch tot 3x toe zelf moeten informeren om een stand van zaken.
Ik zou deze winkel dus niet echt aanbevelen

Gerard 05-10-2019

Prima site, link via consumentenbond gevonden, zeer vlotte afhandeling en info via mail en SMS. Vlot bericht wanneer bezorging de volgende dag al! Op dag van bezorging zeer goede info over tijdstip van bezorging. Uitermate nette bezorging, aansluiting, info over apparaat, garantie en meenemen oude apparaat (betreft wasmachine).

Abedi 05-10-2019

Had een afspraak om 19:15 werd vertraagd naar 19:45, daarna kwam een medewerker om ons te vertellen dat de prijzen reëel waren en niet te onderhandelen viel. Geen flexibel bedrijf we gingen met slecht gevoel weg.

marc s 04-10-2019

goedkoopste + snelle levering waarbij ik de datum zelf kon kiezen
gemakkelijke website

Ben/Marijke 04-10-2019

Na het lezen van vele reviews kwamen wij uit bij Bemmel & Kroon. Beter beoordeeld én in vele gevallen zelfs nog goedkoper dan Coolblue. Fijne persoonlijke begeleiding bij onze aankopen. Waarom geen 10?? We moesten best wel even geduld hebben voordat we werden geholpen door een verkoper. Er waren meer mensen die van de voordelen van Bemmel & Kroon gebruik wilden maken.

René & Tonny 04-10-2019

Plenty keus met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding,bezorgers zeer behulpzaam en vriendelijk.
Mijn vrouw en ik zijn meer dan tevreden met de service en snelle levering.

Henk 04-10-2019

Goede informatie gegeven over het product. Correcte, prettige benadering naar de klant toe. Het installeren van de vaatwasser geschiedt heel vakkundig.

Guusje Hessing-Kuling 03-10-2019

Op de eerste plaats hebben jullie een prachtige en heel goed ingerichte showroom, waar het heel plezierig is om je eerst op je gemak te oriënteren.
Daarnaast blijken jullie in staat zonder een gevoel van opdringerigheid ons als klanten op het goeie moment aan te spreken en zeer klantvriendelijk ons nader te informeren over de voors en tegens van het een en ander!

Zaxoly 03-10-2019

Levering is op tijd bezorgd. Daarnaast wordt je goed op de hoogte gesteld van de status van de levering.
Prijzen zijn scherp en het bestelproces (incl. verlengen garantieperiode) is eenvoudig te regelen. Geen klachten tot nu toe!

A Bothe 03-10-2019

Ik ben ongelooflijk tevreden over de snelheid en punctualiteit van levering na bestelling. Ik wist precies waar ik aan toe was en de bezorgers waren keurig en voorkomend!

caroline 03-10-2019

De site was overzichtelijk, ik kon makkelijk bestellen. Ik kreeg een mailtje dat mijn gewenste model er niet meer was en ook niet meer zou komen en ik zou het nieuwste model voor dezelfde prijs krijgen. Ik wilde liever een ander model, en ook die kreeg ik voor dezelfde prijs en het was met een mailtje geregeld.

Hans Wolters 03-10-2019

Super bedrijf tijdens telefonisch contact werd vermeld dat de volgende dag de bestelling bezorgd zou worden.
Er is niets te veel gezegd per mail en bericht werd je op de hoogte gehouden van de levering.
In de ochtend op beloofd tijdstip is de bestelling afgeleverd

Femke 03-10-2019

Alles prima. Goede prijs en snelle levering. Ook de bezorgers waren erg beleefd en vriendelijk. Zij hebben de machine nog voor mij aangezet voor het eerste spoelprogramma.

Ben 03-10-2019

2 x in de winkel geweest, eerste keer goede informatie gekregen tweede keer terug om apparaat te kopen, slechte informatie, beter zelf informatie opzoeken op internet! Apparaat is afgeleverd bij godsdienst gratie geplaatst, terwijl dit bij de koop was afgesproken dat inclusief plaatsen was, stond zelfs op de koopovereenkomst, daarna volgens gebruiksaanwijzing apparaat ingeschakeld, na verloop van tijd stopte het apparaat en was niet meer te starten. Gebeld met Bemmel en kroon kreeg procedure oom apparaat te resetten daarna kwam hetzelfde probleem weer. Aangedrongen op vervanging, wordt pas gedaan als blijkt dat geen reparatie mogelijk is. Ik zou deze winkel zeker niet aanbevelen.

Liesbeth 03-10-2019

Zeer mooie winkel met artikelen die je nergens ziet zoals het Etna fg860zt fornuis dat ik er kocht.
Erg vriendelijke en terzake kundige verkoper!
Snel geleverd!

Henk 03-10-2019

BkI791408 Dat ze super goed koop zijn en site was duidelijk lees baar en ze hebben keus genoeg uit verschillendeprijs klasse

Henk 03-10-2019

Dat ze goed koop zijn en site was duidelijk lees baar en er was keus zat in verschillen prijs klasse wat je zoek

Perfect bedrijf en perfecte bezorgservice! 03-10-2019

Zeer snelle levering (op zondag via internet besteld, op maandag geleverd)!!
Fantastisch meedenkende bezorgers!

Achterkamp 03-10-2019

Overzichtelijke website, snelle service, goedkoop, goede communicatie, zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij familie en kennissen.

Rai 02-10-2019

Ik heb een nieuwe wasmachine besteld. Deze werd de volgende dag geleverd door twee super aardige, charmante kerels. De wasmachine werd keurig gekoppeld en het oude apparaat namen zij mee. Top service!

Maria Peeters 02-10-2019

de mensen zijn vriendelijk en geven goed advies. Ze zijn rechtvaardig en zeggen ook wat kan en niet kan. Geven dus goed advies.

SB 02-10-2019

Goede voorlichting, zorgvuldige levering en een buitengewoon concurrerende prijs. Reden waarom wij al jaren bij Bemmel en Kroon kopen

GPL Hurkmans 02-10-2019

De prijs en op voorraad leverbaar.
levering was goed en vriendelijk personeel

N.G. 02-10-2019

Duidelijke website, voldoende informatie, makkelijk bestellen en goede communicatie na bestellen, ook door het bedrijf die uiteindelijk de bestelling levert.

Houwer 02-10-2019

Omdat onze oude vriezer door een defect steeds minder koud werd, zijn we online snel op zoek gegaan naar
een vervanger die ook inbouw geplaatst kon worden. In het verleden al eens eerder prima zaken gedaan met Bemmel & Kroon en online hier de opdracht geplaatst. De prijs van de vriezer was goed en tegen een redelijke vergoeding werd de oude vriezer afgevoerd en de nieuwe geplaatst. Uiteindelijk binnen een week alles geregeld en de vriezer is netjes geplaatst. We zijn erg tevreden.

Wendy 02-10-2019

duidelijke omschrijving product op de site, snelle levering, goede track & trace

Marja 02-10-2019

We hebben een wasdroger gekocht via Bemmel en Kroon. Donderdagochtend besteld en vrijdag voor 12 uur geleverd. De service was heel snel en goed. De bestelling is makkelijk te volgen via track en trace en op de afgesproken tijd geleverd.

Anita 01-10-2019

Direct na bestelling kreeg ik te horen dat dit model koelkast niet meer leverbaar is, waarna zonder iets te vragen de order aangepast werd en er een model van 'vergelijkbare kwaliteit geleverd zou worden. Dubieuze claim en niet te verifiëren. Het is gewoon een lokkertje omdat het betreffende model door de consumentengids als beste getest is. Het model dat ze je aan proberen te smeren niet.
Ook al is het aangeboden model mogelijk van vergelijkwaardige kwaliteit; ik doe geen zaken met bedrijven die je bewust voor de gek proberen te houden.

Het enige pluspunt is dat na een enkel boos telefoontje de order geannuleerd was.

PS 01-10-2019

Zeer aantrekkelijke webshop met een ruime keus en zeer voordelig. Levering direct de volgende dag waarbij je precies op de hoogte word gehouden van het aflevertijdstip. Wel jammer dat je voor pinnen bij aflevering bijna vijf euro extra moet betalen.

Sander Schouwstra 01-10-2019

Dank voor alle energie-service en prima ervaring met jullie.
Ik kom graag wederom bij jullie terug en zal deze ervaring ook met al mijn contacten delen!
Scherp geprijsd maar ook in sale/afster-sale prima!!

Leo Vuik 01-10-2019

ideaal dat ze het boven komen aansluiten met 3 man sterk !
Vriendelijk personeel
Ik kan het iedereen aanraden om via dit bedrijf hun witgoed of andere spullen te kopen !

John van L 01-10-2019

Bestelling wasmachine telefonisch gedaan bij vestiging Den Haag. Hele bestelproces werd goed en snel afgehandeld (alleen op iets te strenge toon). Ook kleine vragen daarna per mail over gelijktijdige aanpassing electra werden snel en to the point beantwoord. Goede (semi-automatische) informatie over moment aflevering en moment komst electricien Ajtec. Machine werd keurig en voorzichtig (dat wil nog wel eens anders gaan) 2 trappen opgedragen. Bezorgers prima mensen. Prijsstelling was ook in orde.

Naomi van der Veer 01-10-2019

Onze vaatwasser en afzuigkap waren erbij allebei tegelijk mee gestopt, wie kent het niet. Maar nergens konden wij voor hetzelfde model afzuigkap vinden behalve bij Bemmel en Kroon! Vrijwel direct na de bestelling werden wij gebeld om de vervolg stappen door te nemen, zeer vriendelijke medewerker die ons te woord stond. Tevens was de service van de monteur echt fantastisch, de monteur liep tegen wat probleempjes aan met het plaatsen van de inbouw vaatwasser en afzuigkap maar communiceerde dit goed met collega's om informatie in te winnen en vervolgens met ons. Kortom zijn wij zeer tevreden over de hele bestelling en service, hierbij bevelen wij ook anderen aan om hun aankoop bij deze partij te doen. Je zult er geen spijt van krijgen!

Corrie 30-09-2019

Keurig netjes geregeld. Goed bericht via mail en sms. Afspraak keurig op tijd.

Wouter 30-09-2019

Zeer snelle levering (op zondag via internet besteld, op maandag geleverd)!!
Fantastisch meedenkende bezorgers!

cor 30-09-2019

alles is zeer duidelijk geen verborgen kosten of iets dergelijks .
zou geen nadelen kunnen bedenken over dit bedrijf .
zou mijn volgende apparaat zeker weer daar kopen .

fred 30-09-2019

goed geleverd, tijdstip van afleveren was makkelijk te traceren, product goed verpakt, makkelijk in bestellen, er werd geleverd zoals oorspronkelijk bevestigd.

Perry Jesterhoudt 30-09-2019

Fantastisch geregeld duidelijke communicatie, super track en trace pagina die je goed kunt volgen.
Aflevering van de bezorger was top nam gelijk onze oude vaatwas machine mee en de nieuwe netjes in de keuken gezet waar de nieuwe weer geplaatst moet worden. mijn complimenten voor de volledige afwerking van mijn bestelling. Bedrijven als deze zouden meer op internet moeten zijn.

Rob 30-09-2019

Caressi RVS spoelbak bestelt bij Bemmel en Kroon, heel goed geholpen door medewerker en op tijd afgeleverd. Niets dan lof voor dit bedrijf.

Henk 30-09-2019

Gewoon een eerlijke verkoper tegen een scherpe prijs 👍 geeft een snelle reactie op de aankoop en de levering, TOP !
Jammer is dat de medewerkers van de transporteur Dynalogic, minder klantvriendelijk zijn als dat ik zou willen 😏
Een groet kan er nauwelijks af en in huis zetten van de doos met de magnetron (nee, nee.... dat mogen wij niet doen) dus ook de oude machine uit de kamer oppakken geeft de nodige problemen🤨 Zij mogen (eigenlijk) niet over de drempel van het huis komen !! Wat een belachelijke opmerking of anders een belachelijke opdracht !
Sorry Bemmel & Kroon 😅 maar de volgende bestelling doe ik evengoed weer bij jullie !!!! Succes

Sannie 29-09-2019

Mooie prijs, goede service, ze houden je goed op de hoogte wanneer zij bij je langs komen, dus niet de hele dag thuis zitten.
ik ga zeker nog een keertje bij ze bestellen.

Ida van Dongen 29-09-2019

Al jaren klant bij Bemmel en Kroon. Altijd goed service. Ook nu bij aankoop van een inbouw vaatwasser, alles keurig bezorgd binnen de afgesproken tijd. Dezelfde ochtend een mailtje met een tijdsindicatie van de bezorging. TOP!

Ditte 29-09-2019

Duidelijke en heldere webshop, doen wat ze beloven. Op vrijdagavond mijn droger besteld, zaterdagmiddag werd deze al geleverd en mijn oude apparaat namen ze meteen mee. Ik super blij want met dit weer je was buiten hangen is niet aan te raden.

Prima product, super service

RoJo's 29-09-2019

Adviseur neemt de tijd bij het uitzoeken van de juiste combinatie. Wijzigingen was geen enkel probleem, werd na 18:00 teruggebeld. Levering was flexibel en snel geregeld. Prijs is absoluut concurrerend. Top Service.