Deze score is berekend op basis van 2985 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mick 24-01-2020

Veel keus en goede telefonische support voor de laatste details. Altijd bellen voor een scherpe prijs of een combinatiekorting!!

combi-magnetron 24-01-2020

Ruim gesorteerde winkel met vriendelijk en deskundig personeel. We kochten een combi-magnetron, maar ook onze vragen over andere artikelen werden ruimschoots beantwoord. Zelfs een klacht betreffende de wasmachine van onze dochter werd spontaan in behandeling genomen. De levering was correct; vriendelijke sjouwers, die zelfs de moeite namen om het apparaat iets verder binnen te brengen dan de voordeur. Ook het oude materiaal werd mee teruggenomen.

TJ Calis 24-01-2020

Prima informatieverstrekking via telefoon; foutloze aflevering binnen één dag, zoals toegezegd.

Andrew 24-01-2020

Duidelijke webside, goede navigatie,filters en overzichtelijk.
Snelle levering en voordelig.
Duidelijke communicatie over status en levering

hans 24-01-2020

fijn geholpen goed advies flexibel levertijden ivm verbouwing paar maal verplaatst

Kees 24-01-2020

Er was een wasdroger met kassakorting. Ik werd netjes te woord gestaan en heb uiteindelijk de droger gekocht.

aris prins 24-01-2020

goede service, prijskwaliteits verhouding is prima.
je word vriendelijk geholpen en de monteurs zijn vriendelijk en verstaat zijn vak.
gaat niet eerder weg tot alles ok is.
dus echt een aanrader.

Ben Winnemuller 24-01-2020

Uitstekende service van de installateurs/bezorgers van Bemmel & Kroon.
Volgens aangegeven tijdlijn aanwezig, snel geplaatst, de installatie verliep vlekkeloos.
Mannen met kennis die ook keurig antwoordden op al mijn vragen.
Het bedrijf Bemmel & Kroon en deze installateurs ontvangen van mij een tien met een griffel.

Jan 23-01-2020

De aankoop bij de verkoper was geweldig alles werd goed uitgelegd en vergeleken met met andere apparaten

Corrie Beekers 23-01-2020

Ik ben heel erg tevreden met de geweldige en snelle levering en plaatsing van mijn vaatwasser

eddy 23-01-2020

we zijn op zoek naar een inductieplaat. Via internet bij Bemmel en kroon terecht gekomen. Zei claimen de goedkoopste te zijn. Dit was niet zo via internet. We hebben contact gezocht met hun en claimen dat de concurrent niet de goedkoopste is door de verzendkosten. Dit is echter niet het geval. Ik wou ze nog een kans geven, dus heb ze gebeld wat de vervanger was van onze huidige plaat. Dit moest ik zelf maar opzoeken op internet.

Topverkopers dus!!

nooit weer!!

Appelman 23-01-2020

Al een tijd op zoek naar een koelkast dus zoeken op internet zo op Bemmel&Kroon uitgekomen.
De beste prijs dus bestelt.
Dat ging supersnel net als de levering.
gewoon aan de jongens betaald via de pin die de koelkast kwamen brengen.
Gewoon top.
Wij zijn zeker zeer tevreden dus een dikke tien van ons.

Vital D 23-01-2020

Alles is netjes afgehandeld zoals afgesproken.
Zeker een aanrader.
De levering was zelfs sneller dan we verwacht hadden.

Barry 23-01-2020

Ik had al ergens anders de combimagnetron voor een hele lage prijs gekocht, maar de levertijd was ineens 8 weken. Vervolgens heb ik bij Bemmel & Kroon eerst gevraagd of ze de magnetron voor dezelfde prijs konden leveren, maar dat was helaas niet mogelijk. Ondanks de laagste prijsgarantie kon ik daar wel begrip voor hebben. Ik kreeg vervolgens een met andere webshops zeer concurrerende prijs aangeboden. De communicatie per mail over dit aanbod verliep 's avonds tussen 21.00 en 22.00 uur en de volgende ochtend was de combimagnetron al voor 10.00 uur geleverd. Ik had nog niet eerder bij Bemmel & Kroon besteld, maar dit geeft zeker vertrouwen. Bij een volgende aankoop zal ik zeker contact hebben met Bemmel & Kroon.

Vic 23-01-2020

In de winkel het product (afzuigkap ) gekocht. Ophalen in het magazijn. ( E 10,-- voordeliger ) Helaas kwam de werkelijke voorraad niet overeen met de administratieve voorraad. Ofwel de Afzuigkap was er niet.... Dit werd vlot opgepakt.... Enkele dagen later werd deze perfect volgens planning thuis afgeleverd.

Ger Konemann 22-01-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe combimagnetron en kwam uit op de website van Bemmel & Kroon. Een goede duidelijke website met concurrerende prijzen van de producten. Na wat reviews gelezen te hebben was het duidelijk dat ik hier mijn bestelling veilig en vertrouwd kon plaatsen. Dit ging zonder problemen en ik kon zelf de aflever dag bepalen. Tot de levering werd ik prima op de hoogte gehouden via de email over de status van mijn bestelling die keurig op tijd werd afgeleverd. Mijn eerste indruk met deze winkel is dus uitstekend.

Maarten 22-01-2020

Via internet research gedaan voor aanschaf van een ijskast. Uitgekomen bij van Bemmel en Kroon. Winkel vlakbij waardoor het handig was toch even te gaan kijken. Daar op basis van goed advies de aankoop gedaan.

Peter&Corry 22-01-2020

De goedkoopste internetshop die zich ook aan de afspraken houd.
Ook voor vragen of advies maken ze altijd tijd vrij.

Willo van der Eijk 22-01-2020

Eerst een andere witgoedhandel benaderd, maar die konden mijn technische vragen niet goed beantwoorden. Bij Bemmel en Kroon werd ik zeer professioneel geholpen. De bezorging was goed geregeld en volgens afspraak. Daarnaast was de koelkast geheel naar wens!

Oma 21-01-2020

Zeer goed geholpen met zoeken van wasmachine. Werd veel tijd uitgetrokken om te adviseren.

B.A. Koershuis 21-01-2020

De service / advies in de winkel was plezierig en professioneel.
Aflevering van de bestelde producten was vlgs afspraak en door zeer behulpzame medewerkers op het afgesproken tijdstip.

Bonny 21-01-2020

Ik heb juist een droger gekocht ik zag dat hij ergens anders goedkoper was, maar mijn droger was al besteld nu heb ik direct met hun gemaild en kreeg ik als nog mijn droger voor de laagste prijs als dat niet top is dan weer ik het niet meer. Goede klantenservice en ja ik zou er heel snel weer iets aanschaffen dus top.

Laura 21-01-2020

Jammer.
Via de website van Bemmel & Kroon een prachtige Siemens codensdroger kunnen vinden. Na het plaatsen van mijn bestelling bleek echter dat het model uit productie was... jammer maar dit loste B&K prachtig op met de (duurdere) opvolger. Top service, althans dat dacht ik. Na een paar dagen nog geen mail te hebben ontvangen betreffende de levering,ben ik uiteindelijk zelf gaan bellen en hieruit bleek dat bij Siemens de droger nog geproduceerd moest worden; levering zou pas in week 4 plaatsvinden. Jammer, vooral omdat ik hiervan wel op de hoogte gesteld had willen worden en jammer dat er naar de feedback om de klant hierover te bellen/mailen, naar mijn mening, amper werd ontvangen. Maar goed, je heb een nieuwer, duurder model aangeboden gekregen dus je accepteert het en kijkt ernaar uit als je eindelijk de bezorgingsdag mag selecteren. En dan weer, jammer... twee gehaastigte kerels waar je vlug een hand van krijgt; een bon waarop staat begane grond leveren, terwijl dit eerder anders is aangegeven (en zichtbaar irritatie bij de bezorgers opwekt). De droger wordt twee hoog in de kamer gezet en na de stekker los te maken, krijg je de boodschap dat de condensdroger nog 2 uur moet staan vanwege het gas (??). Hierna volgt een zeer vluchtige exit waarbij de voordeur met een klap wordt dit gedaan door de beste bezorgers. Jammer.

Manlief gaat straks rustig het geheel installeren zonder hiervoor 10 euro te vragen.

Ronald 20-01-2020

offerte is zeer snel geleverd.
offerte was duidelijk.
LG Amerikaanse koelkast, Samsung wasmachine en Samsung droger besteld en bestelling is ook snel bevestigd.
al met al in mijn beleving professioneel.

Lanza 20-01-2020

Via internet diverse prijzen opgevraagd van inbouw apparatuur. Die kregen we binnen een 1/2 uur antwoord op. Daarna toch nog om advies gevraagd in de winkel en werden zeer netjes geholpen. Nu onderhand alles ontvangen na alle tevredenheid.
TOP

paul 20-01-2020

ik vind de winkel top en de verkopers ook alleen toen de machine geleverd werd vroeg ik of ze de beveilingsschroeven er uit wilden halen dat hebben ze niet gedaan helaas ben er zelf met niet het juiste gereedschap aan het klooiien geweest om ze los te krijgen. dit vind ik een minpunt

Familie van Laarschot 19-01-2020

Wij zijn erg tevreden over Bemmel en Kroon! Goede prijs voor de combioven die wij zochten, Supersnel geleverd, aardige chauffeur, verpakkingsmateriaal en oude apparaat keurig meegenomen. Kortom, topservice!

L. Brooshooft 19-01-2020

Klant vriendelijk, zeer goede uitleg. Laat de klant zijn wensen kenbaar maken. Vertelt ook de voordelen van de door de klant gekozen apparatuur. Maar geeft daarna ook aan wat mogelijk de nadelen kunnen zijn wat de klant zou willen. komt ook, als de klant het vraagt met een alternatief en geeft daar ook de voor en nadelen van aan. Zodat de klant het geheel rustig kan overwegen. Men maakt ook een gunstige prijs als men eventueel meerdere apparaten zou willen bestellen. Mocht de klant de offerte hebben gekregen en men wil deze toch eventueel veranderen voor een ander apparaat is dat totaal geen probleem. En geeft men ook daar de eventuele voor en nadelen van aan. Zodat de klant voor zich zelf een goede keuze kan maken.

Erica 18-01-2020

Koelkast besteld vrijdag middag, volgende ochtend om 11 uur stond hij binnen. Helemaal top!
Goede communicatie over de levering en ook nog een smsje een half uur van te voren dat hij eraan komt.
Ik had bij de levering zsm ingevuld, maar heb daar toen nog even achteraan gebeld om te vragen of dat de volgende dag kon zijn. Hierbij stonden ze mij vriendelijk te woord en hij kon inderdaad gelijk geleverd worden. Dat was fijn.
Ordernummer BKI824264

Erica 18-01-2020

Paul W 18-01-2020

Na lang zoeken uit gekomen bij Bemmel en Kroon een mailtje gestuurd met wat vragen die snel een adequaat werden beantwoord.

Meteen erna een bestelling geplaatst (inductie kookplaat van Bosch) die door een zeer vriendelijke bezorgster van Dynalogic vandaag geleverd is ben dan ook meer als tevreden.
Ik kan deze winkel dan ook zeer aan bevelen eindelijk weer een winkel die doen wat ze beloven top en verder ook een pluim voor Dynalogic.

H. v.d. Hoogen 18-01-2020

Ik heb vrijdagavond een wasdroger besteld en ze gaven aan deze op zaterdag te kunnen leveren. ik kreeg op zaterdagmorgen een mailtje waarin werd aan gegeven dat de droger tussen 10.50uur en 13.50 uur geleverd zou worden.
om 10.55 uur kreeg ik een sms dat de chauffeur onderweg was.
11.15 stond de droger op zijn plaats. Super zo'n bedrijf die gewoon waar maken wat ze zeggen, super gewoon

Joop en Loes Vreeswijk 18-01-2020

Wij hebben voor deze shop gekozen omdat er veel keuze is in ons geval een vaatwasser. Werden zeer goed begeleid om de goede keuze te maken. Op de levering valt ook niets af te dingen het uit halen en installeren van de nieuwe vaatwasser is deskundig en netjes gebeurt en rommel keurig opgeruimd op een vriendelijke wijze.

H.van Breukelen 18-01-2020

Van Bestellen tot levering verliep alles netjes en correct. Werden keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling

Hein b 18-01-2020

Was niet op voorraad.Volgens website wel.
1e melding binnen na enige binnen werd 5 wekdagen.

rudi 18-01-2020

order BKI8233448
1ste maal aankoop gedaan bij Bemmel&Kroon van een koelkast
beste koop en gratis levering in Belgie gaven de doorslag.
kon zelf dag van levering kiezen en werd dan regelmatig via sms op de hoogte gehouden van tijd van levering
mooi op tijd geleverd

Jan, Renkum 18-01-2020

Bedrijf doet wat het belooft.
Communicatie via email verloopt snel en adequaat.
Wat betreft de levering door Dynalogic is Track&Trace goed georganiseerd. Je krijgt voortdurend Inzicht in de locatie van de chauffeur. Dat is mooi maar de tijdsmarge is erg ruim en het moment waarop bezorgd zou worden schoof steeds op naar een later tijdstip. Pas aan het eind van de middag werd bezorgd en konden wij door het steeds verschuiven van de tijd bijna de hele dag niet weg.
We hebben ook € 9,95 betaald voor extra service wat ook plaatsing van het apparaat inhoudt.
Daar hoort volgens ons ook het op de juiste plaats opstellen en waterpas neerzetten volgens de handleiding bij, maar dat is niet gebeurd. Vandaar geen cijfer 10 maar een 8.

Rudi DW 18-01-2020

Overzichtelijke website, met lage prijzen , veel info over de toestellen , zeer goede revieuws.
Het toestel dat ik bestelde was niet meer leverbaar , maar er werd een gelijkaardig duurder toestel aangeboden voor de lagere prijs .Gemakkelijkheid om te betalen bij bezorging . En snel en gratis geleverd in België.
Wat kun je nog meer verwachten , alles was top geregeld .

Petra 17-01-2020

Voor de tweede keer een witgoedapparaat gekocht bij Bemmel&Kroon. Prettige onlineshop met concurrerende prijzen en levering. Voor een tientje extra pakken ze je apparaat uit, sluiten hem aan en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee. Dat is echt top voor mij, want ik heb geen auto om alles naar het grofvuil te brengen.

Theo 17-01-2020

Wasdroger gisteravond om 21.30 besteld; De volgende dag om 14.30 uur keurig afgeleverd. Werd continu op de hoogte gehouden over aflevertijdstip. Klasse !

Joke 17-01-2020

Gisteren hebben we, na wat mailverkeer over en weer i.v.m. de prijs👍🏼, de Bosch koelvriescombinatie KGE49VW4A besteld bij Van Bemmel en Kroon. We waren al eerder in de winkel geweest, waar we de nodigde informatie hadden gekregen.
Gisteravond kregen we een mail dat de kast tusen 12 en 16 uur gebracht zou worden. En vandaag werden we om half 1 door de bezorgers gebeld met de mededeling dat ze er over 10 minuten zouden zijn. De kast werd keurig op zijn plaats gezet en aangesloten. De oude koelkast hebben ze meegenomen. We zijn zeer tevreden over VBK.
De koelkast heeft een mooi strak uiterlijk. Is logisch in te delen en heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding.

JCIEP 16-01-2020

Om 21u besteld en netjes de volgende morgen in huis. Goede duidelijke website met goede prijzen. Bezorg informatie ook goed duidelijk. Zal in de toekomst hier vaker bestellen.

Don 16-01-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe wasmachine omdat mijn oude er na 30! jaar trouwe dienst mee ophield.
Natuurlijk zoeken naar de voordeligste deal en kwam uit bij Bemmel & Kroon.
Overzichtelijke website. Ik houd van techniek en was onder de indruk van de uitgebreide technische informatie.
En uitgebreide service: o.a. kies bezorgtijdstip, oude apparaat meegenomen (voor een welverdiende rust ;) ).
Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis? Helemaal waar, de volgende ochtend stond ie binnen!

Fam. Kroon 16-01-2020

Onze eerste keuken hier gekocht, en nu bij het nieuwe huis weer een Keuken bij Bemmel en Kroon gekocht.
Erg tevreden over de klantvriendelijkheid, we werden goed en fijn geholpen.
Ook de aflevering was goed.
Zijn zeer tevreden met het eindresultaat!

FamSchmitz 16-01-2020

Er moest een defecte kookplaat worden vervangen door een nieuwe kookplaat in een bestaande keukenopstelling.
Door goed overleg en met het juiste advies is een passende kookplaat geselecteerd. Tevens is goed uitgelegd waarom het interessant was om van keramisch koken over te stappen op inductie koken.
Na de aankoop is de kookplaat kundig geïnstalleerd en we hebben er heel veel plezier van.
Al met al een heel plezier traject samen met Bemmel & Kroon!

Monique 16-01-2020

We hadden een nieuwe afzuigkap nodig en zijn goed geholpen om de juiste te kiezen. De installatie werd ook snel geregeld. Het bedrijf dat de afzuigkap geinstalleerd heeft werkt erg netjes en nauwkeurig.

H.Poldervaart 16-01-2020

Goeie prijs, op tijd geleverd en netjes en snel ingebouwd door monteur van 23 jaar. Ik heb geen dochter beschikbaar,.. andere misschien wel,... is de ideale schoonzoon.

Wim 16-01-2020

Het model wasdroog-combinatie was niet leverbaar bij Coolblue. Daarna verder op zoek gegaan naar een alternatief omdat de huidige wasmachine van mijn moeder defect was. Tot mijn verbazing was dezelfde combinatie nog een paar tientjes goedkoper! Ook het aanbod om ter plekke de plaatsing en montage te laten uitvoeren en de oude machine mee te nemen sprak mij aan.
Op dit moment heeft levering als plaatsgehad. Ik ben dik tevreden!

Henk en Anneke 16-01-2020

De winkel is prachtig en goed voorzien van allerlei apparatuur. We werden voor de keuze van onze vaatwasser prima geadviseerd op een vriendelijke en niet opdringerige manier. Lekker kop koffie na afloop in de mooie koffiecorner.
Installatie precies volgens afspraak door aardige en vakkundige monteur.

Ruud van Herk 16-01-2020

Snel en goed geleverd. Goede communicatie over de voortgang van de bestelling.