Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk 05-08-2019

Terug gekomen van vakantie met een grote hoeveelheid was goed, begaf onze droger het.
Via internet gezocht en bij van Bemmel en kroon terecht gekomen. Ondanks dat het zondag was
Een mail gestuurd voor de droger dissonant wilde hebben, direct antwoord met een passende offerte. In overleg kon de droger een dag later worden geleverd. Geïnstalleerd en al. Oude defecte droger netjes meegenomen. Alleen jammer dat het pinapparaat niet werkte. Contante betaling leverde de uitkomst.

Ruud 05-08-2019

Goed geholpen in de winkel en goed advies gekregen.
Bij het brengen van onze producten goede aflevering namen de oude spullen mee en de nwe zonder verpakking werden netjes afgeleverd.

De groot 05-08-2019

Super snel bezorgd hele goede service, netjes nieuwe koelkast op de juiste plaats neergezet.klantenservice is erg vriendelijk!!

Wim Annink Zevenaar 05-08-2019

Zondagavond besteld en conform afspraak maandagochtend keurig afgeleverd en geplaatst. Lageprijs, goede communicatie mbt levering ( tijdstip ) en vriendelijk/behulpzame bezorgers. Topallemaal.... echt onze complimenten!

M. de Haan 05-08-2019

Ik heb bij Bemmel en Kroon een vaatwasser (AEG FSE53600Z) en een volautomatisch koffiezetapparaat besteld (Siemens TE651209RW)(order 776454), echter was de vaatwasser niet meer leverbaar. Ik ontving daarover zeer snel een e-mail met de mededeling dat er (zonder meerprijs) een nieuwer type vaatwasser (AEG FSE63600P) geleverd zou worden. Indien ik er niet mee akkoord was kon ik hierover contact opnemen. De vaatwasser en het koffiezetapparaat werden de volgende dag op het afgesproken tijdstip bezorgd, en de oude apparaten netjes meegenomen. Over het tijdstip van levering ontving ik vooraf een SMS-bericht, en kon ik de locatie van de koerier online volgen. Ik ben zeer tevreden over de geleverde apparaten, de service en de communicatie met de verkoopdienst.

H.M. van Velsen 04-08-2019

De website en de afhandeling van de bestelling ging soepel. De gekozen machine bleek niet (meer) leverbaar en op eigen initiatief heeft met een ander/beter exemplaar aangeboden zonder meerkosten. Over de aflevering door Dynalogic ben ik minder te spreken. Dat die wat vertraging hadden is nog te billijken. Wat minder was dat men van meet af aan liet blijken het oude apparaat (ondanks de betaalde extra service en verwijderingsbijdrage) niet mee wilde nemen. Argument was dat de machine minimaal 24 uur op zijn kop/kant moet hebben gestaan om te drogen. Een dergelijke aanwijzing heb ik echter nimmer ontvangen. De laatste druppels eruit geperst/laten lopen waar de heren bij waren maar ze wilden hem niet weghalen. Ook naar beneden brengen behoorde niet tot de mogelijkheden. Dat zou een andere collega van ze komen doen. Informatie daarover op de website, maar niet heus. Oude machine staat twee weken later nog steeds in mijn voortuin.

SJ 04-08-2019

Deze shop heeft goede service, de bestelde wasautomaat is snel geleverd en geïnstalleerd.

Monique Berkers 04-08-2019

Top service! Zonder probleem werd mijn aankoop zonder kosten geannuleerd toen ik aangaf dat de bezorgtermijn voor ons te lang duurde en ik wilde proberen om ergens anders sneller een andere koelvriescombinatie te kopen. Echter toen bleek dat de andere internetwinkel nog veel later zou bezorgen, heb ik met enig gevoel van schaamte teruggebeld en gevraagd of mijn initiële aankoop alsnog door kon gaan. Geen enkel probleem. Super begeleid per telefoon en daarna per e-mail!

Anja Van etten 04-08-2019

leuke prijzen! mooie producten. vriendelijke klantenservice behulpzaam, goede uitleg over apparaat.

Kelderhuis 04-08-2019

Koelkast werd een dag later bezorgd dan in eerste aanleg was aangegeven.

Peter B 04-08-2019

Overall een goede ervaring met deze webshop. Ze geven goede service.
Na ontvangst van mijn product bleek er een foutje te zijn gemaakt met de prijs van het vervangende product (mijn bestelling was niet meer leverbaar). Er was een klein prijsverschil in mijn voordeel. Bovendien was het product licht beschadigd tijdens transport. Beide klachten zijn supersnel en naar tevredenheid afgehandeld.
Transportschade is iets wat kan voorkomen, het foutje in de prijs vereiste van mij wat oplettendheid, daarom een 9 en geen 10.

Frans 04-08-2019

Bemmel en Kroon boden de scherpste prijs toen we een Bosch combi-magnetron oven wilden kopen. Ze reageerden steeds direct op email. De logistiek van het bezorgen was perfect geregeld.
Prima klantervaring dus!

CT 04-08-2019

Snel en conform binnen een dag, zoals beloofd geleverd. Duidelijke info wanneer met tussentijds inzicht en sms berichten.

P den Heijer 04-08-2019

Deze shop gekozen voor zijn scherpe prijzen en betrouwbaarheid. Snelle leveringen ruime keus van produceren.

An 04-08-2019

Bij Bemmel en Kroon een Beko wasmachine gekocht. De service en communicatie is super. Het type wasmachine welke ik besteld had was niet meer te leverbaar. Er werd direct in de bevestiging aangegeven dat ik een ander nieuwer model kreeg die eigenlijk duurder was voor dezelfde prijs als van het niet meer te leveren model. De machine werd de volgende dag al geleverd door uiterst vriendelijke en vakkundige bezorgers!

Mevr. Vleeshouwers 04-08-2019

Duidelijke website en zeer snelle levering. 's avonds tussen 8 en 9 uur besteld de dag erna stond om 11,30 de bezorger aan de deur.

Roy 04-08-2019

Snelle en correcte afhandeling en levering. Prijs van de vriezer was zeer gunstig. Levering was door de berichtgeving van transportbedrijf op tijd en vriendelijk.

Gerdy Schortemeijer 03-08-2019

Via deze site zag ik duidelijk welke koelkast voor ons het beste was. We kregen ook nog €30 korting en de volgende dag is het al in goede orde geleverd 👍
Mooie koelkast voor een leuke prijs en een hele goede service.

Nicole 03-08-2019

Gekozen omdat de volgende dag mijn gekochte wasdroger geleverd kon worden. Netjes een mail gehad met het tijdsbestek en een half uur voor levering nog een bericht met tijdstip van afleveren. De mannen die de droger kwamen leveren waren netjes en beleefd.

André 03-08-2019

Afgelopen week twee keer apparatuur besteld bij Bemmel en Kroon. Met ordernummer BKI776267 een Quooker en een magnetron besteld. De offerte kreeg ik per omgaande toegestuurd en die was zo gunstig dat ik gelijk besteld heb. Levering kon de volgende dag al. Ook bij eerdere bestellingen steeds goede ervaringen gehad. Snelle levering voor een zeer gunstige prijs en je wordt prima geholpen als je belt met een vraag.

Willemijn 03-08-2019

Snelle service, ook mijn mail met een vraag die ik direct na het bestellen had, werd direct beantwoord.
Snelle service! Vanuit de vakantie mij. Wasdroger besteld.
Heel fijn zou dit aanraden aan andere.

Ingrid 03-08-2019

Beste koop wasdroger en goedkoper(ruim)dan alle concurrenten.Fijne service en netjes op tijd.Top.

Bourgonje 03-08-2019

Snelle levering met duidelijke track and trace. Ook via SMS werd ik goed op de hoogte gehouden. Goed product, goede prijs, vriendelijke bezorging.

Rob 03-08-2019

Bij Bemmel & Kroon een combimagnetron gekocht. De service en snelheid is super. Het type welke ik besteld had was niet meer te leverbaar. Er werd direct in de bevestiging aangegeven dat ik een ander nieuwer model kreeg die eigenlijk duurder was. Ik kreeg hem gewoon voor de lagere prijs van het niet meer te leveren model. Ook was de levering zeer snel en de communicatie perfect. Een warme douche van mijn kant. top!! Grt Rob

Ger 03-08-2019

De specifieke dubbeldeurs koelkast die wij zochten was op voorraad (elders niet) en kon de volgende dag al geleverd worden. De bezorgers kwamen keurig op tijd en alhoewel de lift erg krap bleek slaagden zij er toch in de koelkast bij ons in de keuken af te leveren. Al het verpakkingsmateriaal werd keurig meegenomen door de uiterst vriendelijk bezorgers, waarvoor wij veel waardering hebben want het was een lastige en zware klus. Ook het contact met Bemmer&Kroon was vriendelijk, snel en correct.

Patrick Roumen 03-08-2019

Een groot compliment aan Bemmel en Kroon, eens een online firma die zich aan het woord houdt. Voor die tijd bestelt en het is op voorraad dag erna thuis.
Ook hebben ze gezorgd voor een super bezorgdienst MyDynalogic. Je ziet waar de chauffeur is en hoeveel pakketten hij nog moet bezorgen. Een halt uur voor bezorging krijg je een sms. Daar kunnen zich die grote online firma’s in Nederland nog eens iets van leren.
Wat doen die andere, die zeggen is op voorraad en een dag later krijg je mail met de mededeling, bezorgdienst heeft problemen. Nee de bezorgdienst heeft geen problemen. Die online firmas hebben niks op voorraad.
Bestellen direct bij de leverancier. Voorraad kosten verlagen.
Patrick Roumen

Jeanette 03-08-2019

Super goede service, via track and tracé kan je per minuut zien waar de bestelling is en word door een keurige meneer op tijd geleverd. Oude apparaat retour genomen, Ook heel prettig.

Ilonka 03-08-2019

Ik ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon. Een goed en snel contact per telefoon en mail.Probleem aansluiting snel en keurig opgelost. Ik ben blij met mijn aankoop.

Willem 03-08-2019

Na 3 jaar geleden wasdroger gekocht te hebben bij B&K, nu wasmachine.
Zij hadden de beste aanbieding, met ook nog een extra korting van 20 euro en geen bezorgkosten. Bezorging kon al een dag later. Communicatie was uitstekend. Enige puntje was dat we een bepaald type bestelden, die bij de Consumentenbond beste koop was en dat op de factuur onverwacht de opvolger van dit type stond. Maar die bleek ook goed te zijn en was eigenlijk 200 euro duurder.
Wasmachine werd door bezorgdienst voorzichtig 2 trappen op gesjouwd en oude apparaat werd meegenomen.
Zeer tevreden.

mark 03-08-2019

Ik had zelf reeds een uitgebreide selectie gedaan voor een wasmachine en droger. Deze optie viel netjes binnen mijn budget. Heb niet online besteld maar ben naar de winkel geweest in Zoeterwoude. Daar mijn keuze voorgelegd. Na wat vragen en overleg advies gekregen dat een ander model mogelijk het e.e.a. toevoegt. Aangezien de modellen uitgebreider waren, waren ze ook duurder. Ik heb gelijk aangegeven wat mijn budget was en dat ik daar niet overheen kon. De prijs was 150 euro boven budget, maar is toch netjes passend gemaakt incl. levering en montage aan huis.
Later online gekeken en kon geen andere winkel vinden (incl. online) die deze deal kon maken.

Na eerste gebruik super blij met de keuze. Alhoewel iets duurder dan wat ik origineel had gekozen biedt de apparatuur zeker meer mogelijkheden die ik ook echt kan gebruiken.

Zeer tevreden!

Icefluffy 03-08-2019

Ze hadden de beste prijs voor het product dat ik zocht. De levering was gratis en snel. Communicatie rond de levering was heel duidelijk, regelmatig en juist/correct. Na mijn bestelling leek mijn product niet meer leverbaar, toen kreeg ik zonder vragen, gratis, zonder opleg of prijsaanpassing, een upgrade van mijn product naar de volgende versie. Heel leuk!

Roel 03-08-2019

Telefonische contact was zeer goed en duidelijk. Vanaf moment van bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden van de voortgang en het afleverproces loopt erg goed en gesmeerd.

Eric (Elsloo/Limburg) 02-08-2019

We waren op zoek naar een nieuwe oven en een kookplaat die beiden na 20 jaar trouwe dienst de geest gegeven hadden. We wisten wat we wouden hebben en kopen normaal bij de winkel "BTW weg ermee", simpelweg omdat deze om de hoek ligt wat een vertrouwd gevoel geeft mocht er iets schelen.
Maar goed er was geen BTW actie en tevens ging het lang duren voordat de apparatuur, met name de oven op voorraad zou zijn dus toch maar eens bij de grotere internet aanbieders gekeken en vergeleken. Na met diverse van hen contact te hebben gehad, stak voor mij als zeer kritisch persoon op dit gebied Bemmel en Kroon er toch met kop en schouders bovenuit. Samen met de verkoper zonder problemen een mooie (de beste qua prijs en garantie!) deal kunnen sluiten.
De levering was perfect, makkelijk in te plannen en te volgen via het track en trace systeem van hun vervoerder, en zoals afgesproken netjes aangekomen binnen het tijdsvak van 3 uren, dus niet de hele dag thuis wachten!.
Ook de 4 of 5 keren dat ik gebeld heb over wat technische vragen was men telkens bijzonder geduldig en zeer vriendelijk.
Wat betreft de apparatuur zelf kan ik behalve dat deze in perfecte staat is aangekomen en er zeer mooi uitziet nog niet veel zeggen, dat zal de tijd moeten uitwijzen.
Voor Bemmel en Kroon een dikke tien en het wachten op de "BTW weg ermee actie" voor een scherpe prijs met goede service is niet meer nodig.

Agnes 02-08-2019

Afspraken keurig nagekomen door de verkoop mdewerkster, 's avonds een e-mail tussen welk tijdstip de apparatuur zou worden afgleverd en geinstalleerd. Een 20 minuten van te voren ook nog telefonisch geïnformeerd door de monteurs dat zij onderweg waren. Apparatuur snel en vakkundig geinstalleerd, zeer vriendelijk en behulpzaam. Toen bleek dat een splitter ontbrak werd dit door hen ter plekker direct voor mij opgelost. Extra service Kortom top service!

Tineke 02-08-2019

Geweldige service van de mannen die hem hebben gebracht, en top van het bedrijf want hier was het inderdaad voor 10 uur besteld de volgende dag geleverd

HJH 02-08-2019

Supersnelle levering en plaatsing voor een zeer aantrekkelijke prijs door B&K!

M.Messemaker 02-08-2019

Ik was op zoek naar een goede wasdroger (warmtepomp ivm duurzaamheid) aangezien mijn vorige wasdroger het al na 4 jaar had begeven. Ik was een Coolblue fan, maar door de korte levensduur van de aangekochte droger bij Coolblue en de afhandeling hiervan op zoek naar een andere leverancier. Via Kieskeurig bij Bemmel en Kroon terecht gekomen. Eerst de recensies over dit bedrijf gelezen en de stap genomen een Warmtepompdroger van Bosch aan te schaffen. Vanaf dat moment ging het snel en doet Bemmel en Kroon wat het belooft. Keurige bezorging , netjes op tijd, apparaat op de 2e verdieping gezet en oude apparaat verwijdert. (Wel op de bestellijst apart aangeven, kost een tientje meer , anders brengen tot aan de drempel). Helemaal blij!

Annemieke 02-08-2019

Keurig Op tijd geleverd mijn artikelnr. BKI775765 heb hem nog niet aan kunnen sluiten want dat komt mijn zoon even doen, maar heb daar het volste vertrouwen in

Fam. Ten Cate 02-08-2019

De goedkoopste witgoed shop in Nederland. Professionele en vriendelijke afhandeling van mijn bestelling en de afspraak van datum en tijd van plaatsing. Vriendelijke monteur van AJtec waarbij de nieuwe Bosch afzuigkap , na demontage van de oude afzuigkap, vakkundig door hem werd geplaatst. Gaf tevens goed advies over het gebruik. Oude apparaat werd meegenomen. Niets dan lof voor Bemmel & Kroon en AJtec.

hjm 02-08-2019

De koel/vriescombinatie die op voorraad zou zijn, bleek er niet meer te zijn. Er is toen een vervangend ( duurder ) type geleverd zonder meerprijs en evengoed de volgende dag geleverd. Super.
order xxx

Kok 02-08-2019

We zochten een wasmachine en door de goede prijs en korte levertijd viel onze keuze op Kroon & Bemmel. Nu de wasmachine staat ben ik zeer tevreden over mijn keuze, want de aflevering gebeurde netjes, vakkundig en snel. Per SMS werd ik keurig op de hoogte gehouden van het tijdvak van levering. Met twee man sterk werd de wasmachine op de zolder geplaatst, verpakkingsmaterialen werden mee terug genomen, de wasmachine werd netjes aangesloten en de monteur stelde de wasmachine zelfs in voor een eerste spoel/wasbeurt zodat ik daarna de wasmachine meteen kon gebruiken. Ook werd er nog gevraagd of er nog een oude machine mee retour moest, in ons geval niet nodig maar wel een goede en attente service. Zeer tevreden over de snelle en nette levering door Bemmel & Kroon i.s.m. Dynalogic!

Jolette 02-08-2019

Super service! Wasdroger via internet besteld en betaald. Een mail gekregen dat het uitgekozen model er niet meer was en een duurdere wasdroger voor hetzelfde bedrag gekregen! Dat is nog eens een topservice 👌
Tevens wordt je prima op de hoogte gehouden van de tijd voor levering zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. Mijn complimenten

Wiekert Blaak 02-08-2019

In een ver verleden een koelkast aangeschaft bij Bemmel&Kroon, deze is erg lang mee gegaan maar het was de hoogste tijd voor een nieuwe. Vandaag besteld dus morgen afgeleverd alles geheel volgens afspraak. Het personeel was vriendelijk en professioneel en ook nog eens gratis 5 jaar garantie en geen service kosten op de koelkast.

Fonzie 02-08-2019

Zeer mooie prijs en een zeer vlotte levering een corectte levering zeer goed georganiseerde firma super

Verwaaijen Auto's 01-08-2019

Bemmel en Kroon heeft een uitgebreid assortiment witgoed, uitstekend geprijsd en franco leveringen. Koelkast is de volgende dag geleverd en het oude apparaat werd netjes meegenomen. Kortom afspraken worden nagekomen en dat vind ik belangrijk.

Richard 01-08-2019

Nog ouderwets goed advies in de winkel! Mensen weten waar ze het over hebben. Buiten dat zijn de prijzen echt goedkoper dan bijv de Mediamarkt. Super blij met mijn nieuwe koelkast. Was niet mijn eerste aankoop en zeker ook niet mijn laatste bij Bemmel en Kroon.

Naomi 01-08-2019

Duidelijke site en overzicht over specificaties. Werd meteen goed geinformeerd over verloop van bezorgproces, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zijn. gewoon goed in wat ze beloven en doen.

Greet 01-08-2019

Artikel in goede staat ontvangen. Goede service en prijs. Levering liep wat moeilijk, tot tweemaal uitgesteld door overmacht.
Besteld artikel goed verpakt en in orde.
Precies zoals het gewenst was !

Sjors 01-08-2019

Goede service en correcte behandeling en levering van de bestelling.Alles tegen een aantrekkelijke prijs met unieke voorwaarden zoals extra apparaat service.Levertijd duidelijk aangegeven en uitgevoerd.

Ben Kock 01-08-2019

Prima product, scherp geprijsd en snel geleverd. Om 18.00 uur besteld en de volgende dag al in huis.