Deze score is berekend op basis van 2977 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rene 30-12-2017 Via de website gekocht

erg goede service

een duidelijk voorbeeld van hoe service moet zijn ,goede prijzen en snelle levering van ordernummer: BKI651802 .
ze komen de afspraken Perfect na .

Gerrit 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle levering en een mooie prijs / kwaliteit verhouding. Bezorgers erg vriendelijk. Alleen jammer dat we m zelf moesten installeren

Binnen 24 uur top geleverd!!!!! 30-12-2017 Via de website gekocht

Service volgens afspraak !!!!

Via Kieskeurig bij Bemmel&Kroon uitgekomen.
Was 1 van de 3 leveranciers.
Waarom Bemmel & Kroon: goedkoopste en direct volgende (zater)dag leverbaar.
Andere aanbieders duurder en 3-4 dagen levertijd.

Via de mailberichten en track&trace keurig op tijd geleverd, chauffeur (Ali) correct, vriendelijk en behulpzaam. Top gedaan!!!!

H.Steenbergen 30-12-2017 Via de website gekocht

Voordelig, Betrouwbaar en supersnel !!

Nooit van gehoord echter via Google gevonden. Was de meest voordeligste inclusief bezorgkosten. Super zal deze vaker raadplegen.

Albert Duindam 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en prima prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb binnen 20 uur een nieuwe vaatwasser staan, 21:45 besteld, om 8:00 had ik duidelijkheid hoe laat de vracht kwam, en ze hebben de vaatwasser 2 verdiepingen omhoog getild en de oude meegenomen. Echt super service van het logistieke bedrijf. Prima vaatwasser met duidelijke instellingen en voldoet uitstekend.

alex 30-12-2017 Via de website gekocht

perfect geregeld en mooi product!

duidelijke site. makkelijk te bestellen. prima afhandeling. product besteld volgende dag in huis. je wordt prima op de hoogte gehouden wanneer de bezorger komt, je kunt hem zelfs volgen waar hij is.

Roest 30-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

slechte service

29 december een grote inbouw ijskast en een diepvries gekocht. Belooft dat ze zaterdag de 30e geleverd zouden worden. 8.02 uur sms levering tussen 12.15 en 15.15. Om 15.02 mailtje we komen wat later met excuses. We proberen de levering in andere route te plannen. 15.13 uur mail maak nieuwe afspraak (niet eerder dan dinsdag) Bemmel gebeld en ze doen er gewoon niks aan verschuilen zich achter de transporteur (doe ik geen zaken mee) en er is geen andere oplossing mogelijk want dat staat ons geautomatiseerd systeem niet toe. Rond uit belachelijk dat ze je zo in de kou laten staan. Ik heb een contract met Bemmel en Kroon en hoe ze die spullen vandaag hier krijgen is hun probleem niet de mijne.

Roestslc 30-12-2017

nav deze review die ik ook naar Bemmel en Kroon gemaild heb, gebeld door de filiaal manager. Heel goed gesprek (beter dan met de verkoper uit de winkel) Uiteindelijk afgesproken dat de spullen dinsdag morgen geleverd worden met een leuke korting als extra.

Zwennes 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en keurige service

Op advies van mijn ouders hier een wasmachine besteld en heb er geen spijt van. Keurig gebeld dat de levering onderweg was en snel en netjes geleverd.
Top service

Agnes Jubithana 30-12-2017 Via de website gekocht

Top service voor een scherpe prijs!

Ik ben voor Bemmel en kroon gegaan omdat mijn gewenste wasmachine hier het goedkoopste was. De service om het thuis op de eerste verdieping te laten bezorgen en het uit te pakken en te installeren kwam voor mij als zwangere vrouw als geroepen. Ze hebben zelfs de verpakking netjes meegenomen. En oik nog mijn kapotte loodzware Miele. Netjes via mail op de hoogte gehouden toen er wat oponthoud bleek te zijn. Een zeer tevreden klant. BKI652799

mr_fix_it 29-12-2017 Via de website gekocht

Zeer snel geleverd, goede bezorgservice, netjes verpakt.

Ik kocht een koelkast. De prijs was zeer scherp, de levering was de volgende dag, netjes binnen de aangegeven tijd (die 's ochtends om 8 uur binnenkwam per mail). De track en trace werkt goed. Al met al een zeer goede ervaring. Product was goed verpakt en volledig. Alles in orde zou ik zeggen.

De Bosjes 29-12-2017 Via de website gekocht

Koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon omdat hij één van de goedkoopste was en de volgende dag geleverd kon worden.
Alles goed geregeld zowel de bestelling als de levering. Erg tevreden.

Familie Maas 29-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en meedenken met de klant!

Geweldige service, ik heb telefonisch mijn leveringsdatum een paar keer verplaatst en dit is zeer vakkundig en vriendelijk gedaan door de medewerker!
Alle apparatuur is precies gebracht wat besteld was!

Eveline 29-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Snelle service

Woensdag besteld en vandaag (vrijdag) geleverd. Levering was mooi op tijd. De chauffeurs bellen nog 1 x extra een kwartiertje voor ze bij je zijn.

Cyril 29-12-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf!

Prima en klantvriendelijke webshop. Hier wasmachine aangeschaft. Snelle levering en nog de beste prijs ook!
Ga zo door!

Agnes 29-12-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar goede service

Omdat mijn oude wasdroger nu echt op was kwam ik uiteindelijk uit bij van bemmel hier was de prijs het goedkoopst. S avonds 21.30 besteld en de andere dag gelijk in huis .
Ik zou van bemmel bij iedereen aanbevelen omdat de levering erg snel is goed emailverkeer waarop je op de hoogte word gehouden over de bezorgtijd goede service prima prijs kwaliteit verhouding ze zijn de goedkoopste en ze hebben een overzichtelijke website.

Michiel Kroon 29-12-2017 Via de website gekocht

Zonder meerprijs een duurdere wasdroger!

Het bestelde type wasdroger WT46G400NL was niet meer leverbaar!
Zonder meerprijs heeft Bemmel & Kroon een duurder type wasdroger WT46G490NL geleverd.
Top service en levering binnen 24 uur.

Leo 29-12-2017 Via de website gekocht

Vrieskastje

Gekozen voor kleine vrieskast. Keuze Zanussi. Goede bediening, vriendelijk personeel ruime keuze en aflevering volgens afspraak.

Dondorp 29-12-2017 Via de website gekocht

Geheel volgens afspraak geleverd

Na het plaatsen van de order is er een prima responds geweest. Tot op het moment van leveren was de zending te volgen. Uitermate vriendelijke chauffeur. Perfect

Sou 29-12-2017 Via de website gekocht

Fantastisch!

Op aanraden van mijn zus bij Bemmel & Kroon een inbouwoven en vaatwasser aangeschaft. De klantenservice heeft mij zo goed geholpen met het meedenken en kiezen van een geschikte vaatwasser en ook rekening gehouden dat ik met de feestdagen de apparaten nodig heb. Ze hebben hun best gedaan en woord gehouden en nu heb ik twee prachtige apparaten waar ik de komende tijd zeker van ga genieten! Top!

Annelie 29-12-2017 Via de website gekocht

Geen klantvriendelijke oplossingen

Ik ben niet erg tevreden over de service. Er werd (uiteindelijk tot twee keer toe) zonder uitleg of overleg aangekondigd dat er een ander model geleverd zou worden, wat ik dus niet zelf uitgekozen had. Reden was dat het gekozen model niet meer leverbaar was, waarbij ik het misleidend vind dat je die dan wel in eerste instantie kunt bestellen. De communicatie over het omruilen verliep vervolgens erg onduidelijk, omdat er niet werd ingegaan op de inhoud van mijn mails en er weer zonder uitleg of overleg dingen veranderd/ingepland werden. Ik heb het als frustrerend ervaren dat er niet vanuit de behoefte van de klant gedacht wordt.

Viveen 29-12-2017 Via de website gekocht

goede service erg vriendelijk

Duidelijke site. We zijn bekend met jullie hebben al meer gekocht vol tevredenheid.Pasgeleden nog een vaatwasmachine waar we uiterst tevreden mee zijn.

Bart 29-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende levering

Goed produkt wat prima verpakt was. Uitstekende levering. Oude vaatwasser werd netjes afgevoerd. Uitstekende prijs kwaliteit vehouding voor de vaatwasser. Hij werd zelf tussen kerst en oud wn nieuw geleverd. Meeste winkels lukt dat niet 🙋. Kreeg zelfs een nieuwer model die nog beter is voor dezelfde prijs!

famoverduin 29-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Prima webshop, alles keurig geregeld. Duidelijke en snelle afhandeling van de bestelling, en levering ook prima met doorgeven van de verwachte bezorgtijd.

Paul O 29-12-2017 Via de website gekocht

Zoals beloofd afgeleverd met vriendelijk personeel

Duidelijke website, veel informatie en links. Info via mail over levertijd perfect. Vriendelijk personeel bij aflevering en meenemen van de oude vaatwasser.

Pascal 29-12-2017 Via de website gekocht

Petje af voor deze firma.. super goede service!!

vandaag een nieuwe vaatwasser binnen gekomen, ik had via de web-shop van Bemmel en Kroon één in een goeie aanbieding besteld. Echter kreeg ik een dag erna een email dat deze niet meer voorradig was, dus stuurden ze een andere van het zelfde merk.. echter wel stukkenduurder en dat voor de zelfde prijs en betere specificaties dan die wat ik had uitgezocht..
Petje af voor deze firma.. super goede service van Bemmel en Kroon, ik ben echt aangenaam verrast.. zo kan het dus ook!!

ton vd ven 28-12-2017 Via de website gekocht

Prima service,snelle reactie op vragen en snelle levering

Duidelijke shop met goede prijzen,mails worden snel en netjes beantwoord.
Levering duidelijk met track en trace.

W v Esssen 28-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service ,scherpe prijs

na 1 telefoontje ,een duurder type gekregen voor dezelfde prijs. om 1900 uur besteld ,volgende dag in huis.

Loek 28-12-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goedkoper dan mediamarkt

Prachtige winkel, goed en snel geholpen ruime keus, ze zus zei ga daar eens kijken
Ik zeg tegen mijn kenneskring ,loop daar eens naar binnen

Jan 28-12-2017 Via de website gekocht

Snelle reacties en er gebeurd wat is beloofd

Online heb ik vragen gesteld en binnen 1 uur op al mijn vragen antwoord gekregen en een prima aanbod gekregen. Door de Kerstdagen was plaatsen binnen 2 dagen niet mogelijk. Dat werd keurig aangegeven en ik kon de koop ongedaan maken. Ik heb een afspraak na de kerst gemaakt en alles verliep zoals was afgesproken. Ook de monteur die de vaatwasmachine plaatste heeft netjes gewerkt. Ik zou niet weten wat er beter kon.

Hannah 28-12-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Levering koelkast

De winkel was mij aangeraden door vrienden. We hebben een koelkast met fikse korting aangeschaft. Heb een aantal keer wijzigingen moeten doorvoeren betreft de leverdatum dat werd direct gedaan en met een bevestigingsmail direct daaropvolgend. Heel vriendelijke behandeld. Ik had extra betaald voor het laten uitpakken voor de koelkast maar was op vakantie toen hij werd geleverd en hij is toen niet uitgepakt. Contact opgenomen en het extra geld werd direct teruggestort. Keurig!

Rian 28-12-2017 Via de website gekocht

Kon mijn oren niet geloven, topservice

Gisteren een droger besteld, omdat er iets niet duidelijk was heb ik Bemmel en Kroon gebeld. De onduidelijkheid was meteen geregeld. En nadat ik gevraagd had wanneer er geleverd kon worden en de droger niet op voorraad was, kreeg ik een betere en nieuwere droger voor hetzelfde geld, zodat hij vandaag al geleverd kon worden. Ik geloofde mijn oren niet. Wat een topservice. En de droger die draait al volop.

J.M.Slingerland 28-12-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

goede service, leuke vlotte verkoper zonder smoesjes

je wordt hier altijd goed geholpen en hebt een goede service, no nonsens en prima uitleg. de verkoper weet wat je zoekt en wijst je de juiste apparaten aan.

P. Alderliesten 28-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Geen goede informatie van het product

Wel vriendelijke benadering. Geen optimale voorstelling van product. Want maatschets en verder gegevens ontbreken.

Marc 28-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd met prima service!

Prima prijs voor een prima product. Via de website kun je de levering online in de gaten houden. s'Ochtends vroeg kregen we een mail met de levertijd. En de levering volgens afspraak (naar de 2e verdieping zonder lift met een kleine bijbetaling.

Elly janssens 28-12-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Den Haag

Nieuw gasfornuis

In de winkel samen met de verkoper op de comp. Gekeken naar n optie voor n smal gasfornuis,deze stonden niet in de winkel. Al snel een gevonden. ondanks de drukte werd er alle tijd genomen Wederom net als bij het kopen van onze keuken SUPER en professioneel geholpen. Beveel zeker deze winkel aan.

Piet van Eekelen 28-12-2017 Via de website gekocht

Normaal vriendelijk gewoon gedrag.

De informatie op de site was voor mij doorslaggevend. Dat daarbij ook de prijs zeer redelijk was (10 % goedkoper dan de andere aanbieders) was mooi meegenomen. Dat ook de levering feilloos verliep was een extra pluspunt. Ik zou zeggen: ga zo door!

Lg 9 kg STILLE AAA wasmachine F4J8VS2W 28-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldig personeel en service !!!!

Goedkoop naar kwaliteit !!!! Goede service . Geen extra kosten voor 3 trappen op , elders 25 e per trap . Oude wasmachine retour en n oude Miele is erg zwaar . Goede aflevering , geen kapotte muren . Puntgave installatie , geen achterblijvende troep .En bij menig internet bedrijf zetten ze hem onderaan de trap . Mooie winkel , veel keus .Alle lof , n kroon verdient .

D.A. Groen 28-12-2017 Via de website gekocht

Fantastisch snel uit de brand geholpen!

Op 1e kerstdag hield onze oude vaatwasser het voor gezien, daar zit je dan niet echt op te wachten. Tweede kerstdag snel op pad gegaan om een nieuwe op de kop te tikken. Bij de ene zaak moet je een nummertje trekken en in de rij aansluiten - vaatwassers verkopen ze wel maar die hebben ze niet in de zaak - nieuwe smartphones wel (?). Op naar de volgende zaak waar we werden geholpen door een vriendelijke dame. Deze alleraardigste mevrouw blijkt echter geen enkel besef te hebben over het belang van de juiste maatvoering voor een inbouw vaatwasser - "deze past vast ook wel "(?!)" Thuis op de site van Bemmel & Kroon dan uiteindelijk toch de goede vaatwasser kunnen vinden. Prima site met duidelijke informatie en - ook niet onbelangrijk - aantrekkelijke prijzen. S' avonds besteld en volgens opgave een dag later in huis - en dat was ook zo! Met Track en Trace kon "live" de bestelling worden gevolgd en hoe laat deze werd afgeleverd - fantastisch!

louis 28-12-2017 In de winkel gekocht
den haag

tot nu tie erg tevreden

gisteren vaatwasser gekocht, vandaag geleverd. zelf aangesloten op advies prettige verkoper, ging goed.mooie winkel. genoeg showroommodellen, goede prijs voor product en garantie. als de ervaring zo blijft, ook bij nazorg, ben ik tevereden.

Cees 28-12-2017 Via de website gekocht

Bezorging op de aangegeven tijd

Duidelijke site. Volop keus, maar het kiezen is door de gebruiksvriendelijkheid van de site erg gemakkelijk. Het bestel- en betaalproces verloopt soepel.

Ton 28-12-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

We hebben voor deze Shop gekozen wegens eerdere goede beoordelingen. De prijs van de kookplaat was gunstige. Belangrijk voor ons was de snelle levering, omdat we anders zonder kookplaat zouden zitten.

arie 28-12-2017 Via de website gekocht

makkelijk bestellen zeer snelle levering

goede web site snelle levering en goede ervaringen met vorige aankopen bezorging door zeer beleefde bezorgers

Leon Drast 28-12-2017 Via de website gekocht

Topservice!!

Alles top. Scherpste prijs, duidelijke communicatie, snelle levering, op de minuut nauwkeurig.
Hier ga ik vaker iets aanschaffen.

Wanderer 28-12-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig en doeltreffend

Eenvoudig en doeltreffende service: zoeken, vinden, bestellen, leveren.
Iets ruimere keus dan de meeste webwinkels en een scherpe prijs.

Website is niet de meest duidelijke (compatibiliteits probleem?), maar verder goed in orde.

Tom Vonk 28-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, snel en betrouwbaar

De prijs was het meest gunstig van alle opties. verder klopt de beoordeling op kieskeurig van dit bedrijf exact. Gekozen model was helaas niet meer leverbaar, vervolgens een duurder model aangeboden gekregen, helemaal top!

P Bloem 28-12-2017 Via de website gekocht

Super fijne internet aankoop

Wat een ervaring wasmachine kapot snel een nieuwe, bij Bemmel & Kroon gevonden morgen geleverd.
Niet meer leverbaar/voorraad maar geen probleem er wordt gewoon nieuw opvolgend model met ook nog eens hoger toerental en betere specificatie voorgesteld. (650594)
Voor dezelfde prijs das nog es service

Was weer schoner dan schoon

Bedankt Bemmel en Kroon

Ed lens 28-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude.

Dit keer teleurgesteld.

Vorige keer dat ik er een vaatwasser en een droger had gekocht ben ik heel erg goed geholpen. Dit keer was het iets minder kocht een Amerikaanse koelkast waar een robot stofzuiger bij zou zitten ik was om 14:30 uur in de winkel. En kocht de betreffende koelkast, en zei en de stofzuiger zit die in de koelkast? Nee zei de verkoper die zijn vanmorgen door mijn baas er afgehaald. Ik zei op de site staan dat je ze er nog bij krijgt, de verkoper nog zijn baas gebeld maar die zei de koelkast is goedkoper geworden, en dat het nog van de site moest worden afgehaald. Ik kon praten als Brugman maar kon fluiten naar de stofzuiger. Ik ben daar erg over teleur gesteld.

Bert 27-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel

Goede overzichtelijke site, scherp geprijsd en ze komen de beloofde leveringstermijn na. Complimenten!

Diana 27-12-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering en service

Wij hebben gekozen voor deze website omdat deze ons het goedkoopste product kon leveren. En omdat -ondanks de Kerstperiode- de levering al de 1e werkdag na de Kerst was.

Ronny 27-12-2017 Via de website gekocht

Nette service

Warmtedroogpomp van AEG besteld bij Bemmel en Kroon. Netjes snel geleverd en aangesloten wat een super service