Deze score is berekend op basis van 3200 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

José Breetveld-Komen 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede Service en Duidelijk

Eerst online alles bekeken en toen telefonisch contact gehad wat het makkelijker maakt om duidelijke
vragen te kunnen stellen en daarbij de juiste keuze te maken en ze nemen de tijd om het goed uit te leggen
gewoon Toppie !!

S Adem 19-09-2017 Via de website gekocht

Toppers!!!

Erg vriendelijke mensen en hebben geduld voor veel vragen en geven uitstekende service
Zelfs de bezorging is erg snel en ook erg vriendelijke mensen

Martijn Springer 19-09-2017 Via de website gekocht

Punctuele service en top Track and Trace

Droger besteld via Bemmel en Kroon. Ten eerste waren zij de goedkoopste voor de door ons uitgezochte AEG droger en daarnaast ook nog eens een nette bezorging. De droger is volledig geinstalleerd door de bezorgers en op de wasmachine geplaatst. Het allerbeste van Bemmel en Kroon is echter misschien nog wel de zeer handige Track and Trace service. Op de dag van bezorging krijg je niet alleen een beperkt tijdslot, maar kun je ook nog eens continu kijken bij welk bezorgadres ze zijn en je krijgt vlak voor de bezorging een SMS. Geen onnodig gekluisterd aan huis dus!

Andrea 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De site is duidelijk en helder. Snelle en nette service. En wat gezegd wordt in de mails wordt ook gedaan, zoals het doorgeven van een tijdslot van aflevering en dan ook daadwerkelijk in dit tijdslot langskomen. Zeer tevreden!

Wouter Bloemen 19-09-2017 Via de website gekocht

Topdeal! Snelle levering mooie spullen, graag weer!

De beste prijzen, of ze gaan erin mee, snelle levering, pinnen bij levering.
Kreeg duurder nieuw model combi-oven voor dezelfde prijs.
Alles maar lof!

Diana 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Wij zijn 65 plussers en het was voor ons voor het eerst dat wij via de webshop iets hebben gekocht. Een hele nieuwe maar zeer goede ervaring opgedaan. De service was perfect. De aflevering was heel goed, nette mensen en alles op zijn plaats gezet, goede uitleg gegeven en oud artikel netjes meegenomen. Wij zijn dan ook zeer tevreden.

Ingrid de Waard 19-09-2017 Via de website gekocht

Met Bemmel en Kroon krijg je méér dan gewoon!6

Ik kende de webshop nog niet, maar kan hem nu zeker aanbevelen. Duidelijk keuzemenu's en inderdaad de laagste prijs. Bestellen is zeer eenvoudig en de afhandeling van mijn bestelling verliep zeer snel, zoals toegezegd. Betrouwbaar dus en daar houd ik van!

An 19-09-2017 Via de website gekocht

Snel, goede prijs en prima service!

Vlot, indien niet in voorraad wordt prima alternatief geboden zonder meerprijs, snelle antwoorden op vragen zelfs op zondag, goede prijs en snelle correcte levering!

Ernst 19-09-2017 In de winkel gekocht
Cruqius

Geweldige service in de winkel en bij de bezorgservice

Geweldige service in de winkel en bij de bezorgservice. Verkoper is inhoudelijk goed op de hoogte, verkoopt niet maar helpt kopen.

Jille 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima snelle levering en goede prijs. Installatie via Ajtec heel netjes gedaan, aardige nette monteur. Veel andere bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Alex Grotenhuis 19-09-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Betrouwbaar en plezierige medewerkers!

Ik heb hier een wasmachine en droger gekocht. Goede voorlichting gehad en de prijs was top! De aflevering was super geregeld en de machines werden deskundig geplaatst en uitgelegd door de jongens.

Loes 18-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Overzichtelijke site, goede prijs, snelle bezorging. Fijn dat je precies kunt zien wanneer de bezorger komt.

Rob 18-09-2017 Via de website gekocht

Alles tip top inorde

Zeer scherpe prijzen geweldige service en goede communicatie,de vrieskast is netjes en professioneel geleverd op de eerste verdieping zonder lift (van service gesproken)
Ik raad Bemmel & Kroon zeker aan!!!!

BEAMGE 18-09-2017 Via de website gekocht

Ze verkopen niet leverbare modellen

Was goedkoopste met AEG diepvrieskast, met een goede review. 2X met klantenservice gebeld,nadat ik vastliep met bestellen: blijkt dat het model niet meer leverbaar is!

Teun 18-09-2017 Via de website gekocht

zeer volledige webwinkel, van A tot Z compleet

ik was aan het zoeken voor meer product informatie toen de website van Bemmel&Kroon in beeld kwam, voor mij een onbekende webwinkel, echter hebben de reviews en het thuiswinkel waarborg me over gehaald om de bestelling te plaatsen, naast de mooie prijs uiteraard. je ontvangt direct een orderbevestiging, factuur en leveringsafspraak (met track & trace). alles is geleverd en gegaan volgens afspraak. ik kan geen oordeel geven over de overige service afhandelingen.

Alex 18-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Via de webshop een afzuigkap en kookplaat besteld. De kookplaat bleek niet meer te leveren, maar werd moeiteloos vervangen door een luxer exemplaar. Daarna volgde een prompte levering.

Marjon 18-09-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede service .

Kreeeg een nieuwer type geleverd, daar uitgezochte type was uitverkocht . Zonder bijbetalen. Kleurig afgehandeld.

busser 18-09-2017 Via de website gekocht

wij zijn priema geholpen wij hebben een nieuwe vrieskast gek

netjes geholpen optijd afgeleverd veel keuze ik raad dit ook anderen aan heb ook telf contact gehad alle lof voor medewerkers van bemmel en kroon .

D.A. van Dorp 18-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service en vriendelijke afhandeling

Na informatie over het gevraagde artikel in dit geval een combimagnetron van Siemens is dit netjes en met de nodige uitleg gegeven. De afhandeling is snel en op tijd gegaan. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Terug bellen gaat ook snel en efficient.

TGunther 18-09-2017 Via de website gekocht

Topwasmachine gekocht bij een topwinkel!

Zeer klantvriendelijke webshop. Duidelijk en snel, met alle A-merken. Toen bleek dat het bestelde apparaat niet meer leverbaar bleek kregen we het nieuwe type voor dezelfde prijs! Dat is service!

Peter 17-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en prima afhandeling t/m transport communicatie

Een Siemens iQ700 inbouwoven gekocht.
Prijs op aanvraag, maar goede deal en nog wat extra sierstrips erbij gekregen in de offerte.
De transporteur die ze gebruiken geeft ook goede informatieverstrekking, voor aflevertijd en een half uur tevoren een SMS. Zelfs een foto van de chauffeur in de e-mail, zodat je niet zomaar bij een vreemde de betaling doet via een PIN automaat.

Zeer tevreden.

Ordernummer Bemmel en Kroon : BKI624004

Bartje 17-09-2017 Via de website gekocht

goed geregeld maar matige bezorging

de bezorging verliep niet geweldig; 2 mannen die gebrekkig Nederlands spraken wilde wasmachine buiten neer zetten terwijl we in de procedure duidelijk afgesproken hadden dat hij aangesloten zou worden. Daarvoor betaal je ook extra. Dit zou beter geregeld kunnen worden tussen opdrachtgever en bezorger

Peter&Hilde 17-09-2017 Via de website gekocht

Blij met Bemmel&Kroon.

Via internet een nieuwe koelkast besteld. Fijne en overzichtelijke site en we konden onze keuze snel maken. Alle relevante informatie was voorhanden en makkelijk te vergelijken. Het werkte uitstekend. Daar mogen andere sites een voorbeeld aan nemen.

B. Blom 17-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de service

Ik heb mijn Zanussi droger online besteld. Ik maakt mij wat druk over de bezorging maar dat was niet nodig geweest. Hoewel niet op voorraad toch binnen drie dagen bezorgd. Erg fijn dat je de bestelling goed kan volgen en een half uur van te voren nog een tweede sms krijgt. Nog beter dat voor een heel schappelijke prijs van 10 euro het toestel op zijn plaats wordt gezet. Compliment voor de service!

Tineke Ruiter 17-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen

De wasmachine kon op zaterdag geleverd worden en de oude meegenomen, alles online geregeld. Alles is duidelijk en snel geregeld, ook de track en Trace ging prima.

A wendels 17-09-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen

Heb telefonisch contact gehad werd uitstekend geholpen greeg het via de wedsite niet voor elkaar mijn dank voor de goede service

Lijde 16-09-2017 Via de website gekocht

Ga zo door dit is de top van de ijsberg en ook de beste merk. All mijn producten ga ik naar van Bommel & Kroon de best kwaliteit

GertAlexandra 16-09-2017 Via de website gekocht

Toppie

Super!!! Echt tevreden!!! Goedkoop!! Een echte aanrader!!! De dag na ontvangst van het bedrag hadden we onze stoomoven thuis!!!

Irina Prins 16-09-2017 Via de website gekocht

Unite rat vriendelijk en correct.

Smsjes twee keer om de tijd van aankomst door te geven.
Op de minuut aangekomen. Twee super vriendelijk heren hebben de machine heel voorzichtig twee verdiepingen naar boven gebracht en de oude machine met de zelfde zorg naar Beneden gedragen.Super service.

Juul 16-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Van harte aanbevolen!

Het was een juiste keuze om onze wasmachine en droger bij Van Bemmel & Kroon te halen. De website is overzichtelijk, de advisering prettig, eerlijk en helder, de prijzen super scherp en de levering en montage efficiënt en klantvriendelijk. Hadden we onze aankopen maar veel eerder hier gedaan! Bedankt Van Bemmel & Kroon!

Bernard 16-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Nette installatie

Goed geholpen de in winkel. Daarna logistiek prima verlopen: op één dag oude koelkast uitgebouwd met benodigde voorbereidingen, nieuwe koelkast bezorgd en oude meegenomen, en tenslotte de nieuwe koelkast netjes ingebouwd. We zijn helemaal tevreden.

vlieg72 16-09-2017 Via de website gekocht

Prima service! Snelle levering

Stofzuiger gevonden op internet. In eerste instantie om laatste prijs. Prima en snelle service. Aardige menner aan telefoon. Gemakkelijk betalen en snel en netjes afgeleverd. Zo vanuit huis geregeld. Aanrader!

Bert Weeren 15-09-2017 Via de website gekocht

Unieke service en betrouwbaar

Na in 2015 al eens uitstekend te zijn geholpen, ook nu weer uitstekende service en kennis van zaken.
Goed advies voor aanschaf en inbouwmogelijkheid van een koelkast en zeer goede monteur met kennis van zaken, een pietje precies, en volgens afspraak op tijd.

Daphne 15-09-2017 Via de website gekocht

Meer dan uitstekend!

De site is overzichtelijk en van duidelijke productdetails voorzien. De service is goed, vlot en vriendelijk. Op de dag van bezorging krijg je 's morgens al direct bericht over het tijdsbestek waarin de levering zal plaatsvinden. De route die de chauffeur aflegt, is geheel te volgen. Het is zichtbaar waar de chauffeur zich bevind en hoeveel adressen hij nog te gaan heeft. Zodra hij onderweg is naar jou krijg je ook weer keurig bericht met de tijd waarop je hem kan verwachten. Dit hebben we als zeer prettig ervaren zodat je niet de hele dag zit te wachten. Kortom... super tevreden!!

Klant 15-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Heldere communicatie, een kwartier voor levering een telefoontje, netjes afgeleverd en oude weer meegenomen.

Manon 15-09-2017 In de winkel gekocht
Cruqius

Top winkep

Goede service. Zoals afgesproken in winkel.
Op afgesproken tijd via mail op de hoogte gehouden.
Droger van de oude wasmachine na plaatsen van de nieuwe weet netjes teruggeplaatst.
Alle verpakking mee genomen. Top

Saskia 15-09-2017 Via de website gekocht

Super bedrijf!

Mogelijkheid om s avonds te bellen. Werd goed te woord gestaan en geholpen! Aardige medewerkster aan de telefoon. Order door medewerker ingevoerd, ivm andere afspraken. Kreeg direct een mail om te betalen, werd erop geattendeerd dat dat voor 22.00uur moest. Informatie over levering ook keurig! Klopte ook, ze waren er klokslag 14.00uur. Enthousiaste mannen. Zochten in de gang een veilige plek voor het apparaat. Oude werd keurig meegenomen! Nu nog zelf het uitpakken en installeren, maar tot nu toe een 10 voor dit bedrijf!

Marjanne 15-09-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede uitleg en advies.

goed advies is het halve werk, geen dik doenerij in vestiging Cruquius. ik werd serieus genomen.
voor en tegens tegen elkaar afgewogen toen was de keuze niet moeilijk.

Marloes 15-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle en duidelijke service

Ik kwam in onze zoektocht naar een stofzuiger deze site tegen. Gisteren de stofzuiger besteld, vandaag keurig geleverd. Duidelijke emails met informatie en fijn om te zien wie je pakket komt brengen

Lock 15-09-2017 Via de website gekocht

Good service

Everything went as agreed, the delivery of our washing machine was on time. Installation was very quick and the old machine was taken away as we requested. No stress experience !

Margaret 15-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, super snelle levering

Snelle levering, laat in de avond besteld en de volgende dag in de middag al was gedraaid. Heel belangrijk een fijne logistiek partner! Aansluiten, oude machine mee retour, alles liep vlekkeloos.

Michiel 15-09-2017 Via de website gekocht

Prima droger en Service

De droger is prima en doet wat hij moet doen.
Eerst wat opvalt is de degelijkheid van het apparaat, geluidsniveau is in orde (en beter dan de oude).

We hadden bij aanschaf van het apparaat nog een aantal vragen, we zijn telefonisch uitstekend en vooral kundig, te woord gestaan. Dat en de uitstekende service aan huis (met een glimlach en geen gemor over traptreden) is voor ons momenteel de hoofdreden dat we bij B&K bestellen.

Roland van Staveren 14-09-2017 Via de website gekocht

simpelweg de goedkoopste

onze oude Miele ging na 16 jaar trouwe dienst stuk, en we zochten weer een nieuwe. Dankzij Kieskeurig zijn we uitgekomen bij Bemmel & Kroon. Via de keurige website hadden we al snel onze keus gemaakt. De aankondiging wanneer de machine geleverd zou worden was heel netjes: de avond ervoor wisten we in welk dagdeel, op de dag zelf op drie uur nauwkeurig, en een uur van tevoren keurig een bericht over het exacte tijdstip van bezorgen. Heel verzorgd. En voor een tientje werd de machine helemaal geplaatst, aangesloten en werd de oude machine meegenomen. Dat is pas service.

M. Rosier 14-09-2017 Via de website gekocht

prima service

Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling. De levering was prima op tijd, de apparatuur is keurig ingebouwd.

HugoBrussel 14-09-2017 Via de website gekocht

Liebherr-kwaliteit & snel

Erg snelle levering naar België. Plaatsing op de 1° verdieping ok.
Probleempje met de(externe) transportfirma : hun mobiele kk.-toestel
werkte niet bij ons zodat er geld diende afgehaald te worden.
Erg tevreden van B & K en erg mooie prijs/kwaliteit met 5 j. waarborg.

Ada 14-09-2017 Via de website gekocht

Correcte service

Correcte afhandeling van de bestelling. Snel en ik werd netjes vooraf gebeld dat ze er over 20 waren.

Sandra 14-09-2017 Via de website gekocht

Wat een goede service en snelle bezorging

Super goede site makkelijke informatie en snelle bezorging
Zeker een aanrader en onthouden voor de volgende bestellingen

Wolters 14-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte prijs, kwaliteit en service

Na 23 jaar een nieuwe vriezer gekocht omdat dit in stroom toch wel wat moet gaan schelen op jaarbasis.
Uitgekomen bij Bemmel&Kroon voor een mooie aanbieding. Na bestelling kregen wij echter bericht dat het type niet meer leverbaar was en dat we en gratis upgrade kregen van de opvolger die normaal 50 euro duurder was. Wat een service zeg! Vandaag keurig op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering en zojuist het nieuwe apparaat geleverd en het oude mee retour. We hopen hier weer lang mee te kunnen doen en raden Bemmel&Kroon van harte aan!

Turanhesperiden 14-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekend geleverd wasmachine en aangesloten.

Ik heb een wasmachine gekocht en dit werd netjes gekeverd en op tijd. Daarnaast hebben ze het heel snel en goed gemonteerd en de wasmachine is erg stil precies wat ik wou.

van der heijden yachts bv 14-09-2017 Via de website gekocht

Aanrader voor bestellen van witgoed etc.!

Overzichtelijke site, aardige medewerkers die telefonisch goed bereikbaar zijn en tevens behulpzaam zijn. Snelle levering en duidelijke aanlevering factuur etc.