Deze score is berekend op basis van 3200 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

richardbex 19-01-2015 Via de website gekocht

goede site met voldoende informatie

snelle levering en goede informatie over levering

voldoende , ik heb gevonden wat ik zocht

alles was precies zoals je je het zou mogen verwachten. gewoon prima. ordernr; 294504

Pietjepuk1976 18-01-2015 Via de website gekocht

Een telefoontje was genoeg om een de vaatwasser te bestellen en de volgende dag kan hij al geleverd worden

In eerste instantie is de vaatwasser gereserveerd alvorens wij deze besteld hebben

Snelle bestelling, soepele aflevering aan huis.

Een telefoontje was genoeg om de vaatwasser te bestellen. Bij een andere winkel hadden we de vaatwasser besteld, echter na bijna twee maanden wachten nog niet ontvangen. Op internet op de site van Bemmel en Kroon uitgekomen. De verkoper dacht met ons mee door het apparaat te reserveren omdat zij nog 1 apparaat op voorraad hadden. Na annulering bij de andere zaak hebben we het toestel besteld bij Bemmel en Kroon. Het apparaat was de volgende dag al te leveren en geen onzin met levering tot de eerste drempel. Een half uur voordat bezorgers bij ons zouden zijn, kregen we een telefoontje. Het oude apparaat netjes meegenomen en verpakking van het nieuwe apparaat. De volgende keer ga ik meteen kijken op de site van Bemmel en Kroon.

Haringkar 18-01-2015 Via de website gekocht

Zeer fraaie winkel in den haag bezocht waar zeer veel vrijstaande en ingebouwde apparaten fysiek te bezichtigen zijn... Na een duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden van diverse combimagnetrons en over de mogelijkheden voor de inbouw / onderbouw tbv gaskookplaat , ( let u op de gaskraan van uw kookplaat er is weinig ruimte ) Een keuze gemaakt en thuis eerst de inbouwmaten aangepast voor inbouw. Daarna simpel online bij bemmel en kroon besteld om 14.30 uur. De volgende ochtend om 10.30 uur door dynalogic perfect afgeleverd. De prijzen zijn concurrerend met de internet shop's ondanks dat ze fysieke winkels hebben ... Prima zaak !!

Corneille2 18-01-2015 Via de website gekocht

Aanwezige apparaat was niet op voorraad. Zonder meerprijs werd de naast hogere magnetron geleverd!
De zending verliep snel en was zeer nauwkeurig te volgen. Diverse berichten ontvangen vanaf de verzending tot vlak voor de aflevering!

Zeer ruim assortiment

ordernummer BKI439498 Zie de motivatie herboven!

petert1950 18-01-2015 Via de website gekocht

Ginf zonder al te veel moeite.

Binnen enkele dagen geleverd, volgens afspraak.
Koelkast had enkel barsten in de glasplaten. Zonder kosten of gemor wordt meteen een omruiling in gang gezet. prima.

Niet alles bestudeerd. Mijn kast was er en besteld.

Ik ben zeer te spreken over het omruilen van de koelkast toen de eerste schade bleek te hebben.

bhuurne 18-01-2015 Via de website gekocht

Levering op gewenste dag, bieden goed alternatief als artikel niet op voorraad is.

Hebben nagenoeg alle drogers etc in assortiment

In eerste instantie een andere wasdroger besteld, maar die is niet op voorraad. Winkel biedt snel een goed alternatief aan, een duurder product voor dezelfde prijs. Ook eerder contact via e-mail is snel op gereageerd met nuttige antwoorden.

Rob2908 17-01-2015 Via de website gekocht

Telefonisch goed bereikbaar, informeerde naar een ander type vaatwasser maar kreeg een topaanbieding voor een nieuwer model. Prettig geadviseerd, niet opdringerig, maar wel meedenkend, meenemen oude wasmachine was geen probleem, aansluiting op 1e etage ook niet. Snel kunnen leveren op zaterdagmiddag en voor een hele goede prijs!, Nergens goedkoper gevonden. ordernummer DH445221

RAFairbrother 17-01-2015 Via de website gekocht

couldn't have been easier unless somebody had done it for me!!

excellent service .... easy to use web site ordering and paying .... delivery fantastic .... email confirming time and date and on the day sms to further remind and advise approx delivery time then ten minutes before delivery a call to say they would be there in ten minutes... and ten minutes later they were ringing my bell.

great choice and great endorcements from other users .... read their comments which influenced my final choice .... and very pleased with my puechase.

would recommend to everyone I know I can only say excellent excellent excellent ... well done to everyone involved supplying my new wash machine now if you can make finding a husband this easy I will love you all forever (-;

I think I said everything .... what I wrote above with bells and whistles!!

Sonett 17-01-2015 Via de website gekocht

Uitzoeken van wélk apparaat je wilt, door de verschillende criteria, is uiterst eenvoudig.

Betaling via je eigen bank-site is makkelijk en veilig. Aflevering werd écht perfect gedaan, keurig op tijd, een kwartiertje van tevoren even een belletje dat ze over 15 minuten komen, en uiterst voorzichtig werd de wasdroger over de pas geschilderde trap twee verdiepingen op, en de oude idem weer naar beneden vervoerd.

De bestelde wasdroger bleek niet meer leverbaar, maar er werd prijsneutraal een opvolgend model gebracht. Toen bleek dat daarvan de deur niet omdraaibaar bleek werd ook direct na de opmerking daarover héél correct door de afdeling verkoop de zaak opgenomen en een oplossing geboden.

De mensen van deze webwinkel snappen waar het om gaat: je krijgt tijdens het surfen géén kop koffie van hen, maar de koop, aflevering en je tevredenheid over hun diensten staan constant voorop. Dat doen ze ook nog eens tegen enorm concurrerende prijzen. Zelfs de andere internetleveranciers waren duurder. Bemmel en Kroon zijn voor ons de eerste partij waar we gaan kijken wanneer we een apparaat moeten vervangen.

Deze winkel is perfect, omdat de prijzen concurrerend zijn, en hun sales- en after-salesacties snel, adequaat en ter zake zijn.

paulk77 17-01-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk. recenties van kieskeurig staan bij de apparaten, zodat je die direct kunt raadplegen

Man aan de telefoon had me netjes geholpen. Levertijden worden goed nagekomen. (levering Dynalogic)

Apparaten webshop heeft per productgroep ruim voldoende keus.

Had nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord. Bestelde meestal bij de grote Duitse Elektronica winkel/webshop.Ik heb hem maar gelijk in mijn favorieten gezet. ik zal hem zeker aan anderen aanbevelen. Je word zeer vriendelijk en correct geholpen aan de telefoon. En supersnelle levering. Bij ons om precies te zijn: ca. 20h na bestelling. TOP!

Vrijdagmiddag: de wasmachine machine begeeft het. Wist dat het er al aan zat te komen, had dus al ongeveer in gedachte welke wasmachine het moest zijn. Omdat het vrijdag was wilde ik het wel de volgende dag (zaterdag) geleverd hebben, omdat je met 3 kleine kinderen geen dag zonder wasmachine kunt en helemaal geen heel weekend. Na wat prijsvergelijkingen kwam ik uit bij Bemmel en Kroon. Nog nooit van gehoord. Meestal bestel ik bij de grote Duitse Elektronica winkel/webshop. Op de site stond voor 16.00 volgende WERKdag thuisbezorgd. Dus voor de zekerheid even gebeld of de zaterdag ook als werkdag word gezien. Kreeg een vriendelijke man aan de telefoon die zeker kennis van zaken had . Doorgegeven welke machine in wilde hebben en of ze ook zaterdag ook leverden. Levering was geen probleem, echter de machine die ik wilde was niet op voorraad. Maar hij kwam direct met een alternatief voor mijn keus( zoals een echte verkoper dat hoort te doen ;-) ). Was wel iets duurder maar kon het aanbieden voor een erg scherpe prijs. Ik kon de machine op internet niet goedkoper vinden dan 1319 euro Bemmel en kroon bood de zelfde machine aan voor 899!! Euro. ( ja het was precies dezelfde type als die van 1319 Euro). Even overlegt en even later teruggebeld om het definitief te bestellen. Ongeveer 20 uur later stond de wasmachine te draaien bij ons thuis(levering Dynalogic). Conclusie: het was een aangename kennismaking met Bemmel en Kroon, en beveel het zeker bij anderen aan!

Stuijk 17-01-2015 Via de website gekocht

rommelige afhandeling

na de bestelling is het blijven liggen bij verkoper

Matsas3 17-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

goed advies, helder verhaal.

Aflevering en installatie, incl. testen. Half uur voor aflevering een telefoontje dat ze onderweg zijn, je hoeft geen halve dag thuis te blijven. super service!

goede keus, goede kwaliteit

ik ben heel tevreden over Bemmel en Kroon.

ordernr: ZTM443957

Fleurlevison 16-01-2015 Via de website gekocht

Na de bestelling belde ik nog even met de klantenservice en uitstekend geholpen, superservice!

Super! Ik wilde met creditcard betalen, maar dat kon niet. Na gebeld te hebben met klantenservice kon ik uiteindelijk pinnen aan de deur zonder extra kosten. Fijne klantenservice!

Ruime keuze

Goed bereikbare klantenservice, goed geholpen, goede levering

Helemaal super, goed bereikbare klantenservice

martijntien 16-01-2015 Via de website gekocht

Koelkast besteld. Lage prijzen en prima service. Top winkel! Ordernummer: BKI444402

tinekesonja 16-01-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Hulp in alle richtingen

Top niks teveel

Groot kijken graag verder voor je

Direct aardige medewerkers in de winkel en bij bezorging

ordernummer ZTW440649 .Eind vorigjaar gekocht in de winkel van Bemmel&Kroon Zoeterwoude.Werden super geholpen wij koken op propaan gas en dachten gewoon ff een andere gaskookplaat te plaatsen. Gelukkig hadden wij een zeer goede verkoper die ons er op wees dat er dan andere sproeiers in moesten. Na een telefoontje met de fabrikant deze gelijk mee besteld zonder kosten helemaal happy met de nieuwe kookplaat en afzuigkap. Dank je wel Bemmel&Kroon

Ruudjoo 16-01-2015 Via de website gekocht

Site is goed, reacties snel, bezorging binnen 24 uur gratis, prima

Voldoende keus en makkelijk vergelijken, en goede prijs.

Wendyvandenbos 16-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk om te zoeken en te bestellen.

Snel en duidelijk.

Voor ons voldoende

Qua prijs, snelle levering, super afleverings bedrijf, duidelijke afspraken, handig contact

Als ik wat nodig heb weer ga ik zeker weer bij hun ook vergelijken. Vorig jaar kwam ik er toevallig bij uit toen we een wasmachine zochten. Nu met zoeken naar een droger weer, maar nu hadden we ervaring dus de keus was makkelijk.

janjan61 15-01-2015 Via de website gekocht

Enige minpunt: In een mail van Bemmel en Kroon stond er: "Als extra service zult u een half uur voor levering gebeld worden door de chauffeur zodat u weet dat deze onderweg is". Dit is niet gebeurd. En ook track&trace was niet functioneel.

A3simons 15-01-2015 Via de website gekocht

makkelijke site is echt makkelijk bestellen

ander apparaat gekregen dan besteld hierover gebeld duidelijke en vriendelijke uitleg gehad apparaat was duurder maar voor dezelfde prijs gekregen, ook het plaatsen en aansluiten voor een lage prijs

hebben heel veel

het gemak en de duidelijkheid en het vertrouwen war gegeven werd naar aanleiding van het telefoon gesprek

makkelijke site, duidelijk,als je vragen hebt goed en duidelijk te woord gestaan, al met al een winkel die je kan vertrouwen

Emil_1978 15-01-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site met correcte productinformatie.

Snelle levering en goed service tegen een scherpe prijs.

Na een droger in 2012 hebben wij nu een wasmachine gekocht. De populaire apparaten eigenlijk allemaal wel te vinden.

De ervaring in 2015 is nog exacte dezelfde als in 2012. Gewoon niks op aan te merken. Duidelijke site, goede informatievoorziening voor, tijdens en na levering van de order.

Ik heb veel ervaring met webshops en internet bestellingen, ook van witgoed. Je hoeft er echt niet voor naar de winkel met dergelijke bedrijven die de internetorder zo prima verzorgen. Ordernummer: BKI443936

jmrn264 15-01-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

Vlot en goed geholpen. Beoogde apparaat was niet in voorraad. Verkoper kwam met prima alternatief tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Afspraak voor aflevering prima nagekomen. Dag van tevoren een email met bezorgperiode en op de dag van bezorging nog een telefoontje wanneer ze kwamen. Machine netjes afgeleverd en aangesloten en oude machine meegenomen. Zeer vriendelijk allemaal!

Beoogde apparaat niet op voorraad, voorgestelde alternatief zelfs beter.

Voor witgoed prima zaak, ook gezien de service.

Gezien de ervaringen van ons en ook mijn ouders in het verleden gekozen voor dit bedrijf.

hplass 15-01-2015 Via de website gekocht

Prima aflevering, uitpakken en op de plaats afleveren. Perfect

Ruime keuze van koel vries combinaties.

Alles duidelijk en snel via internet af te handelen en je wordt perfect op de hoogte gehouden waar de vrachtwagen zich bevindt.

Duidelijk alles aangegeven op internet, de keuze was snel gemaakt. En daar is internet ook voor bedoeld.

dave55watson 15-01-2015 Via de website gekocht

telefonisch bestelling gedaan. Medewerker snel en efficient.

Kreeg extra service zonder te vragen van de medewerker kosteloos aangeboden. Top....

Goedkoopste van alle internet bedrijven.
Ik was op zoek naar een samsung koelkast

De bestelling, de levering, de snelheid van levering en de voor en na sale service is uitstekend.

Geen slechte punten. Wat ik top vond was de gratis extra service van € 9,95 die de medewerker mij aanbood bij de telefonische bestelling.

Edgar Mattner 15-01-2015 In de winkel gekocht
Filial Den Haag, Neckar 24, heer Sloos

10, alles liep perfekt.

Zoals wij al vele jaren bij de fa geholpen worden, ook perfekt, 10

Wij vinden altijd het projekt wat wij willen, zonder moeite, dus ook een 10

er is echt geen betere, betrouwbardere winkel voor dit soort maschienes, hetzelfde, wat er ook van Miele gezegt wordt.

Sinds jaren zijn wij met a l l e aankopen z e e r tevreden .

cobylens 15-01-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat te Zoetermeer

Heel ontspannen is ons extra advies gegeven los van de informatie die we al op internet hadden bekeken. Gratis levering en plaatsen van de aangekochte artikelen.

We wilden een vrijstaande koelkast kopen. Er is een offerte gemaakt die een week geldig bleef. Na een paar dagen kwamen we terug en gingen de winkel uit met aankoop van een koelkast en wasmachine. De verkoper heeft ons heel professioneel benadert en geadviseerd. Ook waren de artikelen op voorraad en kon zelfs de volgende dag gratis bezorgd worden.

Ruim assortiment in de winkel. Meer nog dan in de vorige zaken de we bezocht hadden.

Zeker de moeite waard om de winkel te bezoeken omdat er ontzettend veel assortiment staat en niet te vergeten, professionele verkopers.

Na op internet te hebben gekeken naar een vrijstaande Liebherr koelkast en een aantal zaken te hebben bezocht kwamen we bij Bemmel en Kroon terecht in de Dorpsstraat te Zoetermeer. De hoeveelheid van het assortiment die in de winkel stond en de uitgebreide uitleg n.a.v. onze wensen die wij van de verkoper Kees Vrijhof kregen, gaven ons een heel vertrouwd gevoel en kwamen daardoor geheel op een andere koelkast uit dan dat we van plan waren te kopen. Er werd geheel vrijblijvend een offerte voor ons gemaakt en we namen een aantal dagen bedenktijd. Naar een aantal dagen kwamen we terug en zagen een actie van een Miele wasmachine staan. Kees legde ons het een en ander uit over de nieuwe technieken e.d.. Zijn professionele uitleg maakten dat we geheel tevreden na aankoop van een Liebherr biofresh koelkast en een Miele W1 twindos wasmachine de deur uit gingen. Na de professionele uitleg, een hele snelle gratis levering, het neerzetten van de aankoop en het meenemen van onze oude apparaten is Bemmel en Kroon aan ons een klant rijker geworden. We zijn uiterst tevreden!

Diana151 15-01-2015 Via de website gekocht

Uitzoeken, bestellen en netjes nagebeld worden.

Belden keurig even van tevoren om te melden dat ze kwamen en hebben heel veel werk gehad om de vaatwasser te plaatsen, maar zonder morren en heel netjes.

Volop!

Zeker!!!

Top service, zeer vriendelijke mensen en snelle levering. Bemmel en Kroon bedankt!

JZ1991 14-01-2015 Via de website gekocht

Super service. Eerst gekeken in de winkel en informatie gevraagd, Goed en leuk geholpen en geadviseerd. Verkoper liet ons veel verschillende koelkasten zien en ook welke hij niet in de winkel had liet hij ons graag op de computer zien. We zochten een strakke greeploze met homebar en hij dacht goed met ons mee. Kregen een offerte mee zodat we er rustig over na konden denken en deze alleen door hoefde te bellen. Door gebeld en alles top geregeld. Per email word je keurig op de hoogte gehouden van je bestelling en kies je zelf een afleverdag. Met de koelkast ook ontzettend blij. Heel erg mooi e gemakkelijk en stil.

sandyg 14-01-2015 Via de website gekocht

Vanaf de bank in een paar kliks besteld en betaald

Nette mails over de bestelling en de bezorgtijd

Goede service, telefonisch en via de mail makkelijk te bereiken. Het over de wastafel heen tillen van de wasmachine was voor de bezorgers geen probleem.

GJR50 14-01-2015 Via de website gekocht

eenvoudig online te bestellen

uitstekende service, goede communicatie via de mail,voor een klein bedrag (nog geen 15 euro) is de wasmachine naar 2 hoog gedragen en compleet aangesloten.

prima keuze

in hoge mate

goede service, oude machine wordt meteen meegenomen. en je wordt goed op de hoogte gehouden van hoe laat en welke tijd er wordt bezorgt

2411connie 14-01-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk online bestellen ,goede prijs, snelle levering

Genoeg keuze, goede prijs

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen !

Ik zocht een goede wasdroger voor een redelijke prijs , kwam via kieskeurig bij Bemmel en Kroon terecht. Ik kende dit bedrijf nog niet, maar het is een prima ervaring om hier te kopen ! Goede prijs ook !

Frans Mokum 14-01-2015 Via de website gekocht

Telefonisch

Vakkundig geholpen

100%

Opnieuw bij B&K gekocht vanwege eerdere positieve ervaring

Frans Mokum 14-01-2015 Via de website gekocht

Via telefoon informatie opgevraagd. per mail offerte ontvangen en per mail offerte omgezet naar opdracht tot levering.

Vakkundig geholpen, adequaat antwoord op gestelde vragen, levertijd zoals afgesproken, levering keurig afgehandeld.

Vanwege het gehele plaatje. Informatie,offerte,order, levering alles keurig geregeld. Prijs okay.

Een verademing tov andere ervaringen waar de vragen beantwoord werden van uit de handleiding. Duidelijk in de afspraken en deze werden nagekomen. Kortom een tevreden klant

kibbelp 14-01-2015 Via de website gekocht

Geen enkele moeite op het gewenste product (fornuis) op de website te vinden en te bestellen

Snelle en professionele bevestiging van de opdracht;
Aparte e-mails ter bevestiging van leverdatum en -tijd;
Leverancier belde om te zeggen wanneer hij onderweg was om bestelling af te leveren

Niet relevant, want ik zocht slechts één type product.

Goede service, perfecte aflevering, gemakkelijk te bestellen en financieel goed af te ronden.

Overduidelijke website; Probleemloos online bestellen en betalen; Probleemloze orderbevestiging en snelle levering conform afspraken.

tandeweg 14-01-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed bereikbare showroom met voldoende groot assortiment en goed advies.

Snelle levering en plaatsing door bekwame monteur.

Groot genoeg en geen hijgerige gladde verkopers maar goed advies.

Goede prijs en goede service.

Staat alles hierboven al.

atissi 14-01-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

direct geholpen

voldoende voor hetgeen ik nodig had

ik heb er ook mijn keuken gekocht was toen ook al tevreden over de winkel

goede service ook wat betreft het installeren dat was keurig en netjes geregeld

eichelsh 13-01-2015 Via de website gekocht

We waren op zoek naar de Beste Koop consumentengids Juni 2014 wasmachine van Bosch. Via kieskeurig gevonden. Nog wat andere site gecontroleerd, maar van Bemmel&Kroon was de goedkoopste. Geen extra kosten voor plaatsen op 2e verdieping.

Goede service zoals op site stond aangegeven. Enig minpuntje: we werden niet 1/2 uur van te voren gebeld.

Doen wat ze zeggen en waren voor onze wasmachine de goedkoopste. (ordernummer: BKI444406)

robbiey 13-01-2015 In de winkel gekocht
zoetermeer

Prima service, gedegen kennis van personeel. Nette dienstverlening

goede communicatie, veelvuldig wordt de klant geinformeerd van de gang van zaken, bijv. levering, chauffeurs die onderweg zijn en email van facturen

prima assortiment. een groot assortiment hoeft voor mij niet per definitie iets positiefs te betekenen. Gedegen voorbereiding is wat mij betreft een pre, budget en andere eisen bijv. (miliee, geluid etc., merk etc.)

Prima zeker!

Er werd mij wel een andere vaatwasser geadviseert binnen hetzelfde budget. Ik weet nog niet (en zal hier ook niet achterkomen vrees ik) waarom dit advies. Het was een ander merk met veel voordelen. Deze was op voorraad en kon sneller geleverd worden. Zou personeel hier meer provisie op krijgen?

Sheila69 13-01-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen via de duidelijke online webshop

Alles naar tevreden geleverd. Snelle levering. Goede berichtgeving vooraf over het tijdstip van aflevering. Vooral de gratis extra service is een aanrader.

Prima winkel met perfecte service.

ordernummer BKI444408

DuikerVic 13-01-2015 Via de website gekocht

Goed en makkelijk zoeken op de site

Even vragen via de site om terug gebeld te worden en dan binnen 2 uur terug gebeld worden, en dan nog een mooi aanbod krijgen!

Goede en ruime keus

Eigenlijk aan iedereen.Het is een site/winkel die geen onzin over levertijden geeft. gewoon even contact met ze, en je weet alles.

schilder10 13-01-2015 Via de website gekocht

duidelijke omschrijving/beschrijving van het product en de proceduren. Makkelijke menu's en snelle afhandeling

Snelle actie op mijn mail en de levering vond ik perfect.

rdehosson 13-01-2015 Via de website gekocht

Goede communicatie

Alle door mij gezochte producten waren bij een leverancier voooraadig

EvdF1 13-01-2015 Via de website gekocht

Prima zaak, goede prijzen en alles volgens afspraak geregeld.

M-voorburg 13-01-2015 Via de website gekocht

Uitstekende service

Zeker een aanrader!

Onlangs een bestelling met ordenummer BKI444328 gedaan. Hierbij een wasmachine besteld, omdat de lage prijs mij erg aansprak. Bij de bestelling kwam ik erachter dat ik een duurder type wasmachine voor dezelfde prijs kreeg. Dat is toch een geweldige service! Ook is de wasmachine keurig op tijd gekomen en voor een extra bijdrage 3 etages hoog gebracht. Zeker een aanrader om je producten te bestellen.

Davinci54 13-01-2015 Via de website gekocht

Omdat de aankoop van de vaatwasser een jaar gelden ook zo goed verliep was de bestelling voor een droger bij Bemmel en Kroon snel geplaatst via hun site. En vraag een offerte op, dat geeft nog meer prijsvoordeel!

Snelle reactie op onze vragen. Kregen zelfs een beter model t..ov. onze bestelling/keuze en dat zonder meerprijs.
Levering geheel volgens plan, datum en tijdstip. Een belletje vooraf dat de bezorging er aan komt.

Bemmel en Kroon, niet alleen voor een goede keuze voor een nieuwe keuken. Dezelfde service en klantgerichtheid ook gevonden bij de aankoop van deze WTW87562NL Bosch wasdroger.

Geen minpunt te vinden, dus ook niet te melden. Snelle offerte, vriendelijke reactie door verkoper, snelle en juiste levering. Dat geeft ons vertrouwen in de bij Bemmel en Kroon bestelde keuken. Kunnen niet wachten......

ellenhartog 13-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website. Het zoeken naar je product is zo erg gemakkelijk.

Van te voren aangegeven levertijden kwamen overeen met de bezorgtijden. Verder waren de bezorgers erg vriendelijk en deskundig bij het plaatsen van de machine.

Voldoende keuze in verschillende prijsklassen en kwaliteit.

Prima winkel.

Voldoende keuze in de producten, snelle levertijden en goede service. ordernummer:293497

hespet53 13-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Gezochte artikel snel te vinden. Alle gewenste info over artikel en leveringsvoorwaarden beschikbaar

Uitstekend. Heb dit nog niet eerder meegemaakt. 's Middags om 3 uur besteld. Direct een bevestigingsmail met alle info over bezorging gehad. De volgende dag 's ochtends om 8 uur een mailtje over geplande tijdstip levering. Chauffeur belde half uur voor levering. Belde toen hij in de file stond netjes om vertraging door te geven. Apparaat werd keurig op gewenste plek op zolder gezet en oude apparaat meegenomen. Geen rommel, snel en accurate levering.

Heb verschillende sites bezocht om te vergelijken. Bemmel en Kroon kwam het beste uit de bus vanwege ruime assortiment.

We hebben de droger net ontvangen dus over het apparaat zelf kan ik nog geen oordeel geven. Over Bemmel en Kroon niets dan lof. Snel, via mail en telefoon voortdurend op de hoogte gehouden van leveringsmoment. Alle afspraken helemaal nagekomen. Belde met een vraag over het apparaat. Er werd direct opgenomen, dus geen ellenlange wachttijd. Mijn vraag kon direct worden beantwoord. Klasse.

kareltjes 13-01-2015 Via de website gekocht

perfecte behandeling bij het bestellen en prima aflevering en aansluiting van de wasmachine

snel en goedkoop, wat wil je nog meer

misschien iets duidelijker aangeven waar er in nederland bezorgd wordt

diesbergen 13-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Overzichtelijk en direct de gewenste artikelen opvraagbaar

Snel, vriendelijk

Op dit gebied genoeg assortiment

Geen enkele aanmerking en alles wordt
heel goed afgehandeld tot de aflevering en installeren van het product

De afgelopen 2 jaren al diverse aankopen gedaan en alles is volgens afspraak afgehandeld. Geen enkele opmerking over dit filiaal

Robertod 13-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Ik heb niet zoveel van de website gebruik gemaakt, maar de informatie op de site was voor mij voldoende om de winkel te bezoeken.

Ik was mij eigenlijk nog aan het oriënteren, maar de verkoper wist al mijn vragen en wensen te beantwoorden waardoor ik direct tot aanschaf ben overgegaan. Tevens werd mij een uitstekend aanbod gedaan, dat ik niet kon afslaan. Top service!!

Online inkopen is gemakkelijk, maar bij dit soort grote uitgaven wil ik toch liever het product in de winkel zien. Gelukkig had Bemmel en Kroon een uitgebreide assortiment, waardoor mijn keuze aanzienlijk werd vereenvoudig en ik niet meer noodzakelijk naar een andere winkel hoefde te gaan.

Goede service, scherpe prijzen en goede bereikbaarheid. Ik zou deze winkel zeker aan andere aanbevelen.

Na veel online gelezen te hebben (consumentengids, reviews, etc), zat ik nog steeds met een aantal vragen. Deze onduidelijkheden werden door de verkopen van Bemmel en Kroon, verhelderd. Tevens maakte het ruime assortiment in de winkel mijn keuze aanzienlijk gemakkelijk.

Eagle-one 12-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Snelle behandeling en levering van het artikel

Een bijzonder ruime keuze in velerlei apparatuur.

Heb dit reeds gedaan bij diverse kennissen. Overigens ken ik de winkel al vanuit mijn jeugd.

Heb inmiddels ook mijn keuken daar besteld. Zij komen er goed uit en de behandeling is heel prettig.