Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Richard 13-04-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Duidelijke website en in de fysieke winkel ruim assortiment te bekijken.

Uitgebreide service en vooruit meegedacht over de levering ivm aanwezigheid van traplift.

Meer dan voldoende keuze en voor een zeer gunstige prijs ten opzichte van andere aanbieders.

Algemeen genomen een aangename ervaring met de recente aankoop van koel/vries combi en losse vrieskast. Met name vriendelijk en deskundig personeel in de winkel in Zoeterwoude.

Ton 13-04-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Geweldige showroom met een groter assortiment dan de concurrenten

Volledig via mails geïnformeerd.

meer dan de concurrenten

Alle soortgelijken winkels bezocht maar BenK verdienen de KROON.

Het was een verademing om als klant zo geadviseerd te worden. Ik was vergeten dat het nog bestond.....

Sjaak 13-04-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Ik heb genoeg kunnen vinden

Ben zeer te vrede over de levering.

Ben tot op heden zee tevrede

j.pieper 13-04-2016 Via de website gekocht

Uitstekende website en eenvoudig te bestellen

Na bestelling snel informatie over levering. Levering al volgende dag en met informatie over verwachte levering en sms bij exacte tijdstip.

Op zoek naar wasmachine bij Bemmel en Kroon uitgekomen. Uiteindelijk bleek men het gooedkoopst!

Snelle levering tegen goedkoopste prijs van Nederland!

SchenkOnline 13-04-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk website, scherpe prijs. Kwam hier terecht via een prijs-vergelijk site. Super snelle on-line afhandeling met duidelijke communicatie via e-mail (offerte en factuur) als SMS (tijdstip levering). Keurig.

On-line bestelproces helder en supersnel. Kleine aantekening wat betreft de levering (via Dynalogic). Wasmachine werd geplaatst en aangesloten. Verpakkingsmateriaal en oude wasmachine werd meegenomen. Tevens werd er een kort spoelprogramma gestart, waarna de machine gebruiksklaar zou moeten zijn. Echter, bij eerste wasbeurt begon wasmachine hevig te trillen bij het centrifugeren. Oorzaak: wasmachine niet waterpas. Uiteindelijk zelf de stelpoten moeten afstellen. Dit hoort mijn inziens wel bij de installatie van een wasmachine.

Al-met-al tevreden met service, prijs en product.

Annemarie30 13-04-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwpude

Webshop en fysieke winkel. Bij winkel makkelijk parkeren. ZTW528996

Duidelijke informatie ook na het bestellen. Ordernr en email wanneer bezorgen. En Oh zo fijn het belletje wanneer de monteur en aan komt. Super!

Zeer veel producten aanwezig. Hierdoor makkelijk keus te maken.

Winkel ziet verzorgd uit. Duidelijke indeling hierdoor heel goed de apparaten heel goed te bekijken.

Fijne winkel om zowel fysiek als via internet te bestellen

stefaan 12-04-2016 Via de website gekocht

alles is vlot verlopen

geleverd op het correcte tijdstip

doedkoop, vlot en stip

Ajakkus 12-04-2016 Via de website gekocht

Heldere, goed te gebruiken site. Prima zoek- en selecteermogelijkheden. Goede informatie over het product, maar zeker ook over de bestel en leveringsvoorwaarden. Prijs past zich elke keer aan, zodat je echt het idee hebt dat je de laagste prijs betaalt.

Helder in leveringsvoorwaarden op de site. Levertijd geheel conform met de informatie op de site. De droger was niet direct leverbaar, maar wel op de dag die aangegeven stond: en zo is het ook gegaan. Op de dag zelf kregen we voor 8.00 uur een mail binnen welk tijdsframe de droger werd bezorgd. De bezorgers waren keurig op tijd (aan het begin van het tijdsframe). Ze hebben de droger netjes uitgepakt, naar zolder gebracht, aangesloten en waterpas gezet en de oude droger afgevoerd: wat een uitstekende service! (de mannen waren nog heel aardig ook)

Bij Bemmel en Kroon vind je vrijwel alles wat je zoekt (ik wel in ieder geval); je kunt producten met elkaar vergelijken. Heel vaak bieden ze het product ook nog eens tegen de laagste prijs aan en wordt de prijs elke keer aangepast. Heel fijn vonden we dat de garantietermijn kosteloos (waarde € 70) werd verlengd tot 5 (!) jaar. Voor ons wel een belangrijke extra reden om voor Bemmel en Kroon te kiezen bij de aanschaf van onze nieuwe droger.

Prima site, uitstekend geprijsd en goede service!

Kim 11-04-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Mag alles vragen en vrijblijvend advies vragen

Werd super geholpen!

er stonden hele mooie fornuizen bij. Kon ook kiezen uit heel veel keuze

Zeer sociaal personeel

Alexa 11-04-2016 Via de website gekocht

Het online bestellen is gemakkelijk.

De levering is snel en je krijgt een mail en sms wanneer je thuis moet zijn. Bij een vraag reageren ze ook erg snel.

Erg tevreden over Bemmel en kroon!

Koen 11-04-2016 Via de website gekocht

handige site

uitstekende dienstverlening, verzending perfect geregeld, vriendelijke koeriers.

heel uitgebreid assortiment, prima prijzen

Ondertussen heb ik Bemmel en Kroon al aangeraden aan verschillende vrienden en familieleden.

BKI528752

EBo 10-04-2016 In de winkel gekocht
Leidsenveen

Goede commerciële verkoper met verstand van zaken

Foute bezorging op dezelfde dag nog in orde gemaakt

Voldoende keuze

Winkel had puntje meer gekregen als ze niet zo'n waardeloze bezorger ingehuurd hadden.

De ingehuurde transporteur (Dynalogic) was heel slecht in de dienstverlening geen pin terwijl wel toegezegd. Had geen Cash dus weer weggegaan. Wel weer goed gecorrigeerd na telefoontje B&K. Bezorgers waren niet klantvriendelijk en spraken Turks tegen elkaar wat wij niet konden verstaan (onbeleefd).

JH 09-04-2016 Via de website gekocht

BKI529283, de site is eenvoudig en er zijn duidelijke instructies hoe je je bestelling kunt plaatsen.

De service die verleent wordt voor de levering klopt met wat er aangeboden wordt. Je kan er van op aan. Service in een verder stadium als er iets met het apparaat is, is (nog) niet van toepassing.

Ik heb gevonden wat ik zocht. Nou moet ik zeggen dat ik gericht gezocht heb naar een specifiek artikel.

Ik ben tot nu toe tevreden. Deze winkel doet zeker niet onder voor een andere webwinkel.

Nee, de winkel voldoet aan de eisen die je mag verwachten van een webwinkel maar het is zeker fijn als dat ook het geval is en je niet teleurgesteld wordt.

Tineke 09-04-2016 Via de website gekocht

Bestelling ging supersnel, website heel duidelijk.

Levering op afspraak en ook nog kosteloos op zaterdag

De vaatwasser die ik wilde hebben was aanwezig en ook nog de goedkoopste

Omdat alles zo goed en snel geregeld was geef ik een 10

Ik schrok wel even toen ik de meningen las over het bezorgen, maar het is uitstekend gegaan. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van tijd van levering en ze waren precies op de tijd die doorgegeven werd.

Judith 09-04-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Telefonisch kunnen bestellen, vakkundig advies.

Vakkundig en snel geholpen, vriendelijke verkoper en ook de man die kwam installeren was erg netjes.

DH529029

Bram 08-04-2016 Via de website gekocht

De internetshop is ruim en overzichtelijk. De bestelling was snel gedaan. Betaling bij aflevering.

Bij de bestelling werd me op voor en nadelen gewezen alsook een verlengde garantie. De levering was op de afgesproken tijd en snel gedaan.

Van 1 type apparaat (wasmachine droger) stonden in de internet winkel 6 modellen. Dit is redelijk veel

De sortering is ruim. De internetwinkel geeft je de mogelijkheid om een apparaat te bekijken voor aanschaf. Erg handig als afmeting van apparaten belangrijk voor je zijn.

Urs 08-04-2016 Via de website gekocht

ik zocht een wasdroger en er was volop keus in het assortiment. Bestellen gaat ook erg makkelijk.

Na mijn bestelling , bleek mijn keus niet op voorraad, werd gelijk gebeld door een medewerker en die heeft een duurdere machine aangeboden, tegen het zelfde bedrag.
Ik werd door middel van mail, sms en een track en trace op de hoogte gehouden wanneer ik mijn bezorging kon verwachten. Er zat zelfs een foto van de chauffeur bij, dit heb ik als prettig ervaren.

Voor mij was al duidelijk welk merk ik wilde, en de keus was voldoende. Prijs viel ook gunstig uit ten opzichte van andere aanbieders.

Vriendelijk te woord gestaan door de medewerker. Ik zou zeker weer bij Bemmel&Kroon een bestelling plaatsten.

Klant 0312 08-04-2016 Via de website gekocht

Even een mailtje en prima advies

Een product uitverkocht goed advies voor een alternatief

Genoeg keus

Eigenlijk niet alles verliep prima wat wil je nog meer

Denise 07-04-2016 Via de website gekocht

Bestelproces online gaat snel, veel nuttige informatie over de producten

Tijdens het telefoongesprek met de monteur bleken wij online de verkeerde maat vaatwasser te hebben besteld. Gelukkig werd direct voor ons een passende maat gezocht, die we voor dezelfde prijs geleverd en geplaatst konden krijgen. De monteur werkte snel en zorgvuldig.

Groot assortiment met veel informatie over de producten

Gewoon een aanrader!

Janvh 07-04-2016 Via de website gekocht

Goed aanbod, lekkere prijs.

Goede service. Via mail op de hoogte gehouden van aflevering met keuze voor afleverdatum.
Hebben ons pakket op ander adres laten afleveren zonder probleem.

Ruime keuze.

Alles heel vlot verlopen en uitstekende afhandeling waarbij je op de hoogte wordt gehouden van uur van bezorging.

Anna 07-04-2016 Via de website gekocht

Door een vraag ('s avonds) te stellen, de volgende morgen via mail antwoord. Daarna nog telefonisch contact gehad en hele heldere antwoorden gekregen. (Prijs)afspraken worden nagekomen, welke ook zeer concurrerend zijn.

Heel veel keus en veel merken

Snelle levering via een logistiek bedrijf. Avond voor levering mail met verwachte levering van eerder genoemd bedrijf. Keurig op tijd zoals aangegeven in mail.

In de toekomst zeker nogmaals benaderen als we apparatuur nodig hebben

Eh 07-04-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Gratis geleverd en de oude koelkast zonder problemen mee retour genomen.

Na wat inventarisatie een beslissing genomen welke koelkast we zouden nemen. Helaas te weinig tijd om hem te bestellen ivm het ophalen van ons kind van school.
Toch even snel naar binnen. Binnen 5 min besteld en alles geregeld. En volgende dag in huis.
Zelfde geval met levering. Precies 11:50 uur zouden ze komen. Aangegeven dat ik dan kind moet halen. Ze kwamen iets eerder en stonden binnen 2 min weer buiten. Alles geregeld en zonder echt gehaast te zijn.

Voldoende keuze. Voor ieder wat wils.

Prima winkel en fijn personeel.
Netjes opgesteld ook.

Kristoffel 07-04-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed advies, weinig gedoe. Gewoon producten zien, beslissen, betalen en het wordt gratis thuis afgeleverd. Makkelijker kan niet.

We werden vriendelijk in de winkel ontvangen en werden daarna gelijk geholpen. Wat wil je nog meer?

Ze hadden alle populaire koelkasten staan die we wilden zien en meer. Dus voor ons genoeg keuze.

Bij binnenkomst gelijk geholpen, we waren eerst opzoek naar een specifiek model, maar ze hadden daar een koelkast die we nog niet hadden gezien. We waren gelijk verkocht, prijs onderhandeld en werd gelijk volgende dag bezorgd. Netjes uitgepakt met nog wat extra advies. Alles duidelijk en snel.

Ordernummer:DH529228

W. 07-04-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en snel besteld via internet

Alles prima in orde

Track and trace via dynalogic zeer prettig; je kan precies volgen wanneer je product wordt geleverd

Angelique 06-04-2016 Via de website gekocht

Prettige website, veel keuze mogelijkheden, snelle service, levering perfect op tijd. Enige kleine minpuntje is dat je voor 16:00 uur moet bestellen.

Wij bestelden een model van een wasmachine die niet leverbaar meer bleek te zijn en we kregen voor de prijs van het oude model een nieuw model! Wat een verrassing!

Zeer veel keuzemogelijkheden!

Een prettige en overzichtelijke website en een prima service!

BKI528857

Willem 06-04-2016 In de winkel gekocht
Leidschendam

Mooie ruime winkel, met veel en daar door een ruime keuze. Voor mij was er daarom een grote keuze in wasmachines, die ook nog eens zeer scherp geprijsd waren

Komen altijd hun afspraken na, snelle levering.
En alles wordt netjes op hun plek gezet en aangesloten. Gebruikte wasmachine en verpakkings materiaal werd gelijk afgevoerd.

Assortiment aan wasmachines was erg goot. En de prijzen waren in vergelijking met andere grote zaken zeker niet de duurste. Ik kon de door mijn aan geschafte wasmachine nergens goedkoper krijgen.

Nee, ik ben al jaren een zeer tevreden klant van Bemmel & Kroon

lafeber 06-04-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

thuis even op de website gekeken naar de producten zag er goed uit naar de winkel gereden was makkelijk bereikbaar en voldoende parkeer gelegenheid.

service gewoon een dikke 10, op dinsdag 16:00 me producten uitgekozen en besteld en woensdag 12:00 stond alles geïnstalleerd en gebruiksklaar

voldoende keus van elk merk

winkel zag er mooi verzorgd uit, ruim overzicht en voldoende keus

factuur nr: 529043

Sander 06-04-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Het is een overzichtelijke winkel een heel gemakkelijk te bereiken.

Het personeel is daar erg vriendelijk en ben er heel goed geholpen. De Heer is kwestie wist zelfs me een product in de winkel te verkopen terwijl we op Internet aan het kijken waren

Dat is prima in orde, voor ieder wat wils en goede prijs classes

Vind het een prettige winkel om te komen. Goed personeel, voldoende ruimte en makkelijk om te komen voor een ieder.

Ordernummer: ZTW528517

KnightSimon 06-04-2016 Via de website gekocht

Volgende dag product in huis.

Model was niet op voorraad en is op initiatief van B&K vervangen door luxer model.

Betreft order BKI528040.

schiffp 06-04-2016 Via de website gekocht

alles bekeken op de web site, extra vragn netjes per telefoon beantwoord gekregen

ik had de verkeerde vaatwasser besteld, verkeerde inbouw maat, 1 telefoontje en het werd opgelost.de nieuwe machine was duurder maar ze boden mij een mooie korting.

ruim voldoende en zelfs meer, vooral de extra aanbiedingen. mijn order nummer BK152894 was zelfs een special aanbieding

super geholpen.

als je zelf de goede maten heb dan helpen zij je aan een goeie deal

Fam. van Veen 06-04-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

De winkel ziet er netjes en overzichtelijk uit

Wij hebben een goed advies gekregen

Erg uitgebreid assortiment maar wel duidelijke verschillen tussen de verschillende merken

Goede service, goed advies en vriendelijke mensen

Reimpie 05-04-2016 Via de website gekocht

Een kwestie van even klikken met de muis. Niets ingewikkelds gelukkig.

Heldere emails. Geen speurtocht nodig in een papierwinkel.

Ik wilde een Bosch vaatwasser en wist ook precies welk model. Bemmel en Kroon hebben deze op voorraad tegen een scherpe prijs, dus de keuze was snel gemaakt. Daarna werd alles picobello afgehandeld. Met een gerust hart kan ik dan ook deze winkel aanbevelen.

De bezorging van mijn bestelling BKI528171 verliep vlekkeloos. Er werd goed aangegeven wanneer de bezorging zou plaatsvinden, dus je hoefde ook niet de hele dag te wachten tot er dan eindelijk eens bezorgd wordt.

FdeW 05-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site. Bevatte alleen fout.

Site klopte niet. Banner gaf andere prijs aan dan bij product zelf. Hierover gebeld en het eens geworden over te betalen prijs.

Ondanks fout op site goede deal kunnen sluiten.

A 05-04-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Goede keuzemogelijkheden internet. Toch nog in de winkel langs geweest om te zien. Jammer dat je zover moet rijden om in een winkel te kunnen kijken.

Inderdaad vandaag besteld morgen in huis, vriendelijk personeel.

Ging gericht voor bepaald merk, welke ik op internet had gezien.

Mijn zoveelste aankoop, in tegenstelling tot andere winkel is er tijd voor de klant.

Elvira 05-04-2016 In de winkel gekocht
Denhaag

Echt super survice en hele snelle levering gelijk de vlogende werkdag een 10 koop voortaan alles daar

Super snel geleverd en heel netjes bezorgt
Krijgen van mij voor alles een 10 ik koop voortaan alles daar ben er zo super blij
Mee top service ook asn de telefoon👍

Is super snel geleverd met super service ze hebben echt een 10 ben er super blij mee

sharonjonk 04-04-2016 Via de website gekocht

mooie site, makkelijk alles te vinden en de bestelprocedure was simpel en snel

Mijn bestelling is netjes op de levertijd aangekomen goed ingepakt en wel! complimenten

Groot assortiment met goede prijzen

MLeiden 04-04-2016 Via de website gekocht

Prima website met makkelijke zoekfunctie.

Contact via e-mail en telefoon verliep prima en vlot!

Wij vonden wat we nodig hadden.

In totaal goede ervaring, gaan we in de toekomst zeker weer gebruiken!

SaCa 04-04-2016 Via de website gekocht

Goede vlotte service, datum van bezorging mocht zelf ingepland worden en op de dag van bezorgen e-mail met een duidelijke track and tracé waarbij ook nog een telefoontje net vooraf aan de bezorging.

Assortiment niet beoordeeld omdat we de rest van het assortiment niet bekeken hebben. Waren gericht op zoek naar ons product en kwamen via Kieskeurig bij Bemmel en Kroon. Zij hadden een goede beoordeling.

HvH 04-04-2016 Via de website gekocht

Vrijdag morgen besteld en zaterdag ochtend stond de wasdroger op zijn plaats en werkend.

Bezorgd en geplaatst op zolder voor het zelfde geld.

Geen aanmerkingen.

Siemens WT 47Y700 NL besteld was niet op voorraad. Top model Siemens WT4H8Y76NL in plaats van geleverd zonder meer kosten. ordernummer BKI528351.

Gertjan 03-04-2016 Via de website gekocht

Online besteld en 2 dagen later in huis, erg netjes

Netjes geplaatst en oude mee retour

Nette prijs, snel in huis. Complete plaatje was gewoon top !

BKI528160

Marie 03-04-2016 Via de website gekocht

Eergisteren warmtepompdroger besteld en gisteren zelfs iets voor de afgesproken tijd geleverd gekregen. Binnen 5 minuten stond hij keurig op zijn plek op zolder.

Veel keuze en duidelijke omschrijving bij de producten.

Snelle levering zonder gedoe en laagste prijs.

Alex 02-04-2016 Via de website gekocht

Goede keuze, eenvoudig besteld en goed afgeleverd

No nonsense en eenvoud, en allemaal netjes aangekondigd en optijd

Genoeg keuze tegen beste prijs

Fijne winkel, ik kom terug

BKI527892

bart 01-04-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

overzichtelijk aanbod

vragen werden snel beantwoord, communicatie goed

goede keuzemogelijkheden in diverse prijsklassen

compleet assortiment, goed advies door verkoper, razendsnelle levering en sympthieke montage

nee

ruime keuze

vriendelijke verkopers

wsdijk 01-04-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

de website was erg duidelijk, heb alles snel kunnen vinden

de service is uitstekend!

er was genoeg keus uit verschillende merken

Een goede uitleg en een vriendelijke bediening!

Breemen 31-03-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke website

zeer snelle levering

ruime keuze

snel en netjes geholpen. Service uitstekend.
klantenservice vriendelijk

de extra service is uitstekend, zonder extra kosten wordt het apparaat naar de 1e verdieping gebracht en aangesloten

Carla 31-03-2016 Via de website gekocht

Website is duidelijk en makkelijk om de juiste informatie te vinden.

Na de bestelling ge plaats te hebben en afgehandeld, heel snel een e-mail van ze terug ontvangen. waarop de aflevering datum etc. op stond.

Ik zocht een wasmachine en een droger en er was meer dan genoeg modellen en merken om voor te kiezen. Ook wat prijs klasse meer dan voldoende.

Prijs verhouding kwam dezen het beste uit de bus en ook de levering is een 10.

Enige toelichting als ik weer een nieuwe apparaat nodig heb ga ik weer naar hun web winkel als eerste.

KrisG 31-03-2016 Via de website gekocht

Bestelling ging vlot. Klein beetje verwarring bij de betaling omdat deze vanuit België enkel via overschrijving mogelijk was en niet met Bancontact mistercash.

Duidelijke communicatie, snelle levering en scherpe prijs

Lia 30-03-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Telefonisch besteld en zeer snelle levering, gewoon super !!,

Fijn dat je de machine die je koopt ook kan bekijken.

Jan Ruijg 30-03-2016 Via de website gekocht

De website is erg overzichtelijk en de keuze uit allerlei apparaten is ruim voldoende. Dus genoeg redenen om eens goed de website te bekijken.

Binnen 2 dagen al werd het tafelmodel vrieskast gratis bezorgd met 5!! jaar garantie, boven gebracht tot op de zolder van onze eengezinswoning en de oude vriezer werd meegenomen. Wat een service!

De keuze is reuze, vandaar dat wij Bemmel en Kroon zijn terecht gekomen. Ook onze Miele wasmachine kwam 11 jaar geleden bij hen vandaan!

Slaag je hier niet dan slaag je nergens!

Voor het bezorgen van de vrieskast werd ik opgebeld dat zij tussen 10.30 uur en 13.30 uur deze zouden bezorgen! En zij warkeurig op tijd!