Deze score is berekend op basis van 2951 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

janvanzonneveld 26-06-2013 Via de website gekocht

Artikelen zijn via de website overzichtelijk gerangschikt.

Goed te woord gestaan door personeel , en en was ter zake kundig.

Zeer uitgebreid assortiment.

Tot en met de bezorging van het artikel was alles 100 procent !!

Zoals vermeld was alles zeer goed verzorgd , en ( belangrijk)de gemaakte afspraken zijn zeer punctueel nagekomen !

albert.schmelcher 26-06-2013 Via de website gekocht

zeer gemakelyk

goede seviche

er is veel prys verschil met de winkels het gemak vriendelykby leveringveel keuze

Debrichy 25-06-2013 In de winkel gekocht
Dorpsstraat, Zoetermeer

Telefonisch al wat inlichtingen ontvangen. We konden daardoor gericht zoeken op internet

We kregen van de verschillende drogers uitgebreide uitleg. Winkelier kon elke vraag hierover beantwoorden. We hadden de droger op zeer korte termijn nodig en dat is gelukt. Werd op de tweede werkdag keurig gezorgd. Oude droger werd meegenomen en nieuwe geplaatst zonder extra hiervoor te hoeven betalen. Betaling ging makkelijk via een pin.

We konden uit verschillende drogers kiezen. Verkoper heeft ons deskundig te woord gestaan.

De manier waarop we te woord zijn gestaan, de afhandeling en de bezorging was erg service gericht. Voor onze volgende aankopen gaan we zeker naar Bemmel en kroon Zoetermeer terug.

De winkel straalt netheid uit. Alles ziet er goed en schoon uit. Groot assortiment en deskundig advies.

Vinky 25-06-2013 In de winkel gekocht
Hazerswoude rijndijk

Wij zijn ontzettend tevreden over Bemmel en Kroon. Eerst hebben wij wat research gedaan voor de wasmachine en droger van AEG en kwamen eigenlijk snel bij bemmel en kroon uit vanwege hun goede naam en schappelijke prijzen. Eenmaal in de winkel aangekomen werden wij ontzettend goed geholpen kennis is uitstekend. Eenmaal bij de kassa aangekomen kregen wij € 80,- weekend korting wat dan ook erg vriendelijk is en wij zeer op prijs stellen. Levering keurig verlopen netjes een mailtje van te voren tussen welke tijden het ongeveer geleverd wordt. Dag van levering kwartier van te voren telefoontje van de bezorgers. Er werd netjes aangebeld om te vragen of er nog oude apparaten weg moesten en vervolgens zonder schade hebben de heten het aangesloten! Kortom goed bedrijf en goede service!

rb74 25-06-2013 Via de website gekocht

Snel geleverd.

Wasmachine werd netjes uitgepakt en geinstalleerd en zelfs de eerste lege draai werd aangezet, dus meteen gebruiksklaar!

Prima service. Bestelde wasmachine was niet meer leverbaar, er werd een betere geleverd voor dezelfde prijs.

jaap huisman 25-06-2013

Zeer vriendelijk ontvangen in de zaak. Goed voorgelicht en snelle service

Kon uit verschillende vrieskasten zoeken.

Prachtige zaak. Zeer vriendelijk personeel. Lekkere koffie aangeboden. En goede service

Mooi pand.Goede parkeergelegenheid. Goede service.

jaap huisman 09-07-2013

Ben het helemaal mee eens

HenkvdPut 24-06-2013

Producten zijn makkelijk te vinden

Goede service bij telefonsiche navraag over de producten.

Ruim assortiment.

Zeer tevreden over het hele proces van bestelling tot en met de aflevering.

Zeer tevreden over het hele proces van bestelling tot en met de aflevering.

rob.bremer 24-06-2013

Prima website. Ondanks een netwerkprobleem tijdens het betalen (waardoor het betalen via Ideal niet lukte) werd dit na 1 mail keurig opgelost. Klasse !

Heldere, snelle en duidelijke communicatie via e-mail.

Prima service en keurige aflevering volgens afspraak.

i-n-e-k-e 23-06-2013

De website en vervolgens de winkel in Zoetermeer is goed en gemakkelijk bereikbaar. Het assortiment is goed en logisch opgesteld in de winkel

De professionaliteit van de verkoper(s) is uitstekend. De behandeling prima en de levertijd uit voorraad meer dan plezierig

het product dat wij zochten was in ruime mate en in verschillende prijsklassen en merken voorradig

Het cijfer 10 geven wij nimmer bij geen enkele aankoop. Het cijfer 9 is meer dan terecht. Wederom een goede ervaring met Bemmel en Kroon, nadat wij circa2,5 jaar geleden via Bemmel en Kroon onze keuken hebben laten vervangen.Ook deze keer was het installatieproces prima verzorgd. Klasse !

de winkel in Zoetermeer is uitnodigend en doelmatig opgezet voor zijn soort

pwesmits 23-06-2013

prima service, snelle levering

jan_ploeg 23-06-2013

wij wisten wat we wilde kopen en ging nu kijken op internet. aangezien wij zeer goede ervaring hebben met Bemmel en Kroon, gingen wij naar hun side en kregen de magnetron voor de zelfde prijs als bij diegenen die hem het goedkoopst aanbood.

goede bezorg service en ook nog eens gratis.

wij konden bij deze side slagen naar wat wij zochten. en de prijs viel door hu {elders duurder} aktie kregen wij hem zelfs goedkoper dan de aangegeven prijs.

goede services, en een vriendelijke behandeling. wij hebben het hier over de Bemmel en Kroon winkel Cruquius.

wij hebben weinig tot geen aanmerking over deze winkel.

44444444 23-06-2013

Ik hoedfe niet de hele dag thuis te blijven, kon volgen waar de bestellers waren en was dus op goeie moment thuis voor ontvangst. Wasmachine is 3 trappen opgedragen en goed aangesloten, door twee vriendelijke heren.

Prettig besteld, prettig gebracht en prettig afgehandeld en de wasmachine wast en centrifugeert geweldig!

Het is allemaal op een klantvriendelijke en makkelijke manier gegaan, de wasmachine doet het goed en bovendien vind ik het goed dat een winkel waarde hecht aan en de klanten vraagt een review te schrijven, dat betekent dat je echt kritisch kijkt naar je eigen producten en bereid bent bepaalde zaken werkelijk te verbeteren.

M.J.K. 21-06-2013

Doen wat ze beloven

Wie hier niet slaagt zal het ergens anders niet snel vinden

Prima webshop en geweldige showroom met zeer klantvriendelijke verkopers

Zeer goede adviezen omtrent aanschaf van een product. En ook de afgesproken leveringstijden worden correct afgehandeld.En de bezorging en service van de bezorgers van Bemmel&Kroon zijn tiptop in orde.

joycelegger 21-06-2013

winkel goed bereikbaar, overzichtelijk, vriendelijk personeel

doen er alles aan om aan je wensen te voldoen en met bezorgen helemaal want chauffeur belt ongeveer kwartier voor de aflevering nog even op , super

alles per groep ingedeeld in de winkel, dus je komt voor vaatwasser en ziet ook alleen maar vaatwassers, gewoon waar je voor komt

super grote winkel, aardig personeel, dringen niet aan maar proberen mee te denken

gewoon super en zeer goedkoop, je kan ook spullen direct meenemen als je dat wilt

roel454 21-06-2013

Kuppie 21-06-2013

Zeer klantvriendelijke medewerkers. Ze weten echt waar ze het over hebben en nemen ruim de tijd voor je.

Enorm aanbod in allerlei prijsklasse. Zeer overzichtelijk en ruim opgezet.

Ik zou iedereen aanraden om hier eerst eens een kijkje te gaan nemen. Prijzen en klantvriendelijkheid/service zijn zeer goed.

Mooi en ruim opgezette artikelen en een zeer goede service.

913040 20-06-2013

Duidelijke webside

Je werd steeds op de hoogte gehouden hoe de stand van zaken was,
Ook werd vermeld dat ik de stekker van de oude kookplaat moest halen omdat er bij de nieuwe geen bijzit.

Veel keuze uit diverse merken

Goede service, snelle levering en zeer goede prijzen.

Goede bereikbaarheid zowel via de mail als telefonisch en zeer snel antwoord. Prijs van het product was het laagste. De bezorgdienst zou van te voren telefonisch bellen maar dit hebben ze niet gedaan en ik vind het jammer dat je niet aan kon geven of de bezorging voor- of nademiddag afleverde.

svendlink 20-06-2013

rikhofman 20-06-2013

De winkel in Hazerswoude is op een uitstekende locatie gelegen, goede parkeerfaciliteiten.
Betalen bij afleveren was geen probleem.

De verkoper heeft ons uitsteknd geadviseerd en de installatie van de vaatvasser werd snel en keurig uitgevoerd.

in de winkel waren voldoende artikelen aanwezig om een goed en afgewogen keuze te maken.

goede verkopers, groot assortiment, snelle levering en montage tegen een schappelijke prijs

frits_overd 20-06-2013

Op de website wordt je na de bestelling automatisch geloosd naar bijv iDeal. Hierbij wordt echter een ander rekeningnummer gehanteerd dan op de website zelf wordt getoond. Na een mailtje naar de verkoopafdeling was dat probleem snel verholpen en kregen we alsnog het bericht dat de betaling gelukt is.

Over de status van je bestelling wordt je per mail netjes in kennis gesteldt.

Het aanbod bij Bel en Kroon was voor ons perfect, exact het model dat wij wilde hebben was ook nog eens scherp geprijst. Na een offerte ontvang je netjes een gespecificeerde opgave en weet je gelijk waar je aan toe bent.

Goede service, nette begeleiding tijdens de bestelling en levering volgens afspraak en planning (je kunt zelf aangeven wanneer jij jouw bestelling wenst te ontvangen, daarna wordt je daags van te voren in kennis gesteld van de verwachte lertijd (in onze situatie was de bestelling van 14:15 tot 16:15 uur, aflevering was 14:25 uur...

Het geen Bemmel en Kroon vermeldt op hun webpagina komen ze ook na...perfecte service. Enkel verbeterpunt zou kunnen zijn de afstemming van het rekeningnummer dat op de website staat beter af te stemmen met betalling via iDeal. Zeker een winkel om een keer je bestelling via internet te regelen.

mvoncken 20-06-2013

Telefonisch informatie gevraagd, direct de juiste informatie ontvangen en meteen bestelling kunnen plaatsen. Bezorging ging ook uitstekend. Goede informatie over bezorgings-tijdstip.

Prima service, alleen was het jammer dat het oude apparaat niet meegegeven kon worden.

Prima geholpen, snelle bezorging, duidelijke informatievoorziening.

Prima service, snel geregeld, snel bezorgd, duidelijke informatie over bezorgtijdstip.

linnie13 20-06-2013

Binnen 5 minuten een vaatwasser gekocht en een monteur geregeld die de vaatwasser 3 werkdagen later kwam afleveren en installeren

rdewinter 20-06-2013

Goed bereikbare toonzaal.

Ruime aandacht voor de klant. Bij aflevering viel de monteur niet alleen op door zijn vakkundigheid, maar vooral ook door zijn netheid. Na installatie werd alles keurig schoon opgeleverd. Hulde!

De toonzaal is ruim opgezet, waardoor je als klant de verschillende mogelijkheden direct zelf kunt zien.

Wij bevelen Bemmel & Kroon met een gerust hart aan anderen aan. Wij zijn al enkele jaren naar volle tevredenheid klant en daarom voor deze aankoop natuurlijk weer terug gegaan.

Goede wijn behoeft geen krans, zegt men wel eens. Dat geldt wat ons betreft zeker voor Bemmel & Kroon. Vakkundigheid, service en snelheid zijn voor ons heel belangrijk en het feit dat je bij eventuele problemen geen gezeur hebt met waar de verantwoordelijkheid ligt: je wordt gewoon keurig geholpen.

MarjoleinBK 20-06-2013

Gewoon eerst even de site van de Consumentenbond bekeken, toen kwam mijn machine het goedkoopst uit de bus bij Bemmel en Kroon

De afvoerslang was net te kort. De monteurs haalden meteen een verlengstuk uit hun auto om de slang alsnog passend te maken. Binnen 5 minuten stond hij te draaien.

Snelle en goede service.

Tevreden over de voordelige prijs van de machine, de levering en de monteurs. Ik werd keurig gebeld dat ze over een half uurtje zouden afleveren en ze hebben de machine meteen aangesloten. Ik ben een tevreden klant.

wijnrem 19-06-2013

alles onder een dak,voor de keuken

er is altijd wel wat te regelen.
10 uur wat gekocht en 2 uur bezorgt

goed

zoals ze nu zijn aan een ieder.

al ze zo blijven dan blijf ik zeker een trouwe klant. eigenlijk kom al jaren bij van bemmel en kroon,maar nu zij we zeker heel blij met de service

jannetp 19-06-2013

Voor ons als bedrijf is het een uitstekende methode als je online artikelen kunt bestellen plus een snelle afhandeling.

Prima, kan ik absoluut aanbevelen.

Wij als bedrijf waren gericht op zoek naar een bepaalde magnetron. We hebben niet echt gekeken naar het assortiment.

Zou v Bemmel en Kroon zeker aanbevelen bij zowel bedrijven als particulieren.

Dit was de eerste keer dat ik iets besteld heb bij v Bemmel en Kroon, zeer tevreden over de snelle levering en serviceverlening.

Gerrit_J 19-06-2013

Zeer prettige bezorgdienst.

Zeer uitgebreid.

Zeer aan te bevelen. Heb zelf ook nog een wasmachine gekocht voor iemand anders.

Apparatuur staat overzichtelijk opgesteld; personeel is vriendelijk en kundig. Tevens laagste prijs in Nederland.

mvrijn 18-06-2013

Perfect, geen ander woord voor. Had eigenlijk een 11 willen geven

De service van bestelling tot en met aflevering is perfect. Het is dat we nog geen in te vriezen spullen hadden, anders hij de vriezer ook nog gevuld hebben, denk ik.....

fer79 18-06-2013

Incl. bezorgen op de 2e verdieping in huis en meenemen van de oude machine(ook vanaf de 2e dus) de goedkoopste en levering de volgende werkdag. Avond ervoor een mail met de bezorgtijd en op de dag zelf werd ik een half uur van tevoren gebeld door de chauffeur zelf. Machine is op de gewenste plek op zolder gezet, aangesloten en getest door de heren. En pinnen bij aflevering. Wat wil je nog meer?

alexa1982 18-06-2013

hij zuigt goed en beweegt lekker mee

hartman27 18-06-2013

super makkelijk

heel goede service

De wasmachine die wij er bestelde was een ouder type, wij kregen voor het zelfde geld een nieuw type.wat wil je nog meer

Ik zou deze winkel absoluut aanbevelen.

zie bovenstaande

dpapana 18-06-2013

Great service and delivery.

Miele 111 14-06-2013

Goed uitleg van de medewerker in Zoetermeer.De man wist waar hij over praatte.Nam ook de tijd voor ons,perfect!Zeer deskundig.

Veel keus in de winkel van Zoetermeer.
Goede uitstraling van de artikelen.
Overzichtelijk.

Duidelijk in waar en verkoop.
Eerlijk en betrouwbaar.

Heb geen punt om terug te vallen.Wij komen al jaren in Zoetermeer bij deze zaak.Fijn personeel wat er al jaren werkt. Dus een fijn gevoel om steeds terug te komen.

shop women 14-06-2013

velen apparaten snelle levering eerste aankoop bij bemmel & kroon en ben zeer te vreden.

TheaPaul 14-06-2013

zeer duidelijke site, producten makkelijk te vinden, heel simpel bestelproces, lekker makkelijk pinnen bij de chauffeur wat trouwens ook veilig is zowel voor de bezorger als voor de klant. Prima afspraken te maken over bezorg dag en tijd, klasse !

Levertijd is super snel, woensdag bestellen en donderdag levering van de grote koelvries combinatie. De wagen is zelfs te volgen en het tijdstip van levering wordt ook steeds geactualiseerd. En echt waar, een half uurtje voor exacte bezorging belt de chauffeur op dat hij in de buurt is. Kijk dat is nou service.!

Een prima assortiment en dat voor de laagste prijs in Nederland. Gratis thuis bezorgd en onze koelvries combinatie werd keurig uitgepakt en op zijn plaats gezet. Verpakkingsmateriaal en oude kast werd mee genomen en waar vind je een bezorger die ook nog vraagt of alles naar wens is gegaan.

Over all, chapeau, daar kunnen ze in de reguliere winkels nog veel van leren.

Na de nodige zeer negatieve ervaringen bij de z.g.n. prijsvechters met hun schreeuwende reklames, waar ze trouwens niets van waar maken, was het een verademing om de service van Bemmel en Kroon internetwinkel te ervaren. Niks schreeuwen maar gewoon doen wat je belooft en waar je goed in bent. Houden zo Bemmel en Kroon

sjaakbraam 13-06-2013

Bawagner 12-06-2013

Goede site met duidelijke product omschrijving en prijsvermelding.

Super service zowel telefonisch als per mail vrijwel direct antwoord , bezorging keurig op tijd , werd zelfs nog gebeld over de verwachte bezorgtijd. Professioneel en zeer behulpzaam. Mijn complimenten.

Zeer ruime keuze

Goede prijs aanbod.

GkGerard 12-06-2013

Snel, overzichtelijk

Goede communicatie, die klopt

Eddie015 12-06-2013

Heel makkelijk besteld en direct een bevestiging gekregen. Geen kleine lettertjes in de facturen.

Perfect. Ze hebben de Wasmachine thuis afgeleverd, gepolaatst en aangesloten.

De wasmachine die we op het oog hadden was niet meer leverbaar. In de plaats daarvoor kregen we het nieuwste model van dat merk/serie voor dezelfde prijs, terwijl die ruim 300 euro duurder zou zijn, echt TOP!

Gewoon alles super goed geregeld! Ze belden ook een half uur voor aflevering nog even.

Eerlijk, betrouwbaar, what-you-sse-is-what-you-get, sneller levertijd, prima aflevering + kostenloze installatie.

Britt.criar 12-06-2013

heel makkelijk om iets te bestellen op hun online website

ze hebben mij onmiddelijk terug gemaild met een antwoord op al mijn vragen en zo kon ik ook ineens bevestigen dat de verkoop mocht plaatsvinden

ze hebben heel erg veel keuze en allemaal van goede prijs/kwaliteit verhouding

ze hebben een groot gamma, als je een product ziet ergens anders goedkoper als dat van hun komen ze je direct tegemoet en ze rekenen geen verzendingskosten. ze werken ook samen met een bedrijf dat heel erg vriendelijk bij de levering

ik denk dat ik hierboven al zo goed als alles heb opgesomd leuke online shop, vriendelijk, eerlijk

hansebele 11-06-2013

overzichtelijke site en betaalgemak

de verzending en ontvangst was binnen de beloofde periode

De afzuigkap die ik nodig was kon ik maar beperkt op internet vinden en Bemmel en Kroon had hem ook tegen scherpe prijs

op grond van eigen ervaring

groot assortiment; goede prijs kwaliteit verhouding en een - ook voor ouderen - goed te volgen koop en betaalprocedure

PKWN 11-06-2013

Gewoon een bedrijf zonder moeilijk gedoe.

Kon makkelijke telefonisch contact krijgen, mensen aan de andere kant deden echt hun best je te helpen. Vriendelijk en no-nonsense.

Fijne service, goede bezorging, goede informatie en ook persoonlijk. Ze namen zonder problemen de oude loeizware wasmachine weer mee terug. Het product hebben we nog maar een paar dagen, maar als er iets niet goed zou zijn, dan weet ik zeker dat het opgelost wordt.

ONH 10-06-2013

Werkt prima. Tot nu toe geen problemen gehad na de installatie.

Vlotte service. Zeer coulante medewerkers. Zij vinden altijd een goede oplossing voor installeren. Goede deals.

Tot nu toe heb ik alles kunnen vinden bij Bemmel @ Kroon.

Zie bovenstaande. Dat zegt alles

HMvd 09-06-2013

prima service

zeer veel keuze

adlemi53 08-06-2013

bijzonder goed geholpen, duidelijk uitleg, bereidheid alle vragen goed te beantwoorden. Ook naderhand vriendelijke en behulpzame beantwoording van telefonische vragen.

we vonden precies wat we wilden hebben.

jazeker !!!!

we hebben er een zeer prettig gevoel aan over gehouden.

lav 07-06-2013

Top

Zeer nette en correcte service zowel telefonisch als de bezorging.Perfect.

Bij bemmel en kroon hebben ze een ruim assortiment en de prijzen zijn goed.

Correcte mensen,komen alles na houden je goed op de hoogte aangaande de bestelling correcte bezorging een dikke tien voor het hele team.

Goede winkel en Webshop en zoals gezegt een perfecte service.

vaatwasser koper 07-06-2013

Supersnel en goed geleverd, volgens afspraak.

Voor 14 uur besteld, volgende dag om 12 uur geleverd. Dus nog binnen 24 uur.

Voldoende de keuze in inbouw apparatuur.

Zal ik zeker doen!

De vaatwasser was duurder dan bij andere winkels. Hier heb ik melding van gemaakt met de link 'elders goedkoper'. Binnen enkele uren werd de prijs aangepast en kreeg ik een goede aanbieding! Snel geleverd, via ' track en trace' nauwkeurig te volgen.

kieswitgoed 07-06-2013

Ruime sortering ; inzichtelijk uitgestald; perfect bereikbaar op de Rijneke boulevard in Zoeterwoude Rijndijk

verkoper Renee belde en mailde ons nog na dat wij recht hadden op extra korting. Zijn advies aan ons was ook helder en goed ingespeeld op de wensen, die wij aangaven. De monteurs, die de machine kwamen plaatsen waren ook heel adekwaat.

ruim en overzichtelijk

De beste plaats om het juiste apparaat te kunnen uitzoeken

geen aanmerkingen

keukenmaker 06-06-2013

Veel op voorraad; grote korting gekregen op de totale bestelling

Zeer goed en uitgebreid geholpen door de heer Van Bemmel

Het meeste was op voorraad en te bekijken in de winkel; de overige producten waren er binnen een dag.

Zeer goed!

builder 05-06-2013

Winkel in Den Haag is super!
Assortiment en keuze is groot,verkoper Bob is top,geeft duidelijk en vriendelijk uitleg over apparaten.

Vaatwasser vakkundig en keurig geplaatst door installateurs.

Uitmuntend, keuze in alle merken en prijzen.

100% aan te bevelen.