Deze score is berekend op basis van 3219 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Janine Brouwer 10-11-2014 Via de website gekocht

Nelis44 10-11-2014 Via de website gekocht

Er wordt mee gedacht, wij zitten midden in een verhuizing en er werd gevraagd of de bezorging ingepakt moest blijven.

De bezorging werd netjes op de plek geplaatst en aangesloten. Waterpas gezet en toegelicht.

Bijna alle merken/type zijn aanwezig

Eerlijk, duidelijk en denken goed mee. Proberen je niet iets te verkopen wat je niet wilt

smak93 09-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

De site is overzichtelijk, alles is gemakkelijk te vinden. De winkel is erg netjes en fijn, je wordt altijd goed geholpen door vriendelijk personeel die er ook verstand van heeft.

Het personeel is erg vriendelijk. Ze geven je hun eerlijke mening over producten wat mij erg hielp bij de aankopen. Naar mijn idee weten ze ook waar ze over praten, ze komen professioneel over en dat vindt ik fijn omdat ik er zelf niet veel verstand van heb. Producten kunnen altijd snel geleverd worden en dat is prettig. Het bezorgen is ook erg netjes. De mannen die bij mij kwamen waren ook erg vriendelijk en stelde mij als klant echt koning. Van te voren een indicatie hoe laat ze komen, helaas is de tijd wel ruim genomen waardoor je toch een hele ochtend of middag thuis moet blijven. Wel erg netjes dat ze tien minuten voordat ze er zijn nog even bellen! Top

Er is genoeg keuze uit heel veel verschillende producten waardoor je voor veel producten hier terecht kan.

Ik raad de winkel zeker aan. Fijne winkel en service!

Fijne winkel, goede professionele service en kwalitatieve producten.

Stuijk 09-11-2014 Via de website gekocht

via internet gekocht

snelle levering

alle bedenkbaren apparaten zijn voorradig

gemaks en snelle levering

Via internet af te handelen,na ovewrleg goede prijsvorming

de Ligt 09-11-2014 Via de website gekocht

Hoe makkelijk kan het zijn vanuit je luie stoel!

waar gemaakt binnen 24 uur geleverd en dat nog wel in het weekend

heel veel keus

hele goede eerste ervaring

De eerste keer dat ik bij U een aankoop doe , onze complimenten . had nu eindelijk weer het gevoel dat klant koning is.

joebel 08-11-2014 Via de website gekocht

Via kieskeurig bij deze firma terechtgekomen omdat we een vrieskast aan wilden schaffen. Zeer overzichtelijke site. De gegevens waren snel ingevuld en de bestelling was binnen een paar minuten gedaan en betaald.

Had voor de zekerheid de winkel gebeld over de leverdatum. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Wilden de kast de volgende dag geleverd hebben. Dat was geen probleem.

Wij hebben uiteraard alleen gekeken naar het product dat we wilden kopen. Maar er is een uitgebreid assortiment.

Het bedrijf komt zijn afspraken na. Vrijdag besteld en zaterdag werd de vrieskast al geleverd zonder extra kosten. Telefonisch keurig te woord gestaan. Wij raden deze firma aan andere mensen zeer zeker aan.

Komen hun afspraken na, snelle levering. Krijg keurig een email met daarin de bon door wie het artikel wordt bezorgd en wanneer het artikel gevolgd kan worden via track en trace. Wordt vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

Cecilemat 08-11-2014 Via de website gekocht

goede overzichtelijke site

Ik had een andere Bosch wasautomaat besteld maar die bleek niet op voorraad, wat overigens keurig in de orderbevestiging stond vermeld. Toen ik 2 dagen later Bemmel&Kroon belde om te vragen of ze al konden aangeven hoe lang het ging duren, hebben ze dat keurig uitgezocht bij de fabrikant. Het zou dus nog een week gaan duren. Bemmel&Kroon heeft toen het aanbod gedaan een duurdere Bosch te leveren, die wel op voorraad was, tegen dezelfde prijs, die de dag erna al geleverd kon worden. Vind ik dus helemaal top en een uitstekende service!

Zie wat ik heb geschreven onder service!
Top zaak!

Toen bleek dat de door mij gekozen Bosch wasmachine niet snel te leveren was heb ik zonder bijbetaling een duurdere Bosch als vervanger gekregen, die de dag erna al geleverd kon worden. Dit vind ik echt een uitstekende service! Wasmachine werd keurig op tijd geleverd door aardige mannen en voor het aansluiten van de nieuwe en het weghalen van de oude machine werden ook geen extra kosten in rekening gebracht. Kortom echt een topzaak!

FulcoK 08-11-2014 Via de website gekocht

Het bestelde exemplaar was niet op voorraad en levering duurde langer dan verwacht. Een belletje om te ruilen voor een duurder model dat wel op voorraad was, was genoeg. Ik kreeg te horen dat de €70 dat dit model duurder was, kwijtgescholden werd. Levering ging perfect en werd gratis geïnstalleerd. Simpelweg eweldige service!

dongkes 08-11-2014 Via de website gekocht

Snelle levering, prima service, goede tijdsplanning en aardige mensen.

ellynieuw 07-11-2014 Via de website gekocht

na een telefoontje zonder wachttijd, heb ik de volgende dag mijn wasmachine in huis.

alles is netjes afgehandeld, heb hier zelf niks voor hoeven doen.

bereikbaarheid, vriendelijkheid, service allemaal goed.

ReindeRover 07-11-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

Naast de webshop is er een goed uitgeruste fysieke winkel waar je makkelijk je auto kwijt kunt, aanbetaling niet nodig.

Aflevering op dag naar eigen keuze, regelmatig updates over tijdstip van bezorgen, PIN betaling aan de chauffeur, hulp bij probleem met inbouw.

Heel ruim assortiment

sabastiann 07-11-2014 In de winkel gekocht
zoetewouden

Geen aanbetaling binnen twee weken alle apparatuur binnen
duidelijke uitleg en advies
voor en nadelen van het ene merk en de andere

zeer goede monteur netjes alles achter gelaten en geen probleem bij kleine extra's
dus ook bij het monteren kiezen zij de beste bedrijf met duidelijke kosten

zeer groot de nieuwste der nieuwste hebben ze

welke andere winkel er is maar een die al jaren de besten zijn bemmel en kroon

het is makkelijk als je weet wat je wilt hebben om te bestellen via internet wil je meer weten dan kan je langs gaan en dan hebben ze deze ook staan dus van alle gemakken voorzien dus van a tot z voor keukens bij bemmel en kroon

jeannez 07-11-2014 Via de website gekocht

ik heb online een magnetron gekocht, alles ging naar wens, de magnetron is op de gewenste dag aangekomen. er werd een half uurtje van tevoren gebeld dus dat is erg handig.

Pien S 07-11-2014 Via de website gekocht

snel besteld en duidelijke website

via email dag van tevoren bericht hoe laat ik ze kon verwachten en op de dag van levering ook nog telefoontje dat ze onderweg waren. Erg netjes.

Meerdere vestigingen. Een kort telefoontje bracht ons verder bij de installatie. De persoon aan de telefoon wist precies waar we het over hadden.

Alle informatie is duidelijk geformuleerd. Na betaling kreeg ik gelijk bericht dat ik een ander type vaatwasser zou krijgen. (opvolger van)

jdejongh60 07-11-2014 Via de website gekocht

Snelle levering vooraf stipt aangekondigd. Met als service aansluiting, plaatsing, afvoer oude machine en verpakking, alsmede thuispinnen.

SBK-Verhuur 07-11-2014 Via de website gekocht

goede site

Prima traject informatie van bestelling tot levering

Heel goed en snel leveringstraject

Gewoon een prima shop

GeurtP 07-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Groot assortiment in de winkel voorradig.

Uiteindelijk telefonisch besteld, snel helder en geleverd conform afspraak

Nette en vriendelijke medewerkster, zowel in de winkel als aan de telefoon. Afspraken zijn 100% nagekomen. Kijk, dat is nog eens prettig en fijn winkelen.

Bemmel & Kroon hebben een uitgebreid assortiment van artikelen in de winkel opgesteld. Hierdoor kun je goed vergelijken en je keuze bepalen. De winkelprijs lag nog onder de webprijs dus echt de moeite waard om de winkel te bezoeken. Uiteindelijk telefonisch via de winkel besteld en keurig op tijd geleverd. Betalen bij de chauffeur en geen bezorgkosten. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

JeKiNoRo 07-11-2014 Via de website gekocht

Online besteld, en je kan zelf kiezen op welke dag het product geleverd wordt! Daarnaast krijg je tijdig een e-mail met een tijdspanne van 3 uur wanneer je bestelling geleverd wordt, en als klap op de vuurpijl bellen de chauffeurs ook nog ongeveer een half uur van tevoren!
Daarnaast brachten de chauffeurs onze wasmachine en droger ook nog eens helemaal naar boven, en werden deze ook nog aangesloten. Producten bestellen ging nog nooit zo soepel!

Ik was zeer verast dat er duurdere vervangende modellen zijn geleverd omdat de door mij bestelde modellen niet meer leverbaar waren. Wat een service!

Daarnaast kunnen veel winkels wat leren van de communicatie bij Bemmel en Kroon. Alles wordt direct bevestigd en je wordt op alle mogelijke manieren geïnformeerd over de gang van zaken. Ik geloofde mijn ogen niet.

Meer dan genoeg keuze!

Ik zou geen andere (online)winkel meer aanbevelen dan Bemmel en Kroon. Bij de eerstvolgende aanschaf shoppen wij nergens anders meer. Niets dan lof!

Wij zijn verschrikkelijk tevreden over de service van Bemmel en Kroon. Uitstekende en snelle communicatie, vragen worden direct behandeld, je mag zelf kiezen wanneer het product geleverd wordt, je wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer de chauffeurs precies komen, daarnaast kregen we nog duurdere modellen geleverd omdat de door ons bestelde modellen niet voorradig waren, de chauffeurs waren erg aardig en brachten de producten naar boven en sloten deze ook nog aan. Mooie bijkomstigheid was ook nog dat we een goede stofzuiger erbij kregen. Het was bijna te mooi om waar te zijn, wij zijn om!!

Loes Bruinning 07-11-2014 Via de website gekocht

De bestelling was eenvoudig. Kreeg direct de vestiging. Apparaat was niet meer leverbaar, maar kreeg direct een uitstekend alternatief. En binnen enkele dagen bezorgd. Inclusief aansluiting. Topservice.

Aaco 07-11-2014 Via de website gekocht

Je kunt het product bekijken in de winkel en bestellen via de site.

Te woord gestaan in de winkel door een verkoper die zeer goede kennis van zaken had

Uiteraard staan niet alle types keukenapparatuur in de winkel maar op de site staan er genoeg om te kiezen

Prima geholpen en de juiste tips gegeven over het apparaat wat wij wilden hebben

Bekijken in de winkel en de nodige vragen gesteld over het apparaat. Daarop de juiste informatie gekregen. Daarna online besteld.

HMvd 06-11-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Vriendelijk personeel, deskundig advies, ruime keuze, goede prijs en prima service. Zeer aan te raden.

ypenburg2 06-11-2014 Via de website gekocht

Werkt eigenlijk simpel, het product in de winkel zien heeft eigenlijk geen meerwaarde. Je ziet wat je krijgt, duidelijk omschreven.

duidelijke info via email vooraf, ook over het aflevertijdstip.
2 bezorgers/installateur die weten hoe het moet: snel, duidelijk en verstaanbaar.

Ruime keuze, verdeeld over vele merken.

Eindelijk weer eens een zeer positieve ervaring van een levering aan huis. Volgende keer weer!

Duidelijke info op de site én via email. Je weet waar je aan toe bent, oude apparaat kosteloos afgevoerd. Supersnel, gemotiveerde bezorgers die weten wat een klant wil zien.

Suzanneroosje 06-11-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Ruime keuze, goed te woord gestaan

Keurig op tijd geleverd, telefoontje voor aankomst bezorger wordt zeer gewaardeerd

Keuze genoeg

Ben erg tevreden over de scherpe prijs, en over de levering en aansluiting waarvoor geen extra kosten werden gerekend, echt heel deskundig aangesloten

Limburg 06-11-2014 Via de website gekocht

Hele duidelijke website

Zeer groot assortiment met leuke aanbiedingen

Snelle levering, zondagavond besteld en dinsdagmorgen geleverd.

Goede website, snelle levering, prima prijzen.

amontillado 06-11-2014 Via de website gekocht

Prima website, bestelproces functioneert goed

De door mij bestelde vaatwasser bleek niet meer voorradig. Er is (zonder meerkosten) een duurder vervangend model gestuurd !!!

Zeer compleet aanbod voor witgoed

Het gehele proces van bestellen tot en met levering verliep soepel, binnen 24 uur had ik het bestel product in huis. Daarboven was ik vooral aangenaam verast dat er een duurder vervangend model is gestuurd omdat het door mij bestelde niet meer leverbaar was, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

jozet 06-11-2014 Via de website gekocht

pinautomaat van de chauffeur was kapot

laagste prijs en toch een uitstekende afhandeling vanaf het bestelllen op de site tot bezorgen thuis.

roeliep 06-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijke mail.
30 min van te voren gebeld wanneer het product afgeleverd zou worden. Heel fijn.
Product is netjes aangesloten etc.

Geen punten ter verbetering

pieter antoon 05-11-2014 In de winkel gekocht
cruquius

geweldig, wat een service, vriendelijk
prijs goed

dames, aan de telefoon zeer correct, verstand van zaken doen.

tootjeko 05-11-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk website

Ik had bij mijn bestelling aangegeven om het mijn koelkast pas een week later bezorgd te krijgen. Kreeg de volgende dag een telefoontje of dit wel de bedoeling was en of het niet voor morgen bedoeld was.

Veel keuze

Makkelijk bereikbaar, ook telefonisch. Er wordt daar mee gedacht.

jzandstra 05-11-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Prima geholpen in de mooie winkel. De medewerker gaf duidelijke uitleg, geen gepush. Invullen van de gegevens, betaling aan chauffeur en plaatsing verliepen prima. Oude machine werd netjes meegenomen.

Een dag van te voren werd de tijd van levering doorgemaild. Daar werd keurig aan gehouden. Er werd een korte uitleg gegeven. De machine werd netjes geplaatst en aangesloten. We zijn helemaal tevreden.

In een mooie winkel vonden we een ruim assortiment. We zochten naar een Samsung Eco Bubble. Deze firma heeft keuze uit meerdere machines. De prijs is scherp. Het bijgeleverde cadeau (stofzuiger) mochten we inleveren tegen een redelijke vergoeding.

Ik heb mijn collega's verteld, dat ik geen spijt heb van mijn keuze om een nieuwe wasmachine te komen bij Bemmel en Kroon!

Een mooie winkel, keurige toiletten, 'bioscoopruimte' voor de kids om zich een half uurtje te kunnen vermaken. De producten zijn ruim uitgestald. Er wordt eerlijk, betrouwbaar en vakkundig advies gegeven. De winkel is makkelijk te bereiken. Wij zijn tevreden klanten!

toktok 05-11-2014 Via de website gekocht

goede terugkoppeling na bestelling, stand van zaken van order en moment van levering

15 min voor aankomst binnen de gestelde termijn een telefoontje dat men er aan komt.
hoewel levering tot achter de voordeur brengen de bezorgers uit zich zelf de machine naar 2 hoog.
-de volgende dag terug gebeld nav vraag via internet

ruim

gewoon zeer correct

Fam van Doorn 05-11-2014 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk om het product uit te zoeken die je wil.

Alles verliep volgens afspraak goed geholpen aan de balie en per telefoon als ik een vraag had en heel vriendelijk .

Zij hebben een groot assortiment in de winkel als je een keuze wilt maken.Wat niet in de winkel staat kan altijd besteld worden dat was geen punt.

Wij zijn goed geholpen, afspraak nagekomen zoals zij hebben belooft wij sturen zeker mijn vrienden naar de winkel toe daar krijg wij geen spijt van.

Wij hebben geen punten om gevonden die niet goed waren als ik weer wat nodig heb van hun assortiment ga ik zeker naar Bemmel & Kroon toe voor mijn volgende aankoop.Je word er vriendelijk geholpen en het ziet er netjes uit in de winkel.

pasathoda 05-11-2014 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon heeft een prima keuze voor een zeer scherpe prijs. Daarnaast ook veel modellen direct uit voorraad leverbaar. Om 16.00 uur besteld, de volgende dag om 9.00 uur geleverd.

bisoedh 05-11-2014 In de winkel gekocht
Dorpstraat Zoetermeer

makkelijk gangbaar dicht bij huis, service staat centraal, je kent je mensen,zeer vriendeijk

je service zoals beloofd keurig op tijd nagekomen, prima

je hebt veel variatie ruime keuze

mijn vrienden en netwerk is erg groot ik zit vrijwillig in verschillende organisaties kan meer bekent maken

mijnprinter deed het niet ,verzoekt was in de winkelvoor de teruggave van 50euro's voor firma samsung te sturen maar in de winkel konden ze ook niet ik heb alle begrip ervoor, maar ik ben niets wijzer geworden Dit is een min punt Daarnaast zijn de lui zeer vriendelijk respect ervoor. een klant dat je goed behandeld komt zij gauw terug dat is zeer goeie reklame niet te belonen. dank u wel veel geluk.

Mik en Bar 05-11-2014 Via de website gekocht

geen idee over het hele assortiment uiteraard, maar ze hadden het nieuwste type van de wasdroger die ik wilde hebben voor de beste prijs.

prima afleverservice. Ophalen en neerzetten van de apparaten op de 2e verdieping was geen probleem (en gratis). top!

Werffie 05-11-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Heel overzichtelijke, ruim en vindbaar

Wat een aardig en vriendelijk personeel op de Rijneke Boulevard in Zoeterwoude Rijndijk

100% zeker. Wat een service. Wij zijn oudere mensen, en dan is het heerlijk dat ze zo klaarstaan voor ons.

bramdeman 05-11-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Ben je op zoek naar een nieuwe vaatwasser, blijkt de goedkoopste internet aanbieder ook nog een winkel om de hoek te hebben. Waar de aangeboden vaatwasser ook echt staat!

We wilden eigenlijk een Bosch kopen, maar toen de verkoper de Miele voor dezelfde prijs aanbood, konden wij dit aanbod niet afslaan....

Mooie verhoudign tussen nieuwe keukens een nieuwe apparaten. 50/50

Installatie van de vaatwasser word verzorgt door een externe partij. Netjes gedaan en goed geplaatst. Verkoper had niet vermeld dat de prijs voor de montage van de vaatwasser exclusief was, dit stond echter wel op de bon. Al met al toch uitermate tevreden over de winkel en de serivce. Zoals eerder vermeld fijn om een fysieke winkel te treffen waar "internetprijzen" gelden.

wurff 05-11-2014 Via de website gekocht

wekiezenkeurig 04-11-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk te vinden product, gemakkelijk te bestellen, heldere voorwaarden, geen opdringerigheid wat betreft reclamemails.

Geen extra kosten voor service-elementen. De levering was gratis en op de afgesproken tijd, en er was een gratis verlenging van de garantieperiode tot vijf jaar. Bij levering is het toestel prima geplaatst door vriendelijk personeel en het verpakkingsafval is meegenomen.

De prijs was zeker concurrerend: via Pricewatch kwam ik bij de site terecht, en de helderheid van de site wekte voldoende vertrouwen voor een bestelling.

Alleen positieve ervaringen, en dat voor een prima productprijs; een aanrader!

Op zoek naar de beste prijs voor een Samsung koel- vriescombinatie kwam ik bij Bemmel en Kroon terecht via Pricewatch. Niet alleen de prijs bleek een topper, ook het gemak van bestellen en de voorwaarden (zoals gratis levering en een gratis uitbreiding van de garantie tot vijf jaar) waren zeer positief. De site was helder en gaf vertrouwen in een correcte afhandeling. Dat bleek ook in de praktijk het geval. Al met al; zeer tevreden.

Tbrinkel 04-11-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goed advies in de winkel, zonder zorgen thuis afgeleverd en gesinstalleerd

Winnink 04-11-2014 Via de website gekocht

Het apparaat van onze voorkeur was in voorraad en de website werkte prima. Bestelling was snel geplaatst . De contacten met de bezorgers verliep voorspoedig

Ook het verplaatsen van de droogtrommel werd zonder problemen geregeld. Na plaatsen van de wasmachine werd de droger weer teruggeplaatst.

Apparaat van onze voorkeur was voorradig.

Betrouwbaar bedrijf. Onze ervaring is positief!

Snelle levering.

RCvanDijk 04-11-2014 In de winkel gekocht
Bij woon boulevard Rijneke

Goede internet site maar ook een hele overzichtelijke en mooi ingerichte winkel

Goede en duidelijke service in de winkel. Ze geven je uitleg en laten je dan met rust. Daarnaast snel aanspreekbaar voor vragen. Ik had naast de te vervangen koelkast nog 2 koelkasten die weg moesten en ondanks ze het normaal niet doen en omdat ze toevallig ruimte in de vrachtwagen hadden was het geen probleem om die mee te nemen! Super!

Zeer mooie collectie en geweldig mooi uitgestald

Hier vindt je op zijn minst de informatie die je nodig hebt

Gewoon simpel goede service zoals je mag verwachten en een geweldige winkel. Ze weten waar ze het over hebben en ook al kun je er niets kopen, je komt er zeker wijzer vandaan

fuksik 04-11-2014 Via de website gekocht

Dit is een professionele winkel. Ik adviseer!!!

shdouma 04-11-2014 Via de website gekocht

Super makkelijk, wasmachine was zo besteld! Alles stond duidelijk aangegeven! Welke verdieping, wat het kostte om naar boven te brengen en aan te sluiten en wasmachine mee terug te nemen.
Transport, naar boven brengen en aansluiten en oude wasmachine meenemen was gratis bij mij en bedrag van € 9,95 werd er keurig afgetrokken.

Bij ander sites was naar boven brengen, het aansluiten en meenemen van de wasmachine veel duurder!

Er werd een kwartier van te voren gebeld dat ze er over een kwartier zouden zijn! Keurig en ook keurig op tijd. De jongens hebben het naar boven getild, aangesloten, machine even aangezet, wat uitleggegeven en mijn oude wasmachine weer meegenomen.

Gewoon normaal assortiment. Dat is logisch want als je geen dealer bent dan heb je die producten ook niet.

Keurig, de levering, hoe laat ze komen, het bellen van te voren dat we eraan komen en mailtje dat het is afgeleverd!
En geen belachelijk 0900 nummer waarvoor je euro's moet betalen als je vragen hebt.

Goede lage prijs, bij mijn wasmachine was de levering/transport, het aansluiten en oude wasmachine mee terugnemen gratis. En, ik heb een mooie AEG stofzuiger cadeau gekregen bij deze wasmachine! Veel gezocht, wasmachine stond bij anderen voor 3 euro goedkoper maar moest je betalen voor omhoog brengen , aansluiten en oude meenemen en zat er geen stofzuiger bij!

cootje81 04-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijk uitleg en nette prijs

Er goede service en aardig medewerkers

Genoeg keuze uit verschillende producten

Als ik te vrede ben zou ik jullie zker aanbevelen aan andere.
En dat zijn we zeker

Overal erg tevreden

boekkie 04-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Doen wat ze zeggen, je krijgt een mail hoe laat ze komen en een belletje dat ze onderweg zijn. Alles goed aangesloten en vriendelijk personeel.

Bijna alles op het gebied van witgoed.

Alles scherp geprijsd en goede uitleg van de verkoper. Product binnen twee dagen in huis.

verav73 04-11-2014 In de winkel gekocht
Qruquius in Hoofddorp

Ik werd vriendelijk zonder opdringerigheid geholpen en en kon met vakkundig advies een goede keus maken.

Snelle service en werd per mail van alles op de hoogte gehouden.

Was voor mij voldoende. ik wist direct dat wat ik wilde kopen er was.

Vind het een prettige zaak met vriendelijk personeel. Je wordt rustig en vakkundig geadviseerd. Daarna wordt je met rust gelaten om zelf een keuze te maken. Voor vragen staan ze weer direct klaar.

Kan niets bedenken wat ik niet goed vind aan deze winkel.

Peur23 04-11-2014 Via de website gekocht

Goede service, doen wat ze beloven. Zowel de webshop als de winkel.

stevenball 04-11-2014 In de winkel gekocht
rijneke boulevard

makkelijk besteld in de winkel, zelf een bezorg dag kiezen.

prima service, niets op aan te merken. ze leveren in een vak van 3 uur, dus niet de hele dag wachten.

gevonden wat ik zocht en de goedkoopste voor mijn keuze vriezer.

door de prettige ervaring eerder met het kopen van mijn wasmachine/droger en deze vriezer kan ik zeggen dat ik erg tevreden ben en het iemand anders ook aanraad.

door ervaring zeer tevreden, geen aanmerkingen. soms goed op de prijs letten omdat het dagelijks kan veranderen ivm. internet prijzen.

zwannagt 04-11-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer Dorpstraat

De verkoper gaf duidelijke informatie op de door ons gestelde vragen en liet ook echt de beslissing van aanschaf bij ons.

Het assortiment was voor ons voldoende uitgebreid om hier uit een keuze te maken. Dit zowel op het gebied van prijzen als merken.

Allereerst ligt de winkel centraal en nodigt het je uit om binnen te stappen, rond te kijken , te laten informeren zonder het gevoel dat je tot koop moet overgaan.

De vaatwasser werd keurig op tijd geleverd en geplaatst zoals was overeengekomen. Zowel de transportdienst als de monteur zochten eerst nog telefonisch contact om aan te geven hoe laat zij ongeveer aanwezig zouden zijn.