Deze score is berekend op basis van 3103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hollekies 19-05-2012

Afwasmachine uitgezocht op kieskeurig.nl en bij het goedkoopste adres besteld (Bemmel). Verder hun website ed niet bestudeerd, maar de bestelling was zo gedaan. Dag van levering kon ik zelf aangeven (levering vanaf 3 werkdagen mogelijk). Op het afgesproken dagdeel van levering kreeg ik een mail met het verwachte tijdstip van bezorging. Ongeveer 10 minuten vantevoren werd ik ook nog door de chauffeur gebeld dat hij er aan kwam. De afwasmachine werd op de gewenste plek neergezet. Perfect!

RenA135 18-05-2012

Oude koelkast na 20 jaar kapot. Bij bemmel & Kroon gekeken naar een nieuwe koel/vries inbouw combinatie.
Tenslotte een Zanussi inbouwkoelkast aangeschaft.
Na bezorging bleek een verkeerd type koelkast te zijn.
Paste niet in de keukenkast. Meteen naar de verkoper gebeld om te ruilen voor een Whirlpool kombinatie.
Was helemaal geen probleem. De Zanussi werd na 3 dagen
vervangen door de Whirlpool, die perfect paste in de
kast. Prima service

Hendrik Visser 15-05-2012

Bestelde eerst bij wasmachine.nl dezelfde vaatwasser maar als goedkoper demo-model. Ondanks een bevestigings(verkoops)email was die uiteindelijk niet beschikbaar (foutje zo stelde wasmachine.nl) Na lang aandringen kon ik dan bij hen het gewone model met 2à euro korting krijgen. Toen bleek Bemmel-Kroon net zo duur dus bestelde ik de vaatwasser af en ging voor B-K. Daar kreeg ik ook een bevestigingsmail, maar ook een nieuwer beter en duurder model omdat de door mij gevraagde machine niet meer beschikbaar was. Dus zo kan het dus ook. Hier kunnen anderen dus van leren! Levering was uitstekend (erg vroeg in de ochtend). Moest wel zelf de machine aansluiten maar dat komt wellicht omdat ik in België zit.Ook het kunnen betalen met pin bij aflevering was fantastisch

richardkraal 14-05-2012

De bestelde stufzuiger was op voorraad en werd keurig op de afgesproken dag geleverd. Ook netjes is het attenderen op het feit dat Philips een kortingsactie heeft lopen (iets wat ik niet wist en dus een paar tientjes scheelde voor mij als klant).

Aftersales nog niet mee te maken gehad

Erik Haman 14-05-2012

Prima zaak met t.o.v. internetwinkels zeer concurerende prijzen. Ik had 's morgens een koelkast besteld die niet door het trapgat bleek te passen. Helemaal geen probleem: andere uitgezocht en factuur aangepast. Koelkast door de bezorgers de trap op gesjouwd, terwijl eigenlijk alleen op de begane grond geplaatst zou worden. Dát is nog eens service.

Fam.Duivenvoorden 11-05-2012

Door de Heer van Bommel persoonlijk geholpen. Wij kwamen voor een speciaal type Miele Vaatwasser, maar was helaas uitverkocht.
Wij kregen een aanbod voor een ander model en de prijs werd gelijk aangepast.
Super service en snelle bezorging want de dag erna werd de Vaatwasser direct gebracht. Ook complimenten voor de chauffeur en bijrijder, het werd keurig afgeleverd.

Patricia van den Dool 11-05-2012

TOP, dat is het enigste wat ik kan zeggen.
Via internet nieuwe vaatwasser besteld, kreeg zelfs nog een duurdere uitvoering voor hetzelfde geld!
Via internet kon ik volgen tussen welke tijd hij bezorgt werd, dus ik hoefde niet de hele dag thuis te blijven. En een kwartier van te voren werd ik gebeld dat ze zo voor de deur stonden. Echt super. Ik kom zeker terug!!

Viktor C. 10-05-2012

Inductieplaat was kapot. Goede uitleg over alle soorten gekregen. Verkoper wist alles goed te beargumenteren. Waarom die en niet die. Na de koop vroeg ik om een andere pannenset die je er gratis bijkrijgt. Ook dit is geruisloos geregeld. Installateur was een goeie kerel die netjes zijn werk deed en ook al mijn vragen wist te beantwoorden. Zo voel je je gewoon weer klant

vipje45 09-05-2012

Koelkast was niet in voorraad, maar na bestelling toch snel bezorgd. Perfecte informatie hoe en wanneer het product werd afgeleverd.
Konden het traject van aflevering tot bijna op de minuut volgen.
De aflevering aan huis werd perfect verzord door de bestellers. Deze waren zeer terzake deskundig.
Bemmel en Kroon mijn komplimenten.

naam1738 08-05-2012

Eerlijke voorlichting. Er wordt meegedacht. Snelle en keurige levering. Oude apparaat wordt meegenomen.

FvKl 03-05-2012

Goed bedrijf, deskundig en vriendelijk personeel. Denken goed met je mee.
Voor elk budget kunnen ze apparatuur leveren. De apparatenshop is erg uitgebreid
alleen niet alles is ook werkelijk in de winkel te bekijken. Kan ook waarschijnlijk niet ivm de ruimte. Zijn ook niet vies van een beetje korting. Bezorging op tijd en hier ook prima bezorgers. Van de aftersales nog geen gebruik gemaakt. Heb de spullen net binnen. Hier ook goede verwachting over. Dit bedrijf is een aanrader.

Rebu 03-05-2012

De website is overzichtelijk.Bestelling is eenvoudig te regelen.Afspraak maken over de bezorging wordt correct afgehandeld. Bezorging komt op de afgesproken tijd.

Elisabeth 30 25-04-2012

Uitstekend geholpen door de verkoper van Bemmel en Kroon. Over aftersales kan ik niets zeggen, de machine is prima afgeleverd en werkt goed, dus geen aftersales nodig gehad

Knarfie 25-04-2012

- prima website met goede zoekfunctie;
- winkel zit in ForePark, goede locatie met genoeg parkeergelegenheid;
- kookplaat was op voorraad, installateur belde al paar uur na bestelling voor een (snelle) afspraak;
- in de winkel kan je ook kopen voor de internetprijs;
- nette mail achteraf om te vragen of alles naar wens is.

Is de derde keer dat wij achteraf in onze keuken een apparaat door Bemmel en Kroon laten inbouwen, steeds met een prettig gevoel!

ronchi 23-04-2012

Zoals zo vaak, eerst shoppen en onderzoeken. En het is frappant dat we telkens bij Bemmel en Kroon weer uitkomen. We hebben nu onze Amerikaanse koelkast combinatie, wasmachine, 2e droger (na 17 jaar), vaatwasser, combi oven magnetron en keramische kookplaat bij hun gekocht. Gewoon een goede zaak.

Dhaene Erik 21-04-2012

Via Kieskeurig bij Bemmel&Kroon beland, en bestelling wasdroger geplaatst. Na voorafbetaling onmiddellijk een mail gekregen met leveringsmogelijkheden. De levering werd daags vooraf bevestigd via mail en sms. 's Ochtends kreeg ik een mail, en een telefoontje met exacte leveringstijdstip. Uitmuntende service, snelle en correcte levering. Schitterende klantenservice. Puik!!

DaB28 20-04-2012

Dinsdag via Kieskeurig.nl en website van Bemmel en Kroon de stofzuiger besteld. Duidelijke website met een duidelijk afhandelingsproces. Bevestigingsmails en het zelf kunnen bepalen wanneer het product wordt thuisbezorgt. Zoals ik al zei; dinsdag besteld en op donderdagochtend werd de stofzuiger al thuis afgeleverd. Via de tracklink kon ik de zending volgen, maar helaas zat daar wel wat vertraging op. Uiteindelijk zag ik dat de chauffeur nog 1 stop had voor mij, maar de bel ging al. Chauffeur met pakket. Kortom; duidelijke website, prima en snelle service. Een aanrader.

Gerlau 20-04-2012

Besteld in het weekend, direct een bevestiging ontvangen en op maandag de leveringsgegevens. In voorraad is ook echt in voorraad. Op woensdag keurig geleverd op de afgesproken tijd. Aangegeven dat na 10.30 uur de voorkeur had, bestelling werd tussen 11.30-14.30 uur geleverd, men kwam om 12.00 uur. Betaling na levering, ook prima in orde en dezelfde dag nog een mail zodat eventuele klachten direct doorgegeven kunnen worden.

Paul Duif 19-04-2012

Zeer tevreden over de manier waarop de aankoop is "verwerkt". Duidelijke informatie en prettige aflevering hier thuis. Fijn dat het tijdstip redelijk als indicatie doorgegeven wordt. Misschien wel slim om te melden dat de "oude"vriezer die we mee wilde geven helemaal ontdooit moest zijn. Hadden zelf kunnen weten maar gek genoeg helemaal niet aan gedacht. We hadden de vriezer met spullen en al buiten neergezet met een verlengsnoer, dit om de inhoud zo lang mogelijk ingevroren te houden.
Al met al zijn we erg blij met de gang van zaken én onze nieuwe energiezuinige vriezer

Verhofstadt Eddy 18-04-2012

Vlotte afhandeling! Fantastisch hoe men het leveringstijdstip kan volgen.

Ruud-Thea 13-04-2012

netjes e-mail gekregen van bevestiging. netjes e-mail van levering. dag van te voren e-mail over tijd levering.
er kwamen 2 mannen het gasfornuis leveren. ze waren beleefd en keken goed uit.
Ben zeer tevreden!!

Terra65 13-04-2012

Levering: binnen een paar dagen, avond voor dag van aflevering mailtje met preciezer tijdstip. Leverancier kwam keurig binnen de afgespoken termijn
Prijs: dezelfde wasmachine (L87685 FL) voor dezelfde prijs bij diverse webshops te bestellen.Ik heb gekozen voor Bemmel en Kroon omdat 1. Gratis aflevering 2 gratis op 2e etage brengen 3. Gratis aansluiten 4. Gratis oude machine mee 5. Gratis 5 jaar garantie. Voor veel van deze service moet bij andere shops gewoon wel betaald worden. Het is geen goedkope machine, maar door deze extra's toch weer aantrekkelijk!
Aftersales: geen idee, heb machine net in huis ;)
Website: overzichtelijk, snel, voldoende productinformatie.Duidelijke contactinformatie, heldere communicatie via e-mail.

EBRU58 07-04-2012

Binnen 5 minuten gekocht en betaald. Product was niet op voorraad. Wij zijn binnen de afgesproken tijd gebeld voor een afspraak met de installateur. Deze kwam op de afgesproken tijd en heeft prima werk geleverd. Het oude apparaat is ook weer netjes afgevoerd. Geen omkijken naar gehad.

Berard 06-04-2012

Goede info in winkel.

Netjes afgeleverd.

Oussoren1974 05-04-2012

Afgelopen zondag ging onze wasmachine stuk,na even op internet te hebben gekeken terecht gekomen bij van Bemmel en Kroon.
De goedkoopste
All-in prijs werd bezorgt en aangesloten
Snelle levering zondag besteld woensdag geleverd.
Nette bezorgers en je kon op internet volgen hoelaat de zending geleverd werd.
Al met al TOP SERVICE

raadis 05-04-2012

Enkele dagen geleden begaf mijn diepvriezer het. Omdat het een inbouwtoestel betrof wou ik een identiek toestel om de installatie zo eenvoudig mogelijk te houden. In België kon ik enkel een 10% op de catalogusprijs bedingen. Die avond kwam ik tijdens het surfen op de website van Bemmel & Kroon terecht. Toestel dat ik zocht bleek in voorraad en liefst 45% korting op de catalogusprijs in België. Ik dacht eerst aan een of andere vorm van computercrime maar daar betaling diende te gebeuren bij levering, durfde ik het aan. Enkele dagen later stond de vrachtwagen voor de deur. Helemaal volgens de afspraak. Bovendien kon ik via de website van uur tot uur volgen waar mijn bestelling zat. Ik zat de dag van de levering dus helemaal niet "vast". Ik wil eerstdaags nog een paar toestellen in mijn keuken wijzigen. Je mag 5 maal raden waar ik die toestellen zal aankopen....

MartinV. 04-04-2012

Eindelijk m'n Siemens wasmachine en warmtepompdroger gekocht (IQ800 serie). Mooie apparaten. Bemmel&Kroon heel scherp geprijst. Locale witgoedhandelaar Obbink Achterhoek was niet blij met mij - ik had internet-printjes meegenomen. Eerst nog discussieren over wel/niet oneerlijke concurrentie internet-winkel - later nog over hun vermoeden van gebrek aan service. Ze wilde er nog 150 euro afdoen (op een totaalprijs van 2400 euro). Maar dan nog was Bemmel&Kroon 150 euro goedkoper. Kortom tevreden over de prijs.
Oorspronkelijk was ik erg ontevreden over de transporteur Fiege wegens het onvoorzichtig behandelen van de apparaten. Na een paar dagen twijfelen heb ik toch gereageerd op hun standaard feedback-mailtje. Daarin had ik mijn situatie en ongenoegen uitgelegd. Ik werd de volgende dag keurig opgebeld met excuses en zelfs een bloemetje aan de deur. De transporteur is erop aangesproken en het lijkt een eenmalig incident.
Dus wat mij betreft keurig netjes opgelost door after-sales en zal bij de volgende aanschaf zeker weer kijken naar de wesite van Bemmel&Kroon.

roberto stinato 03-04-2012

Bemmel & Kroon: prima service, nette jongens die afleveren. Doos uit hzichzelf weer mee retour, netjes vragen of er geen oude koelkast is die mee terug moet en uiteraard netjes op zn plaats gezet, incl. uitleg/toelichting.

Ik zeg: top.

J. Lelie 02-04-2012

Oude wasdroger begaf het op dondefdag. Maandag bracht B&K een gloed nieuwe en nam de oude mee. Keurig van te voren gebeld dat ze in ongeveer een half uur zouden komen. Instaleren, oude mee, pinnen, klaar. Helemaal conform eerdere ervaringen mrt B&K.

Champy 02-04-2012

ik heb onlangs een koelkast besteld bij van Bemmel en kroon alles ging zoals gepland top service ben er blij mee

Erwin_koopt_online 01-04-2012

Na een bezoek aan Kieskeurig terechtgekomen op de website van Bemmel en Kroon voor een vaatwasser. Omdat ik vragen had over de levertijd en-kosten heb ik gebeld. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en kreeg uitleg over levertijd (1 dag) en leverkosten (gratis). Telefonisch werd de bestelling afgerond, 's middags kreeg ik per e-mail het levertijdvak voor de volgende dag en de vaatwasser werd ook keurig binnen dat tijdvak afgeleverd. Het is dat ik de oude vaatwasser nog niet had uitgebouwd, anders hadden ze die ook meegenomen. Kan er dan ook niet anders van maken dan GROTE KLASSE en PRIMA SERVICE !!!

AliesJ 29-03-2012

4,5
Geen afspraak kunnen maken voor de levering omdat ze niet kunnen aangeven of ze in de ochtend of middag komen (dan moet je maar een dag vrij nemen...) dus uiteindelijk de wasmachine zelf opgehaald. De €10,- voor de levering die ze niet cash konden geven maar zouden overmaken hebben we nog steeds niet terug gehad.

Na een tijdje bleek de was/droogcombi niet goed te werken heb ik gebeld naar de winkel om aan te geven dat de combi niet voldeed aan onze verwachtingen (een monteur was niet nodig want de machine op zich wel werkt alleen de droger werkt niet goed) en aangegeven dat we graag een paar honderd euro extra uit wilde geven voor een losse droger en wasmachine maar dat had volgens de verkoper niets te maken met de garantie en dus zit ik nu met een was/droogcombi die niet prettig werkt van nog geen 3 maanden oud zonder oplossing.

De service is wat mij betreft uitermate slecht.

marsje4 29-03-2012

Een paar dagen geleden een wasdroger besteld en netjes afgeleverd. De bezorgers bellen een half uur van te voren op wanneer ze komen bezorgen. Ook kan je de bezorgers tracken via internet.
Goede prijs van de droger. Kortom prima service!

M.W. Flipse 27-03-2012

Op 25-03-2012 heb ik een negatieve reactie gegeven
omtrent de aflevering van een wasmachine. (Hierbij heb
ik ten onrechte alle aspecten met 1 beoordeeld. Dit
had uitsluitend met betrekking tot Bestelling en
levering moeten zijn).
Door vestiging Zoeterwoude is mij meegedeeld dat de
aflevering door een misverstand met de bezorger niet
volgens de gebruikelijke goede service heeft plaats-
gevonden. Men heeft voor de vervelende gang van zaken
hun verontschuldiging aangeboden, hetgeen voor mij
aanleiding is om de negatieve beoordeling als niet
verstuurd te beschouwen.

M.W. Flipse.

marcel1959 27-03-2012

Wij zijn erg tevreden over B en K. Hebben gisteren 26/03/2012 in Forepark een wasmachine Siemens gekocht en vandaag kon die al geleverd worden.
De bezorgmannen zijn erg netjes geweest bij het plaatsen van de machine op zolder, ook de oude wasmachine afgevoerd. Ook zeer belangrijk de prijs die is Nice.
Scheelde bij low prices dus gewoon 200 euries.
Hopelijk blijven wij tevreden over onze aankoop.

KINI 27-03-2012

Top service,!!
Maandag besteld bij kees van bemmel en kroon,
goed verhaal wist er veel van
En dinsdag geleverd bij me thuis op 3 hoog (zolder)
Heel erg vriendelijkejongens die de zware miele naar boven brachten en de oude bosch als sevice mee naar beneden brachten!!
De boys wilden niet eens wat drinken en gingen weer vrolijk naar de volgende klant stipt op tijd top!!!!

Ben Thoen 27-03-2012

goede en vooral eerlijke informatie in winkel
donderdagavond en maandag al geleverd
beleefde en vriendelijke chauffeur met verstand van zaken
aftersales via email. ik had een vraag en direct de volgende dag werd ik al gebeld

Peeters F. 27-03-2012

Goede service, aflevering goed te volgen via internet, vriendelijke chauffeurs en perfect op tijd afgeleverd.

M.W. Flipse 25-03-2012

Wasmachine op tijd geleverd, doch werd meegedeeld dat
ikzelf voor plaatsing en aansluiting zorg moest dragen. Er waren nl. geen aansluitkosten betaald.
Heb hierover per email mijn mening gegeven: geen
antwoord ontvangen. Na een week gevraagd waarom er
geen reactie werd gegeven: weer geen antwoord, terwijl
Bemmel en Kroon n.b. zelf om een reactie van de klant
vraagt!! Bij bezoek aan de winkel natuurlijk excuses, maar de hoofdvestiging geeft n.m.m. blijk niet geïnteresseerd te zijn in de bevindingen van de klant.
M.W. Flipse

Naam23l 22-03-2012

Prima communicatie. Werden goed geinformeerd en de machine werd twee verdiepingen hoger weg gezet en aangesloten en alles netjes op tijd.

E D 19-03-2012

Was een beetje wantrouwig om vanuit België te bestellen.
Alles is super verlopen.Geen voorschot betaald,alles gewoon thuis met Bancontact betaald. Ben zeer tevreden, vooral wat de prijs betreft. Veel goedkoper dan in België.Zeker aan te raden om vanuit België te bestellen!

b.j.dielemans 17-03-2012

Ook onze tweede bestelling is weer super netjes en op tijd afgeleverd. En wederom voor een scherpe prijs.
Nog geen after sales ervaring, maar het vertrouwen is goed.

Smith28 15-03-2012

Vaatwasser op prijs gekocht bij B en K. Bestellen via website is duidelijk en gemakkelijk. Duidelijke bevestiging met mogelijkheid tot correctie. De bestelling liet langer op zich wachten dan de website aangaf (volgens website 4 werkdagen, in werkelijkheid 9 werkdagen) en hiervan werden we niet op de hoogte gesteld maar moest hier zelf achteraan bellen. Op de dag van levering niet het beloofde mailtje met leveringstijd moest weer zelf bellen) maar we werden wel een half uur voor levering gebeld. Prima aftersales mail. Ondanks genoemde slordigheidjes wel voor herhaling vatbaar.

lausw 14-03-2012

Bemmel en Kroon gaf een snelle reactie op een offerte aanvraag en hadden de scherpste prijs voor deze oven. De levering verliep keurig tot op de plaats van bestemming (de keuken op de 1e verdieping) en de oude kookplaat werd zonder meer meegenomen. Super! Het enige nadeel was dat er geen installatieservice af te spreken was, maar gelukkig bleek het zeer eenvoudig. Ik zou zeker nog een keer zaken met deze firma doen.

bel123 14-03-2012

Ben heel tevreden over Bemmel en Kroon. Ik heb de bestelling via de telefoon geplaatst. Ik werd erg netjes geholpen. De mannen die de droger kwamen brengen waren erg netjes en vriendelijk. Ik heb in het verleden vaker bij Bemmel en Kroon bestelt zelfs een keuken. Ben altijd netjes geholpen en alles verliep altijd volgens afspraak zonder enige problemen!

b.j.dielemans 14-03-2012

Snelle en nette aflevering. Informatie over hoe laat wordt bezorgd. Prima!
Scherpe prijs/kwaliteitverhouding.

Lex_10 13-03-2012

5,2
niet correct en onzorgvuldig
€ 95,- installatiekosten om een 15j oude koelkast te vervangen door een nieuwe, vertelde de verkoper. daar komen dan nog flink wat "extra's" bij: een kastplank verzetten, een ventilatie uitgang maken en -rooster plaatsen. De installateur had niet alle spullen bij zich en nam het met de maatvoering niet zo nauw.
Op mijn telefonische opmerkingen is niet gereageerd. een onplezierige ervaring!

Philip1960 07-03-2012

Zeer snelle reacties op vragen, perfect en nettjes afgeleverd door nette bezorgers.
Zeer scherpe prijs.
Een aanrader voor ieder.

stefano23 03-03-2012

Het bedrijf reageert correct, accuraat en op een vetrouwenwekkende wijze op vragen etc. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van bestelling tot aflevering. Het bestelde type was niet meer leverbaar maar zonder gezeur wordt het opvolgende, duurdere, type voor de oude prijs geleverd.
Chapeau!

jvandernoord 02-03-2012

Zeer tevreden over berichtgeving voor aflevering en de aflevering zelf. Apparaat geplaatst en aangesloten.
Instructies ontvangen omtrent werking. Verrast door de mail die wij na aflevering van Bemmel en Kroon mochten ontvangen. Gaf alle ruimte om eventuele klachten aan hun te melden.