Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

amlacher55 03-11-2013 Via de website gekocht

het is mogelijk om zelf de leverdatum te bepalen

snelle en correctie e-mailreacties

ruime keuze

zeer correcte afhandeling van de bestelling, betrouwbaar bedrijf

Deze winkel komt bij ons zeer betrouwbaar en integer over! De jongens die de droger hebben afgeleverd waren zeer behulpzaam en vriendelijk, compliment!!

Loe uit Maastricht 02-11-2013 Via de website gekocht

Snel en makkelijk te bestellen, met uitgebreide betalingsmogelijkheden.

Top service. Na een telefoontje waarin ik aangaf slechts op zaterdag mijn bestelling te kunnen aannemen, werd zonder vragen een andere bezorger gekozen welke binnen 24 uur op zaterdag leverde.

Ruimschoots voldoende in kwaliteitsproducten.

1951willem 02-11-2013 Via de website gekocht

eenvoudig per internet te bestellen e

retour nemen oude wasmachine is +

het feit dat zonder meerkosten de aflevering op de eerste verdieping plaatsvindt en ook oude apparatuur mee terug kan is een prima service

f1234kok 01-11-2013 In de winkel gekocht
zoetermeer dorpsstraat.

Meteen vakkundig geholpen en een speelplek voor kinderen.

Zeer snelle levering en ook de gratis montage stipt op tijd.

Zeer ruime keus in de betere kwaliteiten.

Gewoon zoals het hoort.

Locatie is goed. Personeel vriendelijk en vakkundig. Je voelt je welkom.

Louisa23 01-11-2013 Via de website gekocht

Appeltje eitje zo makkelijk

Vriendelijk aan de telefoon,ook belangrijk.

Weet niet precies hoe groot het assortiment is.

Heb vertrouwen in die zaak,goede bezorging ,goed op de hoogte gehouden van het vervoer.

Alles tot nog toe goed

Hebben alles

Lex helvensteijn

Helene 123 01-11-2013 Via de website gekocht

Goede duidelijke site

Goede levering keurig op tijd

Ruime keus

Ik zou deze winkel/ website zeker aanbevelen zeer overzichtelijk

hansentrudi 01-11-2013 Via de website gekocht

Het prettige was dat we direct de afleverdatum konden vastleggen.

goed en snel contact gehad met de winkel. De vraag van ons snel en goed behandeld. Aflevering prima gedaan door mensen de ook nog hebben meegedacht hoe de aansluiting het beste kon.

ellierik 01-11-2013 In de winkel gekocht
Dorpsstraat

Vaatwasmachine wordt uitgebouwd, door een monteur en tijdens het bakje koffie komt de nieuwe vaatwasser, de oude gaat weg en de nieuwe kan worden ingebouwd. Prima.

De mogelijkheid om het te laten inbouwen. Je moet er logisch voor betalen maar je kan er voor kiezen.
Helaas is de decorplaat beschadidigd, maar er wordt een nieuwe besteld en als het er is omgewisseld. We vinden dat service.

Goed genoeg keus, andere witgoed zaken had een veel kleine assortiment. Jij bestellen uit een boek. Je wil wel graag zien wat je koopt

Bemmel en Kroon doet zijn naam eer aan. Je wordt goed geholpen, vriendelijk en niet afgescheept, en dat je moet knokken voor een goed product.

Bemmel en Kroon kennen we al langer. Meerdere dingen gekocht. Je kijkt wel op internet, maar prijs technisch en service is gewoon goed. Wij kunnen alleen maar zeggen ga zo door.

ricardobloem 01-11-2013 Via de website gekocht

duidelijke website artikel AEG wasmachine dat wij zochten goed kunnen vinden.

Voor verdere informatie gebeld naar
Bemmel&Kroon, duidelijke uitleg, daarna nog een keer gebeld, verkoper in gesprek, zou terug gebeld worden, dit gebeurde ook binnen 10 minuten, toen wasmachine besteld (vrijdag avond) en deze zal worden geplaatst de woensdag daarna, maandagmorgen na mijn bestelling kregen wij een telefoontje dat het type niet meer leverbaar was.
Als optie kregen wij een type van een hogere prijs aangeboden (€ 120,00) en het verschil hoefden wij NIET bij te betelen. FANTASTISCH

vanwege onze eigen ervaring, wij zijn zeer tevreden !

Ik ben zeer tevreden over de contacten die ik heb gehad met Bemmel & Kroon, hiervoor had ik nog nooit van dit bedrijf gehoord, afspraken werden goed nagekomen ook het teruggebeld worden ( zeer snel). Verkoper was deskundig en kon mijn vragen goed beantwoorden.

pdendulk 01-11-2013 Via de website gekocht

Snel en goed geregeld. Tegen een goede prijs.

LvM1 01-11-2013 Via de website gekocht

Zeer prettig dat je zonder meerkosten bij aflevering met PIN kan betalen.

Goed: snelle reactie op bestelling en antwoord op vragen. Zonder meerkosten wordt de wasmachine naar de 3e etage getild en aangesloten.

Verbetering: oude wasmachine zou meegenomen worden. Ter plaatse wilden de jongens de wasmachine niet naar beneden tillen i.v.m. loszittende plaat bovenop wasmachine (heeft nooit vastgezeten). Ze gaven aan dat ze wasmachines altijd aan de bovenste plaat naar beneden tillen (?!). Daarnaast kwam de bezorging een uur later dan het aangegeven tijdvak. Ze gaven aan 28 bezorgingen op 1 dag te moeten doen, incl. tillen/aansluiten.

Het lijkt erop dat de beloofde (bezorg) service niet waargemaakt kan worden door de hoge werkdruk.

zeer concurrerende prijs

M. Carels 31-10-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

online de prijs vergeleken en in de winkel het product beoordeeld en besteld.

goed geholpen met advies in de keuze van het product.

genoeg gelijkwaardige producten van verschillende merken, om te kunnen vergelijken.

Goed, correct en vriendelijk geholpen.

Goed bereikbaar, ruime parkeer mogelijkheid en grote verscheidenheid aan keuze.

ruudmieke2 31-10-2013 Via de website gekocht

soepele communicatie, goed georganiseerd

uitstekend, over alle stappen is nagedacht, een kwartierje vóór de levering bellen ze dat ze eraan komen.

alles verkrijgbaar

ook als het iets anders moet, héél snelle reactie en uitstekende service

uitstekende communicatie, aflevering en aandacht voor klant.

PPLZ 31-10-2013 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website. Niet nodig om eerst een account aan te maken om iets te bestellen en zonder extra kosten betalen tijdens levering aan de chauffeur.

Snelle levering. Gratis installatie van de wasautomaat. Betalen aan de chauffeur mogelijk zonder extra kosten.

Prijs is concurrerend, zeker door de gratis aansluiting.

richard52 31-10-2013 In de winkel gekocht
Leidscheveen

ruime opstelling van een representatief deel van het assortiment ('low budget' tot en met het topsegment)

Zeer goede uitleg en tips

kundig personeel en overzichtelijke opstelling

casperlourens 31-10-2013 In de winkel gekocht
Cruquius

Prijzen op internet zijn hetzelfde als in de winkel. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk

Snelle levering en geen extra kosten voor het naar boven sjouwen van de wasmachine

Prima service, snelle levering

Kwam ze tegen op internet maar heb verder alleen telefonisch gesproken. Maar prettig contact gehad, personeel was zeer behulpzaam .

detuin 31-10-2013 Via de website gekocht

Vanachter je P/C thuis een goede vaatwasser zoeken.

Direct antwoord, direct gebeld worden voor een afspraak voor bezorging, op de juiste tijd aanwezig zijn

niet van toepassing, wij waren op zoek naar een Bosch

Wij zullen dit zeker aanbevelen aan anderen. Zeer tevreden over keuze, service en afhandeling en klantvriendelijkheid.

STF 31-10-2013 Via de website gekocht

met drie kleine kinderen weinig tijd om te gaan winkelen, maar zonder wasmachine kan ook niet... Voor het eerst zo een aankoop via internet gedaan dat gaat prima!

alles volgens afspraak,keurige reactie op mailvraag en keurig van te voren mail en telefoontje omtrent tijdstip levering.

ruim voldoende keus en op voorraad zodat snelle levering gegarandeerd is.

sylvanbeusekom 31-10-2013 Via de website gekocht

Niet op voorraad en toch 3 dagen later geleverd. Je kan aangeven welke dag ze komen leveren, de avond er voor krijg je een mail met de tijdsplanning. Een half uurtje van te voren bellen ze nogmaals dat ze er aan komen. Dat is pas service. Vriendelijk chauffeurs, die snel en efficient werken.

gvaningen 30-10-2013 Via de website gekocht

duidelijke website en ik ben goed geholpen in de winkel

deskundig personeel

veel keuze op de website, minder in de winkel

ik koop mijn 3de toestel al in deze winkel en ben prima tevreden

a.masteling 30-10-2013 Via de website gekocht

Koel-vrieskast was na 35jr kapot, heb d.m.v. de folder nieuwe uitgezocht en tel. besteld.

Behulpzame en keurige bezorgers.

Enorm assortiment, door goede ervaringen met Siemens, daarvoor gekozen.

Goede producten vriendelijke en deskundige medewerkers top!!

Zie boven

lacabre 30-10-2013 Via de website gekocht

Super snelle bezorging en heel fijn dat je een inschatting ontvangt van de levertijd, en de bestelling ook kunt volgen. Ik kon tot op het kwartier nauwkeurig zien wanneer de bestelling zou worden afgeleverd. Onze droger werd gratis naar boven gebracht en netjes geinstalleerd en al het verpakkingsmateriaal weer opgeruimd en meegenomen. Perfect!

maartendewi 30-10-2013 Via de website gekocht

telefonisch besteld, vlot geholpen

snel geholpen, telefonisch besteld, bevestiging per email en op voor de dag van levering kregen we een email met de verwachte levertijd. Op de dag zelf werden we een half uur van te voren gebeld door de chauffeur dat deze eraan kwam. De vaatwasser werd in de bestelwagen uitgepakt, zodat wij niet met troep zaten.

veel keuze en op voorraad.

top service

We hadden de vaatwasser eerder bij de keukenloods besteld. Deze kwamen hun afspraken niet na, gelijk geannuleerd en nu gelukkig besteld bij Bemmel en Kroon. Top service, aanrader.

LijntjeT 30-10-2013 Via de website gekocht

prettige site en verkoop is ook telefonisch goed bereikbaar

uitstekend, bestelde artikel was niet voorradig en in overleg met de verkoop afdeling is een goed alternatief voor een uitstekende prijs gekozen.
Ook de levering en aansluiten was op tijd en snel afegehandeld

ruime sortering

goede service en vlotte levering, verkoop is behulpzaam en ter zake kundig

uitstekende service, vlotte levering en ter zake kundig personeel en een goede prijs/kwaliteit verhouding

JTR63 30-10-2013 In de winkel gekocht
cruquius

Snelle service, netjes geplaatst, handige tips.

JA T 30-10-2013 Via de website gekocht

snel, korrekt,prima voor elkaar

Fons Catau 30-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website en keurige en snelle aflevering

Bestelling verliep probleemloos en binnen 24 uur stond de bestelling bij mij thuis. Koerier gaf tijdig bericht over verwacht tijdstip van bezorging

Prima, maar niet echt voor mij van toepassing omdat ik al een keus gemaakt had. Hier was de prijs doorslaggevend.

Sheniel 30-10-2013 In de winkel gekocht
Den haag

Perfect

theocoort 29-10-2013 Via de website gekocht

De website is erg duidelijk en een veelvoud van artikelen.
Het is vrij eenvoudig om een bestelling te plaatsen.
De betaling werd bij aflevering gedaan via de pinautomaat van de bezorgers.

Ik had een vraag over de wasmachine die ik wilde kopen en werd erg vriendelijk geholpen door de verkoper, ik kon de bestelling meteen bij hem via de telefoon plaatse, 24 uur later stond de wasmachine bij mij thuis al zijn eerste was te draaien,
en dat zonder extra kosten, bedrag op de website heb ik ook betaald via de pinautomaat, inclusief plaatsen op de 1e etage, waterpas afstellen en de verpakking werd ook weer meegenomen.

Het assortiment is ruim voldoende om een keus te maken, en een keus voor verschillende merken voor dezelfde productgroep is er genoeg.
De prijs van deze wasmachine was 100 euro goedkoper dan de concurrenten en geen extra kosten, die ik bij de concurrent nog extra bovenop doe 100 euro nog moest bij betalen.

Een van de goedkoopste winkelketen met een service van 100%, met een zeer snelle levering.

Ik heb helemaal niets negatief te melden, alles verliep zo vlotjes, vriendelijke verkoper waar ik gelijk mijn bestelling bij plaatste. De bezorgers die de volgende dag al aan de deur al aan de deur stonden.

sarah0801 29-10-2013 Via de website gekocht

CHRISTIA 29-10-2013 Via de website gekocht

Men moet geen verplaatsing doen door online te bestellen

Prima, vlug geleverd door vriendelijke mensen

Keuze te over

Deze winkel zou ik aan iedereen aan bevelen. Er zijn geen problemen geweest.

Alle punten hierboven beschreven zijn allemaal prima. Niets aan toe te voegen!

klant291013 29-10-2013 Via de website gekocht

site snel gevonden en voldoende uitleg over het te bestellen produkt.

Snel besteld en afgeleverd door vriendelijke bezorger

Als Bemmel en Kroon altijd deze service leveren dan zal ik ze zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Na de bestelling wilde ik graag nog iets weten over het produkt en heb een mail gestuurd. Kreeg binnen enkele uren al een mail terug met een tevredenstellend antwoord.

robo625 28-10-2013 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Snelle afhandeling en prima informatie

Goed contact prima geholpen

Veel keus te zien in de winkel

Door de goede service en prijs

Veel producten in de winkel te zien en de prijs is zeer concurerend. Snelle levering met goede afleverblokken en een extra telefoontje 15 min voor aflevering. Prima

Fried Den Haag 28-10-2013 In de winkel gekocht
bemmel en kroon forepark

Duidelijk welke produkten voldoen aan je eisen. Deze kunnen vervolgens uitgeprint worden om eventueel naar de winkel mee te nemen.

Je hebt je keuze gemaakt, deze wordt gerespecteerd. De winkel weet nu wat jij belangrijk vindt en wijst je op eventuele andere produkten die soms nog beter aan je eisen voldoen met geen of kleine prijsverhoging maar respecteren wel jouw keuze.

Alle produkten die ik zocht kon de winkel laten zien/leveren.

Ben zeer tevreden

Voor mij is service (= kennis van het personeel van de produkten) en assortiment belangrijk en zal deze winkel van harte aanbevelen. Ben om deze reden al jaren klant en ben tot op heden nog nooit teleurgesteld.

p evel. 27-10-2013 In de winkel gekocht
qrucius

We kregen in de winkel goed advies

Ze hebben wasmachine +droger op de 2'e verdieping geplaatst en aangezet en de oude machines weer megenomen

Ze hebben ruime keuze en een overzichtelijke folber

Super prijs kwalitijt en service

Veel keus,vriendelijke verkopers,goede service , iedereen aan te raden.

petrabouwman 27-10-2013 Via de website gekocht

alles wat duidelijk, en vooral de betaaloptie's vond ik erg prettig

prettig, kon zelfs een voorkeursdag aangeven t.a.v levering

ruim assortiment met een hele redelijke prijs (goedkoper dan de concurrentie)

zeker. ben zeer positief.

tot op heden niet tegen vervelende dingen opgelopen. aflevering was netjes, vriendelijke mensen. betalen aan de deur is prima verlopen dus geen negatieve punten alles tot nu toe zeer positief.

kiki-70 27-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, ruime keuze. Online bestellen gaat makkelijk en snel.

Via e-mail wordt je keurig op de hoogte gehouden van het bestelproces en bezorging. Tijd van bezorgen ook makkelijk op te vragen en te volgen via het track- en trace systeem. Klopte helemaal. Werd zelf netjes een kwartier van te voren gebeld door de chauffeur dat hij er aan kwam. De apparatuur wordt zelfs voor je aangesloten als je dat wilt en het verpakkinsmateriaal wordt netjes meegenomen (kom je niet vaak tegen).

Ruim assortiment, voldoende keuze.

Ik zou Bemmel & Kroon zeker aanbevelen omdat alles netjes en volgens afspraak wordt geregeld.

- Ruim assortiment. - Makkelijk via website te bestellen. - Wordt goed op de hoogte gehouden van het bestelproces. - Levering wordt gedaan volgens afspraak. - Kortom prima service!

Ronaldvogelaar 27-10-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Helaas worden bel afspraken totaal niet nagekomen en moest ik hier zelf meerdere malen voor terug bellen.

Wasdroger voldoet niet aan de opgegeven eisen, de winkel schuift af naar Samsung en Samsung weer naar de winkel. Het bekende kastje naar de muur spel.

Uiteindelijk na weken nog geen passende oplossing!

Gezien het beschadigde vertrouwen in deze winkel alsmede het personeel, zou ik deze winkel dus zeker niet aanbevelen!

Hopend dat de winkel en het personeel hier iets mee gaan doen. Waarschuwing naar toekomstige kopers.

rob.barbieri 27-10-2013 Via de website gekocht

4,3

B&K levert met extra service (aansluiten op afleveradres) maar de bezorgdienst gaat weg zonder de pootjes vast te draaien, met als resultaat een hevig in onbalans zijnde wasmachine.

Op de site staat het product in voorraad,
maar bestel je dit moet het nog besteld worden bij de fabrikant (10 dagen)

Bij aflevering van de wasmachine blijkt dit een demomodel te zijn i.p.v. de bestelde nieuwe machine.

rob.barbieri 29-10-2013

Als reactie op mijn boven geplaatste review, heeft B&K mij
aangeboden een extra korting te geven.
Waardoor mij waardering voor aanbeveling stijgen naar een dikke 8.

rolaff 26-10-2013 In de winkel gekocht
Neckar, ik geloof dat dat Haags grondgebied is, maar dat weet je met al die rare stadsgrenzen niet.

De manier waarop ik te woord werd gestaan en de manier alles verliep vind ik een 8 waard, want een 10 is voor God en een 9 voor de leraar.

Er is geen "nee" te koop

Deze zaak is van dien aard, dat alles aanwezig is, dus er altijd zou moeten slagen.

schot1947 26-10-2013 In de winkel gekocht
Fore park

Bemmel en Kroon gaat in zee met goede Installateur, geholpen door xxxx nette jongen, en de vaatwasser goed geinstalleerd.

Wim Kieskeurig 26-10-2013 Via de website gekocht

Snelzoeken naar het geschikte model inbouwkoelkast, duidelijke afbeeldingen en beschrijving.

Na 2 dagen geleverd, dit i.v.m. inbouw door monteur. Prima afgewerkt

Ruime keuze inbouwkoelkasten

Gewoon goede ervaring, reeds sinds de vestiging aan de Loevesteinlaan

Geen enkel negatief aspect te verzinnen

spierdijk 26-10-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

in de winkel kan je zien wat je koopt en je krijgt een goede uitleg

je krijgt per mail een bevestiging en een mail wanneer ze komen en ze bellen een half uur vantevoren dat ze komen.
De nieuwe ijskast netjes geinstalleerd en de oude meegenomen.!

ruime keus

heel goede service en de prijs is ook goed.!

vriendelijk geholpen en goede uitleg en afleverservice.

Mikkie10 26-10-2013 Via de website gekocht

Ik wist wat ik wilde hebben, het was zo gevonden en alle nodige info in een oogopslag, prima.

Alle duidelijke info werd waargemaakt, m.b.t. bezorgen, afleveren etc.

Zo te zien ruim voldoende, ze waren de enige die op dat moment hadden wat ik wilde.

Duidelijkheid en soepeltjes.

We zijn via de mail van het moment van bestellen tot de afleveringstijd via de mail op de hoogte gehouden en wisten dus precies waar we aan toe waren en dat was heel fijn.

Richard van Duijne 26-10-2013 Via de website gekocht

Goede website makkelijke bestelling

De droger werd op de 1e verdieping geplaatst en geïnstalleerde, zelfs de spanbanden zijn door de leverancier aangebracht en de oude machine retour genomen.Alles zonder extra betaling.

De hele begeleiding vanuit B en K was echt goed. de levering op tijd.

gabriel123 26-10-2013 Via de website gekocht

goede website....

hendrik345 25-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen
Vlotte site

Top bezorgers.
Wasdroger naar de tweede etage gebracht en oude machine mee retour.
Geweldige service!

Heel uitgebreid

Zeer snelle reactie op een mail.
Bezorgdag zelf uitkiezen.
Perfect

LiaGrootscholten 25-10-2013 In de winkel gekocht

1 telefoontje is genoeg. Direct afgesproken wanneer de levering zou plaatsvinden.

De avond voor de levering een email met het tijdstip van levering met een marge van 2 uur. Vlak voor levering een telefoontje met de ezacte tijd!

Zie website en krantje met aanbiedingen.

Alleen maar goede ervaringen bij aankoop wasmachine, droger, ijskast met diepvries en magnetron.

Niet anders dan goede ervaringen, snelle service en duidelijk contact.

Jow-01 25-10-2013 Via de website gekocht

De website is erg gebruikersvriendelijk, je hebt diverse mogelijkheden om te betalen.

De service is uitstekend! Vriendelijke mannen die mijn wasdroger met gemak naar boven hebben gedragen. Ze hebben hem ook aangesloten, waterpas gezet en getest. Deze extra service was in mijn geval gratis. Heel erg fijn!

Ik heb eigenlijk alleen naar het assortiment van wasdrogers gekeken en deze was breed genoeg en de prijs is ook goed.

Ik zou Bemmel en Kroon zeker ook andere mensen aanraden. Ik ben erg tevreden over de webwinkel en de klant riendelijkheid. Ook de verhouding van prijs en kwaliteit vind ik erg goed. Ik heb een mooie, goed werkende droger voor een goede prijs.

Ik heb een wasdroger gekocht bij Bemmel en Kroon en zou dit gemak iedereen aanraden! Ik had de wasdroger op zondag besteld en kon zelf een afleverdatum uitkiezen, erg fijn omdat ik niet elke dag thuis ben. Een dag van tevoren kreeg ik een mail met daarin de tijd dat mijn wasdroger werd geleverd. Een half uur van tevoren werd ik gebeld om te bevestigen dat ze eraan kwamen. De droger werd gratis naar boven gebracht en aangesloten, waterpas gezet en getest! Een geweldige service! Bedankt Bemmel en Kroon!!