Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Simon van Proosdij 14-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en snelle levering en goede informatie .

Na kieskeurig te hebben geraadpleegd kreeg ik informatie die mij voldoende zekerheid gaf om het apparaat van mijn keuze te bestellen. De volgende dag in de morgen al ontvangen.
Apparaat is geplaatst en voldoet aan mijn verwachtingen. Dit gaf mij een tijdbesparing. Door goede informatie op internet heb ik het bedrijf niet meer bezocht. Chapeau!

Roelofs 14-09-2018 Via de website gekocht

Betere services kun je niet krijgen.

Wij hadden een andere droger besteld ,maar die was uitverkocht. Wij kregen een duurdere en nieuwer type droger waar wij erg blij mee zijn. Goede service en goede afspraken . Top . Een echte aanrader.

Rita Werkman 14-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

prima advies en top installatie

Wij zijn hier heel fijn geholpen, prima, geduldig en kundig advies. Aflevering en installatie zeer vakkundig en prettig.

H. van Geen 14-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service, verborgen extra installatiekosten

Voor Bemmel en Kroon gekozen om goede beoordelingen, prijs en snelle levering. Levering inderdaad snel en installatie vakkundig. Wat tegenviel, is dat op de site niet direct duidelijk gemaakt wordt dat 95,00 euro installatiekosten de MINIMALE kosten zijn. Wij waren 75.00 euro meer kwijt voor extra handelingen i.v.m. kleine afwijking hoogte apparaat en dat moest direct aan de installateur betaald worden anders zou er niet (vakkundig) geïnstalleerd worden. Na een paar keer doorklikken op de site staat dit inderdaad beschreven en de concurrent zal dit wellicht ook zo doen maar wel jammer dat dit niet direct duidelijk wordt gemaakt. De medewerker van de winkel van Bemmel en Kroon die ik tijdens de koop telefonisch sprak en die de maten van het oude apparaat vroeg meldde dit ook niet. De medewerker van de website-service die ik achteraf sprak vond dat ik dit had moeten weten en gaf pas aan het einde van het gesprek toe dat hij zich kon voorstellen dat ik me een beetje misleid voelde. Verder tevreden.

14-09-2018 Via de website gekocht

het is allemaal heel simpel!

nieuwe was droger nodig, Kieskeurig, Siemens droger geselecteerd, Bemmel en Kroon bieden hem als 1 van de goedkoopste aan en leveren morgen, ´s avonds besteld..
nog even wat gevraagd over de rekening en ze zijn gewoon 's avonds bereikbaar .
bezorging met tijdvak ( wel ruim 12-17.30) , nieuwe droger gelijk omhoog en oude weg, betalen , klaar! Goeie zaak! BCC had de machine niet op voorraad en Coolblue is duurder...

Fred Haring 14-09-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

‘s Avonds 21.15 uur online besteld , volgende dag 19.30 uur geleverd.
Keurig binnen afgesproken tijdvak en een kwartier voor bezorgen nog even een bericht. Handig als je net met de hond buiten loopt.
Product alsmede de verpakking netjes en onbeschadigd bezorgd.

Barbara Maastricht 14-09-2018 Via de website gekocht

De keuze werd heel makkelijk gemaakt.

De naam van Bemmel & Kroon ken ik al jaren. En is in de omgeving Leiden een begrip. Op zoek naar een nieuwe combi oven kwamen zij als gunstigste naar boven.
Afhalen was nu geen optie omdat ik in het zuiden van het land woon.
Om onze keuze te bevestigen heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Melvin heeft nog een paar andere opties aangedragen en goed onderbouwd.

Toen onze keuze was gemaakt, hebben we de combi-oven via de website besteld. De volgende dag werd de bestelling netjes afgeleverd door Dynalogic.

Marianne 13-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving van de wasmachine met alle specificaties, goede service over het afleveren en de volgende dag drie kwartier voor aflevering een telefoontje wanneer ze precies zouden komen.

Angelique 13-09-2018 Via de website gekocht

Super service!

De bestelde diepvries was niet meer leverbaar, er is een nieuwer model geleverd. Goede service!
Snelle levering!

Erica 13-09-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Gisteren een vriezer gekocht en vandaag in huis. Krijg snel bericht, goede prijzen, snelle afhandeling en bezorging. Vooralsnog ben ik helemaal tevreden.

Dennis 13-09-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Goede service en snel in huis

Een goede prijs en goede medewerkers in de winkel ik had mijn wasmachine al na 2 dagen in huis.
Ook de bezorgservice was top

Denice 13-09-2018 Via de website gekocht

2de bestelling super

Dit was de tweede keer dat ik iets bij ze bestelde dit omdat de vorige keer alles naar volle tevredenheid ging. Als ik een minpunt moet bedenken is het lastig; alleen jammer dat jullie niet in de avond bezorgen. Verder zag ik de wasmachine nadat ik hem besteld had bij een concurrent goedkoper maar ja pech gehad.

Maarten Brouwers 13-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service, altijd bereikbaar

Steeds bereikbaar. Goede service ook voor Belgische klanten. Laagste prijs in de markt zodat we op Bemmel&Kroon onze Miele wasmachine hebben besteld.

yasmin 13-09-2018 Via de website gekocht

zeer vlotte service

De levering ging heel vlot en er gebeurde voldoende communicatie vooraf wat betreft het tijdstip van levering, wat gemakkelijker is voor ons.

Annemarie 13-09-2018 Via de website gekocht

Snel online bestellen, direct levering!

Voordeligste leverancier van mijn wasmachine. Gratis bezorgen en oude wasmachine meteen meegenomen! Top geregeld!

M. Fluitman 13-09-2018 Via de website gekocht

Professioneel en vriendelijk geholpen.

Kon de vriezer vrijblijvend reserveren, wilde nog even rond kijken. Er werd niet gedrukt om me daar van te weerhouden.
Heb eerder een inductieplaat gekocht, werd zonder te vragen een bedrag afgetrokken omdat ik de plaat zelf meenam.

Nifiche 13-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service tegen de allerbeste prijs!

Aankoop online super vlot verlopen. Achteraf bleek het toestel uitverkocht, hiervan was ik direct geinformeerd en een alternatief aangeboden zonder poespas. Leverdag afgesproken en voila, toestel geleverd op afgesproken tijdstip. Vlotter kon het niet.

En dit alles voor de allerbeste prijs!

Bianca 13-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Een hoop sites vergeleken uiteindelijk hier besteld. Prima afhandeling en genoeg betaalopties. Savonds besteld en volgende dag binnen.

Debby 12-09-2018 Via de website gekocht

Een vllotte en een goeie bezorgdienst. Super!!!

Het is een duidelijke webshop en gebruiksvriendelijk. En de wasmachine kwam bij deze webshop ook nog eens goedkoop uit

F de jong 12-09-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie over de levering, chauffeur vriendelijk

Levering geheel volgens verwachting en goed gecommuniceerd over de levering. Chauffeur en bijrijder werken netjes.

Gert Rotman 12-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Na het online bestellen ontving ik meteen de bevestiging en de factuur. Niet lang daarna ontving ik bericht van de vervoerder. De volgende dag ontving ik, de door mij bestelde vaatwasser, precies volgens afspraak. P

Olaugh 12-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Snelle service, goeie en betrouwbare inbouwers. Plus: Nieuwer model wm voor hetzelfde geld gekregen vanwege uitverkocht. Min: dat werd pas na aankoop medegedeeld.

Wouter 12-09-2018 Via de website gekocht

Razendsnelle reactie op mails, vlotte service

Ze reageren heel snel op je mails, en leveren op de afgesproken dag. De mannen die de levering verzorgden waren vriendelijk en professioneel. De prijzen die ze vragen zijn goed.

Marcel 12-09-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle nette levering

Wat een service! Model wat ik had besteld was niet meer leverbaar en kreeg als alternatief een duurder model voor de zelfde prijs!

Carolien van de Kemp 12-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Geweldige goede service .... groot assortiment

Goed en transport ook goed geregeld .. weet hoellaat zekomen👍🏻😃 goede service .... raadt andere mensen ook aan via deze winkel kopen

Yvonne 12-09-2018 Via de website gekocht

Had een afzuigkap bestel waarvan de service en aflevering vlotjes verliep, helaas paste hij niet . gebeld ,helemaal geen probleem de volgende dag had ik al een andere die ik uitgezocht had, hele fijne levering kan zien of hij in de ochtend of in de middag kom, helemaal fijn dus gewoon een 10

WF 12-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Vanuit een eerdere positieve ervaring hebben wij wederom voor Bemmel & Kroon gekozen.
Bestellen via de site is eenvoudig. Op zaterdag koel/vries combinatie besteld en maandag al in huis. Uitstekende keurige bezorgservice.

Frank 12-09-2018 Via de website gekocht

in 1 woord GEWELDIG !!!!!!

deze webshop is zeer zeker een aanrader !!!!!!!!!!
we hadden een wasmachine besteld, maar deze type was er niet meer.
we hebben een e mailtje gekregen dat we een andere zelfs een Duurdere type kregen,zonder bijbetaling !!!!!!!!!!!!! Dit noem ik nou service !!!

HIER IS DE KLANT NOG STEEDS KONING !!!

Joke 12-09-2018 Via de website gekocht

supersnelle service!

Als je wasmachine stuk is wil je snel een andere . Nou , dat lukt bij deze firma prima.. Zondagavond besteld en maandagmiddag geleverd. Kwam ook nog als goedkoopste uit de bus. Oude wasmachine gratis retour (maar dat doen de meeste winkels wel).

Bart 12-09-2018 Via de website gekocht

gewéldige service

Goede prijs, kwaliteit, gewéldige service, snelle en betrouwbare bezorging. De bestelde vaatwasser bleek niet meer leverbaar. Hoewel slecht nieuws, kwam de winkel zelf met het aanbod een vergelijkbare vaatwasser met minstens dezelfde kwaliteiten te leveren voor dezelfde prijs. Dit bleek een machine van een paarhonderd euro duurder. Verder heb ik er geen omkijken meer aan gehad. Uitmuntende service dus. Vervolgens werd de machine snel geleverd door vriendelijk personeel van Dynalogic. Ik raad deze winkel absoluut aan iedereen aan!

Mary 12-09-2018 Via de website gekocht

Door goede recensies hebben wij gelijk bij Bemmel en Kroon een Miele wasautomaat gekocht.
Wij kregen een email dat het type niet meer te leveren was en hebben ze ons gevraagd of zij voor het zelfde bedrag een duurdere type mochten leveren.
Deze is euro 250,- duurder.
Wij vinden dit een grandioze service.

Eric E 12-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekend en snelle service voor een concurrerende prijs

Wij hebben een nieuwe vaatwasser gekocht. De prijs was zeer concurrerend en het feit dat er direct een oplossing voor een deskundige installatie wordt geboden is top!
Snel, betrouwbaar, deskundig tegen een goede prijs.

ft 12-09-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Leidsenveen

Ben Correct goed geholpen snelle en service. SUPER GEWELDIG

Het zijn wordt tijd voor je genomen geen uitbuiters.
word goed te woord gestaan ze weten waar ze over praten.
Snelle service

Cindy 12-09-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Super goede service!!!

Bemmel kroon hebben zeer klantvriendelijke mensen in dienst. Ik was op de dag van de levering mijn sleutels in huis vergeten waardoor ik niet naar binnen kon. Zij hebben geheel kosteloos de koelkast de volgende dag weer opnieuw aangeboden bij mij thuis. Daarnaast bellen zij van te voren en zijn de mensen die de koelkast afleveren ook erg vriendelijk.

Frank 11-09-2018 In de winkel gekocht
Den Haag - Forepark

Goed advies, snelle service

Goede service, goed advies. Geen opdringerige verkopers, maar luisteren naar de klant. Voor- en nadelen en alternatieven worden goed uitgelegd, zodat je als klant een goed besluit kan nemen. Een volgende keer zou ik weer naar Bemmel@Kroon gaan!

Teo 11-09-2018 Via de website gekocht

Tevreden over levering.

Gebruiksvriendelijke site, correct telefonisch contact, goede prijs. Levering via Dynalogic verliep niet helemaal soepel.

victor 11-09-2018 Via de website gekocht

Super

droogkast besteld van whirlpool, nergens anders kon ik deze droogkast zo goedkoop vinden. Supersnel en gratis aan huis geleverd, een aanrader.

Ben 11-09-2018 In de winkel gekocht
Naast het ADO stadion

Beleefd en snelle bezorging

Koelkast stuk. Eerst op internet gezocht naar een betaalbare goede. Zodoende had ik mijn keus al gemaakt, maar wilde de kast in het echt zien. Vriendin en ik wilden niet naar Media Markt. (onbeschofte verkopers etc) Ik herinnerde mij B & K nog van de Loevesteinlaan. We waren er net voor sluiting, maar toch goed en snel geholpen. Tot mijn blijde verrassing kon hij de volgende dag ook nog bezorgd worden. Ook de bezorging was klasse met track en trace systeem. Alleen jammer dat het mij niet lukte om de deur van de kast naar de andere kant te laten draaien, maar dat deden de vorige koelkasten ook niet, dus laat ik het maar zo.
Ook even rondgelopen in de winkel. Groot assortiment en prettig opgesteld

fons 11-09-2018 Via de website gekocht

goede communicatie

Aanvankelijk probleempje met levering omdat de koelkast was uitverkocht, terwijl hij op internet nog wel beschikbaar was.
Maar vis telefoon duidelijk aangegeven wanneer er wel geleverd kon worden en gratis bezorgd.
Goede service dus.
Eindelijk ook een bedrijf, dat goed aangaf op welk tijdstip men voor de deur stond via hun trac & Trace systeem.

Casper 11-09-2018 Via de website gekocht

Goeie service en goede communicatie

Bestelling online geplaatst voor een wasmachine. Reden dat ik voor Bemmel en Kroon heb gekozen omdat zij de beste prijs konden bieden voor witgoed. Levering werd gedaan door een extern bedrijf dat de wasmachine naar de derde verdieping heeft getild. Site was overzichtelijk en de communicatie na de bestelling was uitstekend.

thea 11-09-2018 In de winkel gekocht
denhaag

super service

zeer vriendelijke behandeling bij verkoop ,en ook de levering was perfect.15 minuten voor aankomst een telefoontje dat ze eraan kwamen.
zeer beleefde mannen .een dikke 10.

Ria Verwoerd 11-09-2018 Via de website gekocht

Topservice

T is dat ik jullie naam via via gehoord en ook over de goede service. Ik ben er zeer content mee dat alles zo snel aangeleverd is voor een hele mooie prijs

Maarten 11-09-2018 Via de website gekocht

Goede prijs

Een Grohe Red gekocht via Bemmel en Kroon. Bestelproces was simpel.en.hoed te volgen. Verder waren ze de goedkoopste. Alleen stond er op de website als kleur Chrome, gelukkig was het wel de RVS kleur zoals we wilden. De levering was goed geregeld en tot op de minuut van te voren aangegeven.

R.Heijs 11-09-2018 Via de website gekocht

Prima service voor de juiste prijs!

Je krijgt wat je besteld voor een prijs die klopt(lees goedkoop).
De bezorging word keurig aangekondigd en uitgevoerd zoals beloofd.

Kortom, prima!!!

Arjan 11-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Gisteren aan het einde van de dag een nieuwe vriezer besteld en vanmorgen om 11 uur al geleverd. Geweldig! Snelle accurate afhandeling bij vragen per mail, wij zijn erg tevreden.

L. van Eck 10-09-2018 Via de website gekocht

alles prima geregeld

Vrijdagavond om 21.45 een vaatwasser besteld en de zaterdag 's morgens om 10.30 afgeleverd. Alles was prima geregeld. De informatie vooraf was goed. Ook de aangegeven tijd voor aflevering klopte precies.

famroes 10-09-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Kwam Bemmel & Kroon tegen via de website kieskeurig bij uitzoeken van een nieuwe Miele stofzuiger. Nooit van het bedrijf gehoord, maar heb nu ervaren dat ze de boel goed voor mekaar hebben. Heldere website, aantrekkelijke prijs, duidelijke emails en supersnelle levering.

Hebdriksen 10-09-2018 Via de website gekocht

Ik heb een beko vaatwasser gekocht zaterdag besteld en vandaag maandag 10 september geleverd top service van bemmel-kroon

John 10-09-2018 Via de website gekocht

supersnel, helder en overzichtelijk!

Gunstig geprijsde barbecue gekocht. 's Avonds om 21:50 besteld, de middag daarna werd het al bezorgd aan huis! Heldere communicatie via de internetsite van Bemmel & Kroon, duidelijke uitleg over het aankoop- en leveringsproces. Chapeau! Hier kom ik zeker terug met mijn volgende aankoop.

Htel Amstelveen 10-09-2018 Via de website gekocht

Service over het algemeen goed.

Wij doen aardig wat aankopen bij jullie en over het algemeen gaat het goed.
Laatste keer was het alleen wat minder heb ik zeker een aantal keer erachter aan moeten bellen om te weten wanneer we onze bestelling binnen kregen.

Voor de rest goede service erg vriendelijk en als jullie het op voorraad hebben is het zo binnen.