Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Richard 27-07-2018 Via de website gekocht

Top winkel, aanrader!

Snelle levering en vriendelijk telefonisch contact.
De koel/ vries combinatie die ik zocht was bij van Bemmel & Kroon de goedkoopste
van Nederland...!

Wil 27-07-2018 Via de website gekocht

Top service en een goede prijs ( order BKI697664 )

Supersnel en goed geregeld. 'sAvonds besteld en de volgende ochtend al geleverd. De ochtend na de bestelling vroeg een mail ontvangen in welk tijdslot de bestelling geleverd zou worden en 15 minuten vóór de levering nog en SMS-je .
De prijs ( 179 euro ) was al 20 Euro lager dan elders en wanneer ik het zelf af zou halen zou er nog een 20 euro korting gegeven worden.

Margreet 27-07-2018 Via de website gekocht

Prima en zee vlotte service!

Zeer snelle levering en heel goede communicatie bij aflevering!
Je kan precies volgen waar de bezorger is en wanneer hij bij je denkt te komen, je krijgt 30 minuten van te voren een SMS en als hij er bijna is wordt je gebeld!
Top!

Gielen 27-07-2018 Via de website gekocht

Super service

Had een oud model wasmachine besteld, die niet meer leverbaar was. Kreeg er een nieuw model voor in de plaats, kostenloos!

Dat is service :-)

Gersom van Slooten 27-07-2018 Via de website gekocht

Prima service, zorgvuldig bezorgd.

Het bedrijf bood de koelkast voor een voordelige prijs aan en er waren geen problemen in het maken van de bestelling. Ik werd continu op de hoogte gehouden van het proces van bestelling en verzending wat me voldoende zekerheid bood over de betrouwbaarheid van het Bemmel & Kroon. Ik kreeg wel zo'n 5 mails rondom de bestelling waaronder een dubbele afspraakbevestiging, bestelling van bevestiging, een aparte mail met het factuurnummer en natuurlijk het gehele proces van verzenden waarbij ik de bestelling kon traceren. Dit leek me een beetje overbodig. Toch waren de bezorgers goed op tijd en waren ze ook zeer aangenaam. er werd zorgvuldig met de koelkast omgaan en ik werd goed geïnformeerd over het installeren ervan.
Al bij al was het een prima ervaring en kan ik Bemmel & Kroon aanraden voor goede prijzen en goede service.

Boukhatala 26-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig service

Over heel de lijn tip top.We hebben onlangs de site ontdekt en meteen besteld.Wat betreft de levering ook alles tip top.

Jannes 26-07-2018 Via de website gekocht

Fijne service en netjes afgeleverd!

AEG koelkast gekocht die het voordeligst was bij Bemmel & Kroon. Bestellen ging gemakkelijk en ik kon zelf de bezorgdatum uitkiezen. Op de dag van bezorging kon ik zien waar de bezorger was en dus hoe laat ik ongeveer thuis moest zijn (het was mooi weer). Koelkast werd goed verpakt afgeleverd en geleverd tot in mijn appartement. Al met al een prima service van Bemmel & Kroon en ik zou hen dan ook bij anderen aanraden!

Wil 26-07-2018 Via de website gekocht

Snel en goed!

Ik heb een vaatwasser gekocht. De oude had het na 12 jaar trouwe dienst begeven... Ik ben erg tevreden over het apparaat. Hij draait voor de 2e keer en alle vaat komt er schoon en fris uit. De service van Bemmel en Kroon is uitstekend en snel. Afspraak is afspraak, oude apparaat wordt keurig meegenomen en de monteur had in no-time de nieuwe vaatwasser geinstalleerd. Kortom: erg tevreden!

willem 26-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, scherpe prijsstelling, snelle levering

goeie winkel, nogmaals scherpe prijzen en snelle levering die goed te volgen is via track en trace bij GLS.

willem 26-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, scherpe prijsstelling, snelle levering

Paul 26-07-2018 Via de website gekocht

Perfect

Alles perfect verlopen met de aanschaf van een LG wasmachine. Naast dat Bemmel en Kroon het voordeligst waren, ook een meer dan prima aflevering door dynalogic. Vriendelijke bezorgers die zelfs met deze hitte de tijd voor je nemen. Chapo.

Chris 26-07-2018 In de winkel gekocht
's-Gravenhage

Goede verkoper, snelle levering!

Een aantal weken geleden had ik telefonisch een Boretti Barilo BBQ gereserveerd, echter had ik deze nog steeds niet afgehaald.
Ik werd gebeld door de verkoper en verontschuldigde mij dat ik vanwege drukte nog niet was langs geweest.
Aangezien ik al meerdere aankopen had gedaan via Bemmel en Kroon bood de verkoper aan om deze de volgende dag kosteloos te bezorgen.
De volgende ochtend werd ik keurig gebeld door de bezorger dat hij er over 15 minuten zou zijn.
En inderdaad een kwartier later stond de bezorger met BBQ voor de deur en heeft deze deze in de tuin afgeleverd op de plek waar ik hem wilde.
Erg fijn, want de BBQ weegt maar liefst 45KG. Al met al een top ervaring.

Kristel 26-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Via test consumentenbond voor wasmachines uitgekomen bij B & K; gisteren besteld, vandaag geleverd en geplaatst. Sneller kan niet

Arno Moret 26-07-2018 Via de website gekocht

Top service !! En kerels met een hart voor de zaak.

Uitermate goede info van het bestelde product. En zeker niet te vergeten De vooraankondiging van de levering.. Ik raad Bemmel-Kroon iedereen aan.

Robert 25-07-2018 Via de website gekocht

Fijne feedback en betrokkenheid

Amerikaanse koelkast is niet de trap op te tillen dat begrijp ik wel
Maar de betrokkenheid en het tijdstip van levering kwam precies uit met de verhuisliftservice. Koelkast stond zo boven. Oude koelkast en verpakking mee terug gegeven top!

Kuijs 25-07-2018 Via de website gekocht

Super snel geregeld!

Super snelle service. Gisteren om 21.30u besteld en hij staat nu al keurig te draaien. Oude droger is direct meegenomen door de mannen van de bezorging. Ook heel fijn dat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven door de updates over de bezorgtijd. Heel fijn!

Mw t Hoen 25-07-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Top service, alles netjes geregeld !

We werden geweldig goed geholpen, prima service! Het advies welke vaatwasmachine we het beste konden aanschaffen....Ook de bezorging liep perfect ! Wij moesten de bezorgdatum verzetten en de tijd, ivm onze werkzaamheden. Ook dat ging soepel....Er werd een andere dag en tijd afgesproken zonder problemen....Fijn dat er zo mee gedacht word !

Frans G 25-07-2018 Via de website gekocht

No nonsens levering

Precies volgens opgave geleverd. Een luxe dat alles werd uitgepakt. en zelfs de verpakking werd meegomen.

Gerard 25-07-2018 Via de website gekocht

Gaskookplaat

Professioneel. Komen afspraken na. Snelle levering. Track en trace wordt per aflevering bijgehouden.

Hann 25-07-2018 Via de website gekocht

Wat een fijn, modern bedrijf is Bemmel & Kroon!

Bij Bemmel & Kroon een combimagnetron aangeschaft. Bij hen zondermeer te koop voor de meest aantrekkelijke prijs. Het scheelde meer dan € 200 dan bij andere winkels, waarschijnlijk als gevolg van aanbieding of directe levering via leverancier.
Op Kieskeurig kon ik artikelen vergelijken, ideaal alle informatie op een rijtje.
Bestellen en betalen lukte mij in eerste instantie niet. Bemmel & Kroon gebeld, (zij hebben overigens ook een ' bel me terug-knop', en de telefoon werd direct opgenomen (dus niet minutenlang wachten met een muziekje waar ik helemaal niet naar luisteren wil). Ik werd uiterst correct te woord gestaan, de werknemer had aan een half woord genoeg en regelde voor mij een link via de mail om te betalen.
De informatie over aankoop, bezorging e. d. was heel duidelijk.
De bezorging: goede begeleiding van tevoren. Ik wist precies waar ik aan toe was. Route, tijd, de hoeveelste klant ik was op de route, de naam en foto en ID van de bezorger, de rit te volgen op de kaart. Prima.
De bezorger was zeer correct en rustig. Bijzonder aangenaam.
De combimagnetron: uiteraard heeft Bemmel & Kroon weinig zeggenschap over het product, maar als het ding het doet zoals beloofd in de gebruiksaanwijzing (die in correct Nederlands, met grote letters en in duidelijke taal en pictogrammen geschreven is), dan zal ik zeer tevreden zijn. Ik heb zojuist de eerste stappen van de ingebruikname, geheel volgens de voorwaarden in de gebruiksaanwijzing, gedaan.

van Gils 25-07-2018 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevaerd

goed geholpen

Wij hebben deze winkel gevonden op internet, na een goed telefoongesprek zijn we in de winkel terecht gekomen. goed geholpen zeer goed geadviseerd. Wij zijn heel tevreden.

Marjolein Harmsen - van Hout 25-07-2018 Via de website gekocht

Aanrader

Goed advies en zorgvuldige installatie. Alleen jammer dat we achteraf 20 euro bij moesten betalen op het bedrag van de offerte vanwege het koppelen van de twee deurtjes, hoewel we van te voren foto's hadden opgestuurd. Maar de koelkast was nog steeds goed geprijsd.

Tomas V. 25-07-2018 Via de website gekocht

Supper service met goed me traceerbaarheid

Snel geleverd met een goed indicatie van het uur zodat je niet heel je dag moet op offeren om te wachten op een levering. De combii-koelkast kwasi tot op zen vaste plaats gezet wat ze eigenlijk niet moesten. De betaling via iDeal werkt jammer genoeg wel niet met Belgische kaart maar na even bellen hebben we dan geregeld dat ik bij levering kon betalen zonder meerprijs. Zeer tevreden

Sam VD 24-07-2018 Via de website gekocht

Review

Een koelkast/vriezer uit de middenklasse in uitstekende staat en al bij al snel geleverd in België. Het grote voordeel van shoppen in Nederland voor ons is natuurlijk de lagere prijs (toch zeker 20%), aan dezelfde kwaliteit. Top!!

Anoniem uit Den Haag 24-07-2018 Via de website gekocht

Super snel

Rond 20.00 uur besteld, volgende dag om 14.30 uur in huis. Perfecte service. Gratis is de oude vaatwasser meegenomen. En de prijs die is nergens goedkoper. Helemaal blij.

Jan uit delft 24-07-2018 Via de website gekocht

Punctuele Brompot

Mijn koelkast was zeer snel afgeleverd...werd netjes half uur eerder gebeld...een van de bezorgers had duidelijk last van ochtend humeur...verder werd ook vloer plintje kapot gemaakt bij het verwijderen van mijn oude machine...kortom tevreden over product en snelheid van levering...uitvoering mocht iets professioneler en vriendelijker

Richard P 24-07-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Wasmachine

Breed assortiment en goede service, zoals advies en installatie van de wasmachine!

Carlijn 24-07-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Fijn dat je je eigen leverdag kunt kiezen. Levering kon daarbij ook heel snel en liep voorspoedig. Aardige bezorgers ook.

Alfons vd Berg 24-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Zaterdag middag besteld en maandag ochtend bezorgd. Deze was echt op voorraad en dat is wel ze prettig als je oude er na 9 jaar mee stopt.

Jojo1984 23-07-2018 Via de website gekocht

Super Service snelle verzending

Heb voor een goedkope prijs gezoekt en op Deze Site de beste prijs gevonden. Een snelle levering met keuze van datum wordt aangeboden en met precies uitrijd geleverd. Top service dank u wel

Hans de Leeuw 23-07-2018 Via de website gekocht

service is buitengewoon

site voorziet je prima van informatie, snelle levering tegen een zeer gunstige prijs.
Deze inductiekookplaat was niet op voorraad maar is direct besteld na onze goedkeuring.

Patrice 23-07-2018 Via de website gekocht

Wasmachine voor een mooie prijs

Deze Bosch wasmachine van Bemmel & Kroon kwam als beste koop uit de vergelijking. Volgens afspraak geleverd met extra service - op de etage - en de oude machine is afgevoerd. Dat geldt ook voor de inzet van de bezorgers... (met deze warmte)

pc janssen 23-07-2018 In de winkel gekocht
cruquius

Goede service en veel keus

vriendelijke verkopers die met je mee denken, veel keus in assortiment. bezorging ook volgens afspraak.

Ellen 23-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, snel en goed

Via de site van de consumentenbond door verwezen naar de website van bemmel en kroon. Duidelijke website fijne bestelwijze waarmee je nog voor extra sevices kunt kiezen, na bestelling meteen bevestiging in mijn mail en de levering precies zoals van tevoren werd gemeld.

Jean Paul & Josiane 22-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon "GROOTS"

Via vrienden die een aankoop gedaan hadden bij jullie, van een Miele was & droog machine en hun verhaal vertelden aan ons zo overtuigend dat ik op de site geland ben en dat jullie het onmogelijke lieten blijken. Overzicht van jullie site is echt professioneel en gemakkelijk te bezoeken echt fantastisch, kan er geen woorden voor vinden zo blij ik ben.

VVS 22-07-2018 Via de website gekocht

Top Service !!

Vlotte bestelling !! Correcte levering !! Service zoals het moet zijn. De volgende bestelling ook via Bemmel & Kroon.

Cor 22-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goede Service .Kan niet Beter

DE WEBSITE IS ZEER DUIDELIJK, DIT GELD VOOR DE GEHELE AFHANDELING VAN HET GEKOCHTE ARTIKEL.DE WINKEL KAN HEEL GOED CONCUREREN MET ANDERE WINKELS,DEZE WAS DE GOEDKOOPSTE,EN DE AFLEVERING WAS OP DE MINUUT NAUWKEURIG.IK ZOU ZEGGEN GA OP DEZE VOET DOOR, HET KAN NIET BETER!

Petra 22-07-2018 In de winkel gekocht
Hazerswoude rijndijk

Super service!

Erg vervelend om met een hittegolf plots zonder koelkast te moeten doen. Verschillende winkels geprobeerd maar geen van hen kon snel leveren. Bij Bemmel en Kroon werden we zeer vriendelijk geholpen en direct naar de koelkast gebracht die aan onze voorwaarden voldeed en dan ook nog voor een scherpe prijs! Bovendien de volgende dag netjes afgeleverd! Top Bemmel en Kroon!

arie 22-07-2018 In de winkel gekocht

teruggave van 50 euro installatiekosten

nadat ik eerder een review had geschreven op kieskeurig en een cijfer 1 had in gevuld werd ik teruggebeld door bemmel en kroon dat ze 50 euro van de 285 euro installatiekosten van de koelkast terug zouden storten of ik daarmee tevreden was gestel maar of ik dan wel nog een mailtje naar kieskeurig nog wilde sturen dat de zaak nu opgelost was en ik het cijfer 1 wilde herzien nou bij deze

Petrie 22-07-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik heb een miele wasmachine gekocht via de website. Volgens de site was die op voorraad. Nadat ik de machine besteld had, bleek die toch niet op voorraad. Ik kreeg toen een duurderemachine als vervanging, hetzelfde type met wat extra’s.
Daarnaast is het afleveren van de machine super geregeld. Eerst komt een grove tijdsaanduiding. Die wordt op de dag van levering verder gespecialiseerd en als de chauffeur er bijna is, krijg je bericht dat hij er over een half uur is. En de oude machine gaat mee terug en tegen een kleine meerprijs wordt de wasmachine naar de zolder gebracht. Echt goed geregeld.

Elke 22-07-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Dorp

Duidelijke uitleg in de winkel en vakkundige installatie.

Goede uitleg en geen gehaast in de winkel.
Installatie was heel goed. Rustig (geen haastwerk), netjes en vakkundig. Koelkastdeur werd van rechts- naar linksdraaiend gewijzigd en het sleepdeursysteem moest worden omgezet naar deur-op-deur. Het was dus meer werk dan een gewone installatie, maar dat gaf geen meerkosten. Het geheel werd netjes afgesteld.

Mandy 22-07-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs & snelle top service

Na enige research besloten ons nieuwe gasfornuis van Siemens te bestellen bij Bemmel en Kroon. De research die overigens makkelijk gaat met behulp van kieskeurig.nl. Erg fijn en overzichtelijk!
Daardoor kwam ik uit bij Bemmel en Kroon, een Mooie overzichtelijke en duidelijke webshop, met een keurmerk!
Wat voor mij wel belangrijk was. Tegenover de bekende winkels, had Bemmel en Kroon een super prijs, geen verhoging van prijs zoals de bekende massa bedrijven, daarbij gratis levering en snelle service! Alles was snel geregeld via de webshop. Ik kreeg meteen een bevestigings mail van zowel bestelling als betaling. Tevens hadden ze de service te betalen bij aflevering, ook dit maakt me als koper blij en tevreden, dan heb je service hoog in het vaandel staan. Aanrader voor iedereen die een eerlijke prijs met top service wil!!

Darek 22-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!

ik heb een koelkast gekocht, waar moet het koelkast bij een producent besteld worden! Verwacht tijd was maar 4 dagen!!!! Waar bij MediaMarkt moest ik 3 weken wachten voor zelfde apparaat, aan het einde niet afgeleverd!! ik ben heel blij vaan geweldige service en medewerking met Bemmel & Kroon! ik zou deze winkel aanbevalen!!

Susanne 21-07-2018 Via de website gekocht

Erg goede service voor een lagere prins

Na het vergelijken van prijzen voor een warmtepompdroger kwamen bij deze winkel uit We waren er onbekend mee, daarom kozen we ervoor om via de pin te betalen bij levering, dus iets vooraf. Dat vind ik al een goede service. Koeriers waren vriendelijk, netjes.

marcel izeboud 21-07-2018 Via de website gekocht

koelkast netjes geleverd

ik kwam via kieskeurig op bemmel en kroon. de koelkast die ik wilde bestellen was daar goedkoop. Op de website stond veel informatie. Even moest ik zoeken waar ik moest bestellen. Maar daarna ging het vlot en goed. De koelkast was niet op voorraad maar ik kreeg na 2 dagen al bericht dat ie bij bemmel binnen was. de levering ging ook zonder problemen met dynalogic.

Malvinas 21-07-2018 Via de website gekocht

Deze webshop gekozen omdat men de nieuwe wasmachine naar zolder zou brengen, met 10 eur bijbetaling, maar dat is het ook waard. Toen bleek echter dat het blad van de oude machine los zat, waardoor de bezorgers deze niet konde tillen. Wel een probleem voor ons, echter na een telefoontje is deze echter toch nog opgelaald. Dus keurig opgelost. Onze dank hier voor.

jan van rosmalen 21-07-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

vakkundig advies heelgoede service

hulpvaardig personeel-niet opdringerig-vakkundig advies binnen een half uur hadden we wat we wilde hebben zonder dat we over ons budget heen waren gegaan.
de volgende dag bezorgd met een keurig telefoontje van de bezorgers dat ze er aan kwamen

Gabi 21-07-2018 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en echt snel in huis.

Snelle en makkelijke site. Zo besteld en zo in huis. Niks teveel aan gegevens invullen of inschrijven. Gewoon naam en adres en betalen. Heel fijn.
Gabi, BKI696365

Edwin 21-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Top service, vriendelijk en duidelijk geholpen aan de telefoon. Waardoor we voor deze winkel hebben gekozen.
Samsung koelkast besteld, levertijd 3 weken maar binnen 1,5 dag stond hij er al. Oude koelkast werd weer meegenomen.
Mooi design koelkast waar we heel blij mee zijn.

M. Hermus-van Leem 21-07-2018 Via de website gekocht

Professionele en snelle installatie en bezorging

Gisteren gaf onze oude wasmachine de geest, dus meteen een nieuwe besteld, samen met een nieuwe droger. Communicatie dmv e-mailverkeer zeer snel en correct. De bestelling is binnen 24 uur bezorgd. Het transportbedrijf Dynalogic stuurde keurig een mail wanneer ze langs zouden komen. Op de dag van de bezorging kreeg ik klokslag 8.00 uur een mail binnen welk tijdsbestek van 3 uur ze zouden langskomen. Met een track & tracé kon ik precies zien waar de bezorgers zich bevonden. De medewerkers hebben de machines snel en vakkundig geïnstalleerd. De heren waren zeer correct en niet te beroerd de oude droger nog even naar een andere kamer te dragen. Topservice👍🏻👍🏻👍🏻