Deze score is berekend op basis van 2981 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Judith 05-12-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Mijn bestelde model( orderBKI724597) hadden ze niet meer en ik kreeg voor dezelfde prijs een nieuwer model. Klantenservice is makkelijk bereikbaar, monteurs waren behulpzaam.
Helemaal top.

Riet Spaans 05-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Perfecte afhanndeling

Goede ontvangst in een keurig pand met een uitgebreid aanbod. De voorlichting van deskundig personeel was uitstekend en zodoende konden we snel een keus maken.

Van os een dikke 10 en we komen zeker terug.

Manuel en zijn nieuwe vaatwasser. 04-12-2018 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon in het Forepark

Snel en goed.

Na binnenkomst binnen 5 minuten geholpen door een verkoper. Deze wist heel snel wat mijn zwaartepunten waren bij aanschaf vaatwasser (duurzaam, zo goedkoop mogelijk en stil ivm open keuken). Gekocht, 2 dagen later al vakkundig geplaatst tegen de afgesproken prijs, als extra gelijk een nieuw aansluitingskraantje daar de oude lekte (goed gezien door de monteur). Prettig ook het kunnen pinnen na aflevering (dus niet vooruit aanbetalen of cash). Keurig!

Jos van der Ende 04-12-2018 Via de website gekocht

Grandioos! Prettige service! Zeer vlotte levering!

Eerder aankopen gedaan zeer tevreden daarover daarom viel de keuze van deze aanschaf voor onze zoon toch weer voor Bemmel & Kroon!

Pieter 04-12-2018 Via de website gekocht

Snel en correct

Ruim assortiment. Scherpe prijzen. Geen verborgen kosten. Goede voorraadpositie. Zeer snelle levering. Heldere correcte communicatie tijdens het leveringsproces.

RON 04-12-2018 Via de website gekocht

Alles mooi op tijd geleverd tot binnen en betalen met pin bij de levering en niet op voorhand betalen

De Boer 04-12-2018 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Prettige en ter zake kundige voorlichting.

De winkel in Forepark heeft een ruim assortiment. De service in de winkel als ook de bezorrging is zeer goed. Netjes op tijd geleverd en aangesloten. Koop eigenlijk alles van witgoed bij VBK, vanwege de service en goede prijzen.

Cees Haspels 04-12-2018 Via de website gekocht

Goede en fijn service !!!

Uitgebreide keuze mogelijkheden bij Bemmel & Kroon , eenvoudige bestelprocedure, snelle levering en voorkomend en vriendelijk personeel.

Marcel 04-12-2018 Via de website gekocht

Prima prijs

Ik heb bij Bemmel & Kroon een vaatwasser besteld van Siemens. Jammer genoeg was het gewenste type niet (meer) voorradig, hierop kreeg ik zonder verdere communicatie automatisch een iets duurder type (adviesprijs Siemens €20 duurder, iets uitgebreider wasprogramma).
Prijs was doorslaggevend op moment van koop (circa €50 goedkoper dan overige zaken). Installatie volgde door firma Ajtec en duurde uiteindelijk 1 week, wacxhttijden zijn op dit moment 1-3 weken ivm drukte).

Rada1974 04-12-2018 Via de website gekocht

Miele wdd030wps snel en goed afgeleverd

Nadat onze Miele wasmachine na 14 jaar de geest gaf moest er snel een vervanger komen. Bij een concurrent een Miele besteld via de blackfriday aanbieding. Echter levering ruim 2 weken. In de winkel 1 persoon beschikbaar die te druk heeft om te helpen. Bestelling bij de concurrent geannuleerd na telefonisch contact met Bemmel en kroon. Kreeg een hele goeie offerte met levering binnen 1 dag. Na overleg via de site van Bemmel en kroon besteld echter bleek de prijs nu totaal 59 EUR hoger. Gelijk de klantenservice gemaild van b&m en binnen een half uur de melding gekregen dat het verschil per omgaande werd teruggestort. Levering was snel en vakkundig. Order BKI724959

Wisseltruc 03-12-2018 Via de website gekocht

Heel prettige verkoper helaas matig afleveringsbedrijf

Op een heel prettige wijze geholpen bij het online bestellen van een wasmachine echter bij het afleveren werd een droger uitgepakt naar de tweede verdieping gesjouwd de bijna nieuwe bestaande droger afgevoerd om er beneden achter te komen dat het een wasmachine was die afgeleverd moest worden het hele verhaal opnieuw nu met de wasmachine. vertrokken zonder te controleren of de droger ma deze reis nog functioneerd

Yvonne K 03-12-2018 Via de website gekocht

Super service en nakomen afspraken

Bemmel en Kroon, had een lage prijs. Goede beoordeling. Bestelling geplaatst. Kort hierop werd ik gebeld omdat ik mijn e-mail adres niet goed ingevuld had. Dit telefonisch aan kunnen passen. Daarnaast de service over de levertijd. Eén apparaat was nog niet binnen. Kort hierna bericht dat het binnen was en ze konden leveren. Daarnaast heel prettig dat 30 min voor bezorging gebeld wordt zodat je niet onnodig hoeft te wachten. Netjes is alles ook aangesloten. Zeer tevreden.

cj 03-12-2018 Via de website gekocht

snelle service, levering behoorlijk lomp

Snelle levering, de levering was lomp, machine viel op de oprit.
Dit was de 1e dag van hem hij zij ook dat het geen leuke baan was maar je moet iets.
Dat was te zien, de machine viel en bleef na lomp trekken achter t tuinhek hangen, beetje jammer voor deze recentie....

Bas de Vos 03-12-2018 Via de website gekocht

Goed geplande levering

Duidelijke en overzichtelijke site, zeer scherp geprijsd en levering op de s'morgens afgesproken tijd. Hierdoor hoef je niet de hele dag op je bestelling te wachten.

Jos Grathem 03-12-2018 Via de website gekocht

Binnen 24 uur geleverd, geweldige service

Prijstechnisch, site toegang alles tip top in orde.
Keurige aflevering zoals afgesproken. (verpakking en oude droger afgevoerd)

Wouter 03-12-2018 Via de website gekocht

Top apparatuur en goed advies !

Goed, kundig en vriendelijk advies gegeven. De producten zowel de wasmachinne als de droger voldoen prima aan onze verwachting . Het persoonlijke contact is als zeer prettig ervaren.

Juan stienen 03-12-2018 Via de website gekocht

Snel vriendelijk en accuraat

Prettige site zeer goede service telefonisch snel bereikbaar en vriendelijk en behulpzaam!Bij aflevering goed te volgen via track and trace en leuke humorvolle jongelui.

Sas 03-12-2018 Via de website gekocht

geweldige service

duidelijke omschrijving van product, na bestelling goed op de hoogte gehouden van bestelling en ondanks het feit dat het product niet op voorraad was toch snel geleverd. Netjes een half uur van te voren een sms ontvangen. Product door zeer klantvriendelijk personeel afgeleverd en aangesloten. top

thea 03-12-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Ik ben zeer tevreden over de site, makkelijk te benaderen. Nog telefonisch contact gehad, erg vriendelijk en behulpzaam. Vervolg van levering ook erg goed.
Vriendelijke mensen.

Bart 03-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en tegen een scherpe prijs. Grote voorraad en een grote keus in de webshop. Netje op tijd thuis bezorgd.

Maykel 03-12-2018 Via de website gekocht

Prima afhandeling

Eigenlijk nog nooit zo'n snelle en correcte afhandeling van een aankoop meegemaakt. Met name een dikke pluim voor het callcenter

EvelienvanHemert 03-12-2018 Via de website gekocht

Supergoede wasautomaat, levering kan beter

De wasmachine van Miele is geen goedkope wasmachine, maar wel een hele goede, dus wij keken er enorm naar uit dat hij zou komen, en al binnen 24 uur geleverd klonk helemaal te gek. het tijdsvak was tussen 12 en 16 uur, maar de chauffeur belde dat ze al 11:50 kwamen. Ik moest mijn dochter halen dus na wat aandringen van de chauffeurs omdat zij niet konden (of wilden) wachten, spraken we af dat de schilder ze binnen zou laten en dat ze zouden wachten tot ik er weer was. 12:02 kwam ik naar huis gerend met mijn dochter aan de hand, en toen reden ze net weg. de schilder laten tekenen, geen uitleg en geen idee wat ik moest doen met de aangesloten wasmachine. Uiteindelijk konden we alles vinden in het boekje van Miele zelf, maar dit lijkt me geen goede manier om een wasmacine van 1400 euro te leveren.... Mocht je nog niet afgehaakt zijn met lezen: de wasmachine zelf is echt superfijn! de wifi is zo ingesteld, en met de gebruiksaanwijzing is je zo duidelijk hoe je hem kunt laten draaien. 9 kilo in de trommel is echt veel! het twindos systeem hoefde niet zo van mij, maar ik ben helemaal om. erg makkelijk in gebruik en een lekkere geur van het wasmiddel. prettig dat ik dat gedoe met wasmiddeldosering nu niet meer zelf hoef te doen. Maar goed bestel de machine dan maar bij CoolBlue, die jongens kwamen de droger brengen, en hier was de service op en top.

Soraya 03-12-2018 Via de website gekocht

Super Service!

Ik ben blij omdat de service goed is.. Momenteel zwanger van de eerste en zo fijn dat alles voor mij werd aangesloten en een proef wasje werd gedraaid. Top service en voor herhaling vatbaar als ik andere dingen nodig heb😍 van te voren kreeg ik een smsje dat het werd geleverd en hoelaat. Een paar dagen geleden een mailtje met de gegevens en een track en tracé code

PC van der Groen / Antwerpen 03-12-2018 Via de website gekocht

Fijne ouderwetse service!

B&K gekozen wegens beste prijs / kwaliteit en type naar aanleiding test van de consumentenbond. Ons model wasdroger was helaas niet meer leverbaar, voorstel was een nieuwer model voor dezelfde prijs als de oudere. Apparaat werd snel bezord.
Hopelijk is dit model net zo goed als die uit de test van de consumentenbond ;-).

Loes 02-12-2018 In de winkel gekocht

Inbouw koelkast met vriezer vakkundig en snel

De koelkast met vriezer van het merk ATAG voor inbouw met opdekdeuren was snel aangeschaft. Goede voorlichting. Vakkundig en snel geplaatst ondanks dat het installatiebureau het ontzettend druk had. Zeer tevreden en ook super dat je nog naar een winkel kunt met zeer veel keuze en advies

Dick 02-12-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Goede service maar installatiedag niet helder

Inductiekookplaat tegen de allerlaagste prijs in Nederland kunnen kopen en daarop nog een kleine korting, Een dikke tien! Maar omdat niet aangegeven wordt dat installeren alleen op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag mogelijk is en ik alleen op woensdag kan werd ik teleurgesteld. Dit heb ik doorgegeven, hopelijk passen ze dit aan. Maar de installatie is top uitgevoed! Daarom een verdiende 8.

N. 02-12-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen en goed geleverd

Bestelling telefonisch geplaatst zodat er overleg kon zijn over bezorging op 1e etage. Snel en goed geleverd, op de verdieping, en op tijd!

Tom 02-12-2018 Via de website gekocht

Alles prima geregeld

Mede gekozen vanwege het cijfer bij Kieskeurig. Prima service met snelle en correcte antwoorden op mijn vragen.

65+ 02-12-2018 Via de website gekocht

Bij deze shop was te vinden wat wij zochten en wel een koelkast zonder vriezer en inbouw met A+++ en dat met snelle levering.

Rob de Groot 02-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Leverafspraak even schrikken maar viel mee.

In de winkel was uitleg en service zeer goed. We besloten snel om te kopen. In ons geval een oven zou een week later afgeleverd worden.
Een dag van tevoren kregen we per mail bericht dat we konden kiezen uit aflevertijd tussen 08:00 -22:00 of 09:00 -17:00.
Daar was ik niet blij mee. Via internet kon ik daar niets aan veranderen. Als ik dat geweten had had ik anders besloten. !
Maar gedurende de dag kreeg ik een mail met een preciezere tijd in de middag en ongeveer een uur vooraf een SMS bevestiging. Daarmee viel het toch nog mee.
Ze namen de oude oven mee, maar jammer dat ze de verpakking plastic/karton en piepschuim van de nieuwe oven niet mee terugnamen.

Marco 02-12-2018 Via de website gekocht

Super winkel! En service!

Klantvriendelijke winkel,
Netjes geholpen aan de telefoon.
En de service van de wasmachine was uitstekend.
Netjes indicatie gegeven hoe laat de bezorger zou komen leveren.

Toppie super blij!

Shoed 02-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering. Koelkast laten inbouwen ik vind dit een prima service kost 95 euro maar is het zeker waard.

matthieu 02-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en fijne service

Mijn vries-koelcombinatie in de garage had het plots begeven. Via google en zoekmachines hier terecht gekomen. Keuze gemaakt en eerst even gebeld of het nieuwe appararaat op voorraad was. JA hoor :) via internet de bestelling afgerond en binnen 24 uur stond mn nieuwe ijskast al ! Prima snelle en correcte service en via track en trace te volgen. En dat allemaal op vrijdag middag vlak voor de sinterklaas en kerst drukte. Echt super !!!

matthieu 02-12-2018 Via de website gekocht

Snelle service en levering !

op zoek naar een redelijk geprijsde koel-vriezer als tweede apparaat in de garage. want de vorige was kapot gegaan Kwam via zoekmachines op dit model. Eerst even gebeld en ja hoor kan direct geleverd worden. De bestelling via website afgerond. Binnen 24 uur keurig geleverd en in werking gesteld. Je wordt keurig op de hoogte gehouden met track & trace ! SUPER !!

Markra 02-12-2018 Via de website gekocht

Goede levering

Vlotte en nette levering. Afspraken zijn duidelijk en worden nageleefd. Vooraf is duidelijkwelk tijdsblok product geleverd wordt, kort van tevoren extra info over exacte tijdstip zodat je niet onnodig lang zit te wachten.

Chequita 02-12-2018 Via de website gekocht

Excellent service

Ik heb nog nooit ergens zo snel een reactie gekregen op mijn vragen per email of op mijn bestelling, een betere alternatief gekregen. Mijn bestelde droger was niet meer beschikbaar en ze hebben mij een alternatief aangeboden, wat een opvolger bleek van mijn bestelde droger. Daarna had ik besloten om voor mijn dochter nieuwe spullen bij hun te bestellen en heb binnen 3 minuten een offerte gekregen! Super, super goede service. Top!

Wil Hoek 01-12-2018 In de winkel gekocht

Vertrouwde klant afhandeling

Ruim opgezette shop met vertrouwd personeel met een duidelijke en deskundige uitleg.
Locatie is ook goed gekozen met veel parkeer ruimte.

Maarleveld 01-12-2018 In de winkel gekocht

Bosch WTYH8770NL warmtepomp droger

Ik ben super geholpen en mijn Bosch warmtepomp droger is keurig afgeleverd, ik wist al precies welke machine ik wilde maar wilde dit wel in een winkel kopen en niet online mede ook omdat ik wilde zien wat voor bedrijf het was.

Anton de Jong 01-12-2018 Via de website gekocht

levertijd en bezorging op verdieping erg onduidelijk

Levertijd pas bekend bij aankoop.
En bezorging in de woning op verdieping ook duidelijk bij aankoop via internet

Roelant 01-12-2018 Via de website gekocht

Goede bezorging en uitstekende service!

De gekozen wasdroger bleek niet meer beschikbaar, dus werd de next best voorgesteld met minimaal net zulke goede eigenschappen. Vanwege de extra service werd hij op de 2e verdieping aangesloten en de oude gratis meegenomen. Klasse service!

Martin 01-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke goeie service!

Levering was zoals gezegd. Volgende dag in huis met duidelijke tijdsaaanduiding op de dag zelf. Bestelling is verder prima verlopen zonder bijzonderheden.

best nr 399250 fac nr 724667 01-12-2018 Via de website gekocht

goede prijs snel geleverd

Eenvoudigweg ik ben heel tevreden. Ik kende het bedrijf niet daardoor wou ik niet vooraf betalen maar het vertrouwen is nu optimaal.

E. R. Van der Ven 01-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Had hier al een wasmachine gekocht en de uitstekende service en kwaliteit en de prijs, heeft mij ertoe gebracht mijn koelkast ook hier te kopen.

T 01-12-2018 Via de website gekocht

Een verademing van een service

Supersnelle communicatie na het bestellen van onze producten. In eerste instantie alleen een wasmachine gekocht, maar door de goede service ook een droger gekocht. Ook aflevering en aansluiting ging vlekkeloos. Zou hier zeker nog een keer bestellen :).

Volkerijk 01-12-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Meedenken met de klant en vlotte afhandeling en oog vaoor de klant.gehandicapten toilet was prima in orde

Astrid 01-12-2018 Via de website gekocht

Perfect afgehandeld en snelle, correcte levering!

Op zoek naar een nieuwe stofzuiger - eentje gekozen en die vonden we in deze winkel met een flinke korting! Altijd fijn. Nooit eerder iets hier besteld, maar onze ervaring zorgt dat we dat met vertrouwen weer zouden doen.

Atilla 01-12-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Oude koelkast niet retour mee genomen omdat ze geen plek hadden in de wagen. Moest maar een nieuwe afspraak maken volgens bezorger :-(

Edwin hus 30-11-2018 Via de website gekocht

geweldig service Bemmel en kroon

donderdag 29 november in de avonduren besteld en een dag later bezorgd op drie hoog top service Bemmel en kroon

Astrid 30-11-2018 Via de website gekocht

Service kan beter!

De doos van ons product was aan de onderzijde helemaal open en beschadigd. Wij wilden hierdoor ons product zien. De bezorger gaf aan maar 6 min voor bezorging te hebben en het product niet open te willen maken. Hij begreep ons wel en bleef uiteindelijk toch wachten en de doos geopend. Je merkte dat hij zich aan een bepaalde tijd en afspraken moest houden waardoor de service slechter werd. Wat niet zozeer alleen bij de bezorger lag maar ook aan de eisen die hem gesteld worden. Hierdoor niet te spreken over de manier van leveren! Ondanks de tijdsdruk moet de service goed blijven.

Marjan 30-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden en aan te bevelen

Bemmel heeft faire prijzen en snelle levering, nette bezorgers. Bedrijf komt zijn afspraken na. Dit was niet mijn eerste bestelling en zeker niet mijn laatste bestelling