Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joop 22-11-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Zeer klantvriendelijk.
Is een product uitverkocht ,in mijn geval een wasmachine, krijg je het opvolgende type zonder bijbetaling.Toppie

Jeroen 22-11-2018 Via de website gekocht

Super service

Na de bestelling in het weekend gewoon bereikbaar, ik heb een fout gemaakt met betrekking tot de levering.
Snel een bericht in het weekend retour gekregen, aanpassen van de levering, geen probleem,gewoon alsnog naar boven en de oude droger retour.
Na 5 dagen een bericht verstuurd,aangezien de droger in backorder stond (ook bij alle andere leveranciers)
Weer meteen een bericht retour, een andere kon sneller geleverd worden.70 euro duurder, maar geen bijbetaling noodzakelijk.Wat een service en twee dagen later stond de droger fijn te draaien op de eerste verdieping.Wat een topservice,nog nooit een bedrijf meegemaakt wat zo goed met zijn klanten omgaat!
De oorspronkelijke drogen was net zo duur bij de andere aanbieders, als bij Bemmel en Kroon.

Tiny 21-11-2018 Via de website gekocht

Super top snelle levering

Overzichtelijke site. Gebruiksvriendelijk, zelfs ik als digibeet kon het... ik had mijn wasmachine binnen 24 uur in huis. Kon de bezorgers volgen via trake & trace. Een sms dat ze er bijna waren. Super bezorgers netjes en vriendelijk. Echt aan te raden. Ik ben meer dan tevreden

G.J. Gerritsen 21-11-2018 In de winkel gekocht
Het filiaal in Forenpark

We hebben voor Bemmel & Kroon gekozen voor de goede service, duidelijke uitleg over de producten en heel klantvriendelijk. Tevens was de bezorging uitstekend.

Wil Toirkens 21-11-2018 Via de website gekocht

Hier kun je gerust kopen. Wat een verademing

Een zaak om bij te kopen als je een nieuwe machine nodig hebt. Enorm snel handelen, goede prijs en vriendelijke en nette bezorgers die ook de oude vaatwasser mee nemen.
Het blijkt dat er toch internetwinkels zijn die 1e klas service verlenen. Ga zo door.

Joop 21-11-2018 Via de website gekocht

Komen de afspraken goed na. Stipt op tijd het gemak vandaag besteld morgen in huis. Op de de juiste plek afheleverd

Amy 21-11-2018 Via de website gekocht

Top Service!

Droger besteld ((odernummer BKI722260) welke niet op voorraad bleek te zijn en dit stond niet vermeldt op de website. Na het bestellen ontving ik gelijk een mailtje dat we een duurdere versie van de droger voor dezelfde prijs kregen. De droger was 2 dagen later in huis en gemonteerd!

Marjan den Hoed 21-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, en snelle levering

Goede service, we kregen een duurder model oven voor dezelfde prijs i.v.m. het artikel wat niet meer voorradig was!

M . Bekkering 21-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Deze week mijn wasmachine geleverd gekregen van Bemmel-Kroon. Ze kwamen precies op de geplande tijd en hebben hem keurig op zijn plek gezet en aangesloten. Top wasmachine.

Fam Thomasson Diepenhiem 20-11-2018 Via de website gekocht

Van Bestelling tot Aflevering op de hoogte gehouden

Goede side. Alles corect en begrijpelijk beschreven Voor een prachtige priijs hebben we een Super Inductiekookplaat

Eelco Bootsma 20-11-2018 Via de website gekocht

Top service en informatie

Top service en goede informatie over het gekochte product. Ook goede informatie over het verloop van de bestelling. Tevens de mogelijkheid tot installatie van het gekochte product tegen een zeer redelijke prijs. Ook dit verliep naar volle tevredenheid met goede informatie over het verloop en de kwaliteit van het geleverde werk.

Doen wat ze zeggen. 20-11-2018 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen

Bij Keukenloods 2 weken gewacht en order geannuleerd ivm slechte service en contact.
Bij Bemmel en Kroon avonds besteld en volgende dag geleverd.
8 uur al een sms met verwachte levertijd.
Half uur van te voren nogmaals een melding.
Waar de een 14 dagen slechte service weer de ander het binnen 24 uur top voor elkaar te hebben.

Ijskast, oven en afwasmachine 20-11-2018 In de winkel gekocht

prima service

Wij zijn heel fijn geholpen in de winkel in Cruquius ook tot betrekking van de levering.en een heel fijne monteur.

Verbaan 20-11-2018 Via de website gekocht

Betrokken en betrouwbaar!

De prijs van mijn vaatwasser was nergens anders voordeliger! Ik heb hem laten installeren door de servicedienst. Zij namen contact op om een afspraak te maken. Dit kon op korte termijn. Het bezorgen gebeurt binnen een blok van 3 uur. 1 dag van tevoren krijg je het blok door. Heerlijk, hoef je niet de hele dag te zitten wachten. 15 minuten voor zijn komst belde de monteur om zijn komst aan te kondigen. Installatie vlot en goed uitgevoerd! Ik ben dik tevreden.

Mariëlle Schrijver 20-11-2018 In de winkel gekocht

Beetje jammer.

Op advies van een vriend bij B&K terecht gekomen. In de winkel correct geholpen, helaas is het product nu na 10 dagen nog niet geleverd. Wij erg teleurgesteld.

Han 20-11-2018 In de winkel gekocht

Fijne webwinkel en hulp in de winkel zelf

Op internet had ik al gekeken bij Bemmel en Kroon maar was toch nog even langs de winkel te gaan om de apparatuur te bekijken. In de winkel ben ik goed geholpen en ben uiteindelijk voor de warmtepomp droger gegaan. Inmiddels staat de droger het eerste wasje al te drogen en en blij met het advise en de aankoop.

Cornelia Angela 20-11-2018 Via de website gekocht

Prettige bezorging van mijn koel-vriescombinatie.

Op maandag 19 november 18.00 uur kocht ik via internet een Liebherr koel-vries combinatie Model CPN 4813-21, die de volgende dag in perfecte staat volgens bestelling is geleverd. Vanaf het moment van de bestelling kon ik via mijn mail volgen waar mijn product zich bevond en de volgende dag kon ik precies via Track & Tracé volgen wanneer mijn koel-vries combinatie geleverd zou worden. Bravo, ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst en prettige manier van levering. Een tevreden klant!

f.v.d.voort 20-11-2018 In de winkel gekocht
forepark

prettig geholpen

goede voorlichting door deskundige verkoper die ons wees
op de verschillende kenmerken van diverse merken. Hierdoor konden wij een goede keuze maken en hebben we gekozen voor de Siemens sn2361001e.

bezorging en aansluiting was keurig op de afgesprokentijd

J. H. 20-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Prettige webshop. Goede aanbiedingen.
Supersnelle en goede service!
Volgende dag perfect geleverd!
Top!

Jan Geerts 20-11-2018 Via de website gekocht

Super vlotte aflevering/ bezorging van de Bosch wasmachine

Opvallend laag geprijsd en alle waarborgen van Thuiswinkel waarborg. Je betaalt pas bij aflevering met een pin transactie.

Dionne Kathleen 20-11-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

Gisteren avond om half 9 besteld en de wasmachine staat nu om 15.16 al te draaien. We zijn er helemaal blij mee! De communicatie was helder en er is gedaan waarvoor betaald is.

R. Reekers 20-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Goed geholpen

We zijn in de winkel goed geholpen met duidelijke uitleg over de verschillende wasmachines. We zijn zo tot een voor ons goede keuze gekomen.

Masoud 20-11-2018 Via de website gekocht

Top service!

Alles prima verlopen!
Wij hebben via de website een droger besteld maar deze droger was toch niet leverbaar.
Als service werd ons een duurder alternatief voor de zelfde prijs aangeboden en geleverd.
De levering was uitstekend geplant op de dag zelf s’ochtends email en sms gehad voor de tijdstip en kort voor de levering nog een errinering.

Jannie 20-11-2018 Via de website gekocht

prima service

Via internet gevonden. Telefonisch vragen gesteld en besteld. Dat gesprek verliep prettig, dus ook telefonisch besteld. Plaatsing gebeurde snel en vakkundig.

Super snelle service Bedankt 20-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle service top

Binnen 16 uur een nieuwe wasmachine afgeleverd. Zoals beloofd op de website. Super snelle service Bedankt

tullup33@gmail.com 20-11-2018 Via de website gekocht

Lekker op tijd

De beste prijs en snelle levering.
Bezorgens super beleefd oude apparaat mee genomen.
De webside heel duidelijk

Wil 19-11-2018 Via de website gekocht

Goeie winkel en goeie service....TOP!

Ik heb al een aantal bestellingen gedaan bij Bemmel & Kroon en alles naar volle tevredenheid, bij de koelkast kreeg ik nog 3 jaar extra garantie boven op de 2 jaar dus jaar garantie, bij de Miele wasmachine nog is 20 euro korting, en daardoor kwam Bemmel &Kroon als voordeligste uit de bus, een echte aanrader!!

H v/d Meulen 19-11-2018 Via de website gekocht

Een geweldig goede service

De avond voor de levering ontdekte ik dat de oven niet ging passen inbouw diepte nieuwe oven 600 mm, beschikbare diepte 550 mm in overleg met de klantenservice een andere oven gekozen en die werd de volgenden dag samen met de bestelde kookplaat geleverd.
Toen gebeurde het volgende, na alles te hebben ingebouwd ging ik alles schoonmaken en kwam er achter dat er een steun van de binnen glasplaat van de deur was af gebroken, (balen!). De klantenservice gebeld en die stelde voor de oven te vervangen door een nieuw exemplaar die de volgende dag (zaterdag) geleverd werd. Een TOP ondersteuning door deze mensen!

Bee 19-11-2018 Via de website gekocht

Top !

Snelle levering! uitstekend informatie over wie en wanneer de bezorging zou gaan plaatsvinden! Dit ervaarde ik als erg prettig!

Henny van Beek 19-11-2018 Via de website gekocht

Goede webshop, snelle levering maar wel slechte plaatsing

De webshop en de eenvoud van bestellen is top! Alleen het plaatsen was slecht! De wasmachine werd afgeleverd door Dynalogic. Ik heb extra betaald zodat de waschmachine bedrijfsklaar zou worden opgeleverd.

Dynalogic kwam met 2 personen maar die wilde niet de wasdroger van de wasmachine afhalen. Mijn echtgenote en mijn buurman van 77 jaar hebben de droger er even afgetild terwijl de 2 jonge mannen van Dynalogic toe stonden te kijken.

Echt slecht hoor Dynalogic jullie hoeven bij mij niet meer te komen. Ik wil best nog wel bij Bemmel & Kroon kopen als er een ander bedrijf dan Dynalogic het leveren en het aansluiten doet!

ter Velde 19-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Deskundig advies, prettig geholpen

De apparatuur in de winkel bekeken, prima advies binnen ons budget, spullen keurig op tijd afgeleverd. Prijs scheelde aanzienlijk met lokale bedrijven.

D. Ras 19-11-2018 Via de website gekocht

goedkoopste prijs

De vriezer die ik zocht was hier het goedkoopste. Scheelde best met andere aanbieders. Na bestelling bleek mijn uitgezochte vriezer niet meer leverbaar en kreeg ik zonder extra kosten een upgrade, de opvolger van de vriezer die ik uitgezocht had

Hanny van Schendel 19-11-2018 In de winkel gekocht
Rijndijk

Super service

Ordernummer: ZTW714247 Wij hadden een koelkast en nog een aantal apparaten gekocht bij Bemmel&Kroon, toen we echter nog een keer gingen meten, bleek dat we verkeerd gemeten hadden. Er past geen koelkast in de keuken van 60 cm breed. Online gekeken naar een koelkast van 55 cm breed. Gelukkig een gevonden. Zonder problemen kon het veranderd worden. (was nog niet geleverd). Zeer deskundig personeel, in de winkel zijn we super goed geholpen. Ook aan de telefoon. Een dikke pluim !!!!

Theo van der Jagt 19-11-2018 Via de website gekocht

Keurig en snel geleverd

Duidelijke site en bij "vergelijk" was het simpel om het voor mij het juiste apparaat te vinden. Het werd snel geleverd. Helemaal top.

Paul D 19-11-2018 Via de website gekocht

KLASSE!Prod.ontv. cf de van te voren gecomm info en op tijd.

Jullie shop had mijn keuze van het product op dat moment als enige in voorraad en kon binnen 1 dag leveren. Webshop gebruiksvriendelijk. Goede communicatie via mail en sms vanaf het moment van bestellen tot en met het moment van levering. Het aflevertijdstip correct gecommmuniceerd, derhalve goed inplanbaar in de dag. Vriendelijke bezorger.

Chrisdb 19-11-2018 Via de website gekocht

Wow service

Sterke prijs kwaliteitsverhouding! En zeer snelle levering naar Belgie!
Een aanrader dit soort diepvriezer zochten we al lang.

Jasper 18-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Het door mij bestelde artikel bleek uitverkocht en zou bij Bemmel & Kroon ook niet meer binnenkomen. Als service leverden zij hiervoor een (veel) duurder alternatief voor dezelfde prijs. Dat noem ik nog eens service.

Fam de Gier 18-11-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Prima en eerlijk advies met aankoop 2 Miele apparaten

Aankoop in Forepark ! Allereerst zonder aandringen zelf alle ( veel keuzes) bekeken maar vooraf ons zelf ook voorberijd! Onze keuze was al voorbereid op een Miele wasmachine en droger! Beiden met A+++ apparaten! Zeer degelijk en flink zuinig in gebruik!Uitleg was prima en veelzijdig met alle diverse mogelijkheden en prijssoorten! Na een koffie de knoop doorgehakt en goede korting! ( was al prima geprijst!) Correct afgehand met vooraf aankondiging van tijsstip bezorging en prima bezorgers in plaatsing en uitleg !
Je zou bijna niet anders verwachten maar toch! Prima ervaring met Bemmel en Kroon !👍👍

Manfred 18-11-2018 Via de website gekocht

Inderdaad gewelige service, maar ..

Inderdaad geweldige service gewend van Bemmel & Kroon. Na z'n 18 jaar begeven allerlei keuken apparatuur het. Vervangen door Siemens IQ700. Maar de afspraken zijn bij de laatste levering niet geheel na gekomen, vertrouwen klein deukje opgelopen.

Erik 18-11-2018 Via de website gekocht

Superservice en snelle levering

Op de site snel een juiste wasmachine kunnen vinden voor een scherpe prijs. De dag erop al geleverd en je krijgt tussendoor meldingen wat de verwachte aankomsttijd is zodat je ook niet de hele ochtend of dag thuis hoeft te blijven. De wasmachine werd direct aangesloten en onder meer de droger er weer op geplaatst zodat alles startklaar stond.

R. Van der Bas 18-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer goede en uitgebreide shop,reeds 2 artikelen gekocht en naar volle tevredenheid.Ook de prijzen zijn zeer scherp.Toppi

Ronald heykoop 17-11-2018 Via de website gekocht

Super service

geweldig vrijdag avond vaatwasser besteld. Volgende dag om 9.30 al in huis. Keurig afgeleverd en mijn oude vaatwasser weer meegenomen. Ik vind Bemmel en kroon een aanrader super!!!!

Anja 17-11-2018 Via de website gekocht

Condensdroger

De condensdroger werd netjes op de afgesproken dag bezorgd.
Wat ik niet had gelezen, was het uitpakken van het apparaat, en het op de goede plek zetten. Dat was 10 euro duurder. Ik heb het zo gelaten en heb het met mijn man gedaan.

Ik 17-11-2018 In de winkel gekocht

Vaatwasser

Service Bemmel&Kroon is altijd perfect, helaas was de service van de bezorgdienst dit keer belabberd. Volgende keer beter.

Eric Wesseling 17-11-2018 Via de website gekocht

Top service/prijs

Super bedrijf, zag een goedkopere aanbieding elders, maar gingen gewoon mee voor de laagste prijs. Plaatsing ging ook er netjes en proffessioneel, echt een aanrader.

Sita Jansen 16-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwouderijndijk

Top service ! Met vriendelijk en kundig personeel.

Wij zijn perfect geholpen door vriendelijk en kundig personeel, met vooral veel kennis van zaken. Gaven het juiste advies en uitleg! Maar ook de inbouw service die zij hadden geregeld was perfect, beleefd, kwamen op tijd en zorgde dat alles perfect werd geregeld niets dan lof! Top!

Nynke 16-11-2018 Via de website gekocht

Wij vinden alles een probleem

Site prima, bestelling makkelijk, communicatie goed, levering op tijd.
Levering zelf gaf gedoe. Alles was voor de heren een probleem, inclusief dat deze machine zwaar is en op de 1e verdeling geplaatst moest worden. Dat was van tevoren bekend...
We hebben voor deze leverancier gekozen omdat er geplaatst en verwijderd wordt. Het scheelde niet veel of de nieuwe machine werd weer meegenomen (de transportbouten gingen niet los - geen goed gereedschap bij zich) en de oude zou hier blijven (“deksel zit niet goed vast dus zo kunnen we niet tillen”).

andreas zoetermeer 16-11-2018 Via de website gekocht

snelle levering en scherpe prijs

donderdag besteld en direct volgende ochtend bezorgd geplaatst en aangesloten, oude apparaat en verpakking werd keurig meegenomen.
en dan ook nog korting, kortom uitstekend

johan sremac 16-11-2018 In de winkel gekocht
cruqius

heel goede

goede voorlichting in winkel door servicegerichte verkopers alleen de aflevering haperde ietwat met leveringstijden aansluitingen keurig gedaan

Fam. van der Pol 16-11-2018 Via de website gekocht

wederom TOP geregeld

Mijn vrouw en ik hebben in het verleden al meerdere apparaten bij B & K gekocht en steeds weer zijn wij verrast door de snelheid en correcte afwikkeling van de bestelling. En ook nu weer hetzelfde resultaat. Wij hadden ook het cijfer 10 kunnen geven, maar dat doen wij in principe nooit.