Deze score is berekend op basis van 2942 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

alexa1982 18-06-2013

hij zuigt goed en beweegt lekker mee

hartman27 18-06-2013

super makkelijk

heel goede service

De wasmachine die wij er bestelde was een ouder type, wij kregen voor het zelfde geld een nieuw type.wat wil je nog meer

Ik zou deze winkel absoluut aanbevelen.

zie bovenstaande

dpapana 18-06-2013

Great service and delivery.

Miele 111 14-06-2013

Goed uitleg van de medewerker in Zoetermeer.De man wist waar hij over praatte.Nam ook de tijd voor ons,perfect!Zeer deskundig.

Veel keus in de winkel van Zoetermeer.
Goede uitstraling van de artikelen.
Overzichtelijk.

Duidelijk in waar en verkoop.
Eerlijk en betrouwbaar.

Heb geen punt om terug te vallen.Wij komen al jaren in Zoetermeer bij deze zaak.Fijn personeel wat er al jaren werkt. Dus een fijn gevoel om steeds terug te komen.

shop women 14-06-2013

velen apparaten snelle levering eerste aankoop bij bemmel & kroon en ben zeer te vreden.

TheaPaul 14-06-2013

zeer duidelijke site, producten makkelijk te vinden, heel simpel bestelproces, lekker makkelijk pinnen bij de chauffeur wat trouwens ook veilig is zowel voor de bezorger als voor de klant. Prima afspraken te maken over bezorg dag en tijd, klasse !

Levertijd is super snel, woensdag bestellen en donderdag levering van de grote koelvries combinatie. De wagen is zelfs te volgen en het tijdstip van levering wordt ook steeds geactualiseerd. En echt waar, een half uurtje voor exacte bezorging belt de chauffeur op dat hij in de buurt is. Kijk dat is nou service.!

Een prima assortiment en dat voor de laagste prijs in Nederland. Gratis thuis bezorgd en onze koelvries combinatie werd keurig uitgepakt en op zijn plaats gezet. Verpakkingsmateriaal en oude kast werd mee genomen en waar vind je een bezorger die ook nog vraagt of alles naar wens is gegaan.

Over all, chapeau, daar kunnen ze in de reguliere winkels nog veel van leren.

Na de nodige zeer negatieve ervaringen bij de z.g.n. prijsvechters met hun schreeuwende reklames, waar ze trouwens niets van waar maken, was het een verademing om de service van Bemmel en Kroon internetwinkel te ervaren. Niks schreeuwen maar gewoon doen wat je belooft en waar je goed in bent. Houden zo Bemmel en Kroon

sjaakbraam 13-06-2013

Bawagner 12-06-2013

Goede site met duidelijke product omschrijving en prijsvermelding.

Super service zowel telefonisch als per mail vrijwel direct antwoord , bezorging keurig op tijd , werd zelfs nog gebeld over de verwachte bezorgtijd. Professioneel en zeer behulpzaam. Mijn complimenten.

Zeer ruime keuze

Goede prijs aanbod.

GkGerard 12-06-2013

Snel, overzichtelijk

Goede communicatie, die klopt

Eddie015 12-06-2013

Heel makkelijk besteld en direct een bevestiging gekregen. Geen kleine lettertjes in de facturen.

Perfect. Ze hebben de Wasmachine thuis afgeleverd, gepolaatst en aangesloten.

De wasmachine die we op het oog hadden was niet meer leverbaar. In de plaats daarvoor kregen we het nieuwste model van dat merk/serie voor dezelfde prijs, terwijl die ruim 300 euro duurder zou zijn, echt TOP!

Gewoon alles super goed geregeld! Ze belden ook een half uur voor aflevering nog even.

Eerlijk, betrouwbaar, what-you-sse-is-what-you-get, sneller levertijd, prima aflevering + kostenloze installatie.

Britt.criar 12-06-2013

heel makkelijk om iets te bestellen op hun online website

ze hebben mij onmiddelijk terug gemaild met een antwoord op al mijn vragen en zo kon ik ook ineens bevestigen dat de verkoop mocht plaatsvinden

ze hebben heel erg veel keuze en allemaal van goede prijs/kwaliteit verhouding

ze hebben een groot gamma, als je een product ziet ergens anders goedkoper als dat van hun komen ze je direct tegemoet en ze rekenen geen verzendingskosten. ze werken ook samen met een bedrijf dat heel erg vriendelijk bij de levering

ik denk dat ik hierboven al zo goed als alles heb opgesomd leuke online shop, vriendelijk, eerlijk

hansebele 11-06-2013

overzichtelijke site en betaalgemak

de verzending en ontvangst was binnen de beloofde periode

De afzuigkap die ik nodig was kon ik maar beperkt op internet vinden en Bemmel en Kroon had hem ook tegen scherpe prijs

op grond van eigen ervaring

groot assortiment; goede prijs kwaliteit verhouding en een - ook voor ouderen - goed te volgen koop en betaalprocedure

PKWN 11-06-2013

Gewoon een bedrijf zonder moeilijk gedoe.

Kon makkelijke telefonisch contact krijgen, mensen aan de andere kant deden echt hun best je te helpen. Vriendelijk en no-nonsense.

Fijne service, goede bezorging, goede informatie en ook persoonlijk. Ze namen zonder problemen de oude loeizware wasmachine weer mee terug. Het product hebben we nog maar een paar dagen, maar als er iets niet goed zou zijn, dan weet ik zeker dat het opgelost wordt.

ONH 10-06-2013

Werkt prima. Tot nu toe geen problemen gehad na de installatie.

Vlotte service. Zeer coulante medewerkers. Zij vinden altijd een goede oplossing voor installeren. Goede deals.

Tot nu toe heb ik alles kunnen vinden bij Bemmel @ Kroon.

Zie bovenstaande. Dat zegt alles

HMvd 09-06-2013

prima service

zeer veel keuze

adlemi53 08-06-2013

bijzonder goed geholpen, duidelijk uitleg, bereidheid alle vragen goed te beantwoorden. Ook naderhand vriendelijke en behulpzame beantwoording van telefonische vragen.

we vonden precies wat we wilden hebben.

jazeker !!!!

we hebben er een zeer prettig gevoel aan over gehouden.

lav 07-06-2013

Top

Zeer nette en correcte service zowel telefonisch als de bezorging.Perfect.

Bij bemmel en kroon hebben ze een ruim assortiment en de prijzen zijn goed.

Correcte mensen,komen alles na houden je goed op de hoogte aangaande de bestelling correcte bezorging een dikke tien voor het hele team.

Goede winkel en Webshop en zoals gezegt een perfecte service.

vaatwasser koper 07-06-2013

Supersnel en goed geleverd, volgens afspraak.

Voor 14 uur besteld, volgende dag om 12 uur geleverd. Dus nog binnen 24 uur.

Voldoende de keuze in inbouw apparatuur.

Zal ik zeker doen!

De vaatwasser was duurder dan bij andere winkels. Hier heb ik melding van gemaakt met de link 'elders goedkoper'. Binnen enkele uren werd de prijs aangepast en kreeg ik een goede aanbieding! Snel geleverd, via ' track en trace' nauwkeurig te volgen.

kieswitgoed 07-06-2013

Ruime sortering ; inzichtelijk uitgestald; perfect bereikbaar op de Rijneke boulevard in Zoeterwoude Rijndijk

verkoper Renee belde en mailde ons nog na dat wij recht hadden op extra korting. Zijn advies aan ons was ook helder en goed ingespeeld op de wensen, die wij aangaven. De monteurs, die de machine kwamen plaatsen waren ook heel adekwaat.

ruim en overzichtelijk

De beste plaats om het juiste apparaat te kunnen uitzoeken

geen aanmerkingen

keukenmaker 06-06-2013

Veel op voorraad; grote korting gekregen op de totale bestelling

Zeer goed en uitgebreid geholpen door de heer Van Bemmel

Het meeste was op voorraad en te bekijken in de winkel; de overige producten waren er binnen een dag.

Zeer goed!

builder 05-06-2013

Winkel in Den Haag is super!
Assortiment en keuze is groot,verkoper Bob is top,geeft duidelijk en vriendelijk uitleg over apparaten.

Vaatwasser vakkundig en keurig geplaatst door installateurs.

Uitmuntend, keuze in alle merken en prijzen.

100% aan te bevelen.

FWentink 05-06-2013

Via internet gevonden en zag er goed uit.

Werd na de bestelling goed op de hoogte gehouden in hoever mijn bestelling onderweg was.

Zeer uitgebreid.

Hebben het product wat besteld was prima afgeleverd, dus kan ik winkel iedereen met een gerust hart aanbevelen.

Zeer aan te bevelen om hier je producten te bestellen.

vleeuw 05-06-2013

Op internet gekeken en in winkel gekocht na advies. Betaling aan huis na aflevering en installatie. Kon niet makkelijker.

Geweldige service zowel in de winkel als thuis bij installatie. Goede adviezen van installateur gekregen.

Bij bezoek eerst rondgelopen in de winkel om te kijken wat B en K allemaal verkocht. Groot assortiment en de winkel heeft een mooie uitstraling.

Ik kan iedereen aanraden om zowel op de site als in de winkel eens te gaan kijken alvorens elders te kopen.

Prima service en installatie. Zie hierboven.

Morad333 06-06-2013

Kan ieder aanbevelen goede service en prettige personeel die je alles wat je wil weten kan uitleggen.
Van mijn krij van Bemmel en Kroon zeker een 10 waard

yokehoog 04-06-2013

veel parkeerplaatsen, grote winkel
met lift en trappen, ruime sortering,

we kregen na een vriendelijk ontvangst
de gelegenheid om rustig te kijken.
vragen werden vakkundig beantwoord.

heel royaal, was hierdoor zelfs moeilijk om te beslissen. erg prettig

zie boven

prima aankoopbegeleiding, snelle levertijd precies volgens afspraak. goede nazorg.

DiToni 04-06-2013

Bestellen ging makelijk , afbestellen trouwens ook direkt via mail bevestigd !!

duidelijke mail gehad met aankkop gegevens , zelfs ook met geanuleerde order. Dag van te voren mail gehad met tijdsbepaling van de levering, welke perfect werd uitgevoerd !

Genoeg assortiment voor een goede concurerende prijs.

Reeds goede ervaringen !

Winkel is prima ! Het enige verbeterpunt is de beknopte beschrijving van de produkten. (in mijn geval met de wasdrogers) Andere aanbieders van witgoed op internet hebben een uitgebreidere specificatie van het produkt.

naba 04-06-2013

Vlot alles gevonden wat ik wou via hun site

Vlot verloop van de levering, alles goed opgevolgd en geleverd.

Ben zeer tevreden en daar ik over iets twijfelde bij bestelling toch maar even telefonisch contact opgenomen en onmiddellijk vriendelijk en vlot verder geholpen.

Alles tip top in orde, als we nog eens iets nodig hebben weten we direct waar we moeten bestellen.

ratiokoper 04-06-2013

Kees Jong 01-06-2013

Alles perfect. Onze keuken is 6 jaar terug geplaatst door een dure keukenzaak, maar pas nadat de monteur (Remco) van Bemmel & Kroon is langsgeweest, zitten de plinten echt goed! Dat was natuurlijk niet eens zijn taak. De vaatwasser zit ook perfect! De monteur heeft hier veel werk aan gehad, maar het resultaat is ook heel goed. Overige aspecten van de winkel ook prima in orde. Geen enkel punt om over te klagen. Super!

j.j.zonneveld 31-05-2013

Dat ging allemaal als een speer. geoliede organisatie, prima aflevering van de wasmachine op zolder. Aangesloten en oude meegenomen. Chapeau!!

lswartsenburg 31-05-2013

Benroos 31-05-2013

5,2

Makkelijk online bestellen en bezorgdag kiezen. Keurig bericht ontvangen. Jammer dat je pas op de dag zelf de tijd kan zien van bezorgen dan moet je toch een hele vrije dag nemen.

We hadden gekozen voor extra service: uitpakken, plaatsen, verpakkingsmateriaal afvoeren en oude apparaat meenemen. Dit stond ook in de bevestiging. Echter ondanks dat we dit ook aangaven bij de bezorging werd alleen oude apparaat meegenomen en we moesten zelf uitpakken, plaatsen en verpakkingsmateriaal afvoeren.

Ze hadden precies de koelkast die we zochten verder niet zo naar het assortiment gekeken.

Doordat de service bij aflevering niet was zoals afgesproken zou ik het bedrijf niet aanbevelen. Uiteraard ligt dit aan het transportbedrijf maar je bent zo goed als de partners waar je mee samenwerkt. Je kan er dus niet van op aan.

Doordat de service bij aflevering niet was zoals afgesproken. Uiteraard ligt dit aan het transportbedrijf maar je bent zo goed als de partners waar je mee samenwerkt. Je kan er dus niet van op aan.

krisje76 31-05-2013

geen problemen gehad.

perfect tevreden.

ik zocht 1 bepaald product en vond dit direct.

vooral de goedkope prijs heeft ons doen beslissen om hier te kopen.

hoogwoud1 30-05-2013

LG wasmachine gekocht op 23-5-2013 voor 519 euro. Toen ik na 3 dagen camping thuiskwam ineens verlaagd naar 437 euro. Gelijk gebeld en meteen de prijs aangepast !
Zelfs een uur voor levering. Oude wasser meegenomen nieuwe geplaatst droogtrommel geplaatst etc.
Ik kan mij volledig vinden in de overige uitstekende beoordelingen van dit bedrijf. Hulde in deze tijd nog zo,n bedrijf tegen te mogen komen.

Olaf van Berlo Zoetermeer

Alles helemaal toppie zie boven

rogege 29-05-2013

gewoon duidelijk en vlot

vlekkeloos + in elke fase perfectie communicatie

product voorradig + op heel korte termijn geleverd

zijn eerder toevallig bij Bemmel-Kroon terecht gekomen na een ramp-ervaring bij een collega internet-distributeur in (NL) : geen voorraad ondanks diverse beloftes / telkens weer niet nakomen van beloftes / ... en geen communicatie hieromtrent, tenzij na dreigmails van onze kant enz...

Na een rampervaring bij een collega die op gebied van service, assortiment, en aanbeveling amper 1 ster zou scoren, was het een meer dan aangename verrassing dat alles zo vlot en zo snel kan gaan met perfecte communicatie bij elke stap !!!

V Nood 29-05-2013

Via de e-mail een wasmachine bestellen, puur door vertrouwen op goede service zoals velen dat reeds hebben ervaren en dat is waargemaakt. Top!

Vriendelijk, behulpzaam. Gewoon zeer goed. Snelle bezorging, een e-mail op de dag van bezorging met een indicatie hoelaat de bezorging zal plaatsvinden. Al vrij snel kan je een link raadplegen met het te verwachten tijdstip van bezorging, vrij nauwkeurig.

Breed assortiment, voor ieder wat wils. Zodra je bij een concurrent idem product goedkoper ziet (wel even zoeken) geeft bemmel en kroon je een aantrekkelijke offerte waar je geen 'nee' tegen kunt zeggen.

Gewoon goed.

Verkoper reageert zeer snel en goed op je vragen via e-mail. Daardoor is de koop zeer snel gegaan. Boven verwachting.

Mistaa 28-05-2013

Het was makkelijk maar het kan nog makkelijker, Een website update zou geen kwaad kunnen. Verder is de informatie goed.

Ja heel goed vlak voor de brengst van de koelkast nog even een belletje erg goed aardige mensen

Goeie winkel staat niet voor niets hoog in de beoordeling lijst van Tweakers. Ik verwacht ook nog een een review te schrijven over de koelkast op Tweakers omdat ik deze nog nergens ben tegen gekomen. Vriendelijke groet Martijn.

martinneeltje 28-05-2013

Eenvoudig te bestellen via internet en meteen zichtbaar wat (on)kosten zijn. Ook voorkeur bezorgdag is aan te geven!

Mail met vraag n.a.v. bestelling werd binnen dag beantwoord!

Gemakkelijk bestellen, snel antwoord op vragen per mail, bezorging op gewenste dag en op bezorgdag 's morgens vóór 8.00 uur mail met indicatie bezorgtijd (binnen blok van twee uur). Zo'n 20 minuten vóór bezorging belden de bezorgers ook nog dat ze er aan kwamen. Zoals beloofd op site namen zij verpakkingsmateriaal mee. Echt super!

Jeanhe 28-05-2013

Duidelijke internetwinkel en bij bestellen wordt al meteen duidelijk of apparaat op voorraad is en wanneer er geleverd kan worden

Bij de bevestigingsmail wordt al bekend gemaakt op welke dag men komt. Op dag van levering wordt er gebeld dat ze over een half uur op de stoep staan. Apparaat wordt vakkundig aangesloten en ontdaan van alle plakkers en beschermranden. Duidelijke uitleg van de monteurs hoe alles werkt en schone, nette werkkleding. Pinautomaat op zak dus geen pak met geld in huis.

Hebben veel in huis alleen niet alles van alle merken. Wil je dat wel wordt het besteld.

Wij kopen al jaren bij deze zaak en niets anders dan lof over de verkopers en monteurs. Zeer vriendelijk in de winkel en even zo goed bij aflevering.
Snel,vakkundig en service staan hoog in het vaandel. Dure uitstraling van de winkels maar eerder een van de goedkoopste met uitgebreide service. Alles netjes. Wij kopen nergens anders meer.

Motivatie is al beschreven bij aanbeveling. Vanaf dat er in Leidschendam aan de Kon. Julianalaan werd verkocht komen wij er al. De service gaat verder dan de voordeur. Altijd even correcte mensen en nette monteurs.

p_cornelis 27-05-2013

Zeer duidelijke website

Aan huis levering correct verlopen, handig is ook de tracking mogelijkheid van je levering !

Niet zo relevant voor mij, ik wist exact wat ik wou. Maar op het eerste zicht een ruim aanbod van de bekendste merken.

Altijd wat avontuurlijk om een groot artikel in het buitenland te bestellen (vanuit Belgie een droogtrommel in Nederland besteld), maar supervlot verlopen.

SveNRG 26-05-2013

Betaling was een beetje gedoe, omdat de bezorgers een pin apparaat met lege accu mee hadden. Maar terwijl de machine werd uitgepakt had ik toch wel even tijd.

Mijn oog was gevallen op de AEG L76675FL wasmachine. Ik had deze 's avonds besteld en werd meteen de volgende dag gebeld. Ze hadden deze machine niet direct voorradig, maar wel een non-exclusiv model (L76672FL) met dezelfde kenmerken en voor 50 euro minder. Kijk, dat is nog eens meedenken. Zo gezegd zo gedaan en de volgende dag afgeleverd.

Goede service bij aankoop, vriendelijke bezorgers en de laagste prijs volgens kieskeurig.

A de Niet 25-05-2013

Overzichtelijk en vrij duidelijk

Door medewerker zeer prettig geholpen, professioneel, tips en aan ons de keus gelaten voor welke wasmachine we moesten kiezen, dus niet opdringen. Bij de koop geen aanbetaling, dit verbaasde mij positief.

Veel keuzes

Omdat de medewerker verstand van zaken had, tips over nieuwe ontwikkelingen gaf (heb ik achteraf gecheckt), geen aanbetaling, heel goed communiceert over het verloop van de bestelling. En ons na enige dagen tipte dat Siemens een wasmiddelaktie heeft bij aankoop van een Siemens wasmachine

Annelies71 24-05-2013

ietendirk 24-05-2013

snel overzichtelijk.

Bezorgservice;
heel prettig, vriendelijk servicegericht, leggen alles rustig uit en vertellen over e.v.t retourneren. als deze mensen vertrekken vind je nergens meer afval.

wij waren gericht aan het zoeken naar een Amerikaanse koelkast en vonden deze hier.

alles is duidelijk; site, mail en vanwege de prijs

De prijs en prettig mail contact en als topper de bezorgservice....helemaal goed

Kittymail 23-05-2013

Op aanraden van een collega op deze voor mij onbekende site gekeken. Veel soorten producten en goede lage prijzen. Was al ruim een maand aan het zoeken. Email adres achtergelaten voor informatie en werd al na 5 minuten benaderd door middel van een telefoontje. Goede uitleg aan de telefoon. Snelle en prima levering. zeer tevreden met het produkt

d.oudshoorn 23-05-2013

Zijn super voordelig

Werd snel geleverd

Zeer groot assortiment

Ik zou ze bij iedereen aanbevelen

Avdam 23-05-2013

Via internet is het we heel makkelijk

Gratis je oude spullen meenemen vind ik goede service

Weet ik niet als je weet wat je wil en je zoekt de scherpst geprijsde winkel dan weet je weinig over de rest van het assortiment

geen negatieve punten ervaren

Wat een overdreven positieve reviews allemaal. Ik denk dat iedereen graag die maandelijkse prijs met hun review wil winnen. Neemt niet weg dat ik tevreden ben, maar goed als ik dat over een jaar ook nog ben dan zegt dat meer als nu.

Jomeba218 23-05-2013

Overzichtelijke en toegankelijke site.

Goede service wegens;
-via automail onmiddellijk bevestiging van bestelling
-prijsniveau lager dan gemiddeld
-mogelijkheid tot PIN betaling bij aflevering
-snelle levering
-via mail op de hoogte gehouden van leveringsproces
-via mail tijdsindecatie van de levering

Ruim voldoende

Prima webwinkel, zou hem iedereen aanbevelen

Was niet eerder op deze site geweest en twijfelde in eerste instantie ondanks dat zij de laagste prijs aanboden. Toen ik op de site ontdekte dat PIN betaling bij aflevering mogelijk was. Dit gaf mij de zekerheid dat het betrouwbaar was.

jansne 23-05-2013

Uitstekende informatie over de procedure

Het transport was zeer goed geregeld; in het bijzonder nadat bleek dat het bestelde niet in onze auto paste

Een uitgebreide keuze van het witgoedassortiment

Gezien onze ervaringen voor dez eerste maal kunnen we nies anders dan zeer positief zijn

Wat on sook zeer positief overkwam was de voorkomende houding van het personeel; bravo!!!

aria22 23-05-2013

Vanachter de computer gauw gevonden en geregeld.

Prima, alleen kreeg ik geen link met de bezorgtijd en werd ik ook niet gebeld van te voren door de bezorger. Een door mij gepleegd telefoontje gaf de juiste info en de service was tot in huis helemaal in orde.

Ik zocht en vond snel het juiste apparaat. Heb geen indruk van het hele assortiment.

Scherp geprijsd en snel bezorgd! (Is vast wel afhankelijk van het wel of niet op voorraad hebben van het gezochte.)

Scherp geprijsd en snelle levering. Ook normaal (mail-)contact mogelijk.

Tvdg54 21-05-2013

Super makkelijk te vinden artikelen en erg snelle reactie via erg vriendelijke mail.

Je voelt je nog echt klant en alles wordt in het werk gesteld om jou als klant tevreden te stellen.

Geweldig assortiment zowel op de site ls in de vestiging in Den Haag.

Volgens mij is dit de manier waarop je als klant behandeld wil worden en ik niet alleen dat gun ik zeker ook al mijn vrienden kennissen en familie.

Vandaag is onze nieuwe wasmachine geleverd en daar wil ik graag het volgende over kwijt: Ik was eigenlijk altijd van mening dat Bemmel & Kroon een dure luxe zaak was, maar toen ik op internet op zoek ging naar een Miele wasmachine kwam Bemmel & Kroon als een van de goedkoopste uit de bus in elk geval het type dat ik zocht. Via internet informatie opgevraagd daar werd super snel op gereageerd via een duidelijk en uiterst vriendelijke mail. Om toch nog even het gevoel te krijgen van het apparaat zijn we langs gereden bij de vestiging in Den Haag. Een heel mooie zaak dit was ook weer zoiets waar ik geen weet van had maar waar ik zeker nog vaker heen zal gaan als ik weer op zoek ben naar apparatuur "man wat een super assortiment hebben ze daar staan" geweldig! Ook daar werden we zeer prettig geholpen en konden we gelijk afspreken wanneer wij de wasmachine geleverd wilden hebben. Ik zou van te voren nog via de mail de precieze tijd van levering doorkrijgen. En inderdaad de werkdag voorafgaand aan de leveringsdag kregen we netjes een mail hoe laat ze zouden komen in een bloktijd van twee uur, geweldig. De dag van levering werd ik ook nog een half uur van tevoren gebeld dat ze er met een half uur zouden zijn. Keurig op tijd kwamen ze de wasmachine bezorgen ze hebben hem netjes uitgepakt in de vrachtwagen waardoor ik binnen helemaal geen rommel had, keurig naar de tweede etage gebracht, waterpas afgesteld en aangesloten, en klaar gezet voor het eerste gebruik en de oude wasmachine weer netjes meegenomen. Afrekenen kon met het mobiele pin apparaat wat ook erg prettig is hoef je tenminste geen geld in huis te halen. Al met al was het een super ervaring om als klant de geweldige service van Bemmel & Kroon te mogen ondergaan. Op de schaal van 1 tot 10 verdienen ze zeker een 100 geweldig ik zal jullie zeker aanbevelen bij al mijn familie en kennissen. Bedankt voor al de geweldige service die ik bij jullie heb mogen krijgen, ik zou bijna willen zeggen bedankt dat ik jullie klant mocht/mag zijn. Groeten een zeer tevreden klant.