Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

van Hulst 05-08-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24 denhaag

Gewaldige aankoop en installatie

De uitleg van de miele wasmachine was zeer uitgebreid en met grote kennis van zake gedaan.Verder sprak de 5 jaar garantie mij aan en is de machine netjes en vakkundig ge plaatst.We zijn zeer tevreden

Martine 05-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Super droger van indecit besteld op de site. Kreeg meteen bevestigingsmailtjes en kon snel bezorgd worden. Prima service van Bemmel en Kroon

Theo 05-08-2017 Via de website gekocht

Prettige ervaring

Makkelijk bestellen op de website, uitstekende service toen ik nadat de bestelling was geplaatst wat wilde wijzigen en keurige informatie over levering en afhandeling.

Angelique Lange 04-08-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en correct.

Bosch gaf gaf aanbeveling voor deze webshop en terecht. Gekozen apparaat niet meer leverbaar. Voor dezelfde prijs een nieuwere duurderde versie ontvangen.

Meriam 04-08-2017 Via de website gekocht

super, super een betere service kun je niet hebben. geweldig

Dit bedrijf maakt alles waar, wat ze beloven, de site is perfect en ze vielen mij op omdat extra gratis garantie bieden.Ook dat hebben ze gedaan, het product besteld en kreeg gelijk factuur, ik wist gelijk wanneer geleverd werd de volgende kon ik precies volgen waar het product was, tot een half uur ervoor kreeg ik bericht dat ze eraan kwamen. alles volgens afspraak. en prijs zijn ze niet flauw in, gelijk een korting geven zonder te vragen. In 1 woord, geweldig.Bedankt. volgende keer bestel ik weer.

Joris 04-08-2017 Via de website gekocht

Prettig bedrijf, goede service

Op de website was onze nieuwe wasmachine zeer scherp geprijsd. Altijd een belangrijke overweging. De site zelf oogt wat gedateerd en rommelig. Ook bleek de levertijd niet te kloppen: vier dagen in plaats van 'volgende dag'. Dit zijn de enige punten van kritiek die de 10 als cijfer onmogelijk maken. De service en communicatie zijn namelijk fantastisch! Zeer duidelijke informatie, men belt netjes terug zoals beloofd. Ook het ingehuurde bezorgbedrijf is keurig voor elkaar. Hulde. Ik kom zeker terug hier.

W.J.Nijman 04-08-2017 Via de website gekocht

prima service

Ik kreeg precies wat ik nodig en besteld had. KInfo was zeerr duidelijkv en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn berstelling

Tonny 04-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Het was een perfecte levering en ook de dienstverlening was goed. Levering mooi op tijd zoals afgesproken.
Alles werd op de plaats gezet en aangesloten. Ook de oude machine werd netjes meegenomen.

magnetron 04-08-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

goede service, aardige bezorgers

netjes geholpen en wat ons opviel was dat de mannen die het product kwamen afleveren zeer vriendelijk waren , enige minpuntje is, wij kwamen de combi magnetron kopen en vroegen specifiek of alles wat in de magnetron zat er ook bij geleverd werd, het antwoord was : ja natuurlijk: jammer dat de afdek voor een bord er niet bij zat,

H. ten Hoeve 04-08-2017 Via de website gekocht

Super bedrijf. Hier krijg je waar voor je geld.

Dit bedrijf komt echt de beloofde dingen na. Ik heb gekozen voor dit bedrijf omdat ik er al meerdere artikelen heb gekocht en allemaal voor een super prijs.en de aflevering is exact op de geplande dag zoals dit is besproken in 1 woord SUPER.

Martien 04-08-2017 Via de website gekocht

Supergoede service!

Vaatwasser gekocht bij B&K. Toen ik mijn bestelling op de website had gedaan, bleek het model niet meer voorradig. Ik kreeg een nette mail, waarin ze mij voor hetzelfde geld het opvolgmodel aanboden! Volgende dag stonden de chauffeurs binnen het tijdvak wat aangekondigd was voor de deur. Keurige jongens die m'n nieuwe vaatwasser helemaal naar driehoog getild hebben en de oude weer meenamen.

Jesse 04-08-2017 Via de website gekocht

Absolute topper! Beste prijs en service!

We hebben onze fornuis van Bemmel en Kroon besteld omdat de voorwaarden en prijs de beste voor ons waren. We hebben meerdere winkels vergeleken kwa prijs, leveringsvoorwaarden en hoe duur de montage zou worden en Bemmel en Kroon was daar simpelweg de duidelijk beste optie.
Op de website bestellen ging vlot, alles in een keer via iDeal betaald en direkt orderbevestiging per email ontvangen.
Daarna werd ik ook opgebeld en her werd uitgelegd hoe het nu verder loopt, en het is zo precies gelopen - dus super.

De installateur kwam naar ons toe met de nieuwe toestel en heb die volledig en mooi geinstalleerd, en dan nog alles opgezet en zelfs de transportvetten wan de oven afgebrand. Dus direkt bruiksklaar.
De installateur heeft zelfs uitleg gegeven om hoe de toestel te gebruiken.

Het kon simpelweg niet beter dan dit.
En over de toestel: Supermooi en sterk aan te bevelen.

Edith 04-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Ruime keus en fantastisch personeel

Veel keuze en scherpe aanbiedingen op de site maakten B&K voor onze aankoop interessant. Onze keuze was bij het bezoek aan de mooie en overzichtelijke showroom waar we op plezierige manier advies kregen snel gemaakt. Op heel korte termijn kregen we onze oven thuisgebracht door de eigen bezorgers van B&K. Ook deze mannen waren erg aardig, belden een half uur voor ze kwamen en namen de oude oven mee.
Een topzaak!

Johan 04-08-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Goede voorlichting/snelle+soepele levering ORDERNR. DH614301

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en vakkundige verkoper. Kon bij nader inzien een van beide koel/vries apparaten nog voor de levering met betaling van een klein prijsverschil omruilen voor een nog beter exemplaar.

Manja 04-08-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Wasmachine - top service!

Heel goed geholpen in de winkel waardoor ik nu een wasmachine heb die past bij m'n wensen (waterbeveiliging, weinig geluid en mooi design). Zeer tevreden! Ook de montage was snel en goed geregeld.

K. Brouwer 04-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede Service Ervaring

Hebben bij deze webwinkel een Bosch vaatwasser besteld de SMV93M70NL, maar die bleek niet meer Leverbaar te zijn en kregen daarbij netjes bericht dat het type nr gewijzigd was en hebben ons een Duurder alternatief aangeboden tegen dezelfde prijs Echt super geregeld.

Martin 04-08-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs, goed geregeld!

Onze Amerikaanse koelkast is binnen, en wat een mega ding is het!
Het product was niet op voorraad, maar we zijn netjes op de hoogte gehouden.
Het bestellen ging erg soepel, en de prijs was erg scherp bij Bemmel&Kroon.
Helemaal geweldig dat je extra garantie kon bijkopen, maar ook service om de koelkast te laten plaatsen.
Ook was het erg fijn dat je zelf een dag kon kiezen wanneer het product afgeleverd wordt.
Dat scheelt weer een hoop gedoe met vrij nemen!
Echt een aanrader om deze zaak eens te bezoeken!

Judit 04-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

We hebben een wasdroger besteld op de website. Deze kon gelijk de volgende dag geleverd worden. Via de mail en sms werden we geïnformeerd hoelaat de bezorgers kwamen zodat we niet de hele dag hoefden te wachten.

Mark G 03-08-2017 Via de website gekocht

Een Liebherr diepvrieskast gekocht en na 3 dagen in huis, dat is uitstekend. Maar ook met een stipte en correcte, vriendelijke bezorging, dat is helemaal goed. Wij hadden vooruit betaald per bankoverschrijving. Dankjewel B&K!

Hendriks J 03-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Van de winkel Bemmel &Kroon had ik nog nooit gehoord, en via de computer heb ik deze winkel gevonden.
Ik was nog wat huiverig om bij B&K wat te bestellen omdat ik er nog nooit van gehoord had, maar toch gedaan. Totaal geen spijt van gehad. Ik had nog wat vragen die ik via de mail stelde, ik kreeg direct antwoord en zelfs s' avonds😄
De aflevering van van mijn beide bestellingen zijn netjes afgeleverd en aangesloten door de monteur en de bezorgers 👍

tom wittens 03-08-2017 Via de website gekocht

super goed

voor een zeer aantrekelijke prijs een siemens inductieplaat gekocht,zeer goede info en superieure nazorg.

Friso 03-08-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Artikel was niet meer beschikbaar, maar krijg snel te horen dat voor dezelfde Peijs een betere en duurdere geleverd zou worden. Droger werd keurig afgeleverd en bezorger belde nog even van te voren dat hij er bijna was.

Ivo van Zon 03-08-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

Bestelling en aflevering was makkelijk en snel geregeld. Mooie tool om de bezorger te volgen op de dag van de bezorging.

P. van der Post 03-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Je bent gewoon een KLANT bij Bemmel & Kroon

Na wat rondgekeken te hebben op internet en met wat prijs info in het hoofd naar Bemmel & Kroon gegaan. Na wat ervaringen bij vnl keuken leveranciers te hebben gehad kom je bij Bemmel & Kroon in een warm bad. Bij binnenkomst komt er een vriendelijk dame op je af die informeert waar de belangstelling naar uitgaat. Ze brengt je dan bij de verkoper met de juiste kennis. Niks opdringerigs niks van "ik moet je wat verkopen" nee je hebt het gevoel een klant te zijn. Bij de aflevering werd er een tijd gemaild en nog een uur van tevoren werd nog even door de chauffeur gebeld dathij eraan kwam. Als dat geen service is, dan weet ik het niet meer.

Erica 03-08-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude-rijndijk

Heel fijn geholpen door een prima verkoper

Dit is een prachtige keukenzaak met een hele fijne verkoper. Geen moeite teveel, en een prima levering van de bestelde apparatuur. Echt een aanrader.

Rieki 03-08-2017 Via de website gekocht

Zeer voordelig! De laagste prijs klopt 100%.

Hele internet afgezocht en winkels bezocht, maar Bemmel & Kroon is echt het voordeligst. Prima aflevering.

Hennie 03-08-2017 Via de website gekocht

vakkundig weten waar zij over praten.

Goede service,snelle levering goed advies en,weten waar over zij praten, en dus vakbekwaam, een dikke 10

RONNY JANSEN 03-08-2017 Via de website gekocht

perfecte hulp in de huishouding

de communicatie was optimaal en de bezorging was keurig zoals afgesproken op tijd, ook de bezorger kwam perfect over

Nicolaas van Vliet 03-08-2017 Via de website gekocht

Klasse bedrijf

Wel van gehoord en gelezen maar nooit wat besteld,maar dit is mijn bedrijf om wat te kopen prima service en heel goed geholpen,ook via de telefoon voor de vragen die ik had.De eerst volgende aankoop ga ik zeker ook bij dit bedrijf doen.wij wilden de Siemens wasmachine WM16W461NL kopen maar werd gebeld dat deze niet toeleveren was dus en alternatief voor de zelfde prijs de WM16O5C2NL een klasse machine zeer tevreden.

Guida Joseph 03-08-2017 Via de website gekocht

Fantastiche service!

Het product was nergens anders goedkoper.
Vandaag bestellen morgen in huis service.
Ze laten je vervolgens stap voor stap zien waar het is tot aan de aflevering aan huis!

edks 03-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Prettig bedrijf.

Prettige behandeling. Geen opdringerigheid. De verkoper luistert naar je wensen en stemt zijn aanbevelingen daar op af.

NdR 03-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering, communicatie over tijdstip

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website, meer informatie over product t.o.v. andere websites. Daarnaast als enige vermeld extra garantiemogelijkheid 2 jaar via whirlpool.

R. Boode 02-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

Inmiddels al meerdere keren met Bemmel & kroon te maken gehad. Elke keer op een duidelijke en vriendelijke manier de service mogen ontvangen die ik verwacht. Ik zou dit bedrijf zeker aan anderen aanbevelen.

Aaftink 02-08-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke service

Ondanks het ongemak van onze bovenwoning is de nieuwe koelkast zeer kundig en vlot geplaatst. Zeer klantvriendelijke service en maatwerk waar nodig!

Josje 02-08-2017 Via de website gekocht

Bemmel &Kroon denkt mee. Super

Ik heb al eerser wat gekocht bij Bemmel& Kroon. Bij mijn volgende bestelling was de keus niet moeilijk. Bestellen gaat makkelijk. Ik kreeg van Bemmel &Kroon nog een nieuwere type vaatwasser omdat de mijn niet meer leverbaar was. Dit koste mij niks extra en de vaatwasser heeft meer mogelijkheden. Erg blij mee

Jacqueline 02-08-2017 Via de website gekocht

Ideaal!!

Ideale en snelle service. Website is prettig en duidelijk in gebruik. Vandaag besteld volgende dag in huis werkt hier echt. Van bestellen tot aflevering top! Product voldoet aan alle eisen dankzij de duidelijke omschrijving op de website.

hubert 02-08-2017 Via de website gekocht

goede service

zeer goede service en tijdige levering. product goed verpakt uitgeleverd. Aardige bezorgers zeker zal ik opnieuw aankopen doen via deze site.

Sander 02-08-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

In de webshop een Miele stofzuiger besteld voor onze dochter als cadeau. De eerste keer was de stofzuiger kapot gegaan tijdens het transport. Na 3 dagen een afspraak gemaakt voor een 2e poging maar helaas niet geleverd. Als reden is opgegeven dat er niemand thuis was. Onze dochter was wel degelijk thuis maar er is geen lift en bel in het portiek dus de trap op en naar de voordeur waar wel een bel is. Waarschijnlijk is dit te veel voor de bezorger. Na klagen bij Bemmel en Kroon kunnen wij ons geld terug krijgen maar dat duurt ook nog eens 3 tot 5 werkdagen. Wat een service, wij willen een nieuwe keuken aanschaffen en dachten eens te gaan kijken bij Bemmel en Kroon maar dat gaat dus niet door.

Jan 02-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende informatieverstrekking

Geweldig bedrijf met goede info omtrent tijdstip van levering. Mooie en overzichtelijke webshop met veel productinformatie. Ook de prijs is zeer aantrekkelijk ten opzichte van de concurrentie. Bij aflevering werden door de bezorgrrs nog tips gegeven met betrekking tot de installatie.

Cornelis. 02-08-2017 Via de website gekocht

Bijzonder&Klantvriendelijk.

Bijzonder&Klantvriendelijk is de Website, verzorging en stipte levering/bezorging. van het product, duidelijke prijsafspraken en leveringsvoorwaarden.

G Kempe 02-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Voor de eerste keer via deze onlineshop besteld. Overzichtelijke en duidelijke site. Met weinig klikken de juiste informatie gevonden.

Bert 02-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitstekende levering vaatwasser

Ik ben buitengewoon tevreden over de sortering in de winkel, de benadering, de productinformatie en de vakkundige installatie.

Ellie 01-08-2017 Via de website gekocht

Top bezorging

Product zondag besteld en dinsdag zoals bevestigd bezorgd. Rondom de bezorging veel informatie ontvangen (op een goede manier!), tijdslot klopte en het sms'je dat het pakket binnen een uurtje werd verwacht, was top!

oerkoendoe 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en correcte aflevering

Product staat uitgebreid beschreven. Voorlichting in winkel was prima. Ondanks dat het product niet aanwezig was wist de verkoop adviseur wel veel te vertellen hierover.

BartyTime 01-08-2017 Via de website gekocht

Een winkel die zich commiteert

Bemmel & Kroon heeft zich compleet aan de belofte gehouden. Zowel qua goedkoopste (althans voor het type stofzuiger wat ik zocht namelijk Miele Blizzard CX 1 Powerline Cat&Dogs en daranaast de belofte waar gemaakt van voor 16:00 uur besteld, de volgende dag bezorgd. In mijn geval de order om 15:58 rond gemaakt en toch de volgende dag door Dynalogic ook nog op het afgesproken tijdstip bezorgd. Wow!

Pieter 01-08-2017 Via de website gekocht

100% in orde, in 1 woord geweldig !

Ik wist voordat ik ging googelen voor een nieuwe wasmachine niet van het bestaan van Bemmel en Kroon, maar zal in het vervolg wanneer ik iets op het gebied van elektronica wil kopen eerst bij deze firma gaan kijken.
Van de wieg tot het graf met andere woorden van bestellen tot afleveren alles tot in de puntjes geregeld.

J.A.M. van Hulst 01-08-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Hhag

Service die verder gaat dan louter verkopen.

Op zoek naar een inbouwkoelkast en een inbouwvriezer kwamen we bij Bemmel en Kroon terecht. Hoe vaak in je leven koop je nou zoiets! Dus er zijn 1000 dingen die je niet weet of zaken waarop je zou moeten letten maar door onwetendheid niet doet. Nou, de verkoper deed dat voor ons! Hij stelde de goede vragen en attendeerde ons op de eigenschappen van het éne type tegenover het andere. Hij wist ook precies waar ieder merk in uitblinkt zodat we daardoor ook een goede merkkeuze konden maken.
Eénmaal gekocht werd, door een misverstandje tijdens het verkoopgesprek het aankoopbedrag naar beneden, in ons voordeel, bijgesteld. En toen de koelkast en de vriezer werden afgeleverd attendeerde de monteur ons op een paar verouderde en gevaarlijke situaties m.b.t. beluchting en electriciteit die ter plaatse door hem werden opgelost. Heerlijk zo'n service!

Ha mulder 01-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude / rijndijk

Inbouwkoelkast

15 jaar geleden bij van Bemmel de keuken gekocht tot alle tevredenheid, vandaar nu na 15 jaar daar weer onze tweede koelkast gekocht

Maurice 01-08-2017 Via de website gekocht

Afspraken nakomen

Zeer duidelijke website met na de bestelling een heldere opvolging. Het bedrijf en de bezorger maken hun beloftes waar.

van Kampen 01-08-2017 Via de website gekocht

goed geholpen en een goede levering

We werden eerst goed geholpen in de winkel in de Cruquius,
Bij overleg met het thuisfrond heb ik de wasmachine besteld op internet,
Na bestelling van de wasmachine kregen we een mail dat deze was uitverkocht en kregen
een andere nieuwere machine geleverd