Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anton 08-06-2019

Goede hulp, goede service en snelle levering dus zeker tevreden en zeker een aanbeveling waard

Peter 08-06-2019

Fijne site, goede service, snelle levering. Ik koop hier alle witgoed voor mij zelf maar ook voor mijn moeder !

G 08-06-2019

Hele overzichtelijke website waar je snel kan bestellen
Savond laat besteld en de volgende middag al bezorgd !
Hele goede acties bij de producten zoals extra garantie
Het product in ons geval een wasmachine werd bezorgt op de tweede etage en het oude product weer meegenomen
Vriendelijke bezorgers

A.W. Jansen 08-06-2019

Geweldige service en bekwaam personeel. Vorig jaar wasautomaat besteld en toen zeer snelle en goede service gehad bij het plaatsen en aansluiten. Nu vergelijkbare ervaring bij levering wasdroger. Alles TOP geregeld.

Marike 08-06-2019

wat een snelle service! Gister eind van de dag besteld en vanmiddag werd de wasmachine netjes afgeleverd door 2 enorm toegankelijke, relaxte en hardwerkende heren. Hassan en z'n maat hadden de machine in no-time staan en draaiend. Echte een aanrader. O en prima machine ook ;)

Anny de Graaff 08-06-2019

Snelle levering, goede sortering! Aanbiedingen zijn divers, je hebt de tijd om zelf te zoeken naar voor jou de goede keuze.
Heerlijke koffie trouwens, echt service!

Burcu 08-06-2019

Ontzettend vriendelijk.
weet wat ze doen.
ze nemen vuilnis mee,
echte aanrader

Johan 08-06-2019

Betreft een combi-magnetron. Prijsindicatie op de site was één van de goedkoopste.Niet direct besteld, maar eerst een offerte opgevraagd. Kreeg ik nog eens € 80,- korting. Dat was nog eens een meevaller. Prima bezorgd. 's-Morgens kun je op de track&trace site zien wanneer ze ongeveer komen bezorgen. 20 Minuten voor bezorging nog een sms gekregen dat ze er aan komen. Erg handig. Handiger zou zijn als je de dag van te voren weet in welk dagdeel er ongeveer bezorgd gaat worden. Nu was het 8:00 - 22:00.
Vriendelijke bezorger en heeft netjes de oude meegenomen.

Ernst Oudshoorn 08-06-2019

Bij de aankoop van het apparaat ben ik goed geadviseerd.
Levering op tijd.
Vakman heeft de machine aangesloten en netjes gewerkt.
Nu maar hopen dat de machine het weer een groot aantal jaren doet!

Lars 08-06-2019

Makkelijk aan te sluiten, werkt perfect. Voldoende wasprogramma's voor een simpele ziel zoals ik. Maakt nauwelijks lawaai. Kortom mooi product voor een scherpe prijs, is het meer dan waard.

Snelle levering en zoals vooraf afgesproken in een tijdperiode van 3 uur geleverd. Keurig.

Teun K 08-06-2019

telkens als ik iets nodig heb kom ik keer op keer terug bij Bemmel en Kroon, goede site, makkelijke zoekfunctie's, snelle levering en alles correct. nog nooit geen problemen gehad met B&K

fam. Zaagman 08-06-2019

Wij werden vriendelijk en deskundig geholpen met het kiezen van een nieuwe onderbouw vaatwasser. De levering kon ook nog eens snel plaatsvinden. Het bedrijf wat voor van Bemmel en Kroon de installatie verrichtte was ook zeer deskundig en netjes. Het apparaat was snel omgewisseld. De werking van het apparaat werd goed toegelicht. Zowel de verkoper als de installateur hadden goede tips voor het gebruik en het onderhoud.

Tanja 08-06-2019

Wat een (h)eerlijke winkel. Nette verkopers. Ging voor een nieuwe wasmachine niet te duur. Door de eerlijke en goede uitleg van de verkoper uiteindelijk gekozen voor een ietsje duurdere en een ander merk maar met veel meer opties En na vergelijk met ander witgoedleveranciers een mega korting. Top!

Margreet 07-06-2019

Ik shop al jaren bij Bemmel & Kroon omdat het een betrouwbaar en voordelig adres is met hele goede service en prettig personeel. Ook nu ben ik weer heel blij met de nieuwe combiekoelkast.
In al die jaren nog nooit problemen gehad. Kan het iedereen aanbevelen.

Sjaak 07-06-2019

Netjes ye woord gestaan en geadviseerd
Bezorging via Dynalogic prima geregeld👍

Gerda Tromp 07-06-2019

Fantastisch personeel, met veel kennis van zaken! Geduldig en zeer vriendelijk, alles goed uitgelegd.

Postma 07-06-2019

Goedkoopste leverancier van mijn uitgezochte wasdroger, extra kassakorting, snelle informatievoorziening over levering en duidelijke en overzichtelijke factuur. Bezorging uitmuntend met accurate informatie over de planning.

janv 07-06-2019

Goede shop, komt afspraken na,en goedkoper als andere winkels, en de aflevering was ook perfect ondanks een moeilijk begaanbare trap

Claudia 07-06-2019

Prima keuze mogelijkheden. Wij hebben gekozen voor een Bosch inbouw vaatwasserbestendig deze besteld BKI763179. De bezorging was prima vriendelijke man snel en efficiënt je wordt een 15 min voor levering gebeld binnen het gegeven bezorg moment. De prijs was concurrerend met andere aanbieders
De vaatwasser is erg stil. En prima service

Stefanie 07-06-2019

Onlangs ben ik verhuisd en heb ik diverse keukenapparatuur bij deze winkel gekocht. Ook nu weer heb ik voor Bemmel en Kroon gekozen. Ze hebben een grote keuze in producten, een goede prijs en het is een prettige winkel waar je fijn geholpen wordt. Wanneer ik weer apparatuur nodig heb zou ik zeker terugkomen.

Peter Jansen 07-06-2019

Prima service in de winkel. Goede uitleg. Snelle levering van leverancier van vaatwasser die niet op voorraad was. Goede afstemming met installateur. Professionele installatie.

P.G Bot 07-06-2019

Mijn order is super snel geleverd kan zelf bij het bestellen via de web site een datum prikken en zien
of het op voorraad is en wanneer je het geleverd wil hebben via e-mail goed op de hoogte gehouden over de aankoop en track & trace en faktuur vragen had ik niet maar kan via telefoon een echte medewerker spreken als dat nodig zal zijn Ben tevreden met mijn vriezer ordernummer xxxxx

J C Koene 07-06-2019

De mannen stonden om even na 08:00 uur, zoals in een email op dezelfde dag als bestelling en na een telefonische vooraankondiging, voor m'n deur. Dat was prettiger dan bij een voorgaande leverancier in het Stadshart van Zoetermeer. Daar bestelde ik 8 dagen voorafgaande aan de levering een koelkast die men uiteindelijk op afgesproken dag van levering werkelijk op het allerlaatste moment leverde dat ik hem niet meer in ontvangst kon en ook niet meer wilde nemen. Ik had alles ruim van tevoren voorbereid zodat men slechts behoefde af te leveren en de oude koelkast terugnemen. Ik heb meer dan drie uur zitten wachten op levering. Opbellen duurde meer dan 10 minuten luisteren naar een irritante muziekje!

Elleke 07-06-2019

Super geholpen in de winkel in Den Haag door Bob. Ook de aflevering ging volgens afspraak. Deur vriezer was omgezet. Op zijn plek gezet. Juiste instructie gekregen ivm in gebruikname.
Zonder problemen werd oude vriezer meegenomen. Beide heren die kwamen afleveren waren beleefd, netjes hand geven etc. De verkoper en de twee heren die kwamen afleveren zijn een visitekaartje voor het bedrijf!

Gerson Gomes 07-06-2019

De service was uitstekend! Aardige mannen en ze waren ruim op tijd. Ook bellen ze 15 min van te voren om te melden dat ze er bijna zijn. Alles netjes geplaatst en een korte uitleg gegeven.
Heel erg blij met de service mannen

Frans Mineur 06-06-2019

Ik had via internet een combi-stoomoven besteld die niet meer leverbaar bleek. Ik wel hierover geïnformeerd door de mededeling dat er een opvolgmodel, nieuwer (en duurder) model zou kunnen worden geleverd voor de prijs die ik voor het oude model had betaald. Binnen een dag werd deze gloednieuwe oven voor minder dan de helft van de cataloguswaarde tot in onze keuken geleverd. Superklasse!!

Ronaldo 06-06-2019

Prettig professioneel bedrijf met een goede prijs-kwalieltsverhouding.
Bestelling is snel afgehandeld en de producten door een een specialist met kennis geplaatst.
Complimenten.

a.m.l.van lien 06-06-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe wasmachine.Als inwoner van spijkenisse zoek je dan natuurlijk allereerst in je eigen omgeving. Ik zal geen namen noemen, maar de bereikbaarheid, via telefoon of computer is en was niets.!! Toen ben ik naar enkele winkels gegaan. Let op om 9.30 uur ,s morgens.
Waarschijnlijk is dan niet iedereen wakker of uitgeslapen. Personeel is dan matig geinteresseerd en/of niet in staat om mee te denken wat je wilt of zoekt.
Derhalve, mijn zoon in Rotterdam Noord gebeld. Die wist mij te vertellen, want die zoekt dan ook alles uit, dat ik het beste mij kon wenden tot Bemmel en Kroon in Den Haag of een ander filiaal.
Daar ik snel informatie nodig had, heb ik deze firma telefonisch benaderd.
Ik heb een normaal gesprek kunnen voeren, zij begrepen wel waaraan zij moesten meewerken.Derhalve, de bestelling gedaan en mijn was machine is de andere dag geleverd. Wat ook bij zonder was, dat de bezorging, via een track and trace systeem op de minuut te volgen is.
Nette heren, volgen alle instructies en waren bijzonder netjes.
Ik vind deze firma met afleveraar een nominatie van een 9 waard.!!!!

Clemens Kienhorst 06-06-2019

Snelle telefonische informatie. Goede telefonische informatie. Snelle levering 24 uur . Alles correct verlopen. Product heb ik ingebouwd, hetgeen enige tijd heeft gevergd en moet ik nog uitproberen. Het betreft een inbouwkoelkast Bosch KIR 20V60.

Marian meijer 06-06-2019

Wij hadden een lang traject bij onze keukenleverancier, zijn zelf achter prijzen aangegaan voor apparatuur. Ondanks dat het langer duurde dan dat de gestelde termijn in de offerte aangaf kregen wij de toen geldende prijzen. We werden er zelfs op gewezen dat als we pas na het weekend besliste de prijzen omhoog gingen omdat de leverancier nieuwe prijzen bekend had gemaakt. Verdere communicatie via mail of telefoon ging soepel vriendelijk en behulpzaam. Vandaag spullen geleverd met een uiterst vriendelijk magazijn medewerker Tim. Netjes en voorzichtig binnen gebracht en goed gewezen waar ik op moet letten bij het uitpakken. Dit was niet onze 1e aankoop bij bemmel maar wel de grootste :) zeer tevreden, scherp in de markt en betrouwbaar.

KC Jansen 06-06-2019

Mijn wasmachine via Bemmel en Kroon gekocht. Duidelijke site die helpt met kiezen. Na bestellen duidelijke communicatie, en hele snelle bezorging door twee nette meneren.

Henk B 06-06-2019

Simpel en geen gedoe. Zelf kregen we een nieuwer model daar ons model niet meer op voorraad was, TOP. Het leveren en plaatsen ging was ook dik in orde.

Herman 06-06-2019

Wij kozen vanwege de prijs voor deze winkel. De levering van de keukenapparatuur is prima verlopen. Toen bleek dat de oven een kapotte thermostaat had kwamen de problemen. De garantieafhandeling verloopt uiterst moeizaam. Bemmel en Kroon neemt hierbij niet de passende verantwoordelijkheid, maar verwijst naar de fabrikant voor de oplossing.

Sharon 06-06-2019

Goede prijs, heldere afspraken en ook prima installatie werk van onze nieuwe vaatwasmachine

Gerard Grundeken 06-06-2019

Alles wordt correct afgehandeld, advisering, bestelling en plaatsing. Zijn al sedert mensenheugenis klant bij Bemmel & Kroon. Zoals het er nu naar uitziet blijft dat ook zo.

Claudia Verhoog 06-06-2019

Prima op de hoogte gehouden voor de levering keurig op tijd!!👌
De showroom is supermooi en mooie merken voor een betaalbare prijs!!
Kroontje erop!!!🤴
Bezorgers waren netjes en vriendelijk.

Ineke 06-06-2019

Lang gezocht naar een grillplaat voor onze Neff inductiekookplaat, Bemmel & Kroon had de beste prijs.
Na de bestelling werd ik voortdurend op de hoogte gehouden van de voortgang, kon zelf kiezen op welke dag hij geleverd moest worden en werd ook nog keurig op de hoogte gehouden over het tijdstip via email en sms.

orrin 06-06-2019

alles snel en netjes geregeld en de volgende dag stond de koelkast al in huis.
bovendien was bemmel&kroon de goedkoopste die ik kon vinden online!

Priscilla Oudshoorn 06-06-2019

Al ons witgoed en apparatuur kopen wij bij Bemmel en Kroon, we vinden het zo'n fijne winkel. Ik wordt altijd netjes te woord gestaan en goed geholpen door het personeel. Wanneer ik niet uit mijn online bestelling kom, helpt het personeel telefonische mee. Ik ben zeer tevreden!

Fien Verbakel 06-06-2019

Zeer snelle en correcte afhandeling van bestelling, ook zeer tevreden over het product.
Beveel deze winkel aan iedereen aan

Djk 05-06-2019

Snelle reactie op mails. Complete en snelle levering. Goede communicatie. Wordt goed met je meegedacht.

Tevreden klant uit Schimmert. 05-06-2019

Via een doorlink ben ik terecht gekomen op de site van Bemmel en Kroon. Ik ben heel tevreden over hun site. Alles is duidelijk en goed te begrijpen. Ik heb ook per email contact met hun gehad. Service is uitstekend met name hun snelheid van reageren op je vragen. De levering verliep ook geheel naar wens. Chapeau! Zaken goed op orde. Wat wil je nog meer...

Evelien 05-06-2019

Ik heb deze shop gekozen omdat zij gewoonweg de goedkoopste zijn!
Zeer snelle en correcte levering!

m smit 05-06-2019

prettige behandeling in mooie winkel.geheel tevreden met levering en tijdstip, en snelheid van de levering. Toppy. !!!

Stephan 05-06-2019

Een AEG droger gekocht voor een hele scherpe prijs en deze is de volgende dag direct bezorgd.

Polletje 05-06-2019

Niet alleen bleek bij de keuze van mijn toekomstige afwasmachine deze winkel de goedkoopste leverancier, ook de bestelprocedure en de daadwerkelijke levering waren in minder dan geen tijd prima voor elkaar. Dag en uur van installeren waren snel en accuraat afgesproken en de monteur was een zeer efficiënt, beleefd en vooral keurig werkende jonge man, die ook antwoord had op al mijn vragen over gebruik en werking van het geleverde. Een en ander hoefde niet aanbetaald te worden, en alle rommel inclusief oud apparaat werd geruisloos afgevoerd. Van ieder detail werd ter plekke een foto genomen zodat er later geen misverstand kan ontstaan over beschadiging of werkwijze. Ik had dit niet eerder meegemaakt.
Enige minpunt is dat de prijs van mijn aankoop binnen een week een paar tientjes meer bedroeg dan bij eerder onderzoek, dit zou dan door ''marktwerking'' worden veroorzaakt...?? -met dank aan de zoekmachine-big brother!- Overigens bleef deze winkel dan nog de voordeligste.

J. Keizer 05-06-2019

Ik zocht een bepaald merk vrieskast en kwam op deze website. Ik ben ontzettend tevreden. Snelle en correcte levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelde artikelen en de levering.

Pascal Evers 05-06-2019

Ik heb een Bosch wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon mijn dag aangegeven Waar het mij het beste uit zou komen op die dag kon hij ook geleverd worden netjes volgens schema netjes volgens tijd nog neter is dat de chauffeur en compagnon netjes een half uur van tevoren gebeld heeft dat ze er aan kwamen de wasmachine is twee trappen omhoog getild aangesloten en mijn oude is meegenomen waarom ik voor Bemmel en Kroon heb gekozen is eigenlijk vrij makkelijk ze zaten een aantal tientjes onder het bedrag waar de wasmachine bij andere leverancier staat topservice klantvriendelijk en alles naar wens Bemmel en Kroon bedankt

LPJM Camps 05-06-2019

Geweldige service, snelle bezorging! Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers!!

Marion 05-06-2019

We zijn stipt bediend. Een zware Miele is helemaal naar 2e verdieping gesjouwd en de oude die in de brand heeft gestaan en die een beetje uit elkaar lag is keurig meegenomen. Aardige lui.