Deze score is berekend op basis van 3294 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter 09-04-2020

Zeer duidelijke webshop. Helder ovrr produkt, wijze van betalen en levering.
Duidelijkr communictie over dsg en tijd van leveting

Levering keurig met in achtneming van coronaonstructies . Vriendelijk en duidelijk

Jiwei Fu 09-04-2020

Super goed service ,op tijd informatie geven, duidelijk e-mail contacten en we zijn tevreden

Johnfred. 09-04-2020

We hebben vorige week bij Bemmel en Kroon telefonisch een Siemens vaatwasser besteld. Tijdens dit gesprek gaf de medewerker de gewenste informatie en meer; hij vroeg naar het typenummer van de oude machine en dat gaf aan dat het een hoog model betrof.
Zonder deze kennis zouden we een verkeerd model hebben besteld!
De monteurs van het bedrijf dat de nieuwe machine plaatste en de oude meenam hielden zich goed aan de Coronarichtlijnen. Binnen een half uur was de klus geklaard en na een korte uitleg over de werking van de machine kon de vaatwasser zijn eerste werk doen.

Hendriks 09-04-2020

Super service.Net personeel,kortom goed geregeld.Zeer tevreden klant.Zal u zeker aanbevelen.

Saleha 08-04-2020

ordernummer BKI845445

Top service!
Waarom Bemmel & Kroon?
Omdat ze snel leveren en doen wat ze beloven.
Ik heb hier een warmtepompdroger besteld en vergeleken met andere bedrijven was dit het goedkoopste voor hetzelfde product.
Het scheelde veel.
Dus raad iedereen ook aan dat als je wat wilt bestellen om eerst hier te kijken.
Want prijzen kunnen enorm verschillen om een zelfde product.

Alija 08-04-2020

Duidelijke, snel en klantvriendelijke zijn de woorden die ik kwijt wil. Daar op komt dat ze ook nog eens de goedkoopste waren toen ik een wasdroger wilden kopen van dit type.

Noordbeek 08-04-2020

Super geregeld meteen terug gemaild, had een wasmachine besteld deze was helaas uitverkocht en niet meer te leveren, was opgelost door een nieuwe type te leveren voor dezelfde prijs

Theo (Den Helder) 08-04-2020

De verkoop afdeling van Bemmel &Kroon geeft snelle, duidelijke en vriendelijke terugkoppeling bij vragen op afstand (woon zelf in Den Helder).
Tevens de laagste prijs van Nederland verkregen, zoals ook op de website staat voor deze AEG L6FBSpeed. Altijd meegenomen.
Onze oude AEG stopte na ruim 19 jaar er mee, zonder noemenswaardige onderhoudskosten. Vandaar weer een AEG.
Binnen een dag verzorgd en bezorgd door een nette en vriendelijke bezorgdienst (incl. meenemen oude AEG ), genaamd Dynalogic.

Zo zie ik een webshop/bedrijf graag. Goede prijs en snelle en duidelijke service.

Martin van der Linden 08-04-2020

Met een vraag via de mail een snelle reactie en duidelijk wat het kost.
En het belangrijkste snelle levering en een goede bezorging.

Christine 08-04-2020

Kan aan iedereen Bemmel&Kroon aanbevelen. Vanaf de bestelling tot aan de deur verliep alles perfect. Op de dag van levering bericht ontvangen dat het bestelde artikel onderweg was en levering tussen 10.00u en 12.00u plaats zou vinden. Om 10.00u bericht dat het artikel om 10.30 zou arriveren. En dat was ook zo. Super services dus.

Co van Liere 07-04-2020

Wasautomaat, op zondagavond (!) online besteld, maar bleek niet beschikbaar. Toen werd mij een andere aangeboden die duurder was en met minimaal dezelfde specificaties voor dezelfde prijs. De volgende dag werd hij al bezorgd. Topservice!

Hendrietta van Geel 07-04-2020

Super shop, had al eerder een inbouw oven met kookplaat besteld ook top service.
Ik belde nu voor info over een afzuigkap van Atag werdt perfect te woord gestaan en goed advies de koop was daardoor ook snel gesloten. nadat ik een offerte had gehad gelijk geregeld zelfs de filters die er bij moesten hebben ze netjes verzorgd. De bezorging was perfect. En nu hij hangt ben ik er ook super blij mee heel mooi.
Bemmel en Kroon wederom hartelijk dank

Ella Mihaljevic 07-04-2020

Op zoek naar een nieuwe wasmachine kwam ik op internet dit bedrijf tegen. Toen “mijn” wasmachine ook nog eens in de aanbieding was, heb ik hem meteen besteld. Niets dan lof, snelle levering en telefonisch werd keurig gemeld hoe laat de machine op de afgesproken dag geleverd zou worden.

Sean Peters 07-04-2020

Nadat de koelkast van mijn ouders kapot was gegaan heb ik direct op internet gekeken naar een nieuwe. Omdat het een koelkast betrof met een nis hoogte van 102 cm ben ik bij Bemmel en Kroon terecht gekomen. Deze hadden de koelkast op voorraad en het merk wat mijn ouders als voorkeur hadden.
De service is uitstekend, product was op voorraad en voor 22.00 uur besteld is volgende dag bezorgd. De communicatie vanuit het bedrijf en de bezorging was erg goed. 10 min voordat de bezorgers er waren werd er nog netjes contact opgenomen. De nieuwe koelkast werd naar binnen gedragen en de oude werd gratis meegenomen dus qua recycling ook prima.

Al met al een goed gevoel overgehouden aan Bemmel en Kroon en zou dit bedrijf zeker aanraden. Ga zo door Bemmel en Kroon.

Sjors B 07-04-2020

Prima afgehandeld. Snel en adequaat.
Zelfs toen ik items bij nader inzien wilde toevoegen was dat geen probleem!

Anthonie v d Kraa 07-04-2020

fijne winkel de wasmachine die we hadden besteld was niet meer voorradig en kregen een duurdere en wat luxer model aangeboden voor de zelfde prijs was een bonus van 64 euro vind ik een hele nette oplossing

M. Koehler 07-04-2020

Duidelijke webshop. Prijs vaak goedkoper dan elders. Service is top! Je hoeft niet de hele dag op je bestelling te wachten, er wordt duidelijk aangegeven wanneer je bestelling wordt geleverd via sms. Vlak voor de chauffeur met je bestelling komt, ontvang je nog een sms! Super tevreden.

Siebolt Moltman 07-04-2020

Prijs was super en de koelkast werd de volgende dag geleverd. Kon via een linkje op de mail zien wanneer de koelkast kwam. Super geregeld allemaal ook in deze tijd met het coronavirus werd alles duidelijk uitgelegd.

Martien Witsenburg 07-04-2020

Ik heb al vaker bij Bemmel gekocht. Ik begrijp echter totaal niet dat de dure Miele wasmachine/droger volledig ingepakt wordt afgeleverd en dus NIET wordt uitgepakt.

Sandra 07-04-2020

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat zij goed vindbaar zijn op internet en er qua prijs ook echt uitspringen. De site vind ik ook erg gebruiksvriendelijk. Alles staat overzichtelijk weergegeven per categorie en je kan ook zoeken op artikelnummer van een betreffend apparaat. De prijzen zijn t.o.v. anderen goed! De communicatie via de mail verloopt prima en duidelijk. Minpuntje dat je 's nachts een bericht krijgt i.v.m. de verwachte levertijd. Vervolgens krijg je dan een mail waarin staat dat je het order nummer aan de chauffeur moet doorgeven, hier wordt echter door de chauffeur niet om gevraagd. Dus dit kan nog wel verbeterd worden vind ik.

jaappost 07-04-2020

in een woord geweldig alles piek fijn voor elkaar alles snel geleverd van mijn krijgen ze een dikke tien!

P.Tak 06-04-2020

Duidelijke website.
Zondag besteld maandag geleverd super snel.
Goede bezorgdiensten met goede communicatie netjes afgeleverd.

Marinus 06-04-2020

Duidelijke shop,hele snelle levering,van tevoren bericht hoe laat de bestelling bezorgd wordt.

Naomi 06-04-2020

Heel goede zaak en erg behulpzaam. Vrijdag een nieuwe vaatwasser uitgezocht en maandag stond hij al te draaien! Ook onze wasmachine komt hier vandaan. Altijd erg tevreden!

Gea 06-04-2020

Duidelijke webshop alles word duidelijk uit gelegd.was op zoek naar wasmachine er waren vele keuzes mee duidelijke specificaties
Kreeg na bestellen al snel bericht en het bezorgen was helemaal top ging snel en volgens de regels die er nu gelden

P. Driessen 06-04-2020

Wij hebben hier eerder een complete keuken gekocht en niet te ver rijden. De info en vergelijkingen op de website zijn duidelijk, zeer concurrerend en daarnaast, in deze hectische periode, op koopavond alle tijd met een verkoper die goed adviseerde, niet opdrong, de juiste tips meegaf en ik goed een keuze kon maken. Aflevering van deze combi-oven was al de volgende dag en goed geregeld.

Kenny Vermeersch 06-04-2020

Zeer professionele en snelle afwerking van mijn bestelling, echt volgens het boekje. De verkoper was zeer klantgericht en professioneel in al zijn communicatie, zowel telefonisch als via e-mail. Het online boekingssysteem voor de levering werkte perfect en het track en trace systeem voor opvolging van de bestelling was zeer goed. De levering was perfect op tijd op het afgesproken tijdstip. Het was mijn eerste bestelling maar ik twijfel er niet aan om ook een volgende bestelling bij hen te plaatsen. Een aanrader!

Joop 05-04-2020

Ordernummer BKI844267. Duidelijke website. Bestellen is eenvoudig. Netjes op tijd. Wordt netjes tot over de drempel gebracht. Oude apparaat gelijk meegenomen.

theeleutje 05-04-2020

ik heb deze winkel gekozen ivm de prijs .
daarna bleek alles goed en snel geregeld

D. VDB 05-04-2020

Door iemand anders ben ik naar jullie winkel verwezen. Ik heb regelmatig wat dingen bij jullie nagevraagd en nooit wa iets uitzoeken te veel. Elke keer kreeg ik gelijk antwoord, of t nu telefonisch of per e-mail was. Jullie blijven de laagste prijs geven en dan nog extra korting! Levering was precies en zoals afgesproken! Bedankt!

BJ 05-04-2020

Supereenvoudige manier van bestellen. Via duidelijke track en trace met dus een prima communicatie hadden we en zeer snelle levering. Deze waren zoals beloofd! Heel tevreden. Nu kunnen we snoerloos stofzuigen!

Thérèse Olsthoorn 05-04-2020

De nieuwe wasmachine in gebruik genomen. Hij is lekker stil. Dat is fijn. De aankoop bij Bemmel en Kroon tijdens het coronavirus ging wat mij betreft vlekkeloos. De hulp van de meneer in de winkel en de mannen die hem bezorgde was heel vriendelijk ondanks dat men op afstand moest blijven. Hier zit een tevreden klant.

Jolanda 04-04-2020

De online shop werkte prima, de informatie die gegeven werd klopte helemaal en we konden goed vergelijken welke wasmachine we wilden uitzoeken. Na online bestelling, volgde bevestiging snel via mail en ook de communicatie rondom levering verliep supergoed. Op dag van levering zelf via mail en sms op de hoogte gehouden van levertijd.
Heren van de bezorging waren vriendelijk, vanwege de coronacrisis hebben ze de wasmachine zoals gezegd afgeleverd tot bij de voordeur en de oude wasmachine mee retour genomen. Al met al dus super blij met de levering van A tot Z.

Dennis 04-04-2020

Keurige afhandeling van mijn bestelling ondanks wat onhandigheid van mijn zijde. Zeer snelle reactie op mijn vragen.
Erg snelle en goed afhandeling van en door de koerier. Je hoeft niet heel de dag thuis zitten te wachten. Je kan precies volgen wanneer hij er is en wanneer hij voor de deur staat. Top!

Jermelo 04-04-2020

Werd keurig te woord gestaan en we hadden nog lol om het feit dat ik het artikel elders goedkoper had gezien voor wel € 6,00
Toch werd dit joviaal opgelost door uw medewerker.
Kan niet anders zeggen van bestellen toten met leveren een dikke 10

Rene 04-04-2020

Ondanks te late levertijd ivm Corona is toch alles goed bezorgd en netjes geinstalleerd! Ik praat over vier inbouwapparaten van Inventum.

E. Ranzijn 04-04-2020

Top service! Duidelijk aangegeven via de mail hoe laat de bezorgers kwamen en 15 minuten van te voren nog een extra sms. De heren hebben de wasmachine keurig over de drempel gezet met de laatste instructies voor het installeren en onze oude machine weer mee genomen. Donderdagavond laat besteld, zaterdagochtend in huis. Top mannen! Ontzettend bedankt!

Hans van Meegen 03-04-2020

Gastvrije ontvangst, prettige samenwerking met een zeer deskundige en vriendelijke verkoper, vlotte aflevering

Peter 03-04-2020

Goede duidelijke website. Snelle levering. Goedkoopste van alle aanbieders.

Een tevreden klant uit Rijen 03-04-2020

De bestelde koelkast van Samsung was niet meer op voorraad. Bemmel en Kroon leverde voor hetzelfde geld een duurder maar vergelijkbaar model. Na eerder al probleemloos een droger te hebben geleverd, was dit wederom een hele fijne ervaring met B&K!

Leo&Jacqueline Heeze 03-04-2020

Zeer goede service, snelle levering, gunstige prijs/kwaliteitsverhouding !
Kan deze leverancier bij iedereen aanbevelen!

Jeanette 03-04-2020

Prima geholpen bij Bemmel & Kroon Cruquius! We hebben een koel/vries combi gekocht en die wilden we snel geleverd hebben (ondanks Corona leveringsproblemen). De verkoper dacht goed mee en ging het snel regelen (en dat lukte ook). De deur moest links-draaiend worden gemaakt en ook dat werd geregeld. Netjes thuisbezorgd - en het apparaat is competitief geprijsd. Kortom: heel tevreden!

P.Tevreden 03-04-2020

Wij hebben een vaatwasser van beko besteld en binnen een paar dagen stond hij bij ons in huis. Fantastisch. Goede service en snelle levering. Super

Kaandorp 03-04-2020

Zeer fijn hulpvaardig personeel, duidelijke website, zeer snelle service en ook hier vriendelijke en behulpzaam personeel. Vlekkeloze koelkast, geen beschadigingen bij aflevering, ook niet aan de verpakking. Helaas door de Corona-maatregelen zelf de koelkast twee hoog moeten tillen...maar dat is Bemmel en Kroon niet aan te rekenen.

Khaw 03-04-2020

Gister avond voor 22.00 besteld. Volgende dag stond hij om 13.00 in mijn keuken. Ook in deze corona tijden leveren ze hem netjes met gepast beleid af. Fijne zaak en de afhandeling ging perfect. BKI844888

Theo 03-04-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Al jaren kopen wij hier onze inbouwapparatuur.
Snelle service en op de afgesproken tijd wordt alles geleverd en geplaatst.

Jannie 02-04-2020

Duidelijke webshop, het is makkelijk om iets te bestellen. We zijn via kieskeurig op de website gekomen. Fijn dat je zelf een dag kunt plannen waarop de bestelling gebracht wordt. Via de track en tracé ,op de dag van bezorging, is de bestelling goed te volgen.

Jacqueline 02-04-2020

Prima winkel , was niet helemaal zeker of ik het goede zou bestellen , even een belletje gedaan , vriendelijke mijnheer die mij aan de andere kant goed heeft geholpen , bestelling samen afgehandeld , via iDeal betaald en volgende dag in huis . Ik zeg top, overigens wel vaker daar besteld , maar wil je het zelf ophalen , 20 euro korting , sneller kun je ze niet verdienen , 👍

Rene 02-04-2020

Goede prijs en zeer snelle levering. !!!!!!
Prijs was 10% voordeliger dan alle andere webwinkels

Erik en Jeanette 02-04-2020

Wij hebben vandaag onze nieuwe wasmachine binnengekregen,
de AEG FB6speed. Bemmel en Kroon wederom de goedkoopste van alle aanbieders. Top machine, lekker stil en goed schoon. Wij zijn tevreden!