Deze score is berekend op basis van 2981 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marianne 21-01-2018 Via de website gekocht

In 2 jaar tijd ons 3e inbouwapparaat gekocht bij Bemmel en Kroon tot volle tevredenheid.
Duidelijke website, goede prijs / kwaliteit verhouding.

Anneke Verbeure 21-01-2018 Via de website gekocht

"De beste"

Zeer duidelijk en volledig in alle aspecten gaande van productinformatie over verkoopsinformatie tot aflevering.

Marleen 21-01-2018 Via de website gekocht

Hmmm ben nog niet echt blij

De webwinkel uitgekozen op de goede referenties. Levering van wasmachine en droger ging als een dolle, helaas is de lekbak daarbij gesneuveld. Wordt vergoed maar daarmee staat er geen nieuwe lekbak. Een onderdeel miste bij de levering, tweede poging is niet gelukt, hoop dat de derde poging voor nalevering goed gaat. Antwoord op mail zelfs op zondag!

Dieleman 21-01-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs, zelfde kwalteit, goed afspraken

Bosch wasdroger gekocht tegen de laagste prijs op het web. Goede follw up van de afspraken, je precies wanneer de bezorging plaatsvindt door middel van smsjes. Zodat je niet heel de dag thuis hoeft af te wachten.

Frits Ilcken 21-01-2018 Via de website gekocht

Technisch een prima webwinkel!

Duidelijke website. Goede communicatie via e-mail. Afspraken worden nagekomen. Slechts 1 minpuntje: op de website staat "op voorraad" daaruit kan de conclusie worden getrokken dat binnen 2 dagen de inbouwvaatwasser geïnstalleerd is. Dat is niet waar! De bottleneck hier is de installatie die pas na 10 dagen kon plaatsvinden. Ik vind dat op de website een voorbehoud dient te worden gemaakt ten aanzien van de installatie.

Jaap 21-01-2018 Via de website gekocht

Lage prijs, goede service, heel goede transporteur.

Duidelijke shop, prijs-kwaliteit oke met voldoende keuze mogelijkheden voor de klant. Ook voor de moeilijke beslissers is er voldoende begeleiding in de keuze afweging.

Michel 21-01-2018 In de winkel gekocht
den haag

Hele fijne winkel met vakbekwaam personeel

Wij kopen hier al enige tijd onze witgoed. zo ook deze keer oude wasmachine kapot alleen kwam het deze keer niet zo hel erg gelegen financieel. in de winkel in den haag werden we geholpen door ene Bob zeer vriendelijke en vakbekwame man die goed begreep wat we wilde, en ook gericht ging zoeken op ons budget.. dus tien minuten later en met een leuke korting stonden we weer buiten. geen gezeur, geen moeilijk gedoe,

Albert Duindam 20-01-2018 Via de website gekocht

Prima website en een uitmuntende logistiek

In de avond besteld en de volgende dag om één uur in huis. De logistiek is super en goed te volgen, de bezorgers waar vriendelijk en hulpvaardig. Super geen enkele twijfel of ik daar weer zou kopen.

Goede service 20-01-2018 Via de website gekocht

Mijn oude wasmachine was versleten .
Hij heeft het 25,5 jaar uitgehouden.
Toen ben ik gaan neuzen op internet en heb ik de keus gemaakt voor
De Siemens WMN16 T 3471 kwam goed over.
Ik heb hem gisteren avond de 18-01-2018 besteld.
Ik ben ook goed geholpen met informatie via de telefoon.
Ze hebben hem de 19-01-2018 keurig afgeleverd .
Ik heb er 1 keer mee gewassen en ben er tevreden over
Zal even wennen zijn maar dat komt vast

Nina 20-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, aanrader

Proper afgeleverd op de zelf gekozen datum. Van Nederland naar België met de leverdienst vormde geen enkel probleem, top!

**** 20-01-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

service was oke, kan beter

Uitgebreide apparatuur om uit te kiezen.
Bij de verkoop goede uitleg. Apparaat niet gelijk gekocht, na een half uur nadenken terug naar de winkel daar 3/4 kwartier moeten wachten op een medewerker.

gritti 20-01-2018 Via de website gekocht

Correcte en vriendelijke levering!

Super service! Kijk al naar mijn volgende aankoop uit :) Correcte en vriendelijke levering, oude machine direct uit de weg.

Mispel 20-01-2018 Via de website gekocht

alles goed voor elkaar !!!

product netjes geleverd en geinstaleerd door AJ Tec .
zeer goede monteur ,werken erg netjes .
een aanrader .
Bemmel en Kroon zal ik zeker aanbevelen en bij mijn volgende aankoop shop ik weer naar Bemmel en Kroon.

Roeland 20-01-2018 Via de website gekocht

Mijn tweede grote aankoop bij B & K

Overzichtelijke website met veel keus. Snelle en duidelijke communicatie na de koop. Mogelijkheid om ook te betalen bij bezorging/installatie.

Oosterink 20-01-2018 In de winkel gekocht

Inbouw koelkast

Eerder 2x keuken gekocht bij hen en waren we er tevreden over. Deze keer toch een minpuntje, installatie kan nooit op een woensdag. Vind ik bijzonder! Bij navraag bij Bemmel en Kroon of ze nog andere installateurs hadden was het antwoord kortaf nee en vooral mijn probleem dat ik dan een vrije dag moest nemen. Dat viel erg tegen en voelde niet erg klantvriendelijk.

Henk, Zeewolde 20-01-2018 Via de website gekocht

Prima ervaring!

Uitstekend bereikbaar; zelfs op 1 januari telefonisch contact mogelijk! Nieuwe inbouw vaatwasser besteld met installatie. Bestelde model was niet meer aanwezig, echter een beter model voor dezelfde prijs aangeboden kregen. Alles snel en deskundig geregeld, alle afspraken goed nagekomen; Topbedrijf!

Een dikke pluim 19-01-2018 In de winkel gekocht
Neckar

gezien het extreme weer toch netjes afgeleverd. Fantasties

Het is een mooie ruime zaak. Over zichtbaar. Het deskundig personeel weet waar zij het over hebben, vandaar dat wij ons product daar hebben aangeschaft.

Mathieu 19-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare afspraken en perfecte levering.

Duidelijke en overzichtelijke web-shop, breed assortiment, prima prijs!
Afspraken worden correct nagekomen

wallie 19-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering????

2weken moeten wachten op iets wat binnen 2 werkdagen geleverd zou worden best jammer ik zal vast niet de enige zijn

Cees v G. 19-01-2018 Via de website gekocht

Doet wat ze beloven

Bemmel & Kroon houden geen juichende praatjes over snelle levering de volgende dag in huis.
Zij doen wat ze beloven, door afspraken gewoon na te komen. Is er iets niet direct op voorraad, dan wordt je niet aan het lijntje gehouden, maar krijg je reële leverdata te horen en komen ze dit gewoon na.
Heel bijzonder tegenwoordig en ... een topservice.

Charles 19-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Bij de onlinebestelling was iets door mij niet goed gedaan. Bij 2 x telefonisch contact werden mijn aanvullingen snel verwerkt. Vriendelijke medewerkers die e.e.a. gelijk verwerkten.De aflevering geschiedde op de aangegeven tijd. Bezorging zeer attent en vriendelijk,

Sonja 19-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Hebben hier al onze spullen gekocht en levering is super. Ook veel keuze. Handig als je ook iets op wilt halen in de winkel.

Joke van der Heijden 19-01-2018 Via de website gekocht

service optimaal

Wij hebben bijzonder goede ervaring Bemmel & Kroon. Een dag tevoren besteld, volgende dag in huis, Hiervan nog afzonderlijk bericht ontvangen betreft tijd van bezorgen, deze service ervaren wij als super goed. Wij kunnen eenieder aanbevelen om bij deze leverancier een

Xxxxxx

Jos Nijssen 19-01-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima winkel

Mooie showroom, duidelijke uitleg en er wordt voldoende aandacht aan je besteedt. Prijzen zijn prima

Cm kooijman 19-01-2018 In de winkel gekocht
Cruicius

Zeer goede service en super snelle levering

Alles was overzichtelijk en makkelijk te kiezen op de site en in de winkel kon je hem zien nu nog uitvogelen hoe de machine werkt want deze is uitgebreider dan mijn vorige wasmachine

M.A 19-01-2018 Via de website gekocht

SMEG OVEN

Prachtig oven van SMEG besteld bestelnummer: 373175 . Binnen 24 uur netjes aan deur geleverd. 20 minuten van te voor gebeld dat ze aankwamen top service.

B.G. 18-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering

Hele goeie prijs was de goedkoopste. Site is duidelijk, makkelijk de order geplaatst en snel geleverd.

M Sieval 18-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Na veel gedoe met de oude wasmachine een nieuwe gezocht op internet. Bemmel & Kroon konden hem de dag erna al leveren. Bezorgers hebben de machine naar zolder gebracht en aangesloten. Hij draait als een zonnetje! Heel blij mee!

Barta Meeder 18-01-2018 Via de website gekocht

heel goede service!

zeer snelle levering, je kunt bellen als je nog iets wil vragen en goedkoop voor bekende merken in vergelijking met andere webshops.

Mw Brouwer 18-01-2018 In de winkel gekocht
cruqius

Keurige service in de winkel en vakmensen met het plaatsen. Echt we zijn erg enthousiast en raden ook zeker andere mensen aan!

Marina 18-01-2018 Via de website gekocht

Could have been better

The drier is super, no complaint! The problem was that we made the order 30 of dec and it arrived on the 15th of January. On the website it was promissed a couple of days delivery. Only after we placed the order we were told they didn't had it in stock and we had to wait. I think 2 weeks wait is a bit to much , even with new year....

Paul N. 18-01-2018 Via de website gekocht

Echt heel goed!

Alles wat op de site staat waargemaakt! En een fantastische bezorgdienst waarmee ze werken. Een uitstekende web=winkel-ervaring!

Snijders 18-01-2018 Via de website gekocht

Erg goede service!

Prima geregeld, komen afspraken na, bellen netjes een half uurtje van te voren, een dag ervoor krijg je al een mail met de schatting wanneer ze ongeveer er zijn. Ik had aangegeven liefst zo vroeg mogelijk ivm mijn nachtdienst. Ze waren er keurig al om 8 uur!

Snijders 18-01-2018 Via de website gekocht

Erg goede service!

Azzouz 18-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service en kassakorting op al de goedkope prijs

Makkelijk vindbare producten met scherpe prijzen en nog kassakorting ook, toen product niet voorradig bleek om binnen 24 uur te kunnen leveren kregen we een model duurder voor dezelfde prijs!

Plantinga 18-01-2018 Via de website gekocht

top bedrijf,

top bedrijf, product was niet op voorraad maar Bemmel/Kroon levert meteen een vervangend duurder product zonder bijbetalen. Keurig.

aster 18-01-2018 Via de website gekocht

Alles in orde!

Snel afgehandeld. Voldoende communicatie via e-mail. Goede prijs. Kreeg zelfs een upgrade van toestel omdat het andere niet meer verkocht werd.

RM 18-01-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Goede bereikbaarheid en hulp van de klantenservice. kennis van zaken en alles netjes geregeld!
Ook goed op de hoogte gehouden van de levering.

casper 18-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Prettig contact. Vaatwasser werd goed geinstalleerd. Van tevoren gebeld over verwachte tijd. Aanrader.

Michiel - Aalten 18-01-2018 Via de website gekocht

Mooi product, redelijke service

Heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk een goede en mooie koelkast besteld. Levering conform afspraken. Mijn vrouw was ziek en alleen thuis en de bezorgers wilden de grote/zware koelkast niet 3m verderop (gewoon gelijkvloers) neer zetten. Dit was van te voren bekend, ik begrijp het indekken hiervan om schades en tijdverlies te voorkomen, maar per situatie zou het service niveau niet uit het oog verloren mogen worden is mijn mening. Dat is het enige minpunt.

Samantha Dijks 18-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige services, goed te volgen!

De Track en Trace is super! Je kan je bestelling goed volgen. Wij als bedrijf zijn te vrede over de services.

Erik van Dreven 18-01-2018 Via de website gekocht

Moderne web-omgeving, ouderwetse kwaliteit

De wegwinkel heeft en ruim assortiment, dat gemakkelijk te bezoeken is. Detailtekeningen en aanvullende informatie maken het kiezen makkelijker. Het geheel wekt vertrouwen en geeft een duidelijk gevoel van kwaliteit. Na bestelling werd duidelijk gecommuniceerd en de bezorging verliep vlot en prettig. Jammer dat mijn geïntegreerde was-/droogcombinatie niet door de eigen mensen kon worden ingebouwd. Hopelijk is de externe partner even goed.

Wouter 18-01-2018 Via de website gekocht

prima prijs helaas wat langere levertijd dan verwacht

Deze winkel gekozen vanwege het ruime assortiment en de goede prijzen die ze hanteren. Ik heb een kookplaat besteld waar achteraf de levertijd 6 weken was. Dat wist ik niet toen ik ging bestellen. Twee keer gebeld voor meer informatie over mijn bestelling. Keurig geholpen en te woord gestaan. Produkt is uiteindelijk via Dynalogic geleverd. Goede service.

Mik 17-01-2018 Via de website gekocht

Goedkoop, snel en vriendelijk!

Overzichtelijke site, goedkoop en een vriendelijk lever/ betrouwbaarheid. Kortom wat ze zeggen wordt ook waargemaakt.

Egberts 17-01-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Goede en snelle levering en service, voor de beste prijs. Niets op aan te merken. Zaterdagmiddag hád ik de vaatwasser besteld en maandagavond stond hij al in huis, keurig bezorgd door Dynalogic. De oude vaatwasser is meteen meegenomen.

Rob 17-01-2018 Via de website gekocht

geweldige kwaliteit prijs service verhouding

Scherpste prijs en goede kwaliteit, levering ook allemaal zoals afgesproken, top!
Ook soepel in inplannen leverdatum

AKing 17-01-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Super service. Ordered one day, next day wash machine was home. Very transparent/well updated times of arrival. Easy and fast contact with customer service (problems with payment due to bank). Payment by delivery with no additional cost was arranged.

Danielle 17-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Goede website, je wordt goed op de hoogte gehouden hoe de bestelling verloopt en wanneer je pakket gebracht wordt.
Deze winkel zou ik aan iedereen aanbevelen.

D.J. Ketting 17-01-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Service laat te wensen over vind ik.

De koel/vries combi wordt naar binnen gereden in de keuken. Gevraagd of de monteurs deze gebruiksklaar maakte maar dat was niet de bedoeling. Ook waterpas zetten moet zelf worden gedaan. Kortom er werd alleen naar binnen gereden en dat was het.

Klumpers 17-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Op tijd geleverd en netjes gemonteerd, met een opmerking.

Onze keuken is in 2005 in ons nieuwe huis geleverd en gemonteerd. Recent is de vaatwasser na bijna 13 jaar kuren gaan vertonen en wilden deze gaan vervangen.
Omdat de levering en montage van de keuken in 2005 positief is ervaren zijn wij voor een nieuwe vaatwasser bij Bemmel en Kroon in de winkel terug gegaan. Daar hebben wij een andere vaatwasser aangeschaft.
Bij het leveren en na montage van de nieuwe vaatwasser heeft de installateur een opmerking op de bon gezet. T.w. "oude vaatwasser schadevrij verwijderd. nieuwe vaatwasser schadevrij gemonteerd. keuken staat niet helemaal in de haak".
Mijn vraag over deze opmerking: De keuken is geplaatst door Bemmel en Kroon. wat moet ik met deze opmerking???