Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sweetlaker 12-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site en makkelijk te bestellen

Ik heb wederom gekozen voor Bemmel&Kroon omdat ik al eerder zeer positieve ervaringen heb. De prijzen zijn gunstig en ook de garantie is top. Eerder had ik een vaatwasser in storing, maar dat werd snel en vakkundig opgelost. Bezorging is ook altijd goed geweest.

bemmel en kroon 12-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle afhandelingen en overzichtelijk

Via de website van Bemmel en Kroon, is het bestellen van produkten duidelijk en overzichtelijk. En daarom beoordeel ik Bemmel en Kroon als een goede website, waar je alles wat je zoekt goed te vinden is.
En ook de service heel goed is. Snelle afhandelingen van het bestelde produckt. Maar ook snelle en goede afhandeling als er iets niet goed is of verkeerd is gegaan. Ze lossen problemen zo snel mogelijk op.

Straathof 12-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, snelle respons op vragen

Na een eerdere bestelling (vaatwasser) bij Bemmel & Kroon opnieuw voor deze winkel gekozen. Snelle levering, nette bezorgers en snelle reactie bij vragen.

Rene 12-11-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Alles perfect geregeld, volgens afspraak op tijd geleverd.

Goed advies gekregen, nette chauffeurs die goederen afleveren en vakbekwame monteur voor inbouw. Nette prijs betaald. Zeer tevreden over het gehele pakket goederen, diensten en de prijs.

De Kort Francis 12-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Een vraag over de maten in vergelijking tot oud model van een merk, resulteerde in volledig antwoord en bevestiging van de keuze, na een kort telefonisch onderhoud. Tevens is de offerte scherper gesteld, en ver. goedkoopste van alle ander aanbieders van een Topmodel combi-magnetron over. Het gemak van acceptatie van het offerte proces is super en voordeliger. Assortiment is diep, gegeven de diverse types van het merk tot het duurste top model. Exact wat ik zocht. Snelle levering en afstemming planning. Alswel veilige montage met gegeven advies en zeer vriendelijke monteur. Ik raad Bemmel&Kroon ieder aan.

M.Krapels 12-11-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Volgende keer weer bij Bemmel.

Alhoewel niet op voorraad kwam binnen twee dagen mijn afzuigkap. Levering op gewenste tijd. Goede voorlichting door de medewerkers..

Blonk 12-11-2017 In de winkel gekocht

Goede services en uitleg

Goede verkopers, die verstand hebben van de apparatuur die ze verkopen.
Super snelle services! Toppertje

ordeent CRQ638758 12-11-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Snelle en deskundige levering en plaatsing .

Eerst op internet gezocht toen de verschillende zaken met elkaar vergeleken.Door de winkel te kunnen bezoeken. Waar van een deskundige verkoper en goed advies gekregen de doorslag gaf. Ook de prijs was aantrekkelijk.

André 12-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Goede prijs, mooie site, 5 jaar extra garantie. Kortom geweldig. Contact over het transport kan wat beter.

Iggy 12-11-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en deze keer sneller dan gedacht!

Ik koop al jaren mijn keukenapparatuur bij Bemmel en Kroon. Ik ben erg tevreden over hun prijs en service.

Anja Korteweg 12-11-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima ontvangst en uitstekende leveringsservice

De ontvangst in de winkel is prima. Uitleg over het product heel helder.
Aankoop snel en praktisch geregeld. De levering aan huis naar liep zeer professioneel en snel.

Koster 12-11-2017 Via de website gekocht

Top servoce

Allereerst ben ik naar kieskeurig gegaan om een keuze te maken uit de verschillende wasmachines.
Toen ik een keuze gemaakt had, kwam ik bij Bemmel & Krol als zeer voordelige aanbieder.
Aangezien ik nog enkele vragen had heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Een zeer vriendelijke heer heeft mij toen antwoord gegeven op mijn vragen. De vragen waarop hij niet direct kon antwoorden heeft hij nagezocht bij de desbetreffende leverancier van de wasmachine. Geweldig!

Bas 12-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en geweldige service

Gisteravond heb ik gezocht naar een goede koelkast via Kieskeurig. Na lang zoeken bleek Bemmel en Kroon de goedkoopste te zijn en de volgende dag te kunnen leveren. En dat klopt helemaal, want nu staat een splinternieuwe koelkast te draaien die vanochtend werd geleverd. De oude kast hebben ze zonder probleem meegenomen.

M.H. Bos 11-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Vanaf moment van bestelling tot aan de levering was het top! Nadat ik telefonisch contact zocht over een vraag m.b.t. aangeven van leverdatum, werd ik vriendelijk en snel geholpen. Op de dag van de levering kreeg ik keurig vooraf een mail dat er geleverd zou worden. Exact om 8 uur s morgens een sms met de verwachte bezorgtijd. Vlak voor tijd weer een sms met de exacte bezorgtijd. Bij aankomst bij mij thuis hebben de bezorgers mij bijzonder vriendelijk geholpen en zelfs mijn bestelling op de juiste plaats afgeleverd. Dus niet bij de deur maar zelfs tot op de tweede verdieping. Ik ben een SUPER tevreden klant en zal deze winkel ook zeker bij iedereen aan bevelen.

Jan Pijpers 11-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

machine voor de goedkoopste prijs
plus gratis bezorgen tot op de plaats.
alle verpakking wordt meegenomen , dus geen afval.

Deola 11-11-2017 Via de website gekocht

Te laat geleverd en niet aangesloten!

Product zou woensdag geleverd worden maar hij was pas zaterdag geleverd.. De afspraak was dat de niueuwe gelijk aangesloten wordt, maar dat is niet gebeurt. Een externe bedrijf levert het product en de mannen van dat bedrijf hadden haast. Oplossing was makkelijk maar ze hadden geen tijd voor. Dus de wasmachine kan ik niet gebruiken!

HJW 11-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

Lage prijs en snelle levering, vrijdagavond 2030 besteld, zaterdagmiddag 1330 eerste was gedraaid. Prijs was € 150 goedkoper dan bijv Coolblue.

Jacob 11-11-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak, prima geregeld!

Keurig op tijd geleverd op de dag zoals aangegeven op de site. En voor een scherpe prijs.

Levertijd in dit geval 3 dagen, maar dat was ook aangegeven bij de bestelling, dus helemaal correct.

Ellis 11-11-2017 Via de website gekocht

Snelle, duidelijke service

Scherpe prijzen, erg goede service. Klantenservice was meteen bereikbaar, van de leveringstijden ben ik nauwkeurig op de hoogte gehouden, de bezorgers hebben de wasmachine boven gebracht en de oude meegenomen. Enige minpuntje is dat er geen aansluitservice beschikbaar is. Mijn wasmachine aansluiting is met een trekschakelaar en daar moet ik nu apart een monteur voor laten komen.

j a hinrichs 11-11-2017 Via de website gekocht

absoluut goede service

Ben zeer tevreden over de afhandeling van het bestelde artikel zeer duidelijk en perfect aan de afspraken gehouden alles netjes op de juiste tijd afgeleverd dus zeer tevreden over de hele afhandeling vr gr jan h

A.Zwaans 11-11-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Snel, duidelijk, behulpzaam, goede prijs

Snel, duidelijk, behulpzaam, goede prijs is voor mij het bewijs: Bemmel en Kroon echt goed!
Vanuit Sittard koop ik al 9 jaar bij Bemmel en Kroon nadat ik hun naam had gekregen van een tevreden vriend. Ik bel X en samen komen we er altijd uit voor een goed apparaat en een goede prijs. Ik ben nog nooit in de winkel geweest. Geen verzendkosten en binnen een dag krijg ik mijn bestelling afgeleverd. Helemaal content.

louis uit wielsbeke 11-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Ik was aangenaam verrast door de klantvriendelijkheid van de site van Bemmel&Kroon. Na een middagje prijzen vergelijken kwamen zij er als goedkoopste uit! Ook de levering verliep zeer vlot, oud toestel werd terug meegenomen. Volgende keer kies ik terug voor Bemmel en Kroon, zeker weten!
Ordernummer BKI640336

Soufiane 11-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik had vanwege vakantie met spoed een nieuwe wasmachine nodig. Ik bestelde in de avond een wasmachine en ze kwamen hem de volgende ochtend al langs brengen. De bezorgers hadden hem netjes naar boven gebracht en geïnstalleerd. Top service!

Leo van der Moolen 10-11-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering

Via Google zocht ik naar een gaskooktoestel 5 pits met sterke wokbrander dat binnen mijn budget paste. Ik kwam uit op de ATAG HG7511EBA. Het kostte niet veel tijd om een scherpe aanbieding te vinden bij Bemmel en Kroon. Nadat ik de verschillende reviews had gelezen over Bemmel en Kroon was de keus al helemaal niet moeilijk meer. De prijs was zeer en scherp en de volgende dag kreeg ik hem al thuis. De communicatie over de aankoop en over de levering was uitstekend.

John 10-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Wij hebben gekozen voor Bemmel en Kroon omdat wij bij de levering van onze wasmachine en droger ook prima zijn geholpen. Prima site, lage prijzen en snelle levering.

Mariëlle 10-11-2017 In de winkel gekocht

Heel fijn geholpen

We waren eerst van plan om naar de Mediamarkt te gaan maar omdat de wasmachine bij Bemmel en Kroon goedkoper was zijn we daar heen gegaan. Daar zijn we achteraf heel blij mee geweest we werden heel vriendelijk en snel geholpen en alles werd netjes uitgelegd. Al met al is deze winkel een aanrader.

Jeroen Kraan 10-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekend, snel netjes en goedkoop

Snel, zakelijk, vriendelijk en doen wat ze beloven en waren nog de goedkoopste ook.
Tevens kregen we van her bedrijf ook een extra garantie van 3 jaar bovenop de 2 jaar van de fabriek.

G.M.A.Alphenaar 10-11-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon TOP bedrijf !!!!

BK 1640491 was ons ordernummer van de bosch luchtdroger, geen tijd om het uit je hoofd te leren want voor je het weet, staat de bestelling op z'n plaats. Allervriendelijkst geholpen aan de telefoon, via internet betaald en afspraak gemaakt en alles loopt op rolletjes. We zijn niet anders gewend want wij kopen vaak ons witgoed etc. bij B&K nooit geen problemen maar prima service. Chapeau !!!!

Inge Musschoot 10-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service!!!

Super tevreden. We kregen onmiddellijk antwoord wanneer we een vraag stelden via mail. Perfecte afspraken rond levering. Het afgesproken uur werd gerespecteerd en de chauffeur was heel vriendelijk. Zeker aan te bevelen!

Ingrid 10-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering volgens afspraak. Via track en trace juiste levertijd te volgen. Via bericht volgt ook regelmatige update van levertijd.

van Erve 10-11-2017 Via de website gekocht

.afspraak goed nagekomen.alleen geen rekening gekregen

goed te vinden op de website veel producten, snel leveren prijs is ook goed ,ik zou deze winkel aanbevelen

Ontevreden klant 10-11-2017 Via de website gekocht

Erg late levering

Twee artikelen besteld incl. montage. Volgens de website beide op voorraad. Zou dus binnen één dag geleverd moeten worden. Nadat ik een week lang NIETS hoorde, maar eens een mailtje gestuurd: producten bleken toch niet op voorraad en waren in bestelling. Zou een paar dagen duren. Ondertussen bleef "op vooraad" op de website doodleuk vermeld staan. Heeft uiteindelijk 2,5 week geduurd. Levering zelf is verder prima verlopen en de montage ook.

Mario 10-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service en scherpe prijs!

Op zoek naar een nieuwe (inbouw)vaatwasser) kwamen wij op de site van Bemmel&Kroon. Reviews over het bedrijf waren prima. Daarnaast boden zij het product aan wat wij zochten, tegen een zeer concurrerende prijs. 's Avonds besteld, de volgende dag al in huis.

Kees 10-11-2017 Via de website gekocht

Goede klantenservice

Ik bestelde een Miele stofzuiger ( goedkoper dan bij andere sites) tijdens het online bestellen bij de afrekening ging er iets mis met mijn IPad. Mailtje gestuurd en direct antwoord gekregen en probleem opgelost, geweldig!

Michael 10-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Nieuwe samsung wasmachine via Internet gekocht. Deze is binnen 24 uur op 2 hoog afgeleverd en geïnstalleerd. De oude machine is retour genomen. Ideaal.

Rotterdammer 10-11-2017 Via de website gekocht

Top service en top winkel

Ik heb vandaag een koelkast en wasmachine ontvangen en ben meer dan zeer tevreden. De bestelling verliep makkelijk, snel en erg vriendelijk. Hanteren verschillende betaalmogelijkheden zoals contant aan de deur zonder extra kosten. Voor een mega goeie prijs ben ik blij dat ik hier uiteindelijk geslaagd ben. Ik kijk nu voortaan eerst hier en raad iedereen aan hetzelfde te doen. De levering was tevens vriendelijk, snel en vakkundig. Alles mooi aangesloten dus geen slecht woord over Bemmel en Kroon!

Edwin 09-11-2017 In de winkel gekocht

Prima medewerkers

Een mooie zaak/ winkel en vriendelijke en bekwame medewerkers. Niet opdringerig, en dat is prettig. Gewoon relaxt door de winkel lopen, kijken en vergelijke en als je een vraag hebt dan hebben ze een goed antwoord.

Myra 09-11-2017 In de winkel gekocht
cruquius

snelle levering en goede service

goed en vakkundig geholpen. levering snel en netjes afgeleverd,oude apparaat keurig mee retour genomen. Na misverstand over de levering is dit direct en netjes opgelost.

Erik 09-11-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Snel en volgens afspraak geleverd. En het oude apparaat, koelkast, weer meegenomen.
Betaling ging ook goed via iDEAL.

Wim 09-11-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Top bedrijf! Wat een service!

Kwamen van internet er niet uit qua keuken van afzuigkap. Dus maar richting Den Haag filiaal "forepark". Aangekomen werden we hartelijk ontvangen en kregen een geweldig uitleg. Binnen een half uur waren we eruit tegen een zeer scherpe prijs. Kleine week later is alles bezorgd.. prima afspraken qua levering en stipt op tijd..
Hier werden we blij van!
Bemmel-Kroon ga zo door!
Wij zullen naam niet meer vergeten.
Fotoservice!

Nelleke 09-11-2017 Via de website gekocht

Een mooie en duidelijke site.

Zoals ik al schreef, het is een mooie en duidelijke site. Je wordt prima ingelicht als het product even niet leverbaar is. En als het er is. Heb je het gauw in huis. Ze bellen zelfs een kwartier van te voren of je thuis bent!!! Het zat keurig, stevig verpakt in 2 dozen!!
Super! Bedankt!

Frank 09-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Mijn beoordeling gaat van het bestellen tot en met de levering.
Ik had deze winkel gekozen omdat mijn gewenst artikel het gunstigst aangeboden werd.
Het bestellen was zeer eenvoudig en handig via de website, meteen na de bestelling kwam de bevestiging en een toelichting voor het verdere verloop van de verzending.
Mijn artikel werd keurig op het afgesproken tijdstip afgeleverd en geplaatst.
Hier kunnen diverse webshops een voorbeeld aan nemen, van mij een 10.

W. Meeusen 09-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Heel goede prijs, goede keuze koeriers bedrijf, Ik zal zeker dit bedrijf nog raadplegen voor aankopen in de toekomst.

E.M. Gijsman 09-11-2017 In de winkel gekocht
RijnekeBoulevard Zoeterwoude Rijndijk.

Prima service

De winkel is netjes ingericht en het personeel heeft me prima op weg geholpen.
Jammer dat nou net dít product niet te bezichtigen was. Het personeel zou wél wat beter op de hoogte gesteld kunnen worden dat er 'n strook met de gebruiksaanwijzing in het Nederlands bijgevoegd zit die je erin kunt plakken. Dit zou ook op de website aangegeven moeten worden. Mét eventueel 'n afbeelding.

J. Pak 09-11-2017 Via de website gekocht

Prima monteur die vaatwasser kwam plaatsen, bedankt Bjorn.

Levering was in orde en op tijd, er werd keurig gebeld toen men nog een kwartier moest rijden, monteur Bjorn een vriendelijk persoon, die alles correct heeft uitgevoerd.

Fam Heemskerk 09-11-2017 In de winkel gekocht
cruquius

Top bedrijf goede keuzes!Perfecte regeling met bezorgen.

Overzichtige winkel en duidelijke uitgebreidde omschrijving apparaten en overal de prijs erbij!Vriendelijk geholpen en top bezorgregeling.

Frans 09-11-2017 In de winkel gekocht

Super zeer tevreden

Goede service en uitleg van het product.
Kookplaat aangeboden met set pannen kado, 1 week later bleek dat de aktie al geruime tijd verlopen was.
Naar volle tevredenheid opgelost door toch de gratis pannenset te leveren

ANdreia ALves Cruz 09-11-2017 Via de website gekocht

excelent service

great service. I ordered a washing machine that was not in stock and it took only three days to get to my house. the track and trace works perfectly. I was informed via a message from the time I arrived home for delivery and arrived five minutes before the scheduled time. excellent!
I recommend it :)

Veneberg 09-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Gisteravond besteld. Vandaag geleverd. De bezorgers hebben top service geleverd. Product uitgepakt en op de juiste plek gezet en een test gedraaid. Super goeie service. Mijn dank is groot.

Gino Sijsens 09-11-2017 Via de website gekocht

keurig!

Telefonisch contact gehad over een eerdere bestelling, zelfde bestelling weer geplaatst. Dit keer met extra korting en zelfs het verschil met de eerste bestelling terug gehad!