Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan O. 07-10-2017 In de winkel gekocht

Gedegen service en strakke planning

B&K is een gedegen bedrijf waar zeker de mond-tot-mond reclame goed is, vandaar de keuze voor dit bedrijf.

Mirjam 07-10-2017 Via de website gekocht

Super, helemaal waargemaakt!

Goede prijs voor een mooie vaatwasser, alles vlekkeloos, rekening, bezorging, betaling, vriendelijke mannen. Hopen dat het apparaat ook goed gaat functioneren.

Demmink 07-10-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Zoeterwoude hoge rijndijk

goede service ook bij het afleveren van het product

Vriendelijke ontvangst en tevens een goede uitleg van het product dat je wilt kopen. Ze laten je vrij rondkijken en laten je zelf beslissen wat je wilt kopen.

Vos 07-10-2017 Via de website gekocht

Voor velen een voorbeeld

Snelle levering, meedenkend bij aflevering. Een mooie wasmachine en doordat het gewenste type niet meer leverbaar was een luxere uitvoering voor dezelfde prijs waar kom je dat nog tegen. Dus al met al een winkel om nog eens terug te keren.

Svdm 07-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede servive en snelle levering

Vriendelijk personeel in de winkel, heeft alles keurig geregeld.
Snelle levering, bezorgers netjes en vriendelijk. Zij bellen 30 min van tevoren op dat ze eraan komen.

Ooms Peter 07-10-2017 Via de website gekocht

De shop is overzichtelijk. Concurrerende prijzen. Een snelle afhandeling. En een goede begeleiding bij de bezorging.

ludo doomernik 07-10-2017 Via de website gekocht

prima service en contact

ondanks dat ik via internet wilde bestellen heb ik toch eerst telefonisch contact opgenomen. Werd heel vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Kreeg ook goed advies. Heb toen meteen de bestelling telefonisch rond gemaakt. Snel daarna kreeg ik per email de bevestiging en factuur. De volgende dag werd de wasmachine afgeleverd en aangesloten. De koerier zette zelfs meteen het 1e programma (schoonmaakprogramma) aan, konden we ook meteen zien of er geen lekkages waren. Al met al prima service en kan deze firma zeker aanbevelen.

marpo 07-10-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling

Goede opvolging van order, direct reactie op verzonden e-mail. Er was wat onduidelijkheid over het aansluiten van de wasmachine, dit werd direct opgelost.

R Abelman 07-10-2017 Via de website gekocht

Heel goed geregeld allemaal, zeer fijne service.

Heel klantvriendelijk, we werden goed via de mail op de hoogte gehouden en ze kwamen met een mooie oplossing toen de door ons bestelde vaatwasser niet meer te bestellen was. Ze kwamen keurig op tijd voor de afspraak om hem te installeren en leverden goed werk, het is mooi afgewerkt allemaal.

Françoise 07-10-2017 Via de website gekocht

Nieuwe magnetron gekocht.

Ben erg tevreden over Bemmel en Kroon en het bezorgbedrijf.Mijn bestelling s'avonds geplaatst en s'ochtends voor tien uur al geleverd en oude apparaat meegenomen.Kreeg tijd van bezorging aangegeven en kon hem precies volgen waar hij was.👍Ik kan ze dus iedereen aanbevelen.Mooi toch😊

Marcel Zuyderwijk 06-10-2017 Via de website gekocht

Service perfekt

Zeer makkelijk witgoed vinden tegen zeer scherpe prijs. Donderdag avond een droger besteld en vrijdag middag in huis. Ik ga zeker vaker hier wat bestellen.
Aanrader.

Dirk B 06-10-2017 Via de website gekocht

Top service en goede communicatie!

Geen gedoe, duidelijke omschrijving en snelle levering.
Leuke aanbiedingen!
Communicatie per mail en telefoon is goed op orde.

Jan 06-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede uitleg /duidelijk zeer nette bezorgers

Nette /overzichtelijk winkel ruim opgezet en niet gelijk een verkoper van kan ik u helpen en als je wat wilde weten kreeg je gelijk een antwoord

W. van den Berk 06-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Via Google ben ik bij Bemmel&Kroon terecht gekomen. Ik heb recensies over het bedrijf opgezocht en vind veel goede recensies. Daarop heb ik besloten mijn wasmachine bij hun te bestellen, ook omdat de prijs gunstig was.

Marc 06-10-2017 Via de website gekocht

Top priijs, snel geleverd.

Via Google op een specifieke kookplaat kwam ik hier terecht. Goede en duidelijke informatie, een enorm scherpe prijs en levering de volgende dag. Ik at de hele week al magnetron-voer dus ik ben zo blij dat ik de kookplaat zo snel in huis had.

M.Oomen 06-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

vriendelijk contact aan de telefoon

na een informatief telefoongesprek, had ik het idee dat er serieus geluisterd werd en gehandeld. Medewerkster vertelde eerlijk dat het apparaat niet op voorraad was en dat ze ook niet wist wanneer wel en dat ze erachter zou gaan.

j.m.smit 06-10-2017 Via de website gekocht

uitstekende levering

de shop werkt heel prettig. Ik had een machine besteld die niet leverbaar meer bleek te zijn. Ik kon zelf een andere machine uitzoeken. Over het prijsverschil werd niet moeilijk gedaan. Ik kon zelfs nog om 17.30 uur bellen en werd gewoon geholpen. Prima service ook de plaatsing en het aansluiten van de machine.

Herman 06-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, keurige prijs

Bestelling van ordernummer BKI632108 een wasmachine was zo gedaan
Ik werd keurig op de hoogte gehouden tijdens het transport. De bezorgend botsten wel een keer tegen de trapleuning maar dat gebeurde mij ook wel eens

lia 06-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

we hebben een vrieskast via Bemel en Kroon besteld
s middags besteld en de volgende dag al in huis, de chauffeer belde een half uur voor hij bij ons was ons op.
alles was goed en netjes verpakt.

Yvonne Segaar 06-10-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Goede uitleg en er wordt tijd genomen om het bij de situatie passend apparaat te vinden.
Informatieboek wordt gratis ter beschikking gesteld en geen dwang tot aankoop.

NM 06-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, fijne service

De uitgezochte wasmachine was hier het goedkoopst en op voorraad. Werd keurig op de aangegeven dag en tijdvak geleverd, naar boven gebracht en aangesloten.

vd Berg 06-10-2017 Via de website gekocht

Koelkast en vriezer

Snelle levering goede service. We wilde de draairichting van de deur anders hebben. Ook dat hebben ze voor ons gedaan. En alles werd geleverd op de gewenste dag.

B. Piet 06-10-2017 Via de website gekocht

Meerdere malen werden wij perfect bediend.

Shoppen via deze weg is makkelijk en eenvoudig, daar bovenop nog een correcte prijs en snelle levering. Dit hebben we al meerdere keren ervaren.

Rene H008 06-10-2017 Via de website gekocht

simpel, snel en de goedkoopste

Bedrijf stuurt de juist info, gaf nog kassa korting daarom de goedkoopste, levering ging goed werd netjes aangegeven via sms en mail

pduvekot 05-10-2017 Via de website gekocht

Wat wil een mens nog meer?

Goede bereikbaarheid deskundig advies prima keukenaparatuur goedkoopste van internet snelle levering professionele installatie... Mijn hele keuken is vernieuwd maar na installatie was er niets van te zien want alles was keurig achter dezelfde keukenpanelen gemonteerd maar als je de deuren open doet: pure kwaliteit!
Onbegrijpelijk voor die prijs! Wat wil een mens nog meer...?

Babette 05-10-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam!

Na het bestellen van een vaatwasser een afspraak gemaakt met het installatie bedrijf. Helaas verliep de communicatie niet vlekkeloos waardoor er bij mij wat onduidelijkheden waren over de bezorging en de installatie. Ik kreeg een vriendelijke mevrouw van Bemmel & Kroon aan de telefoon die het duidelijk vervelend vond hoe de communicatie is verlopen, zij heeft zich dan ook ingezet en ervoor gezorgd dat de nodige zaken duidelijk werden en heb ik nu een gloednieuwe werkende vaatwasser! 😁 Ik ben helemaal blij!

jc 05-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Site is duidelijk, de geboden alternatieven zijn zinvol, prijs is gunstig ten opzichte van andere aanbieders.
Snelle reactie op je bestelling en zeer vlotte levering volgens afspraak.

Roos Wassen 05-10-2017 In de winkel gekocht

Laagste prijs. Goede bediening. Klant is koning.
Nemen de tijd.
Enige minpunt is dat er aan klant uitleg zou moeten worden gegeven hoe wasmachine werkt.
Zo ingewikkeld krijgen hem niet aan de praat. Wel direct door Bemmel en kroon Afspraak gemaakt.
Breng jullie mijn vuile was. 😂😂😂

jolanda vuur 05-10-2017 In de winkel gekocht
den haag

amerikaanse koelkast

Echt een top service. Koelkast was niet leverbaar en heb een vervangend model aangeboden gekregen. Meteen de volgende dag al.

John Doe 05-10-2017 Via de website gekocht

Snel en netjes

Goede site met veel informatie. Bestel proces was eenvoudig. Inbouw snel gepland en netjes uitgevoerd.

Sylvia 05-10-2017 Via de website gekocht

Super en nog eens super

Gelijk bericht via mail terug als je een vraag stuur , telefonisch contact is ook echt gewoon super .
De wasmachine en droger die ik besteld had waren niet voorradig kreeg van allebei een mooier en duurder artikel geleverd , nou waar krijg je dit .
Kortom super te vrede 👌👍

Wouter 05-10-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering

Van Bemmel & Kroon bood de beste prijs voor het type vaatwasser waar ik naar zocht. Daarnaast had ik met de recente aankoop van een nieuwe koelkast al goede ervaringen.

Gera Berends-Huisjes 05-10-2017 Via de website gekocht

Wat ging dat soepel!

Wat ging dat soepel! Wij, 70-plussers, zijn wat internet betreft nog behoorlijke digibeten. Maar de vervanging van onze 20 jaar oude diepvrieskast was een must. We raadpleegden de consumentenbond en gingen met de gegevens daarvan op internet aan de slag. Bij Bemmel&Kroon vonden we het perfecte model dat aan al onze wensen voldeed. Maar wat was dat voor een firma? Research leerde ons, dat het een betrouwbaar adres was. dus plaatsten wij onze bestelling op de door ons gewenste leveringsdag. Op de dag zelf konden we via Track & Trace de chauffeur volgen, best spannend! Die middag werd de diepvrieskast afgeleverd op het moment dat we het verwachtten. De kast werd keurig geplaatst en de oude mee terug genomen. Wat een service! Wij bevelen Bemmel & Kroon van harte aan bij iedereen die een diepvrieskast of een ander huishoudelijk artikel nodig heeft. De slogan 7x beter gaat voor alle genoemde punten op!

Floor 05-10-2017 Via de website gekocht

Keurig en persoonlijk

Communicatie was zeer persoonlijk. Dat ik vergat om mijn iDeal transactie direct af te maken, leidde niet tot cancelen order (zoals andere webshops) maar ik kon betaling volgende dag afmaken, levertijd bleef overeind.

VanessaAriana 05-10-2017 Via de website gekocht

Supergoede service .

Snelle afhandeling , betalen was gemakkelijk met IDeal en snelle levering . Product bleek niet meer aanwezig te zijn , daar werd een nieuwere model van bezorgd . Bezorging verliep ook vloeiend . Webshop is ook duidelijk .

Epiphanie 05-10-2017 Via de website gekocht

Beste servies

Alle afspraken gingen soepel.
Mailen op tijd en bellen als de levering onderweg is vond ik heel goed.

lotra 05-10-2017 Via de website gekocht

snel, goed service en professioneel

Ik heb heel goed ervaringen met Bemmel en Kroon. Ik vind ze snel, goed service, beste prijs en professioneel

Dekkers 05-10-2017 Via de website gekocht

Super! En snelle service !

Goede prijs voor goed apparaat ! Zelfs je oude kan je inleveren! Ik ga zeker hier meer bij bestellen!

Jan van Loenen 05-10-2017 Via de website gekocht

Goed aanbod en snelle levering

Op zoek naar een nieuwe Siemens wasmachine kwam ik via Google terecht op de site van Bemmel en Kroon.
Hier bleek het door mij gewenste type op voorraad en zelfs de volgende dag leverbaar. Direct besteld en betaald. Keurige communicatie gekregen via email, hierbij bleek dat het door mij bestelde type inmiddels door Siemens vervangen was door een opvolger. Men stelde voor het opvolgende type te leveren voor dezelfde prijs. Wasmachine is de volgende dag keurig op tijd afgeleverd en conform mijn aangekruiste optie afgeleverd op de 1e etage uitgepakt en aangesloten. De oude wasmachine heeft men keurig voor mij afgevoerd. Kortom goede communicatie, goedkoopste prijs op internet en keurige aflevering, Ben dus zeer tevreden over Bemmel en Kroon

Rob Tolhuijsen 05-10-2017 Via de website gekocht

Eén en al verwondering!

Via kieskeurig waren wij op de site van Bemmel & Kroon gekomen. We hadden nog nooit van het bedrijf gehoord. Na het vergelijken van een aantal andere winkels kwamen wij hier weer bij terug vanwege de bezorgservice, het aansluiten en vooral het verwijderen van het oude apparaat op onze 2e etage. Top! De informatie op de site was zeer overzichtelijk; wij zochten een wasmachine met 1600 toerental en 8kg capaciteit. De informatie over de verschillende machines en functies was zeer overzichtelijk. De berichtgeving over de bestelling was zeer accuraat en duidelijk. Onze machine was niet meer leverbaar en wij kregen een gratis upgrade. Top! Het afleveren was perfect geleverd, ik kreeg een foto van de chauffeur en kon via live tracking zien waar de bestelauto op dat moment reed. Vlak daarvoor kreeg ik mijn derde melding op mijn telefoon dat ze over 20 minuten voor mijn deur stonden. Waar vind je zoiets? De machine werd vakkundig aangesloten en nog attenter al het afval werd meegenomen. We gingen er over praten op de golfclub en een vriendin wist het direct te bevestigen; zij had onlangs ook nog een vaatwasser via Bemmel en Kroon gekocht.

suzan 05-10-2017 Via de website gekocht

de goedkoopste en snelle levering

we hebben voor Bemmel&Kroon gekozen vanwege de gunstige prijs. De site geeft veel informatie over de producten- waren ook goed/duidelijk te bekijken. Wat we ook prettig vonden is dat er een bericht verstuurd word ivm het tijdsvlak waarin de levering zal plaatsvinden. kortom - alles was perfect!

Visser 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima prijs!

Duidelijke informatie op de site, zo kun je goed vergelijken.
De prijs is ook prima, echt een aanrader deze shop.

Jaap Verheijen 05-10-2017 Via de website gekocht

Beste Webshop van Nederland !

Ik bestel veel online, maar de service / het klantcontact / openingstijden / voorraden / prijs / levertijd / transport etc. etc. is niet te overtreffen. Niet twijfelen, hier gaan bestellen kan niet tegenvallen !

Anthony 05-10-2017 Via de website gekocht

Excellente service!

Excellente service van bestelling tot levering! Zeer correcte afspraken en communicatie.
Gewoon top!

marije 05-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Goede service en uitleg echt laagste prijs garantie!

Vriendelijk en deskundige hulp in de winkel. Bezorging was ook top behulpzaam en snel. Fijn dat je dag van te voren bericht krijgt en gebeld wordt als ze komen bezorgen!!!

P. Gonzalez 04-10-2017 Via de website gekocht

Zo doe je zaken!

Mijn keuze ging voornamelijk om het product, namelijk een wasmachine die goed scoorde op opinies van gebruikers en onafhankelijke consumententest. Bemmel & Kroon gaf niet alleen een voortreffelijke prijs, maar waren bovendien zeer profesioneel in de afhandeling en zeer snel in het bevestigen van de order en de leverig daarvan. De volgende dag netjes op tijd zoals afgesproken. Bovendien, wat doorslaggevend was, is het feit dat ondanks dat het bestelde model niet langer beschikbaar was, hebben ze de order gehonoreerd door een nieuwere model te bieden tegen de afgesproken prijs. Heel netjes van hun kant en bovendien zonder enige tegenprestatie. Uitzonderlijk en ontzettend klantvriendelijk.

Dslechte 04-10-2017 Via de website gekocht

Beste Prius kwaliteit

Bemmel & Kroon is prijs kwaliteit de top van de webwinkel. Zij bieden ook een zeer snelle levering aan.

Erg overzichtelijk 04-10-2017 Via de website gekocht

Koelvriescombinatie

Bemmel&Kroon heeft mij exact gebracht naar wat ik zocht. Bovendien is de site super overzichtelijk.
Ook de levertijd was perfect op tijd.

Evelyn 04-10-2017 Via de website gekocht

Super service, prima kwaliteit en zeer scherpe prijs!

Wij bestelden een Siemens inbouw combi microgolfoven, type HM836gp1 (ordernummer BKI631320). Deze was super in prijs t.o.v. andere websites.
Communicatie verliep zeer vlot en we konden een dag kiezen voor de levering, wanneer het voor ons het beste paste. Met de zeer duidelijke tracking konden we perfect volgen wanneer onze oven geleverd zou worden. De oven voldoet helemaal aan onze wensen en werd mooi afgeleverd door de vriendelijke jongens van de besteldienst. Wij bevelen iedereen Bemmel en Kroon aan en zullen zeker aan hen denken mochten we in de toekomst nog elektrische apparaten kopen.

MSelten2 04-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Na de eerste mailcontacten een goede offerte gekregen voor mijn product. Na de levering netjes een afspraak gemaakt met de monteur voor inbouwen, welke deze ook zeer bekwaam en vakkundig gemonteerd heeft.
Ik ben zeer tevreden over de levering en plaatsing van mijn aangekocht product.