Deze score is berekend op basis van 3323 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

tepgmeijer 28-07-2015 Via de website gekocht

Bestelling en bevestiging erg vlot verlopen

Aansluiting van wasmachine en advies was perfect

Veel assortiment op voorraad

levering van ordernummer BKI479651 is perfect verlopen en kan doorom al mijn kennissen aanraden hier een product te kopen

Kan alleen maar positief zijn

Neitram 28-07-2015 Via de website gekocht

heel eenvoudig om de juiste vaatwasser te vinden. daarna gebeld om aantal zaken na te lopen. ging allemaal heel eenvoudig

de man van Bemmel en Kroon stelde de juiste vragen, waardoor we zeker wisten dat ik de juiste vaatwasser bestelde. heel professioneel en klantgericht

de juiste machine was aanwezig. er was daarnaast keus genoeg.

een geweldige service tegen een hele scherpe prijs. levering boven verwachting.

Niet alleen de website, het assortiment en de prijs waren prima. Vooral het telefoongesprek waarin we echt goed geholpen werden en de actieve manier waarop de verkoper het vervoer en plaatsing van de vaatwasser heeft geregeld en gecontroleerd oversteeg mijn verwachtingen. Echt perfect! Ook de levering en de installatie door de ingehuurde partij verliep fantastisch. Vriendelijk, kundig en netjes. en snel!

Eelvelt 27-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Makkelijk te bereiken en een fijne en rustige opstelling van producten.

De heer Bemmelen himself wist veel over zijn producten te vertellen.

Teveel keus:)

Fijne rustige opstelling en een eerlijk en vriendelijke benadering vanuit de verkoper.

robveldhuis 27-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en duidelijk koop proces.

Komen afspraak na

Simel gezegd: duidelijk en komen afspraken na en de prijs is zeer scherp

xxxx1111 27-07-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

mooie winkel

Goede mail én kwartier van tevoren gebeld en dan óók komen na een kwartier

Je kijkt je ogen uit

Goed geholpen ze nemen de tijd voor je en er wordt goed geluisterd

Service is goed ze komen na wat er beloofd word.ook te spreken over de bezorgers

Yvonne Boot 27-07-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude Rijndijk

Is goed te vinden en je kunt makkelijk parkeren.

Je wordt vriendelijk en duidelijk geholpen.

Er zijn genoeg machines maar ik wilde een AEG droger en werd daarin juist voorgelicht.

De service is goed en de bezorgers zijn erg vriendelijk en hebben alles nog een keer uitgelegd top. Je wordt ook op de dag van levering een kwartier van te voren gebeld dat ze er aankomen.

De vriendelijkheid en de hulp plus de service helemaal top.

marianhelsloot 27-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijke website

Goede afleverservice, info over tijd en ook zaterdag

Alles te verkrijgen

Zeer aan te bevelen

Makkelijk te bestellen en goede afleverservice. Ook prijs zeer scherp dus zeker aan te bevelen!

Wijkel 27-07-2015 Via de website gekocht

Het is een website die makkelijk te gebruiken is.

Ordenummer BKI475330. Het is een webshop die snel werkt en duidelijke informatie verstrekt. De mensen komen de afspraken perfect na, en een groot voordeel is dat ze je een bloktijd geven waarbinnen geleverd wordt, maar je ook eennhalf uur voordien bellen. Zodoende hoef je neit nodeloos thuis te blijven. De wasmachine is helemaal fantastisch, hij wast stil, schoon, flexibele programma's en ook nog eens zeer zuinig.

h.vd.meerendonk 26-07-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

alles te bezichtigen

je word professioneel geholpen met kennis van zaken

geweldige zaak metprima service en uitstraling

Zeer goede service en prima contact tijdens koop en bezzorging

marijt007 26-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Bijna alles is in de winkel ook te zien.

Wat is afgesproken wordt uitgevoerd. Complimenten voor de afleverploeg.

Alles te zien.

Een aanbeveling voor iedereen.

IK vind dit de beste en ben eigenlijk vaste klant. Bijkomend voordeel; altijd de laagste prijzen!!!

dvrooijen 25-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Makkelijk om informatie te verkrijgen via internet en in de winkel over de artikelen die werden gekocht namelijk een AEG wasmachine (bovenlader) en een Miele stofzuiger

Keurige behandeling in de winkel en bij de aflevering thuis.

Voldoende keuze van de genoemde artikelen

Zeker aanbevelenswaardig om voor soortgelijke artikelen Bemmel en Kroon te overwegen bij de aankoop

Zie bovenstaande motivaties

jaapham 25-07-2015 Via de website gekocht

Handig.

Supersnel verstuurd.

Zou ik meteen aanbevelen.

gossuii 25-07-2015 Via de website gekocht

Via website en telefoon contact met medewerker die me uiterst vriendelijk te woord stond (en erg hulpvaardig was bovendien).

Keurige bezorgtijden, wasmachine afgeleverd, aangesloten en alle verpakkingsmateriaal meegenomen evenals de oude wasmachine, en dat alles binnen 15 minuten

Voldoende keus

Inmiddels al meerdere keren aanbevolen bij vrienden en collega's

Zeer tevreden over deze webshop. Concurrerende webshop kon weken lang niet leveren zonder uitleg terwijl Bemmel & Kroon de volgende ochtend al kon leveren. En dat is wel fijn als je wasmachine kapot is. Mocht ik nieuw witgoed nodig hebben, dan ga ik direct naar Bemmel & Kroon.

Ingridsl 25-07-2015 Via de website gekocht

Met 1 telefoontje de koelkast besteld

Onze oude vriezer ging kapot en de door ons uitgekozen vervanger bleek erg populair, daardoor niet op voorraad. Ze hebben het toch voor elkaar gekregen een exemplaar te vinden, die de volgende ochtend bezorgd zou worden. Helaas besloot de vervoerder halverwege de ochtend te laten weten dat de bezorging minstens twee dagen werd uitgesteld. Door tussenkomst van Bemmel en kroon werd de vriezer toch de volgende dag bezorgd ! Heel fijn, bedankt voor de extra moeite.

Ze hebben ruime keuze en scherpe prijs.

karinhuijbregts 25-07-2015 Via de website gekocht

Een duidelijke website, ik kon snel vinden wat ik nodig had en er stond voldoende informatie bij over het product.

Ik kreeg snel een bevestigingsmail en werd goed op de hoogte gehouden van de status en levering van de bestelling.

Ik kreeg een nieuwer model van de koelkast die ik eigenlijk besteld had, voor dezelfde prijs.

richgis 25-07-2015 Via de website gekocht

Via Internet snel gergeld

Wij hadden een fout met de betaling gemaakt en er werd direct op gereageerd en hersteld.

Vele merken en modellen te verkrijgen

Voor ons was het de eerste maal dat we bij Bemmel en Kroon een bestelling plaatsten, zeer tot onze tevredenheid. In de toekomst zullen we zeker bij Bemmel terug komen.

19Hans48 25-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk, heldere site, geen verborgen dingen. Keurig!

Zoals toegezegd. De volgens de fabrikant aanwezig ringsleutel om de stelpoten te stellen, bleek niet aanwezig. Maar zelf heb ik ook wel zoiets, dus geen probleem.

Als je maar één wasmachine nodig hebt en tevoren hebt uitgezocht welke dat is, hoeft alleen maar die wasmachine beschikbaar te zijn. Dat was 'ie.

Het klopte allemaal. Keurig netjes naar boven gebracht en oude weer mee naar beneden en afgevoerd.

Eigenlijk is alles prima. Ik had geen klachten dus kan ik ook geen mening hebben over de vraag hoe die worden verwerkt.

vanderveeken206 25-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en gebruiksvriendelijke site. Eenvoudig het product te vinden dat we zochten. Bestellen was kinderlijk eenvoudig.

Service is top! Heldere communicate, bezorging tot op de locatie inclusief nette montage. Plus extra adviezen, kortom meer dan voldaan aan de verwachtingen. Het gehele transport werd helder gecommuniceerd en men kwam op de afgesproken tijd langs. Dit werd nogmaals door Bemmel en Kroon gecommuniceerd, super!

Zeer ruim assortiment tegen lager dan gemiddelde prijzen. Wanneer er iets niet is, dan bestellen ze het voor je. Top!

Absoluut. Heldere, uitgebreide site, goede prijszetting. Perfect transport en montage. Ik kan geen minpunten bedenken.

De winkel is goed, omdat: 1) Heldere overzichtelijke wedsite 2) Lager dan gemiddelde prijzen 3) Zeer ruim assortiment 4) Goede communicatie via de e-mail en telefoon 5) Bezorging helder gecommuniceerd, punctueel 6) Nette montage en extra advies 7) Kortom top!

trix plooij 25-07-2015 Via de website gekocht

Lekker vanuit je stoel iets bestellen op grond van duidelijke informatie op de website.

Het werkte prima.

Ruime en duidelijke keuzemogelijkheden.

Heb alleen maar redenen om deze winkel aan te bevelen.

Ik heb online-kopen ontdekt en dat is me prima bevallen. De bijbehorende emailtjes waren ook glashelder. Bij de deur met de pin betalen was ook al zo makkelijk.

JosenHannie 24-07-2015 Via de website gekocht

wat een bedrijf :
Makkelijk zoeken, makkelijk gereserveerd.

Een kort en duidelijk bestel proces.

wgeweldige service.
Onze keuze afwasmachine, voor een mooie prijs, was niet meer leverbaar.
Ook prettige, meedenkende mensen op de chat en aan de telefoon.

ruime, overzichtelijk assortiment

rede van deze 10, zie onze motivering!

wat een bedrijf. Alles samengevat : Makkelijk zoeken, makkelijk gereserveerd, geweldige service. Onze keuze afwasmachine, voor een mooie prijs, was niet meer leverbaar. Reactie, een mooie machine die 40.00 euro duurder was, voor dezelfde prijs(toch 12,5%). Ook prettige, meedenkende mensen op de chat en aan de telefoon. Kortom woensdag laat machine gezocht en gereserveerd en inmiddels staat hij klaar om geïnstalleerd te worden. Geleverd door een transportbedrijf met een geweldige track en trace systeem, waardoor je bij exact weet wanneer en hoe laat hij netjes werd afgeleverd. Hoop weer lang plezier er van te mogen hebben.

Ronaldhans 24-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Vriendelijke bediening, duidelijke voorlichting en snelle levering. Ook de aflevering was keurig en vriendelijk, machine op zijn plaats gezet en aangesloten, de droger werd op mijn verzoek ook nog even op de wasmachine gezet zonder probleem.

Nederwiet 24-07-2015 Via de website gekocht

Al meermalen bij Bemmel & Kroon gewinkeld en gekocht zowel in de winkels te Zoetermeer en den haag als via de webwinkel. Alle perfecte service en informatie. Komen afspraken gewoon na! Ook na aankoop goede serviceverlening.

Bickel11 24-07-2015 In de winkel gekocht
Leidscheveen

Verkoper met grote vakkennis en goede adviezen.

Snelle levering. Wasmachine volledig geïnstalleerd, goede uitleg en oude mee retour genomen

Ruime keuze tegen concurrerende prijzen.

DeLaMontagne10 24-07-2015 Via de website gekocht

mooie site maar de betalingsmodaliteiten konden duidelijker

goede service, maar meer aandacht voor verstuurde mails zou welkom zijn

mooie aanbod

zeer mooie prijs voor mijn aankoop

zeer sterke prijsaanbieding

zalmm 24-07-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig te bestellen en heldere website

Levering precies conform afspraak. Netjes een half uur voor komst gebeld.

Gratis bezorgd op de tweede etage.

Goed aanbod, scherpste prijs

ordernummer BKI478708

Luuk ten Heuvel 23-07-2015 Via de website gekocht

Goed hanteerbare website duidelijke instructies

Het geleverde product voldoet volledig aan de aanbieding. De aflevering keurig op tijd . Bezorgers netjes en vakbekwaam. Hebben keurig de oude vriezer en de verpakking van de nieuwe meegenomen

Het aangeboden assortiment is ruim veel keuze, voor elk wat wils.Veel merken in het assortiment. Goed geprijsd ! (ben nog even rond gaan kijken kost elders meer dan 100 Euro meer )

groot assortiment, goede prijzen, goed hanteerbare website ,veel betaalmogelijkheden , Correcte aflevering.
Ik zou niet weten wat te verbeteren

Kan niets bedenken

adri41 23-07-2015 Via de website gekocht

Goede website, ik kon heel snel vinden wat ik zocht!

De service is geweldig. Alles klopt, het product, de snelheid van bezorgen, de bevestigingen per e-mail en vooral de ook de mensen!

Zie hierboven! Het totale plaatje klopt!

Ik heb geen negatieve punten.

Bjorneef 23-07-2015 Via de website gekocht

Lekker vanuit je zetel bestellen.

Uiterst vriendelijke en correcte service.

Als je het hier niet ziet zie je het nergens!

Allen hierheen!

De perfecte online winkel met ongeziene service!!!

Peeters Jurgen 23-07-2015 Via de website gekocht

Misschien een optie om via online bankcontact te betalen in Belgie. Kon niet gekozen worden toen ik bestelde.

Snelle reactie op gestelde vragen.
Correcte en uitgebreide antwoorden.

Goede correcte service met snelle levering. Ook nog zelf te kiezen welke dag geleverd word.

Deekie 22-07-2015 Via de website gekocht

zeer duidelijke website.
bestellen gaat bijna vanzelf.

direct na de bestelling krijg je al bericht en uiteraard de bevestiging van je aankoop.
volgende dag bericht wanneer artikel wordt geleverd. dit in een tijdsblok van 3 uur.
dit scheelt dat je niet de hele dag zit te wachten op het bestelde.

zoals je mag verwachten van een goede internet winkel; ruim assortiment en niet te vergeten een zeer goede prijs.

van begin tot einde prettig gevoel dat het allemaal goed zit.
heb al vaker besteld bij dit bedrijf, die weten kwaliteit/prijs goed te brengen voor elke consument.

Ik ben toch iemand die graag nog voor de oude vertrouwde service gaat. Dat is bij dit bedrijf goed in orde. Ik zal hier zeker vaker bestellen, geen probleem. Geen gewauwel wat je vaak in een winkel hoort, zonde van de tijd. Gewoon bestellen en dan gewoon de rest afwachten. Geen minpunt te verzinnnen. Dank u zeer.

jp smith 22-07-2015 Via de website gekocht

Vorig jaar een keuken, nu een wasmachine voor op de camping besteld....áltijd goedkoopste internet prijs.

Ze kwamen m de volgende dag keurig op de camping afleveren.

De keuze is reuze!

Service is perfect. Ook bij mijn keuken die ik daar vorig jaar gekocht heb! Als er wat is, dan komen ze het keurig maken en gaat tenminste geen hele tijd overheen .....gewoon super....

Tecodi 22-07-2015 In de winkel gekocht
Rijndeke

Goede bereikbaarheid

Prettige medewerkers snelle levering

Genoeg keuze in merken en prijzen

Totaal plaatje is erg prettig en goede service

Prima totaal plaatje

emmy.biermans 22-07-2015 Via de website gekocht

werd goed per telefoon geholpen en er werd nog wat van het bedrag dat op internet stond af gedaan.

vandaag gebeld, daags erna de oven in huis

uitstekende service

MoniqueMN 22-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via de site te bestellen en snel met ideal te regelen

De mannen die het kwamen brengen, waren aardig en hebben het netjes en snel naar boven gebracht en aangesloten voor mij. Ook getest of de wasmachine het deed.

Ik wou eigenlijk een Samsung kopen, die in de korting was, maar die hadden ze niet meer. Uit eindelijk de EAG gekocht, ook helemaal blij mee, gelukkig! :D

Snelheid van bezorgen, het gemak en de vriendelijkheid zorgen ervoor dat ik zeker zou aanraden bij mensen om daar te kopen.

ordernummer: BKI477371 Ik vind de online site makkelijk te gebruiken, ze hebben leuke aanbiedingen, je kan snel en makkelijk betalen via internet bankieren (ideal) en je kon aangeven dat ze het naar boven moesten brengen, moesten aansluiten en of ze de oude mee moesten nemen. Helemaal super! Mijn wasmachine was alleen niet op voorraad, waardoor ik wel ongeveer 1 weekje heb moeten wachten voor het bezorgd kon worden, maar voor de rest echt super!

anylook 22-07-2015 Via de website gekocht

via beslist kwam ik gelijk bij jullie terecht

Volgende dag al geleverd en netjes voor me in de schuur gezet

genoeg keuze mogelijkheden

door de snelle en goede levering en prima product zal ik ze zeker aan bevelen

Seegif4u 22-07-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelproces

Prima te woord gestaan, geen verborgen kosten, perfecte service

Prima winkel, koop er zo weer

Enige feed back, print ook op de orderbevestiging de opmerking/verzoek van de klant. tekst stond weer wel op afleverbon

Gompie1966 21-07-2015 Via de website gekocht

Goed en overzichtelijke webshop

service op het hoogste niveau!!

Ruime keuze

Aan iedereen, klasse service en hele scherpe prijzen !!

Vorige week een offerte gevraagd voor een wasmachine en kreeg gelijk een super aanbieding, Na een kort berichtje kreeg ik wederom super snel antwoordt op mijn vragen. super snelle levering kreeg heel netjes een e-mail in welk dagdeel ze kwamen en een 45 voor de aflevering een heel net telefoontje hoe laat ze pressies kwamen. Netjes boven gebracht verpakking martiaal en oude wasmachine netjes meegenomen! Echte klasse service op het hoogste niveau!!

27170 21-07-2015 Via de website gekocht

alles staat online wat je wilt weten en anders kun je ze spreken. vorige maand de nieuwe drogere er gekocht en waarschijnlijk volgende maand nieuwe koelkast. super tevreden dus

prima via mail kun je alles ontvangen. bij vragen kun je ze telefon. goed bereiken!!

heel veel

ik zou zeker eerst ook bij deze winkel kijken wedden dat ze het hebben

ik vind de service goed, kwaliteit goed , produkten veel keus. hulp goed , bij bellen direct contact. zijn er toch onverwacht problemen worden die direct opgelost. ik zeg mijn winkel en ik weet zeker dat er velen zullen volgen!!! 307091

peterhoudijk 21-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquius te Heemstede

Gezocht op internet en overlegd in de winkel

Vriendelijk en klantgericht personeel

Via internet heb ik voor deze koel/vriescombinatie een mijns inziens scherpe prijs bij een andere leverancier gevonden. Aangezien ik bij mijn eerste bezoek bij Bemmel en Kroon Cruquius vriendelijk en klantgericht geholpen ben heb ik met hen overlegd of ook zij konden leveren voor de scherpe prijs en dat bleek mogelijk

Henk Boelee 21-07-2015 In de winkel gekocht
Rijneke Boulervard

Goed snel en naar behoren, goed service en alles naar wens.

isatoch 21-07-2015 Via de website gekocht

Gewoon makkelijke site. Alleen wordt pas laat in het bestelproces duidelijk dat je een bezorgdatum kunt uitkiezen. Dat dat kan, is heel prettig.

Klantenservice goed telefonisch bereikbaar, duidelijk wanneer ze het zouden komen brengen, nog een telefoontje door de bezorger in het uur voordat hij bezorgd zou worden. Prettig. Nadat ik erachter kwam dat ik de verkeerde koelkast had besteld, werd de koelkast de volgende dag nog omgeruild met de goeie, zonder extra kosten in rekening te brengen.

Lastig te beoordelen maar ze hadden wat ik wilde.

Vooral heel fijn hoe ze met mijn vergissing omgingen en de verkeerd bestelde koelkast alsnog de volgende dag werd omgeruild voor de juiste koelkast ookal stond er voor die koelkast 3 dagen levertijd.

hannieskoop 21-07-2015 Via de website gekocht

Een hele duidelijke website. Ook bij bellen direct contact.Supersnel geregeld.
Vanuit je stoel bestellen volgende dag keurig geleverd op de tijd die 's morgens gemeld word. SUPER

Op afgesproken tijd aanwezig. Zoals afgesproken oud apparaat en de verpakking mee terug.

Heb alleen naar diepvrieskasten gekeken.
Voldoende assortiment met prima prijzen.

Alles gegaan zoals beloofd en door mij verwacht. Goede prijs.

Ten eerste goeie prijs. (denk erg belangrijk) Snelle levering (Op afgesproken tijd) Heb telefonisch contact gehad. (snel aan de lijn prima geregeld) Jullie zijn heel goed bezig. Durf jullie aan te bevelen bij kennissen)

1309alex 21-07-2015 Via de website gekocht

Goed geregeld vanaf je luie stoel !!!

Kwamen keurig volgens afspraak !!!
Twee hele beleefde jongens.

Je kan er echt voor alles terecht ! Ik heb mijn nieuwe winkel gevonden hoor !

Omdat alles perfekt is ! Van mij een hele dikke tien !

IK zou deze zaak bij iedereen aanbevelen ! De service is top en de prijzen zijn ook heel scherp. Hier in ons dorp wilde ze nog geen euro korting geven !!! Dus toen verder gaan kijken. En toen kwam ik bij deze winkel. Keurig geregeld zo !

Jack Maitimu 21-07-2015 In de winkel gekocht
Forapark

Winkel in Forapark is rustgevend en je kan je even terugtrekken om met je partner over je aankopen te praten.

Uitleg van de verkoper is duidelijk en je word niet in een hoek geduwd om te beslissen. Ook de uitleg van verschillende merken en + en - word goed uitgelegd.

Ruime keus op welk vlak dan ook, als ik het eerder had geweten had ik mijn keuken door Bemmel en Kroon laten doen.

Me hele familie en vrienden kennis en zelf kom ik zeker op terug. En hun service monteurs van AJTEc B.V zijn ook vaklieden, zulke jonge monteurs kom je niet vaak meer tegen

Ik kom hier zeker terug gezien mijn wasmachine ook op springen staat en ook al zal ik gebruikmaken van hun service monteurs AJTec B.V uit Berkel en Rodenrijs.

DirkenGerda 21-07-2015 Via de website gekocht

Alles werd duidelijk aangegeven en de bestelling was zo geplaatst en binnen een hele korte tijd kregen we een bevestiging opgestuurd.

het was heel fijn dat je zelf kan bepalen op welke dag je je bestelling bezorgd wil hebben. En geen extra kosten voor bezorging naar de zolder. Perfect

het apparatuur wat ik graag wilde hebben hadden ze ook en zonder wachttijd.

Ik zou het heel erg aanbevelen aan iedereen en zal dit via mond op mondreclame doorgeven aan een ieder

Ik vond alles perfect, ook de bezorgers die het brachten. Heel vriendelijk en netjes en goed afgeleverd

wissehummel 21-07-2015 Via de website gekocht

Ze hielpen je direct snel en duidelijk

Ze stuurden direct een betaal link en de bezorging was de volgende dag al (en dat op zaterdag!)

Ze hadden de oven die wij zochten!

Goede snelle duidelijke service zo zou elke winkel moeten zijn!

Na een bestelling bij een concurrent en maar niet leveren. Op internet gezocht en bij hun uitgekomen. Snelle duidelijke service meteen gekeken of ze hem op voorraad hadden liggen en de volgende dag al in huis!

joop leentvaar 20-07-2015 Via de website gekocht

van bommel doet wat hij belooft betreft afspraak levertijd en bezorging.

tot op heden zijn wij tevreden over de het geleverde product.

tot op heden een tevrede klant

Stofbergje 20-07-2015 In de winkel gekocht
Neckar 24, 2491 BD, Den Haag

Bemmel en Kroon is eenvoudig te bereiken met de auto en heeft genoeg parkeergelegenheid.

De personeelsleden heb ik als vriendelijk en ongedwongen ervaren.

Bij het uitzoeken van een nieuwe vaatwasser kreeg ik waardevolle informatie van de verkoper.

Na aankoop van een vaatwasser was deze binnen enkele dagen geleverd en geplaatst.

Het assortiment in dit filiaal is ruim. Er is genoeg keuze in merken, uitvoeringen en prijsklassen.

Zeer de moeite waard om binnen te lopen en je laten informeren naar wat je zoekt of nodig hebt.

NVT

hansverbaan 20-07-2015 In de winkel gekocht
cruqiuis

even binnenlopen, volgende dag geleverd

ruim, en goede adviezen

zie assortiment

Erg prettig , een winkel om in rond te lopen!

Boomfred. 19-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen. Overzichtelijke site.

Vlotte levering. Om 15.00 uur besteld, de volgende dag rond 15.00 bezorgd.

Heb gezocht naar specifiek model. En dit was aanwezig voor een goede prijs.

Zonder problemen bestelling ontvangen.

Heel tevreden.