Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MarjoleinPijnacker 04-02-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Levering was zoals verwacht. Werd keurig van te voren gebeld dat ze er met ongeveer 15min waren. Ze hebben de wasmachine en droger 2 trappen omhoog getild naar waar het moest komen.

Er zijn veel producten te koop tegen een scherpe prijs.

Gewoon goede service. Je wordt netjes in de winkel geholpen. Ik kreeg het gevoel dat zij echt klaar staan voor jou als klant, wat erg prettig is. Verder gewoon goede levering.

Pesoma 04-02-2014 Via de website gekocht

Eén email en de zaak was geregeld.

Zie boven

Zie boven!

Zijn niet in de winkel geweest. Hebben keuze gemaakt via internet, kieskeurig.

1955jaap 04-02-2014 Via de website gekocht

Bestellen online en aflevering meer dan een tien punten

Na onderzoek op internet en diverse winkels, is Bemmel en Kroon de goedkoopste leverancier.Ook hier kan je onderhandelen om de prijs met de verkoper.
Dat is toch wel een pluspunt.
Aflevering via tijdschema,die online is te volgen, waardoor je niet de gehele dag aanwezig moet zijn.

Zeer concurrerend met de prijs.

Dit zal veel te horen zijn bij mijn kennissen en vrienden.

Algemeen zeer goed

TheMusketeer 03-02-2014 Via de website gekocht

Bestelproces prima georganiseerd. Je hoeft geen account aan te maken.

Je wordt enorm veel op de hoogte gehouden van de voortgang. Wel kwam de 1e mail van de bezorgservice in de spam terecht.

Wat we zochten hadden ze en voor een gunstige prijs.

Geen minpunten kunnen ontdekken.

Alles soepel verlopen. Kwam binnen een dag op de afgesproken tijd. Apparaat deed het prima. Geen enkel minpuntje.

GerritGro 03-02-2014 Via de website gekocht

butijn 02-02-2014 Via de website gekocht

Ellen Huisman 31-01-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Behulpzaam en goed advies

Keurig geïnstalleerd. vooraf wordt een tijd aangegeven.

van alle producten genoeg aanwezig, Toch handig om te zien wat je gaat aanschaffen.

Na het uitzoeken, kopen en laten plaatsen van het tweede inbouwproduct kan ik Bemmel en Kroon bij iedereen aanbevelen.

Prettig en deskundig personeel. er wordt meegedacht.

Andre van Raam 31-01-2014 Via de website gekocht

Zo gevonden, zo bestelt, zo geleverd!!
Super makkelijk en vooral duidelijk

Alles in een wip bevestigd via de mail en alles conform belofte uitgevoerd. Zelfs het beloofde telefoontje van de chauffeur...

Zoals met alles bij Bemmel en Kroon:
Simpel snel en super goed

gjbooij 31-01-2014 Via de website gekocht

Enorm handig is dat je zelf je bezorgdatum aanklikt en dat de wasmachine meteen geplaatst en aangesloten werd. Ook geen verpakkingsmaterialen die achterblijven; alle zorg werd uit handen genomen. Ook prettig is het digitale garantiebewijs.

De wasmachine die we bestelde werd niet meer geleverd. In plaats daarvan kregen we een nieuwer model voor dezelfde prijs (upgrade van meer dan 150 eu). Klasse service.

Enorm klantvriendelijk en de goedkoopste, we zijn er bijzonder tevreden over hoe Bemmel&Kroon ons heeft geholpen.

Siemsdm 30-01-2014 Via de website gekocht

direct gewenste magnetrons gevonden.
Antwoord op aanvullende info was tevens offerte en is benut om te bestellen. Betaling per pin aan chauffeur! B & K maakt het je makkelijk.

Een flinke rij magnetrons, verder niet gekeken

Zeer snelle en correcte afhandeling

Keurig ontvangen en te woord gestaan in mooie grote showroom . De volgende week op maandagavond aanvullende informatie gevraagd en dinsdagmiddag magnetron besteld. Na een paar minuten bevestigd. S’avonds bericht dat magnetron woensdagmorgen afgeleverd zou worden. Betaling aan chauffeur met pin. Chauffeur belt om 9.45 dat hij ca 10.15 komt. Volgens mij kan dit niet beter. Een flinke pluim voor B & K !

muggenprik 30-01-2014 Via de website gekocht

Hoef zelf niets te doen.
Zelf leverdatum aangegeven.
Netjes een mail ontvangen welk dagdeel de bezorging plaats zou vinden.

Werd zonder te vragen een verloopnippel bijgeleverd (Ik installeerde zelf)
15 minuten voor de bezorging werd ik nog gebeld dat zij er snel aankwamen.

Veel landelijk op voorraad.

Na de perfecte levering van een vrieskast was ook de levering van een fornuis perfect.

Kan niet beter volgens mij.

Klantgerichtheid 29-01-2014 Via de website gekocht

Helder en duidelijke website met prima informatie. Tevens telefonisch contact gehad dat zeer prettig verliep. Tav de wachttijd werd tegemoet gekomen.

Telefonisch contact prima.
Je kunt de levering via internet volgen en bovendien werden we een half uur van te voren gebeld, dat de bestelling in aantocht was.

Gezien positieve ervaring zouden we deE winkel willen aanbevelen aan anderen.

Netjes dat je op tijd bericht kreeg dat de leertijd aangepast diende te worden, Prettige manier van omgang, zowel door telefonist als door bezorgers

boenguus55 29-01-2014 In de winkel gekocht
Dorpstraat te Zoetermeer

Wij hebben 1 keer een bezoek gebracht aan een B&K winkel vlak bij ons in de buurt en zijn meteen goed geslaagd voor een inbouw vaatwasser en koelkast.Ook de plaatsing van beide apparaten is heel goed gegaan.

We werden heel goed op de hoogte gehouden van de planning v.w.b. de plaatsing. Ook vinden wij het positief, dat er geen vooruitbetaling nodig was. Het meenemen van de oude apparaten was ook heel fijn.

Er was genoeg keuze v.w.b. merk, prijs en kwaliteit. Bovendien werden we goed voorgelicht over voor- en eventueel nadelen. Er werd prettig met ons meegedacht.

Gezien onze goede ervaring zouden we zonder meer B&K durven aanbevelen bij anderen.

Het was rustig in de winkel, dus er was tijd om ons goed voor te lichten over alles. Er werd meegedacht op een prettige manier. Wij vinden het heel fijn, dat er geen aanbetaling werd gevraagd: dat schept vertrouwen en geeft een veilig gevoel. Ook het ons goed op de hoogte houden over levering en plaatsing waarderen wij. De installateur gaf de indruk een vakman te zijn. Ook fijn, toch?

hzfd 29-01-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk. Het telefonisch contact voorafgaand aan de bestelling was ook uitstekend, informatief en behulpzaam. De levering ging exact zoals aangekondigd in de diverse emails na de bestelling. Kortom, zeer tevreden. Zal een volgende keer eerst deze pagina bezoeken.

estherlouwerens 28-01-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Wij zijn in Den Haag geweest en was erg makkelijk te vinden en stond goed aangegeven.

Heel goed te woord gestaan en het leveren super even een telefoontje op de dag zelf dat ze er binnen 30 binnen zijn. GEWELDIG

RUIME assortiment

ja zeker wel. Geen media markt meer voor ons.

peterversluis 28-01-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

alles staat goed gepresenteerd in de winkel en je kan zelf eerst gewoon kijken

goede voorlichting in de winkel met heldere taal
geen onzin maar nuttige dingen

genoeg apperatuur in de winkel waar je uit kunt kiezen en een goede indeling

echt een winkel waar je eerst kunt kijken
er staat niet gelijk iemand in je nek te hijgen

een goede atmosfeer in de winkel daarom is het prettig kopen

Henk Boelee 28-01-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/ Rijndijk

Thuis bezorgd tot waar men het wil hebben

Keurige service-dienst,snel handig en correct

Het verbaasde mij hoe groot het assortiment was. Vele gerenommeerden merken in diverse prijsklasse. Voor mij perfect om een keuze te maken

Een vriendelijke benadering, waar een koning nog klant is

Zeer te vreden over het product en de afhandeling

edwinsmale 28-01-2014 Via de website gekocht

Binnen 5 minuten een telefonische order kunnen plaatsen :-)

2 uiterst vriendelijke bezorgers aan de deur gehad!

Gemak en service!

jefennanc 28-01-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24 in Den Haag

We hadden een vaatwasser van Whirpool die 2 maanden na de garantie kapot ging. Het bleek een defecte printplaat. Van Whirpool kregen we geen extra korting op een nieuw apparaat of iets van service. Bij Bemmel en Kroon kregen we korting op een nieuw apparaat en korting op de verlengde garantie. We zijn erg vriendelijk geholpen en het installeren van het apparaat is ook zeer netjes gedaan.

Dojo67 27-01-2014 Via de website gekocht

Bemmel&Kroon leverde zeer snel. Woensdag besteld, vrijdag thuis. De aflevering werd keurig gemeld via de mail (donderdag) en door de afleverende firma (Fiege) nog eens bevestigd. Pakket keurig in orde en ik blij met mijn robotstofzuiger.

Rob Visscher 27-01-2014 Via de website gekocht

Goed telefonisch bereikbaar

Keurig thuisbezorgd, op de afgesproken tijd, zeer behulpzame chauffeurs

timmerkoos 27-01-2014 In de winkel gekocht
Cruquiusboulevard

Helemaal goed, mooie winkel en zeer vriendelijk en deskundig personeel

In elke prijsklasse voldoende keus uit diverse merken

Ben zelf via mondreclame bij Bemmel en Kroon uitgekomen en alles wat gezegd was was waar, sevice meedenken kortom top

Zijn zeer tevreden met de aankoop en zullen zeker bij een nieuwe aankoop in het witgoed of keuken bij Bemmel en Kroon langs gaan

vorstje57 26-01-2014 Via de website gekocht

op jou gemak thuis uizoeken en bestellen

de afhandellingen en service waren prima

ik heb alleen maar naar wasmachines gekeken omdat ik die een nodig had en bij Bemmel en Kroon vond ik het juiste.

als iemand anders wat nodig zou hebben zou ik hem adviseren naar deze site te gaan, want de prijs is het bewijs en de service is oke

zie mijn andere motivatie's

belle81 25-01-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

ik ben in de winkel geweest en heb daar de info gekregen die ik nodig had. Omdat het wel om een groot bedrag ging, wilde ik thuis even overleggen. De medewerker schreef het type wasmachine voor mij op en gaf aan dat ik ook kon bellen als ik de bestelling wilde doen. Ik heb een dag later gebeld, alles doorgegeven en een afspraak gemaakt voor de levering, zonder dat ik vooraf hoefde te betalen.

Prima service op de afgesproken dag werd de wasmachine geleverd. Een dag van tevoren kreeg ik een mail met een tijdsindicatie, een kwartier voor levering werd ik ook nog gebeld dat ze onderweg waren. De oude wasmachine werd meegenomen en de nieuwe geplaatst op de aangegeven plek op zolder. Ik kon de betaling per pin voldoen.

peterw47 25-01-2014 Via de website gekocht

personeel in winkel is kundig en snapt dat je ook op websites kijkt en doet niet moeilijk

prima installatie door AJtec

goeie range van goedkope en duurdere series keukenapparatuur

zeker

Willy 14 25-01-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Goede uitleg en nette bezorging.

De verkoop en service is netjes en goed.

Nette bediening zowel in verkoop als het bezorgen.

Pepie23 24-01-2014 Via de website gekocht

Via de website kon ik heel makkelijk bestellen. Toch nog even telefonisch contact gehad om de bezorgdag af te spreken.

Maandags telefonisch een nieuwe vaatwasser besteld, die ik echt die week nog nodig had. Ik kon telefonisch aangeven dat ik het apparaat graag op vrijdag bezorgd wilde hebben. Het is allemaal gelukt, prima service, nieuwe apparaat aangesloten.

Prima service, de vaatwasser die ik maandags besteld heb, is keurig op tijd op vrijdag bezorgd

Heel vriendelijk telefonisch contact gehad tijdens bestelling. Keurig op tijd bezorgd

Lidia 24-01-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat in Zoetermeer

Bij de aankoop krijg je goed advies en goede productinformatie. Bezorgen is goed geregeld, je krijgt de dag voor de afgesproken bezorgdatum een mail met een tijdvak waarin de bezorger komt. Tevens word je een half uur voor het bezorgen gebeld. De service is prima, ik ben al heel lang klant bij Bemmel en Kroon. Goede afspraken, nooit problemen. Wat ik ook fijn vind is dat de bezorgers voorzichtig met het product omgaan en ook opletten dat ze bijv. in huis niets beschadigen. Bemmel en Kroon heeft een ruim assortiment tegen concurrerende prijzen. Een winkel waar het personeel tijd en aandacht voor de klant heeft.

kassimi40 24-01-2014 In de winkel gekocht
Vestiging: Cruquius

Ik ben zeer te vrijden over bemmel en kroon winkel. -heel veel aanbieding. -Goede behandeling. -bezorging op tij en juiste datum.

ME de Boer 24-01-2014 In de winkel gekocht
Cruquius Plaza, Cruquius

goed te bereiken winkel, met genoeg parkeerplaatsen

goede verkoop informatie, duidelijke afspraken die ook worden na gekomen

meer dan genoeg keuze

zal dat zeker doen

zie hier boven, hoef daar niks meer aan toe te voegen

w.vander.helm 23-01-2014 In de winkel gekocht

kon het goed uitzoeken

Ben heel goed geholpen

Er was veel keus van alles wat we zochten

Goed bereikbaar vriendelijk personeel zou het wel aanraden bij iedereen

IK heb over deze winkel geen klachten ben heel vriendelijk geholpen en op mijn vragen heb ik goede antwoorden gekregen.

rkempen 23-01-2014 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon doet wat ze beloofd. Een perfect voorbeeld van een goede klant leverancier relatie.

voorschoten13 22-01-2014 In de winkel gekocht

snelle bezorging

lastig met bellen omdat je het keukengedeelte en witgoed hebt waardoor je soms telkens weer je klacht/probleem moet uitleggen omdat ze niet gelijk vragen welke afdeling je moet wezen ,pluspunt is dat ze netjes een vergeten bijartikel thuis lieten bezorgen

alles kun je kopen ,heel veel keuze

heel veel keuze,nette overzichtelijke zaak en vriendelijk personeel en niet opdringerig, pluspunt !

overzichtelijke winkel,ruime keuze,snelle bezorging

Consum 22-01-2014 Via de website gekocht

geleverd volgens afspraak

prima service

voldoende

Ageeth1970 22-01-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen online, helaas was de zoekfunctie niet heel uitgebreid waardoor je niet op specificaties kan zoeken. Ook is de info over de machine wat karig. Maar betalen via ideal, bezorgen de volgende dag, een mail 's avonds met een tijdsindicatie en een half uur voor bezorgen een telefoontjes! 2 keurige bezorgers die hem zelfs wilde uitpakken, gewoon goede service!

Familie met 1 kind 22-01-2014 Via de website gekocht

duidelijke website, voordelig

snelle levering en telefonisch ook netjes te woord gestaan

duidelijke website

een stuk voordeliger als in de winkels ben naar winkels geweest nergens een fatsoenlijk assortiment en als je er naar vraagt ze kunnen alles bestellen duurt langer dan dat ik hem zelf bestel en nu bij Bemmel en Kroon een stuk voordeliger,netjes alles afgewerkt bestel je krijgt meteen via de mail bericht snel geleverd en netjes een dank u wel voor je bestelling hier kunnen nog veel bedrijven wat van leren.

leny de jonge 22-01-2014 Via de website gekocht

Na de geplaatste bestelling uitermate informatieve e-mails(s) ontvangen met ter zake doende details. Zelf te bepalen leveringsdag erg plezierig! Prijs ook ok. Ook voor de de vervoerder hetzelfde verhaal. Zeer aan te bevelen.

zie boven

Tjalle1 22-01-2014 Via de website gekocht

goede prijs, snelle service, netjes geïnstalleerd. Prima

3x scheepsrecht 21-01-2014 In de winkel gekocht
forepark

duidelijke site, goede bereikbaarheid

tot op heden goed

duidelijkheid,nette showroom, correcte bediening. vlotte bezorging, no nonsens.

jlhollaar 21-01-2014 Via de website gekocht

Heldere digitale communicatie. Je bepaalt zelf tijdstip bezorging en deze komt men ook na. Alle verpakkingsmateriaal wordt mee teruggenomen en ook de oude apparatuur. Hiervoor wordt geen kosten berekend dus een fooitje aan de bezorgers is wel op z'n plaats. Het nieuwe apparaat werkt uitstekend.

gingerdekeizer 21-01-2014 Via de website gekocht

De website makkelijk gevonden via kieskeurig, waarna we de vaatwasser snel konden bestellen. Vervolgens zelfs de leverdag kunnen bepalen. De dag voor levering kregen wij netjes een email met de tijd wanneer het geleverd zou worden, in ons geval tussen 10.15 en 13.00. Om half 12 kreeg ik een telefoontje dat ze over een half uur bij mij thuis zouden zijn, en dat waren ze. Vervolgens de vaatwasser op een aangename plek naar keuze neergezet, en binnen een paar minuten waren ze weg. Snel en gemakkelijk!

C.J.Brouwer 21-01-2014 Via de website gekocht

Zowel via de website als telefonisch snel en makkelijk een keus te maken. Technische info en vakkundig advies.

Na bestelling snelle bevestiging over gemaakte afspraken en afleverdata. op de dag van levering is de zending nauwkeurig te volgen tot het moment van aflevering via een speciale link.

Alles wat nodig is op het gebied van keukens en apparatuur is leverbaar en voor een zeer lage en concurrerende prijs.

Snel, zeer goed en uitgebreid assortiment, vakkundig en eerlijk advies en betrouwbaar in het nakomen van gemaakte afspraken.

Vakkundig personeel betrouwbaar, snelle en correcte levering. Vanaf zoeken, bestellen en aflevering is alles duidelijk en zeer goed navolgbaar. Prima en betrouwbaar bedrijf om iets te kopen.

DWunnink 20-01-2014 In de winkel gekocht
vestiging Zoetermeer

Wij kopen al zo'n 17 jaar bij dit filiaal, ervaren de verkopers als zeer prettig met eem goede kennis van zaken!

Goede en duidelijke afspraken die tot noch toe altijd zijn nagekomen.
Het is goed om een 8 te halen, maar om deze te behouden is andere koek!

Prima, voor alles iz "witgoed", en prijs/kwaliteit verhouding!

Prettige bediening/hulp, met een degelijk advies, duidelijke afspraken!

Ik denk dat bovenstaande voldoende aanleiding geeft een goed beeld, ons beeld, te koppelen aan filiaal Zoetermeer

Marcello34 20-01-2014 Via de website gekocht

Omdat ik iets meer wilde weten over de service heb ik telefonisch besteld in plaats van via de website. Dit verliep zeer soepel. Betaling kon gewoon via iDeal en het bezorgmoment werd netjes bevestigd per mail.

Omdat wij een wasdroger boven op onze kapotte wasmachine hadden staan en we deze graag door de bezorger weer op de nieuwe wasmachine wilden laten zetten heb ik heel wat grote spelers op de witgoedmarkt benaderd, maar kreeg bijna overal hetzelfde verhaal te horen: U mag 15 euro extra betalen voor de service, maar dan moet u alsnog zelf de droger er af halen en weer er op zetten... Wat een verademing toen ik de verkoper van Bemmel en Kroon aan de telefoon kreeg. Het was geen enkel probleem en niet alleen het bezorgen was gratis, maar ook de service en dan werd de wasmachine niet alleen aangesloten, maar ook mijn oude droger eraf en erop getild. Tussendoor kreeg ik ook nog keurig de tijd om de vloer waar de wasmachine had gestaan even schoon te maken.

Volledig.

Ik zou hem absoluut aanbevelen aan een ieder die niet zelf in staat is om een wasdroger op een wasmachine te tillen :-)

De allerbeste service en nog gratis ook.

g.degraaf1 20-01-2014 Via de website gekocht

Geweldige service qua bestellen, laten bezorgen en het apparaat is echt naar verwachting. Echt een aanrader.

chantallie87 20-01-2014 In de winkel gekocht
cruquius

Ze je besteld hem online of in de winkel en hij word een dag later al thuisbezorgd neergezet en aansloten

Snelle service onze wasmachine stond binnen 20 min.
had iets sneller gekund want de monteur was vergeten de waterkraan erop te doen dus het water ging even spuiten maar dat kan gebeuren.

na mijn mening uitgebreid genoeg

tot nu toe ben ik zeer tevrede dus zou zeker een ander vertellen en als aanrader bemmel en kroon opgeven

snelle levering en alles word voor je gedaan zelfs je oude apparaat nemen ze weer mee en dat voor niks misschien volgende keer iets meer de tijd nemen zodat het water niet in de ronte spuit

apvandongen 20-01-2014 In de winkel gekocht

Jurrien Nieuwenburg 20-01-2014 Via de website gekocht

Kan van huis uit alles regelen

Wordt terug gebeld zoals afgesproken

Gevonden wat ik nodig had,en door de telefoon erg klantvriendelijk.

Uitleg eenvoudig zonder verkooppraatjes mijn complimenten. Herman!!!.

harels 20-01-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Bereikbaarheid winkel zeer goed en zijn heel goed geholpen.Telefonisch goed geholpen bij vragen die ik stelden.
Levering was perfect alles zoals besproken.Geen extra kosten berekend voor het naar beneden tillen van mijn oude wasmachine, echt TOP

Genoeg keus in de winkel en de prijs was voor 2 apparaten 150 euro voordeliger dan bij de concurrenten.

Goede service en prima uitleg, ruime keus en alles is erg overzichtelijke in de winkel.

Ik ben tot nu toe erg tevreden over Bemmel en Kroon en heb geen op of aanmerkingen.

heho45 19-01-2014 Via de website gekocht

De zoekfunctie werkte perfect en de selectieprocedure om een goede keus te maken was duidelijk.

Afleveringsprocedure was duidelijk. Bestelling werd per omgaande per email bevestigd. Artikel werd op de juiste datum geleverd, de avond te voren werd per email de bezorgtijd aangegeven en een kwartier voor definitieve levering werd door de chauffeur telefonisch de levering gemeld. De installatie werd probleemloos uitgevoerd en praktische adviezen gegeven.

Gezochte artikel werd probleemloos gevonden binnen het verwachte assortiment.

Goede service en afspraken worden goed nagekomen.

Website gegevens klopten precies, bestelling werd prompt correct verwerkt en levering idemdito!