Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

arno grondsma 30-09-2014 In de winkel gekocht
forepark den haag

keurig geadviseerd en op tijd geleverd

tijl1204 30-09-2014 Via de website gekocht

Na eerst vaatwasser te hebben gekocht dankzij de goede ervaring ook een wasmachine besteld.Snelle reactietijd, werkt prima met i-deal

gabriellevr 29-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website en eenvoudig bestellingsproces waarbij weinig gegevens ingevuld hoefden te worden. Zeer snelle bevestiging van telefonische afspraken per mail.

Goed en snel geholpen aan de telefoon. Ik kon zelf de bezorgdag kiezen. Van tevoren werd ik gebeld en gemaild over levertijden. Op de dag van bezorging werd ik ong. 20 min voor de bezorging gebeld dat men onderweg was.

Genoeg keuze, concurrerende prijzen.

Goede ervaring, zou hier weer bestellen voor witgoed.

Prettige service, goed geholpen. De website mag iets moderner ingericht worden.

rlaroo 29-09-2014 Via de website gekocht

Bestelling via website zoals verwacht mag worden van een goede website

Vriendelijk contact via service desk en er werd zonder probleem een opvolger voor de bestelde (bij nader inzien niet meer leverbare) machine geleverd

Naar verwachting

Goede snelle levering, goede service

jw.steensma 27-09-2014 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig via de site te bestellen!

Snel, en volgens afspraak thuis afgeleverd.

Inbouw kookplaat op butaan op voorraad aanwezig!

Kan niet beter!

In verhouding de goedkoopste aanbieding en.... en een Super service!

Harrie Stoeten 27-09-2014 Via de website gekocht

Vanuit je stoel in de huiskanmer winkelen

De online leverings voorwaarden 100% nagekomen.

Wat je hartje begeerd, is online te bestellen.

Betrouwbaar.

Heb niets negatiefs kunnen vinden, gemaakte afspraken zijn volledig waargemaakt. Betalen per PIN bij aflevering tegen kleine meerprijs is ook billijk.

bataviakade 26-09-2014 Via de website gekocht

Bestelling via website ging in een meer goed.

Zeer snelle afhandeling na de bestelling van een wasmachine en deze werd de volgende dag geleverd.

Niet direct naar het assortiment van de webwinkel gekeken maar de bestelling was het goedkoopste van alle aanbieders.

Voor iedereen aan te bevelen, snelle en goede service.prijs ook nog eens prima.

Kan alleen maar positief zijn over de webwinkel. Na de bestelling is alles direct geregeld en werd de wasmachine de volgende dag geleverd. In de tussentijd werden we netjes op de hoogte gehouden ivm de tijd van de levering en kregen zelfs een telefoontje net voor de bezorging. Wasmachine is netjes op de plek (2e etage) neergezet en aangesloten, tevens de oude wasmachine meegenomen.

Jacobi Sophia 26-09-2014 Via de website gekocht

Zeer duidelijke telefonische uitleg bij oriëntatie.
Mensen met kennis en deskundigheid konden mijn vragen beantwoorden.

Per omgaande de informatie die ik nodig had. Mogelijkheid van keuze van de dag van aflevering. Betaling: zeer klantvriendelijk en zonder extra kosten.
Vragen die ik na aflevering en plaatsing had werden duidelijk, vriendelijk en zeer deskundig beantwoord.

Ik vond zeer gemakkelijk en snel het gezochte artikel en ook nog eens goedkoper dan in andere shops.

Nadat ik een paar andere online-winkels had geraadpleegd, werd het me steeds onduidelijker wat het beoogde artikel wel of niet kon. Na een telefoontje met de fabrikant Bosch wist ik meer.
Bij Bemmel&Kroon werd bevestigd - en meer dan dat - dat zij de kennis en deskundigheid in huis hadden omtrent het gezochte artikel.

Ik was verrast door de deskundigheid, vriendelijkheid en prijsklasse. Een winkel die vertrouwen inboezemt!

Gerard van Rijswijck 26-09-2014 Via de website gekocht

levering binnen 24 uur, duidelijke mailing met betreft levering

Levering keurig volgens afspraak.
Machine (wasmachine) netjes op de juiste plaats gezet, waterpas gezet en door de koerier 1e programma gedraaid.

Prima prijzen, goede service, snelle levering

Dietman 25-09-2014 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Gelijk installateur kunnen afspreken.
Oude artikel retour meegenomen.

Alles uitgelegd hoe het werkte.

Vele verschillende merken te leveren.

Veel kennis van apparatuur. Laatste modellen in showroom aanwezig.

Medewerker met kennis. Prijs ok. Snelle levering. Installatie service perfect.

Krmp 25-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site met duidelijke leveringsvoorwaarden. Bij bol.com stond dat er niet bij.

Binnen 10 minuten oude wasdroger naar beneden en nieuwe naar boven. Geweldig!

Ruime keuze

Prettige en duidelijke webwinkel.

claudiahogenboom 25-09-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

In de winkel werden wij goed geholpen, kregen proffesioneel advies. De levering ging zoals voorspeld door de medewerker.

Dit was prima.

Goed proffesionele uitleg, leuke korting, goede levering, zoals vooraf aangegeven. Werd ook netjes gebeld dat ze binnen een half uur er zouden zijn.

Dijkkarst 25-09-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Goede service, breed assortiment om te bekijken en binnen een week geleverd. helemaal top.

mabo68 25-09-2014 In de winkel gekocht
cruqius

ik heb online gezocht naar een vaatwasser, maarper telefoon besteld.

zeer vriendelijke meneer aan de telefoon.

genoeg keuze, voor een goede prijs.

ik kende de winkel niet, maar ben op mijn gevoel afgegaan, dat bleek een goede keuze geweest te zijn!

Zie boven. De samenwerking met installatiebureau AJ-tec ging ook prima! Snelle en goede service! Maandag besteld en woensdag geleverd en geinstalleerd. Oude vaatwasser werd meegenomen. Aardige monteur die er geen zooitje van maakt.

thiRSa.. . 25-09-2014 Via de website gekocht

Prima!

De bezorgers/monteurs waren ook top, dus ook een compliment voor het bedrijf wat de bezorging verzorgt ;-)

Absoluut aan te bevelen.
Men zegt weleens goed & goedkoop.
Meestal werkt dat toch niet goed samen.
Maar bij deze winkel dus wel!

Deze 10 is simpel uit te leggen, ben over alles heel tevreden :-) De geboden en ook geleverde (!) service (je krijgt immers niet altijd wat je denkt te krijgen, hier dus wel). Het aanbod (ruime keuze in wat ik zocht). De prijs (ik vond het nergens voordeliger). De wijze van communicatie, correct en duidelijk. Meerdere emails gehad over de bevestiging, voortgang en het maken en volgen van de bezorgafspraak. Zelfs nog een sms op de ochtend van levering met een herinnering van het tijdsblok. En een half uur voor levering een vriendelijk telefoontje van de bezorgers. Absoluut een aanrader en een winkel waar ik zelf weer terug kom!

Syndrome 24-09-2014 Via de website gekocht

Internet besteld

Volgende dag in huis, kunnen andere een voorbeeld aan nemen

Veel keus en ook de koelkast die wij zochten

Gewoon goed, goedkoop en service gericht

Eerde de koelkast ergens anders besteld. maar die kwamen de afspreek binnen twee dagen geleverd niet na. Na bijna twee weken konden ze nog niet zeggen wanneer de koelkast geleverd zou worden. Bemmel en Kroon gebeld, zou even kijken en terug bellen.Gevolg volgende dag de koelkast in huis.

frank1955 24-09-2014 Via de website gekocht

Goede website

Goede bereikbaarheid en prima aanspreekpunten.

Ruimte keuze

Medewerkers denken mee en bieden indien nodig ook alternatieven.

Via de website en email contact gezocht met een medewerker. Ik kreeg snel antwoord alsmede nette aanbiedingen en alternatieven. Na de opdracht te hebben verstrekt keurig een bevestiging/factuur. Op de dag van levering keurig een mail van de leverancier alsmede van de transporteur. Daarna 10 minuten voor aankomst nog een telefoontje dat de chauffeur onderweg was. Artikel op de plaats gezet en oud apparaat en verpakking meegenomen. Al met al een zeer nette en goede manier van zaken doen.

knienhuis 24-09-2014 In de winkel gekocht
Den Haag - Forepark

De winkel is goed te bereiken en er zijn voldoende parkeerplaatsen. Ook de internet site ziet er verzorgd uit.

Eigenlijk zouden we een dag langer moeten wachten, voordat de droger bij ons bezorgd kon worden. Toch heeft men moeite gedaan om de routeplanning aan te passen, zodat we al de volgende dag onze droger in huis hadden. Bovendien werden we gebeld, dat ze er binnen er kwartier zijn, zodat we de boel klaar konden zetten, zodat er geen onnodige tijd verloren ging.

Je hebt ruim de keuze in de producten.

Met zo'n goed verkoopteam heb je alle vertrouwen dat men geen rommel verkoopt.

Niets dan lof over deze keurig verzorgde winkel / showroom.

velthuizen 24-09-2014 In de winkel gekocht
Forepark, Voorburg

Showroom ziet er verzorgd en overzichtelijk uit.

Hadden ons thuis al geïnformeerd wat we wilden en brachten dit over aan de verkoper. Het bedoelde was niet in de showroom meer wel op voorraad.

De showroom kan niet alles tonen. Een catalogus gaf uitkomst. Probleem was dat we aan bepaalde maten vast zaten.

Keurige afhandeling door verkoper. Vertelde dat via computer e.e.a. zou worden afgeleverd.

rheuvel 23-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en snel bestellen, betalen en leveren. Alle belangrijkste punten zoals oude apparatuur ophalen, welke verdieping etc. staan in het korte bestelling formulier. Ik ben erg tevreden!

Prima. Geen enkele min punt. Netjes gebeld voor bezorging. Netjes oude wasmachine van zolder opgehaald en de nieuwe naar boven gebracht en aangesloten.

Ruim Assortiment. Als ze iets niet op voorraad hebben bieden ze aan een prima alternatief.

Beste prijzen voor de beste en snelste service.

Ik vind deze winkel een toppertje want ze zorgen voor hun klanten met 100% aandacht en respect.

Moosjele3 23-09-2014 In de winkel gekocht
Forepark neckar 24 Den-Haag

hebben onze bestelling in de winkel gedaan, werden zeer goed geholpen.

ging allemaal heel gemakkelijk en vriendelijk.

konden de zelfde producten vinden in verschillende prijsklassen.

Wij kopen graag bij deze winkel.

Alles werd prima geregeld.

MissFits 21-09-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Online bestellen is een fluitje van een cent.
Vul je boodschappenmandje en geef je adres. Klaar. PIN-Betaling doe je bij levering.
Toch nog vragen, telefonisch bestellen is ook mogelijk. Net zo gemakkelijk.

Bij het online bestellen bleken de afmetingen afwijkend. Even de winkel gebeld. Opgelost.Telefonisch bestelling afgerond.
Product op voorraad en werd direct geleverd.

Zowel online als in de winkel een goede doorsnede van het aanbod in goed betaalbaar t/m heeel mooi met alle toeters en bellen.

De site is overzichtelijk en de winkel is mooi, modern, ruim opgezet.
Makkelijk gratis parkeren voor de deur.

Hulde aan de heren van Zoeterwoude-Rijndijk. Voor het bevestigen van de online bestelling toch nog even de formaten bij de fabrikant gecontroleerd. Het bleek dat deze afweken van de reguliere formaten en daarom zou de inbouw niet gaan passen. Even de winkel gebeld en ook hen kwam dit een beetje vreemd voor. Zij gingen het even voor mij uitzoeken en 10 minuten werd er netjes teruggebeld. Het was voor hen ook goed om te weten werd mij verteld. Dus de showroomopstelling was even ontmanteld en de vaatwasser nagemeten. Het bleek dat de fabrikant als enige een andere manier van maatvoering hanteerde incl. opbouwdeur, de rest excl. opbouwdeur. Dat betekende dat het ging passen en ik mijn 1e keus toch kon bestellen. En dat kon meteen even telefonisch in 1 moeite door. Supergemakkelijk en een hele fijn koopervaring. Vaatwasser werd keurig op tijd geleverd, oude meteen meegenomen. Draait als een zonnetje.

keurigekiezer2014 21-09-2014 Via de website gekocht

Produkt makkelijk te vinden en via Ideal te betalen. Keuze van leverdatum ipv standaard volgende dag. Info over leveringsproces is duidelijk, maar kan eerder: nu had ik bij Opmerkingen ingevuld dat ik graag even gebeld wou worden half uur voor levering, de pagina erna blijkt dat de (handige) standaardprocedure te zijn.

Op opgegeven tijd gebracht. In tegenstelling tot veel andere winkels hoort installeren er gratis bij; pluspunt.

Dewijkies 21-09-2014 Via de website gekocht

Alles sta perfect uitgelegd,zo is makkelijk een keuze te maken.

Had via internet een afleverdatum op gegeven,maar ik kwam er achter dat ik op die dag niet vrij was,ik gebeld naar Bemmel en Kroon, kon ik zo veranderen in een andere datum,kreeg mijn vaatwasser zelf eerder.

Ze hebben genoeg in hun assortiment om uit te kiezen.

Ik ga deze winkel Bemmel en Kroon zeker aan mij kennissen en vrienden aanbevelen ,niet alleen voor hun goede producten maar ook voor hun uitstekende service.

Uitstekende service, afspraken worden nagekomen ,bestellingen worden op tijd geleverd ,beschaafde bezorgers die je op de hoogte op welk tijd ze bij je zijn ,in een woord PERFECT.

sheyna 20-09-2014 Via de website gekocht

Op de website van Bemmel en Kroon zag ik de wasmachine waar ik naar opzoek was, waarna ik de zaak opbelde voor meer informatie. De wasmachine die ik wilde bleek niet leverbaar te zijn, maar de meneer die me aan de telefoon te woord stond kwam met een veel beter alternatief waar ikzelf niet opgekomen zou zijn. Na een enkel telefoontje maakten we een afspraak i.v.m. de bezorging en de volgende dag stond de wasmachine bij ons wasjes te draaien. Bedankt, uw keuze is perfect. We zijn meer dan tevreden met de wasmachine!

Er kwamen geen extra kosten bij voor de bezorging en de wasmachine was binnen 24 uur bij ons thuis aan het draaien. Iets wat bij vele andere bedrijven niet het geval is. Hier kwam ik namelijk achter na enig onderzoek. Sommige bedrijven adverteren met gratis 24u bezorging of installatie maar als je ze opbelt of de kleine lettertjes leest blijkt dit niet zo te zijn. Bij Bemmel en Kroon stond ik niet voor verrassingen en ging alles zoals gepland. De vriendelijke en zeer handige bezorgers kwamen keurig op tijd onze oude wasmachine meenemen en installeerden de nieuwe, zonder extra kosten. Top!

De prijs van de wasmachine was zeer voordelig vergeleken met andere bedrijven. Ik heb het vergeleken en zij waren het voordeligst.

De service was perfect! De verkoper was zeer vriendelijk en beantwoorde al mijn vragen. Het bestellen en de bezorging kon niet makkelijker. Veel dank!

Bemmel en Kroon verdient een 10!

181383rz 20-09-2014 Via de website gekocht

Goedkoop, makkelijk besteld, zonder enig probleem de bezorgdatum verzet, voorkeurstijd aangegeven en mogelijk, belletje gekregen een half uur voordat ze kwamen, bezorgd op de 2e verdieping en aangesloten in een mum van tijd: super! Volgende keer zeker weer bij Bemmel en kroon!

WijenOns 19-09-2014 Via de website gekocht

Per telefoon een wasmachine en een droger besteld. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan. De betreffende meneer dacht goed met ons mee en hielp ons de keuze te maken afgestemd op onze situatie.

Onze bestelling werd op de afgesproken dag en tijdstip bij ons afgeleverd, naar boven
gebracht (zolder) én geïnstalleerd, zonder extra kosten!! Tevens zijn de oude wasmachine en droger afgevoerd. Vriendelijke bezorgers.

Ik denk dat de meeste mensen zeer tevreden zullen zijn met service van deze winkel.

Alles is naar verwachting verlopen, canaf het moment dat wij onze bestelling hebben geplaatst tot het moment van bezorging en in neming. Perfect gewoon!

hvanvelthoven 19-09-2014 Via de website gekocht

Na goede omschrijving van het apparaat was het niet moeilijk om een keuze te maken

Het typenr. Intoetsen en het product komt tevoorschijn.

Alles is perfect verlopen

Prijs en gemak van de site.

Marleenhuis 19-09-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer

Eerlijk advies en deskundig. Niet opdringerig, zeer klantvriendelijk.

keesbrand 19-09-2014 Via de website gekocht

Bestellen en betalen online

Na bestelling prima communicatie via email tot aan aflevering. Kwartier voor levering nog gebeld door chauffeur. Oude machine door transporteur mee retour genomen

Kan niet echt beoordelen, ik wist vooraf wat ik wilde bestellen. Lijkt mij goed.

Gemak, goede communicatie, goede afleveringsservice, diverse betaalmogelijkheden.

Zie boven

scholten1960 19-09-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

Rustig op internet kijken welke koelkast bij jou past

Keurig te woord gestaan in de winkel. Zijn alleen in de winkel geweest om het apparaat te zien

Ruime keus

Prima service, aardig personeel, behulpzaam

Ruime keus, goede service, aardig personeel

Finkie 19-09-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

overzichtelijke uitstalling in de winkel, en je wordt niet gelijk besprongen door een verkoper.

Diverse e-mails ontvangen over bestelling en aflevering. komen afspraak na.

Voldoende, je kan niet van ieder model een exemplaar in je winkel uitstallen.

gewoon goed.

Spreekt voor zich.

g.klaassen 18-09-2014 Via de website gekocht

Zeer correct en ter zake kundig, advies door de telefoon prettig, vandaag besteld en morgen in uis, track en trace super goed te volgen,en zeer scherp geprijsd, plus een extra voordelige verzekering.

Zeer ruim en overzichtelijk op de site aanwezig.

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Alleen maar zeer goede punten, geen enkele min punten.

ruud uit Almere 18-09-2014 Via de website gekocht

Een erg duidelijke en eenvoudig te navigeren website. Helaas is er geen knop om de technische (fabrieks) gegevens van het produkt te tonen... anders had ik zeker een 10 gegeven.

Alles wat je je afvraagt staat al logisch geplaatst op site. (bijv: gratis thuisbezorgen etc.) Bij het bestellen wordt alles heel logisch getoond en berekend. Ook de gevraagde invoer over waar het artikel moet worden bezorgd (boven of beneden) en of het oude apparaat moet worden meegenomen geeft een vertrouwd gevoel zonder verassingen.

Erg ruim assortiment voor een mooie prijs.

Je kunt bestellen zonder een account te moeten aanmaken... De bestelling is erg overzichtelijk in te voeren. Het geeft een betrouwbaar gevoel tijdens de gehele bestelling. Dat de goederen worden geleverd met Dynalogic is ook een groot pluspunt. (wordt altijd heel netjes verzorgd)

Zoals al vermeld geeft deze winkel een erg betrouwbaar gevoel wat ze ook waarmaken, goede email en sms follow up tussen bestelling en levering... kortom... Dit is zeker niet onze laatste bestelling bij Bemmel en Kroon

jwtiemens 18-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Gemakkelijke en snelle bestelprocedure. Pinnen bij aflevering.
Uitstekend geregeld allemaal.

Uitstekend! Snelle reactie op vragen en opmerkingen en snelle afhandeling.
Prima bezorgservice: snel en op tijd.
Contact via sms, website en telefoon. Wordt half uur van te voren gebeld als ze in de buurt zijn. Perfecte service van bezorgdienst.

Jazeker!

Marchienus 17-09-2014 Via de website gekocht

Product goed vindbaar op de website

komt betrouwbaar over (voor de bestelling)
Betrouwbaarheid werd bevestigd bij de bestelling en levering.

Kan geen negatieve punten bedenken!

weedaj 17-09-2014 Via de website gekocht

De omgang met van B&K is zeer gemakkelijk. Een bestelling plaatsen en bezorging plannen zonder aanbetalingen o.i.d. top!

Leveren altijd scherp geprijst en komen met mooie alternatieven als een product onverhoopt niet leverbaar is.

Prima winkel, met top service en toch scherp geprijst. Kosten inclusief levering, plaatsing en afvoeren van oude machine en inpakmateriaal.

mbeentjes 17-09-2014 Via de website gekocht

eenvoudig bestellen en leveren.

snel en ik hoef niet de hele dag thuis te blijven.

had precies wat ik zocht, verder natuurlijk niet gezocht.

Reibaldi-Cristofoli 17-09-2014 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Klantvriendelijk
Foto van de situatie in de keuken per email naar Bemmel en Kroon gestuurd. De technicus heeft aan de hand van de foto het bijpassende product gezocht en telefonisch contact opgenomen. In de winkel bestelling geplaatst

Efficient, snelle service en prijs/kwaliteit goedkoper dan andere leveranciers.
Ook monteurs die product plaatsen zijn bekwaam en klantvriendelijk

Op alle punten positieve ervaring

peter.arnoldus 16-09-2014 Via de website gekocht

Handige website overzichtelijk en helder vooral het bestellen is simpel.

Snel contact na het bestellen van een product per e-mail. Bij onduidelijkheden wordt je snel correct en hulpvaardig te woord gestaan.

Brede keuze en zeker de prijs doet niet onder en is zelfs iets voordeliger dan bij de grote concurrent.

Ze nemen de tijd voor je bij bezoek in de winkel en zijn niet opdringerig qua verkoop. Leggen helder uit wat de verschillen zijn tussen de verschillende producten

Nog echt een winkel zoals vroeger waar service, een goede prijs en kwaliteit voorop staan.

nicebee 16-09-2014 Via de website gekocht

Het was heel simpel om de vriezer te bestellen.

Er was een duidelijke communicatie over de bezorging van het produkt.

Genoeg keuze

Vanwege bovenstaande.

Verder niets toe te voegen

mwesdorp 16-09-2014 In de winkel gekocht
Crucius

goede informatie

snelle levering

ruim voldoende

door onze beleving kunnen we deze winkel bij iedereen aanbevelen

ach dat spreekt toch voor zichzelf?

ada9836 16-09-2014 Via de website gekocht

Alle stappen voor de bestellingen waren klaar en duidelijk.

Vragen werden snel en goed beantwoord.

Heb ik niet nagekeken

Goede ervaring

YJAM 15-09-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Via de website kon ik de artikelen gemakkelijk vinden.
In de prachtige showroom nog beter.

Zeer geduldig werd er met ons rondgekeken.
Ook later via mail een goede communicatie.

Genoeg keus. Door zelf te gaan kijken in de showroom werd deze keus gemakkelijker.

Hier vind je vast wat je zoekt tegen zeer redelijke prijzen.

Enorme keus, persoonlijke begeleiding en goede service. Het montageteam was kundig, werkte netjes en waren zeer voorkomend.

berg2014 15-09-2014 Via de website gekocht

eigenlijk was alles makkelijk en overzichtelijk,website ,betaling etc etc

alle gevraagde servicepunten zijn uitstekend uitgevoerd

ruime keuze en vergelijkingsmateriaal

totaal geen minpunten kunnen ontdekken

mhog 15-09-2014 Via de website gekocht

Op hoofdlijnen is de informatie aanwezig, productdetails zal je bij de betreffende fabrikanten op moeten zoeken

Telefonisch contact gehad, en alles volgens afspraak uitgevoerd, TOP!

Heeft veel fabrikaten maar niet alles

Hier kun je met een gerust hart kopen met een ouderwets goede service

Nadat ik een product en prijsvergelijk had uitgevoerd had ik nog een detailvraag. In tegenstelling tot veel sites kun je bij Bemmel & Kroon snel een telefoonnummer op de site vinden. Je hebt direct telefonisch contact met een verkoopadviseur en deze moest mijn vraag uitzoeken. Binnen een paar minuten teruggebeld en kon direct telefonisch bestellen zonder aanbetalen. 3 dagen later was volgens afspraak de koelkast geleverd en de verpakking werd er netjes afgehaald. Betaling kon via de mobiele pin. Kortom: zeer betrouwbare leverancier met een goede service.

PaulK61 14-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Producten zijn overzichtelijk gerangschikt op categorie. Binnen de productcategorie vaatwassers kunnen de vaatwassers makkelijk worden uitgefilterd op soort vaatwasser, bijvoorbeeld wel of geen inbouw, bedieningspaneel of volledig geïntegreerd en/of merk. Het is prettig dat de resultaten vervolgens kunnen worden gesorteerd op prijs.

Helaas ontbreekt functionaliteit om producten met elkaar te kunnen vergelijken.

Winkels zijn prima bereikbaar onder een normaal lokaal telefoonnummer. Geen dure telefoontjes dus. Levertijden zijn op zich prima.

Als je de aangekochte apparatuur laat installeren (tegen een meerprijs) ben je overigens wel afhankelijk van de agenda van de installateur. Zo kan het gebeuren dat een apparaat dat direct leverbaar is toch pas een week later geïnstalleerd wordt. Niet onverstandig om vooraf naar te informeren.

Contact met de installateur verliep prima via telefoon en e-mail. Helaas was het niet mogelijk om op heel korte termijn een afspraak te maken. Vaatwasser netjes geplaatst, oude vaatwasser afgevoerd. Deurtjes van keukenkastjes naast vaatwasser en passant ook nog even recht gehangen. Prima service.

Het assortiment op de website komt niet overeen met de winkelvoorraden. Bij verschillende vaatwassers stond op de website vermeld dat deze binnen 24 uur geleverd konden worden. Echter, na contact met de winkel bleken deze toch niet leverbaar. Dit lijkt op een truc om klanten die via consumentenwebsites, bijvoorbeeld die van de consumentenbond, een specifiek apparaat hebben uitgezocht toch binnen te halen, ook als het betreffende apparaat niet leverbaar is. Als de klant eenmaal binnen is wordt vervolgens een vergelijkbaar of beter product aangeboden voor dezelfde prijs.

Bedenkelijk? Zeg het maar. Ik was in ieder geval tevreden met de aanbieding die mij werd gedaan. Een vaatwasser die vergelijkbaar werd getest met het type dat ik op het oog had voor een scherpe prijs.

Prima winkel. Niet alleen online maar ook stenen winkels. Ik zou het wel chique vinden als de actuele voorraden 'eerlijk' zouden worden vermeld.

Prima winkel. Het feit dat je online kunt winkelen maar ook in de stenen winkel terechtkunt voor advies vind ik zeker een plus ten opzichte van de online dozenschuivers. Ik zou het wel chique vinden als de actuele voorraden 'eerlijk' zouden worden vermeld. Daarom waardeer ik de winkel overall met een 8 en geen 9.

rejasven 14-09-2014 Via de website gekocht

Goede service in de winkel en koel-vriescombinatie besteld via internet wegens tijdgebrek aan mijn zijde.De prijzen zijn scherp en liggen gelijk en in mijn geval onder de prijs van B.V. een Mediamarkt en geen extra kosten voor bezorgen en het uitpakken en op de plek zetten wat helaas bij andere winkels wel het geval is. Werd geleverd op de dag en tijd van afspraak, een aanrader dus. Het assortiment was voor mij helaas niet groot genoeg dus mijn droger die ik ook nodig had elders aangeschaft, meer een luxe probleem dus.

TopCat21 13-09-2014 Via de website gekocht

Het bestelproces verliep vlot en soepel.

Van de levering wordt je regelmatig , via emails, op de hoogte gehouden.
Je kunt zelf de bezorgdag bepalen.
De bezorging verliep keurig en behoedzaam.

Door het lezen van testen en reviews ( kieskeurig ) wisten we al welke koelkast we wilden hebben. De prijs, bestelprocedure, thuis pinnen en een vlotte levering gaven bij ons de doorslag om de koelkast bij Bemmel en Kroon te kopen.

Berthta 13-09-2014 In de winkel gekocht
cruquius

verkoper kan uitleg geven en goed advies. Snelle levertijd en komen hun afspraken na over de tijd van levering.

genoeg keuze.

goed assortiment en heel goed advies, er wordt geluisterd naar de klant.

Er wordt goed geluisterd naar de klant waardoor je keuze makkelijker wordt gemaakt, vriendelijk en ze nemen de tijd voor de klant.