Deze score is berekend op basis van 3204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Erik van Elk 03-04-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Naar aanleiding van bezoek aan de site een offerte aangevraagd voor de levering van een Siemens stoomoven. Zeer snelle reactie met een scherp aanbod. Later hier nog een tweede oven aan toegevoegd en na bestelling werden deze met een week precies op de toegezegde tijd afgeleverd.

Danny 02-04-2017 Via de website gekocht

Super Service van Bemmel en Kroon

Deze online shop zou ik aan iedereen aanraden voor de snelle service,gunstige prijs kwaliteit verhouding.Bestelde magnetron niet meer leverbaar maar toch duurdere magnetron gekregen voor dezelfde prijs ! Helemaal Top

Joris 02-04-2017 Via de website gekocht

Correcte service.

Gemakkelijk gevonden wat ik zocht op de website. Een performante koelkast aan een scherpe prijs. De levering kwam mooi op tijd zoals beloofd. Mailtje en SMS ter bevestiging van het tijdstip is handig en erg professioneel. Alleen jammer dat je extra moet betalen om te pinnen en niet rechtstreeks met bank of creditkaart kan betalen op de website. Heb de som dan maar overgeschreven, wat de levering een paar dagen verlaat.

Sita 02-04-2017 Via de website gekocht

Super service!

Dit bedrijf doet wat het belooft. Keurige afwerking van je bestelling. Zeer snel in huis door een vervoersbedrijf waar je op rekenen kan.

Chris Breederveld 02-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service bij aankoop vaatwasser

Ik had een Whirlpool inbouw vaatwasser besteld ter vervanging van mijn oude AEG, inclusief laten inbouwen.

Van tevoren werd goed geïnformeerd hoe de situatie van de inbouw was zoals afmetingen en positie. Hierbij kwam snel aan de orde dat de Whirlpool niet paste in verband met een wat uitzonderlijke inbouw situatie en werd een nieuwe AEG aangeraden. Na wat overleg heb ik een net wat ander model kunnen kiezen ondanks dat deze net wat duurder was dan mijn bestelde artikel!

Hierna was een afspraak snel geregeld en had de monteur alles snel er in zitten, hij heeft zelfs de overige keukenkasten opnieuw uitgelijnd.

Al met al een heel goede ervaring, zowel bij de aanschaf als bij het leveren.
Het enige (kleine) minpuntje vond ik dat ik niet genoeg informatie had op de website om te kunnen zien of de vaatwasser daadwerkelijk zou passen, maar de service heeft dit ruimschoots gecompenseerd.

Hendrika 02-04-2017 Via de website gekocht

Prima sevice

De winkel doet wat ze belooft. Mijn bestelling werd keurig op tijd gebracht met een telefoontje vooraf, de oude machine werd meegenomen en de nieuwe aangesloten zonder extra kosten. Wat een geweldig attente kerels! Om lekkage te voorkomen droegen ze de machine in schuine stand naar buiten. ik.Iben zeer tevreden over Bemmel en Kroon. Jammeralleen dat je niet met een kredietkaart kunt betalen.

Sabrina 02-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en snelle levering

Vanwege een defecte wasdroger moesten we snel op zoek naar een nieuwe. Via de website hebben we de Miele TKB150WP besteld. Helaas bleek deze niet meer leverbaar te zijn en deed het bedrijf het voorstel om de opvolger van deze droger aan te bieden voor dezelfde prijs (met minimaal dezelfde specificaties). Perfecte oplossing voor ons en een goede service. Dit hebben ze voor ons in orde gemaakt en de droger hadden we binnen 2 werkdagen binnen.
Goede service, goede communicatie en snelle levering.

Lma 02-04-2017 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling en perfecte levering!

We waren op zoek naar een microgolfoven en zijn na vergelijking van de prijzen bij Bemmel&Kroon beland.
De prijs was een stuk lager dan de concurrenten!
Vraag was of de levering evengoed zou zijn...
Na betaling werden we netjes op de hoogte gehouden door Bemmel&Kroon en hun transporteur van wanneer de levering zou plaatsvinden. We konden zelf de dag kiezen!

Alles is zeer goed verlopen. Transporteur liet op de dag zelf weten in welk dagdeel hij zou langs komen en 30' op voorhand kregen we een SMS met uur van levering.
Dat bleek dan ook nog eens te kloppen!

Dat is een fijne ervaring.

Op basis van deze eerste aankoop bij Bemmel&Kroon kan ik de shop alleen maar aanbevelen!

Nicole 01-04-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik zag de bomen in het bos niet meer staan bij het zoeken naar een wasmachine in een bepaalde prijscategorie. In Belgische winkels mijn keuze niet beschikbaar en pas na 3 weken leverbaar, hogere prijscategorie was wel beschikbaar. Hierdoor beginnen surfen op internet en zo bij Bemmel&kroon terecht gekomen. Heel veel keuze, ook veel direct leverbaar en ook levering in België, zonder meerprijs. Gewoon super. Ik waagde het erop en ben uiterst tevreden. Zeer snelle levering, aansluiting en oude machine meenemen inbegrepen, heel duidelijke communicatie via mail en sms, na enkele dagen kon ik alweer wassen, zonder dat ik iets heb moeten doen. hartelijk dank en zeker een aanrader.

Christien van Bommel 01-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb goed voor Bemmel en Kroon gekozen omdat dit de goedkoopste optie was. Dik tevreden. Snelle en correcte levering.

Ahmed boudal 01-04-2017 Via de website gekocht

Top top

Begin van de week besteld einde van de week in huis bezorger perfect op tijd zoals afgesproken
Het bedrijf laat je gelijk weten via mail hoe de stand van zalen zijn top top top

Hans Paap 01-04-2017 In de winkel gekocht
Cruqius Heemstede

Prima service en goede technische kennis.

Keuze uit vele modellen en merken en heel goede service en men weet waar ze over praten door uitgebreide technische kennis

Catharina den Haag 01-04-2017 Via de website gekocht

Kroon op Bemmel en Kroon

Sinds 14 jaar koop ik bij Bemmel en Kroon mijn witgoed. Bij mankement heb ik ook weleens van hun reparatiedienst gebruik gemaakt. Nu was mijn afwasmachine aan vervanging toe. Fornuis, afzuigkap wasmachine en droger, alles altijd met goed advies gekocht. Over het bezorgmoment, was even verwarring, maar naar tevredenheid opgelost. Dank, S****

Roland 31-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Top service vanaf de webwinkel. Levering en aansluiting perfect. Vriendelijk personeel en komen afspraken ook goed na.

H. Vermeeren 31-03-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en super snel!!!

i.v.m. Een kleine keuken renovatie hadden we enkele offertes laten maken maar we vonden de afzuigkap en inductiestel aan de dure kant. Na even gegoogeld te hebben kwamen we bij Bemmel en Kroon uit en dat scheelde op die 2 apparaten ruim 150,- Gisteren besteld en vandaag geleverd. Superdesuper.

Emery 31-03-2017 Via de website gekocht

Excellent & Reliable Service

Wemmel en Kroon provided very good service. I ordered on Thursday and my dryer was delivered on Friday. They sent an email on the Thursday to inform me of the time it would be delivered which was really helpful.

KBE 31-03-2017 Via de website gekocht

Alles naar wens!

Ik moest dringend een vervangingstoestel in bezit kunnen hebben. Effe op internet gezocht, en op deze manier bij B&K terecht. Goed van prijs, dat wist ik snel (vergelijkingen gedaan), achteraf gezien ook perfect qua regeling van alles (bestelling, betaling, levering, ...). Voor mij : TOP!

Cecile 31-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Beste prijs in vergelijking met de andere sites.
Een snelle en correcte levering inbegrepen de montageservice.
Niets op aan te merken!

M van der Voorn 31-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijk. Snelle levering. Ik ervaar het contact tijdens de levering heel prettig.
Je weet bijna exact hoelaat er geleverd word.

N. Kok 31-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, keurig geplaatst .

Vie website contact. Werd snel teruggebeld. Kon de volgende dag al leveren, scherpe prijs. Netjes geïnstalleerd .

Staafiee 30-03-2017 In de winkel gekocht
Bemmel&Kroon Cruquius

Vriendelijk eerlijke service

Fijne duidelijke en eerlijke uitleg over wasmachine. Ook begripvol bij juiste keuze wasmachine. Afhandeling, bezorging en installatie naar volle tevredenheid. Reeds 2 zeer positieve ervaring in 2 jaar tijd!

Prima service. 30-03-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima service.

Prima geholpen. Mooie producten. Volgende dag geleverd terwijl ze eigenlijk al vol zaten. Top service.

Charles kok 30-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Wasdroger besteld en betaald, foutje uitverkocht. Duurdere wasdroger werd zonder bijbetaling geleverd.

r.f.dekker 30-03-2017 Via de website gekocht

De service was prima

De shop is prima en heeft een duidelijk overzicht, toen ik nog een vraag had werd ik telefonisch via de klantenservice prima door desbetrefende dame geholpen en zo mijn keus bepaald.

Steven 30-03-2017 Via de website gekocht

Beste prijs, maar ook nog eens beste aflevering!

Ik heb al heel wat gekocht via internet, ook witgoed, maar B&K overtreft alles. De site is perfect, de prijzen zijn vaak de laagste maar nooit te hoog (en daar ging ik eigenlijk voor), de afwikkeling en communicatie is rimpelloos. Het trackingsysteem van Dynalogic, hun transporteur, slaat alles. Je kunt de mannen bij de voordeur staan opwachten. En dan is de service van de bezorgers ook nog eens helemaal goed. Lang geleden dat ik zo blij ben geworden van een wasmachine ;-)

Frank 30-03-2017 Via de website gekocht

goede service

de oven werd snel ennetjes geleverd hij zat netjes verpakt en wij hebben er al veel plezier van gehad en hij is zeer gebruiksvriendelijk

Diana 30-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke en snelle communicatie, top!

Op advies (online) een wasmachine gekocht.
Site ziet er goed uit, overzichtelijk.
Afspraken werden nagekomen mbt aflevering.
Snelle en goede commucatie via mail.
Prijzen en kwaliteit uitstekend.
Een aanrader!

Maria 30-03-2017 Via de website gekocht

Goede service, meteen de volgende dag geleverd, je wordt steeds op de hoogte gehouden via de mail en telefoon wanneer de bezorger komt.
Een half uur voor de bezorging kreeg ik via de telefoon bericht dat ik de volgende was waar geleverd zou worden

Johan 29-03-2017 Via de website gekocht

Echte service

Goede levering, netjes aangesloten en prettig contact service-afdeling na foute informatie mijnerzijds!

Dimitrios Theologitis 29-03-2017 Via de website gekocht

Excellent service even in Belgium, very good prices

We were looking for a particular and rare model of oven which was available with B&K. The website was very clear, ordering was without problems. We received all information necessary, mails were sent at every milestone of the procedure. Delivery was most efficient, with mails and sms indicating the exact time of delivery which was kept. All in all a very clear and professional interaction.

Sanne 29-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Maandag besteld als leverdatum zaterdag aangeklikt de woensdag kwam toch beter uit voor ons en dit was geen probleem! Top service

uitstekend 29-03-2017 Via de website gekocht

snelle service en afhandeling

gisteren besteld en een dag later bezorgd en snel de machine twee hoog geplaatst en gemonteerd. binnen 10 minuten was het al gebeurd. dat noem ik nu service

Michael 29-03-2017 Via de website gekocht

Scherp geprijsd en bezorgdag naar keuze

Scherp geprijsd en bezorgdag naar keuze plus aankondiging hoe laat op de dag zelf. Dit werd nagekomen.

Leeflang 29-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle en vriendelijke service

Vriendelijke service aan de telefoon. Een goede aanbieding van de gekozen vaatwasser. De bezorging was snel en volgens de gemaakte afspraak.

Ben van H 29-03-2017 Via de website gekocht

Professionele Behandeling

Snelle bezorging op professionele wijze door een vervoersbedrijf dat mij op de dag van bezorging constant op de hoogte hield waar bezorger zich bevond en wanneer deze bij mij zou afleveren. Door middel van een getoonde foto wist ik al wie er aan de deur zou komen. Dus erg veilig en betrouwbaar.

Housen Ingrid 29-03-2017 Via de website gekocht

Zéér tevreden

Ruime keuze op de site, overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.
De prijs en de vlotte levering.
Vorig jaar de combi-mcrowave gekocht we waren toen tevreden,
nu dus onze wasmachine gekocht.
Het enige min-puntje: men had vergeten de machine waterpas te plaatsen
Wij zijn tevreden.

Patricia 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Levering binnen 18 uur is op zich al fantastisch. Maar toen wij er achter kwamen dat we vergeten waren om een koppelstuk te bestellen, is dat snel telefonisch geregeld. Dus bij aflevering de volgende dag zat het er netjes bij.

Probleemloos! En oh ja, ook nog eens de goedkoopste...

Monique 28-03-2017 In de winkel gekocht
Fore Park

Blij met Bemmel en Kroon!

Voor het weekend een afzuigkap besteld en maandag netjes door een bedrijf in opdracht voor Bemmel en Kroon opgehangen.
Vakkundig en goede all-in prijs voor montage.
Zeer blij! kort na de aankoop in de winkel werd ik gebeld voor een afspraak en per mail bevestigd en op de dag zelf belde de monteur wanneer ik hem precies kon verwachten.
Kortom top service en volgende keer weer terug naar Bemmel en Kroon! 😊

Ed 28-03-2017 Via de website gekocht

Voldoet aan verwachting

De bestelling is netjes op tijd geleverd.
De bestelling kan bezorgd worden op zelf te kiezen leverdag.
Op de dag van levering wordt een email verstuurd met het dagdeel dat de bestelling wordt geleverd

Armand 28-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop broodbakoven

Zeer goede service,ik heb zelf de dag kunnen kiezen dat het aan huis bezorgt word.Heel goed op de hoogte gehouden van het leveringsuur. Kreeg een sms 20 minuten voor de thuisbezorging en tot
op de minuut geleverd.Bericht was om 16 uur thuis bezorgd en het was juist 16 uur proficiat héél
mooi gedaan.

S. Salters 27-03-2017 Via de website gekocht

Service niet goed.

Levertermijn niet nageleefd. Heeft een week langer geduurd dan voorzien.

Ook de gegevens om in te vullen ging niet eenvoudig. Heb meerdere keren moeten bellen om alles goed te laten verlopen.

Eline 27-03-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Super ervaring!

Normaal koop ik eigenlijk alles online, maar in de winkel van B&K Den Haag heb ik ervaren dat ik echt persoonlijk geholpen ben en een betere afweging kon maken doordat er heel onbevooroordeeld voor- en nadelen werden gecommuniceerd waarbij er rekening werd gehouden met mijn persoonlijke wensen en financiële ruimte. Echt super!

Ingrid 27-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Goede overzichtelijke website met gunstige prijzen. Na bestelling word je goed op de hoogte gehouden over je bestelling en ook de levering vond snel en volgens afspraak plaats.

Johannes 27-03-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering, vriendelijke bezorgers

Ik was bij Bemmel en Kroon terecht gekomen vanwege de goede prijs voor het artikel. Wat opviel was de correcte manier van communiceren met de klant, vlotte levertijd, duidelijkheid over de levertijd en de vriendelijkheid van de bezorgers. Bemmel en Kroon doet wat ze beloven.

Kees Verseveldt 26-03-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Winkel is mooi. De door ons via de website gekozen vaatwasser was niet meer voorradig. Was dus kennelijk een lokkertje. In de winkel werden de verschillen van de verschillende vaatwassers pas duidelijk nadat wij een verkoper geraadpleegd hadden. Advies was goed. Kregen ook een redelijke korting. bezorging en plaatsing verliepen prima. Kortom zeker tevreden

mevr. E de Haas Janssens 26-03-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude /Rijndijk

Een alle tijd voor ons nemende verkoper!

De verkoper vertelde ons uitgebreid de details van de apparaten van onze interesse nadat hij,aan de hand van zinvolle vragen , ons diverse liet zien en zelf liet bedienen. Prima manier.

Barnard 25-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede dienstverlening

Deze shop had enige type van inductiekookplaat die we zochten. Bleek uitverkocht. We kregen een nieuwer type voor dezelfde prijs. Bij telefonische navraag of de maten hetzelfde waren, kregen we goede antwoorden. Ook de planning van levering klopt precies, evenals de e-mails en benodigde informatie.

Koos 25-03-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Service zeer goed

Je wordt niet direct overlopen door verkopers/sters. En er wordt na je geluisterd.
Scherpe offerte werdt er gemaakt. Levering binnen een week.

Mark 25-03-2017 Via de website gekocht

Prima Service, vooral als je via de mail communiceert!

Alles wat via de website en de email ging was prima. Alles goed geregeld, gewenste apparaten keurig geleverd - kan niet klagen. Alleen de telefonische contactmomenten waren niet echt effectief. De medewerkers maakten duidelijk kenbaar dat zij liever via de mail willen communiceren en straalden niet echt uit aan een fijne klantervaring tijdens het telefoongesprek geïnteresseerd te zijn. Dit creëerde bij mij de spanning of ook echt alles goed zou komen, maar nu de apparaten er staan kan ik zeggen: prima, alles precies zo gegaan als in de mail beloofd!

Aart 25-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Wij hebben al jaren ervaring met Bemmel & Kroon. Altijd een goed advies bij het aanschaffen van een artikel en daarna een goede service. Wij hebben een nieuwe wasmachine aangeschaft die op de afgesproken tijd is afgeleverd en deskundig is aangesloten.