Deze score is berekend op basis van 2985 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bas 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle levering.
Ondanks dat het bestelde apparaat niet leverbaar was hebben wij een alternatief gekregen waar wij ook tevreden mee zijn.

patrick 14-08-2017 Via de website gekocht

Zeer te spreken over de service

Zeer alerte medewerkers die pro-actief reageren als er vragen zijn bij de klant. En een zeer correcte service. Afspraken worden keurig nagekomen en als er iets uitgezocht dient te worden dan wordt er keurig teruggebeld. Chapeau voor deze werkwijze en hou dit in stand.

Rob van den Bosch 13-08-2017 Via de website gekocht

Afspraken nagekomen

De informatie op de site was overzichtelijk en toegankelijk. Daar worden vervolgens een aantal zaken toegezegd en dat wordt nagekomen. In relatie tot de concurrenten was de service beter.

Boudewijn van der Kroon 13-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en installatie van Siemens vaatwasser

1. Overzichtelijke website, makkelijk zoeken en eenvoudig bestellen.
2. Contact was prima met juiste antwoorden op onze vragen. Goede kennis van product.
3. Levering en installatie geheel volgens plan. Betaling via pin aan installateur
4. Genoeg keuze in assortiment op productgroep met diverse prijzen.
5. Snelle mail over bestelling, voortgang en factuurbedrag.

Ronald Straathof 12-08-2017 Via de website gekocht

Snel en goede service!

Ik vind het een goede website voor makkelijk bestellen. Wat ook wel fijn was, was dat Bemmel en Kroon ook flink goedkoper waren dan andere leveranciers. Onze nieuwe wasmachine werd vakkundig en netjes geleverd! Top dus.

Vissers 12-08-2017 Via de website gekocht

Op tijd bezorgd

Na de bestelling van een oven netjes op de hoogte gehouden en de bezorging via Dynalogic is een voorbeeld voor andere bezorger. Perfect afgeleverd. Prima berichtgeving vooraf.

A. van zanten 12-08-2017 Via de website gekocht

Zo besteld, zo aan huis. En alles perfect.

na zo'n 24 uur nadat oude wasmachine kapot ging, stond de nieuwe Bosch wasmachine al z'n werk te doen. De aflevering door Dynalogic was keurig. Keurige mannen die de wasmachine op z'n plek zetten, monteerden en voor een test aanzetten. Prima service.

de Groot 12-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede informatie, daardoor andere keuze gemaakt.

Fijne manier van informatie verstrekken, deskundig. Up to date showroom zodat je weet wat je koopt en korting gekregen.

Jaco 12-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Goede website. Bemmel en Kroon was voor dit type wasdroger de goedkoopste. Gratis op de 2e verdieping geplaatst. Oude weer mee genomen. Bezorging helemaal volgens afspraak en planning. Zelfs de chauffeur was te volgen, hoeveel bestellingen er nog voor waren! Dik tevreden.

Kurtisan 12-08-2017 Via de website gekocht

Correcte levering !

Zeer correcte levering en afhandeling, Tevreden !! Laagste prijs gevonden ook op het internet van dit product.

b.Swaanenburg 12-08-2017 In de winkel gekocht

B.Swaanenburg

De levering was prima in orde .Dag en tijd Klopte uitstekend.
Service geweldig. Zal de winkel zeker aanbevelen.

Robin 12-08-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Een Miele wasmachine en droger besteld, die werden binnen een paar dagen geleverd, keurig op het afgesproken tijdstip. De wasmachine en droger bevallen tot nu toe zeer goed, ze zorgen voor een schone was, en de wasmachine is erg stil.

Mario 12-08-2017 Via de website gekocht

Correcte afwerking.

Snel, ondanks vakantietijd en goed overleg over tijd en datum. Prima prijs en uitleg over wijzigingen in type apparaten.

Robert 12-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Correcte levering

Snelle en correcte levering...op afgesproken dag/tijd bezorgd.

Kortom, men heeft zich aan de afspraak gehouden, altijd fijn.

Claudia 12-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle leverong

Supersnelle levering èn plaatsing van de vaatwasser. Ook de vaatwasser zelf is prima en vooral geluidloos

Matthé 12-08-2017 Via de website gekocht

Super Service!

Zeer tevreden klant. Het bestelde model was niet meer leverbaar waardoor ik kosteloos een beter model heb gekregen. Daarnaast informeren ze je goed over de levering zodat je niet van 08:00 tot 17:00 thuis hoeft te zijn.

RHK22463 12-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, iedere keer dat ik daar iets koop !

Een Siemens inbouw-vaatwasser besteld via hun website inclusief gratis inbouw en afvoer van de oude machine.
Bij de bevestiging per email werd gemeld dat dit model niet meer leverbaar was dus kreeg ik voor dezelfde prijs een duurder model. Met hun installateur AJ Tec de afspraak gemaakt voor inbouw en die mannen leverden ook een perfecte service. De middag van tevoren een mailtje ter bevestiging van de tijd en een kwartier voor aankomst netjes een telefoontje van de monteur dat hij er over een kwartier zou zijn. Oude uitbouwen en afvoeren en de nieuwe werd netjes ingebouwd en aangesloten. Het deurtje van de gootsteenkast naast de vaatwasser-deur zat al jaren niet helemaal recht... dat vond de monteur niet netjes en hij ging dus aan de gang om ook dit te verhelpen. Vervolgens de plint iets bijgewerkt omdat de scharnieren van de vaatwasser iets anders waren bij het nieuwe model en daarna instructie hoe alles werkt. Dat noem ik nog eens service !

Hans nelissen 12-08-2017 Via de website gekocht

Adequate en goedebverkoop en afhandeling!

Wij kochten een koelvriescombinatie tegen een zeer scherpe prijs waar alle concurenten achter bleven.
Het contact verliep soepel en snel via de mail en de levering was de dag na betaling een feit.
Wij zijn zeer tevreden!!

Iustin candale 11-08-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon zijn de beste

Ik bestelde een Lg wasmachine en een Lg droger. De winkel service was perfect, de man met wie ik sprak was erg vriendelijk. Hij bood me een zeer goede prijs, was snel een makkelijk om de koopprocedure te regelen. De producten kwamen aan op de dag dat ik vroeg, maar het enige probleem was dat ik via pinpas via pincode moest betalen, maar hun service werkte niet toen de bestuurder arriveerde en zei dat het een conectie probleem is! Ze zeiden dat ik geld moet betalen of ze zullen ze terug nemen! En dit alles nadat ze me vertelden, sinds ik bestelde, weet ik zeker dat ik de kaart heb om de betaling te kunnen maken! Lucky me dat was een vriend daar die voor mij betaalde en toen moest ik naar een geldautomaat om geld te krijgen en het terug te geven aan de man! Dit alles nam van mijn tijd en was ongemakkelijk!
Afgezien van dit leveringsprobleem was de rest perfect!

Ab Gerritsen. 11-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Exelente service

Vakkundig en goed onderbouwd uitgelegd hoe de wasmachine werkt.
Snel geleverd en zeer goed geplaatst bij mij thuis vriendelijk personeel.

Gijs 11-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rd

Goede service met de juiste afstemming

Bij Bemmel en Kroon werden we prettig met rust en ruimte ontvangen. De verkoper hielp ons met de keuze naar nieuwe apparatuur voor mijn oude schoonvader. De bediening moest helder en herkenbaar zijn en blijven. De verkoper nam alle tijd om hierin uitleg te geven en de apparatuur te demonstreren. Het afleveren is ook precies verlopen zoals was afgesproken. De tijdszone van afleveren was niets te lang, de apparatuur was vlot en correct geplaatst.

Hans Serier 11-08-2017 Via de website gekocht

Prima Service!

Wij hadden op diverse sites gekeken naar een combi oven. Uiteindelijk kwamen we bij Bemmel & Kroon uit.
Mede omdat bij hen de oven het gunstigst was geprijsd. De afhandeling van onze bestelling is perfect verlopen en door prima mensen bezorgd.

Leo Crauwels 11-08-2017 Via de website gekocht

zeer goede sevice

Zeer goed na komen van de afspraken .
Ik vertrouw iedereen het aan bij Bemmel&kroon te kopen alles perfect .

René 11-08-2017 Via de website gekocht

Nog nooit van gehoord.

Via kieskeurig een wasmachine uitgezocht en uitgekomen bij een Whirlpool type
FSCR70410. Daarna maar kijken wat de goedkoopste winkel was waar hij werd aangeboden en we kwamen uit bij Bemmel en Kroon. Hier hadden we nog nooit van gehoord en dan denk je toch, sla die maar over, kijken wel wat ie kost bij Coolblue. Maar daar was hij 50 euro duurder dus dan de reviews van Bemmel en Kroon maar bekijken en die waren goed genoeg om te bestellen. Zondagavond besteld, Dinsdag geleverd. Niet de hele dag thuisblijven want je krijgt om 08.00 uur bericht wanneer hij ongeveer komt, en later nog de precieze tijd van levering. Lekker makkelijk. de wasmachine werd op zolder gebracht en de oude weer mee retour genomen. Wasmachine bevalt prima, de winkel ook en het bedrijf die het heeft bezorgd ook.

Natascha 11-08-2017 Via de website gekocht

geweldige snelle goede service

Via google gevonden. Goede en overzichtelijke en duidelijke site. Na het bestellen een hele goede communicatie per mail en per sms. Je kan erg duidelijk en goed en nauwkeurig zien waar en hoe laat de levering komt. Super

Frank 11-08-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, keurige afwikkeling en levering

Heel prettig contact via telefoon en mail en goed meedenken bij oplossen van mijn vragen. Kan niet beter!

Familie Parlevliet 11-08-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Eerlijk ..oprecht ..scherp geprijsd !!

Bemmel en kroon .. een eerlijk en oprecht bedrijf waar de medewerkers
Daadwerkelijk verstand van zaken hebben!!Ga ik naar soortgelijke winkels
Krijg je niet zulke proffesionele adviezen en info over jou gewenste product!!
Wij Zijn eerlijk open met de juiste adviezen geadviseerd om zo de zo perfect mogelijke
Koelkast aan te schaffen!!Met dank aan onze verkoper!!Levering al direct de dag erna.. ook dat verliep prima.

Chris 11-08-2017 Via de website gekocht

Vlot en prima afgehadeld

Het product was niet voorradig maar toch binnen een week geleverd. Prima service van Bemmel en Kroon.

Laurent 11-08-2017 Via de website gekocht

Magnifique

J'étais à la recherche d'un four encastre et je suis tombé sur ce site impressionnant.
Vraiment facile d'utilisation, description bien détaillée, prix intéressant et rapidité pour la livraison.
Je reviendrais pour un autre achat prochainement.

E.W. Jansen 11-08-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Bemmel en Kroon, goed gewoon.

Sinds kort eigenaar van een koelkast via de winkel van Bemmel-Kroon. Ik moet zeggen, dat weet daar goed geholpen zijn en dat al onze technische vragen duidelijk zijn beantwoord door het personeel aldaar. Ook de bezorging en het systeem via email verliep gewoon goed. Dus de aankoop bij Bemmel en Kroon is goed gewoon.

Anne 11-08-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Aardige mensen

Ik ben naar de winkel in Hazerwoude Rijndijk gegaan, daar werd ik erg vriendelijk geholpen, ook desondanks mijn kleine budget, met alle respect daarvoor werd met mee meegekeken voor de juiste optie, top!

Linda Riemslag Baas 11-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Aankoop Wasmachine en Wasdroger

Bij de aankoop van onze was- en droogmachine zijn we super vriendelijk geholpen in het filiaal in Zoeterwoude. De verkoper liet onze meerdere machines zien en hield rekening met onze voorkeuren. Wat ons vooral opviel was het enorme aanbod wat de winkel bood.

Astrid 11-08-2017 Via de website gekocht

Ondanks dat de installatie niet helemaal goed was gedaan door de vervoerder. Is dit goed opgelost door de winkel.

F 10-08-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en snelle levering

Het is een prettige site erg overzichtelijk. Aan de telefoon erg vriendelijk en behulpzaam. Levering prima en snel.

Hanny Vissers 10-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service met fijn contact over moment bezorging

Ik ben erg tevreden over de service van Bemmel en Kroon. De vaatwasser die ik had besteld was niet meer op voorraad. Ik heb een betere, duurdere vaatwasser gekregen voor dezelfde prijs. Super goed. De bezorging is via Dynalogic. Prima jongens die erg voorzichtig werken en duidelijk aangeven wat ze wel en niet mogen/kunnen

R.A.Tijssen 10-08-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24 den haag

vriendelijke medewerkers

het is niet de eerste keer dat we aankopen hebben gedaan, en zijn tevreden over, ze vragen waarna je opzoek bent en laten je dan rustig meerdere apparaten zien in dezelfde prijsklasse

Dirk 10-08-2017 In de winkel gekocht

Zoals altijd weer top!

Ervaring leert dat je goed en netjes geholpen wordt. Vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg en prima prijzen. Afzuigkap en kookplaat besteld, telefonisch. Prima geadviseerd en duidelijke afspraak. Bezorgingsdatum kon ik kiezen. Er wordt een tijdsbestek gemeld en keurig een half uur vooraf gebeld.
Service ook altijd top!

Frank 10-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, snel en betrouwbaar

Ik heb inmiddels meerdere apparaten bij Bemmel en Kroon besteld. Mijn ervaring is dat de prijaanvraag zeer snel wordt beantwoord en de prijzen scherp zijn. Bij bestelling wordt (indien op voorraad) het apparaat nog dezelfde dag verstuurd en tijdens de aanlevertijd wordt je goed op de hoogte gehouden (ook wanneer afleverafspraken niet geheel nagekomen. Ik zou direct weer bestellen bij Bemmel en Kroon.

Freek B 10-08-2017 Via de website gekocht

Super goed geregeld

goede overzichtelijke site en product snel gevonden. Na bestelling bleek Het bestelde product niet meer leverbaar. Er werd direct kosteloos de opvolger aangeboden. SUPER!

Nonja 10-08-2017 Via de website gekocht

Afspraak is inderdaad afspraak!

Scherpe prijzen en hele goede service, dat is nu weer bewezen! Het model vaatwasser dat wij wilden hebben was niet leverbaar bleek na bestelling, maar we kregen voor dezelfde prijs een duurder model. En, zoals de medewerker van de klantenservice heel goed had uitgezocht, klopte het qua vergelijkbare specificaties precies. Heel attent.

Over de levering ben ik ook erg tevreden - je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer ze komen 's ochtends een sms + mail en net voor de levering een sms met het precieze tijdstip.

Marielle 10-08-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

Supersnelle levering en zeer goed advies

Ik heb gekozen voor
Bemmel & Kroon i.v.m. betrouwbaarheid en kennis en service. Maandag gekocht en woensdag geleverd. Had ook al op dinsdag gekund maar dat kwam ons niet uit. Een mooie AEG wasmachine. Ben er heel erg blij mee. Verkoper heeft goed geadviseerd want door de grote keuze zie je soms door het bos de bomen niet meer. Komen er zeker terug. ordernr: DH619400

Gert Jan 10-08-2017 Via de website gekocht

Top BBQ

Shop en site beide okay. Maar toch een punt van kritiek. Op de site kun je aangeven of je de oude BBQ retour wilt geven. Heb ik gedaan maar de jongens van de logistiek mochten deze niet meenemen ivm dat er geen stekker aan zat (gas BBQ). Na telefoneren met Bemmel en Kroon kreeg ik geen nette reactie terug, denkt u nu echt dat ik zelf in de auto stap om de BBQ op te komen halen.
Vond dit niet echt gepast. Uiteindelijk via de logistieke dienstverlener alles opgelost.

P. Groot 09-08-2017 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard

vakkundige service en geleverd volgens afspraak

Heb zowel een wasmachine als een inbouw vaatwasser gekocht. Beiden werden op de afgesproken datum/tijd geleverd. Er werd keurig (kort) van tevoren gebeld dat de monteur onderweg was.
De installatie verliep in beide gevallen vlekkeloos. De oude apparatuur werd netjes meegenomen,zowel als het verpakkingsmateriaal. De inbouw van de vaatwasser werd door een ingehuurd bedrijf gedaan. Niets dan lof over hoe dit werd gedaan. Ook het aanpassen van de plint door er een stukje af te zagen was onderdeel van de service.

T. Peeters 09-08-2017 Via de website gekocht

We hebben via internet besteld. Duidelijke omschrijving van apparaat. Duidelijke afspraak over aflevering.
Goed afgeleverd en op zijn plaats gezet. (twee hoog)

Sam P 09-08-2017 In de winkel gekocht
cruquius

vriendelijke service, goede prijs

Ik wilde online keukenapparatuur kopen. Na vergelijken van verschillende websites, bleek Bemmel en Kroon inderdaad voor bijna alle apparatuur de goedkoopste. Wij zijn uiteindelijk toch naar een winkel van Bemmel en Kroon geweest voor wat extra advies. We werden erg vriendelijk en prettig geholpen, en hebben hier onze bestelling geplaatst. Het ene apparaat dat bij B&K iets duurder was (koelkast), kregen we voor de goedkoper gevonden prijs. Bezorging was snel en op het afgesproken tijdstip/datum. Een doos was wat beschadigd, na bellen hierover is dat op de (digitale) bon vermeld mochten er problemen in de toekomst zijn met het apparaat. Dit zonder discussie; super service! het apparaat doet het overigens prima. Erg tevreden over deze winkel, zou zeker aanraden. Klantvriendelijk en behulpzaam, goede prijs en snelle levering. Wij komen hier in de toekomst terug voor onze andere apparaten.

Elkedp 09-08-2017 Via de website gekocht

Winkel van het jaar!!!

Uitstekende service en klantvriendelijkheid!
Was 2de keer dat ik hier bestelde en bij aankoop van meerdere artikelen nog mooie korting gekregen op de reeds scherpe prijzen. Vrienden en familie bestelden ook reeds en ik blijf verder reclame maken voor jullie!

Rob Wiebes 08-08-2017 Via de website gekocht

Bestelling was goed geregeld en afgewerkt.
Plaatsing en bezorgen pas na een week, (vakantie tijd)
Plaatsing en inbouw geheel naar verwachting en vakkundig uitgevoerd

Huug 08-08-2017 Via de website gekocht

Goed aanbod

Ik had op korte termijn een nieuwe wasmachine nodig. Er één uitgezocht op basis van Consumentenbond test. Bemmel kon deze machine op de korste termijn en voor zeer gunstige prijs leveren.
Aflevering op tijd, zeer netjes, en vakkundig. Top!

Helena 08-08-2017 Via de website gekocht

Mooie Levering.

Mooie duidelijke Website, met heldere aanbiedingen, bezorging via DYNALOGIC goed optijd, helaas wel erg gehaast, inpakken en wegwezen, ondanks bijbetaling.

T. Derksen 08-08-2017 Via de website gekocht

Wat een deal, wat een service!

Tijdens onze verhuizing hebben wij bij Bemmel & Kroon een nieuwe wasmachine gekocht, dat scheelt sjouwen met een oude machine die toch aan vervanging toe was. Na lang zoeken terecht gekomen bij een LG wasmachine met alles erop en eraan. Bemmel & Kroon gaf bovenop de cashback actie van LG ook nog eens een fikse korting, waardoor we €250,- goedkoper uit waren op een machine die elders €800,- kost! Fantastische deal dus :) Een dag later stonden de vriendelijke bezorgers, na een sms'je vooraf, reeds op de stoep. Met veel souplesse ging de wasmachine naar zolder, hetgeen ik een fooitje waard vond! Al met al, van begin tot eind een soepel aankoopproces bij Bemmel & Kroon... Prima prijs, dito communicatie en service! Bedankt!