Deze score is berekend op basis van 3104 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jaap321 28-03-2013

Afspraak keurig nagekomen. Correcte en nette installatie. Vriendelijk personeel aan de telefoon en ook de monteur. Niets dan lof! Ook

JansenPetiet 28-03-2013

Website goed overzichtelijk met all in prijzen en bezorging.
Bestelling precies tussen de aangegeven tijden afgeleverd en geinstalleerd.
De aflever tijden zijn vervolgens ook nog te volgen via de toegestuurde info.
Na aflevering bestelling nog navraag of alles naar wens is verlopen.

Ymmers 26-03-2013

Ik had een wasmachine besteld die werd naar een hoog gebracht met de trap en volledig gemonteerd. Daarnaast hebben ze ook de oude wasmachine meegenomen. Super!

carolienehendriks 21-03-2013

Eerst zelf op internet gezocht, vervolgens naar Cruquius gegaan. Diverse winkels bezocht maar bij Bemmel&Kroon werden we het beste geholpen. Vriendelijk personeel met verstand van zaken en een goede prijs. Goede bezorgafspraak, bezorging in tijdsbestekken van 3 uur en vervolgens wordt je een half uur van tevoren ook nog door de chauffeur gebeld dat hij eraan komt. Ik kan niets anders zeggen PRIMA service!

danielle1960 21-03-2013

de vriendelijkheid van het personeel, de snelheid van levering, en de service alles heel goed.eigenlijk niets af te keuren

snooy 15-03-2013

Van Bemmel en Kroon heeft in Zoetermeer ook nog een winkel met deskundig personeel die je zeer goed adviseren. Ook maken ze het waar, prijs elders goedkoper dan gaan ze daar in mee. Keurige levering van de wasmachine, bezorgers voorzichtig en handelen alles netjes af. Kom hier al 25 jaar!

Wibe1969 04-03-2013

Super snelle levering stipt op tijd en inclusief afvoeren oude wasmachine van 2e verdieping. Direct bevestiging bij bestelling en levering! Keurig!

b.kortenbach 04-03-2013

erg prettig aan de website is dan men aangeeft in welk vestiging je een product kunt bekijken.

Levering snel, netjes op tijd, conform afspraak.

avdnol 28-02-2013

Tja... eigenlijk maar van één ding spijt: we hadden 6 jaar geleden de gehele keuken hier moeten kopen. Vriendelijker geholpen, betere service en vooral de prijzen zijn veel beter dan elders! Top!

tk_koop 27-02-2013

Super duidelijke website, snel bestel- en leveringsproces. De klant wordt uitstekend op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling. Keurig op tijd afgeleverd, chauffeur belde een half uur vóór aflevering! Perfecte service. Hebben de wasmachine twee trappen opgesjouwd, netjes aangesloten en de oude mee retour genomen. Prijs-kwaliteit verhouding een dikke 10!!!

Rene FF 26-02-2013

Klantenservice zowel van Bemmel en Kroon als van hun transporteur Fiege, zeer goed bereikbaar, product binnen 2 dagen geleverd (overigens een nieuwer model geleverd dan besteld) . Levering keurig op tijd (je kunt de vrachtauto live volgen op internet) , netjes geinstalleerd en oude machine afgevoerd. Prima.

roekies 22-02-2013

Prima service. Bestelde apparaat was in magazijn beschadigd en werd gesignaleerd bij het klaarzetten van de levering. Voor zelfde prijs een beter product gekregen (zonder vertraging).

Bezorging is goed te volgen via tracking website waardoor je binnen een half uur weet wanneer ze komen.
Wel wat problemen met het meenemen van de oude wasmachine maar dat ligt aan het vervoersbedrijf. Overigens ook prima opgelost.

roukienl 21-02-2013

Aangenaam verrast (misschien zelfs verbaasd) perfecte service, afspraken worden nagekomen, scherpe prijs.
Zullen hier zeker vaker kopen, complimenten waard

paulrijen 21-02-2013

Bestelprocedure ging goed. Aflevering was prima. Qua prijs zeer concurrerend. Product was ook prima. Er was niets te wensen over..... Volgende keer weer.

samson079 18-02-2013

Doordat onze vorige Zanussi overleden was en de monteur ons een waardebon van € 50,= achterliet, die wij in konden wisselen, als wij wederom een machine zouden aankopen uit die "familie" (Zanussi, AEG, Electrolux) en wij bij vorige aankopen ook al super geholpen waren door Bemmel & Kroon, was de keuze snel gemaakt.
Zij zijn wel met hun tijd meegegaan. Vanaf het moment, dat we een machine hadden uitgekozen en via iDeal betaald hadden, werden we constant op de hoogte gehouden.
's Avonds laat al een email in welk tijdbestek van 2 uur we de machine de volgende dag konden verwachten en 's morgens zelfs een link met een nauwkeuriger bezorgtijdstip. Een online-kaartje waar de bezorger op dat moment was, werd meegestuurd. Super !

Belangrijkste: de machine bleek na vergelijking bij Bemmel & Kroon de goedkoopste, maar ook bezorging en aansluiten was gratis, waar andere shops nog wel eens kosten wilden berekenen.

Wibar 15-02-2013

Goede bereikbare website met duidelijke info incl. betaling en orderingsproces. Productinfo zou nog iets kunne worden verbeterd door bijv. filmpjes van de producten bij te linken (fabrieksites, promomateriaal, etc.) Perfecte logistiek, goede communicatie en snelle correcte levering. After sales nette bevestiging van aflevering plus afleveringsbon in pdf. formaat. keurig. Ik ben vol lof.

leon5868 13-02-2013

Super telefonisch geholpen. Daarna prima op tijd geleverd. Je kunt per minuut bijhoudenn wanneer ze het product komen leveren.
Echt TOP

Chan01 13-02-2013

van Bemmel en Kroon was altijd al de winkel waar ik mijn huishoudelijke spullen kocht. Na mijn verhuizing had ik niet echt een vestiging in de buurt en kocht een wasdroger bij een ander. Dit is mij zo slecht bevallen dat ik alles retour gezonden heb en gewoon weer bij van Bemmel en Kroon terecht kwam. Telefonisch mijn aankoop gedaan en niets was een probleem (zoals ik van hun gewend ben). Het apparaat werd gratis thuis bezorgd, gratis geplaatst en aangesloten en kon met pin betalen bij goede aflevering. Ik ben dus weer ouderwets uitermate goed tevreden met van Bemmel en Kroon!!!

yvonne.hulst 09-02-2013

Ik heb in eerste instantie op de website gekeken en ben toen naar de winkel in Den Haag gegaan. De verkoper die mij hielp, ging voor de prijs eerst naar Kieskeurig.nl om te zien wat de laagste prijs was en ik kreeg mijn oven voor een nog iets betere prijs. Ik kan niet anders zeggen, dan geweldig. Ook in het verleden goede ervaring met Bemmel & Kroon.

Dungen 09-02-2013

Via internet een Samsung wasmachine gekocht. Correct te woord gestaan en gemaakte afspraken (zoals terugbellen) werden snel nagekomen.
Na een probleempje met het transportbedrijf, wederom prima geholpen door Bemmel en Kroon.
Alles keurig opgelost! Echt een aanrader.

GerBoe 07-02-2013

Snelle communicatie. Erg aantrekkelijke prijs per email ontvangen. Snelle levering. Kortom, dik tevreden.

yourflexiblefriend 01-02-2013

had een was/droog combinatie van indecit besteld, duurde iets langer ivm leverings probleven vanuit de fabrikant maar ik werd prima op de hoogte gehouden , ook de mogenlijkheid om later met pin te betalen vond ik erg prettig (omdat ik met een vorige leverancier nogal problemen heb gehad en toen met veel pijn en moeite m`n geld terug kreeg).
normaal moet je voor een levering een dag of halve dag thuis zitten wachten, hier hoefde ik maar 2 uur thuis te zijn en kon ik m`n bestelling on-line volgen.
uiteindelijk waren ze 15 min te laat, wat erg weinig is voor een levering in amsterdam, meestal mag je daar wel een paar uur bij tellen.
bezorgers waren ook erg vriendelijk en behulpzaam.

nieuwemolen 23-01-2013

De prijs was prima, uitleg in de winkel was duidelijk zonder dwingend te zijn. De machine werd gratis bezorgd en aangesloten. Ik kreeg tevens nog allerlei tips van de chauffeurs die echt in dienst zijn van Bemmel en Kroon. Kortom een hele fijne winkel.

maxbruin 19-01-2013

Samsung wasmachine gekocht via site van B&K; de prijs was de laagste waarbij extra service (naar boven brengen in huis + installeren + meenemen oude machine) was inbegrepen. In combinatie met de goede reviews daarom bestelling geplaatst. Direct een professioneel ogende bevestiging ontvangen via e-mail. Er stond een ander typenummer op de factuur, dus even nagevraagd bij B&K. Bleek dat ik voor hetzelfde geld een duurder type (opvolgtype)zou krijgen (normaal zo'n 90 euro duurder). Fantastisch! Had besteld op dinsdag en gevraagd om levering op vrijdag. Helemaal volgens wens verlopen. Zou tussen 13.30u en 1630u worden geleverd, om 13.45 uur stonden 2 nette heren al voor de deur. Machine netjes geinstalleerd en oude weer meegenomen. Betaald met de PIN, supermakkelijk, geen vooruitbetaling nodig dus. Kortom: alles heel prettig en snel geholpen. En echt verrast door de goede service! Kopen dus maar bij B&K, ze maken het waar en begrijpen wat online kopen, bezorgen en service moet zijn!

moloma 18-01-2013

prima service. Ik heb via internet besteld. Kreeg gelijk een bevestiging per mail. Werd goed op de hoogte gehouden via de mail mbt bezorging. Na afloop mail om te vragen of alles goed was gegaan.

kqen 17-01-2013

Erg fijn dat B&K duidelijke mails stuurt over aflever datum en tijd! Prijzen zijn goed maar de website kan wat mij betreft een opfrissertje gebruiken.

Op de dag van aflevering werd het file record van Nederland gebroken maar ondanks al 2,5 uur in de file te hebben gestaan waren de mannen van de aflevering erg aardig en behulpzaam.

Alhoewel de droger pas 2 keer heeft aangestaan ben ik tot nu toe tevreden over het product en geluidsniveau.

dwes 16-01-2013

na pech bij eerste levering ( toestel was beschadigd ) , de volgende dag gebeld met B&K . Hebben me dadelijk voorgesteld om het toestel te ruilen door een ander . 4 dagen later ben ik in bezit van dit toestel en ik moet zeggen dat het perfect werkt . Prima after service .

dwes 11-01-2013

ben sinds vandaag in bezit van de combi oven . helaas werd het toestel beschadigd geleverd en heb ik het nog niet kunnen installeren . Ben benieuwd hoe vlot de after sales afdeling reageert om ons probleem op te lossen . ik hoop op een positieve afhandeling waarna ik mijn evaluatie zal aanpassen .Ik hou jullie op de hoogte .

twanniedaf 06-01-2013

combi magnetron besteld,2 dagen erna netjes en snel afgeleverd.
we misten 2 onderdelen in de verpakking,mailtje gestuurd dat we 2 onderdelen misten binnen 2 dagen de gemisten onderdelen in huis.correcte en zeer nette afhandeling.bedankt voor de goede service

Debbier 05-01-2013

Wasmachine besteld via internet. Levering echt super. De nacht voor levering een e-mail ontvangen met geschatte tijd van levering. Een half uur voordat de wasmachine geleverd werd kreeg ik ook nog eens een telefoontje. Machine geïnstalleerd op zolder, vuilnis en oude wasmachine meegenomen. Zeer tevreden over de service, een aanrader.

Ricokoenhen 02-01-2013

29 december 2012 via de website een wasmachine besteld.
Vandaag 2 januari 2013 werd de wasmachine geleverd.
Eea werd netjes vooraf bevestigd en 's morgens via de link in de mail kon de exacte leveringstijd worden bekeken. 10 minuten voor aflevering werd ik nog netjes gebeld.
Wasmachine netjes gemonteerd en de oude werd meegenomen incl verpakkingsmateriaal.
Geleverd door twee leuke vriendelijke werknemers .
Zeer tevreden !

leo peeters 02-01-2013

uitstekende website met goed geautomatiseerde backoffice functies, waaronder directe en volledige opdrachtbevestiging en leveringsinformatie.
Levering binnen 24 uur ondersteund door een uitstekend track- en trace systeem met bovendien een telefoontje van de chauffeur, een half uur voor aflevering.
Bereikbaarheid n.v.t. omdat bellen niet nodig is geweest. After Sales heeft nog een e-mail gestuurd met de uitnodiging om bij problemen contact op te nemen. Maar die waren er niet.

willem_marije 02-01-2013

Afgelopen week een vaatwasser gekocht bij deze winkel. Online besteld waarna keurig de bevestiging in een persoonlijke mail volgde. Het afleveren van de bestelling gebeurde exact op het opgegeven tijdstip door 2 zeer vriendelijke en correcte jongens. Oude vaatwasser kon direct kostenloos mee retour. Helemaal goed! Willem & Marije.

Eduard49 31-12-2012

Bestelling telefonisch gedaan na website bezoek, zeer correcte levertijden en goede service alles wat beloofd was volledig nagekomen.
Goede service van het bedrijf die het heeft afgeleverd zijnde transporteur Fiege hebben alle verpakking en oud koelkast mee genomen.

smit.jokic 29-12-2012

De gratis service van installeren en verwijderen van het oude aparaat vond ik zeker een plus punt. Na de aansluiting was echter de oven niet goed geïnstalleerd, echter meteen na een belletje kwam de monteur de volgende dag weer terug. Ik vond dat goede super service. Mijn volgende bestelling is Bemmel en Kroon zeker weer kandidaat!

Rubke86 29-12-2012

Na lang wikken en wegen besloten een Samsung combi magnetron te kopen wij kwamen al snel uit bij Bemmel en Kroon. De oven was binnen 24 uur geleverd! De magnetron zat goed en stevig verpakt de transporteur bracht alles netjes tot aan de deur en ik kon direct bij hen per pin betalen. Nog nooit heb ik zo snel iets ontvangen en afgehandeld aan deur!

Anton53 28-12-2012

Gewoon uitstekende internetwinkel met een goede prijsstelling. Snelle levering op de afgesproken tijd. Kortom prima.

robo625 27-12-2012

Ook in de winkel perfect geadviseerd, en ook bij bezorging van de droger' ook nog even de wasmachine waterpas gezet. Helemaal geweldig deze service.

hansdeboer 22-12-2012

Probleemloze levering met tijdsindicatie van de bezorging. Pinnen bij de bezorger. Goede navigatie op de website. Kortom: alles goed.

pereubu 16-12-2012

-website: is goed toegankelijk en heeft een overzichtelijke structuur
-bereikbaarheid: Zeer goede logistiek met veel informatie voor de klant en veel controle mogelijkheden om te weten hoe de bestelling verloopt.
-bestelling en aflevering: Behulpzame, klantgerichte bezorgers.Nemen verpakkingsmatyeriaal gratis mee en zetten apparaat op de gewenste plek.
Veel informatie over verloop van de bestelling en mogelijkheden om te wijzigen.
-goede aftersales, met prettige toonzetting
-algemeen:geeft het gevoel dat je klant bent en geen nummer!

sandravermunt 14-12-2012

Goede uitleg in de winkel. Goed bereikbaar. Heel snel al in huis. Netjes naar de tweede etage gebracht en oude machine mee genomen. En makkelijk dat je kan pinnen!

foxfire41 12-12-2012

Telefoon goed bereikbaar.Zeer goede uitleg over over vragen.Levering netjes binnen de limiet.Keurig personeel die het apparaat op zijn plaats werd gezet.Uitgelegd wat ik moest doen.Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf men neemt tijd voor de klanten.BIJ Bemmel en Kroon is de klant nog koning.Bedankt ik beveel het iedereen aan.

pekanut 07-12-2012

Offerte aangevraagd, aangenomen, en twee dagen later, zoals bepaald, op tijd geleverd. Betrouwbaar, wat wil je meer ?

praktijkvader 05-12-2012

De website wekt vertrouwen en straalt vakmanschap uit. Dit is een winkel met echte filialen en een goede webshop. Bereikbaarheid was online prima, bestelling geplaatst, geregistreerd, betaald alles snel bevestigd. Levering was keurig op de dag zelf kregen we 's ochtends per mail te horen wanneer de wasmachine ongeveer bezorgd zou worden (tussen half 3 en half 5) en ook nog een telefoontje een half uur van te voren. Bezorgen en installeren van de wasmachine op zolder (2 hoog) ging bijzonder soepel, bezorgers waren attent en communicatief. Vandaag na afloop nog een mail met de vraag of we nog klachten of opmerkingen hadden. Supernetjes allemaal. En dat terwijl de prijs van de wasmachine inclusief installatie en meenemen oude wasmachine de goedkoopste was. Dat is een tip voor anderen: bij wasmachines lopen de bezorg- en installatiekosten erg uiteen. Dit kan je zo € 50 of meer schelen en dan is de goedkoopste machine uit de lijst toch niet meer de goedkoopste! Bemmel en Kroon zijn op dit laatste erg goedkoop, terwijl de kwaliteit van de service top is.

W. Burrei 05-12-2012

Top Internetsite. Klantvriendelijk, zeer snelle levering, zeer concurrerend prijsniveau. Alleen mag de website van het door mij bestelde product meer specificaties vermelden (zeer beknopt).

fkbns 28-11-2012

In alle rust en met alle mogelijke professionele hulp en advies,kijken en uitzoeken en daarna aanschaffen en afspraken maken voor bezorging!
Ook de bezorgers zijn zeer professioneel en prettig.Denken mee over oplossingen en zijn zeer zorgvuldig met plaatsen en installeren. Werkelijk alle lof voor zo'n service,wat tegenwoordig zeker niet meer vanzelfsprekend is

nonno 25-11-2012

Prima te bestellen en snelle levering.

Bezorgers zeer correct.

Werd netjes binnen gebracht en gevraagd of het verder gaat lukken met plaatsen!

Prima service en warm aanbevolen

Luke-san 25-11-2012

Ik schrijf normaal geen reviews, maar als het goed is, zeer goed zelfs, mag het ook eens een keertje worden gezegd.

Dit moet toch wel onze beste ervaring zijn met een webshop en de algehele afhandeling die we ooit hebben meegemaakt.

Redelijk overzichtelijke website waar je alles vindt wat je nodig hebt, en wat ons het meeste aansprak is hoe en wanneer het geleverd kon worden.
Zelf een datum invullen en dan op de dag zelf een ongeveer uur doorkrijgen zodanig dat je toch nog een beetje wat kan plannen. Fantastisch!

EdeRoek 22-11-2012

SERVICE met hoofdletters
De bestelde wasdroger was niet meer leverbaar. We kregen de opvolger die ca EUR 150 duurder is voor dezelfde prijs.
voor de levering een E-mail met de aankomst tijd.
De nieuwe wasdroger werd ook nog eens gratis uitgepakt en geïnstalleerd.

gkarag 22-11-2012

Ik find de website een beetje moeilijk voor gebruik. Goede prijsstelling. Prettig telefonisch contact en advies. Opdrachtbevestiging per e-mail. Prettige en correcte aflevering. Korte levertijd.