Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

De Nijs 10-11-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

goede verkoopster snelle bezorging al na een dag top bedrijf

eerst bij andere winkels wezen kijken maar daar werden wij niet goed geholpen de koelkast die wij zochten stond bij Bemmel & Kroon heel prettig dat je kan zien wat je koopt snelle services keurig op tijd afgeleverd en op zijn plaats gezet verpakking en oude koelkast werd meegenomen wij zijn zeer tevreden

Chris 10-11-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf inbouw apparatuur.

Heb 11jaar geleden een keuken aanschaft bij bemmel en kroon.ik zou op dit moment weer de zelfde keuken kopen.door veel gebruik van het inbouw apparatuur is dat aan vervanging toe.nu na 11 jaar is er nog steeds een klantvriendelijkheid en goed advies.

Pluspunten

• Vertrouwd gevoel
  • Kwaliteit en prijs verhouding.
  • Professionele mensen.

Dick 10-11-2016 Via de website gekocht

Prima webshop

Vorig jaar een vriezer en nu een Siemens afzuigkap gekocht.
Prima prijs en levering. Op de dag van leveren eerst een email en later up to date informatie over de werkelijke lever tijd.
Als we een volgende keer weer iets nodig hebben dan weten we waar we het gaan bestellen.

Pluspunten

• prijs
  • levertijd
  • leverinformatie

Ben 10-11-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

INDESIT Vaatwassers DIFP 28T9 A EU

Goede uitleg in de winkel. Alles wat over apparaat verteld werd klopt. Dit apparaat is super stil en de vaat is zeer goed droog. Monteur was op tijd, heeft alles keurig geinstalleerd, en oude apparaat en verpakking meegenomen.

Pluspunten

• stil apparaat en gelijk droog
  • zeer snelle levering

Minpunten

• kan niets bedenken

Den Dekker 10-11-2016 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Zeer tevreden

Winkelmedewerker was zeer klantvriendelijk en had een duidelijke uitleg. Levering en plaatsing was zeer snel en zeer vakkundig. Vriendelijke vaklui die netjes werkten en keurig op tijd waren.

Pluspunten

• Zeer klantviendelijk
  • Snelle levering en zeer vakkundig
  • Zeer vriendelijk bij plaatsen en aansluiten.

M&M van Weelden 10-11-2016 In de winkel gekocht

Topservice!

In de winkel in Zoeterwoude zijn mijn vrouw en ik (weer) zeer uitgebreid en goed geholpen. Totaal niet opdringerig als je ergens even kijkt, maar zodra je iets wilt weten zijn ze er voor je. En precies daarom kom je bij een winkel terug als er iets vervangen moet worden in huis.

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Komen afspraken na
  • Niet opdringerig

Frank Borreman 10-11-2016 Via de website gekocht

Indesit

Ik ben zéér tevreden over de website, over de prijs van het product alsook over de service : overzichtelijke informatie, beste prijs, stipt op tijd in België geleverd met voor-aanmelding en tracking/tracing. Kortom : uitstekend !

mw. Kooistra 10-11-2016 Via de website gekocht

Een dikke vette tien voor de service. Ik heb voor het eerst iets besteld bij Bemmel en Kroon, alles werd meteen goed gecommuniceerd via de mail. De volgende dag de nieuwe stofzuiger al in huis, track & trace route van te voren naar me gemaild, een half uurtje voor de levering een sms'je, zoals beloofd. Top!

Pluspunten

• Goede service
  • Voordeling geprijsde merkartikelen

Patrick 10-11-2016 Via de website gekocht

Witgoed keurig bezorgd

Duidelijke informatie op de website en scherpe prijzen zonder afbreuk aan service. Siemens droger besteld (ordernr BKI568059) en keurig telefonisch opgevolgd om in te plannen voor aflevering, wat de volgende dag al kon. Gratis bezorging tot op zolder inclusief aansluiten en afvoeren oude apparaat. Bezorging via Dynalogic was ook erg netjes, in de ochtend een sms met tijdvak en een half uur voor aflevering nogmaals een SMS.

Pluspunten

• Gratis levering tot op zolder
  • Gratis aansluiten
  • Binnen één werkdag geleverd
  • Gratis afvoer oude apparatuur
  • Duidelijke tijdsafspraken over aflevering

Familie Dool 10-11-2016 In de winkel gekocht

Levering inbouwapparatuur

Wij hebben verschillende inbouwapparaten gekocht bij Bemmel en Kroon. De bestelling en de levering zijn uitstekend verlopen. Je wordt goed en zeer klantvriendelijk geholpen en de service is prima. Dat vinden wij erg belangrijk. Op de dag van levering werden we netjes gebeld over de tijd van levering. De prijs van de apparatuur was prima en de levering was netjes. WIj zijn zeer tevreden over Bemmel en Kroon.
ordernummer ZTW547000

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Bezorging

Harmen 10-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, geen verborgen kosten

Fornuis besteld bij deze winkel omdat die met laagste prijs in Kieskeurig stond en goede beoordelingen heeft. Daarnaast ook duidelijk vermeld dat de oude apparatuur zonder extra kosten wordt meegenomen. Order BKI565707 besteld op 27 oktober en afgeleverd op 28 oktober. Bezorgservice geeft duidelijk aan wanneer het pakket komt. Ze wilden het pakket zelfs nog de trap op sjouwen wat eigenlijk niet hoeft. Geen verborgen kosten, het bedrag wat op kieskeurig vermeld staat is wat ik betaalde. Dik tevreden dus

Anneke 09-11-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon

Bemmel en Kroon was een bekende naam voor mij. Moest snel een nieuwe wasautomaat en had bij deze winkel meteen een goed gevoel. De informatie op de site volstaat om je een hoop tijd te besparen door vergelijkend onderzoek te doen. Nergens voor nodig! Als je enigszins weet wat je wil ben je bij deze winkel snel klaar. Vooralsnog Ben ik erg blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• Duidelijke informatie op de site
  • Je weet waar je aan toe bent

Tom 09-11-2016 Via de website gekocht

Goeie service 567009

Correcte service, tijdige levering. Duidelijke webshop. Kortom een tevreden klant. Zelfs een enthousiaste chauffeur. 567009

Yvonne 09-11-2016 Via de website gekocht

Prettige aankoop gedaan bij van Bemmel en Kroon

Mijn nieuwe combimagnetron heb ik bij deze firma gekocht en de mogelijkheid om zelf te bepalen wanneer het product geleverd zou worden vond ik heel fijn. Ook de informatie die volgde via mail over de levering, factuur en evt retour sturen van het product verliep naar wens en alkes was duidelijk. Het koeriersbedrijf gaf al eerder dan aangegeven de verwachte aankomsttijd en dit werd vlak voor levering nog eens gespecificeerd middels een sms. Geen hele dag verlof moeten nemen dus en de tijd van levering kwam overeen met de melding. Oude combimagnetron is meegenomen (optie), wat ook heel fijn was! Kortom, ik ben heel tevreden!!

Pluspunten

• Kiezen van leverdatum
  • Oude apparatuur kan bij levering worden meegenomen

Marcel 09-11-2016 Via de website gekocht

Goede oven, vlot geleverd

De site van Bemmel & Kroon is duidelijk, alle informatie staat er op. Ik bestelde en de oven werd de volgende dag bezorgd. In de bevestiging werd keurig aangegeven dat ik de opvolger van dit model kreeg tegen dezelfde prijs; goede service! De prijs is scherp, ik heb écht vergeleken!
Eerder ook al een wasmachine bij ze gekocht; zelfde goede en snelle levering voor een lage prijs.

ordernummer BKI567871

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • laagste prijs

vadeto 09-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Prima service & betrouwbare leverancier

Ik koop al jaren mijn grote huishoudelijke apparaten bij deze leverancier ook toen online winkels nog geen grote vlucht hadden genomen zo ook mijn nieuwe Bosch wasmachine WAW32642NL (ZTW567803). Prima advies, concurrerende prijzen en groot assortiment. Wasmachine werd netjes afgeleverd.

Pluspunten

• Goed advies in winkel
  • Concurrerende prijzen
  • Groot assortiment

jwr 09-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk.

AEG wasdroger T71272NAC

Apparaat keurig op tijd afgeleverd en geplaatst; werkt uitstekend. Beloofde afvoerslang werd niet bijgeleverd ( bleek miscommunicatie bij dit model). Alsnog toegezegd (zonder extra kosten). Uitstekende service!!!!!!!
Wasdroger werkt tot nu toe zeer goed.

Pluspunten

• Goede voorlichting.

Harlehaan 09-11-2016 Via de website gekocht

Zeer goed zaken doen met Bemmel en Kroon

Woensdag 2 november een AEG was machine en AEG droogtrommel besteld bij Bemmel en Kroon. Duidelijke website waardoor een vlotte bestelling kan worden gedaan. Prima mailing over de stand van zaken. Donderdag gebeld dat de bestelde WM in het magazijn stond met een beschadiging, Ik kreeg een goed alternatief aangeboden. Spullen werden vrijdag de 4e geleverd. Uitstekende berichtgeving over het verloop van het transport tot zelfs een half uurtje voor aflevering een sms. Kortom een bedrijf waar je goed zaken mee kan doen. Ik kom hier zeker terug !

Pluspunten

• Goede website met duidelijke info.
  • Duidelijke mailing over verloop

gi 08-11-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

vreselijke ervaring met zoeterwoude

offerte bij bemmel en kroon laten doen. op tweede gesprek geweest voor het aanpassen van een aantal kasten. bij een derde bezoek toen ik korting vroeg kwam de manager met zijn gladde onduidelijk verhaal over de opbouw van de prijzen. kortom ik werd gevraagd de zaak te verlaten omdat ik teveel vragen stelde.

Rens 08-11-2016 Via de website gekocht

Zo doen ze dat!

'Bemmel en Kroon' werkt transparant, snel en zeer klantvriendelijk. Prijstechnisch de beste in de vergelijking.
Afleveringsprocedure precies volgens afspraak.
Plaatsing van de wasmachine op de 2e etage zeer zorgvuldig uitgevoerd en..zonder prijstoeslag.

Pluspunten

• gunstige prijsstelling
  • snelle levering

Anton 08-11-2016 Via de website gekocht

Top stofzuiger gekocht

BKI567904. Mooie Miele stofzuiger besteld nadat oude kapot was gegaan op zondagmiddag. Op dinsdag werd deze geleverd. Ik kreeg morgens een mail dat dit tussen 1000 en 1300 zou zijn. De levering kwam echter pas 45 min later. Ook had ik aangegeven dat ze de oude mee konden nemen. Mijn vrouw was dit vergeten en d bezorger heeft er niet naar gevraagd. Dus toch zelf nog maar even wegbrengen binnenkort :-(
Verder dus wel lekker vlotte bezorging, duidelijke site, scherpe prijs. Bezorging wordt gedaan door onderaannemer, dus krijgt Bemmel en Kroon voordeel van de twijfel!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering
  • Duidelijke website

Minpunten

• Levering via koerier niet helemaal zoals beloofd.

Gerrit 08-11-2016 Via de website gekocht

Prima prijs en snel geleverd

De gekozen wasmachine was hier het goedkoopst en ook de leveringsvoorwaarden (aansluiten e.d.) waren het gunstigst. De levering was zeer snel en volledig goed georganiiseerd.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Niets

chris dumez 08-11-2016 Via de website gekocht

Super webshop

Super webshop

Gemakkelijk in gebruik zeer over zichtig, goede technische uitleg.
Een snelle en zeer goed aangekondigde levering en de beste prijs.
Merci voor mijn nieuwe diepvries.

Pluspunten

• snelle levering
  • scherpe prijs
  • handige wegsite
  • vlotte service

Minpunten

• ik kon niet met visa afrekenen

Georgy 08-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden met de aankoop en de service

Via het goed bereikbare nummer, keurig geholpen met een antwoord op onze vragen. Prijs was nog iets goedkoper dan op de site stond aangegeven. 's middags besteld. Volgende dag geleverd. S' ochtends een bericht met tijdsperiode waarin geleverd zou worden. Tijdig een sms met precieze levertijd. Top!

Pluspunten

• goed bereikbare nummer.
  • vriendelijke behulpzame medewerker
  • meest up-to-date model geleverd
  • verrassend lage prijs tov andere (web)shops

Minpunten

• toelichting medewerker in begin wat warrig

Radjab 08-11-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Combi magentron Samsung

Door op internet googlen kwam ik de type wat ik wilde kopen bij deze het goedkoopste uit ivm aanbieding toevalig. Netjes kosteloos thuis bezorgt op de afgesproken dag.

Birdy Bee 08-11-2016 Via de website gekocht

Siemens inbouw koel / vriescombinatie

De dag na bestelling meteen geleverd. Werd netjes op de juiste plek gezet (dat gebeurd niet vaak bij andere bedrijven). Goede prijs goede service. Daarom bestaan ze ook al zo lang ;-)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Mooie aanbiedingen

Minpunten

• Heb ik niet kunnen ontdekken

Wilma 08-11-2016 In de winkel gekocht

gebruikersvriendelijke droger

Na eerdere ervaringen wederom gekozen voor Bemmel en Kroon.
Goed geholpen en prima advies gekregen
Droger net een paar dagen in huis, nadat de vorige droger oververhit is geraakt.
Tot nog toe bevalt hij uitstekend. Was is zeer droog en bedieningspaneel is duidelijk

Pluspunten

• gebruikersvriendelijk
  • droogt perfect

CSt 07-11-2016 Via de website gekocht

Aanrader!

Scherpe geprijsd, overzichtelijke site en keurig geleverd. Al eerder voor witgoed-spullen aangeschaft in één van de winkels... Prima service!

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Scherpe prijzen
  • Keurige levering

Margreet 07-11-2016 Via de website gekocht

tevreden over verkoop proces en bezorging

Wij wisten al welke apparatuur we wilden, maar filiaal Cruquis dacht goed mee in de garanties, de accecoires en of alles paste
ordernummer CRQ562093

Pluspunten

• meedenken
  • accuraat
  • korting bij meerdere apparaten

Marieke 07-11-2016 In de winkel gekocht
HAZERSWOUDE/RIJNDIJK

wasmachine bosch WAN28242 NL

SUPER SNELLE LEVERING IN INSTALLATIE.
goede info in de winkel door de verkoper waardoor keuze vergemakkelijkt werd

Pluspunten

• ruim assortiment
  • kennis verkoper

Sanne 07-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine Samsung perfect geregeld bij Bemmel & Kroon

Heel goede ervaring:
Uitermate snelle levering, goede communicatie per email, alles lekker duidelijk, mogelijkheid om op zaterdag je wasmachine te laten bezorgen, goede monteurs van Dynalogic, die ook goed uitleg hebben gegeven over de voorwaarden, zoals dat we bedenktijd hebben etc.

Geen 10 eigenlijk alleen omdat de levertijd pas op de dag zelf bekend wordt gemaakt. Dan kan je niet echt plannen voor je dag maken. Verder echt niks aan te merken.

En natuurlijk de wasmachine, daar zijn we ook heel blij mee :-)

Ordernummer BKI567312

Pluspunten

• Snel en efficient
  • Levering op zaterdag
  • Uitstekende communicatie
  • Goede voorwaarden

Minpunten

• Levertijd onbekend (alleen dag)

Dennis 07-11-2016 Via de website gekocht

order 567165 AEG A71109TSWO

Uitstekende service, prima bestelprocedure, hebben zelfs een (beter) type geleverd, daar het bestelde model niet meer leverbaar was. snelle levering en prima extra service (oude apparatuur mee retour en uitpakken en plaatsen nieuwe vriezer) Daarnaast ook goedkoper dan bijvoorbeeld BCC en MediaMarkt.

Pluspunten

• snelle levering
  • prijs lager dan andere webwinkels
  • duidelijke bestelprocedure

RR 07-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering met tijdindicatie

Stofzuiger werd keurig dag later bezorgd. Fijn is dat je een sms krijgt op de dag van bezorging met een tijdindicatie. Ik had aangevinkt dat ze het oude apparaat gratis mee zouden nemen. De bezorger wist echter van niets en had z'n bestelbus al vol. Dat vond ik wel een minpunt.

Pluspunten

• Goede, snelle levering
  • Vantevoren sms met tijdindicatie

Minpunten

• Oude apparaat niet meegenomen

Henk 06-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop combi-magnetron van Siemens

Duidelijke website, goede service (een verkoopmedewerker belde voor advies en afstemming), goede en eerlijke prijs

Pluspunten

• service
  • prijs/kwaliteit verhouding

de Cleefies 06-11-2016 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Alles netjes omschreven op de site en precies volgens afspraak geleverd.
Ben heel tevreden over vriendelijke mannen die onze droger leverden en oude meegenomen hebben.

Pluspunten

• levering kan vooruit gepland worden
  • kort van tevoren krijg je sms we zijn er bijna

nous 06-11-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Hazerswoude

inbouw vaatwasser

Ben super blij met mijn Siemens vaatwasser de verkoper heeft niets teveel gezegd want het is echt een super machine!! Alleen vond ik het heel spijtig dat ik donderdag mijn vaatwasser kocht en hij pas 1 week later geleverd werd?
Zeker omdat ze online zeggen dat nu kopen de volgende bezorgd en in huis en geplaatst!!
Maar het was het wachten wel waard.

Pluspunten

• goede service

Minpunten

• 7 dagen tot de vaatwasser geinstaleerd kon worden

J.w.Loog 06-11-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

J.Loog.

Zeer overzichtelijk, grote keuze. Waar je ook nog een eerlijk advies krijgt, tevens heel vakkundig wordt geholpen.

Pluspunten

• Geholpen door een hele vriendelijke dame,
  • Die ook nog heel eerlijk was.

J.F.M. den Hoedt 06-11-2016 Via de website gekocht

zorgeloos kopen bij Bemmel&Kroon

we waren op zoek naar een bovenlader van AEG. Kwamen op de site van Bemmel & Kroon terecht. Waren gelijk enthousiast betreffende de presentatie op de site. Goede details en heldere keuze mogelijkheden. Ook de plussen en extra ondersteunende diensten waren helder en duidelijk omschreven.
Snelle levering en service tot in het appartement. Uitpakken installeren en zelfs het schoonloop programma werd opgestart. Alles keurig weer opgeruimd en oude machine weer mee terug genomen. Super service. Ook via de site een verlengde fabrieksgarantie afgesloten. Contact met aftersale hierover gehad. Heldere voorwaarde en één telefoontje en zij nemen de actie over.

Bedankt Bemmel&Kroon

Pluspunten

• heldere site met voldoende keuze
  • snelle levering
  • duidelijke voorwaarde
  • extra service zonder kosten toe te voegen
  • volledig ontzorgd

A van Westenbrugge 06-11-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Nieuwe koelkast en magnetron met ordernummer DH567028

Koop daar altijd mijn witgoed omdat het gewoon de beste is!Kan er een heel verhaal over schrijven maar beter is om daar te kijken en dan snap je wat ik bedoel😁👍

Pluspunten

• Leuk geholpen en verstand van zaken.

Paul 05-11-2016 Via de website gekocht

Prima koelkast/vriezer Siemens KI34VX20 voor een spotprijs!

Middels ordernummer BKI566512 deze inbouw koelkast/vriezer combinatie besteld via internet bij Bemmel & Kroon voor de spotprijs van 425 €.
Maandag besteld en betaald via voorafgaande bankoverschrijving en op vrijdagmiddag geleverd in België, keurig binnen het tijdvenster van 3 uur zoals vooraf aangegeven door de logistieke dienstverlener.
Na een vlotte inbouw doet dit apparaat inmiddels keurig wat moet: koelen en vriezen zonder noemenswaardige herrie te maken !

Pluspunten

• Onklopbaar lage prijs
  • Snelle, betrouwbare orderafhandeling en levering
  • Gratis levering aan huis, ook in België

Minpunten

• (Kleine) toeslag voor betaling met bankkaart

Kim hoek 05-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede uitleg gehad in de winkel en goede service bij aflevering. En goede prijs/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede prijs
  • Duidelijke uitleg gehad
  • Fijn dat de levering ook mogelijk was op zaterdag

Theo 05-11-2016 In de winkel gekocht
Zouterwoude Rijndijk

Goede service en laagste prijs

Duidelijke uitleg, vriendelijke bediening en grote showroom met veel keuze. de laagste prijs is ook echt de laagste prijs! ergens anders vriezer gezien maar zonder gezeur ging men mee in de prijs, super! Veredr vlotte afhandeling van het order en snelle en uitstekende levering.

Pluspunten

• Duidelijke uitleg
  • Ruime keuze in showroom
  • Vriendelijke bediening

Simon Duin 05-11-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon Hazerswoude

Deze shop was de meest duidelijke in de extra kosten die er bij kunnen komen bij een bestelling. Tevens 'n snelle informatie over de leverdatum en 'n telefoontje 10 minuten voor de aflevering. Echt top!!

Pluspunten

• Duidelijke site en snelle service
  • Vriendelijke bezorgers en geen gezeur

W.A.J. Zonderop 05-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Goede service Bemmen & Kroon

Bemmen & Kroon vind ik een goede winkel, die kwalitatief hoogwaardige producten verkoopt. Verkopers zijn vriendelijk, deskundig en voorkomend.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Uitstekende service
  • Goede bereikbaarheid

Zeer tevreden klant 05-11-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon te Cruquius

Klasse!!

Prima geholpen met duidelijke uitleg van de verkoper ter keuzebepaling in de winkel. Hij heeft veel moeite gedaan ons te helpen aan een inbouw koel/vriescombinatie, welke zou passen in onze bestaande keuken met een ten opzichte van nu, afwijkende maatvoering.
Snel kunnen leveren en alles is keurig netjes ingebouwd in onze bestaande keuken door de monteur (Tim) van Ajtec, die ook nog even per apparaat uitleg gaf over de werking van alle apparaten. Klasse

Pluspunten

• goede, heldere uitleg in de winkel (Cruquius)
  • leuke (kassa)korting bij aanschaf van 4 apparaten
  • makkelijke bereikbaar en goede parkeergelegenheid
  • werken samen met prima monteurs (AjTec)

Peter van Zijderveld 05-11-2016 In de winkel gekocht
Leidschendam

Aankoop vaatwasmachine ordernummer DH565989

Wij kopen hier al jaren onze producten. Klantvriendelijk, goede adviezen en snelle levering. Zoals je het als klant wil hebben. Top bedrijf.

G. Grimme 05-11-2016 Via de website gekocht

Super snel en het juiste product

Tja de beste prijs natuurlijk. En zou er zo weer naar toe gaan . Dus eerst het beste dan de goedkoopste

Pluspunten

• snel
  • goedkoop

Kelvin 05-11-2016 Via de website gekocht

Snelle en oplettende service!

Goede en snelle service, klein probleempje bij het ideal betalen, toen dat gebeurde werd ik direct gebeld met door Bemmel & Kroon met de mededeling dat ze zagen dat er een probleem was en dat er een oplossing voor was. Super netjes! Ook het bezorgteam (3 man!) is bovengemiddeld in service en netheid en wilde de bestelde oven naar boven tillen.

Order nummer BKI567030

Pluspunten

• Goed bezorgteam
  • Snelle service

Henk Sabbé 05-11-2016 In de winkel gekocht
Fore park

Mooi ingericht

Ruim ingericht en voldoende parkeer gelegenheid. Deskundig personeel. De koffie is niet slecht,goed assortiment.

Birdy Bee 05-11-2016 Via de website gekocht

Siemens inbouw koel / vriescombinatie

Pluspunten

• Snelle levering
  • Mooie aanbiedingen

Minpunten

• Heb ik niet kunnen ontdekken