Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sluijter 05-09-2016 In de winkel gekocht
Forepark

aankoop nieuwe apparaten

prima ontvangst en uitleg van diverse apparaten en aflevering snel en correct.
oude apparaten meegenomen

Pluspunten

• prettige behandeling
  • goede uitleg

M. AlAtrash 05-09-2016 Via de website gekocht

Good service so far

Easy to use
(Clear, no hidden costs, you pay what you see)
I called just before the delivery and got the extra service with no question, even I payed the extra service after the actual delivery

Pluspunten

• easy to order
  • you pay what you see

Minpunten

• No product comparison.

Niels 05-09-2016 Via de website gekocht

LG hom-bot

Ik heb bij Bemmel & Kroon de LG hom-bot gekocht, omdat deze hier het goedkoopst was. De hom-bot werd netjes op de aangegeven datum afgeleverd. Via de track&trace van de pakketservice kon ik exact zien wanneer hij bezorgd zou worden. De hom-bot doet het uitstekend en ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Realtime bezorginformatie

M van boxtel 05-09-2016 Via de website gekocht

Top geregeld

We hadden zaterdag de spullen besteld , voor me zoon die een huisje heeft gekocht , s maaandags ochtend zij gelijk de spullen gebracht . En netjes aangesloten , wij zijn erg tevreden met Bemmel en kroon , en bedrijf die de spullen wegbrengt , wij gaan zeker vaker daar bestellen 😄😄

Th.willemsen 05-09-2016 In de winkel gekocht
Dit is via telefoon gedaan ,gaat heel erg goed.

Koop rustig bij Bemmel&kroon.

Je wordt netjes geholpen de order DH553463 kan je goed volgen ze geven op tijd een mail bezorging ook heel netjes een pluim verdiend.

Pluspunten

• Alles gaat daar goed.!!

Minpunten

• Zal nu niet weten wat

Arjan Tiebie 05-09-2016 Via de website gekocht

Topwinkel!

Makkelijk bestellen, goede aansluiting met Dynalogic, koerier. Factuur via mail. goede nazorg, ik wist niet waar het aansluitsnoer was voor de vaatwasser. Even gebeld met Bemmel & Kroon, opgelost, zeer aardige dame aan de telefoon.

Alex 04-09-2016 Via de website gekocht

Super bedrijf en product!

Onze amerikaanse lg koelkast met hoge korting t.o.v. andere aanbieders besteld en van bestelling tot afleveren alles heel duidelijk gecommuniceerd via de mail. de koelkast is afgeleverd door Dynalogic en kon alles real-time volgen! zelfs een foto van de chauffeur was afgebeeld. ook werd er in de mails contactgegevens vermeld als ik vragen had over het product of benodigd advies etc. wij zijn heel tevreden en beveel dit bedrijf dan ook aan.

Pluspunten

• duidelijke communicatie
  • overzichtelijk
  • ook advies en aftersale

Goed 04-09-2016 Via de website gekocht

Alles goed

Duidelijke site en de afhandeling met alle mails, tracking, sms is zeer goed doordacht! Beste levering tot nu toe.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Tracking

Paul 04-09-2016 Via de website gekocht

Veel keus, snelle levering

Onze wasmachine ging kapot en dan moet je snel een andere hebben natuurlijk. Omdat een eerdere bestelling bij Bemmel en Kroon goed bevallen was hier weer besteld(BKI555586). Overzichtelijke website met enorm veel keus. Vandaag besteld, morgen geleverd en een goede prijs

Pluspunten

• Uitgebreide keus
  • snelle levering
  • Goedkoop(ste)

Ton Smit 04-09-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon.

Na renovatie van onze keuken nu 2 jaar geleden alle apparatuur ( afzuigkap, fornuis en inductie kookplaat ) nu ook een Bosch koelkast ( met ordernummer BKI554681 ) bij Bemmel en Kroon aangeschaft. Na een eerdere zeer goede ervaring is ook nu weer alles prima geregeld zoals afgesproken. Ben zeer tevreden over zowel de geleverde goederen als de service! Netjes op tijd geleverd met 15 minuten voor bezorging een telefoontje dat ze er aan kwamen. Erg prettig!

Pluspunten

• Levering keurig op tijd
  • Nette bezorging

Veerman 04-09-2016 Via de website gekocht

Miele afvoerdroger T8703

Op basis van allerlei reviews gekozen voor deze iets duurdere Miele afvoerdroger. Een van de overwegingen was een linksdraaiende deur, die eventueel omgezet kan worden naar rechtsdraaiend. Ook wordt een korte droogtijd besproken, waardoor het hogere energieverbruik tov warmtepompdrogers weer wegvalt. De droger is behoorlijk stil, droogt tot op heden inderdaad snel en goed. Simpel keuzemenu. Lampje in de droger, makkelijk te reinigen filter en de bestaande afvoerbuis kon eenvoudig omgezet worden. Vooralsnog positief en hoopvol over de levensduur. Geleverd door Bemmel en Kroon BKI555596

Pluspunten

• snelle response
  • korte levertijd
  • plaatsing niet heel duur

Minpunten

• betalen voor 2e etage

A van der weide bon no:554721 03-09-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Zoektocht

Wij zochten voor onze bestaande keuken nieuwe apperatuur. Vooral de koelkast was een hele zoektocht. Na zoeken op internet en verschillende winkels voor witgoed te hebben bezocht. Kwamen we terecht bij Bemmel en kroon in cruqius, daar zijn we goed geholpen personeel was vriendelijk zij lieten ons de ruimte om eigen keuzes te maken en de verkoopster had verstand van zaken erg prettig. Ook levering binnen een week op afspraak was erg fijn.

Pluspunten

• verstand van zaken.
  • Zeer vriendelijk
  • Snelle levering
  • Ruime sortering

Huub 03-09-2016 Via de website gekocht

Prima service en beste prijs

Na het lezen van de testen op de consumentenbond website was ik tot de conclusie gekomen dat de A++ van Indesit DIFP 28T9 voor mij de beste keus was. Na een prijsvergelijk heb ik hem het goedkoopst gevonden bij Bemmel en Kroon. Binnen 24 uur werd hij door een prima koeriersbedrijf geleverd. Prijs kwaliteit is prima voor deze geluidsarme vaatwasmachine

Johan 03-09-2016 Via de website gekocht

Nieuwe wasdroger

Heldere site snelle afhandeling snelle service telefonisch. Prima wasdroger conform de info en snelle vorrecte levering

Pluspunten

• Heldere info site.
  • correcte afhandeling
  • Snelle levering

Hz 03-09-2016 Via de website gekocht

Wat zou je nog meer moeten willen?

Super prijs, super product en super service. ....kortom super tevreden. De wasmachine ziet erg goed uit. De bezorging was perfect. Nieuwe erin. Oude eruit en wassen maar. :-)

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Service en bezorging

Minpunten

• betalen met creditcard

Egbert 03-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en correcte installatie

Binnen 2 werkdagen hadden ze de inductieplaat in huis en daarna binnen 3 werkdagen in het oosten van het land geïnstalleerd. Prima service en erg vriendelijke installateur!!!

happy customer 03-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine, zoals het hoort.

wasmachine bestelt, na 2dgn zoals afgesproken, geleverd en aangesloten. oude wasmachine is ook volgens afspraak meegenomen.

Kranendonk ZTW555292 03-09-2016 In de winkel gekocht
Via de telefoon

Super ervaring

Wij zochten per direct een Miele wasmachine. Van Bemmel & Kroon hadden deze niet alleen op voorraad maar ook nog voor de scherpste prijs. Een belletje was voldoende. Niet via internet maar gewoon iemand aan de telefoon met duidelijke informatie. Binnen een dag en exact op de aangegeven tijd werd de wasmachine thuisbezorgd. En gewoon aan de deur betaald met de pinpas. Zelden zo'n plezierige ervaring gehad met een bedrijf dat tot nu voor ons totaal onbekend was. Chapeau van Bemmel & Kroon

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Afspraken nakomen

Minpunten

• Werkelijk geen

Annet 02-09-2016 Via de website gekocht

goede service!

Duidelijke internetsite, snelle goede service en keurig op tijd bezorgd! Zonder beschadigingen twee trappen opgesjouwd en ze hebben de oude wasdroger en het verpakkingsmateriaal ook weer meegenomen.

Pluspunten

• prijs
  • service

lodewijk 02-09-2016 Via de website gekocht

onvoorstelbaar snel geleverd

woensdagavond stofzuiger besteld, was niet op voorraad en toch onvoorstelbaar snel al op vrijdagmiddag geleverd en tussendoor goed op de hoogte gehouden van het te bezorgen tijdstip

Pluspunten

• snel
  • op de hoogte houden

R. van Rooijen 02-09-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

LG Amerikaanse koelkast van Bemmel & Kroon

Prima advies in de winkel te Den Haag Forepark, langs snelweg A4.
Koelkast binnen een week geleverd en vakkundig aangesloten. Dat doe je niet even zelf...111 kg! Ook het inkorten van de waterleiding...geen punt!
Oude koelkast meegenomen en alle verpakkingsmaterialen idem.
ordernummer DH554854

Pluspunten

• betrouwbare afspraken

J.A. 02-09-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser vervangen

Vaatwassers beoordeeld op kwaliteit en prijs, keuze gemaakt, winkels gezocht die deze machine verkopen en voor welke prijs en voorwaarde.
B&K was de voordeligste en bij dit model ook nog eens de installatie gratis.
Levertijd bij installatie op zaterdag was niet duidelijk op de site, maar is telefonisch goed besproken. Installatie keurig op tijd, goed en probleemloos gedaan.
BKI553372

Pluspunten

• Site en afspraken goed.
  • prijs uitstekend
  • instalatie goed

Sami Faltas 02-09-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon levert in het Noorden van het land langzamer dan in de Randstad. Maar nog altijd redelijk vlot en gratis. Gratis was in dit geval ook de installatie van de Bosch vaatwasser, die door een prima vakman werd gedaan. Hij moest wat extra dingetjes doen en bracht daarvoor een gering bedrag in rekening. Ik ben dus dik tevreden.

Pluspunten

• Lage aankoopprijs
  • Gratis bezorging
  • Gratis installatie
  • Extra werk niet duur

Minpunten

• Eigenlijk niets

André 02-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop kookplaat Whirlpool

100% klantvriendelijk, goede info voor verkoop, perfecte afhandeling en logistieke aspecten van de levering waren top. Top customer minded company.

Pluspunten

• Zeer vlotte afhandeling
  • Levering via Dynalogic

Minpunten

• BengeenFacebookgebruiker

Joep1 01-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Miele T8703

De bestelling en telefonisch advies waren goed en korrelt. De levering was prima en per SMS werd de perfecte levertijd op de juiste dag - dat was de dag na aankoop - meegedeeld. Dus helemaal prima

Pluspunten

• exacte levertermijn
  • juiste prijs
  • overzichtelijke factuur

Minpunten

• geen te vinden

Wilfried 01-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Bosch oven

Van Bemmel en Kroon hebben meestal een scherpe verkoopprijs of dezelfde prijs als andere webwinkels. Verder blijken zo het meeste witgoed toch ook wel heel snel te kunnen leveren. In mijn geval dus een oven van het merk Bosch

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs

W. de Wit 01-09-2016 Via de website gekocht

prima (web)winkel

prima winkel, doen wat ze beloven op de site: Beste prijs garantie !!
ik kan ze alleen aanraden een andere koeriersdienst te gebruiken..

Pluspunten

• snelle levering
  • prima prijs
  • prettig contact

Minpunten

• koeriersdienst

N van Dijk 01-09-2016 Via de website gekocht

Uitstedende service!

Wij hebben een Koelvriescombinatie gekocht via internet. Zowel betaling als aflevering aan huis is perfect verlopen. Ijskast is prima en met zorg afgeleverd, waarbij de track en trace uitstekend aan geeft wanneer product wordt afgeleverd. Ook de Ijskast zelf werkt prima en voldoet aan de voorwaarden zoals in de catalogus is omschreven. Kortom een zeer tevreden klant

Pluspunten

• Prima web-winkel
  • Zoeken naar producten
  • Info over producten
  • Snelle levering

L Kuulkers 01-09-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel

Dit is de 2e keer dat wij voor deze winkel hebben gekozen. 2 jaar geleden hebben wij hier een wasmachine gekocht en nu een droger (BKI554942). Beide keren zijn we goed geholpen en de bestellingen zijn volgens afspraak afgeleverd. De bezorgdienst heeft een super fijn real-time track and trace systeem, je kunt de vrachtwagen live over de kaart zien bewegen. Ongeveer 20 min voor aankomst krijg je daar nog een SMS boven op. Erg prettig.
We hebben helaas wel al een keer met de klanten service van Bemmel & Kroon te maken gehad toen we, in de garantie periode, een probleem met de wasmachine hadden. Ik kan niet anders zeggen dat dit toen zeer vlot en netjes is opgepakt door de klantenservice. Dit was.met name de doorslag om weer voor Bemmel & Kroon te kiezen, natuurlijk naast dqt ze prijs technisch ook goed uit de verf komen (weer de goedkoopste die ik kon vinden). Top!
Wat ik wel jammer vond is dat ze de wasmachine (zwaar) gratis naar boven brachten vorige keer, maar voor de droger (niet zo zwaar) moest ik 9,95 betalen. Neemt niet weg dat ze wel alles netjes aangesloten hadden en alle rommel weer opgeruimd en meegnomen hadden.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel geleverd
  • Fijne klantenservice
  • Live track and trace
  • Gratis thuis bezorgd

Minpunten

• 2e verdieping kost 9,95

Driesen Jozef 01-09-2016 Via de website gekocht

Goede service, goedkoper en snel

De wasmachine stuk en in een gezin met 4 moet dat alle dagen draaien. Even de computer op, en bleek dat Bemmel en Kroon veruit de goedkoopste was. Maar omdat het Nederlandse bedrijf bij een Belgische klant 3 dagen nodig had om de betaling bevestigd te zien, stuurde ik hen een mailtje. Even wat documenten doormailen, en in het bedrijf werd ervoor gezorgd dat 2 dagen later de machine hier al draaide. Van een superafhandeling gesproken!

Pluspunten

• klantenservice
  • goedkoper

Jeroen 01-09-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den haag

LG Amerikaanse koelkast gekocht

We zijn in de showroom geweest om een koelkast uit te zoeken en we zijn uitstekend geholpen door de verkoper. Op maandag kregen we de koelkast mooi op tijd geleverd en de vrijdag ervoor kregen we netjes de mail zoals afgesproken met daarin het tijdwindow waarin de levering zou komen. Perfect.

Pluspunten

• Goede service
  • Levering op tijd

Baljeu 31-08-2016 Via de website gekocht

Inbouw combi magnetron/ oven

Prima bedrijf besteld en na een paar dagen al bezorgd. De oude welke stuk was werd gelijk mee terug genomen. Het enige was de bezorgtijden was iets verlaat 30 min.

Pluspunten

• Goede bezorging

Willem 31-08-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Aanschaf koel/vries combinatie

Ik vind de winkel aan de hoge rijndijk een fijne winkel,waar je op een prettige manier wordt ontvangen.
ER is een enorme keuze op het gebied van keukens en apparatuur.
Wij werden daar goed en vakbekwaam voorgelicht door een van de werknemers.

Pluspunten

• fijne winkel
  • kwalitatief personeel

karel buyse 31-08-2016 Via de website gekocht

Vlotte en correcte levering van besteld apparaat

levering verliep zeer vlot van de dienst naverkoop kan ik tot op heden geen beoordeling geven. een sterk punt bij de levering van de goederen is hun communicatie naar de klant. de gemaakte afspraken werden perfect nagekomen

Pluspunten

• Duidelijke website
  • sterk in communicatie
  • komt afspraken na
  • correcte levering

MC 31-08-2016 Via de website gekocht

Het artikel was op voorraad en het bestelproces was eenvoudig en verliep vlot. De levering via Dynalogic verliep perfect.

Pluspunten

• Bestelgemak
  • Snelle levering

Minpunten

• Adresverwerking

Patrick 31-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop Siemens Wasmachine ordernr BKI555217

Alleen ervaring met het internet bestellen. Bestelling ging vlot, factuur via mail. Apparaat bleek uitverkocht, maar zonder morren of telefoontje een gratis upgrade naar de nieuwere versie van de wasmachine. Levering ging zoals werd aangegeven. Vlotte en nette afwikkeling door de koeriers.

Pluspunten

• Doen wat ze beloven.

Familie D. 31-08-2016 Via de website gekocht

Stofzuigers

Via de webshop 2 stofzuigers besteld. Kwamen netjes op de afleverdatum van 2 dagen binnen!
Keurig in een nette doos.
Werken met eer zeer fijne koerier. Er word begin van de dag al aangegeven hoelaat ze bij je adres zijn.

Pluspunten

• Snelle levering

Ria Vennik Heemstede 31-08-2016 In de winkel gekocht

Bosch afwasmachine

Attente dame niet opdringerig. Gaf alle benodigde info en gaf ook een uitdraai mee met prijs etc.
Dus een uurtje later telefonisch de machine besteld.

Pluspunten

• Prima verkoopster
  • Prima info
  • Uitdraai mee

Marcel v O 31-08-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Wat een fijne winkel!

Een 9, omdat er vast wel iets te verbeteren valt, ook al kan ik daar niet opkomen :)
Supervriendelijk in de winkel geholpen, een kookplaat en combi-magnetron tegen de scherpste internet-prijzen, solide afhandeling en bezorging. Wat wil je nog meer? Nou, als je de handleiding kwijt raakt dat het dan geen enkel probleem is dat men in de winkel daar achteraan gaat bijvoorbeeld. Wat een fijne zaak!
Later ook mijn koelkast daar gekocht en zometeen nog een wasmachine ook.

Pluspunten

• Overzichtelijke winkel
  • Vriendelijk personeel
  • Duidelijke website

Minpunten

• Filtering op website

Joyce 31-08-2016 Via de website gekocht

Droger besteld

Prima site, goede prijs, wasdroger besteld BKI554863 op zondag, woensdag werd hij geleverd. Jammer dat er geen rekening werd gehouden met mijn verzoek na tien uur te leveren.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit

N. Temmink 31-08-2016 Via de website gekocht

Siemens afzuigkap snel afgeleverd, goede communicatie

Aankoop is prima verlopen. We kregen netjes per mail en per sms bericht over de verwachte leverdatum en -tijd. Afzuigkap werd netjes en vriendelijk afgeleverd. Prettige afhandeling van de order. Assortiment is ruim en prijzen zijn acceptabel. Ik zal in de toekomst zeker weer bij Bemmel & Kroon in de online winkel kijken.

Pluspunten

• sms/ mail over bezorgtijd
  • Snelle levering

Mw. T. Dekker-Visser 30-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Een nieuwe wasmachine... (ordernummer: 541134)

Uitstekende winkel. Vooral in het geven van advies een topper. Beslist niet opdringerig of dat ze proberen je een (veel) duurder apparaat te verkopen. Kende de winkel van vroeger, en ben blij daar teruggekeerd te zijn. Beviel 10X beter dan de 'ik ben toch niet gek' winkel... Die was ook nog eens duurder! (ordernummer:541134)

Pluspunten

• Goed en eerlijk advies.
  • Uitgebreid assortiment.
  • Alle vragen beantwoord

Daniël 1951 30-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag (Neckar 24)

Super aankoop

Op zondag een Liebherr CBNPef3756( index)20 koelkast gekocht, zeer vakkundig geholpen en prettig te woord gestaan.Kon aangeven in welke bloktijd en wanneer de kast moest worden afgeleverd, alles werd keurig en op tijd afgeleverd. En dat alles voor een perfecte prijs en op voorraad
afspraak is afspraak bij Bemmel en Kroon.
uiteraard is de oude koelkast meegenomen.
Chapeau Bemmel en Kroon.

Pluspunten

• vakkundig personeel
  • goede werking uitgelegd

Minpunten

• Géén

Jeroen 30-08-2016 Via de website gekocht

Prima service

Enkele malen contact gehad met de medewerkers van Bemmel en Kroon. Prima geadviseerd. Ook toen er iets niet helemaal goed verliep in de uitlevering was dat snel opgelost. Vooral het direct en open contact is een pre. Geen poespas, wel een goede prijs. BKI543475.

Pluspunten

• Afhandeling en service

d.coops 30-08-2016 Via de website gekocht

aankoop wasdroger

prima geregeld, goede keuzes en op tijd geleverd en netjes geplast volgens afspraak. voor herhaling vatbaar

Pluspunten

• thuis bezorging

Marius 30-08-2016 Via de website gekocht

Klantgericht bedrijf! (BKI554483)

Van een online dienstverlener verwacht ik snelle efficiënte en heldere communicatie. Bemmel en Kroon hebben op alle punten voldaan en zelfs mijn verwachtingen overtroffen! Daarnaast was de prijs scherp en de extra services zoals het bezorgen en aansluiten op de eerste etage snel en vakkundig geregeld.

Pluspunten

• zeer goede communicatie
  • super logistiek

Anil Sewratan 30-08-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Koop wasmachine

Netjes, goed overzicht en vriendelijke verkoopmedewerkers.
Medewerkers die meedenken met de wensen van de klant.

Pluspunten

• Vriendelijke medewerkers
  • Online meezoeken

Minpunten

• tastbaar materiaal

DH551459 30-08-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Beoordeling Bemmel en Kroon ForePark Den Haag

Wanneer je de winkel binnenkomt word je vrij snel aangesproken om je te helpen zodat je weet waar je moet zijn. Het personeel is vriendelijk en geeft ook goede uitleg (in dit geval over de apparaten die wij aangeschaft hebben). Overzichtelijke winkel en klantvriendelijk.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Kundig

Fred 30-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag (Leidschenveen)

Perfecte koelkast

Gisteren werd een koel/vries combinatie geleverd. Keurig op tijd en volgens afspraak. Bezorgd door vriendelijk personeel. 20 minuten daarvoor werd gebeld dat 'ze eraan kwamen'. Klasse, waar vind je nog deze service. Bij mijn bezoek aan de showroom was ik ook al verbaasd over de veelheid van producten en de informatie die gegeven werd. Ook hier vriendelijk personeel. Deze winkel zou ik zeer aanbevelen voor andere aankopen.

Pluspunten

• ruime showroom
  • vriendelijk personeel
  • snelle service
  • uitstekende informatie

Jo 30-08-2016 Via de website gekocht

Ovens

Goede en snelle service bezorgen geen enkel probleem. Vandaag besteld binnen drie dagen geleverd. De goedkoopste wat ik tegen kwam

Pluspunten

• Service
  • Goede service