Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Duke 10-01-2017 Via de website gekocht

Nooit van gehoord

Ik had nog nooit van deze winkel gehoord, maar door het zoeken naar de laagste prijs voor een slowjuicer kwam ik bij ze terecht.
Overzichtelijke website, geen transportkosten en een echt goede koerier (Dynalogic) die je van minuut tot minuut op de kaart kan volgen.
Kortom gewoon top.

ROEL 10-01-2017 Via de website gekocht

Fantastische levering van een nieuwe koel/vries combinatie

Goede en duidelijke site. Goeie prijs voor aangeboden producten en duidelijk wanneer ze leveren dmv email met track en trace en extra sms bericht van aankomst. En dit op de dag dat ik het wil.

Pluspunten

• Breng service
  • Mee terug nemen van oude apparaat
  • Zelf brengdag inplannen

Minpunten

• Weet ik zo niet

Lex 10-01-2017 Via de website gekocht

goede prijs en correcte levering

Bestellen ging eenvoudig en de prijs is netjes. Keurig op tijd afgeleverd en van te voren gebeld over tijdstip. Machine werd netjes aangesloten en proefprogramma werd gestart. Oude machine werd meegenomen.

Pluspunten

• prijs
  • aflevering
  • niet alleen webshop maar ook fysieke winkel

mirakel 10-01-2017 Via de website gekocht

nieuwe koelkast

de service is prima en erg snel , aardige bezorgers en ook op tijd volgens de afspraak
ik bestel nu wel vaker via{ bemmel en kroon} daar voel ik me veilig bij

Esther 10-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Coole kast die nieuwe koelkast!

Persoonlijk, kundig en adequaat advies in korte tijd door medewerker van Bemmel&Kroon. Hierop snel beslissing kunnen nemen. Binnen aantal dag koelkast geleverd door twee zeer toegewijde bezorgers.

Pluspunten

• overzichtelijke winkel
  • internetprijzen op de artikelen
  • vakkennis bij bezorgers en bij medew in winkel

Hans 10-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

aanschaf Whirlpool wasmachine en droger

Eerst even internet afzoeken kwam uiteindelijk terecht bij Bemmel & Kroon , de goedkoopste alles op voorraad en de volgende dag geleverd tot op 10 minuten nauwkeurig afspraak, ik kon de koerier volgen via internet helemaal top.
vakkundig geholpen en een uitgebreide uitleg gehad van diverse apparatuur.

Pluspunten

• vakkundig en goed geholpen
  • duidelijke uitleg over diverse apparaten.

q 10-01-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Inductiekookplaat

Na zestien jaar begaf onze inductiekookplaat het. Op internet gezocht naar een nieuwe en de prijzen vergeleken. Zo ook de site van Bemmel en Kroon. In de showroom was er genoeg keuze. Ook prijs technisch.

Pluspunten

• Enthousiaste vriendelijke monteur en verkopers
  • Afspraak monteren werd goed nagekomen

Minpunten

• Niet alle artikelen staan op de site

W.linneweever 10-01-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Zo hoort het!

Uitermate correct en prettig geholpen.Voor de volgende aankopen gaan wij zeker naar bemmel en kroon.
Droogtrommel en was automaat worden na de verhuizing aangeschaft.de korting(flink)werd zonder te vragen aangeboden.Zag bij mediamarkt dezelfde koelkast voor500 zoveel duurder.(lol)

Pluspunten

• Goed parkeren voldoende plaats.
  • Gezellige koffie counter

B Balk 10-01-2017 Via de website gekocht

Top

Ik heb al vele aankopen gedaan bij Bemmel en Kroon, altijd zeer tevreden over het product en de service. Duidelijke site, overzichtelijk. Snelle levering en je kan een dag en tijdblok uitkiezen. De bezorgers belde 30 min voor aankomst. Zij hebben de wasmachine gratis geplaatst, aangesloten en even gekeken of de wachmachine het ook naar behoren deed. top weer.

Pluspunten

• Service
  • Kwaliteit

hillie van der Vegt 10-01-2017 Via de website gekocht

blij met Bemmel en Kroon

goede prijs/ kwaliteit verhouding, fijne telefonische service , correcte afhandeling van bestelling en op tijd geleverd

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • klanten contact

Toby Nieuwland 10-01-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

Mijn nieuwe kookplaat

Wat een fijne winkel is dit alles lekker gemakkelijk bij elkaar zodat je goed kunt vergelijken welk product je wilt hebben, ook de medewerker die ons begeleidde was zeer deskundig en maakte de keuze makkelijker.
Zeker kom ik terug voor mijn volgende aankopen.
order nr. ZTW578658

Pluspunten

• groot assortiment
  • goede voorlichting

Rob Zand 09-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Gewoon goed. Duidelijk, aantrekkelijke prijs zonder gedoe.

Bij aankoop goede uitleg over de wasmachine. Levering op afspraak en netjes geïnstalleerd op de 1e verdieping zonder extra kosten. Verpakking netjes eegenomen. Dat is nou service.

Pluspunten

• Assortiment
  • Vriendelijkheid personeel
  • Bezorging en installatie zonder extra kosten
  • Service

Minpunten

• Zitten op maar 3 plaatsen

Koopmans 09-01-2017 Via de website gekocht

Klant weggekaapt bij Media Markt: Bemmel&Kroon super!

Afgelopen zaterdag stond ik voor een kleine vriezer bij de Media Markt. De vriezer was niet op voorraad. Ik kon het showmodel krijgen voor de reguliere prijs of een laten bezorgen voor dinsdag. Dat zat mij dwars en heb in de winkel op mobiel gezocht naar alternatieven. Ik vond de site van Bemmel&Kroon (voor mij op dat moment een onbekende winkel) en heb gebeld en in no-time was alles geregeld en had ik mijn vriezer besteld die maandagochtend geleverd zou worden. De contacten waren zeer vriendelijk tot en met de vervoerder toe. Ook heldere mailwisseling over betaling en Track&Trace van de levering. Een zeer tevreden nieuwe klant dus!

Pluspunten

• service gericht
  • prijs
  • helder berichtgeving
  • zeer goede vervoerder

Onvoldoende 09-01-2017 Via de website gekocht

Aflevering van bestelling (wasdroger)

Telefonish bij Bemmel&Kroon een bestelling geplaatst voor een wasdroger inclusief tussenstuk (voor plaatsen van wasdroger bovenop wasmachine). Bestelling was met gratis thuisbezorging en extra service (zoals aangegeven op de website. Over de telefoon verduidelijkt dat de wasdroger op de eerste verdieping (makkelijk berijkbaar) bovenop de wasmachine moest komen. Voor mij belangrijk als 57 jarige met een slechte rug. De zelfde machine was elders voordeliger, maar de "extra service" was ik bereid te betalen.
De droger werd afgeleverd en naar de 1e verdieping gebracht, maar de courier (Dynalogic) vertelde dat ze niet de droger op de wasmachine mochten plaatsen, en omdat ik de oude droger aan een kennis wou geven, zouden ze ook niet de oude droger naar beneden tillen. Dit ondanks dat ik bij de bestelling hiervoor gevraagd had, en ook het daarvoor bestemde tussenstuk had besteld. De couriers bleven vriendelijk maar resoluut en vertrokken direct met de opmerking dat ze hier ook geen tijd voor hadden. Duidelijk dat de afspraken tussen Klant, Bemmel & Kroon en Dynalogic niet kloppen en ik niet kreeg wat ik had afgesproken, en dat "deskundige installatie" en "extra service" in dit geval een volledig leeg begrip was. Zeer teleurgesteld.

Minpunten

• afspraak voor installatie geheel niet nagekomen.

Mark Schreurs 09-01-2017 In de winkel gekocht
cruquius

Levering nieuwe koelkast

Vrijdagavond begaf onze koel/vries combinatie het waardoor we zaterdag op zoek moesten naar een nieuwe, we kwamen bij Bemmel en Kroon terecht om te kijken wat er zoal was. Na een goede uitleg over verschillende koelkasten en even zoveel merken konden we een voor ons juiste keuze maken. We konden als we wilden de koelkast nog dezelfde dag halen of anders op maandag al laten bezorgen. Top service ze geven in blokken van 3u aan wanneer ze leveren en bellen een half uur van te voren op dat ze onderweg zijn.

Pluspunten

• Snelle levering of direct zelf halen
  • Goede uitleg over wat er te koop is
  • goede uitleg wrm sommige koelkasten voor afvielen

Minpunten

• Niet zo snel kunnen vinden

Paul 09-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop van een Miele stofzuiger

Top die kanjers van Bemmel en Kroon. Stofzuiger uitgezocht, nog even gebeld of deze in voorrraad was (eigenlijk niet nodig want het staat op de website) en de volgende dag keurig op. Tijd bezorgd. Prima start 2017 !

Pluspunten

• Prima prijs

Andre 09-01-2017 Via de website gekocht

Helaas, bezorg- en aansluitservice was onbeschoft en slecht.

Prima winkel/webshop echter de bezorging/installatie door 2 jongens was ditmaal ronduit onbeschoft. Aansluiting van wasmachine niet goed uitgevoerd waardoor er op de 1e etage wateroverlast is ontstaan. Reden, slang was niet vastgedraaid en er was geen rubber afdichtring gebruikt. Jammer maar ik besef dat dit Bemmel&Kroon niet direct valt aan te rekenen.

Pluspunten

• Groot aanbod
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering

Minpunten

• Bezorging, aansluiting apparatuur

Rob Voskuyl 09-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Deskundig en Stipt

Met Kerst ging de wasmachine definitief stuk en op 30 december moest er aan het einde van de middag toch nog snel een nieuwe gekocht worden. De verkoper was vriendelijk, helder en duidelijk in de uitleg en drong niet aan op duurdere of overbodige alternatieven.
De bezorgservice was uitstekend. Ruime keuze om een bezorgdag en dagdeel te kiezen. Op de dag ervoor kreeg ik mail met de verwachte levertijd en op de dag zelf werd ik omstreeks die tijd gebeld dat ze er over een kwartier aankwamen. Plaatsing, aansluiting en afvoer van het defecte apparaat netjes uitgevoerd in 20 minuten, op de afgesproken tijd.
Daar kan menig TV/internet-provider niet tegen op, zal ik maar zeggen.

Pluspunten

• uitstekende service

aadvanzet 09-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Aankoop vaatwasmachine

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop wij in de winkel van Bemmel & Kroon geholpen zijn. Zeer klantgericht en goede informatie en service.
De afhandeling van de aankoop verliep zeer voorspoedig en netjes.

Pluspunten

• De vriendelijke bejegening.
  • Duidelijke uitleg en voorlichting

nico vercammen 09-01-2017 Via de website gekocht

helemaal tevreden !

Bemmel& Kroon hebben steeds goede prijzen en duidelijke afspraken voor levering. Reeds vijfde toestel besteld bij hun en heb er nog geen spijt van (order BKI578916)

Pluspunten

• prijzen zijn correct en steeds laag
  • duidelijke leverings afspraken

Reinout 09-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Wederom een apparaat besteld via Bemmel en Kroon. Goede spullen, goede prijs en goede service.
Nognooitverassingen gehad. Ondanks zeer slecht weer met ijzel werd de wasmachine netjes conform afspraak geleverd en geïnstalleerd. Petje af.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Service

Maria 09-01-2017 Via de website gekocht

LG combimagnetron

Een dikke 10 bestempeld alle services van dit bedrijf. Transparant in de gehele route en de heldere en adequate oplossing bij het telefonisch contact met de telefonist over de door ons verkeerd ingetoetste datum van levering. Een kleine wijziging is nog aan de orde ..... Bemmel&Kroon kan van 7 x beter naar 9 x beter!

Aad Jansen 09-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Levering vaatwasmachine

Ik heb de laatste jaren in deze winkel diverse inbouwapparatuur gekocht. Altijd zijn de medewerkers in de winkel vriendelijk en staan je bij met hun advies. Ik wilde een stille vaatwasser, omdat de vaatwasser die ik nu had, zeer luidruchtig was. Nou, niets is minder waar. Ingebouwd en jawel geruisloos. Top van de medewerker die mij deze heeft verkocht. Had ik een vraag over een kookplaat die ik anderhalf jaar geleden bij hen had gekocht en hij keek na of er nog garantie op zat. Direct heeft hij de monteur ingeschakeld. Een goede prijs en de service opperbest. Dank je Bemmel en Kroon. Ik kom zeker terug.

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Service gericht

Bjorn 08-01-2017 Via de website gekocht

Snelle Levering volgens afspraak zelfs op 1 januari.

Oudejaarsnacht, thuiskomen, wasmachine kapot.
Nieuwjaarsdag via internet bij Bemmel en Kroon uitgekomen, ze hadden een aanbieding waardoor onze wasmachine 200 euro goedkoper was dan waar dan ook elders op internet. Bestelling verstuurd met opmerking erbij dat we dag erop midweek weg zouden zijn. Per mail volgende dag al bericht dat wasmachine zaterdag erop afgeleverd zou worden. Die zaterdag alles volgens afspraak geleverd via een koerier die ik via Google maps kon volgen zodat ik een goed idee had van de aankomsttijd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Speciale wensen werden snel uitgevoerd

Marcel 08-01-2017 Via de website gekocht

Goed snel en betrouwbaar

Goede webshop, scherpe prijs en toen bleek dat de vaatwasser die ik uitgekozen had niet meer leverbaar was kreeg ik voor hetzelfde bedrag het vervangende nieuwe type.
Bezorging snel en correct en doordat dit door Dynalogic geschied heel mooi online te volgen en via sms op de hoogte gehouden van aflevertijd.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • groot assortiment

Minpunten

• nog geen

corry lugtenburg broers 08-01-2017 Via de website gekocht

mev

ik zou deze winkel aanbevelen
uitstekende service, telefonisch netjes te woord gestaan en op tijd gemaild over de bezorg tijd.

Pluspunten

• netjes op tijd gemaild over de bezorgtijd prima.

fred en rose jamin 08-01-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon in Zoeterwoude

Rosemarie en fred jamin

Prima locatie. Zeer goed gesorteerd. Entree zeer verzorgd en ontvangst professioneel. Wij zijn al jaren klant en tot volle tevredenheid.

Pluspunten

• groot assortiment

Indy 08-01-2017 Via de website gekocht

Indy

Een correcte service en prijs. Levering was goed georganiseerd en verwittiging alvorens leveren zoals afgesproken!

Pluspunten

• Service

Shirley / Den Bosch 07-01-2017 Via de website gekocht

heel erg tevreden / LG wasmachine ordernr. BKI580437

De prijs bracht me bij deze website / winkel. Mediamarkt en BCC gaven me een prijs voor een LG wasmachine die 50 euro duurder uit kwam dan bij Bemmel en Kroon. Voor 16.00 uur besteld volgende dag in huis. Heel fijn de track en tracé code zodat je een tijdsbestek krijgt wanneer ze ongeveer bij je zijn. En daarna zelfs een half uit van te voren een sms'je wanneer ze verwachten bij je te zijn. Heel fijn. Aardige chauffeurs, geven netjes een hand, namen de oude wasmachine mee.. plaatsen de nieuwe en hebben ze ook gelijk aangesloten. Daarna heeft hij een verkort spoelprogramma aangezet en vertelde er netjes bij dat het is om de nieuwheid van de machine weg te spoelen. Kortom, een fijn, betrouwbaar en service gericht bedrijf! Ik ben tevreden over heg bedrijf en over m'n nieuwe wasmachine. Complimenten

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Servicegerichtheid
  • Prijs-kwaliteit
  • Duidelijk

Frenk 07-01-2017 Via de website gekocht

whirlpool fscr 70410

Volgens Consumentenbond was deze machine al enkele keren beste koop. Bemmel & Kroon heeft de beste prijs. Goede reviews maakten dat ik voor B & K koos. Keuzemogelijkheid voor retour nemen oude machine tijdens check out-proces. Duidelijke berichten over bezorging. Bij bezorging bleek in eerste instantie meenemen oude machine niet mogelijk vanwege losse bovenplaat (aan vaste plaat tilt men de machine op) maar Dynalogic nam 'm toch mee: netjes. Fscr 70410 bleek trouwens ook PITA te zijn om te tillen. Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen. n Vorige Whirlpool ging 16 jaar mee... Wel aankoop geregistreerd voor 10 jaar garantie op koolstofborstelloze motor.

Pluspunten

• duidelijke berichtgeving over bezorging
  • prijs

Minpunten

• onduidelijkheid over retour oude machine

Shirley / Den Bosch 07-01-2017 Via de website gekocht

heel erg tevreden / LG wasmachine ordernr. BKI580437

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Servicegerichtheid
  • Prijs-kwaliteit
  • Duidelijk

c.peperkamp 07-01-2017 Via de website gekocht

wasmachine bosch snel geleverd

na het uitvallen vd wasmachine, gekeken op kieskeurig en een wasmachine uitgekozen op basis van de reviews van andere kopers.
na bestellen gelijk een bevestiging en de naam vd bezorger.
op de volgende dag gelijk een mail met tijdstip ontvangen en een sms.
correcte jongens met bedrijfskleding en netjes afgeleverd en geplaatst op de 2e verdieping.
gewoon klasse service

Pluspunten

• bij kieskeurig de goedkoopste
  • correcte service en afhandeling

Ralph 07-01-2017 Via de website gekocht

Wow, wat een service!

Na onderzocht te hebben welke wasmachine ik wilde hebben, bleek Bemmel en Kroon niet alleen een van de voordeligste, maar ook een van de weinige die dit model volgens de website op voorraad zou hebben. Na bestelling bleek dit model echter niet meer leverbaar. Geheel geruisloos werd dit (interne) probleempje opgelost door kostenloos de - veel duurdere - vervanger te leveren. Dit, samen met een perfecte service van de huisvervoerder Dynalogic (3 uur timeslot, half uur vooraf nog een sms en volledig te volgen) zou ik deze 2 bedrijven samen willen nomineren voor een warme douche!

Pluspunten

• Perfecte communicatie
  • Overtreffen klantverwachtingen
  • Snelle en on-time levering

Onno 07-01-2017 Via de website gekocht

Droger op gewenst moment geleverd

Fijn dat je snel wasdroger kunt kopen en deze op gewenste moment kan laten leveren, incl. Extra service om deze te plaatsen op eerste verdieping incl oude droger meenemen. Via track en trace was levermoment te volgen waardoor je niet halve dag verplicht thuis hoeft te zijn. Heel prettig.

Pluspunten

• Bestelgemak
  • Levermoment kunnen bepalen
  • Snelle levering
  • Goed nauwkeurige communicatie over levermoment

Minpunten

• Ik zou niet weten welke

Gerard 07-01-2017 Via de website gekocht

Zanussi Condens droger

vlotte afhandeling en prima prijs/kwaliteit
duidelijke site
levering volgens afspraak
kortom ze doen waar ze voor staan

Pluspunten

• site overzichtelijk
  • voldoende informatie

C.Middelkoop 07-01-2017 Via de website gekocht

Levering Samsung magnetron

IK was nog niet bekend met Bemmel & Kroon. Gisteren een Samsung magnetron besteld. Na 5 minuten alles geregeld en alle gegevens binnen. Vandaag om 07.00 uur bericht van tijdstip levering en vanaf die tijd exact te volgen. Grote klasse.

Pluspunten

• Goede prijsstelling
  • Duidelijke uitleg levering
  • Bestelling op de voet te volgen

Els 07-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijneke Boulevard

Goede service, fijne droger!

Vriendelijk ontvangen in de winkel. Mensen hebben goede kennis en nemen de tijd voor je. Alles werd goed uitgelegd.

Pluspunten

• Goede kennis
  • Nemen de tijd voor je

kramer 07-01-2017 Via de website gekocht

aankoop koelkast

accuraat op mijn vraag aankoop koelkast-ben zeer tevreden over de service,snelle levering waarbij ik bij andere drie weken op moest wachten,hier was het binnen een week voor elkaar

Pluspunten

• snelle levering
  • deskundig geinstallerd

de Pater 07-01-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Prima geholpen bij uitzoeken van wasmachine en droger

Eerst gezocht op internet naar aanbiedingen. Deze site/winkel sprong er uit. In de winkel goed geholpen. Zeer tevreden.

Pluspunten

• goed contact, duidelijke afspraken
  • snelle levering

Miele Stofzuiger 07-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Miele stofzuiger

De door mij gekochte Miele stofzuiger Complete C3 XXL Ecoline werd correct en keurig op de afgesproken datum bezorgd. Bij registratie van het apparaat viel mij op, dat de prijs van de stofzuiger inmiddels was verlaagd. Na een telefoontje met Bemmel en Kroon werd mij direct toegezegd, dat het verschil op mijn rekening teruggestort wordt. Dit is prima service, toch!

Pluspunten

• Prima service
  • Correcte aflevering conform de afspraak

xrvb 07-01-2017 Via de website gekocht

Amerikaans model koelkast

goede prijs goede service en goede ervaringen met deze winkel
en fijn dat er van tevoren heel duidelijk wordt aangegeven wanneer de levering plaatsvindt

Pluspunten

• snel
  • voordelig

Dellabarre 06-01-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon

Direct een goede Mieke gevonden op de wit van Bemmel en Kroon. Met een voordeel van 35 euro.
Snelle service en goede afhandeling.

Pluspunten

• Overzichtelijk producten vinden
  • Goede actie van een super product

Herrie 06-01-2017 Via de website gekocht

Snelle offerte, snelle verzending en zeer goede levering!

Gisteren zeer snel antwoord (binnen ongeveer 30 minuten) op mijn offertevraag (voor een Siemens CN838GRS1, ordernummer BKI580326). Zeer scherpe prijs en extreem snel verzonden (2 minuten na het bevestigen van de offerte factuur binnen, 1 uur later de verzendbevestiging!). Vandaag geleverd door Dynalogic, goed op de hoogte gehouden via het track & trace systeem van Dynalogic, met 2x SMS. 1x 's ochtends m.b.t. verwachte levertijd. 30 minuten voor levering nog een SMS met de bevestiging dat de koerier er met 30 minuten zou zijn. Betalen met PIN aan de deur, allemaal super handig!

Pluspunten

• Extreem goede prijs
  • Snelle verzending
  • Goede & duidelijke levering

Minpunten

• Was nodig om een offerte op te vragen

Randy 06-01-2017 Via de website gekocht

Bosch vaatwasser / Siemens afzuigkap

We hebben binnen 1 jaar twee aankopen gedaan bij Bemmel & Kroon. We zijn zeer tevreden over de concurrerende prijzen, snelle levering en klantvriendelijkheid. Het track & trace systeem is een uitkomst, je kunt via de weblink exact zien om welke tijd de bestelling wordt afgeleverd. Tot nu toe geen klachten over de geleverde producten ( Siemens afzuigkap en Bosch vaatwasser). WIj bevelen dit bedrijf aan.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Concurrerende prijzen
  • Snelle levering
  • Uitstekend track & trace systeem

R 06-01-2017 Via de website gekocht

Super!

Mooie prijs voor het product en klasse afwikkeling en bezorging.
Een echte aanrader, zeker ook qua prijs, geen goedkoper adres, leverancier kunnen vinden!
Dus alles opgeteld ga gewoon naar Bemmel en Kroon😎

Pluspunten

• Beste prijsniveau en topservice

peke 06-01-2017 Via de website gekocht

koelkast Bosch kir24v60

na heel wat opzoekwerk telkens weer op deze winkel uitgekomen . de goedkoopste zijn ze zeker weten . wat de levertijd betreft onwaarschijnlijk snel , top!! Koelkast was niet in stock, zelfde dag nog bij hun geleverd de dag erna thuis, das een service wow !

Pluspunten

• overzichtelijk
  • correct en super snelle levering
  • dikke pluim voor de leverdienst Dynalogic ,

Eric 06-01-2017 Via de website gekocht

Bosch Koelkast

Na het internet afgestruind te hebben ben ik voor het goedkoopste adres gegaan om onze Bosch koelkast te koken. Als ik verder kijk naar de service blijkt Bemmel en Kroon ook nog eens de meest vriendelijke en efficiëntste te zijn. Keurig op de hoogte gehouden over het mogelijke levertijdstip van mijn order BKI577583.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Efficiënte levering

L de Niet 06-01-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24 DenHaag

aankoop inbouw koelkast

Ben zelf in de winkel van denhaag geweest en daar mijn koelkast besteld .Ik werd daar zeer goed geholpen door vriendelijke verkopers.De zaak zag er erg mooi uit en ga zeker nog een keer terug als ik weer iets nodig hebt.De levering kwam weliswaar een dag later als afgesproken maar daar is keurig over gebeld .

zeer tevreden klant L de Niet uit Hellevoetsluis

Rogier van Wijngaarden 06-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine met ordernummer ZTW579706

Goede ervaring met het kopen van een keuken van mijn moeder. Nu via internet een Siemens gezien en telefonisch besteld op 4 januari 2017. Een dag later is de wasmachine netjes aangesloten (zonder extra kosten, omdat ik stopcontact heb). Goede prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede kwaliteit
  • Goede service

Tde Jager 06-01-2017 Via de website gekocht

Miele WDA211als vv Miele frontstar van 22 jr

Weer een Miele wasmachine gekocht ivm excellente prestatie van vorige machine,die toen door ons gezin ( 2volw+2kind) bijna om de de dag werd gebruikt.Onze oude machine is dan ook nooit in die 22 jaar stuk geweest,daar we nu nog met z'n tweeën zijn heb ik toch weer voor Miele gekozen ondanks de hogere aankoopprijs tov andere merken.Voor de aankoop van deWDA 211 ben ik eerst op diverse Side op internet gaan kijken,de doorslag gaf de goede prijs en de extra gratis verlengde garantie naar 5 jaar.
Ik heb de machine telefonische besteld en kreeg een mail met de verwachte tijd van bezorging de volgende dag.Op de dag van levering kreeg een telefoontje van bezorgdienst dat ze in aankomst waren, 2 keurige heren hebben de gestapelde wasdroger verwijderd en op de nieuwe machine geplaatst.Even alles waterpas zetten en aansluiten en een test doen op werking.Dat werd door de service dienst van Bemmel&kroon uitstekend gedaan.Ik heb dan ook over het hele proces van het van kontact met B&K tot aflevering een zeer goed gevoel en zou jullie zeker aanbevelen.
FAC 579719

Pluspunten

• goede website en prijze

Minpunten

• Niet