Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hafid 26-08-2017 Via de website gekocht

top service

op tijd en snel geleverd. ee werd een sms gestuurd op voorhand voor ze gingen aankomen. daarbovenop hebben ze mijn oude vaatwasser meegenomen

Vieroos 26-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitstekende service

Goede kwaliteit producten en uitstekende bezorging en service en instalatie. Altijd klantgericht en denkt mee met de klant.

Michael 26-08-2017 Via de website gekocht

Snelle scherpe offerte en goede service

Bemmel & Kroon een aanrader, zijn scherp geprijsd en gaan met andere winkel prijzen mee.
1 mailtje naar ze over de prijs, gelijk een offerte en de volgende dag al geleverd. Top service.

Gerald 26-08-2017 Via de website gekocht

Top service zoals we dat gewend zijn van van Bemmel & Kroon

Wij zijn zeer goed geadviseerd in de winkel in de Cruquius. De inductie kookplaat was snel geleverd. We hebben al eerder een hele keuken bij van Bemmel & Kroon gekocht, en waren zeer tevreden.

Fam Timmers 26-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag (Forepark)

Wederom zeer fijn geholpen

Wij komen graag bij deze winkel. we worden altijd goed geadviseerd en zeer prettig geholpen.
De verkopers nemen ook lekker de tijd voor je.

Ptr 25-08-2017 Via de website gekocht

Wasmachine Siemens

Prima service en artikel goedkoper als elders en ook nog gratis bezorgd.
Track en trace zodat je prima de levering, binnen 24 uur, kunt volgen.

William 25-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende keuze

Overzichtelijke site en goede service. Werd netjes bezorgd en was erg flexibel. Ik zou mijn volgende elektrisch apparaat zeker weer hier bestellen

Lea 25-08-2017 Via de website gekocht

Heel vlottte afhandeling, super !

Helemaal niets op aan te merken, integendeel, dus daarom een dikke tien ! Niet enkel de aankoopprocedure is OK, de prijzen zijn overwegend voordelig, dan is een keuze snel gemaakt. Snelle levering ook.

Bob 25-08-2017 Via de website gekocht

Opnieuw goed product voor prima prijs snle geleverd

Net als bij eerdere bestelling alles super afgehandeld. Duidelijke terugkoppeling over status en afhandeling bestelling, ook het verloop van de levering. B&K is voor ons een blijvertje!

Rita 25-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte adviezen, prachtige apparatuur!

Goede bruikbare en snelle adviezen per email, snelle levering en uitstekende plaatsing.

De witte keuken is in een halve dag omgetoverd in een prachtige Eye Catcher keuken!

Mona 25-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en prachtige koel/vriescombinatie

Super goede koel/vriesruimte. Erg veel ruimte erin. Vaak gelezen dat de lades niet goed zouden zijn, maar deze zijn prima! Het brom geluid is er wel af en toe maar zeker niet storend.

gerda potze 24-08-2017 Via de website gekocht

snel en goed

De shop is heel duidelijk. Je kan makkelijk vinden wat je zoekt. Goed werkende website.
Ik was door mijn schoonzoon op jullie gewezen en hij had gelijk. Ruime keuze en lage prijzen alsmede leuke aanbiedingen. De bezorgservice is eveneens geweldig.

Riekie 24-08-2017 Via de website gekocht

Heerlijk comfortabel winkelen

Je zoekt en vergelijkt een artikel en komt tot een weloverwogen beslissing. De bestelling plaatsen is gemakkelijk eenvoudig. De bezorgservice, communicatie daarover zijn uitstekend. Binnen 1 dag in huis.

Jo dijkstra 24-08-2017 Via de website gekocht

panasonic broodbakmashine

Door het snelle telefonische kontact voor de bestelling en de betaling per pin
Geen gedoe met accounts !
Dater eeen winkel aan wezig is, jammer dat hij wat ver weg is!

Sarwar 24-08-2017 Via de website gekocht

Klant vriendelijk alle vragen netjes beantwoord. Alles is goed aangesloten voor klein bedrag ik ben zeer tevreden

jan langerak 24-08-2017 In de winkel gekocht
leidseveen

goed geadviseerd en snel en kundig bezord

Kom er al jaren eerst nog op de loevesteinlaan nu al jaren een mooie goed bereikbare showroom en genoeg kundig personeel en keus uit vele merken en types

Brilletje 24-08-2017 Via de website gekocht

Prima shop

Snelle levering, je word netjes op de hoogte gehouden hoe laat men bezorgd, en extra gratis 3 jaar garantie is ook niet weg, nergens was deze vriezer dan ook goedkoper had alles-in-één een service maar vriezerdeur werd niet omgedraaid. Wel werd alle verpakkingsmaterialen meegenomen en oude vriezer.
Nadeel van het leveringsbedrijf (Dynalogic) dat men inhuurd, ik had een vraag over het meenemen van de oude vriezer,
Ging in dit geval om een 0900 nummer nou die wisten de prijs wel voor 03:45m €2,09 kan nog al dacht ik zo daar men voortaan verplicht is een max tarief aan te houden, weet nog niet dat me dat weerhoud om hier opnieuw te bestellen.

oertje 24-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig snelle en goede service, doen wat ze beloven

Telefonisch besteld en gelijk een zeer goede prijs waar niemand onder kan. Zeer vriendelijke verkoper en gelijk geregeld. geweldig gewoon.
De bestelling met ordernr: DH620150 kwam op de afgesproken dag en tijd zeer snel en werd zelfs 2 hoog gebracht. en zelfs extra garantie erbij. En dat allemaal gratis, waar anderen tot aan de voordeur gratis brengen gaat Bemmel&Kroon een flinke stap verder.
Helemaal tevreden dus.

ad Renders 24-08-2017 Via de website gekocht

Top,

wij hebben meer dan €160 bespaart op de aankoop via jullie bedrijf, op een bedrag van €700 is dat toch een flinke besparing

F Burger 24-08-2017 Via de website gekocht

Top, geweldige bezorgservice en informatie voorziening!

Prijs en mooie online winkel. Makkelijk besteld en goed geregeld. Bezorgen ging ook prettig en keurig op tijd

HRS 24-08-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Voor deze winkel gekozen omdat bij de bezorging de vriezer gratis naar de tweede etage werd getild, en omdat bij deze vriezer vijf jaar gratis garantie t.w.v. 30 euro zat. Klantenservice is goed; ik had nog wat problemen met de iDeal betaling (lag aan mijn bank), dus 's avonds een mailtje gestuurd, en meteen de volgende ochtend een mailtje met een nieuwe iDeal link, en meteen na betaling een bevestigingsmailtje. De bezorging gaf een tijdsslot van 3 uur aan voor bezorging, en een halfuurtje van te voren kregen we nog netjes een sms met de precieze bezorgtijd.

Enige minpuntje: misschien toch eens de "Voorjaarskorting" banner weghalen bij de vrijstaande vriezers, het is intussen augustus en als je erop klikt krijg je (uiteraard) nul resultaten.

Patrick van Dijk 24-08-2017 Via de website gekocht

Aanrader!! Snelle en goede service en gewoon de goedkoopste

Via internet op zoek gegaan naar een inductieplaat met zeer afwijkende maat, door defect raken van onze Miele kookplaat. Bemmel & Kroon kwam steeds als goedkoopste uit de bus. Gebeld om wat zaken na te vragen over de installatie. Werd direct gerust gesteld en het was duidelijk dat ze graag de plaat aan ons wilden verkopen. We kregen zonder het direct te vragen nog een extra korting en een aantal jaar extra gratis garantie. Super aardig, want het was een flinke uitgave! Je krijgt het gevoel dat ze niet het onderste uit de kan hoeven te hebben, zoals veel andere winkels. De installatie verliep snel en soepel door een zeer aardige monteur. Het maken van een installatie afspraak verliep ook allemaal soepel! Inmiddels koken we weer lekker op onze nieuwe kookplaat. Helaas is onze vaatwasser ook net overleden. Ook hiervoor gaan we zeker even bij Bemmel & Kroon buurten. (ordernummer DH617083)

Bemmel & Kroon raad ik zeker aan!!!

rlm koning 24-08-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

tevreden klant

overzichtelijke winkel met nette medewerkers en tevens goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid. wensen voor de afleverdatum werden goed ingevuld

Gonnie 24-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Zowel de offerte afdeling, als de verkoopafdeling, als de bezorging waren volledig in orde.
Een vraag werd direct beantwoord en de gehele staf was uiterst vriendelijk.

Ron 24-08-2017 Via de website gekocht

Buitengewoon goede service

Na veel zoeken een vaatwasmachine gevonden en besteld. Bedrijf geeft via mail aan deze niet meer op voorraad te hebben en hem verruild te hebben met een vergelijkbaar nieuwer model. Zonder meerprijs. En zonder dat de bestelling vertraging oploopt. Volgende dag wordt alles in goede orde geleverd, zoals ook beloofd op de site Veilingkopen.nu. Echt weer tevreden over de geleverde service en snelheid van handelen en reageren.

Sandra 24-08-2017 Via de website gekocht

Goede service! Werd per email en SMS op de hoogte gehouden van mijn bestelde product! Wist precies wanneer ze kwamen 🖒

Lubeck 24-08-2017 Via de website gekocht

Inderdaad beste prijs/kwaliteit en goede service. Aanrader!

Zaterdag begaf de droger het. Op internet gezocht naar beste droger mbt prijs/kwaliteit. Had nog wat vragen dus belde het nummer en werd heel prettig geholpen aan de telefoon. Bestelling werd meteen voor mij geplaatst zodat de extra kosten voor pin betaling vervielen. Kon meteen een afspraak maken en vandaag is de droger door twee vriendelijke heren gebracht en geplaatst. Ben een blije klant.

Rob 24-08-2017 Via de website gekocht

Aanschaf vaatwasser

Bij toeval de site gevonden. Ik was op zoek naar een vaatwasser en het bedoelde type was niet meer leverbaar. Het nieuwe type kostte 60 euro meer maar ik kon die toch voor de aangeboden "oude" prijs kopen. Geweldig dat dit kan tegenwoordig.

Goossens 23-08-2017 Via de website gekocht

Zeer correcte afhandeling

Bestelling via internet verliep zeer vlot. Extra kost voor levering in Vlaams Brabant/België stond niet vermeld op website, maar deze vergetelheid werd correct behandeld door Bemmel&Kroon. De regeling voor de installatie liep eerst mis (afspraak gemaakt maar niet in de agenda van de plaatser, dus geen opkomst), maar uiteindelijk werd het toestel zeer vakkundig en door vriendelijke plaatser geplaatst.

Joy 23-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima oven, wisselende prijs

Via het internet een oven gevonden, deze wilde ik kopen in de winkel. Daar bleek de prijs nogal te verschillen, er zaten ook 5 dagen tussen hoor. Dus op vrijdag de prijs van 295 euro gezien op internet, op dinsdag 369 euro in de winkel.. na lange discussie iets van korting gekregen en met een redelijk tevreden gevoel de deur uitgegaan.

Frenk82 23-08-2017 Via de website gekocht

Bijna te mooi om waar te zijn

Het is bijna te mooi om waar te zijn, alleen het is waar! Ik kende B&K niet, dus was even huiverig, want de prijs was wel erg laag. Alleen ben zeer tevreden en zal voortaan ook even bij B&K kijken voor een volgende aankoop.

Wim 23-08-2017 Via de website gekocht

Een webwinkel van grote klasse met zeer scherpe prijzen.

Naast de zeer scherpe prijzen en een vlekkeloze afhandeling ontvingen wij eerst nog een bericht dat de bestelde oven-magnetron niet meer leverbaar was. Als service leverde Bemmel en Kroon hiervoor een duurder alternatief met dezelfde en nog betere specificaties dan het uitgezochte apparaat, voor de zelfde prijs. Klasse!

K Verbraak 23-08-2017 Via de website gekocht

Informatie op site bewust (?) verouderd

Ik ben niet verder gekomen dan betalen via de site voor een vaatwasser die niet geleverd kan worden. Binnen 10 minuten na de bestelling krijg ik een mail dat ze het product niet kunnen leveren. Zonder mondelinge of schriftelijk overleg met de klant wordt besloten dat ik ook akkoord ga met een andere vaatwasser. Vind ik arrogant. Of de vaatwasser, in hun ogen beter is (nieuw model) of niet, is niet relevant. Ik als klant bepaal, volgens mij, of ik iets wil hebben of niet. Daarnaast bij het telefonisch contact (geïnitieerd door mij) werd gesteld dat het niet meer leverbaar is door de fabrikant. Volgens mij moeten ze dan hun site aanpassen en niet het probleem bij de fabrikant neerleggen. Inmiddels andere sites bezocht en daar staat inderdaad overal bij dat het model niet meer leverbaar is....waarom op andere sites wel en deze niet? Nee; op de site van Bemmel en Kroon staat zelfs dat je extra korting krijgt. Het riekt naar: 'klanten binnen halen en dan heb je ze en dan iets anders aansmeren'.
Daarnaast heb ik wel meteen betaald, maar ik krijg het geld niet meteen weer terug. Helaas is dat bij meerdere internetbedrijven zo. Ik hoop maar dat ik het snel terug krijg, zodat ik mijn geld bij een andere winkel kan uitgeven.

Femke 23-08-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en goede service

Heb hier een wasdroger gekocht. Prijs was zelfs nog lager dan aangegeven stond op Kieskeurig.nl! De site is overzichtelijk en je kunt aangeven wanneer je het product wil laten bezorgen.
Voor nog geen 10 euro kon ik de wasdroger ook naar de 2e etage laten brengen, prima prijs!
Artikel zelf nog niet getest, maar tot nu toe tevreden met de service van deze zaak.

Discho 23-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende wasmachine, uitstekend geprijsd!

Via Veiligkopen.nu een ZANUSSI Wasautomaat ZWF9147NW. Beste koop in het meest recente overzicht van de Consumentenbond. En terecht: uitstekende machine, zeer stabiel en STIL, ook met droger bovenop (als tussenstuk een rubber mat, voldoet prima). Binnen 1 dag bezorgd en geplaatst door B & K zelf.

Rene 23-08-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

'S avonds even een droger gekocht en 's ochtends stond hij er al! Veel sneller kan haast niet, geweldig. Qua levertijd moet je de hele dag thuis blijven dus dat is een minpunt.

molenaar 23-08-2017 Via de website gekocht

Belabberd!

Artikelen zijn niet tot aan drempel geleverd zoals vermeld op de site.
Bezorger weigerde te sjouwen naar 3 hoog, ondanks mijn aangeboden hulp. Nu wordt de gang geblokkeerd.
Gebeld met service desk en nu wordt belofte gedaan dat ze mensen zullen sturen. We wachten af

Corrie 23-08-2017 Via de website gekocht

Slordige communicatie

Voor het eerst besteld bij Bemmel & Kroon. Gewenste bezorgdag aangegeven bij bestelling. Gekozen om het gasfornuis te laten installeren door hun monteur, maar helaas kon de monteur niet de gekozen bezorgdag. Dus in overleg met de monteur afgestemd dat de goederen op de gewenste bezorgdag zouden komen en de monteur de eerstvolgende werkdag het apparaat zou komen aansluiten. Helaas kwam er op de gewenste bezorgdag geen mail met bezorgtijdstip. Dus contact opgenomen met Bemmel & Kroon. Die hadden zomaar de bezorgdag aangepast naar de dag dat de monteur zou komen, zonder overleg. Dit was niet handig. Daarna kreeg ik een mail, dat de goederen ineens op zaterdag tussen 8.00 en 20.00 uur bezorgd zouden worden zonder overleg. Daarnaast bleek ook het bestelde product niet leverbaar en werd er wel een nieuw product aangeboden tegen dezelfde prijs. Dat was wel netjes. Helaas was de 2e factuur was ineens € 50 duurder. Dit wordt gelukkig weer terug geboekt. Geen vlekkeloos aankoop.

Goede communicatie en service 22-08-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie en service

Ik koos voor Bemmel en Kroon simpelweg omdat deze winkel (net als de Media Markt overigens) de goedkoopste prijs bood voor de wasmachine die ik graag wilde hebben. Bij MM bleek de machine opeens uitverkocht, en daarna ook bij B&K, maar zij boden mij direct een vervangende ((duurdere) wasmachine van hetzelfde merk. Dit was een goede en prettige gang van zaken, temeer omdat de wasmachine ook nog eens heel goed functioneert. Al met al een prettig 'consumptie-gevoel', zal ik maar zeggen.

Ineke 22-08-2017 Via de website gekocht

BEMMEL&KROON : 1-2-3 KLAAR !!!

wasmachine na 19 jaar versleten. Via de consumentenbond, waar ik de voor mij juiste machine uit zocht, terechtgekomen bij Bemmel&Kroon. Mooie duidelijke site, overzichtelijk. Makkelijk te volgen van uitzoeken, naar bestellen en betalen. Mooie track en trace. De volgende dag stond hij hier te draaien. SUPERBLIJ.

Herman 22-08-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, beste prijs!

EUR 35 extra kassakorting op een Bosch WTY87700NL warmtepompdroger via de site van Bemmel & Kroon! Er waren meerdere aanbieders met exact dezelfde prijs, maar hierdoor werd Bemmel & Kroon dus veruit de goedkoopste! De volgende dag, keurig vroeg in het aangegeven tijdsslot geleverd.

Website is snel, duidelijk en overzichtelijk. Bestellen is makkelijk en meteen via iDeal betaald. Pinnen bij levering is ook mogelijk. Communicatie van Bemmel & Kroon is snel en duidelijk. Meteen factuur via de email. Later op de dag een indicatie van levertijd (tussen 13:00 en 16:00). Werd uiteindelijk voor 14:00 geleverd dus prima op tijd.

E. Seelig 22-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, telefonisch klantvriendelijk en behulpzaam (meedenkend). De service van de bezorgers was ook fantatisch. Vriendelijke medewerkers.

Spadon 22-08-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, zeer tevreden

Telefonisch een koel/vriescombinatie besteld. We zijn goed geholpen en de levering was keurig volgens afspraak. Een dag van te voren hoor je tussen welke tijden de bezorging komt en zo'n 20 minuten voordat ze er zijn word je even gebeld. Personeel is vriendelijk en hebben alles netjes op zijn plek gezet.

j de groot 22-08-2017 Via de website gekocht

100% geweldig

De stofzuiger van Miele Complete C3 Black Diamond Ecoline volgens de consumentengids de beste uit
de test.Bemmel en Kroon de goedkoopste en doen precies wat afgesproken is,wordt continu op de
hoogte gehouden en afgeleverd precies op tijd Hulde

E.R van der ven 22-08-2017 Via de website gekocht

Vond de site heel duidelijk,en heb voor deze winkel gekozen omdat het in de buurt zat en ik vond de prijzen van de productie heel aantrekkelijk

Jaimy 22-08-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle service

In het weekend deze vaatwasser besteld en betaald. Ik kreeg op zaterdag een mail terug met bericht dat het model niet meer leverbaar was, maar dat ik het opvolgende en tevens veel duurdere model voor dezelfde prijs kon krijgen, dit gebeurde automatisch en hier hoefde ik verder niets voor te doen.

Het nieuwere model had dezelfde levertijd en binnen 2 dagen had ik hem binnen.
Handige service van de vervoerder, je krijgt een mail in de ochtend en een sms een half uur voor levering.
Deze tijden werden keurig nagekomen.

Prima geregeld!

Monique Reekers 22-08-2017 Via de website gekocht

Superblij met de service!

Alles top in orde:
* overzichtelijk productaanbod
* zeer goed vindbaar op zoekwoorden
* snelle levering
* zeer goed informatietraject en je wordt prima op de hoogte gehouden
* service ter plekke was perfect en vriendelijk
* betalen met pin geen probleem
* Kortom erg blij met mijn aankoop via Kieskeurig!

Christa 22-08-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Top zaak uitstekende service

Ik ben top geholpen goede uitleg gekregen zeer goede motivatie ik ben helemaal tevreden met me spullen

Frank 22-08-2017 Via de website gekocht

Incomplete levering

Aanvankelijk erg aardig en netjes behandeld door Bemmel & Kroon. Er zouden twee pakketten geleverd gaan worden. Nadat de koerier Dynalogic langs geweest was voor de levering, is er echter maar 1 pakket geleverd (er was ook geen pakbon ter controle). Dit verhaal voorgelegd bij Bemmel & Kroon waarna zij dit gecontroleerd hebben bij de koerier. Dynalogic zegt twee pakketten gescand en geleverd te hebben, en Bemmel & Kroon neemt dit aan voor waarheid. Uiteindelijk maar 1 pakket ontvangen en gemiste items worden niet nagestuurd, einde verhaal. Slechte service!

S Holshuijsen 22-08-2017 Via de website gekocht

Wasdroger

Prima shop alles is overzichtelijk en makkelijk te vinden. Snelle leveringen en betrouwbaar. Ik zou zo hier weer wat bestellen.