Deze score is berekend op basis van 3204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul en Bianca 10-01-2018 Via de website gekocht

Wie bewust is, koopt Bemmel & Kroon !

Een lijkt overdreven, maar dit is het niet. de service die je bij Bemmel & Kroon krijgt is echt goed te noemen. Personeel is vaktechnisch goed instaat om al mijn vragen te beantwoorden. Na eigen onderzoek op oa het Internet, vulde personeel van betrokken verkoopafdeling in de winkel de ontbrekend informatie bij ons goed aan. Ook is er geen enkele druk uitgeoefend op ons om over te gaan tot kopen. Een zeer goede prijs maakt het plaatje ieder keer weer compleet, wat maakt dat wij alweer onze aankoop nu via Internet dezelfde avond bij Bemmel & Kroon gedaan hebben. Ons ordernnummer is 372354 en op ons factuur staat geen cent teveel!!! De levering geschiedde omstreeks 12:00 nadat wij de order rond 22:00 de avond ervoor geplaatst hadden. Echt snelle levering dus en door beleefd personeel op zijn plek neergezet. Wij zijn echt tevreden!!!
Het vinkje lukt mij niet om deze aan te vinken, maar natuurlijk raad ik Bemmel en Kroon bij een ieder van harte aan.

Norma Wijnen 10-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede prijs kwaliteit. Ze zijn de goedkoopste.
En prima contact tussen ons en Bemmel&Kroon.
Snel levering je kan zelf de bezorg dag aangeven.

Jichi Zhang 10-01-2018 In de winkel gekocht
Voorpark, Den Haag

Geweldige service!

Erg leuke winkel! verkoper gaf ons goede suggestie, levering en installatie was snel. Service is uitstekend!

Andre L 10-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webshop

Heb 's avonds een vaatwasser besteld via de webshop, kreeg vrijwel direct de melding dat het bestelde model niet meer leverbaar was en dat er een (duurder) opvolgend model zou worden geleverd tegen dezelfde prijs.
Kijk, daar worden klanten nu blij van. Inmiddels is de vaatwasser tot volle tevredenheid in gebruik genomen.

MeFr 09-01-2018 Via de website gekocht

mijn verwachting is uitgekomen

Ik ben goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.
snelle afhandeling, korte lijnen en transparant.

Erwin 09-01-2018 In de winkel gekocht

Een dikke pluim

Goede voorlichting bij de aankoop van de wasmachine en de droger. De levering verliep volgens schema en de bezorgers waren onwijs vriendelijk. Netjes in de woonkamer uitgepakt en geïnstalleerd in de badkamer. Al het verpakkingsmateriaal namen ze weer mee, helaas waren ze erg druk anders had ik ze graag nog een kop koffie aangeboden. Bemmel & Kroon verdient een dikke pluim.

Wat een gemak........... zo bestellen! 09-01-2018 Via de website gekocht

Wat snel!

Eerst even goed rond gekeken, vergeleken en toen mijn keuze gemaakt. Daarna gebeld met Bemmel en Kroon. Duidelijke afspraken gemaakt over levering en garantie.
Vervolgens (op mijn verzoek) de datum van levering bepaald en dat was vandaag. Keurig volgens afspraak staat mijn nieuwe wasmachine nu op z'n plaats te glimmen.

Wil 09-01-2018 Via de website gekocht

Maandag een koelkast besteld om 16.00 uur de deur moest omgehangen worden en daardoor kon de verkoper niet garanderen dat hij de volgende dag bezorgd kon worden, s'avonds een mailtje dat hij de volgende dag omstreeks 13.30 bezorg zal worden, netjes op tijd en aangesloten vriendelijke bezorgers.

Andrzej 09-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte service, perfecte opvolging

Vanaf de plaatsing van de order werd mijn bestelling zeer goed opgevolgd. Ook de aflevering van de goederen gebeurde volgens de afspraak.

corry 09-01-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ben in de winkel goed geholpen duidelijke uitleg. Service uitstekend snelle levering.
Keurige bezorging vriendelijke jongens.

Robert 09-01-2018 Via de website gekocht

Opeens 50 euro korting en daarmee echt goedkoop

Was beste aanbieding en meteen volgende dag keurig geleverd met juiste omschrijving van tijdstip zodat je niet je hele dag kwijt bent.

joke 09-01-2018 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk Zoeterwoude

Zeer tevreden over de service

IK heb ruim 13 jaar geleden een mooie keuken bij Bemmel en Kroon gekocht en die is nog steeds erg mooi. Nu was ik aan een vervanging toe van een nieuwe kookplaat en heb de service als prima ervaren.

Ferry Klomp 09-01-2018 In de winkel gekocht
den Haag

Zeer goede service

Bemmel en Kroon via Kieskeurig gevonden, omdat het om een aanzienlijke aankoop ging toch in de auto gestapt en van Lelystad naar den Haag gereden. De winkel overtrof onze verwachting ruimschoots. Wat een keuze!! Zeer vriendelijke en ter zake kundige verkoper (bedankt L). De volgende dag, zaterdag, reeds besteld. Mochten wij nog iets nodig hebben op huishoudelijk gebied dan zullen we zeker naar Bemmel en Kroon gaan.

Jordy 09-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik kende Bemmel & Kroon niet maar de beoordeling was goed en deze gaf de beste korting op de wasmachine. Met ook nog eens 5 jaar garantie tot aan je deur kon ik niet weigeren! Zondag besteld, maandag in huis en de levering ging heel erg soepel! Keurig afgeleverd en aangesloten op de tweede verdieping en de oude weer meegenomen. Ik ben helemaal tevreden!

Rico 08-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig snelle levering.

Goede en snelle levering.
En super snelle service .
En behulpzaam voor alle vragen.
Mooi ruim assortiment aan apparaten.

Ronald Bakker 08-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Vrieskast gekocht. Laagste prijs garantie. Eén mailtje en ik kreeg meteen onder de laagst bekende prijs. De gehele afhandeling ging zeer vlot eb gied tot en met de levering. Oude vrieskast weer mee. Complimenten over de klantvriendelijkheid.

H.J.Hilster 08-01-2018 Via de website gekocht

Mooi op tijd geleverd. Keurige jongens

Kwam het toevallig tegen op internet. En was nog goedkoper dan BCC en Mediamarkt.
Oude vaatwasser direct door hen meegenomen alsmede het verpakkingsmateriaal.

Miek Antrag 08-01-2018 Via de website gekocht

Alle lof!!!

Zeer goede service: track & trace gebruiksvriendelijk en zeer volledige informatie. Zelfs met foto van de bezorger (fijn voor onze ouderen). Zondagmiddag besteld, volgende dag in huis.

P.Faas 08-01-2018 In de winkel gekocht
Cruquis

Zeer deskundig advies. Snelle levering op afgesproken tijd.

Enige tijd geleden een vrieskast gekocht en toen stonden we perplex van de deskundigheid van de verkoper dus voor ons een reden om bij Bemmel en Kroon onze vervolg kopen hier te doen.

Monique 08-01-2018 Via de website gekocht

Goeie service, top communicatie en snelle bezorging

Goede shop, duidelijke website waarop mooie producten staan. De prijs/product verhouding is erg goed op deze website. Makkelijk en snel te bestellen, goede communicatie over de levering en vooral snelle bezorging!

Henk 08-01-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Fantastische service.

Ik was opzoek naar een nieuwe wasmachine ,en kwam per toeval bij Bemmel & Kroon terecht.
Ik ben 5minuten binnen geweest en had toen al een nieuwe was machine gekocht.
Vandaag bezorgd en aangesloten .Verpakkings materiaal weer meegenomen en de machine laten proefdraaien.
Top service.

Lotte199 08-01-2018 Via de website gekocht

Waardeloos, nooit meer

Twee keer heb ik tevergeefs op een wasdroger gewacht die ik besteld had. De eerste keer zou hij tussen 8 en 22.00 geleverd worden en via een app zou je kunnen zien hoe lang het nog ongeveer zou duren. De app bleef de hele dag aangeven dat "het in behandeling was". De volgende dag gebeld naar van Bemmel & Kroon en een nieuwe afspraak gemaakt. Weer werd er niet geleverd. Toen ik hierover belde zei de medewerker dat het produkt inderdaad die dag niet meer geleverd zou worden en dat ik een nieuwe afspraak moest maken. Dat wilde ik niet want mijn vertrouwen was op het nulpunt beland. De medewerker reageerde uiterst onverschillig, laat staan dat er excuses gemaakt werden. Toen ik zei dat dit de firma geen goed zou doen en dat ik een zeer negatieve beoordeling zou geven"leek hem dat niet nodig".

Luc 08-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en snelle levering

Voor een scherpe prijs een duurzame vriezer aangeschaft. Bij de bezorging was de bezorgen iets te snel vertrokken, maar dit is binnen een uur alsnog netjes opgelost. Hulde voor de goede en snelle service!

Alex 08-01-2018 Via de website gekocht

nog niet bekend met service, wel tel goed bereikbaar.

ze gebruiken een prima koeriersdienst. veel beder dan DHL etc, goede informatie en je kunt je bezorgiong volgen waar hij zich bevind en hoeveel adressen er nog voor zijn.

H. van Emden 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en geen poes pas

Op zoek zijnde naar de vervanger van onze huidige oven zijn wij ook uitgekomen bij Bemmel & Kroon.
Hoewel andere aanbieders en Bemmel & Kroon praktisch gelijkwaardig waren hebben wij mede door de aktie van Bemmel & Kroon voor hun gekozen.
De website van Bemmel & Kroon geopend op de computer met de beoogde oven in beeld.
Tegelijkertijd telefonisch contact gehad met een verkoper.
Nadat wij een en ander hadden door genomen de verkoper medegedeeld dat wij de oven in bestelling zouden plaatsen via de website.
Hierop kregen wij te horen dat dit niet hoefde alles kon direct via het telefoongesprek afgehandeld worden.
In verband met de jaarwisseling werd de levertijd iets langer.
Betaling kan plaatsvinden bij levering door middel van een pin transactie.
Er zijn geen kosten voor wat dan ook in rekening gebracht.
Enkele minuten na ons telefoon gesprek kwam de orderbevestiging per e-mail bij ons binnen.
De info van de orderbevestiging kwam overeen met hetgeen in het telefoontje was overeengekomen .

Vila 08-01-2018 Via de website gekocht

super service!

Beloftes worden nagekomen, service is echt fantastisch,Personeel is zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk en we zijn telefonisch te woord gestaan en de prijs technisch ook nog!

myriam 08-01-2018 Via de website gekocht

geweldige service

na veel prijzen te vergelijken was mijn wasmachine hier het voordeligst, ook de klantenservice was heel goed

wilbert 08-01-2018 Via de website gekocht

snelle service volgens afspraak

shop gekozen vanwege de snelle levering, perfect op de hoogte gehouden van de levering en binnen 16 uur een nieuwe vaatwasser thuis.....

Jeroen 08-01-2018 Via de website gekocht

Levering volgens afspraak

Internetsite is erg duidelijk, de gehanteerde prijs van het door mij gekochte artikel hoorde tot één van de laagste op internet. Snelle en goede levering.

Pirat 07-01-2018 Via de website gekocht

Blij met SMEGgie

Geweldige SMEG koelkast, hij staat nog mooier dan verwacht! Helemaal blij mee. Ook zeer tevreden over Bemmel&Kroon en de bezorgdienst Dynalogic

Johan 07-01-2018 Via de website gekocht

Amerikaanse koelkast

Eind November en Amerikaanse gekocht, geleverd binnen 24 uur.
Na gebruiknemen van de koelkast was er een lekkage in het water systeem.
Bemmer& Kroon gebeld en binnen 24 uur was en nieuwe koelkast geleverd.
Prima service dat en firma meteen het probleem oplost.

Nadia 07-01-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden !

Nadat ik de bestelling gedaan had (waar ik nog extra korting op kreeg) werd ik met verschillende mails op de hoogte gehouden van de verwerking ervan. Ik mocht zelf een leveringsdag kiezen en werd dan telkens verder verwittigd via mail wanneer de levering exact ging plaatsvinden

Holswilder 07-01-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima service en levering

Netjes geholpen en prima levering, Duidelijkheid en goede voorlichting en advies.
Dikke pluim

Martijn ten Brinke 07-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service en de laagste prijs

Bemmel en kroon heeft de laagste prijs, daarom heb ik voor deze shop gekozen. De wasmachine stond een dag later thuis.
Bezorgers hebben hem zelfs mee naar boven getild terwijl dit niet afgesproken was.
Thx voor de goeie service!

h.j.lukassen 07-01-2018 Via de website gekocht

goede service

een vertrouwd adres, fijne behandeling en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.
een aanrader.

Van Waay 07-01-2018 Via de website gekocht

Levering prima op de afgesproken tijd. Echt de laagste prijs. Bezorgers letten goed op je spullen die je in huis heb staan, geen gehaast gedoe, geen beschadigingen, maar wordt netjes geleverd.
Fijne ervaring en bestel de volgende keer zeker weer.

Ben Plessers 06-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige afhandeling

Nadat onze Siemens combi-magnetron het na vele jaren dienst had begeven waren we op zoek naar een andere even betrouwbaar alternatief.
We vonden dat de Siemens CM676GBS1 aan onze eisen voldeed na wat reviews gelezen te hebben op het internet.
Via google kwamen we bij Bemmel&Kroon uit als de goedkoopste met gratis levering in België, de vooral positieve reacties gaven me te kennen dat het een betrouwbaar bedrijf is waar ik met vertrouwen via internet kon bestellen.
Het model was niet meer leverbaar maar er werd het nieuwe model van Siemens CM876GBS1 voorgesteld aan dezelfde prijs! De afhandeling gaat zeer snel en via track and trace was op elk moment te zien waar de transporteur zich bevond en hoeveel stops hij nog moest doen alvorens aan te komen.
Zeer tevreden met de service van Bemmel&Kroon!

Dhr. G. Veenstra 06-01-2018 Via de website gekocht

Een zeer goede service

Voor het eerst wat besteld bij Bemmel & Kroon, een wasdroger die ik door de kassa korting en de goede reviews niet kon laten schieten. De manier om via een berichtje te laten weten dat ze met een half uur er zouden zijn geeft je een veilig gevoel als je toch nog even snel de deur uit moet. Ik heb het apparaat bij de deur ontvangen en heb zelf het apparaat op zijn plek gezet maar ondanks dat de jongens het druk hadden waren ze berijdt om me te helpen maar dat hoefde niet van mij en heb ze een goede rijs gewenst, want van Zuid Holland naar het Groningerland en dan nog niet klaar zijn met bezorgen.... RESPECT!
Voor BEMMEL & KROON zit je met een gerust hard op je troon.

geen dol punt krom 06-01-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude

vakmensen

betrouwbaar adres voor een goed advies en een goede prijs dus wat zou je moeilijk doen en goed uitleveren

Frans Bentvelzen 06-01-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Goede winkel, goed advies, jammer laat levering

Goede winkel, goed advies, jammer laat levering van koelkast. Vriendelijk geholpen door diverse verkopers.

Mario 06-01-2018 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Super service en verkoper Theo (Zoetermeer)

Verkoper vertelde dat aangeboden Bosch vaatwasser uitlopend model was en adviseerde de opvolger die duurder was voor dezelfde prijs incl. gratis bezorging ! Dit alles telefonisch met Theo verkoper filiaal Zoetermeer.
De volgende dag in huis. TOP !

F.S. 06-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Gisteren is de vriezer stuk gegaan, via Bemmel & kroon een nieuwe besteld en deze kon de volgende dag geleverd en geïnstalleerd worden

ZWITSERR 06-01-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Veel keuze van A-merken voor de laagste prijs. snelle levering.
Er was een misverstand met het frontpaneel ik dacht die zit erbij maar was een optie.
Gebeld werd snel opgenomen door Dennis en kwam met een heel goed voorstel.
Dus ben ik zeer tevreden over Bemmel&Kroon.

John en Mariska 06-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima winkel!

Uitstekende service, goede communicatie, komen al jaren bij Bemmel & Kroon. Onze apparatuur voor de 2e keer hier gekocht. Niet onbelangrijk om te melden, ze zijn wat ons betreft de goedkoopste met de beste service!

Lathouwers 06-01-2018 Via de website gekocht

Nette en snelle levering, precies volgens afspraak geleverd. Via internet besteld met de voordeligste prijs.

Houtzager 06-01-2018 Via de website gekocht

Voorbeeldige levering

Was de goedkoopste op internet voor de vaatwasser die we wilde aanschaffen. Levering verrassend snel.
We werden keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
Handig is ook om zelf je leverdatum te kunnen kiezen bij de transporteur.

Keurige communicatie over bestelling / levering.
Leveringsdatum is zelf te plannen.

Annelies 06-01-2018 In de winkel gekocht
den haag

Prima service en advies

Al eerder zeer tevreden over service en advies. Je wordt op een vriendelijke en deskundige manier geholpen.

Bergers 06-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Makkelijke en handige shop. Als je iets besteld , heb je het heel snel in huis. Goede service , nemen oude machines weer mee terug. Service heel goed , sluiten alles voor je aan. Echt top services.

Rocus Driehuizen 05-01-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Cruquius

Uitstekende serive PUNT !

Na bezoek aan andere winkels, zijn we op aanraden van kennis naar van Bemmel & Kroon gegaan. Zeer deskundig advies, en hebben daarom ook snel een keuze kunnen maken. Snelle levering en ook de vervoerder, prima gasten.

Amanda 05-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Het product was zo besteld, met gratis levering die ook nog eens supersnel is. In de avond besteld en de volgende dag geleverd!