Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Andre 13-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag ( Leidse Veen

Hele goede service

Netjes geregeld en op tijd gebracht. Vak bekwame mensen. Uitgelegd wat ik de eerste keer moest doen. Verpakking materiaal netjes mee genomen.

Jos Gouders 13-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Snelle levering, duidelijke website. We kregen zelfs een nieuwer type voor dezelfde prijs omdat ons model niet meer leverbaar was.
Ik zal deze zaak zeer zeker bij vrienden en bekenden aanbevelen.

Pdh 13-08-2018 In de winkel gekocht
Den haag /leidschenveen

Zeer goede service, deskundig personeel

Goede en zeer snelle service heldere info over bezorging en -tijden per mail.deskundig personeel met goed advies wat aansluit bij de wensen van de klant.

Cocky 13-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijk verhaal bij de artikelen. Na het kiezen eenvoudige manier van bestellen en betalen. Geheel volgens toezegging geleverd en oude apparaat meegenomen !

hpcs444 12-08-2018 Via de website gekocht

helemaal ok.

wasdroger gekocht, ik had verkeerde afleverkeuze gemaakt bleek uit retourmail van de winkel. Gebeld naar winkel, werd meteen gecorrigeerd naar mijn wens zonder extra kosten. Levering volgens afspraak volgende dag met zeer goede communicatie van bezorger.
Wat wil je nog meer?
dus een 10.

betrouwbaar en deskundig 12-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Betrouwbaar en deskundig

Al eerder gekocht bij Bemmel en Kroon. Zoals ook eerder het geval netjes geholpen, informatie over vaatwasser deskundig en betrouwbaar. Snel afgehandeld en binnen enkele dagen vaatwasser geleverd en aangesloten.

Jos 12-08-2018 Via de website gekocht

Met zorg afgeleverd

2 uitgeputte heren hebben vlak voor het weekend de droger bij ons op de bestemde plek afgeleverd zodat wij in het weekend met dit regenachtige weer toch de was weer droog krijgen super bedankt

Paul 11-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijk besteld, keuze voor wanneer er geleverd kon worden en netjes volgens afspraak afgeleverd. Geen centje pijn!

Patricia (Den Haag) 11-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Goede service. Ik was vergeten aan te geven dat de droger op zolder geplaatst moest worden en werd nog na gebeld door Bemmel & Kroon en toen ik het aangaf kon het nog makkelijk gewijzigd worden. Top service.

José 11-08-2018 Via de website gekocht

Vanwege uitstekende service opnieuw deze zaak

Ik heb bij deze winkel eerder een wasmachine gekocht en daar hebben ze mij uitstekende service gegven toen er iets niet helemaal goed ging, super afgehandeld dus ik twijfelde geen moment toen ik weer “een grote aankoop” ging doen. Goeie gebruikevriendelijke site

Lievers 11-08-2018 Via de website gekocht

Snelle verwerking, accurate bezorging, scherpste prijs

De bestelling van onze nieuwe Miele warmtepompdroger is vlot verlopen, de site geeft heldere informatie, de scherpste prijs en betrouwbare verwerking van de order. BKI699546

LL 11-08-2018 Via de website gekocht

gerust bestellen

De informatie voorziening van deze shop is opvallend goed en snel. De levering is ook erg soepel en op tijd verlopen. Zo hoort een internetwinkel tewerk te gaan, een voorbeeld voor andere.

Agaath 11-08-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon bij Ypenburg

Een goede service en vriedelijk personeel.

Mijn inbouw koelkast was kapot en daar een nieuwe gekocht wat een goede service en een goede uitgebreide keuze. OOk een uitleg over A+, A++ of A+++ hier kom je nog eens uit qua uitleg. Ik beveel het echt aan, hebben ze iets niet laten ze nog uitgebreid zien wat er nog meer is.

Marjolijn 11-08-2018 Via de website gekocht

Goeie prijs voor het product, blij met de extra kassakorting. Snelle levering, ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe stofzuiger! Mijn dochter heeft het product aangenomen en wist niet dat de oude stofzuiger met de koerier mee moest, jammer dat de bezorger dat niet heeft aangegeven of gevraagd.

Maria 11-08-2018 Via de website gekocht

Niets op aan te merken!!!

De frigo voldoet aan al onze verwachtingen. Stipte aflevering en directe plaatsing naar behoren. Bemmel & Kroon is werkelijk de voordeligste en de service is niet te onderschatten.

Astrid 11-08-2018 Via de website gekocht

Over alles tevreden, van bestelling tot levering

Duidelijke website, goed te woord gestaan bij de klanten service, vlotte en correcte levering. Beste prijs die online te vinden was voor de bestelde wasmachine!6

J.F.T. 10-08-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, snelle levering

Van Bemmel & Kroon heeft een ruim assortiment. Zeer scherp geprijsd (bij onze wasmachines scheelde het ruim €150) en snel geleverd. Ik had een wasmachine besteld die niet op voorraad bleek en kreeg tegen dezelfde prijs een duurder model aangeboden. Raar dat dan een dag later het model dat we oorspronkelijk hadden besteld, met kassakorting wordt aangeboden... De machine is dus niet op voorraad, maar wordt ineens wel met een kassakorting aangeboden. Onze wasmachine doet het naar tevredenheid, maar het komt raar over. Bestelling BKI700810.

Hans 10-08-2018 Via de website gekocht

super webshop

Super webshop die gewoon doen wat ze beloven. scherpe prijzen en snelle verzending, en overzichtelijke en complete site. ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen..

Roy Waalboer 10-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Nadat onze wasmachine kapot ging zijn we direct op zoek gegaan naar een nieuwe. Hier kwamen we uit bij Bemmel & Kroon. Snelle levering, donderdagavond besteld en vrijdagmorgen al in huis. De bestelde machine was niet meer leverbaar maar werd zonder extra kosten geüpgraded. De volgende keer kijken we voor nieuw witgoed meteen weer bij Bemmel & Kroon.

Pieter 10-08-2018 Via de website gekocht

snelle levering super afhandeling

snelle en goede afhandeling....super levering....mag wat mij betreft altijd zo gaan. heel erg goed en netjes geleverd

Joran Uitzetter 10-08-2018 Via de website gekocht

Top services

De shop is makkelijk te en zoeken is makkelijk. Als er dan nog vragen zijn, wordt je altijd vriendelijk geholpen door een medewerker uit de winkel. De klant is zeer zeker koning.

Causio 10-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Snelle aankoop, levering en service

Bemmel & Kroon , Den Haag is een grote ruime zaak met attente deskundige verkopers.
Wij hadden op internet een vrijstaande koelkast gevonden. Deze moest een inbouwkoelkast gaan vervangen in de bestaande ruimte. Zaterdags besteld en kon donderdag al geleverd worden. Bezorgers waren keurig op tijd, netjes en voorzichtig bij het transport binnenshuis. De stekker mocht er pas na 4 uur in, wat wel lastig was want wij moesten de koelkast zelf in de ruimte tillen en aansluiten. Verder nog geen problemen ondervonden. Koelkast moet nl nog aangezet worden!

Nicole 10-08-2018 Via de website gekocht

De vaatwasser die wij bestelden was niet meer leverbaar. De volgende dag hadden wij alsnog een vaatwasser van zelfs betere kwaliteit voor eenzelfde prijs ontvangen.

J. Dommerholt 10-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en correcte afwerking.

Perfect uitgevoerd en vakkundig geïnstalleerd door service bedrijf. Besteld omdat deze er betrouwbaar en goedkoper uitkwam. Beataling kan ook bij de levering en met pin. Gewoon zeer goed.

Kalf Lelystad 10-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering voor laagste prijs!

Uitstekende prijs en een zeer professioneel afgehandelde levering. Donderdag kwart voor 5 een stofzuiger besteld en vrijdag om 1115h in huis voor de laagste prijs.

Wiep Klaas Smits 10-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service via webshop, uitstekende communicatie.

Na enig dubben gekozen voor genoemde vaatwasser. De prijs bij B&K was identiek aan die van andere aanbieders, installatie iets duurder. Maar installatie bij B&K was mogelijk

Marianne Dirven 10-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Was de goedkoopste aanbieder en werd gratis geleverd in Belgie, pluspunt reeds dag nadien, dus op de middag weer aan het wasswn!

JOHN GERAERTS 09-08-2018 Via de website gekocht

KWALITATIEF GOED PRODUKT ONDANKS SLECHT VERVOERSBEDRIJF

ik heb voor dit bedrijf gekozen vanwege de scherpe prijsstelling van onze aangeschafte bosch diepvriezer.echter het bedrijf dat de vriezer moest bezorgen blonk uit in het niet nakomen van afspraken betreffende de bezorging.bemmel en kroon hebben nadat ik diverse telefoontjes met hun heb gepleegd toch gezorgd voor de levering.

Goed 09-08-2018 In de winkel gekocht

Aankoop koeldiepvries combinatie

Bij de aankoop vriendelijke verkoper goede voorlichting en duidelijke uitleg,
ILevering goede installatie, vriendelijke monteur met een paar goede tips

B.J. van den Berg Vervoort 09-08-2018 In de winkel gekocht

Verdient een extra Kro

Deze winkel is klantvriendelijk, prima informatie, de levering was op tijd , monteur prima werk geleverd met de nodige informatie, daarom heb ik gekozen voor Bemmel en Kroon

J Hollander 09-08-2018 Via de website gekocht

snel geleverd

Goede webshop een snelle levering en de producten zijn scherp geprijsd er is ook veel keuze om producten te vergelijken

Natas 09-08-2018 Via de website gekocht

super persoonlijke en goede service

ze houden woord! ik heb hier mijn combimagnetron én mijn bosch koelvriescombinatie gekocht. als je ze uets vraagt regelen zij alles direct. goed bereikbaar en zeer vriendelijk en niet te vergeten een snelle en goede levering! voor mijn volgende aparatuur weet ik waar ik moet zijn , en dat is bij bemmel en kroon!

Service 09-08-2018 Via de website gekocht

De koerier van Dynalogic was totaal niet behulpzaam en is zeer haastig en slordig te werk gegaan, ondanks dat wij voor de extra service betaald hadden. Wij hebben uiteindelijk de aansluiting zelf opnieuw moeten verrichten. Klantgerichtheid was ver te zoeken bij deze koerier!

Geert Depraetere 09-08-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon steeds de goedkoopste

Voor huishoudtoestellen is Bemmel & Kroon steeds de goedkoopste, dit mocht ik reeds meerdere malen ervaren. De site is zeer overzichtelijk met meer dan voldoende technische informatie. Leveringstijdstip wordt duidelijk afgesproken en telkens volgens plan uitgevoerd. Tevens wordt oud toestel wordt gratis meegenomen !

fred 09-08-2018 In de winkel gekocht
Forepark den Haag

prima service

Deskundig advies door verkoper, veel keus en in alle prijsklassen. Duidelijke uitleg en niet opdringerig.

Klant 09-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Toen de bestelling geplaatst was kregen we bericht dat het gekozen product niet op voorraad was en besteld zou worden. Daar schrokken we van omdat we de koelvriescombinatie snel wilden hebben. Gelukkig gaat dat bij Bemmel en Kroon bijzonder snel en hadden we het product alsnog binnen 3 dagen in huis. Top!

Snatersen 08-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede en duidelijke service!

Wij kopen geregeld spullen bij Bemmel&Kroon. We zijn altijd zeer tevreden over de service.
Ook deze keer bij de aankoop van een nieuwe droger.
Geen kletspraatjes, maar een duidelijke uitleg over de verschillende drogers.
Ook snelle levering. Gisteren gekocht, vanmorgen om 8.00uur bezorgd!

Koning 08-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige aankoop en prima nazorg.

Zeer uitgebreide keuze en toch alles goed te vinden.
Koel vries combinatie gekocht voor een zeer lage prijs.
Nieuw geleverd in de verpakking maar twee afsluitdopjes ontbraken.
De klantenservice heeft dit zeer snel en vriendelijk opgelost.Hulde!!!

Ploeg 08-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Duidelijke uitleg in de winkel over de werking, voor- en nadelen van de apparaten. Snelle service via de website. Keurige levering, geen beschadigingen. Nette plaatsing en uitleg over het gebruik.

Tevreden klant 08-08-2018 Via de website gekocht

Dat is pas klantvriendelijk!

Aan de telefoon extra informatie gegeven zodat ik beter kon kiezen uit de verschillende modellen, toen ook nog korting en de volgende dag in huis terwijl ik eind van de middag gebeld had!

Ilse 08-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Deze shop heeft een snelle levering en je hoeft niet de hele dag thuis te blijven voor aflevering. Ze geven een goede tijdsindicatie aan.

Martin 08-08-2018 Via de website gekocht

Scherpste prijs, efficiente en to the point levering

Van Bemmel & Kroon kwam voor deze wasdroger het goedkoopst naar voren. Het apparaat is de volgende dag geleverd, waarbij online goed te zien was wat de verwachte levertijd zou zijn. Ook de plaats van de vervoerder werd hierbij continu ge-update. Nette en efficiënte levering, to the point. Perfect! Betrof ordernummer 389707

A.Gmelig 08-08-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Geweldige firma!

Geweldige service, denken mee en een prima installatie. Verkoper in winkel kon ons niet meteen aan een nieuwe koevrie combinatie helpen ivm. met de maten van onze kast in de keuken. Hij heeft het daarna voorons uitgezocht en geregeld.
Wij zijn er erg blij mee.

Katja Janssen 08-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en snelle service

Ik heb via de website een inbouw koel/vriescombinatie gekocht. Op de website bleek al snel dat er uitgebreide en duidelijke uitleg werd gegeven over een aantal zaken, waaronder de extra service voor inbouwapparaten. Verder vond ik de snelle levering ook een sterk punt. Het bedrijf waar ze mee samenwerken voor het inbouwen van de apparaten houdt zich goed aan de afspraken en valt qua prijs voor meerwerk erg mee.

Peter 08-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag, telefonisch gekocht.

De minivriezer keurig binnen de afgesproken tijd bezorgd.

Goed advies. Vlotte levering. Draairichting van vriezer voor €20,- geregeld. Goede bezorging en plaatsing.

Hans 08-08-2018 Via de website gekocht

Super Winkel !!

Snelle reactie, juiste factuur, geen gezeur en zelf meer dan perfecte service.
We hebben een wasmachine gekocht. Facuur ontvangen, betaald en toen bleek een dag later dat deze niet meer te leveren was. (model nov. 2016).
Voor dezelfde prijs (€ 110,- meer) kregen we een model april 2018.
Geweldig deze service !!

Summertime when ...easy 08-08-2018 Via de website gekocht

Top voor de shop plus installatie

Goede communicatie, artikel werd snel geleverd, goede prijs, zeer professionele en vriendelijke installatie zonder 'ruis', ouderwets goed.

bieke 08-08-2018 Via de website gekocht

doet wat het beloofd

prima service, geen gezucht bij het zien van onze Amsterdamse trappen, efficient en snel. Niets op aan te merken. Kan het iedereen aanraden ook op de ietwat ingewikkelde aflever plekken.

Marit 07-08-2018 Via de website gekocht

Fijne duidelijke communicatie. Denken mee en keurig op tijd. De wasmachine werd netjes op zijn plek gezet en aangesloten. Ook hele aardige mensen.

Aad 07-08-2018 Via de website gekocht

De service an Bemmel&Kroon is geweldig

Ik had een wasmachine besteld bij Bemmel&Kroon maar had vergeten door te geven
dat hij naar de eerste verdieping gebracht moest worden,
Na een mail gestuurd te hebben is dat toch gedaan en dat zonder extra kosten.
Dat noem ik nog eens Service van Bemmel&Kroon.

Een prachtige wasmachine waar ik hopelijk heel veel plezier van mag hebben.