Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jur 29-09-2018 In de winkel gekocht

Goede snelle service

Gisteren in de winkel geweest. Goede service en advies gekregen over de koelkasten. Gebruiken gewoon internetprijzen in de winkel, geen nonsens. Gisteren besteld en vanmiddag(zaterdag!) meteen geleverd, zelfs 3 hoog zonder lift midden in stadscentrum is geen probleem. Puike service en een goede koelkast. Ik pak meteen een koud biertje, proost jongens. Op jullie!

Eelko 29-09-2018 Via de website gekocht

Altijd goed!

Ik bestel regelmatig bij Bemmel & Kroon. De bestelde goederen worden keurig , op tijd binnen het vooraf afgesproken tijdsraam afgeleverd. Oude apparaten en verpakkingsmateriaal worden door de bezorger meegenomen. Dit ontzorgt mij dusdanig, dat ik mijn relaties hiermee een service kan bieden die ik anders niet mogelijk zou zijn.

Piet 29-09-2018 Via de website gekocht

Service is uitstekend.

Degelijke kwaliteits producten.
Alles duidelijk omschreven
Goede produkten voor een redelijke prijs
En op de afgesproken dag op tijd geleverd.

Ben p 29-09-2018 Via de website gekocht

Supersnel en goed aanbod van vergelijkbare producten

Binnen 1 dag geleverd. We waren van plan een andere wasmachine te kopen. Maar voor bestellen werd ons een stillere versie van dezelfde machine aangeboden waar we voor gekozen hebben. Een mooi alternatief dus. En er wordt gewerkt met dynalogic wat een fijne koerier is met voldoende en accurate info.

David 29-09-2018 Via de website gekocht

Service met tillen helaas niet met installeren wasmachine

Het bestellen van de wasmachine heb ik via internet gedaan (offerte) kreeg nog korting daardoor. Dus liever bestellen via internet, dan kan je nog korting afdingen.

Helaas is de bezorging met dynalogic niet zo goed bevallen. De wasmachine zit op zijn plek, maar de monteur was gehaast bezig en heeft bijna de wateraanvoer kapot gemaakt. Het schroefdraad kreeg hij er niet goed op. Dit heeft gewoon met haast te maken. Jammer dat de echte bezorgers van Bemmel en Kroon er niet meer zijn.

De monteur vroeg of ik nog de oude wateraanvoer had. Rare vraag als je de nieuwe slang bijna kapot maakt.

Volgende keer mogen ze het van mij uitpakken, maar aansluiten van de wateraanvoer en waterafvoer doe ik zelf wel.

Neem ik zelf wel lekker de tijd ervoor.

Dus oppassen met dynalogic. Wasmachine getest maar gelukkig geen lekkage.

francois van ham 29-09-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

ik heb voor bemmel en kroon gekozen reeds voor de 2de maal omwille van het grote assortiment, de prys die altyd voordeliger is dan elders en de goede service

Saskia 29-09-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer snelle levering. S’ochtends krijg je een mail met de tracking link. Het tijdstip van aflevering is dan exact online te volgen. Een half uur voor aflevering krijg je een SMS dat de chauffeur onderweg is naar je. Super handig allemaal.

Anton 29-09-2018 Via de website gekocht

Goede service !!

Heel goede (web) winkel waar we via de website keuken apparatuur bestelde.
Goed overzichtelijke en duidelijk site en wat we bestelde was op de geplande dag mooi op tijd binnen.

marijke 28-09-2018 Via de website gekocht

goede communicatie, duidelijke afspraken

Mijn vragen werden per omgaande duidelijk beantwoord. Goede samenwerking met de vervoerder. Goede prijs. Alles snel geregeld en 48 uur na het eerste contact draait de wasmachine

J. Pors 28-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Top voorlichting en hulp bij keuze uit het ruime assortiment

Uitstekende voorlichting bij het kiezen (van een vaatwasser) uit het ruime
assortiment. Heldere informatie over de gevolgde procedure bij de plaatsing.
Ook de plaatsing zelf was vlot en vragen werden helder beantwoord. Kortom: een aanrader.

N. Huf 28-09-2018 In de winkel gekocht
Neckar 24 te Den Haag

Prettig om zo te winkelen!

Goede begeleiding bij maken keuze, veel apparaten aanwezig in prettige, overzichtelijke opstelling. Supersnelle bezorging ( ' s middags besteld, andere dag bezorgd).

van houten. 28-09-2018 Via de website gekocht

kookplaat

dikke 10 .gister bestelt en dag later bezorgt .en kon op internet precies volgen waar de bezorger met mijn kookplaat was ,kreeg 2 uur eerder sms dat de bezorger om 16.20 bij mij zou zijn ,daar kunnen ander bezorgdiensten voorbeeld aan nemen .nee dikke 10 .ik weer wat nodig heb voor mijn keuken kijk ik eerst bij bemmel en kroon .en waren ook nog 30 euro goedkoper als bol.com en coolblue ,bemmel en kroon was goedkoopste van internet ,

Sigmund 28-09-2018 Via de website gekocht

Hmmm

Hoewel we gevraagd en betaald hadden voor plaatsing koelkast ging dat helaas niet door want” onderbouw”zo vertelden de afleveraars mij. Ook het geheel uit de verpakking halen ging met enige weerzin
Dus zelf maar aan de slag💀💀💀

Officiele reactie van Bemmel & Kroon 01-10-2018

Beste Sigmund,

Vervelend om te vernemen dat de bezorging niet naar verwachting is verlopen.
Graag zou ik uw bestel- of factuurnummer willen weten, zodat ik kan nazien wat er verkeerd is gegaan.

met vriendelijke groet

Richard Kalkhoven

Sofie Langendries-Deckers 28-09-2018 Via de website gekocht

Aanrader als webshop!

Voor mij zijn de voordelen van deze winkel/webshop:
- snelle afhandeling
- goed opvolgbaar
- scherpe prijzen
- goede service
- klantvriendelijk
- ...
Het is de tweede maal dat wij hier een toestel (vorige keer vaatwasmachine) kopen en het was een automatisme om eerst bij Bemmel & Kroon te kijken... en zo zie je maar..

Wesselius 28-09-2018 In de winkel gekocht

Zeer vriendelijke en behulpzame verkoper

Snel geholpen, goede uitleg over het product, snelle levering en plaatsing door een klantvriendelijk bedrijf (Ajtec)

john 27-09-2018 Via de website gekocht

goede afhandeling van bestelling

goede en verzorgde site.ik heb voor deze gekozen omdat ik mijn product voor een betaalbare.prijs kon aanschaffen.

Niels 27-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en duidelijke service

Ze doen precies wat ze beloven en dat is een goede en snelle service. Zeer duidelijke communicatie. Ze gebruiken een van de beste koeriersbedrijven. De 10 is verdiend!

Gert 27-09-2018 Via de website gekocht

Online aankopen doen , wat is het toch makelijk

Makelijk online aankoop gedaan bij Bemmel & Kroon. Zelf datum van levering kunnen bepalen. Top service wat betreft levering vooraf een mail en 20 minuten voor definitieve levering een telefoontje. Droger door bezorgers naar tweede etage gebracht en geïnstalleerd. Top mannen en Top Bemmel & Kroon. Bedankt!

Henry S 27-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering zonder problemen

Grote heetwaterkraan besteld en binnen 2 dagen netjes afgeleverd. Na eigen installatie makkelijk te bedienen in gebruik. Combiboiler geeft naast 100 graden water ook heet water. Boiler ivm slangen wel wat meer ruimte dan vooraf ingeschat. Snelle correcte afhandeling zonder problemen en zeer concurrerende prijs

kooiman 27-09-2018 Via de website gekocht

alles wat beloofd werd is waar gemaakt

zeer fijne begeleiding op pc wat voor oudere mensen een goed is
bedankt voor uw inzet en het vlot laten verlopen bestelling

Nieuw klant 27-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig service

Geweldig uitstekende service , erg klantvriendelijk , snell en handige bezorging, ben heel goed geholpen

Ruud 27-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Website heel makkelijk, installateurs vrolijk oude machine weggehaald en nieuwe geplaatst.
Het track & tracé systeem is super.

Hanneke 27-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zoektocht eindigt vaak bij Bemmel & Kroon

Op de een of andere manier komen wij, als wij keukenzaken nodig hebben, altijd weer bij Bemmel & Kroon terecht. Door de prijs, maar ook door het advies en de service.

Matthias S. 27-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service voor een scherpe prijs

Duidelijke informatie op website, en bestellen gaat makkelijk. Wasmachine van Bosch geleverd aan de laagste prijs en de volgende dag al geplaatst. Het plaatsen kostr nog geen 10 euro en alle verpakkingsmateriaal wordt meegenomen.

Alex Bijloo 27-09-2018 In de winkel gekocht
Neckar 24 in Den Haag

Woorden zijn niet genoeg. Ervaring is het beste

Wij hebben meerdere keren en ook op het voormalige adres in Leidschendam diverse producten gekocht. Wasauromaat, een fornuis, koelkast, vriezers.
Zoiets doe je bij Bemmel & Kroon wanneer je zeer tevreden bent.
Vriendelijk personeel en goede service. Ook met de laatste aankoop DH710569 als order voor een vriezer is die tevredenheid niet gedaald.

b.elzen 27-09-2018 In de winkel gekocht
den haag

Goede afspraken qua tijd

Beste prijs het scheelde tussen de 35 en 85 euro ivm concurrent snelle levering. Ik kreeg ook nog vtv een belletje dat ze bijna voor de deur stonden

Fer 26-09-2018 Via de website gekocht

Mooi apparaat, geleverd volgens afspraak, scherpe prijs.

Scherpe prijsstelling t.o.v. concurrenten.
Snelle offerte.
Levering volgens afspraak.
Flexibel in levertijden.

R.Bomhof 26-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ten eerste is het product wat ik zocht hier het goedkoopste en goeie service via mail wat er gaat gebeuren als het product besteld is , daarnaast word het product de volgende dag al geleverd , super.Hier doet men wat word beloofd op de site.Klasse

Inge 26-09-2018 In de winkel gekocht

Wederom deskundige service en snelle levering!

September 2018
Vorig jaar hebben wij bij Bemmel en Kroon een kookplaat en een combi magnetron gekocht en waren zeer tevreden over de service en aflevering van onze aankoop. Een paar dagen geleden heeft onze condensdroger het begeven en wij zijn eigenlijk vrij snel weer bij Bemmel en Kroon terecht gekomen. Wij hebben weer goed en deskundig advies gekregen (dit in tegenstelling tot ons bezoek aan de Mediamarkt) Wij zijn vrij snel en voor een goede prijs geslaagd voor een warmtepompdroger van Siemens. Deze werd 3 dagen later al bezorgd en heeft inmiddels zijn eerste droogbeurt prima gepresteerd! Bij een volgende aankoop gaan wij zeker direcht naar Bemmel en Kroon!

Lisette 26-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en nette levering!

Bemmel en Kroon heeft een goede levering en is veelal de goedkoopste in witgoed. Hebben vaak een actie.

Dennis 26-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Het bestellen van de koelkast en magnetron was eenvoudig. De levertijd werd keurig gehanteerd. In de avond kreeg ik de e-mail om een afleverafspraak te maken. Deze heb ik gemaakt aan het einde van de week.

Op deze dag werden de 2 pakketten bezorg. Ik had verwacht dat de producten uit de verpakking werden gehaald en aangesloten, dit was niet het geval. Na informeren lijkt dit ook te kloppen. Geen probleem verder :-)

Peter 26-09-2018 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

De verkoper was duidelijk, had snel door wat wij wilden.

Prima winkel met veel keuze. Afspraken m.b.t. levering zijn geheel nagekomen.
De installateur (van AJ tec) heeft zijn werk vooralsnog prima gedaan, maar was bepaald niet vriendelijk.

Mahesh 26-09-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Happy with the purchase ..top class service :-)

I was lovely experience. Salesman was very helpful and explained everything in detailed. All the communication was prompt and delivery as planned. I am very happy with the purchase.

José 26-09-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

We hadden snel een nieuwe stofzuiger nodig. Op deze site was hij het goedkoopst (aanbieding van tien euro korting) en de volgende dag thuisbezorgd.

Ludwig 26-09-2018 Via de website gekocht

fantastische service en de goedkoopste prijzen

De goedkoopste prijs betaald ( Belgie) en uitstekende gratis levering. Snelle respons na de bestelling via mails en bevestigingen met factuur.

Martijn 26-09-2018 Via de website gekocht

Sneller dan snel!!

Ik bedacht gisteren middag dat ik nog een koelkast en vriezer nodig had. Snel rondje internet leerde me dat Bemmel en kroon de voordeligste was. Meteen besteld en hop vanmorgen alles afgeleverd. ben zelfs vooraf nog gebeld! Echt te gek gewoon. Dit is echt Snel, Goedkoop en Goed!

Gerrie van den Nouland 26-09-2018 In de winkel gekocht
Qrucius

Super geholpen

Wij kwamen kijken voor een koelkast. We werden meteen super goed geholpen. Er werd goed uitgelegd wat het verschil tussen de verschillende modellen was. Het model die wij uiteindelijk kozen was niet op voorraad en moest besteld worden. Dit zou 2 weken duren. Omdat onze koelkast uitgevallen was en echt snel een nieuwe moesten hebben, bood de verkoper aan dat we de koelkast uit de winkel konden krijgen als we dat wilden. Helemaal super! Zaterdag gekocht en dinsdag werd hij al bezorgt. Dus van ons een dikke vette 10!!!

A.C. Hupje 26-09-2018 Via de website gekocht

Ga met dit bedrijf in zee!!

Een vriezer, op aanraden, bij Bemmel & Kroon besteld . Vlotte afwerking van afspraken. Het bedrijf (Ajtec B.V.) dat de installatie deed is betrouwbaar, kundig en vlot werkend.

Elif 26-09-2018 Via de website gekocht

Top service!

De juiste dag, exacte tijdstip en dan nog tiptop in orde!
Ah ja, mijn oud toestel hebben ze voor niets gewoon meegenomen!
Geen twijfel, volgende keer opnieuw Bemmel & Kroon!

jpwd 26-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en vakkundige installatie.

Telefonisch contact gehad omtrent aanschaf en type vaatwasser. Netjes te woord gestaan en men nam de tijd om alles uit te zoeken en te bespreken. Uiteindelijk toch 1 van de goedkoopste vaatwasser in vergelijk met andere shops. Voor de inbouw werd een 3e partij ingeschakeld (Aj Tec uit Berkel en Rodenrijs). Goede service en vriendelijke en beleefde jongeman (Kevin). Geweldig. Iemand die ook meedenkt en advies geeft.

Leontien 25-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijkheid.

Vooral de prijsduidelijkheid viel mij op. Wat geoffreerd wordt is ook de prijs. Geen gesjoemel met dagprijzen en kortingen... nee gelijk goed en laagste prijs. Na overbodig internetten. Uiteindelijk hier uitgekomen, goede omschrijving gegeven en alles top.Leveringsafspraken ook helemaal duidelijkheid. Warme douche!

Else 25-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en vakkundige service

Ik kocht bij Bemmel & Kroon een Bosch wasmachine (type WIW24340EU) - een flinke investering. Bij Bemmel & Kroon vond ik de beste prijs. Bemmel en Kroon bood bovendien aan de wasmachine, die bij moest worden ingebouwd, voor EUR 95 te installeren. Ik heb getwijfeld, omdat het bij elkaar toch best veel geld was, maar ik ben zo blij dat ik het heb gedaan. Ik had de volgende dag meteen een afspraak en ze hebben mijn oude wasmachine meteen meegenomen. De installatie was een rotklus, dus ik was ontzettend blij dat ik dat niet zelf hoefde te doen! Het was het geld dubbel en dwars waard.

Amanda 25-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke levering

Goede prijs, duidelijke en snelle levering. Ideaal te regelen. We zouden hier zeker nog eens bestellen

Huub 25-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte website!

Deze shop is super, correct, snelle levering, kortom perfect! Goed overzichtige shop, groot assortiment en helder en duidelijk!

BdV 25-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service. Top

Positieve ervaringen bij eerdere bestellingen. Snelle levering na de bestelling. Zeker aan te bevelen. Assortiment is ook ruim.

Hans 25-09-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Dit is mijn eerste artikel wat ik bij hen gekocht heb. Eerst heb ik telefonisch contact gehad en werdt vakkundig, duidelijk en snel geholpen. Tevens waren zij met de prijs het scherpste mede door de extra kassakorting. Zeker aan te bevelen.

Martien 24-09-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar, keurig geregeld.

In de avond iets uit zoeken, iets gevonden voor een mooie prijs, en de volgende dag op de juiste tijd afgeleverd. Even pinnen en geregeld helemaal top.

Johanna H.H. 24-09-2018 Via de website gekocht

Echt tevreden

Ik heb nadat ik de test bij de Consumentenbond heb gelezen voor U gekozen want: U biedt de laagste prijs en de bezorging werd snel gedaan. Ook het bezorgpersoneel was aardig en correct. Ga zo door. Johanna H.H.

corine 24-09-2018 Via de website gekocht

ruime sortering - makkelijk besteld - snel geleverd

Duidelijk site met duidelijke filters om niet het hele assortiment te moeten doorworstelen, maar direct op de plek te belanden wat je nodig hebt. Goede service en snel geregeld.

J. Doets 24-09-2018 Via de website gekocht

aankoop afzuigkap

Ik had per ongeluk het verkeerde formaat afzuigkap besteld. Hier over heb ik contact gehad met een medewerker die me fantastisch heeft geholpen om een andere (uiteindelijk betere) afzuigkap te kiezen. Hoewel de nieuwe afzuigkap duurder was mocht ik hem toch voor de oude prijs hebben. Dat is nog eens een klantenservice.