Deze score is berekend op basis van 2985 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Trotse klant 22-12-2018

Super winkel met een breed aanbod, je hoeft niet ver te zoeken (voor in mijn geval) naar inbouw apparatuur. Bemmel en kroon heeft het allemaal op voorraad.

Overigens mijn compimenten voor de bezorgservice, keurig gebeld door de bezorger voor komst.

Peter 22-12-2018

snelle goede levering.konden makkelijk een dag plannen wanneer het geleverd werd

Francisca Robbers 22-12-2018

Online een Amerikaanse koelkast gekocht die niet voorradig was , deze is meteen bij de leverancier besteld en toch nog geleverd op de dag dat ik dit graag wilde. Heb daarvoor nog telefonisch contact gehad en werd daar ook vriendelijk geholpen. Prima bedrijf !

MC Wig 22-12-2018

Droger was in de aanbieding.
Jammer dat er geen uitpak en plaatsing service van apparaat bij was wat alle andere website s gratis aanbieden.

frans 22-12-2018

vandaag besteld,volgende dag geleverd.Met een tijdspanne van 3uur.levering was dus in orde.Het was de goedkoopste winkel op kieskeurig.

VdBerg 22-12-2018

Goede communicatie. Eigen keuze in aflevermoment. Goede communicatie over levering. Goede kwaliteit en zeer concurrerende prijjzen.

Ben Betz 22-12-2018

Heel goed geholpen met de aankoop snel en efficiënt. Bezorging was ook goed het Track and Tracé werkte uitstekend. S Morgens al de mededeling wanneer het gebracht zou worden en mooi op tijd. De bezorgers ook heel netjes en vriendelijk.

Ivan Ramzan 22-12-2018

De site was goed bereikbaar en ook goed in gebruik. Uiteindelijk naar de Bemmel en Kroon winkel in Den Haag gegaan en dat was voor ons beter geweest. Wij hadden een Bosch WAT28645 op het oog, maar op advies van de verkoper hebben we uiteindelijk de Bosch WAT28655 gekocht vanwege de aanvullende waterbeveiliging: bodemsensor. We hebben de machine 2 weken in gebruik en deze bevalt goed: wast goed en is stiller dan onze oude Siemens.

Wat wel tegenviel was de aflevering. De verkregen Track en Trace werkte niet en gaf een leveringstijd aan van 08.00u tot 22.00u. De bezorgers waren niet brutaal, maar waren zo gehaast en geïrriteerd bezig om maar zo snel mogelijk weg kunnen gaan. Hierbij hebben ze de wasmachine niet stabiel geïnstalleerd. Ik heb het naderhand zelf stabiel en op waterpas gezet. Dit heb ik terug gemeld in de winkel.

Elja 22-12-2018

Allerlaagste prijs, snelle levering, keurig bezorgd op afgesproken tijdstip.

Erwin 22-12-2018

Alweer (!) een perfecte service, scherpe prijzen, snelle levering en montage. Bemmel & Kroon 🤗 #Keukens #Witgoed #Keukenapparatuur
@bemmelenkroon
Meest recente bestelling DH729544 Siemens SN636X14ME vaatwasser. Subliem!
Al jaren tevreden klant. Diverse apparatuur besteld. Online als ook in de fraaie showroom. Een aanrader.

Debbie 22-12-2018

Goed geholpen, snelle reactie op de mail.
Ik zou daar zeker nog eens bestellen

Romy 22-12-2018

Gebruiksvriendelijke site, product was niet op voorraad maar binnen 3 dagen weer op voorraad. Ik ben keurig op de hoogte gehouden en kon aangeven wanneer ik het product wilde ontvangen. Op de dag van de levering kreeg ik een mailtje hoe laat de bezorger er ongeveer zou zijn en een uur voor bezorging kreeg ik een berichtje hoe laat hij er precies zou zijn en was hij er ook!
Géén bezorgkosten, top!

Marc 22-12-2018

Besteld artikel opnieuw in perfectie en stipt op tijd afgeleverd .
Ik ben reeds enkele jaren klant bij Bemmel & Kroon en telkens weer alles zoals het moet, heel goed. Proficiat.

Moon 21-12-2018

Prima advies en vrijblijvende verkopers. Bereikbaarheid voor vragen is ook prima.
Prijs kwaliteit is prima. Bezorging ook prima geregeld.

Marre 21-12-2018

Supersnelle levering. Eind vd middag besteld, volgende dag eind van de ochtend in huis. Goede prijs!

Scheeren 21-12-2018

Keurig en bijzonder attent geholpen, zoals het hoort, maar niet overal het geval is!

Elsbeth 21-12-2018

In de winkel advies gevraagd voor een nieuwe vaatwasser. Vanaf moment van binnenkomst ontzettend vriendelijk geholpen en eerlijk advies gekregen. Ook de bezorging was fantastisch. Eerst een mail met globale bezorgtijd, maar een half uur voor bezorging netjes gebeld. Prima service!

a.planting 21-12-2018

in een word super ,en ook zeer voordelig, met zeer snelle levering ,met een super transporteur.

Leon 21-12-2018

Persoonlijk advies, eerlijk en zonder "verkooppraatjes" Snelle levering en een professionele monteur voor de inbouw. Gewoon Perfect

Fam.P.Kooiman 21-12-2018

Even goed zoeken en dan vind je het gewoon bij Bemmel &Kroon,en dan nog de beste prijs en ouderwetse service van een chauffeur die keurig de tijd aangeeft wanneer hij komt,echt klasse,wij zijn blij verrast.☺

H Kok 21-12-2018

Snel bedient keurig geleverd wasmachine en droger jammer dat bezorgers alleen geïnteresseerd zijn in afleveren en geen instructies middels het voorbeeld aanzetten van de machine geven
Is voor oudere mensen soms lastig
Zijn digibeten

J krafft 21-12-2018

Super service, van bestelling tot aflevering.
Inmiddels heb ik daar mijn vaatwasser en koel/ijskast besteld via de webshop. Komen met goed advies, beantwoorden je vragen vakkundig en snel.

H. Evers 21-12-2018

Al eerder apparatuur aangeschaft bij Bemmel&Kroon. Zoals vanouds zeer goed geholpen en snelle nette aflevering.

Steef 21-12-2018

In de showroom ben ik perfect geholpen voor de aanschaf van een nieuwe wasmachine en droger. Er werd niet geprobeerd mij dure machines te verkopen, ik kreeg een goed en eerlijk advies afgestemd op mijn wensen. 's avonds kreeg ik een mail met daarin de bezorgtijd voor de volgende dag. De chauffeur belde mij 15min voor de bezorgtijd om te melden dat zij er aankwamen. Binnen 20 min waren mijn oude apparaten op zolder vervangen en aangesloten. Top service!! en alles binnen 24h na het binnenlopen van de showroom.

Fam. Esmeijer 21-12-2018

Scherpe prijs op het artikel dat ik graag wilde bestellen!
Service snel en correct.

Loek Wildschut 21-12-2018

Zeer goed geholpen door een uiterst deskundige verkoper.
In deze winkel staat alles zeer overzichtelijk opgesteld zodat het makkelijk is de machines met elkaar te vergelijken qua uiterlijk, voeg daarbij de deskundige uitleg van de verkoper en de keuze is snel en verantwoord gemaakt.
Vermoedelijk dezelfde man die mij lang geleden een vriezer en koelkast verkocht.
Die het beide overigens nog altijd goed doen.(LIebherr)
De aflevering en plaatsing door twee aardige jonge mannen ging zeer snel en precies waarvoor dank.
De oude machine is door hen meegenomen voor afvoer.

Martin 21-12-2018

B&K heeft in het verleden onze keuken geleverd en de apparatuur.
Sindsdien erg tevreden over de service. Daarom wederom m'n keukenapparatuur besteld bij B&K. Goede prijs en betrouwbare service is voor ons belangrijk. Daarom beveel ik B&K aan voor zowel complete keukens als losse apparatuur.

Fou 21-12-2018

Zeer fijn bedrijf, je kan de bezorgdatum zelf beslissen en ze hadden ons zowel een duurder model wasmachine als wasdroger aangeboden voor dezelfde prijs, erg goede service!

Lieven Symons 21-12-2018

al een bestelling geplaatst en toen al heel tevreden over de service en klantendienst
daarom bij mijn tweede bestelling niet getwijfeld om onmiddellijk terug bij Bemmel&Kroon te bestellen
deze keer was er een probleem met de prijs, ik had een vriezer besteld maar het type was uit het assortiment en ik kreeg een nieuw type voor dezelfde prijs.
op dezelfde dag van de levering bemerkte ik dat er een promotie was op de Website van het bestelde type
contact opgenomen met de klantendienst en zonder problemen werd die prijs terug aangepast plus vrij van onkosten
dat siert het bedrijf en ik ben uitermate tevreden hierover en raad iedereen aan om via Bemmel & Kroon hun order te plaatsen.
super, super en nog eens super service.

Loes 20-12-2018

Goede Aanbiedingsprijs, duidelijke communicatie en prima levering. Helaas kon het apparaat pas later geleverd worden, maar dat werd wel netjes vermeld en was voor ons nu geen probleem.

vtv Ons Ideaas 20-12-2018

Deskundig advies door de mensen in de winkel. Hoefde ook niet lang te wachten voordat ik werd geholpen.

Bennovy 20-12-2018

we waren op zoek naar een koel- en een vrieskast en kwamen via onze buren in contact met Van Bemmel en Kroon. De website is dik in orde met concurrerende prijzen. In de winkel goede informatie, geen verkooppraatjes. Levering snel en keurig volgens afspraak per mail en later nog eens per telefoon aangekondigd. Keurig verpakkingsmateriaal meegenomen en ingebruikname advies gegeven.

Shirley 19-12-2018

Ik heb afgelopen week een droger gekocht met ordernr: BKI726893. Bemmel&Kroon levert snel en volgens afspraak. Fijne overzichtelijke site en goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestellen. Aangegeven tijd van te voren via sms klopt exact dus geen onnodig thuis blijven zitten wachten! Product stevig ingepakt, van goede kwaliteit en goedkoper dan in een traditionele winkel. Mocht bijv. mijn wasmachine het begeven, zal ik die heel zeker bij Bemmel&Kroon kopen.

p v schie 19-12-2018

snel en netjes geplaatst goede prijs oude machine meegenomen makkelijk betalen met pin

Miriam 19-12-2018

Bemmel & Kroon hanteerde veruit de lage prijs. Pakketje werd keurig volgens afspraak gebracht. Vriendelijke bezorgers. Niets mis met het hele proces.

Huugo 19-12-2018

Beste
Op 15/12/2018 zijn uw monteurs de wasmachine komen leveren en plaatsen.
Ik was klant 19 die dag, dus deze mensen hadden geen tijd, de wasmachine is daar dan ook maar neergesmeten, (alles bij elkaar 10 min bij mij geweest?) de bijgevoegde geluidsrubbers zijn niet geplaatst en de machine staat al helemaal niet waterpas. (Ik heb wel voor full service betaald)
Daar ikzelf niet over die capaciteit beschik, had ik graag dat u een degelijke monteur stuurt om dit op te lossen.
Graag een antwoord.
Mvg Gebruers Hugo

Fam. van der Pluijm 19-12-2018

Na voorbereidend werk thuis zijn wij in de winkel op een prettige en vakkundige wijze geholpen in de keuze van een nieuwe oven. Alle afspraken die zijn gemaakt zijn keurig en netjes nagekomen .en ook de plaatsing is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Petas 19-12-2018 Via de website gekocht

Zeer snel met het toesturen van offerte en goede prijzen. Model was niet leverbaar en werd een alternatief geboden met meer mogelijkheden. Helaas was er wel een verkeerde stoomoven besteld. Dit werd snel opgelost door het bestellen van het juiste type.

Mario G. 19-12-2018 Via de website gekocht

Ordernr: 400719

Voor het eerst een siemens combi oven besteld. Netjes geleverd. Ik had model
Cm676gbs1 besteld en kreeg een mail dat dit niet meer leverbaar was. Kreeg daarvoor in de plaats de duurdere versie n.l. Cm876G0B6. Nog nooit meegemaakt. In 1 woord fantastisch. Ik ga hier meer spullen bestellen de volgende keer.
Bedankt.

Peter Bol 19-12-2018

Goede en gedegen advies omtrent de aanschaf van een kookplaat. Geen aanbetaling benodigd. Heb gekozen voor de installatie service. Hiervoor moet betaald worden, maar dit is het dubbel en dwars waard. Ook de installatie top verlopen 10 minuten voor aankomst netjes gebeld door de monteur, goed advies na installatie. in een woord TOP!!!!

Ton 19-12-2018

Fijne webwinkel, de goedkoopste en op zondag besteld en de volgende dag al in huis. Top!

Taco Nieuwenhuijsen 19-12-2018

uitstekende prijzen en uitstekende services, zowel online als bezorging en plaatsing van de apparatuur. Een klein verbeterpunt: plaats een telefoonnummer direct op de website zodat een klant jullie gemakkelijker kan bereiken ivm een vraag.

albert jansma 19-12-2018

Net bedrijf, goede klantenservice, snelle levering, altijd scherp geprijsd .

Marion 18-12-2018

Snel, volgens afspraak en vriendelijke goed werkende mensen.
Voor herhaling vatbaar.

p. Vols 18-12-2018

om dat ik goedkoper uit was dan ergens anders en voor dat geld wat ik bespaarde heb ik een stof zuiger gekocht. Fijne, prachtige winkel

Herman 18-12-2018

Prima webshop aangesloten bij Thuiswinkel waarborg die deze machine op voorraad had.
Makkelijk planbare levering, alleen leveringsinformatie (dagdeel) komt pas op dag zelf.
Hierdoor kun je pas tegen 08:00 je dag indelen.

J.Jacobs 18-12-2018

Op zondagavond een wasmachine besteld, en op maandag al in huis !!
Keurig via de E-mail op de hoogte gehouden van de te verwachte levertijd, en een half uur vantevoren via SMS.
Topservice van Bemmel&Kroon en Dynalogic.
De eerste was is inmiddels naar volle tevredenheid gedraaid !!

A v't Wout 18-12-2018

bijzonder overzichtelijk [web ]winkel aan de Rijneke Boulevard te Haz.woude.
Prijstechnisch was deze aankoop voor ons de goedkoopste en binnen 24 uur geleverd op de plek waar wij hem wilden hebben.Als deze het ook 16 jaar blijft doen dan hebben we niets te klagen.

M. Eken 18-12-2018

Al een aantal producten hier gekocht, laatste een LG amerikaanse koelkast.
Bijzonder goed geholpen in de winkel, en ruime keus om te vergelijken. Super snel geleverd en geplaatst! (oude apparaat ging gewoon mee) En uiteraard niet te vergeten de prijs is ook prima!

mevr. vd Looij 18-12-2018

Bemmel en Kroon was de goedkoopste voor mijn product,heeft een overzichtelijke website
Savonds besteld ,meteen bevestiging en volgende dag met goede,duidelijke communicatie dmv mail en app door koeriersservice netjes thuis gebracht.