Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob de Groot 02-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Leverafspraak even schrikken maar viel mee.

In de winkel was uitleg en service zeer goed. We besloten snel om te kopen. In ons geval een oven zou een week later afgeleverd worden.
Een dag van tevoren kregen we per mail bericht dat we konden kiezen uit aflevertijd tussen 08:00 -22:00 of 09:00 -17:00.
Daar was ik niet blij mee. Via internet kon ik daar niets aan veranderen. Als ik dat geweten had had ik anders besloten. !
Maar gedurende de dag kreeg ik een mail met een preciezere tijd in de middag en ongeveer een uur vooraf een SMS bevestiging. Daarmee viel het toch nog mee.
Ze namen de oude oven mee, maar jammer dat ze de verpakking plastic/karton en piepschuim van de nieuwe oven niet mee terugnamen.

Marco 02-12-2018 Via de website gekocht

Super winkel! En service!

Klantvriendelijke winkel,
Netjes geholpen aan de telefoon.
En de service van de wasmachine was uitstekend.
Netjes indicatie gegeven hoe laat de bezorger zou komen leveren.

Toppie super blij!

Shoed 02-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering. Koelkast laten inbouwen ik vind dit een prima service kost 95 euro maar is het zeker waard.

matthieu 02-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en fijne service

Mijn vries-koelcombinatie in de garage had het plots begeven. Via google en zoekmachines hier terecht gekomen. Keuze gemaakt en eerst even gebeld of het nieuwe appararaat op voorraad was. JA hoor :) via internet de bestelling afgerond en binnen 24 uur stond mn nieuwe ijskast al ! Prima snelle en correcte service en via track en trace te volgen. En dat allemaal op vrijdag middag vlak voor de sinterklaas en kerst drukte. Echt super !!!

matthieu 02-12-2018 Via de website gekocht

Snelle service en levering !

op zoek naar een redelijk geprijsde koel-vriezer als tweede apparaat in de garage. want de vorige was kapot gegaan Kwam via zoekmachines op dit model. Eerst even gebeld en ja hoor kan direct geleverd worden. De bestelling via website afgerond. Binnen 24 uur keurig geleverd en in werking gesteld. Je wordt keurig op de hoogte gehouden met track & trace ! SUPER !!

Markra 02-12-2018 Via de website gekocht

Goede levering

Vlotte en nette levering. Afspraken zijn duidelijk en worden nageleefd. Vooraf is duidelijkwelk tijdsblok product geleverd wordt, kort van tevoren extra info over exacte tijdstip zodat je niet onnodig lang zit te wachten.

Chequita 02-12-2018 Via de website gekocht

Excellent service

Ik heb nog nooit ergens zo snel een reactie gekregen op mijn vragen per email of op mijn bestelling, een betere alternatief gekregen. Mijn bestelde droger was niet meer beschikbaar en ze hebben mij een alternatief aangeboden, wat een opvolger bleek van mijn bestelde droger. Daarna had ik besloten om voor mijn dochter nieuwe spullen bij hun te bestellen en heb binnen 3 minuten een offerte gekregen! Super, super goede service. Top!

Wil Hoek 01-12-2018 In de winkel gekocht

Vertrouwde klant afhandeling

Ruim opgezette shop met vertrouwd personeel met een duidelijke en deskundige uitleg.
Locatie is ook goed gekozen met veel parkeer ruimte.

Maarleveld 01-12-2018 In de winkel gekocht

Bosch WTYH8770NL warmtepomp droger

Ik ben super geholpen en mijn Bosch warmtepomp droger is keurig afgeleverd, ik wist al precies welke machine ik wilde maar wilde dit wel in een winkel kopen en niet online mede ook omdat ik wilde zien wat voor bedrijf het was.

Anton de Jong 01-12-2018 Via de website gekocht

levertijd en bezorging op verdieping erg onduidelijk

Levertijd pas bekend bij aankoop.
En bezorging in de woning op verdieping ook duidelijk bij aankoop via internet

Roelant 01-12-2018 Via de website gekocht

Goede bezorging en uitstekende service!

De gekozen wasdroger bleek niet meer beschikbaar, dus werd de next best voorgesteld met minimaal net zulke goede eigenschappen. Vanwege de extra service werd hij op de 2e verdieping aangesloten en de oude gratis meegenomen. Klasse service!

Martin 01-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke goeie service!

Levering was zoals gezegd. Volgende dag in huis met duidelijke tijdsaaanduiding op de dag zelf. Bestelling is verder prima verlopen zonder bijzonderheden.

best nr 399250 fac nr 724667 01-12-2018 Via de website gekocht

goede prijs snel geleverd

Eenvoudigweg ik ben heel tevreden. Ik kende het bedrijf niet daardoor wou ik niet vooraf betalen maar het vertrouwen is nu optimaal.

E. R. Van der Ven 01-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Had hier al een wasmachine gekocht en de uitstekende service en kwaliteit en de prijs, heeft mij ertoe gebracht mijn koelkast ook hier te kopen.

T 01-12-2018 Via de website gekocht

Een verademing van een service

Supersnelle communicatie na het bestellen van onze producten. In eerste instantie alleen een wasmachine gekocht, maar door de goede service ook een droger gekocht. Ook aflevering en aansluiting ging vlekkeloos. Zou hier zeker nog een keer bestellen :).

Volkerijk 01-12-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Meedenken met de klant en vlotte afhandeling en oog vaoor de klant.gehandicapten toilet was prima in orde

Astrid 01-12-2018 Via de website gekocht

Perfect afgehandeld en snelle, correcte levering!

Op zoek naar een nieuwe stofzuiger - eentje gekozen en die vonden we in deze winkel met een flinke korting! Altijd fijn. Nooit eerder iets hier besteld, maar onze ervaring zorgt dat we dat met vertrouwen weer zouden doen.

Atilla 01-12-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Oude koelkast niet retour mee genomen omdat ze geen plek hadden in de wagen. Moest maar een nieuwe afspraak maken volgens bezorger :-(

Edwin hus 30-11-2018 Via de website gekocht

geweldig service Bemmel en kroon

donderdag 29 november in de avonduren besteld en een dag later bezorgd op drie hoog top service Bemmel en kroon

Astrid 30-11-2018 Via de website gekocht

Service kan beter!

De doos van ons product was aan de onderzijde helemaal open en beschadigd. Wij wilden hierdoor ons product zien. De bezorger gaf aan maar 6 min voor bezorging te hebben en het product niet open te willen maken. Hij begreep ons wel en bleef uiteindelijk toch wachten en de doos geopend. Je merkte dat hij zich aan een bepaalde tijd en afspraken moest houden waardoor de service slechter werd. Wat niet zozeer alleen bij de bezorger lag maar ook aan de eisen die hem gesteld worden. Hierdoor niet te spreken over de manier van leveren! Ondanks de tijdsdruk moet de service goed blijven.

Marjan 30-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden en aan te bevelen

Bemmel heeft faire prijzen en snelle levering, nette bezorgers. Bedrijf komt zijn afspraken na. Dit was niet mijn eerste bestelling en zeker niet mijn laatste bestelling

???? 30-11-2018 In de winkel gekocht
forepark

geweldige service

chauffeur kon niet direct vinden waar het was maar via mobiel kon ik het oplossen. hij heeft wel het pakket bezorgd met extra moeite waarvoor dank. doe volgende keer weer aankoop bij bommel en kroon.

Diterwich 30-11-2018 Via de website gekocht

Alles keurig verzorgd en geregeld

Een winkel die op elke vraag een juist antwoord weet.
Door gebruik te maken van de inbouwservice heb je nergens omkijken naar en wordt
alles perfect geregeld en de oude spullen meteen afgevoerd.
Prima service

Johan 30-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude RD

UItstekende voorlichting en goede aanbieding

De winkel is op korte afstand en werd ons aanbevolen door vrienden die er ook keuken toestellen hebben gekocht.

Ernst 30-11-2018 Via de website gekocht

Just in time

Uitstekende eerdere ervaring met dit bedrijf, goede service en afspraken worden ook stipt nagekomen. Kortom uit de kunst

Douwe 30-11-2018 Via de website gekocht

Keurig op tijd en p reachtig apparaat

Prachtige aanbieding, eindelijk iemand die voordeliger is dan de grote concerns. Levering deskundig en vriendelijk. Helemaal top!

Marco 30-11-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Duidelijk, gemakkelijk, voordelig en goed.
Levering volgens afspraak en precies op tijd.
Een echte aanrader!

van Brouwershaven 30-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en alles op tijd geleverd.

wij vinden Bemmel & Croon een mooie zaak en heeft ook goede spullen wij hebben hier al vaker iets gekocht en het bevalt steeds weer prima.

Carla Rotterdam 30-11-2018 Via de website gekocht

Meedenkend en topservice

Bij de klantenservice waren ze zeer meedenkend over de bezorging van de wasmachine vanwege een ongelukje mijnerzijds, uiteindelijk samen het goede moment gevonden. Op de dag zelf is alles top afgeleverd, snel geïnstalleerd door aardige gasten en alle troep netjes opgeruimd, inclusief de oude wasmachine(s). Wel een tip, de afdichtdoppen voor de transportbeveiligings-gaten zaten in de gesealde zak met papieren. Die zijn dus over het hoofd gezien en nu nog moeilijk te plaatsen. De wasmachine draait er niet minder om. Sowieso was die ook nog eens heel goed geprijsd, de prijs-garantie is niet van toepassing geweest want nergens anders goedkoper. Zelfs niet met dat tientje extra voor de installatieservice. Al met al een prima, deskundig bedrijf met de juiste service zoals het hoort!

Ram. van Sluijs 30-11-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Eerlijk advies

Omdat onze weinig gebruikte AEG wasdroger al binnen 6 jaar de geest gaf, het bleek achteraf een bekende dure reparatie, moest er een andere wasdroger komen. BIJ navraag bij vrienden en bekenden, bleek al gauw dat de aanschaf van een Siemens droger een verstandige keus zou zijn. Na het bepalen welk type het zou worden kwam de vraag wie verkoopt deze en wat gaat het kosten. Zoals eerder ervaren ga je bij allerlei " grote" zaken kijken en wat blijkt, ze hebben het type niet of je betaalt de "volle mep". Dus weer naar Bemmel en Kroon want ze zijn per saldo toch weer goedkoper. Na uitleg wat wij wilden, adviseerde René van Bemmel ons een ander type te nemen. Omdat deze aanschaf ons ongelegen kwam en ook weer duurder was, maakte mijn vrouw dit kenbaar. Toen de hr. van Bemmel dit hoorde gaf hij aan dat als we tot aankoop besloten, hij er nog een aardig bedrag zou afhalen. Zo gezegd zo gedaan en de volgende dag werd de machine gratis gebracht en boven gezet.

Gijs Van De Wijdeven 30-11-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf! Goede en snelle service!

Via een advertentie in BN Stem een wasmachine gezien bij Benmel en Kroon. Black Friday deal. Goede prijs! Online besteld en binnen een week geleverd. Zeer nette communicatie van het eerste contact tot de levering. Ook de nazorg is geregeld! Top Bedrijf! 100 punten!

W. Jongmans 30-11-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Goede bemiddeling bij transport

Had een verhuisbedrijf nodig om de amerikaanse koelkast naar de 1e etage te takelen. Verkoper heeft er voor gezorgd dat het apparaat in de ochtend geleverd werd waardoor we in de middag op het afgesproken tijdstip konden takelen.

Sonja 30-11-2018 Via de website gekocht

Waar voor scherpe prijs

Mijn cijfer had een 10 kunnen zijn als tijdens de bestelprocedure meer duidelijkheid was geweest omtrent het feit dat het product niet op voorraad was zoals beloord, maar in feite eerst besteld moest worden bij de fabrikant. Dit werd pas bekend op het moment dat ik het product al betaald had. Desalniettemin toch een dikke 9, omdat vanaf dat moment alles heel duidelijk gecommuniceerd werd. Iedere stap werd gemaild en ook de levering is heel netjes afgehandeld.

Paul 30-11-2018 Via de website gekocht

De goedkoopste en super snel

's avonds om 21:00 uur een diepvries besteld en de volgende dag al om 15:00 uur binnen.
En ik kon bij op een minuut of 10 volgen waar en wanneer ik chauffeur kon verwachten.
Super!!!

Rob H 29-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Scherpe prijs en goede service!

Duidelijke informatie tijdens het hele traject van aankoop tot plaatsing van de nieuwe vaatwasser. Alles verliep volgens afspraak. Zeer tevreden.

Ronald 29-11-2018 Via de website gekocht

Probleemloze aankoop en levering tegen een zeer scherp.

Shop gekozen op basis van laagst vindbare prijs en goede reviews. Bij een internetaankoop zijn maar heel weinig beoordeelbare componenten. Daarbij is dit een éénmalige aankoop en dus een éénmalige op zich staande ervaring. Daarom is het geven van een 10 wat overdreven. Bestelproces is in ieder geval transparant en de bezorging verliep volgens informatie op website.

Miriam 29-11-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Snelle levering, goed service

Prettige winkel met geduldig en eerlijk personeel. Genoeg keuze uit een ruim assortiment en voorraad.

Karin de Gier 29-11-2018 Via de website gekocht

Dik tevreden over de levering!

Dit adres van kennissen gekregen omdat zij hierover heel tevreden waren. Wij hebben nu voor de derde keer een apparaat bij hen besteld en alle keren was het bezorgen en de service prima geregeld. Ook voor vragen zijn ze telefonisch goed te bereiken en wordt je vriendelijke geholpen.

Stevy 29-11-2018 Via de website gekocht

Goed contact, mooie opvolging, snelle levering

Ik had nog nooit bij Bemmel en Kroon besteld maar ben na m'n eerste levering overtuigd van het professionalisme, van aankoop tot opvolging tot levering .... Een dikke aanrader en dit terwijl ze ook nog de goedkoopste zijn.

F.Struyf 29-11-2018 Via de website gekocht

Supervriendelijk en behulpzaam

De site is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Bij telefonisch contact met de klantendienst wordt je heel vriendelijk en juist geïnformeerd over de mogelijkeden enz..
De levering werd op de gevraagde dag gedaan door heel vriendelijke heren van Dybagroep BV, die zonder problemen de oude machine meenamen en de nieuwe plaatsten en aansloten alhoewel de ruimte eerder aan de kleine kant was. Dus, supertevreden! ! !

Heleen 29-11-2018 Via de website gekocht

Prima prijs en service

Snel geleverd,goedkoopste wat ik kon vinden via kieskeurig.
Nog nooit van het bedrijf Bemmel &Kroon gehoord maar heel tevreden.
Volgende dag al in huis en goede correspedentie over de aflevertijd.

Erik 29-11-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering

Eerlijk gezegd had ik nog nooit van Bemmel&Kroon gehoord...maar de eerste ervaring is hartstikke goed!
Keurig volgens afspraak geleverd!

theourr 29-11-2018 Via de website gekocht

top servies

wij vinden de webshop overzichtelijk. top servies en duidelijke uitleg. De prijzen bij deze webshop zijn aanzienlijk lager dan de overige bekende webshops

Ben 29-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Via website bij de winkel uitgekomen, zijn gaan kijken en konden gelijk tot overeenkomst komen. Alles netjes uitgelegd prijs overeengekomen, daarna alsnog prijsaanpassing i.v.m. Black friday dus top.

Desiree 29-11-2018 Via de website gekocht

dag voor Black Friday besteld en toch de volgende dag in huis! We werden netjes op de hoogte gehouden over levertijdstip van de bezorgdienst

Diana Henkes 29-11-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen!

Heel fijn geholpen in de winkel. Goede uitleg gekregen over de verschillen tussen de apparaten. Kundig personeel en voldoende keus in apparaten.

Fam. R. Jansen 28-11-2018 Via de website gekocht

no nonsens

snel, degelijk en laagste prijs. Heb persoonlijk contact gezocht. Duidelijk telefoonnummer en geen wachttijden. Professioneel geholpen en direct email gekregen ter bevestiging alsmede eenvoudige ideal betaalmogelijkheid.
Levering netjes aangekondigd en op tijd. Prima service!

Fatih 28-11-2018 Via de website gekocht

Op tijd! Super handig dat je van tr voren gebeld wordt

Aanrader. Ben netjes telefonisch benadert dat ze vandaag langs zouden komen. En zorgvuldig op zn plek gezet

Astrid 28-11-2018 Via de website gekocht

Prijs, ruime collectie, snelle levering!

Ik kan van Bemmel en Kroon aanraden voor hun ruime collectie, een gunstige prijs, snelle levering en correcte afhandeling!

J 28-11-2018 Via de website gekocht

Super Bemmel en Kroon, bedankt

Direct na het plaatsen van de bestelling kregen we bericht dat het gevraagde artikel niet meer leverbaar was met een suggestie voor een opvolgend serienummer tegen dezelfde prijs als de bestelde wasmachine. Snelle levering, eigen dag kunnen kiezen, netjes van te voren gebeld dat ze onderweg waren. TOP!