Deze score is berekend op basis van 3212 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

arianne 06-10-2018 Via de website gekocht

goede service

Vriendelijke mensen, erg behulpzaam en meedenkend.
De wasmachine die ik had uitgekozen was er helaas niet meer maar er werd gelijk gekeken naar een goed alternatief tegen een zeer goede prijs.Top

Jolanda Van Der Zee 06-10-2018 Via de website gekocht

Hele goede prijs en super snelle levering

Uitstekende prijs, goede productomschrijving, duidelijke website, super snelle levering inclusief tijdsindicatie bezorging en foto van koerier. Algeheel top!

Yvonne Hofstee 06-10-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

In de winkel geweldige service.

Nette en goede winkel personeel ook.En een goede service.Je krijgt ook een goed advies over de producten die je wilt kopen.

Louis 06-10-2018 Via de website gekocht

Gisteravond besteld, vanochtend ontvangen. Vriendelijke chaffeur, track and trace tot op het kwartier. Top! Hierbij ook nog eens een goede prijs. Dik tevreden.

Sanne 06-10-2018 Via de website gekocht

Fijn geholpen!

Hele vriendelijke en supersnelle service. Goed geholpen en goede afhandeling van de bestelling. Ook de partij waarmee ze samenwerken voor bezorgen is super gekozen. Keurige smsjes over tijdstip levering, ook nog eentje met een exact tijdstip. Geweldig!

Peter Oosterbaan 05-10-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Ik heb Bemmel & Kroon gekozen op grond van de prijs, verder geen ervaring. Bestelling was prima, op tijd geleverd, mooi naar boven gebracht, afgesteld en aangesloten.

Cees 05-10-2018 In de winkel gekocht
cruquius

goed advies gekregen, snelle levering van de producten.

goed advies gekregen, snelle levering van de producten .Heldere uitleg van de verkoper en ongevraagd extra korting gekregen. ook de installatie van de producten is vakkundig uitgevoerd

Htel Amstelveen 05-10-2018 Via de website gekocht

Service is goed, we bestellen hier altijd ons witgoed apparatuur.
Snelle service gister besteld vandaag al in huis.

Jan van Gils BKI712072 05-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service! Alleen maar lof!

Op vrijdag via het in de website genoemde telefoonnummer kreeg ik uiterst vriendelijk en correct alle noodzakelijke informatie en kon ik direkt mijn bestell8ng doen.
Zaterdag om 9 uur had ik mijn kookplaat in perfecte staat al in huis. Ik kreeg voortdurend info wanneer de bezorger zou komen en dit klopte tot op nagenoeg de minuut.
Ook de pijnmogelijkheid bij aflevering vind ik een dikke plus.
Bemmel en Kroon is een aanrader voor iedereen die snel en goed wil worden geholpen!

Jan Tulp 04-10-2018 Via de website gekocht

Wel een vraagje

We hebben hier een wasmachine Bosch gekocht. Goede beoordeling bij kieskeurig, relatief lage prijs. Dus doen! De site is echter verwarrend als het gaat om 'extra service' . Die houdt volgens de omschrijving in dat de wasmachine uitgepakt en geïnstalleerd wordt. Daarvoor moet je wel een vinkje aanbrengen. Bij de bestelling lijkt dat vinkje reeds standaard te zijn aangebracht. Mis dus! Ergens moet dat zelf ook nog aangebracht worden. Nu moest ik zelf uitpakken en installeren ( met mijn twee linkerhanden). De serviceafdeling gebeld, maar bleek niet gevoelig voor dit argument. Schoonzoon bracht redding. Hij installeerde. Via bedrijf was het kostbaar geworden. Zeer mager 6je dus.....

Jan 04-10-2018 Via de website gekocht

netjes en goede service

gewoon telefonisch besteld,.. betalen bij aflevering. Netjes naar boven gebracht en de oude mee terug genomen

Marcel 04-10-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Via internet kopen is ok. Persoonlijke service blijkt beter.

Al jaren lang koop ik bijna alles via webshops. Ik was nu op zoek naar een wasmachine en een droger. Ik had deze in de webshop van Bemmel en Kroon gezien maar bedacht me om toch maar eens langs te gaan in de winkel. Er ging weer een wereld voor me open. Op de site krijg je heel veel informatie maar de mensen in de winkel blijken echt verstand van zaken te hebben. Ze helpen zoeken naar wat je wilt. Is net dat stuk extra boven een webwinkel. We kregen nog een hele mooie korting erbij ook. De wasmachine moest op een lastige plek in de badkamer worden neergezet. Geen probleem. Echt binnen een paar minuten geregeld. Alles keurig verzorgd. Fijne winkel!

I. van Alebeek 04-10-2018 In de winkel gekocht

Compliment!

We zijn een wasmachine in de winkel in Qruquius gaan bekijken en kregen goede voorlichting over een paar verschillende merken. De verkoper gaf desgevraagd ook nuttige onderhoud advies. Ik heb gebruik gemaakt van de deal om voor 90 euro 5 jaar lang verzekert te zijn voor kosteloos onderhoud.

Frans van Leeuwen 04-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelheid

Goede website waar het makkelijk zoeken is snelle reactie op de bestelling en snelle levering
De bezorging was even adekwasd alde bestelling en niet vegeten vriendelijk personeel

José 04-10-2018 In de winkel gekocht

Betrouwbare en goede service

Voor de vervanging van een aantal apparaten bij Bemmel&Kroon geweest voor advies. Op advies van hen opgedaan in het Inspiratiehuis voor Bosch apparaten. Daarna hebben ze een passende offerte gemaakt. Na vergelijking met andere leveranciers hebben we besloten weer voor Bemmel&Kroon te kiezen omdat we reeds eerder goede ervaringen hadden. Het plaatsen van de order ging heel soepel, er wordt goed meegekeken en dubbel gecheckt of de juiste apparaten werden besteld. De plaatsing wordt voor hen door AJtec gedaan. Logistiek werken ze nauw samen, Bemmel&Kroon zorgt voor levering van de apparatuur en aansluitend komt de servicemonteur van AJtec de oude appartuur uitbouwen en de nieuwe inbouwen. Dit doen ze meer dan keurig, tot het soppen van de lege kast en het zuigen van de vloer en het helpen terugzetten van de lades waar nodig.
De monteur geeft nog uitleg over de apparatuur en tips en adviezen. Zelden maak je nog zo'n fijne service mee.

Bert Karmelk 04-10-2018 In de winkel gekocht

Top service

Snelle levering en uitmuntende service, stap voor stap bericht over de status van de order.
15 minuten voor levering een belletje van de chauffeur en prima geïnstalleerd.

J Kramer Urk 04-10-2018 Via de website gekocht

Dhr

Een snelle afhandeling van aankopen, snelle antwoorden op vragen, een snelle levering en vriendelijke behulpzame bezorgers

Manuel mulder 04-10-2018 Via de website gekocht

Fc vlugge japie!

Gisteren besteld en nu al geleverd en wel! Top service! Hopelijk kan ik er nu weer 10 jaar tegenaan!
Bedankt!

Esmee 04-10-2018 Via de website gekocht

Slechte service Bemmel en Kroon

Via telefonisch contact over een defecte Grohe kraan.....beloven Bemmel en Kroon veel maar doen niets.
Laten je eerst via een reparatie verzoek een half jaar ploeteren met de Grohe(die ook niets doen). Op de vraag of Bemmel en Kroon nu iets voor ons konden betekenen...gingen ze zogenaamd heel enthousiast voor ons aan de gang...maar toen wij te vaak terug belde omdat het niet opschoot, was er irritatie van daar heb je ze alweer en kregen we te horen ik ben er nog mee bezig ik bel je terug. Nooit meer iets gehoord en nooit terug gebeld.
We hebben 5 dagen met alleen koud water gezeten in de keuken.
Na zeven maanden is de Grohe nu eindelijk geweest met een goede monteur die de kraan wel kon maken en een nieuwe boiler heeft geplaatst. conclusie: Slechte service van Bemmel en Kroon, slechte service van de Grohe (7 maanden en tig telefoontjes voordat er iets gedaan wordt) en de Grohe Red niet aan te raden.

Geert 04-10-2018 Via de website gekocht

Goede service, plaatsing, snelle levering

Overzichtelijk. Genoeg merken, prijzen zijn goed.
Duidelijke voorwaarden. Geen vreemde kleine lettertjes.

Arno 04-10-2018 Via de website gekocht

Super service met turbo levering

Ten eerste de prijs waar andere niet aan kunnen tippen, ten 2de de super service.
De bestelde machine was niet leverbaar binnen 1 minuut kreeg ik een e-mail dat er een andere duurdere machine met mijn minimale eisen geleverd zal worden.
Gewoon super.

Kaatje 04-10-2018 Via de website gekocht

geweldige service

besteld product was niet meer leverbaar, voor de zelfde prijs duurdere variant gekregen. Daarnaast was de levering snel en werd je zeer goed geinformeerd.

Houten 04-10-2018 Via de website gekocht

Netjes geregeld. Het type dat we wilden was noet leverbaar naar in overleg een ander (beter) type me een goede prijs gekocht.

Gerard van der Horst 04-10-2018 Via de website gekocht

Foutloos

Snel geleverd, track en trace klopte, verwachtingen waargemaakt, de mannen hebben een meter of 40 te voet (steekkar) afgelegd om de koelkast op de juiste plek te zetten. Het allerbeste aan dit verhaal? Nog de scherpste prijs ook! Lekker

Jean Paul & Josiane 04-10-2018 Via de website gekocht

Dit is voor mij 11 op 10

Dit is mijn derde aankoop dit jaar bij Bemmel & Kroon en steeds de perfectie aan de beste prijs zeer goede en duidelijke site. Voor mij kan het niet beter.

Rebecca 03-10-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service

Leek betrouwbaar, blijkt ook zo. Eerst goed advies en doorvragen van de telefonische medewerker, waarna ik het artikel per internet besteld heb.
Daarna vriendelijjk en meedenkende contact met de installateur.
Hierna werd het apparaat op de afgesproken dag en tijdsblok geleverd en efficiënt gemonteerd, terwijl het oude apparaat werd meegenomen.
Zeer tevreden.

Marcel T 03-10-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Topzaak

Ontzettend goed geholpen in de winkel in Den Haag. Zeer gemotiveerde en vakkundige medewerkers.
Veel producten zijn op voorraad waardoor je een goede keuze kunt maken.

Ellen 03-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Zeer snelle levering en goede communicatie hierover. Droger keurig geïnstalleerd en oude afgevoerd. Komen afspraken stipt na.

Omer 03-10-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Het was een een scherpe prijs bij Bemmel en kroon, en de afhadeling was zeer goed een aanrader, ze hebben ook brede producten

BACO 03-10-2018 Via de website gekocht

Product is vlot geleverd, conform de afspraak. Mensen zijn direct persoonlijk aanspreekbaar, luisteren goed naar de klant. Waren in ons geval een aantal kleine lakschades op de buitenkant van de geleverde nieuwe wasmachine. Adequaat gereageerd.

André 03-10-2018 Via de website gekocht

Alles prima!

Via de site van de consumentenbond hier een Siemens-wasmachine gekocht. Maandagmorgen vroeg besteld, in de loop van de ochtend een mailtje gekregen dat model niet direct leverbaar was en dat een nieuwer,model kon worden geleverd voor dezelfde prijs.

Dinsdagmiddag bezorgd en voor een tientje netjes aangesloten op de tweede verdieping en de oude wasmachine weer meegenomen. Alles prima dus :-))

Nicole 03-10-2018 Via de website gekocht

Verrassend goed!

Geweldige service. Ik bestelde een wasmachine die niet op voorraad bleek te zijn en ontving enkele uren later een mail waarin werd verteld dat ik een luxere en ook duurdere versie zou krijgen die wel beschikbaar was. Wat een klantvriendelijk bedrijf. Bovendien super snelle service en prettig telefooncontact. Ik ben fan :)

Johan 03-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede & snelle service - kosteloos duurdere alternatief

Op basis van scherpe prijs een wasmachine besteld. Binnen enkele minuten orderbevestiging per email ontvangen. Hierin melding dat artikel niet meer voorradig was en dat een duurder alternatief met dezelfde functies kosteloos werd besteld. Afhandeling van de bezorging ook prima, binnen tijdsframe en vooraf nog persoonlijk contact gehad, zeer fijn.

Raed 03-10-2018 Via de website gekocht

goed

ik vind de service van deze winkel goed en hij is goedkoop en de kwaliteit is goed .dus ik adviser de mensen van deze winkel kopen .

Mustafa 02-10-2018 Via de website gekocht

Top site, top service, en goede prijzen

Goedkoopste en de beste deals. Waaronder extra garantie voor maar 25 euro, en een snelle service. Zijn ook goed te bereiken.

Gerda 02-10-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldig bedrijf uitstekende service

Kwam toevallig op hun site terecht, nog nooit zo goed geholpen en advies gekregen, zijn beleefd, denken mee. Komen alle afspraken ook na, een verademing met andere bedrijven.

Henk 02-10-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

De Servic van Bemmel en Kroon kan niet beter.

Wij kopen al jaren bij Bemmel en Kroon. Vandaag is onze nieuwe wasmachine gebracht. De medewerkers van Bemmel en Kroon geven geweldige uitleg en service. De medewerkers van bezorgdienst verdienen een pluim. Alle medewerkers trouwens zijn zeer klantvriendelijk en doen hun uiterste best om de klant het naar de zin te maken. Een TOP zaak! Ik raad iedereen aan om bij Bemmel en Kroon te shoppen.

Erwin 02-10-2018 Via de website gekocht

Super service en zeer snelle levering

Super snelle levering en een geweldige service. Wasmachine die ik besteld had was helaas niet meer leverbaar maar kreeg zonder te hoeven bijbetalen een nieuwer/duurder type geleverd.

P.R. 01-10-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk, makkelijk bereikbaar en goede service

In eerste instantie voor deze (web)shop gekozen voor een bepaald item die alleen Bemmel & Kroon nog konden leveren in combinatie met het feit dat ze tevens een 'stenen' winkel hebben. Echter uiteindelijk toch gekozen voor een nieuwere versie. De informatie op de website is namelijk uitgebreid en duidelijk waardoor ik goed de 2 producten kon vergelijken. Ik had nog een vraag over de levering en deze werd op een goede en vriendelijke manier telefonisch beantwoord.
Zowel de telefonische klantenservice als de chauffeurs kwamen bij mij over als mensen die het naar hun zin hebben in wat ze doen. En dat zegt ook veel over een bedrijf.

Aria 01-10-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik heb meerdere malen via bemmel en kroon diverse apparaten besteld.
Nooit problemen heb gehad. De prijs en service spreek me altijd aan En de toestel wordt heel snel bezorgd.

Bram 01-10-2018 Via de website gekocht

Snel, goede prijs-kwaliteitverhouding, prima service

Op zaterdag besteld en gelijk maandag geleverd. Eerst tijdblok ontvangen en 20 minuten voor afleveren bericht. Wasmachine werd op juiste plaats gezet, aangesloten en droger als service er nog even op gezet.

w derogee 30-09-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

Prima zaak erg tevreden

Onze ervaring met Bemmel&Kroon is tot nu toe erg positief goede en snelle communicatie
goed en snel aflever team kortom fijne zaak vriendelijk personeel

VVL 30-09-2018 Via de website gekocht

Vaatwasser upgrade!

Wij hadden telefonisch geïnformeerd of de vaatwasser die wij wenste met IKEA gecombineerd kon worden. Dit was het feit. Dus bestellen. Bij bestelling bleek dat de vaatwasser die wij wenste niet meer leverbaar was, maar nog wel op de site stond. Hiervoor ontvingen wij een nieuwere versie voor dezelfde prijs. Dit was een verrassing voor ons! En we zijn heel blij met deze A+++ versie van AEG! Dank Bemmel&Kroon voor de superservice en bezorging!

R. van Melle 30-09-2018 Via de website gekocht

Goede ervaring!

De levering ging vlot. Geen klagen. Alleen jammer dat je voor de levering een hele dag moet reserveren (incl. 's avonds want kan tot 22.00 uur geleverd worden) omdat je niet weet wanneer de levering zal zijn op de dag zelf.

Anneke vT 30-09-2018 Via de website gekocht

prima service

snelle levering, afspraken worden nagekomen en je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van het traject dat je product doorloopt. Al met al super!

FREDDY Meijer 29-09-2018 Via de website gekocht

Super goede service !!!

Prijs was al goedkoopste van heel Nederland , en krijg ik met afrekenen ook nog ongevraad leuke kassa korting, super , mooi precies op tijd geleverd

Mw wolf 29-09-2018 Via de website gekocht

Service netjes

Overzichtelijke webshop.
En duidelijk.
Betrouwbaar!!.
Wij kregen een andere nieuwere versie wasmachine omdat de oude versie niet meer leverbaar was...maar wel de oude prijs betaald.
Super.

Jur 29-09-2018 In de winkel gekocht

Goede snelle service

Gisteren in de winkel geweest. Goede service en advies gekregen over de koelkasten. Gebruiken gewoon internetprijzen in de winkel, geen nonsens. Gisteren besteld en vanmiddag(zaterdag!) meteen geleverd, zelfs 3 hoog zonder lift midden in stadscentrum is geen probleem. Puike service en een goede koelkast. Ik pak meteen een koud biertje, proost jongens. Op jullie!

Eelko 29-09-2018 Via de website gekocht

Altijd goed!

Ik bestel regelmatig bij Bemmel & Kroon. De bestelde goederen worden keurig , op tijd binnen het vooraf afgesproken tijdsraam afgeleverd. Oude apparaten en verpakkingsmateriaal worden door de bezorger meegenomen. Dit ontzorgt mij dusdanig, dat ik mijn relaties hiermee een service kan bieden die ik anders niet mogelijk zou zijn.

Piet 29-09-2018 Via de website gekocht

Service is uitstekend.

Degelijke kwaliteits producten.
Alles duidelijk omschreven
Goede produkten voor een redelijke prijs
En op de afgesproken dag op tijd geleverd.