Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

nedershe 19-12-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer

Mooi op tijd afgeleverd werd zelfs nog een half uur van te voren gebeld dat ze er aan kwaamen

goed te woord gestaan en duidelijke uitleg over het produkt.

Ikmoetniks 19-12-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Levering precies zoals aangegeven.

Voor wat ik zocht was het assortiment enigzins beperkt.

Redelijk goed geprijst en komen lvwringen na zoals afgesproken.

Overall is het een goede winkel, die de vemaakte afspraken nakomt.

toos kusters 19-12-2014 Via de website gekocht

Je bekijkt welke machine je wilt hebben. Kijk op internet wie het goedkoopste én de hoogste score kwaliteit heeft en je hoeft niet alle winkels af te lopen

Van tevoren wordt aangegeven op welk tijdstip het produkt wordt geleverd cq geplaatst. Iets later geworden, dan wordt er gebeld. Alles wordt netjes opgeruimd. Monteur zeer vriendelijk.
kortom geen enkele reden tot klagen. wle

Heb al aan diverse mensen laten weten
welke goede ervaring ik heb gehad en last but no least de prijs!

Kan (tot nu toe) geen enkel minpunt benoemen. De gehele order/bestelling is correct uitgevoerd.

sandra dekker 19-12-2014 Via de website gekocht

duidelijke info op internet, juiste info, veel vergelijking site's

aardig persoon aan de telefoon bij Bemmel en Kroon. vragen over de prijs en bezorgen en het naar beneden halen van de oude machine was geen enkel probleem

de prijzen zijn concurrerend en wijzigen per dag. kan wel 100 euro schelen. dan krijg je bijvoorbeeld een stofzuiger kado. hier was over te onderhandelen

duidelijk en snelle services.

alleen jammer dat je de bezorgtijd was dezelfde dag door krijg

Corien 19-12-2014 Via de website gekocht

Veel keuze via de website, goede informatie en scherpe prijzen. Telefonisch contact met klantenservice verliep ook prettig (ordernummer DH438734). Levering volgens plan. Kan vaak zelfs de volgende dag al. Zending online te volgen. Je kan precies zien waar de vrachtwagen is, hoeveel klanten al bezocht zijn en hoeveel er nog voor je zijn. Ideaal. Levering op 2e verdieping snel en netjes. Oude koelkast en verpakkingsmateriaal meegenomen.

ceverts 19-12-2014 Via de website gekocht

Had was zeer eenvoudig het artikel te bestellen via de overzichtelijke webshop

Product is precies op tijd geleverd. Tevens is de transporteur erg accuraat. Je kan precies tracen wanneer de levering gaat plaatsvinden

Zeer uitgebreid

Vanwege de goede prijs en uitstekende service.

Ben bijzonder tevreden over de service en snelheid van levering. Kan Bemmel en Kroon aan iedereen aanbevelen.

thijsvanzwam 19-12-2014 Via de website gekocht

met slechts een paar muisklikken de bestelling geplaatst en zelf een dag van afleveren gekozen!

Ik wilde eerst via BCC de wasmachine kopen maar kon via hun site de bestelling niet plaatsen. bellen duurde langer dan 15 minuten dus ben ik verder gaan kijken. Toen kwam ik op de site van Bemmel en Kroon, binnen 5 minuten alles geregeld! Eerst een smsje dat de machine vandaag zou komen en vervolgens 20 minuten van te voren door de bezorger gebeld dat ze onderweg waren. Top service!!

Ruime keuze en duidelijke omschrijving van de producten.

Omdat ik ruim tevreden ben over de afhandeling van de bestelling, raad ik deze winkel absoluut aan.

Zeer tevreden over de wijze van afhandeling. alles zeer snel, duidelijk en correct. Binnen enkele minuten was alles rond en wist ik wanneer het product geleverd zou worden.

ROSLO188 19-12-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

Er werd in de winkel ruim de tijd genomen om ons uitleg te geven over de nieuwe soorten drogers (warmtepomp). Ook werden onze vragen duidelijk beantwoord en liet de verkoper verschillende merken zien en horen want ze waren allemaal aangesloten.

Het verbaasde ons hoe veel drogers er in de winkel staan. Ruime keuze in elke prijsklasse.

Wij gaan zelf al jaren naar deze winkel omdat we de service en ruime keuze zo fijn vinden. Ook als er iets is zoals een vraag achteraf zijn ze zowel telefonisch als in de winkel goed bereikbaar.

De verkopers in dit filiaal van Bemmel en Kroon weten waar ze over praten. Ook door jaren lange ervaring. Ze nemen de tijd en houden zich verre van gladde verkooppraatjes of populair gedrag wat helaas bij andere winkels wel vaak het geval is. Het is voor ons inmiddels een vertrouwd adres. We kijken natuurlijk altijd eerst even verder op website en bij andere winkels, maar komen toch altijd weer hier terug voor de aankoop want ook de prijzen zijn scherp. Ook de bezorgservice is heel netjes en dat is net zo belangrijk.

Melbourne1997 19-12-2014 Via de website gekocht

Vanaf de bank doe je een bestelling en wordt het thuisbezorgd.

Perfect door een storing was de bestelling 2 x binnengekomen maar wij kregen gelijk een telefoontje, heel attent, en is het rechtgezet.

Voldoende keus.

Spreekt voor zich.

Vanaf de bank heb je voldoende informatie en keus. De deur uitgaan is niet nodig en op heel korte termijn wordt het gewoon thuisbezorgd.

Jose Jaspers 19-12-2014 Via de website gekocht

Vinden van het product en bestelproces tot en met de betaling verliep vlot en zonder enige irritatie.

Aflevering en plaatsing verliepen zorgvuldig en perfect.

Jammer dat er geen rekening gehouden werd met mijn wens om in de middag te bezorgen en ik dat pas de avond daarvoor wist.
Doordat er een half uur voor levering gebeld wordt weet je wel waar je aan toe bent.

Zo ver ik dit nu heb meegemaakt wordt er adequaat ( schriftelijk) gecommuniceerd en het product is in prima conditie

Ik heb vertrouwen in deze winkel, ook door de prima uitstraling van de winkel die ik fysiek bezocht heb. Ziet er verzorgd uit.

Jandrieman 19-12-2014 In de winkel gekocht
Leidschendam

Goed bereikbaar, prettige benadering

Gewoon prima in orde

Goede prettige behandeling en zeer snelle leertijd en prima installatie.

Ted Hooijmans 18-12-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den haag

Het is niet al te ver van mijn huis

zaterdag gekocht en maandagochtend al geleverd door 2 vriendelijke bezorgers

Keuze in overvloed

Zie de vorige punten en mijn aanbeveling is duidelijk.

Ik vind er alles goed aan en ik ga er ook mijn licht opsteken voor een nieuwe keuken.

elly bremer 18-12-2014 In de winkel gekocht

Goed te bereiken, parkeren vlakbij, ruime winkel

Schrijf de punten op die op het apparaat moeten zitten en je hoeft dan geen uren te zoeken, de apparaten die in aanmerking komen worden meteen aangewezen.

Goede keus in de zaak van goedkoop naar duur

Door de ruime keus en door de goede adviezen.

Fijne service, ook voor de afleverdatum tijdig bericht en prima advisering. Geen minpunten voor mij.

Jabaco 18-12-2014 Via de website gekocht

Op de ipad vanuit bed besteld, makkelijker kan het niet

Wasmaschine gebracht, geinstaleerd en de oude weer meegenomen. Ook nog tips gekregen over het wassen.

Veel keuze, een nieuwer model gekregen dan besteld voor de oude prijs!

Al vaker spullen besteld bij van bemmel en kroon, altijd tevreden over geweest

Met veel gemak kunnen bestelen, en de aflevering kunnen regelen, aardige mensen bij aflevering, alles is gegaan zoals verwacht/afgesproken voor order# BKI438239.

KvdV 18-12-2014 In de winkel gekocht
Cruquius telefonisch

Even bellen en alles was geregeld!
Zeer vriendelijk te woord gestaan ook

Meedenken!

Op voorraad precies wat ik wilde

Vriendelijk personeel, denken goed mee! Voelen wensen klant aan. Op tijd geleverd: keurig bericht van tevoren. Helemaal tevreden

janotte 18-12-2014 Via de website gekocht

alles heel eenvoudig

zeer goude en vlugge service

zeer uitgebreid assortiment

wil je iets beleven in de keuken van je leven val niet uit de toon koop bij Bemmel en Kroon

inaseij 18-12-2014 Via de website gekocht

Zeer goede service en gebeld worden dat de levering komt op de tijd dat verteld wordt is op de minuut af. Echt geweldig!!!

Janelle 18-12-2014 Via de website gekocht

Super service, snelle reactie, scherpe prijs!

dentonkelaar 18-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede indeling, overzichtelijke winkel, duidelijke prijzen

Goede geholpen

Veel keus

zeer tevreden, winkel was ons aangeraden door een vriend

Plezierige ruime duidelijke winkel, vriendelijke personeel.

bmendels 17-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen: Product selecteren, direct extra's erbij aan te vineken, daarna direct naar "kassa"Waar kort NAW gevraagd wordt (zonder toeters en bellen), betalen en klaar.

De bezorgdienst was erg vriendelijk en hebben mijn vrouw zelf extra geholpen. We hadden niet gevraagd om aan te sluiten, maar dat hebben ze tocg gedaan. Bovendien was het oude apparaat nog niet losgekoppeld en dan mogen ze het eigenlijk nog niet meenemen, maar dit hebben ze gelukkig toch gedaan. Heel fijn.
Wel was ik even bezorgd na het ontvangen van de bestellingsbevestiging. Hierin stond namelijk dat het bestelde niet op voorraad. We zater er nog al om te springen, dus was ik even bang dat het mis zou gaan. Toch is er volgens indicatie op de website netjes de volgende dag bezorgd.

Naar verwachting. Niet bijzonder uitgebreid ofzo.

Tot nu toe fijne ervaringen met Bemmel en Kroon. Ook onze keuken komt daar vandaan.

Geen problemen,simpel en snel!. Erg vriendelijke bezorgdienst Buiten deze bestelling meer positieve ervaring met Bemmel & Kroon (onze keuken is ook van deze winkel)

bmendels 17-12-2014 Via de website gekocht

Wel was ik even bezorgd na het ontvangen van de bestellingsbevestiging. Hierin stond namelijk dat het bestelde niet op voorraad. We zater er nog al om te springen, dus was ik even bang dat het mis zou gaan. Toch is er volgens indicatie op de website netjes de volgnde dag bezorgd.

Naar verwachting. Niet bijzonder uitgebreid ofzo

Geen problemen, erg vriendelijke bezorgdienst Buiten deze bestelling meer positieve ervaring met Bemmel & Kroon (onze keuken is ook van deze winkel)

Anoniemig 17-12-2014 Via de website gekocht

Prima webshop en goede, snelle, notificaties via e-mail. Heel duidelijk wat 'de volgende stap' was. Heel goede 'Track en Trace' (via Dynalogic?)

Op tijd geleverd. Verder geen contact hoeven hebben.

De prijs is doorslaggevend.

l noort van der plas 17-12-2014 In de winkel gekocht
rijnekeboulevard

ruim opgezet lekker overzichtelijk

carma2101 17-12-2014 Via de website gekocht

Zo besteld zo in huis !

irenelike 17-12-2014 Via de website gekocht

online bestelling

offerte aangevraagd voor wasmachine en droger binnen enkele uren al reactie en heb ik de bestelling kunnen afronden. Op mijn vraag ook binnen een half uur een reactie

voldoende keus

ideaal online bestellen

BKI439364 = ordernummer ruime keuze en lekker makkelijk online bestellen en directe levering uit voorraad. Ook meteen alles laten aansluiten

thomas1209 17-12-2014 Via de website gekocht

BKI439386 -> Uitstekende online winkel, was uiteindelijk de goedkoopste van bekeken opties. Heldere follow up via email-bevestigingen en leverden als enige binnen 24 uur. Levering was efficient en netjes, oud apparaat zoals afgesproken weer meegenomen. De bezorgdienst belde keurig 30 minuten van te voren, ter controle.

averhuell 17-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Winkel zit dichtbij.

Goede voorlichting, meedenken met oplossingen.

Voldoende keus uit (in mijn geval) koelkasten.

Goede dienstverlening, prettige service, goed assortiment.

Motivatie vind je hierboven al.

Githadehaas 17-12-2014 Via de website gekocht

Eigenlijk telefonisch besteld na overleg over mijn kapotte oude machine.

Vandaag besteld, morgen in huis!

Veel keuze en niet duur.

Ik ben slecht in het bewaren van bonnen en garantiebewijzen. Maar bij B&K konden ze zo alle gegevens en garanties voor me opzoeken. TOPSERVICE

Een heel tevreden klant. Vanaf het moment dat de oude kapot was, direct geholpen en geadviseerd. Nieuwe besteld en volgende dag weer wassen! Bemmel&Kroon weet dat een gezin niet dagen zonder wasmachine kan!!!

yvdaja22 17-12-2014 In de winkel gekocht
in de Cruquius, vlakbij Hoofddorp

de website was overzichtelijk en duidelijk genoeg voor mij, maar ik ben meer van het persoonlijke, bij de winkel in Cruquius zeer goed geholpen in mijn keuze voor een volledig geIntegreerde vaatwasser.

helaas was mijn uitgezochte vaatwasser niet meer op voorraad maar de verkoper kwam met een uitstekend alternatief. Later telefonisch deze koop afgerond op maandag rond de klok van 11.00 uur met als resultaat dat er dinsdag om 08.00 uur al een monteur de vaatwasser kwam afleveren, plaatsen en installeren. TOP!
De monteur belde dat hij er aan kwam, en de mailwisseling omtrent plaatsing order en status ook prima geregeld.

Ik heb mij alleen gericht op volledig geïntegreerde vaatwassers zowel op internet als in de winkel.

Ik heb na maandag middag al met diverse mensen mijn TOP ervaring gedeeld. Ik was al bang met de Kerst alles zelf af te moeten wassen en ben dan nu ook heel blij dat ik in twee dagen tijd alles weer terug bij het oude is en ik heerlijk gebruik kan maken van mijn nieuwe vaatwasser.
Mocht ik iemand spreken dan raad ik dit filiaal zeker aan!!
ps. Ik heb niets teveel gezegd!

Ordernr. CRQ439164 d.d. 15 december 2014 Ik denk dat ik alles hierboven al gemotiveerd heb en op grond daarvan heb ik geen punten die ik niet goed vind. Ik ben zeer positief en breng dat graag aan anderen over. Ik zal zeker nog eens terugkomen als er iets vervangen dient te worden. Verder ga ik nu lekker gebruik maken van mijn nieuwe vaatwasser.

bogaard62 17-12-2014 Via de website gekocht

Vandaag bestellen is ook echt morgen in huis. Ook het betalen is zeer gemakkelijk. Gewoon bij afleveren pinnen en niet al het gehele bedrag vooraf betalen.

Prima service. Een mailtje en SMS om te laten weten in welk dagdeel bezorgd wordt en ca. 15 minuten voordat ze komen nog een belletje.

ruime keuze

Ik zou iemand zeker aanraden om eerst bij Bemmel en Kroon te kijken voordat je ergens anders gaat zoeken.

Onderstaande beoordeling betreft ordernummer DH439102 van Bemmel en Kroon. Op de site van "Bemmel en Kroon" hadden wij de wasmachine gezien die aan onze wensen voldeed. Eerst even gebeld of hij leverbaar was maar onze keuze was een oud model wat alleen nog als showmodel leverbaar was. Hij kon een vernieuwd model voor nagenoeg dezelfde prijs aanbieden. En, ook belangrijk, al de volgende dag leveren. En inderdaad de volgende dag voor 08.00 uur een mailtje en een sms-je met daarin informatie over het dagdeel waarin geleverd zou worden. ca. 15 minuten voordat ze kwamen kreeg ik een telefoontje dat ze er aan kwamen. De nieuwe wasmachine werd keurig aangesloten en de oude zonder problemen mee genomen. En dit alles door zeer vriendelijke mensen. Dit bedrijf is echt een aanrader.

2492 17-12-2014 In de winkel gekocht

Groot assortiment, prettige winkel en prima uitleg en service.

Rhino2 16-12-2014 Via de website gekocht

T'is echt gemakkelijk gewoon:
Log in bij Bemmel en Kroon.
Scherpe prijs, je kunt op ze bouwen:
Bestellen, betalen, vertrouwen.

De service is echt excellent,
je weet precies waar je aan toe bent:
Gratis thuisbezorgd, vakkundig en op tijd.
Dit is echt top-kwaliteit.

Bemmel en Kroon: een webshop juweel,
veel keus, goed uitgelegd, en erg visueel.
Een sterk punt is het brede assortiment,
het maakt je behoorlijk verwend.

Een aanrader voor de kritische klant:
Met deze leverancier krijg je een band.

Ik beoordeel deze webshop als uitstekend: Grote keus, en veel prijzen als laagste berekend. Ik zou het willen roepen met een megafoon: Shop voortaan eerst bij Bemmel en Kroon!

mverweijen 16-12-2014 Via de website gekocht

gemakkelijk via internet je bestelling plaatsen. overzichtelijke website

je krijgt keurig een mail met de planning en ze houden rekening met je wensen. 15min van te voren krijg je een telefoontje dat ze bijna voor de deur staan en het verpakkingsmateriaal nemen ze mee.

zeer ruime keuze

zeker een aanbeveling waard. zeer tevreden

ik ben zeer tevreden

PtH1974 16-12-2014 Via de website gekocht

Prima en snel geregeld :-)

Oude spullen en verpakkingsmateriaal direct meegenomen.

Mooie prijs voor een mooi product.

carma2101 16-12-2014 Via de website gekocht

6,2

via internet

Niet klantvriendelijk. Opnemen met Hallo. Gebeld om te vragen wanneer ik een bezorgmail kon verwachten ? antwoord zodra het binnen is, want was niet op voorraad. Ok wanneer dan wel donderdag binnen. Is goed hoe gaat dat verder in zijn werk met bezorgen. U krijgt een mail. Kan ik dan aangeven wanneer ik dan het wil laten bezorgen ? Ja. Allemaal zeer kortaf niet echt klantvriendelijk. Misschien had de man geen goed humeur maar daar kan een klant niets aan doen toch?

ruime keus en goedkoper dan andere

Makkelijk en goedkoper dan andere leveranciers.

Goede klantenservice is essentieel in de deze tijd.

DoMens 16-12-2014 Via de website gekocht

Gisteren om 15.30 uur besteld, vandaag om 09.00 uur afgeleverd, aangesloten en al.

Gedurende het gehele bestel- en leverproces ontving ik mails over de status(verandering).

Ik heb precies die wasmachine gevonden die aan mijn voorwaarden moest voldoen.

Ik ben erg enthousiast over deze winkel: ik vond de wasmachine die aan mijn eisen moest voldoen, tegen de prijs die ik in gedachten had. De bestelling en levering verliepen vlot: ik heb om 15.30 uur besteld, en de volgende dag werd het om 09.00 afgeleverd, aangesloten en werkend achtergelaten. Van elke stap in het order- en leveringsproces werd ik per mail op de hoogte gehouden. Erg prettig.

langendoen 16-12-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

nette behandeling in de winkel, absoluut niet opdringerig maar werden goed voorzien van informatie.
keurige mail met geplande bezorgtijd, en we werden een kwartier van tevoren gebeld dat ze onderweg waren.
vriendelijke bezorgers die netjes en correct de nieuwe wasmachine geplaatst hebben en de oude weer mee hebben genomen, zoals van te voren was afgesproken.

groot assortiment, met goede toelichting van de verkoper over de machines waarin wij geïnteresseerd waren.

klantvriendelijk, goede service en ruime keus.

mooie overzichtelijke winkel, die goed bereikbaar is en voldoende parkeergelegenheid heeft.

eckhardt 15-12-2014 Via de website gekocht

de bestellin ging goed, betaling ging ook prima, en het product was makkelijk te vinden. en de service was ook prima. En werd gelijk aangesloten en oude apparaat werd gelijk meegenomen
dus alles was top

service was prima. geen klachten de personen die het product brachten waren erg vriendelijk.

assortiment op de website was prima.

ik zou zeker aan vrienden deze winkel aanbevelen vanwegen goede service

ik heb hier niets meer aan toetevoegen alles was prima

annelippens 15-12-2014 Via de website gekocht

AEGfreak 15-12-2014 Via de website gekocht

5,8

Bestelling werd direct telefonisch aangenomen

Montage moest een week op zich laten wachten, en dat is te lang. Werd niet meegedeeld bij de bestelling.Verder werd er tot vervelens toe geprobeerd een extra garantie te verkopen.

Voldoende keuze in de artikelen waarvoor ik belangstelling had

Er werd op een wat agressieve verkoopwijze geprobeerd extra garantiejaren te verkopen, meermaals aangegeven hierin niet geinteresseerd te zijn, toch weer proberen.Kreeg het gevoel een dummy te zijn als ik er niet op in zou gaan.Ik liet een kans lopen......

Snelle levering, positief. Negatief: tot vervelens toe proberen mij extra garantiejaren te laten kopen. Gaf enkele malen aan dat niet te willen, en dat werd vreemd gevonden.

Saskia Rijswijk 15-12-2014 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Uitzoeken, betalen en bezorgen gingen soepel. Geen aanbetaling.

Model was niet op voorraad, maar werd binnen paar dagen keurig bezorgd. Met tijdsindicatie die ook klopte.

Ruime nette showroom met keuze uit verschillende merken en modellen.

Als ik weer eens iets voor mijn keuken nodig heb ga ik hier als eerste heen.

We zijn erg plezierig en deskundig geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe koelvriescombinatie, zodat we een gemotiveerde keus konden maken. Vanwege pech met onze oude koelkast (niet gekocht bij Bemmel&Kroon) die al na 3 jaar kapot ging, kregen we op de nieuwe voor bijna niets een verlengde garantie.

FransHuigen 15-12-2014 Via de website gekocht

De site is erg duidelijk, van (in mijn geval) de combi-oven staan zeer veel specificaties op de site waardoor ik prima kon uitvogelen wat ik wilde hebben. Navigatie en betaling zijn veilig en erg snel.

De communicatie van B&K is erg duidelijk, snel en prettig van toon. Het product is zeer snel en netjes geleverd. Hoe minder hier te zeggen is, hoe beter. Gewoon heel goede service.

Het assortiment is prima als je op zoek bent naar iets wat je in de keuken kunt gebruiken. En dat was ik, dus prima!

Ik heb helemaal geen negatief punt te melden. Contact, uitstraling, service en levering waren gewoon perfect.

rhelsloot 14-12-2014 Via de website gekocht

Besteld via de website, het formulier hiervoor is simpel. Verder pas betalen na levering. Kan ook zelf kiezen op welke dag wordt afgeleverd.

Duidelijke berichten over de levering van mijn internetbestelling. Ook de levering bij mij thuis was prima, er wordt duidelijk aangegeven op welk tijdstip mijn vaatwasser zou worden bezorgd.

Ik had een specifieke vaatwasser besteld die moeilijk leverbaar was bij andere leveranciers. Was dan ook wat sceptisch. Uiteindelijk geleverd conform afgesproken levertijd.

Mijn eerste kennismaking is zeker goed, kan deze shop zeker aanbevelen.

alohmeijer 14-12-2014 Via de website gekocht

Zonder meer een van de beste online winkels van Nederland. Altijd goede service, supersnelle reactie op e-mails en nooit problemen. Heb hier vorig jaar een droger en vaatwasser gekocht, voor mijn ouders een wasmachine en afgelopen week zelf een wasmachine. Elke keer een goede prijs en geweldige service.

Zonder meer een van de, zo niet DE best online winkels van Nederland. Altijd goede service, supersnelle reactie op e-mails en nooit problemen. Heb hier vorig jaar een droger en vaatwasser gekocht, voor mijn ouders een wasmachine en afgelopen week zelf een wasmachine. Elke keer een super prijs en geweldige service.

Jeroen0603 14-12-2014 Via de website gekocht

Je kunt bestellen vanaf de bank

Je wordt steeds op de hoogte gehouden

Is genoeg

Super service

Hele goede service en goede oplossingen, zal zeker daar weer bestellen, als ik wat nodig ben

alohmeijer 14-12-2014 Via de website gekocht

fiekevlaar 14-12-2014 In de winkel gekocht
Cruquiusplein 50 Qruquius

winkel goed bereikbaar, werd bij binnenkomst gelijk aangesproken en kreeg goede informatie over het produkt.Wilde snel leveren en werd er rekening gehouden met mijn wensen , en geen kosten aan het verwijderen van het oude produkt.

Ruime keuze in dezefde prijsklasse en de prijs is zeer concurrerend .

Persoonlijke benadering en er word rekening gehouden met je persoonlijke wensen wat ik zelf als heel prettig heb ervaren.

Snel geholpen , prima sortering,snel geleverd , persoonlijke benadering, en concurrerende prijs.

robbreevoort 14-12-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

OP internet en fysiek in de winkelproducten bekijken.

Leveringen volgens afspraak op tijd via email en sms.

Zeer ruime keuze en concurrerende prijzen.

Terzake kundig personeel in de winkel. Website ook overzichtelijk

r.keyzer2 13-12-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijker dan dit kan niet zo thuis achter je laptop

Vriendelijke bezorgers. brengen zware dingen twee trappen op en sluiten aan en leggen uit.

Bijna alles te krijgen

zo aanbevelenswaardig door de hoge service, het uitgebreide assortiment, en het bestelgemak.

myrthevdg 13-12-2014 Via de website gekocht

ging allemaal super vlot in 3 stappen had ik de juiste koelkast, en hij was nog 1 van de goedkopere online

service was helemaal prima, alles werd goed aangegeven en ik kreeg mijn spullen helemaal netjes afgeleverd op de juiste plek

hij straalt, de koelkast past perfect in onze nieuwe keuken.
het was geen koopje maar het is het zeker waard

een dikke 10!

ik heb verder geen punten te melden, ik ben tevreden!