Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

yo-eddy 07-10-2014 Via de website gekocht

simpel en snel besteld

Prima, snel geleverd zoals van te voren vermeld.

Vaatwasser die we zochten was op voorraad, verder niet gezocht.

Snel en eenvoudig, levering volgens afspraak (snel dus : ) )

linders5 07-10-2014 Via de website gekocht

Prima e-mailkontakt en zeer goede aflevering

goed geprijsd en toch zeer goed afgeleverd.

Mark Inja 07-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met een gemakkelijke zoekfunctie en diverse betalingsmogelijkheden. Top.

Goede service. Duidelijk over wanneer de bezorging plaats vind. Gelijk na levering een mail met hierop de mogelijkheden in beeld wat en wanneer wat te doen als er iets mocht blijken te zijn met de aankoop.

Ruim assortiment. Voldoende voor mij met tevens keuzes uit meerdere prijzen. Dus voor een ieder wat wils.

Volledig. Goede service, levering etc. en alles ook nog eens snel.

Zie hierboven.

Bailey1234 07-10-2014 Via de website gekocht

Hele goede service! Er werd van te voren gebeld dat ze er aan kwamen. Keurige bezorgers, apparaat netjes aangesloten. Alles mee terug genomen inclusief oude apparaat. Top service!

fokkomuller 07-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk website. Goede zoekmogelijkheden.

Duidelijke communicatie over levering. Transport online te volgen. 1/2 uur van te voren gebeld wanneer ze zouden arriveren.
Erg vriendelijke kerels die de wasmachine 2 hoog sjouwden en de oude wasmachine weer meenamen. Top geregeld!

Tot nu toe alles erg goed geregeld. De wasmachine draait inmiddels ;-)

Petra_L 07-10-2014 Via de website gekocht

Supersnel. Voordat ik het wist was de machine uitgepakt en aangesloten. Perfect gewoon.

Ik was op zoek naar een LG wasdroogcombi en kwam zodoende bij Bemmel en Kroon uit. Naar hun verdere assortiment heb ik niet gekeken. De afhandeling van de bestelling ging snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken mbt de levering. De levering en installatie van de machine was snel en werd gedaan door 2 vriendelijke heren. Super gewoon.

April1 07-10-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer dorpstraat

Vriendelijk personeel en overzichtelijk in de winkel.

Het melden per mail van de aflevertijd en telefonisch de vervroegde levertijd.

Grote keus aan diverse merken.

Dit ook vanwege de klantvriendelijkheid en service.

Gewoon een prettige winkel met personeel die verstand van zaken heeft.

Renee5985 06-10-2014 In de winkel gekocht
Neckar, Den Haag

Goede kennis en duidelijke uitleg over de apparatuur. Binnen 1week zowel een was- als een vaatwasmachine gekocht.

Terwijl ik de deur uit liep al een bevestigingsmail binnen. Super snelle levertijd. Verkoper Johan heeft gelijk een monteur van AJTec geregeld om naar kapotte vaatwasser te kijken. Die bleek niet te repareren en is ook vervangen. En wederom met veel kennis van zaken geholpen.

Vele merken, dus ruime keus. Goede kennis van apparatuur.

Absolute aanrader!

Zoals gezegd, goede kennis van apparatuur, dus goed voorgelicht, zeer snelle service! Goede kontakten met een zeer goed installatiebedrijf AJTec, die ook supersnel reageert.

GJ vd Windt 06-10-2014 Via de website gekocht

Bestelling via de site van Bemmel en Kroon was zeer duidelijk en gemakkelijk.

Levertijd kon ik zelf aangeven. De dag ervoor kreeg ik per mail het tijdsblok waarbinnen de bestelling zou worden geleverd. De volgende dag werd dit waargemaakt. De installatie en aansluiting was perfect en bij de prijs inbegrepen.

Ik ben zeer tevreden over het gebruiksgemak van de site, de keuze van het aflevermoment en de installatie/aansluiting van het apparaat.

yvonne 609 06-10-2014 Via de website gekocht

de prijs is in verhouding goedkoper. andere vragen voor het plaatsen van een artikel extra geld. bij Bemmel en Kroon was het incl

service goed. levering goed. een prima zaak

de klantvriendelijkheid. duidelijke uitleg. snelle levering, betalen bij afleveren.gewoon een uitstekende winkel

Rudi Van den Bosch 06-10-2014 Via de website gekocht

Het was niet enkel eenvoudig om te bestellen maar bij een telefonisch vraag heb ik ook via mail een snel antwoord gekregen.

Netjes en onberispelijk op tijd werd het artikel thuis afgeleverd.

Vele artikels hebben de laagste prijs van de hele Benelux.

staneke 06-10-2014 Via de website gekocht

De siste is dusdanig ingedeeld dat je ook per merk kunt zoeken naar de voor jou geschikte machine.
Daarnaast kun je dan ook "op prijs" zoeken.

Na telefonische bestelling krijg je praktisch per omgaande mail over levering, bezorging en betaling. Bovendien krijg je een half uur voor bezorging een telefoontje van de koerier over het juiste tijdstip

Uiterst concurrerende prijzen en een geweldig assortiment.

Door de vriendelijkheid van de leverancier en de bezorgers, alsmede het feit dat gratis bezorgd wordt en geplaatst, waarbij de oude machine mee wordt genomen is leverancier een absolute aanrader. Toppie!!

Ik denk dat ik bij aanbevelingen aan anderen duidelijk genoeg ben geweest, minpunten zijn er niet. Alles klopt. Het woord "toppie" is misschien nog wel te zwak uitgedrukt. Hulde aan deze leverancier, daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

astrid07 05-10-2014 Via de website gekocht

omdat online invullen niet lukte, telefonisch gedaan en dat was geen probleem. Betalen kan bij afleveren.

prima service, snelle levering

ruim assortiment

hebben echt moeite gedaan om de spullen op tijd te kunnen leveren. TOP

De moeite die gedaan is om te kijken of de spullen nog de volgende dag geleverd konden worden vond ik SUPER. Vond het 'persoonlijk'.

Grandcru 05-10-2014 Via de website gekocht

Spreekt voor zich.

Zelfs je privé-mail wordt beantwoord, daar kunnen anderen nog wat van leren!

Voor elk wat wils

Maar natuurlijk bevelen we deze winkel aan in betrouwbaarheid en snelheid!

Perfect bestaan nu eenmaal niet, helaas staat Bemmel en Kroon nog steeds niet in de lijst van de Samsung actie. Alleen om deze reden had ik misschien bij een ander besteld maar dat wisten we van tevoren niet.

paulina5 05-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Mooie toonzaal. Makkelijk parkeren.

Goede afspraak regeling. Telefoneren een half uur voor komst van het product.

Goede prijs en niet te duur.

Er zijn geen op of aanmerkingen.

Meetlint 05-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Ik heb op mijn gemak de vrieskast uit kunnen kiezen

Ik werd gelijk en goed geholpen

Er was genoeg waaruit ik kon kiezen

ik kan het iedereen aanbevelen om bij Bemmel en Kroon te gaan kijken

Vanaf het moment dat ik de winkel binnenstapte tot het moment dat de vrieskast bij mij in huis stond heb ik als prettig ervaren.

pamper 05-10-2014 Via de website gekocht

Alles wat we wilden weten stond op de website. makkelijk te bestellen zelfs telefonisch kon dat.

100% service. Duidelijk met afspraak. telefonisch zeer goed bereikbaar en via de mail ook snel met antwoord. Geen extra kosten en mocht betalen bij aflering. Bij levering een aflevertijd aan ons doorgegeven. per mail, sms en zelfs een telfoontje binnen een half uurtje van bezorgen.

voldoende keus.

Ja ik zou Bemmel & Kroon zeker aanbevelen bij vrienden e.d.
Wij zijn zeer tevreden met hoe de communicatie met bestellen en levering ging. voldoende informatie.

Ik vind het gehele traject van uitzoeken , bestellen en leveren een dikke 10. Kon niet meer of beter wensen. Zelfs werd de factuur na een paar weken na ontvangst nog gemaild nadat ik daar omhad gevraagd. Via de mail binnen een uurtje gereageerd.

goisshie 04-10-2014 Via de website gekocht

In de eerste instantie had ik geen idee wie Bemmel en Kroon was. De goedkoopste leverancier voor de wasmachine die we graag willen hebben. Ge-google, goede reviews. Toch maar even gebeld naar de zaak, prima geregeld en binnen 2 minuten de bestelling geplaatst. Hoe betalen? Koerier komt met pin automaat! Geweldig! En de volgende dag in huis! Een half uur voor aankomst netjes een bericht dat koerier er aan komt. Wasmachine naar de zolder gebracht en aangesloten, werkt prima zoals het hoort. Inpakplastic ed meegenomen, geen zooi in huis. Betaling per mobiele pin, werkt ook naar behoren. Ik kan niets anders zeggen dat het zo'n verademing is om op die manier geholpen wordt! Niets geen verzendkosten en / of aansluitkosten zoals de fysieke winkels vragen, en service is super! Bedankt! We weten jullie te vinden voor de volgende x :-)

axzel 04-10-2014 In de winkel gekocht

Eenvoudige website, zelf een bezorgdatum kiezen.

Ruim assortiment

Prima ervaringen met deze winkel, maar als ik één minpuntje mag noemen: mijn producten zouden op voorraad zijn, maar na bestelling bleek dat toch niet waar. Duurde ongeveer 5 werkdagen voordat de order klaar was voor verzending. Complimenten voor de communicatie, die was duidelijk en ruim voldoende. Zelf een leverdatum kiezen is ook echt een pluspunt!

Munz 04-10-2014 Via de website gekocht

Ik belde Bemmel en Kroon voor wat informatie over het te kopen product. Contactpersoon aldaar moest hierover informatie inwinnen bij importeur en zou terugbellen. Dat gebeurde na 5 minuten. Toen ik zei, dat ik obv de verkregen informatie het product on line zou bestellen, zei de contactpersoon dat dat ook via hem telefonisch zou kunnen. Aldus geschiedde en 5 minuten later kreeg ik een bevestigingsmail over het bestelde product. Keurig en accuraat!

Ik zou op de dag van de levering van het product - een keukenkraan - voor 08.00 uur 's ochtends een mail krijgen met een indicatie over de tijd van levering. Dat gebeurde. En een half uur voor levering zou ik een sms krijgen over de exacte levertijd en ook dat gebeurde. En ik kon de levering zonder verzendkosten aan de deur betalen door te pinnen. Servicegerichter en makkelijker voor de klant kan volgens mij niet.

Ik zocht naar een kraan die ik in een winkel had gezien. Deze stond helder en duidelijk op de website beschreven en met foto's verlucht en ook nog € 40,- goedkoper.

Vanuit mijn luie stoel de door mij gewenste informatie via website en telefoon van Bemmel en Kroon ingewonnen en verkregen. De aflevering was 100% correct en comfortabel.

Correcte en servicegerichte afhandeling. Beter kan ik het niet omschrijven!

HJBroekhuizen 04-10-2014 In de winkel gekocht
cruquius

Dicht in de buurt en fysiek te beoordelen.

Keurig geholpen en snelle levering.
Alles op tijd volgt opgave

De ervaring rechtvaardigt dat.

builder 03-10-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Mooiste winkel van Nederland met groot assortiment. Alle prijzen zeer scherp en op internetniveau. Super goed advies door zeer vakbekwame adviseurs, xx is Top !!

k.rotteveel 03-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

De site biedt een grote variatie aan artikelen, voor mij was dat machines. De kenmerken waarop je wilt kiezen waren goed beschreven. Ik vond de ervaringen van andere klanten over de service erg handig - en die klopten!

plezierige ontvangst; goede informatie over verschillende machines; geen aandrang om een duur product te verkopen; duidelijkheid over levertijd en -voorwaarden.

fidel1967 03-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site. Snel besteld.

gekochte apparaat was niet meer voorradig.ik kreeg nu de duurdere opvolger voor dezelfde prijs

voor mij voor deze aankoop. de goedkoopste en zeer snel.

als je wasmachine kapot gaat heb je snel een nieuwe nodig. Keuze gemaakt via kieskeurig. Bemmel en Kroon stonden in de lijst van goedkoopste leveranciers en beoordeeld met een 9.2. Keuze snel gemaakt. besteld en de volgende ochtend geleverd en aangesloten.

snoesi 03-10-2014 Via de website gekocht

Het gemak van het on-line bestellen was voor mij zeer goed. De webshop is duidelijk en makkelijk.

Helemaal top!

Ik had al in verschillende winkels gekeken en vond deze vrieskist. Bemmel en Kroon bleek online de goedkoopste.

Als het altijd net zo goed gaat als nu, dan krijgen jullie een 10 met een griffel. Een ding is zeker, jullie website gaat bij mij in mijn favorieten.

Het gemak van online bestellen, de prijs en natuurlijk de bezorging van begin tot eind.

robvandertweel44 03-10-2014 Via de website gekocht

Geen enkel probleem om te bestellen of uit te zoeken

Juiste info op tijd ontvangen

Konden direct vinden wat we zochten

Alleen maar positieve ervaringen

johannespaulus 03-10-2014 Via de website gekocht

eerste keer via internet een wasmachine aangeschaft. Na lezen test consumentenbond keuze gemaakt. De bestelling bij Bemmel en Kroon wasbinnen 5 minuten online geregeld.
Super

Binnen 24 uur geleverd. Keurig de komst aangemeld. De bestellers sloten aan en voerden de oude af. Vriendelijk en professioneel en dat zonder extra kosten voor mij! (aanbieding)Hoop dat de service gedurende het leven van de machine zo blijft.

In wasmachineland is veel te koop en veel daarvan is aanwezig in het assortiment van Bemmel en kroon

spreekt voor zich na het voorgaande.

zie boven

MarcPeeters 03-10-2014 Via de website gekocht

Snel besteld op een duidelijke site. Fijn dat de vervoerders te volgen zijn en even bellen 20 min voordat ze leveren. Verpakkingsmateriaal weer mee en apparaat wordt geïnstalleerd. Super!

Niet alleen dozenschuiven maar ook informeren en installeren

Keuze is ruim voor concurrerende prijzen.

Ambassadeur erbij!

Zo hoort een webshop te zijn. Snel, duidelijk en service en klantgericht.

Els van Duijn 02-10-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Hele goede, duidelijke en vriendelijke uitleg. Heel prettig!

Via consumentenbond een wasmachine uitgezocht die heel goed uit de test kwam. Dus ik hoefde verder niet te zoeken. Jullie prijs was de laagste!

Zie bovengenoemde argumenten (ik had op internet trouwens ook al lovende beoordelingen over jullie gelezen waardoor ik al heel positief en vol vertrouwen tegenover jullie stond!

Zie bovengenoemd. Ook de 2 "mannen" die de wasmachine kwamen brengen waren vriendelijk, kundig. Goed op elkaar ingespeeld met het sjouwen en ze hadden ook lol met elkaar. Leuk!

KlaasvdG 02-10-2014 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijs, goed telefonisch bereikbaar, oude afwasmachine meegenomen. Betalen bij aflevering.

nl21945 02-10-2014 Via de website gekocht

Helder bestelproces en de mogelijkheid om de bezorgdatum te kiezen.

Wasmachine keurig op z'n plaats gezet, aangesloten en de verpakking meegenomen

Voldoende keus tegen een scherpe prijs

Alles klopt...ga zo door!

Jandebrie 02-10-2014 Via de website gekocht

Makkelijk vanachter de computer bestellen en vergelijken. Toen ik belde voor een bepaalde wasmachine, werd me het nieuwste model aangeboden met fikse korting.

Aardige mannen kwamen wasmachine afleveren en installeren en namen de oude mee terug. Mijn kraan was lam, dus ze hebben zelfs de hoofdwaterkraan, in de kruipruimte onder een zwarte tegel, voor me afgesloten, zonder morren.

Goede verhouding prijs-kwaliteit-service.

cooitje 02-10-2014 Via de website gekocht

mooie, duidelijke webshop! Zeer gebruiksvriendelijk.

Zie beneden...

Prettige prijzen! We hebben voor de aanschaf van onze wasmachine heel wa webshops bekeken, maar Bemmel en Kroon kwam er als goedkoopste uit

Vanmorgen een wasmachine mogen ontvangen van Bemmel en Kroon. Over de service niets anders dan lof!! Wat in deze tijd van "klant is GEEN koning meer" een hele verademing is. De klant is zeker nog koning bij Bemmel en Kroon en koeriersbedrijf!!!!!!! Via de webshop besteld, duidelijk, helder. Ook het koeriersbedrijf niets anders dan lof. Volgens het track en tracesysteem kon ik precies volgen waar de koerier zich bevond. Geen onnodige wachttijd. De koeriers waren ook zeer vriendelijk. Voorzagen mij nog van advies over de aansluiting van de wasmachine. Namen de oude wasmachine en het afval netjes mee! Keurigkeurig. Ik ben al met al zeer tevreden. Zowel met Bemmel en Kroon als het koeriersbedrijf. Dit is beslist niet de laatste keer dat ik iets koop bij Bemmel en Kroon. m.vr.gr. Corry Speelman Zuidlaren

Harut-nl 01-10-2014 Via de website gekocht

Laagste prijs garantie ontvangen en ook nog eens mogelijkheid om zelf aan te geven wanneer de bezorgingen wenselijk is, echt super.

Heb kunnen vinden wat ik nodig had

Heb mijn aankoop voor de laagste prijs ontvangen, bij deze winkel maken ze je ook mogelijk om zelf aan te geven wanneer je de artikel bezorgd wilt hebben, in ons geval heel handig aangezien we aan het verbouwen zijn.

NilsBerndsen 01-10-2014 Via de website gekocht

Uitstekende service, terugbel afspraken worden nagekomen. Kan het iedereen aanbevelen.

kris vermussche 01-10-2014 Via de website gekocht

gemakkelijk en goedkoopst

de mannen van de levering hebben zelfs de koelkast uit het karton gehaald

goedkope en betrouwbare firma,alles klopt altijd,zeer correct.Aan te bevelen

Betrouwbare firma,alles verloopt volgens plan.Correct.

Vera-678 01-10-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Onwijs goede service! Iedereen denk erg goed mee, dat is erg fijn.

marijkehammann 01-10-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

wordt bezorgd, je word steeds op de hoogte gehouden, makkelijk gratis parkeren.

Heel vriendelijk personeel, duidelijke uitleg, nemen de tijd voor je.

Heb ik al gedaan

Ruime winkel, duidelijk en overzichtig, zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Sander25061987 01-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede service bij Bemmel & kroon ben zeer te vreden.

Buitengewone goede service wand mijn wasmachine koelkast en gasfornuis is binnen gebracht en uit gepakt en het verpakkingsafval hebben ze ook weer mee genomen! en ze hebben alles aangesloten en dat zonder bij te moeten betalen! Dit vind ik egt top service!

Ruime keuze en altijd de beste prijs

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen om dat de service goed is en het personeel dat er werkt is altijd zeer vriendelijk en behulpzaam niet lang te hoeven wachten tot je geholpen word! En als je naar Bemmel & kroon belt voor een vraagje word er altijd gelijk op genomen wand als ik ergens een hekel aan hebt is het wel om lang te moeten wachten voor dat er word opgenomen of een lange keuze menu maar dat is gelukkig niet bij Bemmel & kroon.

Ben zeer te vreden over mij aankopen bij Bemmel & kroon top service wand als er wat is of wat dan ook word het gelijk opgelost! En het zijn zeer vriendelijke aardige mensen die er werken! en altijd de beste prijs! Ga zo door Bemmel & kroon en ik zou dit bedrijf aan iedereen willen aanraden!

lucia0910 30-09-2014 Via de website gekocht

Prima website alles heel duidelijk

Prima afhandeling snelle service !
Bestelling met 24 uur in huis !

rhwijngaart 30-09-2014 In de winkel gekocht

Dichtbij Leiden en genoeg parkeerplaatsen

Snelle service en goede aanbiedingen!!

Veel keuze en in verschillende prijsklasse

Wat ik zei snelle service dichtbij en goede service.

cokblom1 30-09-2014 In de winkel gekocht
Leidschendam

Bellen of het product in voorraad is en toch online kopen

Ik belde op om te vragen of de afzuigkap waar onze keuze op was gevallen in voorraad was.
Dat was niet het geval.
Ik werd doorverbonden met dhr. Bemmel die mij de nodige uitleg verschafte waarna ik de afzuigkap bestelde

Voldoende keuze.
Niet in voorraad, dan word het besteld.

Zeer zeker een aanbeveling waard.
De afzuigkap is veel goedkoper dan in de winkel waar wij deze aanvankelijk hadden uitgezocht (toch niet onbelangrijk)
Ook de afhandeling verliep zeer soepel.
We konden zelfs een plm. tijd voor bezorging kiezen wat ook helemaal goed en netjes is verlopen

Ik heb geen negatieve punten allen goede die ik zoveel mogelijk hierboven heb omschreven. Bemmel&Kroon heeft er zeker een tevreden klant bij. R.Blommaert

Loon1965 30-09-2014 In de winkel gekocht
cruquius

op de website was het overzicht duidelijk en kon men makkelijk vinden wat je zocht.

goede service en prettige bediening, vriendelijke bediening en vlot.
Verkoper wist waarover hij sprak. Kon goed adviseren

ruim en voldoende assortiment in verschillende prijsklasses en behoeftes.

prettige service en bediening, levering prima en binnen de gestelde tijd

ruime opzet, vriendelijke en deskundige bediening, perfecte service en aflevering thuis. Snel en deskundig afgeleverd

BoomSie 30-09-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24, 2491 BD Den Haag, Netherlands

Snel, overzichtelijk alles tegen elkaar af te zetten. Nog net geen directe vergelijking van apparaten naast elkaar, dat zou een 10 zijn.

Bij twijfel tussen 3 producten TOCH besloten om naar de winkel te gaan ipv online aan te kopen.

Ruim aanbod, grote winkel, 2 van de 3 stonden klaar om aan een nader te bestuderen. De derde was net nieuw in het assortiment waardoor hij niet aanwezig was, maar gelukkig borduurde deze qua uiterlijk voort op 1 van de modellen waarmee we hem wilden vergelijken. (klopt achteraf precies op een paar programma opties na, knoppen en uiterlijk zijn exact hetzelfde)

Ruim aanbod, ook in de winkel om te bezichtigen.

Sowieso, om gewoon eens te orienteren zou ik ze zo dit filiaal aanbevelen.

Vlot, kundig en open en eerlijke uitleg. Geen dwingende sfeer. Gratis parkeren (als stadsmens is dat niet zo vanzelfsprekend)

c.bruggeman 30-09-2014 Via de website gekocht

top. een verkoper die meedenkt met de klant. zie voor info hieronder.

De 5 aangekochte produkten zitten nog keurig in de verpakking te wachten tot de nieuwe keuken geplaatst wordt. Over de service bij Bemmel en Kroon ben ik enthousiast. Ik wist welke apparaten ik wilde hebben. Heb bij een 4-tal verschillende online shops offerte laten maken. Bemmel & Kroon was op 1 na het goedkoopst. Toch voor Bemmel gekozen omdat zij goed advies hebben gegeven. Bijvoorbeeld over de afzuiginstallatie (Novy). Ik had een bepaald type in gedachte, zij boden voor hetzelfde bedrag een nieuwere type met meer mogelijkheden aan. Dat noem ik meedenken, daar waren wij zeer te spreken over. Daarnaast was de bezorging goed en zorgvuldig. Keurig een dag van te voren een e-mail met geschatte levertijd. Een half uur van te voren werden we gebeld dat ze er aan kwamen. (tip: wanneer de bezorger een kind aan de telefoon krijgt, laat ze vragen naar een ouder. Toevallig stond ik in de buurt...) Ik heb er alle vertrouwen in dat wij volgende week, bij het uitpakken en installeren nog steeds enthousiast zijn!

Annelies.kort 30-09-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Alle apparaten overzichtelijk opgesteld.
Verkoper loopt met je langs.

Na advies en keuze, toch nog even ruimte ingebouwd om thuis de juiste maten te controleren.
Gewoon per telefoon bevestigen was voldoende en scheelde een tweede rit naar de showroom.

Was voor die bepaalde koelkast (afmeting) voldoende keuze.
De leverancier/ fabrikant heeft zelf een beperkte keuze.

Het loopt gewoon " gesmeerd" :Keuze, advies, info, bezorging, plaatsing !

Ruime showroom. Apparaten overzichtelijk opgesteld. Prijzen zijn duidelijk. Verkoper is deskundig. Misschien een klein aandachtspuntje: verkoper heeft zoveel ervaring, dat jij soms iets 'te snel' door de stof wil gaan.

JanBeus 30-09-2014 Via de website gekocht

Bestelling vlot geleverd, zelfs toen één apparaat niet op voorraad was, alles toch binnen een dag geregeld.

Prima service, zowel via de mail als telefonisch werden we goed op de hoogte gehouden.

Door onze keuze van goed geteste machines kwamen we bij Bemmel en Kroon uit. Niet te duur en vlot te keveren.

Prima service en levering. Dus zeker aan te bevelen.

fvroegh 30-09-2014 Via de website gekocht

makkelijk te bestellen via pc

keus genoeg

al 2x goede ervaring met bestelling en aflevering

dennis-en-nicole 30-09-2014 Via de website gekocht

we wisten wat we wilden hebben en dan is de bestelling snel geplaatst

oude droger werd meegenomen en nieuwe droger werd netjes op zolder neergezet, aangesloten en verpakkingsmateriaal weer afgevoerd

snelle service en niet duur

Sommige winkels lijken goedkoper maar dan komt er nog 100 euro bij om de droger op zolder neer te zetten. Bij Bemmel&Kroon zat dit bij dit product in de prijs ingebegrepen. Het assortiment konden we niet beoordelen omdat we gericht naar 1 bepaald product op zoek waren.

h.vanduijsen 30-09-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site. Je weet waar je aan toe bent.

Order wordt direct bevestigd en afgehandeld. Er wordt gemaild wanneer een artikel bezorgd wordt of al dan niet op voorraad is. Datum van bezorging kan na binnenkomst bestelling op een kalender worden aangegeven. Besteldienst belt zelfs half uur voor bestelling wordt afgeleverd!

Goed tot uitstekend

Prima. Aanbevolen.