Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RobinettadeRoode 15-11-2014 Via de website gekocht

snelle levering, handig onlinesysteem waarmee je op de dag van levering precies kunt volgen hoe laat de bezorger zal arriveren

uitstekende service bij plaatsing en afvoeren oude apparaat

eerste ervaring was prima

GerardDuin 15-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website en gemakkelijke bestelprocedure.

Duidelijke communicatie via mail over het leveringsproces.

FransAJansen 14-11-2014 Via de website gekocht

via makkelijke keuzes kom je snel tot de gewenste apparaten waaruit je een keuze kunt maken

binnen 24 uur na je bestelling je apparaat aangesloten en wel in huis.

ze hebben alles op het gebied van witgoed. en binnen de verschillende soorten ook voldoende keus uit merken en mogelijkheden.

ruime keus, goede prijs en snelle service willen wij toch allemaal in deze tijd!

zonneveld1954 14-11-2014 Via de website gekocht

Bestellen per internet betalen met ideal je hoeft de deur niet uit. super

Er wordt aan de wens voldaan wanneer je apparaat geleverd wil hebben en je kunt via trackentrace volgen hoe laat ze ongeveer komen.

Heel veel soorten koelkasten in allerlei prijsklasse

Duidelijke internetsite

nvt

onweer 13-11-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima winkel met een prima prijs en service. Alles tot in de puntjes geregeld. Vriendelijk personeel dat zeer deskundig is. Heb la meerdere aankopen gedaan.

rijk1962 13-11-2014 Via de website gekocht

Makkelijk om keuze te maken, zeker met alle reviews van andere klanten

Complimenten voor de nette en juiste manier van afleveren door de bezorgdienst. Aardige mannen en erg beleefd !!

Prima winkel. Nette service. Naast de wasmachine ook een wasdroger besteld.

Lau22 13-11-2014 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Heb geen gebruik gemaakt van de website, de winkel is dichtbij en daar is heel goed een keuze te maken uit het overvloedige aanbod en je te laten adviseren door vakkundige verkopers.

De aankoop vond plaats in een prettige niet opdringerige sfeer. Over de bezorging en plaatsing van de apparatuur ben ik zeer tevreden. De bezorging was stipt op het afgesproken tijdstip en plaatsing was zeer nauwgezet. Alle rommel werd keurig opgeruimd.

Ik was verbaast over het ruime assortiment. Alles wat ik nodig had was voorhanden. De prijzen die men hanteert zijn zeer concurrerend.

Ruim assortiment, prettige bediening/advisering en voortreffelijke service wat betreft bezorging, plaatsing/installatie. De medewerkers werken snel en zeer zorgvuldig.

sylfie 13-11-2014 Via de website gekocht

Je hoeft er de deur niet voor uit.

Alles was zoals afgesproken. De serviceafdeling niet nodig gehad. Ook de jongens die de vaatwasser kwamen brengen waren vriendelijk en belden een half uur van te voren dat ze er bijna waren.

Ik ben niet in de winkel geweest, maar mijn algehele ervaring is positief

LCJansen 13-11-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer Forepark

Bediening is gemakkelijk en goed in te richten. Ruimer dan mijn vorige vaatwasser

Monteur werkte ontzettend netjes en kordaat in zijn uitleg. Top!

Veel keus in apparaten. Goede uitleg over de verschillen. Geeft vertrouwen bij mij als koper

Ruim assortiment in winkel. Goede voorlichting waardoor je vlot tot de aankoop kan komen. Monteur was ik ook tevreden over en nam gelijk oude machine mee. Echt een aanrader Siemens

MirH 13-11-2014 Via de website gekocht

Blij met Bemmel & Kroon. Op zaterdag begaf de oude koelkast het. Op zondag vanuit de luie stoel een nieuwe uitgezocht. Helaas bleek deze niet op voorraad, ondanks dat de website het wel aangaf.

Prima. Ik kreeg op maandag meteen een bevestiging van mijn bestelling en helaas ook de mededeling dat het apparaat besteld moest worden.

Prima. Nadat ik via internet uitgezocht had welk soort koelkast ik moest hebben, kon ik op de website uit diverse modellen en prijsklassen kiezen.

Bemmel & Kroon is een fijne winkel. Ze zijn correct in de communicatie en staan je vriendelijk te woord als je belt. Prima service. Zeker een aanrader.

m.polet 13-11-2014 In de winkel gekocht
den Haag

Toen de Amerikaanse koelkast niet door de deur paste en de oude wel heeft de chauffeur de hordeur losgehaald zodat hij gewoon naar binnen kon

Goede prijs en goede verkoper goed advies gehad

ljjorissen 13-11-2014 Via de website gekocht

Een 10 is voor de meester

NVT

Roel91162 13-11-2014 Via de website gekocht

Leveren op de dag dat het jou uitkomt.

pietvanruiten 12-11-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

klantvriendelijk,het was makkelijk om de produkten te vinden

de levertijd was prima geregeld

wij hebben alles in de winkel gevonden

omdat er veel keus is, en een mooie zaak

het was allemaal prima in orde

koppelle 12-11-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer, Dorpsstraat

vlak in de buurt

Zeer vriendelijk en nooit problemen over prijzen

Alles verkrijgbaar

Prima zaak prima bediening doen !

BCornelisse 12-11-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Uitstekende service. Beoogde apparaat was niet meer op voorraad, kregen een duurder model voor dezelfde prijs als het model dat we eigenlijk wilde!

jaxcat 12-11-2014 In de winkel gekocht
Crquqius

alles erg overzichtelijk uitgestald

Zaterdagmiddag gekocht en Dinsdag erop al geleverd, zoals afgesproken, de bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam.

Ruim assortiment, en goede uitleg

prettig geholpen, geheel erg overzichtelijk

ria en ton 12-11-2014 Via de website gekocht

snelle levering en prima service

nadat we bij andere aanbieders hadden
geprobeerd dit type wasmachine te bestellen
(lange levertijd) hebben we de machine
besteld bij bemmel & kroon
het apparaat werd al na 1dag keurig bezorgd
TOPPER!!

Pascale123 12-11-2014 Via de website gekocht

Product (wasdroger) gezocht via "Beste koop" van de consumentenbond. Daarnaast stond vermeld waar deze te koop is, de voordeligste was Bemmel & Kroon. Ik kon per Ideal betalen en zelf kiezen op welke dag het afgeleverd zou worden.

Na het plaatsen van mijn bestelling realiseerde ik me dat ik ook een tussenstuk om te bevestigen nodig had. Ik stuurde een mailtje met de vraag en binnen 5 minuten had ik antwoord en stond het tussenstuk erbij op de order. Deze kon ik pinnen bij de koerier.
Supersnelle service, binnen 24 uur had ik het in huis. Ook erg handig dat ik via internet de auto van de koerier kon volgen, zodoende wist ik precies wanneer ze er zouden zijn.
Twee keurige jongens hebben de wasdroger netjes voor me op zijn plek gezet, erg blij mee!

Lees bovenstaande, dat spreekt voor zich. Helemaal tevreden.

FStassen 12-11-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelling te plaatsen

Prima communicatie. Geleverd op afgesproken dag. Zelfs voor de zelfde prijs "upgrade" naar nieuwer model wasmachine gekregen omdat bestelde machine niet leverbaar was.

Prima service, wasmachine aangesloten en zelfs even proefgedraaid om te laten zien dat alles in orde was. Aanrader!

Jiggaman 12-11-2014 Via de website gekocht

Goed!

Bezorgservice zeer professioneel. Problemen worden zeer goed opgelost. jammer is het dure 0900 telefoonnummer van de bezorgdienst.

jeannettehelling 12-11-2014 Via de website gekocht

super snel geleverd

ik kreeg netjes een mailtje de dag voor levering met de tijdzone dat mn machine geleverd zou worden.
En mn vragen werden netjes behandeld aan de telefoon.

Keuze zat zou ik zo zeggen

Zou het zeker aanbevelen, echt netjes geleverd en een prima service, echt super.

HansAB 12-11-2014 Via de website gekocht

Heel makkelijk te bestellen via hun website

Vanaf het bezoeken van hun website tot en met de aflevering verloopt alles volgens schema

Heel breed assortiment waardoor het makkelijk is kwaliteit en prijs te vergelijken

Zeer goede kwaliteit tegen scherpe, concurrerende prijzen. Afhandeling verloopt zeer gladjes. Stipte bezorging en betaling bij levering!!

Prima webwinkel. Ruime keus en zeer scherpe prijzen. Logistiek is goed verzorgd. levering stipt op tijd!! Betaling bij levering (pinnen). Een aanrader!!

jenny dor 12-11-2014 Via de website gekocht

Dinsdag voor 16.00 uur besteld en woensdag om 9.30 uur in huis.
Makkelijker kan het niet.

Alles zeer snel op de mail en bezorgen was ook zeer vriendelijk ondanks dat ze naar boven moesten met een zware wasmachine en weer terug de trap af met de oude machine.Namen netjes de tijd om het te instaleren en verpakking namen ze mee.een dikke 10

Lijkt mij duidelijk, al heb ik hem pas een paar uur. Hij wast al.

dekenzondag 11-11-2014 Via de website gekocht

Geen moeilijke toestanden met bestellen en betalen.Geweldig als je al wat op leeftijd bent!

Vriendelijke bezorgers,die je op een rustige manier toch vraagt of alles naar mijn wens was.

Voldoende assortiment.

Betrouwbaar en snelle service.

Aangezien we wegens verbouwing van ons huis moesten wachten,hebben we twee jaar zonder wasdroger moeten doen. We zijn blij dat Bemmel&Kroon ons zo snel een wasdroger kon bezorgen!Geweldig!Alles is goed gegaan,en daarom hebben wij besloten om vaker bij Bemmel&Kroon te gaan bestellen.

Malian 11-11-2014 Via de website gekocht

Artikelen zijn eenvoudig te vinden

Levering is snel en correct.
Je wordt netjes op de hoogte gebracht wanneer er geleverd wordt.
Van te voren gebeld hoe laat het artikel wordt afgeleverd.
Uitstekende service door te leveren op de verdieping aansluiten en het direct testen op juiste werking van de wasmachine.

Zeer tevreden over alles.

Vandaag geleverd en nog niet gebruikt

rockwurst 11-11-2014 Via de website gekocht

makkelijk besteld en zelfs aan kunnen geven wanneer we de wasmachine bezorgd wilden hebben.

Ze hadden namelijk ook nog de scherpste prijs!

Snelle service, op maat geleverd, geïnstalleerd en de scherpste prijs. top dus

corine72 11-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website

Levering ideaal te volgen via mail/site

Goedkoop en goede service

Makkelijk vanuit je luie stoel bestellen,duidelijke website,snelle reactie via mail en perfecte bezorging

zenmama 11-11-2014 Via de website gekocht

Nette site en makkelijk te bestellen. de levering met Track & Trace is ontzettend makkelijk. Ze waren zelfs nog eerder dan de indicatie op de website aangaf!

Wat geweldig dat Bemmel & Kroon onze nieuwe wasmachine helemaal gratis op zolder heeft geplaatst. En ook nog eens de oude weer mee naar beneden heeft genomen. Terwijl wij per ongeluk wat water in de machine hadden laten zitten. Fijn dat dit geen probleem was en buiten is opgelost.

Prijs kwaliteit is voor deze wasmachine in elk geval heel goed. We zijn geen negatieve punten tegen gekomen.

kschuur 11-11-2014 Via de website gekocht

Ik vond mijn product heel gemakkelijk online, en bestellen en betalen was heel overzichtelijk.

Het was heel duidelijk wanneer de levering zou komen, dankzij de mail en sms.

Mijn product was hier t goedkoopst, en online bestellen en betalen was heel makkelijk, en de levering was prima.

Prima prijs en goede service.

Johuls 11-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Ik kan geen minpuntje benoemen. We zijn prima geholpen.

Er was voldoende keus. Teveel keus is ook niet goed.

Prima geholpen en voor ons dicht in de buurt

De winkel heeft een ruime keuze, is klantvriendelijk en dicht bij ons in de buurt.

fvdgrift 11-11-2014 Via de website gekocht

Super makkelijk te bestellen, direct de factuur in huis (via de mail)

Binnen 5 minuten hebben de mensen de nieuwe afgeleverd en de oude opgeladen.

Next day delivery, makkelijk qua levering, makkelijk qua factuur en betaling, werkelijk een fluitje van een cent om hier te bestellen. Goede leverings terogkoppeling

NSvanW 11-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Alles is zeer netjes geregeld. Ik ben naar een winkel gegaan en heb zeer goede hulp gehad, goed geïnformeerd door de werknemer! Mij is de winkel aangeraden en ben naar de winkel gegaan. Uitstekende service, uitstekende bezorging en de betaling ging gemakkelijk en goed! De winkel is zeer netjes ingedeeld en heel overzichtelijk. De website vond ik een beetje onduidelijk daarom geef ik een 9.

De service is zeer goed bij deze winkel. Als je binnenkomt word je direct geholpen (indien je dat wilt) door een zeer nette en klantvriendelijke medewerker. De medewerker weet veel over elk product wat hij/zij verkoopt. Houd zeer goed rekening met jou eisen van het product en je budget, is meer voor goede service en klantvriendelijkheid dan direct te verkopen. Bied niet alleen het duurste aan maar kijkt naar alle mogelijke opties en weet veel over het hele assortiment. De bezorgers zijn zeer vriendelijk en blijven professioneel maar sijn toch heel erg aardig. Waren goed optijd. Bij eventuele complicaties word er direct gekeken naar een oplossing en alles word zeer netjes afgehandeld. Van in de winkel tot de bezorging. Voor mijn gevoel meer gericht op klantvriendelijkheid en service dan op verkopen. Er word zeer goed geluisterd naar je wensen en je budget en je hoeft ook zeker niet direct te beslissen. Kan er altijd nog overnadenken

Heel ruim assortiment, veel keuze en ook veel opties voor ieder persoon. Veel verschillende soorten prijzen en ook veel keuze voor vrijwel elk budget! Alles stond netjes in de winkel en is zeer overzichtelijk. Veel verschillende merken en de verkoper weet veel te vertellen over elk merk! De prijzen zijn bij deze winkel het laagste houden elke dag sites in de gaten en passen hun prijzen aan!

Ik zou zeker deze winkel aanraden bij iemand anders. Het totaal plaatje is gewoon top! Ben zeer vriendelijk en goed tewoord gestaan door het personeel in de winkel en door de bezorgers. De betaling ging zeer goed en je betaald ook de juiste prijs omdat ze dit elke dag aanpassen. Er word bij complicaties direct gezocht naar een oplossing. Je word nauwkeurig op de hoogte gehouden van je bestelling, kan altijd bellen voor vragen, in 1 woord gewoon een TOP winkel!

Ik vind alles aan deze winkel goed, ik raad iedereen aan om hier zijn producten te kopen. Zeer klantvriendelijk, heel netjes. Betaling word goed uitgevoerd, bezorging is zeer netjes. Alles is goed aan deze winkel en alles word ook zeer netjes gedaan!

cfduke 11-11-2014 Via de website gekocht

Webshop makkelijk in gebruik. Telefonisch besteld ivm vragen. Vriendelijk behandeld.

Wasmachine werd zonder bezorgkosten geleverd en zelfs op zolder gezet en aangesloten zonder extra kosten. Dus zeer goede service !

Groot assortiment en voor een scherpe prijs.

Alles is naar grote tevredenheid uitgevoerd en zal ik zeker van Bemmel en Kroon aanbevelen bij anderen.

LIesbethVeenstra 10-11-2014 Via de website gekocht

We hebben onze keuze online gemaakt en vervolgens telefonisch de bestelling rond gemaakt. De vaatwasser was alleen niet op voorraad, dus we moesten nog wel een paar dagen met de hand afwassen.

Zowel het contact over de bestelling, de communicatie over de levering als de levering en montage zelf verliepen helemaal naar wens.

We hadden onze keuze gemaakt aan de hand van consumententests. Bemmel & Kroon bleek de producten van onze keuze te hebben tegen een scherpe prijs.

Prima prijs-/kwaliteitverhouding, prettig contact.

De bestelling verliep eenvoudig. De communicatie over levertijd, levering en montage was helder. De levering en de montage verliepen zoals afgesproken (mooi op tijd!) en het contact met de verkoper, de mensen die de apparaten kwamen leveren als de monteurs was plezierig.

Geers022 10-11-2014 Via de website gekocht

Makkelijke website, kan er goed zoeken en alles verliep soepel en zeer eenvoudig

Helemaal top, wordt keurig op de hoogte gebracht over de levering. Werken met een zeer fijne transporteur / logistiek partner. Ook hier kan je realtime alles volgen wanneer men er is daarnaast wordt je ook nog netjes gebeld.

De keuze is reuze

Alles is top en bovendien ook nog tegen scherpe prijzen

Alles is top en bovendien ook nog tegen scherpe prijzen. Fijne koerier, goede informatie qua bezorging, gratis bezorging en dus goede transparante prijzen op de site, oude apparatuur kan kosteloos meegenomen worden.. Kortom als je hier niet vrolijk van wordt dan weet ik het niet meer.

Elly-01 10-11-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Alles goed en overzichtelijk te vinden.

Je wordt keurig op de hoogte gehouden per mail wanneer ze komen leveren en een half uur voordat ze er zijn wordt er eventjes gebeld dat ze er aankomen.

De keuze is ruim voldoende.

Uitstekende service en een goed prijs.

Het assortiment is ruim voldoende, de verkoper weet alles goed uit te leggen en de leveringsservice is prima.

Ludotaurus 10-11-2014 Via de website gekocht

Geen problemen ondervonden bij de aanschaf van de koelvries-combinatie van Samsung

Zoals beschreven in de ontvangstmail, kreeg ik de volgende ochtend een mail met de levertijd. Voor de aflevering nogmaals een telefoontje van de heren bezorgers dat ze over een kwartier bij mij thuis konden zijn. Oude koelkast opgehaald en de nieuwe gebracht en neergezet.

Het produkt waar ik naar op zoek was, is ook duidelijk te vinden. Verder weinig opmerkingen

Tot nu toe goede ervaring.

Y.J. 10-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website.

Zie aanbeveling.

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering, duidelijke informatie over status van levering.

Zie aanbeveling.

pieterhuizenga 10-11-2014 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk 269 Zoeterwoude Rijndijk

Snelle en goed geadviseerde aankoop in de mooie zaak op de Rijneke Boulevard.

Snelle levering wat erg goed is tijdens een kapotte wasmachine! Netjes door de mannen bezorgd, uitgepakt en geinstalleerd. Hielden goed rekening met de omgeving en gingen netjes er mee om. Gaven ook goed advies.

Veel keuze in de zaak en rustig de tijd gehad om eerst zelf rond te kijken.

Al eerder een koelkast gehaald en nu dus de wasmachine. Vaatwasser is volgende en behalve ikzelf zal ik zeker een ander aanraden hier een bezoekje aan te brengen!

Gewoon zoals het hoort, moie zaak, goed advies, snelle levering, groot assortiment en goede prijzen.

Janine Brouwer 10-11-2014 Via de website gekocht

Nelis44 10-11-2014 Via de website gekocht

Er wordt mee gedacht, wij zitten midden in een verhuizing en er werd gevraagd of de bezorging ingepakt moest blijven.

De bezorging werd netjes op de plek geplaatst en aangesloten. Waterpas gezet en toegelicht.

Bijna alle merken/type zijn aanwezig

Eerlijk, duidelijk en denken goed mee. Proberen je niet iets te verkopen wat je niet wilt

smak93 09-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

De site is overzichtelijk, alles is gemakkelijk te vinden. De winkel is erg netjes en fijn, je wordt altijd goed geholpen door vriendelijk personeel die er ook verstand van heeft.

Het personeel is erg vriendelijk. Ze geven je hun eerlijke mening over producten wat mij erg hielp bij de aankopen. Naar mijn idee weten ze ook waar ze over praten, ze komen professioneel over en dat vindt ik fijn omdat ik er zelf niet veel verstand van heb. Producten kunnen altijd snel geleverd worden en dat is prettig. Het bezorgen is ook erg netjes. De mannen die bij mij kwamen waren ook erg vriendelijk en stelde mij als klant echt koning. Van te voren een indicatie hoe laat ze komen, helaas is de tijd wel ruim genomen waardoor je toch een hele ochtend of middag thuis moet blijven. Wel erg netjes dat ze tien minuten voordat ze er zijn nog even bellen! Top

Er is genoeg keuze uit heel veel verschillende producten waardoor je voor veel producten hier terecht kan.

Ik raad de winkel zeker aan. Fijne winkel en service!

Fijne winkel, goede professionele service en kwalitatieve producten.

Stuijk 09-11-2014 Via de website gekocht

via internet gekocht

snelle levering

alle bedenkbaren apparaten zijn voorradig

gemaks en snelle levering

Via internet af te handelen,na ovewrleg goede prijsvorming

de Ligt 09-11-2014 Via de website gekocht

Hoe makkelijk kan het zijn vanuit je luie stoel!

waar gemaakt binnen 24 uur geleverd en dat nog wel in het weekend

heel veel keus

hele goede eerste ervaring

De eerste keer dat ik bij U een aankoop doe , onze complimenten . had nu eindelijk weer het gevoel dat klant koning is.

joebel 08-11-2014 Via de website gekocht

Via kieskeurig bij deze firma terechtgekomen omdat we een vrieskast aan wilden schaffen. Zeer overzichtelijke site. De gegevens waren snel ingevuld en de bestelling was binnen een paar minuten gedaan en betaald.

Had voor de zekerheid de winkel gebeld over de leverdatum. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Wilden de kast de volgende dag geleverd hebben. Dat was geen probleem.

Wij hebben uiteraard alleen gekeken naar het product dat we wilden kopen. Maar er is een uitgebreid assortiment.

Het bedrijf komt zijn afspraken na. Vrijdag besteld en zaterdag werd de vrieskast al geleverd zonder extra kosten. Telefonisch keurig te woord gestaan. Wij raden deze firma aan andere mensen zeer zeker aan.

Komen hun afspraken na, snelle levering. Krijg keurig een email met daarin de bon door wie het artikel wordt bezorgd en wanneer het artikel gevolgd kan worden via track en trace. Wordt vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

Cecilemat 08-11-2014 Via de website gekocht

goede overzichtelijke site

Ik had een andere Bosch wasautomaat besteld maar die bleek niet op voorraad, wat overigens keurig in de orderbevestiging stond vermeld. Toen ik 2 dagen later Bemmel&Kroon belde om te vragen of ze al konden aangeven hoe lang het ging duren, hebben ze dat keurig uitgezocht bij de fabrikant. Het zou dus nog een week gaan duren. Bemmel&Kroon heeft toen het aanbod gedaan een duurdere Bosch te leveren, die wel op voorraad was, tegen dezelfde prijs, die de dag erna al geleverd kon worden. Vind ik dus helemaal top en een uitstekende service!

Zie wat ik heb geschreven onder service!
Top zaak!

Toen bleek dat de door mij gekozen Bosch wasmachine niet snel te leveren was heb ik zonder bijbetaling een duurdere Bosch als vervanger gekregen, die de dag erna al geleverd kon worden. Dit vind ik echt een uitstekende service! Wasmachine werd keurig op tijd geleverd door aardige mannen en voor het aansluiten van de nieuwe en het weghalen van de oude machine werden ook geen extra kosten in rekening gebracht. Kortom echt een topzaak!

FulcoK 08-11-2014 Via de website gekocht

Het bestelde exemplaar was niet op voorraad en levering duurde langer dan verwacht. Een belletje om te ruilen voor een duurder model dat wel op voorraad was, was genoeg. Ik kreeg te horen dat de €70 dat dit model duurder was, kwijtgescholden werd. Levering ging perfect en werd gratis geïnstalleerd. Simpelweg eweldige service!

dongkes 08-11-2014 Via de website gekocht

Snelle levering, prima service, goede tijdsplanning en aardige mensen.

ellynieuw 07-11-2014 Via de website gekocht

na een telefoontje zonder wachttijd, heb ik de volgende dag mijn wasmachine in huis.

alles is netjes afgehandeld, heb hier zelf niks voor hoeven doen.

bereikbaarheid, vriendelijkheid, service allemaal goed.