bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

johnny.doolaege@telenet.be 28-02-2019

Zeer tevreden over de info verloop van de levering en over het product zelf!
Geef een 9 omdat er altijd moet gestreefd worden naar verbetering, maar verdiend eigenlijk een 10.

Carlo 27-02-2019

Heel goede service om 20u besteld en de dag nadien om 9u geleverd , het pakje op zich heel goed verpakt om beschadigingen te verkomen dan ben je als klant super tevreden , Top Kerels en Top vrouwen . Chapeau

Mathy 26-02-2019

op de web site bij bestelling staat vanavond besteld morgen geleverd, Dat klopt dus niet! ik heb 3 dagen gewacht, en dus kwam mijn bestelling te laat aan voor de job waar ik het nodig had. :-( Belofte maakt schuld, beste Bax
Officiele reactie van Bax-shop.nl 27-02-2019

Beste Mathy,

Bedankt voor jouw review. We zien dat jouw meest recente bestelling een dag later bij je is geleverd, waarvoor onze excuses. In jouw review geef je drie dagen aan, wellicht dat dit gaat over een andere bestelling. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag van je.

Norbert Van Belle 26-02-2019

Het toestel beantwoord volledig aan de gestelde voorwaarden en zeer vlugge levering.

kobe 25-02-2019

Ik wacht al 3 maanden op mijn bestelling maar nog steeds niets ontvangen. Ik stuurde al een drietal mails en kreeg pas weken later antwoord met valse beloftes. Echt niet tevreden!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 27-02-2019

Beste Kobe,

Drie maanden wachten is zeker wel lang. Betreft het een backorder of is het pakket vermist geraakt? In het geval van een backorder is het wachten totdat we het product van de leverancier hebben ontvangen. Het is ten alle tijde mogelijk om te order aan te passen. Mocht het pakket vermist zijn geraakt, dan raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit voor je kunnen oplossen.

kobe 27-02-2019

Grappig dat jullie op mijn review meteen reageren terwijl ik op antwoord via mail weken moest wachten. Het is mij nu duidelijk gemaakt dat de bestelling vertraging heeft opgelopen bij de leverancier en dat het nog heel lang gaat duren tegen dat ik mijn bestelling zal ontvangen. Het was fijn geweest als mij deze info meteen meegegeven was ipv mij aan het lijntje te houden. Ik heb mijn geld terug gevraagd en hoop dat ik dit ook zal verkrijgen. Blijkbaar lezen jullie reviews sneller dan een mail dus dit zal wel lukken zeker :)

Frans Jutten 25-02-2019

Goede service, snelle levering, ruim keuzeaanbod en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Claus 25-02-2019

Eerlijk en correct geadviseerd en afgehandeld, snel geleverd en werkt zoals beloofd

Dirk De Laet 25-02-2019

Supersnel geleverd, correct volgens specificatie. Kortom,super. Ik heb net een Mackie Thump 12A besteld..ben ook zeer benieuwd.

Karen 19-02-2019

Bax music heeft een ruim aanbod en het was een vlotte afhandeling van mijn aankoop.

Bjorn 13-02-2019

Snelle levering,daarmee is ook alles gezegd.Dienst na verkoop een schande.Telefonisch héél druk op elk uur van de dag.Dan maar via mail waar je blijkbaar tot 4 werkende dagen moet wachten.Dus hier zit ik dan met me’n tonar banana’s die ik al jaren wou.Éé cel( kop) waarvan de naald ontbreekt.😡😡😡
Dus maar wachten tot er iemand ee beetje tijd heeft om te reageren op mijn mail .😢
Officiele reactie van Bax-shop.nl 13-02-2019

Beste Bjorn,

Bedankt voor jouw review. We hebben je zojuist een e-mail gestuurd met verdere instructies. Je kan het product dus omruilen voor een nieuwe via onze retouren-pagina.

Dieter 12-02-2019

Uitstekend verzorgde leveringen met top materiaal!
Spijtig dat ik bax music niet vroeger kende.

Estercam Ronald 11-02-2019

Uitstekende service. het voordeel is dat je niet alleen "on lin" kan bestellen maar dat je ook naar de winkel kan gaan in Antwerpen.

Jean vanhamel 08-02-2019

Ik heb een minidisc recorder Tascam MD- CD1 mk3 en een hoofdtelefoon Fostex type T60 RP gekocht bij Bax Music in Antwerpen omdat ik alleen bij hen deze produkten kon vinden. Verwerking van mijn bestelling en supersnelle levering is absoluut top. Zeer tevreden. Aan iedereen aan te bevelen.

Peter 05-02-2019

overzichtelijk, ruim overzicht van producten - gemakkelijk en vlot online besteld - perfecte, zeer snelle levering - levering voldoet aan de verwachtingen.

Joshua garreyn 04-02-2019

Al meerdere keren besteld en altijd in orde en service is ook steeds in orde als je belt

philip 03-02-2019

duidelijke site met goed beeldmateriaal en uitleg, ik kocht er twee gitaar koffers van het merk Gator voor een super gunstige prijs. Deze werden zeer snel en goed verpakt geleverd . super

Jordy 29-01-2019

Deze site is geweldig de site heeft veel producten die redelijk goedkoop te vinden zijn. De producten komen dan ook in goede staat thuis aan.

Johnny 26-01-2019

Super service en groot aanbod scherpe prijzen en super snelle service .
Ook telefonisch wordt je altijd zeer goed geholpen

Kwinten Ringelé 25-01-2019

Zeer gebruiksvriendelijke websites met mooi ingedeelde categorieën. Prijs/kwaliteit zeer mooie deals te doen. Bij de goedkoopste van België. Zeer snelle en makkelijke afhandeling en leveringstermijnen. Je kan zelf de keuze perfect maken als je de levering bij u thuis wil of in Postpunt of afhaling. Mooie naopvolging door de winkel zelf na je bestelling,levering en je persoonlijke mening over hun producten. Topper

Dave 22-01-2019

Bax music = in 1 woord Top!!
echt in alles !! van bestellen tot verzending
heb ik geen slecht woord over hen
sterker nog, kom je aan bax dan kom je aan mij :-)

Mark VW 21-01-2019

Goede service. Vlot bestelproces en ondanks dat de leveringstermijn niet helemaal zeker was, werd het product toch binnen de 5 kalenderdagen geleverd.

John 17-01-2019

Bax music doet wat het beloofd. De goederen worden goed verpakt en op de afgesproken dag geleverd. Super kwaliteit voor weinig geld!!!

Wendy knaepen 17-01-2019

Ik deed in het weekend mijn bestelling online en kreeg mijn tongue drum op dinsdag geleverd aan de deur zoals afgesproken.
Ik vind het zeer belangrijk dat er duidelijke afspraken worden gemaakt en aan gehouden, en zo heb ik het ook bij Bax Music ervaren.

Willy 17-01-2019

Good, fast delivery. Product arrived as advertised. Website was easy to navigate and place the order.

Wim Pauels 17-01-2019

Voor de eerste keer besteld bij Bax en ben bijzonder tevreden. De uitgebreide keuze van (semi) professionele audio-producten, de heldere beschrijving van de artikelen die helemaal overeenstemmen met het geleverde product, de prima verpakking en leveringsvoorwaarden maken dat ik voortaan vaker Bax ga overwegen bij de aanschaf van nieuwe audio-producten. Goede eerste ervaring, erg tevreden over het product (AKG K-240 MKII semi open studio hoofdtelefoon) en prijs. Warm aanbevolen.