bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Joren 23-08-2020

Perfect, doet wat het moet! Vlotte levering en mooi verpakt door Bax Music!

Franky 18-08-2020

Correcte afhandeling op website.
De info op de website is uitgebreid en gedetailleerd.
Heel snelle levering.

Michel 17-08-2020

Professionele dienstverlening en opvolging bestelling, aanbevolen verkoper !

Mymusic 16-08-2020

Bons produits, bon suivi des commandes, excellente expérience. Je recommande Bax Music!

Rubstie 15-08-2020

Bestelling is op tijd geleverd, zonder schade. perfect dus! zal er zeker vaker kijken als ik iets nodig heb.

Oswald 15-08-2020

Een super efficiënte en snelle levering van degelijk materiaal. Een aanrader.

Pter 14-08-2020

Overzichtelijke website en levering is vlot verlopen. Af en toe een leuke interessante promotie.

onzemille 13-08-2020

Bax music geeft de beste klantenservice! Goede producten tegen prima prijzen. Indien het product niet voldoet of je hebt zelf bij de bestelling een verkeerde keuze gemaakt , kan je het product nog altijd GRATIS retourneren. De communicatie met de klant verloopt snel en correct.

admire 10-08-2020

The shop's price was fair for such a good quality harp. I chose the shop because the product was presented in a way convenient for my decision-making. Product was delivered as promised and it arrived in good condition. One low (though to me it was not a big issue) was the inclusion of expired gift discount coupons.

Ronny Maes 08-08-2020

TOP! Vrijdag namiddag besteld en zaterdag morgen geleverd.
Sneller kan niet.
Degelijk verpakt.
Dik tevreden.

Hugo 07-08-2020

Vij Bax Music steeds waar voor je geld en correcte en snelle service.
Zo heb ik het graag.
Ik bestelde de Boss WL-20 en de dag nadien zat ik er reeds mee te spelen.
De bestelling werd correct en snel geleverd en bovendien zat er nog een geschenkje bij.
Als dat niet tof is !

Mathias 06-08-2020

Topservice! Product werd perfect op tijd geleverd. Heel overzichtelijke webshop en een correcte prijs voor de producten.

Leendert 06-08-2020

Zeer snelle levering en oerdegelijk materiaal. Een aanrader! Niets op aan te merken

bart 05-08-2020

Ik ben al vele jaren klant. Hun verkoop en service is top. Ze zoeken steeds mee na1r oplossingen en begeleiden klanten goed. Topmaterialen. Topservice

Adjua 04-08-2020

Snelle levering, goede communicatie en top kwaliteit. Bax is dé muziek winkel!

Benny 04-08-2020

Ik ben heel tevreden over de service van Bax.
Nog nooit, en ik koop regelmatig , problemen gehad, ook niet bij retourneren.

Richard 03-08-2020

De afhandeling van een bestelling bij Bax shop is zoals je van een moderne webshop mag verwachten. Duidelijke communicatie over betaling en levering. Prijzen zijn concurrerend met andere webshops en zeker niet slechter. Het enige waar Bax shop iets aan mag doen is de hoeveelheid verpakkingsmateriaal. Er kwam een grote doos binnen met een veel kleinere doos erin en de rest opgevuld met verpakkingsmateriaal.

Gino Reynders 01-08-2020

Super snelle levering, zeer goede kwaliteit, voor hobby en prof. Ruime keuze in verschillende merken en prijzen.

Tom H 31-07-2020

Ruime keuze en eerlijke prijzen. Snelle levering en goed stevig verpakt. Ga hier zeker nog bestellen.

Bavo 28-07-2020

Alles op tijd afgehandeld volgens afspraak.
Perfect zoals altijd.
Zeer tevreden over mijn aankoop.

Joris 27-07-2020

Altijd snelle leveringen, correcte prijs en snelle hulp bij problemen. Bij back-orders is de levering ook steeds gratis.

Bart V 24-07-2020

web site was heel duidelijk , alles was piek fijn in orde , snelle levering niks op aan te merken. goed verpakt , prijs kwaliteit goed ,
prachtig led scanner , doe wat het moet doen .
Top !!!!

Luuk 22-07-2020

Correcte verkoper, heel goede prijzen, snelle levering! En vooral heel goed materiaal. Super!!

Frank De Reu 20-07-2020

bax heeft een goede online service en in de winkels word je als klant heel goed opgevangen, de corona regelingen zijn goed opgevolgd. ze hebben echter de pech dat B-post soms niet altijd accuraat is met het verzenden van pakketjes .

Van Coillie J 20-07-2020

De site is heel overzichtelijk. Het zijn eerlijke prijzen. De verzending was zoals afgesproken en correct. Alles is vlekkeloos verlopen. Supertevreden !